Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

S2S schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:51:

Voor mij ook, was super vet gister. IK zat volgens mij met jouw in een potje, veel nederlanders idd, ik had wel wat lag.
Klopt ja ik zag je voorbij komen inderdaad!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
curry684 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:15:
Ik verwacht dat binnen 2 weken de 360-packs voor 400 a 430 euro in de winkel met naar keuze Viva Pinata of Gears :)
gears of war pakket komt er zeker, zag ze bij de groothandel staan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Geengrenzuh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:43:
[...]

Ik wil ook wel eens online gaan spelen met CoD3, kunnen jullie me toevoegen in de friendslist zodat we es een keer kunnen afspreken.

Mn gamertag staat hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Geengrenzuh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:43:
[...]

Ik heb ook met jou gespeeld geloof ik, ik was die noob, Nyx1978

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik neem mijn woorden terug voor CoD3, ben nu al een half uur aan t proberen maar kan geen enkele game joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

On_E schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:59:
[...]

Hahah, gezellige boel dan! Ik heb je ff ge-add trouwens...

Vanochtend weer een paar leuke sessies gehad, wel echt relaxt dat je goed kan schuilen in bosjes e.d. In andere shooters verandert de recticule als je op een vijand richt van kleur of staan er andere symbooltjes boven de vijandelijke troepen, hier niet en dat zorgt voor dat kruip sluip sfeertje!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Pixxa schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:51:
[...]

Ik wil ook wel eens online gaan spelen met CoD3, kunnen jullie me toevoegen in de friendslist zodat we es een keer kunnen afspreken.

Mn gamertag staat hieronder
Is goe
Geengrenzuh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:07:
[...]

Hahah, gezellige boel dan! Ik heb je ff ge-add trouwens...

Vanochtend weer een paar leuke sessies gehad, wel echt relaxt dat je goed kan schuilen in bosjes e.d. In andere shooters verandert de recticule als je op een vijand richt van kleur of staan er andere symbooltjes boven de vijandelijke troepen, hier niet en dat zorgt voor dat kruip sluip sfeertje!
Ik moet werken :(
On_E schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:59:
[...]

Ik ben zelf ook een noob.

[ Voor 57% gewijzigd door S2S op 10-11-2006 12:33 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:50:
[...]

gears of war pakket komt er zeker, zag ze bij de groothandel staan
:9~
Als in.. tastbaar? Als in.. in real life? Als in.. ze liggen er al, maar wij mogen er met onze grijpgraage handjes niet aankomen?

.... of zag je een advertentie erover?

Ps: wah kosdah nouh? Bij de groothandel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Geengrenzuh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:07:
[...]

wel echt relaxt dat je goed kan schuilen in bosjes e.d. In andere shooters verandert de recticule als je op een vijand richt van kleur of staan er andere symbooltjes boven de vijandelijke troepen, hier niet en dat zorgt voor dat kruip sluip sfeertje!
en voor team kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

In de groothandelsprijslijsten ;) En op een 360 Premium zit iets van 10 euro winst, dus da's de moeite niet.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nee, team-genoten hebben een ranking boven hun hoofd, vijanden niet, dus het zou niet voor team-kills moeten zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

COD 3 is echt te gek, het is meer van het zelfde alleen dan nog mooier en intenser :P . Vanavond maar eens de multiplayer gaan proberen!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
'k zit toch te dubben of ik CoD 3 ook ff ga ophalen in Utrecht (voor 44 euri)...

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 10-11-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 12:02:
hmm ik neem mijn woorden terug voor CoD3, ben nu al een half uur aan t proberen maar kan geen enkele game joinen
ja probleem heb ik af en toe ook, hoge vraag denk ik :)

het lukte mij ook niet trouwens om een game te starten, als ik dan op (A) begni drukte deed ie niets :| ?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 11:53
Volgens de site van play-asia is GoW niet regiovrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik verwacht dat binnen 2 weken de 360-packs voor 400 a 430 euro in de winkel met naar keuze Viva Pinata of Gears :)
Die GoW pack komt als het goed is tegelijkertijd uit met GoW.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ohh, die verhalen over GoW curry684, je maakt me helemaal gek. Kan niet wachten... Dit wordt een game die ik net als CoD2 helemaal ga uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zal wel 430 euro worden denk ik zo..... prijsverlaging zit er toch niet in denk ik zo....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:22:
COD 3 is echt te gek, het is meer van het zelfde alleen dan nog mooier en intenser :P . Vanavond maar eens de multiplayer gaan proberen!
Mutliplayer is SUPER !

Echt het loopt allemaal zo lekker soepel. Alsof je een single-player game aan het spelen bent. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Ik heb aardig wat FPS online gespeeld maar geen ander spel loopt zo lekker als COD3.

Af en toe wel een server waar ik niet opkom, maar in het algemeen kan ik vrij snel joinen. De nieuwe war mode is ook erg leuk om te doen. Maar ook met een simpele team-battle kan ik mijzelf goed vermaken.

Liefhebbers, voeg mij maar toe om een potje online te knallen. Tag: martis360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Slasher schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:51:
[...]

Zal wel 430 euro worden denk ik zo..... prijsverlaging zit er toch niet in denk ik zo....
Je denkt wat af in 1 zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:58:
[...]

Je denkt wat af in 1 zin ;)
nu ik het zo teruglees is het wel heel maf :>

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Multiplayer demo van Lost Planet op 23 november

Vrijdag 10 november 2006 - Naar aanleiding van een folder die je bij Gears of War kreeg wisten we jullie gisteren al te melden dat er naast de singleplayer demo van Lost Planet binnenkort nog een demo aan zit te komen, dit keer een multiplayer demo. Vandaag heeft Capcom de datum gegeven waarop de demo online zal komen en wat meer informatie over wat je ervan mag verwachten.

De demo zal vanaf 23 november te downloaden zijn op Xbox Live Marketplace en zich afspelen op een map genaamd "Pirate Fortress", waar je met maximaal 16 spelers tegelijk zult kunnen spelen. De volgende gamemodes zullen beschikbaar zijn: Elimination, Team Elimination, Post Grab en Fugitive. Ook zul je in de nieuwe demo voertuigen kunnen besturen.
Klinkt lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Keida schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:01:
Ik neem aan dat ook CoD 3 weer geen combinatie van system link en split screen toelaat?

Is Halo dan het enige spel waar dit kan ? ( kan iemand dit bevestigen?)
In Gears of Wars kun je ook split screen spelen icm. system link.
Bron: ".....Via system link and Xbox Live, two profiles can sign on and share a screen, at least."
GoW review page 3, op IGN.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ok, heb die van mij net maar eens van een netwerkkabeltje voorzien :)
Meteen wat demo's gedowned, oa COD2. Damn zeg, zo goed als ik was met KB en muis, zo slecht was ik met een gamepad. OMG, nog maar ff wachten met aanschaffen van COD3. Eerst maar eens zien of ik die COD2 demo tot een redelijk einde kan brengen.

Iets anders, ik heb dus mijn profilename veranderd (het offline profile), om het te laten matchen met xbox live id. Nu moet ik in MotoGP '06 dus alles weer opnieuw gaan doen. Zijn er geen mogelijkheden om saves over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Even een vraagje mbt GoW!

Ik heb last van misselijkheid en duizeligheid tijden FPS, ik kan deze dan ook helaas niet spelen.
Als ik maar 5 minuten speel, kan ik uren op bed gaan liggen om bij te komen.

Zou dit met GoW ook kunnen gebeuren, ik heb het namelijk bijna niet met 3rd person shooters?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

UltraSub schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:11:
Iets anders, ik heb dus mijn profilename veranderd (het offline profile), om het te laten matchen met xbox live id. Nu moet ik in MotoGP '06 dus alles weer opnieuw gaan doen. Zijn er geen mogelijkheden om saves over te zetten?
Nee, helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

UltraSub schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:11:
Savegames kun je volgens mij gewoon wisselen tussen profiles met een mem card (ook handig om backups te maken overigens). Het enige wat je niet over kan hevelen zijn de behaalde achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

CoD3 multi is inderdaad geweldig, gisterenavond prima mee vermaakt. Had alleen wat moeite met sommige games joinen, moest echt op zoek naar 5 sterren connections anders kwam ik er niet in.

Bijkomend voordeel is dan wel dat die 5 * connections meestal nederlanders zijn en das dan wel weer gezellig, zeker met een mannetje of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:48:

Ik heb last van misselijkheid en duizeligheid tijden FPS, ik kan deze dan ook helaas niet spelen.

Zou dit met GoW ook kunnen gebeuren, ik heb het namelijk bijna niet met 3rd person shooters?
kzou het niet weten ikzelf speel al jaren games, echt super lang, maar met hl2 kreeg ik toch echt misselijkheid in het begin en hoofdpijn. en met andere games weer niet kan ook aan spel zelf liggen. het zou wel kunnen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
Nog even voor de liefhebbers, een Xbox Premium voor 359 euro bij Price-Attack.. helaas nog maar 20 op voorraad.
http://www.priceattack.nl/winkel/xbox-premium-p-71.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Jaah..ik heb CoD3 ook. Lekker spel hoor ;) hehe hij was idd nog steeds 44 euri bij de MM in Utrecht.

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 10-11-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Over het niet kunnen connecten:
http://forums.xbox.com/7978670/ShowPost.aspx

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kunnen we trouwens een lijstje maken van mensen die CoD3 online spelen zodat we elkaar kunnen toevoegen? gaat makkelijker om dan in een goede game te komen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:48:

Dat kan ik niet zeggen of dat gebeuren kan in jouw situatie maar huur hem anders eerst eens een keer voordat je een spel koopt wat je niet spelen kan omdat je misselijk wordt. Dat zou zonde zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
TheVMaster schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:35:
Jaah..ik heb CoD3 ook. Lekker spel hoor ;) hehe hij was idd nog steeds 44 euri bij de MM in Utrecht.
Ja in utrecht maar elke mediamarkt hanteert zijn eigen prijsen. Ik had het probleem dat ik destijds meer moest betalen voor een ds spel in Almere dan iemand in Den Haag :(

In dat opzicht is het echt een pokke winkel. Ik hoop alleen wel dat ze Gow al vopor de 17de hebben :9

[ Voor 12% gewijzigd door Kaasje123 op 10-11-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

lekker zeg komt UPS me defecte xbox360 ophalen, ben ik vergeten hem in een doos te doen en ik was er zelf niet hebben ze hem niet meegenomen. :(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 01-09 15:48
deze vraag zal weleens voorbij gekomen zijn, maar ik vroeg
me af of ik mn Xbox controller voor de pc ook op de 360 kan
aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:51:
[...]

Net even op dixons.nl gekeken, daar staat de GoW pack inderdaad al op voor 430 euro, pinata nog niet. Daarnaast zag ik een speciale launch edition versie van Pinata, wat eigenlijk niet zo speciaal is, er zitten wat demo's van arcade spellen bij, en kost overigens evenveel als de normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:11
Hoe krijg je in vredesnaam mijn account van een Amerikaanse naar een Nederlandse? Ik heb toen ik mijn hotmail email adres kreeg gezegd dat ik in Amerika woonde (dacht gaat niemand wat aan) maar daar heb ik dus nooit weer aangedacht toen ik mijn xboxlive account aanvroeg.
Nu wil ik wel een andere account aanvragen maar dan zit ik met de 200 punten en nog 12 maanden xbox live die ik niet kwijt wil( om nog niet te spreken over achievements en save games). Is er ook een mogelijkheid om dit anders mee te nemen naar een nieuw account?
Het probleem is dat ik nu geen punten kan kopen met mijn creditcard aangezien ik een wel mijn adres in kan voeren maar dan moet ik ook een state in de usa invullen, of zou dat verder niets uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richy t schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:26:
Hoe krijg je in vredesnaam mijn account van een Amerikaanse naar een Nederlandse? Ik heb toen ik mijn hotmail email adres kreeg gezegd dat ik in Amerika woonde (dacht gaat niemand wat aan) maar daar heb ik dus nooit weer aangedacht toen ik mijn xboxlive account aanvroeg.
Nu wil ik wel een andere account aanvragen maar dan zit ik met de 200 punten en nog 12 maanden xbox live die ik niet kwijt wil( om nog niet te spreken over achievements en save games). Is er ook een mogelijkheid om dit anders mee te nemen naar een nieuw account?
Het probleem is dat ik nu geen punten kan kopen met mijn creditcard aangezien ik een wel mijn adres in kan voeren maar dan moet ik ook een state in de usa invullen, of zou dat verder niets uitmaken?
Ik had het zelfde probleem, ik heb naar Microsoft gebeld. Maar die kunnen het niet voor je veranderen. Toen heb ik maar een "fake" amerikaanse adres gebruikt. Geeft geen enkele probleem ik kan gewoon mijn credit card gebruiken en punten kopen. Dus effe op internet kijken voor een adres, en je kan je cc gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets moet je toch via www.passport.net kunnen regelen of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:44:
[...]

Ik had het zelfde probleem, ik heb naar Microsoft gebeld. Maar die kunnen het niet voor je veranderen. Toen heb ik maar een "fake" amerikaanse adres gebruikt. Geeft geen enkele probleem ik kan gewoon mijn credit card gebruiken en punten kopen. Dus effe op internet kijken voor een adres, en je kan je cc gewoon gebruiken.
Ja dank je lukt gewoon, leek me altijd al leuk om in beverly hills 90210 te wonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:44:
[...]

Zoiets moet je toch via www.passport.net kunnen regelen of heb ik het fout?
Je kan alles veranderen behalve het land bij xboxlive, ook al verander je het windows live id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

richy t schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:54:
[...]

Je kan alles veranderen behalve het land bij xboxlive, ook al verander je het windows live id.
Das bale, het word niet verholpen door bij locale (ik neem aan dat jullie het al hebben getest) in de settings Netherlands aan te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:00:
[...]

Das bale, het word niet verholpen door bij locale (ik neem aan dat jullie het al hebben getest) in de settings Netherlands aan te klikken?
Nee die staat gewoon op Netherlands en ik neem dus ook aan dat het online gamen via nederland gebeurd en niet via amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Tering wat duur. Play-asia verkoopt de PS3 (overigens niet naar Europa !)
PlayStation3 Console (HDD 60GB Model)US$ 999.00 (~789.71 EUR)
PlayStation3 Console (HDD 20GB Model)US$ 899.00 (~710.66 EUR)
8)7

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Beetje lullige vraag misschien maar heeft er iemand ervaring met het op laten halen door UPS ik krijg net een mailtje van ze met daarin een linkje etc. maar is het de bedoeling dat ik gewoon heel die pagina uit print? met uitleg en al. dr staat namelijk "Vouw het geprinte label op de stippellijn." maar waarom? ik heb echt geen idee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Het hoe en wat rondom het ophalen van de 360 door UPS is misschien wel eens handig voor in de startpost aangezien het toch wel vrij vaak gevraagd wordt. :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
fulgore schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:27:
Het hoe en wat rondom het ophalen van de 360 door UPS is misschien wel eens handig voor in de startpost aangezien het toch wel vrij vaak gevraagd wordt. :D
Goed idee idd, weet ik het ook gelijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
En heb je al geprobeerd om op hotmail gewoon je adres terug te veranderen naar nederlands. Ik heb bij mijn hotmail adres ook ooit wel eens het adres verandert in een Amerikaans adres, daarna gewoon weer terug verandert naar een NL adres. Dit werkte gewoon..weet niet of je Live settings daarna nog wijzigen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Civic519 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:22:
Beetje lullige vraag misschien maar heeft er iemand ervaring met het op laten halen door UPS ik krijg net een mailtje van ze met daarin een linkje etc. maar is het de bedoeling dat ik gewoon heel die pagina uit print? met uitleg en al. dr staat namelijk "Vouw het geprinte label op de stippellijn." maar waarom? ik heb echt geen idee :/
je moet je xbox360 in een kartonnen doos doen en goed (veilig) inpakken.
En die sticker op de doos plakken(die je uit moet printen) en ze komen vanzelf voor de deur.

En ze zijn sneller dan je denkt want ik was al te laat en nu staat hij hier nog vanavond. :( :( :(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
TheVMaster schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:13:
[...]

En heb je al geprobeerd om op hotmail gewoon je adres terug te veranderen naar nederlands. Ik heb bij mijn hotmail adres ook ooit wel eens het adres verandert in een Amerikaans adres, daarna gewoon weer terug verandert naar een NL adres. Dit werkte gewoon..weet niet of je Live settings daarna nog wijzigen... :)
Nee je live settings blijven dan staan, heb dit ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
richy t schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:29:
[...]

Nee je live settings blijven dan staan, heb dit ook al geprobeerd.
Jammerzz :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:27
is er ergens een auto-sign in optie? moet nu elke keer als ik mijn xbox boot, mijn profiel selecteren. dit was voorheen niet zo.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
darkphoenix schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:28:
[...]

En die sticker op de doos plakken(die je uit moet printen) en ze komen vanzelf voor de deur.
Ja dat snap, maar wat bedoelen ze met dat vouwen :? moet ik hem op een hoek plakken ofzo :|

[ Voor 14% gewijzigd door Pixeldude op 10-11-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

nwnc schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:50:
is er ergens een auto-sign in optie? moet nu elke keer als ik mijn xbox boot, mijn profiel selecteren. dit was voorheen niet zo.
Druk op je home knop en ga naar je profiel en daar kan je dan auto sign enablen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

middels word de HD speler van de 360 uitgeleverd in amerika!

check de forums aldaar.

zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm een game joinen in CoD 3 is nog wel een probleem, maar zodra je erin zit is het ook zonder lag, zelfs met 24 man... echt vet gewoon

net een game gedaan, 2e van de 24 geworden :) was trots op mezelf... *kuch*

maar de verschillende classes enzo zijn echt goed uitgewerkt, met teamwerk kom je t verst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Danfoss schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:27:
Ik heb de mijne ook al sinds 2 weken na launch ofzo en heb weinig problemen. Alleen af en toe vervelende disc read errors.
Vooral bij Oblivion (heel vervelend als je al uren bezig bent zonder te saven) en TopSpin2 heb ik wel eens disc read errors.
Saints Row sloeg wel eens vast, maar dat was duidelijk een bug in de game. Sinds patch heb ik hier ook geen last meer van gehad.
Ik moet geloof ik mijn woorden terugnemen..
Gister COD3 gekocht. Na ongeveer 15 minuten spelen BAM vastgeslagen.
Xbox opnieuw opstarten, weer 15 minuten spelen en BAM weer alles vast.
Zucht... heb kwaad de controller in een hoek gesmeten..

Zometeen nog maar weer eens proberen..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesus, wat zijn die headsets van MS voor een troep?

Wilde me Xbox 1 verkopen, headset ff in me 360 geprobeerd, wil de kabel uit de klit halen, en 'krack'' breekt die ding ervan af 8)7

Wat is een goeie headset NIET van MS (voor 360)?

En jah, die van me 360 is ook al naar de eeuwige jachtvelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:14:
Jesus, wat zijn die headsets van MS voor een troep?

Wilde me Xbox 1 verkopen, headset ff in me 360 geprobeerd, wil de kabel uit de klit halen, en 'krack'' breekt die ding ervan af 8)7

Wat is een goeie headset NIET van MS (voor 360)?

En jah, die van me 360 is ook al naar de eeuwige jachtvelden!
ehm tja ligt er ook aan hoe je ermee omgaat denk ik... ik heb er hier 2 in die zijn nog in nieuwstaat. al eens per ongeluk op gaan zitten enzo maar niks mee aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Danfoss schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:00:
[...]

Ik moet geloof ik mijn woorden terugnemen..
Gister COD3 gekocht. Na ongeveer 15 minuten spelen BAM vastgeslagen.
Xbox opnieuw opstarten, weer 15 minuten spelen en BAM weer alles vast.
Zucht... heb kwaad de controller in een hoek gesmeten..

Zometeen nog maar weer eens proberen..
Zucht... en weer 2 vastlopers in 20 minuten.
Meer mensen hier last van met COD3? Ik heb mijn 360 in 19 december 2005 gekocht.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:22:
[...]

ehm tja ligt er ook aan hoe je ermee omgaat denk ik... ik heb er hier 2 in die zijn nog in nieuwstaat. al eens per ongeluk op gaan zitten enzo maar niks mee aan de hand
Ik ben altijd heel zuinig op mijn spullen, mijn 360 headset hangt altijd netjes aan een verwarmingsbuis (mijn verwarming staat nooit aan) en de Xbox 1 headset zat in een doos, heb net Dixons gebeld, ik mag Maandag ff langs komen (had het bonnetje nog), dan kijkt ie of ie er nog eentje heeft en anders moes ik naar Microsoft!

Heb Microsoft al gemaild over mijn 360 headset!

Edit:
Het is geen witte plek op het plastic, maar gewoon héél netjes en recht gebroken, ik denk op een naad!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Net 1 vastloper gehad in COD3,

Voor de rest wat MP betreft, ik kan wel quickmatches doen... maar Ranked Matches lukt me tot op heden niet. Als ik er op druk kom ik in een lijst waar alleen mijn naam in staat... en er staat Waiting for other players maar ik kan wachten tot ik een ons weeg... er gebeurd niks.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Danfoss schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:25:
[...]

Zucht... en weer 2 vastlopers in 20 minuten.
Meer mensen hier last van met COD3? Ik heb mijn 360 in 19 december 2005 gekocht.
Ik heb er ook last van, elke keer dat ik CoD3 speel looptie 1 keer vast binnen de eerste 15-20 minuten, vreemd genoeg kan ik daarna uren spelen zonder problemen.

Irritant is het wel, ik heb een launchday Xbox360 die het nog steeds doet trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:39:
[...]

Mijn ervaring is dat vooral Free Record Shop en Mediamarkt vaak gauw spellen in de schappen leggen, ookal is dit voor de releasedate. Nadeel van FRS is dat ze vaak 5 euro duurder zijn dan andere zaken, maar dat moet je maar voor lief nemen (of ANWB pasje tonen, krijg je 10% korting, m'n ouders hebben die ook, dus dat is mooi voor mij :) ).
En de overtreffende trap bij de FRS, classic edition van NFS:MW, 65 euro (!), kwam ik net tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Heb een nieuwe component kabel om de standaard component-kabel te vervangen. Het is een Monster component kabel (met slechts de video-kanalen) + optische kabel. Nu verwachtte ik niet dat het geluid zou veranderen ofzo, maar er is nog een verloopstukje nodig welke enkel bij hun optische kabels zit :P Je hebt dus geen keus ;) Het beeld is er wel op vooruit gegaan imo! Het is niet het verschil dat je krijgt door van SD naar HD te gaan ofzo, maar het is wel iets scherper lijkt me :) Ik lees ook dat mensen zeggen dat de kleuren veel beter zijn, dat merk ik niet tbh. Maar een scherper beeld vind ik al heel wat! :)

Plaatje! ^^
Afbeeldingslocatie: http://www.monstercable.com/images_db/monstergame/xbox/GLX360_CVA_FO.jpg

M'n 360 hangt aan een Philips 37" 9830 en ik gebruik de 1080i setting. Overigens zit er geen switch op deze kabel om van 50 naar 60 Hz te gaan, maar ik draaide bij 60 Hz en dat is nu nog steeds het geval. Als ik nu van resolutie verander, dan test hij meteen beide refreshrates btw. Ik neem aan dat dat komt doordat ik die switch niet heb? Of is dat sinds de update? Nja, maakt ieg niet uit, 60 Hz is ok ;)

Kostte wel 90 eypo, beetje boel geld, maar ik wilde zorgen dat ik een zo goed mogelijk voorbereide setup klaar had staan voor oa Gears of War (eye candy! :D) & Halo 3 (jaja, duurt nog even :P). Jammer dat de tv geen 1080p ondersteunt... ;(

Verder is de kabel erg netjes afgewerkt enzo :) Ik vind het alleen erg jammer dat je nog een soort minijack-adapter moet gebruiken tussen de aansluiting in de 360 & de toslink kabel, lijkt me alleen gedaan zodat je hun optische kabel wel moet kopen. Maar goed :P Ik ben ieg tevreden, alle beetjes helpen! :D

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Muthas schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:53:
[...]

En de overtreffende trap bij de FRS, classic edition van NFS:MW, 65 euro (!), kwam ik net tegen.
Schandalige prijzen. Ik heb bij de FF bij mij om de hoek ook al eens lopen klagen over die hoge prijzen van games die tegenwoordig als Classic in de schappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Okyah schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:49:
Heb een nieuwe component kabel om de standaard component-kabel te vervangen. Het is een Monster component kabel (met slechts de video-kanalen) + optische kabel. Nu verwachtte ik niet dat het geluid zou veranderen ofzo, maar er is nog een verloopstukje nodig welke enkel bij hun optische kabels zit :P Je hebt dus geen keus ;) Het beeld is er wel op vooruit gegaan imo! Het is niet het verschil dat je krijgt door van SD naar HD te gaan ofzo, maar het is wel iets scherper lijkt me :) Ik lees ook dat mensen zeggen dat de kleuren veel beter zijn, dat merk ik niet tbh. Maar een scherper beeld vind ik al heel wat! :)

Plaatje! ^^
[afbeelding]

M'n 360 hangt aan een Philips 37" 9830 en ik gebruik de 1080i setting. Overigens zit er geen switch op deze kabel om van 50 naar 60 Hz te gaan, maar ik draaide bij 60 Hz en dat is nu nog steeds het geval. Als ik nu van resolutie verander, dan test hij meteen beide refreshrates btw. Ik neem aan dat dat komt doordat ik die switch niet heb? Of is dat sinds de update? Nja, maakt ieg niet uit, 60 Hz is ok ;)

Kostte wel 90 eypo, beetje boel geld, maar ik wilde zorgen dat ik een zo goed mogelijk voorbereide setup klaar had staan voor oa Gears of War (eye candy! :D) & Halo 3 (jaja, duurt nog even :P). Jammer dat de tv geen 1080p ondersteunt... ;(

Verder is de kabel erg netjes afgewerkt enzo :) Ik vind het alleen erg jammer dat je nog een soort minijack-adapter moet gebruiken tussen de aansluiting in de 360 & de toslink kabel, lijkt me alleen gedaan zodat je hun optische kabel wel moet kopen. Maar goed :P Ik ben ieg tevreden, alle beetjes helpen! :D
Klinkt goed! Een betere kabel spreekt mij ook aan, zo te horen heeft het wel effect. Het enige probleem waar ik mee zit is de prijs. 90 euro vind ik erg fors, je kunt daar anderhalve game kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

manzana schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:31:
Klinkt goed! Een betere kabel spreekt mij ook aan, zo te horen heeft het wel effect. Het enige probleem waar ik mee zit is de prijs. 90 euro vind ik erg fors, je kunt daar anderhalve game kopen ;)
Hehe, goedkoop is het niet idd. Je betaalt echt een hele berg met geld voor een klein beetje winst in beeldkwaliteit. Maar het geeft me een goed gevoel dat ik nu de best mogelijke beeldkwaliteit heb wat m'n setup betreft ;) Nu nog de loterij winnen en een 46" 1080p tv aanschaffen ;) :P

Ik denk ook dat de meeste mensen een stuk liever een spel + budgetspel kopen, het is een beetje waar je lol in hebt :+ Maar ik wil niet dat mijn kennismaking met bijv. Halo 3 sub-optimaal is :D Misschien moet ik m'n 5.1 set ook maar vervangen? o_O Hoezo dwangmatig? O-)

Ik ga Dig Dug spelen, eens kijken of dat er veel beter uit is gaan zien! 8)7

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Danfoss schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:27:
Ik heb de mijne ook al sinds 2 weken na launch ofzo en heb weinig problemen. Alleen af en toe vervelende disc read errors.
Vooral bij Oblivion (heel vervelend als je al uren bezig bent zonder te saven) en TopSpin2 heb ik wel eens disc read errors.
Saints Row sloeg wel eens vast, maar dat was duidelijk een bug in de game. Sinds patch heb ik hier ook geen last meer van gehad.
oblivion meer als 2 uur spelen zonder te saven? dat is behoorlijk knap, ga je dan nooit een deur in waar hij moet laden? (=autosave) en als je 1 uurtje gaat waiten dan heb je ook autosave+full health en mana....
Okyah schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:37:
[...]

Ik ga Dig Dug spelen, eens kijken of dat er veel beter uit is gaan zien! 8)7
Ook wel een thuis gekomen met overbodige aankopen? :z

[ Voor 15% gewijzigd door Bulls op 11-11-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Civic519 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:59:
[...]

Ja dat snap, maar wat bedoelen ze met dat vouwen :? moet ik hem op een hoek plakken ofzo :|
Er zit op het formulier wat je van ups uitprint een vakje waar je je handtekening + datum op 'moet' schrijven; hieronder zit direct de gestippelde lijn (niet heel goed zichtbaar), die moet je vouwen. Zodat de barcodes naar boven zitten (die scanned het ups mannetje in) en dus je handtekening aan de achterkant zit (tegen de doos aan dus).... succes er mee, mijn xbox is al aangekomen in duutsland; nu moet alleen nog terug komen.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Een (waarschijnlijk noob) vraagje van mijn kant, is er een manier om in de winkel te zien welke drive er in de Xbox 360 zit?. Ik wil er binnenkort namelijk een kopen, maar wil graag (de stillere) samsung drive.....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net en 360 gekocht en heb het aangesloten op me monitor (met de VGA HD AV Cable)
maar nu heb ik geen geluid.....

Ik heb geen idee waar ik die rode/wite kabel moet insteken......:|

Ik heb trouwens ook nog ff gegoogled en kwam op dit ding uit (http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10036) maar het blijkt dat logitech dat ding niet
In NL levert? :'\

Kan iemand me vertelen wat ik extra moet kopen om dit ding aan het praat te krijgen

Alvast bedankt

- Digi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Helaas dit kan je alleen zien door de drive te openen.

Je ziet het dus niet aan de doos of nummer e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rood/wit moet in je versterker of via de mini-jack converter in de boxjes (denk ik)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
BaT schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:10:
[...]

Er zit op het formulier wat je van ups uitprint een vakje waar je je handtekening + datum op 'moet' schrijven; hieronder zit direct de gestippelde lijn (niet heel goed zichtbaar), die moet je vouwen. Zodat de barcodes naar boven zitten (die scanned het ups mannetje in) en dus je handtekening aan de achterkant zit (tegen de doos aan dus).... succes er mee, mijn xbox is al aangekomen in duutsland; nu moet alleen nog terug komen.
als ik het goed begrijp moeten de barcodes dus bovenaan zichtbaar zijn en de handtekening etc. langs de zijkant van de doos weg vouwen ofzo. :?

Anders vraag ik het wel aan die ups gasten als ik ze bel maandag, ik zal vast niet de eerste zijn. (of zijn ze in het weekend ook berijkbaar dat iemand weet?)

[ Voor 20% gewijzigd door Pixeldude op 11-11-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tortelli schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:21:
Een (waarschijnlijk noob) vraagje van mijn kant, is er een manier om in de winkel te zien welke drive er in de Xbox 360 zit?. Ik wil er binnenkort namelijk een kopen, maar wil graag (de stillere) samsung drive.....
:)
Als je ze zo gek krijgt om in de winkel de 360 aan te sluiten en de drive voor je te openen wel, maar dat gaat je bijna nergens lukken denk ik.

'Stillere' samsung drive, goeie smoes _/-\o_ En dan zeker die van voor Mei 2006, die zijn weer net wat 'stiller' dan die nare ms28 versies erna zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
Sinds vandaag krijg ik ineens de melding bij al mijn spellen dat deze unplayable zijn. Een DVD afspelen lukt dan weer wel.

vreemde is dat er net nog een game gespeeld is en nu heb ik ineens die melding.
iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, of dat het iets met de laatste update te maken heeft.

Let op: spellen zijn echt orgineel !!!!!!!!!

iemand suggesties wat ik hiermee aan moet, opsturen zal niet meer gaan ben de bon kwijt. (weet het stom)
zou ik hem ook ergens kunnen laten repareren. of wat dan ook

[ Voor 19% gewijzigd door harryvos op 11-11-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
harryvos schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:10:
Sinds vandaag krijg ik ineens de melding bij al mijn spellen dat deze unplayable zijn. Een DVD afspelen lukt dan weer wel.

vreemde is dat er net nog een game gespeeld is en nu heb ik ineens die melding.
iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn, of dat het iets met de laatste update te maken heeft.

Let op: spellen zijn echt orgineel !!!!!!!!!

iemand suggesties wat ik hiermee aan moet, opsturen zal niet meer gaan ben de bon kwijt. (weet het stom)
zou ik hem ook ergens kunnen laten repareren. of wat dan ook
Heb je wel een bon nodig dan als je hem gewoon naar MS opstuurt? Zou het gewoon proberen!

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:25:
[...]

Heb je wel een bon nodig dan als je hem gewoon naar MS opstuurt? Zou het gewoon proberen!
Je hebt geen bon nodig voor opsturen naar microsoft, die van mij is een week geleden opgehaald.
Aangegeven dat ik geen bon had (kwijt) was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
Dit is echt super info, ga morgen gelijk bellen bedankt mannen.

Blijf het wel raar vinden dat hij wel gewoon een orginele dvd kan afspelen, maar geen orginele xbox360 game waar de machine toch echt voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Laatst online: 19:01
Is jullie Xbox 360 ook al eens gecrasht bij het laden van de volgende level in Splinter Cell : DA ? Bij mij al 2x. Andere spellen lopen probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik lees net het gerucht dat Konami Hideo Kojima probeert over te halen om Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360 te poorten. Het zou wel erg mooi zijn als dat zou kloppen, nu alleen MGS3 nog.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

CerandoX.nl

Vides

Ja ze laten hem bijna geen keus, omdat konami de ontwikkelkosten te hoog vind....en ze een betere samenwerking met Microsoft wil aangaan. Het poorten van PS3 naar 360 is veel gemakkelijker en goedkoper dan van 360 naar PS3, voordeeldje voor de 360 hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik heb vandaag mijn 360 eindelijk aan live gehangen. Ik ben mega enthousiast. Wat lekker soepel allemaal. Maar ik zag dat ik nu een silver abbonnement heb. Ik dacht dat je een maand gold kreeg bij een premium? Is er een manier om dit te activeren?

Misschien omdat het komt, omdat ik het nog niet kon registreren? (site geeft problemen "probeer het later nog eens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
MetroidPrime schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:15:
Ik lees net het gerucht dat Konami Hideo Kojima probeert over te halen om Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360 te poorten. Het zou wel erg mooi zijn als dat zou kloppen, nu alleen MGS3 nog.
Hopelijk gaat devil may cry 4 ook naar de xbox360, al is dat al een stuk waarschijnlijker omdat capcom nu al veel voor de xbox 360 doet. Mag de ps3 van mij gears of war hebben.
Van mij mag het hele exclusive principe weg, waarom zou niet iedereen van een game mogen genieten? Ik baal altijd hard als ik een game graag wil, maar dat die alleen op een andere console te spelen is. Het enigste nadeel aan multiplatform is dat het niet speciaal voor die console gemaakt is, waardoor het wat minder efficient is, tja...
Ik bedoel wel alleen onder de consoles, ports naar de pc of andersom werken meestal niet geweldig. En neemt soms ook nadelen met zich mee zoals de interface van oblivion.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 11-11-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
MetroidPrime schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:15:
:9~ :9~ :9~ :9~ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Civic519 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:08:
[...]

als ik het goed begrijp moeten de barcodes dus bovenaan zichtbaar zijn en de handtekening etc. langs de zijkant van de doos weg vouwen ofzo. :?

Anders vraag ik het wel aan die ups gasten als ik ze bel maandag, ik zal vast niet de eerste zijn. (of zijn ze in het weekend ook berijkbaar dat iemand weet?)
Je vouwt het blaadje dubbel op de desbetreffende stippel lijn, zodat de barcodes voor zitten en je handtekening aan de achterkant (of weer net andersom ;) ). Niks met vouwen langs de kanten; gewoon dubbel vouwen dus. Vervolgens met de barcodes naar boven als geheel op 1 zijde vastplakken (ja de handtekening is dus onleesbaar zonder het forumlier van de doos te scheuren).

Ups mannetje komt langs; scanned de barcode en de volgende dag is je pakketje waarschijnlijk al op bestemming :)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
DeepSeven schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:53:
[...]

Hopelijk gaat devil may cry 4 ook naar de xbox360, al is dat al een stuk waarschijnlijker omdat capcom nu al veel voor de xbox 360 doet. Mag de ps3 van mij gears of war hebben.
Van mij mag het hele exclusive principe weg, waarom zou niet iedereen van een game mogen genieten? Ik baal altijd hard als ik een game graag wil, maar dat die alleen op een andere console te spelen is. Het enigste nadeel aan multiplatform is dat het niet speciaal voor die console gemaakt is, waardoor het wat minder efficient is, tja...
Ik bedoel wel alleen onder de consoles, ports naar de pc of andersom werken meestal niet geweldig. En neemt soms ook nadelen met zich mee zoals de interface van oblivion.
tja dat het multiplatform is kan het alsnog wel geoptimalliseerd worden voor de verschillende consoles. zodat de game bij de 360 de ati features en triple core gebruikt en op de PS3 de Cell en (wat voor videokaart dan ook) optimaal gebruikt word, en aangepaste controll systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:55:
Hallo,

Ik heb net en 360 gekocht en heb het aangesloten op me monitor (met de VGA HD AV Cable)

Ik heb trouwens ook nog ff gegoogled en kwam op dit ding uit (http://www.logitech.com/i...CRID=2177,CONTENTID=10036) maar het blijkt dat logitech dat ding niet

Kan iemand me vertelen wat ik extra moet kopen om dit ding aan het praat te krijgen

Alvast bedankt

- Digi.
Ik had hetzelfde probleem.... Bij het kopen van die andere kabel heb je vaak geen boxjes die je wel op de tv heb. Heb dus een simpel logitech setje gekocht van 22,50 en de mini-jack aangesloten op de stereo-tulp kabel. Hiervoor heb ik een vrouwtje-minijack - mannetje-stereo-tulp gekocht en op de mannetje-stereo-tulp weer een opstuk naar vrouwtje (zodat alle mannetjes in deze kabel kunnen. Geluid doet het nu perfect!

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:55:
Hallo,

Alvast bedankt

- Digi.
Toen je de VGA kabel kocht (ik neem aan dat je die van Microsoft zelf hebt, daar zit hij in ieder geval bij) kreeg je dit er ook bij:

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/3000_3999/3000/3000/3000/300000_BB_00_FB.EPS.jpg

Daar kan je de 2 tulp stekkertjes in doen. Nu hou je 2 male 3,5mmjacks over, het uiteinde van je Logitech set, en die van het bovenstaande dingetje. Nu heb je alleen nog een 2x female koppeling nodig, wel deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/3000_3999/3300/3300/3301/330142_BB_00_FB.EPS.jpg

Zijn in een goeie electronica/pc zaak wel te krijgen, en anders kan je ze altijd nog bij Conrad bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij is het nog niet vermeld maar voor de Mac fans onder ons..
Connect360 ondersteunt nu ook het streamen van WMV videos vanaf een Mac!
http://www.nullriver.com/index/products/connect360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
BaT schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:06:
[...]

Je vouwt het blaadje dubbel op de desbetreffende stippel lijn, zodat de barcodes voor zitten en je handtekening aan de achterkant (of weer net andersom ;) ). Niks met vouwen langs de kanten; gewoon dubbel vouwen dus. Vervolgens met de barcodes naar boven als geheel op 1 zijde vastplakken (ja de handtekening is dus onleesbaar zonder het forumlier van de doos te scheuren).
Kijk, dat hadden ze op die uitleg moeten zetten :D Bedankt man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
BaT schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:06:
[...]

Ups mannetje komt langs; scanned de barcode en de volgende dag is je pakketje waarschijnlijk al op bestemming :)
en waar teken je dan voor? dat alles wat onderweg gebeurd (schade verlies of diefstal) op eigen risico is? en dat het niet 100% zeker is dat je ooit je 360 terug zult ontvangen?

of dat de reparatie kosten voor de klant zijn mocht er aan ge knutselt zijn....

handtekeningen vertrouw ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
kunnen jullie mij advies geven over welk programma ik het best kan gebruiken om films te "streamen" naar mijn 360? Ik heb met windows media connect inmiddels het sharen van mp3 en jpg aan de praat. Ik heb windows MCE, maar na 4 updates geïnstalleerd te hebben (.net 1.1, .netsp1, mce 2005 rollup, media extender) is het enige wat er gebeurd als ik op het media center icoon klik een prachtige runtime error van ehshell.exe waarna je niets meer kan doen...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ron!n schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:12:
kunnen jullie mij advies geven over welk programma ik het best kan gebruiken om films te "streamen" naar mijn 360? Ik heb met windows media connect inmiddels het sharen van mp3 en jpg aan de praat. Ik heb windows MCE, maar na 4 updates geïnstalleerd te hebben (.net 1.1, .netsp1, mce 2005 rollup, media extender) is het enige wat er gebeurd als ik op het media center icoon klik een prachtige runtime error van ehshell.exe waarna je niets meer kan doen...
Enneh..en als je het MCE start vanaf de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Laatst online: 08-09 21:27
hmm dan zie ik het media center scherm en na 10 sec word het zwart. wat zou je daar normaal moeten zien? Ik dacht dat hij dan verbonden zou zijn en de 360 wacht op beelden vanaf de pc?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Gisteravond beetje aangekloot met Vista ism de 360, kan alleen zeggen dat ik zonder ook maar iets te hoven downloaden alles makkelijk kon configureren en het werkt super snel! (vista ultimate rtm)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Iemand een idee wanneer dit ding ongeveer uitkomt?

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/xbox-360-hardware/wireless-gaming-receiver/xbox-360-wireless-gaming-receiver.jpg

Apparaatje waarmee je de wireless controller ook op de PC kutn aansluiten. Was al aangekondigd tijdens de E3 van dit jaar. Ik had `m onderhand wel verwacht...

Officiele link

Edit:
Na een tijdje Googlen hier uitgekomen. 28 december dus, kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 27% gewijzigd door Trasos op 12-11-2006 15:18 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.