Elect a clown, expect a circus.
Ja de meeste wel. Heb weleens gemerkt dat de speciale missies zoals auto wegbrengen niet op de map verschijnen, maar normale races wel afaik.Slasher schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:02:
Als je met een challenge bezig bent, en je rijdt langs een stuk waar een nieuwe challenge is (die zie je volgens mij niet tijdens een challeng)
Zijn ze na de challenge "gewoon zichtbaar" op de map? Het lijkt mij toch wel?
Wees er snel bij, er zijn maar 25.000 plaatsen, op = op!
* Jejking is al bijna klaar met de download
Edit: de eerste spoiler van me over het spel:
[ Voor 8% gewijzigd door Jejking op 15-01-2007 18:42 ]
Verwijderd
Kan je hem trouwens ook met IGN account downloaden?
flauw, als ik de fora mag geloven moeten we nog minstens een weekje wachtenJejking schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:39:
De FilePlanet TD:U Open Beta is uit!![]()
![]()
Wees er snel bij, er zijn maar 25.000 plaatsen, op = op!
* Jejking is al bijna klaar met de download
Edit: de eerste spoiler van me over het spel:
spoiler:Sorry jongens, ik kón het niet gewoon ff niet laten!

Ik kan namelijk 1 auto shop niet binnen treden. Ik sta ervoor maar er gebeurd niks, krijg ook geen logo ofzo. Maar volgens de Map die ik van hier had gedownload moetie daar liggen maar krijg alleen niks te zien daar.

Om deze shop gaat het.
Na het lezen van de hele topic nuttige info gevonden. En heb eindelijk Alle showrooms gevonden.
[ Voor 41% gewijzigd door sekeroglan op 15-01-2007 20:58 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Als die beta toch uit is kan iemand hem dan uploaden naar een site en dan hier de downloadlink plaatsen, hoeft niet iedereen ervoor te betalen.
[ Voor 27% gewijzigd door AMD1800 op 15-01-2007 20:15 ]
ik zie je bericht, denk: SNEL SNEL SNEL!!!!!!!!!
nieuw venster open, 2 sec later is de site aan het laden..... SHIT
jammer
Dit deed ik dus ook, maar bij mij gaat het lichtje nu pas brandennick_haak schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:15:
whahaha, wat ben jij een rotzak jejking
ik zie je bericht, denk: SNEL SNEL SNEL!!!!!!!!!
nieuw venster open, 2 sec later is de site aan het laden..... SHIThij maakt een grapje.
jammer

Grapjuh jongens, moet kunnen, en niét slaan
En tja, toen was het niet waar, en nu moet ik huilen
Verwijderd
Weet iemand van de xbox 360 spelers hoe je autos van een bestaand huis in een ander huis zet?
Ik weet hoe ik autos kan wisselen met elkaar tussen huizen. Maar als ik een nieuw huis heb en wil die meteen vol zetten met wagens van een ander huis lukt dat niet

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd

Ziet er heeel mooi uit, hoop dat dit geen NFS racefeeling heeft.
Wat voor een soort races zijn het btw? track of door steden?
steden en landschapixl85 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:03:
Whow! ik zie deze game nu pas!
Ziet er heeel mooi uit, hoop dat dit geen NFS racefeeling heeft.
Wat voor een soort races zijn het btw? track of door steden?
http://www.ownage.nl/news/17737/
Ziet er goed uit maar ik vraag me af wat voor grafisch monster je op je bureau moet hebben staan om die screenshots met 60fps te kunnen spelen...Nordcore schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:01:
ik denk dat deze info link vast al eens is toegevoegd maar ik heb hem iig nog neit voorbij zien komen, er staan wat screenshots en informatie over de pc versie:
http://www.ownage.nl/news/17737/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Is er zoveel verschil tussen de PC versie en de X360?Voor deze versie is er meer dan 1500 kilometer aan wegen bij gedaan, alsmede een hele lading nieuwe auto's.
ik denk dat ze duiden op het verschil met een voorgaande versie van test drive, veel verschil zal er niet zijn vrees ik, tussen de 360 en pc versie...Gunner schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:25:
[...]
Is er zoveel verschil tussen de PC versie en de X360?
Misschien al die update packs die de X360 heeft gekregen?Gunner schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:25:
[...]
Is er zoveel verschil tussen de PC versie en de X360?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Is dat niet die Lexus dealer (heb het al een tijdje niet meer gespeeld)?? Neem aan dat je die gratis auto al gedownload hebt?sekeroglan schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:02:
Moet je nog een special race winnen om de bike shop te openen?
Ik kan namelijk 1 auto shop niet binnen treden. Ik sta ervoor maar er gebeurd niks, krijg ook geen logo ofzo. Maar volgens de Map die ik van hier had gedownload moetie daar liggen maar krijg alleen niks te zien daar.
[afbeelding]
Om deze shop gaat het.
Na het lezen van de hele topic nuttige info gevonden. En heb eindelijk Alle showrooms gevonden.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Misschien moet je dan de PC-versie gaan spelen want volgens genoemde URL zitten er meer auto's in....FireFoz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:17:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat er geen BMW en Porsche dealer in het spel zitten.
Afgaand van de Closed Beta: Een héle dikke pc..MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:08:
[...]
Ziet er goed uit maar ik vraag me af wat voor grafisch monster je op je bureau moet hebben staan om die screenshots met 60fps te kunnen spelen...![]()
Op mijn pc (specs zie sig) haalde ik een continue fps van rond de 35. Dat bij een res. van 1280*1024, 4xAA en HDR enabled. Alle overige opties op hoogste instellingen.
Ben wel benieuwd naar die extra auto's / wegen. Voor zover ik heb kunnen zien was de closed beta identiek aan de x360 versie qua wegennet en auto's. Wellicht komt dat pas in de final? Speelde wel veeeeel lekkerder met stuurtje + shifter, dat wel
Download het extra pack op de xbox, en dan kan je een RUF RT12 kopen, next best thing to a PorscheFireFoz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:17:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat er geen BMW en Porsche dealer in het spel zitten.
Nope...Slasher schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 20:28:
Vraagje: Als je 2 profielen op je xbox hebt, en op de ene ben je al aardig ver, en op je andere profiel wil je overnieuw beginnen, liggen die savegames elkaar niet in de weg?
Verwijderd
Valt wel mee denk ik. Zo speciaal ziet het er niet uit. De auto's zien er aardig uit maar voor de rest is er echt niet zoveel op het scherm. Denk dat het op mijn x800xtpe iig wel aardig zal draaien.MAX3400 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:08:
[...]
Ziet er goed uit maar ik vraag me af wat voor grafisch monster je op je bureau moet hebben staan om die screenshots met 60fps te kunnen spelen...![]()
Ow en die blauwe Enzo op die screenshots, welke aap heeft dat bedacht?
Verwijderd
En daarom koop ik elke Ferrari in geel. Omdat geel de kleur is van het eerste exemplaar van Ferrari. Niet dat ik er enige waarde aan hecht maar om mensen zoals jij dwars te zitten in-game.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:58:
[...]
Valt wel mee denk ik. Zo speciaal ziet het er niet uit. De auto's zien er aardig uit maar voor de rest is er echt niet zoveel op het scherm. Denk dat het op mijn x800xtpe iig wel aardig zal draaien.
Ow en die blauwe Enzo op die screenshots, welke aap heeft dat bedacht?een enzo moet rood of zwart zijn en alle andere Ferrari's alleen rood.
De eerste lading wel geloof ik, de rest nietAMD1800 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:18:
krijg je eigenlijk ook een grote kaart bij het spel ?
Dan hoop ik maar dat dat klopt, wil dit spel zo graag spelen
Verwijderd
Blijf maar ff lekker wachten pc gebruikers dan spelen wij ff lekker door op de xbox 360
Niets beters te doen?B-Buster schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:03:
Deze pc gebruiker heeft er anders al bijna 5000km op zitten hoor met TDU
Vandaag ga ik zeker een G25 halen die ik al langer op de planning had staan, eens kijken hoever we kunnen komen
Edit: Voor de ongelovigen, je kunt hem hier vinden:
http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client
Downloadje is een dikke 3,5GB groot, dus wel geduld hebben.
[ Voor 35% gewijzigd door Stoney3K op 19-01-2007 05:20 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ook een van de redenen dat ik TDU wil hebben, G25 support. En als je een racefan bent, dus meer simulators enzo, zou ik zeker een G25 kopen.Stoney3K schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 05:17:
Okee, hier loopt de beta ook zometeen naar binnen
Vandaag ga ik zeker een G25 halen die ik al langer op de planning had staan, eens kijken hoever we kunnen komen
Edit: Voor de ongelovigen, je kunt hem hier vinden:
http://www.fileplanet.com...st-Drive-Unlimited-Client
Downloadje is een dikke 3,5GB groot, dus wel geduld hebben.
Maar om naast een videokaart van 250€ ook nog een stuur van 200€ te kopen vind ik een beetje veel voor een spelletje
Verder download ie lekker snel vanaf de fileplanet servers
[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 19-01-2007 08:53 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Die is al ruim een maand daar te downloaden, alleen heb je er helemaal niets meer aan nu. Je had sowieso een key nodig, en de servers waarmee je de install moet valideren zijn inmiddels uit de lucht.
Das jammer.... dan moet ik me voorlopig maar even behelpen met NFS Carbon tot een nieuw betarondje volgende week uitkomt...B-Buster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:19:
Jep, is de oude.
Die is al ruim een maand daar te downloaden, alleen heb je er helemaal niets meer aan nu. Je had sowieso een key nodig, en de servers waarmee je de install moet valideren zijn inmiddels uit de lucht.
[ Voor 5% gewijzigd door Stoney3K op 19-01-2007 10:31 ]
Verwijderd
Let me know.
of voeg me gewoon toe @ friendlist----> sounion
Er is al zo een club, het Got Tweaker en is ergens midden op het eiland. Voeg me maar toe ( ben namelijk op werk ) dan stuur ik je wel een invite.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:49:
Zijn er trouwens xbox 360 spelers die nog niet in een club zitten? Misschien leuk id om een tweakers clubje op te richten.....![]()
Let me know.
of voeg me gewoon toe @ friendlist----> sounion
Je moet wel minimaal op expert niveau zijn.
Mijn gamertag: sekeroglan
Jij bent de laatste tijd lekker aan het doorscheuren he? Moet nog aardig mijn best doen om uberhaupt tijd te vinden om te kunnen spelen...sekeroglan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:07:
[...]
Er is al zo een club, het Got Tweaker en is ergens midden op het eiland. Voeg me maar toe ( ben namelijk op werk ) dan stuur ik je wel een invite.
kun je me tzo'n abbo ook gebruik maken van de snellere downlaod servers van filplanet of download je nog steeds emt max 250/500 kb seconde?B-Buster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:19:
Jep, is de oude.
zo'n abbo wordt pas rendabel als ik met 10/15 mbit kan downloaden van hun servers...
thnx alvast.
Verwijderd
Oke, Ik zit momenteel op expert niveau dus dat is geen probleem. Heb alleen nog geen xbox360 mic... wel een headphone+mic voor de pc maar die kan zeker niet aangesloten worden op de xbox 360 (domme vraag waarschijnlijk)sekeroglan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:07:
[...]
Er is al zo een club, het Got Tweaker en is ergens midden op het eiland. Voeg me maar toe ( ben namelijk op werk ) dan stuur ik je wel een invite.
ahaha, ja klopt heb eindelijk beetje tijd. Heb namelijk avond diensten dus kan kan lekker 's nacht doorscheuren. Ben nu bezig met mijn online archievments samen met da Warmachine ( club baas ).MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Jij bent de laatste tijd lekker aan het doorscheuren he? Moet nog aardig mijn best doen om uberhaupt tijd te vinden om te kunnen spelen...
Moet nog 6 % van het eiland ontdekken en paar offline race's en extra opdrachten. En dan is het klaar.
Als je wil kan je ook meedoen met online racen, gewoon racen totdat je de archievment binnen heb en dan de andere laten winnen.
Domme vragen bestaan niet, moet je gewoon ff proberen of die in het controller pas dan moetie het doen volgens mij?Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:32:
[...]
Oke, Ik zit momenteel op expert niveau dus dat is geen probleem. Heb alleen nog geen xbox360 mic... wel een headphone+mic voor de pc maar die kan zeker niet aangesloten worden op de xbox 360 (domme vraag waarschijnlijk)
[ Voor 23% gewijzigd door sekeroglan op 19-01-2007 13:36 ]
Verwijderd
Uhm nou dat gaat niet passen, koop er binnenkort wel één, zijn toch maar 20 euro zie ik.sekeroglan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:34:
[...]
moet je gewoon ff proberen of die in het controller pas dan moetie het doen volgens mij?
Yep gewoon lekker in bed met een draadloos controller.FireFoz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:50:
sekeroglan waar race je mee? (auto + controller)
Lijkt me een strak plan; ik zal wel een PM sturen als ik online ben.sekeroglan schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:34:
[...]
ahaha, ja klopt heb eindelijk beetje tijd. Heb namelijk avond diensten dus kan kan lekker 's nacht doorscheuren. Ben nu bezig met mijn online archievments samen met da Warmachine ( club baas ).
Moet nog 6 % van het eiland ontdekken en paar offline race's en extra opdrachten. En dan is het klaar.
Als je wil kan je ook meedoen met online racen, gewoon racen totdat je de archievment binnen heb en dan de andere laten winnen.We moeten ook alleen een keer club race's doen lijkt me ook leuk.
Auto? Als het meezit, heb je maar 40 verschillende auto's nodig om te spel mee uit te spelen...FireFoz schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:50:
sekeroglan waar race je mee? (auto + controller)
Jah, maar maf genoeg heeft Carbon er native support voor, dus als het beestje erop zit, waarom niet? En bovendien kost me een potje Carbonnen hier *kuch* weinig.BioHazard schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:14:
Carbon met de G25. Das zoiets als een Lada motor in een Ferrari. Waar de G25 dus de Ferarri is.
Ik ben benieuwd of er nog een of andere hacker op het idee komt om de servers voor de open beta van TDU over te gaan nemen (net zoals ze dat met b.v. de WOW servers ook gedaan hebben), want ik zie de file een beetje té vaak over de releases heen komen. Mahgoed, das dan weer voor de respectievelijke leechers een dikke 3G aan bandwith wasted
Tip, als je een fileplanet account hebt (betaald), gebruik dan de Fileplanet Download Manager, gegarandeerd dat je je lijn voltrekt, volle snelheid dusNordcore schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:30:
[...]
kun je me tzo'n abbo ook gebruik maken van de snellere downlaod servers van filplanet of download je nog steeds emt max 250/500 kb seconde?
zo'n abbo wordt pas rendabel als ik met 10/15 mbit kan downloaden van hun servers...
thnx alvast.
Jep, klopt. Hier stabiele 350kb/s (max van mn verbinding) met die download manager. Plus de optie voor resume download, mocht je pc stoute dingen doen als ie net met de laatste 100mb bezig isBioHazard schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:46:
[...]
Tip, als je een fileplanet account hebt (betaald), gebruik dan de Fileplanet Download Manager, gegarandeerd dat je je lijn voltrekt, volle snelheid dus
ben wel benieuwd, want wat zou de reden zijn van fileplanet om deze client te releasen als ie het toch niet meer doet?
Als je in de top50 nieuwste files gaat kijken staat de eerste TDU vermelding wéken terug, dat was de patch voor de closed beta
LoL
ok, my bad, had 'm nog niet gezien en zie nu ook staan: "This file requires a key to play!"B-Buster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:10:
Hoe kom je erbij dat die nu pas gereleased is? Dat hele ding was al door iedereen te downloaden. Echter de key kon alleen aangevraagd worden door mensen met een betaalde account daar.
Als je in de top50 nieuwste files gaat kijken staat de eerste TDU vermelding wéken terug, dat was de patch voor de closed beta
dat wordt 'm nog niet dus
Is er trouwens ook een klok, zodat het dag en nacht wordt? Nee he?
Dag/nacht cycle zou zeker enorm leuk zijn, en dan synchronizeren met de lokale tijd op het eiland... moet in principe niet al te moeilijk te implementeren zijn, ik ben zeker wel voor een stukje night drivin'Wekko306 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:11:
Er is inderdaad geen dag/nacht cyclus, het wordt hooguit een keertje bewolkt... Er zijn inderdaad geen voetgangers of wat dan ook maar dat stoorde me zelf niet zo erg. Meer AI auto's zou opzich wel leuk zijn (en veel betere AI!) maar dan kan je haast nergens meer echt racen...
Betere AI betekent niet meer traffic maar misschien dat traffic zich op een andere manier gedraagt, zodat ze elkaar wel eens "in de haren zitten" en je misschien een jam krijgt. Dat hoort er IRL immers ook bij
Waar ik zelf minder blij om ben is dat ze niet al te veel cruise/tourwagens hebben ingebouwd, ik had bv. graag een E-Type roadster gezien, een Mini Cooper of een Kever convertible of bij de motoren een chopper. Niks is leuker dan de 5000 mile challenge voltooien op een pruttelende Harley
Heb je ook meer het idee van illigale straatracesStoney3K schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 21:22:
[...]
Dag/nacht cycle zou zeker enorm leuk zijn, en dan synchronizeren met de lokale tijd op het eiland... moet in principe niet al te moeilijk te implementeren zijn, ik ben zeker wel voor een stukje night drivin'
Sign here please
http://img177.imageshack.us/img177/3378/tdumaplargejf7.jpgMonsie schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:30:
Weet iemand misschien hoe ik bij Oahu Raceway kom? Ik heb Champoin en dan krijg je een leuke melding dattie open is, maar ik heb geen idee waar die is. Het doorzoeken van de 2 TDU topics leverde niets op. Alvast bedankt!
En dan vak I7.
*empty*
ma 25000, dat is echt weinig, weet je ook wann op de dag dat is?
anders word dat de wekker zetten om 0:01u
dat zal biohazard ook wel hebben, en dat terwijl een 6800 ultra niet sloom is.
1920 bij 1200 alles max zal dr wel niet in zitten voor bobje
Ik denk dat je TDU maar beter op je laptop kan gaan spelen, mooi ding trouwensboblelie schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:32:
ma opzich, ik sgeit em best wel met de sys requirements die dit spel heeft.
bedanktAMD1800 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:38:
[...]
Ik denk dat je TDU maar beter op je laptop kan gaan spelen, mooi ding trouwens
et mooie is dat ik na de aanschaf van de laptop voor school, me hele desktop niet meer aan heb geraakt. de desktop functioneert nu puur voor opslag omdat de laptop ma 92 gig kan herbergen
ahhh ik wil nie mehr wachten
Nou, kheb 19" scherm met 1280x1024 dus het zal wel lukken. En mijn 6800 is overclocked tot over Ultra snelheden. Draai tot nu toe de meeste games best goed.boblelie schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:32:
ma opzich, ik sgeit em best wel met de sys requirements die dit spel heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door B-Buster op 20-01-2007 19:31 ]
Verwijderd
ik speel carbon op 1024 maxB-Buster schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:31:
Als je NFS Carbon goed kunt draaien wil dit ook wel lukken. Is ongeveer vergelijkbaar qua FPS hier met zelfde grafische instellingen.

als ik et hoger doe, wil et gwn niet meer lekker draaien
zwaar debiel dat ik het op zon lage reso moet spelen, ma door de blur en de AA enz valt et blokkerige niet op.
als TD:U net zo kut draait hoop ik dat je de pixels ook niet ziet door de blur en AA enz.
die 2 spellen zijn dus vergelijkbaar kwa zwaarheid??
edit:
k heb et dus over carbon op de laptop
[ Voor 12% gewijzigd door boblelie op 20-01-2007 20:12 ]
Ik denk dat het US tijd is, wat ongeveer 8 uur 's ochtens op zijn vroegst is, anders 4-6 uur 's middags.boblelie schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:58:
nutteloos om te zeggen dat ik zown key MOET hebben natuurlijk,
ma 25000, dat is echt weinig, weet je ook wann op de dag dat is?
anders word dat de wekker zetten om 0:01u
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Verwijderd
mensen hier kun je je aanmelden voor de open beta:
http://www.fileplanet.com/promotions/tdu/
je krijgt informatie toegstuurd wanneer hij beschikbaar is, wees er snel bij, op is op!!!!!
Dit topic is gesloten.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.