[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.537 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:36:
[...]

Hoofdletters e.d.
Ik heb twee van die dingetjes ingevuld en telkens had ik ze meteen. GEwoon even proberen dus. Desnoods nog een keer je gegevens invullen zodat je een nieuwe validatiepagina krijgt.
Sorry dat ik na mijn post niet meer online was, de computer moest écht uit...

Maar jongens... ik heb hier hetzelfde probleem en het drijft mij tot WANHOOP... Ik had precies hetzelfde probleem met de Supreme Commander Beta (waarvoor je ook een beta-key moest regelen via FilePlanet), en mijn posts staan beschreven hier via de Search.

Kunnen jullie alsjeblieft alsjeblieft álsjebliéft helpen, er is iets met dat FilePlanet wat niet goed werkt op mijn computer. Proxy? Firewall/popupblocker die ik niet aan heb staan? :S? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-06 16:41
Kom er ook nog steeds niet uit, heb de support van FP gemaild, krijg je een standaard berichtje terug over popup/firewall etc. maar dat helpt dus niet.
Heb dus exact hetzelfde als Jejking. Heb net zelfs opera geinstalleerd, mocht ook niet baten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als iemand anders een key kan regelen voor mij en MEN-O, want dit is echt niét normaal meer :X

Dan moet je het snel zeggen, ik zal deze pagina vaak refreshen. Ik hoor het wel.

Ok ik heb de key nu, als iemand zo sociaal zou willen zijn om met MEN-O contact op te nemen dan zou ik dat erg fijn vinden voor hem :)

Glory to The_Zeroorez! >:)

[ Voor 34% gewijzigd door Jejking op 27-01-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-06 14:41

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik wil wel keys regelen alleen je krijgt per IP maar 1 key dus dat gaat niet. Wat je kan doen is aan vrienden/kennissen vragen die toch geen spellen spelen om voor hou een key te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Moet je ff in internet explorer proberen. bij mij deed hij het ook niet met firefox. (of ie tab in firefox werkt ook).

Ga je hier heen http://www.fileplanet.com/betas/tdu_signup.aspx

op volgende pagina code invullen geen hoofdletters.

dan krijg je je key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ok I got the key (I got the secret :+ ).

Mijn vraag is nu, waar kan je die verrekte cliënt vandaan halen? Via de downloadlink kom ik weer net zo hard bij de Beta landing signup terecht als daarvoor dus dat werkte niet. Heeft iemand een werkende link? Ook via Top 50 Hottest Files kom je er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 12:03
Erkandude schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:15:
Ik wil wel keys regelen alleen je krijgt per IP maar 1 key dus dat gaat niet. Wat je kan doen is aan vrienden/kennissen vragen die toch geen spellen spelen om voor hou een key te bemachtigen.
Gaat gewoon op login hoor, kep hier 2 x met hetzelfde ip een andere key gekregen ;p en nog 1 op me andere ip ;)
Het ziet er iig wel vet uit, jammer dat ik nog geen G25 heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:37:

Mijn vraag is nu, waar kan je die verrekte cliënt vandaan halen? Via de downloadlink kom ik weer net zo hard bij de Beta landing signup terecht als daarvoor dus dat werkte niet. Heeft iemand een werkende link? Ook via Top 50 Hottest Files kom je er niet.
Die link staat bij je key in het mailtje. Ik doe het nu ook via de downloadmanager want mijn eerdere download is niks geworden (bestand bleef 0 kb)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:37:

Zorg wel dat je de goede servers selecteerd. Degene bovenaan het rijdtje zonder wachttijden zijn voor betalende subscribers only.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 10:29

Bever!

3

Ik hoop dat ze de force feedback stevig gaan verbeteren, want het lijkt nu nergens op met een logitech formula force gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Ik heb gisteren de demo gedownload op marketplace voor de 360, maar wat stuurt dit spel slecht zeg.

Dit is een van de meest dramatische besturingen die ik ooit heb meegemaakt in een "race" game. :X

Grafisch ziet het er wel erg mooi uit, dat wel. Maar ik koop niet alleen daarvoor een game.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Marzman schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:41:
[...]

Die link staat bij je key in het mailtje. Ik doe het nu ook via de downloadmanager want mijn eerdere download is niks geworden (bestand bleef 0 kb)
Ja dat weet ik, die link was de eerste die ik aanramde. Dan kom je hier terecht (http://www.fileplanet.com/?f=171258) maar bij mij is dat de Main Page? :?

Ik kan nergens servers selecteren of wat dan ook, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:51:
[...]

Ja dat weet ik, die link was de eerste die ik aanramde. Dan kom je hier terecht (http://www.fileplanet.com/?f=171258) maar bij mij is dat de Main Page? :?

Ik kan nergens servers selecteren of wat dan ook, iemand een idee?
je moet inloggen om te downloaden. Anders kun je torrents downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

feep schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:53:
[...]

je moet inloggen om te downloaden. Anders kun je torrents downloaden.
Ik was al ingelogd, heb het opnieuw geprobeerd maar het werkt gewoon niet :X

Dan ga ik maar even aan de torrents zitten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:55:
[...]

Ik was al ingelogd, heb het opnieuw geprobeerd maar het werkt gewoon niet :X

Dan ga ik maar even aan de torrents zitten denk ik zo.
Je had ook naar beneden gescrolled? De eerste links zijn voor abonnementen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RappieRappie schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:44:
Ik heb gisteren de demo gedownload op marketplace voor de 360, maar wat stuurt dit spel slecht zeg.

Dit is een van de meest dramatische besturingen die ik ooit heb meegemaakt in een "race" game. :X

Grafisch ziet het er wel erg mooi uit, dat wel. Maar ik koop niet alleen daarvoor een game.
Ligt dit er misschien niet aan dat de besturing gewoon wat realistischer is dan bijvoorbeeld NFS carbon?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Fwnk schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:19:
[...]

Mijn schijven zitten allemaal nokkievol maar op 1 had ik (dacht ik) nog genoeg vrij... niet dus :P
Lekker handig. Ik had ergens gelezen dat hij 8gb in neemt geinstalleerd dus moet je ff ruimte maken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 14:26
T8&@($##@^$( echt ongelovelijk vet deze game zeg.

Dat eiland opzich is al de shit.. maar de intro vind ik ook echt SUPER gedaan met dat vliegtuig enzo.. wow !

Ik ga hem zeker kopen als hij uit is :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:22:
[...]

Ligt dit er misschien niet aan dat de besturing gewoon wat realistischer is dan bijvoorbeeld NFS carbon?
Heb je dit geconstateerd of is het alleen een vraag? (ben hem zelf nog aan het downloaden). Ik zie hier ook al iemand die force feedback tegen vind vallen, ik hoop dat dit door een verkeerde instelling komt want force feedback voegt best veel toe aan zo'n spel en bij een nieuw spel zou je verwachten dat het goed is (maar het is nog een demo, dat moeten we ook niet vergeten).

Iemand hier met wat oudere hardware die de demo al heeft gespeeld? Mijn videokaart staat bij de ondersteunde kaarten dus het zou wel moeten werken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 27-01-2007 13:50 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

ik vind het een super spel want:
het rijd goed, grafisch ziet het er goed uit , de ai is wel leuk(alleen ze crashen vaak :X )
de omgeving is mooi en het eiland is super groot

helaas zijn de servers best wel vaak down mjah niks aan te doen. ofline kan je ook veel lol hebben _/-\o_

mm ik vind de gameplay ongeveer net als de oude need for speeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Je kan toch je drivestyle instellen? Voor beginner tot het echte werk.
Volgens mij zit het in de ABS/Slip control, ik zal het is ingame bekijken voor je

Edit: Het is dus de instelling "Driving aid"

Driving Aid-->Sport-->Hypersport-->Off

Bij Driving Aid heb je dus een "Anti-Skid system is very active and greatly reduce the risk of skidding"
Bij off moet je dus alles zelf doen geen duffe snufjes >:)

[ Voor 45% gewijzigd door -Mike- op 27-01-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Entity

9000rpm

Anoniem: 165702 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:47:
[...]
mm ik vind de gameplay ongeveer net als de oude need for speeds :)
Als ik dat ook zo ga ervaren, dan wordt dit de beste racegame in jaaaaaaren! Need For Speed is al lang niet leuk meer en goede alternatieven zijn er niet (toch zeker niet voor de PC)!

* Entity staat in de wachtrij... En daarna afwachten of hij een beetje netjes draait. Eind van de week komt m'n nieuwe systeem, daar moet hij zeker soepel op gaan draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik kan het spel zelfs op high draaien (15fps zonder AA) met mn 3.0 ghz, 1gb ddr, ati 9800pro.
Op medium, 1152*... en 2xAA draait ie rond de 35/40fps. Not as bad as i thought.

Edit: moet alleen nog wel uit zien te vogelen hoe ik online kan, krijg constant dat TDU server is not avaiable. Best kut, voor een MMORG. Ik ben niet de enige, maar ik zou ook niet weten wat ik moet doen. Heb mn goede gamespy/fileplanet account ingevuld, goede paswoord, firewall van windows uit. Zal dus wel in de router zitten, alleen ik heb geen idee welke poort(en)

[ Voor 51% gewijzigd door Joss op 27-01-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Joss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:53:
Ik kan het spel zelfs op high draaien (15fps zonder AA) met mn 3.0 ghz, 1gb ddr, ati 9800pro.
Op medium, 1152*... en 2xAA draait ie rond de 35/40fps. Not as bad as i thought.

Edit: moet alleen nog wel uit zien te vogelen hoe ik online kan, krijg constant dat TDU server is not avaiable. Best kut, voor een MMORG. Ik ben niet de enige, maar ik zou ook niet weten wat ik moet doen. Heb mn goede gamespy/fileplanet account ingevuld, goede paswoord, firewall van windows uit. Zal dus wel in de router zitten, alleen ik heb geen idee welke poort(en)
De eerste paar matches zijn allemaal offline als je dat bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 11-06 13:40
Bever! schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:44:
Ik hoop dat ze de force feedback stevig gaan verbeteren, want het lijkt nu nergens op met een logitech formula force gp
Ik heb hetzelfde stuurtje, speel jij met split axis of combined. Ik met split, maar krijg het niet voorelkaar om de rem en het gaspedaal te activeren. Het is de ene of de andere...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23
Ik heb nu een uurtje gespeeld en daarin 2 races gedaan die vlak bij mij huis liggen. 1 snelheidsrecord en 1 met flits camera's. Is het nu normaal dat als je gewonnen hebt die races gewoon op je map blijven staan? IK heb ze nu al 3x gedaan en telkens krijg ik gewoon geld maar ze verdwijnen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 12:02
zojuist ff gespeeld ma ik heb last van vastloperij zegma.

de framerate is gwn prima, et loopt als eens tiet, ma op sommige momenten blijft het beeld opeens hangen maar gaat et spel (en ook het geluid) gwn door. als het beeld dan weer gaat bewegen, zit je dus paar 100 meter verder.
9 van de 10 x betekent dat dat ik tegen iets aan ben gereden en ik kan je zeggen dat dat bijzonder zuigt als je in een race zit.

en als dit nou 1 x per half uur voorkwam was et wel te doen, maar et is echt om de minuut ofso.
ik erger me dr zó aan dat ik gwn niet meer verder wil spele, sonde van et spel maja.

ps: ik heb et ook geprobeerd op 640 480 alles low, en et maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bart1983 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:10:
Ik heb nu een uurtje gespeeld en daarin 2 races gedaan die vlak bij mij huis liggen. 1 snelheidsrecord en 1 met flits camera's. Is het nu normaal dat als je gewonnen hebt die races gewoon op je map blijven staan? IK heb ze nu al 3x gedaan en telkens krijg ik gewoon geld maar ze verdwijnen niet?
Je kan filteren op succesvol en niet succesvol. Alleen de 'one shot' missies verdwijnen compleet van je kaart als je ze succesvol hebt afgerond.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Gunner schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:15:
[...]

Je kan filteren op succesvol en niet succesvol. Alleen de 'one shot' missies verdwijnen compleet van je kaart als je ze succesvol hebt afgerond.
Oh ok je kunt dus die makkelijke reis over en over gaan doen en zo verdien je wel erg makkelijk geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

boblelie schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:14:
zojuist ff gespeeld ma ik heb last van vastloperij zegma.

De framerate is gwn prima, et loopt als eens tiet, ma op sommige momenten blijft het beeld opeens hangen maar gaat et spel (en ook het geluid) gwn door. als het beeld dan weer gaat bewegen, zit je dus paar 100 meter verder.
9 van de 10 x betekent dat dat ik tegen iets aan ben gereden en ik kan je zeggen dat dat bijzonder zuigt als je in een race zit.

en als dit nou 1 x per half uur voorkwam was et wel te doen, maar et is echt om de minuut ofso.
ik erger me dr zó aan dat ik gwn niet meer verder wil spele, sonde van et spel maja.

ps: ik heb et ook geprobeerd op 640 480 alles low, en et maakt geen verschil.
Zojuist even gespeeld maar ik heb last van vastloperij zeg maar.

De framerate is gewoon prima, het loopt als eens tiet, maar op sommige momenten blijft het beeld opeens hangen maar gaat het spel (en ook het geluid) gewoon door. Als het beeld dan weer gaat bewegen, zit je dus paar 100 meter verder.
9 van de 10 x betekend dat dat ik tegen iets aan ben gereden en ik kan je zeggen dat dat bijzonder zuigt als je in een race zit.

En als dit nou 1 x per half uur voorkwam was het wel te doen, maar het is echt om de minuut ofzo.
ik erger me er zó aan dat ik gewoon niet meer verder wil spelen, zonde van het spel maar ja.

ps: ik heb het ook geprobeerd op 640 480 alles low, en het maakt geen verschil.

==========

Ik heb de 1000 spelfouten er voor je uit gehaald, en je H toets is ook stuk :/
Voor iemand van 19 is dit wel heel belabberde spelling.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ik heb hier nog één niet gebruikte key liggen, als iemand hem wil stuur me maar een DM :>
O-MEN heeft hem.

[ Voor 17% gewijzigd door -Mike- op 27-01-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145939

Je zegt het zelf al: offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 21:47

-tom-562

Oliesjeik

MEN-O schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:17:
Hee ! Jejking, hoe ben je nu aan een key gekomen dan ??? zit hier nog steeds van alles en nog wat te proberen, maar helaas :-(
gewoon inloggen op fileplanet, dan op dat bannerdingetje klikken, en je naam invullen. Ik heb al een key, ben nu aan het wachten tot de download

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Anoniem: 145939 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:37:
Off-topic..ze moeten beter aan geven op de site van Fileplanet dat je de download manager moet downloaden! Ik heb al 2x het gehele spel gedownload totdat ik via deze fora erachter kwam dat ik de download manager moest gebruiken. Als ik hem binnen heb ga ik de tubing veranderen van mijn WC-loop en daarna ga ik me uitleven op deze demo!
ik sta in de wachtrij, heb niks iets van download manager gedownload, moet dat echt?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-tom-562 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:44:
[...]

ik sta in de wachtrij, heb niks iets van download manager gedownload, moet dat echt?
Ja dat moet echt! Anders kan je de game niet unzippen!

Heeft iemand al SLI ervaring met deze game?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 145939 op 27-01-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
Anoniem: 145939 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:55:
[...]

Heeft iemand al SLI ervaring met deze game?
Ik heb het ook zonder die manager gedownt hoor :?

Ik zal me sli strax ook ff aanslingeren, ben wel benieuwt :)

edit: Als TDU niet blijft vastlopen natuurlijk (zonder sli) :(
hmz volgens mij heb ik wat gesloopt ofzo, als ik me profiel laad loopt me pc vast :'(

[ Voor 17% gewijzigd door 3p0x op 27-01-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vraagje: Ik heb hem van pc1 gedownload nu wil ik hem gaan overzetten op pc2 en pc3 (allemaal ander ip) om op pc2 en pc3 te kunnen spelen, kan dat met 1 key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 11-06 13:40
Anoniem: 145939 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:55:
[...]

Met de laatste winrar gaat het unzippen ook prima...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

hmm ik heb 'm nu aanstaan... ik wacht gewoon af, hopelijk gaat t stiekem wel

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Laatst online: 11-06 12:02
Gunner schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:17:
[...]

Zojuist even gespeeld maar ik heb last van vastloperij zeg maar.

De framerate is gewoon prima, het loopt als eens tiet, maar op sommige momenten blijft het beeld opeens hangen maar gaat het spel (en ook het geluid) gewoon door. Als het beeld dan weer gaat bewegen, zit je dus paar 100 meter verder.
9 van de 10 x betekend dat dat ik tegen iets aan ben gereden en ik kan je zeggen dat dat bijzonder zuigt als je in een race zit.

En als dit nou 1 x per half uur voorkwam was het wel te doen, maar het is echt om de minuut ofzo.
ik erger me er zó aan dat ik gewoon niet meer verder wil spelen, zonde van het spel maar ja.

ps: ik heb het ook geprobeerd op 640 480 alles low, en het maakt geen verschil.

==========

Ik heb de 1000 spelfouten er voor je uit gehaald, en je H toets is ook stuk :/
Voor iemand van 19 is dit wel heel belabberde spelling.
bedankt voor je hulp he,
heb er echt héél veel aan gehad.
zo hey wat een schik.

maar goed, iemand anders misschien die géén commentaar heeft op mijn schrijfstijl die mij kan helpen?

EDIT: even die 33 typfouten eruit gehaald }:O

[ Voor 6% gewijzigd door boblelie op 27-01-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire1971
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-03-2024
boblelie schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:21:
[...]

bedankt voor je hulp he,
heb er echt heeeeeeel veel aan gehad.
zow hey wat een schik.

ma goed, iemand anders miss die géén commentaar heeft op mijn schrijfstijl die mij kan helpen?
zo te zien doet je h het wel weer.

OT: het is een beta-versie die je nu op je pc hebt staan. Dat er fouten inzitten kun je dus verwachten. Geef je commentaar door aan de makers van het spel zodat ze er iets mee kunnen doen voor de eindversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nooo, damn.
M'n eerste save game is alweer verloren gegaan. Hij crashte na een tijdje spelen (BSOD over de nVidia driver)
Opnieuw opgestart en met een beetje klooien weer goed gekregen. Maar nu gebeurde net weer hetzelfde met als gevolg dat m'n savegame weg was :(
Dus als je ook crashes hebt. Zorg ervoor dat je backups maakt van je savegame :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mmmm, ziet er wel leuk uit maar ik krijg een 'net-niet' gevoel... besturing is vaag en niet... naja af.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 10:29

Bever!

3

peeth schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:09:
[...]

Ik heb hetzelfde stuurtje, speel jij met split axis of combined. Ik met split, maar krijg het niet voorelkaar om de rem en het gaspedaal te activeren. Het is de ene of de andere...
eerst met combined gereden , las gisteren dat split beter was voor tdu dus ff omgegooid.

Heb je tdu wel op stuurtje ingesteld? En het invoeren van de besturing was bij mij ook vaag, indrukken tot hij zegt dat je los moet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:49:
Nooo, damn.
M'n eerste save game is alweer verloren gegaan. Hij crashte na een tijdje spelen (BSOD over de nVidia driver)
Opnieuw opgestart en met een beetje klooien weer goed gekregen. Maar nu gebeurde net weer hetzelfde met als gevolg dat m'n savegame weg was :(
Dus als je ook crashes hebt. Zorg ervoor dat je backups maakt van je savegame :/
IK heb heb ook al 1 keer een crash gehad die werd veroorzaakt door een fout in de nvidia driver (nv4 bla bla). Ik gebruik de gemodde 97.92. Welke versie van de driver gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwste winrar deed het 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bever! schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:55:
[...]

eerst met combined gereden , las gisteren dat split beter was voor tdu dus ff omgegooid.

Heb je tdu wel op stuurtje ingesteld? En het invoeren van de besturing was bij mij ook vaag, indrukken tot hij zegt dat je los moet laten.
Split is voor alle spellen die het ondersteunen beter. Je kan dan gewoon eerder beginnen met gas geven :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bart1983 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:55:
[...]

IK heb heb ook al 1 keer een crash gehad die werd veroorzaakt door een fout in de nvidia driver (nv4 bla bla). Ik gebruik de gemodde 97.92. Welke versie van de driver gebruik je?
Inderdaad, die versie heb ik hier ook erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
Zijn jullie al politie tegen gekomen? Of moet je dat aanzetten ofzo :? Op de xbox zite r wel politie namelijk. Ben overigens nog niemand tegen gekomen (online)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
FireFoz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:12:
Zijn jullie al politie tegen gekomen? Of moet je dat aanzetten ofzo :? Op de xbox zite r wel politie namelijk. Ben overigens nog niemand tegen gekomen (online)
Als het goed is komt ie vanzelf achter je aan als je tegen andere auto's enzo rijdt :P

Hmz TDU kan niet echt goed tegen alt-tab :X nu issie al voor de 5e keer vastgelopen ofzo :'(

[ Voor 11% gewijzigd door 3p0x op 27-01-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Marzman schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:10:
[...]

Je had ook naar beneden gescrolled? De eerste links zijn voor abonnementen.
Sorry dat ik het zeg jongens, maar wat is er nu niet duidelijk aan wat ik zeg?

1. ik log me in bij Fileplanet
1. in het mailtje van contact apending fileplanet puntje com staan de key én de downloadlink ( dat is http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client )
2. ik druk op die downloadlink
3. een nieuw venster opent zich
4. ik ga naar http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client maar word doorgestuurd naar http://www.fileplanet.com/?f=171258

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img329.imageshack.us/img329/5579/kutfileplanetsr2.jpg

HOE KAN DIT NOU?! Dit slaat echt nergens op |:(

Het laatste idee wat ik nog heb is het volgende, kan iemand die download starten met DLM2.0, en de cache-file die die dan aanmaakt opsturen naar mij? Dan kijk ik of ik die in mijn map ertussen kan wringen. Anders zie ik écht geen oplossingen meer, temeer omdat ik net giga-ruzie heb gehad met mijn moeder die PER SE geen torrents wilde.........................................

Disclaimer: de eerste die hierom gaat lachen is nog niet jarig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SLI krijg niet aan de praat, misschien iemand een goede tip.
Ik probeer via NHancer en heb de .exe ook aleens verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 13:33

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:34:
[...]

Sorry dat ik het zeg jongens, maar wat is er nu niet duidelijk aan wat ik zeg?

1. ik log me in bij Fileplanet
1. in het mailtje van contact apending fileplanet puntje com staan de key én de downloadlink ( dat is http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client )
2. ik druk op die downloadlink
3. een nieuw venster opent zich
4. ik ga naar http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client maar word doorgestuurd naar http://www.fileplanet.com/?f=171258

Screenshot:
[afbeelding]

HOE KAN DIT NOU?! Dit slaat echt nergens op |:(

Het laatste idee wat ik nog heb is het volgende, kan iemand die download starten met DLM2.0, en de cache-file die die dan aanmaakt opsturen naar mij? Dan kijk ik of ik die in mijn map ertussen kan wringen. Anders zie ik écht geen oplossingen meer, temeer omdat ik net giga-ruzie heb gehad met mijn moeder die PER SE geen torrents wilde.........................................

Disclaimer: de eerste die hierom gaat lachen is nog niet jarig :|
Zet eerst eens je firewall uit en ga dan naar de mainsite van fileplanet klik op het plaatje van test drive beta en schrijf je in voor de beta ;)
suc7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

volvoboy schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:42:
Zet eerst eens je firewall uit en ga dan naar de mainsite van fileplanet klik op het plaatje van test drive beta en schrijf je in voor de beta ;)
suc7
Heb ik alláng geprobeerd, het enige wat je krijgt is dit:

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/4679/kutfileplanet2yl6.jpg

Popupblokkering had ik ook al uitgezet, dus daar ligt het ook niet aan.

Mozilla Firefox (nieuwste versie) mocht ook niet baten.

[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 27-01-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:49:
[...]

Heb ik alláng geprobeerd, het enige wat je krijgt is dit:

[afbeelding]
Dat heb je niet nodig, want dat heb ik al voor je gedaan ;)

Maargoed, als die DL link niet werkt moet je het van eenofandere FTP af slepen, als het kan. Anders lekker een torrent pakken.. Echt illegaal is het niet, omdat je ingeschreven staat als bèta-tester.. Is een beetje hetzelfde als een Windows CD van een vriend lenen, en met je eigen code installeren, vind ik..

EDIT: Wat zie ik trouwens voor geel linksboven in je browser? Dat hoort toch niet? Misschien iets wat geblocked wordt?

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TheZeroorez schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Dat heb je niet nodig, want dat heb ik al voor je gedaan ;)

Maargoed, als die DL link niet werkt moet je het van eenofandere FTP af slepen, als het kan. Anders lekker een torrent pakken.. Echt illegaal is het niet, omdat je ingeschreven staat als bèta-tester.. Is een beetje hetzelfde als een Windows CD van een vriend lenen, en met je eigen code installeren, vind ik..
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij kom ik anders niet bij die downloadlink.

En met torrents, ik heb het er net over gehad, en mijn moeder blijft maar zeuren en zeiken over die torrents, dat gebeurt niet zolang ik thuis woon. Ja, en kamers regelen, dat komt pas in september. Stiekem? Daar komt ze toch wel achter, heb ik nóg meer ruzie :(

Mocht iemand de Open Beta-file op een FTP hebben staan, dan houd ik me aanbevolen. Email vind je in mijn profiel.

Of anders een cache-file van je Open Beta-filedownload van IGN Download Manager 2.0 sturen, misschien werkt dat.

Dat heet McAfee SiteAdvisor (spul van m'n moeder). Ook dat uitschakelen helpt niet.

@ Hieronder: klopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 27-01-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 21:07

bAdmuTs

mAzE

TheZeroorez schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:52:
[...]
EDIT: Wat zie ik trouwens voor geel linksboven in je browser? Dat hoort toch niet? Misschien iets wat geblocked wordt?
Volgens mij staat daar McAfee SiteAdvisor ofzo :?
Jejking schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:56:
[...]
Of anders een cache-file van je Open Beta-filedownload van IGN Download Manager 2.0 sturen, misschien werkt dat.
Ik heb IGN Download Manager 2.3.4.105, niet versie 2.0. Misschien ligt het daaraan.

[ Voor 35% gewijzigd door bAdmuTs op 27-01-2007 17:02 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 20:30
En met torrents, ik heb het er net over gehad, en mijn moeder blijft maar zeuren en zeiken over die torrents, dat gebeurt niet zolang ik thuis woon. Ja, en kamers regelen, dat komt pas in september. Stiekem? Daar komt ze toch wel achter, heb ik nóg meer ruzie :(

Mocht iemand de Open Beta-file op een FTP hebben staan, dan houd ik me aanbevolen. Email vind je in mijn profiel.
Check je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 14:26
Bertus schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:51:
Mmmm, ziet er wel leuk uit maar ik krijg een 'net-niet' gevoel... besturing is vaag en niet... naja af.
Ja, ik heb hetzelfde gevoel, alsof de voorwielen eigelijk aan de achterkant zitten.. :|

Hij draaide trouwens best oke bij mij, zelfs onder Vista! Met HDR en High detail, alleen AA werkte niet, daarom ben ik nu XP aan het installeren :P

[ Voor 19% gewijzigd door Sluuut op 27-01-2007 17:01 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
[...]

Daar heb je gelijk in, maar volgens mij kom ik anders niet bij die downloadlink.

Dat heet McAfee SiteAdvisor (spul van m'n moeder). Ook dat uitschakelen helpt niet.

@ Hieronder: klopt.
Je hebt geen eigen PC ofzo?

Maargoed, ik denk niet dat je moeder erachter komt, als je de boel snel leeched van een public tracker, en alle sporen uitwist.. Best wel eng trouwens, een moeder die weet wat er allemaal op jouw PC gebeurt enzo.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik heb net ff bij de mercedes dealer de slr mclaren geleend voor een test drive, en dat ist och wel machtig mooi om te zien hoe snel de coppers die achter je aan zitten daarin kleiner worden in je binnenspiegel :D Ik vind het geluid ook wel erg vet van die auto wow. Vooral als je inde cockpit zit is dat wel een heel brute bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

TheZeroorez schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:01:
[...]

Je hebt geen eigen PC ofzo?

Maargoed, ik denk niet dat je moeder erachter komt, als je de boel snel leeched van een public tracker, en alle sporen uitwist.. Best wel eng trouwens, een moeder die weet wat er allemaal op jouw PC gebeurt enzo.. :X
OMG, maar een moeder die meer weet dan jij is nóg enger :P
Hier trouwens ook invalid code met firefox en IE7 zonder enige beveiligingen. Ik wacht wel op de volledige versie. :)

[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 27-01-2007 17:17 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 04-06 08:01
Ik krijg mijn Momo Racing stuur niet helemaal lekker aan de gang. Seperate pedals slikt ie al helemaal niet dus heb hem ff op combined moeten zetten. Maar wat zijn nu de ideale instellingen voor ingame? Ik heb er tot nu toe nog niet echt een lekker gevoel bij als ik aant rijden ben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik heb m eindelijk binnen na dik 4 uur. Ben hem aan het installeren. Wel heel erg irritant die muziek tijdens de installatie. |:(

Ik hoop dat t een vet spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er iemand al bezig om de SLI aan de gang te krijgen?
Mij lukt het niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205348

Weet iemand hoe je in TDU kan zien hoeveel FPS je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 205348 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:21:
Weet iemand hoe je in TDU kan zien hoeveel FPS je hebt?
FRAPS? www.fraps.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 02-06 01:49
@Jejking: Hij maakt een cookie aan nadat je de code hebt gekregen na activering. Dat is bij jou niet gelukt dus kan je hem op die wijze niet downloaden. Torrent proberen dus?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 20:30
B-Buster schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:37:
@Jejking: Hij maakt een cookie aan nadat je de code hebt gekregen na activering. Dat is bij jou niet gelukt dus kan je hem op die wijze niet downloaden. Torrent proberen dus?
Ik heb 'm al aan de client geholpen. Mochten er nog andere mensen problemen hebben met fileplanet en lange rijen/niet werkende downloads, DM me even of stuur me een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 11-06 14:04
Hmm.. hij blijft aangeven dat mn nickname een ander wachtwoord behoeft, en dat terwijl ik er wel mee aanlog op gamespy.com.
Jammer want zo kan ik niet online!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ok, ik heb weer een savegame verloren door een crash. Dus ben ik even aan de slag gegaan voor een klein backup scriptje.
Geen hoogstaande progrmeerkunsten, maar het werkt wel :)
http://data.fsfikke.com/B...Unlimited_saved_games.rar

Er zitten twee scriptjes in, de ene kopieërd de savegame map naar een backup (elke 2 minuten), de ander restored hem weer als dat nodig is. Plaats alle bestanden in de test drive map in My Documents. Laat het backup scriptje lopen als je speelt. En gooi hem er weer uit als je klaar bent.

Een vraagje, ik heb bij het aanmaken van m'n profiel geen Gamespy ID opgegeven. Weet iemand hoe ik die achteraf toch in kan stellen? In het profile menu kan ik Gamespy niet aanvinken oid :/

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Thralas schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 17:50:
[...]

Ik heb 'm al aan de client geholpen. Mochten er nog andere mensen problemen hebben met fileplanet en lange rijen/niet werkende downloads, DM me even of stuur me een mailtje.
als t goed is heb je bericht :)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 11-06 14:04
fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:02:

Een vraagje, ik heb bij het aanmaken van m'n profiel geen Gamespy ID opgegeven. Weet iemand hoe ik die achteraf toch in kan stellen? In het profile menu kan ik Gamespy niet aanvinken oid :/
Niet profiel aanmaken. Het is mij niet gelukt om dat op een huidig profiel te doen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126306

-tom-562 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:07:
[...]

als t goed is heb je bericht :)
inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
MuSeLive schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:08:
Vraagje: Ik heb hem van pc1 gedownload nu wil ik hem gaan overzetten op pc2 en pc3 (allemaal ander ip) om op pc2 en pc3 te kunnen spelen, kan dat met 1 key?
Iemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ja dat kan, maar je kan niet tegelijkertijd spelen op die PC's.

Nu een vraagje aan jou en iedere andere hier. Omdat ik niet online kon heb ik hem geuninstalled om hem weer opnieuw te installen. Hier onstond echter de bug dat reinstallen niet mogelijk is, omdat hij maar blijft zeuren dat testdriveunlimited.exe al zou bestaan. Die is echter weg en kan ik dus niet meer installeren. Heel het registry doorzocht, alles verwijderd, reboot, maar nog steeds werkt het niet.

Dit soort verzoeken staan gelijk aan een warez-request aangezien de bestanden onder NDA vallen. Niet meer doen dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 27-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 11-06 13:56
Grmpf, ben ik aan het downloaden, stopt ie er bij 2 gb mee, tjah. :X

[ Voor 3% gewijzigd door eX0duS op 27-01-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Joss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:20:
[...]

Ja dat kan, maar je kan niet tegelijkertijd spelen op die PC's.

Nu een vraagje aan jou en iedere andere hier. Omdat ik niet online kon heb ik hem geuninstalled om hem weer opnieuw te installen. Hier onstond echter de bug dat reinstallen niet mogelijk is, omdat hij maar blijft zeuren dat testdriveunlimited.exe al zou bestaan. Die is echter weg en kan ik dus niet meer installeren. Heel het registry doorzocht, alles verwijderd, reboot, maar nog steeds werkt het niet.

*knip
Bedankt, Sorry ik kan je niet helpen want ik heb hem nog niet gedownload.

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 27-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
eX0duS schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:20:
Grmpf, ben ik aan het downloaden, stopt ie er bij 2 gb mee, tjah. :X
had ik ook, na pause en dan weer start ging ie weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik mijn Force GP stuur gebruik loopt de game binnen 5 minuten vast, iemand hier ook last van

Om de haverklap reboots, heeft iemand hier ook last van?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 145939 op 27-01-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Tot nu toe vind ik het echt bagger. De graphics van de auto's zijn slechter dan die van de wereld en NFS Carbon. Ook vind ik de game play maar niets, die auto lijkt net op ijs te rijden...Dan is het ook nog rete sloom...Het mag dan een beta zijn, maar het is wel heel erg...

[ Voor 38% gewijzigd door Saturnus op 27-01-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:02:
Ok, ik heb weer een savegame verloren door een crash. Dus ben ik even aan de slag gegaan voor een klein backup scriptje.
Geen hoogstaande progrmeerkunsten, maar het werkt wel :)
http://data.fsfikke.com/B...Unlimited_saved_games.rar

Er zitten twee scriptjes in, de ene kopieërd de savegame map naar een backup (elke 2 minuten), de ander restored hem weer als dat nodig is. Plaats alle bestanden in de test drive map in My Documents. Laat het backup scriptje lopen als je speelt. En gooi hem er weer uit als je klaar bent.

Bij mij doet hij precies het zelfde. Echt heel erg irritant. Maar ik kan nergens de map test drive vinden in my documents. Is dat de map waar je het spel hebt geïnstalleerd? Als ik het bestand copy.cmd open zegt hij dat hij niks kan vinden en dus ook niet kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Even een bumpje voor mezelf.

Omdat ik niet online kon heb ik hem geuninstalled om hem weer opnieuw te installen. Hier onstond echter de bug dat reinstallen niet mogelijk is, omdat hij maar blijft zeuren dat testdriveunlimited.exe al zou bestaan. Die is echter weg en kan ik dus niet meer installeren. Heel het registry doorzocht, alles verwijderd, reboot, maar nog steeds werkt het niet.

Zie je vorige bericht: hiernaar vragen staat gelijk aan een warez-request en is OW waardig.
@hierboven: het schijnt dat er problemen zijn met nvidia & gamecontrollers in tdu, zijn nog geen oplossingen voor gevonden (als jij een nvidia kaart hebt tenminste)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 27-01-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Joss, lekker bezig op het TDU forum, me to.
Kijk maar eens, ik ben die gene die er over begonnen is.
Wat is je nickname in game?

7900GT-SLI jah nvidia ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 145939 op 27-01-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vanmiddag heb ik hem dus ook even zitten spelen en het draait vrij vloeiend moet ik zeggen. 1280x1024 2xAA op een Intel P4 650 (3,4GHz), 2GB ram en een Geforce 7800GT.
Enige wat ik raar vond is dat ik in eerste instantie wel met HDR kon spelen, spel een keer afgesloten en toen was het complete beeld f*cked up. HDR uitgeschakeld, probleem opgelost. Nog mensen die dit probleem hebben gehad (er zit me nl. iets van bij dat ik dit ook bij Half Life 2 Lost Coast had, dus het kan puur aan mijn PC/Win-installatie liggen).

@Joss: Kijk even bij batracer. ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat ook vreemd is..HDR krijg geen respons van mijn SLI.
Maar ga ik AA draaien dan geeft de SLI een teken van leven, hij slaat niet helemaal uit, maar wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-06 14:06

tweakraiser

I have such sites to show you

Saturnus schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:52:
Tot nu toe vind ik het echt bagger. De graphics van de auto's zijn slechter dan die van de wereld en NFS Carbon. Ook vind ik de game play maar niets, die auto lijkt net op ijs te rijden...Dan is het ook nog rete sloom...Het mag dan een beta zijn, maar het is wel heel erg...
Ik ben het met je eens. Er zit geen snelheid in ofzo, en de graphics zijn om te janken imho.
Had er veel meer van verwacht.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakraiser op 27-01-2007 19:21 ]

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik vind de graphix echt niet slecht. Zeker niet als je kijkt hoe groot dat eiland wel niet is, je komt er binnen een uur niet van oost naar west in ieder geval. Laadtijden zijn ook nihil, dus mij hoor je niet klagen.
Ok, het is nog geen next-geen, maargoed, zo'n videokaart heb ik ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Joss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:26:
Ik vind de graphix echt niet slecht. Zeker niet als je kijkt hoe groot dat eiland wel niet is, je komt er binnen een uur niet van oost naar west in ieder geval. Laadtijden zijn ook nihil, dus mij hoor je niet klagen.
Ja dat valt me ook op ben weinig tot geen laadtijden als je rond aan het scheuren bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-06 14:41

FlyEragon

Alien Monkeys

tweakraiser schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:19:
[...]

Ik ben het met je eens. Er zit geen snelheid in ofzo, en de graphics zijn om te janken imho.
Geen snelheid? Heb je wel eens een met een Ferrari gereden door binnenwegen met 200km/h ? Voelt prima aan voor mij. En de graphics zijn toch echt behoorlijk goed. De omgeving doet me een beetje denken aan dat van Oblivion, bomen, gras, belichting ed. Wat ook erg mooi is, zijn de schaduwen die je auto binnenvallen, dit voegt echt realisme toe, als je speelt vanuit in-car view.

Verder vind ik de besturing ook prima, een mix tussen nfs underground reeks en RACE WTCC. Niet teveel arcade, maar zeker ook geen sim. Je kan iig lekker driftend de bochten nemen. Moet je bij de opties wel even Driving Aid helemaal uitzetten.

Ben ook behoorlijk wat beugs tegengekomen, weet iemand waar de bugs btw heen moeten ? Op het officiele forum of een email oid ?

edit: btw draait hier ook prima met een a64 3200+ en 6600GT, 1024*768-high

[ Voor 3% gewijzigd door FlyEragon op 27-01-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Saturnus schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:52:
Snap niet hoe je dit zelfs durft te vergelijken met Need for Speed. Ik vond het er machtig mooi uitzien. Als je er niks aan vind moet je misschien NFS gaan doen. No offence, maar ja als je Need for Speed gewend bent is dit heel anders qua sturen.
tweakraiser schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:19:
[...]

Ehmm ja, misschien een emmer blur erin gooien :/

[ Voor 19% gewijzigd door BioHazard op 27-01-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Morgen probeer ik die opties qua sturen wel even uit, ik hoopt dat het went...maar die eerste indruk bepaald erg veel bij mij...

Bug-send-link: http://www.fileplanet.com.../testdrive/bugsubmit.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:09
BioHazard schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:37:
[...]

Snap niet hoe je dit zelfs durft te vergelijken met Need for Speed. Ik vond het er machtig mooi uitzien. Als je er niks aan vind moet je misschien NFS gaan doen. No offence, maar ja als je Need for Speed gewend bent is dit heel anders qua sturen.
NFS Porsche 2000 was echt stukken beter qua besturing imo.
Over NFS gesproken, hoe zit het met dat Need for Tweak project?

[ Voor 14% gewijzigd door Het Fantoom op 27-01-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik ben dus net bezig geweest met dat scripje geprobeerd te draaien voor de savegames. Maar nu doet het spel het niet meer. :'( Hij doet alsof hij opstart beeld word zwart en paar seconde later gaat hij weer terug naar de desktop. Heb al geprobeerd om te rebooten en opnieuw installeren maar hielp allebei niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:40:
[...]

NFS Porsche 2000 was echt stukken beter qua besturing imo.
Over NFS gesproken, hoe zit het met dat Need for Tweak project?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOpHyTe-NL
  • Laatst online: 11-06 10:38
Hmmm...
Net ook even wat gespeeld.
Ik moet zeggen, erg erg gaaf!
Draait hier gelukkig ook helemaal soepel met alles op z'n hoogst en 4x AA (1680x1050)
Alleen de HDR staat uit, want dan gaat het heel brak als ik het aanzet!
Nu merk ik wel dat bijna elk kwartier, òf de PC opnieuw opstart, òf dat het spel alt-tabbed, en als ik dan terug tab, word ik getrakteerd op een emmer vol artefacts, en is het spel niet meer te spelen. 8)7
Zelfs 2/3 x het spel herstarten werkt dan niet. (andere spellen doen het wel gewoon.)

Anyway, voor mij is op die manier de lol er snel af... hoop dat het bij de 'echte' versie straks een stukje beter is, want verder vind ik het best een geinig spel. Ik moet toegeven dat het in het begin wel wennen is aan de manier van besturing... zeker omdat ik het met toetsenbord doe. :+

Ik ga kijken of het nu weer beter gaat. :O

Beginning to realize the power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

feep schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:00:
[...]

Bij mij doet hij precies het zelfde. Echt heel erg irritant. Maar ik kan nergens de map test drive vinden in my documents. Is dat de map waar je het spel hebt geïnstalleerd? Als ik het bestand copy.cmd open zegt hij dat hij niks kan vinden en dus ook niet kopiëren.
Ik heb het spel gewoon in de default directory geinstalleerd.
Het savegame zette die in de mijn documenten map. Zoek anders eens naar het bestand ProfileList.dat. Die staat bij mij in de map savegame die weer in de map Test Drive staat.
Het copy.cmd bestand moet in die map test drive komen.
feep schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:51:
Ik ben dus net bezig geweest met dat scripje geprobeerd te draaien voor de savegames. Maar nu doet het spel het niet meer. :'( Hij doet alsof hij opstart beeld word zwart en paar seconde later gaat hij weer terug naar de desktop. Heb al geprobeerd om te rebooten en opnieuw installeren maar hielp allebei niet.
Oei, dat klinkt niet leuk :/ .
Maar dat scriptje van mij maakt alleen een kopie van de map savegame naar een andere map. Het veranderd helemaal niets aan het spel. Dat spel zou er ook niets van mogen merken.
Ik zou de oorzaak iig ergens anders zoeken :)
FlipFluitketel schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:11:
Vanmiddag heb ik hem dus ook even zitten spelen en het draait vrij vloeiend moet ik zeggen. 1280x1024 2xAA op een Intel P4 650 (3,4GHz), 2GB ram en een Geforce 7800GT.
Enige wat ik raar vond is dat ik in eerste instantie wel met HDR kon spelen, spel een keer afgesloten en toen was het complete beeld f*cked up. HDR uitgeschakeld, probleem opgelost. Nog mensen die dit probleem hebben gehad (er zit me nl. iets van bij dat ik dit ook bij Half Life 2 Lost Coast had, dus het kan puur aan mijn PC/Win-installatie liggen).
Ik heb ook af en toe dat TDU een totaal gefuckt beeld heeft. Als ik dan bij de video opties AA even uitzet en daarna weer op 4X doet ie weer normaal. Of een paar keer alt-tabben helpt ook soms.

Ik heb een oudere versie van m'n graphic drivers erop gezet (93.71 ipv 97.92) Kijken of die crashes nu ophouden.

[ Voor 57% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:16:

Ik heb een oudere versie van m'n graphic drivers erop gezet (93.71 ipv 97.92) Kijken of die crashes nu ophouden.
Ja dat ga ik maandag ook doen denk dat dat het probleem met het BSOD wel oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Joss schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:26:
Een rondje om het eiland kan in 45 minuten met de snelste motor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Wat een k^tgame. Of ligt het aan mij dat hij helemaal niks opslaat en je iedere keer doodleuk opnieuw kunt beginnen?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!

* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.