Nog even wachten op de key, maar we kunnen al 30 dagen testen hé.
Die 4de cd moet je gewoon 2x downloaden, de 2de maal moet je hem overschrijven.
Die 4de cd moet je gewoon 2x downloaden, de 2de maal moet je hem overschrijven.
Anoniem: 198012
Hoi Radagast2005Radagast2005 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:51:
[...]
Zover ik weet zit de EUR nog in een soort test-fase. Ik heb via de EUR een MSDN-AA account, maar ik kan ook nog steeds geen Vista downloaden omdat het niet in de lijst staat.
Zover ik het had begrepen komt Vista via de EUR MSDN-AA pas beschikbaar als ie in productie is.
sackie,sackie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:05:
[...]
Op www.msdnaa.net staat ie er wel bij, denk dat je daar wel iets kan aanvragen. Ik heb trouwens via ma3d nog geen key ontvangen, dus heb er vandaag maar handmatig een aangevraagd, hoop dat ie morgen binnen is, zit op de HRO en de licentie was de laatste keer dat ik bij de MSDN-AA admin langsging verlopen, dus hoop dat het gaat lukken. Ben volgens mij wel een van de weinigen die daar nog ma3d heeft omdat ik heel vroeg was met inschrijven.
Wat ik begreep van een forum van een belgische school, betreft het de business versie.bibawa schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:54:
Welke versie van vista is het nu die je krijgt op ma3d, heb hem gedownload en geinstalleerd zonder key, heb maar gekozen voor de business versie..
[ Voor 7% gewijzigd door slaay op 16-12-2006 12:04 ]
Dich bis echt unne foëzen haas
Nou, wegens een betrekking aan de EUR ken ik die administrator en die zocht wat studenten om het te testen, voila, zo kregen ik en mijn collega een account...Anoniem: 198012 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:35:
[...]
Hoi Radagast2005![]()
vertel me hoe je zoiets hebt gedaan. Ik zou je erg dankbaar zijn![]()
Ticking away the moments that make up the dull day
Aha, en zou ik als student van de EUR daar niet aan mee kunnen doen,,,Radagast2005 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:33:
[...]
Nou, wegens een betrekking aan de EUR ken ik die administrator en die zocht wat studenten om het te testen, voila, zo kregen ik en mijn collega een account...
Dat account heb ik al 9 maanden. Ik denk dat je dan de administrator moet mailen.Anoniem: 198012 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:37:
[...]
Aha, en zou ik als student van de EUR daar niet aan mee kunnen doen,,,
Anoniem: 195396
Jammer, had eigenlijk liever de Home Premium.TripleQ schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:08:
En ik heb vandaag ook mijn ma3d versie geinstalleerd..
Ik kan dus eindelijk zeggen met zekerheid dat het de business versie betreft.. Niet de N versie, want ik heb gewoon mediaplayer..
Kon hem gewoon zonder problemen activeren...feels good
Volgens mij zit er in Vista een upgrade mogelijkheid (nu nog niet, maar straks na de "echte" release). Misschien kun je dan voor weinig naar Ultimate upgraden?Anoniem: 195396 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:35:
[...]
Jammer, had eigenlijk liever de Home Premium.
ahum..Radagast2005 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:19:
[...]
Dat account heb ik al 9 maanden. Ik denk dat je dan de administrator moet mailen.
Je kunt inderdaad niet upgraden van Business naar Home Premium. Volgens mij zijn dit de mogelijkheden:Anoniem: 195396 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:44:
Maar van Business naar Home Premium lijkt me eerder downgraden... Zal dus niet mogelijk zijn vrees ik. Wat zit daar eigenlijk meer in in die Business versie?
http://msdn.microsoft.com/academic/students/Anoniem: 198012 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 18:06:
[...]
ahum..heb je misschien
de emailadres van degene in kwestie
![]()
hmm.. ik kan eindelijk Erasmus vinden, maar er is een link --> http://msdn63.e-academy.c...px?campus=eur_cos&np1=112 maar die is voor de studie Informatica en Economie, terwijl ik IBA doe (faculteit RSM)Radagast2005 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:21:
[...]
http://msdn.microsoft.com/academic/students/
Als je op de EUR zoekt staat er onderaan de pagina een mail-link.
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Ah dan niet ben ik bang...Anoniem: 198012 schreef op zondag 17 december 2006 @ 00:07:
[...]
hmm.. ik kan eindelijk Erasmus vinden, maar er is een link --> http://msdn63.e-academy.c...px?campus=eur_cos&np1=112 maar die is voor de studie Informatica en Economie, terwijl ik IBA doe (faculteit RSM)Is er alsnog een oplossing hiervoor?
(ik word vervelend he)
[ Voor 17% gewijzigd door Radagast2005 op 17-12-2006 12:32 . Reden: typo ]
Lijkt me toch ook onwaarschijnlijk dat er iemand om 0.43 op zaterdagavond zit te mailen.Anoniem: 195396 schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:03:
Denk niet dat die keys automatisch verstuurd worden hoor.
Wanneer heb je hem aangevraagd?
Toch wel apart, ik wacht al sinds dinsdag. Wanneer heb jij hem aangevraagd?Anoniem: 195396 schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:42:
Ook juist mijn keys gekregen. Jaja, keys, want 1 via key@ma3d.com aangevraagd en 1 via support form.
Werkt dus netjes
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 195396 op 17-12-2006 19:53 . Reden: extra info ]
Als het automatisch gaat is mijn mailtje dus blijkbaar niet goed opgepikt. Zou je jouw mailtje hier kunnen posten (zonder je privégegevens uiteraardAnoniem: 195396 schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:52:
Vrijdag. Verschoot er ook van dat ik ze al kreeg.
EDIT: Raar maar waar, maar op 1 of andere manier worden die keys toch automatisch verzonden. Ik kreeg de 2 keys in 2 mails op hetzelfde moment.
Die rappe Belgen ook altijd... Miljaar!Anoniem: 195396 schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:05:
Veel heb ik er niet ingezet hoor.
Gewoon gezegd dat ik Windows Vista aan het downloaden was via ma3d en dan gevraagd om hiervoor een key te krijgen. Ik heb er ook mijn username en password bijgezet.
Dat is alles...
(Ben wel van België, mss gaat dit rapper)
En ook ik heb hier hetzelfde aangekregen. Ik zit op de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen (dep H&B).Anoniem: 39835 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:53:
[...]
Dat mailtje had ik ook gekregen, terwijl op blackboard juist compleet het tegenovergestelde staat. Volgens mij vergissen ze zich. Ik heb iig wel een key gekregen, waarschijnlijk omdat ik op meerdere manieren heb aangevraagd en diegene er niet van op de hoogte was ofzoErgens anders las ik dat iemand op die manier 2 serials gekregen heeft
A computer is almost human - except that it doesn't blame its mistakes on another computer
Alleen business voor zover ik begrepen heb. Misschien tijd voor een mini-FAQ in de startpost?dsalden schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:10:
De Windows Vista vanop MA3D is dit enkel een Business editie, of is de Ultimate versie ook verkrijgbaar?
Anoniem: 178587
Anoniem: 168596
Ik wacht hier inmiddels ook al heel wat dagen. Vraag me af hoe het kan dat sommige wel razendsnel een Vista key hebben via MA3D. Misschien dat ik er maar eens een mailtje aan ga wagen richting het info email adres van MA3D. Via dat adres kreeg ik zondag binnen een paar uur antwoord op een andere vraag.Anoniem: 178587 schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:05:
heb vorige week dinsdag m'n aanvraag gedaan, nog altijd geen key gekregen... triestig gewoon
moet naar key@Anoniem: 178587 schreef op maandag 18 december 2006 @ 17:10:
heb ook een aanvraag gedaan naar info@..... maar daar ook nog niets van gekregen!
het ligt dus gewoon aan de systeembeheerder op school...Dank u voor uw vraag aan MSDN, het Microsoft Developer Network
Programma.
De Businness versie van Windows Vista is nu al te verkrijgen op de
MSDN Academic Alliance download site. Voor de Ultimate versie van
Windows Vista is helaas nog niet bekend wanneer die beschikbaar komt.
U zal hier per e-mail van op de hoogte worden gebracht.
Voor verdere informatie over het MSDN Programma kunt u ons bezoeken
op de volgende website: http://eu.msdn.microsoft.com
systeembeheer heeft daar over het algemeen niks mee te maken, dit wordt allemaal geregeld door het management (de IT manager dus)SignOff schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:24:
mailtje van MSDNAA, antwoord op de vraag wanneer Vista voor mij beschikbaar komt:
[...]
het ligt dus gewoon aan de systeembeheerder op school...
A wise man's life is based around fuck you
http://msdn62.e-academy.c...aspx?campus=hanzehoges_csmavi schreef op maandag 18 december 2006 @ 18:16:
Mischien een stomme vraag maar ik stel het toch ff. Kan ik als student van Hanze ook toegang krijgen tot MSDNAA? Ik kan Hanze Hogeschool niet vinden op ma3d.com.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 54% gewijzigd door Zwelgje op 18-12-2006 23:34 ]
A wise man's life is based around fuck you
Dus als ik het goed begrijp komt Ultimate ook op MSDNAA?SignOff schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:24:
mailtje van MSDNAA, antwoord op de vraag wanneer Vista voor mij beschikbaar komt:
[...]
Bedankt voor het bellen!Anoniem: 178587 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:33:
zonet een telefoontje gepleegd naar ma3d. blijkbaar ligt het probleem bij microsoft zelf.... ze hebben zelf een probleem met de nodige aantal keys aan te maken en te verdelen. Ook bij ma3d zelf zou een overvloed aan aanvragen binnen komen.
Maar alle aanvragen zouden worden behandeld!!
Anoniem: 168596
Bedankt voor het informeren! We wachten nog maar even af...Anoniem: 178587 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:33:
zonet een telefoontje gepleegd naar ma3d. blijkbaar ligt het probleem bij microsoft zelf.... ze hebben zelf een probleem met de nodige aantal keys aan te maken en te verdelen. Ook bij ma3d zelf zou een overvloed aan aanvragen binnen komen.
Maar alle aanvragen zouden worden behandeld!!
Kun je hier wat meer info over geven? Wie heb jij wat gemaild? Als ik dit namelijk zo lees, zouden op dit moment Vista via die e-academy sites beschikbaar moeten zijn, maar als ik op msdn.microsoft.com/academic kijk en zoek naar vista, staat-ie er niet tussen.SignOff schreef op maandag 18 december 2006 @ 23:24:
[...]
Zoals ik al eerder opgemerkt heb, is dat idd aan de beheerder op je instelling. Ze kunnen zelf bepalen welke software wel en niet aangeboden wordt via MSDNAARadagast2005 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:58:
Wat ik niet helemaal begrijp:
Op de MSDN-AA van mijn instelling staat nog geen Vista, maar kan ik hem dan wel via MA3D downloaden en een key aanvragen of loopt dat via de beheerder van mijn instelling? (EUR)
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Wat is dan de rol van MA3D in dit geheel? Als de beheerder dit goedkeurt, waarom download je via MA3D en niet via MSDN-AA? Of zie ik het nu helemaal verkeerd?ThunderNet schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:08:
[...]
Zoals ik al eerder opgemerkt heb, is dat idd aan de beheerder op je instelling. Ze kunnen zelf bepalen welke software wel en niet aangeboden wordt via MSDNAA
Dat vind ik, op zijn zachtst gezegd, ook erg vreemd.Xof schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:08:
Toch wel raar dat ik over de problemen hoor van MA3D.. ik heb later gemailed dan een aantal mensen hier die claimen dat ze nog niks hebben en ik heb al binnen 2 dagen een mailtje terug gehad met de key. (vrijdag mailtje verstuurd, zondag mail terug met key)
Jep, same here. Alleen zit ik wat in de problemen met mijn downloadlimiet...Xof schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 17:08:
Toch wel raar dat ik over de problemen hoor van MA3D.. ik heb later gemailed dan een aantal mensen hier die claimen dat ze nog niks hebben en ik heb al binnen 2 dagen een mailtje terug gehad met de key. (vrijdag mailtje verstuurd, zondag mail terug met key)
On Wed, 20 Dec 2006 09:15:33 +0100 (CET) you wrote:
Dear Microsoft,
I have a question about Vista on MSDN Academic Alliance.
I've heard many people saying who have a MSDN-AA account (from
different schools) that Vista Business N is available to them.
But on my MSDN-AA account Microsoft Windows Vista isn't available.
Is it possible that Vista isn't simultaneously released for all MSDN-AA
accounts?
I contacted my system administrator who has the control over the
MSDN-AA program on my school but he said it wasn't released for our school
yet.I'm hoping that you can clear things up for me. If it may be any
help this is the URL of my MSDN-AA: http://msdn63.e-academy.com/msdnaa_og5409
Yours sincerely,
Jesper Mol
Student of ROC Midden Nederland
Excuse my englishHello Jesper,
Thank you for contacting the MSDN Academic Alliance Team.
The quickest way for you to get a solution to your query, you should
ask your administrator to contact ELMS if the query is related to the
ELMS website.
I wish you a nice day.
Should you require any further information, please feel free to
contact me.
We value your feedback, if you have any comments on this contact
please take 2 minutes to complete our online survey at:
http://www.surveywriter.n...rvey206/msfteng.asp?rid=2
Kind Regards,
Berengere Thetiot
MSDN Academic Alliance Team
Europe, Middle East and Africa
Tel: +353 18831014
Fax: +353 18831013
E-Mail: academicalliance@eu.subservices.com
Web: http://msdn.microsoft.com/academic/
MSDN Subscriber Downloads: http://msdn.microsoft.com/subscriptions/
To protect your PC against viruses, click here
http://www.microsoft.com/protect
Positief nieuws dusklopt ik ben er al mee bezig en als het goed is komt hij snel beschikbaar, maar wanneer precies kan niemand zeggen. Voor school kan ik hem wel al downloaden.
ik houd je op de hoogte.
[ Voor 7% gewijzigd door The Otherside op 20-12-2006 14:13 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nee, wat is daar weinig aan? Even op een DVDtje zetten en je weet het.Anoniem: 195396 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:34:
Ja, het zal wss de ISO zijn, maar het heeft het pictogram van winrar staan.
Is 2,39GB dan niet een beetje weinig?
Je moet hem ook niet als bestand branden, maar als image!Anoniem: 195396 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:38:
Ik heb het op dvd gebrand, maar het werkt niet.
Als ik kijk in de verkenner staat enkel deze file:
nl_windows_vista_x86_dvd_X12-59012
Als ik hem open, dan opent hij winrar en daar staat een txt-file.
Het bestand is dus wel 2,39GB...
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Dit verklaart direct waarom sommigen wel al een key hebben en anderen weer niet. Blijkbaar gaat het per school.Beste,
Wij danken u voor uw email naar het MA3D support team.
De keys voor Vista voor de Haagse Hoogeschool zijn nog in aanvraag bij Microsoft, vanzodra we ze binnen hebben stuur ik je key!
Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
MA3D support Team
Jezus christus. Zou het niet handig zijn hier een FAQ-item voor aan te pakken (als dat er al niet is) ? Steeds weer dezelfde domme vragen over ISO'sAnoniem: 195396 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:38:
Ik heb het op dvd gebrand, maar het werkt niet.
Als ik kijk in de verkenner staat enkel deze file:
nl_windows_vista_x86_dvd_X12-59012
Als ik hem open, dan opent hij winrar en daar staat een txt-file.
Het bestand is dus wel 2,39GB...
0.0
En dan zijn er ook nog de accounts zoals die van de Haagse Hogeschool waar blijkbaar de administratie niet helemaal op orde is(?) zodat de keys nu inmiddels al twee weken op zich laten wachten.dezejongeman schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 08:47:
het schijnt dat er voor de betaalde accounts wel vista staat en de gratis versies niet dus hopen mensen,
waaronder ik.
Wie moet dat doen?Jungian schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:54:
[...]
Jezus christus. Zou het niet handig zijn hier een FAQ-item voor aan te pakken (als dat er al niet is) ? Steeds weer dezelfde domme vragen over ISO's....
http://hawvie.deviantart.com/
Heb je 'm al binnen?posttoast schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:45:
Ik heb ook nog niets gekregen. Ik heb gisteravond ook even een Windows XP key aangevraagd om te kijken of ze die wél versturen (en omdat dat sowieso wel handig is). Ik heb hem nog niet, maar misschien komt die vandaag binnen?
Nope, de XP key heb ik ook nog niet binnen.MysticMan schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 16:36:
[...]
Heb je 'm al binnen?
Ik heb vorige week zondag een key voor Vista en voor XP aangevraagd en allebei nog niet binnen.
Ik hoop wel dat die Vista key binnen 3 weken een keer komt aangezien ik 'm al geinstalleerd heb en geen zin heb om dat nog een keer te doen...
Hier hetzelfde. Ook (opnieuw?) een mailtje dat de keys in aanvraag zijn en een ander mailtje met een Windows XP key. Het gekke is dat die mailtjes niet geautomatiseerd zijn (ik had 2 Vista keys aangevraagd en krijg 2 verschillende antwoorden met dezelfde strekking). Zou er een of andere kerel daar in België vanuit huis dit allemaal zitten te regelen? Lekkere kerst heb je danMysticMan schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:18:
Ik heb vandaag eindelijk na 1,5 week een mailtje gehad (op 2e kerstdag nog wel...) met de melding dat de Vista keys nog in aanvraag zijn bij Microsoft en dat ze die versturen zodra ze 'm hebben. De XP key die ik ook gelijk had aangevraagd heb ik al wel gehad.
de servers daar worden in de kerstperiode geupdate misschien zodat mail misschien niet verzonden werd op het moment dat men dacht dat het verzonden zou worden, maar waarom er dan twee verschillende mailtjes komen..posttoast schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:42:
[...]
Hier hetzelfde. Ook (opnieuw?) een mailtje dat de keys in aanvraag zijn en een ander mailtje met een Windows XP key. Het gekke is dat die mailtjes niet geautomatiseerd zijn (ik had 2 Vista keys aangevraagd en krijg 2 verschillende antwoorden met dezelfde strekking). Zou er een of andere kerel daar in België vanuit huis dit allemaal zitten te regelen? Lekkere kerst heb je dan
Ehm, heb je de rest van dit topic gelezen?BiG-GuY schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:35:
Ik ga hem zo weer installen op mn laptop... Ik mag er wel vanuit gaan dat binnen 30 dagen die key er is toch?...
Anoniem: 122462
Alleen als de Key bedoeld is voor dezelfde licentie als je daar al hebt geinstalleerd.MarcoC schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:39:
Kan ik een MSDNAA-key gebruiken op een elders gedownloade installatie van Vista? Die site van MSDNAA is niet echt snel namelijk.
Kan je ook gewoon een andere taal gebruiken?.Johnny schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:02:
[...]
Alleen als de Key bedoeld is voor dezelfde licentie als je daar al hebt geinstalleerd.
Verder voor iedereen die loopt te klooien met downloaden: Je kunt gewoon elke willekeurige RTM release (bijvoorbeeld beschikbaar via torrent netwerken!) gebruiken! Er is namelijk maar 1 DVD die alle licenties bevat. Tijdens het installeren wordt adhv je key bepaald wat wel en niet geinstalleerd wordt. Dus, kap met dat geklooi met die rar files en download vista RTM lekker ergens anders!
Anoniem: 57899
Ik doe IIE in Almere, valt ook onder de HvA maar ik heb em er nog steeds niet tussen staan...:'(BiG-GuY schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 00:35:
Ok... ik had hem dus weer verder laten gaan... blijkbaar heeft die hem daarna uitgepakt...
Dit is het bestand wat eruit gekomen is:
n_windows_vista_x86_dvd_X12-34293.iso
Ik ga hem zo weer installen op mn laptop... Ik mag er wel vanuit gaan dat binnen 30 dagen die key er is toch?...
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 57899 op 04-01-2007 15:24 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 178587 op 04-01-2007 16:04 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 57% gewijzigd door cornelisprul op 05-01-2007 10:23 ]
Ja, maar het is inmiddels de vraag of dat gaat lukken. Volgens mij wacht ik ook al meer dan een maand.Anoniem: 178587 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:22:
butterma, je kan gerust vista downloaden via de minder legale manieren zolang je na die 30 dagen maar een geldige key hebt
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq