Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
AE86 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:35:
Ik heb sinds vandaag een raar probleem, als ik een beetje aan de zijkant van mijn Mio druk (bijvoorbeeld met vasthouden) dan flikkeren de kleuren op het scherm, dus dan word het opeens pixelig groen/paars.
Weet iemand hoe dit kan, het is echt van de ene op de andere dag dat dit gebeurt, ik heb mijn Mio nooit laten vallen oid.
ik was al bang dat ik de enige was, heb er dus ook last van. Soms wel soms niet, echt supervervelend.
Ik heb em ook niet laten vallen, ben echt superzuinig op m'n spullen. Garantie heb ik niet meer, althans niet van de winkel...(het jaar is om)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hufkes schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:50:
En je hebt uiteraard inmiddels met een voltmeter gekeken of de sigarettenaansluiting in de peus het doet? Maakt hij wel contact met het onderste (achtersta) puntje? Het kan best dan peugeot een "diepere" sigarettenaansteker heeft dan de polo waardoor hij gewoon geen stroom krijgt.
Ja vanzelfsprekend. De aansteker werkt ook gewoon! Heel vreemd allemaal! Iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo wie kan mij helpen
Ik heb sinds deze week dus ook een mio en het bevalt me erg goed
Alleen zit er een Rom op geinstalleerd die mij niet bevalt want ik wil graag de orginele weer terug van mio zelf
Is dit mogelijk ??

Groeten Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Hallo

I maak gebruik van Igo software

Wanneer in dus igo aan het gebruiken ben en er komt een call binnen, dan verlies igo zijn display naar achter en komt uiteraard de phone on top

Is er een mogelijkheid om igo toch de hele tijd on top te laten??

Het komt pas terug goed als ik de phone utility manueel minimaliseer of wanneer de call beeindigd is

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds gister gaat mijn telefoon zonder verklaring op zwart scherm. hij reageerd nergens meer op en alleen de lichten van de toetsen gaan aan als ik op de rode knop druk.

ik heb alle verlichtingsinstellingen al helemaal uitgezet ( zodat het scherm dus niet zwart zou moeten worden).

het vreemde is wel dat als ik hem verbind met mjn computer via usb stekker hij het wel blijft doen.

weet iemand waar dit aan kan liggen?

ik draai spb pocket plus tom tom 5 en heb Mio A701 R65 Firmware (ook geen nieuwe programma's geinstaleerd de laatste 3 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Klinkt alsof je accu het begeven heeft. Die kun je vrij goedkoop nieuw aankomen. Immitatie kost bijna niets. Kun je eventueel ook gelijk een zwaardere nemen die meer dan 2x zo lang meegaat. Die zijn wel groter van formaat.

http://cgi.benl.ebay.be/3...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

De originele is ook niet duur trouwens...
http://www.gpsshop.be/pro...tm_medium=pricecomparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 11-09 21:02
Hoe zit dat dan met die dikkere accu, blijft het klepje er vanaf , het lijkt mij namelijk dat er niet veel ruimte meer in de Mio zit.
Wel een leuk alternatief trouwens.
Bram77 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:20:
Klinkt alsof je accu het begeven heeft. Die kun je vrij goedkoop nieuw aankomen. Immitatie kost bijna niets. Kun je eventueel ook gelijk een zwaardere nemen die meer dan 2x zo lang meegaat. Die zijn wel groter van formaat.

http://cgi.benl.ebay.be/3...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

De originele is ook niet duur trouwens...
http://www.gpsshop.be/pro...tm_medium=pricecomparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Je krijgt er een ander klepje bij, als ik de advertentie mag geloven. Hij past dan dus alleen niet meer in de standaard beschermhoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je markmart33 Bram77 voor je duidelijk en uitgebreid antwoord

denk nu idd ook dat t de batterij moet zijn. heb deze foon nu sinds oktober dus denk dat ik ook nog wel met garantie aan t werk kan gaan.

mocht het toch een ander probleem zijn hou ik jullie op de hoogte

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 11:51 . Reden: verkeerde credits ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Heuj, laat je iemand anders er met de credits vandoor gaan!...
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet 't gewoon weer.
niets vervangen niets gewijzigd maar geen vuiltje meer aan de lucht.

rare telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:51
mijne is kopje onder gegaan en hij is al een paar weken aan het drogen. Stom genoeg ik nadat ik hem uit het water pakte aangezet, lees daarna dat dat niet zo slim was. Anyway, hij doet het gewoon, enkel mijn touchscreen doet het niet (en hij is locked).

Weet iemand een manier om het te unlocken zonder gebruik te maken van het touchscreen?
Ik zie dat er ook losse schermen tegen een enorm hoge prijs verkrijgbaar zijn, iemadn hier evaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 11-09 21:02
The Source schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:27:
mijne is kopje onder gegaan en hij is al een paar weken aan het drogen. Stom genoeg ik nadat ik hem uit het water pakte aangezet, lees daarna dat dat niet zo slim was. Anyway, hij doet het gewoon, enkel mijn touchscreen doet het niet (en hij is locked).

Weet iemand een manier om het te unlocken zonder gebruik te maken van het touchscreen?
Ik zie dat er ook losse schermen tegen een enorm hoge prijs verkrijgbaar zijn, iemadn hier evaring mee?
Ik had laatst ook door mijn eigen schuld vocht onder het touchscreen, als ik dit via Mio zou laten vervangen was het geloof ik € 180,- en misschien een paar weken kwijt , toen ben ik naar Breda gereden daar zit PDA parts die vervangt hem in nog geen 20 minuten voor € 109,-.
Kijk das snel verdiend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Topicstarter
Vraagje:
Tijdens een dagje feesten is in de rodelbaan mijn telefoon uit mijn zak gegleden. Er is volgens mij een karretje overheen gedenderd maar er is in principe niet erg veel zichtbare schade (een diepe groef in de voorkant, die niets raakt. En wat slijtage aan de achterkant) Ook het touchscreen doet het nog, ik kon hem op 'gevoel' ontgrendelen, maar alleen het beeld is helemaal kapot. Hij gaf in het begin nog een stukje beeld maar dat vervaagde op een gegeven moment naar een kleuren mix (dus er kan ook een stekkertje kapot zijn, want als je erop drukte wisselde de kleuren) maar er zit zoiezo een barst in de tft achter het touch gedeelte (dank u screen protector :P)

Hoeveel gaat dit grapje mij kosten? Of is het beter om tot oktober uit te zitten en dan een nieuwe pda aan te schaffen (dan is mijn abb afgelopen). Ik heb wel een vervangende telefoon dus ik zit niet zonder ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Marientjuh op 24-05-2007 10:53 . Reden: iets toegevoegd ]

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 15:18

CBA

een vat, een vat, een vat !

2 vraagjes ivm de Mio.

- Is het mogelijk om het toetsenbord ook in Azerty te plaatsen. De land instellingen wijzigen helpt niet, op de Microsoft site zou er een gratis remap tool ter beschikking zijn maar deze link werkt niet meer.

- Is het mogelijk contacten aan te passen op de PC als je geen Outlook wilt gebruiken, een ander programma dan Outlook dus. Zoals ik op m'n Palm had vroeger kwam daar een handige agenda tool bij die meteen ook je contacten realtime kon aanpassen.

[ Voor 15% gewijzigd door CBA op 26-05-2007 22:09 ]

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

The Source schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:27:
Had ik regelmatig toen ik nog ROM R45 gebruiktte. Als dat ding gelockt stond en ik softresette hem, kon ik m soms niet meer unlocken. Hard reset "helpt" inderdaad.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

ff bumpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Eerste vraag zou ik niet weten (ook niet waarom je dat zou willen).

Wat de tweede vraag betreft....
Nee, voor zover ik weet kan dat niet. Misschien dat je een alternatief adressen progje kan vinden, maar dan kun je waarschijnlijk weer niet bellen met die informatie.

heeft er iemand een idee hoe ik de A701 kan laten herkennen in Linux. Kubuntu detecteerd de telefoon wel, maar kan hem om de een of andere rede niet mounten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:48
Bram77 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:59:
Eerste vraag zou ik niet weten (ook niet waarom je dat zou willen).
Misschien omdat hij belg is en in België nu eenmaal AZERTY gebruikt wordt...

Nuja, ik ben zelf ook belg en heb niet echt problemen met het qwerty toetsenbord. word je snel gewoon.

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Terugkomende op mijn probleem hierboven (verkleurend scherm)

ik had de shop gebeld of ik nog garantie kon claimen, en die vertelde mij om Mio zelf te bellen.
Zo gezegd zo gedaan, hele aardige dame aan de lijn, ze vroeg mij om fotos ervan te nemen haha.
Die had ik per mail naar de supportdesk gestuurd en week later van hun kreeg ik een soort van RMA nummer die ik weer moest verifieren. Er zit trouwens 2 jaar garantie op die Mio A701.

Ik kreeg een doos opgestuurd waarin ik het kon terugsturen, naar een antwoordnummer dus GEEN verzendkosten! (ben wel anders gewend..)

Vorige week dinsdag verstuurd, en heb em net terug (binnen 6 werkdagen!). Het scherm is vervangen voor een nieuwe, nieuwe rom 65 is erop gezet, kreeg een extra stylus erbij omdat de mijne stuk was gegaan en een echte Mio poetsdoek d:)b

alleen ben ik door m'n screenprotect film (of hoe het ook mag heten) heen, durf het eigenlijk niet eens meer te vragen aan Mio voor een nieuwe, tot dus ver hebben ze prima service verleend! terwijl je juist op de Mioforums alleen maar horrorverhalen leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screen protector nodig ?? Kijk op ebay (e2_shop): 5 Euro (verzending inbegrepen ) vanuit Hong kong (10 dagen levering.) Perfect (Mooi helder ipv mat van Mio).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
Kent iemand software om je toetsenbordje grotete buttons te geven? Vooral dan als je wilt gaan sms , dan vind ik het toetsenbordje veel te klein...

Ik zoek bv een keyboard layout gelijk je ook op een gsm hebt, bv tot 3 x duwen op 1 knopje voor een letter

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Je kan de knoppen van je default keyboard vergroten - scheelt al een hoop (als je dat niet al hebt gedaan)
anders kan je SPB keyboard proberen, maar die vond ik dan weer niet zo handig (is een fullscreen kb)

@sparcky: bedankt voor de tip!

[ Voor 8% gewijzigd door Terryb47 op 02-06-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
spb vind ik idd ook niet zo handig, is nu net weer veel te groot

Iemand anders een idee? Moet toch te vinden zijn he :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Van de ene op de andere dag doet mijn GPS het niet meer. Heb al reset gedaan uiteraard, heb ook met andere programma's (onder ander GPSDash en VisualGPSCe, com4 of HWCON) geprobeerd. Heb daar in een log wel het een en ander aan data voorbij zien komen, maar een fix krijg ik niet, ook niet na twee uur in het raam gelegen te hebben.

Ephimerisbestand is ook meermalen up to date gebracht, helpt allemaal niets.

In TT6 kan ik bijvoorbeeld wel zien wat de tijd van de satellieten is, dus hij krijgt wel degelijk data binnen, maar een connectie bouwt hij er niet mee op.

Iemand een idee of zou het een hardware probleem zijn?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het geheugen kaartje van mio wil over kopieeren dan pakt hij daarna het gekopieerde kaartje niet mee het nieuwe SD kaartje is een SanDisk 2gb ultra iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28146621,noline]Kent iemand software om je toetsenbordje grotete buttons te geven? Vooral dan als je wilt gaan sms , dan vind ik het toetsenbordje veel te klein...

Ik zoek bv een keyboard layout gelijk je ook op een gsm hebt, bv tot 3 x duwen op 1 knopje voor een letter
Euh, sinds mijn mio is geupgrade naar versie rom versie R65, heb ik "ekeyboard" dit is wat je bedoelt
(Door Mio na een ongelukje, maar kan je ook zelf doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
als ik Ekeyboard selecteer dan gebeurt er gewoon niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA

CBA

Ik heb sinds ik de Mio A701 heb problemen met de telefoonsoftware en de vergrendel functie.

Als ik m'n telefoon vergrendel kan ik die regemaltig niet meer ontgrendelen, er staat dan wel ontgrendeld maar hij blijft vergrendeld, en ik kan alleen nog maar soft resetten. (dus momenteel gebruik ik de vergrendel functie niet meer).

De software van de telefoon loopt verschillende malen per dag vast. Bellen, sms'en lukt niet meer, krijg een foutmelding als ik op telefoon klik.
Soms kan ik wel nog verder maar krijg ik een héle reeks van foutmeldingen dat die dll's niet gecertificeerd zijn door het toestel en moet ik toestemmingen geven. Maar helass lukt het daarna nog niet om de telefoonfunctie te gebruiken.
Enige manier is opnieuw resetten.

Iemand enig idee ? Nog anderen met dit probleem ?
Deze problemen zijn uiterst irritant want het lijkt er op dat ik ook niet kan gebeld worden als de telefoonfunctie gecrasht is. Je weet het pass wanneer je de telefoonfunctie zelf gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CBA schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:46:
De software van de telefoon loopt verschillende malen per dag vast. Bellen, sms'en lukt niet meer, krijg een foutmelding als ik op telefoon klik.
Soms kan ik wel nog verder maar krijg ik een héle reeks van foutmeldingen dat die dll's niet gecertificeerd zijn door het toestel en moet ik toestemmingen geven. Maar helass lukt het daarna nog niet om de telefoonfunctie te gebruiken.
Enige manier is opnieuw resetten.
Komt me bekend voor, had ik ook nadat ik allerlei software had geinstalleerd, een harde reset en alleen installeren wat je echt gebruikt en alles werkt terug. (Sommige programma's rotzooien met je \windows directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W
  • Laatst online: 06-09 14:25

J.W

ongrendel problemen had ik ook met oude romversies.
Dit is verdwenen bij mij toen ik Oki en Lifeforce roms ben gaan gebruiken.

Sowieso heb ik de standaard vergrendel uit gezet en gebruik ik deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcfreeware.com/en/ss/1840/slide2unlock.png

slide2unlock, freeware!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
  • Laatst online: 10-09 11:45
Hier nog iemand die problemen heeft gehad met ontgrendelen en vastlopen, ter bevestiging.

Wat ik eigenlijk wou vragen:
Ik heb onlangs de touchscreen van mn mio gemold. (Een sterretje in de ruit... wee degene die over carglass begint :p ) Ik kan 'm nog wel synchroniseren maar niet ontgrendelen. Kan dus niet meer bij mijn telefoonboek via de telefoon zelf. Is er een manier om via het synchronisatie menu de contactpersonen in te kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi. Ik heb een 2e handse Mio A701 gekocht. Voordat ik de laatste ROM versie 65 installeer, wil ik weten of mijn voorganger dat niet al gedaan heeft. Hoe kan ik checken welke firmware ik nu heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
doe even een reset , dan zie je het versienummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

supern0va schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:35:
Hier nog iemand die problemen heeft gehad met ontgrendelen en vastlopen, ter bevestiging.

Wat ik eigenlijk wou vragen:
Ik heb onlangs de touchscreen van mn mio gemold. (Een sterretje in de ruit... wee degene die over carglass begint :p ) Ik kan 'm nog wel synchroniseren maar niet ontgrendelen. Kan dus niet meer bij mijn telefoonboek via de telefoon zelf. Is er een manier om via het synchronisatie menu de contactpersonen in te kunnen kijken?
Je contactpersonen verschijnen toch gewoon in je outlook onder "Contactpersonen"?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Wie weet of er een mogelijkheid is om op de ppc active sync te herstellen?

Ik kan namelijk nadat ik een probleempje met recursieve reminders / alarmen op mijn mio heb hersteld ineens niet meer connecten via active sync... (met behulp van memmaid & sktools is dat probleem dus opgelost, maar een nieuw probleem voor in de plaats gekomen.) Weet dus zeker dat het aan iets op de mio ligt, soft reset helpt niet, as vanuit de mio starten biedt ook geen soelaas.

Zowel de zoekfunctie hier op GoT als Google geven me duizenden hit over AS problemen, maar die gaan er allemaal vanuit dat het probleem op de pc zit. Ik ben er echt 100% zeker van dat het probleem daar niet zit, niet alleen weet ik dat ik op de mio heb lopen kloten, maar bovendien kan hij met geen enkele pc meer verbinding krijgen.

Op de mio kan ik AS nergens uninstallen of herinstallen, er is ook geen installer voor de ppc bij microsoft te downloaden. Ik weet wel dat hij in de romimage zit ingebakken, maar wil natuurlijk liever geen reset doen omdat de laatste sync al weer een aantal dagen geleden is.

Bijkomend probleem is dat ik geen foutcode of zoiets krijg maar alleen een algemene fout en vervolgens een troubleshooter die niets zinvols meldt en mij doorverwijst naar weer aan algemene AS troubleshooting guide die over problemen als firewalls ed gaat.

Ik kan wel in de cardreader modus netjes op mijn mio komen, dus verbinding is in orde. Kan dus ook programma's naar de mio sturen.

Kortom, ik heb het idee dat ik ten onrechte een registry-value uit de reminders sectie heb verwijderd die nodig is voor correcte AS verbinding. Wie oh wie heeft er een oplossing, eventueel tijdelijk zodat ik nog een maal kan syncen voordat ik een harde reset moet uitvoeren?

PS: Overigens breng ik hierbij ook graag nog even het tot nogtoe onopgeloste probleem met mijn GPS verbinding onder de aandacht, zie een aantal posts hierboven. :(

[ Voor 4% gewijzigd door hufkes op 03-07-2007 11:22 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
  • Laatst online: 10-09 11:45
Rainmaker schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:28:
[...]

Je contactpersonen verschijnen toch gewoon in je outlook onder "Contactpersonen"?
Nee, ben bang van niet. Maar ik gebruik outlook verder nooit dus misschien zie ik iets over het hoofd. Hoe zorg ik ervoor dat outlook de contactpersonen synchroniseert?

edit: never mind. Heb 't al gezien: vinkje voor 'contactpersonen' stond uit in het opties menu. Nu mekkert 'ie alleen dat ie "niet kan synchroniseren met het Outlook-profiel dat u gebruikt, omdat er eerder een ander profiel is ingesteld of omdat het profiel met een wachtwoord beschermd is." Zucht 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door supern0va op 04-07-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wulf-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-08 09:52
Bram77 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:48:
Die functionaliteit zorgt er alleen wel voor dat je accu nog maar een tiende van de tijd meegaat. Ik heb dat dus uitgezet. Nu duurt het een accaptabele 15 seconden ongeveer en die ik zo'n 5 dagen met mijn accu. Bluetooth altijd aan.
Ik heb een hoop roms getest. R24 is verruit de beste qua snelheid en stabiliteit.
Hoe heb je die satellite fix kunnen uitzetten? Ik vind het namelijk nergens, hij blijft altijd in de allinone.exe bar (onderaan Vandaag) weergegeven worden... Vijf dagen is lekker lang, zeker met bluetooth aan :9 En aangezien mijn TomTom de GPS niet aanspreekt via COM4 zal dit programma vrijwel onnuttig zijn denk ik... Heb je nog handige tips om de batterij te besparen?

Wordt er binnenkort een (gratis) ROM beschikbaar gesteld van WM6 of zit dit er niet in voor dit apparaat? Zoja, iemand enig idee wanneer we deze kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

als je een oki rom hebt, dan staat er een snelkoppeling sifenable onder je start menu bij opstarten, die moet je weghalen.

Dat icoontje waar jij het over hebt is van ephermis quickfix downloaden, dat is iets anders.

[ Voor 5% gewijzigd door J.W op 10-07-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over de garantie periode? hoe lang dat is? is het één jaar? of langer?

Mijn scherm is kapot :'( en kan bijna niet wachten tot morgen om Mio support te bellen.

Ik heb geen idee hoe 't kan? weet iemand of zoiets wel binnen of buiten de garantie valt?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:27:
Weet iemand iets over de garantie periode? hoe lang dat is? is het één jaar? of langer?

Mijn scherm is kapot :'( en kan bijna niet wachten tot morgen om Mio support te bellen.

Ik heb geen idee hoe 't kan? weet iemand of zoiets wel binnen of buiten de garantie valt?
harde reset al geprobeerd? mijn scherm werkte toen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

10 reactie's hierboven is nog te lezen dat de garantie 2 jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al alles geprobeerd, maar hij gaat terug naar Mio ( dat hoop ik ).

Heb ze vandaag gebeld, en moest 2 foto's maken, ééntje wanneer ie aan is en uit, om te zien of beschadigd ofzo. Nu wachten maar op 't RMA.

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/8572/offoq7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/1507/onsw5.jpg

(edit: nog ff foto's erbij)

Is het mogelijk om een backup te maken van de Mio vanuit Windows? voodat ik 'm terugstuur of een hard reset doe?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord van Mio Support:
Thank you for contacting Mio Technical support, our apologies for the delay in responding to your email,we are currently experiencing a high volume of emails.

We have looked at the photos and unfortunately the warranty would not cover the repairs. The approximate costs would be 150 euros. Please let us know if you wish to proceed with the repair.

Thank you once again for contacting Mio support, I hope the information supplied is helpful to you.

Kind regards, Mio Technology support team.
Snap er dus niet waarom ie niet onder de garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is op dit moment de a701 nog een intressant model om te gebruiken voor een jaar contract verlenging i.v.m. dat de iphone nog lang op zich laat wachten, of kan je beter naar een andere smartphone/pda kijken? zo ja, suggesties?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
op die 2de foto is toch een heel barst te zien? Of wat is die grote vlek?

Tuulijk valt dat niet onder garantie...

Alleen software matige en beperkte hardware onderdelen vallen onder garantie
Maar zeker geen gebroken scherm... Dit kan je niet bewijzen dat dit "vanzelf" gebeurd is, ookal ben je er supervoorzichtig mee geweest.

Ikzelf ben er ook supervoorzichtig mee, omdat ik weet dat toestel 1 van de brooste toestellen is die ik ooit gehad heb...

Als ik aan de zijkant duw, dan wordt mijn scherm wat roder, prolly omdat daar de connector zit van het scherm en dat deze los is gekome omdat het toestel toch altijd wel wat druk heeft als het in je broekzak zit.

Zo van die dingen zullen waarschijnlijk wel onder garantie vallen, dit is dan gewoon een kabeltje dat ze terug vast moeten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:21:
op die 2de foto is toch een heel barst te zien? Of wat is die grote vlek?

Tuulijk valt dat niet onder garantie...
Nee, dat is geen barst! Op 't scherm zelf is er niets te zien/merken.

Wanneer je de Mio wilt aan zetten, dan krijg je dat, als ik met me vinger 't scherm deuw dan verandert 'de barst' van kleur en plaats.

Maar 't is echter geen barst! hij is niet gevallen en heeft echter geen water schade want dan ook.

Maar goed, er is niet te bewijzen. heb nog geen beslissing genomen over de reparatie.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:07:
Is op dit moment de a701 nog een intressant model om te gebruiken voor een jaar contract verlenging i.v.m. dat de iphone nog lang op zich laat wachten, of kan je beter naar een andere smartphone/pda kijken? zo ja, suggesties?
Nee, ik zou 't niet doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:54:
[...]

Is de HTC Touch een betere keus, of kan ik hiervoor beter advies vragen in het HTC Touch topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds enkele weken deze pda gsm en heb ook het probleem dat er allemaal gekke kleuren op mijn scherm komen als ik hem in men handen heb...

Weet iemand wat de rede hiervan is ?

Mvg Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:00:
[...]

ik was al bang dat ik de enige was, heb er dus ook last van. Soms wel soms niet, echt supervervelend.
Ik heb em ook niet laten vallen, ben echt superzuinig op m'n spullen. Garantie heb ik niet meer, althans niet van de winkel...(het jaar is om)
Heb dit prob ook weet iemand wat het is ? en vooral wat er aan te doen ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik een backup kan maken vanuit Windows XP van mijn Mio A701?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 01:52:
Weet iemand of ik een backup kan maken vanuit Windows XP van mijn Mio A701?
Dat moet toch wel lukken met Activesync.
Als je de USB-to-701 kabel in de PC plugt kun je vervolgens Activesync opstarten (als dat al niet automatisch gebeurt).
Vervolgens kun je vanaf de Windows Verkenner gewoon bladeren (en dus kopieren/plakken etc) op het Mobile Device in de Verkenner
Daarmee moet je de meeste bestanden wel mee kunnen veiligstellen dacht ik zo.

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peeetor schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:37:
[...]

Dat moet toch wel lukken met Activesync.
Als je de USB-to-701 kabel in de PC plugt kun je vervolgens Activesync opstarten (als dat al niet automatisch gebeurt).
Vervolgens kun je vanaf de Windows Verkenner gewoon bladeren (en dus kopieren/plakken etc) op het Mobile Device in de Verkenner
Daarmee moet je de meeste bestanden wel mee kunnen veiligstellen dacht ik zo.
Jah, dat werkt wel, maar ik wou eigenlijk een volledige backup maken en die kunnen restoren na een hard reset ofzo.

Ik wil dus niet handmatig bestanden zitten kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link, die heb ik en heb er niets aan! Omdat mijn scherm doet 't niet op de Mio!

Dus ik wil een backup maken vanuit mijn Windows XP. Is dat mogelijk?

Ik herhaal, scherm is stuk, ik kan er niets op doen! en wil een volledige (systeem) backup maken van de Mio vanuit Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 04:23:
[...]

Ik herhaal, scherm is stuk, ik kan er niets op doen! en wil een volledige (systeem) backup maken van de Mio vanuit Windows XP.
Hhmm, Vroeger had ik een tooltje voor mijn IPAQ waarbij ik remote van mijn winXP alles kon bedienen.
( zoek eens op pocket controller pro op handango ...)

Dan kan je wel een backup maken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

Voor de liefhebbers : een WM6 rom komt eraan! _/-\o_
Waarschijnlijk nog deze maand, volgens LifeForce :

Afbeeldingslocatie: http://norad.shacknet.nu/lifeforce/DSC00014.JPG
Afbeeldingslocatie: http://norad.shacknet.nu/lifeforce/DSC00015.JPG
Afbeeldingslocatie: http://norad.shacknet.nu/lifeforce/DSC00016.JPG

Ondertussen heeft Lifeforce ook weer een nieuwe rom uitgebracht :

NEW ROM LFR.9.4

- Kernel upgrade
- new bootscreen
- AKU 3.3 (Adaptation Kit Update) (NO BETA!)
- Mio Menu removed (preinstall)
- MSN removed (Preinstall fring multi chat)
- Mio phone skin removed
- All Mio ringtones removed (but the original ones remain)
- AllInOne.exe still in the rom, but changed to the version from this R45
- Program folder sorted for sections + icons
- .Net Framework SP2 (original AKU3.3 feature)
- New MMS software version + ext menu
- 2 alarm sound added.
- Phone ext.menu added
- SMS Locator added
- New Internet Sharing software version
- SDDialer updated
- SMS and MMS message sender added
- Preinstall added

Lifeforce site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Da's leuk nieuws! Ben benieuwd hoe de fone zal reageren onder WM6

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik vroeg me af of ik op mijn Mio A701 ook één van mijn mp3-geluidjes als verwittiging voor een inkomende sms kan instellen. Hoe doe je zoiets ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:18

Luke!

#Treinbaas
Hoi,

Ik heb hier een Mio A701 liggen die hardnekkig geen afscheid van de contactpersonen wil nemen... Er zit geen sim in het toestel, de contactpersonen staan dus op het toestel zelf, maar als ik ze wil verwijderen krijg ik de melding "SIM-fout. Kan geen informatie opslaan op de SIM-kaart." Ik heb er net een oude kaart van mezelf ingestopt, maar dezelfde foutmelding blijft. Hoe kan ik de contactpersonen toch verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:34:
Hallo,
Ik vroeg me af of ik op mijn Mio A701 ook één van mijn mp3-geluidjes als verwittiging voor een inkomende sms kan instellen. Hoe doe je zoiets ??
Kan alleen met .wav in \windows
Voor ringtones is er een grotere keuze,mp3 en mid.
Ringo kan meer maar kost geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb mijn A701 (ROM R45.3 NL) nu ruim een jaar, opzich ben ik er heel te vreden mee, maar het is al een aantal maanden dat hij een storend zoemend geluid geeft tijdens gesprekken wat soms hinderlijk hard kan worden. Komt iemand dit bekend voor of is dit misschien te verhelpen met een ROM update?

Een ander klein (cosmetisch) nadeel van het toestel vindt ik de zilver/grijse rand deze is vrij kras gevoelig helaas.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
_Dune_ schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:10:
Ik heb mijn A701 (ROM R45.3 NL) nu ruim een jaar, opzich ben ik er heel te vreden mee, maar het is al een aantal maanden dat hij een storend zoemend geluid geeft tijdens gesprekken wat soms hinderlijk hard kan worden. Komt iemand dit bekend voor of is dit misschien te verhelpen met een ROM update?

Een ander klein (cosmetisch) nadeel van het toestel vindt ik de zilver/grijse rand deze is vrij kras gevoelig helaas.
Bekent probleem, probeer wanneer dit optreed eens de link-benenden hoek samen te drukken. Dit hielp bij mij en grappige is dat het nu helemaal weg is. Ik heb wel mijn ROM meerdere keren geupdate en dat is zoiezo wel aan te raden.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chilly_Willy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:18:
[...]

Bekent probleem, probeer wanneer dit optreed eens de link-benenden hoek samen te drukken. Dit hielp bij mij en grappige is dat het nu helemaal weg is. Ik heb wel mijn ROM meerdere keren geupdate en dat is zoiezo wel aan te raden.
Oh dankjewel voor de tip, maar waarom is dit aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Chilly_Willy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:18:
[...]
Ik weet niet zeker of het de linker beneden hoek is, maar inderdaad als je licht in het toestel knijpt heb ik het idee dat ik het storen kan stoppen, maar het komt vanzelf terug. Ik weet voldoende ik ga RMA aanvragen aangezien ik nog bijna een jaar garantie op het toestel heb. Het moet goed kunnen want in het begin deed hij het niet en er is niets bijzonders mee gebeurd.

P.s. Iemand ook ervaring met de garantie/RMA afhandeling van Mio? De winkel waar ik hem heb gekocht raad mij namelijk aan zelf dit met Mio te regelen, omdat er bij hun nog een extra tussen leverancier in het spel is.

[ Voor 13% gewijzigd door _Dune_ op 22-08-2007 23:39 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:54:
[...]

Onderbouwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik zit met het volgende probleem dat mijn Batterij niet langer dan ongeveer 24 uur meegaat
Ik heb de tip dit aan het begin van dit topic staat ook al gedaan maar dat heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De phone is oud, heeft geen wifi en ook geen RDS ( of hoe het 't ook al weer ? ). De Mio A701 is niet echt goed te gebruiken als gsm, pda en ook nog 's navigatie.

Dus: Er zijn nieuwe phones met meer mogelijkheden en zelfs met wm6.

Edit: op de site van Lifeforce, nog 0d. 12h. 50m. 51s. (GMT+1) voor Windows Mobile 6 release: RX1 v.1.0

http://norad.shacknet.nu/lifeforce/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Nou, mijn A701 doet het super als telefoon, pda en navigatie. Ik heb echt niets te klagen (gebruik hem nu +/- een jaar) en veel betere opties zijn er ook niet. Het komt toch altijd ongeveer op het zelfde neer. Zo'n ontzettende meerwaarde heeft WM6 overigens ook niet. Een iets groter scherm zou leuk zijn, maar zou ook betekenen dat de telefoon groter wordt wat ik niet erg zou waarderen.
Wifi zou leuk zijn, maar op zo'n klein scherm doe je toch enkel het noodzakelijke en het noodzaklijke is prima te doen met GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

helaas lifeforce stopt met rom building, deze wm6 rom is zijn laatste :'(

Gelukkig gaat atifarkas er mee door :

http://atifarkas.extra.hu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:50:
Nou, mijn A701 doet het super als telefoon, pda en navigatie. Ik heb echt niets te klagen (gebruik hem nu +/- een jaar) en veel betere opties zijn er ook niet. Het komt toch altijd ongeveer op het zelfde neer. Zo'n ontzettende meerwaarde heeft WM6 overigens ook niet. Een iets groter scherm zou leuk zijn, maar zou ook betekenen dat de telefoon groter wordt wat ik niet erg zou waarderen.
Wifi zou leuk zijn, maar op zo'n klein scherm doe je toch enkel het noodzakelijke en het noodzaklijke is prima te doen met GPRS.
Nou, ik ben niet eens met je. Vergleijk de A701 met de Touch, en je zult 't verschil merken of met de Vario II.

Heeft iemand de WM6 al geprobeerd? kan iemand iets meer zeggen erover?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap er helemaal niks van men tel loopt binnen een paar uur helemaal leeg
ook een nieuwe batterij is zo leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.W

J.W

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:23:
snap er helemaal niks van men tel loopt binnen een paar uur helemaal leeg
ook een nieuwe batterij is zo leeg
toevallig een Oki rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik heb ook een Oki ROM. Een paar uur is wel heel snel, maar ik weet dat het scheelt om een bepaalde service uit te zetten. Die service zorgt voor een instant fix wanneer je GPS gaat gebruiken. Er werd gezegd op het Oki forum dat die "keepalive" geen extra stroom zou moeten kosten, maar ik krijg bij mij toch sterk de indruk dat hij langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:26

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Heren en dames,

WM6 van Lifeforce is toppie. Kijk op www.miousers.co.uk onder roms voor meer info!
Gr,
Gert-Tom

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
mja , geen gprs , geen bluetooth carkit mogelijk
Ook kan je niet opnemen als BT aaanstaat blijkbaar?

Nog even afwachten op de 1.1 versie

Wel leuk natuurlijk dat ze erzo mee bezig zijn, keep up the work zouk zeggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben eruit
Ik had dus in Instellingen Energie iets niet aan staan
Maar hij gaat nu weer voor 2 dagen denk ik zo

Verder een klasse toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 05:58:
[...]
De phone is oud, heeft geen wifi en ook geen RDS ( of hoe het 't ook al weer ? ). De Mio A701 is niet echt goed te gebruiken als gsm, pda en ook nog 's navigatie.

Dus: Er zijn nieuwe phones met meer mogelijkheden en zelfs met wm6.

Edit: op de site van Lifeforce, nog 0d. 12h. 50m. 51s. (GMT+1) voor Windows Mobile 6 release: RX1 v.1.0

http://norad.shacknet.nu/lifeforce/
Ik weet niet hoe je bij deze beweringen komt, mogelijk dat hij jou niet bevalt, maar ik maak nu ruim een jaar gebruik van mijn A701 en met veel plezier. Afgezien van de ruis die ik laatste paar maanden heb (voorheen geen last van) is dit een prima apparaat. Als GSM kun je hem prima gebruiken en kwa navigatie doet hij weinig onder voor een TOMTOM (heb ik ook ervaring mee).

Dat iets een keer defect raakt dat kan gebeuren (de ruis die ik nu ondervindt) daarvoor heb je ook een garantie termijn. Ik wil komende week mijn toestel ook terug zenden voor reparatie.

Kwa PDA functie, dat doet hij ook prima, alleen is een PDA tegenwoordig ook niet alles meer. De verkopen van PDA's in het algemeen lopen ook hard terug.

Het enige wat de A701 niet heeft is Wifi en UMTS, deze laatste was mogelijk wel handig geweest, maar Wifi mis ik in iedergeval niet. Als je echt gebruik wilt maken van een internet/netwerk verbinding dan kun je dat toch veel beter met een laptop gaan werken. Daar is een dergelijk klein apparaat als een PDA of smartphone toch niet echt handig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:26

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

NoFate schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:56:
mja , geen gprs , geen bluetooth carkit mogelijk
Ook kan je niet opnemen als BT aaanstaat blijkbaar?

Nog even afwachten op de 1.1 versie

Wel leuk natuurlijk dat ze erzo mee bezig zijn, keep up the work zouk zeggen!!
Ja, helaas werkt gprs niet, bluetooth is geen probleem voor inkomende gesprekken! Ik zal nog met een bluetooth headset testen.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastaar
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 23:17
Heb m'n A701 nu ongeveer 7 maand (R65) en ben er héél tevreden over, maar heb vorige week het volgende ontdekt : als iemand me vanaf een andere gsm een visitekaartje doorstuurt, wordt dat door de A701 niet ontvangen... Iemand die me een telefoonnummer wil doorsturen, moet het zaakje overtikken in een gewone SMS, en dan krijg ik het nummer wel (gelukkig maar !!). V-kaartjes lukt niet. Nog al iemand problemen mee gehad of een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets: het scherm is bijna niet te lezen bij licht/zonlicht. Dat heeft toch wel iedereen last van denk ik?

Wat denk je van de traagheid? ik ben er niet tevreden over. Nog iets: Support van Mio, goh.. wat moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, heb me phone terug van Mio en wat denk je?

Het scherm doet 't wel, maar hij accepteert er helemaal geen enkel command waar ik dan ook klik, kom maar niet door screen alligment.

Heb ze gebeld en hij moet terug, weet nog niet of ik opnieuw moet betalen. Heel goed van Mio Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mio heeft wel zeker een goed support
Men mio scherm hield er zo ineens mee op
Vrijdag's gebeld Maandag's doos in huis om hem op te sturen
Vrijdag had ik hem weer met een nieuw scherm en geheugen
Alles met elkaar heeft het een week geduurt
Dus ze kunnen het echt wel hoor

Maar zoals ik jou berichten een beetje lees vind je het gewoon een K*T ding waarom gooi je hem dan niet in het kanaal en haalt een ander
Dan ben je ook van dat ding af toch ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:36:
Nou mio heeft wel zeker een goed support
Men mio scherm hield er zo ineens mee op
Vrijdag's gebeld Maandag's doos in huis om hem op te sturen
Vrijdag had ik hem weer met een nieuw scherm en geheugen
Alles met elkaar heeft het een week geduurt
Dus ze kunnen het echt wel hoor

Maar zoals ik jou berichten een beetje lees vind je het gewoon een K*T ding waarom gooi je hem dan niet in het kanaal en haalt een ander
Fijn dat je een positieve ervaring hebt met Mio support... Ik helaas ook niet veel goeds te melden over Mio support.

Ik heb vorige week gebeld om te melden dat de groen en blauw het niet meer doet in mijn beeldscherm en dat ik gebruik wil maken van de garantie. Vervolgens moest ik naar Mio digitale foto's mailen en dan gingen ze kijken of het echt een probleem is! Uiteraard meteen dezelfde dag gedaan maar sindsdien niks meer van ze vernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jetgadget
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:20:
[...]

Is de HTC Touch een betere keus, of kan ik hiervoor beter advies vragen in het HTC Touch topic..
ik had vroeger ook een MIO vond t niet geweldig, wel mooi design maar funtioneel niet praktisch, veel vastlopers, toen de Ipaq messenger heerlijk apparaatje, werd helaas geript, toen de Tytn.
geweldige krachtpatser wel zwaar toestel en nu een lekker lichte Touch. weegt niets vergeleken met de Tytn, wel stuk langzamer . overclocken dan maar.
als ik moest kiezen voor mio of touch werd het de touch. ( die heeft geen GPS mio wel, heb nu TomTom One in de auto)
mijn ervaring na al deze multifunctionele :P apparaten is dat je niet alles wil combineren. in mijn geval : : navigeren op je pda. (tijdens het verdwalen een beller:ieeek! schelden op je vastlopende pda op een druk kruispunt) nee sinds de tomtomone geen stress meer in de auto.
en een lekker lichte Touch met Wm6. en die lekker verder tweaken. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:36:

Omdat ik ervoor betaald heb, en niet een beetje ook, maar zou ik ooit weer een Mio kopen: nope, never ever again. En dat heb ik iedereen verteld dus dan raad ik iedereen om nooit Mio producten te kopen.

Heb zelf een Fujitsu-Siemens Loox 610, nou je weet niet hoe lang ik dit ding heb, en hoe vaak is ie gevallen maar toch doet ie 't nogsteed goed en veel beter dan de Mio die niet eens 2 jaar oud is.

Mijn scherm was elektronish kapot, en dat vind ik dus wel binnen de garantie vallen, maar moest er toch 150 euro betalen.

En dan krijg ik dat ding kapot van Mio Support, erg netjes gedaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Iemand nog iets bekend, over de WM6 rom die eraan zat te komen volgens speculaties?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Geen idee wat betreft WM6, sorry, maar mijn MIO A701 wordt voor reparatie verstuurd, nu is mij de vraag gesteld of ik hem retour wil hebben met de originele ROM v45 of dat tech. support deze moet upgraden naar ROM v65. Nu lijkt mij het wel handig om een dergelijke upgrade door MIO zelf te laten doen, maar men waarschuwd dat de kans bestaat dat bepaalde Bluetooth apparaten niet meer functioneren.

Nu heb ik een Jabra Headset BT160 Bluetooth en vraag mij af of deze dan nog functioneerd met ROM v65, heeft iemand toevallig deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie-643- schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:00:
Iemand nog iets bekend, over de WM6 rom die eraan zat te komen volgens speculaties?
Die is er al, maar bluetooth werkt niet, en zijn nog meer bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:35:
Nu heb ik een Jabra Headset BT160 Bluetooth en vraag mij af of deze dan nog functioneerd met ROM v65, heeft iemand toevallig deze combinatie?
Je kan zelf v65 erop zetten, makkie, download de update van Mio-Tech website, en gaat vanzelf.

Ik heb helaas geen Jabra headset, maar alles werkt goed met R65, geen problemen hoor. Ook alles met BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier mensen plannen om eind November over te stappen naar de A702?

Zie: http://www.portablegear.nl/reviews/Mio_A702.htm voor de review

Mooi toestelletje, en wifi ondersteuning. Nadeel is dat ie alleen geen HSDPA en UMTS ondersteund, toch wel een van de minpuntjes van dit toestel. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen de Tytn II of om toch de A702 af te wachten..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand het hier weet, mijn toestel is weggeweest voor reparatie naar Mio.

Nu vraag ik me af volgens mij was het zo voor mij de reparatie dat als ik een oproep gemist heb dat het bovenste lichtje knipperde van de Mio. Zo zag ik dat ik een oproep gemist, is deze functionaliteit nu wel op de Mio of niet, heb ik dat gedroomd?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 20:45
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:51:
Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand het hier weet, mijn toestel is weggeweest voor reparatie naar Mio.

Nu vraag ik me af volgens mij was het zo voor mij de reparatie dat als ik een oproep gemist heb dat het bovenste lichtje knipperde van de Mio. Zo zag ik dat ik een oproep gemist, is deze functionaliteit nu wel op de Mio of niet, heb ik dat gedroomd?
Jazeker dat deed de mijne ook. maar met de v65 rom niet meer. wel bij sms nog.

Klaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasopurk schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:30:
[...]

Jazeker dat deed de mijne ook. maar met de v65 rom niet meer. wel bij sms nog.
Aha dan ligt het daaraan, super dankjewel voor je antwoord! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
Mss goed nieuws

Heb een mail gehad van eyefi , zij hebben een sdkaartje ontwikkeld waar ook een wireless chipset inzit, en dat even groot is als een sd kaart, dus mss kan je met deze methode de a701 ook wel uitrusten met een wifi
kaartje =2 gb

hieronder de mail

Greetings Eye-Fi Fans!
We’re pleased to announce the moment you’ve all been waiting for! We have officially launched the Eye-Fi Card. That’s right! No more Beta. No more Gamma.

To find links to our online retailers and details about the Eye-Fi Card, drop by our newly revamped website, www.eye.fi .

Thank you for your interest and support as we worked towards this momentous occasion, The Eye-Fi Team ________________ October 30, 2007 EYE-FI UNVEILS WORLD’S FIRST WIRELESS MEMORY CARD

Eye-Fi Card Uses Wi-Fi to Automatically Upload Photos to Computers and Online Photo Sharing and Social Networking Sites

Eye-Fi Card Uses Wi-Fi to Automatically Upload Photos to Computers and Online Photo Sharing and Social Networking Sites

MOUNTAIN VIEW, Calif., Oct. 30, 2007 — Eye-Fi Inc., a company dedicated to helping people navigate, nurture and share their digital memories, today unveiled the Eye-Fi Card — the world’s first wireless SD memory card for digital cameras. The Eye-Fi Card uses home Wi-Fi networks to create an effortless and convenient way for users to send photographs directly from digital cameras to PCs, Macs and online photo and social networking sites. See release entitled “Eye-Fi Announces Support from Seventeen Online Photo Destinations.” Priced at $99.99 with 2GB of storage, the Eye-Fi Card is available now from major online retailers.

“Digital cameras have made it extremely easy to take pictures, but the rest of the process is a hassle,” said Jef Holove, chief executive officer of Eye-Fi. “The Eye-Fi Card removes the barriers and lets users get to the fun part of sharing and printing their memories. We’re putting the magic back into photography.”

Eye-Fi uses home wireless networks to eliminate the time-consuming chore of dealing with cables, card readers or software plug-ins associated with uploading photos. Users simply turn on their digital camera and their pictures are wirelessly uploaded. The Eye-Fi Card works with existing and new SD-compatible digital cameras and stores photos like a conventional SD memory card.

“We know that a large percent of digital images captured each day are never printed or shared. That adds up to significant lost revenues for photo sharing and printing sites,” said IDC analyst Ron Glaz. “We anticipate wireless cameras will fundamentally change the way people manage their digital photographs in the future and believe that the Eye-Fi Card will help drive these changes.”

How the Eye-Fi Card Works

During a simple set-up process, users can select from among 17 popular online photo sharing, printing, social networking or blogging sites to share their photographs, and select where on their PC or Mac they want to archive their images. Once the set-up is complete, users can focus on taking pictures and sharing memories — and not on the process of uploading photos from their camera.

Eye-Fi’s free upload service allows users to transfer an unlimited number of photos. It handles full-resolution JPEG pictures and intelligently resizes the images if required by the selected online destination.

“We’re thrilled to be among the first to sell the Eye-Fi Card and we expect it to be a big hit for the holidays,” said Aaron Maguire of Buy.com. “Eye-Fi understands how time-starved our customers are, and this solution matches their needs.”

The 2GB wireless SD memory card, which holds approximately 1,000 images, is available now at major online retailers including Amazon.com, Buy.com and Walmart.com for $99.99 USD. It’s also available from the online stores of J&R, B&H Photo Video, dotPhoto and Photojojo. For more information, please visit www.eye.fi.

About Eye-Fi, Inc.

Founded in 2005, the company is dedicated to building products and services that help consumers navigate, nurture and share their visual memories. Eye-Fi’s patent-pending technology works with Wi-Fi networks to automatically send photos from a digital camera to online, in-home and retail destinations. Headquartered in Mountain View, Calif., the company’s investors include Opus Capital and Shasta Ventures. More information is available at www.eye.fi.

................................................................
This email should only be sent to those who have asked to receive it.
To unsubscribe, enter your email address and click the "unsubscribe" button at http://www.eye.fi/JoinOurMailingList.htm

[ Voor 32% gewijzigd door NoFate op 30-10-2007 21:34 ]

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:41
Dag allemaal,

hoe zet ik de GPS receiver uit? Dit schijnt de geluidskwaliteit positief te beinvloeden.

Als ik bel of gebeld wordt, hoort de tegenpartij mij niet of nauwelijks, ik hoor hen redelijk, maar hoor wel heel veel storingsgeluiden.

Iemand een tip voor een ROM die dit probleem opheft? Engels of Nederlands maakt mij niet uit.

Bvd,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zozeer A701 gericht, maar meer op de MioMap software. Weet iemand of dit goed werkt met WM6? Ik draai MioMap op een HTC P3300 met WM5, daar draait het perfect op. Nu wil ik eventueel upgraden naar WM6, maar gezien mn werk (taxi/buschauffeur) ben ik vrij afhankelijk van de navi-functie en die moet wel lekker stabiel draaien.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste