Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 24] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Had iemand zonet ook naar autoxperience gekeken op RTL5? Tim, (of Tom, een van die sukkels iig) ging de 159 Qtronic testen.

Hier dus de video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Caponi schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:37:
Weet je ook wat hij kan bedoelen met "pennen" om zijn radio eruit te halen? Hij kon het zelf niet beter omschrijven en ik heb gewoon een JVC radio/cd/mp3 waarbij je geen pennen nodig hebt om hem er uit te halen of in te bouwen.
Ik mag toch aannemen dat je radio vast zit in je console ... (dus niet dat je 'm er zo even uit kan pakken). Daarvoor heb je "release" pinnen / strips (geen idee hoe die dingen heten) om de klemmetjes waarmee de radio in de (bijbehorende) houder zit los te klikken. Is (min of meer) een stukje anti diefstal (al hoewel) en in iedergeval om ervoor te zorgen dat de radio tenminste netjes op z'n plek blijft zitten.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Er zitten inderdaad van die clips in waarmee je hem vastklikt in de console. Maar die kan je ook vrij simpel weer los krijgen. Maarja ik zie vanzelf wel hoe het bij hem zit.

Wat ik net weer had 8)7
Lopen er een paar kinderen voor de deur met een viltstift en beginnen ze op de lantaanpaal hier voor de deur te krassen. Dus ik ze een beetje wantrouwend in de gaten houden: gaat dat schorem op de ruiten van m'n auto lopen tekenen 8)7

Sommige kinderen hebben echt een klap voor hun imbeciele hoofdjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je hun ouders wel aangesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Ik weet niet wie de ouders zijn, ik kende die kinderen niet. Maar m'n vriendin heeft ze streng aangesproken, want ze was sneller bij de voordeur dan ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:32

Alfisti

So macht Reisen Spaß

De boosdoener van het geratel uit de Q4.......... eenmaal overleden waterpomp :*)

Afbeeldingslocatie: http://62.194.131.120/for/files/waterpomp_236.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Spot het verschil:

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/2labvit.jpg

* Twhomp even bezig geweest met de koplampen *O*

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 16-09 20:24

-Sander-

///M Powerrrrrr

heb je daar meer pics in progress van ?
ziet er goed uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Alfa_146 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:54:
heb je daar meer pics in progress van ?
ziet er goed uit! :)
Jawel, hele mooie post gemaakt op het artc155 forum: http://62.194.131.120/artc155register/viewtopic.php?t=10332

Moet je wel even registreren helaas. En te groot (en ongewenst) om hier neer te plempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:04
Vind origineel toch stukken mooier dan die aangepaste koplampen... magoed, ieder zn eigen smaak en ieder moet doen wat hij zelf mooi vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Mjah, kom maar eens aan de originelen.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 11:50

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Is daar zo moeilijk aan te komen dan? Elke sloop staat er vol mee zou je zeggen. Maar ik ben met kerstmanneke

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Soulfly bedoelt de originele DTM lampen neem ik aan. De insert daarvan is nagemaakt, de STW (?) lampen zijn onvindbaar. Dus opzich is het een "originele" modificatie.

En ik vind het er wel wijs uitzien. Net even anders dan standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Ik bedoel inderdaad de DTM / STW lampen zoals Hilbert deze dus wel te pakken heeft gekregen.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:04
die zijn dan wel weer mooi ... maar idd niet te krijgen ... (je zal maar eens schade aan je koplamp oplopen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trek gewoon die koplamp eruit en plaats er een luchtfilter achter 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Soulfly schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:33:
Ik bedoel inderdaad de DTM / STW lampen zoals Hilbert deze dus wel te pakken heeft gekregen.
Wat een mooi lampen zijn dat. Mazzelaar hoor. Het gaat dus om deze lampen:

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/4dqy6w3.jpg

Vind ik die platen een mooie benadering :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Tja die zijn wel vet :P Trouwens rinaldo vergeet de volgende keer dat je je auto in de was zit het stukje waar je motorkap op rust niet :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

* FMS kijkt in het BMW en vergelijkt het met het alfa topic.

Wat zijn wij hier toch een stuk vriendelijker met elkaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

hoor hier chevy ook niet zo vaak, volgensmij maakt Alfa gewoon betere blokken dan BMW B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Houden zo. :')

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Sorry, Maar het icoon was zo vet!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik zat zojuist dit topic te bekijken en las "Ik ben een puber, en kom uit midden Amsterdam"

huh, buttje, puber? amsterdam? wtf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Altijd weer die pubertjes. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
FMS schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:52:
Ik zat zojuist dit topic te bekijken en las "Ik ben een puber, en kom uit midden Amsterdam"

huh, buttje, puber? amsterdam? wtf :P
Je bent te laat ;)
Las dat topic ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 16-09 23:45

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

wtf? :?

7(8)7

:+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Vraag me af of ie uberhaupt 't type wagen kent :)

Zou 'm een PM sturen met de vraag of hij kan vertellen welke auto er gefilmd is, uit wat voor wagen dit gefilmd is en met welke gemiddelde snelheid dit gefilmd zal zijn :)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Soulfly schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:28:
Vraag me af of ie uberhaupt 't type wagen kent :)

Zou 'm een PM sturen met de vraag of hij kan vertellen welke auto er gefilmd is, uit wat voor wagen dit gefilmd is en met welke gemiddelde snelheid dit gefilmd zal zijn :)
Hoezo? Hij geeft zelf al toe dat hij hem gejat heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
En?

Hij vond 't toch een gaaf icon? Maken we d'r een spelletje van...

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jeuj, vandaag samen met broertje de kleine beurt gedaan \o/ Alle denkbare filters, vloeistoffen en de LMM vervangen en de JTD gaat weer als een speer O+ Tevens de ongespoten GTA voorbumper achtergelaten om deze bij zijn collega's-om-de-hoek te laten plasticlassen (voorbereidingsgaten voor koplampsproeiers moeten dicht, deze zijn lelijk en ik heb toch geen xenon) en naar Nero 601 te laten spuiten. A.s. zaterdag gaan we deze eindelijk eronder hangen, compleet met nieuwe mistlampen en wielkuipen :Y)

Tevens een precheck gedaan voor de APK dat over 2 weken zal plaatsvinden. Broertje meldde al dat de ashoes van de linkervoorwiel ietwat is gescheurd, wat een afkeurpunt is. Hij zal deze de a.s. zaterdag gelijk gaan vervangen O+ De auto was volgens hem voor de rest piekfijn in orde. De banden hebben nog 2,5 à 3mm profiel, dus dat kan nog wel mee door. Het middelste gedeelte van de uitlaatsysteem is misschien aan vervanging toe, maar dat zie ik dan wel weer met de APK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

BalusC schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:46:
De banden hebben nog 2,5 à 3mm profiel, dus dat kan nog wel mee door.
Voor de APK wel ja, maar ik vind het toch bar weinig met de regen die er de laatste tijd valt hoor :X

Mooi trouwens he, je kent je bella niet meer terug als er een nieuwe lmm in zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ja, vooral bij hogere snelheden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Zeg dat wel.. Met de oude lmm ging m'n 156 krap 170 (165 ofzo) en met de nieuwe erin liep ie probleemloos 200+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Bekend fenomeen inderdaad :Y)

* FMS heeft thuis nog een splinter nieuw lmm liggen.

tevens ligt er hier nog een hele zooi aan 156 onderdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Voor de liefhebbers foto's van de SCARB nieuwjaarsreceptie van gisteren.

http://62.194.131.120/gal...5/main.php?g2_itemId=7496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nice pics :) Mooie 90 ook ..

Afbeeldingslocatie: http://62.194.131.120/gallery-artc155/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7576&g2_serialNumber=2

verder ff korte 156 update:

kmstand 178k:
  • nieuwe Agip olie, halfsyntheet 10W40
  • nieuw oliefilter
  • distributieriem + spanrollen
  • nokkensteller (preventief)
  • draagarm linksvoor (piepte en kraakte)
stuurt werkelijk weer messcherp en geen gekraak en gepiep meer :*) _o_ *O*

alleen de rekening is waarschijnlijk minder hip -O-

edit:
(09:15:06 AM) Alfa90_Buttje: ah, weet je dat spannende slingerweggetje vlak buiten ons dorp nog, door de weilanden langs het water, onder die brug door, binnendoor naar Grou?
(09:15:33 AM) Alfa_146: ja, die ken ik :Y
(09:15:44 AM) Alfa90_Buttje: die hebbik me meissie ff geshowed O-)
(09:15:55 AM) Alfa90_Buttje: ze reed achter mij aan in haar Chrysler Neon
(09:16:19 AM) Alfa90_Buttje: ik deed het niet op de limiet, maar wel sportief en soms ff planken ... maar ze bleef gewoon volgen :) lol
(09:16:57 AM) Alfa90_Buttje: de mijne ligt beter, betere banden en 205 i.t.t. 185 van haar, ze gaf later ook aan dat ze 2x toch ff begon te zweten, maar toen ze uitstapte was het een big smile van oor tot oor :D
:P

[ Voor 41% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-01-2007 09:58 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ze wilde hem binnenkort nog een keertje rijden, maar dan met mij mee in de 156 en als het droog is >:)

zo'n schatje :')

[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-01-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen geinteresseerd in ietwat wazige foto's (ik ben geen geweldige fotograaf door overmatig caffeïnegebruik) van een aantal 8C's uit de jaren 30, een 6C, en nog wat andere Alfa oldtimers die ik genomen heb op de oldtimerbeurs het afgelopen weekend in het MECC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

doh enzo :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik ze vanavond posten, ben nu op mijn werk. En de kwaliteit van de foto's varieert nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:00
ing._Buttje schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:31:
Ze wilde hem binnenkort nog een keertje rijden, maar dan met mij mee in de 156 en als het droog is >:)

zo'n schatje :')
hehe, mooi he :P

Zo reed ik samen met mn vriendin ong 2 weken terug over snelweg terug van Hoogeveen naar Hardenberg, Het was laat en zij wilde wel eens in de 155 rijden... rijd 140 en merkt op "stuurt trilt helemaal niet en ligt zo strak op de weg, mag ik eens wat harder rijden?" Even later goed 170 ervoor staan O+
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:44:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in ietwat wazige foto's (ik ben geen geweldige fotograaf door overmatig caffeïnegebruik) van een aantal 8C's uit de jaren 30, een 6C, en nog wat andere Alfa oldtimers die ik genomen heb op de oldtimerbeurs het afgelopen weekend in het MECC?
Nooit vragen... gewoon posten die fotos :9

Overigens vond ze de 155 eerst maar niets, beetje rammelen, lawaai ed. Nu helemaal omgeslagen :+

[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 16-01-2007 11:35 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIEK!

Ik kan het me nog heel goed herinneren.
Op onze eerste date zo 6 jaar geleden kwam hij me ophalen in zijn Alfa156. Dit was een leaseauto van de zaak. We reden naar een plas in Rotterdam. Lekker gewandeld en gepicknickt. Eenmaal terug bij de auto moest ik mijn schoenen uit trekken. Want ik had zand aan mijn schoenen. Ik mocht zijn dashboard niet aanraken want mijn vingers waren nog vet van de feta kaas, nog van de picknick?
Ik dacht die is GEK! Afijn, eerste date dus laat ik maar netjes zijn en de auto niet vies maken. Zijn Alfa had een naam. Legisa. Zo had hij de Alfa genoemd, Legisa. Wist niet wat me overkwam. Wat een NERD dacht ik toen. Maar zijn charmes en zijn charisma, zorgde ervoor dat ik zijn Alfa tik, hem kon vergeven. Zo hield hij altijd de deur van zijn Alfa voor me open. Wat een gentlemen dacht ik. Maar dit was omdat hij bang was dat mijn ringen om mijn vingers de auto zouden krassen, als ik de deurgreep vast hield. Kwam ik pas na een jaar achter. Zondags, was hij 3 uur even weg. Zat ik dan thuis alleen. Meneer ging 3 uur zijn auto poetsen. Als de auto eenmaal in de wax was gezet, ging er een grote autohoes, met Alfa logo over de auto.
Achter het stuur van zijn Alfa plaatsnemen, daar stond echt de doodstraf op. Dus heb nooit in zijn Alfa mogen rijden. Na een jaar moest hij van baan veranderen en dus zijn Alfa inleveren. Hij nam echt afscheid van zijn auto alsof dit een mens was. Laatste rit, laatste wax beurt, laatste fotosessie. En dit voor een lease auto???
Hij janken en ik blij. Eindelijk was de storende factor in onze relatie weg.
Hij kreeg een Audi A4 van zijn nieuwe werkgever. Hier heeft hij 3 jaar in gereden en nog nooit in de wax gezet. Ik mocht er zelfs, zelf in rijden en hoefde niet eens mijn schoenen uit te doen. Hierna kreeg hij een Seat Leon. Op de Leon was hij wel zuinig maar niet ziekelijk zuinig net als met de Alfa. Hij had binnen 2 maanden, meteen al dikkere bumpers en spoilers op gezet. Op een zaterdag ochtend kwam ik terug van de kapper in zijn Leon. Ging ietjse pietsje te hard over een drempel. Zijn zijlatjes spoiler dingetjes kapot. Ik kan mijn spullen wel inpakken dacht ik. Met lood in de schoenen kwam ik thuis om hem dit te vertellen. Ik had al perfecte smoes bedacht. Het waaide erg hard op de Brienenoordbrug en de latjes waaiden zo onder de auto vandaan schat. Hij lachen, lachen. Zijn reactie was. “Schat, dat ding zat vast met popnagels en een of andere kit, dak waait er eerder af dan de latjes. Maar maak je niet druk, is maar een SEAT.”
Eindelijk was hij volwassen geworden en zag dat een auto gebruiksvoorwerp is. Na de lease periode van de Leon kreeg hij de keuze uit of een andere auto leasen of meer geld per maand boven op het salaris. Aangezien Alfa niet op de leaselijst stond, koos hij voor het geld. Eindelijk was mijn mannetje zijn koppie gaan gebruiken. Zou hij na 2 kinderen en 32 jaartjes letterlijk en figuurlijk zijn wilde haartjes kwijt zijn? Daar leek het wel op. Ik was zo trots op hem.
Dit was van korte duur. Het was op een zonnige dag in augustus 2006. Ik kom thuis en zeg, schat ik heb nieuwe laarzen gekocht. Je gaat ze ook mooi vinden. Wat zegt meneer? " Mooi, ik heb een auto gekocht en jij gaat dit niet leuk vinden, het is een Alfa 156!"
F*ck! Ik kom met een paar laarzen thuis, van 139 euro en meneer komt thuis met een auto van 6000 euro. Had ik toch voor die PRADA muiltjes van 550 euro moeten gaan.
Het ergste vond ik dat hij een Alfa had gekocht. Waar ik bang voor was, is uitgekomen. De kinderen mogen niet meer eten in de auto en ik mag geen naald hakken in de auto meer aan hebben. Maar meneer gaat naar een nieuwjaarsmeeting en koopt voor 175 euro aan 2dehands Alfa onderdelen.
Dus jullie begrijpen me wel als ik die hele meeting van jullie helemaal vervloek!
Mijn volwassen, verstandige vriend is weer een NERD geworden die op een zonnige zondag, 70 km gaat rijden naar een boeren gat om naar auto’s van anderen te kijken. Allemaal volwassen mannen die een natte broek krijgen van een stuk blik. Sorry, maar ik heb hier geen begrip voor.
Het is niet om jullie te beledigen, maar wat is er nou zo goed en bijzonder aan een Alfa. Sinds zijn aankoop kost dat ding ons geld. De helft van zijn aankopen voor de Alfa, vertelt hij me niet eens. Ik word vanochtend wakker en er staat een bumper in de tuin. Ga naar beneden, zie ik stukje dashboard op het aanrecht liggen, met een briefje. NIET AANKOMEN!
Ik wil mijn mannetje terug. Kunnen jullie hem niet uit de club gooien. Het begint met een meeting en voordat ik het weet, is hij weer iedere week op een meeting te vinden.
Ik vraag om al maanden om een keer vrij te nemen om nieuwe meubels te gaan kijken. Kan niet, druk op kantoor. Maar 1 gek organiseert een meeting op zandvoort, en meneer kan in no time een dagje vrij nemen. Hij was 2 weken lid van de club en ging met 3 andere leden sleutelen op de sloop terwijl ik net een klaplong achter de rug had.
Als het maar een beetje waait buiten, gaat meneer uit bed om de auto te verplaatsen. Mensen, dit is toch niet gezond meer. Kom ik nou van een andere planeet of sporen jullie Alfa rijders gewoon echt niet. Is hij een uitzondering, of hebben jullie allemaal dezelfde ziekelijke passie voor jullie Alfa. Hijis dag en nacht op internet om te kijken of er koopjes zijn voor de Alfa. Vroeger downloadde hij alleen maar porno. Nu zit hij op dit forum. Van mij mag de weer porno downloaden. Kost me geen geld. Ik weet het niet meer hoor, maar kom de volgende meeting wel mee om ervoor te zorgen dat mijn tuin niet vol komt te staan met bumpers en andere onderdelen. Mijn dringende oproep aan alle leden. Verkoop niks aan Jayzen (Michael). Zit dit op mijn werk te typen. Zo gefrustreerd ben ik nu door deze hele club en Alfa gebeuren. Heb Michael dit gemailed met het verzoek om dit op jullie site te plaatsen.
Mensen, ik rij in een Suzuki Alto. Ik heb mijn auto nu 3 jaar en in 3 jaar tijd totaal 440 euro aan onderhoud. Hoef geen foto’s te maken als ik de Alto tussen twee andere auto’s parkeer. Michael maakt met zn mobieltje foto’s van auto’s voor en achter hem. Mocht een van de twee auto’s schade maken, weet hij ze te vinden. Ik bedoel, leven is toch veel te kort om in angst te leven dat iemand een krasje zal maken in je lak. Come on people!
Dit moest ik echt even kwijt. Begrijp me niet verkeerd. Het is een goede vader en een hele lieve vriend, maar zijn passie voor zijn auto is niet gezond. Wilde niemand beledigen, en vraag jullie mijn bericht met een knipoogje te gaan lezen.

Was getekend,
Kristel, vriendin van Jayzen.

Edit van Jayzen: Wie heeft nog een kamertje vrij?
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Heh, ik kreeg hem net van een clublid naar me gestuurd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

vrouwen 8)7 8)7 8)7

.. behalve dan de mijne .. dies al net zo gestoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik zag hem al in het AR156C forum, van Jayzen persoonlijk :P

[ Voor 58% gewijzigd door BalusC op 16-01-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Waarschuwing!
Alleen geregistreerde leden mogen in dit gedeelte komen.
Log hieronder in of klik op deze link om jezelf vrijblijvend te registreren op het Alfa Romeo 156/159 Club forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik zou snel even registreren buttje, tis echt een enorm leuke club/forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt toch een 156, waar schaam je je voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Timmert schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:48:
Ik zou snel even registreren buttje, tis echt een enorm leuke club/forum :)
ow, dat was meer om alle leechers hier te waarschuwen, ik heb wel een account :)
Hallo Alfa156_Buttje Januari 16, 2007, 15:35:54 *
Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Toon nieuwe reacties op jouw berichten.
Totale tijd ingelogd: 23 minuten.

[ Voor 23% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-01-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Prachtig verhaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Waar blijft de 2de? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

(03:46:58 PM) Alfa90_Buttje: mail van die 156 gezien? O-)
(03:47:21 PM) Bluemoon: ja leuk mailtje
(03:48:07 PM) Alfa90_Buttje: wordt je nu ook bang ?!?!? :D
(03:48:12 PM) Bluemoon: neej
(03:48:24 PM) Alfa90_Buttje: egnie?
(03:48:28 PM) Bluemoon: neej
(03:48:32 PM) Bluemoon: zo gestoord ben je niet ;)
(03:48:36 PM) Alfa90_Buttje: lol :+
(03:49:08 PM) Bluemoon: ik mag er nog in rijden lol. goeie graadmeter wrsch
(03:49:36 PM) Alfa90_Buttje: owjah, jij bent een prima coureur :Y
(03:50:17 PM) Bluemoon: doh, ik ga daar van blozen hoor :o
(03:50:51 PM) Bluemoon: maar wel gaaf complimentje
(03:50:53 PM) Bluemoon: tnx :>
(03:52:01 PM) Bluemoon: ik ben wel heeeeel blij dat jij daar geen hekel aan hebt hoor
(03:53:34 PM) Alfa90_Buttje: dat je tenminste normaal rijden kunt?!?!
(03:53:48 PM) Bluemoon: dat je niet gilt bij iedere bocht
(03:53:50 PM) Alfa90_Buttje: en dat je van doorrijden houdt ?!
(03:53:55 PM) Alfa90_Buttje: .. natuurlijk heb ik daar geen hekel aan :D
(03:53:57 PM) Bluemoon: neej ok, je bent volgens mij een uitzondering
(03:54:17 PM) Alfa90_Buttje: je rijdt goed .. basta :P
(03:54:43 PM) Bluemoon: haha
(03:54:47 PM) Bluemoon: ja nou bloos ik echt
(03:55:11 PM) Bluemoon: onder dat onbescheiden gestoorde karakter zit ook nog wel ergens een verlegen trekje blijkbaar
(03:57:27 PM) Bluemoon: ik vindt het echt leuk dat jij dat leuk vindt
(03:57:29 PM) Bluemoon: echt
(03:57:30 PM) Bluemoon: ECHT
(03:57:33 PM) Bluemoon: ECHT!!
(03:57:39 PM) Bluemoon: ECHT LEUK!!!!
(03:57:44 PM) Alfa90_Buttje: lol :+
(03:58:08 PM) Bluemoon: ben al lang blijj dat je niet constant loopt te mauwen dat ik voorzichtig moet zijn
(03:58:09 PM) Bluemoon: doh.
:D

:')

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-01-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Edit van Jayzen: Wie heeft nog een kamertje vrij?
_O-

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa1_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa2_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa3_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa4_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa5_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa6_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa7_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa8_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa9_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa10_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa11_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa12_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa13_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa14_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa15_560.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heutstae/william/got/alfa16_560.jpg

Allemaal klikbaar en ik kan niet overweg met zo'n point & shoot fotoding. Ben ik zo bibberig door overmatig koffiegebruik?

edit:

sommige waren niet klikbaar. Fixed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Omg lijkt mn vader wel, vroeger, met wat voor auto dan ook.

Saucijzenbroodjes eten was echt no-go. Nu ben ik zuiniger op zijn auto dan hij :X. Maar goed ik ben ook zuiniger op andermans auto dan sommige mensen op hun eigen voiture zijn.

Vette pics!

Ík ben voor oudjaar nog bij de nurburgring erlebnessweld geweest. Wel een hoop mooie dingen gezien alleen geen alfa's. Op de baan was al helemaal niks te zien behalve een paar local's.

[ Voor 21% gewijzigd door AkroBatik op 16-01-2007 17:43 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

nondejú .. bijna nog meer specials dan je op Spettacolo tegenwoordig nog tegenkomt :/

_o_ nice _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:51:
nondejú .. bijna nog meer specials dan je op Spettacolo tegenwoordig nog tegenkomt :/

_o_ nice _o_
Er stonden nog 2 meer 8C's. Die zwarte die ergens op de achtergrond te zien is en nog een mooie rode. Helaas zijn die foto's zo erg mislukt dat het niet uitziet. Maar mijn favo was toch wel de 6C 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
De trots van Nederland is in België geweest:

http://www.hulpdienstenfo...1a605e91b84882ac1&t=33005

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, Belgische chauffeurs he? En zo geweldig zitten die Spykers nou ook weer niet in elkaar geschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
(03:49:08 PM) Bluemoon: ik mag er nog in rijden lol. goeie graadmeter wrsch
Tot dat er weer een gave 90 in de garage staat .... Dan is 't net zo ver... :+

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nee hoor. No worries. Waarom? Heb nog nooit een vrouw zo goed zijn rijden .. mjah, op Sabine en Vicky na dan, maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 16-09 20:24

-Sander-

///M Powerrrrrr

Liefde maakt blind.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

nou jullie horen het, ik ben goedgekeurd met gestoorde rijstijl en al haha d:)b
Groetjes
Bluemoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:w naar meisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Accountsharing, tsssk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nee, dat heet openheid in zaken ;) .. anders zouden we achter d'r rug over d'r zitten te roddelen, en vanuit Zeeland kan ze moeilijk over mijn schouder meekijken, dus dan zo ffies. Ze zal in principe niet gaan posten, maar wel meelezen .. so watch it! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-01-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Dienstmededeling:

Sinds 1-1-2007 (met ietsjes terugwerkende kracht) ben ik niet meer betrokken bij het Alfa 164 Register. Afgezien van het feit dat ik momenteel geen 164 heb / rijd zijn er onlangs nog een aantal andere kleine dingetjes voor gevallen waardoor een vorm van samenwerking wat lastig begint te worden.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

minderrrrr ... maar ik denk dat het niet te voorkomen viel. Was meer een kwestie van tijd denk ik. Jij hebt je best gedaan iig en het register is jouw nalatenschap en dat neemt niemand jou af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ing._Buttje schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:45:
Nee, dat heet openheid in zaken ;) .. anders zouden we achter d'r rug over d'r zitten te roddelen, en vanuit Zeeland kan ze moeilijk over mijn schouder meekijken, dus dan zo ffies. Ze zal in principe niet gaan posten, maar wel meelezen .. so watch it! :P
't Mag niet volgens de registratievoorwaarden ;) Maargoed, zo happig zijn we hier ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 06:07

Stefano

Ondertitel Not Found

Waar blijven die pics? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Heb d'r al een keeertje gepost volgens mij, maar vooruit .. ;)

*klik*
BalusC schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:15:
[...]

't Mag niet volgens de registratievoorwaarden ;) Maargoed, zo happig zijn we hier ook weer niet :+
ach, misschien was het ook wel eenmalig .. ik bedoel, wat vinden meisjes nou aan tweakers !? :+

edit:
@hieronder: doh enzo :+ .. dat zit allemaal wel snor ja! d:)b

[ Voor 65% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-01-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

De linkse? :+

leuke meid, en nog sturen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Mag ik ff zeggen dat ik zeker een 149 ga kopen als deze er zo uit komt te zien:

Afbeeldingslocatie: http://hometown.aol.de/TotoAlfista/alfa149.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leblogauto.com/images/149.jpg

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zo de laatste weken aardig wat spulletjes gekocht en opgehaald...

• Originele hoedenplank met gordijntjes
• U-spoiler
• Qv Skirts
• Sebring soundpipe, beide tussendempers weg, heb nu alleen het kleintje nog maar die gaat dus ook pleite

De spoiler en skirts gaan zo spoedig mogelijk in de kleur. Van de week even een afspraak proberen te maken voor het spuiten. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/Alfa%20155%201.8%20Formula/2007-01-17%20Gordijntjes%20en%20ongespoten%20u%20spoiler/Afb030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/Alfa%20155%201.8%20Formula/2007-01-17%20Gordijntjes%20en%20ongespoten%20u%20spoiler/Afb031.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/Alfa%20155%201.8%20Formula/2007-01-17%20Gordijntjes%20en%20ongespoten%20u%20spoiler/Afb034.jpg

Verder word er nog steeds verder gewerkt aan het 2.0 8v blok. De "echte" tuning word eventjes vooruit geschoven omdat de koppeling van de 1.8 aardig gaar begint te worden. We hebben de waterpomp, dynamo en startmotor weggebracht voor een checkup en eventueel nodig een revisie zodat dat de komende tijd niet terug komt.

Eind van de maand bestel ik een nieuwe koppelingsset en waarschijnlijk word volgende week de tussenpijp voor het spaghetti spruitstuk pas gemaakt. Dus binnenkort ook de nodige rubbers, olieen ed aanschaffen zodat als alles mee zit we midden februari kunnen beginnen met de ombouw. Zoals het nu lijkt...

• 2.0 8v blok met nog geen 2 ton op de klok, compressie ed prima, liep 100% bij demontage
• 1.8 8v versnellingsbak (eind overbrenging is tandje korter, 17/56 ipv 17/57)
• Vliegwiel afdraaien (twijfel hier nog over... iemand ervaringen hier mee? Volgens de buurman kan je er alleen maar mee winnen :?)
• Squadra chip

Genoeg te doen nog dus, ben ook ondertussen op zoek naar rondom sportschokbrekers en sportschijven. Bij montage direct alle rubbers ed nieuw zodat de ophanging en remmerij tip top in orde is :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Goedbezig! d:)b

en die 149 photoshop is best wel een jaartje oud zegmaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Vliegwiel afdraaien resulteerd in sneller opspinnen van het vliegwiel wat dus zou moeten resulteren in sneller oplopen in toeren als ik 't juist heb.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
Soulfly schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:39:
Vliegwiel afdraaien resulteerd in sneller opspinnen van het vliegwiel wat dus zou moeten resulteren in sneller oplopen in toeren als ik 't juist heb.
Klopt ja, alleen wel iemand laten doen die weet waar hij mee bezig is. Laatste wat je wilt is een vliegwiel die door je schutbord naar binnen komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Clithopias schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 21:12:
[...]

Klopt ja, alleen wel iemand laten doen die weet waar hij mee bezig is. Laatste wat je wilt is een vliegwiel die door je schutbord naar binnen komt...
Daar zat ik zelf ook al aan te denken idd... als ik dat professioneel laat doen, enig idee wat dat qua prijzen doet? (globaal?) :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Hmz, kan me nog een andere 155 herinneren met een spoiler in een andere kleur, die 155 is niet heel lang gebleven.

[ Voor 79% gewijzigd door AkroBatik op 17-01-2007 23:07 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
AkroBatik schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:07:
[...]

Hmz, kan me nog een andere 155 herinneren met een spoiler in een andere kleur, die 155 is niet heel lang gebleven.
Help me eens herinneren? :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hmm .. vaag, in een grijs verleden, toen bier nog een kwartje kostte en de sex nog vies was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik kan me trouwens ook nog een 164 herinneren met spoiler :P ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Waarom denk je dat ik van mijn vrouw geen spoiler meer mag aanschaffen...

maar even zo goed, zonder aanschaf van een spoiler ben ik alweer op m'n 7e gemak aan 't rondsnuffelen naar iets anders... 2.0 of 2.3 turbo met automaat :)

[ Voor 53% gewijzigd door Harry op 18-01-2007 15:14 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Soulfly schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:13:

maar even zo goed, zonder aanschaf van een spoiler ben ik alweer op m'n 7e gemak aan 't rondsnuffelen naar iets anders... 2.0 of 2.3 turbo met automaat :)
Saab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bah, vriend van mij heeft een 9-3 diesel. Ik vind het niks.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Jij hoeft het ook niet iets te vinden...

En saabs horen geen diesel te hebben

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Nee, je moet lekker zelf weten wat voor auto je rijdt, alleen ik zou het niet zo snel kopen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
En het gaat over een 9000 denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

lol... kerel uit dat plaatje ziet er ook uit als een saab rijder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Toch maar de 166 overnemen Har? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa 166 NU op Veronica Top GeaR

Beetje kort, maar zoals altijd is Jeremy weer lyrisch :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:29:
Alfa 166 NU op Veronica Top GeaR

Beetje kort, maar zoals altijd is Jeremy weer lyrisch :)
:+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
166 is gaaf, mooiste executive sedan van de laatste jaren. Alleen het vorige model maser quattroporte kan daar nog tegenop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
Hard op zeggen in meerfout en dat laat ik wel doen...

@ Stefan: Jij komt maar steeds niet op de proppen ;)

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Waar blijft dat bod dan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
8-9-2005 zei je dat wij de eerste zouden zijn aan wie jij je 166 zou aanbieden als je 'm weg zou doen
8-9-2006 heb ik je daar nog eens aan herrinnerd. Toen meldde je dat je 'm voorlopig nog zeker niet weg zou doen.

BMW 535D

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.