Daar moet ik je gelijk ingeven; maarja we hebben het niet over de eerste beste 2 bedrijven; nl Microsoft en Ups; dus daar heb ik dan wel weer vertrouwen in. Mijn Xbox360 is vorige week 7 november opgehaald (rond uurtje of 11 's ochtends) en was de volgende dag kwart voor negen (ook in de ochtend) netjes afgeleverd bij het Xbox repair center in Duitsland.Bulls-NL schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:39:
[...]
en waar teken je dan voor? dat alles wat onderweg gebeurd (schade verlies of diefstal) op eigen risico is? en dat het niet 100% zeker is dat je ooit je 360 terug zult ontvangen?
of dat de reparatie kosten voor de klant zijn mocht er aan ge knutselt zijn....
handtekeningen vertrouw ik nooit.
Wat ik wel raar vind dan; is dat vanaf dat moment niks meer te tracen is en er ook geen contact via de mail wordt ondernomen... dus nu maar wachten dan maar. Zal hooguit een weekje duren; wat mij er niet van weerhoud Gears Of War / Call of Duty 3 preventief te kopen alvoor m'n xbox terug is
PS: Is er al bekent of het nou mogelijk wordt je Xbox via DVI aan te sluiten mbv die HD-DVD speler ? Want ik speel nu op een 72cm 100 Hrz breedbeeld tv via composite... en wil toch echt liever full HD kwaliteit op m'n 23" Apple scherm...
[ Voor 9% gewijzigd door BaT op 12-11-2006 15:27 ]