Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Uw advertentie hier?
Wat te snel? De game of je carriereC.44 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:41:
Tip: Als alles veeeeeeeels te snel loopt.... zet de affiniteit van het proces gerelateerd aan carbon dan es op 1 core... dat probleem had MW ook
Verwijderd
gewoon de laatste amd patch installeren, nergens meer last vanrippance schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:19:
Iemand hierboven zegt dat hij extra performance heeft gekregen door NFS op 1 core te laten draaien met zijn nVidia kaart, heeft iemand anders hier dezelfde ervaringen mee?
Chrome paint babyVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 07:17:
[...]
Bluh, mooie auto, maar op je screen vind ik het net een speelgoed ding
Toch maar verdergaan met tuner.
Heb jij een directe download linkje voor mij ?Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:21:
[...]
gewoon de laatste amd patch installeren, nergens meer last van
Verwijderd
Voor XP64Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:35:
[...]
Heb jij een directe download linkje voor mij ?
http://www.amd.com/us-en/...pe/utilities/amdcpu64.exe
XP32
http://www.amd.com/us-en/...type/utilities/amdcpu.exe
Verwijderd
VW Bora TDI van een jaar of zes oud heeft het ook (bora=golf met kont)soulrider schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:51:
[...]
welke echte auto's hebben meer dan 5 versnellingen buiten de nieuwsten van honda enzo...?
http://www.widescreengami...index.php?title=Downloads
Ik speel het nu met een xbox360 PC controller, maar ik krijg mijn startbutton niet aan de praat, ik wil hem binden met de ESC knop maar ik kan het niet veranderen in de controls.
Wat ik ook vreemd vind is dat L achteruit kijken is en dat ook niet te veranderen is

Hebben mensen hier een xbox360 PC controller die NFS:C ermee spelen?
motabeatz.com
Maar ik heb geen idee wat ik in het spel moet doen
Verwijderd
Verder werkt alles hier lekker, all @ high
Wees blij dat het niet werktVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:07:
Topspel, alleen jammer dat dat stomme Motion Blur gewoon niet wordt ondersteund door mijn X850 XT (destijds nog gewoon een t*ringdure videokaart imho). Raar.
Anyways, een paar screenies van mijn kant

Jammer dat de AA en AF niet hoger kunnen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ligt ergens anders aan, op mijn x800gto werkt mb gewoonVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:07:
Topspel, alleen jammer dat dat stomme Motion Blur gewoon niet wordt ondersteund door mijn X850 XT (destijds nog gewoon een t*ringdure videokaart imho). Raar.
Verwijderd
Kan ik die auto trouwens ook verkopen?
Groeten
Verwijderd
Hoe kan dat nou, MB werkt alleen met SM3.0 kaarten418O2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:16:
[...]
ligt ergens anders aan, op mijn x800gto werkt mb gewoon
ik had ook een soort van MB met Most wanted (x800xt) misschien was het nep Motion BlurVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:45:
[...]
Hoe kan dat nou, MB werkt alleen met SM3.0 kaarten
Verwijderd
Betekend dit dat je al die races weer opnieuw moet winnen?Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:38:
[...]
Je speelt met 3 tiers.
Ben zelf ook begonnen met RX8 deze is tier 1 en daar speel je op het begin alles voor vrij.
Daarna kocht ik de RX7 tier 2 en verkocht ik de RX8 en kwam er achter dat ik eerst de dingen van tier 2 nog moest vrijspelen upgrades enz.
Verwijderd
hier draait ie nu ook..Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:47:
ik krijg hier op mijn laptop (asus a6ja core duo 1,66 Ghz GB ram en een mr x1600 (256 MB) het spel niet draaien.. geeft een BSOD
zonde van mijn 50 euro, of weet iemand een oplossing?
ik heb het volgende geprobeert:
drivers vervangen voor nieuwere
directx opnieuw geinstalleerd
spel opnieuw geinstalleerd
balen man... dit is de laatste keer dat ik iets van EA gekocht heb... tot nu toe is het elke keer wat met die troep.
heb van de ati site de laatste mobile radeon drivers gehaald. ondanks dat mijn laptop niet officieel support is.
http://ati.amd.com/online/mobilecatalyst/
Career is echt té simpel imho

Ben het spel geindigd met een Lambo Murcielago, met de settings iets getuned dat ie wat sneller optrekt.
Voordeel daarvan is dat je in een canyon race degene voor je al bij de 1e of 2e bocht voorbij kan (ook de final boss ja

Nu de challenges maar es doen
Omelette du fromage!
Het is wel mooi dat ik met mijn pc op 1280x1024 met bijna alles op z'n hoogst (kan wel alles op z'n hoogst maar loopt ie iets minder lekker) Ik kan met mijn 6600gt zelfs motion blur aanzetten. Ik hoef ook niks te veranderen voor m'n dual core processor. Ik heb geen enkele dual core driver geïnstalleerd en het werkt perfect.
Hij wilde bij mij alleen niet meer afsluiten en toen moest ik rebooten, dat was een beetje minder
nog 2 races en ik heb hem uitgespeeld. 1tje om het laatste terr. te overwinnen en de laatste bossrace (denk ik). Alhoewel ik pas op 77% zit
Ja.DECOY88 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:32:
zat er nou nog politie hierin?
Nog een voorbeeld is BF. Bf 1942 was veel beter dan BF 2 en die nieuwe zuigt helemaal.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Heb het spel geinstaleerd maar als ik hem opstart geeft mijn computer eerst zwart scherm en daarna start me computer in eens op nieuw op
ik zit nu bij de laatste 3/4 in 1 race
eerst de 4 bazen in de canyon
dan de 4 bazen op straat
dan tegen die opperbaas op straat
dan 2 maal tegen de opperbaas in de canyon.
bij die laatste wou het steeds net niet lukken. De laatste won hij met 100 punten verschil ffs. 1 botsing minder en ik had gewonnen.. Misschien de auto ff wat anders tunen dat ik hem gewoon kan inhalen. Zo deed ik dat ook bij de vorige canyon race
/edit sorry dat geen thumbnial is. Maargoed is zoiezo maar 100kb

[ Voor 22% gewijzigd door PainkillA op 03-11-2006 21:22 ]
ik vind het wel jammer dat de laatste race de enige is die echt moeilijk is...
[ Voor 21% gewijzigd door 418O2 op 03-11-2006 21:31 ]
Die stel je niet samen, je kiest er een uit waarmee je wil racen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:27:
Prachtig! Maar kan iemand screens posten van hoe je je crew kan samen stellen?
SH|T Happens
Verwijderd
Je moet zelf kiezen uit een bestaande totdat het formaat gehacked is.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:33:
Maar je kan toch ook zelf je logo kiezen? Kan je dat zelf tekenenen / importeren vanaf je computer, of moet je kiezen uit een bestaande?
SH|T Happens
dit is niet direct te zien in het menu...
Lijkt me stug. Die logo's komen in vrij veel animaties terug en ik weet niet of je dat zo 1-2-3 kan hackenjohn_ven24 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:51:
[...]
Je moet zelf kiezen uit een bestaande totdat het formaat gehacked is.
Verwijderd
Die Camaro is iig vrij sloom, de Dodge Charger is al een stuk sneller, alleen vind ik hem een beetje kut rijden op bochtige wegen, daar heb ik dan ook een RX-7 voorRedHat schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:09:
Ik ben begonnen met muscle, heb nu1 continent. Nu is mijn vraag kan ik beter m'n camaro ss (oid, de 1e auto in de muscles serie) tunen of wachten totdat ik een andere auto kan nemen (gt500 67')
Staat toch in het boekje...Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:27:
Prachtig! Maar kan iemand screens posten van hoe je je crew kan samen stellen?
Nu ik tier1 gespeeld heb met m'n brera heb ik deze ingeruild voor een Lotus Elise, maar als ik nu naar een garage ga om auto's te kopen, zie ik daar alleen van Exotics maar Tier 2 auto's in staan.
Moet ik perse eerst een Tier 1 auto van bijv. Muscle gehad hebben voor dat ik de Tier2 auto kan aanschaffen, of heb ik deze auto's simpelweg nog niet geunlocked, en kan ik door veel te winnen met m'n Lotus straks ook in zo'n dikke Charger rondrijden?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ze hebben het vinyl formaat voor vorige NFS versies wel kunnen hacken, dus lijken me die logo's nou ook niet zo moeilijk.418O2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:55:
[...]
Lijkt me stug. Die logo's komen in vrij veel animaties terug en ik weet niet of je dat zo 1-2-3 kan hacken
SH|T Happens
Nee. Ik ben begonnen met een Tier 1 RX8. Daarna een RX7, een Carrera S en nu een Supra. Die 911 is een exoot geloof ik. maar ik kan nu ook wel een Dodge, Corvette etc kopenXyritZz schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 22:02:
Ben lekker aan het spelen geweest, en heb in het begin maar voor de brera gekozen.
Nu ik tier1 gespeeld heb met m'n brera heb ik deze ingeruild voor een Lotus Elise, maar als ik nu naar een garage ga om auto's te kopen, zie ik daar alleen van Exotics maar Tier 2 auto's in staan.
Moet ik perse eerst een Tier 1 auto van bijv. Muscle gehad hebben voor dat ik de Tier2 auto kan aanschaffen, of heb ik deze auto's simpelweg nog niet geunlocked, en kan ik door veel te winnen met m'n Lotus straks ook in zo'n dikke Charger rondrijden?
niet dat ik dat wil, want een beetje strak door de bocht kunnen is wel handig
Dat zal wel cool zijn inderdaad. Je eigen logo van je PC importenjohn_ven24 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:51:
[...]
Je moet zelf kiezen uit een bestaande totdat het formaat gehacked is.
Ja was er al achter gekomenGandalfTheGrey schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:05:
Volgens mij kan je alleen online spelen via de EA servers en zit er geen NETWORK/LAN optie in of is dit niet waar?
Wel jammer want ik vind dat dat online een beetje gaar werkt, toen we eindelijk wisten hoe het werkte werd mijn vriend ge-disconnect in het begin van de race.
En daarna kregen we een foutmelding dat we niet in de lobby konden want hij kon geen verbinding krijgen met EA.
En nee dat lag niet aan onze internet
[ Voor 4% gewijzigd door Mandarijntje op 03-11-2006 22:47 ]
De GFX liepen bij mij goed op 1600*1200 alles op high.
Maar ik snap niet dat ze hier geld voor durven vragen want zo vernieuwend is het spel dus niet.
Geen aanrader vind ik zelf maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
computer voor alle werkzaamheden
Hoe krijg jij die UniWS aan de praat dan? Want ik kan alleen uit Underground en Underground 2 kiezen van de NFS reeks... Carbon staat er niet tussenNickySantoro schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:09:
Widescreen (1440x900) is dus opgelost met Universal Widescreen (UniWS) Patcher:
http://www.widescreengami...index.php?title=Downloads
Ik speel het nu met een xbox360 PC controller, maar ik krijg mijn startbutton niet aan de praat, ik wil hem binden met de ESC knop maar ik kan het niet veranderen in de controls.
Wat ik ook vreemd vind is dat L achteruit kijken is en dat ook niet te veranderen is![]()
Hebben mensen hier een xbox360 PC controller die NFS:C ermee spelen?
Ik wil op 1680x1050 kunnen spelen op mn desktop
en 1280x800 op mn laptop...
Verwijderd
Groeten
Verwijderd
Je NFSC.exe renamen naar speed2.exe in je X:\Program Files\Electronic Arts\Need for Speed Carbon map en dan in UniWS zoeken naar NFS Underground 2. Na het vinden + gewenste resolutie instellen kan je hem patchen en speed2.exe weer renamen naar NFSC.exe.BiG-GuY schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:57:
[...]
Hoe krijg jij die UniWS aan de praat dan? Want ik kan alleen uit Underground en Underground 2 kiezen van de NFS reeks... Carbon staat er niet tussen...
Ik wil op 1680x1050 kunnen spelen op mn desktop
en 1280x800 op mn laptop...
je zou ook een nieuwe tier3 auto kunnen kopenVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:25:
Ik heb nu 3 continenten uitgespeeld en kom echt niet verder. De tegenstanders zijn gewoon te snel. Ik heb bijna alles van die 3 continenten unlocked maar ik heb nog geen tier3 auto. Die heb ik echt wel nodig denk? Iemand een tip?
Groeten
Asus A7V266 VIA KT266 DDR, AMD Athlon XP 2000+, 1024 MB DDR PC2100 266 Mhz, AOpen Aeolus GeForce 6600 GT 128 MB DDR3 AGP (Core/Memory 450/900 @ 500/1000 Mhz), Creative Sound Blaster Audigy Platinum
Ik ben toch van plan om een nieuw systeem te kopen, maar nog best grappig om te zien hoe een 'vijf jaar' oud systeem (processor een keer geupgrade van een AMD Athlon 1800+ naar 2000+, 512 MB erbij en van een GeForce Ti4200 64 MB naar een GeForce 6600 GT 128 MB gegaan) nog leuk mee kan komen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
ik krijg die sleutel niet weg en kan dan dat gedeelte niet verstellen/veranderen
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
als je die kaarten krijgt bedoel je ? Dan zijn het upgrades die je krijgen kanVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:56:
Wat betekenen die vraagtekens en die sleutels als je wat wilt upgraden?
ik krijg die sleutel niet weg en kan dan dat gedeelte niet verstellen/veranderen
Heb de cariere gister al gehaald, nu alle andere zooi nog
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Nee als je bijvoorbeeld nieuwe wielen wilt kopen, staat er een moersleutel voor en bij andere onderdelen een vraagteken in een rondje boven die desbetreffende groep418O2 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 01:10:
[...]
als je die kaarten krijgt bedoel je ? Dan zijn het upgrades die je krijgen kan
Verwijderd

Het probleem is dat ik om de tientallen seconden enkele seconden lang een soort input lag van mijn toetsenbord lijk te hebben; als ik heel even "links" aantik tijdens een dergelijke lag stuurt de auto vele seconden lang zo hard mogelijk naar links.
Het spel wordt hierdoor vrijwel onspeelbaar tijdens races.
In principe heb ik een behoorlijk gare videokaart (stervende X800 XT PE), maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het hieraan ligt.
Iemand anders met een soortgelijk probleem of weet iemand een mogelijke oplossing?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
True, maar was het niet té makkelijk geweest als er geen catch-up bestond?rstyled schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 01:16:
Ik heb echt zo'n hekel aan die catch-up in dit spel. Er is altijd wel een tegenstander (cpu) die aan je kont blijft kleven. Geloof me, nos is handig om je tegenstanders in te halen en voor te blijven. Maar je raakt je tegenstander niet snel kwijt. echt gestoord hoe je met 200mph = 321.87 km/h door die steegjes moet racen met een tegenstander bumperklevend.
Ik heb nu 90% van de races in 1x gewonnen, de ovrige 10% na 2x spelen..
En ik zit op 46% van de game.
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
ik sta nu op het punt een nieuwe auto te kopen maar wil eerst even een backup maken voordat ik dalijk de foute keuze ga maken...
Ik heb juist FPS hang-ups, waar tijdens ik niet kan sturen (het spel vergeet ook dat ik in die lock-up de pijltoets in heb gedrukt en stuurd achteraf ook niet, ook niet als ik de pijl nog steeds indruk als hij uit de lock-up komt).. Zal helaas wel aan de performance liggen (ik heb een X600 Mobility hier)
Waar ze altijd staan, in je My Documents map (NFS Carbon)Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 09:25:
uuhm, wie weet waar de savegames zich bevinden ?
ik sta nu op het punt een nieuwe auto te kopen maar wil eerst even een backup maken voordat ik dalijk de foute keuze ga maken...
ik zou het wel even testen door die map weg te halen
[ Voor 35% gewijzigd door PeterSelie op 04-11-2006 09:33 ]
Verwijderd
oeps.... ben net wakkerWaar ze altijd staan, in je My Documents map (NFS Carbon)
ik zou het wel even testen door die map weg te halen
ik zat al in local settings te zoeken en in application data
danku
*edit* ja dus, is hij niet op de een of andere manier uit te zetten gadverdamme wat is dat een gelul

[ Voor 45% gewijzigd door GoldenSample op 04-11-2006 10:21 ]
Verwijderd
Er is er nog geen een te koop? Ik kan alleen Tier2 autos kopen.Butz0rs schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:40:
[...]
je zou ook een nieuwe tier3 auto kunnen kopen
Werkt dit ook met andere games die het niet van zichzelf ondersteunenVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:26:
[...]
Je NFSC.exe renamen naar speed2.exe in je X:\Program Files\Electronic Arts\Need for Speed Carbon map en dan in UniWS zoeken naar NFS Underground 2. Na het vinden + gewenste resolutie instellen kan je hem patchen en speed2.exe weer renamen naar NFSC.exe.
Verwijderd
Op de eerste plaats viel mijn oog op de t-mobile reclame in het spel, ik speel uit principe al geen spellen met reclame er in. En het is echt slecht gemaakt, totaal niet realistisch ofzo.
Bijvoorbeeld kom ik de eerste race tegen die dikke en dat vrouwtje een van hun vol gas voorbij, ben ik de bocht om en dan komt ie mij weer vol gas voorbij.. Ik heb een hekel aan spellen die hoe dan ook toch wel dwingen je te houden aan hun verhaal lijn.
Dan moet je de komende tijd maar met je console of PC een grot induiken (wel een aggregaat meenemen natuurlijk!) want er zijn de laatste tijd allerlei contracten afgesloten om reclame in games juist mogelijk te maken (zelfs realtime bijgewerkte reclames via internet). Wat ik wel vind is dat de inkomsten hiervan deels naar de gamers moeten gaan: games met reclame moeten dus goedkoper worden!Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:03:
...ik speel uit principe al geen spellen met reclame er in...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
- te veel glans & overdreven effecten
- in die 6 uur en ik 8 x terug windows in geslingerd
- spel blijft hangen tijdens het afsluiten
- verhaal is meer van hetzelfde
- snelheid is totaal niet realistisch, autos voelen log/lomp aan
kortom het voelt aan als een B klasse spel ipv het geniale wat de vroegere need for speeds hadden...
nfs2... daar kocht je een voodoo kaart voor... want dan regende het ook echt:) maar dit... nee niet het NFS wat je echt moest hebben
hmja bij mij loopt het spel zo ongeveer om de 2 races vast (lijkt me niet helemaal goed...) meer mensen last van?Astennu schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 01:01:
Uhmm game is best buggy net als de demo. Bij Drift ligt de FPS limmiter er af. En als ik het spel afsluit loopt het vast. En een territorium van me werd aangevallen dus ik ga er tegen racen critical error
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Ja, dat weet ik.. Maar ik ga gewoon als een van de weinigen geen nieuwe games kopen met reclame er in.[BoSS] schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:10:
[...]
Dan moet je de komende tijd maar met je console of PC een grot induiken (wel een aggregaat meenemen natuurlijk!) want er zijn de laatste tijd allerlei contracten afgesloten om reclame in games juist mogelijk te maken (zelfs realtime bijgewerkte reclames via internet). Wat ik wel vind is dat de inkomsten hiervan deels naar de gamers moeten gaan: games met reclame moeten dus goedkoper worden!
Dit is een beetje off-topic, maar ik ben reclame zo zat aan het worden. Het word steeds zieker en langer. 10min reclame op tv tijdens prison break is gwoon absurt. Je komt geen website meer op of het stikt er van de banners/pop-up's. En nu doet de game industrie lekker mee.
What's next? gaan ze straks behang verkopen met reclame er op zodat je het wel moet zien?
Ikzelf heb er niets op tegen dat er een Dell laptop op een bureau ligt, er geen fake maar echte reclameborden staan (IMHO juist beter!), enzovoorts.. Als het spel er goedkoper van wordt (wat helaas niet zo is) zou het al helemaal geweldig zijn. Ik vind het wel tof, het geeft een soort van realisme erin, en zolang er geen filmpjes van Super de Boer tussendoor komen is het alleen maar handig voor de lui van EA, niet?[BoSS] schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:10:
[...]
Dan moet je de komende tijd maar met je console of PC een grot induiken (wel een aggregaat meenemen natuurlijk!) want er zijn de laatste tijd allerlei contracten afgesloten om reclame in games juist mogelijk te maken (zelfs realtime bijgewerkte reclames via internet). Wat ik wel vind is dat de inkomsten hiervan deels naar de gamers moeten gaan: games met reclame moeten dus goedkoper worden!
Verder zou ik dan maar een GTA-achtig iets gaan spelen, die zijn namelijk niet doodgesponsord door alle automerken die er eigenlijk niet in horen (dus niet Ferrari, maar Opel bijvoorbeeld, zoals in Underground..)
daar staat hij niet bij mij..Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:14:
[...]
Bij je control-instellingen bij de optie?
Heel verstandig om tijdens de introductie al te proberen om je "teammates" eruit te rijden...Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:03:
Spel is echt 3 keer niks,
Op de eerste plaats viel mijn oog op de t-mobile reclame in het spel, ik speel uit principe al geen spellen met reclame er in. En het is echt slecht gemaakt, totaal niet realistisch ofzo.
Bijvoorbeeld kom ik de eerste race tegen die dikke en dat vrouwtje een van hun vol gas voorbij, ben ik de bocht om en dan komt ie mij weer vol gas voorbij.. Ik heb een hekel aan spellen die hoe dan ook toch wel dwingen je te houden aan hun verhaal lijn.
Vergeet niet dat jij de newbie bent, met stock auto en dat zij jou proberen te helpen... Als jij langzaam rijdt, rijden zij ook langzaam en dan is t niet moeilijk om ze ineens toch in te halen.
Omdat zij wél getunede auto's hebben, is t ook logisch dat zij hun best doen om weer voor jou te gaan rijden, want ze willen je ten slotte alleen maar helpen in die eerste "race".
Bovendien kan ik ook genoeg spellen afkraken op de tutorial die je in het begin krijgt, dus speel eerst ff lekker verder, voordat je je mening geeft.
[Aylin]
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:50:
[...]
Ja, dat weet ik.. Maar ik ga gewoon als een van de weinigen geen nieuwe games kopen met reclame er in.
Dit is een beetje off-topic, maar ik ben reclame zo zat aan het worden. Het word steeds zieker en langer. 10min reclame op tv tijdens prison break is gwoon absurt. Je komt geen website meer op of het stikt er van de banners/pop-up's. En nu doet de game industrie lekker mee.
What's next? gaan ze straks behang verkopen met reclame er op zodat je het wel moet zien?
Wie kijkt er dan ook prisonbreak op tv - wrom kijk je uberhaubt tv - neem een usenetabbo ofzo:) En reclame in games is prima, zorgt er alleen wel voor dat ik er nu al helemaal nooit meer voor ga betalen.
Weet iemand al hoe je force feedback aan kunt zetten? Ik heb nu de standaard instellingen van mijn logitech force rx aangezet, maar die ondersteund geen bochtengedrag enzo, geeft nu alleen maar tegendruk.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Ik rij nu in een rx7 die ik heb gewonnen en ik heb r niks aan veranderd. Maar ik kan alle races makkelijk winnen. Word het nog wat moeilijker of blijft t altijd zo makkelijk?
En die team mates zijn best wel irritant op t ene moment scheuren ze je voorbij en daarna gaan ze heel langzaam voor je rijden en knal je er op.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
dat heb ik ook, ik kan er eentje gewoon niet inhalen, dan ben ik er bijna langs en dan is ie weer helemaal weg. Het domme is ook, bij de start, start die gast achteraan en rijd voor de eerste bocht al bijna vooraan...feep schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:03:
Ik heb nu een tijdje zitten spelen en ben nu op 40%. Ik moet nog 1 race doen en dan heb ik het 2e eiland. Maar ik kan helemaal geen leuke auto's kopen.Er zitten toch 50 auto's in t spel, en ik kan maar uit 8 kiezen. De laatste auto die er bij kwam was een monaro vxr (of zo iets). En dat is helemaal geen goede auto. Weet iemand wanneer je meer auto's krijgt? Bijvoorbeeld een clio v6![]()
Ik rij nu in een rx7 die ik heb gewonnen en ik heb r niks aan veranderd. Maar ik kan alle races makkelijk winnen. Word het nog wat moeilijker of blijft t altijd zo makkelijk?
En die team mates zijn best wel irritant op t ene moment scheuren ze je voorbij en daarna gaan ze heel langzaam voor je rijden en knal je er op.
Maar na een uurtje of 3 spelen is het "best ok".
Wel vind ik de game wat zwaar op het systeem drukken voor wat er getoond wordt.
Flickr PSN ID= cheironnl
er komt te staan dat ik vijf auto's geunlocked heb, maar waar vind ik die? ze staan niet in de car lot.
Dan kun je ze gebruiken bij Quick RacesButz0rs schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:39:
ik heb het spel uitgespeeld, maar ik heb toch nog een vraagje.
er komt te staan dat ik vijf auto's geunlocked heb, maar waar vind ik die? ze staan niet in de car lot.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Met alle grafische settings op de max ziet het er best lekker uit en loopt toch nog prima zonder enige framedrops. Het is spel is zeker meer van het zelfde maar ik vind het op zich geen slecht spel.
Sommige mensen zijn gewoon geboren om ongefundeerd te zeiken, op alles. Maar ja nieuwe ideeen zijn eng ik weet het!Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:50:
[...]
Ja, dat weet ik.. Maar ik ga gewoon als een van de weinigen geen nieuwe games kopen met reclame er in.
EN zoals hierboven al gezegd, je wordt in het begin voorbij geraced door je teammates ja, maar ik bedoel mischien is het lastig om te realiseren dat ze betere wagens hebben, maar dat verschilt van persoon tot persoon natuurlijk. BLijft het nog steeds een ZEER matig spel met foutjes.
Wat ik me nou afvraag eigelijk van EA wordt altijd verweten geen vernieuwing te hebben, ik ben er 1 van OA. Maar als ik kijk naar NFS:carbon, hoe beoordeel je dat dan. Opzich is het een redelijke game, het scheurt lekker weg, zitten grappige filmpjes in en het is gewoon degelijk. Maar het bied absoluut NIKS nieuws. Mag je de game daar dan op afrekenen. Want als je naar het spel opzich kijkt zou het denk ik ergens rond een 8 liggen. Als je in je hoofd houd dat dit deel 30 is van de race serie en er totaal geen vernieuwing inzit kom je eerder rond een 7 uit. Sorry voor het onzinnige verhaal maar hoe beoordeel je dat?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Inhoud van de dvd op je hd zetten. De 2 grote zip files in de rootdir van het spel uitpakken, en gaan met die banaanMAX3400 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:02:
Heel fijn; de installer loopt constant te zeuren dat DirectX 0 niet op mijn PC staat. Lijkt me logisch want ik heb de laatste DirectX9.0C van Microsoft gedownload en geinstalleerd. Ik kom op dit moment dus niet voorbij de installer; any ideas?
Ik heb het ook om de drie races, maar bij mij staat dan mijn cpu op 89 graden dus ik vind het niet vreemd dat het er dan uitklapt-Eraser- schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:41:
[...]
hmja bij mij loopt het spel zo ongeveer om de 2 races vast (lijkt me niet helemaal goed...) meer mensen last van?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Waarom zo moeilijk doen? gewoon de autorun.exe op de dvd in win200 compatability draaien. Is een oud probleem wat heel vaak voor komt bij EA !!ThunderNet schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:17:
[...]
Inhoud van de dvd op je hd zetten. De 2 grote zip files in de rootdir van het spel uitpakken, en gaan met die banaan
Wat willen jullie kwa "nieuwe" dingen erin dan? Offroad met het "tuningsconcept"? Wingmans e.d. zijn toch wel weer vernieuwend. De hele manier van "racen" is vernieuwend?
Wat is voor jullie vernieuwend dan? Ik bedoel het is een game in een bepaalde genre die al best uitgemolken is, hoeveel "nieuws" moet er nog in komen wil het voor jullie vernieuwend zijn? Ik vind het afsnauwen van een game omdat het neit vernieuwend is in deze toestand totaal gebaseerd op lucht. Of moeten ze er een platform racer van maken? Dat is vernieuwend (genoeg)?
Nu vraag ik mij werkelijk waar wat voor jullie "vernieuwend" geweest zou zijn. Bij MW was het ook niet verniewend genoeg terwijl je daar overdag speelde en er genoeg nieuwe elementen inzaten. Tell me? De 3 nieuwe classes zijn ook vernieuwend? Of verwachten jullie een totaal nieuwe game?
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 04-11-2006 17:33 ]
Ik wordt dat tunen en dat nacht-heid een beetje zat..
A: wat zijn dat voor rare tegenstanders? als ze een horror-race game hebben geprobeerd te maken is dat goed mislukt... ze waren totaal niet eng en maakten ook geen indruk met hun uitspraken.
B: veel te makkelijk
C: doorgaans veel te weinig nieuwe auto's... pas op het einde bij 90% een hoop auto's maar dan is het al te laat gezien het dan toch niet meer lang duurt voordat je klaar bent met het spel (en je er dus geen zak meer aan hebt, of je wilt quick races doen)
D: besturing klopt voor geen meter
E: muziek: alleen in de ''vrije mode'' en in de garages hoor je leuke nummers, tijdens de races hoor je irritant tromgeroffel of kloteherrie wat me meer deed denken aan 1 van de eerste racegames (A2 racer ofzo); zat geen sfeer in die in-game muziek en vond de muziek wat ''koud''...
F: en zo kan ik nog wel meer verzinnen...
ofterwel; totaal geen uitdaging... Most Wanted was veel uitdagender met het verdienen van bounty door cops op level 4/5 en je had meer auto's tot je beschikking (kon vaker in het spel een nieuwe auto kopen), ook de blacklist vond ik leuker dan maar 4 tegenstanders in Carbon (4 bazen).
Spel was in het begin wel grappig maar al snel verlang je naar meer snelheid maar de échte snelheid komt maar niet in het spel... in Most Wanted had je veel meer snelle stukken...
en zo kan ik nog wel meer kritiek uiten... NFS C/U3 vind ik goed mislukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorn1986 op 04-11-2006 18:02 ]
Thanks; wel vaag dat dat moet aangezien Win2K al niet eens meer ondersteund wordt door Microsoft maar ja...Bart1983 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:50:
[...]
Waarom zo moeilijk doen? gewoon de autorun.exe op de dvd in win200 compatability draaien. Is een oud probleem wat heel vaak voor komt bij EA !!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hoe zit het met catchup in dit spel. Het vorige deel vond meteen een stuk minder leuk. Daar maakte het niet ui of je 100 of 200 rijdt, de opponents kwamen vrolijk weer inlopen...met de meest baggere auto's
Is dat hier ook het geval?
thanks
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Dit topic is gesloten.