Ja ik ook maar niet heel de tijd. Maar op het forum is 3 uur geleden als laatst gepost..:S
Verwijderd
Grrr
wat een onzin allemaal, breng gewoon een demo uit.
Snap dat ze het spel proberen op te hype zodat iedereen meteen naar de winkel rent.. maar kom op!

Snap dat ze het spel proberen op te hype zodat iedereen meteen naar de winkel rent.. maar kom op!
Dat ophypen doen zij niet... ze willen gewoon een uitgebreide test voor de final release. Gezien de bugs in de eerste beta is dat helemaal geen overbodigheid.
Je zou blij moeten zijn dat ze het zo doen, scheelt een hoop patches straks...
Je zou blij moeten zijn dat ze het zo doen, scheelt een hoop patches straks...
Nee, ze willen gewoon geen 'slechte reclame' zoals met NFS:C bijvoorbeeld het geval was.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:18:
Grrrwat een onzin allemaal, breng gewoon een demo uit.
Moet je die beta persee online spelen met een unieke serial of kan je hem ook offline doen?
57696520646974206c65657374206973206e657264
99.99% zeker onlineSluuut schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:37:
Moet je die beta persee online spelen met een unieke serial of kan je hem ook offline doen?
Je kan hem toch ook offline doen offcourse? Single player? Want anders is de single player toch niet getest? En inderdaad, Atari en de rest daar dankbaar zijn hiervoor lijkt me. Op deze manier leveren ze een hoge kwaliteit game af, met de meeste bugs er uitgehaald
[ Voor 42% gewijzigd door BioHazard op 22-01-2007 18:41 ]
En dan moet het op die Atari server, niet bijvoorbeeld over lan?
Wel een beetje vaag als dat ook zo met de final word, dat je persee online moet om te kunnen gamen. Vond ik ook al zoiets irritants in Steam.
Denk je je laptop mee te nemen ergens naartoe om CSS te kunnen doen, maarnee, je hebt geen internet verbinding en kunt daarom niet spelen

57696520646974206c65657374206973206e657264
Good morning from the East Coast -- We will update you on any information that we receive. The build will be available as soon as QA accepts and any (if there are) show stoppers have been fixed.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Je kunt in de final heus wel offline game.
Mijn huidige beta werkt na een kleine ingreep ook offline.
Mijn huidige beta werkt na een kleine ingreep ook offline.
En waar haal je dit weg, als ik vragen mag?FnF schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:47:
Good morning from the East Coast -- We will update you on any information that we receive. The build will be available as soon as QA accepts and any (if there are) show stoppers have been fixed.
Ja en nee denk ik..
Dit is dus de post op nforce en die persoon heeft het dus van het beta-forum en daar zal FnF het waarschijnlijk dan ook vanaf hebben, mits hij toegang heeft tot dat beta-forum (en dus closed beta-tester is geweest).From tdu beta forum :
Biemans, ook aan het wachten op de beta?
[ Voor 22% gewijzigd door FlipFluitketel op 22-01-2007 19:01 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
My guess, die komt vandaag niet meer. Zal dus wel lekker vannacht worden, wanneer wij slapen, en dus alle keys weg zijn

Zou zo maar eens kunnen, maar is toch nog helemaal niet zeker dat er 25000 keys worden gegeven, of wel? Nou goed, we zien wel.
Oh yes, I am
Die mededeling komt idd van het betaforum.
En jep het is zeker dat er plaats is voor 25.000 betatesters.
En jep het is zeker dat er plaats is voor 25.000 betatesters.
Same idea hier, zou wel úitermate triest zijnBioHazard schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:04:
My guess, die komt vandaag niet meer. Zal dus wel lekker vannacht worden, wanneer wij slapen, en dus alle keys weg zijn
Ik ben inmiddels TDU Champion
En voor de millionairs challange kun je afaik alleen auto's gebruiken
En van die Audi dealer, die heb ik idd ook gezien, vlakbij de lexus dealer zit ook nog een Mercedes dealer waar je niet inkunt.
Maar bij de global rankings zie ik heel vaak als auto gewoon streepjes staan.... welke auto / motor is dat ?
En voor de millionairs challange kun je afaik alleen auto's gebruiken
En van die Audi dealer, die heb ik idd ook gezien, vlakbij de lexus dealer zit ook nog een Mercedes dealer waar je niet inkunt.
Maar bij de global rankings zie ik heel vaak als auto gewoon streepjes staan.... welke auto / motor is dat ?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
same problem hier , kan ook niet op het forum omdat het er te druk is.
Over een hype gesproken
Ik hoop dat het beetje de moeite waard is om hele tijd te F5'en
Over een hype gesproken
BetaTestAdmin @ Ataricommunity.com:
Should be launching today, barring any issues that may come up. The file thats up on FilePlanet right now is the old beta.
Should be launching today, barring any issues that may come up. The file thats up on FilePlanet right now is the old beta.
Ok, welke pagina moeten we reloaden om de 1 s?Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:35:
[...]
opera, rechtermuis klik, reload every <zo weinig of veel als je wilt>.
Verwijderd
Komt er wel een open beta? op nforce zegt iemand
tenebra lied !!!!!!!!!!!! stop praying people !!!!!!
there will not be any open beta
was a rumour from tenebra and Tdu-central.de spread it to us...
this sucks i know
this sucks i know
Verwijderd
Ik heb fileplanet, TDU EU and US forums maar gedaan. Wist ook niet echt een andere waar de open beta zou kunnen komen.Erkandude schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:44:
[...]
Ok, welke pagina moeten we reloaden om de 1 s?
Fileplanet frontpage lijkt mij
Maargoed, hij komt dus écht vandaag (helaas kan dit voor ons betekenen dat ie tussen nu en morgenvroeg 08.00 komt)
Maargoed, hij komt dus écht vandaag (helaas kan dit voor ons betekenen dat ie tussen nu en morgenvroeg 08.00 komt)
Lees even wat BioHazard schrijft.. Ik geloof eerder een Admin op een atari-forum dan een of ander figuur op nforce.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:47:
this sucks i know
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Hehe, grapjuh.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:47:
this sucks i know
Alleen al de gedachte dat jij dat bericht hier quote zal die gast zeer amusant vinden.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ehm jongens.. ik wil dus ook wel heel graag die beta hebben maar hoe zit het nou? Je krijgt toch een key via de mail (als je je hebt aangemeld en een v/d gelukkige van 25.000 bent). Dus waarom zou je de heletijd f5-en? En die file van 3.5GB die ik nu aan het downloaden ben is dat de open-beta al of de oude closed-beta?
Dat is de oude.kutkip schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:51:
Ehm jongens.. ik wil dus ook wel heel graag die beta hebben maar hoe zit het nou? Je krijgt toch een key via de mail (als je je hebt aangemeld en een v/d gelukkige van 25.000 bent). Dus waarom zou je de heletijd f5-en? En die file van 3.5GB die ik nu aan het downloaden ben is dat de open-beta al of de oude closed-beta?
Hoe de 25.000 keys worden verspreid is niet echt bekend. Het kan zijn dat ze per mail verloot worden maar het kan net zo goed zijn dat je op fileplanet een nieuwe registratie moet doen speciaal voor die key te krijgen.
Dat is de oude, heb je niets aan.
Die signup is alleen om je het te laten weten zodra er nieuws is, niet voor de key.
Als ik het goed begrijp komt er een soort van trekking waarbij 25k mensen een key krijgen.
Die signup is alleen om je het te laten weten zodra er nieuws is, niet voor de key.
Als ik het goed begrijp komt er een soort van trekking waarbij 25k mensen een key krijgen.
Ok bedankt hoef ik daar iig niet op te wachten
Is fileplanet de enige site die de beta aan gaat bieden?
[ Voor 5% gewijzigd door Tortelli op 22-01-2007 20:10 ]
Nou k ga niet vanacht om 0400 achter mn pctje zitten om te checken of ik 1 va de 25000 kan zijn. 23 Februari koop ik hem wel
Heb ik nog lang tijd om mijn nieuwe pc in elkar te zetten en dergelijkeNyana schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:13:
Nou k ga niet vanacht om 0400 achter mn pctje zitten om te checken of ik 1 va de 25000 kan zijn. 23 Februari koop ik hem wel
Hehe eindelijk de laatste 2 race's gewonnen. Nog 3 auto's kopen en 1300 mile rijden en het zit er weer op
.
Vandaag ook nog de club race gewonnen 3 keer ging opzich lekker
Vandaag ook nog de club race gewonnen 3 keer ging opzich lekker
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Volgens mij ookBever! schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:17:
[...]
volgens mij wel.
leuk he zonder onderbouwing discussieren
Maare, voor de mensen die em al gespeeld hebben, hoe rijden de auto's met vergelijking van andere games ? (NFS:MW, NFS:Carbon, Flatout e.d.).
[ Voor 24% gewijzigd door Cybergamer op 22-01-2007 22:41 ]
Hij komt ook vandaag, maar de kans is zeer groot nu, dat hij vannacht komt, dus dat betekent dat de amerikaantjes alle keys opzuigen

Komt er nog een demo uit voor de pc, en waneer?
Het is dat ik me in zal houden.roberto652 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:49:
Anders had je hier een hoop *'etjes gezien.
Ja anders ga je ff lezen ofzoroberto652 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:49:

Ja inderdaad had gelezen dat de demo vandaag zou komen maar nog niks gezien
oftewel ik wacht wel een dag
Dat is toch geen demo maar een open beta test... waar niet iedereen van gebruik kan maken of zie dat nou verkeerd?
dit is de demo, meer dan dit zal er niet komen lijkt me (de game komt de 16e uit). Als ze al zoveel moeite hebben met een open-closed-beta kunnen ze beter hun aandacht richten op het echte spel. Ipv op een demo die je twee weken kan spelen voordat je het echte spel koopt.
Verwijderd
Dit is geen demo. Het is "open beta" (niet echt open, maar een bepaald aantal keys te verkrijgen).fsfikke schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:09:
dit is de demo, meer dan dit zal er niet komen lijkt me (de game komt de 16e uit). Als ze al zoveel moeite hebben met een open-closed-beta kunnen ze beter hun aandacht richten op het echte spel. Ipv op een demo die je twee weken kan spelen voordat je het echte spel koopt.
Dit is niet zodat jij kan zien of het een goed spel is (dat is mooi meegenomen voor mensen die kunnen gaan spelen), maar om de servers te stressen met meer mensen dan closed beta.
Lees toch eens, wat denk je dat ik hiermee bedoel:Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:33:
[...]
niet echt open, maar een bepaald aantal keys te verkrijgen).
Dat dit dan een beta heet ipv demo maakt verder niet zo veel uit. Dit is hetgeen we kunnen verwachten wat het meest op een demo lijkt.fsfikke schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:09:
open-closed-beta
Wat een onzin. Dat maakt juist heel veel uit. Een demo wordt gemaakt uit het uiteindelijke product om zo jou de mogelijkheid te geven kennis te maken met een game.fsfikke schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:49:
[...]
Lees toch eens, wat denk je dat ik hiermee bedoel:
[...]
Dat dit dan een beta heet ipv demo maakt verder niet zo veel uit. Dit is hetgeen we kunnen verwachten wat het meest op een demo lijkt.
Een beta is nog altijd bedoeld om de fabrikant te helpen dat uiteindelijke product zo goed mogelijk af te kunnen leveren. Als jij nu die beta gaat spelen met in je achterhoofd het demo-idee ben je fout bezig. Er zitten ongetwijfeld nog bugs in die verholpen moeten worden.
Verder ben je slecht geinformeerd, want er komt ook nog een demo als de game uiteindelijk klaar is.
Nog niets bekend ? Op fileplanet ziet het er nog steeds hetzelfde uit
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
C.44 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:31:
Nog niets bekend ? Op fileplanet ziet het er nog steeds hetzelfde uit
Komt van: http://www.ataricommunity.com/forums/showthread.php?t=557170 en dit was dus gisteravond daar gepost.quote: BetaTestAdminLooking bad for today. We ran into a snag so it looks like tomorrow!
Sorry!
Kan er geen apart topic voor de demo worden geopend?
Elect a clown, expect a circus.
Wie heeft het over een demo ? ER IS GEEN DEMO ! het enigste waar iedereen op zit te wachten is een release van de open beta client en de bijbehorende 25k keys.Slasher schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:56:
Kan er geen apart topic voor de demo worden geopend?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Het spijt me maar die demo of beta op client kan me echt geen zier schelen, het topic wordt alleen zwaar vervuild door al het geblaat over de demo open beta client wanneer die beschikbaar is en hoe snel je er wel niet bij moet wezen.C.44 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:58:
[...]
Wie heeft het over een demo ? ER IS GEEN DEMO ! het enigste waar iedereen op zit te wachten is een release van de open beta client en de bijbehorende 25k keys.
* Slasher heeft TDU voor de 360
k wil hier graag inhoudelijk praten over TDU en de laatste tientalle replies voegen niets, maar dan ook niets toe aan dit topic.C.44 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:58:
Wie heeft het over een demo ? ER IS GEEN DEMO ! het enigste waar iedereen op zit te wachten is een release van de open beta client en de bijbehorende 25k keys.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wie houdt je tegen om inhoudelijk te praten? Ga je gang!Gunner schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:07:
[...]
k wil hier graag inhoudelijk praten over TDU en de laatste tientalle replies voegen niets, maar dan ook niets toe aan dit topic.
Dat zijn wij al tijden aan het doen, dus lees de draad voordat je blaat!Het Fantoom schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:13:
[...]
Wie houdt je tegen om inhoudelijk te praten? Ga je gang!
Voor de launch van de X360 demo/open beta/closed beta/open&closed beta gebeurde hetzelfde, net als bij de uiteindelijke launch ('Oh ik heb hem ik ga hem nu spelen', 'wat een vet spel')Slasher schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:03:
[...]
Het spijt me maar die demo of beta op client kan me echt geen zier schelen, het topic wordt alleen zwaar vervuild door al het geblaat over de demo open beta client wanneer die beschikbaar is en hoe snel je er wel niet bij moet wezen.
* Slasher heeft TDU voor de 360
Dat voegte ook helemaal niets toe, maar die dingen gebeuren altijd en bij elke game. Omdat er nu door Atari zo vaag wordt gedaan over de demo/open beta/closed beta/open&closed beta wordt dit alleen maar erger. Zodra de beta uitkomt zal het ook vooral daarover gaan. MAar gelukkig staat er [Multiplatform] in de titel, niet X360
Verder is er ook gewoon minder stof om over het X360 spel zelf te praten. De beta is nu actueel nieuws en daar gaat het dan over.
Storend? Ja, totaal irrelevant die posts? Ja, begrijpelijk? Ja. Dat jij hem al lang op de 360 hebt is zeer leuk voor jouw, maar een hoop mensen hebben nog geen kans gehad om dit spel te spelen. Dus dat het topic nu volgespamt wordt met info over de beta is imo een kleine prijs om te betalen voor de eerdere release op de 360.
Zo wat een vijandelijkheid zeg, tjees, kan je ook vriendelijker zeggen, hij zegt alleen maar wat, wat ook vriendelijk bedoeld is.Slasher schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:16:
[...]
Dat zijn wij al tijden aan het doen, dus lees de draad voordat je blaat!
[ Voor 43% gewijzigd door Speedy55 op 23-01-2007 09:26 ]
Nou of het vriendelijk bedoeld was wat Het Fantoom zei dat weet ik niet.Speedy55 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:25:
[...]
Zo wat een vijandelijkheid zeg, tjees, kan je ook vriendelijker zeggen, hij zegt alleen maar wat, wat ook vriendelijk bedoeld is.
Maar goed ontopic:
Ik hoop dat jullie de demo open beta client snel krijgen zodat jullie ook kunnen genieten van het geweldige spel
Amen, you just nailed it.
Precies wat je zegt, dit gebeurd bij elke release. Ik werd ook gek van die posts hier toen de xbox360 versie uit kwam, maar het is nou eenmaal 'part of the deal'. Tussen onze beta-posts door is er echter ook niet echt iets interessants gepost, dus read on zou ik willen zeggen. No hard feelings
Back to the beta. Die gast van Atari zei gisteren (voor hun rond 15.00) dus dat hij dan vandaag zou komen. Leuk een aardig, maar dat zit dus tussen, laten we zeggen 10.00 en 20.00 hun tijd. Plus zes uurtjes betekend dus tussen 16.00 en 03.00, dus we kunnen nu gewoon even 6 uur rustig adem halen en niet aan die beta proberen te denken
Het Fantoom is altijd vriendelijk.Slasher schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:31:
[...]
Nou of het vriendelijk bedoeld was wat Het Fantoom zei dat weet ik niet.
Maar goed ontopic:
Thank God, wéér een nacht overleefd zonder dat TD:U open bèta langs m'n neus is gegaan
Ik was al bang dat alle mensen buiten Europa die 25.000 keys zouden inpikken
Ik was al bang dat alle mensen buiten Europa die 25.000 keys zouden inpikken
[ Voor 76% gewijzigd door Jejking op 23-01-2007 10:15 ]
Die mogelijkheid is er vandaag opnieuw hoor
Uitstel is afstel he
Nee serieus, ik hoop dat het vandaag wél overdag gelaunched wordt... 6/8 uur tijdsverschil dus op z'n vroegst kunnen we hem verwachten rond 16 uur, al lijkt me dat idle hope
Heeft iemand trouwens nog een oude probably-niet-werkende-key voor me liggen zodat we kunnen kijken of het offline-gedeelte van de eerste bèta nog werkend te krijgen is? Just to get a taste, want 25.000 keys zijn zo op natuurlijk! Waarschijnlijk gaat die poging stranden maar het is te proberen natuurlijk.
Edit: de oude client zegt as expected: ''activation process terminated''. No-go
[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 23-01-2007 10:54 ]
Fileplanet is nu down voor 'maintenance' (ye right), maar voordat ze down gingen was de Launch pagina van TDU vernieuwd. Ik heb me heel snel ingeschreven voor de BETA, en ik zou binnenkort bericht krijgen
Waren wat vragen over system specs, eerdere beta tests en welke racegames je bezit/speelt.
Wordt nog leuk dit

Wordt nog leuk dit

Hmm had ik ook gedaan, maar no questions voor mij dan... vreemd? Nou ja, straks nog ff checkenCrusher77 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:57:
Fileplanet is nu down voor 'maintenance' (ye right), maar voordat ze down gingen was de Launch pagina van TDU vernieuwd. Ik heb me heel snel ingeschreven voor de BETA, en ik zou binnenkort bericht krijgenWaren wat vragen over system specs, eerdere beta tests en welke racegames je bezit/speelt.
Wordt nog leuk dit
Kun je de directe link hier even posten (als je hem nog in je geschiedenis hebt staan).Crusher77 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:57:
Fileplanet is nu down voor 'maintenance' (ye right), maar voordat ze down gingen was de Launch pagina van TDU vernieuwd. Ik heb me heel snel ingeschreven voor de BETA, en ik zou binnenkort bericht krijgenWaren wat vragen over system specs, eerdere beta tests en welke racegames je bezit/speelt.
Wordt nog leuk dit
Dan kunnen we daar dadelijk gelijk registeren als alles weer online is
IK hoop dat dit waar is want ik heb geen zin om nog eens te moeten wachten op een key. IK wil hem gewoon net als bij Supreme commander meteen in mijn browser krijgendjmantri schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:11:
Dat is dus de oude crusher. Had ik voor de closed beta ook ingevuld
Hmmm, dat is voor de oude geloof ik, daar heb ik me een week geleden ookal bij aangemeld.
Work hard & be brave.
Nee toen was die inschrijf pagina heel anders, tis nu een nieuwe sinds vanmorgen
Fileplanet is weer up, even naar die link gekeken wat je gaf en die was er eerder ook al. Is dus waarschijnlijk gewoon voor de oude (tenzij ze die ook gaan gebruiken voor de nieuwe).Crusher77 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:22:
Nee toen was die inschrijf pagina heel anders, tis nu een nieuwe sinds vanmorgen
FP doet het weer, maar je kan daar niet inschrijven meer zo te zien.Crusher77 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:22:
En:
BetaTestAdmin,AdministratorAtari, Inc. -> "Looking bad for today. We ran into a snag so it looks like tomorrow!
Sorry! "
[ Voor 20% gewijzigd door Phyxion op 23-01-2007 11:52 ]
Dat betekent dus dat ie vandaag komt.FnF schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:50:
[...]
FP doet het weer, maar je kan daar niet inschrijven meer zo te zien.
En:
BetaTestAdmin,AdministratorAtari, Inc. -> "Looking bad for today. We ran into a snag so it looks like tomorrow!
Sorry! "
EDIT: En FP is weer down for maintenance
[ Voor 5% gewijzigd door deCube op 23-01-2007 11:57 ]
Work hard & be brave.
Dat was van gisteren mate. FilePlanet is weer down... Suspicious!FnF schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:50:
En:
Sorry! "
IGN werkt in ieder geval nog wel.
Verwijderd
Dit soort nutteloze mededelingen horen niet in dit topic thuis!
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 14:54 ]
Die beta die je nu kunt downloaden is alleen voor betalende-members
Leef lekker in het nu, er is niks anders
http://www.fileplanet.com/promotions/testdrive/landing.aspx
Hier staat nu een "Subscribers exclusive". Worden wij hier hard genomen? Of was dit al zo?
Hier staat nu een "Subscribers exclusive". Worden wij hier hard genomen? Of was dit al zo?
Verwijderd
Dat is nog van de closed beta.Joss schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:26:
http://www.fileplanet.com/promotions/testdrive/landing.aspx
Zou inderdaad weer echt iets voor fileplanet zijn om hier weer een membership aan te willen koppelen, stelletje geldwolven.
* MAX3400 leest terug... Owja, de beta-roddels.
Gisteren heerlijk gespeeld met 4 man in multiplayer-modus. Erg gelachen om "le Predateur" die redelijk vervelend bezig was maar uiteindelijk toch nog lekker met Nederlanders kunnen rijden van "GoT - Tweakers".
Gisteren heerlijk gespeeld met 4 man in multiplayer-modus. Erg gelachen om "le Predateur" die redelijk vervelend bezig was maar uiteindelijk toch nog lekker met Nederlanders kunnen rijden van "GoT - Tweakers".
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik wil binnenkort ook even meedoen met een race van de GoT Club
Ik zit er als het goed is al bij, mn gamertag = DWN
If you do not change direction, you may end up where you are heading
[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 14:54 ]
Work hard & be brave.
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 14:54 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 14:54 ]
De mensen worden gek... Niet allen hier is het een bende, maar ook op ALLE andere forums, en dan met name de Atari forums worden overspoeld met stomme opmerkingen..
Ik weet wel dat het moeilijk is, maar wij nuchtere Hollanders zouden beter moeten weten...
Gewoon een Explorer opstarten met www.fileplanet.com en op die F5 knop rammen eens in de minuut. Of je doet het nog beter en neemt Firefox met de "ReloadEvery" expansie, net als ik.
En wachten op de bekendmaking op de frontpage.
Ik weet wel dat het moeilijk is, maar wij nuchtere Hollanders zouden beter moeten weten...
Gewoon een Explorer opstarten met www.fileplanet.com en op die F5 knop rammen eens in de minuut. Of je doet het nog beter en neemt Firefox met de "ReloadEvery" expansie, net als ik.
En wachten op de bekendmaking op de frontpage.
*knip
Maar misschien is het even leuk om wat filmpjes op youtube te gaan kijken ofzo, staan ook filmpjes op van de closed beta. En op deze site kun je ook wel wat moooie filmpjes downloaden, http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=42056
Maar misschien is het even leuk om wat filmpjes op youtube te gaan kijken ofzo, staan ook filmpjes op van de closed beta. En op deze site kun je ook wel wat moooie filmpjes downloaden, http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=42056
[ Voor 67% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 18:49 ]
Ease down gentlemen... het lijkt erop dat het wachten (te)veel van de zenuwen vergt.
Overigens, van mensen die de X360-versie al hebben, verandert het geluid van auto's ook als je ze tuned? Want ik neem aan dat er onder de motorkap dan dingen veranderen. Het geluid in NFS: Most Wanted enzo veranderde wel als je ging upgraden. Iemand?
Overigens, van mensen die de X360-versie al hebben, verandert het geluid van auto's ook als je ze tuned? Want ik neem aan dat er onder de motorkap dan dingen veranderen. Het geluid in NFS: Most Wanted enzo veranderde wel als je ging upgraden. Iemand?
Is met niet opgevallen. Wat me wel is opgevallen dat het lijkt alsof versnellingen langer zijn geworden op sommige stukken. Maar ja, het is een arcade-racer dus dat versnellingenverhaal zal wel niet kloppen.Jejking schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:49:Overigens, van mensen die de X360-versie al hebben, verandert het geluid van auto's ook als je ze tuned? Want ik neem aan dat er onder de motorkap dan dingen veranderen. Het geluid in NFS: Most Wanted enzo veranderde wel als je ging upgraden. Iemand?
*knip
T is misschien ook wel leuk om met het 3e deel te beginnen als de beta uit is
Ik hoop wel dat het motor geluid veranderd, maar ik vind zoizo dat als ik een filmpje op youtube kijk het autogeluid best nep is en dat het gelluid van alle auto's niet ver van elkaar ligt, ik bedoel het heeft gewoon geen inhoud.Jejking schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:49:
Ease down gentlemen... het lijkt erop dat het wachten (te)veel van de zenuwen vergt.
T is misschien ook wel leuk om met het 3e deel te beginnen als de beta uit is
[ Voor 19% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 18:49 ]
Verwijderd
Mwa je zal wel duidelijk verschil horen hoor tussen een Ford GT en pak 'm beet een Ferrari Enzo
AMD1800 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:
[...]
*knip
[...]
Ik hoop wel dat het motor geluid veranderd, maar ik vind zoizo dat als ik een filmpje op youtube kijk het autogeluid best nep is en dat het gelluid van alle auto's niet ver van elkaar ligt, ik bedoel het heeft gewoon geen inhoud.
Kon het gewoon niet laten
Trouwens, kan je met TMU ook andere auto's rammen?
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 23-01-2007 18:49 ]
Kan ik wel om lachen hoor.FnF schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:59:
[...]
Kon het gewoon niet laten
Trouwens, kan je met TMU ook andere auto's rammen?
is trouwens een headsetje met microfoon handig voor TDU? en waarom
[ Voor 70% gewijzigd door AMD1800 op 23-01-2007 17:01 ]
Ja... Als je met anderen speelt en lekker wil ouwehoeren.AMD1800 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:00:
is trouwens een headsetje met microfoon handig voor TDU? en waarom
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.