Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Alleen daarom al ben ik dus niet van plan om daar aan mee te werken

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja, dit kan namelijk in elk spel. Als je muziek op je HD/externe mp3 speler/computer hebt staan kan je dat in (volgens mij) elk spel gebruiken. Gewoon tijdens het spel op de Guide knop drukken, helemaal naar beneden gaan en muziek selecteren.hilgo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:46:
Even een vraagje tussendoor: is het ook mogelijk om je eigen muziek af te spelen in dit spel? Heb mijn box (en tdu) pas sinds afgelopen vrijdag maar de muzak begint me nu wel te vervelen.
Ik heb al hier en daar rond gesnuffeld op het internet (o.a. forum van tdu zelf) maar kon er niets van vinden.
Het kan ook met playlists en dan kan je in TDU je playlist als radiostation selecteren, maar hoe dat werkt weet ik niet precies.
"Joining 3d gamers a bedrag x does not guarantee acception for the beta test" Oftewel betaal geld en misschien mag je beta testen. Makkelijk mensen trekken dacht ik zo. Zullen een hoop mensen zijn die lid worden betalen en dus teleurgesteld worden omdat ze niet goed lezen. Ik wacht wel op de demo torrents.PassieWassie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:06:
Closed PC Beta voor subscribers 3dGamers.com
Klik
*empty*
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Waarschijnlijk zal er een deal zijn waar de game voor periode x enkel op de xbox360 te krijgen is.C.44 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:26:
Inderdaad, met die dingen maak je geen vriendjes... Vind het zoiezo raar dat ze voor een dergelijk spel met een beta komen. Ik bedoel ze hebben toch allemaal die Xbox360 spelers die al aan het testen zijn eigenlijk ? Als ze nu voor de pc gewoon es een demo uitbrengen en de boel es niet zo lopen vertragen (kan me moeilijk voorstellen dat het porten zo lang moet duren) vanwege de exclusive for xbox360 manie...
En de beta lijkt mij zeer zeker wel nodig aangezien de code voor de pc versie vast niet 1 op 1 gelijk is aan die van de 360.
Heb het kunnen downloaden van Fileplanet (3,5gb), maar je hebt er een key voor nodig.... en je raadt het al... alleen voor subscribers..
Ik snap nog steeds niet dat ze die beta's niet gewoon public maken, ipv voor zo'n klein select groepje subscribers.
Edit: oeps, ik kan niet lezen
[ Voor 4% gewijzigd door SuB-ZeuZ op 13-12-2006 20:25 ]
Beetje een beta maken en dan op deze manier uitgeven. Bah.
* B-Buster moest even frustratie uiten
http://youtube.com/watch?v=C3bW55g-czQ
http://www.jeuxvideo.tv/t...mited-pc-video-28924.html
In het volgende artikel (helaas in het frans) zitten ook filmpjes van TDU met een Logitech G25:
http://www.clubic.com/tes...test-drive-unlimited.html
[ Voor 75% gewijzigd door MR_VIPER op 16-12-2006 08:04 ]
*empty*
Dus de Logitech G25 werkt helemaal in TDU.. dat is goed nieuws. Ga er meteen een bestellen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Vooral dat Franse artikel is wel interessant al versta ik niks van, soms denk ik het wel te begrijpen.MR_VIPER schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:06:
Filmpjes van PC Beta:
http://youtube.com/watch?v=C3bW55g-czQ
http://www.jeuxvideo.tv/t...mited-pc-video-28924.html
In het volgende artikel (helaas in het frans) zitten ook filmpjes van TDU met een Logitech G25:
http://www.clubic.com/tes...test-drive-unlimited.html
Maar aan het einde staat de geadviseerde minimale en aanbevolen configuratie en het ziet er niet echt fijn uit.
Enfin, en attendant de pouvoir rouler à vos côtés sur la version finale du jeu, nous terminons avec les configurations minimales et conseillées qui devraient permettre, dans le meilleur des cas, de faire tourner le titre d'Eden en toute tranquillité.
Configuration minimum pour environ 30 FPS (images par seconde) :
* Processeur : 2 GHz
* Mémoire : 512 Mo de RAM
* Carte vidéo : ATI 9800 pour une résolution de 640 x 480 en « Low Detail » ou équivalent chez Nvidia
Configuration conseillée pour environ 60 FPS (images par secondes) :
* Processeur : 3,2 GHz
* Mémoire : 1 Go de RAM
* Carte vidéo : ATI X1600 pour une résolution de 1 280 x 720 en « High Detail » (idem Xbox 360) ou équivalent chez Nvidia
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Mooi, heb zelf een Athlon64 3200+, 2 GB RAM en een ATI X800XL (welke vergelijkbaar is qua snelheid met een X1600). Laat maar komen die PC demo!Mystic_Jack schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:18:
Maar aan het einde staat de geadviseerde minimale en aanbevolen configuratie en het ziet er niet echt fijn uit.
* Carte vidéo : ATI X1600 pour une résolution de 1 280 x 720 en « High Detail » (idem Xbox 360) ou équivalent chez Nvidia
Het zal er mooi uitzien dat zeker, maar ik vind dat specs werkelijk vierkantig belachelijk hoog zijn.
Specs gruwelijk? Probeer jij eens een huidig spel als Oblivion te spelen op 60fps; dan mag je er wel een bak geld tegenaan gooien die het dubbele is van de specs die genoemd staan.C.44 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:22:
Erm... since wanneer staat 3200+ voor 3.2 Ghz ? Enniewees, ik mag hopen dat die specs toch behoorlijk overdreven zijn, anders zijn ze niet alleen gruwelijk laat me het uitbrengen van dit spel op de pcgames markt, maar ook goed wat tijd aan het verspillen geweest toen ze eigenlijk de engine hadden moeten optimaliseren.
Het zal er mooi uitzien dat zeker, maar ik vind dat specs werkelijk vierkantig belachelijk hoog zijn.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Voor een spel als dit vind ik het hele normale systeemeisen voor de dag van vandaag.
als je 'm door wilt laten gaan voor 2Ghz ben je niet heel fijn bezigC.44 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:22:
Erm... since wanneer staat 3200+ voor 3.2 Ghz ?
[...]
De specs vallen me persoonlijk mee, wees blij dat ze geen Shader Model 3 kaarten verplicht stellen (zie R6 Vegas, bijvoorbeeld)
Ik ben wel erg benieuwd naar deze game, ziet er prima uit en lijkt me lekker wegspelen, wel jammer dat het nog ff duurt voor ie voor de PC uitkomt...
Sowieso is het inmiddels compleet achterhaald om bij de systeemeisen voor de CPU een waarde in GigaHerz neer te zetten! Want die 3.2 GHz wijst op een Pentium IV 3.2 GHz, maar neem een Intel Core2Duo van 2.6 GHz, dan blaast die z'n voorganger aan alle kanten weg. Leg dan maar eens uit aan een (onwetende) klant dat de eis is: 3.2 GHz Intel CPU, maar dat z'n OOK (!) Intel CPU van 2.6 GHz veel sneller is.C.44 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 00:22:
Erm... since wanneer staat 3200+ voor 3.2 Ghz ?
En dat geldt al veel langer voor AMD CPU's, maar nu heeft ook Intel er zelf mee te maken.
Anyway, iemand al nieuws wanneer de PC demo vrij gedownload en gespeeld kan worden?
Configuration minimum pour environ 30 FPS (images par seconde) :
* Processeur : 2 GHz
* Mémoire : 512 Mo de RAM
* Carte vidéo : ATI 9800 pour une résolution de 640 x 480 en « Low Detail » ou équivalent chez Nvidia
Ik wilde nét zeggen, wordt het nóg ergerjeroen__online schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:26:
[...]
De specs vallen me persoonlijk mee, wees blij dat ze geen Shader Model 3 kaarten verplicht stellen (zie R6 Vegas, bijvoorbeeld)

Gelukkig kwam ik net tot het verhelderende inzicht dat een ATi Radeon 9800 minimum is, oftewel ik ga even in mijn hoekje blij zitten wezen
Maar ik denk wel dat er een paar graphics-opties inzitten die gebruikmaken van SM3.0
Maar ik niet, ik gebruik nog een Ati Radeon 9800.Jejking schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 20:25:
[...]
[...]
Gelukkig kwam ik net tot het verhelderende inzicht dat een ATi Radeon 9800 minimum is, oftewel ik ga even in mijn hoekje blij zitten wezen

Al heb ik het wel als een pro gekocht en nu is het een xt, maar toch ben ik bang dat dit spel moeilijk gaat doen met mijn pc configuratie.
Aan de andere kant, eerst zien dan geloven.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik gok dat ik er zelf niet al te veel moeite mee zal hebben (opteron1.8@2.7, 2gb, 2x 7900GT SLI), maar ik zou het toch geen slecht idee vinden als ze eerst een demo uitbrengen zodat men kan zien of het op _hun_ pc nog een beetje fatsoenlijk draait en/of uitziet. Iets draaiend krijgen is 1 ding, maar of het dan nog enigsinds fatsoenlijk uitziet is een ander verhaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Muse op 21-12-2006 22:49 ]
Je kan volgens mij ook die beta krijgen voor $4.95. Je hebt namelijk twee mogelijkheden: $2.50 per maand, dan moet je meteen voor een heel jaar betalen. Of $4.95 p/m, als je die cancelled voordat ze opnieuw chargen heb je ook gewoon toegang tot die demo. Ik weet alleen niet of je voor het spelen van die demo een actief account nodig hebt bij die gasten.
Verwijderd
Want dat is de enige car dealer die ik nog moet unlocken en ik zou zo graag ff een bike willen kopen
http://db.gamefaqs.com/co...rive_unlimited_dealer.png
Als ik die map check hoort ie op die kustweg te zitten ter hoogte van dat vliegveld, maar er is niks te zien.
Edit: hm die link is dood, maakt verder niet uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 17:17 ]
Deze kaart misschien?Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:13:
Kan iemand mij helpen de Lexus dealer te vinden? Ik weet dat ie in de Noordwest hoek van het eiland moet zijn ten westen van de Ducatti en Mv Agusta bike dealers? Kan hem echt niet vinden![]()
Want dat is de enige car dealer die ik nog moet unlocken en ik zou zo graag ff een bike willen kopen![]()
Als ik die map check hoort ie op die kustweg te zitten ter hoogte van dat vliegveld, maar er is niks te zien.
Had 'm pas een paar keer gepost maar blij dat je, hopelijk, iets meer kan aflezen eraan.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:20:
Wow thx!!![]()
Stuk gedetailleerder. Moet nu geen probleem zijn
Verwijderd
Maar: ik sta nu idd voor de Lexus dealer, alleen het icoontje verschijnt niet. Kan het zijn da tik de hoogste rang moet hebben? Ben nu expert.
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, kan je daar alleen naar binnen als je de Lexus ook van Marketplace hebt gehaald/gekocht.Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:33:
Ja sry my bad had niet heel het topic doorgelezen.
Maar: ik sta nu idd voor de Lexus dealer, alleen het icoontje verschijnt niet. Kan het zijn da tik de hoogste rang moet hebben? Ben nu expert.
Verwijderd
Maar dat houdt dus in dan ik geen bikes kan kopen? Ik heb echt alle car dealers gevonden en kan ook overal gewoon naar binnen enz enz. Oh well, anders snuffel ik wel wat rond op Marketplace dan...
Thx anyway
Verwijderd

X360 of PC? Ik kan op de map gewoon filteren op key locations, en dan staan ze er allemaal op. Je kunt je GPS er dus óók op targetten. En de Lexus dealer heb je inderdaad niet nodig, ik ben er nog nooit geweest maar heb al wel een DucatiVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 17:13:
Kan iemand mij helpen de Lexus dealer te vinden? Ik weet dat ie in de Noordwest hoek van het eiland moet zijn ten westen van de Ducatti en Mv Agusta bike dealers? Kan hem echt niet vinden![]()
Want dat is de enige car dealer die ik nog moet unlocken en ik zou zo graag ff een bike willen kopen![]()
Edit: hm die link is dood, maakt verder niet uit.
Verwijderd
Maar het is al opgelost, ik mistte nog wat classic car dealers en de Maserati
Maar deze game is echt wel dope, vindt het gewoon ook heerlijk om lekker het eiland over te cruisen om alle plekjes waar ik nog niet ben geweest langs te gaan, af en toe een wagentje te vervoeren, een liftertje op te pikken of een modelletje te vervoeren. En in de tussentijd weg te kwijlen in me Ferrari Enzo

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 14:55 ]
Ja, het is een erg vermakelijk spel....... Geld zeker waard geweest, heb net de Tour of the Island gewonnenVerwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 14:49:
X360 ( pc versie is nog niet uit ). Nee tuurlijk, ik weet dat je met je gps er gewoon op kan targetten, maar je moet er natuurlijk wél een keer langsgereden zijn om hem op je map zichtbaar te krijgen![]()
Maar het is al opgelost, ik mistte nog wat classic car dealers en de MaseratiMaar goed om te weten dat je niet perse een Lexus nodig hebt, om de bikes vrij te spelen
Maar deze game is echt wel dope, vindt het gewoon ook heerlijk om lekker het eiland over te cruisen om alle plekjes waar ik nog niet ben geweest langs te gaan, af en toe een wagentje te vervoeren, een liftertje op te pikken of een modelletje te vervoeren. En in de tussentijd weg te kwijlen in me Ferrari EnzoEn daarna aan de bak voor het echte werk, de time trials en speed contests. Lang geleden dat ik mij zo heb vermaakt met een game. En ik moet nog aan PGR3 en Vegas beginnen ook
Elect a clown, expect a circus.
Maar Tour of the Island is dan ook niet moeilijkSlasher schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:17:
[...]
Ja, het is een erg vermakelijk spel....... Geld zeker waard geweest, heb net de Tour of the Island gewonnen
De moeilijkste race in het hele spel vond ik toch wel Tantalus, maar daar heb ik ook maar 4 keer over gedaan... Het had van mij toch allemaal net ietsjes moeilijker gemogen.
Ik heb nu 980 van de 1000 achievement points, dus dat schiet ook al niet meer op...
Ik ben in ieder geval weer verslaafd aan PGR3
Level3 tuning, semi-sportstand en zeer goed overweg kunnen met je handrem.Gunner schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:04:
En ik heb al moeite met de berg challenges. Any pointers?
Name: Test Drive Unlimited 1971 Dodge Challenger RT in-game content
Price: Free
Available in: All Xbox Live regions
Dash Details: Contains free 1971 Dodge Challenger RT for users to view and race with. In-game currency still required for purchase at respective dealer.
Name: Test Drive Racers Guild Download Set
Price: 350 Points
Dash Details: Premium set includes the Ferrari 612 Scaglietti, McLaren F1 GT, Dodge Viper SRT-10 Coupe, Ruf Rt 12, Alfa Brera, 1971 Dodge Challenger RT and Edonis. In-game currency still required for purchase at respective dealer.
Die mclaren F1 Gt zit er toch al in?Walkman schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:47:
Nog een klein kerstkado voor TDU:
Dash Details: Premium set includes the Ferrari 612 Scaglietti, McLaren F1 GT, Dodge Viper SRT-10 Coupe, Ruf Rt 12, Alfa Brera, 1971 Dodge Challenger RT and Edonis. In-game currency still required for purchase at respective dealer.
Ja, maar misschien is de McLaren uit het pack de race-versie en degene die je kan winnen in het spel de straat-versie?
Verwijderd
de gt is de race versie en de gewone f1 de wegversieMAX3400 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 14:02:
[...]
Ja, maar misschien is de McLaren uit het pack de race-versie en degene die je kan winnen in het spel de straat-versie?
edit: de wegversie heeft geen spoiler en de gt wel als ik het goed heb(geloof dat ik de gt met de gtr verwar)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 01:41 ]
Met een motor moet het in ieder geval een stuk makkelijker zijn dan met een auto. Met een motor kan je gemakkelijk tussen auto's doorrazen zonder echt af te hoeven remmen. Met een F4 of ZX-10R moet het prima lukken, level 3 getuned.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
De servers zijn hier constant up...Ophidian schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:23:
Zo, vandaag de achievement gehaald voor het hele eiland verkennen. Er staan me nu nog maar 8 te wachten, waarvan 4 offline. Bij mij doen de servers het alleen al 4 dagen niet. Is dit een bekend probleem?
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Zit de stekker er wel in? Iets met netwerk, Open NAT etc?Ophidian schreef op zondag 24 december 2006 @ 19:14:
Jep, hebben het altijd gedaan, nu alleen al 3 dagen niet
Alle spellen doen het online. Heb al paar dagen achter elkaar GOW en R6V met me neef gespeeld, maar TDU doet het opeens niet meer online. Bij het starten zegt ie dat de servers er niet zijnMAX3400 schreef op zondag 24 december 2006 @ 23:13:
[...]
Zit de stekker er wel in? Iets met netwerk, Open NAT etc?
Alle tests doorstaat hij overigens! Ik wil gewoon weer TDU online doen
[ Voor 9% gewijzigd door Ophidian op 24-12-2006 23:45 ]
Maar ja, dat word zeker leuker zodra ik wat meer geld heb

Heeft iemand trouwens een kaart waar opstaat waar alle auto transporten te vinden zijn? Ze staan niet op die grote kaart die al een aantal keer gepost is.
Die missies leveren namenlijk lekker wat geld op
[ Voor 53% gewijzigd door jmxd op 25-12-2006 07:31 ]
"In principe" kan je alle missies op je kaart in-game zien, als je 100% van het eiland hebt ontdekt.TwyLight schreef op maandag 25 december 2006 @ 04:46:
Ik heb het spel ook sinds vandaag, het is aan het begin wel wat minder leuk om met de slechtere auto's te rijden, helemaal als je al de demo zwart hebt gedraaid.
Maar ja, dat word zeker leuker zodra ik wat meer geld heb
Heeft iemand trouwens een kaart waar opstaat waar alle auto transporten te vinden zijn? Ze staan niet op die grote kaart die al een aantal keer gepost is.
Die missies leveren namenlijk lekker wat geld op
Verwijderd
Op de 360? Ik helaas niet want geen camera... Kijk anders voor IRL-filmpjes ff op http://www.youtube.com/re...ercedes+cls&search=SearchVerwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:52:
Kan iemand misschien op de een of andere manier een filmpje maken van een snel ritje in een Mercedes CLS? Please?
Daar ga ik het vanavond ook mee proberenTranceSetter schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:36:
Pak dan ook de Ninja...
edit: en gelukt!

[ Voor 23% gewijzigd door Alfisti op 25-12-2006 20:52 ]
Dezelfde poorten als voor XBLive... Kijk ff in de topics van de 360 zelf. UDP/88, UDP/3074, TCP/3074Ophidian schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:35:
Ik bedenk me net, dat TDU het niet meer online doet, sinds ik er een nieuwe router tussen heb staan. Kans is dus groot dat het firewall probleem is. Iemand enig idee welke poorten er open moeten staan?!
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 25-12-2006 22:36 ]
Ja dat snap ik, maar heb het spel maar net en de kaart is nogal groot hèMAX3400 schreef op maandag 25 december 2006 @ 11:16:
[...]
"In principe" kan je alle missies op je kaart in-game zien, als je 100% van het eiland hebt ontdekt.
Wanneer krijg je trouwens die kleding coupons? Vind het maar stom dat je dat niet gewoon van je geld kan kopen, die kleren.
Ik las trouwens dat iemand hier de Ninja naar lvl. 3 getuned had? Waar kan dat dan, en kan het met elke motor? Want ik heb een Ducati maar weet niet waar en of ik hem kan tunen.
[ Voor 17% gewijzigd door jmxd op 26-12-2006 09:37 ]
Dames en hitchhikers op de plek van bestemming afleveren. Als je die 'Perfect' doet, krijg je er nog 1 extra ookTwyLight schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 08:09:
[...]
Ja dat snap ik, maar heb het spel maar net en de kaart is nogal groot hè
Wanneer krijg je trouwens die kleding coupons? Vind het maar stom dat je dat niet gewoon van je geld kan kopen, die kleren.
Kan bij de Kawasaki tuner. Ducatti is ook te doen, maar die moet weer bij een ander. Is een vierkantje met een moersleutel erin.Ik las trouwens dat iemand hier de Ninja naar lvl. 3 getuned had? Waar kan dat dan, en kan het met elke motor? Want ik heb een Ducati maar weet niet waar en of ik hem kan tunen.
Je moet ze eerst gevonden hebben inderdaad!TwyLight schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 10:00:
Weet je het zeker? Ik heb maar 3 moersleutels op mijn map staan en ze zijn alle 3 niet voor mijn Ducati. Moet je die dingen eerst unlocken ofzo?
edit:
Het is me al gelukt
[ Voor 7% gewijzigd door jmxd op 26-12-2006 10:23 ]
Of probeer het eens met de optie UpnP uitzetten, dat was bij mijn modem/router het gevalOphidian schreef op maandag 25 december 2006 @ 22:35:
Ik bedenk me net, dat TDU het niet meer online doet, sinds ik er een nieuwe router tussen heb staan. Kans is dus groot dat het firewall probleem is. Iemand enig idee welke poorten er open moeten staan?!
Verwijderd
Probeer deze eens:
[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 2
Nou werkt chatten niet meer ed. Ook niet als ik het weer aanzet!Slasher schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 11:24:
[...]
Of probeer het eens met de optie UpnP uitzetten, dat was bij mijn modem/router het geval
Je bent geweldig. Hij doet het weer nu UPNP uit staat!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Ophidian op 26-12-2006 13:43 ]
Verwijderd
Ik neem mijn xbox360 mee naar een gamesnight hier in de buurt, keihard gamen de hele avond door. komt er een onbenul die pakt me game, logt zichzelf in met mijn account. niet dat speciale account wat ik had aangemaakt. en hop begint een new-game
Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen!!!!
Okee, sorry maar ik uitte mijn frustraties even hier. jullie begrijpen het misschien als je net het spel op 92 % had!
Verwijderd
Maaruhm hoe zit dat eigenlijk met online modes bij verschillende consoles... nu neem ik pc en xbox360 als voorbeeld.
Kunnen die elkaar zien online? ik heb gezocht in het topic maar vond niet echt iets wat daar antwoord op kan geven.
Het lijkt me dat je met een pc en logitech G25 een groot voordeel heb met precisie sturen en het accelereren en remmen.
Succes met opnieuw beginnenVerwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:50:
inderdaad. maar ach, ik zie het van de zonnige kant, ik ga het gewoon allemaal nog een keer spelenookal duurt het wel weer effe voordat ik zover ben.
Maaruhm hoe zit dat eigenlijk met online modes bij verschillende consoles... nu neem ik pc en xbox360 als voorbeeld.
Kunnen die elkaar zien online? ik heb gezocht in het topic maar vond niet echt iets wat daar antwoord op kan geven.
Het lijkt me dat je met een pc en logitech G25 een groot voordeel heb met precisie sturen en het accelereren en remmen.
Ik heb ooit eens een interview gezien, volgens mij op IGN, waarbij een developer zei dat pc en xbox online tegen elkaar zouden kunnen. Kan hem alleen niet meer terugvinden

En wat betreft dat 'voordeel' van mensen met een G25, dat is waarschijnlijk juist niet zo. Ik heb hem en het vergroot inderdaad het realisme maar je gaat er niet sneller van zijn, eerder langzamer. Sturen gaat wel veel preciezer dan met een gamepad, maar voor een xbox360 heb je ook stuurtjes
Verwijderd
Dankje,B-Buster schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:32:
[...]
Succes met opnieuw beginnen
Ik heb ooit eens een interview gezien, volgens mij op IGN, waarbij een developer zei dat pc en xbox online tegen elkaar zouden kunnen. Kan hem alleen niet meer terugvinden![]()
En wat betreft dat 'voordeel' van mensen met een G25, dat is waarschijnlijk juist niet zo. Ik heb hem en het vergroot inderdaad het realisme maar je gaat er niet sneller van zijn, eerder langzamer. Sturen gaat wel veel preciezer dan met een gamepad, maar voor een xbox360 heb je ook stuurtjes
ik heb zelf het vorige stuurtje van logitech, en daarmee ben ik redelijk sneller bij veel games op de pc dan welteverstaan.
En het stuurtje van de xbox360. dat is natuurlijk gewoon prut. je blijft het op je schoot neerzetten. en als je het op een plankje voor je vastzet ben ik er nog niet tevreden over. Mijn mening is dat het gewoon een flopding is. Maargoed.
Ik moet het nog maar afwachten hoe het gaat worden met de online modus met de pc gasten erbij. Is ook gelijk een stuk vatbaarder voor cheaters ed. ben ik ook niet al te blij mee.
Maar het is afwachten en kijken wat er gebeurd.
Ik heb al best veel stuurtjes gehad en ik ben het met je eens dat je er preciezer mee kunt sturen, maar echt sneller gaat in TDU wel meevallen. Met bijv. toca 3, op een verder leeg circuit, heb je enorme voordelen maar bij TDU moet je toch vaak veel / scherp sturen en dat kun je met een gamepad zelfs sneller.
Was er ondertussen ook geen goed stuur voor de x360 trouwens? Of is dat nog niet beschikbaar? Dacht dat er van logitech daar ook wat voor kwam. Kan ook van een ander zijn. Zag er in ieder geval goed uit
Maar wist hij de savegame op je speciale account waarvan je de game op 92% hebt? Ziet hij die profielen niet als apart? bijvoorbeeld dat je 2 savegames van 1 spel hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 17:38:
Zo baal ik effe.
Ik neem mijn xbox360 mee naar een gamesnight hier in de buurt, keihard gamen de hele avond door. komt er een onbenul die pakt me game, logt zichzelf in met mijn account. niet dat speciale account wat ik had aangemaakt. en hop begint een new-game![]()
Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen!!!!
Okee, sorry maar ik uitte mijn frustraties even hier. jullie begrijpen het misschien als je net het spel op 92 % had!
[ Voor 4% gewijzigd door jmxd op 27-12-2006 15:32 ]
Ik heb die car pack net gedownload, maar die mclaren f1 GT zat er bij mij hiervoor ook al in. Ik kon toen 2 mclarens kopen, en nu ook maar 2........ heel vaag!Walkman schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 12:47:
Nog een klein kerstkado voor TDU:
Name: Test Drive Racers Guild Download Set
Price: 350 Points
GoT club?TwyLight schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:31:
Ik heb net de GoT Club gejoint, maar moet nog geaccepteerd worden.
Ja ik weet ook niet precies wat die clubs inhouden maar iemand uit mn friendslist zat bij een tweakers club met nog iets van 8 leden dus ik had die club ook maar gejoint
Da's die club ergens in het midden van het eiland he?TwyLight schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:22:
[...]
Ja ik weet ook niet precies wat die clubs inhouden maar iemand uit mn friendslist zat bij een tweakers club met nog iets van 8 leden dus ik had die club ook maar gejoint
Ben er ook lid, samen met Cpt. Raptor en nog een paar...
Klopt ja, had ook via jou gejoint.MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:23:
[...]
Da's die club ergens in het midden van het eiland he?
Verwijderd
/me wacht op PC demo.
Komt dat mooi uit: klik hier maar eensVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:33:
Ziet er fun spel uit, vooral met al die garages enzo, zeer realistisch, maar zeer spijtig dat er geen BMW modellen zijn![]()
/me wacht op PC demo.
Wat wil je daarmee zeggen dan? hij zegt toch alleen dat hij op de demo wacht, hij vraagt niet wanneer die komt ofzo.
Hij wil er waarschijnlijk mee aangeven dat er al een gesloten beta loopt. Kan me voorstellen dat er een aantal mensen wachten op de open demo die naar waarschijnlijkheid op 22-01-2007 live gaat.TwyLight schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:40:
[...]
Wat wil je daarmee zeggen dan? hij zegt toch alleen dat hij op de demo wacht, hij vraagt niet wanneer die komt ofzo.
*empty*
Waar in de buurt zit die club?MAX3400 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:23:
[...]
Da's die club ergens in het midden van het eiland he?
Net weer even 400km gereden, nog een iets van 800mijl en ik heb eindelijk de 5000mijl achievement
Ik moet zeggen dat ik de Murcielago de lekkerste auto blijf vinden. Mooi, snel (top 377) en een hoop grip met z'n 4WD. Bovendien zijn de versnellingen lekker lang dus zit je niet als een gek te schakelen, wat ik altijd zo irritant vind bij de Corvette Z06.
[ Voor 26% gewijzigd door Wekko306 op 28-12-2006 15:53 ]
Dit topic is gesloten.
Slow-chat, one-liners, offtopic posts en flames horen _niet_ in dit topic thuis!
Meldingen over het al dan niet kunnen downloaden van de closed beta horen ook niet in dit topic thuis!
* Dit topic gaat over het spel, niet over verschillende automerken in het echte leven.
* De Spielerij-policy is gewoon van kracht, dat betekent dat je niet hoeft te melden dat je iets aan het downloaden of installeren bent.
* Bij technische problemen moet je in SPV zijn.