Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd

Klopt de xbox heeft hier minimaal last van, (niet merk-baar echt) bij de pc-versie is het wel bekend en erg storend, (zelfs op 8800GTX en 2900XT videokaarten) zijn de framedrops bekend, maar komt niet heel vaak voor dus valt zeker mee te leven!defusion schreef:
frame drops? nog niet meegemaakt, en heb het spel sinds het uit kwam.
ja dat is verry irri he!? (hebben wij ook soms met online gamen) is idd een beetje een soort van bug.. of gewoon pech!SinergyX schreef:
Toch een flink minpuntje gevondenDeuren
2x klem gezeten tussen de deur en een kast, omdat die deur enkel naar binnen kan opendraaien
Er stond een gast direct achter, dus kreeg hem ook niet meer dicht
[ Voor 27% gewijzigd door MauSS op 19-09-2007 12:29 ]
A world without gadgets is no world ;)

it's the journey, not the destinationDe_Bastaard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:47:
Gisteren uitgespeeld op de PC, wat een slap einde zeg!
Yep. Volgens mij zeggen ze zelf iets van "it's not over yet" ofzo (iirc). Maar er komt iig een vervolg.Fl4pp13 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:24:
Ik hoop dat hier nog een staart aan wordt vastgemaakt.
leonpowner1 luistert goed, want volges mij zeggen ze dat ook met zo'n zware stemleonpwner1 schreef:
[...]
Yep. Volgens mij zeggen ze zelf iets van "it's not over yet" ofzo (iirc). Maar er komt iig een vervolg.
klopt mee eens, maar niet als er een vervolg komt (kijk maar bij films dan is het ook altijd jammer dat het zo eindigt.. maar des te leuker is het vervolg dan vaan
You can mail meFl4pp13 schreef:
Ik ben trouwens wel in voor een leuke GoT-coop, zoals op de vorige pagina werd gezegd. Het liefst wel via Hamachi.
Mail sent. Heb er zin in! Gisteren nog wat geoefend met Terrorist Hunts, das ook erg leuk om te doen. Gisteren ook nog het laatste stukje nog een keer gespeeld, ze zeggen inderdaad it's not over yet.MauSS schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:48:
[...]
You can mail mewij spelen al met een leuk clubje R6V-pc-gebruikers.. omdat niet iedereen op elk tijdstip tegelijk kan zou ik zeggen "join the club Logan"
dat vind ik wel een voordeel van de xbox versie. 95% heeft wel een microfoon.
Lijkt me wel, ik iig wel. Super handig. Ik ben flexibeldefusion schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:01:
Gebruikt ook iedereen een headset met voip/teamspeak/iets op de pc?

Ikke gebruik teamspeak of skype. Alleen skype vind ik onhandig voor groepen, dus het lieftste teamspeak. Ik denk trouwens dat ook wel een flink deel van de PC-gamers een microfoon heeft hoor.defusion schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:01:
Gebruikt ook iedereen een headset met voip/teamspeak/iets op de pc?
ja, maar het probleem is dat ze niet allemaal hetzelfde systeem gebruiken om met elkaar te praten. of uberhaupt gebruiken.Fl4pp13 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:47:
[...]
Ikke gebruik teamspeak of skype. Alleen skype vind ik onhandig voor groepen, dus het lieftste teamspeak. Ik denk trouwens dat ook wel een flink deel van de PC-gamers een microfoon heeft hoor.
op de xbox heeft iedereen het, en gebruikt iedereen gewoon de in-game functionaliteit ervoor.
ok, als je je medespelers al kent is het geen probleem om iedereen ff naar de teamspeak te sturen, maar op de xbox hoeft dat niet eens.
zit er wel voip ingebouwd in het pc spel, of niet?

Wij doen 't via skype, join the club zou ik zeggen!
nee wel een echte "team-chat"
Dat zijn de commands en die kun je aangeven met Spatie, Alt V,B en N (en silencers on en off met r)Fl4pp13 schreef:
Ik geloof dat er wel een optie in zit om via voice command je AI squadmates aan te sturen, of is dat alleen voor X360? Voor mij volstaan namelijk spatiebalk, V, B en N(Pc spelers snappen dat wel)
Wanneer er nog meer geïnteresseerden zijn in online (pc-versie) hoor ik het graag

Gisteravond met MausS even een rondje gespeeld. Was wel gaaf, alleen wel jammer dat de campaign in het begin nogal vreemd gaat:MauSS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:08:
Wanneer er nog meer geïnteresseerden zijn in online (pc-versie) hoor ik het graag![]()

Ik ben wel voor nog een potje met meer spelers ^^
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ja maar je moet dan wel Hamachi boven aan zetten (boven je lan verbinding)MewBie schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:13:
Is het een bekend probleem dat het spel geen LAN matches kan vinden?
(bij netwerkverbindingen ---> geavanceerde instellingen)
dan moet ie 'm vinden (mits je firewalls uit hebt staan)
Op 1280 resolutie.
Maar bij mij ligt het in de kast.
Ik vind het online wel heel recht toe recht aan.
Mp begint en afschieten maar+ soms een voorwerp naar een heli brengen ofzo.
Speel veel bf2 en buiten de grafische details vind ik het wel erg simpel.
ja kan ik me enig-zins wel in vinden, maar als je een leuk-team hebt kun je je in terrorist hunt of story mode toch wel enkele uurtjes vermakenr.marijnissen schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:46:
Ik heb de pc versie, en loopt oke met overklokte x1950pro.
Maar bij mij ligt de game in de kast.
Ik vind het online wel heel recht toe recht aan.
Mp begint en afschieten maar+ soms een voorwerp naar een heli brengen ofzo.
de grafische details vind ik het wel erg simpel.
De nieuwste hamachi versie lijkt ook niet meer te werken met R6 Vegas, met 1.0.1.5 van hamachi wel.MauSS schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:32:
[...]
Ja maar je moet dan wel Hamachi boven aan zetten (boven je lan verbinding)
(bij netwerkverbindingen ---> geavanceerde instellingen)
dan moet ie 'm vinden (mits je firewalls uit hebt staan)
Als je een nieuwere hebt even deinstalleren en je local settings verwijderen en de 1.0.1.5 installeren (auto-update uitzetten)

[ Voor 26% gewijzigd door Eboman op 22-10-2007 21:40 . Reden: oplossing gevonden ]
Signature
Hah! de gouden tip!Eboman schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:06:
[...]
De nieuwste hamachi versie lijkt ook niet meer te werken met R6 Vegas, met 1.0.1.5 van hamachi wel.
Als je een nieuwere hebt even deinstalleren en je local settings verwijderen en de 1.0.1.5 installeren (auto-update uitzetten)
Ik vroeg me al af waarom het in ene niet meer werkte. PC opnieuw geinstalleerd, hamachi geupgrade naar 1.0.23, router opnieuwe geconfigureerd, windows firewall, etc etc.
Blijkt het aan Hamachi te liggen

Ik en een maat hebben nu het zelfde probleem. We hebben jullie bugfixes gedaan, zoals met Hamachi en de Hamachi Network Adapter boven aan (Advanced Settings). We hebben zoals gezet versie 1.0.1.5 en van R6 Vegas hebben we 1.06. Kortom, de nieuwste met de nieuwste bugfixes en dergelijke.
Wij krijgen ook GEEN connections of matches. Ook hebben we gezocht op console commands gezien start en connect niet werken (UT engine hè...). Kortom, NIETS HELPT.
Heeft iemand een idee hoe het recht te zetten? Ventrilo werkt, UT3 Demo werkt ... ALLES werkt, behalve dit.
Ik hoor graag meer van jullie.
Mvg,
Re$pawN & b03tz
PS: Domme vraag, b03tz zei al nee (Dit is ReSpawN op zijn account), maar heeft het misschien er mee te maken dat we allebei wel PunkBuster uit hebben? Ervaring heb ik er mee met America's Army en ik weet dat het een ... programma is, maar toch.
[ Voor 16% gewijzigd door b03tz op 29-10-2007 22:34 ]
BYD Tang Final Edition | 2x Marstek Venus 5.12KW | HW P1 | Homey Pro 2023
ik werk hier met hamachi 1.0.2.2 en eigenlijk geen probleem

(zodra ik iets vreemd merk of tegenkom zal ik het hier melden)
heb wel vegas inderdaad geupdate naar 1.06
(stuur me anders even een mail dan kan ik jullie onze username en pass geven voor echte geïnteresseerden)
[ Voor 22% gewijzigd door MauSS op 29-10-2007 22:55 ]
Heb het in een aantal bestandjes al gewijzigt en als je kijkt bij servers zie je er ook een voor 16 spelers
Maar op het moment dat je inlogt krijg ik access denied !
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Hamachi 1.0.1.5
R6 Vegas 1.06
BYD Tang Final Edition | 2x Marstek Venus 5.12KW | HW P1 | Homey Pro 2023
Ik neem aan dat je het "dekking zoeken systeem" bedoeld?maratropa schreef:
Vegas zorgt er ook voor dat ik bij elk ander spel het verstoppen ga missen.
want verstoppen kun je eigenlijk wel in elke shooter...
ik vind zelf de manier hoe het "dekking-systeem" werkt erg fijn en ik moet eerlijk bekennen dat werkt verslavend want als je dan bv de Crysis demo speelt dan mis je het echt. (ik weet dat het daar niet echt nodig is) maar het werkt wel ergg fijn in Vegas
nog even een update over Hamachi en Vegas:
Hamachi versie 1.0.2.2 in combinatie met Vegas versie 1.05 werkt!
ik zal van de week er is even mee aan de slag gaan want met de nieuwste vegas 1.06 moet ook een versie van Hamachi wel werken.
[ Voor 19% gewijzigd door MauSS op 30-10-2007 23:28 ]
Versie van hamachi is 1.0.2.3. Aan beide kanten alles netjes geüpdatet(gaar woord

[ Voor 22% gewijzigd door Fl4pp13 op 31-10-2007 08:53 ]
ik ga het zelf ook nog even testen zou wel leuk zijn.
(jammer dat er trouwens niet echte widescreen reso's in 1.06 zitten iig ik moet 1920x1200 missen

Ik had m eerst illegaal, maar toch besloten m legaal aan te schaffen.
maar nu heb ik m geinstalleerd, maar er gebeurd niets wanneer ik het spel op wil starten :
dvd begint op te spinnen, R6Vegas_Game.exe zie ik wel voorbij komen in mijn taakbeheer, maar na enkele seconden verdwijnt deze 'taak' en ik zit nog steeds in windows, en geen las vegas.
enig idee?
heb het gehad met de standaardversie, en de nieuwste (via auto update)
Nvidia drivers ook geupdate
Verwijderd
Helaas mislukte deze missie de eerste keer.
Waarna ik het stuk weer compleet opnieuw moet doen.
Nu komt het!
Weer bij de data hub aangekomen kan ik mijn mannen geen orders geven om de data te kopieren.
Ook komen er geen mannetjes meer de zaal in die ik neer moet maaien.
Wat doe ik fout?
Wat kan ik er aan doen? Er zijn geen save-files meer online te vinden, en ik kan die scene ook niet skippen want ik kom niet bij de andere scenes.
Is er een oplossing hiervoor? Tot nu toe werkt het spel nog goed.