[Multiplatform] Need for speed - Carbon [Deel 2] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Angeloonie schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:47:
[...]

OMFG _O- Kijk die huidkleursverschillen :+
Whehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat afsluiten betreft als dat niet wil:
ipv ctrl+alt+del kun je het beter zo doen:
Auto Save uit dus steeds even saven na een belangrijke race
Als je eruit wilt: Save en Alt+F4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:01:
Ben op 99% maar ik krijg die Darius niet verslagen. Misschien komt het omdat ik maar een Supra heb. Heb niet genoeg geld om een betere auto te kopen. Maar die Supra rijd super lekker maar hij mis net dat beetje snelheid om Darius bij te houden. :(

Het spel is helemaal niet zo groot. Heb niet zoveel gespeeld, elke dag 2 uurtjes ofzo en heb hem dus al bijna uit. Vind het wel een leuk spel en ik denk dat ik de career mode nog eens een keer ga doen maar wel pas nadat ik al die challenges heb voltooid. :)
Als je de supra helemaal geupgrade hebt, dan kan je darius wel verslaan.
Ik neem aan dat je alleen problemen hebt bij de canyon... de rest vind ik nogal makkelijk

spoiler:
Er is een bepaalde grote bocht, waarbij die darius om een of andere reden inhoudt... in die bocht kan je hem (mist je dicht genoeg op hem zit) in de buitenbocht inhalen. Dan is het alleen nog een kwestie van voor hem blijven...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

RedHat schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:47:
mustang gt = tier 1 volgens mij hoor? :)
Tier 2 dus, je moet eerst weer races winnen om upgrades daarvoor te unlocken. Meteen je tier 1 auto verkopen voor een 2 is nogal onverstandig, omdat je tier 1 in het begin sneller zal zijn. Oja en vergeet die Mustang, een Monaro is stukken beter ;)
xtreme_lunatic schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:01:
Ben op 99% maar ik krijg die Darius niet verslagen. Misschien komt het omdat ik maar een Supra heb. Heb niet genoeg geld om een betere auto te kopen. Maar die Supra rijd super lekker maar hij mis net dat beetje snelheid om Darius bij te houden. :(

Het spel is helemaal niet zo groot. Heb niet zoveel gespeeld, elke dag 2 uurtjes ofzo en heb hem dus al bijna uit. Vind het wel een leuk spel en ik denk dat ik de career mode nog eens een keer ga doen maar wel pas nadat ik al die challenges heb voltooid. :)
Dat laatste gedeelte is wel achterlijk lang zeg, je moet iets van 5 races aan 1 stuk door doen zonder saven. Na 5 pogingen tegen Darius in de Canyon had ik zoiets van: fuck it, ik ga eerst terug naar het safehouse om m'n Carrera GT anders af te stellen. Wil ik daarna opnieuw tegen Darius, kan ik weer beginnen bij race 1 :( 8)7

@Sluut
Ik weet niet wat je zo makkelijk vond aan die eerste races tegen die 3 eindbazen, maar Wolf is wel bloedirritant in z'n Lambo.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Met een mazda rx-7 zijn alle drie de eindbazen makkelijk in te halen in de canyon. De Mazda stuurt erg goed, de Jaguar 2007 (tier 2, unlockbaar met challenges) zou ook een goeie kunnen zijn maar heb hem niet gekocht, de Mazda was snel genoeg. Moet nu beginnen met de rooie map deel. Kijken hoe het daar gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf is er me die shaders aan de hand. Ik heb ook van die brakke graphics op m'n 9800SE. Terwijl ie in B&W2 wel SM3 ondersteund. Kijk eens naar het verschil met de caracters in de Xbox360 versie. Waarom is ditWtf is er me die shaders aan de hand. Ik heb ook van die brakke graphics op m'n 9800SE. Terwijl ie in B&W2 wel SM3 ondersteund. Kijk eens naar het verschil met de caracters in de Xbox360 versie. Waarom is dit op de PC zo brak? Is er iemand die de Kenji enzo als de 360 in beeld krijgt? op de PC zo brak? Is er iemand die de Kenji enzo als de 360 in beeld krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:22:
Wtf is er me die shaders aan de hand. Ik heb ook van die brakke graphics op m'n 9800SE. Terwijl ie in B&W2 wel SM3 ondersteund. Kijk eens naar het verschil met de caracters in de Xbox360 versie. Waarom is ditWtf is er me die shaders aan de hand. Ik heb ook van die brakke graphics op m'n 9800SE. Terwijl ie in B&W2 wel SM3 ondersteund. Kijk eens naar het verschil met de caracters in de Xbox360 versie. Waarom is dit op de PC zo brak? Is er iemand die de Kenji enzo als de 360 in beeld krijgt? op de PC zo brak? Is er iemand die de Kenji enzo als de 360 in beeld krijgt?
Ik heb even je verhaal 2 x keer gelezen, en dat was niet omdat ik het niet snapte, maar alles er 2 x keer staat ;)

Ik heb em nog niet op de Xbox360 gezien, maar ik neem aan dat het er daar beter uitziet? De Pc game is gewoon wat sneller afgemaakt denk ik... deadlines halen ten koste van de graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

MeMoRy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 01:28:
[...]

Ik neem aan dat je alleen problemen hebt bij de canyon... de rest vind ik nogal makkelijk

spoiler:
Er is een bepaalde grote bocht, waarbij die darius om een of andere reden inhoudt... in die bocht kan je hem (mist je dicht genoeg op hem zit) in de buitenbocht inhalen. Dan is het alleen nog een kwestie van voor hem blijven...
Echt irritant dat je na een paar keer proberen in de Canyon weer al die andere races weer moet doen... Vooral omdat mijn Elise op 1 van die trajecten nogal tekort schiet terwijl hij in de Canyon ideaal is denk ik.
spoiler:
Vlak na een kleine links/rechts combinatie? Klopt, ik zat er met de Gallardo al heel kort op, maar op geven moment gaat die lange bocht weer over in een bocht naar rechts, en dan accelereert die Audi weer mijlen ver weg.... Maar goed, heb nu de Supra compleet getuned klaar staan, en anders de 350Z of de Carrera GT maar eens proberen

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwahah..ja..had even een post probleempje.

Ben benieuwd of er iemand is die de gfx van de 360 ook op z'n pc kan krijgen.

Catchup systeem is trouwens in de laatste race vóór de laatste canyonrace extreem afgesteld.

Iets van: "zorg dat baas nooit meer dan 3 seconden achterligt".

Dit is te merken als je de trainer gebruikt en continue nos gebruikt. Hij nost gewoon mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:57:
Ben benieuwd of er iemand is die de gfx van de 360 ook op z'n pc kan krijgen.
Wat bedoel je hiermee :?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Hmm als ik het zo lees is NFSC niet echt denderend en ik vond Most Wanted wel héél tof! Helaas draait die totaal niet goed op me laptop.
Iemand een andere racegame in gedachte die wel heel tof is? Arcade of simulator maakt niet uit, liefst zo realistisch mogelijk. Op moment speel ik NFSU2 (en zelfs die niet eens op hoge kwaliteit)

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het verschil in grafische kwaliteit op de Xbox 360 en de PC wel erg groot is.
Of er iemand is die Kenji en de andere karakters wel met Shader Model 3 in beeld
kan krijgen ipv de beschamende kwaliteit die we nu te zien krijgen (zie screenshots van
de karakters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is het trouwens nog steeds zo dat je zelf amper een voorsprong kan opbouwen, ook al ben je tig keer sneller, en dat tegenstanders ook niet ver voorliggen op jou?

Dit was in Most Wanted mijn grootste irritatie, lig je de hele race voor, maak je 1 fout en hebben ze je alweer ingehaald 8)7 Dat terwijl je bij de start meteen al 5 seconden pakte soms, en bij die 5 seconden bleef het bijna altijd ook :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu dus ook (bijna) uitgespeeld, en ik ga toch hier mijn mening even dumpen :+ (doe me best om het niet op bashen uit te laten lopen |:( )

Pluspuntjes
  • Leuke racer, niet al te realistisch, maar dat zoek je ook niet in NFS lijkt mij :o
  • Redelijk leuke autos
  • Autosculpt optie is wel leuk, zelf je auto naar eigen wensen aanpassen spreekt me wel aan
  • Canyon races/drifts zijn op zich ook wel leuk om te doen
  • Veel keus qua "paint"

Minpuntjes:
  • Mijn T1 auto "zwabberde" VEEL te veel over de weg heen..
  • Het verhaal spreekt me niet aan
  • (bij mij) kwam de hele autobende veel te traag op gang. Het gevoel voor snelheid kwam wel, maar dat was pas ver in de career mode..
  • De piepende banden zijn ook vervelend, jammergenoeg hoort dit bij het "motorgeluid" en kan je dit dus niet appart uitzetten.. Vind ik persoonlijk wel jammer aangezien het toch wel wat leuker racet als je het motortje kan horen :> ..
  • Het "gezeur" van de "crewmembers" komt me ook de strot wel uit ("lamborghini on the right" *JA! Dat zie ik ook wel sn**!! :( )
  • Career is te makkelijk/snel uitgespeeld..
Over het algemeen vind ik het een game die ik wel (even) zou kunnen spelen. Maar niet voor de wat langere termijn (net als de rest uit de NFS reeks, sinds NFSU1).. Ik ben er vooral op teleurgesteld dat het toch meer een arcade racer is. Als je bijvoorbeeld naar de filmpjes, omgeving, detail van auto's e.d. kijkt.. Vind ik dat EA het zo realistisch mogelijk wil laten lijken, terwijl juistem de handling van de auto te "arcade achtig" aanvoelt..

Het is gewoon te makkelijk om te spelen, geen uitdaging.. Ik heb de career bijna uitgespeeld met hoogstens 10 keer een restart van een race omdat ik hem niet als 1e gefinished heb..
Persoonlijk vind ik het spel geen 50 euro waard, ben ook blij dat ik hem dus niet aageschaft heb..

Tot zo ver mijn persoonlijke review, als ik thuis ben post ik nog wel wat plaatjes van mijn autos.. Je hebt hier waarschijnlijk niks aan, maar k vind het al knap dat je dus zo lang mijn post gelezen hebt.. Dankje! :+

Greetz,
Furian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

DaViDoViTsCh schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:20:
Hmm als ik het zo lees is NFSC niet echt denderend en ik vond Most Wanted wel héél tof! Helaas draait die totaal niet goed op me laptop.
Iemand een andere racegame in gedachte die wel heel tof is? Arcade of simulator maakt niet uit, liefst zo realistisch mogelijk. Op moment speel ik NFSU2 (en zelfs die niet eens op hoge kwaliteit)
Most Wanted heeft mij ook erg kunnen vermaken :) maar Carbon vind ik echt een ramp (zal maar netjes blijven) Heb hem na een uurtje waar weer verwijderd :') Heb je Toca 3 en/of GTR2 ooit gespeeld? Misschien is dat wat voor je (ik speel ze regelmatig iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:22:
een 9800SE ondersteund geen shader model 3! Dus gebruik hij een ander shadermodel, en ziet het er minder uit. Speel het met een X1950 bijvoorbeeld, en het ziet er een stuk beter uit ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Dodge Charger SRT-8 + Dodge Charger R/T O+

Vind de carreer mode veel te kort. Zit nu al op 33 % en heb misschien maar 2 uur gespeelt ofzo.

Sommige races zijn wel heel simpel.

De AI van de "gewone" auto's zijn ook dramatisch. Ze wijken niet uit, of rijden ipv van je af recht op je af.

Of in een race bij een moeilijke bocht, staat er precies een brandweerwagen of een ander big-ass ding :/ Heel erg irritant dus. Voor de rest is het een combinatie van NFSU + NFSU2 + NFSMW.

Bosses zien er soms daadwerkelijk niet uit, net zoals die Angie lijkt net een travestiet met een houten gebit uit Dawn of the Dead ofzo :z

Ik zie niet echt grafische verbetering tegenover NFSMW.

Desalniettemin zal ik de carreer mode uitspelen. Maar daarna ook verwijderen.

Misschien dat ik nog even de Online mode ga checken. Hopelijk is dat een verbetering.

EA heeft zeker nog een hoop te doen voor de volgende NFS.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
feep schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:03:
Ik heb nu een tijdje zitten spelen en ben nu op 40%. Ik moet nog 1 race doen en dan heb ik het 2e eiland. Maar ik kan helemaal geen leuke auto's kopen.Er zitten toch 50 auto's in t spel, en ik kan maar uit 8 kiezen. De laatste auto die er bij kwam was een monaro vxr (of zo iets). En dat is helemaal geen goede auto. Weet iemand wanneer je meer auto's krijgt? Bijvoorbeeld een clio v6 8)
...
Clio kreeg ik al bij 23% o.i.d. (Ik rij zelf een exotic (nog steeds de Alfa Brera)).
Da's overigens een reward card als ik me niet vergis.

Spel draait verder erg lekker op mijn systeem.
Geen wazige crashes o.i.d., alleen heel af en toe tijdens het afsluiten, maar da's een kwestie van op de Windowsknop rammen en het proces afsluiten.
Ik speel em zelf onder Windows XP x64 (de 64bit versie dus) en had eigenlijk wel meer problemen verwacht.

Overigens vind ik wel dat de politie kwijtraken nog steeds nergens op lijkt.
Al rij je door 100 steegjes met 250km/u en maak je allerlei wazige bochten, dan nog zitten ze achter je aan. Rij je daarna een snelweg op, maakt op het laatste moment een bocht omhoog naar een andere snelweg, zijn ze je in een keer kwijt, terwijl 100meter verderop een roadblock staat en ik moeilijk ergens anders heen kan.
Gewoon blijven staan en je bent vrij, erg bout.

[ Voor 19% gewijzigd door OverSoft op 07-11-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 00:21
Vandaag geïnstalleerd... En jezus, ik ben nu al 2 bekende stukken tegengekomen terwijl ik nog maar net op 2% zit. 1 Stuk is bijna rechtstreeks uit NFS: Underground 2 gekopieert, terwijl het ander uit NFS: MW komt. Het lijkt gewoon EXACT hetzelfde.. Ik begin het idee te krijgen dat dit spel écht een NFS: Underground 2 meets NFS: MW is, in de breedste zin van het woord!

Desalniettemin is de game al wel beter dan de demo :) Leuk om even te doen denk ik, meer niet.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:27
MeMoRy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 01:28:
[...]

spoiler:
Ja die Supra is volledig getuned. Ik ga het dalijk nog eens proberen met die tip van je! Alvast bedankt! ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Infinchible

Woef!

Naarmate ik het spel meer speel vind ik het wel steeds leuker vinden. Vooral nadat ik van een career met muscle cars overstapte op een tuner car. Dit rijdt echt zoveel beter. De bochten gaan fijner, het beeld lijkt rustiger en ik vind ze mooier :P .

Ik weet niet wat er aan de hand is met die bosses dan, maar bij mij zien ze er gewoon goed uit hoor? Ik zal wel een even een screenshotje posten. (klikbaar)

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/2nsz0ia.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/2nl77g9.jpg

Ik zie hier opzich niet zo heel veel mis mee, of is het alleen bij dat lelijke vrouwtje?

Edit: Nee vrouwtje is nog steeds lelijk, maar qua textures zijn alleen de ogen een beetje wazig.

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/2it4ug8.jpg

Dit vind ikzelf een wel iets beter vrouwtje ;)

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/2u4ljsz.jpg

Ook weer allen klikbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Infinchible op 07-11-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:55:

Minpuntjes:
  • Career is te makkelijk/snel uitgespeeld..
Ik vind de laatste race (tegen darian) anders ontiegelijk lastig... Heb hem zojuist gehaald met een voorsprong van 113 puntjes. En dat na 8x herstarten ofzo. Dus ik wil je nog wel eens horen hoe vaak jij erover doet :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Voor degene die de reward card met 500k driftpoints niet denken te halen. Start een quick race en zet het aantal laps op 8, dat werkt gewoon, net achtergekomen O-). Dan moet het wel te halen zijn lijkt me ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.magix-photos.com/mediapool00/49/1A/CD/00/3F/B3/11/DA/A2/E4/AB/F9/52/AB/BD/43/oma/10/DFB2C4106E5211DBAB68221452ABBD43.jpg
[klikable]
Wel een nette score al zeg ik het zelf. :+

(Ik had de 8 laps eigenlijk dus niet nodig B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
djmantri schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:12:
[...]

Dus ik wil je nog wel eens horen hoe vaak jij erover doet :)
Mij is het in 2 keer gelukt :D . De eerste keer kwam ik echt net een 2k punten te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Voor problemen met (AMD) dualcore:
Probeer de amd dual core optimizer eens http://www.amd.com/us-en/...,,30_182_871_9706,00.html, volgens mij zit het hem niet in C&Q. Ik heb het verder niet kunnen vinden maar je ziet in taakbeheer toch duidelijk dat beide procs druk bezig zijn, het lijkt me dat dit spel wél dualcore gebruikt/ondersteunt. Dat het dan niet veel beter draait dan de oudere versies is natuurlijk wel vreemd.
Nog iets: de versie is direct al 1.2, beetje raarrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:12:
[...]

Ik vind de laatste race (tegen darian) anders ontiegelijk lastig... Heb hem zojuist gehaald met een voorsprong van 113 puntjes. En dat na 8x herstarten ofzo. Dus ik wil je nog wel eens horen hoe vaak jij erover doet :)
Ben ik inderdaad met je eens, hij is ook lastig.. Ik moet toegeven dat ik hem dus nog niet uitgespeeld heb.. Maar ik heb het gister ook nog maar 1 keer geprobeerd, en ik zat hem toch redelijk op de hielen (bijna outrunned, kwam net een halve sec te kort :'( )

Waarschijnlijk ga ik het vanmiddag/vanavond nog een keer proberen.. En anders morgen :)
Ik zal het uiteindelijk aantal pogingen nog even posten voor je, als ik hem verslagen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjoe_Ljan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-09 10:25
De race tegen Darius (niet Darian ;) ) had ik in 1 keer, na 10 seconden op hem voor gelegen te hebben... In tegenstelling tot NFSU2 en MW heb ik Carbon dus WEL uitgespeeld, maar ik vond m stiekem toch iets TE makkelijk...

Verder heb ik nog steeds weinig/geen (negatief) commentaar op t spel :)

EDIT:
Ik heb alleen gebruik gemaakt van tuner auto's. Begonnen met de RX8, daarna RX7, in Tier 3 ff geraced in een Subaru Impreza en daarna redelijk snel overgestapt naar een Mitsubishi Lancer (die Kenji, de tuner boss, ook heeft als je het tegen Darius opneemt).

[ Voor 31% gewijzigd door Kjoe_Ljan op 07-11-2006 13:47 . Reden: welke auto's ]

[Aylin]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:14
Met de fully tuned RX7 lukt het niet meer om te volgen op career 60 %.
Iemand enige tips qua wagen ? DB9 niet want die heb ik al uitgetest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
internaut schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:30:
Met de fully tuned RX7 lukt het niet meer om te volgen op career 60 %.
Iemand enige tips qua wagen ? DB9 niet want die heb ik al uitgetest.
Ik ben nog steeds aan het rijden met de RX7 en zit nu op 72%. Ben begonnen met de RX8 maar heb die verkocht toen ik de RX7 won van de eerste boss. Ik kan er nog steeds prima mee winnen. Hij is bij mij ook helemaal getuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 22:14
PilatuS schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:34:
[...]

Ik ben nog steeds aan het rijden met de RX7 en zit nu op 72%. Ben begonnen met de RX8 maar heb die verkocht toen ik de RX7 won van de eerste boss. Ik kan er nog steeds prima mee winnen. Hij is bij mij ook helemaal getuned.
Hetzelfde scenario hier.
Eerst rx8 dan de rx7 en de DB9 gewonnen.. Goede wagen die rx7 , alleen jammer van de lage topsnelheid maar als je er nog mee kunt winnen dan zal het eerder aan mijn stuurmanskunst liggen denk ik ;)

[ Voor 8% gewijzigd door internaut op 07-11-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:49:
Is het trouwens nog steeds zo dat je zelf amper een voorsprong kan opbouwen, ook al ben je tig keer sneller, en dat tegenstanders ook niet ver voorliggen op jou?
Nee, totaal niet. Meestal blaas ik iedereen aan 't begin van de race voorbij met nitro, of, als de eerste bocht scherp is, na de eerste bocht. Vervolgens laat ik m'n crewmaatje (die standaad vette gast, eerst in Brera, nu in Lotus..) even de eerste 2 aan de kant rammen, en win ik de race met m'n vingers in m'n neus.

Bij sommige challenges wordt ik ingehaald, en dan rijden ze soms ook behoorlijk veel voor op je..
Infinchible schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:03:
Naarmate ik het spel meer speel vind ik het wel steeds leuker vinden. Vooral nadat ik van een career met muscle cars overstapte op een tuner car. Dit rijdt echt zoveel beter. De bochten gaan fijner, het beeld lijkt rustiger en ik vind ze mooier :P .

Ik weet niet wat er aan de hand is met die bosses dan, maar bij mij zien ze er gewoon goed uit hoor? Ik zal wel een even een screenshotje posten. (klikbaar)

<plaatjes>

Ook weer allen klikbaar.
En dan draai jij het, voor zover ik kan zien, nog niet eens op de hoogste settings, hier zien ze er dus nog beter uit dan daar... Vooral in die intro-filmpjes van ze, zien ze er enorm goed uit..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Met die RX7 kon ik na het verslaan van de 3e boss (in die zilverkleurige wagen) niet meer verder. Ik werd echt weggereden door de anderen. Met een Elise heb ik toen de wedstrijden gewonnen voor een Tier3 auto, daar ben ik totnutoe voor een Subaru gegaan. Deze is nog niet helemaal getuned, maar dat komt nog wel.

De Subaru heeft in ieder geval ge-wel-dig bochtenwerk, maar een iets mindere topsnelheid.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:55

Aapje

Opel-beun
Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06452/aap.jpg.xs.jpg
O+
Totaal was bijna 450k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even een beetje half offtopic. Komt er binnenkort weer zo'n wedstrijd van wie de mooiste wagen heeft ?

Volgens mij was dat toen bij NFSU2 ook. Op zich kan dat over een maandje ofzo wel denk ik, eerst even mensen de tijd geven om het spel uit te spelen.

Nu het met Carbon mogelijk is om nog meer aan te passen dan bij Underground2 lijkt het mij wel leuk om dat weer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Dik mee eens, maar dan wel per klasse graag! Je kunt een Gallardo toch niet vergelijken met een Subaru? Ik vindt een veroeste muscle car nog steeds mooier dan een uit de kluiten gepimpte evo. Gewoon omdat het een musclecar is en dan spreekt me meer aan dan wat voor japanse tuner dan ook.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak vanavond een mooie topic daarover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het ook weer gehad met NFSC na een aantal speelsessies. De stad waarin je racet is zo verschrikkelijk doods, lelijk en inspiratieloos. Lijkt ook teveel op de steden van NFSU en NFSU2.

De Canyon races zijn wèl leuk omdat het daar spannend is om niet in het ravijn te kukelen, maar daar heb je weer geen leuke racemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het lijkt mij ook wel een goed idee om 3 verschillende categoriën te maken. Persoonlijk vind ik tuners mooier dan muscle cars en iedereen zal zo wel zijn eigen voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Krijg nou tieten.....heb ik iets van 10 missies gespeeld waaronder 1e boss race krijg ik een .exe error |:( ik spel weer starten....moet ik alles weer over doen dus en beginnen met de boss race....ik weer winnen en de pink slip krijgen (zijn auto dus).....weer .exe error |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik doe niet mee, ik heb toch een smaak waar niet veel van houden :+ M'n Brera staat al ergens, m'n DB9 ziet er zo uit..:
Afbeeldingslocatie: http://xs108.xs.to/xs108/06452/DB9.jpg.xs.jpg

Achter heb ik overigens de 1e bumper van de 'customs', die erg veel op de standaard lijkt, alleen nét iets mooier is. De uitlaat? Links en rechts 2 subtiele, dunne buisjes.. :)
Vos schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:30:
Krijg nou tieten.....heb ik iets van 10 missies gespeeld waaronder 1e boss race krijg ik een .exe error |:( ik spel weer starten....moet ik alles weer over doen dus en beginnen met de boss race....ik weer winnen en de pink slip krijgen (zijn auto dus).....weer .exe error |:(
w2k Compatible mode schijnt te helpen.. Hier niet, ik krijg dan de 2e keer dat ik het opstart een error, waarna het wegvalt. Als ik het dan weer opstart zijn m'n Graphics-instellingen weg. Dit is iedere keer dan zo..

@onderbuur; ik gebruik nog steeds die standaard blocker, hij is wel handig, bovendien levert 'ie je €200 per race op, en hoef je niet te betalen voor hem :+

[ Voor 48% gewijzigd door TheZeroorez op 07-11-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Laatst online: 11-11-2019
Ik gebruik geen blockers meer, de scout vind ik handiger. Soms wint hij de race voor me :P. Hij moet mij namelijk voor blijven en doet dat best goed :). Vooral met speedtrap bijvoorbeeld is hij erg handig. Soms is het wel irritant als je door hem wordt afgeleid. Ik vind het wel grappig spelen zo. Het proberen waard zou ik zeggen.

En over die muscle cars, daar win je niet zo een twee drie een race in de canyons. Met die dingen kun je gewoon de bochten niet goed nemen, zo heb ik de dodge charger (van de tweede boss) na een paar bochten ingehaald met de mazda.

[ Voor 26% gewijzigd door The Mystic op 07-11-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
TheZeroorez schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:32:
Ik doe niet mee, ik heb toch een smaak waar niet veel van houden :+ M'n Brera staat al ergens, m'n DB9 ziet er zo uit..:
[afbeelding]

Achter heb ik overigens de 1e bumper van de 'customs', die erg veel op de standaard lijkt, alleen nét iets mooier is. De uitlaat? Links en rechts 2 subtiele, dunne buisjes.. :)
ik vind veel autos standaard bijna mooier dan met een bodykit. Met een bodykit heb ik toch meer het gevoel dat je sneller rijd enzo. Misschien dat ik toch ook maar een db9 met wat subtiele accesoires ga maken, kijken hoe dat eruit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie auto :> Subtiel "gepimped".. Daar hou ik wel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

The Mystic schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:33:
Ik gebruik geen blockers meer, de scout vind ik handiger. Soms wint hij de race voor me :P. Hij moet mij namelijk voor blijven en doet dat best goed :). Vooral met speedtrap bijvoorbeeld is hij erg handig. Soms is het wel irritant als je door hem wordt afgeleid. Ik vind het wel grappig spelen zo. Het proberen waard zou ik zeggen.

En over die muscle cars, daar win je niet zo een twee drie een race in de canyons. Met die dingen kun je gewoon de bochten niet goed nemen, zo heb ik de dodge charger (van de tweede boss) na een paar bochten ingehaald met de mazda.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik rij nu met de Camaro SS en heb net de 2de canyon duel gewonnen en het was kantje boord. Heb toen de Dodge Chrager R/T gekocht maar die bak stuurt als een zwangere schildpad. Maar wat een lekker geluid als je dat monster stationiar laat rommelen! Ingame effects 0% music 0% car engine 100% en die subwoofer op HIGH, mmmaaaachtig! De hele buurt denkt nu dat ik een amerikaanse V8 in de garage heb staan :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iets van simulatie in de game te bekennen of is het nog steeds gewoon arcade racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Laatst online: 26-08 14:41
"EA Games reactie: Simulatie wat is dat?"

Nee helaas is er absoluut niets van simulatie in deze game need for speed porche kwam nog het dichste bij!

Best jammer aangezien je nu wel in NFS Carbon een H-Shifter kan gebruiken en koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:31:
is er al iets van simulatie in de game te bekennen of is het nog steeds gewoon arcade racen?
110% arcade. Simulatie ontbreekt volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Damn... ik dacht dat mijn score hoog was! _/-\o_

Hmm, tijd voor een verbetering :D en als die er komt (hopelijk) dan post ik die wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 10-09 10:02
Ik vind het overigens wel grappig dat de bodykits die je op een Brera kan gooien, ook echte bodykits zijn die je in de handel kan kopen :P
(Eentje hangt namelijk op mijn 156 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:46
zo is het pas een uitdaging:
Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/8144/carbonsj5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Is inderdaad best lastig, ik had daarmee een keer een canyon drift gedaan, alleen in de breedte ging het haast niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
weet iemand of je de foto's die je kan maken en die naar ea worden gezonden ook op je pc staan?
En zo ja waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/drift_2.jpg

8)

Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/db9.jpg
Zo ziet mijn DB9 er nu uit.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:47:
[...]

Dat het verschil in grafische kwaliteit op de Xbox 360 en de PC wel erg groot is.
Of er iemand is die Kenji en de andere karakters wel met Shader Model 3 in beeld
kan krijgen ipv de beschamende kwaliteit die we nu te zien krijgen (zie screenshots van
de karakters).
http://www.deboerrichard.com/nfsc/nfscarbon240.jpg check deze link dan zie je wat ik zie op mijn pc en das nou niet echt te verglijken met de zombie screenshot lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
(Pop-ups)

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/9047/cooleautohv0.png

Mijn Dodger SRT-8 :D O+ :9~

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:55

Aapje

Opel-beun
Maar goed, inmiddels is een klas genoot van me op de 650k geland :+
En ik heb het limiet nu gelegt op 700k, alleen heb ik geen screenie kunnen trekken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn viper:

Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/5764/vipernfscmf0.th.jpg

En zoals aan Djmantri beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/2691/nfscuitgespeeldll1.th.jpg

Uitgespeeld, en het heeft me 2 meer pogingen (een totaal van 3 dus) gekost.. Met geluk eigenlijk.. Haalde hem in in de 1e bocht, ben daarna voor hem blijven rijden totdat hij ernstig was afgeremd *mijn viper accelereerde zwaar sneller dan zijn audi :+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Heb hier Carbon nu ook draaien, onder Vista RC1. Werkte tot nu toe gewoon goed (zolang compatability maar op win98/ME stond), maar nu ik net de eerste boss-race heb gehad en de volgende race wil gaan doen crasht het spel telkens midden in de race :?

Zijn er meer mensen met dit probleem hier? En is er misschien een manier om dit op te lossen?

Edit: Ja sorry, heb het topic niet echt meer gevolgd de laatste tijd en ik had de indruk dat het door Win. Vista kwam dus alleen op vista gezocht. Maar het komt dus bij iedereen voor...jammer dan.

[ Voor 22% gewijzigd door Clox op 07-11-2006 19:09 ]

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor zover ik weet heeft iedereen last van crashes. Enige tip die ik heb is na elke race gelijk saven.

Iemand gaf als tip het spel te draaien onder win2k compatability maar dat werkt hier helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:00

OMD

topic lezen...

Willekeurige crashes wordt ik ook niet goed van. Ik kan het spel niet uitspelen omdat ie telkens crasht. Gebeurt bij veel meer mensen. Remedie is helaas nog niet gevonden.

ruk spel

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 12-09 15:53
Weet iemand wat die moersleutel betekent bij de Autosculpt motorkappen en bumpers enzo want ik kan ze niet aanpassen als er een moersleutel voor staat. 8)7

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

The Mystic schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:33:
Ik gebruik voor een speedtrap gewoon een drafter. Haal je gewoon de 300+ terwijl je tegenstanders net aan de 200 halen. Drafters gaan nergens over btw, ze rijden voor je en je kunt opeens veel en veel harder (ook optrekken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is meerdere Aliasses/profielen aan te maken :?

Ik heb het hele topic (en ook deel 1) gelezen, maar kon 't nie vinden }:O

Ik wil namelijk naast een eerlijke career ook een carreer met moneycheat maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nou, dan ook m'n Charger maar..:

Afbeeldingslocatie: http://xs208.xs.to/xs208/06452/Charger.jpg.xs.jpg

Gewonnen van dat takkewijf, nu m'n driftbak... Wat ik eraan veranderd heb? Kleinere velgen, kleur, sticker, ruiten, buperset, verlaging (20%) en Driftbanden...

Gewoon, zo goedkoop mogelijk wat aangepast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheZeroorez schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:46:
Nou, dan ook m'n Charger maar..:

[afbeelding]

Gewonnen van dat takkewijf, nu m'n driftbak... Wat ik eraan veranderd heb? Kleinere velgen, kleur, sticker, ruiten, buperset, verlaging (20%) en Driftbanden...

Gewoon, zo goedkoop mogelijk wat aangepast :+
Ik heb dat ding dus op het maximale zitten tunen (omdat hij volgens de weergegeven balkjes standaard al veel sneller was dan de getunede clio die ik had) waarna ik er pas achter kwam hoe slecht de wegligging is van dat ding. Had er ook beter een driftbak van kunnen maken achteraf (nouja driftbanden kan altijd nog alleen jammer dat ik er zo veel geld aan besteed heb).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Er word hier gereageerd dat hij van té makkelijk naar té moeilijk gaat, daar ben ik het niet mee eens. Begonnen met een Brera, zodra ik het eerste 'eiland' overgenomen had meteen Lotus Elise gekocht en Brera verkocht.

(Zelfs zonder Tier2 upgrades is de Lotus al sneller, voornamelijk door betere bestuurbaarheid).

Na het 3e canyon duel word het inderdaad wat lastiger omdat iedereen in snellere auto's rondrijd. Maak hier gebruik van een drafter (Nikky met Ford GT), en win op het laatste 'eiland' eerst alle speedtraps. Doe daarna alle checkpoint races met je tier2 auto, deze zijn ook nog makkelijk te winnen.

Dan heb je al een paar stukjes van het laatste 'eiland' overgenomen, en daarmee unlock je Tier3 auto's. Zelf ben ik voor de Porsche Carrera GT gegaan. Hiermee heb ik vervolgens de rest gehaald en het spel uitgespeeld.

De politie vond ik trouwens wel van té makkelijk naar té moeilijk gaan, heat1 t/m heat3 rij je ze makkelijk eruit, heat 4 kom je er niet meer vanaf. Op den duur was ik dit beu (was op 95% en wilde naar de 100%) en heb de handrem erop gezet en heb me gewoon laten arresteren. Door de get out of jail free cards die ik bij de canyon duels gewonnen had heeft me dit niet m'n Porsche gekost. Dit truucje heb ik de laatste 3 races die ik moest winnen herhaald.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

patrickkoning schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:14:
Weet iemand wat die moersleutel betekent bij de Autosculpt motorkappen en bumpers enzo want ik kan ze niet aanpassen als er een moersleutel voor staat. 8)7
Dan moet je 1 van de crewmembers selecteren die iets met autosculpt in hun omschrijving hebben staan, dan moet je ze wel kunnen aanpassen als het goed is.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30
XyritZz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:03:
Er word hier gereageerd dat hij van té makkelijk naar té moeilijk gaat, daar ben ik het niet mee eens. Begonnen met een Brera, zodra ik het eerste 'eiland' overgenomen had meteen Lotus Elise gekocht en Brera verkocht.
Dat had ik ook gedaan, zei het dat die achievements (xbox360) zo vaag zijn geformuleerd. Aangezien je als je met alleen tuner-auto's rijd. Je alleen de Nissan Skyline hebt als snelle tier3. Daar red je de laatste races echt niet mee.

Bovendien is het raar dat je geen moeilijkheidsgraad in kunt stellen aangezien het waarschijnlijk op het einde echt te moeilijk is voor de casual gamer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mwah, het is met de Skyline wat lastiger, maar je kan nog steeds alles winnen hoor? Gewoon een beetje slim rijden en goed gebruik maken van een wingman als die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
djmantri schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:46:
[...]

Dat had ik ook gedaan, zei het dat die achievements (xbox360) zo vaag zijn geformuleerd. Aangezien je als je met alleen tuner-auto's rijd. Je alleen de Nissan Skyline hebt als snelle tier3. Daar red je de laatste races echt niet mee.

Bovendien is het raar dat je geen moeilijkheidsgraad in kunt stellen aangezien het waarschijnlijk op het einde echt te moeilijk is voor de casual gamer.
Niet te halen in een skyline |:(

Je kan hem gewoon helemaal uit spelen met een skyline. Ik heb alles in 1 keer gehaald behalve de laatste canyon moest ik 2 keer doen. Het enige nadeel aan een skyline is dat je maar een top speed hebt van 310 km\h maar de wegligging is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:16:
[...]

Niet te halen in een skyline |:(

Je kan hem gewoon helemaal uit spelen met een skyline. Ik heb alles in 1 keer gehaald behalve de laatste canyon moest ik 2 keer doen. Het enige nadeel aan een skyline is dat je maar een top speed hebt van 310 km\h maar de wegligging is perfect.
/me eensch is.

Ik heb m zelf in een 350Z uitgespeeld. Eerste helft van de game met die muscle car gereden, toen overgestapt op die gifgroene RX7 van die Kenji, en voor t laatste stuk de 350Z genomen. Echt die laatste canyon race is echt gruwelijk simpel. Er is een lange doordraaier waar die Darius heel langzaam doorheen gaat. Gewoon binnendoor steken en van m weg rijden. Geen probleem. Die challenges waren an sich een stuk uitdagender. Binnen 2 (redelijk lange) dagen uitgespeeld. Echt volgens mij heb ik nog nooit zo kort gedaan over een NFS. Zucht... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
Ahh, het spel werkt nu ook goed bij mij. Je moest inderdad de visual treatment op 0 stellen in het register.

Trouwens, voor degene waar het spel niet goed afsluit: eerst even saven en hij sluit perfect af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Wat een onding zeg die firetruck :P (wel lache 8) )

Dit is het hoogste wat ik heb gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://www.magix-photos.com/mediapool00/49/1A/CD/00/3F/B3/11/DA/A2/E4/AB/F9/52/AB/BD/43/oma/10/03AA19206EA511DBBBAD63A652ABBD43.jpg
[klikable]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:44:
Weet iemand of het mogelijk is meerdere Aliasses/profielen aan te maken :?

Ik heb het hele topic (en ook deel 1) gelezen, maar kon 't nie vinden }:O
Gewoon kiezen voor new career, dan kan een nieuwe alias aanmaken. Heb je er meer dan 1 dan vraagt ie aan het begin gewoon welke alias je wil gebruiken.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ik heb het nu uitgespeeld, jezus wat was dat simpel. en ik heb even die laatste challenge gedaan. WHAAAAAAAA wat is die Koeningsecccccc CCX vet _/-\o_ ! maar weet iemand hoe je die kan unlocken ik wil em echt hebben. en die laatst Audi kan ik ook nergens vinden beetje gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heeft toevallig iemand een trainer of mogelijkheid gevonden om de online cards (specifiek: de MR2) te unlocken zonder race champ te zijn online? Ik heb al zo'n moeite met de SP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 12-09 21:00
XyritZz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:03:

(Zelfs zonder Tier2 upgrades is de Lotus al sneller, voornamelijk door betere bestuurbaarheid).

Na het 3e canyon duel word het inderdaad wat lastiger omdat iedereen in snellere auto's rondrijd. Maak hier gebruik van een drafter (Nikky met Ford GT), en win op het laatste 'eiland' eerst alle speedtraps. Doe daarna alle checkpoint races met je tier2 auto, deze zijn ook nog makkelijk te winnen.

Dan heb je al een paar stukjes van het laatste 'eiland' overgenomen, en daarmee unlock je Tier3 auto's. Zelf ben ik voor de Porsche Carrera GT gegaan. Hiermee heb ik vervolgens de rest gehaald en het spel uitgespeeld.

De politie vond ik trouwens wel van té makkelijk naar té moeilijk gaan, heat1 t/m heat3 rij je ze makkelijk eruit, heat 4 kom je er niet meer vanaf. Op den duur was ik dit beu (was op 95% en wilde naar de 100%) en heb de handrem erop gezet en heb me gewoon laten arresteren. Door de get out of jail free cards die ik bij de canyon duels gewonnen had heeft me dit niet m'n Porsche gekost. Dit truucje heb ik de laatste 3 races die ik moest winnen herhaald.
Ach ik was meestal sneller van de politie af dan dat het oppak filpje duurde :D
Nu bezig met de challenges, meeste al af, heb alleen nog een zooi spoilers en vinyls te winnen, maar die boeien me weinig, vind ze toch niet mooi :+
Wil alleen nog ff kijken of ik een paar auto's kan unlocken via de cards. Die Nissan 240 SX drift trouwens heerlijk :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Laatst online: 12-06 00:17
ik heb zelfs met heat 5 met alle 4 de banden lek nog de politie afgeschut :D (met die beste lambo)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm, ik zie dat meer mensen er last van hebben, maar echt duidelijke 'oplossingen' kom ik niet tegen. Ik heb ook 3 area's veroverd met de RX7 (gewonnen in van 1e boss). Nu heb ik de 3e boss verslagen en begint de clan wars meteen ontzettend moeilijk. Het is de clanwars linksonder waarbij de track lange rechte stukken bevat. Ik dus maar eens de Dodge Charger R/T kopen en full tunen (had toch 350k geld), maar holy fuck. Snelheden van over de 320, bochten zijn dan wel niet te nemen (beetje kloten met gas los en speedbreaker helpt wat), maar ik eindigde 2e, met de 1e een belachelijke voorsprong op de rest van 5+ seconden. Hoe kom ik hier ooit voorbij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ben begonnen met muscle, heb nu de muscle gekregen van dat wijf. Alle drifts makkelijk gewonnen met die muscle car, alleen er zit nu een driftbaan bij waar ik in de 1e lap dik bovenaan sta, en dan word ik eruitgebounjourd met scores van 100.000 +. Kan ik beter m'n RX7 vol tunen en die gebruiken om te driften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Acid_Burn schreef op maandag 06 november 2006 @ 23:47:
Volgens mij is er bij mij wat mis met de shaders voor de ogen B)
[afbeelding]
Ik neem aan dat dit niet zo hoort
ja, alle drivers zijn up2date
Ze heeft een rimsnor :r

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
zo, gisteren ook carbon eens uitgespeeld, met de corvette.
de enige echte lastige race was de laatste, de boss race tegen darius
4 delen,
1e: makkelijk
2e: makkelijk
3e: pittig
4e: holy shit :P

dat was aardig doorstampen, want bij die canyon wil ie niet rustig aan doen.
na 10x NET NIET gewonnen te hebben, maar gekozen om hem in te halen in de 1e bocht, en vervolgens te blocken :P 15 sec --> gewonnen :P

al met al inderdaad nogal korte career :( maar wel vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 02:46:
Mmmm, ik zie dat meer mensen er last van hebben, maar echt duidelijke 'oplossingen' kom ik niet tegen. Ik heb ook 3 area's veroverd met de RX7 (gewonnen in van 1e boss). Nu heb ik de 3e boss verslagen en begint de clan wars meteen ontzettend moeilijk. Het is de clanwars linksonder waarbij de track lange rechte stukken bevat. Ik dus maar eens de Dodge Charger R/T kopen en full tunen (had toch 350k geld), maar holy fuck. Snelheden van over de 320, bochten zijn dan wel niet te nemen (beetje kloten met gas los en speedbreaker helpt wat), maar ik eindigde 2e, met de 1e een belachelijke voorsprong op de rest van 5+ seconden. Hoe kom ik hier ooit voorbij |:(
Ik zou die race wars links op het eiland even laten voor wat het is. Die win je niet (ik in ieder geval niet) met een T2 auto. Ga eerst naar het bovenste eiland en win een race waar je een goede T3 auto mee krijgt (dat kun je zien in de omschrijvng van de race). Ik ben voor de Subaru gegaan; die een beetje tunen en je wint die race wars.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Race War nadat je Wolf hebt verslagen, met mijn RX-7, met 3 seconden voorsprong op de #2 gewonnen.
Als je de meeste shortcuts neemt kun je zo 0,5 tot 1 seconde voorsprong meepakken. En dat is dan per shortcut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:47:
Ik heb die Race War nadat je Wolf hebt verslagen, met mijn RX-7, met 3 seconden voorsprong op de #2 gewonnen.
Als je de meeste shortcuts neemt kun je zo 0,5 tot 1 seconde voorsprong meepakken. En dat is dan per shortcut.
Heb je het ook over de racewar linksonderin? Ik ben daar nog weinig shortcuts tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

is het spel nu te makkelijk, of vinden jullie het nu te leuk om te spelen :P thats the question

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
zijn er toevallig ook tweaks voor de mensen die niet zoon helegoeie 3d kaart hebben zoals ik(ati9800pro) :P Als die er zijn meschien is het wel handig om in de ts te plaatsten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Laatst online: 15-08 23:30

Pjoek

Of niet...

Zou iemand misschien een screenshotje kunnen posten van de 1970 Plymouth Road Runner en 2006 Pontiac GTO? Kan er geen plaatje van vinden en toch effe nieuwsgierig hoe ze er uit zien.

Nieuwsgierig naar de Pontiac omdat ik wil weten of het behalen van de online requirements de moeite waard is. Kun je de Plymouth trouwens ook online verdienen of komt die uit de career mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb onlangs de (NGO Optimized; zie www.ngohq.com ) nVidia 93.71 geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dit mij toch een behoorlijke performance boost heeft gegeven met mijn 7800GT. Waar ik eerder met shaders medium, world low, shadow update low, motion blur off, en trilinear speelde... speel ik nu met shaders high, world high, shadow update medium, motion blur off en anistropic naar voor mijn gevoel met gelijke framerates.

Wellicht een tip voor de overige (ontevreden) GeForce 7600/7800/7900 bezitters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 14:25
rippance schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:42:
Ik heb onlangs de (NGO Optimized; zie www.ngohq.com ) nVidia 93.71 geïnstalleerd en ik moet zeggen dat dit mij toch een behoorlijke performance boost heeft gegeven met mijn 7800GT. Waar ik eerder met shaders medium, world low, shadow update low, motion blur off, en trilinear speelde... speel ik nu met shaders high, world high, shadow update medium, motion blur off en anistropic naar voor mijn gevoel met gelijke framerates.

Heeft iemand ervaring hiermee voor de ATI gebruikers? en is deze eigenlijk nu daadwerkelijk sneller dan omega drivers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Laatst online: 08:15
ik vind het op zich best wel een leuk spel. Auto's zien er leuk uit en kan nu ook dingen persoonlijk veranderen. Het geluid van de banden vind ik echter niets, de hele tijd dat gepiep voor het minste of geringste. 8)7 . Heb het in 3 avondjes uitgespeeld. Ben begonnen in de Brera daarna DB9 gekocht en tot het laatste eiland mee geraced. toen werdt het opeens wat lastiger.

Besloot toen dat het maar weer eens tijd voor voor auto nummer 3 en dat werdt de Carrea GT. Wat rijd die auto lekker zeg :9~ , met de eindrace direct bij de eerste poging hem ingehaald.

Over het algemeen vind ik het wel een leuk spel om te spelen, alleen het verhaal stelt niets voor maar jah dat is ook niet zo boeiend en het is echt vrij snel en simpel uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

rippance schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:42:

Nou ik weet niet hoor maar ik heb niks te klagen met mijn systeem het loopt zo soepel als wat met alles op high

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Probleempje:
Zo gauw ik het spel opstart knalt heel men pc uit.
En start opnieuw op.

Het is een schone installatie.
AMD 3200+
MSI x1900XT 256 mb
1024 mb ram.
Moet het makkelijk trekken.

Heeft iemand dit ook al eerder meegemaakt? of is er een oplossing?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:20:
Ik maak vanavond een mooie topic daarover :)
Mooi, hoef ik het niet meer te doen (search maar eens ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Laatst online: 11-09 19:40
(jarig!)
Probeer even automatisch opstarten na systeem fout uit te zetten, dan kun je zien waar het aan ligt.

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 02:46:
Het blijft nogal random wat de computer doet in mijn eerste career haalde ik die clanwar makkelijk (geloof met een Porsche Cayenne) maar in de tweede career was hij veel lastiger. Ook met 1 zo'n grappenmaker die veel harder ging dan de rest. Lukte niet met de Mercedes maar wel met de Porsche Carrera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

TheJason schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:10:
ik vind het op zich best wel een leuk spel. Auto's zien er leuk uit en kan nu ook dingen persoonlijk veranderen. Het geluid van de banden vind ik echter niets, de hele tijd dat gepiep voor het minste of geringste. 8)7 . Heb het in 3 avondjes uitgespeeld. Ben begonnen in de Brera daarna DB9 gekocht en tot het laatste eiland mee geraced. toen werdt het opeens wat lastiger.

Besloot toen dat het maar weer eens tijd voor voor auto nummer 3 en dat werdt de Carrea GT. Wat rijd die auto lekker zeg :9~ , met de eindrace direct bij de eerste poging hem ingehaald.

Over het algemeen vind ik het wel een leuk spel om te spelen, alleen het verhaal stelt niets voor maar jah dat is ook niet zo boeiend en het is echt vrij snel en simpel uitgespeeld
Bizar! Dit had ik ook opgeschreven kunnen hebben 8)7

Zelfde irritatie met dat piepende-banden-geluid, zelfde auto's gebruikt. Heb m nog niet uitgespeeld, daar was je sneller in, maar mooi om te lezen dat ik de eindrace in 1 keer ga halen :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik ben bij Kenji. Geen Canyon race :/

maar goed, met m'n dodge charger g/t krijg ik hem neit gewonnen omdat ik soms te veel in bochten blijf "draaien" (beetje een oncontroleerbare auto).. nu maar nog n'sproberen in de elise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Laatst online: 12-09 00:01
ik wil het graag splitscreen spelen op de 360, maar ik kan alleen solo modo selecteren terwijl er toch echt 2 controllers ingeschreven staan... :-s

iemand die mij kan helpen?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.