Toon posts:

Kan een MSDNAA account Vista RTM krijgen net als MSDN?

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 14.683 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:33
Met mijn opleiding heb ik toegang tot alle MS producten. Denk dat voor vele het MSDNAA programma niet nieuw in de oren klinkt.

Nu is alleen mijn vraag, wie weet of MSDNAA members ook toegang hebben tot de nieuwe Windows Vista download.

Vandaag 8 november moet de RTM uitkomen van Vista. De MSDN members zouden die ook direct moeten kunnen downloaden. Mijn vraag is dus kan ik als MSDNAA member die download ook binnenkort verwachten ?

Op school weten ze van niks en van microsoft krijg ik geen mail ;( :z .

:? Hoe kan ik, als student, gratis aan Windows Vista komen?
Dat ligt eraan waar je school een contract heeft afgesloten. Op dit moment zijn er de volgende manieren:
  • Via Microsoft zelf
  • Via MA3D
  • Via je school, er is een aantal scholen die de downloads zelf beschikbaar stellen
Lukt het niet via deze kanalen? Dan heeft je school hier waarschijnlijk niets voor geregeld. Het beste wat je dan kunt doen is contact opnemen met degene die er op jouw school over gaat. Zie ook de volgende vraag.

:? Voor wie is MSDNAA bedoeld?
MSDN Academic Alliance (MSDN AA) is designed to provide the easiest and most inexpensive way for universities to make the latest Microsoft software available in labs, classrooms, and on student PCs. MSDN AA is an annual membership program for departments that use technology in support of Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) courses. The membership provides a complete, inexpensive solution to keep academic labs, faculty, and students on the leading edge of technology.
Dus doe je bijvoorbeeld een opleiding journalistiek dan kun je (waarschijnlijk) geen gebruik maken van MSDNAA.

:? OK, ik heb een account op MA3D. Maar hoe kom ik nu aan een key?
Heel simpel: stuur een e-mail naar key@ma3d.com met daarin de volgende informatie:
  • Je voor en achternaam
  • Je MA3D logingegevens
  • Je studentgegevens (studentnummer, opleiding en school)
  • Welke key je wilt hebben (Windows Vista dus)
  • Hoeveel keys je wilt hebben
:? Welke versie van Windows Vista krijg ik?
Het gaat om een Windows Vista Business Edition licentie. De key die je krijgt werkt zowel met de 64bit als de 32bit versie. Ook de taal (Nederlands of Engels) maakt niet uit.

Meestal wordt alleen de 32bit versie aangeboden om te downloaden. Er zijn 2 mogelijkheden om de 64bit versie te krijgen:
  1. Download een 64bit versie van nieuwsgroepen/torrents en installeer deze met je key
  2. Vraag bij Microsoft een 64bit DVD aan, je betaald alleen administratie kosten van ongeveer € 4
:? Maar ik wil graag Ultimate!
Dat was natuurlijk het mooiste geweest, maar tot nu toe is alleen de Business versie nog maar te verkrijgen via MSDNAA. Heel misschien geeft Microsoft in de toekomst de Ultimate versie vrij voor de MSDNAA leden, maar ga hier niet vanuit.
"Vista Business was chosen for MSDN AA because it has an ideal toolset that most aligns with the vision of MSDN AA which is - to enable academic pursuits of Science Technology Engineering and Mathematics. There are only two main differences between Vista Business and Ultimate, and those differences will not affect a student's ability to pursue academic work in the STEM disciplines."
Je kunt altijd nog de Anytime upgrade doen, hier betaal je € 177 voor. De OEM is ook zo duur, maar de OEM heeft als nadeel dat deze gekoppeld is aan je moederbord. De MSDNAA versie kun je vergelijken met de retail versie en kun je dus gewoon weer installeren op een andere PC.

:? Het downloaden van MA3D lukt niet. Kan ik ook een andere versie van Vista pakken?
Ja, je kunt gewoon een DVD gebruiken die je via BitTorrent, usenet of andere kanalen hebt binnengehaald.

:? Hoeveel keys mag ik aanvragen?
In principe zoveel als je wilt. De regel is wel dat het voor eigen gebruik is, dus als je er 20 aanvraagt is dat een beetje vreemd. Maar je kunt natuurlijk wel keys aanvragen voor op bijvoorbeeld VM's.

:? Ik wacht nu al x weken op mijn key, hoe lang duurt dit?
De ervaring hier is dat sommigen hun key al na een dag hebben en anderen pas na een paar weken. Waarom dit zo is weten we nog niet, maar het komt erop neer dat uiteindelijk iedereen zijn key wel krijgt.

:? Ik heb nog geen key maar wel al Vista geïnstalleerd. Hoe los ik dit op?
Je moet Vista binnen 30 dagen activeren en dat lukt niet zonder key. Maar er is wel een tijdelijke oplossing. Voer dit uit in een commandprompt wanneer je tijd bijna verstreken is:
code:
1
slmgr -rearm
De countdown is nu (na een reboot) weer teruggezet naar 30 dagen. Dit kun je maximaal 3x doen, dus als je binnen 120 dagen je key hebt zit je goed.

FAQ dankzij Posttoast ;)

[Voor 81% gewijzigd door FireStarter op 12-02-2007 14:25]

w00t

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:27
De beta staat er tussen, ik vermoed dat de final er ook wel tussen komt te staan. Winxp e.d. stonden er ook gewoon tussen!?

http://hawvie.deviantart.com/

• FireStarter
Nou dit is het rare ervan. Ik weet niet of dit bij jullie ook zo is. Mijn school heeft me een site gegeven ( kan denk ik geen kwaad om hem hier te vermelden) http://msdn61.e-academy.c...t/Home.aspx?campus=hz_nid
En hierop kan ik met mijn school mail account op inloggen. Hier kan ik dan het zaakje downloaden enz.

Alleen kan ik hier geen beta's of wat dan ook vinden. Helemaal niks over office2007 of vista.

Kan ik mijn account ook ergens anders gebruiken?

w00t

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 14:16
If history serves as a guide, Vista will be available *for download through MSDN* via an MSDNAA Administrator account shortly after RTM. This was the case for Visual Studio 2005. We had access to VS 2005 long before retail packages were available to the public.

Which versions is a mystery at this point. MSDNAA offers XP Pro, but not MCE, so MSDNAA may not get the very top of the line when it comes to "extras". As there has been no official word at all, I'm guessing here, and I doubt we'll know until the downloads and keys are actually made available.
Dit vond ik op de MSDN AA nieuwsgroep. Het zal snel genoeg duidelijk zijn, even afwachten dus :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

MSDN members moeten binnen een week toegang hebben tot de RTM. Op dit moment is Vista nog niet beschikbaar op mijn MSDN in elk geval. Niet gek dus dat hij nog niet op MSDN AA staat :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 22:08
Ik heb toegang tot alle MSDNAA producten via www.ma3d.com
Daar staat ook alles op behalve office, en ik verwacht dat hier ook gewoon Vista op komt te staan.

En dan ook nog een goedkope Vista kopen via Surfspot en ik heb 2 legale Vista's voor weinig :D

• FireStarter
Ik verwacht ook niet dat hij er al op staat :) , mijn vraag is gewoon hebben de MSDNAA members ook toegang tot de RTM als de MSDN members er ook toegang tot krijgen. Hoop niet dat de MSDNAA members het bijvoorbeeld pas op 28 jan kunnen downloaden.

w00t

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik kan via het Fontys ook op de MSDNAA-site, maar Vista staat er nog niet op, ook niet de beta.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Firestarter, de kans dat je met een nid account op tijd aan software kan komen via msdnaa is nihil. Ze zijn sowieso altijd te laat en te lui om alle mcse dingen te regelen, dus als er ook maar enige interactie van school nodig is kost dit zeker 6 maanden.

• FireStarter
Dan is het hopen op een release van 1 van de groepen om tot die tijd Vista maar illigaal te draaien.

Je moet toch wat heh :)

w00t

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:42

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meer een WC topic en wellicht is het zelfs in [Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [Deel 6] te vinden.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-03 11:14

Phyxion

_/-\o_

Zoals ik ook al in Het grote Vista Ervaringen Topic zei, MSDNAA krijgt wel een Vista release, maar later dan MSDN Premium accounts, echter verwacht ik dat het hier binnen de paar dagen zal liggen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• DRvDijk
  • Laatst online: 25-03 13:38
Ik zit ook via deze genoemde site op de MSDN AA, maar ik vraag me echt af hoe actueel deze gehouden wordt.. Ik heb volgens mij al in geen maanden meer iets nieuws gezien hierop, of ligt dat aan mij?

Anoniem: 195396

Nog steeds staat Vista niet op MSDNAA...
Vrees dat het maar voor januari 2007 zal zijn.

• BiG-GuY
  • Laatst online: 19:25
Ik weet overigens niet hoe lang Visual Studio 2005 al klaar is... maar die is net geupdate op mijn MSDN AA van beta naar Full Release... (hopelijk is die pas recentelijk uitgebracht...)

Ik zit op de HogeSchool van Amsterdam...

Office zal nooit komen op MSDN AA
En Vista moet wel komen, maar wanneer :?

[Voor 8% gewijzigd door BiG-GuY op 05-12-2006 10:29]

Gallery

Anoniem: 167852

Vista is hier (UU) sinds gisteren te verkrijgen via msdn aa. Alleen de in de Business N variant, in engels en nederlands, x86 en 64 bit variant. (voor de andere versies kunnen we geen registratie key aanvragen)

En visual studio 2005 staat hier al bijna een jaar in de lijst (voor zover ik weet de full release), ik weet niet of er verschillende contracten zijn, maar anders is het misschien een luie admin bij jullie.

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:15

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Anoniem: 167852 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:50:
Vista is hier (UU) sinds gisteren te verkrijgen via msdn aa. Alleen de in de Business N variant, in engels en nederlands, x86 en 64 bit variant. (voor de andere versies kunnen we geen registratie key aanvragen)

En visual studio 2005 staat hier al bijna een jaar in de lijst (voor zover ik weet de full release), ik weet niet of er verschillende contracten zijn, maar anders is het misschien een luie admin bij jullie.
Hoe zit dat nou precies met die key. Ik download die versie en krijg een key. Ik installeer vista met die key om wat te rommelen enzo. Na een week wil ik een herinstallatie doen. Kan ik dan weer via MSDNAA de iso downloaden en een nieuwe key? of krijg ik dan automatisch weer dezelfde key als dat ik in het begin heb gekregen. Of krijg ik dan een melding "je hebt windows vista al 1 keer gedownload" en mag ik geen 2de keer downloaden?

Bart1983 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:00:
[...]

Hoe zit dat nou precies met die key. Ik download die versie en krijg een key. Ik installeer vista met die key om wat te rommelen enzo. Na een week wil ik een herinstallatie doen. Kan ik dan weer via MSDNAA de iso downloaden en een nieuwe key? of krijg ik dan automatisch weer dezelfde key als dat ik in het begin heb gekregen. Of krijg ik dan een melding "je hebt windows vista al 1 keer gedownload" en mag ik geen 2de keer downloaden?
Ik heb het nog niet met Vista geprobeerd, maar de key die ik bij XP kreeg was geldig voor 10 installaties. Daarnaast kon je XP na 30 dagen nog activeren, als dat bij Vista ook kan, dan kan je dus 30 dagen proberen, hem eraf gooien en opnieuw installeren zonder dat je je key "verspeeld" hebt.

• Bart1983

Bart1983

Anoniem: 167852 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:04:
[...]

Ik heb het nog niet met Vista geprobeerd, maar de key die ik bij XP kreeg was geldig voor 10 installaties. Daarnaast kon je XP na 30 dagen nog activeren, als dat bij Vista ook kan, dan kan je dus 30 dagen proberen, hem eraf gooien en opnieuw installeren zonder dat je je key "verspeeld" hebt.
Ok dat is denk ik hier ook het geval. In de beta had je al 30 dagen bedenk tijd. Maar goed 10 keer installeren is best veel. Wat als ik hem 10x gebruikt heb. Is het dan niet meer mogelijk om een nieuwe te halen op MSDNAA. Houd MSDNAA bij of ik die software al een keer gehaald heb?

Bart1983 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:07:
[...]

Ok dat is denk ik hier ook het geval. In de beta had je al 30 dagen bedenk tijd. Maar goed 10 keer installeren is best veel. Wat als ik hem 10x gebruikt heb. Is het dan niet meer mogelijk om een nieuwe te halen op MSDNAA. Houd MSDNAA bij of ik die software al een keer gehaald heb?
Die 10 keer was bij XP mede doordat het kan gebeuren dat een aantal keer "jouw" key gebruikt was voor minder legale installaties door mensen die cracks ed gebruiken (tenminste dat is mij verteld door de admin) dus het zou kunnen dat je minder dan 10 installaties eruit haalt. Ik weet niet of je na die maximaal 10 keer een nieuwe key kan krijgen, dat zal je aan de betreffende admin moeten vragen.

• DRvDijk
Maar even terugkomen op het UU verhaal: daar is Business N al beschikbaar via de MSDN-AA? Ik ben driftig op zoek op msdn.microsoft.com/academic naar de product list, maar zie er geen vista tussen staan. Van de CS afdeling van de UU krijg ik foute links naar e-academy.com, en waar ik bij aangesloten ben (FMF Groningen) staat nog niks tussen.

Ik kan bij andere links (andere scholen in NL) wel kijken welke software ze aangeboden krijgen zonder in te loggen. Kan dat ook bij de UU-site?

DRvDijk schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:12:
Maar even terugkomen op het UU verhaal: daar is Business N al beschikbaar via de MSDN-AA? Ik ben driftig op zoek op msdn.microsoft.com/academic naar de product list, maar zie er geen vista tussen staan. Van de CS afdeling van de UU krijg ik foute links naar e-academy.com, en waar ik bij aangesloten ben (FMF Groningen) staat nog niks tussen.

Ik kan bij andere links (andere scholen in NL) wel kijken welke software ze aangeboden krijgen zonder in te loggen. Kan dat ook bij de UU-site?
MSDN-AA is bij ons (UU) geregeld via een "eigen" server van het CS instituut. Alleen vanaf computers op de faculteit is toegang te krijgen. Hiervoor moet je eerst een contract tekenen en afleveren bij de admin.

• Bart1983

Bart1983

Visual studio 2005 staat hier ook in de lijst. De Beta1 en professional edition!

• Bart1983

Bart1983

DRvDijk schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:12:

Kijk hier maar bij mijn opleiding:

http://msdn62.e-academy.c...t.aspx?campus=fhi&np1=112

• DRvDijk
Gaaf, maar daar zie ik geen vista tussen staan, of ben ik nou echt scheel geworden?

Ik heb ondertussen even mail gestuurd naar de FMF en de VU met de vraag naar Vista.

• Bart1983

Bart1983

DRvDijk schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:31:
Gaaf, maar daar zie ik geen vista tussen staan, of ben ik nou echt scheel geworden?

Ik heb ondertussen even mail gestuurd naar de FMF en de VU met de vraag naar Vista.
Oh ik dacht dat je alleen wilde zien wat er allemaal te downloaden was? Vista staat er idd niet bij die moet nog komen, hoop vandaag !!

• DRvDijk
Nee, ik heb zelf toegang tot bij FMF, en waarschijnlijk binnenkort ook via de VU. Mailtje terug van de FMF alvast:
In een bespreking bij Microsoft heb ik te horen gekregen dat Windows Vista in de loop van december beschikbaar zal worden gesteld via MSDNAA. Het is voorlopig nog een kwestie van geduld.

Anoniem: 39835

Dit staat op de ma3d site:

Wanneer komt het nieuwe Windows Vista Besturingssysteem online te staan?

Midden november werd de start voor verdeling van de nieuwe Vista software naar het bedrijfsleven afgekondigd. Helaas zal de software pas eind januari 2007 in de winkelrekken liggen voor particulieren, en dus ook op MSDNAA. Je vindt de software eind januari op de MSDNAA-website.

Bedankt voor de info!
Dat wordt nog een tijdje wachten dan... :-(

• Xof
Ben al lang blij dat MA3D er iig melding van maakt (maarja ze zullen wel zoveel vragen gehad hebben :D)
Dan nog maar even op de RTM doordraaien :)

Anoniem: 14027

Toch raar, want bij de UU hebben ze al op 4 december de MSDN-AA versie van Vista beschikbaar gemaakt. Die hadden van MS te horen gekregen dat ze hem rond 1 december ter download zouden aanbieden.

Het lijkt me dat er voor iedere MSDN-AA abonnee dezelfde 'release date' geldt, maar misschien dat andere instellingen wachten op de CD-levering...

Bij ons (TU Delft) zal het ook gewoon een download 'levering' zijn, dus inderdaad een beetje vreemd dat UU dan eerder is :?

Kun je me vertellen hoe ik daarbij kom. Ik las over een eigen server van UU waar studenten vanaf kunnen downloaden? Mn broertje studeert namelijk in Utrecht :P Of werkt het via UU ook gewoon via Ma3d.com?

Inmiddels staat hij bij mij in het lijstje van Ma3d, super relax! Ben hem met 1,5MB/s aan het downloaden, k heb alleen nog geen serial....

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 14:16
Anoniem: 39835 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:27:
Inmiddels staat hij bij mij in het lijstje van Ma3d, super relax! Ben hem met 1,5MB/s aan het downloaden, k heb alleen nog geen serial....
Daar gaat het toch juist om? Ik bedoel, ik heb ook al een DVDtje van Vista NL liggen, maar het serienummer is nu juist het grote probleem :D

• posttoast
  • Laatst online: 16:14
Anoniem: 39835 schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:27:
Dat is leuk. Maar zonder serial heb je er toch bar weinig aan? :D

[Voor 0% gewijzigd door posttoast op 11-12-2006 14:41. Reden: Spuit 11...]

omniscale.nl

Die serial kun je aanvragen...duurt als het goed is een werkdag. Je kunt hem zowieso wel installeren zonder serial, ik vraag me alleen af voor welke versie we een serial krijgen. Bij de installatie kun je namelijk voor zeer veel versies kiezen....

• posttoast
Anoniem: 39835 schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:47:
Die serial kun je aanvragen...duurt als het goed is een werkdag. Je kunt hem zowieso wel installeren zonder serial, ik vraag me alleen af voor welke versie we een serial krijgen. Bij de installatie kun je namelijk voor zeer veel versies kiezen....
Ik hoop op de Ultimate. Maar dat zal wel niet ;)

Waar ik wel benieuwd naar ben trouwens: zijn zowel de Nederlandse als de Engelse versie te downloaden?

[Voor 11% gewijzigd door posttoast op 11-12-2006 16:26]

omniscale.nl

Hmm, alleen de Nederlandse tot nu toe..

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 39835 schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:30:
Hmm, alleen de Nederlandse tot nu toe..
En weet je ook al welke versie (serial) je krijgt?

Ik ga er van uit dat alle MSDN-AA-leden de zelfde versie krijgen. Dan zou je Business-N krijgen.
Die heb ik namelijk van de UU gekregen.

[Voor 6% gewijzigd door McRubz op 11-12-2006 16:41]

Ik begreep in een ander topic dat iedereen Business N krijgt, dus ik moet even opnieuw installeren. Ik heb nu namelijk Ultimate geïnstalleerd in mn enthousiasme :)

Het werkt wel erg geil allemaal, beetje OSX achtig. Vooral met die gadgets-widgets aan de zijkant.. :P

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 39835 op 11-12-2006 16:48]

• DRvDijk
Kan iedere informatica student aan de ma3d versie komen? Zo ja, hoe? Ik zit bij dat e-academy ding van de vu en de rug (fmf studievereniging), maar daar staan ze helaas nog niet tussen...

• Baggio666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-03 11:49
Ik ben inmiddels ook al een tijdje opzoek naar legale WinXP en natuurlijk Vista licentie. Ik had me wat erin verdiept en zag idd al dat Vista via MSDNAA (ma3d) nog wel even op zich laat wachten.

Bij het aanmelden ging het echter niet helemaal goed bij mij. Ik kan alles invullen maar als ik een abonnement kan kiezen staat er gewoon niets. Ik kan nergens op ma3d.nl hier iets over vinden, ook niet of Hogeschool Rotterdam uberhaupt wel meedoet (alhoewel het er daar uitziet of elke HS of Uni meedoet).

Surfspot heb ik verder niet veel aan, ik wil graag een XP / Vista-licentie voor een nieuwe PC (oftewel zonder vereist OEM-OS) :/

Iemand enig idee?

• Xof
MA3D zal voor jou niet gaan werken als je geen pakket uit kan kiezen, dat betekent dat HR niet meedoet (of hun abonnement gewoon niet verlengd hebben). Moet je dus contact opnemen met je school :)

Surfspot zal het wel eind jan gaan leveren, ik weet wel dat ik daar ook een versie ga halen.. 2x vista :)

• BiG-GuY
  • Laatst online: 19:25
Xof schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:33:
MA3D zal voor jou niet gaan werken als je geen pakket uit kan kiezen, dat betekent dat HR niet meedoet (of hun abonnement gewoon niet verlengd hebben). Moet je dus contact opnemen met je school :)

Surfspot zal het wel eind jan gaan leveren, ik weet wel dat ik daar ook een versie ga halen.. 2x vista :)
Maar werkt die versie van hun ook als lege install? Want de site geeft update aan...
En dat vind ik zelf onzin.. als ik OS install doe ik dat op lege partitie...

Gallery

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11-2022
Xof schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:47:
Ik heb toegang tot alle MSDNAA producten via www.ma3d.com
Daar staat ook alles op behalve office, en ik verwacht dat hier ook gewoon Vista op komt te staan.

En dan ook nog een goedkope Vista kopen via Surfspot en ik heb 2 legale Vista's voor weinig :D
Goedkope vista licentie van SurfSpot ? SurfSpot.nl gaat enkel upgrade licenties aanbieden voorzoals het nu lijkt. Net als met de huidige XP Upgrade licenties voor 49 euro. Ik heb ook interessen in zo'n SL versie. Zeker met het oog op de prijzen gericht van Vista nu tegen de 400 of meer euro's.

• Xof
Alle updates die Microsoft heeft uitgebracht van een OS kun je gewoon als full installeren, enige vereiste is dat je een cd van een vorige versie van Windows tussentijds erin moet doen.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:48

markvt

Peppi Cola

Baggio666 schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:20:
Ik ben inmiddels ook al een tijdje opzoek naar legale WinXP en natuurlijk Vista licentie. Ik had me wat erin verdiept en zag idd al dat Vista via MSDNAA (ma3d) nog wel even op zich laat wachten.

Bij het aanmelden ging het echter niet helemaal goed bij mij. Ik kan alles invullen maar als ik een abonnement kan kiezen staat er gewoon niets. Ik kan nergens op ma3d.nl hier iets over vinden, ook niet of Hogeschool Rotterdam uberhaupt wel meedoet (alhoewel het er daar uitziet of elke HS of Uni meedoet).

Surfspot heb ik verder niet veel aan, ik wil graag een XP / Vista-licentie voor een nieuwe PC (oftewel zonder vereist OEM-OS) :/

Iemand enig idee?
De hro doet zover ik weet niet meer mee met MA3D dan moet je eens navragen bij je Studieloopbaancoach hoe je eraan komt want er zijn wel mogelijkheden beschikbaar.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Xof
Chutney schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:06:
[...]

Goedkope vista licentie van SurfSpot ? SurfSpot.nl gaat enkel upgrade licenties aanbieden voorzoals het nu lijkt. Net als met de huidige XP Upgrade licenties voor 49 euro. Ik heb ook interessen in zo'n SL versie. Zeker met het oog op de prijzen gericht van Vista nu tegen de 400 of meer euro's.
Vind pro voor 49 euro zeer goedkoop.. als Ultimate dan maar bijv. 75-100 euro zou gaan kosten vind ik dat wel waard. :)

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Maar dan moet je nog wel een geldige XP (of 2000)-licentie hebben toch? Anders kun je hem alsnog niet (legaal) installeren.

• posttoast
McRubz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:22:
Maar dan moet je nog wel een geldige XP (of 2000)-licentie hebben toch? Anders kun je hem alsnog niet (legaal) installeren.
Installeren kan volgens mij wel zonder licentie (je hebt alleen een XP of 2000 CD nodig), maar dan is het niet legaal natuurlijk.

Overigens: zijn die Surfspot CD's nu wel of geen upgrades? Want iemand schreef hier dat hij de Windows XP upgrade van Surfspot gewoon als volledige versie kan installeren.

omniscale.nl

• DRvDijk
Ik heb de XP versie van Surfspot gewoon als full geinstalleerd, zelfs zonder de originele CD van een vorige versie van Windows te hoeven te plaatsen. Natuurlijk is deze laatste wel aanwezig, maar het hoefde niet.

Ik weet niet hoe dat met Vista zou gaan, en of anderen andere ervaringen hebben met CDs inleggen, maar ik hoop en verwacht dat het hetzelfde gaat zijn.

• posttoast
Zo, ik kan er nu ook in. Maar helaas staat alleen de Nederlandse versie ertussen. Is het desondanks toch mogelijk voor mij om een Engelse versie te bemachtigen? Misschien kan ik er rechtstreeks via de URL bij? Die van de Nederlandse DVD is bijvoorbeeld https://www.ma3d.com/Download/disc/925.

En als ik het goed begrepen heb moet ik voor de key even mailen?

omniscale.nl

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:02
Op de Fontys Eindhoven komt er nu ook vooruitgang in, Business N is nu via de helpdesk te verkrijgen, deze komt over een paar weken op MSDN.
Keys zijn er helaas nog niet, dat duurt nog een maand voordat e-academy het lukt.

Gisteren heb ik echter geprobeerd mij bij MA3D te registreren, Fontys staat ook gewoon in het lijstje, maar als ik in het venster 'Select your subscriptions' ben, staat er niets :?, en als ik daar op Submit druk, krijg ik de melding dat ik wat moet selecteren.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is, of iemand die ook op de Fontys zit?

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dan is je school gewoon niet aangemeld daar..
Dat hadden wij eerst ook bij mijn school (windesheim college)
Je ziet wel je school, maar geen enkel product is eraan gekoppeld.
Dan moet je school zich nog aanmelden bij ma3d....kan je zelf niks aan doen.
(staat overigens ook in de faq van ma3d dacht ik)

Heb mijn key overigens nog niet ontvangen..gisteren aangevraagd.

• posttoast
TripleQ schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:25:
Dan is je school gewoon niet aangemeld daar..
Dat hadden wij eerst ook bij mijn school (windesheim college)
Je ziet wel je school, maar geen enkel product is eraan gekoppeld.
Dan moet je school zich nog aanmelden bij ma3d....kan je zelf niks aan doen.
(staat overigens ook in de faq van ma3d dacht ik)

Heb mijn key overigens nog niet ontvangen..gisteren aangevraagd.
Stond er bij jou wel een Engelse versie tussen? Of werkt die key voor de Nederlandse ook in een Engelse Vista?

omniscale.nl

• Boompje
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Boompje

Q-Tip

Nee, bij Zwolle hebben we alleen de NL versie. De key moet bij de meeste mensen nog verzonden worden.

Toshiba M200

• Xof
Iemand al uitgeprobeerd wat voor versie er op MA3D staat? Hoop ultimate maar als ik het zo lees hier zal dat wel niet.

• posttoast
Xof schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:10:
Iemand al uitgeprobeerd wat voor versie er op MA3D staat? Hoop ultimate maar als ik het zo lees hier zal dat wel niet.
De versie is niet af te lezen aan de CD/DVD. Pas als je de key hebt (en die heb ik nog niet) weet je wat voor vlees je in de kuip hebt. Maar ik meen me te herinneren dat het om de Business N ging.

omniscale.nl

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Is er eigenlijk al iemand die via ma3d een key heeft gekregen?

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• posttoast
cornelisprul schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:13:
Is er eigenlijk al iemand die via ma3d een key heeft gekregen?
Ik ben ook nog steeds aan het wachten. Misschien dat ze ze zelf ook nog niet hebben en moeten wachten tot Microsoft hun key generator laat draaien?

omniscale.nl

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2022

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb ook key nog niet gekregen van vista van ma3d :'(

Nouja, als het maar binnen mijn 30 dagen is :)

[Voor 31% gewijzigd door MeIsTwisted op 14-12-2006 15:55]

Multimonitor is relax :P

• posttoast
MeIsTwisted schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:54:
ik heb ook key nog niet gekregen van vista van ma3d :'(

Nouja, als het maar binnen mijn 30 dagen is :)
Precies om die reden wacht ik nog even met installeren ;) Bovendien heb ik nog de stille hoop dat de Engelse versie ook gaat werken met de key die ik krijg.

omniscale.nl

• TripleQ
  • Niet online
Ik heb hem vanmiddag ontvangen...
Alleen hebben ze geen antwoord gegeven op mijn vraag, welke versie het nu precies is.
Het zal wel de busines N versie zijn dan toch.. Kan mijn ultimate er iig niet mee activeren..
Naja..Moet ik binnenkort maar opnieuw installeren met de juiste versie dan..

• posttoast
TripleQ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:34:
Ik heb hem vanmiddag ontvangen...
Alleen hebben ze geen antwoord gegeven op mijn vraag, welke versie het nu precies is.
Het zal wel de busines N versie zijn dan toch.. Kan mijn ultimate er iig niet mee activeren..
Naja..Moet ik binnenkort maar opnieuw installeren met de juiste versie dan..
OK, en wanneer had jij hem aangevraagd? Laat je het horen zodra je weet welke versie het is? En: kun je ook checken of de Engelse versie hem pakt (mocht je daar beschikking toe hebben)?

omniscale.nl

• Xof
Bij Windows XP waren de keys van de Engelse en Nederlandse versie anders, ik verwacht dat het nu ook weer zo is.

Ik heb van ma3d een key gekregen, deze bleek voor de nederlandse business versie te zijn (niet de N)

• cornelisprul
  • Nu online
Hoe lang duurde het voordat je een key kreeg?

• TripleQ
  • Niet online
Ik heb hem 2 dagen geleden aangevraagd...
En ik werk nu nog op de ultimate versie..(nog niet geactiveerd), en de key werkt daar niet op.
Omdat het dus wss de busines versie is..zaterdag ga ik mijn laptop opnieuw installeren...dan pas dus kan ik met eigen ogen meer zien...

• posttoast
Anoniem: 39835 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:07:
Ik heb van ma3d een key gekregen, deze bleek voor de nederlandse business versie te zijn (niet de N)
Je hebt hem ook met de Engelse geprobeerd?

omniscale.nl

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-03 16:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Anoniem: 39835 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:07:
Dat vind ik dus dik kl*te

Voor de 'uniformiteit' ( wat een woord ) heb ik toch liever Engels op mijn systeem.

Maar anderzijds, in Vista kan je language packs instaleren ( hopelijk ).

Windows hadden wij ook een speciale versie, moesten wij branden, en dan nog eens 2 cd's voor de talen, bleek er nog niet eens NL bij te zitten. ( ik wou zowiezo Engels, dus geen ramp )

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TripleQ
  • Niet online
Alleen met de enterprise editie kan je verschillende talen installeren, en achteraf wijzigen

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:25
Ik heb dus ook de Nederlandse Business key ontvangen. (had hem dinsdag voormiddag aangevraagd)
Ik heb er zelfs 2 gekregen omdat ik via de support form en via key@ma3d.com een key gevraagd had :p

Weet er iemand of die MCE software die in de ultimate versie zit geinstalleerd kan worden op de business versie? Want dat mis ik nu toch wel :)

Nu nog hopen dat er language packs geinstalleerd kunnen worden, want dit Nederlands is echt lachwekkend soms :|

edit:
TripleQ schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:01:
Alleen met de enterprise editie kan je verschillende talen installeren, en achteraf wijzigen
spijtig..

[Voor 20% gewijzigd door mr_star op 14-12-2006 18:02]

• posttoast
mr_star schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:01:
Ik heb dus ook de Nederlandse Business key ontvangen. (had hem dinsdag voormiddag aangevraagd)
Ik heb er zelfs 2 gekregen omdat ik via de support form en via key@ma3d.com een key gevraagd had :p

Weet er iemand of die MCE software die in de ultimate versie zit geinstalleerd kan worden op de business versie? Want dat mis ik nu toch wel :)

Nu nog hopen dat er language packs geinstalleerd kunnen worden, want dit Nederlands is echt lachwekkend soms :|

edit:

[...]

spijtig..
Nee, die MCE is echt een feature uit de Home- en de Ultimateversies. In de business versies krijg je hem gewoon niet. Misschien kun je hem er wel inhacken, maar dat lijkt me niet zo legaal.

Maar om nog even op dat Engels terug te komen: weten jullie 100% zeker dat de key die je krijgt alleen maar met een Nederlandse versie werkt? Misschien zijn deze keys wel te gebruiken voor meerdere talen. Met sommige Windows XP OEM keys en met een VLK is dat in ieder geval wel zo.

omniscale.nl

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:25
posttoast schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:05:
[...]

Nee, die MCE is echt een feature uit de Home- en de Ultimateversies. In de business versies krijg je hem gewoon niet. Misschien kun je hem er wel inhacken, maar dat lijkt me niet zo legaal.

Maar om nog even op dat Engels terug te komen: weten jullie 100% zeker dat de key die je krijgt alleen maar met een Nederlandse versie werkt? Misschien zijn deze keys wel te gebruiken voor meerdere talen. Met sommige Windows XP OEM keys en met een VLK is dat in ieder geval wel zo.
Ik heb net even getest in virtual pc, en het lijkt te werken met de engelstalige DVD. Goed nieuws dus :)

• posttoast
mr_star schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:17:
[...]

Ik heb net even getest in virtual pc, en het lijkt te werken met de engelstalige DVD. Goed nieuws dus :)
OK dan! Nu even hopen dat ze opschieten met het versturen van die keys!

Ik heb twee PC's in huis, en ik hoef echt niet persé op beiden Media Center te hebben. Toch fijn, want dit scheelt mij één licentie aanschaffen :)

omniscale.nl

Anoniem: 198012

Hey ik zit op Erasmus Universiteit Rdam en ik wou ook een MSDNAA Account aanmaken via ma3d.com maar ik zie die uni helaas niet staan.. wie weet hoe ik anders een MSDNAA account kan aanmaken :( ik wil echt Vista hebben maar ja ik ben een arme bedelaar :P

• Jeroen Sack
  • Laatst online: 19:18
Anoniem: 198012 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:55:
Hey ik zit op Erasmus Universiteit Rdam en ik wou ook een MSDNAA Account aanmaken via ma3d.com maar ik zie die uni helaas niet staan.. wie weet hoe ik anders een MSDNAA account kan aanmaken :( ik wil echt Vista hebben maar ja ik ben een arme bedelaar :P
Op www.msdnaa.net staat ie er wel bij, denk dat je daar wel iets kan aanvragen. Ik heb trouwens via ma3d nog geen key ontvangen, dus heb er vandaag maar handmatig een aangevraagd, hoop dat ie morgen binnen is, zit op de HRO en de licentie was de laatste keer dat ik bij de MSDN-AA admin langsging verlopen, dus hoop dat het gaat lukken. Ben volgens mij wel een van de weinigen die daar nog ma3d heeft omdat ik heel vroeg was met inschrijven.

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:01
Ook ik ben zo`n arme bedelaar (tenminste, ik heb wel genoeg geld, maar als je 200 euro kan besparen is altijd mooi, nietwaar? :P) als Shiv87, en probeer daarom ook een account aan te maken via ma3d.com.

Ik klik op 'snel abonneren' en mijn universiteit, de VU, staat gewoon in het lijstje tijdens het registreren en dus daar nog geen probleem. Echter, wanner ik alles heb ingevuld (studentennummer, adres, enz.) kom ik bij een volgende pagina waar ie zegt dat ik de abonnementen moet selecteren die ik wil aanvragen:

http://img187.imageshack.us/img187/6517/msdnaalz8.th.jpg

Er staan dus geen abonnementen onder en zonder abonnementen te selecteren krijg ik het bericht 'U heeft geen abonnement geselecteerd. U moet minstens 1 abonnement kiezen waarop u zich wil abonneren'.

Kan ik daaruit concluderen dat het als VU student niet mogelijk is om die dingen te krijgen? Of doe ik wat anders fout (kijk ik scheel)? Alvast bedankt! :)

[Voor 9% gewijzigd door MirroRobin op 14-12-2006 20:31]

• Xof
Is al een paar keer vermeld hier :)
Je school heeft geen abo.

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:01
Xof schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:34:
Is al een paar keer vermeld hier :)
Je school heeft geen abo.
Bedankt voor de info :)
Nu ik terugkijk heb ik daar inderdaad overheen gelezen bij de kwestie over de Hogeschool Rotterdam, daarvoor excuses.

Ik ga morgen denk ik toch maar even vragen bij de ICT balie of er misschien een andere mogelijkheid is.

• TripleQ
  • Niet online
ik kan me niet meer abonneren op MSDNAA, hoe komt dat?
Sinds dit academiejaar stelt Microsoft in heel Europa nieuwe voorwaarden omtrent het gebruik van MSDNAA. Vanaf september 2006 moet elke onderwijsinstelling een overeenkomst afsluiten met Microsoft voor het gebruik van MSDNAA door de studenten en/of docenten van de onderwijsinstelling. Als u zich niet kan abonneeren op MSDNAA (u vind het abonnement niet terug in de lijst om te abonneren), neem dan contact op met de ICT-dienst of de ICT-coördinator van uw school om het gebruik van MSDNAA wél mogelijk te maken. De school werd van deze veranderingen reeds enkele maanden geleden op de hoogte gebracht, maar heeft aan deze richtlijnen mogelijk geen gevolg gegeven.
ma3d faq

Kan er mij iemand uitleggen hoe dit nu juist in zijn werk gaat?
Ik zie dat er een CD en een DVD-versie staat.

Ik ben maar voor de DVD-versie gegaan. Wat moet ik juist doen als alle 4 de delen gedownload zijn? Unrarren? Maar dan?

Bedankt!

• posttoast
Anoniem: 195396 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:31:
Kan er mij iemand uitleggen hoe dit nu juist in zijn werk gaat?
Ik zie dat er een CD en een DVD-versie staat.

Ik ben maar voor de DVD-versie gegaan. Wat moet ik juist doen als alle 4 de delen gedownload zijn? Unrarren? Maar dan?

Bedankt!
Op een DVD zetten, wachten op je key en installeren :)

omniscale.nl

Maar het zijn 4 RAR-bestanden, en blijkbaar moet je die compileren tot een ISO? Maar hoe werkt dit?

• cornelisprul
  • Nu online
Anoniem: 195396 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:12:
Maar het zijn 4 RAR-bestanden, en blijkbaar moet je die compileren tot een ISO? Maar hoe werkt dit?
Probeer het een met winrar.
Rar is een compressie formaat (net zoiets als zip) de term decomprimeren is daarom een stuk passender dan compileren

Bedankt, maar als ik het unrar, heb ik dan 4 iso-bestanden of zitten die rar's vol met files?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-03 23:31
Als je die 4 bestanden unrar, heb je 1 iso. (als je de opdracht geeft om één van die vier te unrarren (de eerste), dan gebruikt winrar automatisch ook de andere 3).

[Voor 58% gewijzigd door Mayco op 15-12-2006 08:29]

Ok, bedankt voor dit duidelijke antwoord! Hij is nu aan het downloaden.
Is het mogelijk om de huidige windows XP gewoon te vervangen door Vista? Of moet ik iets met partities beginnen wijzigen?

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 07:48
Lekker is dat. Ik heb vista gedownload en een key aangevraagd bij key@ma3d.com.
Nu krijg ik een mailtje dat de TU Delft de samenwerking heeft stopgezet en dat ik dus geen serial kan krijgen. Weet iemand of de TU Delft een andere MSDNAA subscription ergens heeft? of is het compleet stopgezet?

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de mensen die via aps itdiensten een versie van Vista zullen bemachtigen: aps verwacht vista begin volgend jaar. De versie die voor thuis gebruik beschikbaar komt is de Enterprise versie (uitgebreidere versie van de Business edition). Deze heeft echter geen media center etc.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• posttoast
Ik zit ook nog steeds op de key te wachten die ik dinsdag heb aangevraagd. Ik hoop maar dat de Haagse Hogeschool nog wel netjes meewerkt :)

omniscale.nl

• Association
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09-2018
Even voor de duidelijkheid: in princiepe ben je gewoon illegaal bezig wanneer je deze versie thuis gebruikt. Het is alleen om te testen en jezelf te trainen. Of heb ik dit mis?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-03 16:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Association schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:32:
Even voor de duidelijkheid: in princiepe ben je gewoon illegaal bezig wanneer je deze versie thuis gebruikt. Het is alleen om te testen en jezelf te trainen. Of heb ik dit mis?
Je hebt het mis, je mag deze installeren op je laptop ed, zelfs meepakken naar je werk.

Ik ga even op zoek naar de bron ;)

Gevinted: http://msdn.microsoft.com/academic/students/

Ik quote:
Use of these tools on your personal machine. The MSDN AA End User License Agreement (EULA) limits the tools to academic use, but the program allows you to install the tools on your personal machine. Install the tools on your laptop, and go to work — anywhere!

[Voor 29% gewijzigd door Snake op 15-12-2006 12:37]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Quibus schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:11:
Lekker is dat. Ik heb vista gedownload en een key aangevraagd bij key@ma3d.com.
Nu krijg ik een mailtje dat de TU Delft de samenwerking heeft stopgezet en dat ik dus geen serial kan krijgen. Weet iemand of de TU Delft een andere MSDNAA subscription ergens heeft? of is het compleet stopgezet?
Dat mailtje had ik ook gekregen, terwijl op blackboard juist compleet het tegenovergestelde staat. Volgens mij vergissen ze zich. Ik heb iig wel een key gekregen, waarschijnlijk omdat ik op meerdere manieren heb aangevraagd en diegene er niet van op de hoogte was ofzo :P Ergens anders las ik dat iemand op die manier 2 serials gekregen heeft :D

Het bestand nl_windows_vista_x86_dvd.4.rar moet normaal 355,9MB groot zijn, maar als ik het download is het maar 40,1 MB groot.
Is dat normaal?

• cornelisprul
  • Nu online
Anoniem: 195396 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:54:
Het bestand nl_windows_vista_x86_dvd.4.rar moet normaal 355,9MB groot zijn, maar als ik het download is het maar 40,1 MB groot.
Is dat normaal?
Had ik in eerste instantie ook. Donwload stoppen en opnieuw aanklikken was bij mij de oplossing

Dus die 40MB volstaat niet?

• cornelisprul
  • Nu online

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Anoniem: 198012 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:55:
Zover ik weet zit de EUR nog in een soort test-fase :). Ik heb via de EUR een MSDN-AA account, maar ik kan ook nog steeds geen Vista downloaden omdat het niet in de lijst staat.

Zover ik het had begrepen komt Vista via de EUR MSDN-AA pas beschikbaar als ie in productie is.

[Voor 8% gewijzigd door Radagast2005 op 15-12-2006 19:06]

Ticking away the moments that make up the dull day

Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Let op:
Lees eerst even de topicstart door - daarin staan aardig wat vragen beantwoord. :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee