Viva Pinata is overigens ook regio vrij. Voor de mensen die het boeit.
Zover ik gelezen heb is alleen de US versie van Viva Pinata regiovrij.Arunia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:46:
Viva Pinata is overigens ook regio vrij. Voor de mensen die het boeit.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als je het zeker wilt weten gewoon ff Play-Asia mailen.M@cer schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:50:
[...]
Zover ik gelezen heb is alleen de US versie van Viva Pinata regiovrij.
Enige die door Eurogamer getest is, subtiel verschil. De PAL en NTSC/J versies zijn moeilijk testen gezien dat die nog niet uit zijn en zoM@cer schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:50:
[...]
Zover ik gelezen heb is alleen de US versie van Viva Pinata regiovrij.
Verwijderd
ik ga play asia ff mailen over GoW
[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 14:58 ]
Doei mensen, kssst, hier heen, voor het volgende deel alweer!
Dat heb ik toch al gedaan? Waarom zou je 2 keer dezelfde vraag stellen...Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:54:
ik ga play asia ff mailen over GoW
Ik heb nog wel ff 2 vraagjes over heel iets anders;
1. Iemand hier die WMC gebruikt? Ik heb Transcoder360 gebruikt om Divx/Xvid af te kunnen spelen. Hij ziet de bestanden wel (ook een preview plaatje) maar bij het afspelen zegt ie dat ie m niet herkent, dat ik een codec mis of bestand beschadigd is. Op de PC werken de filmpjes wel (Xvid/Divx codec geinstalleerd) iemand een idee wat er mis gaat?
2. Ik heb momenteel een Xbox Live profiel (met Live Gold) waar mn vriendin ook op speelt. Wat vervelend is; je ziet dan alle savegames door elkaar staan en dan weet ik soms niet meer welke van mij was. En ze haalt soms mijn achievements
Kan ik voor haar gewoon een nieuw profiel aanmaken zodat ze daarmee zelf kan spelen zonder dat ik last heb van haar savegames? En kan ik de huidige savegames overzetten naar dat profiel? Ik weet dat ze dan sowieso geen Live Gold heeft, maar dat boeit niet..
effe op "B" drukken en dan bij "More" op "Transcode" klikken. Na een paar seconden begint hij dan met afspelen.devv05 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:35:
[...]
1. Iemand hier die WMC gebruikt? Ik heb Transcoder360 gebruikt om Divx/Xvid af te kunnen spelen. Hij ziet de bestanden wel (ook een preview plaatje) maar bij het afspelen zegt ie dat ie m niet herkent, dat ik een codec mis of bestand beschadigd is. Op de PC werken de filmpjes wel (Xvid/Divx codec geinstalleerd) iemand een idee wat er mis gaat?
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Dit topic is gesloten.