Hij is paars 
Maar dan klopt de prijs nog niet: € 972.50 (incl. BTW)
[ Voor 18% gewijzigd door Hades.NL op 23-07-2007 15:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 18% gewijzigd door Hades.NL op 23-07-2007 15:39 ]
MSI GirliebookHades.NL schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:38:
Hij is paars
That's the way the cookie crumbles.
Ik had een mail naar 4Launch gestuurt of de laptop in azerty leverbaar was.Hades.NL schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:38:
Hij is paars
[ Voor 10% gewijzigd door McKaamos op 27-07-2007 15:01 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 16:56 ]
De Sempron versie heeft geen bluetooth, toch?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:49:
Ik heb net mn nieuwe s271 (sempron) binnen maar ik kan nergens mn bluetooth vinden, ook niet als ik meerdere keren op het wirelessknopje klik, moet ik dat eerst nog activeren ofzoiets? drivers heb ik trouwes ook niet van bleutooth volgens mij
[ Voor 43% gewijzigd door McKaamos op 27-07-2007 17:43 ]
Verwijderd
De Sempron 3400+ heeft wel Bluetooth, anders is mijn telefoon al heel lang in de warMcKaamos schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 17:38:
[...]
De Sempron versie heeft geen bluetooth, toch?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 21:17 ]
Dat is vreemd, ze stonden er eerst wel. Ik moet nu weg, maar als ik terug ben dan zet ik ze wel even op mijn eigen webruimte. Watch this space.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:55:
mmmz heb drivers gedownload (wel voor de s270 want voor de s271 staan ze niet online) maar ik krijg een error bij de installatie
ik had trouwes gewoon van de site van bluesoleil drivers gehaald maar toen kreeg ik een BSOD bij het draaien van het programma
Kan iemand misschien een link geven naar drivers die werken?
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 28-07-2007 02:50 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Hoeft niet via PM, heb eerst maar even wat opgeruimd op mijn homepage. De Bluetoothdrivers voor de s271 kunnen via deze link worden binnengehaald. Kun je het aangeven hier als je ze opgehaald hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 10:40:
hey, ik kan geen PM sturen naar jou (of ik doe iets grandioos fout) misschien kan jij mij een PM sturen met de link?
iig bedankt!
Verwijderd
Mijn drivers zijn voor XP, misschien werken ze niet in Vista? Anyway, vervelend, maar blij te horen dat ze een redelijke oplossing hebben gebodenVerwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:08:
@gambieter
Ik heb je drivers binnen, krijg een error bij de installatie, ik zal die bluetooth er wel niet in hebben zitten, heb al contact opgenomen met de webshop.. kon kiezen, of de laptop terug of een bluetooth stickie, heb maar voor het laaste gekozen.. het is natuurlijk wel minder handig via een stick maarja, ik kan er mee leven, zo heel veel zal ik het ook wel nie gebruiken denk
Mocht het hier om een vista versie gaan, dan kan er via http://forum.msi.com.tw/index.php?topic=105180.0 een werkende driver voor vista gedownload worden. (btw staan alle vista-drivers op deze pagina) Bluetooth is unsupported, maar er is wel een werkende solution daarvoor!gambieter schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:59:
[...]
Mijn drivers zijn voor XP, misschien werken ze niet in Vista? Anyway, vervelend, maar blij te horen dat ze een redelijke oplossing hebben geboden
Verwijderd
Ik heb mijn s271 (Sempron) een keertje via dSub aangesloten op mijn net nieuwe Toshiba 26" LCD TV, maar was teleurgesteld over de beeldkwaliteit. Je kon niet de volledige 1366x768 resolutie gebruiken, max was 1024x768. Of dat je vraag beantwoord weet ik niet zekerVerwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 01:48:
Nu heb ik op mijn kamer een Samsung HDTV staan waar ik nog wel eens een filmpje op wil
kijken via een D-Sub aansluiting op mijn tv... Maar... ik download films nu eigenlijk alleen nog
maar in HD formaat omdat dit zo heerlijk kijkt
Ik hoop dat je meer krijgt geleverd dan alleen de processorGroeten van Onnies (Soon to be 12,1" notebook possessor)
Possessor, van "to possess"... in het bezit hebbengambieter schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:36:
[...]
Ik hoop dat je meer krijgt geleverd dan alleen de processor
Shame on meDizzyWeb schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:50:
[...]
Possessor, van "to possess"... in het bezit hebben
haha das wel erg jagambieter schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:56:
[...]
Shame on me. En ik woon en werk nog wel in Engeland...
gisteren nog bij paradigit utrecht geweest, daar stonden ze niet. op hun website hebben ze ook niks kleiner meer dan 15.4"gambieter schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:31:
@sharkzor: Ik heb mijn s271 bij Paradigit in Utrecht gekocht. De s262 en s271 hebben dezelfde buitenkant en scherm, dus dat moet je genoeg zeggen. Kijk even op de online winkels van Computerland, Paradigit en je weet of ze ze nog steeds hebben.
Verwijderd
Bedankt Moneta voor je reply.. Ik heb begrepen dat je bij MSI werkt dus als zelfs jij het zegt dan moet ik@Onnies, ik zou er niet aan beginnen, ik was laatst hd content op een S271 aan het afspelen, WMV9 met doorvoerrate van 6MBPS liep perfect synchroon. VC1 met doorvoerrate van 15MBPS liep zwaar kut. Denk dat de S262 met zijn intel gma 950 niet beter zal scoren...
Hmm als dat bij de nieuwere Turion en Intel based MSI megabooks ook zo is... dan heeft het al helemaal geen zin om HD-content op mijn tv te kijken via die laptop...gambieter schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:36:
[...]
Ik heb mijn s271 (Sempron) een keertje via dSub aangesloten op mijn net nieuwe Toshiba 26" LCD TV, maar was teleurgesteld over de beeldkwaliteit. Je kon niet de volledige 1366x768 resolutie gebruiken, max was 1024x768. Of dat je vraag beantwoord weet ik niet zeker.
[...]
Ik hoop dat je meer krijgt geleverd dan alleen de processor
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2007 03:14 ]
Verwijderd
Ik denk dat je eens moet kijken naar de MSI pr300 of de Dell 1330. Beide hebben ook HDMI, en moeten wel HD (h.264 e.d.) kunnen afspelen lijkt me. Zit er zelf ook aan te denken omdat er nog geen dvd-speler is die't kan afspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 03:07:
[...]
Bedankt Moneta voor je reply.. Ik heb begrepen dat je bij MSI werkt dus als zelfs jij het zegt dan moet ik
toch maar eens gaan kijken naar een Externe HDD met video playback... en deze laptop gebruiken als
school laptopEn af en toe Counterstrike: Source spelen dan gewoon voor de fun... niet met enorm
hoge resoluties ofzo
Tenzij dat ook niet kan natuurlijk... Want dan ga ik echt naar een ander merk kijken in een iets
duurder segment... Wel jammer als dat zou moeten want ik vind de laptop erg mooi en compact...
[...]
Hmm als dat bij de nieuwere Turion en Intel based MSI megabooks ook zo is... dan heeft het al helemaal geen zin om HD-content op mijn tv te kijken via die laptop...
Misschien toch maar een Multimedia HDD halen bij RHISC... en deze voor school nemen dan maar...
Groetjes van Onnies
Ik heb hier een S262 op 1920x1200 draaien (24"), daar zal het dus geen probleem op zijn[b]Hmm als dat bij de nieuwere Turion en Intel based MSI megabooks ook zo is... dan heeft het al helemaal geen zin om HD-content op mijn tv te kijken via die laptop...
Misschien toch maar een Multimedia HDD halen bij RHISC... en deze voor school nemen dan maar...
Groetjes van Onnies
[ Voor 10% gewijzigd door Lex_brugman op 04-08-2007 21:05 ]
Verwijderd
Schijnbaar doet die uitgang ook optisch...Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:06:
hebben jullie ook dat er een rood lampje in de koptelefoon ingang gaat branden als je daar een stekker uitrekt?? en zo ja, weet iemand misschien het nut hiervan
ik kan me namelijk geen 1 nuttige reden verzinnen voor een lampje die aangeeft dat je een stekker eruit hebt gehaald..
Dat is de optische SDIF-out. Je kunt o.a. bij Conrad een optisch verloopkabeltje aanschaffen om je laptop in de optische ingang van je versterker te pluggen.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:06:
hebben jullie ook dat er een rood lampje in de koptelefoon ingang gaat branden als je daar een stekker uitrekt?? en zo ja, weet iemand misschien het nut hiervan
ik kan me namelijk geen 1 nuttige reden verzinnen voor een lampje die aangeeft dat je een stekker eruit hebt gehaald..
_██_
(ಠ_ృ)
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
[ Voor 19% gewijzigd door Operations op 20-08-2007 02:20 ]
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Begin eerst eens met contact op te nemen met de webshop. Als je het via Nederland had willen afhandelen, dan had je ook in Nederland moeten kopen.GeeMoney schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:00:
Iemand ervaring met de garantie bij oa de duitse webshops?
Mijn S262 is zojuist overleden, doet helemaal niets meer.
Ik heb de bon nog maar zou natuurlijk als dat kan de garantie in nederland willen afhandelen.
Die heb ik ook in mijn s262 zitten, PCI-e dus...TheGeneral schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 02:20:
Iemand die al de WLAN (Ralink) heeft vervangen? Vind het echt een bagger ding, gaat hier gewoon een Intel 2200 chippie in bijvoobeeld? En dan PCI of PCI-E?
Deze dus bijvoorbeeld:
V&A aangeboden: WLAN Intel mini-PCIe WM3945ABG
Eat my shorts !
Er zijn merken die wereldwijd garantie bieden (toshiba/hp) ik dacht dat MSI ook europa bood.gambieter schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:24:
[...]
Begin eerst eens met contact op te nemen met de webshop. Als je het via Nederland had willen afhandelen, dan had je ook in Nederland moeten kopen.
Verwijderd
Verwijderd
VGA op tv aansluiten kan in principe wel, omdat het signaal sterk overeenkomt met het RGB signaal dat bijv uit een dvdspeler komt. Er zijn echter ook verschillen en daar kan niet iedere tv mee overweg. Bovendien moet je de beeldinstelling verregaand kunnen aanpassen zodat het zoveel mogelijk op een standaard PAL signaal lijkt. Geen idee of dat gaat lukken met de ingebouwde Intel graphics. Zie VGA to TV without TV-out bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:57:
Ik heb sinds kort een msi s262-464nl ofzo en ik vroeg me af of jullie ooit de behoefte hebben gehad om hem op een tv aan te sluiten. want met alleen een vga aansluiting gaat dat zo moeilijk... of kan het toch? en zo ja, hoe doen jullie dat?
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Hey dank voor die link... alleen ik ben wel enigszins huiverig om te solderen... Het is in elk geval wel mogelijk gelukkig, dus ik zoek nog even verder!Atomsk schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:39:
[...]
VGA op tv aansluiten kan in principe wel, omdat het signaal sterk overeenkomt met het RGB signaal dat bijv uit een dvdspeler komt. Er zijn echter ook verschillen en daar kan niet iedere tv mee overweg. Bovendien moet je de beeldinstelling verregaand kunnen aanpassen zodat het zoveel mogelijk op een standaard PAL signaal lijkt. Geen idee of dat gaat lukken met de ingebouwde Intel graphics. Zie VGA to TV without TV-out bijvoorbeeld.
Verwijderd
waar heb je hem gekocht? Ik wil ook deze week op jacht naar zo'n msi maar ze zijn niet zo makkelijk verkrijgbaarVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:20:
Hallo allemaal,
Ik heb jullie adviezen allemaal gelezen en heb besloten toch maar zo een lekker compact notebookje te halen...
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en gezien ik mijn HD films ook kan streamen via mijn XBOX 360 heb ik eigenlijk helemaal geen performance nodig... Het enige wat ik doe met mijn laptopje aan spellen is wel eens een counterstrike spelletje en starcraft... nou deze spellen van 10 jaar geleden moeten dan toch wel lukken lijkt me
Wel haal ik de Vista er zo snel mogelijk vanaf om met XP te gaan werken... heb dat Vista een tijdje gehad en vond het echt een crime... doe mij maar lekker ouderwets XP met Office 2003
Ik kan niet wachten tot ik hem heb!
Groetjes Onnies
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
Ik heb de S271-257NL bij 4launch gekocht, op hun website stond toen ook dat er een TL-52 in zou zitten. Er blijkt echter een TL-50 in te zitten volgens PC Wizard 2007 en op de doos staat ook dat er een TL-50 inzit. Als je meer specs wilt weten geef je maar een gil.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:21:
hoi tweakvolk.
volgens mij wil ik een S271 gaan kopen, maar ik kom er maar niet achter met welke specs die nou wel en niet bestaat. in de pricewatch staat een variantje genaamd S271-257NL die volgens de productinfo een Turion 64 X2 TL-52 processor heeft, maar bij de winkels waar ze hem verkopen staat hij soms met TL-50, soms met TL-52, en soms met allebei door elkaar in één en dezelfde beschijving. Zercom heeft me al teruggemaild dat het fout op hun site staat (er staat TL-52, maar ze leveren TL-50). dus uhm, bestaat dat nou allebei of zijn die winkels zich massaal aan het vergissen? en er is ook een mysterieus variantje (S271-055NL) met een TL-56 processor? me confused... -_-;;
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb m gehaald bij Paradigit, zijn in de aanbieding voor 899 geloof ik.bonzz.netninja schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:51:
[...]
waar heb je hem gekocht? Ik wil ook deze week op jacht naar zo'n msi maar ze zijn niet zo makkelijk verkrijgbaar
jep, en ook al uitverkocht in heel NLVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:53:
[...]
Ik heb m gehaald bij Paradigit, zijn in de aanbieding voor 899 geloof ik.
[ Voor 26% gewijzigd door quakerix op 03-09-2007 15:03 ]
Het probleem is (redelijk) opgelost, was wat te ruim geweest met de koelpasta, heb hem losgehaald en opnieuw de pasta er op gesmeerd, dat scheelt me toch zo'n 20 graden idle, maar als hij het druk heeft blijft nog steeds de temperatuur rond de 70 graden zitten.SuperBoswachter schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:36:
Mijn S262 werkt nog steeds als een trein, met Vista er nu al vanaf april ongeveer standaard op. Maar ik heb toch altijd nog mijn twijfels over de temperatuur van mijn T7200 processor. Deze zit standaard altijd rond de 60 graden celcius. Terwijl de processor activiteit rond de 5% zit (Azureus is bezig). Is dit nou een vrij normale temperatuur voor een dergelijke core2duo? Ik heb het idee dat de celeron m420 die ik er vroeger in had minder warm werd.
Zit verder een 80GB 7200rpm schijfje in, 2GB geheugen en de ventilator van de processor doet het wel gewoon. Hoe zijn de temps bij jullie?
Ook ik heb het probleem met het scherm uit Standby, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog weinig pc's ben tegen gekomen die keer op keer gewoon goed uit Standby komen.quakerix schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:43:
eY heren,
ik heb zojuist ook de MSI s262 gekocht. Echt super ding!
Die stickers die erop zitten (onder het toetsenbord) met de specs. Zijn die eraf te halen zonder dat het beschadiging oplevert?
ik vind die specs-stickers altijd geen porum.
Camille
btw. ik heb last van het feit dat dus m'n beeldscherm uitblijft na een standbye. Maar volgens de LIVE tool heb ik de laatste BIOS versie ( nr 7.0 ). Enig suggestise omdat op te lossen?
[ Voor 20% gewijzigd door GeeMoney op 05-09-2007 15:29 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door quakerix op 11-09-2007 17:46 ]
Verwijderd
CpuZ of Everest draaien.DeNB3rt schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:42:
hoe kan ik te weten komen of ik 2 reepjes van 512 heb of 1tje van 1024 in mn s271?
Ik zou graag 2gb bekomen int totaal
Opsturen naar MSI ben ik bang voor je, EEPROM is denk ik corrupt._JGC_ schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:08:
Heb zojuist mijn BIOS geflasht naar een 7.x versie in de hoop dat mijn backlight probleem misschien opgelost is (scherm komt heel vaak niet op, vaak na 10x lid knop indrukken pas beeld).
tijdens de BIOS flash bleef het ding hangen:
erasing EC.. done
writing EC... done
-
Uiteindelijk reageerde de laptop helemaal nergens meer op. Na 5 minuten wachten proberen uit te zetten: niets. Batterij eruit en nu reageert de laptop helemaal nergens meer op: geen aan/uit knop, lampje brandt niet als ik de stroom aansluit, etc... Iemand enig idee wat hier nog aan te doen is?
Ik heb laatst nog een reepje ddr2 van kingston (1gb) bij informatique.nl gekocht voor mijn s262, werkt prima.jakob schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:27:
weet iemand waar ik het best nog een reepje ram kan kopen?
ik heb nu 1gB ram zitten, maar voor vista etc. is dat niet meer genoeg...
en welke zijn zeker compatibel met mijn S262?
jakob
Er staat in de TS een handleiding, het geheugen zit onder je toetsenbord.bonzz.netninja schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:43:
ik denk er ook over om reepje erbij te zetten maar ik geloof, alsik de site zo lees, dat het nogal wat voeten in aarde heeft om ram bij te schuivenKlopt dat?
ik had het gezienLex_brugman schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:40:
[...]
Er staat in de TS een handleiding, het geheugen zit onder je toetsenbord.
[ Voor 4% gewijzigd door DeNB3rt op 11-10-2007 15:53 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Mini Poeper op 11-10-2007 21:14 ]
[ Voor 11% gewijzigd door DeNB3rt op 11-10-2007 21:46 ]
Origineel zit er PC2700 in, we praten hier over een S260 hè.DeNB3rt schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:29:
ik weet niet extreem veel van geheugens, maar is dat niet beetje te traag,deze dieje uitgekozen hebt?
DeNB3rt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 02:40:
deze nemen dan
- 2x Kingston 1024MB PC2700 DDR CL2.5 SODIMM
laagste latecy
Uitvoerig testen en configureren...?U kunt het geheugen plus de volgende service in bestelling plaatsen:
Een niet nader te noemen winkel Geheugen upgrade notebook voor € 16.00
U krijgt dan automatisch een melding zodra het geheugen klaar ligt. U kunt dan uw notebook komen afleveren of verzenden zodat wij deze upgraden. Het is helaas echter niet mogelijk om deze binnen 1 werkdag af te ronden, aangezien wij de notebook uitvoerig testen en configureren zodat het geheugen optimaal benut wordt. U ontvangt dan enkele werkdagen later een email zodra wij klaar zijn met de upgrade.
Je eigen spulletjes eraf halen en het bedrijfje het werk laten doen als je het zelf niet aandurftMini Poeper schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 21:41:
Vandaag eens gemaild naar de shop waar ik de laptop gekocht heb.
Ze wilden € 16,- voor 't installeren hebben. Hier kan ik nog wel mee leven maar de volgende reden deed mij doen besluiten om 't zelf te installeren:
[...]
Uitvoerig testen en configureren...?Zo spannend is 't toch allemaal niet!?
![]()
Wat denken jullie ervan?
[ Voor 20% gewijzigd door Mini Poeper op 21-10-2007 15:59 ]
Verwijderd
Ken het probleem, zit nu in dát schuitje.DeNB3rt schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:00:
(nu niet upgraden zou dom zijn, want volgend jaar zou dat ram geheugen in dat segment dan weer moeilijker te vinden en duurder zijn, net als bij pc's)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq