[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.555 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
FnF schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:21:
[...]

Als alles dan nog geupload moet worden en in elkaar gezet worden @ FP dan wordt het denk ik wel 12 uur 's avonds hier.
Ik hoop het niet, want dan slaap ik.

Maar zitten er ook meer auto's en meer weg in de PC versie dan in de xbox360? En hebben jullie een site gevonden waar al de huizen op staan met prijs en dergelijke, daar ben ik al lang naar op zoek namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AMD1800 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:30:
[...]

Ik hoop het niet, want dan slaap ik.

Maar zitten er ook meer auto's en meer weg in de PC versie dan in de xbox360? En hebben jullie een site gevonden waar al de huizen op staan met prijs en dergelijke, daar ben ik al lang naar op zoek namelijk?
Er zitten meer auto's en wegen in de PC versie, stond laatst ergens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205348

http://unlimitedtestdrive.tripod.com/index.html

Hier kan je prijzen van autos kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145939

Ooh no waar is de beste sport auto die er bestaat, de Porsche.
Dit spel ga ik niet kopen, ik wil een Porsche en geen Ruf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 22:28
Anoniem: 145939 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:37:
Een spel niet kopen omdat je favoriete automerk er niet inzit vind ik wel een hele slechte reden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165702

ik geef liever voorkeur aan de betere auto's zoals de mclaren f1(gt/gtr) de ferrari's vind ik ook goed maar de duitse auto's vind ik minder maarjah ik weet verder neit hoe ze in-game rijden dus voor mij word het nog wachten wat ik het lieft wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hey, dat is wel een makkelijke link :) Geeft direct een beetje inzicht in welke auto je in het begin mee kan beginnen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hahaha porsche de beste sport auto die er bestaat |:(

laat me niet lachen. er zijn veeeel beter auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194550

Nou, Porsche is iig de meest winstgevende autofabriekant, meer dan 20.000 winst per auto...ff wat cijfertjes, bmw en audi zijn goed voor een kleine 2.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

*O* Veyron *O*

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 194550 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:51:
Nou, Porsche is iig de meest winstgevende autofabriekant, meer dan 20.000 winst per auto...ff wat cijfertjes, bmw en audi zijn goed voor een kleine 2.000
Dus iedereen die een porsche koopt word zwaar afgezet. Daar moet je echt blij over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
het enige wat ik jammmer vind is dat er geen bmw in het spel zit, bijvoorbeeld de bmw 3 serie die kun je echt heel mooi maken met producten van bmw zelf. Echt jammer.

Maar wat ik eigenlijk zoch was dus een site waar alle huizen opstaan, dit heb je wel bij bijvoorbeeld GTA. Of is er misschien een kaart waar de locaties van die huizen op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

Anoniem: 165702 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:45:
ik geef liever voorkeur aan de betere auto's zoals de mclaren f1(gt/gtr) de ferrari's vind ik ook goed maar de duitse auto's vind ik minder maarjah ik weet verder neit hoe ze in-game rijden dus voor mij word het nog wachten wat ik het lieft wil hebben
Mclaren F1 heeft een BMW motor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
FnF schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:34:
[...]

Er zitten meer auto's en wegen in de PC versie, stond laatst ergens.
Dat was in ieder geval niet zo in de closed beta.

Er stond ook dat er meer wegen in zouden zitten, zover ik kan zien is ook dat onzin. Zou ook niet weten waar ze nog eens 1500km extra asfalt zouden moeten laten...

Misschien dat er voor de pc versie meer autopacks beschikbaar komen, maar dat lijkt me ook weer vreemd t.o.v. de 360 versie... die moeten er nog voor betalen ook.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet zelf niet of ie er is maar als het er echt niet is zou jij mischien er 1 kunnen maken heeft iedereen er wat aan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

feep schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:54:
[...]

Dus iedereen die een porsche koopt word zwaar afgezet. Daar moet je echt blij over zijn.
Dus.....
Of alle andere autofabrikanten zijn slecht in marketing, efficiëntie etc. Zolang iets een concurrerende prijs heeft vind ik niet dat je iemand aan het afzetten bent. Eerder goed en slim werk van Porsche zou ik zeggen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Porsche is de enige sportwagen waarbij de eerste 350.000km gegarandeerd probleemloos zijn.
Een sportwagen die gebrukt kan worden in het dagelijks leven en enigzins betaalbaar is.
Dit kan niet gezegt worden van merken als Ferrari en de rest van de troep die ze in dat land maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 145939 op 24-01-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
Anoniem: 145939 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:03:
Porsche is de enige sportwagen waarbij de eerste 350.000km gegarandeerd probleemloos zijn.
Een sportwagen die gebrukt kan worden in het dagelijks leven en enigzins betaalbaar is.
Dit kan niet gezegt worden van merken als Ferrari en de rest van de troep die ze in dat land maken.
Het is niet de enige. Je hebt ook een sportwage, namelijk de BMW 6-serie die je ook dagelijks kan gebruiken. Erg mooi ding vind ik.

@mc_vice, zou wel kunnen maar dan moet ik eerst nieuwe pc kopen en dan nog TDU en dan kan ik beginnen. Dus dat duurt nog wel een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ok, eerst gaat het pagina's lang over de vraag of de beta nou wel of niet komt, nu gaan we het hebben over welke auto beter is dan die van de concurent?

Zullen we gewoon even normaal doen en bij TDU blijven. Voor de rest kan je beter naar 'Het grote Porsche topic' gaan.

Btw, dat verhaal over die extra auto's is nergens op gebaseerd. Was zeer waarschijnlijk gwoon bedoeld als vergelijking met een oudere TDU versie, niet PC vs. X360.

[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 24-01-2007 19:17 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:45

bAdmuTs

mAzE

SideSwipe schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:45:
[...]

Hey, dat is wel een makkelijke link :) Geeft direct een beetje inzicht in welke auto je in het begin mee kan beginnen :)
Met hoeveel geld begin je dan :?, kan ik alvast kijken waarmee ik ga beginnen :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 24-01-2007 19:18 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar is het grote Porsche topic? Je hebt gelijk..we moeten weer over TDU hebben.
Waar blijft die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMD1800 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:13:
[...]

Het is niet de enige. Je hebt ook een sportwage, namelijk de BMW 6-serie die je ook dagelijks kan gebruiken. Erg mooi ding vind ik.

@mc_vice, zou wel kunnen maar dan moet ik eerst nieuwe pc kopen en dan nog TDU en dan kan ik beginnen. Dus dat duurt nog wel een tijdje
ja, Porsche is ook wat kwaliteit het beste, en dat is dus GEEN saaie jappaner, eerlijk gezegd staat toyood me niet aan:P
maarja, dan heb je het over een 6 serie, -> m6 wat ik de mooiste bmw vind, want de rest is toch schroot...
nee doe mij maar een rs4 of rs6 of s8, een auto waarvan je niets verwacht, en je toch nog in je 911 S eruit word getrokken door een sedan of station car! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Met hoeveel geld begin je dan :?, kan ik alvast kijken waarmee ik ga beginnen :D
daar is niets over bekend, wel bekend is, is dat je in het begin nadat je gearriveerd bent op hawai en je het vliegveld uitwandel je een car rent bedrijf tegen komt, een huur auto dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 194550 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:21:
[...]

daar is niets over bekend, wel bekend is, is dat je in het begin nadat je gearriveerd bent op hawai en je het vliegveld uitwandel je een car rent bedrijf tegen komt, een huur auto dus :'(
Kewl, eerst een bank beroven ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
Weet je wat me leuk lijkt, dat je met een mooie CLS bijvoorbeeld een Ferrari eruit trekt. Had mn pa een keertje met een 30 jaar oude auto waar hij in zat (volvo 164) tegen een dikke mercedes, dat is vette shit.

Maar is dat eigenlijk mogelijk in TDU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 145939 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:19:
Waar is het grote Porsche topic? Je hebt gelijk..we moeten weer over TDU hebben.
Waar blijft die game.
Ik denk dat Atari heeft geluisterd naar één van de gasten op het Atari-forum:

"Can't you wait with the beta one week? I am loving it to see all those guys freaking totally out".

Zucht, even de spanning breken hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:09
Op ataricommunity.com is het niveau echt dramatisch sinds een half uurtje. Vergeleken met dat is het hier echt rustig wat de beta betreft :9

Maargoed, die gast komt dus zo met een update, spannend hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
Jejking schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:27:
[...]

Ik denk dat Atari heeft geluisterd naar één van de gasten op het Atari-forum:

"Can't you wait with the beta one week? I am loving it to see all those guys freaking totally out".

Zucht, even de spanning breken hoor :+
Ja Ja, die gast is zeker echt EA van hondelul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 23:24
Zeuz:true, maar een Ferrari is ook niet te vergelijken met een Porsche, Ferrari levert ook wel andere prestaties, en dat gaat ten koste van de motor ja. Ik vind een porsche meer category bmw z3/4, mercedes slk, audi tt etc.

Zat net nog ff naar die carlist te kijken maar er ontbreken echt veel auto's, niet alleen BMW en Porsche :'( Ben wel reuze benieuwd naar die beta. Wat denken jullie, zullen er veel of weinig bugs in zitten, Atari kennende? (als het nou EA was wist ik het wel :P)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het viel mij ook al op dat er veel mooie merken missen. Er staat veel Amerikaanse troep tussen.
Echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194550 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:20:
[...]

ja, Porsche is ook wat kwaliteit het beste, en dat is dus GEEN saaie jappaner, eerlijk gezegd staat toyood me niet aan:P
maarja, dan heb je het over een 6 serie, -> m6 wat ik de mooiste bmw vind, want de rest is toch schroot...
nee doe mij maar een rs4 of rs6 of s8, een auto waarvan je niets verwacht, en je toch nog in je 911 S eruit word getrokken door een sedan of station car! hehe
Je hebt nog nooit in een auto gereden knul , dus hou die onzin nou gewoon voor je.Het gaat hier over een spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 01:49
FireFoz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:35:
Zeuz:true, maar een Ferrari is ook niet te vergelijken met een Porsche, Ferrari levert ook wel andere prestaties, en dat gaat ten koste van de motor ja. Ik vind een porsche meer category bmw z3/4, mercedes slk, audi tt etc.

Zat net nog ff naar die carlist te kijken maar er ontbreken echt veel auto's, niet alleen BMW en Porsche :'( Ben wel reuze benieuwd naar die beta. Wat denken jullie, zullen er veel of weinig bugs in zitten, Atari kennende? (als het nou EA was wist ik het wel :P)
Natuurlijk moet je rekening houden met bugs. Die betas zijn er om die te elimineren. Bij de closed beta was het geluid bijvoorbeeld af en toe ineens kwijt. Maar niet zo erg als in de vorm van vastlopers (bij mij althans, zal per systeem ook weer anders zijn).

Verder snap ik die discussie over de carlist niet echt. Iedereen heeft andere auto's die hij/zij erin wilt zien. Verder zijn er nog legio mogelijkheden door additionele downloads.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
FireFoz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:35:

Ik denk niet zo veel als bij de xbox open beta. Ik weet trouwens niet wat er met jou mis is. Porsche vergelijken met bmw Z4/Z3 daar klopt helemaal niks van. O ik snap het al, je vergeet die porsche met die straalmotoren ofzo, ik kan even niet op de naam komen. In ieder geval vind ik het een schande dat je BMW Z3 en Z4 met porsche vergelijkt, het zou verboden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Zullen we het maar gewoon WEER over TDU hebben ipv het oefenloze gelul over welke merk beter is enzo :X |:(, iedereen heeft ze eigen smaak (gelukkig) en smaken verschillen nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
I just found out that the beta was eaten by a pack of wild Chocobos and those same Chocobos were subsequently abducted by aliens.

Nasa is going to launch an action plan and we are hoping for a safe return of the TDU beta within the hour.

Stand by.
Volgensmij vind die gast zichzelf grappig.

In ieder geval, als ik hem zo mag interpreteren, wordt hij binnen het uur gelaunched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah idd een sportwagen met een boodschappen auto vergelijken dat getuigd van geen enkele kennis over auto's. Hij moet nog veel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
AMD1800 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:46:
[...]
O ik snap het al, je vergeet die porsche met die straalmotoren ofzo, ik kan even niet op de naam komen.
Een Porsche met straalmotoren? Nu maak je me wel heel nieuwsgierig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bAdmuTs schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:51:
Zullen we het maar gewoon WEER over TDU hebben ipv het oefenloze gelul over welke merk beter is enzo :X |:(, iedereen heeft ze eigen smaak (gelukkig) en smaken verschillen nou eenmaal.
Lijkt mij ook het beste , wat een off topic gelul zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Joss schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:52:
[...]

In ieder geval, als ik hem zo mag interpreteren, wordt hij binnen het uur gelaunched.
Dit betekend waarschijnlijk maar 1 ding: Hij gaat zeer binnenkort live.
Als er nog problemen waren geweest en het echt nog langer had geduurd zou ie dat voorzichtig brengen om ervoor te zorgen dat niet iedereen boos zou worden op Atari.

Maar zullen we maar gewoon gaan wachten ipv speculeren :)

@heironder: Dat bericht komt inderdaad van die 'BTA' af, zoals alle werkelijke informatie over de beta staat ook deze post in dat Atari topic.

[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 24-01-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Joss schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:52:
[...]

En wie is ''die gast'' dan? BetaTestAdmin? Of iemand anders? Link maar niet door, dat forum daar is toch al een gatenkaas ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 24-01-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Straks komt hij vandaag ook niet :( en morgen ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Zullen we t ff positief houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Anoniem: 205348 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:00:
Straks komt hij vandaag ook niet :( en morgen ook niet
Misschien bestaat er helemaal geen beta! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het Fantoom schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:12:
[...]

Misschien bestaat er helemaal geen beta! :o
Here is the Atari Admin speaking, the space shuttle launch has been canceled.
There is to much fog outside. Second launch is over three months.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 145939 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:16:
[...]

Here is the Atari Admin speaking, the space shuttle launch has been canceled.
There is to much fog outside. Second launch is over three months.
Zo kom je nogal ongeloofwaardig over, zonder bron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was dat dan mijn bedoeling om geloofwaardig over te komen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 00:38

BioHazard

*\o/*

Anders hebben we het over het spel ofzo, word hier nu langzamerhand een beetje moedeloos van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hopelijk komt hij over 30 minuten, teminste dat zeggen ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

:P
Anoniem: 145939 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:24:
Was dat dan mijn bedoeling om geloofwaardig over te komen ? :P
Hoop ik niet voor je, ik vond het meer een hele droge opmerking

[ Voor 59% gewijzigd door Plato112 op 24-01-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Omdat ik helemaal geen zin heb om dit topic continue in de gaten te houden, gaat dit topic dicht totdat de beta gewoon uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Zo te zien is de beta uit, dus gaat dit topic voor nu weer open. Let alleen even op de volgende voor de hand liggende regels:

• Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
• De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
• Bij technische problemen moet je in Spielerij - Problemen & Vragen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Bedankt voor het openen Terr ;)

Anyhow, de BETA is dus uit, voor nu only-subscribers (daar schijnt de BTA ook niets vanaf te hebben geweten), ik heb ergens gelezen dat hij vrijdag voor iedereen vrij komt (ik haat FilePlanet, stelletje geldwolven!).. Hopen dat er dan nog genoeg plekjes zijn ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Gelukkig heb ik nog een payed account, heb mijn key en ben nu de client aan het binnenhalen, wat trouwens best lang duurt. :) Ik post mijn ervaringen en/of screenshots zo snel mogelijk. Heb het hele weekend en een G25 om me te vermaken :*)

[ Voor 31% gewijzigd door BioHazard op 25-01-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-06 10:01

Shuriken

Life is all about priorities

Link naar de software:
http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client

Je kan het alleen nog niet downloaden totdat het vrij gegeven word.

De TDAdmin verwachte dat er nog genoeg keys over zouden zijn vrijdag.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Idd het gaat nog langer duren.. vrijdagavond schijnt ie voor iedereen verkrijgbaar te zijn. Ik heb ondertussen wel al de client kunnen downloaden maar je moet dus ook nog een key hebben. Ik kreeg dit emailtje erbij:
Dear FilePlanet Subscriber and Test Drive beta tester,

Test Drive Unlimited is back!

We're re-launching the Test Drive Unlimited beta with a brand new version of the
TDU game client. Your old key will still work, but you'll need to download the
new client in order to take part in the next phase of beta.

Download the game client here:
http://www.fileplanet.com/files/170000/171258.shtml

(**Please note - if you click the download link and are returned to the
FilePlanet homepage, you will need to go through the signup process at
http://www.fileplanet.com/promotions/testdrive/landing.aspx to get a browser
cookie that will enable the download. You will receive the same key you were
assigned previously, just be sure to use the same FilePlanet account you used
during the December beta event.**)

Happy driving,

- The FilePlanet Team
Dus als je een oude key hebt kun je het volgens mij wel gewoon alvast spelen, maarja dan moet je weer de client hebben en die kon je maar voor 20min downloaden. Ze waren het namelijk vergeten af te schermen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BioHazard schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:26:
Gelukkig heb ik nog een payed account, heb mijn key en ben nu de client aan het binnenhalen, wat trouwens best lang duurt. :) Ik post mijn ervaringen en/of screenshots zo snel mogelijk. Heb het hele weekend en een G25 om me te vermaken :*)
Zou jij (en misschien anderen) willen vermelden in een "review" wat voor systeem je hebt, welke resolutie, FSAA etc, en hoeveel FPS je haalt?

Want aangezien deze demo redelijk dicht in de buurt zit van de officiele release, kunnen we misschien met zijn allen een beter idee vormen over de minimum & recommended specs op basis van reallife-metingen.

*edit*
Voor een ieder die hierover mee wil denken en de demo/beta kan testen; misschien handig om gewoon FRAPS te gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2007 11:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja ik zal ook vermelden hoe het draait, mijn systeem kan je bekijken via de link in mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Wie heeft er een key over voor mij :?
Schijnt dus dat je oude key gewoon werkt,alleen je moet de nieuwe open beta downloaden.

Was de gelukkige die op tijd de bestand kon dowloaden ,daarna werd ie geblokt.. :*)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Bullus schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:37:
Schijnt dus dat je oude key gewoon werkt,alleen je moet de nieuwe open beta downloaden.

Was de gelukkige die op tijd de bestand kon dowloaden ,daarna werd ie geblokt.. :*)
Ja hetzelfde hier, erg frustrerend om nu wel een game maar geen key te hebben :P Ik zou dat eerste zinnetje trouwens maar even weg halen ik weet niet of de mods daar blij mee zijn ;)

[ Voor 15% gewijzigd door kutkip op 25-01-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:31
Belachelijk om ons zo lang te laten wachten en hem dan closed te maken. We moeten betalen om problemen te mogen rapporteren?! Die Atari-admin die tdu-central steeds informeerde over hoe het ermee stond heeft steeds ervan gesproken dat er geen subscription nodig zou zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-01-2007 11:58 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Het is dus ook niet de bedoeling continu te gaan klagen dat je moet betalen voor een key / je geen key hebt. Bedelen is ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06 11:06
als ik het goed begrepen heb van de ataricommunity website komt vrijdag avon de zegmaar gratis open beta uit dus nog ff 1 dagie wachte moe toch lukken we wachten al 3 dagen ofzo :s

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:19
Tsja, aan de andere kant is het beter om gewoon te wachten op de final dan een beta te gaan spelen die waarschijnlijk nog niet zo lekker draait.

Ik kan me dit nog herinneren met Need for Speed Carbon, de demo was nog behoorlijk buggy en liep echt traag, terwijl de full gewoon soepel liep en veel beter speelbaar was..

Komt morgenochtend rond 6/7 ('s ochtends) uur de demo beta uit voor het public?
Had ik gelezen op het Atari forum..?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sluuut schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:05:
Tsja, aan de andere kant is het beter om gewoon te wachten op de final dan een beta te gaan spelen die waarschijnlijk nog niet zo lekker draait.

Ik kan me dit nog herinneren met Need for Speed Carbon, de demo was nog behoorlijk buggy en liep echt traag, terwijl de full gewoon soepel liep en veel beter speelbaar was..

Het verschil met deze TDU beta is dat dit gewoon het spel is zoals het er nu uit ziet. In een demo zit een klein onderdeel van een spel. Hier begin je dus gewoon te spelen en zodra TDU in de winkels ligt moet je weer opnieuw beginnen. Dat is het nadeel van een beta. Aan de andere kant krijg je natuulijk wel een leuk voorproefje :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 25-01-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:19
fsfikke schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:07:
[...]

Het verschil met deze TDU beta is dat dit gewoon het spel is zoals het er nu uit ziet. In een demo zit een klein onderdeel van een spel. Hier begin je dus gewoon te spelen en zodra TDU in de winkels ligt moet je weer opnieuw beginnen. Dat is het nadeel van een beta. Aan de andere kant krijg je natuulijk wel een leuk voorproefje :Y)
NFS Carbon Demo was ook het spel zoals het er toen uit zag. In feite hadden ze gewoon een beta demo uitgebracht :P De final was echt wel verlost van een hoop bugs en slowness.

Ik ben wel benieuwd hoe snel de keys op zijn!

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sluuut schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:13:
[...]

NFS Carbon Demo was ook het spel zoals het er toen uit zag. In feite hadden ze gewoon een beta demo uitgebracht :P De final was echt wel verlost van een hoop bugs en slowness.

Ik ben wel benieuwd hoe snel de keys op zijn!
Zover ik me kan herinneren had die demo een stuk of drie contest die je kon proberen. Het was lang niet het hele spel.
Sluuut schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:05:
Ik denk dat je deze post van een admin daar bedoeld:
I can't say exactly when keys for the general public come, but it sounds like Friday evening PST (California). BTA will give updates I'm sure.

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 25-01-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Check je mail

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-01-2007 12:47 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Moet je vooral nog een nutteloze post er tegenaan gooien :X

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 25-01-2007 13:13 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
I can't say exactly when keys for the general public come, but it sounds like Friday evening PST (California). BTA will give updates I'm sure.
Is dat hier dan om een uur of 11 s'avonds ofzo? Ik neem aan dat er in totaal 25.000 keys zijn dus daar zullen er nu al heel wat van verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Op mijn laptop is het dus niet te spelen..
Pentium M 1.73 Ghz
1024Mb Ram
X700 128MB
5400rpm Sata Schijf
1280x800 en 1024x768 geprobeerd, beide een redelijk snelle diashow :+ Zometeen naar huis en even op de desktop proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
kutkip schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:53:
[...]

Is dat hier dan om een uur of 11 s'avonds ofzo? Ik neem aan dat er in totaal 25.000 keys zijn dus daar zullen er nu al heel wat van verdwenen zijn.
Hun tijd +9. Maar vertrouw er maar niet op. Alles wat hij tot nu toe heeft gezegd is niet uitgekomen, gewoon een leugenaar wat mij betreft.

Ik zie erg uit naar dit spel, maar deze perikelen helpen niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 23-01 06:50
Woei, ik heb een key weten te bemachtigen voor de Beta. Heb inmiddels ook al een stukje gespeeld, en de eerste indruk is vrij goed, er zitten uiteraard wat kleine dingetjes in die nog moeten worden opgelost, maar daar is het een beta voor.

Heb wel een vraagje voor degene die de beta ook al hebben, misschien dat iemand em kan beantwoorden; Na 5 races te hebben gewonnen krijg je een message, maar weet iemand hoe je die zo kan openen wanneer je gewoon rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ravenger schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:05:
Na 5 races te hebben gewonnen krijg je een message, maar weet iemand hoe je die zo kan openen wanneer je gewoon rijdt?
Dat kan niet, iig niet op de Xbox360. Dan moet je echt in je huis zijn.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Woei, ik heb een key weten te bemachtigen voor de Beta. Heb inmiddels ook al een stukje gespeeld, en de eerste indruk is vrij goed, er zitten uiteraard wat kleine dingetjes in die nog moeten worden opgelost, maar daar is het een beta voor.

Heb wel een vraagje voor degene die de beta ook al hebben, misschien dat iemand em kan beantwoorden; Na 5 races te hebben gewonnen krijg je een message, maar weet iemand hoe je die zo kan openen wanneer je gewoon rijdt?
Hehe... je bent al verder dan de rest, want die spelen het allemaal op laptops waarop het amper draait, dus ik weet niet of vragen wel zin heeft hier :+ Edit: of wel dus :+

Kan je wat screenshots maken en wat spoilers plaatsen? (met spoilertags natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Kan je misschien je specs even posten en hoe het zoal draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Gunner schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:07:
[...]

Dat kan niet, iig niet op de Xbox360. Dan moet je echt in je huis zijn.
Yep idd, je kan het alleen in huis checken, alszijnde "news", net gevonden :)
BioHazard schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:09:
[...]

Kan je misschien je specs even posten en hoe het zoal draait?
Mijn specs zijn een AMD X2 4400+, 2gb ram, 7800 GTX 256MB, Creative Soundblaster X-Fi. Het draait prima nu op 1024x768 met high detail en 2x AA.
Bij 4x AA ging ie wel lastig doen overigens, moet nog even uitzoeken waar dat aan ligt, want ik heb het idee dat het niet aan mijn specs ligt. Ook heb ik het idee dat het geluid nog niet helemaal goed is, maar dat kan aan mij liggen.
Jejking schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:09:
[...]

Hehe... je bent al verder dan de rest, want die spelen het allemaal op laptops waarop het amper draait, dus ik weet niet of vragen wel zin heeft hier :+ Edit: of wel dus :+

Kan je wat screenshots maken en wat spoilers plaatsen? (met spoilertags natuurlijk :) )
Screenshots zijn soon :9

[ Voor 3% gewijzigd door ravenger op 25-01-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ravenger schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:24:
Mijn specs zijn een AMD X2 4400+, 2gb ram, 7800 GTX 256MB, Creative Soundblaster X-Fi. Het draait prima nu op 1024x768 met high detail en 2x AA.
Bij 4x AA ging ie wel lastig doen overigens, moet nog even uitzoeken waar dat aan ligt, want ik heb het idee dat het niet aan mijn specs ligt. Ook heb ik het idee dat het geluid nog niet helemaal goed is, maar dat kan aan mij liggen.
Kijk even naar de driver-settings (Advanced) omtrent het profiel wat de VGA-kaart default heeft qua settings; misschien moet je alles op ApplicationControl zetten en dan in TDU definieren hoe je het wil renderen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 06-06 23:24
Weet iemand overigens hoe het gaat met je stats en je account? Stel dat ik nu de beta zou gaan testen, en ik doe (bijv) 2000 km. Moet ik dan straks met de final weer opnieuw beginnen?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
FireFoz schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:13:
Weet iemand overigens hoe het gaat met je stats en je account? Stel dat ik nu de beta zou gaan testen, en ik doe (bijv) 2000 km. Moet ik dan straks met de final weer opnieuw beginnen?
Waarschijnlijk moet je overnieuw beginnen ja. Dat schijn tussen de vorige beta en nu ook al gebeurd te zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
Sp!tF!re schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:22:
Bedankt voor het openen Terr ;)

Anyhow, de BETA is dus uit, voor nu only-subscribers (daar schijnt de BTA ook niets vanaf te hebben geweten), ik heb ergens gelezen dat hij vrijdag voor iedereen vrij komt (ik haat FilePlanet, stelletje geldwolven!).. Hopen dat er dan nog genoeg plekjes zijn ;)
Ik vind het wel nep, ik dacht ook dat het een open open beta was en dat je er niet voor hoefde te betalen. stomme fileplanet
Please videos maken en op youtube zetten :D, plaatsen schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
AMD1800 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:19:
[...]

[...]

Ik vind het wel nep, ik dacht ook dat het een open open beta was en dat je er niet voor hoefde te betalen. stomme fileplanet

[...]

Please videos maken en op youtube zetten :D, plaatsen schieten
mja morgen avond komt de beta vrij beschikbaar voor iedereen. Er zijn 25000 keys beschikbaar, en ik heb het idee dat die nog lang niet vergeven gaan zijn, dus veel moeite zal je niet hebben met het verkrijgen van een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ravenger schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:29:
[...]

mja morgen avond komt de beta vrij beschikbaar voor iedereen. Er zijn 25000 keys beschikbaar, en ik heb het idee dat die nog lang niet vergeven gaan zijn, dus veel moeite zal je niet hebben met het verkrijgen van een key.
Het zal eerder zaterdag, (vroeg) in de ochtend worden.
Vrijdagavond PST is dus Vrijdagavond bij ons + 9 uur.

Iig komt morgen m'n nieuwe videokaartje binnen :Y)

Ik wil niet de moraalridder uithangen, maar volgens de NDA mag je geen content openbaren van de beta ;)

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 25-01-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

[...]

De meeste hebben al een key van de eerste closed beta en kunnen die key gewoon weer gebruiken, dus daar gaan de key's niet aan op... Misschien alleen een paar aan mensen die niet de closed beta hebben gedaan :)

De releasedate van de game is nog steeds de 16e toch? Dan ga alleen een beetje testen hoe de game draait en een beetje cruisen om een gevoel te krijgen. Heb geen zin om bij de retail versie weer overnieuw te beginnen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
[...]

Het enige probleem is dan nog dat ik zelf nog geen geschikte PC heb, dus ik moet op die van mijn broer en die wil graag zelf ook achter zijn pc dus........................ Maar ik weet zeker dat het heel mooi gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07

Martinspire

Awesomeness

Ik ben trouwens zo'n subscriber (al een tijdje overigens) en ik heb echt een baggersnelheid nu. Slechts een enkele keer gaat ie over de 100kbps terwijl dat niet mijn max is. Heb al verschillende mirrors geprobeerd nu maar echt snel is ie niet. Iemand anders nog meer problemen?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 22:17

ride277

Cooled by Noctua

Beta binnen en een middagje gespeeld. Zitten nog best wat kevers in deze game. Wat me tot nu toe is opgevallen:

* Artifacts (grote zwarte balk over het beeld)
* Niet kloppende schaduw langs de autos
* Verlichting bewijzering incar gaat soms uit en dan zie je dus niks meer

Wat ook opvalt is dat deze game behoorlijk wat vraagt van mijn pc, zie voor mijn specs de link onderin. Ik denk dat het niet overbodig is om hiervoor meer dan 1 GIG in je kast te gooien. (Idle gebruik ik 300MB, is dus windows met wat virusscanners enzo), en top verbruik volgens taakbeheer was ruim 1,1 GB. Hierdoor crashte de game ook waarschijnlijk naar desktop. Dit is dus een verbruik voor alleen TDU van rond de 800MB. Install is ook enorm, bijna 8 gig, en dat lijkt zonder muziek, want dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. (radiostations)

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
<hier stond een plaatje>

Eerste screenie, gemaakt met de photomode :)

[ Voor 63% gewijzigd door ravenger op 26-01-2007 19:59 . Reden: NDA stuff ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
ride277 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 16:47:
Beta binnen en een middagje gespeeld. Zitten nog best wat kevers in deze game. Wat me tot nu toe is opgevallen:

* Artifacts (grote zwarte balk over het beeld)
* Niet kloppende schaduw langs de autos
* Verlichting bewijzering incar gaat soms uit en dan zie je dus niks meer

Wat ook opvalt is dat deze game behoorlijk wat vraagt van mijn pc, zie voor mijn specs de link onderin. Ik denk dat het niet overbodig is om hiervoor meer dan 1 GIG in je kast te gooien. (Idle gebruik ik 300MB, is dus windows met wat virusscanners enzo), en top verbruik volgens taakbeheer was ruim 1,1 GB. Hierdoor crashte de game ook waarschijnlijk naar desktop. Dit is dus een verbruik voor alleen TDU van rond de 800MB. Install is ook enorm, bijna 8 gig, en dat lijkt zonder muziek, want dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. (radiostations)
Je specs doen het niet, post ze hier anders ff. (sorry voor de spam) Dan is waarschijnlijk 1Gb dual channel pc 5300 niet genoeg :( .

Kan een van de betagebruikers hier effe de vereisten van de pc neerzetten, want volgens mij klopt die van de startpost ook niet meer. Er is als goed is zo'n .txt bestand en daar staat het in

[ Voor 10% gewijzigd door AMD1800 op 25-01-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:28
Even een vraagje over de PC gamers: werken alle dashboards goed?
Op de Xbox360 versie zijn er namelijk auto's waarbij het dashboard het niet doet. Bijvoorbeeld de McLaren F1, Enzo en de Kawasaki ZX-10R. Ik ben benieuwd hoe dat dus zit in de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:38

FlyEragon

Alien Monkeys

De geupdate systeemvereisten volgens Atari forum http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=48560 :

Thread edited following confirmation:

Operating System : Windows 2000/XP/Vista
CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.
GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.
Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.
SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.
System Memory : 512 MB, 1 GB recommended
Hard Disk free space: 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX 9.0C (included)

[ Voor 7% gewijzigd door FlyEragon op 25-01-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Nu online
Erkandude schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:05:
De geupdate systeemvereisten volgens Atari forum http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=48560 :

Thread edited following confirmation:

Operating System : Windows 2000/XP/Vista
CPU : Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+.
GPU (Video Cards) : ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM.
Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended.
SPU (Sound Cards) : DirectX 9.0 compatible Sound Card.
System Memory : 512 MB, 1 GB recommended
Hard Disk free space: 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX 9.0C (included)
Dus waarschijnlijk heeft ride277 iets heel aparts gedaan met zijn geheugen, of een bug ofzo. In ieder geval ga ik het volgens deze system requirements het wel halen met mijn nieuwe pc :*) wat fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

AMD1800 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:09:
[...]

Dus waarschijnlijk heeft ride277 iets heel aparts gedaan met zijn geheugen, of een bug ofzo. In ieder geval ga ik het volgens deze system requirements het wel halen met mijn nieuwe pc :*) wat fijn
Zoals ik het lees heeft hij waarschijnlijk z'n opties niet op het minimum ingesteld of er zit een bug in de game die je mem opvreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn computer gaat het wel redden gelukkig dus nu ff wachten op de beta en dan lekker toeren over het eiland met die mooie wagens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Beetje domme vraag mss maareh bestaat er iets als een prepaid creditcard principe dat we kunnen gebruiken voor FilePlanet ? Bij voorkeur iets in dezelfde richting als Rapidshare zodat je gewoon met je foon naar een nummer belt ?

Moet zeggen dat ik vannacht behoorlijk van leer getrokken ben op dat beta forum... maar begint nu toch weer te jeuken :X

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Ik kan best een paar dagen wachten op die beta, maar ik hoop wel dat er zaterdagmorgen nog genoeg keys over zijn. Zaterdag heb ik geen vrije dag dus ben niet van plan om nog eens om het uur uit bed te komen zoals vannacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

C.44 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:42:
Beetje domme vraag mss maareh bestaat er iets als een prepaid creditcard principe dat we kunnen gebruiken voor FilePlanet ? Bij voorkeur iets in dezelfde richting als Rapidshare zodat je gewoon met je foon naar een nummer belt ?

Moet zeggen dat ik vannacht behoorlijk van leer getrokken ben op dat beta forum... maar begint nu toch weer te jeuken :X
Aha, dus jij was dat :D
Ik ben het wel eens met je posts trouwens.

Maar bij Fileplanet kan je zover ik kan zien alleen met CC of Paypal betalen. Het goedkoopste is dat de $6.95/m omdat je die ook voor 1 maand kan kopen ipv een heel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Heb het nu even op mijn Desktop PC gespeeld. Kijk voor de specs even in mijn signature.
Ik moet zeggen dit gaat best goed. 30 frames haal ik denk ik wel. Enige nadeel wat er is, is dat het geluid gaar is. Bij meerdere geluiden door elkaar gaat het storen en maakt het een rot geluid.

Ik draaide:

1280x1024
Geen AA O-)
Geen HDR
High Quality

[ Voor 10% gewijzigd door BioHazard op 25-01-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
BioHazard schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:08:
Heb het nu even op mijn Desktop PC gespeeld. Kijk voor de specs even in mijn signature.
Ik moet zeggen dit gaat best goed. 30 frames haal ik denk ik wel. Enige nadeel wat er is, is dat het geluid gaar is. Bij meerdere geluiden door elkaar gaat het storen en maakt het een rot geluid.

Ik draaide:

1280x1024
Geen AA O-)
Geen HDR
High Quality
yep, dat van dat geluid heb ik dus ook :/ Heb het nu wel zover dat ik wel 4x AA draai. Via het hoofdmenu instellen ging wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Voor degene die de game al hebben, kan iemand zeggen of het spel Widescreen-gaming ondersteunt? Dit vind ik tegenwoordig toch wel een pré met games (en met racegames heel erg fijn al zeg ik het zelf! :) )

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

fsfikke schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 18:03:
[...]

Aha, dus jij was dat :D
Ik ben het wel eens met je posts trouwens.

Maar bij Fileplanet kan je zover ik kan zien alleen met CC of Paypal betalen. Het goedkoopste is dat de $6.95/m omdat je die ook voor 1 maand kan kopen ipv een heel jaar.
Dat was ik inderdaad, en die reactie heb ik van meerdere mensen gekregen. Paypal heeft in dit geval geen zin omdat dat 4 dagen duurt voordat je activatie goed gekeurd is. En dan is (als we ze dit keer kunnen geloven) de boel al openbaar. Buiten het feit dat je ook nog eens een paar dagen moet wachten als je geld van je rabo overmaakt naar paypal.

En jah creditcards daar begin ik niet eens over, heb er 1 gehad... maar was blij dat ik em kwijt was. Daar heb ik toch echt te dure hobbies voor :+

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!

* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.