[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.648 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bart1983 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:23:
[...]

Ja dat ga ik maandag ook doen denk dat dat het probleem met het BSOD wel oplost.
Het lijkt erop dat het heeft geholpen :)
Eerst crashte ie altijd nadat ik de missie had voltooid waarbij je de Enzo ergens naartoe moet brengen. Deze keer deed ie dat niet. (Bijkomend voordeel: deze keer heb ik hem perefct uitgereden, 120k gekregen ipv 80k :Y) )

Klopt het dat HDR niet samengaat met AA?

@hierboven, kalmeer eerst maar even en lees een beetje de laatste posts hier.
Niemand heeft zin om iemand te helpen die alles verot aan het schelden is.

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 21:02 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb in XP force feedback uitgezet in heb net een uurtje met het stuurtje gespeelt.
Daarna BSOD, ik draai forceware 91.47.
Met andere drivers haal in 1000 minder in 3dmark 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, teruggelezen tot pag. 34

Fijn. hij crashed bij mij helemaal niet. Alt+tab gaat prima. Downloaden ging in 1 keer goed. Logitech Wingman Formula Force GP ook aan de praat gekregen. Leuk, maar ik moet elke keer fcking opnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onstabiele game, ben blij dat ik zo lekker ga zuipen.
Anders ga ik me helemaal dood ergeren aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
hmm, ik heb denk ik een hele stomme vraag, maar ik snap er geen moer meer van.

ik was net eindelijk online met de beta, bleek dat m'n mcafee hem blokkeerde.

nu wilde ik samen met iemand anders een stukkie gaan rijden, maar ik heb geen idee hoe ik die kan vinden.

ik weet z'n playername wel (nickname in het profiel), maar hoe kan je die persoon snel vinden?

ik kijk vast ergens overheen, maar ik heb echt geen idee.

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat ontzettend stom is, is dat je een offline account nooit meer online kan maken.

Kan iemand met een online account vertellen wat op dit moment de voordelen zijn.
Dat je niet met andere mensen kan racen maakt me nu niet zo veel uit, maar kan je bijvoorbeeld ook content downloaden met een online account?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zeuz1980 same probs here.
Nieuwe forceware downloaden does the trick!

Na veel knoeien heb ik het voor mekaar gekregen om me logitech stuurtje in te stellen.
De besturing is nog steeds brak zelfs met alles op maximale gevoeligheid.
Wegligging en gevoel van de wagen zijn zwaar ver te zoeken, schakelen gaat veel te traag, met namelijk terugschakelen!

Ik dacht dat dit echt een game ging worden waar ik nog vele uren plezier aan zou gaan beleven, maar na een half uurtje had ik het alweer gezien.

Ik denk dat deze game gewoon een jaartje eerder uit had moeten komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:40:
Wat een k^tgame. Of ligt het aan mij dat hij helemaal niks opslaat en je iedere keer doodleuk opnieuw kunt beginnen?
Je begrijpt zeker niet helemaal dat het een BETA is, en dus niet bedoelt om alleen te spelen maar vooral om de fouten die er in de game zitten door te geven aan de makers. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:24:
[...]

Je begrijpt zeker niet helemaal dat het een BETA is, en dus niet bedoelt om alleen te spelen maar vooral om de fouten die er in de game zitten door te geven aan de makers. :O
Amen. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die altijd Betas moeten hebben, maar nooit fouten doorgeven en altijd zeiken :X

Verder: Als iemand hier, die tijd en zin heeft om dat toe doen, een nieuw topic maakt.. Zou die dan de plaatjes kunnen resizen, en daarna even opnieuw op 'Check images' kunnen duwen? :> Ook is de link naar de Gamespot PC screenshots dood, zie ik nu..

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 27-01-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:40:
Klopt het dat HDR niet samengaat met AA?
Klopt, ik zie in je specs dat je een 6600GT hebt. Alles wat nVidia GeForce 6xxx of 7xxx is, kan géén HDR tegelijk draaien met Antialiasing, dat is een hardwarematige beperking.

Kan voorlopig alleen met de nVidia GeForce 8800 en ATi Radeon X1xxx-series :)

Baal ik ff met m'n X800XL :>

Ik zou echter nóg meer balen als m'n download (nu op 87%, nog 36 minuten te gaan) plat zou gaan, bid voor me jongens! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
TheZeroorez schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:29:
[...]

Amen. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die altijd Betas moeten hebben, maar nooit fouten doorgeven en altijd zeiken :X
Juist!

Wat een ongelooflijk gezeik hier zeg. Een aantal personen zitten eerst drie dagen te stressen wat omg omg omg die beta moeten we hebben. Vervolgens blijkt er hier en daar een bugje in te zitten (veel zijn overigens allang vermeld elders in dit topic, maar niemand die de moeite neemt (terug) te lezen) en weer stress.

Doe mij en andere serieuze beta-testers een lol. Speel die beta, slik een keer als er wat mis gaat, doe een bug report en hou het verder normaal.

Dit topic telt nu al ongeveer 10 vrijwel nutteloze pagina's, maak er nu maar eens niet nog 10 bij op die manier.

En nu on topic: Iemand al nagedacht / zin om een keertje samen met een groepje rond te gaan toeren? Heb net de nieuwe client binnen, en heb wel zin morgen eens een tochtje te maken :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:25
Iemand anders die ook heeft gemerkt dat Anti Aliasing & Anisotropic Filtering niet werkt met een X9100XTX met de laatste Catalyst 7.1 ?

Ik heb het gewoon aangezet maar het staat toch echt niet aan in de game.. :(
Trouwens ook lekker vaag dat je alleen maar een AA optie hebt en geen AF :/

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jongens, let's drive on in.... *tromgeroffel*

*O* [Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:29:
[...]

Verder: Als iemand hier, die tijd en zin heeft om dat toe doen, een nieuw topic maakt.. Zou die dan de plaatjes kunnen resizen, en daarna even opnieuw op 'Check images' kunnen duwen? :> Ook is de link naar de Gamespot PC screenshots dood, zie ik nu..
Goed dan. Online is me nog helemaal niet gelukt ;)

Verder heb ik de eerste bug al gevonden ;)

Ziehier: Het was onmogelijk om weer uit dat stomme heggetje te komen:

Afbeeldingslocatie: http://www.coenverbruggen.nl/bug.JPG

En nu ga ik eten ;)

//en ik wens je alvast veel plezier met zeuren over mijn niet-geresizde picture :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 23:51:
[...]

Goed dan. Online is me nog helemaal niet gelukt ;)

Verder heb ik de eerste bug al gevonden ;)

Ziehier: Het was onmogelijk om weer uit dat stomme heggetje te komen:

[afbeelding]

En nu ga ik eten ;)

//en ik wens je alvast veel plezier met zeuren over mijn niet-geresizde picture :D
Is dat een bug dan? Met "b" kom je toch gewoon weer op de weg?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!

* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.