Widescreen is ondersteundSp!tF!re schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:21:
Voor degene die de game al hebben, kan iemand zeggen of het spel Widescreen-gaming ondersteunt? Dit vind ik tegenwoordig toch wel een pré met games (en met racegames heel erg fijn al zeg ik het zelf!)
Zit er dan HDR in?BioHazard schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:08:
Heb het nu even op mijn Desktop PC gespeeld. Kijk voor de specs even in mijn signature.
Ik moet zeggen dit gaat best goed. 30 frames haal ik denk ik wel. Enige nadeel wat er is, is dat het geluid gaar is. Bij meerdere geluiden door elkaar gaat het storen en maakt het een rot geluid.
Ik draaide:
1280x1024
Geen AA![]()
Geen HDR
High Quality
* Jejking heeft nu nóg meer redenen voor een gerechtvaardigde aanschaf van een X1950Pro
Ja er zit HDR in.
Ik haalde zo'n 30 - 40FPS @ 1280*1024 met 4x AA, HDR aan en alle settings op max. Specs zie sig.
Ik haalde zo'n 30 - 40FPS @ 1280*1024 met 4x AA, HDR aan en alle settings op max. Specs zie sig.
Specs updated!AMD1800 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:54:
[...]
Je specs doen het niet, post ze hier anders ff. (sorry voor de spam) Dan is waarschijnlijk 1Gb dual channel pc 5300 niet genoeg.
Kan een van de betagebruikers hier effe de vereisten van de pc neerzetten, want volgens mij klopt die van de startpost ook niet meer. Er is als goed is zo'n .txt bestand en daar staat het in
Ik draai alles op max btw @ 1600x1200. Er is niks mis met mijn geheugen of heb ik rare instellingen. Lijkt me gewoon slim, zeker als je lange sessies speelt, dat je meer dan 1GB in je pc hangt.
| system specs |
Mooi om te horen dat er Widescreen in zit! In tegenstelling tot NFS Carbon
Ik game op 1440x900, dus ik verwacht hem met HDR aan op high te spelen (met 2x aa).. Misschien toch maar eens tijd om die X1950Pro wat peper in zijn reet te stoppen en hem op te voeren
Ach, ik ben waarschijnlijk toch weer 1 uur bezig met alleen de grafische settings al afstemmen zodat ik het speelbaar vindt en er genoeg detail in zit
Ik wacht met smart op de Open BETA

Ik game op 1440x900, dus ik verwacht hem met HDR aan op high te spelen (met 2x aa).. Misschien toch maar eens tijd om die X1950Pro wat peper in zijn reet te stoppen en hem op te voeren

Ik wacht met smart op de Open BETA
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik neem aan uit de PC open beta?
Je weet dat je in principe alleen zaken mag posten op het tdu forum. De rest niet ....dat valt onder NDA.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
even uit interesse
Wie waren er allemaal nog tot het moment dat hij op FilePlanet online ging afgelopen woensdag? En wie zijn er vanacht ook gewoon weer bij? Moet zeggen heb wel gelachen om sommige reacties hoor. Vondt het jammer maar er is niets aan te doen en wacht wel even af.
Ik ben er vanacht in ieder geval wel weer gewoon bij. Heb het dus over ataricommunity forum dus. Ik ben actief op het forum als dacyph btw
Wie waren er allemaal nog tot het moment dat hij op FilePlanet online ging afgelopen woensdag? En wie zijn er vanacht ook gewoon weer bij? Moet zeggen heb wel gelachen om sommige reacties hoor. Vondt het jammer maar er is niets aan te doen en wacht wel even af.
Ik ben er vanacht in ieder geval wel weer gewoon bij. Heb het dus over ataricommunity forum dus. Ik ben actief op het forum als dacyph btw
Uw advertentie hier?
Ik ben er af en toe wel bij geweest en ja ook ik heb heel hard zitten vloeken alleen niet op het forum gewoon in real life
.
Ben der vannacht niet bij dan moet ik bier en wijn drinken.
Ben der vannacht niet bij dan moet ik bier en wijn drinken.
[ Voor 20% gewijzigd door Plato112 op 26-01-2007 11:38 ]
Speed limits are like herpes.
Ik begin toch een beetje bang te worden. In 1.5 dag zijn er 5000 keys uitgegeven aan mensen die betalen, ben benieuwd of er voor ons nog wat overblijft (want als ze het vrijdagavond vrij geven, dan wordt dat hier midden in de nacht...)CyPh schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:29:
even uit interesse
Edit: Maargoed, we weten inmiddels dat we niet moeten vertrouwen op die BetaTestAdmin, dus ik ga gewoon lekker slapen vannacht en zie morgenvroeg wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 26-01-2007 11:38 ]
Hoe weet je hoeveel keys er uitgedeeld zijn? Ik weet wel dat je kunt zien hoe vaak het gedownload is maar waar kun je zien hoeveel keys er al weg zijn?Joss schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:36:
[...]
Ik begin toch een beetje bang te worden. In 1.5 dag zijn er 5000 keys uitgegeven aan mensen die betalen, ben benieuwd of er voor ons nog wat overblijft (want als ze het vrijdagavond vrij geven, dan wordt dat hier midden in de nacht...)
Toen de download afgeschermd werd voor non-subscribers (nu kan je namelijk alleen die client downloaden als je een subscriber bent), stond de teller tussen de 19000 en 19500 download. Trek dat af van hoeveel downloads het nu heeft en je weet grofweg hoeveel keys er al weg zijn.Plato112 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:39:
[...]
Hoe weet je hoeveel keys er uitgedeeld zijn? Ik weet wel dat je kunt zien hoe vaak het gedownload is maar waar kun je zien hoeveel keys er al weg zijn?
Nou wat ik me afvraag (en nog geen antwoord op gekregen heb op dat forum) is wat er precies is fout gegaan. Heeft Fileplanet dit zelf besloten of was dit binnen Atari besloten waar BTA niets van af wist. Ik heb toch echt sterk het vermoeden dat hij van niets wist als ik kijk naar zijn eerste reactie toen het gebeurde. Ik denk niet dat BTA iets kwalijk genomen kan worden. Heeft zoveel mogelijk iedereen op de hoogte gehouden. Hou er rekening mee dat hij op zijn werk zit en dat hij niet betaald wordt om alleen maar op het forum te posten (oei, dat mag ik trouwens ook nie btwJoss schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:36:
[...]
Edit: Maargoed, we weten inmiddels dat we niet moeten vertrouwen op die BetaTestAdmin, dus ik ga gewoon lekker slapen vannacht en zie morgenvroeg wel.
edit:
Hou wel in gedachten dat mensen die al een closed beta key hadden (de mensen die al subscriber zijn bij fileplanet) die hebben geen nieuwe key nodig en hoeven alleen de nieuwe client te downloaden. Je kunt geen schatting maken van het aantal keys, is gewoon afwachten. Heeft geen nut om daarover te dubben.Toen de download afgeschermd werd voor non-subscribers (nu kan je namelijk alleen die client downloaden als je een subscriber bent), stond de teller tussen de 19000 en 19500 download. Trek dat af van hoeveel downloads het nu heeft en je weet grofweg hoeveel keys er al weg zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door CyPh op 26-01-2007 11:47 ]
Uw advertentie hier?
Ok maar dan vind ik het nog moeilijk te schatten want iedereen die al een key had van de closed-beta kan die weer gebruiken voor de open-beta en dus denk ik dat er een boel keys overblijven. Maar wat je zegt over dat ie midden in de nacht uit komt klopt iig zeker wel nja ik hoop dat ik niet zo dronken ben dat ik vannacht vergeet ff te kijken als ik thuis kom van het uitgaan. Kans is groot dat t niet lukt mja.Joss schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:42:
[...]
Toen de download afgeschermd werd voor non-subscribers (nu kan je namelijk alleen die client downloaden als je een subscriber bent), stond de teller tussen de 19000 en 19500 download. Trek dat af van hoeveel downloads het nu heeft en je weet grofweg hoeveel keys er al weg zijn.
Mooizo als ie vannacht komt, want dan kan ik elke 5 minuten refreshen
Vanavond/vannacht toch niets speciaals te doen
57696520646974206c65657374206973206e657264
Ik ben benieuwd heb hem in voorbestelling staan voor als hij uitkomt.
Ga vanacht zeker op wacht liggen ziet er erg mooi uit allemaal.
Ga vanacht zeker op wacht liggen ziet er erg mooi uit allemaal.
computer voor alle werkzaamheden
Mensen ga nou alsjeblieft niet weer beginnen over wanneer de open beta nou wel/niet komt en dat je er op zit te wachten. Dit topic is al eens op slot geweest...
In hoe verre kun je de auto's tunen?? Hoop dat het een beetje lijkt op Motor city online, daar heb ik me met de beta ook goed mee vermaakt...
PSN: c_caveman1982
Wat ik me wel afvraag is, hoe kan je in godsnaam online spelen?
Totaal niet uitgebreid.... Allen level 1 level 2 en level 3, dus 3 stapjes, uiterlijk veranderd mee, voor het tunen moet je deze game niet nemenKaptKeefmenneke schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:49:
In hoe verre kun je de auto's tunen?? Hoop dat het een beetje lijkt op Motor city online, daar heb ik me met de beta ook goed mee vermaakt...
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Uiterlijk verandert mee? Ik heb de Xbox360 versie, maar op enkele auto's na (Nissan 350Z en Mustangs geloof ik) veranderde bij geen enkele auto het uiterlijk na het tunen. In ieder geval heb ik het niet opgemerkt dan.
BioHazard schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:05:
Wat ik me wel afvraag is, hoe kan je in godsnaam online spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door naaitsab op 26-01-2007 13:20 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Anoniem: 65293
Als het waar is dat het uiterlijk van de auto's op de pc veranderen ben ik blij dat ik de X360 versie heb.. straks krijg je van die ontzettend lelijke uitgebouwde auto's.. daar zit ik iig niet op te wachtenWekko306 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:19:
Uiterlijk verandert mee? Ik heb de Xbox360 versie, maar op enkele auto's na (Nissan 350Z en Mustangs geloof ik) veranderde bij geen enkele auto het uiterlijk na het tunen. In ieder geval heb ik het niet opgemerkt dan.
Nee sommige auto's veranderen niet, de E / F auto's gebeurd idd wat jullie zeggen, dat het uiterlijk mee veranderd, als je bv een Alfa GT gaat tunen ziet ie er vanaf level 2 niet meer uit en een mustang krijgt idd een saleen outfit mee, dat bedoel ik dus met uiterlijkAnoniem: 65293 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:37:
[...]
Als het waar is dat het uiterlijk van de auto's op de pc veranderen ben ik blij dat ik de X360 versie heb.. straks krijg je van die ontzettend lelijke uitgebouwde auto's.. daar zit ik iig niet op te wachten
Ook in de pc versie veranderd er niets aan het uiterlijk na het tunen. De kleur van in- en exterieur kan je kiezen, soms een ander setje wielen, maar daar blijft het bij.
Dus inderdaad, gelukkig geen fout gepimpte auto's.
Mooi!B-Buster schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 15:10:
Ook in de pc versie veranderd er niets aan het uiterlijk na het tunen. De kleur van in- en exterieur kan je kiezen, soms een ander setje wielen, maar daar blijft het bij.
Fout gepimpte auto's kan ik nog mee leven, zolang het maar een keuze is. Gelukkig hoef je dus niet verplicht een lelijke auto te rijden, en geld uit te geven aan een Turbo terwijl deze er al standaard op zit oid..
Zag een boel mensen vallen over de systeemeisen, maar de beta draait hier prima op 1024x768 @ high. Met slechts een 6600gt..
waarom nou weer hopelijk verticaal minder.... hopelijk horizontaal meer, vind je breedbeeld cheaten ofzo? lijkt me nogal onzin.
daarbij wordt het er niet beter op, als het verticaal minder is, dan is het ook niet eerlijk meer.
stel je voor, schietspel, er wordt gekozen voor vert-, omdat dat eerlijker zou zijn, gaat er iemand op een platform staan te schieten op je, terwijl iedereen hem zou kunnen zien, behalve jij, want je hebt breedbeeld.... slaat toch nergens op?
daarbij wordt het er niet beter op, als het verticaal minder is, dan is het ook niet eerlijk meer.
stel je voor, schietspel, er wordt gekozen voor vert-, omdat dat eerlijker zou zijn, gaat er iemand op een platform staan te schieten op je, terwijl iedereen hem zou kunnen zien, behalve jij, want je hebt breedbeeld.... slaat toch nergens op?
[ Voor 57% gewijzigd door nick_haak op 26-01-2007 15:37 ]
Anoniem: 186067
hij is gaaf! gespeeld en geen enkel probleem op mijn systeem. alles op high! had ook niet veel langer kunnen wachten 
groetjes,
P
groetjes,
P
misschien handig als je je specs er even bij zetAnoniem: 186067 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:29:
hij is gaaf! gespeeld en geen enkel probleem op mijn systeem. alles op high! had ook niet veel langer kunnen wachten
groetjes,
P
Anoniem: 186067
ah ja, helemaal vergeten. 4600 met 2 gig geheugen en een 8800 video kaart.AMD1800 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:07:
[...]
misschien handig als je je specs er even bij zet
groetjes,
P
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 186067 op 26-01-2007 17:34 ]
gooohhh, dat had ik echt niet verwacht. Is je CPU niet een bottleneck voor je videokaart, volgens mij wel namelijkAnoniem: 186067 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:21:
[...]
ah ja, helemaal vergeten. 4600 met 2 gig geheugen en een 8800 video kaart.
groetjes,
P
Maar is het verder mooi om te doen, veel bugs enzo ? Wil je filmpje maken of screenshots ? lijkt me leuk
Anoniem: 194550
Hey lui, dat TDU gedeelte voor subscribers only is van fileplanet gehaald..
mss moeten we is een kijkje nemen
zo, net even met een motor wezen scheuren, dat is echt ziekelijk heheh
Is nog steeds voor subscribers only hoorAnoniem: 194550 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 17:56:
Hey lui, dat TDU gedeelte voor subscribers only is van fileplanet gehaald..
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
en al al ruim 24duizend keer gedownload hèAnoniem: 194550 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:08:
ja, dat file planet komt mij echt kokhalzend de strot uit
Vincere Per Belli
Dit is al zoo vaak langs geweest. Lees de thread en laten we pas weer iets posten als de beta public gaat.
De afgelopen posts waren niet echt nuttig toch?
@hieronder: Lees nou eens niet zo selectief. De beta zou waarschijnlijk vrijdagavond PST uitkomen. Net als dat ie waarschijnlijk 22 januari zou komen, net als dat ie waarschijnlijk binnen 2 uur uit zou komen op 23 januari zoveel uur nog wat.
Dus wacht gewoon netjes totdat ie uitkomt. En als je daar geen genoegen mee kan nemen moet je je geld terugvragen. Of.. oh nee dat kan ook niet.
[ Voor 45% gewijzigd door fsfikke op 26-01-2007 18:26 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
beloof was dat hij vanavond open zou zijn, maar aangezien fileplanet zo onbeschoft is dat ze zelfs de makers van dit spel naaien
Niks is beloofd, FilePlanet is niet onbeschofd en FilePlanet naait al helemaal niet de makers van dit spel. Hier zijn contracten voor en als Atari die niet doorspeelt aan de Admin die ons (moet?) informeert, is dat nog niet de schuld van FilePlanet.Anoniem: 194550 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:20:
[...]
beloof was dat hij vanavond open zou zijn, maar aangezien fileplanet zo onbeschoft is dat ze zelfs de makers van dit spel naaien
Maar bovenal gaan we weer erg offtopic. De bedoeling was dat er 'ff' niet over de beta gepraat werd in de zin van speculaties. (ga daarvoor maar hierheen).
Edit: @hieronder. Ten eerste staat er "apparently" wat niet echt overtuigend is, ten tweede is het gezegd door diegene die nog geen één keer gelijk heeft gehad de afgelope week.
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 26-01-2007 18:44 ]
Het is wel beloofd:
Well, guys I was actually surprised to see that as well. So I made a phone call and apparently, this is the deal:
For 2 days it is subscriber exclusive. On Friday evening it opens up to everyone.
I'm sorry if I confused anyone and led them to believe it would be immediately non-subscriber exclusive. To be honest, this wasn't made clear to me at all.
Vrijdagavond PST. Dat het hier vrijdagavond is wil nog niet zeggen aan de andere kant van de wereld. Sjees wacht gewoon af zeg.
Wat betreft plaatjes en filmpjes. Ik zag dat iemand hierom vroeg. Was het niet zo dat in het kader van de beta deze niet verspreid mochten worden?
*empty*
Wat een onzin zeg. De niet subscribers mogen toch ook wel wat zien. Nog een vraag upload jij wel eens iets, dit is namelijk ook starfbaar en dat plaatjes maken enzo volgens mij niet of het moet in de voorwaarden staan als je de game installeerdMR_VIPER schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:48:
[...]
Vrijdagavond PST. Dat het hier vrijdagavond is wil nog niet zeggen aan de andere kant van de wereld. Sjees wacht gewoon af zeg.
Wat betreft plaatjes en filmpjes. Ik zag dat iemand hierom vroeg. Was het niet zo dat in het kader van de beta deze niet verspreid mochten worden?
Hier met die plaatjes dus.
Hier draait TDU beta prima! HDR moet ik wel uit laten staan, maar dat is logisch met een 7900GT..
Jammer genoeg zijn de TDU servers niet online (volgens TDU zelf), dus is hu alleen nog maar offline cruisen. Helaas vanavond weinig tijd om verder te scheuren, morgenavond weer verder
(of vannacht met een bakkie op..).
Jammer genoeg zijn de TDU servers niet online (volgens TDU zelf), dus is hu alleen nog maar offline cruisen. Helaas vanavond weinig tijd om verder te scheuren, morgenavond weer verder
Hoezo is dat logisch, vertelXeNoBiTe schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:56:
Hier draait TDU beta prima! HDR moet ik wel uit laten staan, maar dat is logisch met een 7900GT..
Jammer genoeg zijn de TDU servers niet online (volgens TDU zelf), dus is hu alleen nog maar offline cruisen. Helaas vanavond weinig tijd om verder te scheuren, morgenavond weer verder(of vannacht met een bakkie op..).
HDR schijnt best een zwaar geintje te zijn.
wat ik me btw afvraag, is of je dat goed kunt zien, dat HDR.
ikzelf zit met een geforce GO 7900 GS 256mb en hoop toch wel op aardige quality te kunnen spelen eigenlijk. wat denken jullie dat haalbaar is? welke reso enz...
Nouja, een 7900GT is nou niet echt de allersnelste kaart. En HDR vereist echt wel wat power van je pc. Mag die van mij dan wel toevallig een quadcore zijn, maar in het geval van HDR blijft de videokaart de bottleneck. Bovendien wil ik wel op 1680x1050 draaien en dat kost nog meer rekenkracht. Even wachten tot die nieuwe D10 kaartjes uitkomen, dan ga ik videokaart shoppen. Of ik moet binnenkort weer een reviewsample krijgen, dat is altijd welkom
Ik weet niet of sommigen wel beseffen waar we eigenlijk op wachten. Laatste paar pagina's staat echt vol met onzin en quotes over hoe laat de beta komt, hoe vaak die gedownload is etc.etc.
De echte game ligt als het goed is over enkele weken al in de winkel en deze beta is dus bedoeld om de laatste foutjes eruit te halen.
Aangezien Atari wellicht wat gaat doen met onze feedback, lijkt het mij een goed idee om alle punten waarop verbeterd kan worden te verzamelen, en die vervolgens te posten op het Atari-forum.
Denk hierbij aan bijv. besturing van de auto's, graphics, glitches, fps-drops, stabiliteit, multiplayer-ervaringen (als deze het al doet), etc. etc.
Ik zal deze opmerkingen posten in de startpost en aan het eind kan deze opgestuurd worden.
De echte game ligt als het goed is over enkele weken al in de winkel en deze beta is dus bedoeld om de laatste foutjes eruit te halen.
Aangezien Atari wellicht wat gaat doen met onze feedback, lijkt het mij een goed idee om alle punten waarop verbeterd kan worden te verzamelen, en die vervolgens te posten op het Atari-forum.
Denk hierbij aan bijv. besturing van de auto's, graphics, glitches, fps-drops, stabiliteit, multiplayer-ervaringen (als deze het al doet), etc. etc.
Ik zal deze opmerkingen posten in de startpost en aan het eind kan deze opgestuurd worden.
Daar ben ik het helemaal mee eens:
+ Game ziet er goed uit, ben nog geen grafische bugs tegengekomen
- Geen online servers
+ Game ziet er goed uit, ben nog geen grafische bugs tegengekomen
- Geen online servers
Ja, ik heb em daarom ook weer weggehaald inmiddelsShuriken schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 22:56:
[...]
Ik neem aan uit de PC open beta?
Je weet dat je in principe alleen zaken mag posten op het tdu forum. De rest niet ....dat valt onder NDA.
Ik vroeg me af in hoeverre ze het eiland hadden nagemaakt, en ging dus aan de gang met google earth, en ik kwam dit enorme knooppunt uit de startpost tegen
:
[img=http://img406.imageshack.us/img406/6946/hawaiigx6.th.jpg]
Lijkt er best goed op, kan niet wachten op de pc versie om daar eens flink het gaspedaal in te drukken
Lijkt er best goed op, kan niet wachten op de pc versie om daar eens flink het gaspedaal in te drukken
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Helemaal juist.eXe schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 19:32:
Ik weet niet of sommigen wel beseffen waar we eigenlijk op wachten. Laatste paar pagina's staat echt vol met onzin en quotes over hoe laat de beta komt, hoe vaak die gedownload is etc.etc.
Op het beta forum staat ook nadrukkelijk dat er tussen de closed beta en de open beta weinig gemelde bugs zijn verholpen. Die tijd is voornamelijk gebruikt om de gamecode te optimaliseren o.i.d. De bugreports gaan ze allemaal nog bekijken / behandelen. Het is dus belangrijk dat mensen dat ook doorgeven en niet alleen gaan lopen klagen dat het niet goed werkt
Dat knooppunt is echt ziek jaArm1n schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 20:20:
Ik vroeg me af in hoeverre ze het eiland hadden nagemaakt, en ging dus aan de gang met google earth, en ik kwam dit enorme knooppunt uit de startpost tegen:
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Heb daar al gereden, echt voluit kan je zowat niet of je moet goed kunnen ontwijken (Verkeer...)
Op het atari forum is zojuist gemeld dat de open beta vanaf 4:00AM PST (01:00 onze tijd) te downloaden is voor iedereen
Mooi zo, zit ik om 01:00 achter de pcMaxow schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 21:53:
Op het atari forum is zojuist gemeld dat de open beta vanaf 4:00AM PST (01:00 onze tijd) te downloaden is voor iedereen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik kijk morgen wel. Als het echt een open beta is dan is hij er dan ook nog welSideSwipe schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:29:
Netjes, maar de tijd kan alleen maar tegenvallen. Tot nu toe is nog nooit iets op tijd gekomen wat beloofd was
Ik zou maar voor de computer gaan zitten als ik jou was
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Fuck it. Ik heb m'n reservering voor m'n Shelby Cobra gecancelled en teveel betaald voor een zelfde model op Xbox Marketplace. Ff getuned en m'n laatste Speed challenge gehaald voor m'n volgende unlock
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Haha, ik heb die speed challenges ook op mijn kaart staan voor die G auto's, is een Muira daar al niet snel genoeg voor ? Ik heb een Camaro en een AC cobra, die zijn echt niet vooruit te brandenGunner schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:43:
Fuck it. Ik heb m'n reservering voor m'n Shelby Cobra gecancelled en teveel betaald voor een zelfde model op Xbox Marketplace. Ff getuned en m'n laatste Speed challenge gehaald voor m'n volgende unlock

In mijn TDU bijbel staat dat het zeer moeilijk is met een Miura (daar heb ik het ook vaak mee geprobeerd) en dat het eigenlijk alleen goed mogelijk is met een Shelby Cobra, en dat klopt. Ik heb hem vrij snel gehaald met de CobraDaWaN schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:11:
Haha, ik heb die speed challenges ook op mijn kaart staan voor die G auto's, is een Muira daar al niet snel genoeg voor ? Ik heb een Camaro en een AC cobra, die zijn echt niet vooruit te branden
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ok, het is zo ver, je kan een key aanvragen 
http://www.fileplanet.com/betas/tdu_signup.aspx
En er zijn er nog genoeg, ik heb er ook een
En er zijn er nog genoeg, ik heb er ook een
[ Voor 55% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 00:53 ]
edit:
Spuit 11 
[ Voor 20% gewijzigd door Mr. Bondt op 27-01-2007 00:55 ]
Anoniem: 178522
ik heb ook een key
, wat handig is om te weten bij de download server als je eindelijk aan de beurt bent om te downloaden dan moet je nog wat accepteeren, maar dit gebeurd automatisch na 20secondes dus je hoeft er niet bij te zijn
, wat handig is om te weten bij de download server als je eindelijk aan de beurt bent om te downloaden dan moet je nog wat accepteeren, maar dit gebeurd automatisch na 20secondes dus je hoeft er niet bij te zijn
Zijn alle keys niet gewoon hetzelfde? Ik heb er 2 aangevraagd (1 voor iemand anders met ander mailadres) en ze zijn exact hetzelfde!
Eindigt ie op 3C?Het Fantoom schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 01:00:
Zijn alle keys niet gewoon hetzelfde? Ik heb er 2 aangevraagd (1 voor iemand anders met ander mailadres) en ze zijn exact hetzelfde!
Misschien geeft ie maar 1 key per IP.
@hieronder: Inderdaad, ze proberen waarschijnlijk de toestroom wat te beperken.
Maar op het Atari forum was hier al voor gewaarschuwd door BTA.
[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 01:03 ]
Ik heb nu ook een key, kan ik hem nu spelen op zowel de pc als mijn laptop? (ander ip) gewoon niet tegelijk?
Nog even een tip voor iedereen met een mooie key: hij kan waarschijnlijk net als bij de closed beta maar 1 of 2 keer geactiveerd worden, dus als je je windhoos nog wilde refreshen doe dat dan eerst even 
Nou hopelijk iedereen blij, en topic terug ontopic
Cya @ hawaii.
Nou hopelijk iedereen blij, en topic terug ontopic
Cya @ hawaii.
Lekkere indicatie meter, die estimated download queue left 
Staat ie 15 minuten op 15 minuten resterende.. gaat ie vervolgens naar 2 minuten resterend.. en nu staat ie wee rop 25 minutes
Wat bedoel je JejKing?
Ik moest iig wel IE gebruiken ipv Firefox.. voor active-x troep
Staat ie 15 minuten op 15 minuten resterende.. gaat ie vervolgens naar 2 minuten resterend.. en nu staat ie wee rop 25 minutes
Wat bedoel je JejKing?
[ Voor 19% gewijzigd door Sluuut op 27-01-2007 01:39 ]
Met opera werkt het ander ook primaSluuut schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 01:38:
Lekkere indicatie meter, die estimated download queue left
Wat bedoel je JejKing?
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Anoniem: 174443
bij mij ging het vrij vlot , heb het blokje aangevinkt en toen ik aan de beurt was kon ik meteen beginnen met downloaden.Moest zo'n 15 tot 20 min wachten denk ikSluuut schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 02:13:
wtf.. daarnet was ik 45e in de wachtrij, en nu ineens weer 108e. Lekker dan.. krijgen subscribers voorrang ofzo, zodat ik nooit kan downloaden?
Leuk is dat 
Ik heb wel expres de UK mirror gekozen omdat USA nogal bagger routing heeft meestal. Ik wacht nu al 1 uur en 15 minuten en sta nog voor 17 minuten in de wachtrij
Leuke client..ahum
Ik heb wel expres de UK mirror gekozen omdat USA nogal bagger routing heeft meestal. Ik wacht nu al 1 uur en 15 minuten en sta nog voor 17 minuten in de wachtrij
Leuke client..ahum
Ik heb die download opzich al een paar daagjes geleden gedownload (toen ie voor subscribers exclusive was) gast die ik ken heeft em op een servertje gedumpt
.
net heel even gespeeld, beetje jammer dat alt+tab functie niet lekker werkt, pc liep meteen vast toen hij terug ging
,
ps:
game draait perfect @ 1280*1024 4*aa+high.
hdr spoort voor geen meter (15-20fps)
dit alles @
4200x2
2gb ram
7800gtx
net heel even gespeeld, beetje jammer dat alt+tab functie niet lekker werkt, pc liep meteen vast toen hij terug ging
ps:
game draait perfect @ 1280*1024 4*aa+high.
hdr spoort voor geen meter (15-20fps)
dit alles @
4200x2
2gb ram
7800gtx
Zo, ik was hem al aan het downen voordat ik de key ging (900KB/s
)
Net even gespeeld en het is inderdaad best wel vet
. Het ziet er nog niet zo mooi uit op m'n Geforce 6600, maar gelukkig verteld track&trace me dat morgen m'n 7950GT aan zal komen. Kijken hoe ver die te pushen is.
@Jejking: Je krijgt gewoon een mailtje met die codes hoor.
Net even gespeeld en het is inderdaad best wel vet
@Jejking: Je krijgt gewoon een mailtje met die codes hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 02:26 ]
Ik vind de game wel vet! Had de game woensdag al gedownload dus hoefde alleen nog maar de key in te vullen
Nu alleen nog even een manier om snel geld te verdienen
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
TSearch is your friendSideSwipe schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 02:43:
Ik vind de game wel vet! Had de game woensdag al gedownload dus hoefde alleen nog maar de key in te vullenNu alleen nog even een manier om snel geld te verdienen
Ik kom net terug van het uitgaan met m'n gare dronke kutkop mja (sorry voor het taalgebruik) ik heb toch mooi m'n key binnen. Volgens mij zelfs 2 per ongeluk maar 1 ben ik er kwijt. Super relaxt kan niet wachten tot morgen. Hoop dat de beta niet al te beta is zodat ik ook iets kan doen zonder keihard (brabander in hart en nieren) te crashen.
Ff m'n frustratie kwijt kut fileplanet met je vieze subscribers. Dit leek me nou echt iets om in de USA een rechtszaak van te maken mja daar hebben de gewone mensen natuurlijk het geld niet voor zoals het altijd in het geweldige amerika gaat, express zonder hoofdletter
. Ja ik heb bier op
en neen m'n fiets deed het niet meer
Ff m'n frustratie kwijt kut fileplanet met je vieze subscribers. Dit leek me nou echt iets om in de USA een rechtszaak van te maken mja daar hebben de gewone mensen natuurlijk het geld niet voor zoals het altijd in het geweldige amerika gaat, express zonder hoofdletter
Wat ik jammer vindt is dat je niet met de muis de camera kunt bewegen zodat je zo snel makkelijk kunt zien wat er van links en van rechts komt op bijvoorbeeld een kruispunt ofzo. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik naar links en rechts kan kijken. Weet iemand hoe dit moet?
Het beste kun je een key aanvragen en dan downloaden met bittorrent. Bij Fileplanet kun je 3 kwartier wachten... (Ik weet niet of dit werkt, download hem momenteel met bittorrent, key heb ik al aangevragen).
[ Voor 29% gewijzigd door eX0duS op 27-01-2007 09:49 ]
ik snap er helemaal niks van, ik wil downloaden en de browser crasht, en nu doet die link van die server in UK het niet meer. Wie kan mij helpen?
na half uur wachten ongeveer bij mij, ging de download wel met mijn maximale snelheid (420KB/s in mijn geval) kan niet gezegt worden van die torrent, uiteindelijk ben je volgens mij eerder klaar met fileplanet.eX0duS schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 09:44:
Het beste kun je een key aanvragen en dan downloaden met bittorrent. Bij Fileplanet kun je 3 kwartier wachten... (Ik weet niet of dit werkt, download hem momenteel met bittorrent, key heb ik al aangevragen).
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
ga naar opties, controls, dashboard....ze staan nog niet aangewezen...Bart1983 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 08:23:
Wat ik jammer vindt is dat je niet met de muis de camera kunt bewegen zodat je zo snel makkelijk kunt zien wat er van links en van rechts komt op bijvoorbeeld een kruispunt ofzo. Ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik naar links en rechts kan kijken. Weet iemand hoe dit moet?
Was het niet zo dat er maar 25000 keys uitgegeven zouden worden?
Ik heb er iig een en daar ben ik fucking blij mee
Misschien kan iemand wat screenies posten?
Ik heb er iig een en daar ben ik fucking blij mee
Misschien kan iemand wat screenies posten?
Heeft ook een computer!
Aaargh !! Ik krijg maar geen key, zodra je de code moet overtypen krijg ik ipv een code "Invalid code", wat duidt op een firewall/popup blocker, die ik niet aan heb staan !! wie o wie heeft er idee ?
Hoofdletters e.d.MEN-O schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:23:
Aaargh !! Ik krijg maar geen key, zodra je de code moet overtypen krijg ik ipv een code "Invalid code", wat duidt op een firewall/popup blocker, die ik niet aan heb staan !! wie o wie heeft er idee ?
Ik heb twee van die dingetjes ingevuld en telkens had ik ze meteen. GEwoon even proberen dus. Desnoods nog een keer je gegevens invullen zodat je een nieuwe validatiepagina krijgt.
dan heb je de key toch al? je kunt hem alleen niet invullenMEN-O schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:23:
is er niemand met een mirror btw, fileplanet is zo sloon
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Als iemand een filename heeft kan ik wel effe zoeken naar mirrorsFireFoz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:36:
[...]
dan heb je de key toch al? je kunt hem alleen niet invullen
is er niemand met een mirror btw, fileplanet is zo sloon
Heeft ook een computer!
Heb het denk ik niet goed uitgelegd, In het vak waar de code in staat, staat "INVALID CODE" ipv een key. ik krijg er dus geen, heb dus niks om in te vullen 
(m.a.w. ik zit om een key verlegen..)
(m.a.w. ik zit om een key verlegen..)
[ Voor 10% gewijzigd door MEN-O op 27-01-2007 10:44 ]
Krijg je ook geen email van fileplanet met de code er in? Kreeg ik wel namelijk. @FWNK die weet ik waarschijnlijk over 20 minuten, als ik uit de qeue ben
Bij mij was het geluid op hoge snelheden ook heel slecht, net alsof je naar ruis zat te luisteren. Ik heb zelf een Creative X-Fi en nadat ik EAX en Crystalizer uit had gezet, was het geluid in orde. Het kan zijn dat alleen EAX of alleen Crystalizer uit hoeft, maar ik had gewoon beide uitgezet.Anoniem: 185687 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:39:
Geluid ingame is niet helemaal optimaal?
Hebben meer mensen deze ervaring?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
vnacht laptop aan laten staan, 3.5 gig binnen gehaald.
word je wakker, moet je em eerst uitpakken, en dat is zooow flink gecomprimeerd dat et een eeuwigheid duurt. en dan moet je em nog installen....
nou ga ma boodschappen doen hoor.
gelukkig zit er een lekkere beat bij, ma ik heb die beat 2 hele keren afgeluisterd voordat ie klaar was.
ma nu staat ie erop:D:D
word je wakker, moet je em eerst uitpakken, en dat is zooow flink gecomprimeerd dat et een eeuwigheid duurt. en dan moet je em nog installen....
nou ga ma boodschappen doen hoor.
gelukkig zit er een lekkere beat bij, ma ik heb die beat 2 hele keren afgeluisterd voordat ie klaar was.
ma nu staat ie erop:D:D
Heeft iemand ook dat het geluid bijna alleen maar uit de linkerkant komt? Er komt nauwelijks iets uit rechts (heb alle kabels, software etc gechecked).
Zo te horen is dit een echte beta
De filename is overigens Test_Drive_Open_Beta_Client.zip. De snelheid van fileplanet is nu wel goed, zo'n 400kb/s dus een mirror is denk ik toch niet nodig, maar altijd welkom natuurlijk.
Heb m al 2 keer gedownload de client maar 2 keer zegt winrar, corrupt archive either multipart ?
Je moet hem uitpakken met de Fileplanet download manager.Erkandude schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:17:
Heb m al 2 keer gedownload de client maar 2 keer zegt winrar, corrupt archive either multipart ?
Bekende bug.SuB-ZeuZ schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:11:
Heeft iemand ook dat het geluid bijna alleen maar uit de linkerkant komt? Er komt nauwelijks iets uit rechts (heb alle kabels, software etc gechecked).
@hieronder: Ik hem hem zelf op een andere manier gedownload. Maar op het Atari forum waren mensen met dezelfde problemen. En daar was het met de Download manager wel gelukt. Ik zou daar dus even goed gaan zoeken.
[ Voor 50% gewijzigd door fsfikke op 27-01-2007 11:33 ]
Heb de downlaod manager geïnstalleerd, alleen kan ik nergens de zip file toevoegen ? Moet ik hem nou opnieuw downloaden en dat ie dan de download wel ziet ?fsfikke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:22:
[...]
Je moet hem uitpakken met de Fileplanet download manager.
edit: Hmm, met de nieuwste winzip lijkt het wel te lukken.
[ Voor 7% gewijzigd door FlyEragon op 27-01-2007 11:38 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.