[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.294 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Ik heb nog een vraagje over de intertoto competitie. Waarom kun je je spelers die je hebt aangetrokken via een vrije transfer/ normale transfer in de zomerstop niet selecteren voor deze wedstrijden? Ik had met FC Twente echt een groot probleem met blesures, schorsingen en interlands en ik moest ook mijn 3 nieuwe aankopen nog missen, waardoor ik uiteindelijk met 2 jeugdspelers in de basis mijn wedstrijd moest gaan starten.... Daardoor uiteindelijk EUFA Cup voetbal gemist.

Verder wel een goed seizoen gedraaid, uiteindelijk 5e geworden en in de playoffs helaas dus alleen intertoto gehaald. In de beker werd ik snel uitgeschakeld door NEC, welke het in mijn spel erg goed doet (3e in competitie). In de EUFA Cup (gehaald via intertoto) ging het boven verwachting goed; in de eerste ronde een makkelijke loting en door naar de groepsfase. Daar ben ik met hakken over de sloot verder gegaan, waarna ik tegen Chelsea de thuiswedstrijd kansloos met 3-0 verloor. Uit had ik hetzelfde verwacht, maar ik won de wedstrijd met 2-1!! Wel met veel geluk, maar toch leuk :D Helaas dus wel uitgeschakeld.

Op de transfermarkt ben ik redelijk rustig gebleven. 3 vrije transfers voor spelers in de breedte (VL, VC, MC) en een talent (AMR) voor de toekomst (Meulers van Sparta (800k)) gekocht. In de winterstop heb ik een VM van Genk gekocht (2.3M), die het heel goed doet. Verder nog een aantal erg jonge talenten. Verkocht heb ik alleen Barki-nogwat (kan zijn naam niet eens uitspreken, laat staan schrijven :p ) voor 2.5M. Helaas Sibum en Rahim kwijt via vrije transfer.

Seizoen 2 is goed begonnen (alleen geen EUFA Cup), dus we zien wel hoe het verder gaat. Inmiddels zitten 2 spelers van mij (Brama en Meulers) in Oranje onder 21, dus ik zie de toekomst goed tegemoet.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Japser

Jeej!

Kolder is aanvaller bij BV Veendam en momenteel topscoorder in de Jupiler League met 14 doelpunten. In de winterstop verkast hij naar FC Groningen..

Anyway, ik blijf maar prutsen met mn de Graafschap spel. Genoeg transferbudget (1.45 miljoen), maar ik zit 45000 euro boven mn salarisbudget standaard zonder nieuwe aankopen. Dus kortom, ik kan geen spelers aantrekken. Verkopen van m'n spelers heeft geen zin want:

- Het zijn mn beste spelers
- Ze leveren niks op aan transfergeld
- Heb al een krappe selectie
- De spelers die overbodig zijn verdienen maar een schijntje (pak em beet 4000-6000 euro)

Stel: ik verkoop v Beukering, voor 1 miljoen. Dan levert me dat aan salarisruimte maar 16750,- op en dan sta ik nog in negatief salaris en wordt ik zeer beperkt in het te bieden salaris aan nieuw aan te trekken spelers. Dus heb ik geen salarisruimte om v Beukering te vervangen en naai ik mezelf dus een oor aan.

Plus dat mn team nog eens voor geen meter functioneert. Eerste 4 oefenwedstrijden verloren, en de laatste tegen NEC wel gewonnen. Verder wil niemand naar mn club komen op loan-basis (tenminste niet die spelers die ik wil hebben en die wat toevoegen) en wordt ik HE-LE-MAAL gek van al die Duitse amateurs die me aangeboden worden :)

Verder heb ik grote moeite met het scouten van talent voor de Jupiler League, maargoed. Iemand nog een tip voor een scorende spits? Want Powel en v Beukering bakken er niks van tot op heden.

Tot zover, een gefrustreerde trainer van de Graafschap :)

[ Voor 10% gewijzigd door Japser op 11-12-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn successen in donker Afrika zijn niet onopgemerkt gebleven. Na Shaktar heeft nu ook de Poolse bond gevraagd of ik bondscoach wil worden. Ik ben daar op ingegaan, maar kan nu geen staff aannemen voor Polen. Als ik een coach een aanbod doe (met het oog op de jeugdteams) is dat altijd alsof het om een bod van Orlando Pirates gaat. Kan je uberhaupt wel staff aannemen bij een nationaal team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Japser schreef op maandag 11 december 2006 @ 10:54:
Kolder is aanvaller bij BV Veendam en momenteel topscoorder in de Jupiler League met 14 doelpunten. In de winterstop verkast hij naar FC Groningen..

Anyway, ik blijf maar prutsen met mn de Graafschap spel. Genoeg transferbudget (1.45 miljoen), maar ik zit 45000 euro boven mn salarisbudget standaard zonder nieuwe aankopen. Dus kortom, ik kan geen spelers aantrekken. Verkopen van m'n spelers heeft geen zin want:

- Het zijn mn beste spelers
- Ze leveren niks op aan transfergeld
- Heb al een krappe selectie
- De spelers die overbodig zijn verdienen maar een schijntje (pak em beet 4000-6000 euro)
Dit probleem had ik ook met FC Twente, maar gelukkig wel met overbodige spelers, die ik voor een schijntje heb verkocht. Vaak krijg je bij een contractverlenging ook de optie om meer loon te krijgen ipv transferbudget, dus misschien vragen om contractverlenging?
Stel: ik verkoop v Beukering, voor 1 miljoen. Dan levert me dat aan salarisruimte maar 16750,- op en dan sta ik nog in negatief salaris en wordt ik zeer beperkt in het te bieden salaris aan nieuw aan te trekken spelers. Dus heb ik geen salarisruimte om v Beukering te vervangen en naai ik mezelf dus een oor aan.
Misschien kun je proberen om bij deze spelers een (langer) contract aan te bieden met minder salaris?
Plus dat mn team nog eens voor geen meter functioneert. Eerste 4 oefenwedstrijden verloren, en de laatste tegen NEC wel gewonnen. Verder wil niemand naar mn club komen op loan-basis (tenminste niet die spelers die ik wil hebben en die wat toevoegen) en wordt ik HE-LE-MAAL gek van al die Duitse amateurs die me aangeboden worden :)
Te irritant inderdaad, ik heb dat ook in mijn game.
Verder heb ik grote moeite met het scouten van talent voor de Jupiler League, maargoed. Iemand nog een tip voor een scorende spits? Want Powel en v Beukering bakken er niks van tot op heden.

Tot zover, een gefrustreerde trainer van de Graafschap :)
Misschien wil FC Twente Afonso aan je verhuren/ verkopen? In mijn game is het een erg goede stand-in voor 'n Kufo. Verder is Jason Oost van Sparta transfervrij aan het einde van 2007, hij lijkt me ook een goede verbetering voor de Graafschap.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend nog wat verder gespeeld met Standard (Jupiler League) in m'n tweede seizoen en het loopt bijzonder lekker. In de competitie eerste (en nog ongeslagen). 5 overwinningen, 3 gelijke spelen & 0 verlieswedstrijden. Kasper Schmeichel heeft al behoorlijk wat wedstrijden de 0 gehouden en dat ligt wellicht ook aan m'n verdediging die echt op punt staat. Linksachter is Batan (zweed) en die mag vooruitlopen. Centraal achterin Joao Carlos (overgenomen van Lokeren in tussenseizoen) naast Onyewu (die wel wat teleurgesteld is -> wil hogerop) & rechts staat Mohammed Sarr en die mag ook vooruit lopen.

In de uefa cup kwalificatieronde kreeg ik een moeilijke wedstrijd voorgeschoteld. Moest tegen Dortmund en dan nog eerst thuis. Had het liever andersom gezien. Thuis een beetje gelukkig 1-0 gewonnen. Ginder 3-3 gaan spelen na een thriller. Zit nu in een poule waar ik eigenlijk wel in zou moeten kunnen doorstoten. We zien wel. Toch blijft mijn doel kampioen spelen. Bestuur zou blij zijn met Europees, maar ik voel dat er meer inzit. Hopelijk krijgt het bestuur weer niet in hun hoofd om spelers voor leuke bedragen te laten vertrekken. Sinds ik aangenomen ben maken we echt elke maand winst & staan we positief. Moesten we nu echt zwaar in het rood staan, dan zou ik het bestuur nog kunnen begrijpen dat ze zo'n spelers voor een leuk bod laten vertrekken. Vanavond nog wat verder spelen !

Real Madrid is trouwens gestopt met m'n reserverdoelman lastig te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:39:

Real Madrid is trouwens gestopt met m'n reserverdoelman lastig te vallen.
Komt dit misschien door de tweede 7.0.1 patch? Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 04:52:
[...]

[...]

lees net een interview in VI met Marnix Kolder.
Daar hebben ze het toch echt over aanvaller.
Of hebben jullie het soms over een andere Kolder :?
Tis de nieuwe Richard Roelofsen _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
[PC] Football Manager 2007 - Deel 3
Daar verder aub :) .

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 11-12-2006 16:09 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.