btw iemand een idee wat cod3 bij de FRS kost? Heb even geen tijd om te bellen (werk)
vriendenprijsje van 69.95Pixxa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:14:
btw iemand een idee wat cod3 bij de FRS kost? Heb even geen tijd om te bellen (werk)
Bears and Bulls
Verwijderd
Ik heb hem gisteren gekocht bij de FRS voor 64,99.Pixxa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:14:
Tuurlijk kun je 'm aansluiten, USB is USB. Alleen het systeem vertikt het vervolgens vanzelfsprekend als geheel de muis te herkennen, en het toetsenbord werkt alleen in situaties als het invoeren van text messages en andere dashboardinfo.Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:40:
Grote kans dat je toetsenbord en muis gewoon voorin aan kan sluiten.
Zal eens even zoeken aangezien dat toch wel erg interessant is.
Ik heb nog nooit serieus een fps gespeelt op een console maar gears of war brengt daar toch echt verandering in, echt zeer goed gedaan de coop mode. heb de versus mode nog niet getest en ben ook niet van plan het te gaan spelen maar coop met een paar buddys is echt zwaar goed gedaan
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Same here... Arcade-achtige shooters wil ik nog wel spelen op de consoles maar hele specifieke games zoals Unreal, CoD of Quake in multiplayer zal ik echt wel met de PC spelen want mikken met controllers vind ik zwaar onder de maat...evilpin0 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:36:
Ik heb nog nooit serieus een fps gespeelt op een console maar gears of war brengt daar toch echt verandering in, echt zeer goed gedaan de coop mode. heb de versus mode nog niet getest en ben ook niet van plan het te gaan spelen maar coop met een paar buddys is echt zwaar goed gedaan
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Klopt, net toch even gebeld. Staat voor die prijs in de schappen.Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:31:
[...]
Ik heb hem gisteren gekocht bij de FRS voor 64,99.
Ik koop mijn spelen bijna altijd voor 55 Euro.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
The outfit is nog wel redelijk over xboxlive maar dat is meer een first person rts.MAX3400 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:38:
[...]
Same here... Arcade-achtige shooters wil ik nog wel spelen op de consoles maar hele specifieke games zoals Unreal, CoD of Quake in multiplayer zal ik echt wel met de PC spelen want mikken met controllers vind ik zwaar onder de maat...
Ik had net wel iets erg irritants, toen ik een coop game GOW had gemaakt en er een speler weg ging kreeg ik ineens de melding: cannot continue witchout other player. Ik dacht dat de ai het dan overneemt?
De meeste mensen die hier legale games kopen, hebben GOW nog niet...evilpin0 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:01:
[...]
The outfit is nog wel redelijk over xboxlive maar dat is meer een first person rts.
Ik had net wel iets erg irritants, toen ik een coop game GOW had gemaakt en er een speler weg ging kreeg ik ineens de melding: cannot continue witchout other player. Ik dacht dat de ai het dan overneemt?
Wat verwacht je nu dan? Een antwoord op een vraag over een game die officieel nog niet uit is in NL?
Probeer anders de fora van xbox.com... Waar veel amerikanen op zitten die vast het antwoord wel weten.
-= Very annoying forum person =-
dat vond ik dan weer netjes van COD3, toen de host weg ging werd ik vanzelf de host..
ik hoop dat het systeem zo goed is dat ie dan op bestbeschikbare connectie terugvalt..
ik hoop dat het systeem zo goed is dat ie dan op bestbeschikbare connectie terugvalt..
Bears and Bulls
Is het in COD3 ook mogelijk gebruik te maken van voertuigen?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Zoooo jongens ik heb CoD3 nu ook bemachtigt, bij de FRS gekocht. Game is 65 euro en met 10% korting van de ANWB was hij 57 en een halve euro! Vanavond funnn!!
Ja.....T-8one schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:38:
Is het in COD3 ook mogelijk gebruik te maken van voertuigen?
Deze staan op de harde schijf. Neem aan dat het niet nodig zou moeten zijn een memory card aan te schaffen.djmantri schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:22:
Dat van die corrupte profielen, is dat op een memorystick of met de harde schijf?
Nedgame haal ik mijn games altijd voor 55 euroPixxa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:42:
Zoooo jongens ik heb CoD3 nu ook bemachtigt, bij de FRS gekocht. Game is 65 euro en met 10% korting van de ANWB was hij 57 en een halve euro! Vanavond funnn!!
Ja dat hebben meerdere games, maar niet alle erg mooie optie!mindcre8r schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:23:
dat vond ik dan weer netjes van COD3, toen de host weg ging werd ik vanzelf de host..
:btw mn COD3 ligt daar klaar
Volgens de site van Dixons is F.E.A.R. uit voorraad leverbaar,
Iemand deze al zien liggen in de winkel
(Kan zelf niet gaan kijken, ben aan het werk)
Ik weet wel dat Nedgame hem in de winkel heeft liggenDyoma schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:28:
heb hem op de toonbank bij FRS zien liggen...Dyoma schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:28:
Kort vraagje: Hoe/waar stop ik mijn maandelijke abonnement Xbox-live Gold (creditcard machtiging) ?
Zoals altijd staan de fijne regeltjes om te stoppen:
- Nergens bij je account management
- Niet op de support pagina van xbox.nl
- Niet in de officiele Microsoft knowledgebase: hij linkt me weer fijn door naar de NL support pagina.
Laat me raden: ik moet weer ergens naar toe bellen
?
- Niet in de officiele Microsoft knowledgebase: hij linkt me weer fijn door naar de NL support pagina.
Laat me raden: ik moet weer ergens naar toe bellen
nou me xdoos word door Ups opgehaalt binnenkort, ik had nooit verwacht dat hij het ook echt zo begeven maar blijkbaar was de eerste batch niet helemaal top.
en nu komen net GOW uit en COD3 just my luck.
Weet trouwens iemand of je een nieuwe krijg of dat ze hem ook daadwerkelijk gaan repareren?
Weet trouwens iemand of je een nieuwe krijg of dat ze hem ook daadwerkelijk gaan repareren?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Repareren doen ze niet direct, ze sturen je een andere op... meestal eentje die al een keer gemaakt is. Dus meestal ook een 'first batch' versie. Ik kon die van mij echter meteen weer op sturen want ik had artifects en vastlopers. Toen kreeg ik wel een nieuwe.darkphoenix schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:22:
nou me xdoos word door Ups opgehaalt binnenkort, ik had nooit verwacht dat hij het ook echt zo begeven maar blijkbaar was de eerste batch niet helemaal top.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ik neem aan dat ook CoD 3 weer geen combinatie van system link en split screen toelaat?
Is Halo dan het enige spel waar dit kan ? ( kan iemand dit bevestigen?)
Als je bij xbox inlogt dan kan je bij je profiel factureringsgevens wijzigen, dan kom je bij een andere MS site uit en daar zie je alles.StarWolf schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:22:
Kort vraagje: Hoe/waar stop ik mijn maandelijke abonnement Xbox-live Gold (creditcard machtiging) ?
Laat me raden: ik moet weer ergens naar toe bellen?
Dat was dus mijn worst nightmare LOL gelukkig is de mijne 2 weekjes terug kapot gegaan en heb ik al een anderdarkphoenix schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:22:
morgen pta week afgelopen .
oftewel genieten van 24/7 gaming met mijn goede vriend cod 3
[ Voor 10% gewijzigd door fusion.fake op 09-11-2006 15:43 ]
ff gekeken voor je, Splitscreen in system link is mogelijkKeida schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:01:
Ik neem aan dat ook CoD 3 weer geen combinatie van system link en split screen toelaat?
Ok, en bedoelde je dan in Halo of COD3?The Otherside schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:37:
[...]
ff gekeken voor je, Splitscreen in system link is mogelijk
Call of Duty 3 natuurlijk
Het is zover ik weet niet mogelijk om je credit card gegevens van je account af te halen, wat werkelijk bull-shit is. Ik zou toch zo moeten kunnen zeggen dat ik de credit card eraf wil hebbenit0 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:01:
[...]
Als je bij xbox inlogt dan kan je bij je profiel factureringsgevens wijzigen, dan kom je bij een andere MS site uit en daar zie je alles.
Klopt, ik heb het pas nagevraagd. Je krijgt die gegevens op geen mogelijke manier wegTranceSetter schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:46:
[...]
Het is zover ik weet niet mogelijk om je credit card gegevens van je account af te halen, wat werkelijk bull-shit is. Ik zou toch zo moeten kunnen zeggen dat ik de credit card eraf wil hebben
Hmmm m'n Xbox is opgestuurd naat Xbox repair center; het pakketje is goed aangekomen daar... en dan ? Krijg je een nieuw tracking number opgestuurd per mail ? Of moet je wachten/hopen tot ie terug wordt gebracht ?
Trouwens er lagen wel lekker veel CoD3 dvd-tjes bij de MediaMarkt (Enschede) zeg
55 euri. Ik wacht eerst maar op Gears of War.
Trouwens er lagen wel lekker veel CoD3 dvd-tjes bij de MediaMarkt (Enschede) zeg
[ Voor 23% gewijzigd door BaT op 09-11-2006 18:03 ]
Het is al erg dat je zelf alles heel makkelijk kunt invullen, maar weg krijgen kun je zelf niet.Pewwy schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:48:
[...]
Klopt, ik heb het pas nagevraagd. Je krijgt die gegevens op geen mogelijke manier weg
Erger is het nog, dat zelfs de helpdesk die gegevens er niet af kan halen. Dat slaat toch nergens op. Is het trouwens ook niet mogelijk om het eraf te krijgen als de credit card ongeldig is verklaard, oftewel je kunt er geen geld meer vanaf halen?
Ik moest toen twee weken wachten om een nieuwe console terug te krijgen. Er zat wel een tracking nummer op het pakketje, maar ik heb nooit een mailtje gehad dat de console verzonden was.BaT schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:02:
Hmmm m'n Xbox is opgestuurd naat Xbox repair center; het pakketje is goed aangekomen daar... en dan ? Krijg je een nieuw tracking number opgestuurd per mail ? Of moet je wachten/hopen tot ie terug wordt gebracht ?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik hoop dan wel dat ik een nieuwe (of dezelfde) terug krijg; aangezien ik hem maar 1 dag had ... zou lelijk zijn als ze dan een duidelijk refurbished model terug sturen... dan moet ik maar ff weer Air gaan beluisteren...
Als ik een dvd bekijk via de xbox dan schokt het beeld een beetje, bij sommige bij de ene film wat meer als de ander. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb ergens gelezen dat je dan pal50 moet instellen maar aangezien ik een hdtv heb en dus mijn xbox op 720p heb staan kan ik dat mijns inziens niet veranderen.
Gaan geruchten rond dat GOW al uitgeleverd is aan de winkel, weet iemand of dit klopt?
En klopt het ook dat Rainbow six is verplaatst naar 30 november?
En klopt het ook dat Rainbow six is verplaatst naar 30 november?
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Zover ik weet niet. Ik weet dat dit heel zielig gedrag van mij is maar ik check sinds eergisteren eleke dag ff een paar winkels en vraag of ze hem toch al stiekem hebben. So far no luckRoyal schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:51:
Gaan geruchten rond dat GOW al uitgeleverd is aan de winkel, weet iemand of dit klopt?
Lekker ondertussen hang ik al meer dan een uur aan de lijn (of zoals de irritante stem constant blijft herhalen, "in de lijn")
Is het ook mogelijk om die gasten gewoon te mailen of zo? Ik heb zn voor gevoel dat ik hier namelijk nog wel is een paar uur in de lijn kan blijven zitten.
Is het ook mogelijk om die gasten gewoon te mailen of zo? Ik heb zn voor gevoel dat ik hier namelijk nog wel is een paar uur in de lijn kan blijven zitten.

Mailen vertrouw ik nooit zo bij geen enkel bedrijf. Dan bel ik ze toch liever op ondanks de wachttijden.Civic519 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:39:
Lekker ondertussen hang ik al meer dan een uur aan de lijn (of zoals de irritante stem constant blijft herhalen, "in de lijn")
http://support.xbox.com/e...l&ct=eformts&locale=nl-nlCivic519 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:39:
Stond op dezelfde pagina.
Kan iemand anders mij vertellen of de 360 HDD een klik geluid (niet heel erg hard) maakt wanneer hij idle is. Bijvoorbeeld connecten met Xbox Live.
Ik hoor namelijk een licht tik geluid. Maar dat kan ook komen dat hij heel kort opstart en dan meteen weer stopt.
Kan iemand mij daar duidelijkheid over verschaffen? Anders gaat hij direct terug naar de winkel.
is het spel dan zo ongelofelijk goed ?Kaasje123 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:34:
[...]
Zover ik weet niet. Ik weet dat dit heel zielig gedrag van mij is maar ik check sinds eergisteren eleke dag ff een paar winkels en vraag of ze hem toch al stiekem hebben. So far no luck
ik word er in ieder geval redelijk enthousiast over al die reviews en mensen die zo blij zijn
[ Voor 12% gewijzigd door fusion.fake op 09-11-2006 19:49 ]
Laat maar. Na een dikke anderhalf uur kwam ik er dan toch echt door (stond echt net op het punt de horn dr maar weer op te gooien en het moregen ochtend te proberen.
Maar goed, ik krijg als goed is binnen anderhalve dag een mail met de ups gegevens etc.
Nog even gevraagd waarom het allemaal zo lang duurde waar op werd geantwoord dat hij moest in springen omdat het zo druk is. Hij werkte normaal als systeem beheerder of iets.
Ik kan er met m'n petje niet bijVerwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:51:
Call of Duty 3 kost 44 euro bij de mediamarkt in Utrecht
We zouden met zijn allen toch gek zijn om hem bij de FRS of Dixons te halen, waar ie, ik geloof 64 euro kost?!
Hoe kan het toch dat de MM deze spellen zo goedkoop kan aanbieden?
Verwijderd
Ik heb een klein beetje het idee dat hij verkeerd geprijst was. Ik en een vriend kochten de laatste 2. Cod2 was daar volgens mij 40 euro, zou dus een prijsverschil van 4 euro zijn met Cod3kazuka schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:02:
[...]
Ik kan er met m'n petje niet bij![]()
We zouden met zijn allen toch gek zijn om hem bij de FRS of Dixons te halen, waar ie, ik geloof 64 euro kost?!
Hoe kan het toch dat de MM deze spellen zo goedkoop kan aanbieden?

Is bovenstaand geluid normaal? Zo niet, dan weet ik wat bij mij de corrupt profile problemen heeft gegeven. Zou dan kunnen dat de hardeschijf niet goed is.Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:47:
[...]Kan iemand mij vertellen of de 360 HDD een klik geluid (niet heel erg hard) maakt wanneer hij idle is. Bijvoorbeeld connecten met Xbox Live.
Ik hoor namelijk een licht tik geluid. Maar dat kan ook komen dat hij heel kort opstart en dan meteen weer stopt.
Kan iemand mij daar duidelijkheid over verschaffen? Anders gaat hij direct terug naar de winkel.
Sorry dat dit zo snel achter elkaar is, maar heb geen zin om 1,5 uur in de wachtrij te hangen.

Daarnaast denk ik dat iemand hier de vraag vrij makkelijk kan beantwoorden.
hangt er vanaf wat voor tik geluid, de meeste harde schijven repositioneren hun leeskoppen soms ook al s ze idle zijnArunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:18:
[...]
Is bovenstaand geluid normaal? Zo niet, dan weet ik wat bij mij de corrupt profile problemen heeft gegeven. Zou dan kunnen dat de hardeschijf niet goed is.
Sorry dat dit zo snel achter elkaar is, maar heb geen zin om 1,5 uur in de wachtrij te hangen.![]()
Daarnaast denk ik dat iemand hier de vraag vrij makkelijk kan beantwoorden.
Verwijderd
Ik heb een probleempje met de Xbox 360 kabel die je standaard meegeleverd krijgt. Ik heb een Sharp LCD 32GA9E (resolutie: 1366x768) gekocht om er in high-definition op te kunnen gamen, maar ik krijg het niet voor mekaar. Als ik in het menu 'settings' de resolutie 720p selecteer en vervolgens de kabel eveneens op HD zet dan slaat het beeld weg. Iemand enig idee wat ik fout doe? Of ben ik verplicht om een component HD-kabel aan te schaffen?
De kabel die bij mijn premium zit, heeft 6 tulpjes en daarvan gebruik ik de RGB-tulpjes op mijn TV. Die vreet zonder problemen alle settings (hi-def of lage resoluties).Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:28:
Ik heb een probleempje met de Xbox 360 kabel die je standaard meegeleverd krijgt. Ik heb een Sharp LCD 32GA9E (resolutie: 1366x768) gekocht om er in high-definition op te kunnen gamen, maar ik krijg het niet voor mekaar. Als ik in het menu 'settings' de resolutie 720p selecteer en vervolgens de kabel eveneens op HD zet dan slaat het beeld weg. Iemand enig idee wat ik fout doe? Of ben ik verplicht om een component HD-kabel aan te schaffen?
Wat je kan proberen; zet eerst de kabel op HD, dan pas je TV aan, dan pas je XB aan en kijk of je het dan aan kan passen.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2006 20:31 ]
Verwijderd
Bedankt voor het advies! Ik zal het morgen eens uitproberen. Nog één vraagje: zal mijn beeldscherm op 720p dan volledig gevuld zijn?
In principe wel; ik merk soms bij DVD's via HDMI (Pioneer 696 speler) dat hij sommige oudere films niet wil/kan oprekken en dan zit ik rondom met een zwart balkje maar je XB zou het gewoon moeten kunnen met XB-beelden.Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:41:
Bedankt voor het advies! Ik zal het morgen eens uitproberen. Nog één vraagje: zal mijn beeldscherm op 720p dan volledig gevuld zijn?
Bij deze dan het geluid wat de HDD maakt.fusion.fake schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:21:
[...]
hangt er vanaf wat voor tik geluid, de meeste harde schijven repositioneren hun leeskoppen soms ook al s ze idle zijn
Er zit een klik aan het begin en aan het einde van het bestand.
Het is best duidelijk te horen zonder bij geluiden.
Geluid
Downloaden is misschien wel handig.
Die lijkt me op weg naar de harde-schijven-hemel...Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:45:
[...]
Bij deze dan het geluid wat de HDD maakt.
Geluid

Je kan, ook met een HDTV, de resolutie wel omlaag zetten. Deze hoeft dus niet persé 720 of een andere HD resolutie te zijn.richy t schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:15:
Als ik een dvd bekijk via de xbox dan schokt het beeld een beetje, bij sommige bij de ene film wat meer als de ander. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb ergens gelezen dat je dan pal50 moet instellen maar aangezien ik een hdtv heb en dus mijn xbox op 720p heb staan kan ik dat mijns inziens niet veranderen.
Het klinkt natuurlijk harder dan dat het is omdat ik mijn opname apparaat er vlak naast heb gehouden. Klinkt een beetje zoals in Windows wanneer je een link aan klikt in IE en deze gestart wordt. Daar lijkt de klik heel sterk op.MAX3400 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:47:
[...]
Die lijkt me op weg naar de harde-schijven-hemel...
brb... Ik ga even mijn hoofd in mijn AV-meubel vouwen...Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:57:
[...]
Het klinkt natuurlijk harder dan dat het is omdat ik mijn opname apparaat er vlak naast heb gehouden. Klinkt een beetje zoals in Windows wanneer je een link aan klikt in IE en deze gestart wordt. Daar lijkt de klik heel sterk op.
Als ik mijn xbox verticaal neerzet wil de dvd lade niet meer open 
Heeft iemand hier ook last van?
Thanks, ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn, overigens je kan het al horen bij het opstarten voor tijdens en na dat de fan aan schiet en de DVD speler draait. Daarna kun je hem idle laten staan en zou dat geluid door moeten gaan om de zoveel tijd. Kan best dat ie nog iets accessed, maar dit kan overigens ook goed verklaren waar de corrupted profiles vandaan komen.MAX3400 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:58:
[...]
brb... Ik ga even mijn hoofd in mijn AV-meubel vouwen...
Schijnt van wel en ik weet nu al dat ik er plezier aan ga beleven met vrienden om hem ook op moeilijke niveau's uit te spelen.fusion.fake schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:49:
[...]
is het spel dan zo ongelofelijk goed ?
ik word er in ieder geval redelijk enthousiast over al die reviews en mensen die zo blij zijn
Dat bedoel ik dus...TranceSetter schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:03:
[...]
Het is al erg dat je zelf alles heel makkelijk kunt invullen, maar weg krijgen kun je zelf niet.
Erger is het nog, dat zelfs de helpdesk die gegevens er niet af kan halen. Dat slaat toch nergens op. Is het trouwens ook niet mogelijk om het eraf te krijgen als de credit card ongeldig is verklaard, oftewel je kunt er geen geld meer vanaf halen?

Op je vraag: ik heb geen idee; maar ook ik vind dit echt te belachelijk. Ik wil gewoon stoppen (of de mogelijkheid om te kunnen stoppen) met het maandelijkse afschrijven van mijn creditcard. En dat kan niet ?
Iedere degelijke (online) abonnementsvorm behoort toch zo'n optie te ondersteunen ?

Morgen eerst zelf maar eens bellen met de helpdesk.
Hier niet in 25 minuten; ik gok dat je HDD toch op weg is naar de eeuwige perpendiculaire velden...Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:02:
[...]
Thanks, ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn, overigens je kan het al horen bij het opstarten voor tijdens en na dat de fan aan schiet en de DVD speler draait. Daarna kun je hem idle laten staan en zou dat geluid door moeten gaan om de zoveel tijd. Kan best dat ie nog iets accessed, maar dit kan overigens ook goed verklaren waar de corrupted profiles vandaan komen.
Verticaal? Heb je 'm op zijn laatje gezet ofzo?toon700 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:59:
Als ik mijn xbox verticaal neerzet wil de dvd lade niet meer open
Vervelend maar nee, ik heb de mijne 9 maanden verticaal gehad maar geen last gehad van mijn laatje en weigeringen.
hmm, als dit hele tijd herhaalt denk ik dat hij probeert te lezen, het niet kan lezen en vervolgens opnieuw probeert. ik denk dat hij toch stuk zal gaan, als hdd's kuren vertonen (ook al doet alles het perfect) krijg je waarschijnlijk later fouten etc/defect hddArunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:45:
[...]
Bij deze dan het geluid wat de HDD maakt.
Geluid
MAX3400 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:36:
[...]
Hier niet in 25 minuten; ik gok dat je HDD toch op weg is naar de eeuwige perpendiculaire velden...
Bedankt MAX3400 voor het beluisteren 25 minuten lang (vroeg me al af of je hoofd niet vast zat in het AV meubelhmm, als dit hele tijd herhaalt denk ik dat hij probeert te lezen, het niet kan lezen en vervolgens opnieuw probeert. ik denk dat hij toch stuk zal gaan, als hdd's kuren vertonen (ook al doet alles het perfect) krijg je waarschijnlijk later fouten etc/defect hdd
@fusion.fake,
klinkt niet meer als logisch en verklaard voor mij (jullie hebben er geen last van) waar de corrupted profiles vandaan komen.
Zaterdag maar terug naar de winkel om de 360 te ruilen.
Thanks voor het testen en de antwoorden.
Mijn vriendin kan nooit iets duurs kopen zonder dat het stuk gaat binnen een bepaalde tijd. Is eigenlijk standaard zo, ik had het beter kunnen kopen.
Verwijderd
Hier schiet de fan aan, en op het moment dat de ledjes aanschieten (begin van animatie) hoor Mjiep makkelijk hoorbaar als het stil is in mijn kamer, merk sinds nu pas dat het (waarschijnlijk) uit de HDD komt, altijd dacht ik dat het iets anders was!Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:02:
[...]
Thanks, ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn, overigens je kan het al horen bij het opstarten voor tijdens en na dat de fan aan schiet en de DVD speler draait. Daarna kun je hem idle laten staan en zou dat geluid door moeten gaan om de zoveel tijd. Kan best dat ie nog iets accessed, maar dit kan overigens ook goed verklaren waar de corrupted profiles vandaan komen.
Ik hoor het overigens maar een keer, hij merkt wel (als je je hoofd ernaast houd) dat ie ff blijft door-ratelen na dat het eerste lampje op je controller gaat knipperen (Blablabla signed in)!
Ik denk niet dat het goed is...
Wees blij dat het een 360 is en niet je nieuwe Mercedes SL65 AMG...Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:47:*knip*
Mijn vriendin kan nooit iets duurs kopen zonder dat het stuk gaat binnen een bepaalde tijd. Is eigenlijk standaard zo, ik had het beter kunnen kopen.

offtopic:
Vrouwen & techniek
Vrouwen & techniek
Succes in ieder geval; ik ben op weg naar de fysio.
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2006 21:55 ]
Arunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 21:47:
[...]
[...]

Ik heb er precies 11 dagen op kunnen wachten tot ze heb op kwamen halen... schiet echt niet op...Civic519 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:56:
[...]
Laat maar. Na een dikke anderhalf uur kwam ik er dan toch echt door (stond echt net op het punt de horn dr maar weer op te gooien en het moregen ochtend te proberen.
Maar goed, ik krijg als goed is binnen anderhalve dag een mail met de ups gegevens etc.
Nog even gevraagd waarom het allemaal zo lang duurde waar op werd geantwoord dat hij moest in springen omdat het zo druk is. Hij werkte normaal als systeem beheerder of iets.

Maar goed ik blijf hoop hebben, in de tussentijd blijf mijn verzameling aan games stijgen...
vraagje, als ik een game wil ruilen bij FRS, kan ik dan een tegoedbon krijgen als ze iets niet hebben wat ik wil?
overigens diegene die hier schreef over zijn maandelijkse abo, ik heb vorig jaar voor een jaar betaald met CC, wordt toch niet automatisch verlengd ofwel? want heb nu namelijk een code voor een jaar xbox live die ik wil gaan gebruiken?
overigens diegene die hier schreef over zijn maandelijkse abo, ik heb vorig jaar voor een jaar betaald met CC, wordt toch niet automatisch verlengd ofwel? want heb nu namelijk een code voor een jaar xbox live die ik wil gaan gebruiken?
[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 09-11-2006 23:59 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Gewoon die code invullen, heb ik ook gedaan. Er wordt dan niets meer van je CC afgeschreven (als het goed isPhusebox schreef op donderdag 09 november 2006 @ 23:57:
vraagje, als ik een game wil ruilen bij FRS, kan ik dan een tegoedbon krijgen als ze iets niet hebben wat ik wil?
Niet lullig bedoeld hoor maar dit is al een tijdje bekendVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:15:
lol, de 360 handheld is uit....
http://benheck.com/Games/Xbox360/x360_page_5.htm
Fanatiekeling tovert Xbox 360 om tot draagbare console
[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 10-11-2006 00:21 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Okee ik heb een hoop aan games gezien en meegemaakt door de jaren heen, maar Gears is echt idioot en slaat alles 
Mensen die 'm nog niet gepreordered hebben en niet principieel pacifist zijn: nu bestellen die hap

Mensen die 'm nog niet gepreordered hebben en niet principieel pacifist zijn: nu bestellen die hap
[ Voor 1% gewijzigd door curry684 op 10-11-2006 01:02 . Reden: oeps ]
ik zie je in mn friends list op "act 3 on casual" staan, hoe kom jij er aan?
Reviewexemplaar
En dan het mietige 'casual' gebruiken als excuus voor je review zeker. Wel overnieuw spelen op Hardcore he!
Rushen om het hele verhaal te zien, daarna de zwaardere modes gericht samplen
Nou ik heb mn eerste avondje CoD3 achter de rug, speel hem op hard maar dat is al verdomd moeilijk, heb echt al 2x gehad dat ik de missie zeker 25x opnieuw moest doen omdat ik elke keer in het laatste stukje volgepompt word met lood
Dus zit nu pas bij missie 4 of 5 (me de schotten) maar hij is erg leuk!
En even offtopic: ik heb hier een paar dagen terug gevraagd wat beter zou zijn, plasma of lcd. Nou ik kan bevestigen ik heb hem aangesloten op mijn vaders zijn 42" Panasonic 'hd ready' plasma tv (reso 1024x768) En hem ingesteld op 1080i maar dat is echt zeeeeeer strak beeld. Ik weet niet hoe de pana dat doet want het is geen hd resolutie maar hij is onwijs scherp! En ik vind de kleuren van een plasma 'echter' dan die van een LCD. Dus ik ben eruit ik koop een 42" Plasma voor mn xboxje
En even offtopic: ik heb hier een paar dagen terug gevraagd wat beter zou zijn, plasma of lcd. Nou ik kan bevestigen ik heb hem aangesloten op mijn vaders zijn 42" Panasonic 'hd ready' plasma tv (reso 1024x768) En hem ingesteld op 1080i maar dat is echt zeeeeeer strak beeld. Ik weet niet hoe de pana dat doet want het is geen hd resolutie maar hij is onwijs scherp! En ik vind de kleuren van een plasma 'echter' dan die van een LCD. Dus ik ben eruit ik koop een 42" Plasma voor mn xboxje
das leuk maar dan wordt je dus gedownscaled.. de reso voor 1080i = 1,920x1,080 dus zit je te kijken naar 720Pixxa schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 06:48:
Nou ik heb mn eerste avondje CoD3 achter de rug, speel hem op hard maar dat is al verdomd moeilijk, heb echt al 2x gehad dat ik de missie zeker 25x opnieuw moest doen omdat ik elke keer in het laatste stukje volgepompt word met loodDus zit nu pas bij missie 4 of 5 (me de schotten) maar hij is erg leuk!
ik heb maar 2 mappen gespeeld van COD3, speel nu niks anders dan Live haha, veel canadesen(?)!
heb wel vaak dat ie zegt dat er geen gameslots availeble zijn terwijl in de players table staat 12/24 of 11/24 oid en toch kan ik niet joinen..
Gister War gespeeld in een map met 16 man oid dat was echt cool.
Bears and Bulls
Ik heb 'm besteld bij gcshop. Ik kan niet meer wachten maar ik moet welcurry684 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:46:
Okee ik heb een hoop aan games gezien en meegemaakt door de jaren heen, maar Gears is echt idioot en slaat alles

Klopt, ik weet dat hij gedownscaled wordt maar toch vind ik het er onwijs strak uitzien, voor mijn ogen iig goed genoeg. Hoef ik geen scherm van 2/3k euro te kopen..mindcre8r schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 07:45:
[...]
das leuk maar dan wordt je dus gedownscaled.. de reso voor 1080i = 1,920x1,080 dus zit je te kijken naar 720(hoewel dat is ook weer 1280 × 720)
ik heb maar 2 mappen gespeeld van COD3, speel nu niks anders dan Live haha, veel canadesen(?)!
heb wel vaak dat ie zegt dat er geen gameslots availeble zijn terwijl in de players table staat 12/24 of 11/24 oid en toch kan ik niet joinen..
Even vraagje over de pre-orders... Als GOW op 17e ge-released wordt, is het dan zo dat hij dan pas verstuurd wordt (dus 1 á 2 dagen zitten wachten terwijl iedereen hier al zit te spelen en te
) of wordt hij bijv. 16e verstuurd, zodat je 'm 17e binnen hebt?
Anders gok ik wel op voldoende voorraad bij een BT, IT, MM of FRS... Dat ie dan 5 euro duurderder is maakt me ook geen reet uit!
Na die 10 minuten introfilm moet ik 'm zekers hebben!!!
BTW, ff vraagje over COD3, is dat nog steeds zelfde 'follow the line' principe als in COD2, of heb je ondertussen al wat meer vrijheid om in velden rond te lopen? Ik haat van die 'doorzichtige' muren aan de rand van het 'veld'...
Nog 3e dingetje, heb ooit ergens gelezen dat je xbox live gold van de 'ouwe' xbox ook kon gebruiken op de 360 en zo ja, is dat handig/goedkoper?
Anders gok ik wel op voldoende voorraad bij een BT, IT, MM of FRS... Dat ie dan 5 euro duurderder is maakt me ook geen reet uit!
Na die 10 minuten introfilm moet ik 'm zekers hebben!!!
BTW, ff vraagje over COD3, is dat nog steeds zelfde 'follow the line' principe als in COD2, of heb je ondertussen al wat meer vrijheid om in velden rond te lopen? Ik haat van die 'doorzichtige' muren aan de rand van het 'veld'...
Nog 3e dingetje, heb ooit ergens gelezen dat je xbox live gold van de 'ouwe' xbox ook kon gebruiken op de 360 en zo ja, is dat handig/goedkoper?
[ Voor 9% gewijzigd door allesflex op 10-11-2006 09:29 ]
Heb nog steeds niet het gevoel dat ik shooters op een console leuk vind. Is GoW in staat iemand te overtuigen het te proberen?curry684 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:46:
COD3 roelt ongelofelijk!
Deze game is veel vetter dan COD2.
Je kunt wel merken dat het gemaakt is door dezelfde makers als Big Red One op de oude XBOX:
- Als de host in MP weg gaat wordt de volgende speler de host
- De tijdelijke rangen in de game waardoor je meer powers hebt.
- Met Big Red One had ik ook vaak 'last' van dat in de host-lijst aangegeven stond dat er nog slots vrij waren maar als je probeert te joinen ging het niet omdat ie vol was.
- Ik meen zelfs dezelfde sounds te horen als in BRO (bijvoorbeeld het geluid van de sniper rifle).
Anyway, voor mij is dit mijn favo game op dit moment.
Deze game is veel vetter dan COD2.
Je kunt wel merken dat het gemaakt is door dezelfde makers als Big Red One op de oude XBOX:
- Als de host in MP weg gaat wordt de volgende speler de host
- De tijdelijke rangen in de game waardoor je meer powers hebt.
- Met Big Red One had ik ook vaak 'last' van dat in de host-lijst aangegeven stond dat er nog slots vrij waren maar als je probeert te joinen ging het niet omdat ie vol was.
- Ik meen zelfs dezelfde sounds te horen als in BRO (bijvoorbeeld het geluid van de sniper rifle).
Anyway, voor mij is dit mijn favo game op dit moment.
*pick me! pick me!*Pewwy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:44:
[...]
Heb nog steeds niet het gevoel dat ik shooters op een console leuk vind. Is GoW in staat iemand te overtuigen het te proberen?
Zoals ik eerder zei; shooters doen me niet zo heel veel op consoles maar alleen al de filmpjes van GoW hebben mij doen besluiten het spel te orderen. Nog maar eventjes en dan zit ik zeker heftig (te proberen) te gamen!
hier ook een tevreden CoD3 eigenaar, dit is voor mij nu al dé online game van 2006!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor mij ook hoor, gisteravond met 24 man (allen Nederlanders en totaal geen lag) online gespeeld en de mappen zijn echt meesterlijk goed. Ook vet die verschillende classen en die vehicles... Al met al, Supervet!Phusebox schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:16:
hier ook een tevreden CoD3 eigenaar, dit is voor mij nu al dé online game van 2006!
ps. Ik heb hem gisteravond bij media markt utrecht gehaald voor 44 euro
PSN: Geengrenzuh
Ik zag dat je hem aan het spelen was, review versie zekercurry684 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:46:
:btw al lang gepreordered CE versie natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 10-11-2006 10:52 ]
Voor mij ook, was super vet gister. IK zat volgens mij met jouw in een potje, veel nederlanders idd, ik had wel wat lag.Geengrenzuh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:42:
[...]
Voor mij ook hoor, gisteravond met 24 man (allen Nederlanders en totaal geen lag) online gespeeld en de mappen zijn echt meesterlijk goed. Ook vet die verschillende classen en die vehicles... Al met al, Supervet!
ps. Ik heb hem gisteravond bij media markt utrecht gehaald voor 44 euro
Dat ligt aan de scaler in je tv, sommige tv's gaan beter beeld geven ook al kunnen ze maar 720p of 576p weergeven met een hogere input, bv 1080imindcre8r schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 07:45:
[...]
das leuk maar dan wordt je dus gedownscaled.. de reso voor 1080i = 1,920x1,080 dus zit je te kijken naar 720(hoewel dat is ook weer 1280 × 720)
[ Voor 40% gewijzigd door S2S op 10-11-2006 10:54 ]
Ik heb een korte vraag. Ik heb een JVC breedbeeld TV. Is denk ik een 5 jaar oud maar werkt nog goed. Nu is het zo dat ik vind dat de xbox360 kwaliteit niet goed is, althans het kon beter ik heb al met hertzen gespeeld en er is wel wat resultaat te zien. 60Hz is minder goed dan 50Hz wat op zich wel vreemd is toch (ivm meer beeldlijnen).
Nu vond ik dit product:
1. De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™
De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™
Fabrikant: Microsoft
Categorie: Kabels
Console: Xbox 360
Releasedatum: 20-12-2005
€ 24,99
maar vroeg me eigenlijk af of het echt zou kunnen werken. Misschien dat iemand mij dit bevestigen kan. Anders koop ik weer iets waar ik niets aan heb : )
Thnx
Nu vond ik dit product:
€ 24,99
maar vroeg me eigenlijk af of het echt zou kunnen werken. Misschien dat iemand mij dit bevestigen kan. Anders koop ik weer iets waar ik niets aan heb : )
Thnx
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Sluit je hem nu aan met die losse plugjes?-nickx- schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:55:
Ik heb een korte vraag. Ik heb een JVC breedbeeld TV. Is denk ik een 5 jaar oud maar werkt nog goed. Nu is het zo dat ik vind dat de xbox360 kwaliteit niet goed is, althans het kon beter ik heb al met hertzen gespeeld en er is wel wat resultaat te zien. 60Hz is minder goed dan 50Hz wat op zich wel vreemd is toch (ivm meer beeldlijnen).
Nu vond ik dit product:
€ 24,99
Thnx
Zo ja dan geeft deze nieuwe kabel zeer zeker een beter beeld.
[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 10-11-2006 11:02 ]
Gewoon doenPewwy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:44:
[...]
Heb nog steeds niet het gevoel dat ik shooters op een console leuk vind. Is GoW in staat iemand te overtuigen het te proberen?
En je hebt gewoon echt fantastische dingen als de naadloze coop integratie. Ik nodigde een friend uit de US uit in m'n campaign game, en 10 seconden later had ie zonder hitch de CPU overgenomen als Dominic en hebben we samen Act 2 afgemaakt. Tevens heb ik in multiplayer nog niets gemerkt van GRAW-style engine scalebacks, het lijkt erop dat ze gewoon de full deal toepassen. Volledig, en zonder framedrops. Nergens een centje lag gemerkt, terwijl ik logischerwijs enkel met US players zit. Me = highly impressed.
Als ik iets van kritiek zou moeten hebben is het dat ik met een uur of 5 spelen al op de helft ben in casual, inclusief aardig wat mucken en dingen uitproberen. Maar iets zegt me dat je deze game wel daarna nog in hardcore en insane wil doortrekken, unlike bijvoorbeeld PDZ waar de lol van de campaign er gewoon van af was na normal mode.
Je zou niet de enige geweest zijnS2S schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:50:
[...]
Ik zag dat je hem aan het spelen was, review versie zekerAnyway ik had erg veel zin om je een berichtje te sturen ehehhehe
[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 10-11-2006 11:07 ]
Verwijderd
Ik zit te wachten tot de GoW xbox 360 pakketten verschijnen. Hopelijk (gezien de feestdagen) komt deze voor een zacht prijsje.. a la.. 399 euro (??) en dan zal ik het wachten, staken!
Ik verwacht dat binnen 2 weken de 360-packs voor 400 a 430 euro in de winkel met naar keuze Viva Pinata of Gears
Ja, eigenlijk heb ik zo plugjes wat ik dan weer op de scart aansluit is zo'n tussen stukje. Het zat allemaal standaard bij de CORE. Heb deze gewonnen en weet eigenlijk nog niet zo gek veel er van af.S2S schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:02:
[...]
Sluit je hem nu aan met die losse plugjes?
Zo ja dan geeft deze nieuwe kabel zeer zeker een beter beeld.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Dacht ik al-nickx- schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:16:
[...]
Ja, eigenlijk heb ik zo plugjes wat ik dan weer op de scart aansluit is zo'n tussen stukje. Het zat allemaal standaard bij de CORE. Heb deze gewonnen en weet eigenlijk nog niet zo gek veel er van af.
Ik heb direct bij mijn X360 met launch zo'n kabel gehaald, ik wil niet spelen met die crap die er bij zat ehehhe.
heb ik gedaan met mijn 'oude' sony breedbeeld. heel veel verbetering.. kan nu texten lezen enzo-nickx- schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:55:
Nu vond ik dit product:
€ 24,99
Thnx
De coop mode is echt heerlijk, je gaat hem gewoon lekker spelen en host een game een minuut later zit er weer iemand in. Geeft zeker een goede impulse aan de sp kant.curry684 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:04:
[...]
Gewoon doenIk moet nog een monkey test doen met m'n vriendin, maar toen ze meekeek was ze qua presentatie (graphics, muziek, gameplay) al zwaar onder de indruk, en als er iemand geen type is voor shooters....
En je hebt gewoon echt fantastische dingen als de naadloze coop integratie. Ik nodigde een friend uit de US uit in m'n campaign game, en 10 seconden later had ie zonder hitch de CPU overgenomen als Dominic en hebben we samen Act 2 afgemaakt. Tevens heb ik in multiplayer nog niets gemerkt van GRAW-style engine scalebacks, het lijkt erop dat ze gewoon de full deal toepassen. Volledig, en zonder framedrops. Nergens een centje lag gemerkt, terwijl ik logischerwijs enkel met US players zit. Me = highly impressed.
[...]
Mplayer VS zag er spectulair uit en de gameplay was intressant maar kan me verder niet boeien als pc speler
Dit topic is gesloten.