[Multiplatform] Need for speed - Carbon [Deel 2] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 21:33
Ben zonder veel moeite tot in het laatste gebied geraakt met een Alfa Brera. Alle races gewonnen. In het laatste gebied heb ik nog een 4-tal races kunnen winnen (challenges en 1 canyon race). Maar ze (carrera/labo's/etc) zijn daar echt veel sneller dan mijn Brera. Nu begin ik met mijn Brera races te verliezen in mijn gebied (eerste 3 gebieden), omdat ik ze gewoon amper kan volgen. Dus ik moet toch eens een ander karretje zoeken. Jammer, begon die Brera net zo mooi/goed te vinden. :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Noel schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:40:
Ben zonder veel moeite tot in het laatste gebied geraakt met een Alfa Brera. Alle races gewonnen. In het laatste gebied heb ik nog een 4-tal races kunnen winnen (challenges en 1 canyon race). Maar ze (carrera/labo's/etc) zijn daar echt veel sneller dan mijn Brera. Nu begin ik met mijn Brera races te verliezen in mijn gebied (eerste 3 gebieden), omdat ik ze gewoon amper kan volgen. Dus ik moet toch eens een ander karretje zoeken. Jammer, begon die Brera net zo mooi/goed te vinden. :)
Ja daar heb je toch wel een Tier3 auto voor nodig, met dito aanpassingen.

Mijn favo is en blijft de EVO, haalde zelfs onze grote vriend Kenji in met deze bak, Darius kon ik goed volgen, hij mij niet echt. :P

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-07 22:24
Mijn favoriet is nu RX-7. Rijd nog steeds goed en heel erg lekker :D Heb hem zwart gespoten, en de layer van Kenji erop gelaten (via pink-slip zijn auto gejat :o ) Nog 1 / 2 races en ik moet tegen Wolf. Een vriend van me die is net iets verder dan mij en heeft Wolf al verslagen. Hij vond hem 1 van de makkelijkste bazen (zijn bijna allemaal makkelijk alleen Darius is een beetje lastig :P) . Hopelijk krijg ik zijn Aston Martin via pink-slip en dan ga ik die tunen en daar verder mee kont schoppen :D Daarna is Angie aan de beurt, en ik zie wel hoe ik Darius aanpak. >:)

[ Voor 107% gewijzigd door robvanderaart op 20-11-2006 10:09 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
AM zuigt kont.... verkopen die hap, geen geld in steken.
Angie is peanuts, maar wat je met die amerikaan moet.... glijen? hehe
RX7 is wel leuk, maar de 3e racewars lukt er niet mee.
Evo rijdt erg lekker trouwens, misschien beetje spijt dat ik de Skyline gekocht heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dôh schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:13:
Waar ik wanhopig van wordt is dat ik nu het hele spel heb uitgespeeld, en dat ik niet die f*cking Toyota AE86 Trueno kan kopen... hij zit er bij mij niet in... Ik heb zelfs uit wanhoop de trainer geprobeerd... :(

Heeft iemand een idee hoe ik die wel krijg? Dat is namelijk de enige bak die ik nog wil...
Iemand op het forum van EA zei dat je de Toyota AE86 krijgt wanneer je de Toyota MR2 wint met de Reward card.

Of waar is weet ik niet, aangezien ik eerst nog de MR2 moet verdienen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een Gallardo geen Murcielago! ;)
Ik heb eerst Wolf verslagen, geen pink slip helaas, had die AM best willen hebben maar ja dan koop ik die wel een keer, wel de pink slip van Angie en die Charger van haar gebruik ik nu voor de drifts, voor de andere races een Lotus Elise, ben nu net begonnen met het 3e gebied, ben benieuwd naar Darius maar speel het spel maar een uurtje af en toe dus ben voorlopig nog wel zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 07:57:
[...]

Dat is een Gallardo geen Murcielago! ;)
Oeps, gefixed ;)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:14:
[...]

Je zou ook even kort kunnen zoeken op GoT. Of google.
Tis al gelukt, was alleen ff Kalibreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik die auto's kopen in dit spel? Kan het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

car lot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

is er een manier om na het uitspelen van Carbon alle unique upgrades te unlocken? dus die dingen je bij het overwinnen van de Boss'es kunt krijgen? en jah dan bedoel ik een cheat/trainer whatever ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-07 22:24

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
wat is de xbox (360) versie toch een crime als je het ook op de pc speelt, die blur geeft echt een wazig effect waardoor je de shortcuts altijd te laat spot. Zie je in het echt ook blur ofzo als je 200 rijdt? kan me moeilijk voorstellen of je moet erg stoned zijn.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen blur, maar je bent wel gefocused op wat er voor je gebeurt, daarom mis ik op de snelweg ook altijd alle shortcuts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierboven hebben jullie het over Darius,

Ik heb hem ook in 1x verslagen met een bijna stock lambo:P...dat ding zweefde over de baan..en Darius is niet zo super..die remt constant bij bochten :S

Verder wel aardig spel, de echte auto's zoals pagani zonda bv kan je niet in carreer krijgen ..dus voor mij een dikke 3 (van de 10) voor dit spel MW is een stuk leuker..daar heb je iig de pontiac gto nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:39:

Verder wel aardig spel, de echte auto's zoals pagani zonda bv kan je niet in carreer krijgen ..dus voor mij een dikke 3 (van de 10) voor dit spel MW is een stuk leuker..daar heb je iig de pontiac gto nog :)
dr zit toch helemaal geen pagani zonda in. Ik heb hem niet gezien in ieder geval.

als hij er wel in zit hoe krijg je hem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

die blur is echt supercrap! vandaar dat ik hem ook in de opties uit gezet heb ;) dat hele blurr gebeuren is super on realistisch... net als de weerspiegeling op de weg... sinds wanneer is asfalt zo weerspiegelend!? heb ik dus ook op low-gezet.

[ Voor 50% gewijzigd door Chaoss op 21-11-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:32

d_star

Maharadja of the Year :-/

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 13:39:
..daar heb je iig de pontiac gto nog :)
Pontiac GTO zit hier ook in, net als zn kloon, de Vauxhall Monaro... 8)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

:z die trainers had ik al gevonden, maar die hebben geen optie om de unique items en auto's te unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook ff uitgespeeld en ben gelijk het volgende tegengekomen:

Na het uitspelen heb ik m'n wagen verkocht en met mijn Carrera GT (laatste met nog 1 impound strike over) gaan pursuiten...

Uiteraard ging ik door een setje spikestrips en ik was game-over...

Nu komt het... >:)

Ik begon een nieuwe Career en alle unlocks stonden nog gewoon open... Ik kon dus vanaf de eerste race met een Skyline/SLR/Carrera GT noem maar op racen en tunen!!! Dit is ook dé manier voor het halen van de reward cards... O-)

Toch best vaag dat EA dit niet heeft gemerkt 8)7

Overigens is een trainer wel handig voor bovenstaand verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 12:03

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:21:

Na het uitspelen heb ik m'n wagen verkocht en met mijn Carrera GT (laatste met nog 1 impound strike over) gaan pursuiten...

Ik begon een nieuwe Career en alle unlocks stonden nog gewoon open... Ik kon dus vanaf de eerste race met een Skyline/SLR/Carrera GT noem maar op racen en tunen!!! Dit is ook dé manier voor het halen van de reward cards... O-)

hoezo niet gemerkt? wie zegt dat dit een fout is?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 18:46:
Ik weet niet of jij je auto nog "getuned" heb. Dus ofwel volop acceleratie of volop topspeed? Ik had zelf een maxxed acceleratie Evo en trok Darius eruit bij de race voor de canyon. In de canyon zelf ook niet al te veel problemen gehad omdat ik in en na een bocht weer stukken inliep.
Hmm nee dat zou het best kunnen zijn.. kheb wel upgrades gedaan steeds, maar het echte tunen achterwege gelaten (alles in 't midden).
'k Zal het eens proberen! :)

[edit] Dat tunen was 'n goeie tip.. in 1x gehaald daarna 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Cyclonist op 21-11-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juww kan iemand Hier Een Screenshot van het titlescreen neerzetten ik ben geen echte pro gamer dus ik weet neit wat het titlescreen van carbon is..!!!!!

Laterzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:54:
Juww kan iemand Hier Een Screenshot van het titlescreen neerzetten ik ben geen echte pro gamer dus ik weet neit wat het titlescreen van carbon is..!!!!!

Laterzzzz
Wat moet je nu weer met een screenshot van het startscherm :?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah beters, dus als ik wil kan ik alsnog proberen de 1M cash te halen door opnieuw te beginnen met dezelfde profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Zonda krijg je als zgn shadow car... dus moet ik zeker legaal het spel kopen zeker:s nou is die 45 euro niet waard.

De kloon van de GTO zit er idd in de monaro, maar zeg nou zelf..die mist iets visueel..en qua prestatie mist hij zeker iets (zelfs clonen kunnen ze niet bij opel/vauxhall hahahahaha)

Maar ik ben weer het speed record aan het verbreken..zit momenteel op 476 met een carrera GT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 24-07 08:45
Heb het spel ook, maar vind deze versie iets voor een "lulletje rosewater".

Waarom?

-De zogenaamde ladies mogen blijkbaar niet meer, dus worden ze maar uitgedost in zeer neutrale kleding. Wat dus toch iets van charme van het spel weghaalt, hehe. Het klopt gewoon niet meer.
-De vrouwenfiguren hebben nu bijvoorbeeld als special monteur en mannetjesfiguren zijn artiest of regelaar. DUH. kan het nog subjectiever???
-Het opstartscenario is veel te braaf. Sheez, dit is een racespel, geen een of andere voorlichtingsfilm toch?

Eigenlijk zou je dit "spel" gratis moeten kunnen downloaden onder het motto van: verkeersveiligheid, bevorderen van vrouwenemancipatie en het tegengaan van sexisme."

Echt, hehe kan het niet helpen, maar deze versie is VEEEEEEL te braaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-07 09:39

Het werkt inderdaad :D _/-\o_

Dat geeft me weer een rede om een keertje overnieuw te beginnen.
Hopelijk werkt de backup nog van mijn originele savegame. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

ThunderNet schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 17:22:
[...]

hoezo niet gemerkt? wie zegt dat dit een fout is?
Idd, dat denk ik ook... Anders kun je waarschijnlijk sommige rewardcards niet eens halen...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
bullitnl schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:18:
[...]

Het werkt inderdaad :D _/-\o_

Dat geeft me weer een rede om een keertje overnieuw te beginnen.
Hopelijk werkt de backup nog van mijn originele savegame. :/ [edit: het werkt gewoon nog]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:11
weet nietof het al eens gepost is.. maar een perfecte drift van een of andere gozer...

idioot voor worden echt waar

http://www.youtube.com/watch?v=kzUgjTYczt8

echt niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 24-07 08:45
Grijns nu alleen nog is wat vaker in de bonuszones rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:52:
weet nietof het al eens gepost is.. maar een perfecte drift van een of andere gozer...

echt niet normaal
Dat lukt je niet met de standaard pijltjes toetsen :D
Die zal wel een playseat of iets hebben staan, maar echt sick dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik heb een probleem.... ik kom niet voorbij WOLF. En dan bedoel ik niet na 5x maar eerder na 35x.

Alles is geunlockt alleen ik heb niet genoeg geld om Engine PRO en NOS PRO aan te schaffen, NOS kan je toch niet gebruiken maar die Engine zou wel vet zijn.

Maar hoe win ik van WOLF in de Canyon? Die race met het kleven, en dan kop rijden dat hij kleeft. Stel dat ik hem uit rij :) dan staan we gelijk met punten. Maar meest van de tijd zit hij te gniffelen omdat ik muren raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Geen muren raken, meer remmen, welke auto rij je?
En die meekijk cam kan je uitzetten in opties, is alleen maar iritant joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Vandread schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:47:
Geen muren raken, meer remmen, welke auto rij je?
En die meekijk cam kan je uitzetten in opties, is alleen maar iritant joh.
Ik zou graag de achteruitkijk spiegel hebben maar echt geen idee waar dat ding zit, ik kan ook niet zien welke opties de toesten hebben dat is allemaal blanco bij OPTIONS. (heb dus wel zelf gezocht)

Ja meer remmen ben ik al achter dat het beter werkt, zit er verschil tussen de remmen? Als ik Z gebruik dan zwaait de achterkant meestal een eind uit (is handrem?) en wat zou de normale rem zijn buiten het pijltje naar beneden?

Een alfa wagen, maar die kan ik niet verkopen omdat het me enige wagen is, en ik ben blut 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt niet normaal
Wat me wel duidelijk is, is dat er met manual gear wordt gereden. Moet je maar opletten, hij rijdt alleen in ze 2.

Vanavond zelf ook maar is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
stormfly schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:10:
[...]
Een alfa wagen, maar die kan ik niet verkopen omdat het me enige wagen is, en ik ben blut 8)
Die alfa is een Tier1 auto ;( daar word het erg moeilijk mee (hoe kan je eengodsnaam blut zijn met alleen die auto!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dan darius uiteindelijk ook verslagen. krijg te zien dat ik de audi heb vrijgespeeld. alleen is hij nergens te vinden. in een carlot kan ik hem niet kopen. ook staat hij niet bij my cars en als ik in het hoofdscherm zit kan ik hem ook niet kopen. iemand enig idee hoe of wat. trouwens de xbox 360 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bij Quick Race een auto kiezen en omhoog bladeren naar Custom cars oid..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 24-07 11:34

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:19:
[...]

Wat me wel duidelijk is, is dat er met manual gear wordt gereden. Moet je maar opletten, hij rijdt alleen in ze 2.

klopt; hog in de toeren blijven zodat de turbo vol blijft meespoolen dan gaan de bandjes wel roken :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Vandread schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:49:
[...]

Die alfa is een Tier1 auto ;( daar word het erg moeilijk mee (hoe kan je eengodsnaam blut zijn met alleen die auto!)
Owh help ;-) ik zal het even uitleggen wat ik heb gedaan:

-gewoon gaan spelen met de alfa
-geupgrade naar alles van TIER 1 behalve PRO engine en NOS
-nu heb ik alles uitgespeeld in de linker onderhoek
-nu is alleen het icoon van WOLF nog beschikbaar om te rijden
-andere eilanden (rechts onder en links boven zijn nog gelockt)

En dat win ik dus niet...heb 1700 dollar op me rekening.

Wat is er nu fout gegaan???

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 22-11-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:12

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

stormfly schreef op woensdag 22 november 2006 @ 13:27:
[...]

Owh help ;-) ik zal het even uitleggen wat ik heb gedaan:

-gewoon gaan spelen met de alfa
-geupgrade naar alles van TIER 1 behalve PRO engine en NOS
-nu heb ik alles uitgespeeld in de linker onderhoek
-nu is alleen het icoon van WOLF nog beschikbaar om te rijden
-andere eilanden (rechts onder en links boven zijn nog gelockt)

En dat win ik dus niet...heb 1700 dollar op me rekening.

Wat is er nu fout gegaan???
Een beetje teveel gespeeld met Styling? Ik ben gisteren met dezelfde career begonnen, na hem al eens te hebben uitgespeeld met muscle.

Ik heb express eerst alle races en territoria gepakt waar performance upgrades werden unlocked en kon die dan ook eigenlijk altijd meteen wel betalen? Ben nog niet zover als jij nu bent, maar ik voorzie totaal geen problemen qua budget. Styling boeit me niet en geef ik ook geen/weinig geld aan uit.

Of heb jij eerst een boel street packages geunlocked en gekocht, en daarna ook nog eens pro packages? Want ik heb geloof ik wel vaak meteen de pro gepakt. Dat scheelt nog wel in de kosten ook.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Owhhhh,

ik heb dus eerst de normale en hierna nog een keer de PRO packages. Hmmm is er nog een redding of "hang"ik nu in de game vanwege mijn slechte rij eigenschappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat die Titlescreen Maar,
ik heb op 4% na dat klotuhspel uitgespeeld ik heb mt de Lambo Much (Full Getund) :( En Ik blijf elker Keer Achter bij Die race voor De Canyon met Die Audi.

Wie Weet Met Welke auto ik Die Full getund wel kan halen..?

Laterzzzz : 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:06:
Laat die Titlescreen Maar,
ik heb op 4% na dat klotuhspel uitgespeeld ik heb mt de Lambo Much (Full Getund) :( En Ik blijf elker Keer Achter bij Die race voor De Canyon met Die Audi.

Wie Weet Met Welke auto ik Die Full getund wel kan halen..?

Laterzzzz : 8)7
Ik heb die race in een keer gehaald met die Lambo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:12

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

stormfly schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:17:
Owhhhh,

ik heb dus eerst de normale en hierna nog een keer de PRO packages. Hmmm is er nog een redding of "hang"ik nu in de game vanwege mijn slechte rij eigenschappen?
Je kan gewoon races opnieuw doen en zo geld bij elkaar sprokkelen, maar snel gaat dat niet, want je krijgt voor 'oude' races nog maar een klein bedrag.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:07:
[...]

Ik heb die race in een keer gehaald met die Lambo.
dat Lukt mij dus niet...
Maar Welke Auto is Eigenlijk de snelste , De Beste Wegligging en de snelste Acceleratie
Latersss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: waar komen al die hoofdletters vandaan? Iets te hoog breezah gehalte imo
Maakt in principe niet uit, het kan met bijna iedere wagen. Je moet alleen proberen niet te botsen en de bochten dus zo soepel mogelijk te nemen, wees dus niet bang om van te voren te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat maakt mij ook neit uit Ik wil een auto die Snel is snel optrekt en lekker in de bochten licht niet dat ik met 50 oor de bochten van de canyon heen moet maar met 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:33:
dat maakt mij ook neit uit Ik wil een auto die Snel is snel optrekt en lekker in de bochten licht niet dat ik met 50 oor de bochten van de canyon heen moet maar met 100
Lijkt me dat je gewoon even de specs van de autos in het spel zelf moet doorkijken. Dan kan je zien hoe Snel hij is, wat de Handling is etc etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sajoku schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:44:
[...]

Lijkt me dat je gewoon even de specs van de autos in het spel zelf moet doorkijken. Dan kan je zien hoe Snel hij is, wat de Handling is etc etc etc....
ik begin nu alweer helemaal overnieuw..
Begin met de standaard Alfa en Als Laatste koop ik de carera is Even kijken Of het dat Lukt

Maar tog bedankt... Laterzzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:19:
[...]

dat hoor je op momenten ook wel dat ie in zn twee zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 27-07 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:11:
[...]

dat Lukt mij dus niet...
Maar Welke Auto is Eigenlijk de snelste , De Beste Wegligging en de snelste Acceleratie
Latersss
Ook redelijk wat wagens uitgetest in die race maar met de Ford GT is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al paar keer dit soort beelden gehad bij carbon als ik speel. Weet iemand hoe ik deze verhelp of waardoor het komt?
http://img239.imageshack.us/img239/1649/beeldgt5.jpg
Specs: Amd athlon 64 3000+
1 gig ram ddr 333
asrock k1689
geforce 6800le
winxp sp2

wordt hier nl. helemaal gek van 8)7

edit: heb geen arties in 3dmark 05 of Ati Tray tools. verder ben ik dit ook bij weinig andere spellen tegengekomen *bij knights of the old republic toen wel maar aa verlagen/uitzetten in combinatie met vsync aan verhielp het daar, hier helpt dat niks.*

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmm.. check je videokaart eens op artifacts..

Verder kunnen users geen HTML posten op GoT.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:57:
Heb nu al paar keer dit soort beelden gehad bij carbon als ik speel. Weet iemand hoe ik deze verhelp of waardoor het komt?
Heb hetzelfde probleem met mijn unlockte 6800LE gehad. Na terugzetten "fabrieksinstellingen", was probleem opgelost. Waarschijnlijk is een van je Vertex Shaders of Pixelpipelines toch defect.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl

echt niet normaal
Of die gast is een natuur talent, of die gast heeft geen leven zodat ie uren heeft kunnen oefenen :9
Maar ik doe het hem..of haar.. niet na _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door bullitnl op 22-11-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Lijkt er toch op alsof een hoop dual-core Athlon gebruikers problemen hebben met dit spel... Iemand met een Intel CPU die artifects / slowdowns heeft?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-07 12:29
Ik heb hem ook net uitgespeeld, eerst wat problemen maar nu lekker opgelost, heb nog een mooie screen gemaakt in een van de laatste races:

Mercedes SLR zweeft op een kussentje van blauw >:)

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/4526/nfscarbon007ub4.jpg

Edit: vaag die rode balk blijft er maar onder staan heb toch echt img=500 in de tag gezet :?

[ Voor 22% gewijzigd door peeter123 op 23-11-2006 16:06 ]

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Rainmaker schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:05:
Lijkt er toch op alsof een hoop dual-core Athlon gebruikers problemen hebben met dit spel... Iemand met een Intel CPU die artifects / slowdowns heeft?
Euh... Hier niet hoor... Heb al een X2-3800+ sinds dat ding te koop was in NL. Nog nooit problemen gehad met affinity, slowdowns of lag. Kwestie van de goede sites in de gaten houden (AMD + Microsoft).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

peeter123 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:28:
Ik heb hem ook net uitgespeeld, eerst wat problemen maar nu lekker opgelost, heb nog een mooie screen gemaakt in een van de laatste races:

Mercedes SLR zweeft op een kussentje van blauw >:)

[afbeelding]

Edit: vaag die rode balk blijft er maar onder staan heb toch echt img=500 in de tag gezet :?
In de rode balk staat dat hij verdwijnt als je een thumbnail maakt (dus een echte kleinere afbeelding door hem te resizen in een bewerkingsprogramma. Ik stoor me er niet aan trouwens, zo groot is je afbeelding niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 16:21

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

bullitnl schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:03:
[...]

Of die gast is een natuur talent, of die gast heeft geen leven zodat ie uren heeft kunnen oefenen :9
Maar ik doe het hem..of haar.. niet na _/-\o_
Ik heb wel eens gezien dat er een trainer is met de optie Drift King :P
Maar ik weet niet waaraan je die cheat kan herkennen dus ik gok erop dat hij/zij geen leven heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

hier mijn garage inhoud:

favo racer:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car5.jpg

favo drifter:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car7.jpg

paar fun cars.... heb ik nog nooit een wedstrijd mee gereden:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car4.jpg

en mijn laatste aanwinsten:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/johanw/nfsc/car1.jpg[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu uitgespeeld.... Kan je dan nog verder wat doen of kan ik em nu deinstalleren?

Mocht van mij wel wat moeilijker, nu in 2 dagen uitgespeeld zonder dingen 100x opnieuw te hoeven doen... Best wel jammer, want t is een heel tof spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor, ik heb nu de reward card voor de LP640 compleet. Hoe kan ik deze auto nu krijgen?? Free-roamen daarmee zou wel leuk zijn namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je geld verdienen als je hem 100% hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 24-07 11:34

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

klaar. met die lancer is t zo bekeken

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 25-07 17:25
Ik ben nu bezig aan de tweede drift ronde in het spel (da's de eerste die 2 rondjes heeft). Het gaat opzich best goed alleen ik krijg een penalty van ongeveer 45000 punten... Hierdoor kan ik dus gewoon niet winnen (zonder zou ik zo'n 100k halen, net wat meer dan de beste). Hoe komt dat, want ik weet ook niet waar die penalty vandaan komt?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 24-07 07:59

Acid_Burn

uhuh

Als ik het goed heb krijg je een penalty als je er te lang over doet. Met andere woorden... doorrijden!

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Acid_Burn schreef op zondag 26 november 2006 @ 01:11:
Als ik het goed heb krijg je een penalty als je er te lang over doet. Met andere woorden... doorrijden!
Nee, ik krijg hem al vanaf de start zo'n beetje. Bovendien rij ik best snel (metertje is vaak groen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb hier last van...

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y45/crazymonster/nfsucarties.jpg

Weet iemand hoe dat kan?
Me kaart is iets overgelockt maar daar kan het volgens mij niet aan liggen want ik heb het bij andere spellen niet en bij 3dmark ook niet.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Al geprobeert stoch te draaien? Dit zijn toch typisch fouten die voorkomen bij overclocking en/of oververhitting van je core of memory van je kaart.
Breepee schreef op zondag 26 november 2006 @ 09:50:
[...]

Nee, ik krijg hem al vanaf de start zo'n beetje. Bovendien rij ik best snel (metertje is vaak groen).
Hmm zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Ik krijg het niet voor elkaar om vanaf de start al strafpunten te krijgen ook al blijf ik gewoon stilstaan.

[ Voor 57% gewijzigd door Acid_Burn op 26-11-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:00:
Ik heb hier last van...

[afbeelding]

Weet iemand hoe dat kan?
Me kaart is iets overgelockt maar daar kan het volgens mij niet aan liggen want ik heb het bij andere spellen niet en bij 3dmark ook niet.
De ene game is gevoeliger voor OC'ed kaarten dan de andere game. Zo kan je in Oblivion zelfs je videokaart geen MHz overklokken zonder dat je beeld artef*cted is :P

Ik zou zeggen, zet je OC settings eens op normal en geniet van een racegame zonder artifacts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Even een hele stomme vraag:

Ik ben begonnen aan een muscle career, en heb tijdens een race gezien "unlocked: Ford Mustang GT".

Waar kan ik deze auto kopen? Ik zie nergens, zoals in MW, een shop waar ik auto's kan kopen op de map.

Kijk ik er gewoon overheen?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Acid_Burn schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:05:
Hmm zou je eens een screenshot kunnen plaatsen? Ik krijg het niet voor elkaar om vanaf de start al strafpunten te krijgen ook al blijf ik gewoon stilstaan.
Ik heb nog eens beter gekeken en het is steeds als ik over zo'n rode balk heenga. Ik krijg dan per balk 5000-10000 strafpunten. Snelheid is het niet, ik doe die twee rondjes onder de 1:30 (net geklokt). Zelfs als ik zoveel mogelijk vol gas probeer te gaan, krijg ik nog zo 70000 strafpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 21:32

Aapje

Opel-beun
Rainmaker schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:04:
Even een hele stomme vraag:

Ik ben begonnen aan een muscle career, en heb tijdens een race gezien "unlocked: Ford Mustang GT".

Waar kan ik deze auto kopen? Ik zie nergens, zoals in MW, een shop waar ik auto's kan kopen op de map.

Kijk ik er gewoon overheen?
Free roam in gaan, daarna de map openen, dan staat erwel een winkeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Breepee schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:14:
[...]

Ik heb nog eens beter gekeken en het is steeds als ik over zo'n rode balk heenga. Ik krijg dan per balk 5000-10000 strafpunten. Snelheid is het niet, ik doe die twee rondjes onder de 1:30 (net geklokt). Zelfs als ik zoveel mogelijk vol gas probeer te gaan, krijg ik nog zo 70000 strafpunten.
Dat zijn niet je strafpunten.. dat zijn de punten voor je drift. Op die circuitjes zijn die rode lijntjes een soort tussenfinish en die punten komen gewoon bij je totaal. Dat is ook de reden waarom je op dit circuit geen volle ronde kan driften voor punten, elke keer wordt er een subtotaal opgemaakt en start je opnieuw met je punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

BaBoOn schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:15:
[...]

Free roam in gaan, daarna de map openen, dan staat erwel een winkeltje :P
Ja stom is dat (vooral op een wat oudere comp met lange laadtijden ;) )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Acid_Burn schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:40:
[...]

Dat zijn niet je strafpunten.. dat zijn de punten voor je drift.
Dat verschil kan ik nog wel zien hoorwrw ;)

Irritant is dus dat ik gewoon 100000-110000 punten haal en nummer 2 <95000, dus in principe haal ik zat punten. Maarja, als er 50k-70k afgaan, kun je driften wat je wil, dat maak je niet meer goed.

[ Voor 29% gewijzigd door Brent op 26-11-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Breepee schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:24:
[...]

Dat verschil kan ik nog wel zien hoorwrw ;)

Irritant is dus dat ik gewoon 100000-110000 punten haal en nummer 2 <95000, dus in principe haal ik zat punten. Maarja, als er 50k-70k afgaan, kun je driften wat je wil, dat maak je niet meer goed.
Op welk getal doel je dan hier:
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/nfscarbon051.jpg
Dit is volgens mij op de baan die jij bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooh daar staat natuurlijk splitscore met een - ervoor. Ik denk dat ie dat bedoelt, maar dat zijn dus geen strafpunten maar het verschil met de nr1. In dit geval zie je dat slecht, omdat eerst de splitscore weergegeven werd voordat de driftscore kwam. (217k -/- 182k = 35k, en het verschil met de inmiddels nr2 was dan -16k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Shit man was net bij de laatste Boss Race met Dario.. ( dus de laatste race daarvan door de bergen.. ) net op het allerlaatste moment komt ie me voorbij. KUT!

Kan het weer overnieuw proberen, vond hem namelijk best moeilijk.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:59:
oooh daar staat natuurlijk splitscore met een - ervoor. Ik denk dat ie dat bedoelt, maar dat zijn dus geen strafpunten maar het verschil met de nr1. In dit geval zie je dat slecht, omdat eerst de splitscore weergegeven werd voordat de driftscore kwam. (217k -/- 182k = 35k, en het verschil met de inmiddels nr2 was dan -16k)
Dit lijkt me te kloppen, bedankt hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Hey,

nogmaals help, ik kom niet voorbij de DE EERSTE Boss race. De nieuwe situatie:

-opnieuw gestart met RX8
-nu wel voldoende geld
-Tier 1 wagen nagenoeg alles PRO package

oude situatie
-Alfa
-compleet blut
-Tier 1 wagen nagenoeg alles PRO package behalve engine.

Maar is er een trucje? Eerst was het Wolf in de 2e situatie, nu is het die jonge gozer Kenji ofzo. Het lukt me gewoon niet.

Is er iets wat ik mis? Moet ik een nieuwe auto kopen, moet ik ergens geld storten? Of kan ik gewoon niet rijden, dat geloof ik niet want de eindscore is telkens 0 points EXACT dus het lijkt mij meer een belemmering in het spel omdat ik iets nog niet gedaan heb blijkbaar.

help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het met die Alfa Brera gedaan en de eerste Boss was voor mij Wolf, die had ik uiteraard zelf gekozen, heb hem niet ingehaald, eerste poging wel maar toen beukte hij mij eraf :( 2e poging kwam ik er met geen mogelijkheid meer langs, in de buurt blijven was toen al moeilijk genoeg. Maar toen hij achter mij aan moest ramde hij mij (alweer) 2 keer wat mij 10.000 punten extra opleverde en ik beneden de winst mee binnenhaalde!. Eerste boss was nog even wennen daarna ging het allemaal wel! Ik doe rustig aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:37:
Hey,

nogmaals help, ik kom niet voorbij de DE EERSTE Boss race. De nieuwe situatie:

-opnieuw gestart met RX8
-nu wel voldoende geld
-Tier 1 wagen nagenoeg alles PRO package

oude situatie
-Alfa
-compleet blut
-Tier 1 wagen nagenoeg alles PRO package behalve engine.

Maar is er een trucje? Eerst was het Wolf in de 2e situatie, nu is het die jonge gozer Kenji ofzo. Het lukt me gewoon niet.

Is er iets wat ik mis? Moet ik een nieuwe auto kopen, moet ik ergens geld storten? Of kan ik gewoon niet rijden, dat geloof ik niet want de eindscore is telkens 0 points EXACT dus het lijkt mij meer een belemmering in het spel omdat ik iets nog niet gedaan heb blijkbaar.

help?
Gewoon goed rijden.
Ik had er geen probleem mee, je weet wel wat de bedoeling is in stage 2..?
Zo dicht mogelijk achter kenji aan rijden, en vervolgens zo veel mogelijk afstand houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 21:32

Aapje

Opel-beun
Die Tier 1 moetje niet ver upgraden, zorgen dat je bijv een Tier 3 krijgt, mij is het namelijk met moeite gelukt met een Skyline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nou het moet lukken met die mazda. Dat je steeds op 0 punten eindigt betekent "punten op vóór je de finish gehaald hebt" tenzij je precies door de finish gaat op dat moment, wat me sterk lijkt. Probeer even de canyon challenges om nog wat te oefenen(?)

Verder niet zenuwachtig worden als die Bossen moeten lachen, dat doen ze altijd als je lakschade aan je wagen maakt ook als ze een kilometer achter liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Gianni Rombios op 27-11-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:11:Maar toen hij achter mij aan moest ramde hij mij (alweer) 2 keer wat mij 10.000 punten extra opleverde en ik beneden de winst mee binnenhaalde!. Eerste boss was nog even wennen daarna ging het allemaal wel! Ik doe rustig aan!
Andere ook bedankt voor de reacties! Maar ik denk dat ik maar moet gaan klooien met de extra punten zoals hier beschreven. Beter rijden kan ik gewoon niet ;-) mijn bochten hebben gewoon af en toe vonkjes en deuken nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Drobie je kunt ook de rembalans nog iets naar de achterwielen verplaatsen (moet je dus gedaan hebben voor je de boss races begint). Banden naar grip of drift zetten (probeer eerst grip), motor tunen op acceleratie. Verder iets vroeger remmen dan je misschien gewend bent in die haarspeldbochten (met name als je vooraan rijdt: gewoon goed de bocht dichthouden), meeste "halve bochtjes" kunnen volgas. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Gianni Rombios schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:30:
Drobie je kunt ook de rembalans nog iets naar de achterwielen verplaatsen (moet je dus gedaan hebben voor je de boss races begint). Banden naar grip of drift zetten (probeer eerst grip), motor tunen op acceleratie. Verder iets vroeger remmen dan je misschien gewend bent in die haarspeldbochten (met name als je vooraan rijdt: gewoon goed de bocht dichthouden), meeste "halve bochtjes" kunnen volgas. Succes!
Kost dit dan geld of kan je dit gewoon doen voordat je racet? Heb ik nooit geweten, vandaar dat mijn drifts ook zo brak gingen.

Het spel heeft meer opties dan dat ik zelf ondekt heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Nu online
Whowh dat scheelt wel zeg dat tunnen! Ongelofelijk hij plakt nu aan het wegdek.

Nu vanavond even de race rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
misschien is het al eerder gevraagd, maar wat is een goede auto voor de eindbaas?

ik heb de Viper en de GT 40 al geprobeerd (uiteraard met max upgrades).
de mini bazen ervoor een geen probleem, maar de eindbaas wordt een stuk lastiger.

moet ik een nog snellere auto kopen? die Benz bijvoorbeeld?
hoe kan ik dan nog aan geld komen, aangezien ik alle races al gedaan heb :(

hoe komt het trouwens dat als ik een auto verkoop en er staat dat hij 200.000 waard is, ik dat bij lange na niet krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 16:58
Heren en dames,
het is tijd voor een nieuw topic. Wie voelt zich geroepen om een derde deel te openen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude88 schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:50:
misschien is het al eerder gevraagd, maar wat is een goede auto voor de eindbaas?

ik heb de Viper en de GT 40 al geprobeerd (uiteraard met max upgrades).
de mini bazen ervoor een geen probleem, maar de eindbaas wordt een stuk lastiger.

moet ik een nog snellere auto kopen? die Benz bijvoorbeeld?
hoe kan ik dan nog aan geld komen, aangezien ik alle races al gedaan heb :(

hoe komt het trouwens dat als ik een auto verkoop en er staat dat hij 200.000 waard is, ik dat bij lange na niet krijg?
Dat is mij nou ook een raadsel. Die reward card die je pas krijgt als je 1 M$ (nee geen MS bashing ;) ) op je account heb, duurt zo ontzettend lang als je geen trainer oid wil gebruiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:22
Crash schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:54:
[mbr]Heren en dames,
het is tijd voor een nieuw topic. Wie voelt zich geroepen om een derde deel te openen? :)[/]
zie hier ;)
[Multiplatform] Need for speed - Carbon [Deel 3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

dude88 schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:50:
Lambo Murc. Easy as pie met die auto.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.