De foto's van Jeroenz15 staan nog op de vorige pagina.!! Niet dat iedereen erover heen kijkt!
Waarom vind je eigenlijk dat meer megapixel beter is? Heb je dan ooit problemen gehad dat je foto's te slecht waren doordat ze een te lage resolutie hadden?
Dan wil ik nog een quote aanhalen uit een ander topic:
De bijbehorende eventuele extra ruis krijg je er gratis bij. Dan nog steeds?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 01:21:
[...]
Nou, das een hoop extra detail hoor. Vind ik geen slechte deal anders.
Waarom vind je eigenlijk dat meer megapixel beter is? Heb je dan ooit problemen gehad dat je foto's te slecht waren doordat ze een te lage resolutie hadden?
Dan wil ik nog een quote aanhalen uit een ander topic:
Orion84 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:55:
* Orion84 heeft zo iig geen spijt dat hij niet tot de PMA gewacht heeft en een maand geleden al een D40 heeft gekocht. Dit is wel een erg minieme upgrade. En wat mij betreft het extra geld niet waard. Die megapixels kan ik missen als kiespijn, kost alleen maar opslagruimte en verwerktijd. Voor de gemiddelde toepassing zijn die extra pixels nou niet heul nuttig.
Opzich is de D40x natuurlijk voor Nikon wel interessant, aangezien deze cam de concurrentie met de 400D beter aan kan. Al was het alleen maar omdat te veel mensen nog steeds de megapixels als eerste vergelijkingsmiddel gebruiken.
[ Voor 68% gewijzigd door Steephh op 29-05-2007 12:24 ]
_@/'