[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Dat is volgens mij dezelfde inschrijving van de fileplanet closed beta. Tenminste daar heb ik mij eerst ingeschreven.
Maar de inschrijving van de nieuwe zal echt niet op een zaterdag avond zijn denk ik?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uh, de open pc beta zou toch de 20e van januari komen, deze inschrijving is nieuw ja, heb hem van een atari forum;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een ander forum stond dat hij word uitgesteld tot 9 maart.

http://www.clubic.com/act...test-drive-unlimited.html

Is dit waar:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:46:
Op een ander forum stond dat hij word uitgesteld tot 9 maart.

http://www.clubic.com/act...test-drive-unlimited.html

Is dit waar:?
Ik zou het maar niet al te veel in geloven. Die sites zeggen wel meer, ik zou er pas in gaan geloven ls een stuk of tien beetje goede sites het melden. Ik vind zoiezo wel dat ze er een bron bij moeten zetten met al die geruchten enzo.

oja btw, ik ga nieuwe pc kopen met C2D6300, 1Gb PC5300 geheugen en een VGA van MSI RX1950Pro. Zou ik TDU daar een beetje goed op kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 17:03
AMD1800 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:55:
[...]

Ik zou het maar niet al te veel in geloven. Die sites zeggen wel meer, ik zou er pas in gaan geloven ls een stuk of tien beetje goede sites het melden. Ik vind zoiezo wel dat ze er een bron bij moeten zetten met al die geruchten enzo.

oja btw, ik ga nieuwe pc kopen met C2D6300, 1Gb PC5300 geheugen en een VGA van MSI RX1950Pro. Zou ik TDU daar een beetje goed op kunnen spelen?
in de 1e instantie zou ik JA zeggen, ma ik heb me vaker verbaasd laatste tijd over hoe zwaar spellen kunnen zijn.
opzich zou ik proberen voor 2 gig te gaan, als het héél even kan, zo niet, dan iig die ene gig wel op één bankje en niet 2 x 512 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het aardig krap een x1950pro op een 1600x1200, maar als je op 1024/768 draait zou het nog best wel is een goede combinatie zijn met een e6300, denk wel in dat cpu dan bottleneck is;)
tdu is met eye candy aan echt een heel zwaar spel..heb ik ergens zitten lezen, 7900tgx ->30 fps op 1600/1200 :/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:38:
uh, de open pc beta zou toch de 20e van januari komen, deze inschrijving is nieuw ja, heb hem van een atari forum;)
Van TDU forum: 22 januari. Dus nog even voorbij het weeken wachten :)

Mijn G25 is er klaar voor, tot die tijd maar even wat potjes rFactorren of gewoon voor de lol wat spelen, I'm just dying to get driving! :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:18:
volgens mij is het aardig krap een x1950pro op een 1600x1200, maar als je op 1024/768 draait zou het nog best wel is een goede combinatie zijn met een e6300, denk wel in dat cpu dan bottleneck is;)
Denk het niet hoor.. De CPU van jou is krachtig genoeg, en de game heeft veel meer aan een GPU.. Degenen die CPU nodig hebben zijn meer een uitzondering..

Verder wil ik weten: Hoe is dit spel nu te bespelen met het keyboard? Ik ben niet zo'n überpro racer, en heb geen stuur van een paar honderd euro.. Is het op een eventuele 'simpel' lekker te spelen, met de knoppen?

@onder: Nee, dan haal ik nog liever een stuur dan zo'n onding van een gamepad :X :+

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 20-01-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:30:
[...]

Denk het niet hoor.. De CPU van jou is krachtig genoeg, en de game heeft veel meer aan een GPU.. Degenen die CPU nodig hebben zijn meer een uitzondering..

Verder wil ik weten: Hoe is dit spel nu te bespelen met het keyboard? Ik ben niet zo'n überpro racer, en heb geen stuur van een paar honderd euro.. Is het op een eventuele 'simpel' lekker te spelen, met de knoppen?
Mja, ik denk dat het wel goed te doen zal zijn.

Zelf heb ik ook geen stuurtje, maar ik ga een xbox controller halen voor me pc, heb je toch iets meer controlle over de hoeveelheid je stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind een joypad prima sturen maar vind een stuur toch eiglijk beter(heb eht dan over microsoft x360 controller)

heb helaas maar goedkoop gammel stuurtje :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55

BioHazard

*\o/*

Ik heb een G25, kan dus niet wachten om het spel ermee te proberen. Ik hoop echt dat ik in die beta kom. Kan niet wachten tot de release :P :/ Prachtig toch om een auto te pakken, en lekker dat eiland te verkennen, terwijl je zelf schakeld enzo :)

[ Voor 27% gewijzigd door BioHazard op 21-01-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik hoop dat voor de pc ook de xbox gamepad wordt ondersteund :) Heb wel een stuurtje, maar als ik even snel wil racen is die controler super makkelijk.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:27
hallo

Ik ben net actief met de 360 en heb td unlimited aangeschaft
Wil iemand mij ook toevoegen en inviten? Mijn gamertag is "charleychui"

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
boblelie schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 21:59:
[...]

in de 1e instantie zou ik JA zeggen, ma ik heb me vaker verbaasd laatste tijd over hoe zwaar spellen kunnen zijn.
opzich zou ik proberen voor 2 gig te gaan, als het héél even kan, zo niet, dan iig die ene gig wel op één bankje en niet 2 x 512 doen.
ok dan, dat wordt dus een gig op een bankje :)

bedankt voor al jullie reacties
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:45:
[...]

Mja, ik denk dat het wel goed te doen zal zijn.

Zelf heb ik ook geen stuurtje, maar ik ga een xbox controller halen voor me pc, heb je toch iets meer controlle over de hoeveelheid je stuurt.
Ik heb ook geen stuurtje, maar een draadloos trust toetsenbord, ik hoop dat het daar ook mee gaat lukken. Ik vind trouwens wel dat je met een toetsenbord fijner kan racen dan zo'n controller, of is dat een kwestie van wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
verschil tussen keyboard en gamepad is niet eens zo gek veel, met de gamepad kun je wel analoog sturen wat je een voordeel geeft.
én je kan lkkr erlaxt op de bank etc liggen.

maar het hoeft geen wennen te zijn, ik ken een paar mensen die niet met een gamepad kunnen spelen omdat ze gwn niet kunnen sturen met hun linker hand 8)7
duzz et is gewoon jou persoonlijke voorkeur.

ik persoonlijk vind keyboard et minste,
gamepads geven toch meer het id dat je met een spel bezig bent.
ma eigenlijk moet je dit soort spellen gwn met een stuur doen!!!

en nee, dat hoeft niet duur te zijn, ik heb 2e hands een hastikke mooi stuurtje op de kop getikt
http://www.tomshardware.p...ges/thrustforcevolant.jpg

25 euri 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Dit is niet de oude link als het goed is, want die zag er anders uit.

http://www.fileplanet.com/promotions/tdu/

Maybe is het de goede link alvast. Ik dacht, there's no harm posting it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
BioHazard schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:17:
Dit is niet de oude link als het goed is, want die zag er anders uit.

http://www.fileplanet.com/promotions/tdu/

Maybe is het de goede link alvast. Ik dacht, there's no harm posting it ;)
Die link was gister ook al gepost (kijk eens naar de vorigge pagina ;) ). Maar blijf zoeken :9~.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
boblelie schreef op zondag 21 januari 2007 @ 10:54:

en nee, dat hoeft niet duur te zijn, ik heb 2e hands een hastikke mooi stuurtje op de kop getikt
http://www.tomshardware.p...ges/thrustforcevolant.jpg

25 euri 8)
\

specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

king of rats schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:30:
[...]

Die link was gister ook al gepost (kijk eens naar de vorigge pagina ;) ). Maar blijf zoeken :9~.
Je hebt gelijk, mijn fout. Nu hopen dat dat de juiste signup ook is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
misschien toch ook nog een stuurtje kopen:

- Logitech http://www.logitech.com/i...,CRID=2217,CONTENTID=9489
- Trust 3300 http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=13152
- Trust 3100 http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=13153

De logitech heeft zuignappen om vast te zetten, weet iemand of dat een beetje werkt. En ja trust hum hum de 3300 vind ik wel mooi maar het is toch trust en daar hoor je niet veel goeds over.

Maar heeft iemand ervaring met 1 van deze stuurtjes? Help me om een keuze te maken uit deze 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al mischien hoelaat de beta morgen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik zou trust iig ver links laten liggen, dat soort pedalen heb ik ook ooit gehad en dat rijd echt voor geen meter. Dan zou ik eerder zeggen, kijk of je ergens nog een nieuwe of anders een 2e handse DFP kan uithalen. Mijnes heeft 7 tientjes gekost dus duur hoeft een stuurtje niet te zijn ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Wist ik maar hoelaat die kwam, dan zou ik zeker weten dat ik achter mijn PC zat. Maar nee niemand weet de precieze tijd. We hebben alleen een datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een Shelby binnengekomen is in de showroom, wacht er al redelijk lang op.

De Highway to Success speed challenge (de laatste voordat ik ze allemaal heb) is alleen te doen met een Shelby en de prijzen die ze op de Live Marketplace vragen voor een (ongetunede) Shelby ga ik niet betalen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

Stoney3K

Flatsehats!

BioHazard schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:14:
Wist ik maar hoelaat die kwam, dan zou ik zeker weten dat ik achter mijn PC zat. Maar nee niemand weet de precieze tijd. We hebben alleen een datum :)
Me too, ik gok voorlopig even op 0:00 GMT, dat ze hem dus al klaar hebben staan, maar het kan ook goed pas zijn als de hele bende bij Atari wakker is geworden en ze de boel op 'open' gezet hebben.

Werkt de install ISO die op FilePlanet staat hier nog mee of moeten we een nieuwe client downloaden?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik denk dat het een nieuwe is, dus dat de oude beta niet meer werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Gunner schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:16:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een Shelby binnengekomen is in de showroom, wacht er al redelijk lang op.

De Highway to Success speed challenge (de laatste voordat ik ze allemaal heb) is alleen te doen met een Shelby en de prijzen die ze op de Live Marketplace vragen voor een (ongetunede) Shelby ga ik niet betalen
Dat is echt niet te zeggen. Ik heb een paar keer een auto gereserveerd en sommige kreeg ik al na 3 minuten en op een andere (Daytona oid?) heb ik een week moeten wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja die Daytona moet ik nog hebben ja :(

Een week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gunner schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:50:

Is dat niet afhankelijk van welke transports je hebt gedaan? Als in; als je bijvoorbeeld een Lamborghini Miura hebt verplaatst, is 'ie dan niet sneller beschikbaar bij de dealer?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Stoney3K schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:56:
[...]

Me too, ik gok voorlopig even op 0:00 GMT, dat ze hem dus al klaar hebben staan, maar het kan ook goed pas zijn als de hele bende bij Atari wakker is geworden en ze de boel op 'open' gezet hebben.

Werkt de install ISO die op FilePlanet staat hier nog mee of moeten we een nieuwe client downloaden?
Alles gerelateerd aan de eerste beta werd vanuit amerika 'geregeld'. Een stresstest van de servers vond bijvoorbeeld plaats om 02.00u 's nachts onze tijd. De kans is dus groot dat ie daar 's morgens = eind van de middag onze tijd beschikbaar is.

De ISO van de vorige beta is onbruikbaar. Er is aangekondigd dat er een hele nieuwe komt, omdat er dermate veel fixes doorgevoerd zijn dat die niet met een patch te verwerken waren.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Gunner schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:50:

Het is volgens mij toeval hoe lang je moet wachten. Toen de Daytona bij mij eindelijk beschikbaar was had ik geen geld meer dus ik heb hem nou nog steeds niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Wekko306 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:55:
[...]

Het is volgens mij toeval hoe lang je moet wachten. Toen de Daytona bij mij eindelijk beschikbaar was had ik geen geld meer dus ik heb hem nou nog steeds niet :P
ik hoop dat het bij de pc versie niet zo gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
sjees uhm pfoeh

force feedback
usb
pookje
flappy pedals
navigatie stickje links op stuur
6 knoppen op het stuur.

voor de rest is het een prima ding, schakelt heerlijk en de force feedback is zo zwaar dat je na 10 min spierpijn krijgt als je zoals ik met je linker hand stuurt en met je rechter hand schakelt.
dat was ook de rede waarom ik de feedback wat heb terug geschroefd met de software.
nu glij ik over de wegen.

op marktplaats werd dat stuur toen ik er 1 zocht best veel aangeboden dus dat zou je kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het 100% zeker dat je een nieuwe ISO moet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien is het wel een .zip.
Maar het is zeeer waarschijnlijk dat het een andere iso is.
Ik snap niet waar je je druk om maakt. Het gaat imo eerder om het bemachtigen van een key. Het downloaden van de demo lukt dan wel.

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 21-01-2007 23:30 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Waar kunnen we eigenlijk zo'n key vandaan toveren op het moment dat ze beschikbaar komen ? Een url die ik mss de hele dag kan refreshen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

C.44 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 23:54:
Waar kunnen we eigenlijk zo'n key vandaan toveren op het moment dat ze beschikbaar komen ? Een url die ik mss de hele dag kan refreshen ?
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 :?
Komop, bekijk zelf de beta forums op het net, en als daar niemand iets erover zegt is het misschien wel niet bekend.

[ Voor 27% gewijzigd door fsfikke op 21-01-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Ik heb morgen ook geen tijd om constant te refreshen om zo'n key te bemachtigen, maar ik ga er vanuit dat er 's avonds wel een torrentje beschikbaar zal zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het Fantoom schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:06:
Ik heb morgen ook geen tijd om constant te refreshen om zo'n key te bemachtigen, maar ik ga er vanuit dat er 's avonds wel een torrentje beschikbaar zal zijn. O-)
Net als voor de closed beta :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Vergeet die torrent maar fijn.

Heb je helemaal niets aan. Je moet die beta gewoon weer activeren en dat kan maar 1 of 2 x per key. Zonder key start het spel gewoon niet op.

Ik zou trouwens niet de hele dag gaan zitten refreshen, het is helemaal geen zekerheid dat ie morgen echt beschikbaar is. Die datum is genoemd als mogelijkheid en daarvoor zou ie aangekondigd worden. Die aankondiging is nog nergens geweest, ook niet op het tdubetaforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft die game toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Denk dat je deze nacht niet meer wil gaan zitten wachten :P Ik kijk morgen avond wel weer als ik weer thuis ben... Anders wacht ik mooi tot ie in de winkels ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Nog steeds geen key... :(

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
ben vandaag vrij...dus die beta moet ik hebbeeeeen:P

edit: misschien komt de beta echt vandaag
Wie einige wiesen startet ab heute die Open-Beta. Hier haben wir noch ein paar wichtige Infos für euch von Open-Beta:

Teilnehmerzahl : 25.000
Wann : ab 22. Januar 2007
Voraussetzungen : Open-Beta-Client von Fileplanet, Open-Beta-Key
Infos : Das Los entscheidet über die Teilnahme an der Open-Beta. Noch haben wir keine URL zur Anmeldung. Sobald diese bekannt ist, poste ich sie hier. Dann einfach anmelden und warten, ob man ausgewählt wurde.
bron: Duitse TDU site

[ Voor 84% gewijzigd door Cubic X op 22-01-2007 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
k denk dat ie om 18.00 uur komt was ook zo met battlefield 2142 beta maar dies van EA dus mischien komt atari eerder omdat ze in de uk zitten.
ben vandaag toch lekker vrij van school dus k zie wel >:)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zien jullie trouwens bij de 360 versie veel mensen online? Ik zie maar heel af en toe wat rondrijden, en bij de muliplayer races zie ik alleen bij waikiki wat mensen rondhangen maar verder ook weinig.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag bij mij op de 360 ook altijd maar een handjevol mensen rondrijden. Als het er 4 tegelijk waren was het veel.

Voor de rest is het best een leuk spel, maar veel van de challenges zijn eigenlijk te makkelijk. De meeste haalde ik altijd wel in 1 keer, sommige moest ik op zijn hoogst 3 keer doen voordat ik goud had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:17:
Ik zag bij mij op de 360 ook altijd maar een handjevol mensen rondrijden. Als het er 4 tegelijk waren was het veel.
Ik dus nog minder :) Ook weinig "bots" ook heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:17:

Voor de rest is het best een leuk spel, maar veel van de challenges zijn eigenlijk te makkelijk. De meeste haalde ik altijd wel in 1 keer, sommige moest ik op zijn hoogst 3 keer doen voordat ik goud had.
Ik haal het meeste ook wel in 1x, als je tenminste de juiste auto gebruikt. Als je jezelf wilt uitdagen pak je gewoon een keer niet de snelste die je in die klasse hebt, kan ook leuk zijn.

Verder is het aantal races zo hoog dat het mij niet uitmaakt dat ik niet alles 3x opnieuw moet proberen voordat ik goud heb. Al zou dat wel meer geld opleveren :P

@ al die ongeduldigen hierboven: wacht gewoon tot iemand de link post. Al dat geneuzel over of ie er al is of niet helpt helemaal niets. Het is hoogstens erg irritant voor mensen die hier het topic zitten te volgen in de hoop dat er nieuws is.

[ Voor 27% gewijzigd door B-Buster op 22-01-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
B-Buster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:35:
[...]

@ al die ongeduldigen hierboven: wacht gewoon tot iemand de link post. Al dat geneuzel over of ie er al is of niet helpt helemaal niets. Het is hoogstens erg irritant voor mensen die hier het topic zitten te volgen in de hoop dat er nieuws is.
what he is saying 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:09:
Zien jullie trouwens bij de 360 versie veel mensen online? Ik zie maar heel af en toe wat rondrijden, en bij de muliplayer races zie ik alleen bij waikiki wat mensen rondhangen maar verder ook weinig.
Dat komt gedeeltelijk ook omdat er constant gezeik is met die TDU-servers. Beter is om een keer met een stel GoT'ers (al dan niet via de club) af te spreken en gewoon eens ranked te gaan scheuren. Dan worden er hopelijk nog wat achievements behaald en kan je gewoon NL spreken.

En natuurlijk ergens afspreken waar weinig anderen zitten; desnoods ergens in het midden van het eiland of helemaal rechtsboven.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 22-01-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zag ergens een in het noorden van het eiland een Audi dealer waar je niet in kon? Zou dat eventueel later toegevoegd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:29:
Ik zag ergens een in het noorden van het eiland een Audi dealer waar je niet in kon? Zou dat eventueel later toegevoegd worden?
Je heb daar toch een Lexus dealer, waarvan je de content eerst moet dowloaden via marketplace.
Slasher schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:09:
Dit komt, omdat er verschillende servers zijn. Dus je kan in een andere server zitten waardoor je je vriend of een andere player niet kan zien. Terwijl je toch op de zelde plek staat.
MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:44:
[...]

Dat komt gedeeltelijk ook omdat er constant gezeik is met die TDU-servers. Beter is om een keer met een stel GoT'ers (al dan niet via de club) af te spreken en gewoon eens ranked te gaan scheuren. Dan worden er hopelijk nog wat achievements behaald en kan je gewoon NL spreken.

En natuurlijk ergens afspreken waar weinig anderen zitten; desnoods ergens in het midden van het eiland of helemaal rechtsboven.
Dat hadden wij gisteren ook gedaan lvl 3 gehaald eindelijk. Ik had nog gekeken of je online was, maar ja helaas. We waren met 3 spelers (tweakers) en dan racen totdat iemand archievment binnen had en dan de andere andere laten winnen. Zo ook met instant challange gedaan. Best leuk eigenlijk met een groep racen en dan NL spreken.

We waren ook begonnen met die club race's maar daar is geen beginnen aan, we waren al blij als we de finish haalden, laat staan winnen 8)7 .

Trouwens als je geen verbinding krijg met de server, het spel opnieuw opstarten, na paar keer wil het wel helpen. Bij mij is het tot nu toe altijd gelukt. Meestal na 3 of 4 keer.

[ Voor 11% gewijzigd door sekeroglan op 22-01-2007 12:11 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sekeroglan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:08:
[...]

Dit komt, omdat er verschillende servers zijn. Dus je kan in een andere server zitten waardoor je je vriend of een andere player niet kan zien. Terwijl je toch op de zelde plek staat.
Dat is dan toch heel slecht geregeld IMO, iedereen zou toch hetzelfde moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:11:
[...]

Dat is dan toch heel slecht geregeld IMO, iedereen zou toch hetzelfde moeten kunnen zien.
Ja, inderdaad heel slecht.

Gisteren waren we elkaar aan het zoeken terwijl we op het zelfe punt stonden. Toen ging Cpt Raptor de spel opnieuw starten en toen zag ik hem wel. Dus ff opnieuw starten en geluk hebben dat je in de zelfde server komt.

[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 22-01-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sekeroglan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Gisteren waren we elkaar aan het zoeken terwijl we op het zelfe punt stonden. Toen ging Cpt Raptor de spel opnieuw starten en toen zag ik hem wel. Dus ff opnieuw starten en geluk hebben dat je in de zelfde server komt.
Ja precies, ik snap wat je bedoelt, ik dacht alleen dat het probleem aan mijn kant ligt, maar ik krijg verder wel dat de TDU servers available zijn dus dat moet goed zijn. Zal voor de zekerheid nog naar de NAT settings kijken.

Ik heb het spel voor de singleplayer gekocht en daar vermaak ik me prima mee, maar het zou leuk zijn als online het ook goed zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:19:
[...]

Ja precies, ik snap wat je bedoelt, ik dacht alleen dat het probleem aan mijn kant ligt, maar ik krijg verder wel dat de TDU servers available zijn dus dat moet goed zijn. Zal voor de zekerheid nog naar de NAT settings kijken.

Ik heb het spel voor de singleplayer gekocht en daar vermaak ik me prima mee, maar het zou leuk zijn als online het ook goed zou doen
Heb opzich geen problemen mee gehad. Als de server unavaible was gewoon ff het spel opnieuw starten en na een paar keer doetie het. Het moet natuurlijk niet op die manier, maar ja beter dat dan helemaal niks. Had wel ergens op TDU site gelezen dat ze ermee bezig zijn, dus misschien een update over paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:08:
Je heb daar toch een Lexus dealer, waarvan je de content eerst moet dowloaden via marketplace.
Ik zag toch duidelijk een Audi logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sekeroglan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:30:
[...]

Heb opzich geen problemen mee gehad. Als de server unavaible was gewoon ff het spel opnieuw starten en na een paar keer doetie het. Het moet natuurlijk niet op die manier, maar ja beter dat dan helemaal niks. Had wel ergens op TDU site gelezen dat ze ermee bezig zijn, dus misschien een update over paar weken.
Welke update precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Dat weet ik niet, maar de Admins op de site zeiden, dat ze ermee bezig zijn. En dat het server probleem komt omdat het er te druk is.
Gunner schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:34:
[...]

Ik zag toch duidelijk een Audi logo :)
Nu maak je mij ook nieuwsgierig. Vanavond dan maar ff goed kijken. Voor zover ik het weet heb je daar 2 auto dealers en 1 bike dealer. Maar geen Audi dealer.

[ Voor 31% gewijzigd door sekeroglan op 22-01-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:40:
Nu maak je mij ook nieuwsgierig. Vanavond dan maar ff goed kijken. Voor zover ik het weet heb je daar 2 auto dealers en 1 bike dealer. Maar geen Audi dealer.
Ik bedoelde het noorden he.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e561c084046b1e18b91f601a374f0019/full.jpg

Hier in het midden ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-05 13:28
Komt de demo vandaag nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Als je terugleest, dan weet je voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nee. Want het is een open beta test voor 25000 mensen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
wor gek van t wachte hierow het is "Alle tijden zijn GMT -5. De tijd is nu 07:34" dat is de atari-tijd ze ligge denk nog te maffe ofzo :p
als ze nou ff een tijd poste ken je wat anders gaan doen totdat ie er is maar nu moe je wachte anders ken je fluite naar je key :@

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

naaitsab schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:36:
wor gek van t wachte hierow het is "Alle tijden zijn GMT -5. De tijd is nu 07:34" dat is de atari-tijd ze ligge denk nog te maffe ofzo :p
als ze nou ff een tijd poste ken je wat anders gaan doen totdat ie er is maar nu moe je wachte anders ken je fluite naar je key :@
Is dat eerlijk? Degene die dan rond genoemde tijd het snelste op F5 drukt, de kortste inlognaam + password moet intikken, heeft gewonnen?

Ik vind het allemaal niet zo spannend om een tijd te lezen/horen voor deze beta/demo. Ten eerste heb ik een 360 met TDU en daarbij staat het spel "op korte termijn" in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:40:
[...]

Is dat eerlijk? Degene die dan rond genoemde tijd het snelste op F5 drukt, de kortste inlognaam + password moet intikken, heeft gewonnen?

Ik vind het allemaal niet zo spannend om een tijd te lezen/horen voor deze beta/demo. Ten eerste heb ik een 360 met TDU en daarbij staat het spel "op korte termijn" in de winkels.
Ej, ik heb ook een computer die zonder technische problemen werkt. Zullen we de tech-fora dan maar dichtgooien?
You get my point?
Zat ik uit dat duiste bericht haal is dat er een soort van loting gehouden wordt.

Ik vraag me zowiezo sterk af of er nu meer dan 25000 mensen achter hun pc zitten te F5'en voor de TDU demo. Misschien een paar duizend maar toch geen 25k.

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 22-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Heeft iemand de millionaires challenge al eens gereden ? Ik zit er aan te denken om hem te gaan doen, ik heb een Saleen s7 twin turbo en een Enzo allebei level 3 getuned, welke auto zal ik nemen :*)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DaWaN schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:12:
Heeft iemand de millionaires challenge al eens gereden ? Ik zit er aan te denken om hem te gaan doen, ik heb een Saleen s7 twin turbo en een Enzo allebei level 3 getuned, welke auto zal ik nemen :*)
Met een aantal B3's en alles met A kan je dat zonder problemen redden. Heb het zelfs een geprobeerd met een 430 Spider (getuned) maar daar kwam ik toch iets tekort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
DaWaN schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:12:
Van die twee zou ik zeker de Enzo nemen. De Saleen vind ik erg nerveus rijden, met de Enzo zijn bochtige wegen makkelijker te rijden.

Denk dat ik die race zelf met m'n murcielago ga proberen. Rijd net zo goed als m'n Enzo maar klinkt beter.. en je moet er toch een heel uur naar luisteren O-)

Edit: aan iedereen die driftig zit te F5'en.. aan de mededeling @ betaforum te zien kunnen jullie rustig even boodschappen gaan doen :+

[ Voor 10% gewijzigd door B-Buster op 22-01-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

B-Buster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:18:
[...]
... Rijd net zo goed als m'n Enzo maar klinkt beter.. en je moet er toch een heel uur naar luisteren O-)
*kuch* mp3's... ;) Ik rij, vooral met de transports, beter zonder in-game geluid...

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 22-01-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:19:
[...]

*kuch* mp3's... ;) Ik rij, vooral met de transports, beter zonder in-game geluid...
Leuk, maar ik schakel zelf en dan heb ik toch echt motorgeluid nodig ;)

Inclusief eigen muziek erbij uiteraard.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Buster op 22-01-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Van die twee zou ik zeker de Enzo nemen. De Saleen vind ik erg nerveus rijden, met de Enzo zijn bochtige wegen makkelijker te rijden.

Denk dat ik die race zelf met m'n murcielago ga proberen. Rijd net zo goed als m'n Enzo maar klinkt beter.. en je moet er toch een heel uur naar luisteren O-)

Edit: aan iedereen die driftig zit te F5'en.. aan de mededeling @ betaforum te zien kunnen jullie rustig even boodschappen gaan doen :+
Aah, de millionairs challenge. Heb hem zelf 2x gedaan met de MV augusta tamburini (mA)
Maar kwam 36 seconden tekort helaas.... Is het aan te raden om hem met een motor te rijden? Wil hem wel graag halen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:22:
[...]

Aah, de millionairs challenge. Heb hem zelf 2x gedaan met de MV augusta tamburini (mA)
Maar kwam 36 seconden tekort helaas.... Is het aan te raden om hem met een motor te rijden? Wil hem wel graag halen natuurlijk.
Het kan wel; er staan genoeg Agusta's in de high-score... Wel ff L3 tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:22:
[...]

Het kan wel; er staan genoeg Agusta's in de high-score... Wel ff L3 tunen?
Ja natuurlijk :)
Wat is de gouden tip voor deze challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ik weet niet of ie goed te doen is met motor. Heb hem zoals je kan opmaken uit m'n post nog niet zelf gereden. :)

Zelf laat ik de bikes zoveel mogelijk in de garage, icm een stuurtje rijden ze niet echt fijn en vind ze zowiezo redelijk irritant rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Slasher schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:25:
[...]

Ja natuurlijk :)
Wat is de gouden tip voor deze challenge?
Ik vind:

een auto nemen, zoals de Murcielago... Tunen (niet voor top speed maar voor acceleratie)... Als je auto's raakt en de politie komt achter je aan: niet stressen; het kost je toch niks als je uiteindelijk wordt aangehouden...

En wat ik zelf fijn vind: in de gaten houden op hoeveel km je teller staaat als je vertrekt want de checkpoints liggen op erg verschillende afstanden... Daarbij neem ik meestal rond 20 en 40 minuten even een korte break; peukie of koffie en dan weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Tussendoor pauze nemen is inderdaad aan te raden. Ik heb wel die andere lange race gedaan (175km ofzoiets?) en tussendoor ook even op pauze gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Link? Kan je meer posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

B-Buster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:36:
Tussendoor pauze nemen is inderdaad aan te raden. Ik heb wel die andere lange race gedaan (175km ofzoiets?) en tussendoor ook even op pauze gezet.
Sowieso; ik had ook geen idee hoe ik zat als je een uur lang moet rijden. Tot je klaar bent en je controller wil wegleggen en naar de WC moet; dat is een stuk minder interessant om te doen...

Gelukkig wil mijn dinnetje nog wel eens een beetje masseren tijdens het racen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

[...]

Of je zegt gewoon wat daar staat, aan deze mededeling hebben we ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Inderdaad tis wel handig als je je uitspraak beetje minder vaag maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Bij de closed beta hoorde een closed forum. Linken gaat dus niet.

Verder valt er weinig aan uit te leggen, het gaat gewoon nog eventjes duren voor ie er is. Het is daar net ochtend. We praten over Pacific time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

B-Buster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:05:
Bij de closed beta hoorde een closed forum. Linken gaat dus niet.

Verder valt er weinig aan uit te leggen, het gaat gewoon nog eventjes duren voor ie er is. Het is daar net ochtend. We praten over Pacific time.
Dan quote je de tekst of vertaal je hem? :?

Hoe lang is ''nog eventjes''? Pacific Time is -8 uur dus 07.15 uur. Dan kan het nog wel eens 4 uur en 45 minuten gaan duren oftewel wachten tot 20:00 GMT vanavond voordat we iets te zien krijgen? Kan je dit bevestigen B-Buster?

En zou je ook wat kunnen zeggen of je nog wat hebt aan de oude beta @ Fileplanet, of dat het een geheel nieuwe is die je moet downloaden? Dat scheelt me weer wat dataverkeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Ja zeg dat dan meteen ipv zo mysterieus te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jejking schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:13:
[...]

Hoe lang is ''nog eventjes''? Pacific Time is -8 uur dus 07.15 uur. Dan kan het nog wel eens 4 uur en 45 minuten gaan duren oftewel wachten tot 20:00 GMT vanavond voordat we iets te zien krijgen? Kan je dit bevestigen B-Buster?

En zou je ook wat kunnen zeggen of je nog wat hebt aan de oude beta @ Fileplanet, of dat het een geheel nieuwe is die je moet downloaden? Dat scheelt me weer wat dataverkeer :)
Nieuwe client werd het volgens duitse TDU site.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Jejking schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:13:
[...]

Ik zei zojuist exact wat ik weet. Er valt weinig uit te leggen, het duurt gewoon nog even. Dat staat er, niets meer en niets minder. Het kan dus inderdaad tot 8u onze tijd duren, misschien ook wel tot morgenochtend. Er is geen tijd genoemd.

Je vraag over die oude beta is al een aantal keer langsgekomen. Die is onbruikbaar omdat er veel veranderingen zijn doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hoe kan je nu je photo's bekijken op testdriveunlimited.com? Ik heb een foto via xbox-live geupload maar kan nergens op die pagina die foto bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Als iemand hier die beta kan spelen kan diegene dan een filmpje of plaatjes maken en hier neerzetten of op youtube of torrent maken van bestand, misschien ook leuk voor degenen die geen geluk hebben of zoals ik eerst nog en andere pc moeten kopen.

Bij filmpjes zou ik graag de specs van de pc erbij zien staan, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Op het gewone engelstalige forum kan de server het niet meer aan lol.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gebeurd wel vaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ja dat had ik al eerder gemerkt maar nu kom ik er echt niet meer op. Of gebeurt dat ook vaker?

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste paar dagen krijg ik die melding cotinue _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
sekeroglan schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:13:
[...]

Als je je map opent en dan filtert op friends en dan op een friend klikt (niet ernaast, echt erop!), lukt het dan nog niet? Bij mij is het tot nu toe altijd gelukt namelijk. Elke keer dat ik naar een friend teleport kom ik ook in dezelfde server, al duurt het soms even 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over welke site hebben jullie het? van Atari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Dat forum is al dagelijks een tijd down sinds de 360 versie uit is. Ze moeten daar eens wat aan die servers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, ik zit er nu op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don't believe the hype...! Als deze game straks tegenvalt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de hele tijd "De server is momenteel te druk. Probeer het later opnieuw." |:(
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!

* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.