[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.653 views sinds 30-01-2008

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ik heb geen idee wie dat doet, moet het wel dan dat jij nog geaccepteerd wordt?
Ik heb een invite gekregen (weet niet van wie), en toen ik die geaccepteerd had was ik lid neem ik aan. Wat het inhoudt, ach je kan bij de club meeten maar volgens mij is er haast nooit iemand. Je kan ook clubraces organiseren maar of dat echt gedaan wordt weet ik ook niet. Het zijn in ieder geval weer 10 achievement punten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 28-12-2006 16:48 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja jij was denk ik invited omdat ze jou al kenden denk ik. ik heb het spel pas net en heb via de club via iemand uit mn friendslist die ook in de club zat gejoint en er staat nu bij zijn naam een enveloppe dat er een aanvraag is verstuurd of ik erbij mag :')

• Wekko306
Hmm oke dat zou kunnen. Ik kan je ook wel even aan m'n Friendslist toevoegen en je een Invite sturen in TDU, kijken of dat werkt.

EDIT: ok ik heb je aan m'n friendslist toegevoegd. Ik kan je pas een Invite in TDU sturen als je mij als friend geaccepteerd heb denk ik.

EDIT2: en ik heb je een invite gestuurd in TDU :P

[ Voor 43% gewijzigd door Wekko306 op 28-12-2006 17:32 ]

• jmxd
  • Niet online
Heb je geaccepteerd :) d:)b

Hmm heb nog geen invite gehad hoor, waar moet die komen?
Wat ik wel al een paar keer heb gehad trouwens is dat ik als ik dichtbij een player ben dat ik dan door de grond zak :?

[ Voor 77% gewijzigd door jmxd op 28-12-2006 17:38 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb ook iemand een invite gestuurd vanmiddag.

Ik heb ook die X-mas pack gekocht. Die RUF kreeg ik Test Drive 1 (of 2?) flashbacks van op de Commodore 64 O+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Welkom aan de nieuwe leden van de GOT club binnen TDU. :+
De club is opgezet omdat ik begreep dat er redelijk vraag naar was en er eigenlijk nog niemand een opzetje voor had gemaakt. De enige regel die er geldt is dat je minimaal Expert level moet hebben om de club te joinen, verder gaat alles automatisch, als oprichter hoef ik niemand te "accepteren" in ieder geval.
Wat ik jammer vind is dat je in het "clubhuis" geen berichten achter kunt laten, (ik heb tenminste niks kunnen vinden) en het enige wat er mogelijk is is om andere clubleden of andere clubs uit te dagen.

Nu ik hier toch ben, gebruikt iemand hier het MS 360 stuur binnen TDU? Ik heb het even geprobeerd, maar het navigeren op de "map" werkt niet lekker als je geen joystickje op je stuur hebt. Je kunt wel nog met de gewone controller navigeren over de kaart, maar ja, dan zit je met het stuur en een controller in je handen, dat werkt dus niet. Iemand een idee?.

Als er interesse is voor clubraces, laat het me maar ff weten, dan probeer ik wat op te zetten.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb geen invite gesturrd aan Da Warmachine. Heb jij het over een andere club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 09:58:
Ik heb geen invite gesturrd aan Da Warmachine. Heb jij het over een andere club?
Nee hij heeft de club gestart. jij hebt denk ik een invite gestuurd naar iemand uit je friendslist die ook in de club zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
TwyLight schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:30:
Heb je geaccepteerd :) d:)b

Hmm heb nog geen invite gehad hoor, waar moet die komen?
Wat ik wel al een paar keer heb gehad trouwens is dat ik als ik dichtbij een player ben dat ik dan door de grond zak :?
Invites krijg je in je huis als nieuwbericht. Als je dus in een van je huizen bent en je gaat kijken of er een nieuwsbericht is kan je daar je invite zien en accepteren, tenminste zo hoort het.
Als ik in het clubhuis ben en ik kijk daar in mijn friendslist zie ik daar staan dat ik naar jou een invite gestuurd heb. Je zou hem dus moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Wie iemand mij ook toevoegen en inviten? Mijn gamertag is "alfa155q4"

tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Wekko306 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:57:
[...]

Invites krijg je in je huis als nieuwbericht. Als je dus in een van je huizen bent en je gaat kijken of er een nieuwsbericht is kan je daar je invite zien en accepteren, tenminste zo hoort het.
Als ik in het clubhuis ben en ik kijk daar in mijn friendslist zie ik daar staan dat ik naar jou een invite gestuurd heb. Je zou hem dus moeten hebben.
Ja klopt heb hem inmiddels al gezien en geaccepteerd :) zag je mij trouwens gister op de motor? ik was naar jou toe gereden en toen ik een paar meter van je af was zakte mijn motor in de grond en vloog een stuk of 10 rondjes super snel, en stond toen weer op de weg en jij was verdwenen ;( een groene auto had je :*)
Alfisti schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:59:
Wie iemand mij ook toevoegen en inviten? Mijn gamertag is "alfa155q4"

tnx! :)
Sure ;)

Nog een paar vraagjes:
1. Hoe doe je een instant challenge?
2. Wat betekend als je een user 'lockt'

[ Voor 16% gewijzigd door jmxd op 29-12-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je minstens Expert level moet hebben. Heb de game pas 3 dagen en zou ook graag joinen. MAar goed moet vanmiddag (of anders morgen) toch ff Gold abo halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
TwyLight schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:
Nog een paar vraagjes:
1. Hoe doe je een instant challenge?
2. Wat betekend als je een user 'lockt'
Een instant challenge doe je door wanneer je bij iemand bent op A te drukken (knipperen met je koplampen).
Een user locken houdt volgens mij in dat als je wegrijdt van diegene nog steeds in jouw game blijft, en je diegene dus kan blijven zien ookal is hij ver weg (ipv dat je dus 8 mensen dichtbij jou krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:47:
Jammer dat je minstens Expert level moet hebben. Heb de game pas 3 dagen en zou ook graag joinen. MAar goed moet vanmiddag (of anders morgen) toch ff Gold abo halen.
Expert is niet moeilijk te halen. gewoon 180p. achievements halen (gewoon een paar races halen, een paar autos kopen en je bent er zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thx :) heb inmiddels al gold abo en ga zo maar is op jacht naar de expert level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Goed, ik zit met een probleem. Ik kon vorige keer geen TDU meer online doen. Dit werd opgelost door UPnP uit te schakelen. Echter kreeg ik daardoor een nieuw probleem. Private chat werkte niet meer. Als ik UPnP weer aanzette werkte het nog steeds niet. Pas als i keen harde reset van de router deed, dan deed Voice chat het weer.

Aangezien ik veel met mijn neef Splinter cell en GOW speel, heb ik de chat wel nodig. Dus ik was het zat en heb me oude router er weer tussen geknald. Alles doet het online, maar je raadt het al, behalve TDU. Ik krijg weer de message dat de server unavailable is. Ik snap er niets van. Dit is de router waarbij hij het altijd gedaan heeft, zelfs na de update. Er is niets aan de instellingen veranderd. Wie kan me helpen, wordt er een beetje hopeloos van.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962

tweaker2001962

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:47:
Ik heb voor Expert gekozen omdat Champion weer zo'n eind is, en zoals TwyLight al zegt, redelijk snel te behalen. Zo heb je weer een doel om naar toe te rijden.
@Alfisti, ik zal jou ook toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
Wekko306 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:51:
Maakt niet uit idd (ben zelf ook lid). Als je een invite krijgt moet je naar een huis gaan en daar bij News kijken. Als je dan de invite accepteert ben je lid, en wanneer je dan je map opent en filtert op Clubs is er een geel (of juist groen?) en dat is de GoT club.
Net weer even 400km gereden, nog een iets van 800mijl en ik heb eindelijk de 5000mijl achievement :P
Ik moet zeggen dat ik de Murcielago de lekkerste auto blijf vinden. Mooi, snel (top 377) en een hoop grip met z'n 4WD. Bovendien zijn de versnellingen lekker lang dus zit je niet als een gek te schakelen, wat ik altijd zo irritant vind bij de Corvette Z06.
het was groen dacht ik :) zit ook in de GoT club hoewel ik niet weet waar het nuttig voor is :P staat wel leuk

de murcielago heeft de mooiste motor geluid O+ lambo's zijn gewoon prachtig. jammer genoeg zit er geen lp640 in :( de murcielago is toch een tikkeltje te sloom (incl. tuning nr3)

weet iemand toevallig wanneer er updates komen (auto updates that is) en is dit regelmatig of..?

ik heb op dit moment de saleen s7 met tuning nr 3 (1000 pk >:)) top van 403 km/u en 0-100 2,7 sec ofzo :9 , maar de handling is om te huilen :P hij slipt veel meer op hoge snelheden dan een koenigsegg ofzo. binnenkort weer switchen :)

[ Voor 9% gewijzigd door fusion.fake op 29-12-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

tweaker2001962 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:34:
[...]

@Alfisti, ik zal jou ook toevoegen :)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Hoe kan ik de GoT club precies joinen ? :)

Btw erg leuk spel dit :) Ik heb atm 3 auto's: Een Alfa GT, een mustang en een Esprit V8 Tuning 3 :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
De GoT club kan je joinen wanneer iemand die lid is van de club jou in zijn friendslist heeft, en diegene jou invite voor de club. Je moet wel Expert zijn, maar zo moeilijk is dat niet.

Overigens zijn de servers weer een beetje brak geweest vandaag. Ik heb redelijk veel gespeeld vandaag maar vaak offline omdat de servers weer niet bereikbaar waren. Ik had ruim $450.000, maar doordat je offline last heb van de politie ben ik nu blut en ben ik zelfs 2x de gevangenis in geweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik was laatst online en daar krijg je geen politie achter je aan, en ik wou kijken wat er gebeurde bij 3 volle sterren. kreeg ik ineens een boete van 80.000 ofzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Boetes die je krijgt zijn ook afhankelijk van je rank. Ik ben Champion nu, en dan krijg je altijd een x15 penalty voor. Dus als je tegen aan politieauto aanrijdt en een boete van 4000 zou krijgen, krijg je dus 4000 x 15 = 60.000. Dan gaat het wel hard :P
Hopelijk doen de servers het nu weer, dan heb je daar niet zo gauw last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Ik heb bij die 1 million dollar race, geen enkele boete hoeven te betalen. Ik kwam elke keer op 0 dollar uit. Erg vaag aangezien ik heel wat had geraakt :X

Verders speel ik hem nu niet zo vaak meer omdat ik de andere games die ik heb ook nog wel wat speel, maar als er telkens weer wat nieuwe dingen bij komen dan wil ik het wel vaak eventjes zien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Tijdens die race moet je inderdaad zo snel mogelijk stoppen wanneer je politie achter je aan hebt, omdat je dan niks hoeft te betalen. Als je tijdens normaal offline Freeride politie achter je aan hebt moet je niet stoppen maar rustig rijden om van de politie af te komen, anders kan het inderdaad veel geld gaan kosten. Heb nu nog $0 om precies te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962

tweaker2001962

Tijdens een sessie zag ik OctagonQontrol rondrijden op de kaart (filter op Club members) en probeerde in zijn buurt te spawnen, maar dat werkte dus niet, iig niet bij mij. Jammer maar helaas.

Bij sommige (alle?) challenges krijg je idd een boete van $ 0,- ook al rij je alles en iedereen aan gort tijdens je ontsnappingspoging. Tijdens offline will het idd behoorlijk oplopen als je champion level hebt. Kreeg laatst $ 162.000,-- aan de broek maar heb t ontlopen door snel terug te gaan naar het 360-dashboard. :+
Dollars waren niet afgeschreven na het opnieuw opstarten van het spel hehe.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Soms werkt het inderdaad niet, maar na een paar keer proberen wel (geprobeerd bij Twylight). Als je filtert op clubmembers moet je op je kaart echt op diegene klikken (soms kan dit niet, probeer het dan een paar keer!) want als je alleen in de buurt van diegene spawnt werkt het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Klopt het dat de laatste dagen de TDU servers veel offline zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

tweaker2001962 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 20:33:
Tijdens een sessie zag ik OctagonQontrol rondrijden op de kaart (filter op Club members) en probeerde in zijn buurt te spawnen, maar dat werkte dus niet, iig niet bij mij. Jammer maar helaas.

Bij sommige (alle?) challenges krijg je idd een boete van $ 0,- ook al rij je alles en iedereen aan gort tijdens je ontsnappingspoging. Tijdens offline will het idd behoorlijk oplopen als je champion level hebt. Kreeg laatst $ 162.000,-- aan de broek maar heb t ontlopen door snel terug te gaan naar het 360-dashboard. :+
Dollars waren niet afgeschreven na het opnieuw opstarten van het spel hehe.. >:)
Hahaha, ik was vandaag af en aan bezig om keihard over dat klote-eiland te scheuren. Leuk in ieder geval dat iemand me heeft zien rijden; stuur volgende keer gewoon ff een XBLive-message. :+

Het is trouwens niet een idee om te stoppen voor de cops als je een pakketje aan het wegbrengen bent; dan moet je een boete betalen omdat ze het pakketje ook in beslag nemen. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Walkman schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 21:12:
Klopt het dat de laatste dagen de TDU servers veel offline zijn?
Ja heb ik ook last van...

BTW, mijn gamertag = DWN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is het de moeite waard om de TDU Prima Guide te kopen?

Ik zie net dat je dat niet vanuit NL online kan bestellen :X
MAX3400 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 22:01:
Hahaha, ik was vandaag af en aan bezig om keihard over dat klote-eiland te scheuren. Leuk in ieder geval dat iemand me heeft zien rijden; stuur volgende keer gewoon ff een XBLive-message. :+
Heb je m'n club invite nog gezien?

[ Voor 62% gewijzigd door Gunner op 31-12-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Gunner schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:31:
Is het de moeite waard om de TDU Prima Guide te kopen?

Ik zie net dat je dat niet vanuit NL online kan bestellen :X

[...]

Heb je m'n club invite nog gezien?
Invite? :? :?

Ow, als je een guide wil voor TDU, vraag ik me af wat je eruit wil halen aan info want ik denk dat de gemiddelde vraag/opmerking die je zou hebben over TDU ook wel hier beantwoord kan worden. So, shoot... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja ik had je een club invite gestuurd?
Ow, als je een guide wil voor TDU, vraag ik me af wat je eruit wil halen aan info want ik denk dat de gemiddelde vraag/opmerking die je zou hebben over TDU ook wel hier beantwoord kan worden. So, shoot... ;)
Ja maar als ik het hier stel krijg ik geen of laat antwoord, das op zich geen probleem natuurlijk, maar in die guide staat alles op een rij en kan je alle locaties vinden van car deliveries enzo, die staan op die JPG kaart die ik heb niet zo heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Gunner schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:46:Ja maar als ik het hier stel krijg ik geen of laat antwoord, das op zich geen probleem natuurlijk, maar in die guide staat alles op een rij en kan je alle locaties vinden van car deliveries enzo, die staan op die JPG kaart die ik heb niet zo heel duidelijk.
Goed punt... Zoals misschien al bekend is, ondanks dat het stom werk is: verken eerst alle wegen dus dat je de achievement krijgt voor 100% van alle roads. Daarna zal je automagisch, afhankelijk van je level in het spel, alle mogelijke challenges te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MAX3400 schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:57:
[...]

Goed punt... Zoals misschien al bekend is, ondanks dat het stom werk is: verken eerst alle wegen dus dat je de achievement krijgt voor 100% van alle roads. Daarna zal je automagisch, afhankelijk van je level in het spel, alle mogelijke challenges te zien krijgen.
100%........... dat is aardig wat kilometers, eigenlijk onbegonnen werk IMO

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lijkt me ondoenlijk voor een casual gamer zoals ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 14:26
Slasher schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:08:
[...]

Toch is het wat ik ook gedaan heb. Gewoon rustig alle wegen verkennen. Dat is volgens mij de beste manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Slasher schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:08:
[...]

Hoeveel wegen liggen er ook alweer op dat eiland? Iets van 1000 mijl ofzo? Zelfs als je je aan de snelheidslimieten zou houden die langs de kant van de weg staan, heb je maar iets van 17 uur casual gamen nodig, toch?
Gunner schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:10:
Lijkt me ondoenlijk voor een casual gamer zoals ik ben.
Idee!!!

Is er iemand die de single-player al heeft uitgespeeld met een redelijk grote TV en een goede camera? Gewoon ff fotootje online zetten met de verschillende challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Hoeveel wegen liggen er ook alweer op dat eiland? Iets van 1000 mijl ofzo? Zelfs als je je aan de snelheidslimieten zou houden die langs de kant van de weg staan, heb je maar iets van 17 uur casual gamen nodig, toch?

[...]

Idee!!!

Is er iemand die de single-player al heeft uitgespeeld met een redelijk grote TV en een goede camera? Gewoon ff fotootje online zetten met de verschillende challenges?
tuurlijk niet, dan zou betekenen dat je dan gewoon op alle wegen precies 1 keer overheen rijd wat niet mogenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

TwyLight schreef op maandag 01 januari 2007 @ 13:41:
[...]
tuurlijk niet, dan zou betekenen dat je dan gewoon op alle wegen precies 1 keer overheen rijd wat niet mogenlijk is.
He?

Als je geen enkele challenge zou doen en lekker het eiland verkent en goed let op je GPS hoef je echt elk stuk weg maar 1x te rijden. Waarom? Omdat je via je kaart weer eenvoudig kan transporteren (automagisch) naar het dichtstbijzijnde stuk weg wat je nog niet hebt gereden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja ok, maar dan nog is het natuurlijk niet zo dat als je uitgaat van 150km/u dat je dan 10 uur doet over 1500 km. het duurt echt wel even voor je dat hele eiland hebt verkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Je hoeft dat toch ook niet in een paar dagen ofzo gedaan te hebben.

Als je alle missies gehad hebt dan heb je sowieso al een hele hoop wegen gehad. Tussendoor rij je waarschijnlijk ook nog een hoop wegen 'open' als je naar nieuwe missies aan het zoeken bent... zoveel blijft er dan niet meer over. Als ik kijk wat er al bereden is na 3 dagen, 30% career en nog geen 1000km dan vind ik het allemaal behoorlijk meevallen. Dat anderen er misschien wat langer over zullen doen.. ok dat kan maar dan nog is het geen gigantische opgave. :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Opzich is het best makkelijk om die achievement te halen, maar het kost best wat tijd. Ik heb hem allang (bijna de 5000 mijl :P), maar vooral op het eind is het moeizaam. Ik had geen idee waar ik nog niet gereden had, maar op het eind kom je natuurlijk nog net iets te kort en vind dan maar eens waar je moet zijn. Die achievement krijg je bijna vanzelf door het spel gewoon te spelen maar het kost je inderdaad wel tijd om die laatste paar stukjes weg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Ik zit al op 50% van alle wegen :) Het valt best mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Die eerste procenten gaan erg snel.
Vooral als je die milionair challenge (of die goedkopere) doet waarbij je rond het hele eiland gaat. Ook ben je in het begin over veel nieuwe wegen aan het rijden, maar nu ik een tijdje verder ben (alle races gehad) begin ik het toch jammer te vinden dat ik vaak over dezelfde wegen moet racen en niet over die ik nog niet gehad heb.
Zo heb je bij het vliegveld erg veel wegen liggen, maar er is daar bijna geen een race die daar overheen gaat.
Bovendien heb je dat op andere grote kruispunten (zoals die met 10 wegen naast elkaar). Daar heb ik bv maar 2 vd 10 wegen bereden en das toch best jammer...

Maar verders, toppie game hoor!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
pff eindelijk die millionares challenge gehaalt. :P gewoon even een motortje gepakt en 5 min sneller dan de ref. score daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
Ik probeer al dagen een motor te kopen maar krijg steeds de melding dat ik eerste alle car showrooms moet bezoeken.

Afijn ik kijk op mn kaart en gebruik de filter om alle car showrooms te displayen en vervolgens doe ik een rondje eiland en bezoek alle showrooms.
Nu ben ik 100% zeker dat ik alles gehad heb wat op de kaart staat,
maar nog steeds mag ik geen motor kopen...?

Zijn er ergens nog verborgen showrooms of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
MaCk- schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:54:
Ik probeer al dagen een motor te kopen maar krijg steeds de melding dat ik eerste alle car showrooms moet bezoeken.

Afijn ik kijk op mn kaart en gebruik de filter om alle car showrooms te displayen en vervolgens doe ik een rondje eiland en bezoek alle showrooms.

Waarschijnlijk heb je er dan toch nog een of meer gemist. Er kunnen ook showrooms zijn op plekken waar je nog niet gereden hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
nog ff vraagje over de game: je kunt met auto's tegen motoren rijden, hè? Kan je dan met je auto die motorrijders platrijden? Ik bedoel: er is een reden waarom de Moto GP en de F1 niet tegelijk worden gereden...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

MeMoRy schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:42:
nog ff vraagje over de game: je kunt met auto's tegen motoren rijden, hè? Kan je dan met je auto die motorrijders platrijden? Ik bedoel: er is een reden waarom de Moto GP en de F1 niet tegelijk worden gereden...
Nee...

offtopic:
Waarom heb ik het idee dat de laatste tig pagina's steeds meer TDU-"beginners" gewoon een vraag neerplempen zonder te lezen?

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik weet niet wat mijn probleem is met die invites is van die clubs. Kan iemand mij een invite sturen o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
MaCk- schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:54:

De showrooms verschijnen alleen op je ingame kaart wanneer je er al een keer langsgereden ben. Dat betekent dus dat als je nog geen motor kan kopen er ergens nog een dealer is die je nog niet op je map hebt staan omdat je er nog nooit langsgereden bent. Er zwerft ergens op internet wel een map rond met alle dealers erop, ik zal even kijken of ik die kan vinden.

EDIT: Ok, hier is de map. Dit is de map die bij de eerste paar PAL lichtingen zat. Alles wat je nodig hebt staat er wel op behalve challenges.

[ Voor 10% gewijzigd door Wekko306 op 02-01-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Wekko306 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:50:
[...]

De showrooms verschijnen alleen op je ingame kaart wanneer je er al een keer langsgereden ben. Dat betekent dus dat als je nog geen motor kan kopen er ergens nog een dealer is die je nog niet op je map hebt staan omdat je er nog nooit langsgereden bent. Er zwerft ergens op internet wel een map rond met alle dealers erop, ik zal even kijken of ik die kan vinden.
Voor iedereen, nogmaals: MAX3400 in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."

Hier staan dus geen challenges of missies op, maar alleen dealers, tuners en dergelijke.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
Dat is simpelweg niet waar. Ik kon op mijn kaart de dealers in het noorden van eiland gewoon zien terwijl ik daar nog nooit langs gereden was.
Kon ook met mijn GPS er naar toe navigeren, maar niet 'warpen' omdat ik er gewoon nog niet geweest was.

En als ik kijk naar die kaart, dan heb ik al die showrooms al bezocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

MaCk- schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:56:
Dat is simpelweg niet waar. Ik kon op mijn kaart de dealers in het noorden van eiland gewoon zien terwijl ik daar nog nooit langs gereden was.
Kon ook met mijn GPS er naar toe navigeren, maar niet 'warpen' omdat ik er gewoon nog niet geweest was.

Euh...

Bezocht? Als in: op je kaart zijn de logo's van elke dealer 100% goed/scherp te zien? Als je volledig uitzoomt op het eiland, zijn dan alle zwarte vierkantjes ook zwart of halfgrijs?

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 02-01-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
Zal vanmiddag als ik thuis ben nog is goed kijken.
Ja met bezocht bedoel ik dealer binnen geweest, autootjes bekeken en weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962

tweaker2001962

GoldieLox schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:58:
De aanhouder wint zullen we maar zeggen... Na een hoop pogingen heb ik vandaag Tantalus gehaald. Uiteindelijk bleek de Lamborghini Gallardo SE voor mij de prettigste auto om dit mee te doen, goeie handling, goeie remmen...
Deze ga ik dan ook maar eens proberen.. Met de Koenigsegg, Edonis, Mclaren GTR en Nova -tig keer Tantalus gereden, maar met strafpunten eindig ik steeds buiten de gouden plak :(
Alvast bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

MaCk- schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:56:

Jij hebt gelijk, bij die british independent dealer in het noorden op de map was ik ook nog nooit geweest, maar ik kan er wel heen, alleen een stuk rijden waar je niet vrolijk van wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
tweaker2001962 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:03:
[...]

Deze ga ik dan ook maar eens proberen.. Met de Koenigsegg, Edonis, Mclaren GTR en Nova -tig keer Tantalus gereden, maar met strafpunten eindig ik steeds buiten de gouden plak :(
Alvast bedankt voor de tip _/-\o_
Na alle verhalen over Tantalus te hebben gelezen had ik die tot het laatst bewaard, maar eigenlijk was die niet zo moeilijk vond ik, had 'm vorige week de 3e keer. Daar had ik ook steeds de Lamborghini gekozen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Net nog even de Tantalus gedaan voor de lol, en eigenlijk vind ik hem prima te doen. Zelf deed ik hem met de Murcielago en ik heb hem in 1x gehaald. De Murcielago is niet de snelste auto, maar de 4wd is wel handig met het uitacceleren al die scherpe bochten.
Tip: gebruik de camera buiten de auto en gebruik de rechter joystick veel. Door de rechterjoystick te gebruiken kan je verkeer eerder zien door bijvoorbeeld over een hobbel heen te kijken of bij een scherpe bocht de camera alvast de bocht in te draaien. Het is misschien even wennen maar vooral tegemoetkomend verkeer zie je veel eerder. En probeer het niet te snel te doen. Ik reed net 7.10 en met wat penalties zat ik nog onder de 7.30. Je kan beter net iets langzamer rijden zonder penalties dan als een gek scheuren maar met de meter bijna op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962

tweaker2001962

Gunner schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:46:
Ik weet niet wat mijn probleem is met die invites is van die clubs. Kan iemand mij een invite sturen o.i.d?
Wat is je gamertag Gunner? Ik probeerde gisteren jou toe te voegen in mijn friendlist, maar de Gunner die ik tegenkwam was iemand in de VS?
Trouwens, servers lagen weer plat gisteravond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja, ik had graag Gunner geregistreerd maar die was toen al bezet :(
Ik heb inmiddels m'n eigen club opgestart, dus ik weet niet of ik nog een andere club kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
1e keer dat ik de tour of island deed gelijk gehaald met een Saleen in 45min.&19.94sec.
Best wel vette race

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik had zoveel moeite om Tour of the Island te halen met een mA, MV Agusta, één keer proberen met een Ferrari Enzo level 3 getuned en in 49 minuten nogwat gehaald *O*

Nu heb ik Champion level gehaald, en dan krijg je een melding dat je unlimited toegang tot 'the circuit' hebt.

Wat houdt dat precies in en waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat zit geloof ik in het zuiden van het eiland, het is gewoon een racebaan waar je nu op kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Zal mijn Enzo ook eens Level3 gaan tunen en die millionaires challenge doen. Wil ook wel eens champion worden :)

Iemand die race ook met een SLR stage 3 tuning geprobeerd? Die heb ik al maar ik denk dat ie hiervoor wat te springerig is / teveel uitbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zie in sommige global scores de saleen s281 supercharged speedster, heb ik wat gemist? Die zie ik niet bij de saleen dealer...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Is er ook niet. Dat is een Ford, en die moet je dan vervolgens tunen door Saleen ipv Ford.

Heeft iemand overigens tips over het kwijtraken van politie?:P Ik zit op dit moment offline (servers doen het weer eens niet) en heb 2 badges + de 3e knipperend. Ik sta nu ergens in het gras zodat de politie me niet kan pakken, maar de badges verdwijnen maar niet...

[ Voor 60% gewijzigd door Wekko306 op 06-01-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wekko306 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:37:
Is er ook niet. Dat is een Ford, en die moet je dan vervolgens tunen door Saleen ipv Ford.
Aha, kan dat met meer auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Slasher schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:38:
[...]

Aha, kan dat met meer auto's?
Nope, dat is voor zover ik weet de enige (met zowel de normale als de convertible).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:33
Wekko306 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:37:

Heeft iemand overigens tips over het kwijtraken van politie?:P Ik zit op dit moment offline (servers doen het weer eens niet) en heb 2 badges + de 3e knipperend. Ik sta nu ergens in het gras zodat de politie me niet kan pakken, maar de badges verdwijnen maar niet...
Ik weet niet of je nog steeds wacht :+ Maar op de PC raak ik alleen badges kwijt als ik rijd, stilstaan werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Haha nee daar kwam ik wel achter inderdaad, na een tijdje ging ik maar rijden maar moest ik weer de gevangenis in omdat ik niet genoeg geld had...
Binnenkort misschien maar eens aan de multiplayer races beginnen, dat zijn eigenlijk de enige achievements die ik nog moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Stilstaand raak ik die badges wel kwijt als ik er 1 of 2 heb. Paar keer gemerkt toen ik ff moest wachten dat ze weg waren voordat ik een race kon starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Wekko306 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:02:
Haha nee daar kwam ik wel achter inderdaad, na een tijdje ging ik maar rijden maar moest ik weer de gevangenis in omdat ik niet genoeg geld had...
Binnenkort misschien maar eens aan de multiplayer races beginnen, dat zijn eigenlijk de enige achievements die ik nog moet halen.
Alleen die drive-in achievement is irritant. Dan moet je gewoon als beste die race gereden hebben in de tijd dat die online staat. Rijd je een mooie tijd, gaat er weer iemand overheen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Klopt ja, ik heb er ooit 1 gewonnen die ik zelf gemaakt had en verder niemand anders gereden heeft :P Ik heb nu online 3 victories, en volgens mij moet ik er 30 hebben + 1 of 2 Drive-In victories + 15 huizen en dan heb ik de 1000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wekko306 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:06:
Klopt ja, ik heb er ooit 1 gewonnen die ik zelf gemaakt had en verder niemand anders gereden heeft :P
Ik heb er ook drie gemaakt voor m'n drive-in archievement, niemand reed ze ook idd. Maar volgens mij tellen ze niet mee voor je drive-in challenges winnen archievement, die staat bij mij iig nog op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Gunner schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:12:
[...]
Ik heb er ook drie gemaakt voor m'n drive-in archievement, niemand reed ze ook idd. Maar volgens mij tellen ze niet mee voor je drive-in challenges winnen archievement, die staat bij mij iig nog op nul.
Je moet hem inderdaad aanmaken, dan uploaden, en dan nog eens zelf gaan rijden... Dan zouden ze denk ik wel moeten tellen.

Ook irritant van die inter-club races trouwens... Dat schiet maar niet op hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb hem gister ook ff gespeeld op de xbox en vond het wel een cool spel, maar ik vind het echt stom dat er geen eens BMW en Porsche in zit :? Daarnaast nog een aantal andere merken niet, zoals Toyota (supra) en Honda ook niet volgensmij.Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar volgensmij kan je deze ook niet downloaden toch?'
Oja en nog iets, je kan je eigen auto niet trashen toch? Het zou wel heel cool zijn als je gewoon echt schade krijgt aan je auto waardoor ie minder waard wordt enzo..dus echt realistisch maken. De inruilwaarde is wel gerelateerd aan het aantal km's dat een auto heeft gemaakt toch?

[ Voor 29% gewijzigd door FireFoz op 07-01-2007 16:38 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
BMW, Honda, Toyota en Porsche zitten er niet in nee (wel een Ruf die je kan downloaden). Dit is opzich wel jammer, al rij ik meestal toch in de snellere auto's. Schade zit er inderdaad niet in, het zou best leuk zijn inderdaad maar het kan ook al gauw irritant worden denk ik. Misschien iets voor TDU2 ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kost een flinke zak met $$ om die auto's kapot te laten gaan hoor. Meeste bedrijven zijn daar nooit zo erg blij mee namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

FireFoz schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:35:
Ik heb hem gister ook ff gespeeld op de xbox en vond het wel een cool spel, maar ik vind het echt stom dat er geen eens BMW en Porsche in zit :? Daarnaast nog een aantal andere merken niet, zoals Toyota (supra) en Honda ook niet volgensmij.Ik heb niet het hele topic doorgelezen maar volgensmij kan je deze ook niet downloaden toch?'
Oja en nog iets, je kan je eigen auto niet trashen toch? Het zou wel heel cool zijn als je gewoon echt schade krijgt aan je auto waardoor ie minder waard wordt enzo..dus echt realistisch maken. De inruilwaarde is wel gerelateerd aan het aantal km's dat een auto heeft gemaakt toch?
Inruilwaarde is gerelateerd aan wat de vorige eigenaar ervoor wil hebben. Er staan zelfs Ferrari 430's te koop voor $10.000.000.

Daarbij zitten bepaalde merken er niet in vanwege licentie-technische redenen tussen de uitgever en de autofabrikant.

Trashen is inderdaad niet mogelijk en zal waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn in TDU. Omdat dit spel (of een opvolger) geen realistische simulator is maar een arcade-racer, zal je damage en dergelijke niet willen implementeren. Sowieso niet omdat elke supercar sneller kapot is dan een Audi A6 bij 200km/h en omdat de licentie voor damage aan andere uitgevers is verkocht, zoals de makers van Forza 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je in een Porsche wilt rijden download dan de xmas pack en koop de RUF RT12 bij de German Independants dealer. Test Drive 2 memories all the way _/-\o_

edit: Wat Wekko306 dus zegt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 07-01-2007 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
MAX3400 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 17:00:
[...]

Inruilwaarde is gerelateerd aan wat de vorige eigenaar ervoor wil hebben. Er staan zelfs Ferrari 430's te koop voor $10.000.000.

Daarbij zitten bepaalde merken er niet in vanwege licentie-technische redenen tussen de uitgever en de autofabrikant.

Trashen is inderdaad niet mogelijk en zal waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn in TDU. Omdat dit spel (of een opvolger) geen realistische simulator is maar een arcade-racer, zal je damage en dergelijke niet willen implementeren. Sowieso niet omdat elke supercar sneller kapot is dan een Audi A6 bij 200km/h en omdat de licentie voor damage aan andere uitgevers is verkocht, zoals de makers van Forza 2.
Maar je kan een ferrari toch ook gewoon halen bij de dealer voor veel minder dan dat bedrag, waarom zou iemand hem dan bij iemand anders kopen voor zo veel geld?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wekko306 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:46:
BMW, Honda, Toyota en Porsche zitten er niet in nee (wel een Ruf die je kan downloaden). Dit is opzich wel jammer, al rij ik meestal toch in de snellere auto's. Schade zit er inderdaad niet in, het zou best leuk zijn inderdaad maar het kan ook al gauw irritant worden denk ik. Misschien iets voor TDU2 ofzo....
Indeed, ben je al je geld kwijt door steeds naar de TDU spuiter te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

FireFoz schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:31:
[...]

Maar je kan een ferrari toch ook gewoon halen bij de dealer voor veel minder dan dat bedrag, waarom zou iemand hem dan bij iemand anders kopen voor zo veel geld?
Geen idee... Maar het was om te illustreren dat jouw "vermoeden" over inruilwaardes niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Weet iemand of de release date voor de pc versie nou op 13 februari is of is dat nog steeds niet duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

feep schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:39:
Weet iemand of de release date voor de pc versie nou op 13 februari is of is dat nog steeds niet duidelijk?
Euh.. Wat zeggen verschillende, gerennomeerde, game-sites? Ergens tussen 13 en 16 februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ja kan beste kloppen 13 februari, laten we hopen dat het niet nog een keer uitgesteld wordt.
Heb zelf zo min mogelijk er over gelezen laatste tijd omdat ik het wachten zat was. Daarom ook geen update van de TS meer gedaan.
Zal ik voor de release nog in orde maken :)

Ik lees trouwens ook net op het forum dat er zeer snel een open beta uit zal komen 8)
Info is uit redelijke betrouwbare bron, dus hoop dat ook deze keer het weer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Heb ook al wat gehoord over een demoversie, ongeveer 4 weken voor de officiele release. Zou wederom (net als bij de eerste x360 demo) gaan om een demo met tijdslimiet.

Die open beta wordt dacht ik maar 25.000 keer beschikbaar gesteld, dus daar moet je snel bij zijn. Hopelijk blijft mijn closed beta nog een tijdje werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
Ik moet eerst nog een nieuwe pc kopen voordat ik het spel kan spelen :(

Maar in ieder geval, op deze site http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=42056 staan leuke filmpjes gemaakt door ene diablo ofzo. Je kunt ze ook bekijken op youtube, maar dan is het slechtere kwaliteit.

Maar nou ens een vraag, in de video van diablo die Test Drive Unlimited Mix heet rijdt er een Jaguar onder een huis door met een poort. Kan iemand op zon kaart met wegen tekenen waar dat huis is? en vertellen hoe duur enzo? Dan kan ik het huis namelijk makkelijk vinden als ik een nieuwe pc heb en TDU.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Is er niet toevallig iemand met een TDU beta account en het spel niks vind? Ik houd me aanbevolen :>

Ik ga dit spel ook zeker origineel kopen, van wat ik nu allemaal gezien heb, maak ik uit op dat het een zeer mooi en degelijk spel is. En dus verdient het gekocht te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
BioHazard schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:54:
Is er niet toevallig iemand met een TDU beta account en het spel niks vind? Ik houd me aanbevolen :>

Ik ga dit spel ook zeker origineel kopen, van wat ik nu allemaal gezien heb, maak ik uit op dat het een zeer mooi en degelijk spel is. En dus verdient het gekocht te worden :D
Je hebt pech.

Morgen (15-01) stopt de beta. De servers gaan dan plat en hij werkt niet meer (want bij de beta moet je inloggen wil ie starten).

Aan de andere kant kan je ook blij zijn, want over niet al te lange tijd (heb geen exacte datum) komt er een open beta uit. Wel met een restrictie voor het aantal downloads, maar als je snel bent moet je die wel te pakken kunnen krijgen :)

Wat niet zeker is maar meer een 'gerucht' is dat er ook nog een demo zal komen voor de uiteindelijke release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Ah das klote nieuws, maar idd dan ook weer goed nieuws. Ik zal dus regelmatig de nodige sites scannen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Is inderdaad erg jammer. Voor mij vooral omdat ik mijn savegame kwijtraak. Die zal niet meer te gebruiken zijn in de volgende beta. Dus bye bye 50% gameprogress, 4000 gereden km's en 45 uur gametijd. :+

Aan de andere kant heeft het ook zijn goede kanten. Ze hebben de volgende beta zodanig veel aangepast dat die savegame niet meer werkt, das altijd goed voor ons als consument want we hebben graag een zo goed mogelijk eindproduct. :)

Hoe het precies zit met eventuele keys die je nodig hebt voor die open beta weet ik niet, heb die vraag gesteld op het betaforum dus hopelijk krijg ik daar nog antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:33
Even voor de XboX360 bezitters, is er eigenlijk al een GoT club??
Kunnen we zo nu en dan eens even cruisen :)

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb het TDU boek bij bol.com besteld, staan echt super handige tips in voor routes enzo, zeker bij radar missies is het wel eens fijn om te weten wat nu de meest ideale route is :)

Aanrader :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b54604c2a35f1478e5a0f4425a651f60/full.gif

Er zit ook zo'n gigantische poster bij van het eiland, van de JPG die hier ook wel ergens rondzwerft, alleen een stuk duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PPanic schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:46:
Even voor de XboX360 bezitters, is er eigenlijk al een GoT club??
Kunnen we zo nu en dan eens even cruisen :)
Yep je heb een club. Heb me er ook voor aangemeld maar nog niks van gehoord.

Je moet naar zo een club huis rijden en dan join club en hoor je het te zien als het goed is. Iets met Got-Tweakers bla bla.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Weet je wat humor is? Op zondagmiddag een multiplayer-challenge joinen (niet ranked) met 2 dronken Engelsen en 2 Ieren. We hebben in totaal iets van 2 uur lang zitten ouwehoeren over van alles en nog wat en de races waren meer voor de lol dan voor het racen. Waarbij je trouwens wel degelijk zag dat bij sommige auto's tuning niet interessant is of dat je met een goede B een A zonder problemen voorbij rijdt.

Heb me enorm vermaakt en achteraf kreeg ik nog 2 friend-requests van die Engelsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:48:
Kost een flinke zak met $$ om die auto's kapot te laten gaan hoor. Meeste bedrijven zijn daar nooit zo erg blij mee namelijk :)
Dat is trouwens niet waar. Ik ''ken'' een gozer die aan een auto game heeft gewerkt en het feit dat veel games niet over schade beschikken heeft heel weinig met de auto fabrikanten te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 12:29:
[...]

Dat is trouwens niet waar. Ik ''ken'' een gozer die aan een auto game heeft gewerkt en het feit dat veel games niet over schade beschikken heeft heel weinig met de auto fabrikanten te maken.
Het zogenaamde physics-model is echt enorm moeilijk om dat goed/netjes te implementeren in sommige games. Want je kan zo moeilijk/ver programmeren als je wil maar er zal toch altijd een zeikerd zijn die vindt dat het spel te gedetailleerd (of juist niet) is.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!

* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.