[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:46:
29 Miljoan is m'n budget, best ruim
alleen m'n loonbudget is zo verdomde laag dat ik matuzalem niet kan contracteren
Hunt weet niet of hij wel bij Feyenoord wil spelen.

Ik heb wat spelers verkocht alleen loonbudget voor matuzalém blijft 8,5k

hoe kan ik dat verhogen? bestuur wil absoluut niet mee ;(

Lol, matuzalem toch voor 8,5k /week naar feyenoord :)

bugje denk ik, hij had afgewezen. Drenthe verkocht en opeens bericht dat matuzelem naar feyenoord komt :D
Als je het heel vriendelijk vraagt aan het bestuur, willen ze het misschien wel verruimen...

Ik vind die salarissen maar vreemd in FM2007. Zeker bij het aannemen van staff. Heb ik een scout gevonden met, voor mijn team, uitzonderlijke stats bij een ander team (dus onder contract). Hij vraagt € 75,- per week, ik bied hem vervolgens € 80 per week (meer staat mijn board niet toe). Vervolgens vindt de scout de basic wage unacceptabel. En ik mag hem niet meer bieden. Als ik vervolgens iemand zonder contract een baan aanbiedt, kan ik ineens € 400 per week bieden. Beetje vreemd...

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

29 Miljoan is m'n budget, best ruim
alleen m'n loonbudget is zo verdomde laag dat ik matuzalem niet kan contracteren
Hunt weet niet of hij wel bij Feyenoord wil spelen.

Ik heb wat spelers verkocht alleen loonbudget voor matuzalém blijft 8,5k

hoe kan ik dat verhogen? bestuur wil absoluut niet mee ;(

Lol, matuzalem toch voor 8,5k /week naar feyenoord :)

bugje denk ik, hij had afgewezen. Drenthe verkocht en opeens bericht dat matuzelem naar feyenoord komt :D

Mijn opstelling is in de verdediging: vlaar,tiendalli,bahia, leonard
middenveld: greene,castelen,hofs,matuzalem
voorin: charisteas,huysegems

tips/aanmerkingen? loopt nog niet super :)

Hunt wil absoluut niet naar feyenoord.

Misschein toch n's kijken voor Jo

Ik krijg m'n team gewoon niet netjes op orde, 4-4-2 attacking, 4-4-3 niets werkt
ik verlies tegen de kleinste clubs nog... darn
NEC speelt mij helemaal weg.

Matuzalem krijgt rood voor niets, drama

4-1 verloren tegen NEC. Snap werkelijk waar niet waarom ik helemaal weggespeeld word. In FM2006 won je best makkelijk. Verschillende tactieken geprobeerd, maar NAC is nog sterker dan dat ik dat ben :(
Niet te veel van taktiek wisselen. 1 kiezen en daar aan vast houden werkt beter, dan raken de spelers op elkaar ingespeeld en zo.
Ergens in dit topic zijn een aantal 4-4-2 taktieken gepost welke voor mij goed werkten (al had ik al een goed werkende 4-4-2).

Over je opstelling... ik neem aan dat je hem zo hebt gepost zoals je spelers ook in het veld staan dus aan de hand daar van het volgende:
Vlaar is geen rechtsbuiten en Tiendalli geen centrale verdediger. Castelen is geen centrale verdediger en green op het middenveld is, imho, ook geen succes. Aanval lijkt perfect, dit duo is in mijn game samen goed voor 30+ doelpunten in de competitie (waarvan 18 voor Charisteas)
Voordat de competitie begint doe ik overigens altijd een of twee wedstrijden tegen amateurs. Hierin winnen ze makkelijk, scoren veel en als resultaat is de moraal super. En ik heb ondervonden dat het dan in de competitie ook wel goed gaat.
Succes met je game verder. In tegenstelling tot het echte feyenoord kun je altijd nog overnieuw beginnen ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
zoals ik hem gepost had was niet in de volgorde waarop ze stonden nee :) puur lijstje van welke spelers willekeurig op het middenveld etc :)

het gaat nu al een stuk beter 4-4-2 aanvallend :)

charisteas scoort alleen niet bij mij :)

Feyenoord Vitesse - Dik overwicht door mij. In blessuretijd scoort Vitesse :(

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenilsoN
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 22:28

Ik krijg m'n team gewoon niet netjes op orde, 4-4-2 attacking, 4-4-3 niets werkt
ik verlies tegen de kleinste clubs nog... darn
NEC speelt mij helemaal weg.
Kun je zelfs niet eens winnen met een man meer op het veld (4-4-3)? Dat is wel heel triest ;)
Of heb je je keeper opgeofferd voor een extra veldspeler, dan snap ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:30:
zoals ik hem gepost had was niet in de volgorde waarop ze stonden nee :) puur lijstje van welke spelers willekeurig op het middenveld etc :)

het gaat nu al een stuk beter 4-4-2 aanvallend :)

charisteas scoort alleen niet bij mij :)
Ik had hem als rechterspits en het duurde een competitie wedstrijd of 6 voordat hij "los" ging.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:21:
[...]

Quote van PaulC. Volgend weekend dan maar, hopelijk.

Nadeel: weekje wachten :(
Voordeel: hopelijk daarna niet meer :)
Komaan zeg, dit kan toch niet blijven aanslepen? Ondertssn meer dan een week verder en nog geen single trace van een patch.

Nuja, ze hebben wel gelijk, want deadlines voor games/patches zijn zooo 1995 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Weer en perfecte match

Feyenoord - PSV, ik kom 1-0 voor, geen kans weggeven, blessuretijd 1-2 (92'ste en 94'ste minuut)
geweldig :( ;) hoop dat degradatiekandidaad Feyenoord toch nog eea herstelt :)

Groningen, NAC, NEC, Roda, Vitesse staan op kop in de eredivisie. Ajax en Feyenoord degradatiekandidaten. Realisme is ver te zoeken :)

Matuzelém scoort gemiddeld een 5...

Nu wedstrijd tegen heerenveen. Ik domineer maar hun scoren ze zeer gemakkelijk :)
Charisteas begint nu pas eindelijk los te komen. Zeer verrassende wedstrijd tegen heerenveen, kom nu ook weer zeer gemakkelijk terug in de wedstrijd met spitsduo pardo / charisteas

Wel iets raars, keeper van de tegenpartij raakt de bal, gaat via keeper naar charisteas, maar dan staat charisteas buitenspel, dat kan toch niet?

Iemand tips voor een goede centrale verdediger en een mid-mid?

[ Voor 69% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: central verdediger
Oguchi Onyewu

wat bedoel je met mid mid? Verdedigend of aanvallend ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:11:
Weer en perfecte match

Feyenoord - PSV, ik kom 1-0 voor, geen kans weggeven, blessuretijd 1-2 (92'ste en 94'ste minuut)
geweldig :( ;) hoop dat degradatiekandidaad Feyenoord toch nog eea herstelt :)

Groningen, NAC, NEC, Roda, Vitesse staan op kop in de eredivisie. Ajax en Feyenoord degradatiekandidaten. Realisme is ver te zoeken :)

Matuzelém scoort gemiddeld een 5...

Nu wedstrijd tegen heerenveen. Ik domineer maar hun scoren ze zeer gemakkelijk :)
Charisteas begint nu pas eindelijk los te komen. Zeer verrassende wedstrijd tegen heerenveen, kom nu ook weer zeer gemakkelijk terug in de wedstrijd met spitsduo pardo / charisteas

Wel iets raars, keeper van de tegenpartij raakt de bal, gaat via keeper naar charisteas, maar dan staat charisteas buitenspel, dat kan toch niet?

Iemand tips voor een goede centrale verdediger en een mid-mid?
lol hmm van wiki
Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt uit een:

doelschop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje ... had Karel Geraerts op de bank zitten want heb andere (lees betere spelers). Hij was 1,1 miljoen EUR waard. Heb hem getransferlist & vraagprijs op 4 miljoen K EUR gezet. Er kwamen enkele geinteresseerde ploegen die geen bod deden. Heb dan de vraagprijs naar 3,5 gehaald & kreeg toen een bod binnen van 3,2 miljoen EUR dat meteen werd geaccepteerd door de board. Kan je daar echt niks aan doen? Er waren nog enkele gegadigden & er zat misschien nog iets meer in. Nu ja, 3,2 voor een 1,1 miljoen speler is natuurlijk niet slecht. Heb er een linkse verdediger batan voor gehaald voor 1,2 miljoen. Mijn linkerflankverdediger probleem is hopelijk dus van de baan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:35:
spoiler: central verdediger
Oguchi Onyewu

wat bedoel je met mid mid? Verdedigend of aanvallend ingesteld?
centrale middenvelder, maar wel een beetje aanvallend ingesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
europees doe ik het behoorlijk.
In de competitie verlies ik de ene naar de andere wedstrijd beetje jammer :)
Misschien iets meer houvast op middenveld + verdediging nodig :)
Feyenoord - AZ sta nu 5-0 achter

Speel 4-4-2 attacking

M'n selectie als volgt:

---- Kolkka --- Charisteas ----
Greene - Matuzalem - Hofds - Van Hooijdonk
Buijs - Bahia - Vlaar - Tiendalli

Huysegems langdurig geblesseerd, castelen ook

[ Voor 41% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer dan Steven Defour eens.
Of Nico Kranjcar (was in FM 2006 top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met standard speel ik als volgt :

Aragon

Deflandre Sarr Onyewu Batan

Conceiçao Dembele Defour Rapaic

Mokoena De Camargo

EDIT :(de pijltjes slaan op dembele & defour. Dembele speelt verdedigender, Defour aanvallender).

bank : Renard, Areias, Dupré, Jovanovic, Junior, Sa Pinto, Bouchouari

EDIT : als een van de verdedigend ingestelde spelers niet kan zit fellaini zeker in de selectie.

Mijn team is enorm wisselvallig. De ene wedstrijd win ik met 4-0, de week erop krijg ik 0-3 op m'n appel. Conceiçao is al toe aan z'n derde rode kaart in officiele wedstrijden. Ik heb bij twee wedstrijden beslist om geen team talk te geven omdat ik eigenlijk vind dat je toch niet alle weken hetzelfde moet zeggen (je hebt ook maar keuze uit 4-5 tekstjes) & ongeveer 7 spelers stonde SLT (Slight concern -> they feel I don't give them enough credit). Gelukkig was er dan gedurende 13 dagen geen match & dat verdween dan wel weer. Vreemd !

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:00:
Ik heb bij twee wedstrijden beslist om geen team talk te geven omdat ik eigenlijk vind dat je toch niet alle weken hetzelfde moet zeggen (je hebt ook maar keuze uit 4-5 tekstjes) & ongeveer 7 spelers stonde SLT (Slight concern -> they feel I don't give them enough credit). Gelukkig was er dan gedurende 13 dagen geen match & dat verdween dan wel weer. Vreemd !
Klopt, ze verdwijnen na verloop van tijd maar dat wil nog niet zeggen dat het gedaan is.
Kijk bij de speler maar eens onder personal/persoonlijk.
Als het goed is staat daar nog steeds die mening over jou.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als ik in m'n history kijk verlies ik meer als 80% van de wedstrijden in de blessuretijd :) woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:47:
europees doe ik het behoorlijk.
In de competitie verlies ik de ene naar de andere wedstrijd beetje jammer :)
Misschien iets meer houvast op middenveld + verdediging nodig :)
Feyenoord - AZ sta nu 5-0 achter

Speel 4-4-2 attacking

M'n selectie als volgt:

---- Kolkka --- Charisteas ----
Greene - Matuzalem - Hofds - Van Hooijdonk
Buijs - Bahia - Vlaar - Tiendalli

Huysegems langdurig geblesseerd, castelen ook
Kolka in de spits en van Hooijdonk als rechter middenvelder ?? Waarom stel je, bijvoorbeeld, de Ceulaer niet op i.p.v. Castelen of Buijs, die kan ook op rechts. de Guzman zit op de bank of is hij geblesseerd? Want die is in mijn game echt super!
Waarom stel je Buijs op als links back, by the way? Leonard of Drenthe zijn daar veel beter voor geschikt. Of zijn ze geblesseerd?

Ik zou zoiets er van maken:
---van Hooijdonk - Charisteas ---
Kolka - Matuzalem - Hofs - de Ceulaer
Leonard of Drenthe - Bahia - Vlaar - Tiendalli

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:28:
Als ik in m'n history kijk verlies ik meer als 80% van de wedstrijden in de blessuretijd :) woei
Misschien moet je dan effe wat tijd gaan winnen of helpt dat niet? Misschien dat de kaartenlast dan nog omhooggaat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik had heel veel blessure's. Drenthe heb ik verkocht.

de Ceulaer heb ik niet in m'n selectie, maar guzman is hersteld dus die ga ik opstellen. Nu is mijn opstelling zo'n beetje als die jij hierboven hebt :) Guzman scoort gemiddeld een 6.03 maar dat komt omdat ie in de uefa het super doet, competitie om te huilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
--- Huysegems -- Charisteas --
Kolka - Matuzalem - Hofs -De guzman
Leonard - Bahia -Vlaar - Tiendalli

3-1 verloren tegen exelsior 4-4-2 aanvallend :'(

Heb net Partizan verslagen met 2-0. Zonder Matuzalem die is niet speelgeregtigd :)

Europees doen we het wel goed :)

Ajax nu ook van de mat geveegd. Maarja, ajax is nu ook degradatiekandidaat.

[ Voor 40% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo

hilgo

RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:39:
--- Huysegems -- Charisteas --
Kolka - Matuzalem - Hofs -De guzman
Leonard - Bahia -Vlaar - Tiendalli

3-1 verloren tegen exelsior 4-4-2 aanvallend :'(

Heb net Partizan verslagen met 2-0. Zonder Matuzalem die is niet speelgeregtigd :)

Europees doen we het wel goed :)

Ajax nu ook van de mat geveegd. Maarja, ajax is nu ook degradatiekandidaat.
Winnen van ajax is altijd goed! >:)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel ik gisteren met een 3-4-3 opstelling met AA Gent en het shuifbalkje van mentaliteit op Aanvallend . Verlies je een keer met 1-3 thuis en zijn de supporters boos dat het team te afwachtend speelde.

Het kan zijn dat ik iets niet begrijp, maar kan natuurlijk niet met zijn allen voor hun doel gaan liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik nog mis ... dat je de supporters op een of andere manier via de media gerust kan stellen. Was met een conference team begonnen. Degradatiekandidaat. Na 8 matchen stond ik verrassend 4de. Iedereen blij. Daarna beginnen verliezen zoals verwacht. Beginnen de supporters te morren dat ik niet afwijk van m'n taktiek. Heb dan maar een aantal keren veranderd maar de resultaten bleven tegenvallen. Ik zou op zo'n moment gewoon iets willen kunnen zeggen 'aan de supporters' via de media. Van dat er niet hoeft gepanikeerd te worden. Dat ik wat automatismen probeer te kweken en dat constant van taktiek wijzigen daar niet meteen bij aan toedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:26:
Weet je wat ik nog mis ... dat je de supporters op een of andere manier via de media gerust kan stellen. Was met een conference team begonnen. Degradatiekandidaat. Na 8 matchen stond ik verrassend 4de. Iedereen blij. Daarna beginnen verliezen zoals verwacht. Beginnen de supporters te morren dat ik niet afwijk van m'n taktiek. Heb dan maar een aantal keren veranderd maar de resultaten bleven tegenvallen. Ik zou op zo'n moment gewoon iets willen kunnen zeggen 'aan de supporters' via de media. Van dat er niet hoeft gepanikeerd te worden. Dat ik wat automatismen probeer te kweken en dat constant van taktiek wijzigen daar niet meteen bij aan toedraagt.
Het is bij FM net als irl als de prestaties uitblijven en de supporters morren krijgt de trainer (manager) de schuld en kost hem zijn baan. Vraag maar aan Adri Koster })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word soms zoooo gefrustreerd van dit spel :(

de ene wedstrijd win je met 12-0 en 4 overwinningen later krijg je een reeks van 6 verloren wedstrijden aan je broek... waaronder de finale van de beker en de kwartfinale van de CL alsmede de wedstrijden tegen de koploper als je maar 3 punten achter staat en de wedstrijden tegen degenen vlak onder je :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:45:
[...]

IRL gaat het op financieël vlak bij Standard ook niet zo goed. Standard lijdt elk jaar zo'n 3 à 4 miljoen euro verlies volgens Preud'homme. :P
Hoeveelstes staat Germinal Beerschot in jouw savegame ?
11de staat GBA

Verlies maak ik niet ... tot nu toe 366.000 EUR winst dit seizoen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat hoe gaat het met Feijenoord? >:)
Ik heb gister niet verder kunnen spelen, hele dag + avond werk..
Doet de computer het ook niet, klotezooi..

vanavond met 2 vrienden fm spelen waarschijnlijk zijn de rollen al verdeeld..
De een is Barcelona, een Real Madrid en ik moet het doen met Valencia..

Iemand hinds en tips hoe ik het aan moet pakken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:07:
RedHat hoe gaat het met Feijenoord? >:)
Ik heb gister niet verder kunnen spelen, hele dag + avond werk..
Doet de computer het ook niet, klotezooi..

vanavond met 2 vrienden fm spelen waarschijnlijk zijn de rollen al verdeeld..
De een is Barcelona, een Real Madrid en ik moet het doen met Valencia..

Iemand hinds en tips hoe ik het aan moet pakken? ;)
Waarom valencia? Ik speelde zelf in spanje altijd met Atletico Madrid, goeie spitsen en (in fm06 tenminste) een brede goede selectie.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 19:39

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:07:
Iemand hints en tips hoe ik het aan moet pakken? ;)
David Villa voor gruwelijk veel geld verkopen en investeren in de rest van de selectie :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
29 november alweer en nog steeds geen patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 20:47
nog 2 dagen :) inclusief deze :P want het zou voor december gebeuren. Ik ben nu wel beetje gewend aan de bugs dus ja..

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Gisteren maar eens in 2007 begonnen met een grote game. Ondanks de patch die nog moet komen, ga ik gewoon lekker door met spelen. Ik heb 24 competities gekozen uit 9 landen en ben zelf gestart in Schotland bij Hearts. En wat een grievesbende is het daar. Zoals misschien bekend is daar ook zo'n Let eigenaar van die club, oftewel heel de club zit volgestampt met Letse huurlingen. Van al die Letten zijn er maar 2 die wat kunnen, die mogen dus blijven.

Het eerste wat nodig was, was goede trainingschema's maken. Verder mochten er wel wat trainers bij, want met 4 man kan je niet veel. Advertentie geplaatst, waarna er 3 jeugdtrainers van Man.Utd op kwamen dagen, niet slecht zeg ik zo. Die dus ook aangenomen plus nog een Nederlander om mij gezelschap te houden. Om mijn jeugd ook nog meer ervaring te geven heb ik een aantal spelers geplaatst bij Raith, een nieuwe satellietclub van me. Nu op naar het seizoen.

Het is best een aardig team, met aardige spelers. Doelstelling dit jaar is het kampioenschap, iets wat niet ondenkbaar is met dit team. Verder sta ik in de voorronde van de CL waar ik eigenlijk met een stunt probeer te komen. Eerste ronde ging vrij simpel, nu in de tweede ronde ook wel een makkie. De derde ronde zal hierin lastiger worden. De eerste wedstrijd van het seizoen gisteren met 2-4 uit gewonnen bij Motherwell. Niet groots, maar wel genoeg voor 3 punten. Nu tactiek nog iets tweaken, en gaan.

Updates volgen...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom valencia? Ik speelde zelf in spanje altijd met Atletico Madrid, goeie spitsen en (in fm06 tenminste) een brede goede selectie.
Klopt, is ook zo! Maar we hebben gezegd, we doen in een competitie en dan zijn we 3 topclubs! Ajax, Feijenoord, PSV bijvoorbeeld. Maar omdat iedereen al zn eigen game startte in Nederland leek Spanje wel mooi.
Mijn kameraden wouden Barcelona en Real Madrid zijn en ik dacht, met mijn vele ervaring ;) dan ben ik wel een derde club. Clubs als Atl. Madrid en Sevilla lijkt me ook heel leuk maar met Valencia ben ik én een topclub (3e van Spanje, vorig seizoen) en speel CL!! vandaar..
David Villa voor gruwelijk veel geld verkopen en investeren in de rest van de selectie :)
Is een optie, maar zat meer aan te denken om - om hem heen een topteam te bouwen.
Met spelers als Angulo (amc), Vicente (links), Joaquin (rechts) en een paar versterkingen is dat mogelijk.
Op goal topkeeper Canizares en achterin met Ayala, Macheno, Curro Torres en Del Horno nodige ervaring..

Later meer, bedankt voor advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:00:
[...]

die kan je echt wel voor veel geld verkopen en daarna investeren in andere goedkopere mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik speel nu 1 seizoen met Feyenoord.

Ben 14é geëindigd voor ajax (die 15e)
Ik snap alleen werkelijk waar niet hoe het kan zijn dat ik nu al 7 wedstrijden op rij in de blessuretijd verlies. Ik snap ook niet waarom ajax zo slecht is en gaat degraderen denk ik.

Wat ik al helemaal niet snap is dat Roda JC alle punten heeft gepakt en met heel vel punten los de nummer 1 is, gevolgt door vitesse,groningen,heerenveen,ado en rkc

Ik kom met mijn feyenoord die best sterk is gewoon helemaal niet aan winnen toe.

Ik heb Leonardo gekocht, Matuzalem, en heb volgens mij best wel een goed team.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik m'n verlies-reeks nu een einde toeroep? :)

Zelfs tegen sparta verlies ik met ongelooflijke getallen. Ik heb vet veel overwicht op het veld maar om de een of andere reden scoren alle clubs zo makkelijk bij mij. Dacht dat vlaar,tiendalli,bahia,leonard wel goed waren :(

***@#*#$#@*$ wedstrijd nummero 11 in de blessuretijd beslist in reeks.

ik scoor in de 8ste en in de 19e minuut. AZ in de 89 en 93 ste minuut. Dit kan gewoon niet, Onmogelijk 11 wedstrijden op rij beslist in blessuretijd :(

[ Voor 113% gewijzigd door RedHat op 29-11-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is eigenlijk het leuke van FM2007 vind ik. Het is zo onvoorspelbaar als wat. Ik heb ook drie eerdere pogingen zien stranden omdat ik alles, maar dan ook echt alles kansloos verloor. Je zult zien als je een beetje speelt met de taktieken en vooral goed oplet naar wat de spelers doen in de 2d-beelden, dat je dan gaat begrijpen hoe het werkt.

Zeg niet dat ik het lek boven heb, maar ik zit nu in mijn tweede seizoen met Orlando Pirates (na eerdere pogingen met Ajax, Volendam en Haarlem... kansloos) en het begint te lopen. Vorig jaar 4e in de competitie van de 16 (toch echt titelkandidaat) met alleen maar gelijke spelen en af en toe een verdwaalde overwinning. Nu halverwege het seizoen fier aan kop met 8 punten voorsprong op de nummer twee. 15 wedstrijden gespeeld, 12 gewonnen, 1 gelijk en 2 verloren. (waarvan 1 tegen aartsrivaal Kaizer Chiefs)

Twee keer op rij de African Challenge gewonnen en twee keer op rij de African Champions League! In de Zuid-Afrikaanse League Cup en Fa Cup gaat het een stuk minder. Halve Finale FA Cup gehaald vorig seizoen, maar dit seizoen in de eerste ronde eruit. Net al vorig jaar, dit jaar in de tweede ronde op penalties uit de League Cup geknikkerd.

Wat wel aardig is, is dat je met de Afr.Ch.L. een plek krijgt op het WK voor clubs. Daar in de eerste ronde met 4-2 verloren van Chivas (Mex), maar om de 5e plek gewonnen van Brisane Utd. Die 5e plek levert toch mooi € 1mln op. Daarmee is mijn balans van 6 naar 7 miljoen gegaan. Lucratief gebeuren voor mijn clupje. Door mijn tweede winst in de ACL ben ik nu al verzekerd van een plek voor volgend jaar!!!

Wat ik wel vreemd vind, in de competitie zit een winterstop van 6 weken, dus daarin doe ik een toer en speel oefenwedstrijden tegen de nummers 2,3 en 4 van de ACL. In die maand zit ook de eerste ronde van de ACL. Ik heb mijn tegenstander uitgenodigd voor een friendly een week van te voren en die accepteren ze gewoon... beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Djeeper,
hoe gaat met Lebohang Mokoena?

Ik heb hem in mijn game met Feyenoord ook en doet het wel aardig!
In tegenstelling tot RedHat, doe ik het iets beter

7 gespeeld 4 gewonnen 1 gelijk 2 verloren.
Ook nog nie zow best, maar zit vooruitgang in!

vanavond kan ik eindelijk verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
de patch fix list is weer geupdated vandaag. wat er precies veranderd is weet ik nog niet.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:33
Northwave4500 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:58:
de patch fix list is weer geupdated vandaag. wat er precies veranderd is weet ik nog niet.
Misschien hebben ze de release date wat opgeschoven... 8)7

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:27:
@ Djeeper,
hoe gaat met Lebohang Mokoena?

Ik heb hem in mijn game met Feyenoord ook en doet het wel aardig!
In tegenstelling tot RedHat, doe ik het iets beter
toevallig gisteren verkocht voor 4,5 miljoen aan Dortmund. Had er denk ik nog meer voor kunnen vragen, maar ja, dat is achteraf.

Was wel topscorer op het moment dat ik hem verkocht, maar heb voldoende achtervang... hoop ik. Straks als ik thuis ben, eerste wedstrijd zonder hem, moet wel lukken. Was erg veel geblesseerd... gebruikte hem vooral als spits, heeft bijzonder veel kansen nodig voor hij is een keer een bal in het netje kreeg...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Northwave4500 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:58:
Fixed typo in assistant manager training report. Assistant manager now correctly states "The following players have regressed well last month".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:56:
[...]

Fixed typo in assistant manager training report. Assistant manager now correctly states "The following players have regressed well last month".
Kruipen makkelijk vééél man-uren in het oplossen van zo'n bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
De patch zou vandaag de deur uit moeten zijn gegaan, maar helaas kwam er een last minute thing tussen. Moeten dus nog ff wachten, hopelijk morgen.. (of vanavond nog..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:01
Er is wel weer een nieuwe skin uit, de Helenic Skin.

Screenshots:
Start scherm
Club scherm
Speler
Veld

Achtergronden kun je downloaden, hoeft niet per sé.

Site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:26:
De patch zou vandaag de deur uit moeten zijn gegaan, maar helaas kwam er een last minute thing tussen. Moeten dus nog ff wachten, hopelijk morgen.. (of vanavond nog..)
Oke dat zou mooi zijn, maar waar haal je die info vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:58:
[...]

Oke dat zou mooi zijn, maar waar haal je die info vandaan dan?
Officiele forum van SI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mooi, in mijn Atletico Madrid potje zit eigenlijk geen uitdaging meer dus ik sta te popelen om met een klein clubje te beginnen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Heb je een link voor me? Ik ben de hele tijd al aan het zoeken maar kan het niet vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dat is nog eens goed nieuws voor het slapen gaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Heel eventjes mijn frustratie (jahaaa, de eerste keer deze game) van me afschrijven.
1e knockoutronde CL, tegen milan met mijn HSV.
Ik had de hele wedstrijd verreweg de meeste kansen, en de media zegt dat milan verdient wint...
2 goals ten onrechte afgekeurd (gecheckt in de replay), en milan scoort een keer. Ja hoor, en dit keer kan ik geen commentaar leveren op de scheids. (zoals sneijder et zei, blinde *****hond...) :( :( :( :( :(
Nog 1 optie, ze in de return van het veld spelen....

Update, de return gewonnen met 2-3 en op away goals door. Het was echt helemaal terecht want ik heb ze 2 wedstrijden van de mat gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-11-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook deels door SI ontkent, ook werd gezegd dat ze nog steeds geen datum konden vaststellen maar dat ze het nog steeds deze maand willen uitbrengen (morgen laatste dag)

Hier het topic waar het over gaat:
http://community.sigames..../f/521102691/m/5962069872

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 23:45 ]

Verwijderd

Vandaag de dag waarop de patch uit zou moeten komen!!! Al verbaast het me niets als ze bij SI 31 november op de kalender hebben staan 8)7

Maakt op zich niet uit, dit weekend geen FM voor mij, ga met het vrouwtje een weekend naar Antwerpen, dus SI hoeft wat mij betreft pas maandag met de patch te komen...

Verwijderd

Jan Willems schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:37:
Er is wel weer een nieuwe skin uit, de Helenic Skin.

Screenshots:
Start scherm
Club scherm
Speler
Veld

Achtergronden kun je downloaden, hoeft niet per sé.

Site
Ga hem misschien wel eens proberen, maar dan zeker zonder die achtergronden. Dat is echt veel te druk om te zien.

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
is hij ondertussen al wel uit? of is het ng net iets te vroeg

Verwijderd

niekosniekos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:41:
[...]

is hij ondertussen al wel uit? of is het ng net iets te vroeg
Als ik voortga op de berichten uit het SI forum, zou dit normaal vnvnd moeten zijn. De intentie is nog altijd om de patch deze maand uit te brengen, dus ja, veel keus hebben ze niet.

De patch ging normaal gezien, gisteren gereleased worden, maar op het laatste moment is er nog een kritische bug opgedoken, waardoor de patch een poosje gedelayd werd. Maar dit zou dus vnvnd moeten zijn.

Nuja, aangezien er maar 1 patchronde komt, is het imo wenselijk om direct een degelijke/grote/werkende/bug-vrije patch uit te geven, waar genoeg tijd ingestoken is.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04
Helaas nog steeds geen patch, dus nog geen multiplayer voor mij :(
Maargoed, ik ben van Ajax naar Real Madrid gegaan en in de Primera División gaat het best aardig; Europees en in de Spaanse cup gaat het helaas een stuk minder en dat vindt Cristiano Ronaldo niet leuk, hij wil nieuwe uitdagingen :'(

Gelukkig is mijn wonderkid nog steeds gelukkig :)

edit:
even plaatje achter link gezet wegens spoiler gevaar

[ Voor 16% gewijzigd door DeadKennedy op 30-11-2006 10:52 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Zo dan hoe heb je hem zo goed gekregen??? Aangezien trainingen bijna niet werken, of waren zijn technische eigenschappen al zo hoog?

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:59:
Zo dan hoe heb je hem zo goed gekregen??? Aangezien trainingen bijna niet werken, of waren zijn technische eigenschappen al zo hoog?
Bij mij ziet hij er ook zo uit, zelfs op 19 jarige leeftijd. Scoort als een gek, al pikt hij niet erg veel wedstrijden in het eerste mee, aangezien hij Schevchenko, Altidore, Huntelaar, Ross en Babel als concurenten heeft (ja, een Ajax game, zij het naast m'n MLS savegame)

• PacinoAllstars
Patch komt zeer waarschijnlijk vanacht. Dit betekent morgen ochtend voor ons :)

Nog even doorbijten before we let the longterm games begin!!! >:)

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:02:
Patch komt zeer waarschijnlijk vanacht. Dit betekent morgen ochtend voor ons :)

Nog even doorbijten before we let the longterm games begin!!! >:)
Heb door de weeks toch bijna geen tijd om te spelen, dus voor mij is het niet zo'n probleem

Verwijderd

DeadKennedy schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:50:
Maargoed, ik ben van Ajax naar Real Madrid gegaan en in de Primera División gaat het best aardig; Europees en in de Spaanse cup gaat het helaas een stuk minder en dat vindt Cristiano Ronaldo niet leuk, hij wil nieuwe uitdagingen :'(

edit:
wat is zijn begin club? ook Real?? en welk jaar komt die daar of direkt al van et begin?

ga ik vanavond namelijk even kijken of ik hem naar Chelsea kan halen ;) en of het dan ook een wonderkid is :)

Verwijderd

Bron? Zou erg zuur zijn, aangezien ik het hele weekend weer geen tijd heb.

Verwijderd

Lekker spelertje idd!
Gisteravond met 2 kamerdaden fm-game begonnen!
Ik met Valencia, de andere 2 Real Madrid en Barcelona..
.. maar kan me niet herrineren dat hij (Real) hem in zn team heeft

Vannacht met Feyenoord nog lang doorgegaan tot in de kleine uurtjes,
wat een verslaving >:)

9 duels op rij ongeslagen!
AZ 1e met 30 pnt en PSV en Feyenoord 2e met 29 pnt
Weet niet precies hoeveel wedstrijden, maar zit in begin november

UEFA Cup + KNVB beker eruit, maar ga vol voor kampioenschap!
Supporters ook weer helemaal blij na mn laatste wedstrijd --> Feyenoord - Ajax 3-1!!

Zelfs henk ten cate prees mijn topsits: Milan Purovic, wat een man

Opstelling:

DM - Timmer
VR - Tiendalli
VL - Léonard
VC - Vlaar
VC - Bahia
MR - Castelen
MC - Matuzalem
ML - De Guzman
AMC - Huysegems
AC - Purovic
AC - Hunt

eigenlijk een omgebouwde 4-4-2, met Castelen en De Guzman op de vleugels
Matuzalem verdedigend en Huysegems dé AMC!
Spitsenduo al goed voor 13 goals in dit seizoen!
:)
groeten..

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:10:
[...]

wat is zijn begin club? ook Real?? en welk jaar komt die daar of direkt al van et begin?

ga ik vanavond namelijk even kijken of ik hem naar Chelsea kan halen ;) en of het dan ook een wonderkid is :)
Speelt bij een clubje uit Chili, gewoon ff op de naam zoeken en je ziet het wel ;)

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Vos schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:53:
[...]

Speelt bij een clubje uit Chili, gewoon ff op de naam zoeken en je ziet het wel ;)
Colo Colo :+

• RedHat
Ik zal zo even screenshot van m'n taktiek maken.
Misschien ligt het aan de opstelling/taktiek dat ik steeds verlies.
Maar iig:
Tiendalli geblesseerd nu, dus dit is mijn opstelling:

------ Huysegems -------
Leonardo -- Charisteas
De Guzman - Matuzalém - Cattelen
Leonard - Bahia - Vlaar - Greene/Tiendalli

Peilen van leonardo nar links, charisteas naar rechts, en matuzlém naar achter(verdedigend)

http://maryk.nl/taktiek.j...ww.maryk.nl/taktiek.jpg">

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 30-11-2006 13:12 ]

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

RedHat schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:07:
Ik zal zo even screenshot van m'n taktiek maken.
Misschien ligt het aan de opstelling/taktiek dat ik steeds verlies.
Maar iig:
Tiendalli geblesseerd nu, dus dit is mijn opstelling:

------ Huysegems -------
Leonardo -- Charisteas
De Guzman - Matuzalém - Cattelen
Leonard - Bahia - Vlaar - Greene/Tiendalli

Peilen van leonardo nar links, charisteas naar rechts, en matuzlém naar achter(verdedigend)

http://maryk.nl/taktiek.jpg[afbeelding]
Met die spelers zou ik een directe, snelle, licht aanvallende tactiek kiezen met 4-4-2 diamond. Dus een ruit op het middenveld, met leonardo op links, guzman in de aanvallende middenveld positie, en metuzalem op verdedigend middenveld... (en dan charisteas in de spits..)

• RedHat
4-4-2 diamond werkt perfect. :) Ben echt blij met m'n leonardo :) die speelt achter huysegems & charisteas :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 30-11-2006 13:35 ]

Verwijderd

Ja zo had ik t denk ik ook gedaan!
Of een 4-3-1-2

------------Huysegems - Charisteas
-------------------De Guzman----------------
Leonardo - Matuzalem - Castelen

Leonardo en Castelen pijltjes naar links- en rechtsboven (aml en amr)
Matuzalem pijltje naar (vmc)
De Guzman amc

werkt bij mij ook goed alleen hunt en purovic voor die prutser van een charisteas ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 13:38 ]

• RedHat
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:37:
Ja zo had ik t denk ik ook gedaan!
Of een 4-3-1-2

------------Huysegems - Charisteas
-------------------De Guzman----------------
Leonardo - Matuzalem - Castelen

Leonardo en Castelen pijltjes naar links- en rechtsboven (aml en amr)
Matuzalem pijltje naar (vmc)
De Guzman amc
Eind van het seizoen klim ik toch nog een stuk op de ladder :) UEAFA kwartfinale uitgeschakelt. uit 1-2 verloren thuis 4-3 gewonnen. Maarja uitpunt telt dubbel bij gelijksel

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

RedHat schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:38:
[...]

Eind van het seizoen klim ik toch nog een stuk op de ladder :) UEAFA kwartfinale uitgeschakelt. uit 1-2 verloren thuis 4-3 gewonnen. Maarja uitpunt telt dubbel bij gelijksel
En je gebruikt die 4-4-2 diamond van mij? :+
Is toevallig een tactiek waar ik normaal een team rondomheen bouw (of de 4-4-2 met aanvallende vleugels), werkt altijd erg goed. Tip, hoe beter je spelers zijn, hoe minder je naar de directe tactiek kunt neigen. Zijn je spelers niveau eredivisie dan is een snelle directe tactiek het beste. Als je spelers ECHT goed zijn (lees, man utd, chelsea, barca enz.) kun je kiezen voor een langzame short passing tactiek. (deze kan ook goed werken met mindere teams maar dan moet je toch over een aantal goede verdedigers beschikken. Heb em momenteel werkend bij HSV, met als verdediging Atouba - Kompany - Demel - VanDenBorre (backup is mathijsen))

* Hoogie2004 geeft geen garantie op bovenstaande waar is, zijn eigen bevindingen..

[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-11-2006 14:06 ]

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04
Ja hij zit er vanaf het begin in, en je kan hem erg goedkoop halen, écht een must-have dus. Bij mij heeft hij goede training (iets zwaarder dan normaal, en alle trainingen hebben bij mij 5 sterren), en hij zegt veel gehad te hebben aan zijn koppeling met Robinho.

Dit is trouwens mijn taktiek (al staat Casillas normaal op doel, en Robinho ook regelmatig in de basis). Behoorlijk aanvallend, met eigenlijk 5 AMCs, 2 spitsen en 3 centrale verdedigers.

Afbeeldingslocatie: http://xs409.xs.to/xs409/06484/realtaktiek.jpg.xs.jpg

edit:
oh ja, Bernd Schumacher (mijn tweede keeper), ook zo'n mooi verhaal :)
Ik kreeg te horen dat een van mijn feeder clubs (Wolfsburg) een speler verkocht aan een of andere sjakie Go Go Kanaries FC oid wilde verkopen, en of ik dat bod wilde matchen. Ik vond Schumacher wel een goeie naam dus ik klikte eens op hem ipv gewoon door te gaan naar het volgende bericht. Hij had best aardige stats dus ik dacht, kom ik koop hem voor m'n reserves. 140k verder en 2 maanden training en hij heeft Adán naar het reserve team verdrongen en stond op zijn 17e in zijn eerste UEFA cup wedstrijd voor Real Madrid :)

Afbeeldingslocatie: http://xs409.xs.to/xs409/06484/schumacher.jpg.xs.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door DeadKennedy op 30-11-2006 14:12 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Op het Forum van SI Games is langzaamaan de pleuris aan het uitbreken door die patch...

Of liever gezegd, door het uitblijven van de patch...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 14:20 ]

Verwijderd

:D:D spam ze:P

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:16:
Op het Forum van SI Games is langzaamaan de pleuris aan het uitbreken door die patch...

Of liever gezegd, door het uitblijven van de patch...
Zit al maand te jagen daar :P

Website van sigames is nu offline voor onderhoud. Wellicht dat ze hem updaten en de patch elk moment releasen?

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:27:
[...]

Zit al maand te jagen daar :P

Website van sigames is nu offline voor onderhoud. Wellicht dat ze hem updaten en de patch elk moment releasen?
Tja, wie weet. De "bekende" namen van SIgames op het forum laten wat wisselende reacties los. De een heeft het over Great News, een ander zegt datze alleen wat onderdelen van de server aan het vernieuwen zijn...

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:51
Als ze hun belofte houden, moet ie er voor morgen zijn. Ik ben eens benieuwd en laat me verassen. Kan ik eindelijk met een echte game beginnen :D

• JanW
Damn, ik zie ineens hier 2 pagina's erbij, denk, hee, de patch is er, maar nee hoor nog niet...

Ach, ik wacht geduldig af tot ie komt :) .

Verwijderd

Moeilijk veel mensen online op dat forum:D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 15:07 ]

Verwijderd

Iedereen zit echt helemaal te :9~ op het vooruitzicht van de nieuwe patch...

Ik vermaak me nu ook prima met het spel zonder patch. Okay, okay, het zuigt dat je spelers zich niet ontwikkelen op de lange termijn, maar mensen die beweren dat het spel onspeelbaar is, moeten nog maar eens goed naar het spel kijken... en naar zichzelf...

Ik vind het nu al een topspel *O* dat met de patch alleen maar beter wordt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:15:

Ik vermaak me nu ook prima met het spel zonder patch. Okay, okay, het zuigt dat je spelers zich niet ontwikkelen op de lange termijn, maar mensen die beweren dat het spel onspeelbaar is, moeten nog maar eens goed naar het spel kijken... en naar zichzelf...

Inderdaad het is een topspel, en met de patch erbij absoluut de beste FM/CM tot nu. Maar zonder patch is het onspeelbaar als je bijvoorbeeld een clubje uit de conference tot CL winnaar wil maken. Is het jammer dat spelers uit je eigen jeugd (newgens) nauwelijks ontwikkelen, en moet je dus elke keer op zoek naar bekende oudere spelers, tot een punt dat die allemaal met pensioen zijn. Verderest is het natuurlijk gewoon een topspel.

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:33
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:15:

Als ik het goed heb gelezen, is het grootste probleem van SI dat bugs niet bij iedereen hetzelfde zijn. Zo is het dus ook lastig om de bugs na te bootsen en te fixen. Misschien dat jij wat meer mazzel hebt gehad dan anderen. Bij mij kwamen de schorsingen en langdurige blessures me al snel de strot uit.

Mjah...laten we hopen op een goede patch... >:)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

Verwijderd

D-Ray schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:28:
[...]

Als ik het goed heb gelezen, is het grootste probleem van SI dat bugs niet bij iedereen hetzelfde zijn. Zo is het dus ook lastig om de bugs na te bootsen en te fixen. Misschien dat jij wat meer mazzel hebt gehad dan anderen. Bij mij kwamen de schorsingen en langdurige blessures me al snel de strot uit.

Mjah...laten we hopen op een goede patch... >:)
daar heb je wel gelijk in, bij mij zijn het eigenlijk alleen de blessures. Maar in FM2006 had ik ook een enorm hoeveelheid blessures, vergelijkbaar met de hoeveelheid nu...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 15:49

Vos

AFCA

Snelste hattrick vanaf aftrap net in mijn multiplayer spel :p
Minuut 1, 4, 7...en dan ook de uitslag, ik zat echt zo :o

http://dionysus.nl/fm/hattrick-snel.jpg

• JanW
Record is toegevoegd Vos!

Verwijderd

@Vos, die Iaquinta is in vorm bij jou he..
zoieso topspits in alle games!
Maare voor hoeveel heb jij hem gekocht met ajax? en na hoeveel jaar?
Ik heb aan begin van het spel met Feyenoord 15 mlj geboden, maar Udinese ging niet akkoord

Verwijderd

DeadKennedy schreef op donderdag 30 november 2006 @ 10:50:

edit:
Hij is heel goed inderdaad. Helaas is hij nog maar 15 als het spel begint.
Ik weet niet of de scouting hem oppikt....ikweet wel dat hij vrij ver bovenaan staat als je FM Scout Genie 2007 gebruikt...................

Verwijderd

Stay tuned, hij komt eraan binnen een uur gok ik:D

• PacinoAllstars
Iemand die link van het forum? Benaderde het altijd via de website.

Verwijderd

RELEASED!!!:D:D

7.0.1 released
We are happy to announce that a patch for Football Manager 2007 is now available for download. Due to technical issues the Worldwide Soccer Manager 2007 patch will follow in the next couple of days - we apologise for this but did not want to hold up the other patches from being released due to this issue.

Fix list

For a list of fixes, please check our changelist

Football Manager PC

fmedownloadcenter.com
Worthplaying
FMro
fmanager.com
rapidshare.com
More mirrors required! Email us

http://www.sigames.com/static/index.php

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 16:38 ]

Verwijderd

Joepie de poepie, net op tijd om een oorlog tussen SI en FM-gamers te voorkomen...

Hmmmm, vanavond dan maar een keertje niet zaalvoetballen... kijken of die patch wat is!!!

Verwijderd

GRRR kut mirrors:@

Verwijderd

Eindelijk :) , btw rapidshare is altijd goed als mirror, afgezien van de tijd die je moet wachten.

Verwijderd

Hij is er.
Lijst met mirrors:

Ik trek hem binnen via Rapidshare tegen 7,3 KB/sec. :/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 16:46 . Reden: Tobo te traag :+ ]

Verwijderd

Ja maar ik heb een half uur geleden iets gload via rapid share en moet nu 21 minuten w8en :@:@@:@

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
is er geen torrent met de patch?

Verwijderd

Nog niet nee, deze site is bij mij trouwens nu nog wel snel:
http://dlh.net/cgi-bin/dl...ile=fm2007_701.zip&ref=ps
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.