Heeft iemand COD3 al ergens gespot in A'dam ? Ik kon hem gister nergens vinden...
Dank je voor dit antwoord. Ik begon al te denken dat het aan mijn ogen zou liggen maar blijkbaar ben ik niet de enige die lcd pixelig vind (evaren bij mn buurman die een philips lcd heeft) Ik ben het ook met je eens dat waarschijnlijk 720p genoeg moet zijn hoor. Bedoel over x maanden is er toch weer iets beters dan 1080p en zo blijf je bezig.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:53:
[...]
Ik heb een twee jaar oude Panasonic plasma van 37 inch, een SD model. Ik heb de 360 via component aangesloten, waarbij de XBOX op 720p staat. Alhoewel mijn resolutie dus geen 720p is geeft het toch een perfect beeld! Op avforums.com waren mensen die zowel een SD als een HD Panasonic naast elkaar hadden en het beeld vreemd genoeg op de SD nog 'scherper' vonden, vreemd maar waar. Waarschijnlijk omdat er minder pixels zijn op het SD scherm en hij toch het HD signaal moet weergeven in dit kleiner 'pixelgebied'.
Kortom, laat je niet gek maken door SD/HD720p/1080i/1080p en ga gewoon op je eigen ogen af. Ik zweer bij plasma (black = black, kleuren zijn natuurgetrouwer, LCD = pixelig bij gewoon tv beeld, kleuren LCD zijn veel te fel wat goed is voor pc surfen maar niet voor gaming/dvd's) en je kunt al voor 1200 euro een 42 inch Panasonic plasma kopen. Koop geen troep maar alleen goede plasma merken als Pioneer/Nec/Panasonic/Fujitsu/Toshiba en geen Philips/Sony/LG/ etc.
[...]
Kan ik mijn 360 dan handmatig hetzelfde MACadres geven als mijn MacBook?
[edit] Ik lees idd op avforum.com dat veel mensen zeer tevreden zijn met een plasma tegenover een lcd ... zegt genoeg voor me denk ik. Ik vind een 42"scherm voor 1400 de moeite waard om te kopen!
Verwijderd
Never mind... Heb net FRS op de nieuwendijk aan de lijn gehad. Die hebben emVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:11:
Heeft iemand COD3 al ergens gespot in A'dam ? Ik kon hem gister nergens vinden...
Ik ben weg

Iemand COD3 gespot in omgeving Enschede?Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:45:
[...]
Never mind... Heb net FRS op de nieuwendijk aan de lijn gehad. Die hebben em![]()
Ik ben weg
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
De beste plasma's komen van Pioneer, dus als je echt goed wil moet je daar eens naar kijken. Jammer genoeg zijn deze wel duurder en dat is ook de reden dat ik voor Panasonic heb gekozen. Iets minder, maar was 1000 euro goedkoper destijds.Pixxa schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:13:
[...]
Ik zoek eigenlijk een 37"of liever een 42" tv. Ja ik weet iig van de plasma dat die mooi is, baal alleen dat hij geen hd reso heeft. Ik ben bang dat ik toch voor LCD moet gaan. En wat ik in de MM zag staan van LCD vond ik toch minder dan de plasma die mn vader heeft. Maarja de xbox ondersteund nu 1080p ... en ik geloof dat dat wel kwijlen is.
Nu heb ik wel screens gezien van de PS3 + sony lcd en dat zag er wel strak uit. Gek word ik ervan!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
kloptM@cer schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:52:
[...]
De beste plasma's komen van Pioneer, dus als je echt goed wil moet je daar eens naar kijken. Jammer genoeg zijn deze wel duurder en dat is ook de reden dat ik voor Panasonic heb gekozen. Iets minder, maar was 1000 euro goedkoper destijds.
Woot ik kom er net achter dat Rainbow 6 Vegas ook voor de PC uitkomt
Gelukkig maar, dat konden ze zowiezo niet maken om het console only te maken..
(shooters liggen me toch op de PC meer)
nog steeds wel jammer dat COD3 wel console only is (misschien komt daar ook nog verandering in)
Gelukkig maar, dat konden ze zowiezo niet maken om het console only te maken..
(shooters liggen me toch op de PC meer)
nog steeds wel jammer dat COD3 wel console only is (misschien komt daar ook nog verandering in)
[ Voor 20% gewijzigd door Bulls op 08-11-2006 13:12 ]
MAC adressen zijn in principe uniek en zijn normaal gesproken niet handmatig aan te passen. waarschijnlijk wordt er cloning in de router opties bedoeldVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:53:
[...]
Ik heb een twee jaar oude Panasonic plasma van 37 inch, een SD model. Ik heb de 360 via component aangesloten, waarbij de XBOX op 720p staat. Alhoewel mijn resolutie dus geen 720p is geeft het toch een perfect beeld! Op avforums.com waren mensen die zowel een SD als een HD Panasonic naast elkaar hadden en het beeld vreemd genoeg op de SD nog 'scherper' vonden, vreemd maar waar. Waarschijnlijk omdat er minder pixels zijn op het SD scherm en hij toch het HD signaal moet weergeven in dit kleiner 'pixelgebied'.
Kortom, laat je niet gek maken door SD/HD720p/1080i/1080p en ga gewoon op je eigen ogen af. Ik zweer bij plasma (black = black, kleuren zijn natuurgetrouwer, LCD = pixelig bij gewoon tv beeld, kleuren LCD zijn veel te fel wat goed is voor pc surfen maar niet voor gaming/dvd's) en je kunt al voor 1200 euro een 42 inch Panasonic plasma kopen. Koop geen troep maar alleen goede plasma merken als Pioneer/Nec/Panasonic/Fujitsu/Toshiba en geen Philips/Sony/LG/ etc.
[...]
Kan ik mijn 360 dan handmatig hetzelfde MACadres geven als mijn MacBook?
Mediamarkt Enschede gebeld?
Die lui hebben vaak spellen vrij op tijd op voorraad, iig filiaal Hengelo want daar bel ik nog wel eens naar toe.
Verwijderd
Het voormalige hoofd van Atari is niet zo te spreken over Sony
Link:
http://www.redherring.com...tor=EntertainmentAndMedia
quote uit het artikel:
"Q: What about Sony’s PlayStation 3 Strategy?
A: I think Sony shot themselves in the foot… there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live… a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don’t buy hardware, they buy software.
Q: But what about Sony’s success with the PlayStation and PS2? They sold more than 100 million of each system.
A: It wasn’t anything brilliant that they did. With the PS and PS2 it was timing. They had the right pricing at the right time [and were] almost the accidental winner. It would not surprise me if a year from now they’ll be struggling to sell 1 million units. [Factoring in the PS3’s price], I think in the U.S. the number of early adopters you have is actually around 300,000."

Link:
quote uit het artikel:
A: I think Sony shot themselves in the foot… there is a high probability [they] will fail. The price point is probably unsustainable. For years and years Sony has been a very difficult company to deal with from a developer standpoint. They could get away with their arrogance and capriciousness because they had an installed base. They have also historically had horrible software tools. You compare that to the Xbox 360 with really great authoring tools [and] additional revenue streams from Xbox live… a first party developer would be an idiot to develop for Sony first and not the 360. People don’t buy hardware, they buy software.
Q: But what about Sony’s success with the PlayStation and PS2? They sold more than 100 million of each system.
A: It wasn’t anything brilliant that they did. With the PS and PS2 it was timing. They had the right pricing at the right time [and were] almost the accidental winner. It would not surprise me if a year from now they’ll be struggling to sell 1 million units. [Factoring in the PS3’s price], I think in the U.S. the number of early adopters you have is actually around 300,000."
auw, auw ... zelf denk ik ook dat sony diep gaat zinkenVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:37:
Het voormalige hoofd van Atari is niet zo te spreken over Sony![]()
Link:
quote uit het artikel:
[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 08-11-2006 13:41 . Reden: typo ]
Weer echt belangrijk 360 nieuwsVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:37:
Het voormalige hoofd van Atari is niet zo te spreken over Sony![]()
Link:
quote uit het artikel:

Hou toch eens op met modder gooien en wacht gewoon een jaartje af.
Verwijderd
Ik vind dat Fujitsu (niet Fujitsu-Siemens, da's wat anders) de beste en mooiste plasma's maakt, maar zijn nauwelijks te koop en kosten meer dan 3.000 euro. Pioneers zijn overrated en echt geen 3.500 euro waard. De laatste modellen hebben ook nog eens last van mogelijke burn in's! Panasonics zijn 2 keer zo goedkoop en komen echt heel erg dicht bij in de buurt. Als ik zou raten dan Fujitsu=10, Pioneer=9 en Panasonic =9-. Tel uit je winst, als je een een jaar oud Panasonic model koopt ben je 1200 euro kwijt en 1500 euro voor het allernieuwste HD model. Easy choice!M@cer schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:52:
[...]
De beste plasma's komen van Pioneer, dus als je echt goed wil moet je daar eens naar kijken. Jammer genoeg zijn deze wel duurder en dat is ook de reden dat ik voor Panasonic heb gekozen. Iets minder, maar was 1000 euro goedkoper destijds.
Verwijderd
Dit lijkt me toch wel belangrijk Xbox360 nieuws. Als bedrijven liever spellen maken voor de 360 omdat dit voor hun belangrijk is. Dan lijkt dit me wel nieuws.johnnyv.nl schreef op woensdag 08 november 2006 @ 13:41:
[...]
Weer echt belangrijk 360 nieuws![]()
Hou toch eens op met modder gooien en wacht gewoon een jaartje af.
Als jullie bij play-asia een spel bestellen, hoe laten jullie dan "gift" er op zetten om de douane te omzeilen?
Elect a clown, expect a circus.
Bij de bestelling zal het vast wel mogelijk zijn om een opmerking mee te sturen? Dan kan je het daarbij zettenSlasher schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:24:
Als jullie bij play-asia een spel bestellen, hoe laten jullie dan "gift" er op zetten om de douane te omzeilen?
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb dan een probleem. Ik zit bij kw chello en heb mijn MacBook aangesloten op een Airport Expres (soort van wireless router). Ik kan dus mijn 360 niet rechtstreeks op me kabelmodem aansluiten omdat het MAC adres bij kw chello vast staat?Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:49:
[...]
E.e.a hangt af van je internet provider, chello bijvoorbeeld onthoud het MAC adres van de 1e client die connect. Alle andere accepteert ie dan niet, dus als je met Chello direct je 360 in je kabelmodem wil prikken zorg dan dat het MAC adres hetzelfde is als dat van je pc.
Een router ertussen zetten zoals een ander al opmerkte is idd handiger.
Geen probleem hoor. De meeste routers kunnen "MAC Address cloning" doen (en dat heeft niet met je MacBook te makenVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:35:
[...]
Ik heb dan een probleem. Ik zit bij kw chello en heb mijn MacBook aangesloten op een Airport Expres (soort van wireless router). Ik kan dus mijn 360 niet rechtstreeks op me kabelmodem aansluiten omdat het MAC adres bij kw chello vast staat?
Wat je doet is de WAN kant van je router zeggen dat hij net moet doen alsof hij het MAC adres van je Macbook heeft. Je modem zal dan niet merken dat het een ander apparaat is.
Linksys kan het in ieder geval.
http://www.deyterra.com
Kun je niet met een wireless adpater de 360 op je Airport aansluiten?
snif... nog steeds geen CoD3... maandag pas
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vandaag COD3 gehaald, E-Plaza moest hoofdkantoor bellen of ze hem al mochten verkopen... en dat mocht gelukkig
.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
E-plaza waar?The Otherside schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:13:
Vandaag COD3 gehaald, E-Plaza moest hoofdkantoor bellen of ze hem al mochten verkopen... en dat mocht gelukkig.
Verwijderd
Mac cloning is niet mogelijk op de Airport expressD.R. schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:07:
Kun je niet met een wireless adpater de 360 op je Airport aansluiten?
Dus dan is de enige mogelijkheid een wifi adaptor te kopen?
maar die kost weer 80 euro
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 15:25 ]
Mijn ervaring is dat vooral Free Record Shop en Mediamarkt vaak gauw spellen in de schappen leggen, ookal is dit voor de releasedate. Nadeel van FRS is dat ze vaak 5 euro duurder zijn dan andere zaken, maar dat moet je maar voor lief nemen (of ANWB pasje tonen, krijg je 10% korting, m'n ouders hebben die ook, dus dat is mooi voor mij
Mail me ff via p w v l i e t @ g m a i l . c o m[b][message=26810514,noline]davidgilmour schreef op woensdag 08 november 2006 @
Dus dan is de enige mogelijkheid een wifi adaptor te kopen?
maar die kost weer 80 euroErgens anders een goedkoper adresje?
I have no life, and therefore no signature
Verwijderd
Thanks voor de tip van dit programma, heb het gedownload en geinstalleerd ,maar krijg met geen mogelijkheid verbinding vanaf de xbox 360. heb me firewall uitgezet. pc staat toegevoegd op de xbox. windows media connect staat uit (werkte ook niet toen hij nog draaide als service). tversity draait als sevice (started). heb het settings gedeeldte goed ingevuld ,xbox handmatig als apparaat geselecteerd. en een bestand bij sharing toegevoegd. waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd? via wmc heeft het wel gewerkt. kan iemand die tversity heeft draaien op zijn xbox 360 mij aub op weg helpen?
bedankt
bedankt
Verwijderd
Dat is ook mijn ervaring. Zodra ze het spel binnen hebben gaat hij in de verkoop. Het nadeel is dat e-plaza de games vaak net iets eerder binnen heeft maar zich dan aan de verkoopdatum houdt tenzij blijkt dat andere shops hem al verkopen. Ik was vandaag ook nog ff bij e-plaza langs. Ik zei al dat ik FRS had gesproken en dat zij hem al verkochten maar de verkoper zij dat hij eerst toestemming moest hebben van het hoofdkantoor (ik zie in de post hierboven dat ze inmiddels wel toestemming geven vanuit het hoofdkantoor). Toen ben ik maar langs FRS gegaan en daar lag hij al in de schappen.Muthas schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:39:
[...]
Mijn ervaring is dat vooral Free Record Shop en Mediamarkt vaak gauw spellen in de schappen leggen, ookal is dit voor de releasedate. Nadeel van FRS is dat ze vaak 5 euro duurder zijn dan andere zaken, maar dat moet je maar voor lief nemen (of ANWB pasje tonen, krijg je 10% korting, m'n ouders hebben die ook, dus dat is mooi voor mij).
Over het spel zelf: HEERLIJK !
Grafisch ziet het er erg mooi uit. De toegevoegde licht- en out-of-focus effecten zijn heel mooi. En de gameplay, sja is niet erg vernieuwend maar daar ben ik blij mee. Ik vond COD2 al fantastisch en dit is meer van het zelfde. Wel een paar kleine nieuwe toevoegingen zoals melee attacks. Het geluid is net als in COD2 subliem.
Hij is volgens mij wel iets moeilijker dan COD2. COD2 heb ik op veteran uitgespeeld maar nu ben ik op hard begonnen en die is al behoorlijk pittig. Je krijgt dit keer trouwens wel achievements op hard. De levels zijn nog hectischer dan in COD2. Vol met aktie. Echt vanaf het 1e moment waan je jezelf in een dikke warzone.
Multiplayer moet ik nog gaan bekijken. Ga ik nu mooi ff doen alleen betwijfel ik dat er al veel mensen online zijn...
COD3 is absoluut een aanrader !
Ik zie iedereen proberen om COD 3 te pakken te krijgen maar is er ook al iemand die geprobeerd heeft of GOW stiekem al te verkrijgen is? Ik ga voor de lol vanmiddag toch even proberen bij dixons of freerecordshop
hoe graag ik hem ook zou willen, ik kan niets worden met shooters en consoles
jammer dat hij niet op de PC komt...
Verwijderd
Ik kan mij niet voorstellen dat er al winkels zijn die GOW al hebben ontvangen. Dat is meestal hooguit een paar dagen voor de release.Kaasje123 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:03:
Ik zie iedereen proberen om COD 3 te pakken te krijgen maar is er ook al iemand die geprobeerd heeft of GOW stiekem al te verkrijgen is? Ik ga voor de lol vanmiddag toch even proberen bij dixons of freerecordshop
Kwestie van oefenen. Ik was ook een die-hard FPS speler op de pc. COD2 was de eerste FPS die ik op de console speelde en daarbakte ik in het begin echt helemaal niets van. Ik was echt heel heeeel slecht. Maar omdat ik de game wel erg tof vond heb ik doorgezet. En na meer dan een dag flink oefenen ging het opeens een stuk beter. Daarna ging m'n niveai alleen nog maar omhoog. De snelheid/accuraatheid van een muis/tb combo zal je wel nooit halen met een controller maar het is zeker goed te doen zodra je er aan gewend bent.Bulls-NL schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:07:
hoe graag ik hem ook zou willen, ik kan niets worden met shooters en consoles![]()
Het rare is dat ik met muis en toetsenbord altijd met "invert mouse" speel en met een controller juist niet. Erg appart...
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 16:19 ]
GoW kan je rustig shakenKaasje123 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:03:
Normaal (bij MGS games) is 3 tot 4 dagen voor release.Volgende week om deze tijd maak je een goede kans, mits je de winkel goed kent.
iemand in mn friends list is al druk bezig met GOW (maar die gast woont ook in de US)
Ik ken de winkel wel maar ik hoop alleen dat ze mij ook goed kennen.PWM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:13:
[...]
GoW kan je rustig shaken![]()
Normaal (bij MGS games) is 3 tot 4 dagen voor release.Volgende week om deze tijd maak je een goede kans, mits je de winkel goed kent.
Nee maar zonder dollen Dixons heeft vaak al een spel voor mij achteruit het magazijn gepakt nog voor de orginele verkoop datum (GTA san andreas een week eerder voor de ps2 Mariokart voor de ds 4 dagen eerder)
Ik ben alleen bang dat dit niet het geval met GOW zal zijn

In welke steden hebben mensen al COD3 gehaald?
Grmbl...wou net een x360 halen bij de bartsmit ivm die 15% korting en dacht dat het vandaag was. Dus ik bellen was het gister
Damn daar baal je wel van 60euro korting is toch wel aardig. Nu moet ik nog ff wachten misschien dat het met sinterklaas nog wat kortingen komen
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
mijn xbox is eindelijk opgehaald... eens kijken hoe lang het duurt...
ik heb trouwens geen track en trace nummer helaas... mijn broertje deed open, want ik was er niet.
ik heb trouwens geen track en trace nummer helaas... mijn broertje deed open, want ik was er niet.
[ Voor 42% gewijzigd door DialOut op 08-11-2006 17:05 ]
Zorg dat je bij TVersity in de settings de optie 'Transcode automatically..." uit hebt staan. Doe voor de zekerhied op je 360 even een 'test network connection' en haal je originele verbinding met wmc op de 360 eerst weg. Zoek dan opnieuw naar een Windows based PC en je zou de hostname van je PC moeten zien met daarvoor TVersity getyped.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:57:
Thanks voor de tip van dit programma, heb het gedownload en geinstalleerd ,maar krijg met geen mogelijkheid verbinding vanaf de xbox 360. heb me firewall uitgezet. pc staat toegevoegd op de xbox. windows media connect staat uit (werkte ook niet toen hij nog draaide als service). tversity draait als sevice (started). heb het settings gedeeldte goed ingevuld ,xbox handmatig als apparaat geselecteerd. en een bestand bij sharing toegevoegd. waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd? via wmc heeft het wel gewerkt. kan iemand die tversity heeft draaien op zijn xbox 360 mij aub op weg helpen?
bedankt
gears of war komt 14-11 binnen bij groothandel, dus verwacht rond 15-11 in de winkel
Utrecht CS.
Als je een game vroeg wil hebben zul je toch bij Bart Smit of andere concerns die daar onder vallen moeten zijn. Ook voor FRS geld dit.
Media Markt bestelt (alle spellen) per filiaal direct bij de leverancier... daarom stuurt een leverancier soms pas een dag van te voren (of zelfs op de dag zelf!) het spel op naar de winkels van o.a Media Markt.
Bij Bart Smit/E-Plaza/FRS etc ligt dit wat anders... deze winkels halen hun voorraad uit een centrale opslag en daarom moeten spellen wat eerder geleverd worden aan deze winkels dan dat het bij Media Markt gebeurd. En daarom gebeurd het wel eens dat een Bart Smit etc zijn spellen veel eerder heeft dan bijv de Media Markt.
BTW, COD3 is gaaaaaaaf!
ff copy paste van een post van mij op ander forum:
Toen ik de eerste beelden zag was ik wat kritisch maar dit is mind blowing geniaal!!!!!!!
Zo gedetaileerd alles en het loopt soepel!! Er gebeurt zoveel om je heen en het geluid is ook echt breath taking!!! Je zit echt midden in de oorlog... Dit deel is echt een stuk beter dan COD2 voor de 360!
Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd. Maar als die half zo cool is als de singleplayer belooft het nog wat.
CoD3 ligt in Assen bij de Intertoys gewoon in het rek. Heb er net 1 gehaald. Na het eten even kijken hoe dat speelt..
ff een kickje. Geloof dat mijn vraag een beetje onder gesneeuwt is in al het COD3 en GOW geweld (GOW topic misschien een goed idee?).Alabama_man schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:09:
Ik heb even een vraagje over dat praten via xbox live en zo'n headset.
Ik had vanmiddag namelijk met een vriend dit geprobeert te doen, alleen hoorde ik in het begin niks anders dan een soort vaag eletronisch gebrabbel als je wat zei. Na een tijdje was dit bij die vriend van mij weg, en kon ik hem gewoon goed verstaan. Alleen was ik nogsteeds "chaos" om aan te horen. Iemand enig idee waar dat aan ligt?
Verder heb ik COD3 overigens bij de Freerecordshop op het Amstelstation zien liggen. Maar heb als wrestling game fanaat maar Smackdown vs Raw 2007 gekocht. Had me goed vermaakt met de demo en de voorgangers dus denk dat dit spel meer dan de moeite waard is. Enfin tijd om m'n xbox es aan te zetten.
Goddamn! ik kan echt geen week meer wachten aaahhh. Gamespot geeft Gears of War een 9.6.
Wat een spel, unglaublich.
Wat een spel, unglaublich.
lees net dat ze bij xboxic.com beweren dat Gears of War regiovrij is, aan de hand van een blogpost van vgplus
echter zie ik bij play-asia nog steeds de regiocodes staan en kan vgplus imo alleen de amerikaanse ntsc versie als regiovrij bestempelen
echter zie ik bij play-asia nog steeds de regiocodes staan en kan vgplus imo alleen de amerikaanse ntsc versie als regiovrij bestempelen
Ik ben nooit zo'n COD (single player) speler geweest, eigenlijk alleen maar op LANs maar ik heb bij COD3 een beetje het gevoel alsof het niet veel boeit wat ik doe?
Je loopt je squad achterna en het lijkt niet zoveel uit te maken wat je doet. Het ziet er allemaal prachtig uit, zeker het begin wanneer je in het diepe wordt gegooid is het zeer indrukwekkend maar in de missies daarna had ik een beetje afstandelijk gevoel.
Verandert dit nog later in de game, ben nu pas bij die boerderij + molen.
Je loopt je squad achterna en het lijkt niet zoveel uit te maken wat je doet. Het ziet er allemaal prachtig uit, zeker het begin wanneer je in het diepe wordt gegooid is het zeer indrukwekkend maar in de missies daarna had ik een beetje afstandelijk gevoel.
Verandert dit nog later in de game, ben nu pas bij die boerderij + molen.
Hij is 100% regio-vrijPhusebox schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:05:
lees net dat ze bij xboxic.com beweren dat Gears of War regiovrij is, aan de hand van een blogpost van vgplus
[ Voor 28% gewijzigd door Ace op 08-11-2006 18:11 ]
Ik heb een vraag... (of twee..) ik wilde graag de XBOX360 op mijn beeldscherm aansluiten. Heb dus een kabel gehaald etc. Allemaal goed. Maar nu het volgende.. Ik heb op mijn computer een 5.1 Creative set hangen oftewel aan het eind hangen twee mini-jack uitgangen die mijn computer ingaan. Deze wilde ik aansluiten op de XBOX, maar deze heeft logischerwijs tulpaansluitingen. Nu de vragen:
*Bestaat er een mono-minijack kabel --> mono-tulp kabel, zodat ik de twee mini-jack kabels kan aansluiten aan de twee ingangen op de XBOX, zodat de twee voorste en twee achterste luidsprekers aangestuurd worden vanuit de subwoofer....
*Als dit bestaat, is het dan sowieso wel mogelijk het op deze manier aan te sluiten zonder reciever. Op mijn creative set zit een volumeregelaar. Dan kan ik dit toch direct zonder problemen op de xbox aansluiten?
*Bestaat er een mono-minijack kabel --> mono-tulp kabel, zodat ik de twee mini-jack kabels kan aansluiten aan de twee ingangen op de XBOX, zodat de twee voorste en twee achterste luidsprekers aangestuurd worden vanuit de subwoofer....
*Als dit bestaat, is het dan sowieso wel mogelijk het op deze manier aan te sluiten zonder reciever. Op mijn creative set zit een volumeregelaar. Dan kan ik dit toch direct zonder problemen op de xbox aansluiten?
BF1: Don-Panio
Play-asia COD 3 (regio free) voor € 41,- incl. verzending.... grijp je kans.....
Verwijderd
kazuka schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:20:
[...]
Zorg dat je bij TVersity in de settings de optie 'Transcode automatically..." uit hebt staan. Doe voor de zekerhied op je 360 even een 'test network connection' en haal je originele verbinding met wmc op de 360 eerst weg. Zoek dan opnieuw naar een Windows based PC en je zou de hostname van je PC moeten zien met daarvoor TVersity getyped.
Ik heb hem nu aan de praat door mijn locale ip adres in te vulllen voor de poort die hij gebruikt bij settings. maar nu gelijk het volgendeVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:57:
bedankt
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 19:32 ]
Jezus, ik denk ik bel ff naar de 'xbox hulplijn' (0800 023 3894) om te vragen hoe het nu zit met de garantie enzo. En na het menu door gelopen te zijn kreeg ik te horen dat ik nog ongeveer 2 minuutjes moest wachten. Maar na 3 kwartier heb ik de hoorn dr maar op gepleurd. Valt me erg van ze tegen.
Het is toch te gek dat die fucking leechers gow meer dan een week eerder kunnen spelen
!
Verwijderd
ja, dan moeten ze maar downloaden mogelijk maken voor 50 euro. Nu zit die hele productietijd van minstens 4 weken er tussen.DeepSeven schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:33:
Het is toch te gek dat die fucking leechers gow meer dan een week eerder kunnen spelen!
Dan moet je lekker gewoon doen, en 10 daagjes wachten.Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:46:
[...]
ja, dan moeten ze maar downloaden mogelijk maken voor 50 euro. Nu zit die hele productietijd van minstens 4 weken er tussen.
Wat is dat toch voor rare instelling, dat als het 3 dagen wachten is, het blijkbaar recht geeft om gratis te spelen
In dit geval gaat het niet eens om een productie tijd. Het gaat om een vooraf gestelde datum, waarom MS het spel wil vrijgeven i.v.m. Marketing acties en campagnes.
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 08-11-2006 19:51 ]
Heb je daar toevallig een bron van ?Hij is 100% regio-vrij
Verwijderd
gewooon nog een keer bellen, meestal krijg je ze wel aan de lijn na een kwartier.. meer het is inderdaad erg vervelend die wachttijd. wat wil je dan weten betreffende de garantie??Civic519 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:33:
Jezus, ik denk ik bel ff naar de 'xbox hulplijn' (0800 023 3894) om te vragen hoe het nu zit met de garantie enzo. En na het menu door gelopen te zijn kreeg ik te horen dat ik nog ongeveer 2 minuutjes moest wachten. Maar na 3 kwartier heb ik de hoorn dr maar op gepleurd. Valt me erg van ze tegen.
Is het niet € 38.64?harrytasker schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:02:
[...]
Play-asia COD 3 (regio free) voor € 41,- incl. verzending.... grijp je kans.....
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
kijk, ik kan bij upc het volgende instellen
Product description: Chello
Cable Modem: 00:0e:5c:XX:XX:XX
PC MAC Address: 00:14:51:XX:XX:XX
Please confirm the above details are correct.
yes no
============================
als ik nu handmatig het mac adres wijzig in het max adres van me xbox gaat het dan werken? en hoe kan ik dat uitlezen?
Product description: Chello
Cable Modem: 00:0e:5c:XX:XX:XX
PC MAC Address: 00:14:51:XX:XX:XX
Please confirm the above details are correct.
yes no
============================
als ik nu handmatig het mac adres wijzig in het max adres van me xbox gaat het dan werken? en hoe kan ik dat uitlezen?
Verwijderd
Waarschijnlijk speel je op de standaard moeilijkheidsgraad ? Dan kan je nog vrij makkelijk door de levels lopen en voelt het misschien inderdaad een beetje aan of jouw akties er niet toe doen. Dit zal wel wat veranderen naarmate je verder is het spel zit.Ace schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:11:
Ik ben nooit zo'n COD (single player) speler geweest, eigenlijk alleen maar op LANs maar ik heb bij COD3 een beetje het gevoel alsof het niet veel boeit wat ik doe?
Speel het spel op hard of veteran en het is een heel ander spel. Vrolijk rondhuppelen is er dan niet meer bij. Je moet echt een map dan echt stapje voor stapje doorlopen..
Ik vind het spel zo echt 100x leuker. Het level design komt dan ook veel meer tot zijn recht. Het is zeker niet makkelijk. In COD2 zaten er ook stukken in die gewoon onmogelijk leken op veteran niveau, maar oh man....wat een gevoel geeft het als je het dan haalt...
Nou, ik had vanmiddag ook al naar Dynabyte gebeld met de melding dat mijn daar gekochte 360 het begeven had. Die hebben mij toen een telefoon nummer door gegeven (die ik opgeschreven heb maar vergeten ben mee naar huis te nemen)Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:04:
[...]
gewooon nog een keer bellen, meestal krijg je ze wel aan de lijn na een kwartier.. meer het is inderdaad erg vervelend die wachttijd. wat wil je dan weten betreffende de garantie??
Maar ik vroeg me net ook af in hoeverre ik in mijn recht sta door tegen Dynabyte te zeggen: "geef maar gewoon een nieuwe mee ipv dat ik hem een paar dagen kwijt ben." Dat hebben ze destijds namelijk ook gedaan met mn mp3 speler.
Als je met bij play-asia bested hoe gaat het dan met duoane enzo ?
Ben juist een pakje van 230 euro kwijt door die klootzakken.
Dus ik zou het wel graag even weten voor ik daar iets bestel.
A: De douane zijn geen klootzakken. Zonder douane zou het een zooitje zijnSwornEnemy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:24:
Als je met bij play-asia bested hoe gaat het dan met duoane enzo ?
B: Hoezo kwijt. Behalve als er iets echt illegaals in zit, wordt het gewoon doorgestuurd.
Zoals ik in mijn eerdere post al aangaf zal TVersity binnenkort met een versie komen die on-the-fly transcoding van je divxjes en xvidjes zal doen, dus nog ff geduld hebbenVerwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:29:
[...]
[...]
Ik heb hem nu aan de praat door mijn locale ip adres in te vulllen voor de poort die hij gebruikt bij settings. maar nu gelijk het volgendeik wil dat mijn xbox , alle videobestanden kan afspelen. zonder dat ik deze allemaal om moet zetten naar wmv formaat (wat wel werkt) ik heb geen mediacenter pc. als ik in tversity transcode aan zet, zie ik alleen wmv files op de xbox staan en als ik op play druk starten ze niet, zit ik transcode uit (zoals bovenstaand gezegt) doen ze het wel. Weet iemand of het mogelijk is om op je xbox 360 zonder mediacenter pc toch alle videoformaten te kunnen spelen door middel van transcode? denk zelf inmiddels van niet, want hoe geeft de xbox ze dan weer in de lijst? bedoel moet er wel op kunnen klikken
nou ben beniewd!
Mwa neem maar van mij aan. Zelfs als er niks illegaals in zit dat het wel eens zo maar verdwijntPWM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:26:
[...]
A: De douane zijn geen klootzakken. Zonder douane zou het een zooitje zijn
B: Hoezo kwijt. Behalve als er iets echt illegaals in zit, wordt het gewoon doorgestuurd.
had op ebay een setje mushkin ram uit canada besteld.PWM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:26:
[...]
A: De douane zijn geen klootzakken. Zonder douane zou het een zooitje zijn
is niet door de douane geraakt dikke rip imo.
kga nog mogen claimen bij ebay om me geld terug te krijgen leuk is wat anders.
nu heb ik trouwens nog geen antwoord op mijn vraag.
En de Douane heeft gebeld dat ze het hebben ingepikt?SwornEnemy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:32:
[...]
had op ebay een setje mushkin ram uit canada besteld.
Of heeft de post het gewoon "verloren"
Als je spel wordt "gevonden" door de douane, komt er een heffing van ongeveer 7,- op/
[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 08-11-2006 20:36 ]
Beetje rustige reply mag ook wel hoor, man rustig aan je leeft maar een maal...SwornEnemy schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:32:
[...]
had op ebay een setje mushkin ram uit canada besteld.

Maar om toch behulpzaam te blijven richting jou en de rest in de draad. Je pakje wordt gewoon verzonden en hij kan door de douane gepikt worden om bekeken te worden. Echter dit hoeft niet
PhD i.o.
was niet hard bedoeld ofzo hoorMaximus schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:36:
[...]
Beetje rustige reply mag ook wel hoor, man rustig aan je leeft maar een maal...![]()
Maar om toch behulpzaam te blijven richting jou en de rest in de draad. Je pakje wordt gewoon verzonden en hij kan door de douane gepikt worden om bekeken te worden. Echter dit hoeft niet
(loop beetje pissig door de nierstenen die nog moeten verwijderd worden maar das geheel offtopic)
`Kan iemand mij pls hiermee helpen:
Preddie in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23"
Preddie in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 23"
Mini-Jack naar Tulp stekkers bestaan sowieso.Preddie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:35:
Ik heb een vraag... (of twee..) ik wilde graag de XBOX360 op mijn beeldscherm aansluiten. Heb dus een kabel gehaald etc. Allemaal goed. Maar nu het volgende.. Ik heb op mijn computer een 5.1 Creative set hangen oftewel aan het eind hangen twee mini-jack uitgangen die mijn computer ingaan. Deze wilde ik aansluiten op de XBOX, maar deze heeft logischerwijs tulpaansluitingen. Nu de vragen:
Ik zie geen enkel probleem als je 2 van die stekkers gebruikt om het geluid over te brengen.
Klopt, maar ik heb twee mini-jack's die naar twee ingangen moeten. Dus ik heb een mono minijack- naar mono-tulp stekker nodig, en die zijn echt nergens te vinden volgens mij. Degene die wel te vinden zijn is minijack naar tulp stereo (dus van 1 naar 2 of van 2 naar 1)PWM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:08:
[...]
Mini-Jack naar Tulp stekkers bestaan sowieso.
Ik zie geen enkel probleem als je 2 van die stekkers gebruikt om het geluid over te brengen.
[ Voor 9% gewijzigd door Paniohitus op 08-11-2006 21:29 ]
Heb je al uitgezocht welke functies de 2 mini-jacks hebben van Creative en wat ze doorgeven? Want ik heb gisteren toevallig bij mijn vriendin een setje van Logitech aangesloten en al met al blijkt die een groene en roze mini te hebben maar die roze (headset-uitgang op mobo) is alleen maar een doorgeefluik naar de aansluiting op de speaker voor een headset en heeft geen functie. In die opstelling zou ik dus aan een single mini => 2x tulp voldoende hebben om mijn XB aan te sluiten, of lees ik je vraag nou verkeerd?Preddie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:27:
[...]
Klopt, maar ik heb twee mini-jack's die naar twee ingangen moeten. Dus ik heb een mono minijack- naar mono-tulp stekker nodig, en die zijn echt nergens te vinden volgens mij. Degene die wel te vinden zijn is minijack naar tulp stereo (dus van 1 naar 2 of van 2 naar 1)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je leest de vraag goed, maar doordat het twee ingangen zijn wordt het wel wat lastiger. Ik denk dat ik de moeite bespaar en gewoon even een setje haal met 1 uitgang...MAX3400 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:36:
[...]
Heb je al uitgezocht welke functies de 2 mini-jacks hebben van Creative en wat ze doorgeven? Want ik heb gisteren toevallig bij mijn vriendin een setje van Logitech aangesloten en al met al blijkt die een groene en roze mini te hebben maar die roze (headset-uitgang op mobo) is alleen maar een doorgeefluik naar de aansluiting op de speaker voor een headset en heeft geen functie. In die opstelling zou ik dus aan een single mini => 2x tulp voldoende hebben om mijn XB aan te sluiten, of lees ik je vraag nou verkeerd?
Hmm Gears of War krijgt van Eurogamer "maar" een 8, terwijl elke andere site tussen een 9 en 10 geeft. Volgens mij is Eurogamer wat kritischer qua scores geven? Ik zie daar bijna nooit een spel hoger dan een 8 krijgen.
Ik ga hem iig wel halen zodra de game hier ook uit is. Ook al issie regiovrij, als je hem nu besteld uit het buitenland duurt het toch een tijd voordat het hier aankomt?
Ik ga hem iig wel halen zodra de game hier ook uit is. Ook al issie regiovrij, als je hem nu besteld uit het buitenland duurt het toch een tijd voordat het hier aankomt?
Ik denk dat ik er wel in kan komen, wat ik van verschillende reviews heb gelezen is dat het spel het niet echt moet hebben van zijn verhaal lijn die ook niet echt al te lang is, en ook de multiplayer mogelijkheden waren wat weinig.Neoflip schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:43:
Hmm Gears of War krijgt van Eurogamer "maar" een 8, terwijl elke andere site tussen een 9 en 10 geeft. Volgens mij is Eurogamer wat kritischer qua scores geven? Ik zie daar bijna nooit een spel hoger dan een 8 krijgen.
Verwijderd
Als je hem meteen bij de launch wil hebben kan je beter niet in het buitenland bestellen nee.Neoflip schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:43:
Net COD multiplayer gespeeld. Ik ben echt zwaaaaar onder de indruk. Wat is dat een partijtje tof zeg. Dit gaat echt een game worden die ik nog heel lang ga spelen online. Ik verbaasde mij er echt over hoe soepeltjes alles liep. Echt totaal geen lag, zelfs niet met 20+ man. Niets, nada... En het speelt zoooo lekker. Er zitten ook een paar hele coole maps tussen. Iedereen met wie ik speelde was ook zwaar onder de indruk. Alleen maar hele blije mensen die aan het spelen waren
Dit is DE multiplayer game voorlopig voor mij. GOW zal absoluut strak zijn, en ik keek er altijd meer naar uit dan COD3, maar of hij online hier aan kan tippen moet ik nog zien.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 22:10 ]
kan iemand met CoD 3 hier bevestigen of je met 2 personen Live multiplayer kunt doen op 1 console?
Dus split-screen online?
dat zou me 60 euro schelen als het niet zo is
Call of Duty 3 reviews:
IGN : 8,8
Gamespot : 8,8
GamePro : 8,5
1UP : 6,0
hmm die 1UP review brengt je wel aan het twijfelen zeg
Dus split-screen online?
dat zou me 60 euro schelen als het niet zo is
Call of Duty 3 reviews:
IGN : 8,8
Gamespot : 8,8
GamePro : 8,5
1UP : 6,0
hmm die 1UP review brengt je wel aan het twijfelen zeg
[ Voor 60% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2006 22:24 ]
eurogamer is een Engelse site en Engelse zijn behoorlijk kritisch op het gebied van films games enzo.The Otherside schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:09:
[...]
Ik denk dat ik er wel in kan komen, wat ik van verschillende reviews heb gelezen is dat het spel het niet echt moet hebben van zijn verhaal lijn die ook niet echt al te lang is, en ook de multiplayer mogelijkheden waren wat weinig.
en dat is goed als zij het goed keuren is het vaak ook goed.
als zij een 8 gaven geeft gamespot al gouw een 9 of 10
gears of war is een goede game maar een 9 of 10 is gewoon hoog gegrepen een perfecte game bestaat gewoon niet
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
1up zijn al sinds maanden verschrikkelijke azijn pissers. Niet te geloven. Vaak gewoon 2-3 volle punten onder andere reviews, net zo als nu.Phusebox schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:17:hmm die 1UP review brengt je wel aan het twijfelen zeg
1UP staat op mijn Review ban lijst
Wel balen dat CoD zo goed is
Dare I say it? Ik ga GoW denk ik maar uitstellen voor CoD en Rainbow Six.
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 08-11-2006 22:29 ]
Onder CoD3 krijg ik bij Xbox Live - Player match de mogelijkheid om met 4 spelers op de console online te spelen. Dit is niet mogelijk in Ranked Match.
thanks... super!D.R. schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:32:
Onder CoD3 krijg ik bij Xbox Live - Player match de mogelijkheid om met 4 spelers op de console online te spelen. Dit is niet mogelijk in Ranked Match.
check de video review op ign maar eens, het ziet er echt veeeel beter uit dan CoD2. Vooral het bos ziet er goed uit vind ik. Mooie details.
Verwijderd
De klootzakken!TheNostra schreef op woensdag 08 november 2006 @ 20:31:
[...]
Mwa neem maar van mij aan. Zelfs als er niks illegaals in zit dat het wel eens zo maar verdwijnt
Verwijderd
Deze review slaat echt nergens op. Laatste stukje:PWM schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:27:
[...]
1up zijn al sinds maanden verschrikkelijke azijn pissers. Niet te geloven. Vaak gewoon 2-3 volle punten onder andere reviews, net zo als nu.
1UP staat op mijn Review ban lijst
Gasten zijn niet goed bij hun hoofd...Even for those who wind up enjoying the online component, Call of Duty 3 will long since have been forgotten a year from now.
Het is inderdaad meer van hetzelfde, maar wel dan een stuk beter en mooier.
Ik denk ook dat ik GoW laat schieten voor CoD3 en Rainbow Six. Daarnaast heb ik nog 6 spellen in mn hoofd die ik wil hebben
bahh wordt een dure grap, want voordat ik die 6 games ook gekocht heb komen er alweer nieuwe leuke games uit, boehooee niet eerlijk!
Kennen jullie deze al? Mssn wel een vermelding in sp waard:
www.360voice.com
Wat je dan krijgt is dit:
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=Axe76
note: is niet mijn blog, die is morgen pas online (duurt zown 24 uur voor de stat binnen druppelen)
Maar errrug grappig
www.360voice.com
Wat je dan krijgt is dit:
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=Axe76
note: is niet mijn blog, die is morgen pas online (duurt zown 24 uur voor de stat binnen druppelen)
Maar errrug grappig
AxE76's Xbox - 11/1/2006
I was all ready to write in my blog about how great of a time I had playing with AxE76 yesterday, but then my plans changed when I was ignored... all... freaking... day...
AxE76's Xbox - 10/31/2006
AxE76... I beg you! Please don't make me hurt another day... please?
[ Voor 55% gewijzigd door Tristan op 09-11-2006 00:42 ]
Ik ga GoW, Vegas en COD3 wel kopen. COD3 vooral voor de onlinegaming, en GoW en Vegas hoofdzakelijk voor de SP. Ook al Fifa en Nba 2k7 gekocht, dus dure maanden oktober en november
Gisteren avond weer eens de 360 opgestart om Dead Rising te spelen, wat schept mijn verbazing... Mijn profiel corrupt.
Ik heb de kabel maar weer uitgerold en via Xbox Live mijn gamertag terug gehaald, maar ik ga toch zometeen bellen naar MS om te vragen wat ik hieraan kan doen.
Reden hiervoor is:
Eerste dag 2 gamertags aangemaakt en Kameo op de eerste gespeeld zonder op te slaan.
tweede dag, gamertag van m'n vriendin corrupt, deze verwijderd en nieuw aangemaakt (hier kwamen we achter toen Kameo dus vastliep bij het maken van een savegame).
Ik heb daarna bij Dead Rising een savegame gemaakt.
derde dag, aangesloten op Xbox Live om up te daten en even onze gamertags op Xbox Live aan te sluiten. Daarna Dead Rising opgestart en savegame weg.
vierde dag, 360 opgestart om DR te spelen, kwam erachter dat mijn gamertag corrupt was.
Verwijderd en via Xbox Live weer gerecovered. Dead Rising gespeeld en savegame opgeslagen.
Vanochtend nog getest, maar geen problemen ondervonden.
Mijn vriendin die zit zich helemaal op te vreten omdat dit niet normaal kan zijn.
Zometeen om 9 uur maar even bellen met de klantenservice om te vragen hoe we nu verder moeten gaan.
Bovenstaande is overigens in een tijd spanne van 9 dagen dat wij de 360 in ons bezit hebben.
Hadden niet iedere dag de tijd om te spelen.
We sluiten de 360 volledig naar het dashboard en loggen uit voordat we hem uit zetten. Ik denk zelf dat dit redelijk overdreven is om te doen, maar better safe then sorry.
Hebben jullie zoiets al meegemaakt?
Ik heb de kabel maar weer uitgerold en via Xbox Live mijn gamertag terug gehaald, maar ik ga toch zometeen bellen naar MS om te vragen wat ik hieraan kan doen.
Reden hiervoor is:
Eerste dag 2 gamertags aangemaakt en Kameo op de eerste gespeeld zonder op te slaan.
tweede dag, gamertag van m'n vriendin corrupt, deze verwijderd en nieuw aangemaakt (hier kwamen we achter toen Kameo dus vastliep bij het maken van een savegame).
Ik heb daarna bij Dead Rising een savegame gemaakt.
derde dag, aangesloten op Xbox Live om up te daten en even onze gamertags op Xbox Live aan te sluiten. Daarna Dead Rising opgestart en savegame weg.
vierde dag, 360 opgestart om DR te spelen, kwam erachter dat mijn gamertag corrupt was.
Verwijderd en via Xbox Live weer gerecovered. Dead Rising gespeeld en savegame opgeslagen.
Vanochtend nog getest, maar geen problemen ondervonden.
Mijn vriendin die zit zich helemaal op te vreten omdat dit niet normaal kan zijn.
Zometeen om 9 uur maar even bellen met de klantenservice om te vragen hoe we nu verder moeten gaan.
Bovenstaande is overigens in een tijd spanne van 9 dagen dat wij de 360 in ons bezit hebben.
We sluiten de 360 volledig naar het dashboard en loggen uit voordat we hem uit zetten. Ik denk zelf dat dit redelijk overdreven is om te doen, maar better safe then sorry.
Ja, komt omdat je niet iedere dag speelt, dat is nieuwe functionaliteit na de fall updateArunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 08:54:
Zelf heb ik nog totaal geen problemen gehad met het verliezen van m'n profile, voordat ik 'm uitzet ga ik meestal wel terug naar het dashboard, maar uitloggen dat niet.....
hehe, dat dacht ik al, maar m'n vriendin gelooft dat dan weer niet.Walkman schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:00:
[...]
Ja, komt omdat je niet iedere dag speelt, dat is nieuwe functionaliteit na de fall update![]()
![]()
Zelf heb ik nog totaal geen problemen gehad met het verliezen van m'n profile, voordat ik 'm uitzet ga ik meestal wel terug naar het dashboard, maar uitloggen dat niet.....

Ik denk dat ze bij MS zelf ook niet weten wat het is. Denk dat er iets mis is met de HDD, maar ja het kan gewoon overal aan liggen.
Wat een gaar deuntje van die helpdesk, in het begin was het wel stoer, maar onderhand begint het een beetje eentonig te worden. En dan die muts die af en toe mededeeld dat wanneer het je belieft je dan in de lijn mag blijven hangen. En dat dan via mobiel.
Eindelijk iemand aan de lijn gekregen.
De 360 geregistreerd bij hem. Hij heeft zijn best gedaan, maar moest nog uit een boek lezen (geen probleem, iedereen moet het leren. Hij las overigens toen die opnam ook van het blaadje af, ik vind dat gewoon leuk!
Het komt erop neer dat volgens het boek (of de 360 bijbel) je je account moet verwijderen en helemaal opnieuw moet aanmaken of recoveren via Xbox Live. Ik ga wel eerst even het account van m'n vriendin via Live recoveren en dan maar afwachten of het probleem zich nog steeds voor doet.
Zo ja, dan bel ik ze weer op en dan moet (volgens hem dan) de technische dienst hiernaar kijken.
Vanavond nog maar even naar de winkel waar we hem gekocht hebben om te vragen of die jongen (mijn vroegere buurjongen) ook al eens zoiets heeft meegemaakt.
Volgens de man aan de telefoon zou het te maken kunnen hebben met de Fall update (maar ja, ik heb de latere versie gedownload, maar hij wist even niet of die er al was) dat mijn savegame weg was. Ach ja, ik zal het wel doorgeven aan m'n meiske.
[ Voor 54% gewijzigd door Arunia op 09-11-2006 09:39 ]
gister uren COD3 online gespeeld, echt fantastisch, fuck de reviewers van 1up want het is gewoon een fantastisch spel, zeker de WAR mod is cool
in dat dorp met die tanks damn wat gaaf.
echter ik hoorde gasten gister schreeuwen dat ze met toetsenbord en muis speelden? is dit waar kan dat nu?, zal mn usb keyboard en muis er vanavond even aanhangen want anders is er met de fall update of de update die COD3 installeerde meer meegekomen
echter ik hoorde gasten gister schreeuwen dat ze met toetsenbord en muis speelden? is dit waar kan dat nu?, zal mn usb keyboard en muis er vanavond even aanhangen want anders is er met de fall update of de update die COD3 installeerde meer meegekomen
Bears and Bulls
Grote kans dat je toetsenbord en muis gewoon voorin aan kan sluiten.
Zal eens even zoeken aangezien dat toch wel erg interessant is.
wel erg oneerlijk voor de controller gamersArunia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:40:
Grote kans dat je toetsenbord en muis gewoon voorin aan kan sluiten.
Bears and Bulls
Met een muis een console spel spelen is een ramp. Sinds al die spellen ontworpen zijn voor de analoge stick krijg je een sensitivity waar je doodmoe van wordt.
mindcre8r schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:35:
gister uren COD3 online gespeeld, echt fantastisch, fuck de reviewers van 1up want het is gewoon een fantastisch spel, zeker de WAR mod is coolin dat dorp met die tanks damn wat gaaf.
mindcre8r schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:44:
[...]
wel erg oneerlijk voor de controller gamers
Ik snap het niet? een muis en keyboard in je 360 prikken?! hoe dan?nudie schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:52:
Met een muis een console spel spelen is een ramp. Sinds al die spellen ontworpen zijn voor de analoge stick krijg je een sensitivity waar je doodmoe van wordt.
USB ?Pixxa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:56:
Ik snap het niet? een muis en keyboard in je 360 prikken?! hoe dan?
Erm je weet toch dat er 3 usb poorten op een 360 zitten 1 achter boven de netwerk poort geloof ik en 2 voor onder het klepje? En je kan ook een mp3 speler aansluiten en dan mp3/wma/wmv afspelen en zo?Pixxa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:56:
Ik snap het niet? een muis en keyboard in je 360 prikken?! hoe dan?
Je kunt je Muis en je Toetsenbord er gewoon inprikken ja, maar aangezien die zooi nergens wordt gebruikt heb je er niet veel aan. Ik heb ze er bv allebei in maar nog niets gemerkt waarbij ik ze kan gebruiken.
Dat van die corrupte profielen, is dat op een memorystick of met de harde schijf?
Dat van die corrupte profielen, is dat op een memorystick of met de harde schijf?
Onzin. Halo 2 kon je op de oude Xbox ook gewoon met muis en toetsenbord spelen. Echter, een geoefende controller gamer heeft daar geen problemen mee. Zeker omdat de games hier ook op aangepast zijn.mindcre8r schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:44:
[...]
wel erg oneerlijk voor de controller gamers
I'm whopping you ass with my controller
Nooit van gehoord, maar meteen aangemeld, eens kijken wat mijn xbox allemaal te melden heeft.Pixxa schreef op donderdag 09 november 2006 @ 00:13:
www.360voice.com
Maar errrug grappig
ik heb een KVM switch tussen me 360 ne me tobo/muis combi gezet maar die shit werkt niet 
Kheb een newstar micro usb kvm switch (mycom).
Heeft iemand een kvm switch ertussen hangen die wel werkt??
Me monitor via vga doet het wel
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=azncrzy
Kheb een newstar micro usb kvm switch (mycom).
Heeft iemand een kvm switch ertussen hangen die wel werkt??
Me monitor via vga doet het wel
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=azncrzy
[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 09-11-2006 11:33 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
maar nu heb ik een G7 laser met adjustable DPI/Sensitivitynudie schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:52:
hoewel ik met de controller ook aardig uit de voeten kwam moet ik zeggen
Bears and Bulls
ohohhhh ik vond het al magertjes 1 usb poortje op de achterkant
maar kijk nou er zitten er nog 2 aan de voorkant lol!!
Verwijderd
Ik denk niet dat ie bedoeld dat de sensitivity van je muis kut is maar van het spel zelf: Je kan meestal de sensitivity instellen van 1 - 10 bij xbox spellen (neem de Rb6 3 van de oude xbox) deze sensitivity is wel leuk en aardig maar het ligt echter nog veel te laag voor het gebruik van een muis.....mindcre8r schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:49:
[...]
maar nu heb ik een G7 laser met adjustable DPI/Sensitivityik ga het zeker proberen
hoewel ik met de controller ook aardig uit de voeten kwam moet ik zeggen
Dit topic is gesloten.