Ik ben hm nu aan het downloaden via MSDNAA. Alleen moet nog een email sturen voor mn key.
Eindelijk staat de Vista DVD op mijn MSDN-AA, en het gaat bij mij om de Business Versie... en dus niet de Business N versie.
vanmiddag dan maar eens over.
Twijfel nog wel of ik x64 of x86 zal installeren...
[edit 2] Die keuze is al voor me gemaakt
en_windows_vista_x86_dvd_X12-34293.iso
[edit] Mooi ik heb een key nuImportant Installation Instructions
During the installation you will be prompted for an activation code or product key. Until product keys are available automatically through the online system, students must contact their MSDN AA Program Administrator on campus to obtain a valid key to activate Vista Business.
You can install Vista Business today on your computer following these steps:
* When prompted to enter your product key by the installation wizard, leave the form field blank and click Next
* When prompted to choose the Vista version you must choose the Business version. The keys you obtain from your MSDN AA Program Administrator will only work with the Business version. PLEASE DO NOT CHOOSE ANY VERSION OTHER THAN THE BUSINESS VERSION.
* Keys for Vista Business are available from your MSDN AA Program Administrator on campus. Students are encouraged to contact their MSDN AA Program Administrator before the 30 day evaluation period expires to obtain a valid key and activate Vista Business.
Note that if you choose to install any version other than the Business version, it will expire after 30 days and you will lose any data you have saved.
[ Voor 7% gewijzigd door The Otherside op 08-01-2007 13:05 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Kun je eigenlijk met dezelfde key zowel de 32bits als de 64bits installeren?
Zou het wel jammer vinden dat je verplicht vastzit aan de 32bits versie.
Zou het wel jammer vinden dat je verplicht vastzit aan de 32bits versie.
Verwijderd
Zo dat heeft een tijd geduurd! Maar gelukkig staat hij er eindelijk.The Otherside schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:14:
Eindelijk staat de Vista DVD op mijn MSDN-AA, en het gaat bij mij om de Business Versie... en dus niet de Business N versie.
[...]
[edit] Mooi ik heb een key nuvanmiddag dan maar eens over.
Is er trouwens geen alternatieve link? Want via e-academy msdn is wel heel traag!
Hij blijft bij mij steeds vastlopen..

Ik had hem redelijk snel binnen, keek s'ochtends 9 uur stond hij er nog niet op.
Om 11 uur keek ik nog eens en toen stond hij er, meteen gedownload wat redelijk rap ging.
Om 11 uur keek ik nog eens en toen stond hij er, meteen gedownload wat redelijk rap ging.
Verwijderd
Oke, ben nu al een uur bezig en zit nu pas op 5%, terwijl ik een 15Mbit verbinding heb.The Otherside schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:38:
Ik had hem redelijk snel binnen, keek s'ochtends 9 uur stond hij er nog niet op.
Waar heb jij je key kunnen bemachtigen?
Via het ROCMN kan het nog even duren, aangezien de key generator voor students nog niet werkt, dan kunnen er pas key's worden uitgedeeld door de school. (ligt bij MS dat probleem) Je zal daar even op moeten wachten.
Ik heb op een andere manier mijn key gekregen.
Nog even geduld
Nog even geduld
[ Voor 9% gewijzigd door The Otherside op 08-01-2007 16:06 ]
bij mij staat ie eindelijk tussen de downloads van msdnaa, vista business dvd. Geen idee welke taal het is... hij is nog aan het downloaden.
Wil iemand voor zijn opleiding die via e-academy download uitleggen hoe hij/zij dit doet? Ik zit, net zoals jullie mede-tweakers, al máánden te wachten op de download via msdn62.e-academy.com, maar het staat er gewoon maar niet tussen! 
Ja ik weet dat de administrator van mijn school hem erop moet zetten, maar het zou mij al heel veel helpen bij een ándere school te zien dat-ie ertussen staat, dan kan ik mn admin gaan stalken
Laat maar! Ik heb er al een gevonden (thanks The Otherside voor het noemen van ROCMN
)
Ja ik weet dat de administrator van mijn school hem erop moet zetten, maar het zou mij al heel veel helpen bij een ándere school te zien dat-ie ertussen staat, dan kan ik mn admin gaan stalken
Laat maar! Ik heb er al een gevonden (thanks The Otherside voor het noemen van ROCMN
[ Voor 17% gewijzigd door DRvDijk op 08-01-2007 21:06 ]
Verwijderd
Op welke manier heb jij hem gekregen dan?The Otherside schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:05:
Via het ROCMN kan het nog even duren, aangezien de key generator voor students nog niet werkt, dan kunnen er pas key's worden uitgedeeld door de school. (ligt bij MS dat probleem) Je zal daar even op moeten wachten.
Nog even geduld
Hij staat dus op msdnaa!!!
Keys en dvd krijg ik morgen
Keys en dvd krijg ik morgen
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Voor de mensen die op APS zitten te wachten: APS weet nog steeds niet te zeggen wanneer men Vista daar binnen krijgt. Blijkbaar hebben ze de master nog niet eens binnen dus het vermenigvuldigen is ook nog niet begonnen. Hetzelfde geldt voor Office.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Bij de Hanze komt ie ook in de lijst, alleen weten ze nog niet wanneer
volledig legaal en gedocumenteerd bij microsoft:
in de commandline, dit uitvoeren
code:
1
| slmgr -rearm |
daarna even rebooten, en je hebt weer 30 verse dagen (dit kan je maar 3 keer doen)
Verwijderd
Weet iemand al welke licentie de studenten van de TU Delft krijgen. Lees hierboven al meerdere malen dat dit waarschijnlijk de Buisness N zal zijn, maar kan iemand dat verifieren? en welke bit versie 32 of 64?
Heb al een mailtje gestuurd naar key@ma3d.com waarin ik vraag om een key voor vista, maar hier heb ik nog geen reactie op gehad.
Als ik zeker weet dat we Buisness N krijgen dan kan ik hem alvast installeren zie je
en hoef ik niet te reinstallen als ik de goede key via de mail krijg (hopelijk).
PS. Had begrepen dat je sowieso 30 dagen zonder key kan werken en dat nog 3x kan verlengen met 30 dagen, klopt dit?
Heb al een mailtje gestuurd naar key@ma3d.com waarin ik vraag om een key voor vista, maar hier heb ik nog geen reactie op gehad.
Als ik zeker weet dat we Buisness N krijgen dan kan ik hem alvast installeren zie je
PS. Had begrepen dat je sowieso 30 dagen zonder key kan werken en dat nog 3x kan verlengen met 30 dagen, klopt dit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 15:11 ]
Inmiddels draai ik al een week Vista gedownload via hanze/msdnaaIsengrim schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:46:
Bij de Hanze komt ie ook in de lijst, alleen weten ze nog niet wanneer
Alleen nog geen key
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Bedankt voor je reactie hoor, maar mag ik vragen wat je bron is?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:52:
't is de gewone business versie dus niet de N versie!!
Ik kan je alleszins bevestigen dat wij op e Hogeschool Gent, toegang tot MSDNAA (student daar), recht en ik heb'm al gedownload van VISTA.FireStarter schreef op woensdag 08 november 2006 @ 01:29:
Met mijn opleiding heb ik toegang tot alle MS producten. Denk dat voor vele het MSDNAA programma niet nieuw in de oren klinkt.
Nu is alleen mijn vraag, wie weet of MSDNAA members ook toegang hebben tot de nieuwe Windows Vista download.
Vandaag 8 november moet de RTM uitkomen van Vista. De MSDN members zouden die ook direct moeten kunnen downloaden. Mijn vraag is dus kan ik als MSDNAA member die download ook binnenkort verwachten ?
Op school weten ze van niks en van microsoft krijg ik geen mail![]()
.
Heb sleutel aangevraagd via key ' at ' msdnaa 'dot' com . En ze hebben me laten weten dat de sleutels in aanvraag zijn bij MS in Redmond. Zodra zij een sleutel krijgen, heb ik er ook één,
Dus ziet er goed uit
MijzelfVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:01:
[...]
Bedankt voor je reactie hoor, maar mag ik vragen wat je bron is?
Verwijderd
hebben ze mij drie weken geleden ook gezegdekx schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:04:
[...]
Ik kan je alleszins bevestigen dat wij op e Hogeschool Gent, toegang tot MSDNAA (student daar), recht en ik heb'm al gedownload van VISTA.
Heb sleutel aangevraagd via key ' at ' msdnaa 'dot' com . En ze hebben me laten weten dat de sleutels in aanvraag zijn bij MS in Redmond. Zodra zij een sleutel krijgen, heb ik er ook één,
Dus ziet er goed uit
Verwijderd
Ahh super, maar dan nog een vraagje 32bit of 64bit? (of allebei?)Snakiej schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:07:
[...]
MijzelfGisteren key gekregen, vandaag geinstalled
PS. neem aan dat je zelf ook TU Delft student bent?
Verwijderd
ik gok op 32 bit, op msdnaa van mezelf (ma3d) is enkel de 32 bit versie te vinden
ekx, wat volg je op hogent? zit daar namelijk ook
ekx, wat volg je op hogent? zit daar namelijk ook
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 16:43 ]
No, ik kan niet echt zeggen van welke school, kameraad en ik zijn beta testers. Iig ik zit in Belgie op school, in Limburg.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:20:
[...]
Ahh super, maar dan nog een vraagje 32bit of 64bit? (of allebei?)
PS. neem aan dat je zelf ook TU Delft student bent?
Key werkt op allebij. MAAR! het is geen volume license ofzo, ook niet eentje voor laptop, en eentje voor desktop, neen 1 key, voor 1 systeem, die geactiveerd moet worden.
De key is voor Business, met Media Player dus.
Dit is mijn eerste non Volume License key, dus ik weet eigelijk niet wat ik moet doen als ik een crash krijg, ik moet formateren, want mijn key wordt dan dus geweigerd

Verwijderd
Ik zit zelf op het ROC Midden Nederland, en heb hem net gedownload.
Nu wachten ofdat school mij een key gaat sturen
Nu wachten ofdat school mij een key gaat sturen
Natuurlijk wordt je key dan niet geweigerd. De key wordt gekoppeld aan jouw hardware, dus als je Windows op dezelfde PC opnieuw installeert kun je gewoon opnieuw activeren. Volgens mij (maar dit weet ik niet zeker) kun je zo'n beetje alles vervangen, behalve het moederbord.Snakiej schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:27:
[...]
Dit is mijn eerste non Volume License key, dus ik weet eigelijk niet wat ik moet doen als ik een crash krijg, ik moet formateren, want mijn key wordt dan dus geweigerd
Verwijderd
Nee, dat hebben ze op het laatste moment (op last van een computer gebruikersgroep) niet doorgevoerd.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:55:
als ik me niet vergis kon je tot 10 keer activeren met je key
Heeft inmiddels al iemand via ma3d z'n key gekregen?
Ik heb zo'n 3,5 weken geleden Vista op de ma3d site gedownload en gelijk de key aangevraagd. Omdat ik had verwacht dat de key vrij snel zou komen heb ik Vista ook maar alvast geïnstalleerd (wel de Business versie zodat ik 'm later kan activeren). Nu verloopt ie over een dag of 4 alweer terwijl ik nog steeds geen key binnenheb...
Ik heb ma3d afgelopen maandag nog wel gemaild maar nog geen antwoord ontvangen. Weet iemand wat er precies na die 30 dagen gebeurt? Kan je dan wel bijvoorbeeld een paar weken later alsnog je key invoeren en Vista activeren? Als dat het geval is ga ik wel weer even terug naar XP (op een andere partitie) totdat de key er is zodat ik Vista niet opnieuw hoef te installeren.
Ik heb zo'n 3,5 weken geleden Vista op de ma3d site gedownload en gelijk de key aangevraagd. Omdat ik had verwacht dat de key vrij snel zou komen heb ik Vista ook maar alvast geïnstalleerd (wel de Business versie zodat ik 'm later kan activeren). Nu verloopt ie over een dag of 4 alweer terwijl ik nog steeds geen key binnenheb...
Ik heb ma3d afgelopen maandag nog wel gemaild maar nog geen antwoord ontvangen. Weet iemand wat er precies na die 30 dagen gebeurt? Kan je dan wel bijvoorbeeld een paar weken later alsnog je key invoeren en Vista activeren? Als dat het geval is ga ik wel weer even terug naar XP (op een andere partitie) totdat de key er is zodat ik Vista niet opnieuw hoef te installeren.
Je kan later gewoon activeren. Dus als je XP nog hebt draaien, gewoon over op XP en wachten op je key zodat je vista kan activeren en weer toegang hebt tot je vista OS
Verwijderd
voer gewoon eventjes slmgr -rearm uit, dan kan je er weer dertig dagen tegenaan!MysticMan schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 21:27:
Heeft inmiddels al iemand via ma3d z'n key gekregen?
Wiehoee
De FMF (Groningen Informatica) heeft hem er ook opstaan! Nu nog even wachten tot mn MacBook in parallels een versie van windows geinstalleerd heeft zodat ik m ook daadwerkelijk kan gaan downloaden.
De keys gaan kennelijk een tijd op zich laten wachten. Nou ja, 3 keer 30 dagen en dan maar weer eens opnieuw kijken hoe de situatie is, kan ik ook wel mee leven
Normaliter zou je dus (als je via e-academy downloadt) van je admin een key moeten kunnen krijgen? Of mail je dan iemand anders van microsoft zelf ofzo?
De keys gaan kennelijk een tijd op zich laten wachten. Nou ja, 3 keer 30 dagen en dan maar weer eens opnieuw kijken hoe de situatie is, kan ik ook wel mee leven
Verwijderd
Waarom werkt dit niet bij mij? Ik heb de Business Versie NL!Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:36:
[...]
voer gewoon eventjes slmgr -rearm uit, dan kan je er weer dertig dagen tegenaan!
Zowel bij uitvoeren als in cmd ingetikt maar het helpt niks na de reboots!
Hey, waar heb jij deze gedownload? En is deze toegankelijk voor alle HvA studenten? Ik had tot voorheen altijd toegang op MA3D.com, maar dat werkt nu niet meer. Volgens MA3D heeft de HvA de licentie niet verlengd.BiG-GuY schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:52:
Sinds een paar dagen is die via mijn school te krijgen: HvA (Hogeschool van Amsterdam)
Het betreft de Business Versie...
Ik heb hem nu gedownload, connectie maken ging vaak fout, maar uiteindelijk was die begonnen... na 10 uur idle ofzohad hem toen maar vannacht laten doorgaan... vanochtend stond er 100%, dus ik had hem gesloten... maar nu staat er een .sdc bestand in de map
wat kan ik daarmee? Alcohol wil hem niet branden en winrar kan hem niet uitpakken...
Windows_Vista_(x86)_DVD.01.sdc
dat is de naam van het bestand...
Ik heb de downloader maar weer gestart, en hem laten resumen in diezelfde map... want heb via google gevonden dat dit een vorm van onuitgepakte bestanden is.. vaag want andere iso's van xp ed. kwamen direct als .iso binnen...
Heb deze link geprobeerd: https://msdn62.e-academy....aspx?campus=hvamsterd_iet
Echter kom ik er dan ook niet op. Studeer zelf Information Engineering op de HvA...
Je mag nu dus maar 1 systeem activeren. Maar wat als het systeem sterft of vervangen wordt? Heeft iemand dat al kunnen testen? Ik wacht ook mijn key, maar ik twijfel dus ook nog eens over een nieuwe laptop. Ik wil het wel kunnen installeren voor mijn school, wil het testen. Maar als ik dan mijn laptop heb vervangen voor een lichter en handzamer model op school, dan kan ik er dus geen gebruik meer van maken. Dat zou wel erg jammer zijn. Als ik mijn key heb zal ik anders zelf wel een vraag stellen bij Microsoft. Maar als iemand dit al eens heeft mee gemaakt dan ben ik wel benieuwd.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Als je een nieuwe PC wilt installeren moet je een nieuwe key aanvragen. In principe mag je er best een paar tegelijk aanvragen.Die Bruine schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:36:
Je mag nu dus maar 1 systeem activeren. Maar wat als het systeem sterft of vervangen wordt? Heeft iemand dat al kunnen testen? Ik wacht ook mijn key, maar ik twijfel dus ook nog eens over een nieuwe laptop. Ik wil het wel kunnen installeren voor mijn school, wil het testen. Maar als ik dan mijn laptop heb vervangen voor een lichter en handzamer model op school, dan kan ik er dus geen gebruik meer van maken. Dat zou wel erg jammer zijn. Als ik mijn key heb zal ik anders zelf wel een vraag stellen bij Microsoft. Maar als iemand dit al eens heeft mee gemaakt dan ben ik wel benieuwd.
Heb je een bron hiervoor?posttoast schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:27:
[...]
Als je een nieuwe PC wilt installeren moet je een nieuwe key aanvragen. In principe mag je er best een paar tegelijk aanvragen.
Ik heb de MSDNAA-XP-64 op 1 PC geinstalleerd en pas na maanden kon ik die ook activeren op een 2e PC hier.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Bron? Dit staat op de MA3D website. Je kunt gewoon meerdere keys aanvragen. Sterker: een aantal mensen hier heeft dat ook per ongeluk gedaan, door meerdere aanvraagmailtjes te sturen toen de eerste niet beantwoord werden.TD-er schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:19:
[...]
Heb je een bron hiervoor?
Ik heb de MSDNAA-XP-64 op 1 PC geinstalleerd en pas na maanden kon ik die ook activeren op een 2e PC hier.
ThunderNet schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:30:
[...]
Inmiddels draai ik al een week Vista gedownload via hanze/msdnaa
Alleen nog geen key
Ik ga het eens proberen, ik heb nu 1 key gehad voor mijn desktop pc.. even kijken of ik er ook een voor mijn laptop kan fixenposttoast schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 12:28:
[...]
Bron? Dit staat op de MA3D website. Je kunt gewoon meerdere keys aanvragen. Sterker: een aantal mensen hier heeft dat ook per ongeluk gedaan, door meerdere aanvraagmailtjes te sturen toen de eerste niet beantwoord werden.
Edit: mail verstuurd, nu maar wachten op het antwoord
[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 13-01-2007 13:57 ]
Verwijderd
Hoe weet je eigenlijk of je met zo'n key te maken heb die je dus maar 1x kan gebruiken?
Worden dit soort key's ook vrijgegeven via e-academy?
Ik heb namelijk liever een key die gewoon werkt als normaal en dus 10x kan activeren.
Ik heb namelijk liever een key die gewoon werkt als normaal en dus 10x kan activeren.
Bedankt! Het lijkt erop dat het heeft gewerkt!Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:36:
[...]
voer gewoon eventjes slmgr -rearm uit, dan kan je er weer dertig dagen tegenaan!
Ik heb vandaag bij toeval ontdekt dat mijn werkgever een msdn account heeft! Dus snel maar ff een subaccountje aangemaakt, en Vista Business en Office Professional Plus 2007 gedownload :-)
Hoef ik tenminste gelukkig niet meer in spanning af te wachten of mijn Fontys msdnaa account nog werkt tegen de tijd dat Fontys eindelijk beslist om Vista aan te bieden.
Hoef ik tenminste gelukkig niet meer in spanning af te wachten of mijn Fontys msdnaa account nog werkt tegen de tijd dat Fontys eindelijk beslist om Vista aan te bieden.
vraag je,
me broertje doet CMD, op HD-zuyd, ik weet dat hs_zuyd een MSDNAA, heeft (heb zelf de NID Op de hszuyd gedaan), toen had ik daar toegang tot, maar hij zegt tegen mij, ik heb geen mail gekregen met toegangs code's... (ik toen wel...)
moet hij deze aanvragen bij de contactpersoon hiervoor?, en hoeveel versies kan je downloaden, toe ik er nog acces tot had, kon je gewoon xp professional, home, 2003 standard & entreprise downloaden...
me broertje doet CMD, op HD-zuyd, ik weet dat hs_zuyd een MSDNAA, heeft (heb zelf de NID Op de hszuyd gedaan), toen had ik daar toegang tot, maar hij zegt tegen mij, ik heb geen mail gekregen met toegangs code's... (ik toen wel...)
moet hij deze aanvragen bij de contactpersoon hiervoor?, en hoeveel versies kan je downloaden, toe ik er nog acces tot had, kon je gewoon xp professional, home, 2003 standard & entreprise downloaden...
Ik heb ook Windows XP Pro van MSDNAA en had deze op mijn oude laptop geinstalleerd, deze is kapot gegaan en heb ik een nieuwe gekocht, hierop weer dezelfde Windows XP versie op geinstalleerd en ik moest MS bellen voor het activeren (internet activeren lukte dus niet ivm verschillende hardware).Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:23:
Hoe weet je eigenlijk of je met zo'n key te maken heb die je dus maar 1x kan gebruiken?
Medewerker vroeg mij of ik het echt op 1 systeem had staan.
Conclusie: Windows key geldt voor 1 pc, wil je het op een andere pc installeren moet je het dus nog een keer aanvragen.
Maarja ik ben benieuwd of MA3D mij een 2e key gaat leveren
Verwijderd
Oke, maar geldt dit ook voor e-academy msdn aa?Xof schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:14:
[...]
Ik heb ook Windows XP Pro van MSDNAA en had deze op mijn oude laptop geinstalleerd, deze is kapot gegaan en heb ik een nieuwe gekocht, hierop weer dezelfde Windows XP versie op geinstalleerd en ik moest MS bellen voor het activeren (internet activeren lukte dus niet ivm verschillende hardware).
Medewerker vroeg mij of ik het echt op 1 systeem had staan.
Conclusie: Windows key geldt voor 1 pc, wil je het op een andere pc installeren moet je het dus nog een keer aanvragen.
Maarja ik ben benieuwd of MA3D mij een 2e key gaat leveren
Wel beetje achterlijk om telkens een nieuwe key aan te moeten vragen voor een nieuwe install.
Waar staat dit vermeld? dat de key echt maar 1 keer gebruikt kan worden..
Wat nou als ik b.v. volgend jaar me pc moet herinstallen en ik ben niet meer lid van mdsn aa.
Dan moet ik dus per direct naar de winkel een key kopen (met vista cd uiteraard).
En dan wordt er verwacht meteen geld neer te tellen, omdat ik dacht dat de key anders wel zou gaan werken en ik dus daarvan niet op de hoogte ben gesteld.
Het is dat ik het nu toevallig opvang (ik ga er vanuit dat het wel waar is), maar anders had ik het niet geweten.
Nee, je leest zijn verhaal niet goed.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 01:01:
[...]
Oke, maar geldt dit ook voor e-academy msdn aa?
Wel beetje achterlijk om telkens een nieuwe key aan te moeten vragen voor een nieuwe install.
Waar staat dit vermeld? dat de key echt maar 1 keer gebruikt kan worden..
Wat nou als ik b.v. volgend jaar me pc moet herinstallen en ik ben niet meer lid van mdsn aa.
Dan moet ik dus per direct naar de winkel een key kopen (met vista cd uiteraard).
En dan wordt er verwacht meteen geld neer te tellen, omdat ik dacht dat de key anders wel zou gaan werken en ik dus daarvan niet op de hoogte ben gesteld.
Het is dat ik het nu toevallig opvang (ik ga er vanuit dat het wel waar is), maar anders had ik het niet geweten.
Jij kan nog steeds activeren met die key als je je pc opnieuw installeert. Het bericht wat je quote gaat over de aanschaf van een compleet NIEUW systeem. Die heeft een andere hardware ID, dus de activatieserver zegt: "hey, je hebt vorig jaar met X hardwareID je vista geactiveerd en nu wil je weer activeren, maar heb je Y hardwareID (vanwege de nieuwe hardware/laptop). Zolang je je hardware hetzelfde houdt, kan je gewoon opnieuw activeren
En daarbij kun je gewoon nadat je niet meer gebruik kunt maken van MSDNAA nog steeds die key gebruiken en activeren. Zelfs als je een nieuwe pc koopt en je de oude wegdoet zal MS je niet vragen of je nog een MSDNAA member bent. (als je ze dus aan de lijn krijgt)
Of het legaal is weet ik niet, want ik kan het niet zo snel terug vinden in de EULA.
Of het legaal is weet ik niet, want ik kan het niet zo snel terug vinden in de EULA.
Verwijderd
krijg je die key van ma3d op je school email of op je email die je heb opgegeven bij ma3d?
Verwijderd
mail die je opgaf bij registratie bij ma3d.....
persoonlijk vind ik ondertussen het ma3d gedoe wel enorm slecht functioneren. Zelf op mails antwoorden ze gewoon niet meer!
persoonlijk vind ik ondertussen het ma3d gedoe wel enorm slecht functioneren. Zelf op mails antwoorden ze gewoon niet meer!
Ik doe daar de opleiding software engineering, en wij hebben een paar weken geleden dat mailtje gehad. Door een foutje komt het alleen terecht in de map "ongewenste e-mail" in je webmail. Maar dat gezegd hebbende, ik kom er wel op, maar vista staat er nog niet bij.Dutch2007 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:04:
vraag je,
Hebben andere mensen ook het probleem dat rar 3 van de Vista [EN] corrupt is op ma3d? Ik heb hem al meerdere keren binnengehaald, maar ik blijf een foutmelding krijgen met winrar. Op mail naar ma3d wordt niet gereageerd...
Verwijderd
Ik had een e-mailtje naar mijn school gestuurd (ROC Midden Nederland) om een 2e key aan te vragen, en kreeg vervolgens de volgende mail terug.
Dus proberen maar?helaas maar 1 key en die staat op jouw naam, maar volgens mij kan je hem met die key
wel 2 keer installeren. Probeer dat eens en laat me weten of het idd zo is?
Groet
Begrijp ik het goed dat je voor elke applicatie een key moet aanvragen? Dus naast Vista bv ook een key voor Visual Studio 2005? Dan heb je nogal wat key's aan te vragen als je eens aan het testen wil...
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Nogal logisch he
het zijn losse producten dus die hebben elk een eigen key nodig.
Overigens is meerdere keys krijgen voor hetzelfde product geen probleem. We waren aan het werk vanmiddag en een klasgenoot liet zijn mailtje zien met twee XP Professional keys die hij in een mailtje had aangevraagd.
Overigens is meerdere keys krijgen voor hetzelfde product geen probleem. We waren aan het werk vanmiddag en een klasgenoot liet zijn mailtje zien met twee XP Professional keys die hij in een mailtje had aangevraagd.
[ Voor 56% gewijzigd door Rafe op 16-01-2007 15:46 ]
Ik heb mijn Windows XP Professional via de MSDNAA van de Fontys Hogescholen tot nu toe op 10 verschillende computers geinstalleerd, en in totaal misschien wel 20 keer geinstalleerd zonder dat ik Microsoft moest bellen of iets dergelijks. Dus mischien dat dit per Hogeschool geregeld wordt (VKL of non-VKL)
Hmm ja in de EULA staat dus ook gewoon dat je het op 10 verschillende systemen mag installeren, maar ik snap dus nog niet waarom ik dus moest bellen en die medewerker mij dat vroeg.
MSDNAA = MSDNAA lijkt me toch, al komt het ergens anders vandaan.
MSDNAA = MSDNAA lijkt me toch, al komt het ergens anders vandaan.
@SayWhatAgain!
Ik heb hetzelfde probleem. De rar files van de Engelse DVD versie zijn niet goed..
Heb inmiddels de DVD van iemand anders, neem aan dat ik hem straks met de MSDNAA key gewoon legaal draai..
Ik heb hetzelfde probleem. De rar files van de Engelse DVD versie zijn niet goed..
Heb inmiddels de DVD van iemand anders, neem aan dat ik hem straks met de MSDNAA key gewoon legaal draai..
Voor zover ik weet gaat Vista Ultimate nergens tegen sponsor voorwaarden / gereduceerd tarief worden aangeboden. Alle instanties die ik dit gevraagd heb melden dit.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:39:
Iemand een idee of ook Vista Ultimate license keys zullen verspreid worden via MA3D?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Je kunt de DVD idd ook via andere kanalen downloaden, is toch bij iedereen hetzelfdeThennis schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:40:
@SayWhatAgain!
Bedankt voor je reply. Ben ik gelukkig niet de enigeThennis schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:40:
@SayWhatAgain!
Ja heb ik ook, heb vandaag een mailtje gestuurd naar ma3d. Tevens gezegd dat hun "support wizard" niet goed werkt, als je namelijk kiest voor de optie dat je nog wél kunt inloggen, en daarna voor de optie kiest waar staat dat je je product activatiecodes opnieuw wilt ontvangen, krijg je een mail met je inloggegevens, die je dus niet nodig hebt..SayWhatAgain! schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:04:
Hebben andere mensen ook het probleem dat rar 3 van de Vista [EN] corrupt is op ma3d? Ik heb hem al meerdere keren binnengehaald, maar ik blijf een foutmelding krijgen met winrar. Op mail naar ma3d wordt niet gereageerd...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Vandaag mn key aangevraagd. Afwachten maar
Via HvA / e-academy worden sinds vandaag ofzo gewoon keys verspreid. Geen gezeur dus met e-mails.
[update]
Ik heb zojuist de alles-in-1 DVD van Windows Vista gebrand en geïnstalleerd (dus niet de 32bit versie van MSDN-AA). Hierbij heb ik gewoon mijn MSDN-AA key kunnen gebruiken, ook voor de 64bit versie van Vista Business.
Met activeren wacht ik nog heel even.
[update]
Ik heb zojuist de alles-in-1 DVD van Windows Vista gebrand en geïnstalleerd (dus niet de 32bit versie van MSDN-AA). Hierbij heb ik gewoon mijn MSDN-AA key kunnen gebruiken, ook voor de 64bit versie van Vista Business.
[ Voor 60% gewijzigd door FatalError op 17-01-2007 02:19 ]
If it ain't broken, tweak it!
Bij de hanze is ie nu ook te downloaden, zowel in cd formaat (5 stuks)
als in DVD inclusief key

Verwijderd
vandaag nog mailtje gehad van ma3d
Beste,
Het aanvragen van keys bij microsoft verloopt heel traag, maar we verwachten spoedig antwoord.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
MA3D support Team
Verwijderd
Ik heb ook geprobeerd "slmgr -rearm" uit te voeren. Vervolgens krijg ik de volgende melding "Fout 0:xC004F025 Toegang geweigerd: voor de aangevraagde bewerking zijn verhoogde bevoegdheden vereist."
Ik draai nu Ultimate en heb nog 9 dagen. Time is ticking.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Je moet cmd in administrator mode draaien. Dat kun je doen door op start te drukken, dan in het zoek balkje cmd te typen, er dan met rechtermuisknop op te klikken en run as administrator kiezen. Daarna kan je gewoon dat slmgr -rearm uitvoeren.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:01:
Ik heb ook geprobeerd "slmgr -rearm" uit te voeren. Vervolgens krijg ik de volgende melding "Fout 0:xC004F025 Toegang geweigerd: voor de aangevraagde bewerking zijn verhoogde bevoegdheden vereist."
Iemand een idee?
Je hebt trouwens wel een ander probleem als je een key via ma3d hebt aangevraagd. Zij geven alleen keys voor de business versie dus kan je 'm daarmee niet activeren. Je zult 'm dan opnieuw moeten installeren als business versie.
hij staat nu ook in de MSDNAA van de HSzuyd.
Helaas alleen de Business versie dus zonder Media Center (weet iemand of je dit naderhand er nog bij kan zetten)
Wel gewoon als 5 CD's en all in 1 DVD. Nadeel is dat de server er moeite mee heeft hehe
Helaas alleen de Business versie dus zonder Media Center (weet iemand of je dit naderhand er nog bij kan zetten)
Wel gewoon als 5 CD's en all in 1 DVD. Nadeel is dat de server er moeite mee heeft hehe
Ik kreeg het bericht terug van de Administrator dat ik moet wachten tot EMLS keys begint te versturen. Iemand hier ervaring mee?
Dat had ik ook. Echter als je de CD 1 download die er vanaf nu opstaat. Krijg je direct een key te zien, die heb ik gebruiktRanja_Ranja schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:18:
Ik kreeg het bericht terug van de Administrator dat ik moet wachten tot EMLS keys begint te versturen. Iemand hier ervaring mee?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik kan alleen maar de DVD downloadenThunderNet schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:26:
[...]
Dat had ik ook. Echter als je de CD 1 download die er vanaf nu opstaat. Krijg je direct een key te zien, die heb ik gebruiktwerkt prima
Anyway, vanavond toch nog even kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Ranja_Ranja op 17-01-2007 16:33 ]
Waar heb jij je geregistreerd bij e-academy als HvA student? Ik studeer namelijk ook aan de HvA, voorheen had ik toegang op MA3D.com, maar dat werkt nu niet meer!FatalError schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:16:
Via HvA / e-academy worden sinds vandaag ofzo gewoon keys verspreid. Geen gezeur dus met e-mails.
[update]
Vraag Jan Derriks voor een account.dôh schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:25:
[...]
Waar heb jij je geregistreerd bij e-academy als HvA student? Ik studeer namelijk ook aan de HvA, voorheen had ik toegang op MA3D.com, maar dat werkt nu niet meer!Ik zou graag ook weer gebruik willen maken van MSDN-AA.
If it ain't broken, tweak it!
Heeft iemand al geprobeerd om Vista Bussines te registreren met een Vista Bussiness N key?
Verwijderd
Hoe lang wachten julie zo op je login en pass voor ma3d.com???
(Sommige medestudenten hebben al login/pass gehad)
Ik heb me ergens in oktober ingeschreven, niets gehad.
Ik heb me ingeschreven (vrijdag), en nu nog eens met ander emailadres van me.
Afwachten maar!
Zijn er alternatieven? ik lees hier geregeld iets van e-academy?
Afwachten maar!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 19:07 ]
Heeft bij mij iets van 3 dagen geduurd voordat ik mijn inloggegevens had, dus als je nu binnen 2 weken oid weer niks gehad hebt moet je gewoon nog een keer mailen.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:03:
Hoe lang wachten julie zo op je login en pass voor ma3d.com???
Afwachten maar!
Als jou school via MA3D werkt lijkt me niet dat er alternatieven zijn, 1 MSDNAA abonnement is al duur genoeg voor een school
[ Voor 9% gewijzigd door Xof op 17-01-2007 19:13 ]
Net 1 min geleden een mailtje van MA3D gekregen (wat een rare tijden.. ook al een keer een mail op zondag gehad en nu midden in de nacht
)
Anyhow.. ik heb mijn 2e vista key gekregen =]
Anyhow.. ik heb mijn 2e vista key gekregen =]
Ik krijg maar niet mn key heb al paar mails gestuurd naar info@ma3d.com en key@ma3d.com. Een keer kreeg ik een reply met ze zijn in aanvraag nog even geduld maar als ik hoor dat jullie al keys hebben gekregen vraag ik me af waar mijne blijft.
Ik zit op de TU Delft btw (faculteit LR dus niet EWI/informatica maar volgens mij maakt dat neit uit toch)?
Ik zit op de TU Delft btw (faculteit LR dus niet EWI/informatica maar volgens mij maakt dat neit uit toch)?
Zoals al eerder gezegd:Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:38:
heb hier ook nog niets gehad van ma3d...
Dit mailtje kreeg ik vanochtend binnen, dus ze zijn nog steeds in aanvraag. Geduld hebben dusBeste,
Wij danken u voor uw email naar het MA3D support team.
De keys voor Vista zijn momenteel in aanvraag bij Microsoft, vanzodra we ze binnen hebben sturen we je er een.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten
[ Voor 8% gewijzigd door Roet op 18-01-2007 11:58 ]
Verwijderd
beste Roet,
zoals uit voorgaande posts blijkt is ma3d begonnen met het verdelen van keys, ook via e-academy zijn ze beschikbaar nu....
zoals uit voorgaande posts blijkt is ma3d begonnen met het verdelen van keys, ook via e-academy zijn ze beschikbaar nu....
De keys worden per school verdeeld, dus het kan zijn dat mensen van de ene school al wel een key hebben gehad en van de andere school nog niet.
Hier op HS-Zuyd krijgen we de keys er direct bij geleverd. Dus fijn geen gezeur met aanvragen en weken wachten.
Ik zit op EWI dus, maar ik heb ook al 3 weken lang geen nieuws gehad van ma3d... al 5 mails gestuurd dat ik een vista key wil, 3x via die support wizard geprobeerd, maar toen kreeg ik m'n inloggegevens nog een keer. Gemaild dat de 3e cd brak is van de Engelse vista dvd (3e rar deel dus), en dat die support wizard dus niet werkt, maar wederom, no sigar...jozy schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:36:
Ik krijg maar niet mn key heb al paar mails gestuurd naar info@ma3d.com en key@ma3d.com. Een keer kreeg ik een reply met ze zijn in aanvraag nog even geduld maar als ik hoor dat jullie al keys hebben gekregen vraag ik me af waar mijne blijft.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik sprak vandaag onze MSDN beheerder (op de HSZuyd dus), en volgens hem zijn sinds gisteren de keys beschikbaar gesteld via MSDN. Je lokale beheerder hoeft ze maar actief te maken. Ga die allemaal maar snel lastig vallen dusRevres schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:44:
Hier op HS-Zuyd krijgen we de keys er direct bij geleverd. Dus fijn geen gezeur met aanvragen en weken wachten.
Verwijderd
Ik heb net 2cd's van vista gedownload, maar nu heb ik m'n limiet bereikt. *was account van verleden jaar*
Heb ook al 2 weken geleden nieuwe account aangevraagd, nog niets gekregen! Maar hoeveel cd's heb je nodig voor die vista OS(int nederlands), alle 4???
Heb ook al 2 weken geleden nieuwe account aangevraagd, nog niets gekregen! Maar hoeveel cd's heb je nodig voor die vista OS(int nederlands), alle 4???
Alle 4 ja, het zijn geen cd's maar het is 1 dvd ingepakt in 4 rars.
Als je een key hebt kun je vista ook gewoon op een andere manier downloaden (nieuwsgroepen/torrents), dvd's zijn toch allemaal hetzelfde.
Als je een key hebt kun je vista ook gewoon op een andere manier downloaden (nieuwsgroepen/torrents), dvd's zijn toch allemaal hetzelfde.
Verwijderd
Mijn school is ook aangesloten bij MSDNAA, ik keek afgelopen donderdag ofdat Windows Vista er al opstond, en dat is ook zo. Ik probeerde hem meteen te downloaden (deze week haal ik mijn diploma en heb ik waarschijnlijk geen toegang meer), ik kreeg wel een key maar als ik die client opstart en de dvd probeer te downloaden krijg ik een sdc00400 error.
Ik dacht eerst dat het aan mijn verbinding lag maar andere software kan ik wel zonder problemen downloaden, de software is waarschijnlijk nog niet juist geconfigureerd.
Ik dacht eerst dat het aan mijn verbinding lag maar andere software kan ik wel zonder problemen downloaden, de software is waarschijnlijk nog niet juist geconfigureerd.
Verwijderd
het maakt niet uit waar je u versie van vista haalt, zelf via torrent is goed... zolang je maar een key hebt!Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:02:
Mijn school is ook aangesloten bij MSDNAA, ik keek afgelopen donderdag ofdat Windows Vista er al opstond, en dat is ook zo. Ik probeerde hem meteen te downloaden (deze week haal ik mijn diploma en heb ik waarschijnlijk geen toegang meer), ik kreeg wel een key maar als ik die client opstart en de dvd probeer te downloaden krijg ik een sdc00400 error.
Ik heb een Vista Bussiness key via MSDNAA gekregen.Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:56:
[...]
het maakt niet uit waar je u versie van vista haalt, zelf via torrent is goed... zolang je maar een key hebt!
Is die key gelimiteerd tot de 32-bits versie, of zou ik ook via andere wegen de 64-bits versie kunnen downloaden en die key gebruiken?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Het schijnt het niet uit maakt of je de key op de 32 bits of 64 bits installeerd.
Ik ga het morgen zelf proberen , zodra mijn nieuwe hd binnen is.
Edit: Werkt idd
Ik ga het morgen zelf proberen , zodra mijn nieuwe hd binnen is.
Edit: Werkt idd
[ Voor 6% gewijzigd door Isengrim op 22-01-2007 12:45 ]
Let op:
Lees eerst even de topicstart door - daarin staan aardig wat vragen beantwoord.
Lees eerst even de topicstart door - daarin staan aardig wat vragen beantwoord.