Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.862 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Bulls-NL schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:39:
[...]
en waar teken je dan voor? dat alles wat onderweg gebeurd (schade verlies of diefstal) op eigen risico is? en dat het niet 100% zeker is dat je ooit je 360 terug zult ontvangen?

of dat de reparatie kosten voor de klant zijn mocht er aan ge knutselt zijn....

handtekeningen vertrouw ik nooit.
Daar moet ik je gelijk ingeven; maarja we hebben het niet over de eerste beste 2 bedrijven; nl Microsoft en Ups; dus daar heb ik dan wel weer vertrouwen in. Mijn Xbox360 is vorige week 7 november opgehaald (rond uurtje of 11 's ochtends) en was de volgende dag kwart voor negen (ook in de ochtend) netjes afgeleverd bij het Xbox repair center in Duitsland.

Wat ik wel raar vind dan; is dat vanaf dat moment niks meer te tracen is en er ook geen contact via de mail wordt ondernomen... dus nu maar wachten dan maar. Zal hooguit een weekje duren; wat mij er niet van weerhoud Gears Of War / Call of Duty 3 preventief te kopen alvoor m'n xbox terug is :)

PS: Is er al bekent of het nou mogelijk wordt je Xbox via DVI aan te sluiten mbv die HD-DVD speler ? Want ik speel nu op een 72cm 100 Hrz breedbeeld tv via composite... en wil toch echt liever full HD kwaliteit op m'n 23" Apple scherm...

[ Voor 9% gewijzigd door BaT op 12-11-2006 15:27 ]

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik moet aanstaande maandag de HDD opsturen naar MS.
De winkel wilde absoluut niet helpen en daarnaast kon er geen goeie dag meer vanaf.
Ze zouden dan nog wel met het hoofdkantoor bellen om te vragen of het geruild mocht worden, maar verwacht er absoluut niets van.
Dus maandag middag maar even naar het postkantoor en dan zodra zij hem binnen hebben krijgen wij een nieuwe terug.
*zucht*, gelukkig kunnen we van iemand een memorycard lenen for the time being.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

Arunia schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:23:
De winkel wilde absoluut niet helpen en daarnaast kon er geen goeie dag meer vanaf.
Ze zouden dan nog wel met het hoofdkantoor bellen om te vragen of het geruild mocht worden, maar verwacht er absoluut niets van.
Dus maandag middag maar even naar het postkantoor en dan zodra zij hem binnen hebben krijgen wij een nieuwe terug.
Lekkere winkel (toch niet Central point he :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
peppie71 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:33:
Ik heb vandaag mijn 360 eindelijk aan live gehangen. Ik ben mega enthousiast. Wat lekker soepel allemaal. Maar ik zag dat ik nu een silver abbonnement heb. Ik dacht dat je een maand gold kreeg bij een premium? Is er een manier om dit te activeren?

Misschien omdat het komt, omdat ik het nog niet kon registreren? (site geeft problemen "probeer het later nog eens"
Psies, zelfde probleem hier. Sinds dinsdag staat de 360 premium hier, en heb hem vrijdag aan live gehangen. Ook ik heb alleen een silver abbo.. Vroeg me ook al af of ik iets fout deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:10
Ik kan hem nog steeds niet registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:46
UltraSub schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:55:
[...]

Psies, zelfde probleem hier. Sinds dinsdag staat de 360 premium hier, en heb hem vrijdag aan live gehangen. Ook ik heb alleen een silver abbo.. Vroeg me ook al af of ik iets fout deed :)
Ik heb hem vorige week voor het eerst aan live gehangen op woendag en toen koos ik voor silver en zei hij dat ik recht had op gold en maakte dat er automatisch van voor 1 maand. Anders moet je microsoft even contacten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 18:47
Arunia schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:23:
Nou daar ben je dan mooi klaar mee want dan kan je dus verzendkosten dokken.... postkantoor verstuurt het niet naar Duistland zonder dat je zelf de verzendkosten betaalt... zie mijn eerdere posts over de brakke Wireless controller. :(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 23:34

Smarron

The bend

Kaasje123 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:36:
Ik heb hem vorige week voor het eerst aan live gehangen op woendag en toen koos ik voor silver en zei hij dat ik recht had op gold en maakte dat er automatisch van voor 1 maand. Anders moet je microsoft even contacten :)
Exact, gewoon voor Silver kiezen en dan wordt vanzelf de actie toegekend dat je 1 maand gold krijgt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Smarron schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:29:
[...]
Exact, gewoon voor Silver kiezen en dan wordt vanzelf de actie toegekend dat je 1 maand gold krijgt.
klopt, net voor het eerst geregistreerd op live, na 11 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155811

Angeloonie schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:33:
[...]

Mijn wireless controller heeft hetzelfde, alleen met rechts.

gelukkig speel ik bijna geen spellen waar je die nodig hebt, maar het blijft irritant :P
Ik heb het met de RB button en ik heb m maar opgestuurd.. kost toch maar 4 euro..
weet eimand trouwens hoe lang het duurt voordat je weer een nieuwe hebt..? ik heb m anderhalve week geleden opgestuurd.. De vrijdag voor de vorige vrijdag:P. En volgens hun zou ik m deze week moeten krijgen.. best naaiend als je net Splinter cell en PES6 had gekocht.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 155811 op 12-11-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 23:03
Chaser2600 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:22:
Volgens mij is het nog niet vermeld maar voor de Mac fans onder ons..
Connect360 ondersteunt nu ook het streamen van WMV videos vanaf een Mac!
http://www.nullriver.com/index/products/connect360
Heeeel erg bedankt! werkt idd buitengewoon erg goed :) Thx m8
moet alleen nog even kijken welke filmpjes hij precies pakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-05 21:20
superpolm schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:03:
deze vraag zal weleens voorbij gekomen zijn, maar ik vroeg
me af of ik mn Xbox controller voor de pc ook op de 360 kan
aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52

TheVMaster

Moderator WOS
Eh..ff voor de volledigheid : Je hebt een XBOX (360) controller gekocht voor op je pc en nu vraag je of die op je XBOX 360 werkt?

Volgens mij werkt een XBOX360 controller altijd op een 360 :+. Die PC-versie voor de 360 is volgens mij gewoon de kabelversie van de 360 controller met een extra diskette (of cd?) met een pc driver.

Dus ja hij werkt (natuurlijk) ook gewoon op een 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

MetroidPrime schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:15:
Ik lees net het gerucht dat Konami Hideo Kojima probeert over te halen om Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360 te poorten. Het zou wel erg mooi zijn als dat zou kloppen, nu alleen MGS3 nog.
Puur politiek, ze willen gewoon meer knaken van Sony als exclusiviteitspremie.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
TheVMaster schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:04:
[...]

Eh..ff voor de volledigheid : Je hebt een XBOX (360) controller gekocht voor op je pc en nu vraag je of die op je XBOX 360 werkt?

Volgens mij werkt een XBOX360 controller altijd op een 360 :+. Die PC-versie voor de 360 is volgens mij gewoon de kabelversie van de 360 controller met een extra diskette (of cd?) met een pc driver.

Dus ja hij werkt (natuurlijk) ook gewoon op een 360 :)
ja klopt met extra driver. maar hij is met usb kabel, voorin past ie niet, als ik em achterin doe dat herkent ie em niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-05 10:08
Ik heb een xbox 360 bestelt (ergens volgende week krijg ik um binnen) maar nu vroeg ik me af of het al moglelijk was om 1600*1200 te draaien op een lcd scherm (heb hier een 20" staan) aan gezien de resolutie wel omhoog is gegaan bij de laatste update en omdat 1080p meer pixels heeft dan 1600*1200 zou het toch moete kunnen.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30
superpolm schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:10:
[...]

ja klopt met extra driver. maar hij is met usb kabel, voorin past ie niet, als ik em achterin doe dat herkent ie em niet?
Hij moet anders toch echt voorin!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:38

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb een beetje een vreemd probleem ontdekt met mijn draadloze controller. Als ik de accu er in heb zitten en ik zet de Xbox 360 uit, dan gaan alle vier lichtjes op de controller heel zwakjes branden. Ze branden zo zwak dat je het alleen in het donker kunt zien. Na een paar minuten stoppen ze met branden en gaat het lichtje rechtsboven heel zwakjes snel knipperen(ook alleen in het donker te zien). Dit gebeurt alleen met de accu en niet als ik er batterijen in stop.

Ik heb de 360 nu al bijna een jaar, maar heb dit nog nooit eerder gemerkt. Heeft iedereen hier "last" van of is er iets mis met mijn controller?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
djmantri schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:39:
[...]

Hij moet anders toch echt voorin!
er past toch echt geen usb in de voorkant zo te zien, of moet ik een verloopstukje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

superpolm schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:53:
[...]

er past toch echt geen usb in de voorkant zo te zien, of moet ik een verloopstukje hebben?
Open dat klepje aan de rechterkant (of onderkant als je 'm rechtop hebt staan) eens voor de gein :D
MetroidPrime schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:47:
Ik heb de 360 nu al bijna een jaar, maar heb dit nog nooit eerder gemerkt. Heeft iedereen hier "last" van of is er iets mis met mijn controller?
Nee, same here man. Ik vond het ook al vreemd, maar het zal wel een reden hebben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
.KeN. schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:58:
[...]

Open dat klepje aan de rechterkant (of onderkant als je 'm rechtop hebt staan) eens voor de gein :D
hehe snugger.....bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

MetroidPrime schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:47:
Ik heb een beetje een vreemd probleem ontdekt met mijn draadloze controller. Als ik de accu er in heb zitten en ik zet de Xbox 360 uit, dan gaan alle vier lichtjes op de controller heel zwakjes branden. Ze branden zo zwak dat je het alleen in het donker kunt zien. Na een paar minuten stoppen ze met branden en gaat het lichtje rechtsboven heel zwakjes snel knipperen(ook alleen in het donker te zien). Dit gebeurt alleen met de accu en niet als ik er batterijen in stop.

Het lampje rechtsboven bij mij brand altijd als me controller uitstaat, heb het een tijd geleden opgemerkt, is me daarvoor nooit opgevallen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156423

king of rats schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:11:
Ik heb een xbox 360 bestelt (ergens volgende week krijg ik um binnen) maar nu vroeg ik me af of het al moglelijk was om 1600*1200 te draaien op een lcd scherm (heb hier een 20" staan) aan gezien de resolutie wel omhoog is gegaan bij de laatste update en omdat 1080p meer pixels heeft dan 1600*1200 zou het toch moete kunnen.
Kan niet, ik had op 1440x900 gehoopt, blijkbaar is alleen 1080p erbij gekomen met de VGA en component, dus alleen 1920x1080!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Anoniem: 156423 schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:53:
[...]

Lekkere winkel (toch niet Central point he :P)?
Nee, Intertoys.
Ze bellen vanmiddag terug. Ben benieuwd of we het bij hen mogen ruilen, denk het niet overigens.
Vanmiddag maar naar het postkantoor om te verzenden.
Ik heb trouwens gevonden via Google dat de Kodak, HP en wat nog meer repair centers ook in dat gebouw zitten.
Nu alleen even kijken hoe ik dat adres op het pakje neer moet zetten.
Er staan namelijk teveel gegevens voor mijn idee:
Xbox Repair Center Teleplan Rhein main Gmbh
Feldstrasse 16
64331 Weiterstadt
Deutschland

Ik neem aan dat ik het zoals hierboven op het pakje moet zetten.

Ik ben uberhaupt blij dat we een memory card kunnen lenen van een vriend van ons bij een gameswinkel, anders was het echt niet grappig geweest.
Overigens hebben we wel besloten om dan maar gewoon wat meer geld neer te tellen in het vervolg en spullen dan daar maar te halen. Daar wordt je tenminste niet afgewimpelt.
Het gaat mij bij de Intertoys gewoon om de manier waarop ze je opzij schuiven.

Nu maar kijken hoe lang het gaat duren voordat we de schijf weer terug hebben. Ze hebben het nog steeds druk met die fall update. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Xbox 360 Premium + Memory Card + Viva Pinata voor 350 euro :o

Check hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-04 20:29
devv05 schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:25:
Xbox 360 Premium + Memory Card + Viva Pinata voor 350 euro :o

Check hier!
Is geen premium volgens mij, maar zonder hdd etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

drmbs schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:28:
[...]

Is geen premium volgens mij, maar zonder hdd etc....
Heb je wel de moeite genomen om de productomschrijving te lezen?

Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt. Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 20 GB (incl.)waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan, een hoofdtelefoon voor Xbox Live en een draadloze controller voor mobiele, zorgeloze Xbox Live® actie.

De Xbox 360 wordt compleet geleverd met: Draadloze controller met 9 meter bereik 20Gb harde schijf (afneembaar) Hoofdtelefoon voor Xbox Live Ethernet connectiviteit kabel HD AV kabel met SCART-adapter.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 13-11-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:54
Dat is wel een hele mooie set, maar ik denk dat het toch een foutje is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-04 11:36

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

superpolm schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:53:
[...]

hahahahahaha RTFM ;)
Al moet ik zeggen dat het wel mooi weggewerkt is aan de voorkant.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
M@cer schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:51:
Denk het niet, er staat bij ook adviesprijs 399 euro, internetprijs 350 euro. Volgens mij bedoelen ze Core maar dat staat er niet.

[ Voor 22% gewijzigd door .GoO op 13-11-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

M@cer schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:51:
99% zeker dat het een Core moet zijn en de dames/heren bij Bartsmit een foutje hebben gemaakt. Wat niet wil zeggen dat je niet gewoon kunt bestellen, de "van 399 voor 349" sectie maakt het aannemelijk genoeg dat jij kunt hardmaken de aanbieding oprecht te geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zit ook te twijfelen, want het is wel een heel erg goedkope aanbieding, wie neemt contact op met bart smit? ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Je gaat ze toch niet op hun (eventuele) fouten wijzen? Ik zou er lekker van profiteren iig.

De Xbox 360 wordt compleet geleverd met: Draadloze controller met 9 meter bereik 20Gb harde schijf (afneembaar) Hoofdtelefoon voor Xbox Live Ethernet connectiviteit kabel HD AV kabel met SCART-adapter Silver Abonnement Xbox Live (geen multiplayer mogelijkheid!) Xbox Live Gold abonnementsprijzen (los te koop, zonder creditcard): 1 maand 6,99 euro 3 maanden 19,95 euro 12 maanden 59,99 euro

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 13-11-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Slasher schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:02:
Ik zit ook te twijfelen, want het is wel een heel erg goedkope aanbieding, wie neemt contact op met bart smit? ;)
Niet contact opnemen! Gewoon bestellen en screenshot nemen ter bewijs.

Het is een zeer aannemelijke prijs dus je kunt het denk ik wel hard maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kaasje123 schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:36:
[...]

Damn, nou snap ik het probleem.
Mijn xbox live id is aangemaakt via het web, en is "recovered" vanaf het console.
Microsoft maar bellen dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

devv05 schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:16:
[...]

Niet contact opnemen! Gewoon bestellen en screenshot nemen ter bewijs.

Het is een zeer aannemelijke prijs dus je kunt het denk ik wel hard maken.
Mwah je bent alsnog van hun coulance afhankelijk, daar er gegarandeerd in de webwinkelvoorwaarden staat dat "typfouten en contentfouten voorbehouden zijn en geen recht op koop doen ontstaan" of dat soort onzin. Maar zeker het proberen waard als je toch wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
superpolm schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:10:
[...]

Hoezo voorin past hij niet? Volgens mij (ik heb alleen wireless controllers) zijn de standaard controllers voorzien van USB. En voorop de 360 zit gewoon 2 x USB hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
curry684 schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:26:
[...]

Mwah je bent alsnog van hun coulance afhankelijk, daar er gegarandeerd in de webwinkelvoorwaarden staat dat "typfouten en contentfouten voorbehouden zijn en geen recht op koop doen ontstaan" of dat soort onzin. Maar zeker het proberen waard als je toch wil :P
Inderdaad ik denk niet dat ze daar in zullen trappen. Er staat vast en zeker ergens heel klein typfouten voorbehouden. EN als je hem toch besteld dat je dan gewoon de core krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Kaasje123 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:29:
[...]

Inderdaad ik denk niet dat ze daar in zullen trappen. Er staat vast en zeker ergens heel klein typfouten voorbehouden. EN als je hem toch besteld dat je dan gewoon de core krijgt.
Die kan je dan dus weigeren. Er staat heel duidelijk in de tekst dat de HDD erin zit. En echt ongeloofwaardig is de prijs niet als het een aanbieding betreft. Het is natuurlijk wel even wat anders dan de TV bij de Otto voor 99 euro of zoiets. Ik zou hem gewoon bestellen en weigeren als het de core is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Tuurlijk kun je weigeren, die disclaimer werkt beide kanten op natuurlijk :) Eindresultaat blijft dat je er niets beter van wordt :P

Had ik al gezegd dat Gears een idioot geile game is btw? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Laatst online: 05-05 12:04
spoiler: vraagje in missie 4
Mensen hellupp, ik ben nu in die missie dat ik een vergadering moet afluisteren.. Ben al zo lang bezig, kom er maar niet uit.. Anybody Help me!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
curry684 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:14:
Tuurlijk kun je weigeren, die disclaimer werkt beide kanten op natuurlijk :) Eindresultaat blijft dat je er niets beter van wordt :P

Hoe zeker weet je dat het fout is. Misschien gaat het kreng toch wel in prijs zakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MintyDoerak schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:20:
spoiler: vraagje in missie 4
Mensen hellupp, ik ben nu in die missie dat ik een vergadering moet afluisteren.. Ben al zo lang bezig, kom er maar niet uit.. Anybody Help me!!
Ervan uit gaande dat je op Splinter Cell DA doelt (was handig geweest :+ ) check je inventory eens. Iets met een laser microphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
Steeds als ik mijn 360 aanzet en ik ga inloggen bij live, dan moet ik mijn emailadres en wachtwoord opgeven. Vervolgens recovered hij mijn account. Hoe kan ik dit verhelpen?

Er staan nu 4 accounts op de 360, hoe kan ik deze wissen?

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
peppie71 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:34:
Steeds als ik mijn 360 aanzet en ik ga inloggen bij live, dan moet ik mijn emailadres en wachtwoord opgeven. Vervolgens recovered hij mijn account. Hoe kan ik dit verhelpen?

Er staan nu 4 accounts op de 360, hoe kan ik deze wissen?

Bedankt!!
Is je account corrupt?
Je kunt naar de laatste blade gaan en de optie memory kiezen.
Daar naar accounts oid en dan kun je daar de accounts verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
geen idee, ik heb mijn account zaterdag aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Ja..al tig keer O-) Maar dat geeft niet. 'k ga zelf aankomend weekend maar een proberen GoW te scoren. Eerst maar even een paar games inleveren bij de FRS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:09:
[...]

Ja..al tig keer O-) Maar dat geeft niet. 'k ga zelf aankomend weekend maar een proberen GoW te scoren. Eerst maar even een paar games inleveren bij de FRS....
Welke dag komt Gears of War officieel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Walkman schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:32:
[...]

Welke dag komt Gears of War officieel uit?
Volgens op 17 nov in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

17 november ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
OMG!

De Intertoys belde net. Ze mogen van het hoofdkantoor de Xbox 360 innemen.
Dit is alleen vandaag en voor sluitingstijd.
Dus we krijgen en nieuwe, wij moeten de oude inleveren met de klachten en zij
gaan het verder regelen met Microsoft.
Één woord: _/-\o_
Vanavond dus weer gamen!
Overigens was diegene nog heel aardig aan de telefoon, dus we kunnen ons persoonlijk vendetta wel weer stoppen. :+
Wat een beetje zeuren al niet kan doen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik ben benieuwd of hij dan nog te vinden is 's avonds....wordt denk ik 's middags in de pauze op jacht naar een exemplaar :) (gears of war heb ik het dan over natuurlijk)

[ Voor 15% gewijzigd door Walkman op 13-11-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

S2S

Walkman schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:10:
Ik ben benieuwd of hij dan nog te vinden is 's avonds....wordt denk ik 's middags in de pauze op jacht naar een exemplaar :) (gears of war heb ik het dan over natuurlijk)
Vast niet, ik verwacht eerder Woensdag en mss Dinsdag.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 12:44

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

GoW is da shizzles.

Casual rush je in co-op er echt doorheen. Hardcore begint eind spannend te worden.
Hier ga je sneller dood. AI van je vijanden is ook 10x hoger ze schieten nu ook gerichter.

Graphics zijn dope. Op mn lcd heb ik heel heeeel soms last van een lijn die dan trilt.
Ik ben benieuwd of hij dan nog te vinden is 's avonds....wordt denk ik 's middags in de pauze op jacht naar een exemplaar (gears of war heb ik het dan over natuurlijk)
Gears Of War is heir pas 17 nov officieel in de winkel te halen

[ Voor 17% gewijzigd door crzyhiphopazn op 13-11-2006 15:22 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
curry684 schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:57:
[...]

99% zeker dat het een Core moet zijn en de dames/heren bij Bartsmit een foutje hebben gemaakt. Wat niet wil zeggen dat je niet gewoon kunt bestellen, de "van 399 voor 349" sectie maakt het aannemelijk genoeg dat jij kunt hardmaken de aanbieding oprecht te geloven ;)
waarom, zo'n ongelofelijke prijs is het niet ? ze hebben wel vaker kortingen zo haalde ik mijn premium vorige week op voor 328 euro totaal. :)

btw, GoW vind ik toch zwaar meevallen, doe mij maar cod3 ofzo, heb zowat alle shooters gespeeld die mogelijk zijn dan vind ik pers. ut nog mooier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

fusion.fake schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:09:
[...]

waarom, zo'n ongelofelijke prijs is het niet ? ze hebben wel vaker kortingen zo haalde ik mijn premium vorige week op voor 328 euro totaal. :)

btw, GoW vind ik toch zwaar meevallen, doe mij maar cod3 ofzo, heb zowat alle shooters gespeeld die mogelijk zijn dan vind ik pers. ut nog mooier O-)
Meevallen das mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

AzN_cRzY schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
[...]

Casual rush je in co-op er echt doorheen. Hardcore begint eind spannend te worden.
Hier ga je sneller dood. AI van je vijanden is ook 10x hoger ze schieten nu ook gerichter.
Gisteren m'n eerste Insane achievement ingetikt :Y) Die ga je overigens denk ik echt niet solo doen, daarvoor heb je keihard een goede coopplayer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

curry684 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:07:
[...]

Gisteren m'n eerste Insane achievement ingetikt :Y) Die ga je overigens denk ik echt niet solo doen, daarvoor heb je keihard een goede coopplayer nodig.
Mietje... :Y)

Ik kan niet wachten tot GoW in mijn XB360 gestopt kan worden. Helaas zondag pas, maar ja, dan wordt het meteen een flink stuk doorblazen.

offtopic:
Kunnen sommige GoW-dingetjes als spoiler worden getikt; niet iedereen heeft buitenlandse/review edities

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik spoil gewoon niets, heb ik die tags ook niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Laatst online: 12:44

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

Dus dat. Welke achievement is dat?? Ik heb een goede co-op player wel zo een 3 :P (4 met jou erbij. hahahaha). Vanavond nodig ik je ut voor een sessie :+ (hardcore, misschien een berserker op insane WHUHAHAHA)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Het lijkt me dat coop insane stand nog weer net iets moeilijker als sp insane, maar dat weet jij vast beter als ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Exact zelfde game, je hebt alleen een intelligentere, adaptievere medespeler, en je hoeft pas te restarten als je allebei dood bent, kunt elkaar namelijk reviven in coop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

[...]

Vreemd, wilde vorige week 2e 360 halen ( wijt het aan afkickverschijnselen - hoop deze week eindelijk mijn box gerepareerd of nieuw weer terug te krijgen, nu dus ruim 3 weken zonder :( ... ) maar alleen bij een leuke aanbieding ( premium incl. spel ). Zou wel wat voor op de slaapkamer zijn.

Anyway, vrijdag xbox-support gebeld, wordt ie vandaag verstuurd !!!. Dus toch maar money in the pocket gehouden. :)

In elk geval heb ik deze aanbieding niet gezien bij bart smit (online of in winkel) ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben121689
  • Laatst online: 26-01 17:14
Het spel is inderdaad werkelijk prachtig. Ik denk toch een van de eerste echte nextgen games! Daarnaast bied het spel ontzettend veel multiplayer mogelijkheden, waaronder CO-OP mode. Minpunt is inderdaad het bloed van jouw personage. Het ziet er echt uit als een dikke curry fontein. Ik heb zelf nog weinig tijd gehad om het spel te spelen, maar voor zover ik gezien heb lijkt dit absoluut de titel van het jaar te worden.

PS. Ik ga het spel "bij de weg" ook kopen. Ik ben van mening dat aan een goed spel wel verdiend mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
curry684 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:47:
Exact zelfde game, je hebt alleen een intelligentere, adaptievere medespeler, en je hoeft pas te restarten als je allebei dood bent, kunt elkaar namelijk reviven in coop ;)
Oke dan :) Heb vaak gezien dat in coop modes je iets sneller dood gaat, en er meer enemies zijn, maar nu dus niet. Coop ftw! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
[...]

gekocht of gewdownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sinds wanneer kun je een achievement downloaden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30
[...]

Heb CoD3 hier ook en moet zeggen dat de game geweldig is. Hoop alleen wel dat ze snel een patch voor de MP uitbrengen zodat je geen problemen meer hebt met het verbinden naar een game en dat die ranked matches ook eens gaan werken.
Verder topgame.

Alleen denk ik dat je bij GoW wat meer geduld moet hebben. Het moet je inderdaad aanspreken, maar ik wil hem alleen al voor de graphics hebben :)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
TheVMaster schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:13:
[...]

Sinds wanneer kun je een achievement downloaden? 8)7
Wat dacht je van het spel zelf? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
Ben rond een uur of 6 gebeld door iemand van de xbox support. hij vond dat mijn zaak redelijk lang open stond.
Hij wist mij te vertellen dat je je xbox 15 dagen na verzending terug kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Woei, CoD3 is echt vet! SP is redelijk scripted zoals we gewend zijn (je kan nu wel bommen plaatsen wat interactiever doen, maar dat is niet meer dan een gimmick). Speel nu met de Britten, maar net even MP gedaan en daar draait de game toch wel om :).

Zijn er hier meer Tweakers die de MP spelen? Zo ja --> Mijn gamertag is WolfsNL, misschien kunnen we eens een potje knallen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Kaasje123 schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:03:
[...]

Wat dacht je van het spel zelf? :')
Wat dacht je van "reviewexemplaar in je brievenbus" :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

interessante vergelijking tussen 360 en ps3:

a picture says more than 1,000 words....

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1119977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Anoniem: 87302 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:46:

Zijn het geen PS2 screens? Anders heeft Sony een probleem...

Weet trouwens iemand of de NTSC J versie van GoW op Play-Asia ook regiovrij (en Engels) is net als de normale NTSC? Tony Hawk Project 8 en Rainbow Six: Vegas staan op de site ook als NTSC J en die schijnen ook regiovrij te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
curry684 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:30:
[...]

Wat dacht je van "reviewexemplaar in je brievenbus" :z
Dat kan ook natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
Anoniem: 87302 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:46:

ik vind een paar foto's nog niet erg betrouwbaar.
zoals op t topic wat jij linkt ook al genoemd word, tekst is ook erg blury, is het wel goed vergelijkingsmateriaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

devv05 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:59:
[...]

Weet trouwens iemand of de NTSC J versie van GoW op Play-Asia ook regiovrij (en Engels) is net als de normale NTSC? Tony Hawk Project 8 en Rainbow Six: Vegas staan op de site ook als NTSC J en die schijnen ook regiovrij te zijn?
Als ze niet bij de afdeling "REGION FREE GAMES" staan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ze niet regiovrij zijn.. Gears Of War staat wel bij die afdeling overigens (en THP8 komt er vast nog wel te staan), maar is uiteraard al uitverkocht. http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html
En als je op een spel zelf klikt zie je "further compatibility" staan.. als er drie groene checks staan is 'ie regiovrij.. anders niet. Zo moeilijk is het niet toch.. of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Weet iemand of er mogelijkheden zijn om de output van de optische out harder te zetten?
Als ik naar mijn HK AVR130 kijk, vind ik dat ik die behoorlijk harder moet zetten als normaal als ik de xbox ingang selecteer. Best irritant, voornamelijk met muziek streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ken niet wachten tot ik Gears of Wars weer kan spelen. Vriend van me schrijft voor wat bladen en die heeft ook review copy gehad 2 weken terug maar mocht er tot 7 november niks over zeggen wegens NDA maar goed ik heb een tijdje CoOP met hem gedaan en vond het echt een super spel. Heb hem zelf natuurlijk ook gepreorderd en zit nu met smart te wachten om hem weer te spelen :D.

Ben in de tussen tijd maar weer eens begonnen met Oblivion te doen eigenlijk toch ook best wel een stoer spel ik heb nu weer wat meer tijd sinds ik gestopt met met World of Warcraft spelen en dat was eigenlijk beste keuze ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:54
UltraSub schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:02:
Weet iemand of er mogelijkheden zijn om de output van de optische out harder te zetten?
Als ik naar mijn HK AVR130 kijk, vind ik dat ik die behoorlijk harder moet zetten als normaal als ik de xbox ingang selecteer. Best irritant, voornamelijk met muziek streamen.
Volgens mij is dat een instelling op je versterker. Ik heb daar trouwens geen last van met de AVR330

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
M@cer schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:44:
[...]

Volgens mij is dat een instelling op je versterker. Ik heb daar trouwens geen last van met de AVR330
Ach ja, dat zou natuurlijk ook kunnen, dat ik op de versterker die ingang standaard al ga plussen.. Het is per slot van rekening toch altijd de 360 die daar op staat. Thanks for the tip, ga straks eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Gisteren weer even Kameo gespeeld. De nieuwe Xbox houdt zich goed, we hebben ook een nieuwe drive welke zeker vele malen stiller is.
Klopt het dat de problemen met de Fall update opgelost zijn? Zijn er nog nieuwe problemen? Als het veilig is, ga ik vanavond updaten.

Ik zou graag Gears of War willen proberen, maar ik ben bang dat ik meer zit te rotzooien met de controls dan dat het ook echt lekker speelt voor mij.
Wie weet, er zat toch een multiplayer optie bij? Was dat split-screen? Ik hoop het wel, misschien dat m'n vriendin dan zin heeft om coop te spelen.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 14-11-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:04:
Gisteren weer even Kameo gespeeld. De nieuwe Xbox houdt zich goed, we hebben ook een nieuwe drive welke zeker vele malen stiller is.
Klopt het dat de problemen met de Fall update opgelost zijn? Zijn er nog nieuwe problemen? Als het veilig is, ga ik vanavond updaten.

Ik zou graag Gears of War willen proberen, maar ik ben bang dat ik meer zit te rotzooien met de controls dan dat het ook echt lekker speelt voor mij.
Wie weet, er zat toch een multiplayer optie bij? Was dat split-screen? Ik hoop het wel, misschien dat m'n vriendin dan zin heeft om coop te spelen.
Ja er zit een splitscreen optie bij in GoW. En het speelt echt super moet ik zeggen zelfs in splitscreen. Ik heb het op een LCD monitor gedaan (die gewoon voor een pc gebruikt word 17 inch) en een 72cm Sony Trinitron TV en op beide speelde het echt super. En de kwaliteit los was echt nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Alle problemen met de Fall Update zijn opgelost afgezien van wat hardnekkige maar unconfirmed geruchten dat je vaker freezes krijgt: ik zit zelf ook op 3 of zo sinds de update tegen 1 de voorafgaande 6 maanden.

De splitscreen van Gears loopt super, en neemt geen compromissen op kwaliteit. Via Live beiden fullscreen is het wel beter ;)

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 14-11-2006 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ok, m'n vriendin zei toch al dat ik er voor moest gaan sparen (omdat ik het er over had), maar samen is toch een stuk leuker. We hebben een redelijk formaat HDtv, dus dat komt denk ik ook wel goed. Ik hoop over een jaartje een grotere voor in de huiskamer aan te schaffen. Tussen de 107 en 146 cm diagonaal. Eerst maar eens uitzoeken of het inbranden bij plasma's al een beetje verholpen is (nee, geen reply's hier, anders gaan we weer offtopic ;) ).
Overigens via Live is voor mij niet te doen aangezien we vaak samen spelen en ook samen wonen. 2 360's is dan ook weer zoiets. Daarnaast denk ik dat ik voorlopig geen Live Gold abo zal nemen aangezien ik iedere maand betaal voor FFXI (niet op de 360 overigens, maar denk dat ik hem daar voor m'n meiske ga halen. Ze speelt dit soort spellen liever op een console, maar ja. Aan een Toetsenbord zal ze niet ontkomen).

Maar, eerst FF3 voor de DS en Zelda voor de GameCube, alhoewel het misschien wel te combineren is. :+

Nu nog even contact met MS opnemen zodat de registratie van de oude 360 geannuleerd wordt en de nieuwe geregistreerd, daarnaast nog aangeven dat de HDD niet meer opgestuurd hoeft te worden. Heb alleen geen zin om te bellen, dus ga denk ik even een mailtje sturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 14-11-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
.KeN. schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:20:
[...]

Als ze niet bij de afdeling "REGION FREE GAMES" staan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ze niet regiovrij zijn.. Gears Of War staat wel bij die afdeling overigens (en THP8 komt er vast nog wel te staan), maar is uiteraard al uitverkocht. http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html
En als je op een spel zelf klikt zie je "further compatibility" staan.. als er drie groene checks staan is 'ie regiovrij.. anders niet. Zo moeilijk is het niet toch.. of ?
Even Play-Asia.com over de NTSC J versie van Gears of War:
Hi devv05,

thank you for contacting Play-Asia.com.

The Asian version is actually region free. Do you still want to change the
order?

In case of any further question please do not hesitate to contact us
again.

Best regards,

Tony
Play-Asia.com
Dus dat het er niet bij staat zegt in dit geval niets. Bij Rainbow Six: Vegas en THP8 staat ook NTSC J maar ik ga er vanuit dat die ook gewoon voor ons speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:27
WeAreLegion schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:16:
... vond het echt een super spel. Heb hem zelf natuurlijk ook gepreorderd en zit nu met smart te wachten om hem weer te spelen :D. ...
Kan iemand mij vertellen of het handig is om GOW te pre-orderen? M'n bro heeft 'm al gespeeld en ik moet 'm zekers hebben!
Dit qua voorraad/levertijd etc. Oftewel, als ik 'm pre-order krijg ik 'm dan op de 17e geleverd of is er genoeg voorraad in de winkels om 'm gewoon daar maar ff te halen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
allesflex schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:41:
[...]

Kan iemand mij vertellen of het handig is om GOW te pre-orderen? M'n bro heeft 'm al gespeeld en ik moet 'm zekers hebben!
Dit qua voorraad/levertijd etc. Oftewel, als ik 'm pre-order krijg ik 'm dan op de 17e geleverd of is er genoeg voorraad in de winkels om 'm gewoon daar maar ff te halen?? :?
Tja, dat ligt aan de winkel. Daar kunnen wij dus geen uitspraak over doen. Het lijkt me zoiezo wel slim om hem te pre-orderen. Om er in iedergeval zeker van te zijn dat je hem hebt. Overigens zal er altijd wel een winkel zijn die hem op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Arunia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:35:
Overigens via Live is voor mij niet te doen aangezien we vaak samen spelen en ook samen wonen. 2 360's is dan ook weer zoiets.
Huh? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
devv05 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:39:
[...]

Dat is goed nieuws, hij is daar wel heel goedkoop.....helaas ben ik te ongeduldig en zal 'm toch wel vrijdag hier gewoon gaan halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Walkman schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:55:
[...]

Dat is goed nieuws, hij is daar wel heel goedkoop.....helaas ben ik te ongeduldig en zal 'm toch wel vrijdag hier gewoon gaan halen....
Me2, halen en direct spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dus dat het er niet bij staat zegt in dit geval niets. Bij Rainbow Six: Vegas en THP8 staat ook NTSC J maar ik ga er vanuit dat die ook gewoon voor ons speelbaar zijn.
Ligt gewoon aan de publisher. Zowel MGS als Ubi hebben nog geen enkele keer regionlocks aangezet, zelfs Assassin's Creed is reeds confirmed region-free. Activision daarentegen gebruikt ze afaik wel hier en daar, dus van THP8 zou ik niet al te hard uitgaan tot er solid confirmation is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Tja, speel graag met m'n vriendin. Ja, ook games.
Denk dat ik het een beetje verkeerd verwoord heb en anders geinterpreteerd tegenover wat er bedoeld werd.
Maar ja, dat hangt weer samen met het niet willen betalen voor een gold abonement om samen met of tegen anderen online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik snap gewoon het probleem niet :) Mijn vriendin heeft ook een eigen gamertag met Silver account, en die blijft met 'r fikken van mijn Gold account af :P

En in een aantal MP games kan een 2e Silver user of zelfs een guest meeliften op de Gold van de hoofdspeler (!).

[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 14-11-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
haha, dat maakt me ook niet uit. Zij wil ook geen Gold account omdat ze geen zin heeft om ervoor te betalen. Of ze nou wel of niet van hetzelfde Gold account gebruik zou maken is niet echt interessant voor mij (als we dat zouden hebben that is).
Dat meeliften is dan wel weer gaaf. Overigens hebben wij nou niet echt interessante spellen waarvoor we een Gold account nodig hebben.
Misschien als zowel de 360 als de gewone Xbox met hetzelfde account online kunnen.

Ach, splitscreen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Arunia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:46:
[...]

Tja, dat ligt aan de winkel. Daar kunnen wij dus geen uitspraak over doen. Het lijkt me zoiezo wel slim om hem te pre-orderen. Om er in iedergeval zeker van te zijn dat je hem hebt. Overigens zal er altijd wel een winkel zijn die hem op voorraad heeft.
ik denk dat gow pre-orderen alleen nodig is voor de limited edittion en die intereseert me toch niet. Ik wil dat spel zsm hebben boekies en t-shirts intereseren me niet. Speciaal voor dit spel een xbox 360 aangeschaft met mijn broer 2 weken terug. Marcus Fenix here I come 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
[b]Tiesto's Dance4Life te downloaden op Marketplace[/b]

Put on your dancing shoes en ga als een speer naar Xbox Live Marketplace, voor een goed doel. Microsoft steunt Dance4Life, de jongerenafdeling van de Wereld AIDS Campagne, door een video aan te bieden van DJ Tiësto - de nummer één DJ van de wereld - en Faithless-zanger Maxi Jazz. De video is voor 150 Microsoft Points te downloaden op Xbox Live Marketplace en de opbrengst gaat in zijn geheel naar Dance4Life, het van oorsprong Nederlandse initiatief dat vecht voor een wereld zonder HIV en AIDS.

Op de Dance4Life-video staat de officiële 'herkenningsmelodie' van Dance4Life, die afgelopen augustus zijn première beleefde tijdens de openingsceremony van de 16e internationale AIDS-conferentie in Toronto. Tiësto stond zij aan zij met Alicia Keys en sprekers als Bill Gates. De video van de single is vanaf vandaag te downloaden op Xbox Live Marketplace, net als de gratis Dance4Life-promotievideo.

Dance4Life, dat zijn wortels in Nederland heeft, krijgt op het moment vaste vorm in dertien landen. Dit jaar zijn honderdduizenden jonge mensen betrokken bij de Dance4Life-schoolprojecten, die sinds september lopen. Het schoolproject mondt uit in een spetterende finale: een enorm dance event op 25 november - de zaterdag voor Wereld AIDS Dag - in Egypte, Duitsland, Ierland, Kenia, Nigeria, Zuid-Afrika, Tanzania, Rusland, Groot-Brittannie, Vietnam en natuurlijk Nederland. Tienduizenden jonge mensen over de hele wereld dansen met elkaar, in het echt en via satellietverbindingen.

"We zijn er trots op dat we op Xbox Live Marketplace niet alleen digitaal topvermaak voor Xbox 360-gebruikers aanbieden, maar dat we er ook onze bijdrage leveren aan de wereldwijde strijd tegen HIV en AIDS," zegt Richard Teversham van Xbox. "Xbox-eigenaren krijgen, wanneer ze de Dance4Life-video downloaden, de groten der aarde van de dance-scene voorgeschoteld en steunen tegelijkertijd het goede doel."

"Dit is een uitstekende manier om Dance4Life te steunen," zegt Mariet Dingemans, hoofd communicatie van Dance4Life International. "We moedigen dergelijke initiatieven van harte aan, want als we écht iets willen veranderen, dan is de mobilisering van de wereldbevolking cruciaal. Het is goed om te zien dat Xbox Live Marketplace op zo'n positieve manier wordt gebruikt en we zijn Microsoft én de Xbox-gamers dankbaar voor hun bijdrage."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
[...]

[...]

Dus als ik het goed begrijp is de Aziatische versie van Gears of War, die ongeveer 35 euro kost, te spelen op een europese 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Leuk. Doe ik wel even. Is hij in 720P te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nasty Nate schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:28:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is de Aziatische versie van Gears of War, die ongeveer 35 euro kost, te spelen op een europese 360?
Dat begrijp je helemaal goed.
PWM schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:33:
[...]

Leuk. Doe ik wel even. Is hij in 720P te krijgen?
Nee 480P helaas.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.