Je moet eerst bij de ene deur met snake cam 2 terro's 'taggen'. Vervolgens je teammates bij andere deur laten opstellen. Deze geef je 'flash and clear' commando. Vervolgens open je zelf ook de deur (nadat de flashgrenade af is gegaan) en schakel je de andere terro die de hostage onder shot houdt, uit. Kunt je teammates ook die gast laten afknallen en zelf de een andere terro selecteren.Kaap schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:34:
Ik zit vast in het 2de level waar je die hostages moet redden. Als ik in het huis kom waar die tangos met de hostages zitten zegt Jung ook iets van "The group is too large, we must try diffirent tactics".
Als ik vervolgens onder de deur peek met de snakecam dan schieten ze de hostages neer. Bij de volgende try stormen we naar binnen en schieten ze direct neer en dan nog schieten ze een hostage neer.
Wat doe ik fout
Als ze de hostage al doodschieten terwijl je aan 't snakecammen bent, dan heb je er vanaf het savepunt op de een of andere manier te lang over gedaan. Dat snakecammen moet ook vrij vlot gebeuren, je kunt niet een half uur blijven zitten kijken in ieder geval.