JBplap schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:14:
En dat komt doordat de game zo slecht is, de serieuzere gamer laat deze game links liggen (of DLD hem) en komt dus niet online. Online treft men alleen de EA noob aan, die klakkeloos alles koopt omdat het thema cool is, gamen is onder de hippe jeugd tegenwoordig namelijk ook al hot, ze kunnen er echter niet veel van. Om nog maar van geduld te spelen, een van de redenen waarom EA games steeds makkelijker worden.
Ik noem:
1. Bijvullende NOS, 1 keer gebruiken had de noob niet genoeg aan, timen kent hij namelijk niet.
2. Drift, Tegenstuur heeft de noob nooit van gehoort, vandaar dat EA die taak maak op zich heeft genomen.
3. Wingmans, defensief rijden heeft de noob ook niet van gehoord, mocht er nu per ongelijk iemand hem bijna inhalen kan hij op de panic button drukken en word de enemy keurig van de baan gerost door je teammate.
Edit:
Remmen heeft de noob ook niet van gehoord, daarom heeft men panic button nr 1 uitgevonden: Speed breaker, zo kan met rustig met 200 Km/H een haakse bocht om.
Deze was ik vergeten omdat ik die standaard uitschakel
Btw heeft iemand de achteruitkijkspiegel al eens aangezet

Wat een graphics daarin! Lijkts wel A2 racer. Duidelijk dus dat de rekenkracht naar de *bling bling* moest ipv naar race attributen.
O ik snap het al

zie punt 3, aangezien de noob toch niet defensief kan rijden hoeft hij de auto's achter hem toch niet in de gaten te houden.
Geweldige review! Ik kijk er zo tegenaan:
+ Veel Auto's.
+ Canyon races wel gaaf (met name canyon drift vind ik gaaf)
+ Het ziet er best mooi uit (als je de juist kaart hebt, want niet op elke PC gaat het even soepel)
- Korte career mode. Ik was in 12 uur klaar.
- Slechte AI ==> Ik kon met mn RX-7 winnen van een porsche GT en een lambo. Heb met mn RX-7 de hele career uit kunnen spelen. Toen ik het ging proberen met een porsche GT werd het alleen maar moeilijker omdat iedereen harder ging opeens.
- Soms loopt het spel zomaar vast.
+ Veel online race modes.
+ Idee van alle stats bijhouden vind ik goed.
+ Lijst met track records.
+ Rooms worden gehost door EA, en niet door mensen zelf. Dat was in MW wel zo, en daar kon de game host voor ierereen de race stoppen. Dat kan in NFSC niet.
- Om de 3 races word ik er uit gegooid. Ook tijdens een race verlies je soms je verbinding, dit telt dan wel mee als een quit. Dus niet goed voor je reputatie
- Spelen tegen mensen met slechte verbinding is onmogelijk, omdat ze alle kanten op vliegen
- Mijn stats worden niet altijd goed ge-update. Ik heb al meerdere malen een record gedaan op een track, en dat wordt niet opgeslagen op de 1 of andere manier.
- Er is geen overzichts menu om uit rooms/servers te kiezen zoals in NFS MW, en de meeste games. Je gaat gewoon random een game in.
- Soms kan je niet een game van een vriend joinen. Dan moet je eerst opnieuw uit- en inloggen om te kunnen verbinen.
EA kwam met hele mooie ideen voor deze game. Wat ik eerst hoorde klonk geweldig. Vooral Online was veel belovend. Maar na de game een paar dagen fanatiek gespeeld te hebben, ben ik diep teleurgesteld. Naar mijn idee hebben ze het verprutst.
Heel misschien kan online nog worden opgelost met een GOEDE patch. Maar ik acht de kans klein, aangezien NFS MW soms ook kuren had, en hier ook geen goede patch voor is gekomen...
EA gaat idd alleen voor de noobs die niet kunnen denken...