XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Heb niet echt een oplossing voor je probleem, maar heb zelf ook een 7600 GT, als ik de resolutie op 1024*786 zet dan vind ik het er bijna even mooi uit zien als bij 1280*1024. Maarja, als je perse op deze resolutie wil spelen kan ik je helaas niet verder helpenkw_nl schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:29:
Misschien al een keer voorbij gekomen maar kan het niet vinden.
Als ik de resolutie naar 1280*1024 (uit me hoofd) zet dan worden een hoop dingen een soort van doorzichtig. Heeft iemand er nog meer last van?
Ik heb me drivers voor de videokaart (7600GT) geupdate, zonder succes.
PS, heb je geen lag als je em op 1280 speelt? (naja, niet echt lag maar toch net wat te weinig fps)
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve
Verwijderd
Ja, ik wil even toevoegen dat die mouse-gestures kut zijn.Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:23:
R ingedrukt houden voor een menu en kies dan links
Verwijderd
Verwijderd
Dat krijg je allemaal in tutorial.Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:13:
Dat mocht idd wel eens in de handleiding gestaan mogen hebben. Evenals dat ondersteboven hangen als je aan het rappellen bent enzo.
Het nu al voorgekomen dat ik dezelfde stuk 10x overnieuw heb moeten doen. Hopeloos gewoon. De computer AI ziet mij al van mijlen ver aankomen. Kortom op realistic mode hebben ze het te moeilijk gemaakt waardoor je in plaats van lekker kan spelen elke poppetje moet onthouden op elke plek om volgende keer niet dood te gaan. Zelfs poppetjes die magisch opduiken. Ja dat is pas een fijne feature.
[ Voor 42% gewijzigd door aex351 op 18-02-2007 07:03 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Naam: Vegas-NL
Wachtwoord: vegas
Ik speel met patch 1.04
Hoe hang je trouwens ondersteboven met rappelen?
[ Voor 27% gewijzigd door -Criminal- op 19-02-2007 01:24 ]
Met de C toets.-Criminal- schreef op maandag 19 februari 2007 @ 01:21:
Voor wie eens zin heeft tegen andere tweakers te gamen ik heb een hamachi netwerk
Naam: Vegas-NL
Wachtwoord: vegas
Ik speel met patch 1.04
Hoe hang je trouwens ondersteboven met rappelen?
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik weet in eens ook weer waarom ik de laatste jaren bijna niet meer zat te game
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
mits dit je crouch is
Over dat "no ammo" met een E-toets... ik heb dat dus ook... ook mijn ammo status is daarmee weg.... heb er verder geen last van.
Wel zo realistisch dat je niet weet hoeveel kogels er in je clip zitten
(wel jammer dat ik ook niet weet hoeveel patronen en granaten ik heb
[ Voor 21% gewijzigd door cantate op 20-02-2007 23:20 ]
Ik kan het nu op 1024 spelen zonder HDR en motionblur met alles op medium
Ik heb alleen nu steeds op mn scherm staan:
No ammo en dat ik dan op e moet drukken.
Maar ik kan gewoon schieten:?
Ook heb ik nu op die balk, waar je rate of fire en je stance positie staat het woordje detonating staan. Weet iemand hoe ik dit wegkrijg? het is vet irritant namelijk omdat ik nu geen bullet info heb.
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Is dit leuk? is er een multi-player demo beschikbaar? ik kan zelf helaas geen demo vinden
alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door justinnn op 21-04-2007 14:38 ]
Ik wacht danook met het verder spelen totdat ik een copleet nieuw systeem heb en ik hoop dat ik dan deze game in full kan draaien in de native resolutie van mijn monitor
]
[ Voor 5% gewijzigd door Henkus op 21-04-2007 14:43 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Waar wil je hem op kopen? X360 of PC? Op de 360 is het volgens mij wel een leuke game (weet echter niets over de MP) maar de PC versie is naar mijn idee een waardeloze port die in geen geval 50 euro (of minder) waard is...justinnn schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:35:
ik ben van plan het spel aan te schaffen, maar ik vraag me af hoe het met de multi-player zit.
Is dit leuk? is er een multi-player demo beschikbaar? ik kan zelf helaas geen demo vinden
alvast bedankt!
Ik ben bang dat zelfs met een nieuw systeem de game niet veel waard zal zijn. Misschien dat de performance beter wordt (al draaide hij op mijn toch nog aardig systeem ook bagger) maar door het gebrek aan AA e.d. zal hij mijns inziens nooit echt mooi worden.Henkus schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:42:
Ik heb de game, maar vind dat ie op mijn huidige syteem niet goed genoeg draait.
Ik wacht danook met het verder spelen totdat ik een copleet nieuw systeem heb en ik hoop dat ik dan deze game in full kan draaien in de native resolutie van mijn monitor
]
Sry voor het 'zwartkijken' maar het ooit zo goede Ubisoft heeft ons pc-gamers iets te vaak met baggerports proberen op te zadelen. Daarbij heeft het voor de pc-gamers vergallen van de ooit zo goede R6 serie een gevoelige snaar geraakt
Ik ben bekend met de singeplayer versie, maar twijfel of ik hem voor de multiplayer versie moet aanschaffen of dat ik beter een spel als battlefield oid kan kopen
Mijn monitor gaat tot 1920x1200, dan heb je niet perse AA nodigVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:25:
[...]
Ik ben bang dat zelfs met een nieuw systeem de game niet veel waard zal zijn. Misschien dat de performance beter wordt (al draaide hij op mijn toch nog aardig systeem ook bagger) maar door het gebrek aan AA e.d. zal hij mijns inziens nooit echt mooi worden.
Verwijderd
Toen hij nog niet zo lang uit was heb ik wel gehoord dat er erg veel problemen met de MP waren. Het kwam toen schijnbaar nogal vaak voor dat je zonder reden uit servers werd gegooid, dat je niet kon connecten etc.justinnn schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:09:
ik wil hem voor de PC kopen.
Ik ben bekend met de singeplayer versie, maar twijfel of ik hem voor de multiplayer versie moet aanschaffen of dat ik beter een spel als battlefield oid kan kopen
Ik weet echter niet of er nog patches zijn geweest die dit hebben opgelost. Ik weet wel dat de game (met name op de 360) naast de SP zich ook wel richtte op het MP gedeelte. Hoe dit echter op de pc heeft uitgepakt kan ik niet zeggen
Nee idd, op zo'n reso is AA niet echt noodzakelijk. Je hebt alleen wel een beest van een pc nodig om hem op een dergelijke reso fatsoenlijk te draaienHenkus schreef op zondag 22 april 2007 @ 07:34:
[...]
Mijn monitor gaat tot 1920x1200, dan heb je niet perse AA nodig
Mocht je interesse hebben, ik heb hier nog een exemplaar liggen waar ik niets mee doe (MP cd-key nooit gebruikt), voor een redelijke prijs stuur ik die wel opjustinnn schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:09:
ik wil hem voor de PC kopen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hoe kom ik daar voorbij? Moet ik wachten op die gabriel totdat hij die deur openkrijgt?
Ook wel jammer is dat je je teammates niet op een map orders kunt geven om naar punt A of deur B te lopen. Nu moet je hun handje vasthouden, naar het gewenste punt toe lopen en daar zeggen wat je wilt wat ze gaan doen. Als ze er eenmaal staan kun je wel weer gewoon orders geven (donder een granaat/flashbang naar binnen, C4 op de deur of gewoon netjes openmaken.)
Laat maar, ik ben er al voorbij

[ Voor 8% gewijzigd door _Eend_ op 24-04-2007 19:57 ]
edit:
ja dus: http://www.digit-life.com/articles2/video/dualcore.html
[ Voor 48% gewijzigd door Remmertjuh op 06-05-2007 13:53 ]
XBL: Warheadheadshot
Sinds wanneer moeten processors ondersteund worden door een spel?Remmertjuh schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:49:
klopt het dat deze game C2D ondersteund ?
ik bedoelde Dual-core, zodat het spel de 2de core niet met rust laatleonpwner1 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:58:
[...]
Sinds wanneer moeten processors ondersteund worden door een spel?
XBL: Warheadheadshot
Verwijderd
De gameplay vind ik ook super: het loopt ook allemaal lekker met m'n mannen: de interface is echt prachtig. Alles klopt en gaat zoals ik wil: echt helemaal te gek spel! Ook heerlijk dat je vanzelf weer gezond wordt als je even schuilt. (Wat was dat een ellende in GRAW!!!) En dat allemaal voor 25 euro.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 21:49 ]
Verwijderd
Ik zit een beetje vast in dat theater waar je die database moet hacken en die poppetje je vanaf de balkons en vanuit de zaal onder schot nemen. Iedere keer wordt die pc verror geschoten.
Het kan aan mij liggen en schiet ik gewoon niet snel genoeg, maar iemand eventueel een tip?? (gebruikte wapens - positie)
Ik gebruik de UMP45 met rifle scope en de M40A1 (zo min mogelijk hier omdat met wapens switchen te lang duurt), frag en smoke grenade
[ Voor 20% gewijzigd door Martin-S op 21-05-2007 12:36 ]
Verwijderd
Die mitrailleur rechts op het podium probeerde ik ook een keer maar dat liep bij mij niet goed af, je kan dan moeilijk/niet dekking zoeken en weer ff schieten.
Ok ik heb een laptop maar dan nog.
Heb een Dualcore 1.7Ghz met 2GB RAM en een Geforce 7600 Go 512 MB Dedicated RAM.
En nog gekut op 800x600. Lijkt me dat dit toch beter moet kunnen?
Iemand een vergelijkbaar systeem?
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
en de rest van de settings? niet alles op high gaan zetten heGriffin2k schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 07:50:
Hmmm... ik vind het echt niet normaal wat voor specs die game nodig heeft
Ok ik heb een laptop maar dan nog.
Heb een Dualcore 1.7Ghz met 2GB RAM en een Geforce 7600 Go 512 MB Dedicated RAM.
En nog gekut op 800x600. Lijkt me dat dit toch beter moet kunnen?
Iemand een vergelijkbaar systeem?
ff uitleggen:
Tijdje geleden had ik RSV, ik was bij de laatste level (Neveda dam), ik was bij die checkpoint dat je de doctors redden en dat je vervolgens Irena moet vinden en doden. Hierna kreeg ik constant BSOD's.
Toen dacht ik, het zal wel aan me windows liggen want die was een tijdje niet reinstalleert.
Maar paar maanden later (nu dus), heb ik windows opniew geinstalleerd. En ik dacht laat ik RSV dit keer helemaal uistpelen. Nou, nu ben ik weer die laatste level. Ik heb de doctors gered. En ben 2 checkpoints verder als de vorige keer. Maar toch krijg ik BSOD's. Hoe komt dat?
Voor Nevada Dam, checkpoint The doctors heb ik geen een keer een BSOD gehad.....
Ik heb de nieuwste patch 1.04 .
E6600
8800gts
2gig
Ik heb zelfs geen overclock en aan de temps ligt het niet.....
Ik ga dadelijk wel met low graph proberen, misschien dat dat helpt.
Je krijgt echt dat next gen gevoel:
Je gaat een kamer in en de kogels vliegen om je oren, bijna alles kan kapot, flash bangs, rook granaten en nog behoorlijk pittig ook
En voor niet vergeten dat het er super super super gaaf uitziet.
Dit zijn de games waar ik mijn nieuw systeem voor gekocht heb
Alleen met een 8800GTX met alles op high op 1920x1200 moet mijn nieuw systeempje aardig werken om deze game goed te kunnen draaien.
Maar de game is behoorlijk zwaar, ik heb een E6600 en 8800GTS 640mb maar ik heb em toch maar ff op medium gezet want anders wil ie af en toe beetje schokken en dat speelt niet lekker.
Maar voor mensen met een lagere resolutie met degelijke videokaart moet het wel te doen zijn dacht ik.
Ik heb de game ondertussen al uitgespeeld, maar ik moet zeggen dat dit één van de betere shooters is die ik de afgelopen jaren gespeeld heb. De meeste shooters zijn meer van het zelfde en vaak erg makkelijk, maar deze game voelde meer realistisch aan.Het einde van de game was wel erg abrupt, dat was wel erg jammer.
Trouwens, een shield + desert eagle is wel extreem sterk(en je ammo raakt nooit op). Maakt de game soms wel erg makkelijk dus als je ergens niet voorbij komt
je moet ook geen shield gebruiken voor iedere situatie. Gewoon gebruiken voor waar het eigenlijk voor is, dus alleen wanneer je een ruimte ingaat waar je geen idee hebt hoeveel enemy's er zijn en waar ze zitten, zodat degene achter je dat wel weten. Oftewel, alleen bruikbaar in co-op als je met een paar man speelt, aangezien in offline mode niet echt veel controlle hebt over je team.Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:48:
Ik speel ook op 1920x1200, echt heerlijk![]()
Maar de game is behoorlijk zwaar, ik heb een E6600 en 8800GTS 640mb maar ik heb em toch maar ff op medium gezet want anders wil ie af en toe beetje schokken en dat speelt niet lekker.
Maar voor mensen met een lagere resolutie met degelijke videokaart moet het wel te doen zijn dacht ik.
Ik heb de game ondertussen al uitgespeeld, maar ik moet zeggen dat dit één van de betere shooters is die ik de afgelopen jaren gespeeld heb. De meeste shooters zijn meer van het zelfde en vaak erg makkelijk, maar deze game voelde meer realistisch aan.Het einde van de game was wel erg abrupt, dat was wel erg jammer.
Trouwens, een shield + desert eagle is wel extreem sterk(en je ammo raakt nooit op). Maakt de game soms wel erg makkelijk dus als je ergens niet voorbij komt
Iemand suggesties ?
Athlon 64 X2, 2 gig geheugen, ATI X1950, laatste drivers voor zowel mobo, VGA als cpu.
UNOX: The worst operating system
als ik in die hangaa zit om die compter te hacken en daarna die ivana moet killen die bovenin zit achter zon glazxen hok. Ik krijg de hele tijd de melding?
Failed to kill ivana ook die gasten doen te lang om die computer te hacken. Hoe kom ik hier uit, maw hoe los ik dit op word er zwaar gefrustreerd van...
The Sartorialist
Nee, deze is erg vet, verukkelijke wapens met mooie scopes en goed geluid. Simpele, doeltreffende commando's en tenminste gasten die niet continue in de weglopen.
Het enige wat ik jammer vind, is dat er iets meer save points in mogen zitten, 1 save meer ofzo, tussen de start en de save van het spel. Nu moet ik wel heel erg ver terug elke keer als ik het niet haal. En ja het is wel uitdagend zo, maar mij persoonlijk beetje TE ..
Verder een zeer vet spel ... met die snakecam, al die visions etc .. Cool !!
Ik mis de uitgebreide tactische planning. Het is veel te arcade geworden. Gelukkig heb ik ook SWAT4 aangeschaft, die game geeft veel meer voldoening.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is idd een beetje arcade maar de gameplay is wel heel erg lekker, vooral het leunen achter muren enzo is erg strak. Swat4 is ook top, veel tactisher idd. Ik vondt ze al me al allebij toppers. Swat 4 heb ik zelf nog tijdje online gespeelt, ook echt topsh4d0wman schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:54:
Eindelijk een nieuwe pc gekocht dus kan ik ook weer gamen. In het verleden heb ik veel Rainbow Six gespeeld en Vegas is toch een enorme teleurstelling. Vijanden zijn compleet gescript volgens mij want als ik dood ga en het level opnieuw doorloop staan ze op exact dezelfde plaatsen. Verder zijn ze vrij dom en reageren voorspelbaar. Je team heeft regelmatig last met pathfinding wat frustrerend is. Graphics zijn wel erg mooi, volgens mij is daar alle tijd in gestopt.
Ik mis de uitgebreide tactische planning. Het is veel te arcade geworden. Gelukkig heb ik ook SWAT4 aangeschaft, die game geeft veel meer voldoening.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Daarnaast vind ik he systeemeisen belachelijk. Op mijn systeem vind ik dat er op 1280x1024 gewoon helemaal niets slecht mag lopen, maar regelmatig heb ik last gehad van rare haperingen en framedrops. Ik vind dat behoorlijk kansloos met zo'n engine. Het ziet er allemaal wel erg mooi uit. Al begrijp ik niet dat er weer eens geen optie is voor FSAA want dat maakt het allemaal gewoon zoveel mooier.
Maar eerlijk is eerlijk, de actie is echt behoorlijk intens, en ik heb toch wel genoten van dit spel. Als ik een cijfer zou geven: 7,5
Hallo met Tim
Een behoorlijke lijst met vooral MP fixes dus, maar ik hoop eigenlijk vooral dat het nu in SP op mijn PC ook eens stabiel draait...Here's the final list of patch content. The patch will be released on 7/18. Additionally, all Red Pack and Black Pack maps will be released for the PC version at the same time as the patch.
-----------------
Features
* Update - Ping values are now displayed in milliseconds.
* Update - Chat text now fades after a few seconds
* New - Added widescreen support for the game
* New - Assassination and Conquest game modes added
* New - You can now customize your name in LAN games.
Bugs fixed
* Improved general stability
* Punkbuster now fully working
* Fixed an issue with weapons firing on their own after a respawn
* Fixed a bug that prevented ammo and gadgets from being refilled under certain circumstances
* Fixed a bug that prevented the console from being used on dedicated servers
* Fixed a bug where text would remain present after one game in the chat box.
* Fixed a bug that made servers unavailable after being up for a certain amount of time
* Fixed a bug with clients being stuck in the lobby window while playing
* Fixed a bug that incorrectly displayed the wrong map in the server browser.
* Fixed a bug where the canister would not be available during a second game
* Fixed issues with C4 not working as intended with doors
* Fixed a bug with snake cam vision remaining in observer mode
* Fixed a bug that allowed a grenade to be thrown while firing a weapon
* Fixed an issue with using the snake cam on an opened door
* Fixed a bug that allowed restricted items to be used coop terrorist hunt
* Fixed an exploit with deployables used on opened doors
* Fixed a bug that made the depot station not close properly if you scored as the game ends
* Fixed a bug that made enemies not appear on the radar while taking cover
* Fixed a visual bug with using doors while taking cover
* Fixed a bug that allowed grenades to be thrown through doors after using snakecam
* Fixed a bug that made it so that you could potentially have no weapon equipped
* Fixed a bug that allowed players to join an already full game which would result in a freeze
* Fixed an exploit that allowed people to stack a team for a game already in progress
* Fixed many issues with grenades going through walls
* Fixed a visual issue with the ballistic shield, it was appearing low while being held up
* Fixed a bug with the minimap disappearing after a kill
* Fixed a visual issue with headgears that was affecting their brightness
* Fixed an issue with windows breaking out of sync on clients
* Fixed an issue with the players appearing to slide while taking cover
* Fixed a bug that made Logan slide through walls while taking cover
* Fixed a bugged animation while using gadgets in take cover
* Fixed a bug that made realistic mode revert to normal after a save or checkpoint
* Fixed a bug that didn’t save your loadout if Terrorist hunt SP
* Fixed an issue with equipment loadout not persisting throughout games
* Game doesn't apply set equipment after a game restart
* Fixed a bug where PEC HQ equipment would not be applied on the character when the game starts
* Fixed a bug that removed item restrictions after a map rotation cycle
* Fixed a bug that allowed dead players to communicate with live players
* Fixed a display issue in terrorist hunt that did not correctly show the remaining amount of targets
* Fixed a bug that would reset gun configuration after a map load
* Fixed a movement bug that would make you slow if you changed directions rapidly
* Fixed a bug that would let game options be changed at the same time crashing the game
* Fixed a bug that gave hostages 2 target arrows instead of 1
* Fixed a bug that made equipment and reload not work together if pressed almost at the same time
* Fixed a bug where the reticle could disappear while doing rappel
* Fixed a display issue with custom camo colors not showing up properly
* Fixed a bug that wouldn’t let armor be colored in certain situations
* Fixed a move in the client lobby that made the background move
* Fixed a display bug for buttons to press while using the Xbox360 controller
* Fixed a bug that would always show alpha team highlighted in mission results even if you were on bravo
* Updated Chat system so that new lines refresh chat
* Updated Mouse click system so that the correct pieces of equipment are selected when clicking
* Updated the internal macro system so that pressing 2 hotkeys during chat will not queue up actions
* Updated the Team icon over characters head to be more visible under certain situations
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
dit zijn mijn + punten die Vegas een beetje verslavend maken:
- Targets zetten bij een deur of room binnengaan (rode blokjes boven de verdachten)
- om de hoek schieten
- het Police-Shield
- 2 shoot-modes (infiltrate en assault)
- fast-rope (je team bedienen)
- kunnen schieten als je aan je kabel hangt (ziet er echt stoer uit)
- veel actie! je moet soms echt dekking zoeken en flashbangs gooien wil je in leven blijven.
- slim bedacht health-system
- bij elke missie nieuwe wapenswitch
- wapens wisselen met dode tegenstander
- team mates kunnen "healen" en je collega een teammate kan healen (zodat jij de boel kunt securen)
al met al gewoon een zeer zeer goede game waar zeker een vervolg op mag komen!
weet iemand dat trouwens al? of er een vervolg op komt? hope so
A world without gadgets is no world ;)
Is de paus een katholiek? Je zou als bedrijf wel erg dom zijn als je zo'n melkkoe loslaat[b][message=28433768,noline][...]
al met al gewoon een zeer zeer goede game waar zeker een vervolg op mag komen!
weet iemand dat trouwens al? of er een vervolg op komt? hope so
Verwijderd
Verwijderd
Mvg
Nergens. Unreal engine 2,5+ en AA bestaat niet.Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 18:13:
Waar kan ik AA vinden? Bij mij kan ik alleen de resolutie verhogen/verlagen, en bepaalde dingen op High zetten.
Mvg
Je zou het mischien kunnen forcen in je drivers.
Het crash al in het hoofdmenu!
Nieuwste patch voor het spel (1.5) en nieuwste drivers. Ik heb het ook weer met 158.22 geprobeerd maar dus ook met 162.18.
Zijn er nog meer mensen die dit meegemaakt hebben?
Leuk, het gebeurd met andere spellen ook. KLOTE Nvidia...
[ Voor 8% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-07-2007 19:01 ]
Verwijderd
Mijn framerate is nagenoeg altijd 60 fps maar af en toe op bepaalde plaatsen in een level valt ie naar 30 fps en lijkt daarop te lokken. Ik heb dan in dat gebied excact 30 fps tot dat ik het gebied verlaat. Opvallend omdat de gebieden waarin dit gebeurd ook lege smalle gangetjes zijn waar niks gebeurd. al sta ik daar stil het blijft excact 30 fps. Hebben meer mensen dit?
Mijn specs.
Nvidia 162.22 64-bit drivers
Vegas 1.05
1280x960 alle opties aan/high
Intel Core 2 Quad Q6600
XFX GeForce 8800 GTS Extreme 640MB
Kingston 2048 MB, DDR2 PC6400
Windows Vista Home Premium 64bit
Volgens mij is dit vrij normaal, ik heb bij sommige levels ook van die framedrops... steeds op een bepaald punt (ookal gebeurd er verder niets, zoals bij jou.)htf99 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:20:
Ik heb een probleem met mijn framerate.
Mijn framerate is nagenoeg altijd 60 fps maar af en toe op bepaalde plaatsen in een level valt ie naar 30 fps en lijkt daarop te lokken. Ik heb dan in dat gebied excact 30 fps tot dat ik het gebied verlaat. Opvallend omdat de gebieden waarin dit gebeurd ook lege smalle gangetjes zijn waar niks gebeurd. al sta ik daar stil het blijft excact 30 fps. Hebben meer mensen dit?
Mijn specs.
Nvidia 162.22 64-bit drivers
Vegas 1.05
1280x960 alle opties aan/high
Intel Core 2 Quad Q6600
XFX GeForce 8800 GTS Extreme 640MB
Kingston 2048 MB, DDR2 PC6400
Windows Vista Home Premium 64bit
Er zijn nieuwe WHQL drivers 162.22 van Nvidia sinds gisteren. Probeer die anders eens.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 18:39:
Ik heb dus vandaag geprobeerd om AA te forceren met het spel (in het verleden gelukt met 158.22) maar nu crasht het spel de hele tijd.
Het crash al in het hoofdmenu!
Nieuwste patch voor het spel (1.5) en nieuwste drivers. Ik heb het ook weer met 158.22 geprobeerd maar dus ook met 162.18.
Zijn er nog meer mensen die dit meegemaakt hebben?
Leuk, het gebeurd met andere spellen ook. KLOTE Nvidia...
Maar overigens stoor ik me niet zo aan het feit dat de unreal engine geen AA heeft. Als je eenmaal aan het spelen bent merk je er niet zo veel van
162.18 is het nieuwste voor mij! (ik draai XP.)Kaasje123 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:01:
[...]
Er zijn nieuwe WHQL drivers 162.22 van Nvidia sinds gisteren. Probeer die anders eens.
Maar overigens stoor ik me niet zo aan het feit dat de unreal engine geen AA heeft. Als je eenmaal aan het spelen bent merk je er niet zo veel van
Het zit niet ingebakken in de engine, maar ik heb het met 158.22 (sinds die driverset kan dat) kunnen forceren met de control panel.
Het spel loopt dan niet echt vloeiend meer, maar het kan dus wel!
er zijn maar weinig games op de xbox360 waar wel echte dedicated servers zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:32:
Heb gisteren Vegas voor de 360 binnen, maar waar zijn de dedicated servers? Ik kan alleen maar player hosted matches vinden.
je kunt als gebruiker wel ook een dedicated server starten (dedicated as in; de host speelt niet mee), maar dat gebeurt nog steeds echt wel gewoon bij die persoon thuis.
Het gebeurt op het moment dat je doodgaat, dan stopt het spel en kom je weer op de PS3 XMB uit.
PSN: Shiver23
Aangezien er erg weinig zijn, en tevens vaak met een erg slechte ping...
Laat me weten als iemand zin heeft in wat RB6:V!
Daar sluit ik mij volledig bij aan! (als ik tijd heb) speel ik het spel elke dag! en dan niet persee multiplayer maar (omdat ik hem heb uitgespeeld) scene selection! en elke keer maar weer lekker knallen!
ps: lees van meerdere mensen dat het spel (zelfs op zware systemen E6600 + 8800GTX) niet perfect loopt.. en dat klopt die Engine is nog een beetje te zwaar voor de huidige systemen... en dat zit 'm meer in de programmering dan in de systemen. (kijk maar naar Farcry oud spel draait zelfs mooi op oude pc's) dus 't kan wel
Jow! ik hierNeOTheMaTriXM schreef op:
Nog mensen hier die regelmatig RB6:V spelen online in coop story modus?
[ Voor 12% gewijzigd door MauSS op 01-09-2007 12:40 ]
RSvegas spelen wij hier op lan party's heeeel lang door. Geweldige momenten mee gehad met zn 4e
Nu spelen we het regelmatig nog over hamachi, en dat is toch ook wel heeeel erg leuk.
Voor mij echt een top spel!

Gisteren met Olaf en Maurice R6-Vegas gedaan "co-op story"
erg gaaf!
als er nog meer mensen zijn die interesse hebben? dan hoor ik het wel
over een aantal maandjes komt het vervolg op Rainbow Six Vegas waarvan de titel nog onbekend is.
[ Voor 21% gewijzigd door MauSS op 11-09-2007 16:18 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja gaaf spel he?SinergyX schreef:
Sinds gisteren ook eigenaar van Vegas (PC), heerlijk spelFlink wennen aan controls etc, maar de co-op hunts zijn erg leuk
Story enkel kort gedaan, dus ik hou me aanbevolen Mauss
(maar om eerlijk te zeggen was het niet easy voor de eerste keer, ik zat soms verwikkeld in flinke vuurgevechten, gewonde collega's, die ook nog dan even snel een flinke injectie adrialine moeten hebben haha! en dan weer knallen, nee spel is top!
speel het sindskort online Co-op story modes met Maurice, Olaf en m'n neefje (Ron) maar niet iedereen kan altijd op dezelfde tijdstippen, dus welcome in het team
(mail me anders even..of voeg me toe)
(sorry xbox R6V collega's )
[ Voor 32% gewijzigd door MauSS op 16-09-2007 21:25 ]
Als je de xbox360 versie hebt, wij zijn bijna elke dag onlineMauSS schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:03:
kom op R6V fans! nog mensen die dit spel online willen/kunnen spelen?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
wat zijn eigenlijk de verschillen tussen pc en xbox versie?
werken ze op de pc ook met die ranks? en moet ik dan weer helemaal opnieuw om op elite te komen?
weet niet wat precies de exacte verschillen zijn, heb R6V bij een maat op de X360 gezien en ziet er wel beetje hetzelfde uit allemaaldefusion schreef:
wat zijn eigenlijk de verschillen tussen pc en xbox versie?
werken ze op de pc ook met die ranks? en moet ik dan weer helemaal opnieuw om op elite te komen?
sekeroglan schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:18:
[...]
Als je de xbox360 versie hebt, wij zijn bijna elke dag online
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
het is voor mij ook zowat het enige xbox360 spel van de 12 ofzo die ik heb wat ik langer dan 1-2 maanden heb gespeeld.Demon Hunter schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:39:
[...]
, DAT is positief!
Heb R6V al thuis liggen voor X360, maar nog geen X360 zelf. Deze komt er ook binnenkort aan, en goed om te weten dat er GoT-ters zijn die het nog spelen
Je hoort nog van me
ohja, test drive unlimited ook wel, maar dat niet zo actief.
Als ik online co op terrorist hunt speel in game van iemand anders krijg ik soms meer dan 2 grenaten. Maar als ik zelf host is het altijd 2, waar kun je dat instellen?
Verwijderd
De eerste keer ging dit prima, maar kon ik de weg verder niet vinden en ben ik helemaak terug gelopen naar mijn vorige savepoint.
Vervolgens ging ik dood en als ik nu bij de datahub kom, kan ik hem niet extracten, aangezien er geen groene a verschijnt!!
Ben al meerdere keren vanaf het vorige savepoint overnieuw begonnen maar de groene a button verschijnt niet meer
Kan ik hem nu niet meer uitspelen???
*update*
ik weet het al
http://forums.ubi.com/eve...f/2231031415/m/4221018025
scene selection doen en opnieuw beginnen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 09:57 ]
Dat is volgens mij difficulty setting. Tijdje gespeeld op normal en had er steeds 3, waar ik me kan herinneren bij realistic ik er maar 2 krijg.Iavak schreef op maandag 17 september 2007 @ 01:17:
Even een klein vraagje tussendoor.
Als ik online co op terrorist hunt speel in game van iemand anders krijg ik soms meer dan 2 grenaten. Maar als ik zelf host is het altijd 2, waar kun je dat instellen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
normal krijg je 3 granaten en 8 magazijnen voor assault rifle, en ook 8 voor SMGIavak schreef op maandag 17 september 2007 @ 01:17:
Even een klein vraagje tussendoor.
realistic krijg je 2 granaten en 4 magazijnen voor assault rifle, en 6 voor SMG
als je tegen elkaar speelt ligt het aan het type granaat hoeveel je ervan krijgt. geloof dat flashbangs 3 is, en frags 2, dat soort dingen.
Verwijderd
Mij lijkt het een erg leuk spelletje, maar ik graag eerst even een demo geprobeerd.MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:54:
Waar zijn de R6V-pc-gebruikers?![]()
"we need backup"
Maarja blijkbaar is de pc niet belangrijk genoeg, ze snijden zichzelf in de vingers.
dit spel is een "must have" deze game is gewoon heel erg goed! gaaf en de game-play is top!!hvoortj schreef:
Mij lijkt het een erg leuk spelletje, maar ik had graag eerst even een demo geprobeerd.
daar heb je geen demo voor nodig!
Meningen verschillen...MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:45:
[...]
dit spel is een "must have" deze game is gewoon heel erg goed! gaaf en de game-play is top!!![]()
daar heb je geen demo voor nodig!
Smaken ook!leonpwner1 schreef:
Meningen verschillen...
Hier is er één, waar o waar is het probleem...MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:54:
"we need backup"
Hier zit een tevreden gebruiker, de reden: het spel is in mijn straatje en zonder (al teveel) bugs. Daarnaast zijn de graphics oogstrelend en is het een heerlijk spel. Positieve kritiek met onderbouwing!
Verwijderd
Lezen beste vriend en hoezo kan je niet posten als je het niet tof zou vinden?MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:03:
[...]
Smaken ook!maar beetje off-topic als je iets post in het topic terwijl je de game niet tof vind.
Ik heb niet gezegd dat ik het spel niet tof vind, ik probeer er alleen mee te zeggen dat het spel niet persee een "must have" is omdat jij dat vindt. Er is genoeg mis met het spel, maar ik heb het zelf ook gespeeld en vond het wel geinig. Maar veel bijzonders is het niet... Missies zijn een beetje saai, eentonig en vaak ook te moeilijk, en multiplayer is eigenlijk helemaal saai. Leuk om terrorist hunt te doen met wat vrienden via LAN, maar langer dan een week zou ik dat niet spelen want zo boeiend is het nou ook weer niet.MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:03:
[...]
Smaken ook!maar beetje off-topic als je iets post in het topic terwijl je de game niet tof vind.
Sarcasme? Bij het eerste level heb ik erg zwaar het gevoel dat ze die 'overdone' blur hebben gedaan om te verbergen hoe afschuwelijk lelijk de textures zijn. Binnenlocaties zijn meestal dan wel weer mooi, en skins zijn ook erg mooi gedaan (glans op de helm etc.), maar daar is het imho ook weer die 'overdone' blur die het een beetje verpest. Ik heb een hekel aan games met teveel blur om te verbergen hoe lelijk het spel is. Zonder blur had het waarschijnlijk helemáál niet mooi geweest.
[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:03 ]
Hmm,, ik heb toch echt een keer 30 stuks gehad op realistic.. maar was zelf toen niet de hoster.defusion schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:54:
[...]
normal krijg je 3 granaten en 8 magazijnen voor assault rifle, en ook 8 voor SMG
realistic krijg je 2 granaten en 4 magazijnen voor assault rifle, en 6 voor SMG
als je tegen elkaar speelt ligt het aan het type granaat hoeveel je ervan krijgt. geloof dat flashbangs 3 is, en frags 2, dat soort dingen.
Ik speel op de PCMauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:54:
"we need backup"

[ Voor 56% gewijzigd door Iavak op 17-09-2007 23:50 ]
Was het alvast maar weer 16 uur, thuis weer terroristen afknallen

Mischien paar GoT coops regelen?
Maar wel boeiend om dit topic vol te spammen met negatief commentaar over een spel? als je het spel niet tof vind, begin dan niet elke keer met je reacties van ik vind van niet, ik vind het spel nie bijzonder enz, we weten wel dat "jij" en nog een paar het niet leuk vind. Und?!leonpwner1 schreef:
langer dan een week zou ik dat niet spelen want zo boeiend is het nou ook weer niet.
Misschien een nieuw topic voor jou "Rainbow six flame topic"
Wij zijn opzoek naar R6V-spelers en geen mensen die het spel niet tof vinden (online) lijkt me vrij duidelijk,
Ik werk niet voor een reclame bureau, ik kijk positief naar games en hardware, omdat de gemiddelde tweaker vaak "te" kritisch is, wat heeft al dat commentaar voor'n zin?! de game wordt er echt niet beter door, laat de game gewoon links liggen en ga een biertje drinken of stukje wandelen ofzo.MensionXL schreef:
Voor welk reclamebureau werk je? Elk product raad je aan of maak je lekkerder
Ik doe mij niet voor als helpdesk ik "werk" bij kpn-adsl helpdesk, en als ik een topic zie met mensen die van alles proberen om hun internet weer te fixen ze kan helpen,(tip) dan doe ik dat.
*knip* Dit soort uitspraken zijn nergens voor nodig
U mailt wij regelen
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:05 ]
heb 't ook.. dan wel via hamachi! laat maar weten.MauSS schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:54:
"we need backup"
Iemand is gewoon weg van dit spel en gebruikt (voor jullie) te overdreven woorden (ik twijfelde ook een tijdje alvorens hem te kopen). Goed, kan, gebeurd, klaar. Kan je wel hele discussie er over hebben inclusief (erg matige) crossflame.
Je kan vrolijk zeggen dat je hier vrij mag zeggen dat je het een boutspel vind, zelf werd ik ook 3 pagina's doodgeflamed toen ik onderbouwd WoW maar niets vond, zo'n topic komt veelal voor de supporters, niet de tegenhangers (wees blij dat we geen ajax/feyenoord topics hebben..). Dat weet je, en je hoeft verder hier niet te komen te vertellen dat het een flutspel is (in jou ogen), en verder hele discussie met rust laten. Daarbij kan je je mening ook geven ZONDER te reageren op een ander, die wel erg te spreken is.
Dus iedereen zijn zegje gedaan, gaan we verder
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2007 17:03 ]
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:05 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:05 ]
[ Voor 255% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:06 ]
[ Voor 102% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:07 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 18-09-2007 22:07 ]
verder snap ik soms niet waar die frame-drops (pc-versie) soms vandaan komen,... (terwijl er dan in dat stuk niets bijzonders te zien is krijg je soms erge framedrops, ook vrienden hebben hier last van) lijkt me toch iets in het spel dat niet helemaal top is... verder weinig last en loopt het spel wel fijn
Framedrops? Geldt dat ook voor de 360 versie?MauSS schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:11:
Las op een vage franse game-site dat een vervolg van Rainbow-six vegas zou moeten komen rond april 2008 of dit waarheid is weet ik nietmaar dat er een vervolg zou komen is wel zeker
![]()
verder snap ik soms niet waar die frame-drops soms vandaan komen,... (terwijl er dan in dat stuk niets bijzonders te zien is krijg je soms erge framedrops, ook vrienden hebben hier last van) lijkt me toch iets in het spel dat niet helemaal top is... verder weinig last en loopt het spel wel fijn
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Sorry het ging om de pc-versie maar de 360-versie heeft het ook alleen minimaal! (wat ik heb gezien bij een vriend) dus je merkt er weinig van...
Mooi, dank jeMauSS schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:35:
[...]
Sorry het ging om de pc-versie maar de 360-versie heeft het ook alleen minimaal! (wat ik heb gezien bij een vriend) dus je merkt er weinig van...
wel als ik echt uren bezig ben dat de xbox wat heet word, en soms moeite heeft met het lezen van de disk. het effect "zou" je kunnen beschrijven als framedrops.