[Multiplatform] Need for speed - Carbon [Deel 2] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
ja dat is hier ook het geval ja. Vooral je wingman is supersnel, beetje raar, wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
TheZeroorez schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:41:
Van mij hoeft het niet vernieuwend te zijn, ik wil alleen dat het gewoon licht is, de besturing wat meer naar de realitische kant getrokken wordt, en er niet zo hard naar de tuning-kant geleund wordt.

Ik wordt dat tunen en dat nacht-heid een beetje zat.. :P
Tunen mag er van mij ook wel in blijven zitten maar dan op een normale manier, echte onderdelen, en niet van die onogelijke onrealtistische bumperkits.
naja het hele spel is eigenlijk onrealtistisch......

Geef mij maar de gameplay van GTR2, met de doodnormale auto's uit het dagelijks leven, rijden door de stad, de auto's kan tunen/afstellen zoals het normaal gesproken ook in het "echt" kan, en ook zo reageren. kan EA niet met Simbim rond de tafel? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:52

-tom-562

Oliesjeik

denk je dat de mainstream dat leuk vind? Auto's waarbij je als je 1x gas geeft in een bocht (weet ik geveel, een getunede RX7 ofzo) je dwars staat, of realistische amerikanen? DIe dus echt geen bocht om kunnen? :P

Ik vind t spel tot nu toe wel lachen. Wat ik wel leuk vind is die optie bij al die performance spulletjes, waarbij je kan kiezen of je voor topsnelheid gaat, of voor acceleratie, of voor koppel etc. Het is ook echt merkbaar, ik had die camaro opgevoerd, en dan alles zo gedaan voor koppel, trekkracht en lage toeren. Resultaat, een auto die maar 200 liep, en waarbij de hele tijd werd opgeschakeld bij de 5000 toeren ofzo :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
duncanvdlinden schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:16:
[...]

Tunen mag er van mij ook wel in blijven zitten maar dan op een normale manier, echte onderdelen, en niet van die onogelijke onrealtistische bumperkits.
naja het hele spel is eigenlijk onrealtistisch......

Geef mij maar de gameplay van GTR2, met de doodnormale auto's uit het dagelijks leven, rijden door de stad, de auto's kan tunen/afstellen zoals het normaal gesproken ook in het "echt" kan, en ook zo reageren. kan EA niet met Simbim rond de tafel? :p
Als je GTR zo leuk vind, moet je GTR gaan spelen, dan is NFS idd niets voor jou... Ik moet zelf niks hebben van spellen als GTR en wil gewoon racen, niet moeilijk doen over instellingen.

Tunen en pimpen (in de eerste alinea...) is btw iets anders... Tunen heeft op zich niet heel veel te maken met bumperkits (die btw best realistisch zijn, alleen veel te duur 'in het echt'...)

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
heb het spel nu ook een paar dagen

in begin was alles erg simpel

ik had altijd onmiddellijk de betere auto's door de pinkslip en kon ze makkelijk tot de max upgraden met mijn geld
(eerst rx8, dan rx7, dan heel ff de charger G/T, dan de porsche en vlak daarna de db9)

maar nu ik aan het laatste stuk van de kaart wil beginnen wordt het ineens van ubersimpel (kon het bijna met mijn ogen dicht), ubermoeilijk
die corvettes trekken echt 10X sneller op dan mij en hebben ook een veel hogere topspeed, het enige waar ik soms een beetje kan inhalen zijn de bochten die wat scherper zijn, maar die je met goed snijden nog tegen een redelijke snelheid kan nemen
en die bochten zijn er in de races die ik tot nu toe heb geprobeert niet echt genoeg :(

doe ik iets fout, kan iemand me verder helpen?

ik heb momenteel alle races gedaan behalve die van het laatste deel van de map en die ene race op dat laatste andere deel van de map die je nog moet doen na je dat deel gewonnen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastakilla schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:09:

ik had altijd onmiddellijk de betere auto's door de pinkslip en kon ze makkelijk tot de max upgraden met mijn geld
(eerst rx8, dan rx7, dan heel ff de charger G/T, dan de porsche en vlak daarna de db9)

maar nu ik aan het laatste stuk van de kaart wil beginnen wordt het ineens van ubersimpel (kon het bijna met mijn ogen dicht), ubermoeilijk
die corvettes trekken echt 10X sneller op dan mij en hebben ook een veel hogere topspeed, het enige waar ik soms een beetje kan inhalen zijn de bochten die wat scherper zijn, maar die je met goed snijden nog tegen een redelijke snelheid kan nemen
en die bochten zijn er in de races die ik tot nu toe heb geprobeert niet echt genoeg :(

ik heb momenteel alle races gedaan behalve die van het laatste deel van de map en die ene race op dat laatste andere deel van de map die je nog moet doen na je dat deel gewonnen hebt
Doe eerst de checkpoint races, die zijn wel makkelijk te doen. Ook de Canyon races moeten net haalbaar zijn en bij eentje kan je een Murcielago unlocken, dan heb je meteen een tier 3 auto :)

Edit: Zojuist SLR unlocked :D

Afbeeldingslocatie: http://img515.imageshack.us/img515/366/slrkg3.th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
Weet iemand hoe je een LAN game kan opzetten? Of de game van iemand uit je Buddylist kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De carrière gaat wel snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Leuk spel, alleen hij crash af en toe terug naar mn desktop :( En soms op een heel ongelukkig moment (Zoals net na een BOS-Race :( ) (C2D6600, 2gb, 7900GTO, P965)
Ik speel het spel met mijn Logitech Rumblepad2 en na elke race blijft de "gas" knop hangen :S ik moet dan naar mn save-house jumpen, opnieuw naar een race gaan en dan hang hij niet meer. Erg vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow. Bij mij crasht het spel niet. Ok,één keer gehad, daarna nooit meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:59
hier even alle auto's die je in het spel kan vinden:
career
muscle:

chevrolet camaro ss
chrysler 200c srt8
vauxhall monaro vxr
ford mustang gt
dodge charger srt8
dodge charger rt
shelby gt500
playmouth hemi cuda
dodge challenger concept
dodge viper srt10
corvette z06
tuner:
maxda rx8
maxda speed 3
tmitsubishi eclipse gt
Volkswagen golf R32
renault clio v6
mazda rx7
nissan 350z
subaru impreza wrx sti
toyota supra
mitsubishi lancer evolution IX mr
nissan skyline gtr r34
exotic:
alfa romeo brera
mercedes-benz clk500
lotus elise
porsche cayman s
aston martin db9
mercedes-benz sl65 amg
lamborghini gallardo
ford gt
lamborghini murcielago
porsche carrera gt
mercedes-benz slr mclaren

overige
muscle:

chevrolet camaro concept
playmouth road runner
chevrolet chevelle ss
pontiac gto
shelby gt500 (07)
tuner:
nissan 240sx
lexus is300
toyota mr2
mitsubishi eclipse gsx
exotic:
audi lemans quatro
koenigsegg ccx (collectors edition)
pagani zonda f (ea-link edition)
porsche 911 gt3 rs
bmw m3 gtr
lamborghini murcielago lp640
lotus europa s
jaguar xk
andere:
police civic cruiser
police interceptor
police rhino
cross corvette z06
dumptruck
firetruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Butz0rs schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:35:

[...]
Het enigste plus-punt wat ik kan bedenken voor deze game. Het zijn verdomd veel (orginele) auto's. Ik ken weinig pc-spellen met zoveel orginele fabriek auto's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hij crashed inderdaad vaak terug naar de desktop, je bent niet de enige met dit probleem ;)

Verder heb ik al een paar vliegtuigen gespot, die achter de bomen/bosjes moesten verdwijnen, maar ervoor bleven; het zag er zegmaar uit alsof ik een soort van 'wallhack' had :+

Wat is die Plymouth Runner een ongeloofelijke tyfus-auto zeg.. :o :X Daarnet 3 challenges gedaan, over een berpad met dat ding.. 8)7 De Chevrolet Corvette trekt trouwens wel zeg.. :P

Ja, ook al is de gameplay/vernieuwing minder; het blijft gaaf :+

[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 04-11-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:47

Tortelli

mixing gas and haulin ass

ApOE schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:25:
Leuk spel, alleen hij crash af en toe terug naar mn desktop :( En soms op een heel ongelukkig moment (Zoals net na een BOS-Race :( ) (C2D6600, 2gb, 7900GTO, P965)
Ik speel het spel met mijn Logitech Rumblepad2 en na elke race blijft de "gas" knop hangen :S ik moet dan naar mn save-house jumpen, opnieuw naar een race gaan en dan hang hij niet meer. Erg vervelend...
Bij mij is hij ook al een paar keer gecracht, vooral na boss races, of als je in het menu naar auto's aan het kijken bent ( volgens mij gebeurt het als je ze te snel wegklik 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Butz0rs schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:35:

[...]
Jammer alleen dat de meeste pas heel laat unlocked worden. Ben op bijna 70% en heb volgens mij zo'n om en nabij de 10 of 15 auto's in de car lot :S

En dat crashen heb ik ook last van. Vaak als ik even naar een MSN gesprek ga ofzo

[ Voor 11% gewijzigd door Kiwiknaapje op 04-11-2006 20:51 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mastakilla schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:09:

Ik heb precies het zelfde probleem. Ik heb alleen een rx7 en die is nog wat langzamer. Ik had bijna die murcielago gewonnen. Als ik 1 seconde sneller was geweest had ik gewonnen. Maar het is bijna geen doen, het lijkt net of je in een lada rijd en de rest in een ferrari. Die lui zijn echt super snel.

Ik kom nu dus niet echt veel verder zonder die race te doen voor die murcielago. :(

Ik vind het wel raar dat het ineens heel moeilijk word. Het had wel wat geleidelijk er kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Best veel auto's inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of jullie dit al wisten, maar als ie bij jou crasht en terug gaat naar je desktop, dan moet je 't spel Compatibility Mode op Windows 2000, dat werkt goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Laatst online: 29-05 16:10
Ik heb het spel geinstalleerd op een pc met een GF7900GT met de allernieuwste Nvidia drivers en ook de nieuwe direct x 9.0C, maar als ik het spel start krijg ik elke keer gewoon een zwart scherm. Niet dat mijn scherm uitgaat en in standby mode maar het geeft gewoon een zwart scherm in een reso van ong 800x600 of nog lager. En vervolgens gebeurt er gewoon niks. Waar kan dit aan liggen?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Laatst online: 03-09 10:25
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:03:
Ik weet niet of jullie dit al wisten, maar als ie bij jou crasht en terug gaat naar je desktop, dan moet je 't spel Compatibility Mode op Windows 2000, dat werkt goed bij mij.
Dat gaan we proberen! Thx! d:)b

Verder zit ik idd ook met t probleem dat, zodra je t tegen Darius/Stacked Cards (ofzo) opneemt, het ineens véél moeilijker wordt... Ik ga binnenkort ff proberen om de tweede Mitsubishi te unlocken... Ik heb ondertussen gelukkig al de Impreza WRC kunnen unlocken (een Tier 3 Tuner... en ik Tune alleen :P), maar die gaat nog niet zo heel veel harder dan de RX7...

Gewoon blijven proberen ;)

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Volgens mij kijk ik ergens over iets heen. Ik ben nu op 43% en heb zojuist de boss met de DB9 verslagen en zijn auto gewonnen. Ik rij nog steeds met de auto van de eerste boss maar ik kan niet vinden waar ik andere auto's kan kopen. Ik moet er nu toch wel een paar kunnen kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:19:
Volgens mij kijk ik ergens over iets heen. Ik ben nu op 43% en heb zojuist de boss met de DB9 verslagen en zijn auto gewonnen. Ik rij nog steeds met de auto van de eerste boss maar ik kan niet vinden waar ik andere auto's kan kopen. Ik moet er nu toch wel een paar kunnen kopen :?
Naar Free Roaming > op ESC rammen > World map > Dan staat er zo'n garage op je kaart
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/3y7ypv4.jpg
Car lot, daar moet je zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bedankt :) Ik heb nog niet 1 keer Free Roaming gedaan dus vandaar dat ik er niet achter kwam :P

Edit: Ik heb het gevonden, vind er alleen nog geen leuke wagens bij staan dus ik hou mijn RX7 nog wel even.

De beste manier om altijd een perfect start te krijgen is heel even wachten als de 2 in beeld staat en dan vol gas. Zo is het niet nodig om met gas het toerental in het groen te houden. Altijd beginnen met een perfect start maakt het spel alleen nog makkelijker dan dat het al is :P

Ik zit nu op 43% en heb meer dan 90% van de races in 1 keer gehaald.

[ Voor 71% gewijzigd door PilatuS op 04-11-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:24:
Bedankt :) Ik heb nog niet 1 keer Free Roaming gedaan dus vandaar dat ik er niet achter kwam :P
Free Roaming all the way _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 17:06

RainofDeath

DYUVSDFJ

Damn, Hoort het zo "slecht" te lopen?
Ik heb hier een P4 1.8, 1024MB ram, 6600GT en ik haal op het allerlaagste ( 640*480 @ low) met de sprint's/circuits enzo nog geen 15 fps.. Ligt dit aan mijn pc of draait het spel gewoon niet lekker? Een maat van mij draait dit op medium met een degelijke hoeveel fps. Heeft iemand tips hoe ik dit beter kan krijgen of moet ik gewoon gaan upgraden/nieuwe pc kopen? :P

Ik ben trouwens op de 40% (porsche cayman s :9 , 273KM/u max.) ofzo, zo speelbaar is het nog wel, alleen niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
RainofDeath schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:39:
Ik heb hier een P4 1.8, 1024MB ram, 6600GT en ik haal op het allerlaagste ( 640*480 @ low) met de sprint's/circuits enzo nog geen 15 fps.. Ligt dit aan mijn pc of draait het spel gewoon niet lekker? Een maat van mij draait dit op medium met een degelijke hoeveel fps. Heeft iemand tips hoe ik dit beter kan krijgen of moet ik gewoon gaan upgraden/nieuwe pc kopen? :P

Ik ben trouwens op de 40% (porsche cayman s :9 , 273KM/u max.) ofzo, zo speelbaar is het nog wel, alleen niet echt fijn.
lol

dat is wel heel erg laag. Ik heb de zelfde videokaart (rest is iets beter) Maar ik kan gewoon op 1280x1024 en alles op max draaien met goede fps. Dus ik denk dat er toch iets niet helemaal lekker is.

mijn rx7 haalt maar 250km\h. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

RainofDeath schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:39:
Das vreemd, hij loopt rond de 30fps op een amd 2000 @ 1,67 ghz, 1024mb corsair xms (overkill) en een 9200vivo kaartje.. 800x600 en alles op low.. 1024x768 trekt ie niet fatsoenlijk..

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Laatst online: 06-09 11:57
Ben ik de enige die dit spel wel _erg_ makkelijk vindt?
Ik heb die hele carreer mode uitgespeeld in, pak em beet 8 uurtjes...

Geef mij maar de carreer mode van NFS Most Wanted, was toch net even wat moeilijker en een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Tis ook simpel. Driften is ook te simpel toen ik eenmaal het truukje doorhad. Had eerst niet in de gaten dat de auto zelf tegenstuurt :| Flauw hoor. Ondertussen drift king al gehaald met mijn rx-8 :D

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
Mja, uitgespeeld :+ Heeft me nog geen 12 uur gekost (idd, had geen fuck te doen vandaag :P)
Geinig spel, leuke auto's maar veels te simpel naar mijn gevoel.
Heb echt maar een paar races gehad waar ik t echt moeilijk mee had, en dat was puur omdat mn wagen underpowered was :D
RX8, RX7, Supra. Dat was mijn rijtje, meer heb ik niet nodig gehad. zeker met Canyon races zijn deze bakken heerlijk, op rechte stukken zijn ze minder dan de rest, maar jah, hoeveel echt rechte stukken zitten er hier in t spel.
Graphics en perfermance vond ik wel meevallen. Graphs waren goed en het draaide lekker op mn sysje. (3400+, 7800GS, 1GB @ 1024, full detail, 4x AA)

Vond alleen de politie tegenvallen deze keer. In most Wanted heb ik er meer problemen mee gehad :P
Overigens zijn races soms te simpel dankzij de politie. Niks komt er langs :P (werkt helaas ook andersom).
Alleen die Canyon drifts vond ik jammer. Echt te simpel voor woorden. Begrijp me niet verkeerd, ik zat constant in de muur daar. Maar dat is juist mijn punt. Ik won nog met een score 2x zo hoog als de nr2 8)7 |:(

all in all, weer een leuke typische nfs game. Leuk voor een dagje als je je verveelt maar verder niks.
NEXT! :P

ps
flauw dat je niet met de Zonda, Audi en CCX kan free roamen :(

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je het aantal FPS zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Met Fraps, bijvoorbeeld..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Is in het vorige topic ook al genoemd

[ Voor 48% gewijzigd door 418O2 op 05-11-2006 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
het was idd te simpel, behalve die ene keer dat je ff met underpowered auto zit...

heb het net uitgespeeld en dit is toch wel 1 van de mindere NFSen van de laatste jaren :/

auto's die je wint, ben je nooit iets mee

en op het einde wou ik die mclaren kopen en tunen, maar daar kan ik onmogelijk voldoende geld voor sparen...

hoe verdien je geld als alle races uitgespeeld zijn? hopelijk toch niet door voor 500 per race ze te herspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
auto's verkopen en shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
buiten die mclaren heb ik enkel nog mijn db9 die momenteel nog beter is...

rest is allemaal al verkocht om die db9 te tunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Ik heb net het één na laatst district overgenomen met mijn tot de max opgevoerde db9.
Maar die race met 10 auto's is niet haalbaar. Ze rijden allemaal weg alsof ik in een fiat panda rijd, en ze inhalen is geen optie. Het driften gaat ook voor geen meter, doe mij lekker die oude manier, nu lijkt het wel een enorme nep game, aangezien sturen tijdens een drift wel lijkt alsof ik een 180 graden bocht probeer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb je niet al je upgrades voor de top speed gebruikt? Wil ook wel eens helpen. Beetje NOS er bij is vaak wel nodig. Hoe eerder op kop hoe beter toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

MrDrako schreef op zondag 05 november 2006 @ 03:44:
Ik heb net het één na laatst district overgenomen met mijn tot de max opgevoerde db9.
Maar die race met 10 auto's is niet haalbaar. Ze rijden allemaal weg alsof ik in een fiat panda rijd, en ze inhalen is geen optie. Het driften gaat ook voor geen meter, doe mij lekker die oude manier, nu lijkt het wel een enorme nep game, aangezien sturen tijdens een drift wel lijkt alsof ik een 180 graden bocht probeer te maken.
Niet tegensturen.. dat doet de game al voor je. In de slip gooien is simpel. Stuur om, gas los en gelijk weer gas erop en blijven sturen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:52

-tom-562

Oliesjeik

Driften vind ik nog steeds onrealistisch, die Mazda 3 drift alsof 'ie achterwiel aandrijving heeft (of je moet constant op de handrem zitten in het echt)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Laatst online: 29-06 10:26
Zou iemand die het spel heeft uitgespeeld (of bijna), zijn savegame willen posten ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
XSNL, dus jij koopt Of download.. het spel om alleen in de laatste auto te rijden? Daar vind ik echt geen reet aan, da's nog erger dan cheaten.. :/

Mgoed, mijn Brera:
Afbeeldingslocatie: http://www.mundonio.nl/fotoalbums/p2/s10_53_Brera_Thumb.jpgKlikbaar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mijn bakken tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://img107.imagevenue.com/loc536/th_20687_brera_122_536lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img165.imagevenue.com/loc416/th_20719_charger_122_416lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img154.imagevenue.com/loc453/th_20762_db_122_453lo.JPG

(Klikbaar, en bij Imagevenue nogmaals klikbaar) :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
stylish hoor.... normaal vind ik de DB9 alleen mooi ''standaard'' qua looks, maar zoals jij het hebt gedaan ziet hij er echt super uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 11-09 14:11
Is het toegestaan om savegames te posten? :P

Dan nog een vraag, inmiddels heb ik m al uitgespeeld en bij het laatste filmpje zei die gast die in die audi quattro reid dat ik zijn sleutels heb gekregen, en ik kreeg volgens mij te zien dat ik die audi quattro unlocked hebt. Maar nergens in de car lot zie ik die audi quattro staan :(

Weet iemand hoe dat zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
voil schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:04:
Is het toegestaan om savegames te posten? :P

Dan nog een vraag, inmiddels heb ik m al uitgespeeld en bij het laatste filmpje zei die gast die in die audi quattro reid dat ik zijn sleutels heb gekregen, en ik kreeg volgens mij te zien dat ik die audi quattro unlocked hebt. Maar nergens in de car lot zie ik die audi quattro staan :(

Weet iemand hoe dat zit ?
Ja maar het werkt niet :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RappieRappie schreef op zondag 05 november 2006 @ 10:59:
Mijn bakken tot nu toe:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(Klikbaar, en bij Imagevenue nogmaals klikbaar) :)
Hele mooie kleur zeg _O_

Mijn auto O+
Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06440/Naamloos-1kopie222.jpg.xs.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Jorn1986 schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:03:
stylish hoor.... normaal vind ik de DB9 alleen mooi ''standaard'' qua looks, maar zoals jij het hebt gedaan ziet hij er echt super uit. :)
Bij auto's die al zo mooi zijn moet je subtiel blijven vind ik. De Brera is meer straatracer. Alleen zo traag als stront.
Die Charger moet imho zo "leeg" mogelijk zijn. Met mat lak erop en zwaar getuned. Alleen rijdt dat ding voor geen meter. Alleen voor het driften is het een lekkere bak.

Ik heb net de Lotus Elise gekocht. Damn wat is dat ding snel. Dat had ik ff eerder moeten weten zeg! 315KM/h. :o

Edit: strakkeMercedes Worldracing!!! Ook niet té!

Mooi....

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 05-11-2006 11:29 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
TheZeroorez schreef op zondag 05 november 2006 @ 10:45:
XSNL, dus jij koopt Of download.. het spel om alleen in de laatste auto te rijden? Daar vind ik echt geen reet aan, da's nog erger dan cheaten.. :/

Mgoed, mijn Brera:
plaatje
Meh, ik vindt deze eerlijk gezegd het uitspelen niet waard.. O-) Maar, volgens mij hebben al meerdere mensen hem uitgespeelt, zou iemand een savegame willen posten ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Je vind het de moeite niet waard.....

1 Waarom wil je het uberhaubt nog spelen?
2 Je bent zelfs te lui om t topic door te lezen om erachter te komen dat je save games wel kan downloaden maar dat ze vervolgens niet werken omdat ze niet geaccepteerd worden door NFSC

Ik vind het spel zeker wel het moeite waard ondanks dat het nep is maar t vele spelen met bumpertjes en lak blijf ik leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
-NRG- schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:56:
Je vind het de moeite niet waard.....

1 Waarom wil je het uberhaubt nog spelen?
2 Je bent zelfs te lui om t topic door te lezen om erachter te komen dat je save games wel kan downloaden maar dat ze vervolgens niet werken omdat ze niet geaccepteerd worden door NFSC

Ik vind het spel zeker wel het moeite waard ondanks dat het nep is maar t vele spelen met bumpertjes en lak blijf ik leuk vinden.
Relax, ik wou alleen de beschikbare musclecars een beetje bekijken, en misschien een beetje rond cruisen. Ik heb geen zin om het spel uit te spelen alleen daarvoor. ;) Na een paar keer de "geleende" versie te hebben gespeeld heb ik besloten dat ik hem toch niet koop en verwijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 15:27

Rayzman

+31 Rayzman

Weet iemand hoe die de force feedback voor een Logitech DFP aan de gang krijgt in dit spel. Ik heb geen gevoel in het stuur wat dus voor geen meter rijd.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nog steeds vast omdat ik nergens een tier3 kan verkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heb je alle races vrij? Je kan in de world map zien wat je kan unlocken als je een race bekijkt (er op gaan staan met je het pijltje, dan komt er een venster en onderin scrolled dan wat je vrij kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Omdat ik in het begin dat driften kut vond heb ik geen 1 drift race gedaan en toch het spel uitgespeeld. :P Maar met de betere en getunende(?) auto's is t stuken makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ben inmiddels op 50%, alleen bij het rode stuk is het moeilijk. Ik kan net geen tier3 auto betalen -_-.
Ik denk van hey, ik verkoop mn porsche, krijg je geen geld terug voor je mods. Maar standaart prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door Kecin op 05-11-2006 12:47 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 08:30
Ik haal die canyon boss race niet eens de eerste keer. Zwaar fustrerend spel, het loopt nog brak ook op 1680 x1050. En dat met een c2d op 3,5 ghz en een 7950 gt Oc-ed.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:39:
heb je alle races vrij? Je kan in de world map zien wat je kan unlocken als je een race bekijkt (er op gaan staan met je het pijltje, dan komt er een venster en onderin scrolled dan wat je vrij kan spelen)
Ik heb de eerste 3 continenten uitgespeeld. Moet daar nog wel een paar races maar het lijkt wel alsof alle tegenstanders tier3 hebben en ik kan er nog nergens een kopen.
Het is bijna onmogenlijk om nog een race te winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:06
Nondeju, met een tier2 auto is het niet meer te doen na de 3e boss. Er was nog 1 racewars op het eiland, dus ik start, na 1 rondje al 15 seconden achterstand! Op een recht stuk rijden ze mij allemaal voorbij, en met nitro aan ga ik er maar net langs..

Op zoek naar een T3 auto denk ik maar.. Ze staan nog niet in de showroom alleen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Mijn safegame: http://rapidshare.com/files/2077769/AVOIL.html
100% completed

Dat document heb ik uit mydocuments\nfs carbon, neem aan dat dat de savegame is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voil schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:09:
Mijn safegame: http://rapidshare.com/files/2077769/AVOIL.html
100% completed

Dat document heb ik uit mydocuments\nfs carbon, neem aan dat dat de savegame is.
Helaas gaat dit niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe/waar kan je je fps zien in nfs? ik lees veel dat mensen bijv. 15 fps hebbe ( weinig i know ) maar heb geen id waar ze dat vandaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaakje schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:06:
Om 1 of andere reden krijg ik FSAA niet aan de praat, niet via het advanced menu of via het control panel van mijn nvidia 7900 GT/GTO. Iemand een idee?
Nieuwe Nvidia Forceware 93.71 WHQL downloaden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Laatst online: 11-11-2019
Mensen ik heb een irritant probleem met Carbon. Mijn nitro knop werkt niet goed. Dus als ik op shift druk (als nitro ingesteld) dan gaat hij in stukjes branden, dus ik moet meerdere keren op de nitro knop drukken wil ik hem kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:09:
Nondeju, met een tier2 auto is het niet meer te doen na de 3e boss. Er was nog 1 racewars op het eiland, dus ik start, na 1 rondje al 15 seconden achterstand! Op een recht stuk rijden ze mij allemaal voorbij, en met nitro aan ga ik er maar net langs..

Op zoek naar een T3 auto denk ik maar.. Ze staan nog niet in de showroom alleen
Dat probleem heb ik dus ook, kan er geeneen krijgen. Laat even weten als je er 1 gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
om je FPS te kijkken moet je gewoon fraps instaleren

ik zit me tamelijk te irriteren aan dit spel
start van het spel was op zich uitdagend makkelijke en moeilijke races beetje door elkaar totdat ik de eerste boss had verslagen ik trok 2 kaarten en had de pink dus kreeg zijn auto daarmee heb ik de volgende 2 bosses beide met gemak verslagen zonder dat ik maar 1 upgrade hoefde te doen op die auto nu ga ik naar de 4de serie races (dus na de eerste 3 bazen) en ik maak geen schijn van kans de beste auto gekocht max getuned en ik haal het gewoon niet.

dus beetje raar combi van moeilijksheidsgraad
andere mensen hier last van ?
voor de rest leuke graphics FPS geen last van 360 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Heb je al met de Lotus geprobeerd? Dat ding is echt asociaal snel. Optrekken als een raket! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:38:
Heb je al met de Lotus geprobeerd? Dat ding is echt asociaal snel. Optrekken als een raket! :9~
Hehe bij de 3e boss-canyon-race zat ik na 10 seconden al voor em :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:25:
Hoe/waar kan je je fps zien in nfs? ik lees veel dat mensen bijv. 15 fps hebbe ( weinig i know ) maar heb geen id waar ze dat vandaan hebben
http://www.fraps.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld. Laatste boss race viel wel mee, eerst 2x tegen de eerste 3 bosses en daarna tegen Darius. Canyon was ook makkelijk, kon hem al snel inhalen en voorblijven. Alleen zeiden ze dat ik een Audi Le Mans Quattro heb unlocked maar die zie ik dus helemaal niet staan in m'n Car Lot.
Naja mijn rijtje auto's maar: Camaro SS, Charger R/T, RX-7 (Pink Slip), DB9 (Pink Slip), Murcielago en SLR McLaren. Murcielago had ik verkocht omdat ik de SLR beter vond. Beste auto vind ik de RX-7, geweldige wegligging alleen jammer van de topspeed.

Wat ik leuk vond:
• De auto's, mooi realistisch en er zijn er veel beschikbaar
• Omgeving, ik vond de omgeving wel lekker rijden, niet te donker maar wel een beetje straatrace sfeer
• De achtergrond muziek stoorde me niet
• Crew, dat hielp echt bij snelheid maken of shortcuts te vinden, vooral bij het laatste eiland had ik veel aan m'n drafter om snelheid te maken
• Driften vond ik achteraf ook wel leuk, bakte er eerst niks van maar je moet gewoon rustig aan doen en je auto niet teveel uit laten breken

Wat ik minder leuk vond:
• Politie vond ik saai, ze deden niks en ontsnappen was te makkelijk, ook jammer vind ik dat je tijdens een race achtervolgd wordt door politie en ze daardoor je tegenstanders blokkeren waardoor je eigenlijk makkelijk kan winnen
• Moeilijkheidsgraad verspringt wel erg snel bij het laatste eiland, daarvoor was alles makkelijk te doen en ineens moest ik soms races overdoen om eerste te worden, ook was er een stuk meer verkeer op het laatste eiland
• Je hebt wel veel aan je eigen crew maar ik hoopte meer dat het echt crew vs. crew zou worden, dus echt meer rivaliteit tussen crews en dat je je crew ook op bepaalde punten beter kan laten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha :D net een uurtje gespeeld en nu al op 17 procent :o

Eerste indrukken:

Behoorlijk makkelijk, tot nu toe
Grafisch gezien absoluut geen verbetering tov de voorgaande delen

Eigenlijk is het voor mijn gevoel precies hetzelfde als Most Wanted, alleen heb je dan wel weer driften, wat voor mijn dan weer niet had gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Sorry mensen maar sommige van jullie kunnen echt niet racen. Het hele spel is POEP simpel, ben nu ook bij het gedeelte dat ik een Tier 2 auto heb en hun allemaal 3. En het spijt ik win nog steeds, ik verlies nu vaker en moet beter rijden maar het is niet ondoenbaar. Ik heb 1 Porsche en een dodge Charger die 340km/h gaat. Meestal neem ik de dodge die ivm pure snelheid de rest voorbij gaat en er moeten niet teveel 180 graden bochten in de map zitten. En bij de echt bochtige maps heb ik de porsche vrij weinig problemen eigelijk tot nu toe.

Btw als je vind dat de politie te makkelijk is moet je zorgen dat je minimaal heat level 4 of 5 erop krijgt. Dan wordt het leuk :p. Mijn record is 81 - 39 er waren 39 politie auto's stuk van federale politie tot de SUV 's en door heel veel roadblocks geknalt:p was met een level 2 wagen de porsche. Wel ook meteen het leukste moment van het spel xD

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 05-11-2006 14:11 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Postius schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:08:
Btw als je vind dat de politie te makkelijk is moet je zorgen dat je minimaal heat level 4 of 5 erop krijgt. Dan wordt het leuk :p. Mijn record is 81 - 39 er waren 39 politie auto's stuk van federale politie tot de SUV 's en door heel veel roadblocks geknalt:p was met een level 2 wagen de porsche. Wel ook meteen het leukste moment van het spel xD
Heb net even de challenge geprobeerd ("destroy 25 policecars, then get away") en toen ik klaar was had ik 118 copcars achter mij aan en 67 destroyed :P
Helaas kwam ik niet meer weg. Alle wegen hadden wel een copcar zodat je nooit kan evaden. Uiteindelijk OP een roadblock gesprongen en toen was het over.
Wel een heftig stukje trouwens.

Over die Elise; dat is niet iets dat je zomaar uitprobeert; je krijgt immers alleen het geld van je basiswagen terug, niet van je upgrades. Dus als ik mn RX7 verkoop en er een Elise voor terugneem moet ik die Elise helemaal upgraden.. als het niet werkt heb ik nooit meer genoeg geld voor een tier3 auto..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Is het iemand gelukt om de reward card te halen waarvoor je een balance van 1 miljoen dollar moet hebben in career?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
OMG dit slaat echt nergens meer op!

Ik zit nu op 69%, moet een Canyon race doen, wat echt DIK onmogelijk was met mijn Mercedes. Dus ik hier ff gelezen en die Lotus Elise genomen, rijd een stuk sneller maar nog niet waardig genoeg voor de tegenstander, want als je begint met de Canyon loopt hij in het begin al mega ver uit en als ik de eerste race heb gewonnen, moet ik vervolgens voorop, naja dat werkte dus nie echt want hij beukte binnen de eerste seconden al tegen me aan en even later haalde hij me overal in... Tsss..

Echt zoals vele hier zeggen, het word van té makkelijk INEENS té moeilijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen simpele manier om de drifts over te slaan? met de vorige versies kon je gewoon met tsearch direct jezelf een bonus van enkele miljoenen puntjes toekennen, nu lukt dat niet. Ik kan de waarde van de totale drifts wel opsporen in het ram, maar als ik ze vervang krijg je enkel de totaalscore die weergegeven wordt die hoog is, er wordt namelijk alle drifts bijgehouden en opgeteld. Probleem is wel dat die waarden veel voorkomen, en dat je dus meerdere keren door je ram moet lopen. Makkelijk doenbaar met waarden die weizigen zoals je totaal, ondoenbaar met waarden die fixed blijven :'(

edit; ik kan de drifts mss wel, maar dat is geen racen. Als ik wil schaatsen zoek ik wel een ander spel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:10:
is er geen simpele manier om de drifts over te slaan? met de vorige versies kon je gewoon met tsearch direct jezelf een bonus van enkele miljoenen puntjes toekennen, nu lukt dat niet. Ik kan de waarde van de totale drifts wel opsporen in het ram, maar als ik ze vervang krijg je enkel de totaalscore die weergegeven wordt die hoog is, er wordt namelijk alle drifts bijgehouden en opgeteld. Probleem is wel dat die waarden veel voorkomen, en dat je dus meerdere keren door je ram moet lopen. Makkelijk doenbaar met waarden die weizigen zoals je totaal, ondoenbaar met waarden die fixed blijven :'(

edit; ik kan de drifts mss wel, maar dat is geen racen. Als ik wil schaatsen zoek ik wel een ander spel.
Er is al een +18 trainer hoor, zit het daar niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Sluuut schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:59:
OMG dit slaat echt nergens meer op!

Ik zit nu op 69%, moet een Canyon race doen, wat echt DIK onmogelijk was met mijn Mercedes. Dus ik hier ff gelezen en die Lotus Elise genomen, rijd een stuk sneller maar nog niet waardig genoeg voor de tegenstander, want als je begint met de Canyon loopt hij in het begin al mega ver uit en als ik de eerste race heb gewonnen, moet ik vervolgens voorop, naja dat werkte dus nie echt want hij beukte binnen de eerste seconden al tegen me aan en even later haalde hij me overal in... Tsss..

Echt zoals vele hier zeggen, het word van té makkelijk INEENS té moeilijk :/
Op welke volgorde heb jij de races gereden? Ik bedoel kwa gebieden, want bij mij ging de moeilijkheisgraad redelijk geleidelijk omhoog. Eerst het tuner gebied (groen), daarna mussle (geel) en daarna exotic (blauw)...ik was trouwens begonnen met een rx8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
bullitnl schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:27:
[...]

Op welke volgorde heb jij de races gereden? Ik bedoel kwa gebieden, want bij mij ging de moeilijkheisgraad redelijk geleidelijk omhoog. Eerst het tuner gebied (groen), daarna mussle (geel) en daarna exotic (blauw)...ik was trouwens begonnen met een rx8.
Ik ben links begonnen, toen rechtsonder en nu rechtsboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Waarom heb ik 100% CPU Usage als ik NFS Carbon speel? Zwaar iritant is het aangezien alles houterig gaat! Heb al de nieuwste Nvidia drivers voor me videokaart geinstalleerd.

Specs: AMD Athlon64 3000+ + 1GB RAM + Nvidia 6600

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
ok ik heb net een level gewonnen daarmee won ik een subaru impreza die nu max getuned en alle levels vliegen voorbij goed gedaan EA de moeilijksheidsgraad lijkt wel op een aandelenbeurs

het spel vermaakt me wel maar vindt het nou geen super spel dat ik zeg ik ga hem nog een keer spelen wel jammer voor die 70 euro (X-box 360 limited edition)
maarja nog even en Gears of War is er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke gangs er allemaal zijn? De Scorpians van Kenji in geel en welke nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 13:42
Zo'n driftsessie heb je nog sneller afgewerkt dan een normale 2 laps race en het zijn er niet zoveel, dus echt een probleem vind ik het niet.
De career kun je zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt. De eerste races waren een eitje met een standaard Camaro SS, terwijl de daaropvolgende boss een stuk sneller was met de Charger, haast niet te verslaan zo. Even upgraden en het was weer piece of cake. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:33:
Weet iemand welke gangs er allemaal zijn? De Scorpians van Kenji in geel en welke nog meer?
BOEKJE !! Je vraagt echt de meest simpele vragen die gewoon in de handleiding staan. Als je hem gedownload hebt moet je dus ook geen ondersteuning verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:31:
Waarom heb ik 100% CPU Usage als ik NFS Carbon speel? Zwaar iritant is het aangezien alles houterig gaat! Heb al de nieuwste Nvidia drivers voor me videokaart geinstalleerd.

I NEED MOORRE SPPEEDDDD TOO !!!!!!!! P4 3ghz@3225 1 gb ram 7900GTO 74GB ADFD 25/45 fps... 2xAF 2xAA 1280x1024 HIGH :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, ik heb vandaag de PC demo gespeeld, ik weet het nu zeker: ik ga het spel niet kopen. Het ziet er allemaal mooi uit en het tunen is leuk uitgebreid, maar de besturing vooral in drift races lijkt echt nergens op. Jammer jammer jammer dat EA het zo vern**kt heeft met de NFS serie. Het lijkt erop dat MW de laatste NFS is die ik ga kopen en spelen...

Kijk, ik hoef geen race-sim handling, maar een heel klein beetje realisme zou welkom zijn :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:53:
[...]

BOEKJE !! Je vraagt echt de meest simpele vragen die gewoon in de handleiding staan. Als je hem gedownload hebt moet je dus ook geen ondersteuning verwachten.
NIET SCHREEUWEN! :{

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 05-11-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
webfreakz.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:31:

Zou je dan lieveri 20% hebben, zodat 80% van je CPU niks doet en het 5x langzamer gaat :?

(Games gebruiken vrijwel altijd 100% CPU usage)
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:03:
[...]

I NEED MOORRE SPPEEDDDD TOO !!!!!!!! P4 3ghz@3225 1 gb ram 7900GTO 74GB ADFD 20/28 fps... 4xAF 2xAA 1280x1024 HIGH :O
AMD X2 4200+ @ 2.4Ghz / X1900XTX / 2GB ram
Tussen de 40 en 60fps met 6xAA en 16xAF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer is het dat het spel weer zo veel van je systeem vraagt.....Toca 3 / GTR 2 loopt bij mij veeel beter.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Nou, ik ben ook in het deel gekomen waar alles uber moeilijk/onmogelijk wordt.
Moet je met je DB9 ten de Carera GT's, de SLR's en de Vette's. Weinig kans. Wat vooral irritant is, is wanneer je door iemand wordt ingehaald met 400KM/h en als diegene vervolgens voor je rijdt knal je er konstant tegenop. Voor hem geen probleem, hij zit zo weer op 250KM/h maar ik niet :(
Is die Lotus echt zo veel beter? Met alleen de stage 2 upgrades?
Ik heb nu een VXR en een DB9, compleet getuned, + $75k.
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:05:
[...]

EN ALS IK HEM NOU GEWOON NIET HEB EN WAT WIL WETEN ER OVER?!?!?!?
Doe even normaal ja?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 13:42
?

[ Voor 99% gewijzigd door Het Fantoom op 05-11-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Het Fantoom, ?
@ fsfikke, was niet boos bedoeld hoor, maar ik wil weg graag antwoorden i.p.v. conclusies te trekken terwijl die helemaal niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Sluuut schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:07:
[...]

Zou je dan lieveri 20% hebben, zodat 80% van je CPU niks doet en het 5x langzamer gaat :?

(Games gebruiken vrijwel altijd 100% CPU usage)
Nou dat lijkt me stug, 100% cpu usage in alle games lijkt me toch niet goed. Hoe bedoel je dat je dan lag in de hand werkt :o Ik merk toch serieus dat ik gewoon keihard lag heb door die CPU usage, het rijdt niet vloeiend, ik moet keihard drukken op me pijltjestoetsen anders reageert ie niet (normaal bij een klein tikje heeft ie het al door).

Als jij 100% cpu usage normaal vind... nou ik niet :o

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
webfreakz.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:28:
[...]

Nou dat lijkt me stug, 100% cpu usage in alle games lijkt me toch niet goed. Hoe bedoel je dat je dan lag in de hand werkt :o Ik merk toch serieus dat ik gewoon keihard lag heb door die CPU usage, het rijdt niet vloeiend, ik moet keihard drukken op me pijltjestoetsen anders reageert ie niet (normaal bij een klein tikje heeft ie het al door).

Als jij 100% cpu usage normaal vind... nou ik niet :o
Toch is het zo.

En het is trouwens wel raar dat je keihard moet drukken om Windows ervan te overtuigen dat je een key indrukt. Of je hem nou zacht of hard indrukt, het keyboard zal altijd een contact maken en dat doorsturen naar je moederbord. Of je keyboard moet gewoon gaar zijn waardoor je zo hard moet drukken voordat hij door heeft dat er een key is ingedrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
100% CPU is zeker normaal met games. Zelfs mijn E6600 op 3.1GHz gebruikt met sommige spellen nog 100% van 1 core.

Het enige waar ik mijn wingman nu nog voor gebruik is slipstreamen. Op die manier kan je echt heel hard gaan zoals op het onderstaande plaatje te zien is.
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/245/nfscay8.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
ok zojuist uitgespeelt
voor de laatste tear zoek een level waar je een subaru kan winnen daarmee kan je al die levels halen daarna koop de snelste auto max tune en klaar is kees
de laatste NFS waar ik het racen goed gelijk liep was underground (daarvoor was het geen tunen) deel 2 was gewoon te makkelijk MW had ik het gevoel kwa geluid dan dat ik met plastice auto's aan het racen was en dit spel schiet steeds 1 a 2 levels onwijs omhoog met de moeilijksheidgraad en daarna stelt het weer niks voor

de laatste race was voor mij trouwens totaal anders ik kreeg hem niet ingehaald maar bleef iedere keer juist vet ver achter alleen toen ik voorop reed was hij nerges te bekennen ook zo lekker vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:33:
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Die canyon races heb ik totnutoe elke keer gewonnen door er snel voor te gaan en dan te blocken

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Iemand tips om je crewmembers in de hand te houden? Ik vind ze maar iritant, ze zijn veel sneller als ik waardoor ik vaak tweede wordt en ze gaan ook regelmatig vol op de rem als ze voor je rijden waardoor je snelheid flink terugvalt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Daar heb ik gelukkig nooit last van. Ik probeer zo weining mogelijk om DIRECT achter ze te rijden, zodat wanneer ze remmen, ik niet tegen hun aanknal.

Erg vet spel trouwens. Vooral de tuningmogelijkheden zijn erg gaaf
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.