[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Kon het gewoon niet laten :P

Trouwens, kan je met TMU ook andere auto's rammen?
:+

Je kan ze wel rammen, alleen is niet zo heel erg zinvol want dan krijg je de pliesie achter je aan. 1 keer rammen is geen probleem, 2 keer rammen gaan ze moeilijk doen.

Behalve bij de races, daar ken je rammen zoveel je wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:12
MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:00:
[...]

Ja... Als je met anderen speelt en lekker wil ouwehoeren. :*)
Dit geen spam FnF?

Oke, misschien nog een stuurtje kopen:) en dan vind ik het wel mooi geweest. Dit spel gaat me veel geld kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

[...]

Precies! Lekker met kameraden een stukje cruisen over het eiland... Dan is een headset super! :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:02:
[...]

:+

Je kan ze wel rammen, alleen is niet zo heel erg zinvol want dan krijg je de pliesie achter je aan. 1 keer rammen is geen probleem, 2 keer rammen gaan ze moeilijk doen.

Behalve bij de races, daar ken je rammen zoveel je wilt.
Aha, dat is mooi, beter dan dwars door auto's heen rijden :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
[...]

hoop dat je dan al1 met je budies en je omgeving praat anders krijg je een beetje wallstreet tafrelen ;)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

naaitsab schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:11:
[...]

hoop dat je dan al1 met je budies en je omgeving praat anders krijg je een beetje wallstreet tafrelen ;)
Valt wel mee... Gisteren ook met willekeurige mensen zitten babbelen. In de lobby van een race of gewoon op straat ff roepen wie er wil rijden...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
oke das wel mooi dan ken je ff lekker lullen :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

naaitsab schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:12:
oke das wel mooi dan ken je ff lekker lullen :p
Gisteravond/vannacht ook hoor.

Was met SekerOglan, soenius, da Warmachine en Cpt. Raptor steeds een multiplayer race aan het doen en dan is het best wel humor om ook elkaar een beetje af te kraken... Bochtje verkeerd genomen en hard lachen; of bij sommige botsingen echt 200m verderop neer komen.

Het betere ouwe-jongens-krentenbrood gevoel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

SideSwipe schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:05:
[...]

Precies! Lekker met kameraden een stukje cruisen over het eiland... Dan is een headset super! :)
offtopic:
Ik zag laatst bij de Shell van die zogenaamde MSN-setjes liggen voor 15 euro ofzo, microfoon, headset, webcam. Zou dat Ventrilo ondersteunen of moet ik dan echt zo'n Hema-ding kopen?

En hebben ze bij Atari al een oplossing gevonden of bedacht voor die vervelende tegen-het-verkeer-inrijdende-grut? Zou wel fijn zijn, hoop wanna-be-pro-noobs op de weg tegenwoordig (ook in reallife ;) )

*knip

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

BioHazard

*\o/*

Jejking schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:57:
[...]

Waarom dat dan :?

Je speelt de mensen die over het spel discussiëren nou niet echt in de kaart zo, waaronder mij :/
Was ook niet mijn bedoeling, mijn excuses ;) Tja het wachten is klote, kan elk moment komen en toch heb ik geen zin om te wachten. Maar tegelijkertijd wil ik wachten, omdat dit spel keiharde ownage is _/-\o_ Retail versie word dan ook zeker gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
maar als ik het goed heb zit het spel qua realisme toch tussen GTR en NFS in?

[ Voor 9% gewijzigd door AMD1800 op 23-01-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

offtopic:
Ik zag laatst bij de Shell van die zogenaamde MSN-setjes liggen voor 15 euro ofzo, microfoon, headset, webcam. Zou dat Ventrilo ondersteunen of moet ik dan echt zo'n Hema-ding kopen?
Over de shell gesproken, je hoeft in deze game je kar vast niet bij te tanken om de zoveel KM. Zit vast een tank brandstof in die oneindig is. Kan iemand dit ontkennen of bevestigen?

Trouwens, wat misschien een leuk idee is voor Atari, om wat extra geld te verdienen, is net zoals op de XBOX versie pakketten te maken waarin een aantal autos zitten. Veel mensen op andere fora zeiken bijvoorbeeld om BMW's Porsche's e.d. Het probleem daarin zouden de licenties zijn, maar, misschien kan je op die manier, door die pakketten van gelicenseerde auto's apart te verkopen, voldoende geld creëren om die licenties te betalen. Andere games hebben bijvoorbeeld wel BMW's, omdat die schijnbaar betaald hebben aan EA die de licentie bezit. Ik zou in ieder geval wel betalen voor wat pakketten met die autos. Bijvoorbeeld de M's in de game, en de CSL, lijkt me wel vet. En eigenlijk mag een 911 Turbo niet missen in deze game. Maar ook een cayman zou niet misstaan tussen al het exotische autogeweld.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heren, laten we het even normaal en enigszins nuttig / ontopic houden. Zie ook de eerdere modbreak.
En ik kan me ook niet voorstellen dat het forum bedoeld is voor het uitwisselen van unlocked files. Sterker nog, ik weet wel zeker van niet :Y)

En nee, bovenstaande is bepaald geen reactie op ride277 ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:55

hilgo

Clear your mind of can't.

ride277 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:32:
[...]

Over de shell gesproken, je hoeft in deze game je kar vast niet bij te tanken om de zoveel KM. Zit vast een tank brandstof in die oneindig is. Kan iemand dit ontkennen of bevestigen?
Je hoeft niet te tanken.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:36

FlyEragon

Alien Monkeys

hilgo schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:43:
[...]

Je hoeft niet te tanken.
Toch wel jammer, zou wel lache zijn als je tank leeg is midden in een race. En door het winnen van race's zou je wat €'s moeten verdienen waarmee je dus kan tunen en benzine kopen, vergeet je de benzine, of heb je al je geld uitgegeven aan upgrades, dan kan je dus ergens zonder benzine te komen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Erkandude schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:50:
[...]

Toch wel jammer, zou wel lache zijn als je tank leeg is midden in een race. En door het winnen van race's zou je wat €'s moeten verdienen waarmee je dus kan tunen en benzine kopen, vergeet je de benzine, of heb je al je geld uitgegeven aan upgrades, dan kan je dus ergens zonder benzine te komen staan.
Het lijkt me ook wel grappig maar dan zou je die functie voor een race bijvoorbeeld moeten kunnen uitzetten en als je gaat toeren moeten kunnen aanzetten, dan moet je weer met wat meer rekening houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:50:
[...]

moet er wel een optie zijn als er een reserve tankje bijzit, sta je zonder penzine zie je jezelf uitstappen en weer tanken om ff de race uit te rijden. en dan gauw tanken anders word het de wegenwacht bellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:00:
[...]

moet er wel een optie zijn als er een reserve tankje bijzit, sta je zonder penzine zie je jezelf uitstappen en weer tanken om ff de race uit te rijden. en dan gauw tanken anders word het de wegenwacht bellen >:)
En dat je kunt kiezen uit meerdere brandstoffen, en dat je je tank dan leeg moet laten pompen als je per ongeluk diesel tankt en en en....
Zou een spel op zich kunnen worden, fuel-tycoon ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het Fantoom schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:12:
[...]

En dat je kunt kiezen uit meerdere brandstoffen, en dat je je tank dan leeg moet laten pompen als je per ongeluk diesel tankt en en en....
Zou een spel op zich kunnen worden, fuel-tycoon ofzo.
Er zijn wel eerder games geweest met brandstof, maar meestal werd het toch als ergernis gezien. Maar mij lijkt het ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
FnF schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:21:
[...]

Er zijn wel eerder games geweest met brandstof, maar meestal werd het toch als ergernis gezien. Maar mij lijkt het ook wel leuk :)
Ik zij dus al, aan/uitknop erop en dat probleem is ook opgelost O-) >:) ;) :*) 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

AMD1800 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:24:
[...]

Ik zij dus al, aan/uitknop erop en dat probleem is ook opgelost O-) >:) ;) :*) 8) _/-\o_
Online zou dat niet eerlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Modbreak:Post kwijt :? Dan staat ie nu in de trashcan :{
Blijkbaar snappen een aantal mensen niet goed hoe ze zich moeten gedragen. Offtopic posts, slow-chat en zeker flames en flamebaits horen hier _niet_ thuis! Met dit soort posts wordt dit topic en de sfeer in dit topic totaal verziekt en moeten wij (de moderators) harder optreden en sancties opleggen. Graag dus even goed nadenken voor je in dit topic post en een TR aanmaken als je iets ziet wat niet in dit topic thuis hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jongens, is het onderhand trouwens niet eens tijd voor een deeltje 3? Dan kunnen we weer fris en met goede moed van start :)

Om deze post toch nog nuttig te maken even een kort overzichtje van interessante fora:

http://www.ataricommunity...hread.php?t=557170&page=2

En de rest werkt niet, Atari-server is weer eens overbelast :( To be updated :(

[ Voor 51% gewijzigd door Jejking op 23-01-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"There are no updates on the Open Beta status to give yet this morning. Repeated requests for information are not necessary. BTA will post an update as soon as available. Thanks for your patience and cooperation . "

Gepost door [BFs]GBesaw
User Moderator
(Not Atari Employee)

Dus kan nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.de.atari.com/index.php?pg=news&id=283

Op die site staat dat het is uitgestelt tot 2 maart :(

Edit: Kom er nu achter dat het alleen voor de Playstation 2 versie is

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:40:
http://www.de.atari.com/index.php?pg=news&id=283

Op die site staat dat het is uitgestelt tot 2 maart :(

Edit: Kom er nu achter dat het alleen voor de Playstation 2 versie is
Der angestrebte Releasetermin ist, für beide Versionen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar geldt dat voor de Playstation versies..PSP komt ie toch ook op uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 20:39:
Blijkbaar geldt dat voor de Playstation versies..PSP komt ie toch ook op uit?
Ja komt ook op psp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Aha, dat zal het dan wel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
I will know more soon. The beta is still scheduled to launch as soon as the kinks are worked out.

Worst case scenerio is, we launch tomorrow morning. I am however doing whatever I can to get it launched today.

Bare with us folks! And don't forget to check www.fileplanet.com for when the beta is launched.
van atari forum

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

[...]

Gisteravond/vannacht ook hoor.

Was met SekerOglan, soenius, da Warmachine en Cpt. Raptor steeds een multiplayer race aan het doen en dan is het best wel humor om ook elkaar een beetje af te kraken... Bochtje verkeerd genomen en hard lachen; of bij sommige botsingen echt 200m verderop neer komen.

Het betere ouwe-jongens-krentenbrood gevoel. 8)
Was erg leuk ja... met mijn Lambo Miura een paar honderd meter op de motorkap meeliften van een andere Miura..brullen :+ Was ook grappig om die engelse rasta's te horen klagen toen ik als enige overbleef in hun race hehe..
Heeft iemand die predateur91 nog een rating gegeven trouwens? Die boef mepte me zo het kanaal in man :(

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:01:
Jongens, is het onderhand trouwens niet eens tijd voor een deeltje 3? Dan kunnen we weer fris en met goede moed van start :)

Om deze post toch nog nuttig te maken even een kort overzichtje van interessante fora:

http://www.ataricommunity...hread.php?t=557170&page=2

En de rest werkt niet, Atari-server is weer eens overbelast :( To be updated :(
ben nu aan het installeeren.... (op 1ste pagina staat een link 3,47gb :9 )
zal ff editen als het speelbaar is :*)
@hieronder idd heb het niet echt gevolgt maar natuurlijk wisten jullie het al hij zegt dus btw:
This software must be activated prior to use. For activation, a valid SERIAL is essential.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:24:
[...]

ben nu aan het installeeren.... (op 1ste pagina staat een link 3,47gb :9 )
zal ff editen als het speelbaar is :*)
Dat istie niet, veel plezier ermee :9

Maargoed, die admin zegt dus dat ze er nog mee bezig zijn. Als ze hem dan ook nog moeten uploaden, kan het wel ff duren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt dat, misschien hebben ze hem al upgeload, maar is er nog het een en het ander te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Joss schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:27:
[...]

Dat istie niet, veel plezier ermee :9

Maargoed, die admin zegt dus dat ze er nog mee bezig zijn. Als ze hem dan ook nog moeten uploaden, kan het wel ff duren toch?
Reken er maar niet op dat het uploaden 30min duurt.. Zal waarschijnlijk nog niet eens 10min zijn denk ik (Gigabit verbinding of zo).
Die BetaTestAdmin zegt dat ze vanuit de Pacific Standard Time rekenen wat dus 9uur verschil is met NL (17u in NL is 8u bij hun). Als ze het dus aan het einden van hun werkdag nog uitbrengen zou dat rond 2u vannacht kunnen zijn wanneer dus toch wel het grootste deel van Europa aan het slapen zal zijn. Brengen ze het halverwege hun werkdag uit, dan zou het dus rond 21u/22u kunnen zijn.

Nog een post van BetaTestAdmin:
In all honesty, I don't think we'll burn through 25,000 keys within a couple days so fear not!
Euh.. Ik denk dat ie zich daar op gaat verkijken. Hopelijk niet, maar als ik zo eens zie hoeveel mensen op de beta zitten te wachten :/ en dan nog de mensen die erop zitten te wachten maar geen posts maken erover :X

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 23-01-2007 21:41 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mjah ik had ook op dat forum gelezen dat ze verwachtten een paar dagen vooruit te kunnen voordat alle 25k keys weg zijn. Ik denk dat ie zich daar een beetje vergist :P

Ook had die betatestadmin het weer over morgenvroeg, maar dat zou een worst case scenario zijn.

/spuit 11 :(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
van betatestadmin
They are more logistical problems, nothing wrong with the game itself, but bad enough to where it's affecting our ability to launch right now

- The keys are distributed by FilePlanet.

- They are first come, first serve.

- There is no subscription requirement to enter the beta.
edit: kijk zelf op de beta forum http://www.ataricommunity...hread.php?t=557170&page=3

[ Voor 15% gewijzigd door naaitsab op 23-01-2007 22:03 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

-edit: te laat :)

[ Voor 94% gewijzigd door Cybergamer op 23-01-2007 22:05 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
k zie al waar dit op uitdraait ze hebbe "logestieke" problemen en als je morge wakker wordt zijn alle keys pleite want 25k zijn zo pleite ergens stond dat er 36k members van het forum zijn dus ze zijn echt zo weg

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

FlipFluitketel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:39:
[...]

Euh.. Ik denk dat ie zich daar op gaat verkijken. Hopelijk niet, maar als ik zo eens zie hoeveel mensen op de beta zitten te wachten :/ en dan nog de mensen die erop zitten te wachten maar geen posts maken erover :X
Ik denk ook dat het wel mee zal vallen. Als je kijkt naar hoeveel mensen hier op GoT interesse uitten voor de beta zijn dat er ruim geschat 100-150. (Ik denk eerder rond de 60)
Stel er zijn nog 100 soortgelijke fora met soortgelijke aantallen. Dan zit je op 10.000 mensen. En dat is imo zeer ruim geschat.
Als je het een beetje in de gaten houdt lijkt me de kans klein dat je geen key kan krijgen.

@hierboven: Hoeveel daarvan zitten denk je contant achter hun PC te F5'en?

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 23-01-2007 22:10 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Volgens de BTA zouden er genoeg keys moeten zijn voor een paar dagen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
fsfikke schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:09:
[...]

Ik denk ook dat het wel mee zal vallen. Als je kijkt naar hoeveel mensen hier op GoT interesse uitten voor de beta zijn dat er ruim geschat 100-150. (Ik denk eerder rond de 60)
Stel er zijn nog 100 soortgelijke fora met soortgelijke aantallen. Dan zit je op 10.000 mensen. En dat is imo zeer ruim geschat.
Als je het een beetje in de gaten houdt lijkt me de kans klein dat je geen key kan krijgen.

@hierboven: Hoeveel daarvan zitten denk je contant achter hun PC te F5'en?
hoeveel mensen wonen in usa en zijn nu wakker en normale europeanen strax niet ;)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

naaitsab schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:12:
[...]

hoeveel mensen wonen in usa en zijn nu wakker en normale europeanen strax niet ;)
Volgens mij heeft de open-closed TDU beta nog niet het breaking news niveau bereikt ;)

Het gaat vooral om een kleine groep (10k?) mensen die geilen op de beta, de rest van de wereld draait gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
naaitsab schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:08:
k zie al waar dit op uitdraait ze hebbe "logestieke" problemen en als je morge wakker wordt zijn alle keys pleite want 25k zijn zo pleite ergens stond dat er 36k members van het forum zijn dus ze zijn echt zo weg
Er stond dus 360.000 leden (mits je het over dezelfde post hebt als ik heb gezien), maar dat is over het complete atari-forum en niet alleen over het TDU-gedeelte.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
oww dan valt het mee kan ik strax rustig gaan slapen :O tot morge dan :9
ook ff kijke morge of k 2 keys ken regele ook 1 voor me maat die is niet zon "doorzetter" als t om beta's gaat,of zou dit niet mogelijk zijn?

[ Voor 48% gewijzigd door naaitsab op 23-01-2007 22:23 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Wie heeft het over normale europeanen ? ;)

Ik ben meestal wel wakker tot een uur of 3 dus ik blijf flink op F5 rossen.

Het logistieke probleem zie ik niet echt, kan me moeilijk voorstellen dat ze gistermorgen zijn begonnen met uploaden naar fileplanet en dat ze pas halverwege zijn met de upload ofzo ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Modbreak:Reageer nuttig en ontopic, of reageer niet ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 23:31 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Zie topicwarning. Jouw reply draagt 0,0 bij aan dit topic en hoort hier dus ook niet thuis ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Deze hoort ergens anders :X

[ Voor 191% gewijzigd door fsfikke op 23-01-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zullen we nu even een andere discussie opstarten dan steeds te praten over die beta? Dat ding komt vanzelf en anders ligt de game zelf ook redelijk snel in de winkels :)

Ik zit nog steeds een beetje met de vraag wat nu al die kleuren betekenen van de namen in de game? Sommigen zijn rood, andere wit... Iemand een idee? :)

[ Voor 3% gewijzigd door SideSwipe op 23-01-2007 22:38 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ja dan moet hij straks 300 gunsten nakomen ofzo? :')
Anyway ik wacht het wel af ik hoop dat ik er in kom, zo niet dan maar even wachten tot de officiële release

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Inderdaad, dat wilde ik al niet zeggen, buiten het feit dat er heus wel geregistreerd word of ik met 300 mail adressen vanaf hetzelfde ip een key probeer te krijgen :P Zou me niets verbazen als ze alle 300 keys dan op inactief gooien of er 1 open laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
Hou deze site maar goed bij:

http://www.tdu-central.de/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Update5: (23.01. 22.00h CET) Es gibt einiges neues zu berichten:
- Die Beta wird über www.fileplanet.com vertrieben
- Die Keys werden nach dem Prinzip Wer zuerst kommt, bekommt zuerst vergeben
- Es wird kein Abo (Subscription) nötig sein, um die Beta runterzuladen
- Die Beta verzögert sich aufgrund einiger logistischer Probleme

Update4: (23.01. 20:45h CET) Der Beta-Admin meldet sich zu Wort und informiert uns,
dass er alles tut, damit die Beta so schnell wie möglich online kommt. Er sagt, 
schlimmstenfalls wird die Beta erst morgen Nachmittag bis Abends (am Vormittag
in Amerika) veröffentlicht. Weiterhin schickt er uns schon auf http://www.fileplanet.com.

Update3: (23.01. 18.10h CET) Auch von einem Moderator im US-Forum wurde bestätigt,
dass es KEINE neuen Informationen gibt, sobald allerdings welche bekannt werden, 
diese vom Beta-Admin veröffentlicht werden.

Update2: (23.01. 02.00h CET) Es gab wohl einige Schwierigkeiten mit der gestrigen
Veröffentlichung, wie der TestAdmin im amerikanischen Forum mitteilt, die Beta kann 
aber vermutlich heute noch starten, ein genauer Zeitpunkt ist bisher unbekannt.

Update: (22.01. 18.00h CET) Atari Deutschland (insbesondere der Community Manager)
wissen nichts darüber ob und vor allem wann die Beta veröffentlicht wird. Anfragen an die
Atari-Zentrale in Frankreich bleiben unbeantwortet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:51:
* MAX3400 leest terug... Owja, de beta-roddels.

Gisteren heerlijk gespeeld met 4 man in multiplayer-modus. Erg gelachen om "le Predateur" die redelijk vervelend bezig was maar uiteindelijk toch nog lekker met Nederlanders kunnen rijden van "GoT - Tweakers". _/-\o_
Ja was erg leuk idd , sounion hier en niet soenius ofsow rofl :P
Le Predateur was idd een vervelend frans mannetje, daarom kreeg die ook een kick >:)
Oja en raken jullie nu al een beetje gewend om in mijn stof te happen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Crusher77 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:20:
Hou deze site maar goed bij:

http://www.tdu-central.de/

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Update5: (23.01. 22.00h CET) Es gibt einiges neues zu berichten:
- Die Beta wird über www.fileplanet.com vertrieben
- Die Keys werden nach dem Prinzip Wer zuerst kommt, bekommt zuerst vergeben
- Es wird kein Abo (Subscription) nötig sein, um die Beta runterzuladen
- Die Beta verzögert sich aufgrund einiger logistischer Probleme

Update4: (23.01. 20:45h CET) Der Beta-Admin meldet sich zu Wort und informiert uns,
dass er alles tut, damit die Beta so schnell wie möglich online kommt. Er sagt, 
schlimmstenfalls wird die Beta erst morgen Nachmittag bis Abends (am Vormittag
in Amerika) veröffentlicht. Weiterhin schickt er uns schon auf http://www.fileplanet.com.

Update3: (23.01. 18.10h CET) Auch von einem Moderator im US-Forum wurde bestätigt,
dass es KEINE neuen Informationen gibt, sobald allerdings welche bekannt werden, 
diese vom Beta-Admin veröffentlicht werden.

Update2: (23.01. 02.00h CET) Es gab wohl einige Schwierigkeiten mit der gestrigen
Veröffentlichung, wie der TestAdmin im amerikanischen Forum mitteilt, die Beta kann 
aber vermutlich heute noch starten, ein genauer Zeitpunkt ist bisher unbekannt.

Update: (22.01. 18.00h CET) Atari Deutschland (insbesondere der Community Manager)
wissen nichts darüber ob und vor allem wann die Beta veröffentlicht wird. Anfragen an die
Atari-Zentrale in Frankreich bleiben unbeantwortet.
Dit is toch niets meer dan een verduitsing van atari's eigen forum ? Enigste wat er gedaan word is die dingen dan op de zoveelste site plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:27:
[...]

Ja was erg leuk idd , sounion hier en niet soenius ofsow rofl :P
Le Predateur was idd een vervelend frans mannetje, daarom kreeg die ook een kick >:)
Oja en raken jullie nu al een beetje gewend om in mijn stof te happen? ;)
Sorry, ik wist dat ik ergens een foutje maakte in naamgeving...

Heb vandaag niet meer de tijd gehad om TDU te spelen. Wil wel een stukje beter nog worden met rijden want eigenlijk is dit het eerste spel waar ik me in wil zetten om mijn 1000 punten te halen maar dan moet ik online wel mee kunnen komen.

Meteen een vraag: welke motorfiets heeft de hoogste topsnelheid bij level3 tuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
SideSwipe schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:36:
Zullen we nu even een andere discussie opstarten dan steeds te praten over die beta? Dat ding komt vanzelf en anders ligt de game zelf ook redelijk snel in de winkels :)
....
Ben het hier zelf helemaal mee eens, in 2 dagen tijd zijn er 2/3 pagina's bijgekomen ofzo, moet niet veel gekker worden :P
Wat ik zo heb gelezen hoef je je waarschijnlijk geen zorgen maken over het wel/niet hebben van een key.
Laten we gewoon niets meer melden over de beta tot deze er is...
Als die er is hoef je ook niet te melden dat je bezig bent met downloaden, want je bent vast niet de enige ;)

Enige waar ik dan belangstelling in heb is Gameplay, screenshots etc. voor de mensen die nog wakker zijn, wachtend op de beta; Ga slapen!! ;) :9
Morgen gewoon eff kijken :)

Mocht je als xbox360 gebruiker je vervelen:
Toegang tot een geheim eilandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfda kan je lezen van de beta admin, die die info geeft, in het engels.

Nou kan ik wel duits lezen, maar engels is toch wat makkelijker: http://www.ataricommunity...hread.php?t=557170&page=4

in ieder geval, ik zie het morgen allemaal wel weer. Gelukkig kan ik op me werk tussendoor ook wel even checken d:)b

oh en voor degene die vroeg om de gekleurde namen: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=558742

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

quote: BetaTestAdmin
And just to add folks, it looks like we are definitely ready to go during the AM tomorrow. I'll update if this changes but everything looks good so far.
blijkbaar nog een dag extra dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik schat dat de release zo tussen 23:00 en 02:00 zal zijn bij ons ?

[ Voor 4% gewijzigd door Cybergamer op 24-01-2007 01:15 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
babyxl schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 01:13:
Ik schat dat de release zo tussen 23:00 en 02:00 zal zijn bij ons ?
AM = 's morgens, oftewel tussen 0.00 en 12.00 in de US. Ze zitten in New York, dus een tijdsverschil van 6 uur. Uiterlijk komt hij dus morgen om 18.00 NL-tijd :)

Als ik het goed heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb dit berekend aan de hand van PST.. Aangezien ze het daar over hebben ? Dat is een verschil van 9 uur...

[ Voor 17% gewijzigd door Cybergamer op 24-01-2007 01:44 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:38:
[...]

Sorry, ik wist dat ik ergens een foutje maakte in naamgeving...

Heb vandaag niet meer de tijd gehad om TDU te spelen. Wil wel een stukje beter nog worden met rijden want eigenlijk is dit het eerste spel waar ik me in wil zetten om mijn 1000 punten te halen maar dan moet ik online wel mee kunnen komen.

Meteen een vraag: welke motorfiets heeft de hoogste topsnelheid bij level3 tuning?
Het was inderdaad heel leuk gisteren. Dat moeten we vaker doen.

Snelste motorfiets:
Kawasaki Ninja ZX-10r heeft lvl3 top van 201 Mph en acc. 2.5 sec
_/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

TBA @ US TD:U Forum:

Ok guys, things are moving along nicely. We expect to have everything ready to go tomorrow morning (PST).

Expect an update from me in the morning.

Tata for now!

---

Dus zoals het er naar uit ziet hebben we tot 18:00 uur rust vandaag !

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 23:38:
Ik denk de MV Agusta F4 Tamburini eigenlijk.

Gister de Vehicle Transport gehaald, vreemd genoeg zat de laatse 'downtown' waarvan je verwacht dat je daar al lang en breed langs bent geweest :X

Tot overmaat van ramp was dat ook nog eens de Shelby Cobra Daytona Coupe, die ik nu al 4 dagen in reservering heb staan voor m'n laatste speed challenge :X

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

!()@#&!(@*#&!@$(&)!@($*&

* Jejking has vet-scheld-moment...

Ben ik daar nou voor uit m'n bed gekomen! Ik kon niet meer slapen :(

GOed even die tijden vertaald. Launch van bèta is tijdens AM Pacific Standard Time oftewel tussen 00:00-12:00 uur daar (BTA kon/wilde nog geen exacte tijd aangeven, de stakker, nu ja we zijn al blij dat we info krijgen toch :> ). Tel er 9 uur bij op omdat we 9 uur voor liggen komt hij uit tussen Europese tijd 09:00-21:00. Het is daar nu 23:45 in de avond maar omwille van het lekker houden van de US-market denk ik dat de hardcore-fans hem mee zouden kunnen pikken vanaf 6 uur 's ochtends US-time, maar dat is gewoon een gedachtenspinsel.

Als dit waar is is het eindelijk goéd geregeld, alleen Australië zit er dan weer naast. Tis eigenlijk ook nooit goed, ik ga degene schoppen die de tijdzones heeft uitgevonden :P

Ik kruup weer m'n bed in, toch nog proberen wat slaap te pakken (om 0100 uur gaan slapen gister :$)

* Jejking edit stiekempjes zijn post. Hierna sluipt hij weer weg richting bed O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 24-01-2007 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Jejking schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 07:46:
!()@#&!(@*#&!@$(&)!@($*&

* Jejking has vet-scheld-moment...

Ben ik daar nou voor uit m'n bed gekomen! Ik kon niet meer slapen :(

GOed even die tijden vertaald. Launch van bèta is tijdens AM Pacific Standard Time oftewel tussen 00:00-12:00 uur daar (BTA kon/wilde nog geen exacte tijd aangeven, de stakker, nu ja we zijn al blij dat we info krijgen toch :> ). Tel er 8 uur bij op omdat we 8 uur voor liggen komt hij uit tussen Europese tijd 08:00-20:00. Het is daar nu 23:45 in de avond maar omwille van het lekker houden van de US-market denk ik dat de hardcore-fans hem mee zouden kunnen pikken vanaf 6 uur 's ochtends US-time, maar dat is gewoon een gedachtenspinsel.

Als dit waar is is het eindelijk goéd geregeld, alleen Australië zit er dan weer naast. Tis eigenlijk ook nooit goed, ik ga degene schoppen die de tijdzones heeft uitgevonden :P

Ik kruup weer m'n bed in, toch nog proberen wat slaap te pakken (om 0100 uur gaan slapen gister :$)
Het verschil met NL is niet 8 uur maar 9 uur. Als je in je klok in de taakbalk bij de tijdzones kijkt zie je NL op +1 staan, PST op -8 wat dus 9 uur verschil maakt.
Als ze om 8u (in USA) beginnen te werken zou het dus 17u NL zijn dat ie hier kan uitkomen. Dus eigenlijk zou je (mits ze geen enorm vage werktijden hebben) vanaf 17u moeten gaan zitten wachten. Er van uit gaande dat ze tot 17u (in USA) werken zou het in NL dus 2u 's nachts (25 januari dan wel) moeten zijn. Dus tussen 17u 24-01 en 2u 25-01 zou ie beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Ik spring nu even middenin de tijden discussie :P

Als ik het goed heb gelezen geven ze elke dag of om het aantal dagen een aantal nieuwe beta keys weg? En dat is dus ook vandaag het geval om waarschijnlijk 17:00 Nederlandse tijd?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sluuut schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:41:
Ik spring nu even middenin de tijden discussie :P

Als ik het goed heb gelezen geven ze elke dag of om het aantal dagen een aantal nieuwe beta keys weg? En dat is dus ook vandaag het geval om waarschijnlijk 17:00 Nederlandse tijd?
Nee... Het is op dit moment nog steeds gissen, als je goed hebt gelezen. Of de demo op tijd X op een server staat is onbekend. Wanneer de server dan public gaat is onbekend. Wanneer dan de keys worden verspreid is onbekend. En wanneer jij dus zou kunnen spelen, is onbekend.

Persoonlijk stel ik het enorm op prijs om geen posts meer over de mogelijke demo te lezen totdat de betreffende site / demo ook daadwerkelijk te benaderen is voor stervelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online
Ja dat gaf ik gister ook al aan...
Er zijn inmiddels genoeg links gegeven waar je iedere minuut van de dag terecht kunt om te kijken of er al nieuws is. Gewoon vanavond even kijken of die er al is, zo niet morgen weer een dag en om bezig te blijven, ga wat anders doen dan fileplanet refreshen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
In de afgelopen 3 pagina's (90 posts) staat maar 1 link naar fileplanet..

Ik heb de game zelf al, het enige wat ik nodig heb is een working key :/
Of een activation crack, als die er zou zijn (die er niet is) :P

Ik zat er voorheen aan te denken om een Xbox 360 te kopen alleen maar voor deze game, maar toch mezelf kunnen bedwingen om te wachten op de PC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sluuut schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:08:
In de afgelopen 3 pagina's (90 posts) staat maar 1 link naar fileplanet..

Ik heb de game zelf al, het enige wat ik nodig heb is een working key :/
Of een activation crack, als die er zou zijn (die er niet is) :P

Ik zat er voorheen aan te denken om een Xbox 360 te kopen alleen maar voor deze game, maar toch mezelf kunnen bedwingen om te wachten op de PC versie :)
Weet je zeker dat je niet gewoon de oude beta hebt gedownload?
En requests voor cracks e.d. horen hier ook neit echt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
fsfikke schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:11:
[...]

Weet je zeker dat je niet gewoon de oude beta hebt gedownload?
En requests voor cracks e.d. horen hier ook neit echt he ;)
Was ook absoluut geen request!
Zou best kunnen dat het de oude beta is ja..
Het is Beta 3.44A (build 0.3.44.1)

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuut op 24-01-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:31:
[...]

Was ook absoluut geen request!
Zou best kunnen dat het de oude beta is ja..
Het is Beta 3.44A (build 0.3.44.1)
Gaat niet eens om wat voor build het is. De nieuwe is er gewoon nog niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sluuut schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:08:

Zou ik gewoon doen! :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me geregistreerd bij fileplanet, maar daar staat hij nog niet.. daar waren jullie inmiddels ook al achter volgens mij?

Maar waar kan ik die oude beta dan downloaden, of is hij niet meer online beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:29:
Ik heb me geregistreerd bij fileplanet, maar daar staat hij nog niet.. daar waren jullie inmiddels ook al achter volgens mij?

Maar waar kan ik die oude beta dan downloaden, of is hij niet meer online beschikbaar?
Hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mja het is alweer vroeg op de middag, hopen dat hij voor het eind van de avond komt.
Nog een uur of 4 wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Nog 5 uur denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: [BFs]GBesaw;8328405
Good morning from the East Coast US -- You can expect an update from BTA in 2 to 3 hours from now. While you are waiting, please posting in the Where you are from thread http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=538127 so that we all can see where folks are from .
Source: http://www.ataricommunity...hread.php?t=557170&page=5

Dit 5 minuten geleden gepost.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de beta komt , komt hij dan alleen op Fileplanet.com ?

Als dat zo is heb ik dikke pech omdat die site het bij mij al 3 dagen niet doet :s

Weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:49:

Als dat zo is heb ik dikke pech omdat die site het bij mij al 3 dagen niet doet :s

Hier is je probleem

Sorry hoor, dat een site niet goed werkt, lijkt me geen enkele toegevoegde waarde in dit topic wat over TDU gaat maar ondertussen bijna [Het grote FilePlanet-topic] kan heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keys worden verpreid via Fileplanet.com. Het bestand ook, maar het is niet onmogelijk dat iemand een mirror dan wel torrent maakt. Maar zonder key heb je daar niets aan, en daar heb je echt fileplanet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Probeer het viaeen proxy, stel een andere DNS server in (openDNSbijvoorbeel)
En als je er niet uitkomt kan je altijd nog een topic openen op GoT, maar hier hoort het dusniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Er staat dat we een update kunnen verwachten, hopelijk bedoelen ze daarmee de beta zelf, voor het zelfde geldt krijgen we fijn bericht dat ze hem weer gaan uitstellen, dus niet te vroeg juichen..

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn router uit/aan gedaan en nu werkt hij ;)
bedankt :):)
fsfikke schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:00:
[...]

Probeer het viaeen proxy, stel een andere DNS server in (openDNSbijvoorbeel)
En als je er niet uitkomt kan je altijd nog een topic openen op GoT, maar hier hoort het dusniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
In hoeverre is de PC versie identiek aan die van de 360? Want er zijn heel wat spellen die butt ge-poort zijn van een console naar de PC en ik zit er ernstig over na te denken om hem voor de 360 te kopen.

Kan iemand van de beta die wellicht beide versies gespeeld heeft een uitspraak daarover doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

nudie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:20:
In hoeverre is de PC versie identiek aan die van de 360? Want er zijn heel wat spellen die butt ge-poort zijn van een console naar de PC en ik zit er ernstig over na te denken om hem voor de 360 te kopen.

Kan iemand van de beta die wellicht beide versies gespeeld heeft een uitspraak daarover doen?
Dat is wel een goede vraag maar die kan je beter morgen stellen, waarschijnlijk. Een beta is natuurlijk altijd nog niet af; vandaag (zoals een aantal mensen constant willen zeggen) komt er een demo uit die 99% gelijk is aan het uiteindelijke produkt.

Wat je wel al had kunnen lezen, is dat de PC-versie waarschijnlijk meer auto's en meer wegen heeft maar ook een redelijk heftig machientje nodig heeft om mooi/snel alles weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ohh dat wist ik niet dat er uberhaupt een demo komt, top!
Dan check ik die eerst even uit, bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Laatst online: 14-09 17:03
nja demo, de afgelopen 10.000 posts gingen over de open beta die uit moet komen nu zon beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang zal de beta speelbaar worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:24:
[...]

Dat is wel een goede vraag maar die kan je beter morgen stellen, waarschijnlijk. Een beta is natuurlijk altijd nog niet af; vandaag (zoals een aantal mensen constant willen zeggen) komt er een demo uit die 99% gelijk is aan het uiteindelijke produkt.

Wat je wel al had kunnen lezen, is dat de PC-versie waarschijnlijk meer auto's en meer wegen heeft maar ook een redelijk heftig machientje nodig heeft om mooi/snel alles weer te geven.
Is dat bericht over die extra wagens nog ergens anders gemeld/bevestigd? Want het leek me meer een foutje in dat artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
het schijnt dat de open-beta om 6-7 pm onze tijd gereleased word aldus beta forum :9~

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
naaitsab schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:34:
het schijnt dat de open-beta om 6-7 pm onze tijd gereleased word aldus beta forum :9~
Net als dat hij eergisteren en gister zou komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
zou kunne je weet t nooit maar betatestadmin had er goede hoop op dat ie er vandaag komt

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

naaitsab schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:34:
Dit wordt nergens gezegd, er wordt gezegd dat we een update kunnen verwachten, niet dat de beta dan beschikbaar wordt gesteld. Lezen is ook een vak. :)

Zoals Arm1n ook al zei.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
boblelie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:29:
nja demo, de afgelopen 10.000 posts gingen over de open beta die uit moet komen nu zon beetje
En hij is er nog niet dus ik denk morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

W00fer schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:05:
[...]

En hij is er nog niet dus ik denk morgen.
Laten we vooral allemaal een tijd verzinnen dat ie uit gaat komen.

Maar het lijk erop dat ie er toch echt aankomt, een update van een Atari-admin:
Thanks all for being being so patient, we should expect an update from BTA soon. He does need time to check and see that all is ready and that no last minute "snags" have occurred.

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 24-01-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fsfikke schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:17:
[...]

Laten we vooral allemaal een tijd verzinnen dat ie uit gaat komen.

Maar het lijk erop dat ie er toch echt aankomt, een update van een Atari-admin:

[...]
Als alles dan nog geupload moet worden en in elkaar gezet worden @ FP dan wordt het denk ik wel 12 uur 's avonds hier.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!

* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.