[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.295 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
Masch schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:22:
Ik heb gisteren de laatste paar wedstrijden met FC Twente nog afgemaakt en ik kwam uiteindelijk op een 11e plaats terecht. Helaas heb ik een beetje teveel gerushed naar het nieuwe seizoen toe met als gevolg dat ik 3 spelers heb gekocht die ik na even nadenken eigenlijk niet wou en ben ik een aantal spelers kwijtgeraakt omdat ze hun contract niet wilde verlengen :( Goed, dat krijg je als beginnende FM'er.

Ik heb nu maar besloten om weer opnieuw te beginnen nadat ik Wilkshire heb geëdit (in het spel is hij VL/ VC, in het echt VR/ MR). Nog een paar vraagjes;

- Gebruiken jullie teamtactics (iedereen dezelfde instellingen) of player instructions?
- Maken jullie zelf trainingsschema's aan en zo ja; waar moet je op letten?
- Mijn scout (heb er maar een :( ), doet er erg lang over om buiten Nederland talenten te vinden, waar laten jullie je scouts scouten?
ik gebruik zowel team als personal intructions. trainingsschema heb ik hier gejat op het forum en wat aangepast. te lui om het zelf te doen ;)

over die scouts weet ik het niet. heb je wel landen ingesteld en zie je dat ze bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:06:
@GdUP:

Ben ik nou scheel of heb je Jakob Lensky op 1 januari 2007 gekocht voor € 45k van Celtic en vervolgens op diezelfde 1 januari 2007 voor niks weer laten gaan???

Of moet ik nog meer bier drinken? 8)7

Hoe kom je aan al die talentjes zo meteen aan het begin?
Lensky heeft Feyenoord in het echt gekocht, dit stond al geplanned voordat je er zelf iets aan kan doen. Aangezien het weer zo een miskoop is heb ik hem gelijk gedumpt:D

En die talentjes willen allemaal weg uit Colombia zolang de club maar een beetje status heeft, dus ik denk alle clubs die een hogere status hebben dan Feyenoord:)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
WaarAnders schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:47:
[...]

ik gebruik zowel team als personal intructions. trainingsschema heb ik hier gejat op het forum en wat aangepast. te lui om het zelf te doen ;)

over die scouts weet ik het niet. heb je wel landen ingesteld en zie je dat ze bezig zijn?
Misschien nog een linkje naar die trianingschema's? Ben ook wel opzoek naar een goede training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:06:
@GdUp, heb je deze bug al gemeld bij SI? Ik zelf had hetzelfde probleem, maar ben vergeten screenshots te maken. Zou wel mooi zijn als ze het nog kunnen fixen voor de volgende patch.
Ja ik heb het gelijk gemeld bij SI met screens en savegame kan ik ook uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij geeft de scout maar heel sporadisch in "news" aan dat iemand het contracteren waard is. Dat zijn dan alleen de spelers waarvan hij de CA op 7 sterren inschat. Als het goed is staat er onder je scoutoverzicht per scout een knopje "reports" daar vind je alle spelers die hij bekeken heeft. Onder scout reports van die speler vind je dan het door de scout gemaakt player profile.

Ik vind het een verbetering ten opzicht van fm2006. Als je daar 5 scouts aan het werk had, kreeg je iedere dag 3 of 4 meldingen van een speler die ze bekeken hadden in je news. Op deze manier wordt het spammen van je news een stuk minder. Je moet alleen wel af en toe bekijken wat er gescout wordt. Ook moet je in de gaten houden dat de scout niet oneindig lang blijft scouten, maar juist een bepaalde periode van een aantal dagen. Is ie daar klaar mee, doet ie ook niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:51:
[...]

Lensky heeft Feyenoord in het echt gekocht, dit stond al geplanned voordat je er zelf iets aan kan doen. Aangezien het weer zo een miskoop is heb ik hem gelijk gedumpt:D

En die talentjes willen allemaal weg uit Colombia zolang de club maar een beetje status heeft, dus ik denk alle clubs die een hogere status hebben dan Feyenoord:)
Dat snap ik, maar hoe kom je aan die namen? Gescout? of op de gok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:55:
[...]

Dat snap ik, maar hoe kom je aan die namen? Gescout? of op de gok
Ik heb Colombia aangeklikt dus als competitie, toen ben ik alle teams afgegaan en gekeken welke onder de 17 jarige spelers in het 1e team zaten. Daarvan heb ik degene gekocht die 'promising' waren of die erg hoge technische attributen hadden (voor hun leeftijd), aangezien dat het moeilijkste te trainen is.

Eigenlijk op de gok dus:), ik zal er straks een aantal posten, sommige zijn best wel goed geworden. De rest zal ik helaas weg moeten doen:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Gebruiken jullie teamtactics (iedereen dezelfde instellingen) of player instructions?
- Maken jullie zelf trainingsschema's aan en zo ja; waar moet je op letten?
- Mijn scout (heb er maar een :( ), doet er erg lang over om buiten Nederland talenten te vinden, waar laten jullie je scouts scouten?
Ik gebruik uiteraard spelers instructies! Ook wel teaminstructies, voor bijvoorbeeld mandekking en tackelen (hard) omdat ik iedereen dat wil laten doen..
Maar mijn rechtsback Tiendalli bijvoorbeeld, heeft veel creatieve vrijheid en centrale verdediger Vlaar helemaal niet. En De Guzman mag bijvoorbeeld afstandschieten, maar knooierd Léonard niet, etc, etc.

Met cm 03/04 maakte ik wel altijd trainingsschema's, maar nu met fm 2007 neem ik de aanvallers en verdedigers apart. Dan stel ik gewoon alles in. aanval: techniek en afwerking intensief en verdediging licht.
Scouten in Zuid-Amerika en Oost-Europa altijd leuke talenten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan helaas alleen nog maar in Afrika scouten... Zit niet echt een land bij waar supertalenten vandaan komen. Heb een talentvolle Algerijn van 17 nu op contract (helaas geen wp gekregen voor Zuid-Afrika) dus die gaat twee jaar bollen plukken in polen) en een keeper uit Marokko van 17 (die wel een vergunning kreeg gek genoeg).

Had gedacht dat landen als Nigeria en Ivoorkust wel wat ruwe diamantjes op zou leveren, maar levert helemaal niks op. Ondanks dat mij kennis van die landen "Outstanding" is.

Is het jullie al opgevallen dat je knowledge van een land minder wordt als je er een tijd niet scout....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

en nog krijg ik die millan NIET gevonden..

Maar goed , mijn selectie loopt goed opzich.

Kleine UPDATE met AJAX :

Seizoen 2 :
Aankopen :
- Zabaleta
- vanden Borre
- Quincy

Kan best zijn dat ik nog iemand vergeten ben.
Ik loop na 14 wedstrijden al 7 punten uit op PSV, nog geen wedstrijd verloren in de competitie.
In de CL gaat het ook goed, al gekwalificeert na 4 wedstrijden, best netjes. Vanavond screen van mijn huidige selectie.

spoiler:
Mohamed Zidan is een goedkope, lekkere AMCRL :) tip dus !

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een aantal talenten, dus als je ze zelf wil vinden moet je er niet op klikken :). Er zitten ook een aantal Feyenoord jeugdspelers bij die ik volgend seizoen waarschijnlijk speeltijd ga geven.

Aangetrokken talentjes;
Afbeeldingslocatie: http://img164.imagevenue.com/loc467/th_18221_angulo_122_467lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img45.imagevenue.com/loc543/th_18226_cordoba_122_543lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img148.imagevenue.com/loc421/th_18231_lindado_122_421lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img111.imagevenue.com/loc304/th_18235_moreno_122_304lo.JPG

Feyenoord talentjes;
Afbeeldingslocatie: http://img46.imagevenue.com/loc529/th_18315_bruma_122_529lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img132.imagevenue.com/loc308/th_18320_davids_122_308lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img161.imagevenue.com/loc572/th_18325_derijck_122_572lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img125.imagevenue.com/loc525/th_18330_fer_122_525lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img140.imagevenue.com/loc504/th_18340_kobussen_122_504lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img16.imagevenue.com/loc530/th_18345_otten_122_530lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img111.imagevenue.com/loc334/th_18355_wattamaleo_122_334lo.JPG

En @ erick_GAE waarom zet je niet Drenthe in de basis ipv Leonard? Drenthe is extreem goed kijk;
Afbeeldingslocatie: http://img31.imagevenue.com/loc486/th_18488_drenthe_122_486lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met FM2007...ziet er erg gelikt uit...:D

Uiteraard as usual begonnen in Rusland in de 1e divisie...Ik had niet echt veel keus, (eigenlijk maar 1...:) ) dus aan de slag bij Dinamo Makachkala (damn...kweet niet eens of jet het wel zo schrijft...:D
gelukkig wel een dik transferbudget....250k...;)

Maar goed, het seizoen was al bezig, dus ingestapt op de 7e plaats, maar mijn hemel, wat een spelers lopen er in dit team...het is echt HEEL hard nodig om nieuwe spelers aan te trekken...maar ja...wie wil in hemelsnaam bij Dinamo Machkachkala spelen...niemand dus..:)..1 speler aan kunnen trekken van het 2e elftal van Ural....:D...verder blijft het drama met nieuwe spelers...maar goed..we blijven zoeken...:)

De eerste wedstrijd die ik speelde ging nog goed...1-0 winst (buitenspel doelpunt in de 90e minuut...:D )...daarna een 0-0, en toen een pak om de broek van Khimky...4-0...:(...verder ben ik nog niet gekomen...elke keer zo druk bezig met spelers zoeken...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:00
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:34:
knip
...elke keer zo druk bezig met spelers zoeken...:)
Hoe zoek je zelf naar spelers dan? Ga je gewoon alle squads af om te kijken of er talenten tussen zitten? Ben wel benieuwd hoe je dat doet eigenlijk.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:38:
[...]
Hoe zoek je zelf naar spelers dan? Ga je gewoon alle squads af om te kijken of er talenten tussen zitten? Ben wel benieuwd hoe je dat doet eigenlijk.
Ik loop heel veel squads af dingen waar ik dan op let zijn;
- Spelen ze in het 1e team? (of zitten ze bij de selectie van het 1e), want dan hebben ze blijkbaar een betere potentie dan spelers in de jeugdelftallen.
- Hebben ze een beetje hoge technische eigenschappen (aangezien dit moeilijk te trainen)
- De overige cijfers onder de 10 moeten wel in de buurt komen van de 10, dus een 8 of een 9. Dit zijn vaak spelers die beter worden.
- Wat is hun prijs
- Wat is hun omschrijving (ik neem vaak alleen maar talenten die promising zijn, tenzij ze goede stats hebben en ik denk dat ze wel degelijk promising zijn).
- Als je jeugdspelers een contract aanbiedt, komt er te staan OF decent OF hot prospect. Als er Hot prospect komt te staan gaat het vaak om grote talenten :D. Kijk maar naar Millan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Japser

Jeej!

Iemand nog een leuk facepack update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
speel 1e seizoen met ajax en zit nu in november en had transferfonds nodig dus ik vragen, heb ik 50 miljoen gekregen! :D Mensen met een goed idee voor een topspeler? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Pffrrt....stelletje masselpikken :P Ik heb verdomme een scorende spits nodig, maar met een transferbudget van exact 677.000 euro kom je niet echt heel ver :/

Iemand een haalbare tip voor de Graafschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:35:
Pffrrt....stelletje masselpikken :P Ik heb verdomme een scorende spits nodig, maar met een transferbudget van exact 677.000 euro kom je niet echt heel ver :/

Iemand een haalbare tip voor de Graafschap?
Hangt ervanaf welke competities je aan hebt staan, neem anders eens een kijkje in Peru daar zijn de spelers erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Alle grote Europese competities, Slowakije, Griekenland, Turkije, Portugal en Rusland en Argentinie en Brazilie heb ik geselecteerd.

Hmm laat maar: heb de Slowaakse topscorer gecontracteerd per 01.01.2007. Pavol Piatka. Die heeft er 11 inliggen na 16 wedstrijden ofzo, we zullen zien :)

[ Voor 37% gewijzigd door Japser op 06-12-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

WaarAnders schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:02:
speel 1e seizoen met ajax en zit nu in november en had transferfonds nodig dus ik vragen, heb ik 50 miljoen gekregen! :D Mensen met een goed idee voor een topspeler? :P
Het is toch niet altijd leuk om spelers te kopen die iedereen aanraadt.. heb ik iig nog niet gedaan en ik ben kampioen geworden ;)

alleen die millan is wel goed, maar dat is ie irl ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met 79 punten 2e geworden in de championship, 10 punten minder en ik had 9e geweest :P naja promotie naar de premier league al is me selectie alles behalve op peil. Me stadion was 11850 en tot vreugde las ik dat me board het stadion wilde uitbreiden echter kon ik de slingers al weer gauw opbergen toen ik las dat het maar om 582 plaatsen ging :( terwijl ik geld had voor volgens mij minimaal 10000 plaatsen erbij

pff lekker schema me 1e 5 matches van het seizoen

Uit Manchester United
Thuis Sunderland
Uit Chelsea
Thuis Arsenal
Uit Liverpool

als ik meer dan 3 punten haal heb ik het goed gedaan :P

inmiddels die 5 wedstrijden gehad
Uit Manchester United 3-0 verloren
Thuis Sunderland 1-0 gewonnen
Uit Chelsea 3-2 verloren
Thuis Arsenal 1-2 verloren
Uit Liverpool 1-0 verloren

allemaal net aan op united uit dan maar dat is geen schande :) me selectie is nog positief dus die lijken het ook wel in te zien dat we als we zo blijven spelen zeker punten gaan pakken tegen de mindere goden

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop Adriano voor 44mln bij Chelsea, gaat 88mln van balans af
Ik koop Xabi voor 30mln bij Chelsea, gaat 60mln van balans af

Bekende bug of zeldzamer van aard?
(Heb alleen prijs van dollar naar pound gezet, maar dat is toch niet 2x zoveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 04:00:
Ik koop Adriano voor 44mln bij Chelsea, gaat 88mln van balans af
Ik koop Xabi voor 30mln bij Chelsea, gaat 60mln van balans af

Bekende bug of zeldzamer van aard?
(Heb alleen prijs van dollar naar pound gezet, maar dat is toch niet 2x zoveel)
Is een bekende bug ja, hopelijk opgelost in de 2e patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Bekende bug, schijnt alleen te gebeuren wanneer je een no cd crack gebruikt. Doe je dit niet, meldt je dan ff op hun forum zodat je een savegame kunt uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk eerst in de spelerslijst, en kijk wie er geen contract heeft, daar sorteer ik dan op, en kijk dan naar de technische stats en de leefttijd. Op dit moment heb ik op elke positie een versterking nodig, dus nu maakt dat niet uit. Dit is de enige manier voor mijn huidige clubeje om een kleine kans te maken om spelers aan te trekken.

Ook zoals eerder aangegeven struin ik de clubs af naar spelers die unhappy zijn, in het tweede spelen, of in de jeugd....genoeg mogelijkheden, maar ja niemand wil komen, en mijn budget is op it moment 164k dus....:)

Nog 1 potje gespeelt tegen de nummer 17....1-1... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Zo gisteren weer even gespeeld. (Selectie screen komt vanavond, vergeten 8)7 )

Het was winterstop, met mijn ajax heb ik Gabri voor 3.5 mil verkocht aangezien ik op die posities vanden Borre en Zabaleta al heb en Gabri kwam niet meer aan spelen toe. Hij was niet unhappy maar ik kreeg een bod. Veel boden gehad op Marcelo en een bod van 11 mil op Urby. Allemaal afgewezen aangezien ik mijn selectie aan het verfrissen ben met jonge spelers.
Stam is volgens mij op aan het geraken, hij is na 2 wedstrijden al weer moe.. Goed ook wat spelers voor volgend seizoen aangetrokken :

- Edgar Davids (moet de rol van Stam vervullen..)
- Diarra (van chelsea)

Ik ben nog bezig met 2 andere spelers, van respectivelijk Milan en Real.. (voor contract ; gratis.. heb maar 3.6mil transfer geld :P)

Ik speel aardig goed, mijn eerste wedstrijd na de winterstop is tegen PSV, als ik die win zit het kampioenschap er al aardig in voor mij >:) , PSV die trouwens Van Hanegem als coach hebben (is overgekomen in de winterstop).

In die CL moet ik tegen Milan, wordt lastig.. maar ik hoop op een klein wondertje..

Alhoewel mijn doelstelling binnen 3jaar halve finale CL is zit ik nog goed op schema in mijn 2 jaar.
Vanavond dus screenshot van mijn selectie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm erg zuur. Zit in de zomer van 2008/2009 met Ajax en Huntelaar, Sneijder en Emanuelson weg gedaan. Met opzet een mooi transferbudget voor mezelf gecreeerd om wat vervangens terug te kopen. Samen met het vooraf bepaalde budget 49 milj euro.

Aan de slag zou je zeggen, ik haal Paolucci van Juve voor elf miljoen en Schaars voor 7,5 miljoen. Krijg ik te maken met die rottige bug die het transfergeld dubbel afschrijft :s. Nu weer bijna heel mijn transferbudget naar de knoppen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Ik heb er alleen over gelezen dat dat gebeurt bij zowel de verkoopkant als bij de inkoopkant, dus die 49 miljoen was misschien ook al niet helemaal zuiver? Ik neem aan dat je een no-cd crack gebruikt? Die schijnt dat namelijk te veroorzaken. Indien je dat niet doet, snel melden op het SI forum!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Zo, ik zit ondertussen in hte 5e seizoen met ajax. Ik had als doelstelling binnen 3 seizoen Cl finale. Deze doelstelling heb ik gehaald, in het 2e seizoen haalde ik reeds de finale, maar die ging verloren tegen Chelski. Helaas ging het 3e seizoen minder en haalde ik maar de 1/4 finale. In het 4e seizoen was het eindelijk zover en won ik de CL van Liverpool in de finale.
Alle seizoenen kampioen, en alleen in het 2e seizoen de beker gewonnen. Dus op zich gaat dat wel goed. Ik weet trouwens niet wat het puntenrecord is, maar ik had in mijn 4e seizoen 92 punten, 2x gelijk 2x verloren.

Mijn beste aankoop van de eerste 4 seizoenen was Camoranesi, die ik bij Juve in het 1e seizoen al weggeplukt had. Daarnaast zijn Seijder, Huntelaar en Emanuelson erg goed. Mijn team heeft in vier seizoenen tijd een aardige face lift gehad. De basis van nederlanders is redelijk vast. Met Heitinga, Maduro, Stekelenburg en de eerder genoemde 3.
Daarnaast heb ik wel behoorlijk wat goede aankopen kunnen doen. Camoranesi (1e seizoen) en Moretti (1e seizoen, linksback weggeplukt bij Valencia), v. Persie en Vanden Borre (2e seizoen) Skjellbred (2e seizoen, alweer verkocht alhoewel hij erg goed was), Flamini, Delgado en Fred (3e seizoen), Kahlenberg (4e seizoen), Downing (5e seizoen). Tevens heeft mijn verdediging een aardige impuls gehad. Ik heb uit Brazilie een jonge verdediger gehaald genaamd Luisao (4e seizoen), hij staat na een seizoen al bij de hele top van europa in de belangstelling. In datzelfde seizoen heb ik Zapata gehaald, die wisselt nu regelmatig met Heitinga, aangezien ik er nog niet uit ben wie de betere is. In het 3e seizoen heb ik nog 2 brazilianen gehaald. een rechtsback Eduaro Ratinho, en die houd Vanden Borre uit de basis. En Bastos een verdedigend middenvelder, erg jong en speelt regelmatig in het 2e. Daarnaast heb ik Defour al erg lang, maar die lijkt toch niet echt door te breken. Sherman Cardenas heb ik lang op geaast, maar heb hem nu aan het begin van het 5e seizoen eindelijk binnen gehaald als vervanger voor Camoranesi die oud wordt.
Sneijder werd door Jaakke (de lul) verkocht aan Real. Ik heb daar Matias Fernandez voor gehaald, deze week las ik dat hij tot beste speler van een cup in Zuid-Amerika is uitgeroepen, erg cool dat je iemand koopt die vlak daarna in het echt positief in het nieuws komt. Daarnaast heb ik nog een jongere versie van hem bij de zelfde club gevonden, Luis Silva.
In het 1e seizoen heb ik ook 2 talenten gekocht, Millan, die 3e seizoenen in het tweede heeft gespeeld en in het 4e seizoen bij mijn selectie voor het eerste kwam, en nu in het 5e seizoen volwaardig lid is. En Rivaldo (nee niet die oude zak), die zat in het 4e seizoen in mijn selectie, maar heb ik in het 5e seizoen uitgeleend aan Juventus.
Wat ik leuk vond is dat mijn scout uit eigen beweging met een talent van NL bodem kwam (dit gebeurde voor het eerst na de patch) , en die heb ik op zijn aangeven maar gekocht, en hij lijkt het goed te doen. Daarnaast staan veel van mijn jeugdspelers bij de EU top in de belangstelling, en heb ik er dan ook een aantal uitgehuurd aan die toppers, een aan Liverpool, een aan Bayern (sususepa), twee aan Juve (waaronder Rivaldo dus). Wel vreemd, niet goed genoeg voor mijn selectie, maar wel goed genoeg om bij die clubs zelfs eerste elftal speler te zijn.

Dit seizoen is ook een van mijn regens uit het 2e seizoen doorgebroken tot selectiespeler, erg cool.

Zoals jullie uit het bovenstaande verhaal wel gehaald hebben zijn er natuurlijk ook veel spelers vertrokken (Mitea, Rosales, Vertongen, Babel, Gabri, Roger, Stam, Grygera, Ogararu, Lindebergh, De Mul en nog een handjevol). Helaas is mijn selectie toch veel te groot, en komen sommige goede spelers te weinig aan bod. Toch vind ik dit toch wel handig door regelmatige blessures en schorsingen. Ook heb ik nog wat potentiele goede signings gedaan, maar door een te grote selectie toch maar uitgeleend.

Echt de beste FM tot nu toe. Ik heb de patch gewoon over mijn savegame gehaald, ik had niet zoveel last van de rode kaarten bug, dit is niet veranderd. Het aantal blessures lijkt iets minder te zijn.
Wat ik wel minder vind is dat alle kit's van de buitenlandse clubs eruit lijken te zijn, iemand een oplossing?

[ Voor 24% gewijzigd door el-jorge op 07-12-2006 14:03 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Vraagje he, als je board aangeeft niet te willen betalen voor scoutingtrips naar landen buiten Duitsland, Luxemburg en Belgie, hoe moet je dan in godsnaam goeie spelers vinden. Als jed an een search op attributes doet, wordt het meestal niks omdat veel spelers masked attributes hebben.

Hoe doen jullie dat? voor de duidelijkheid :ik speel dus met een Jupiler League ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je graag alle atributen wilt zien van bijvoorbeeld een werkloze speler kan je ze natuurlijk eerst op proef nemen. Heb ik bij Szolnok ook gedaan en heb er een goede AMC (voor de 2e hongaarse divisie dan) aan overgehouden. Heb hetzelfde probleem daar mag alleen Hongarije, Servie en Oekraine scouten. Ga van het weekend eens in Oekraine rond kijken of er talenten zijn die ik kan halen voor nope of kan huren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k8skaaay schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:21:
.......
- Diarra (van chelsea)
.........

In die CL moet ik tegen Milan, wordt lastig.. maar ik hoop op een klein wondertje..

...
Van Lassane Diarra ga je heel veel plezier hebben, moet je eens gaan scouten op Mancienne van Chelsea (die heb ik eerst een jaartje laten rijpen bij Vitesse in de Nederlandse competitie en daarna teruggehaald na 4 maand Westerloo (kon die mooi even van beide competities de smaak proeven)) die speelt gewoon Ricardo Carvalho uit de basis :) (af en toe laat ik Brito namelijk et team even samenstellen). Kost je ongeveer 5miljoen om hem te halen (speelt in Chelsea B als jezelf niet met Chelsea speelt). Maar Diarra speelt bij mij vast naast Lampard en houdt daarmee Ballack en Essien op de bank.

Gisteravond net rond gekomen met Marseille dat ze sateliet van Chelsea worden dus dump daar voor aankomend seizoen Makalele in zijn laatste jaar wel, die wou toch weer naar Frankrijk en daar zijn carriere afsluiten en is laatste contractjaar.

pfff dikke bagger, wou die Arteta toen die bij Everton speelde niet naar mij toe komen, maar koos die voor PSV, moet ik ineens het dubbele betalen van zijn toenmalige kostprijsje en nu wil die wel en dan nog voorl minder loon ook nog dan dat die bij PSV heeft (daar zit die op 93.000 per week (iets wat ik als ik een nederlandse club train ammenooit niet voor elkaar krijg) en bij mij nu op 60.000 pw). Maar denk dat hij het toch gaat afleggen tegen Yohan Gourchouf en Joe Cole.

verder heel erg te spreken over de combi voorin van Klose en Sjevtsjenko met achter de hand Toni (die ik wel genoeg inval beurten geef en zo nu en dan basisplaatsen (vooral in paar EC en Beker wedstrijden, zou hou ik hem blij)) en Trezequet (maar die gaat denk ik in de verkoop en ga ik stuntelaar voor halen (mits ajax hem wil laten gaan voor de 19mil die ik bied)). Verder komt Stekelenburg over naar Chelsea als Reserve daar ik Given heb laten gaan (kocht hem voor 30 mil in 1e seizoen maar bracht veels te weinig en Chech blijft toch mijn nummer 1) voor 14mil naar Newcastle terug (dus die winnen 16mil, maar ach Roman heb geld zat ;) ).

Verder ontwikkelt Raffinha (kocht ik van Schalke) zich erg goed en komt Oddo erbij over van Lazio zodat Paolo Ferreira van mij wel mag vertrekken op huurbasis of verkoop (mits er natuurlijk wel een paar mil op tafel komt). Millan ontwikkelt zich nu wel goed, heb hem een paar wedstrijden laten mee spelen (engelse beker en competitie) en scoorde zelfs 3x in zijn 5 wedstrijden die die speelde.

wel jammer voor Drogba dat hij na zijn overgang maar 3 wedstrijden kon spelen en daarna 12maand aan de kant staat met kapotte knie (jammer voor hem en zijn club ).

verder wordt er in scout verslagen gezegd dat van der vaart net zo goed kan worden als Lampard is momenteel, maar HSV wil hem niet laten gaan (bood 17mil cash (waarde is 15mil) en dan nog afbetaling van 7mil over 12maand en 30% bij eventuele verkoop) dus moet even kijken hoe ik dat doe, wil namelijk niet al te veel voor hem spenderen.

wel ben ik nog drastisch opzoek naar een goede linksback die momenteel als standinn van Ashley Cole kan dienen voor als die weer eens oververmoeid raakt van het aantal wedstrijden dat je met Chelsea speelt. dus namen zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Voor die transferbug (2x afschrijven) heb ik een oplossing, mail mij maar (mail in profiel)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-12-2006 11:55 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Dubbele afschrijvingen komt alleen maar door het gebruik van de NO-CD crack en aangezien dat illegaal is helpen wij daar niet bij. Via mail, zoals hoogie2004 aanbied kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is een NO-CD crack illegaal? Als ik het spel koop, maar niet telkens de CD in mijn laptop wil hebben, kan ik toch een NO-CD tooltje gebruiken op mijn orginele spel? Niets mis mee denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:04:
Waarom is een NO-CD crack illegaal? Als ik het spel koop, maar niet telkens de CD in mijn laptop wil hebben, kan ik toch een NO-CD tooltje gebruiken op mijn orginele spel? Niets mis mee denk ik dan.
Toch is dat illegaal. Je modificeert de code (van fm.exe), en omzeilt de copy-protection. Beiden zijn niet toegestaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, duidelijk.

En de complete cd lokaal op je HDD zetten en vanaf daar gebruiken als virtuele cd-speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Er is een nieuwe patch uit welke de 'contract bug' verhelpt:

http://community.sigames..../f/521102691/m/9572022182

Misschien ook handig voor in de topicstart?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops foutje

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bojan (die van Barca) scoort bij mij op zijn debuut een hattrick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Ik weet trouwens niet wat het puntenrecord is, maar ik had in mijn 4e seizoen 92 punten, 2x gelijk 2x verloren.

Ik zie net het puntenrecord, ik ga morgen ff een screenie proberen te maken, kan ik die overnemen 8) van my4all.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

mijn record is 99 in FM2006 :P

was in NL competitie met PSV eindhoven ! geen screen/savegame.. Had 33 wedstrijden gewonnen en eerste van het seizoen verloren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

k8skaaay schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:03:
mijn record is 99 in FM2006 :P

was in NL competitie met PSV eindhoven ! geen screen/savegame.. Had 33 wedstrijden gewonnen en eerste van het seizoen verloren 8)7
zo heb ik in fm06 met bayern 3 jaar op rij alle competitiewedstrijden gewonnen, was meer als 100 wedstrijden ongeslagen (sterker nog, op rij gewonnen) in de competitie 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-12-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:04:
Ja idd. Ik en mijn broertje spelen allebei en hebben 1 cd voor ons beiden. Als ik ergens heen moet met me laptop kunnen we toch allebei spelen door die NO-CD patch. Jammer dat er dan bugs gaan optreden :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Masch schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:28:
Er is een nieuwe patch uit welke de 'contract bug' verhelpt:

http://community.sigames..../f/521102691/m/9572022182

Misschien ook handig voor in de topicstart?
Uit? Ik zie het anders nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:04:
[...]

Ja idd. Ik en mijn broertje spelen allebei en hebben 1 cd voor ons beiden. Als ik ergens heen moet met me laptop kunnen we toch allebei spelen door die NO-CD patch. Jammer dat er dan bugs gaan optreden :s
Je koopt het spel en ze gaan er van uit dat je hem op een computer installeerd en hem doorop speelt. Is die NO-CD patch officieel uitgegeven door de maker van het spel? Als dat zo is dan heb je rede tot klagen anders moet je de bugs voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

ingame op updates drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:45:
[...]
wel ben ik nog drastisch opzoek naar een goede linksback die momenteel als standinn van Ashley Cole kan dienen voor als die weer eens oververmoeid raakt van het aantal wedstrijden dat je met Chelsea speelt. dus namen zijn altijd welkom.
spoiler:
Marcelo van fluminese, is te halen voor rond de 10 mil, hij is 19 en een geweldige vleugelspeler, je kan hem ook omtrainen in een ML of AML en zelfs in een winger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Heb je dat zelf al geprobeerd? ;)

Geeft doodleuk aan dat er een nieuwe versie is, maar dat het die niet in de database kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Benotti schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:24:
[...]

Heb je dat zelf al geprobeerd? ;)

Geeft doodleuk aan dat er een nieuwe versie is, maar dat het die niet in de database kan vinden..
Klopt....

In de thread op sigames wordt er gezegd dat de patch al is geupdate (dus 7.01), maar ik kan het momenteel niet uittesten. Maar goed, volg die thread als je op de hoogte wilt blijven.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://rapidshare.com/files/6467611/463.exe

Gedownload, getest en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Ajax - Valencia CL groeps duel
Ajax 7 schoten op doel, Valencia 3
Eindstand 1-2

Die %^&*&^(*& keeper van hun na 10 minuten al een 9, daar kan ik niet tegen he omdat het nooit andersom gebeurt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:13:
Ajax - Valencia CL groeps duel
Ajax 7 schoten op doel, Valencia 3
Eindstand 1-2

Die %^&*&^(*& keeper van hun na 10 minuten al een 9, daar kan ik niet tegen he omdat het nooit andersom gebeurt bij mij.
Dat heb ik nu al het hele seizoen met Feyenoord :), begon zo goed toen speelde ik uit tegen Heracles gelijk 0-0, uit bij ADO verloor ik met 3-1 en thuis tegen NEC met 0-2.. Ik heb zoveel kansen maar niks vliegt erin, behalve als ik een keer met 2 punten verschil voor sta, dan vliegen ze er achter mekaar in.

Inmiddels wordt de reeks nog wat langer, uit bij ajax; 2-0 verloren

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met Feyenoord in voorbereiding op het 2e seizoen..
Straks wacht PSV voor de Johan Cruijff Schaal!
Ga dit jaar voor prolongatie van de landstitel en verder zoveel mogelijk prijzen
JCS en KNVB beker!
CL wil ik overwinteren.

Ben benieuwd hoe het nu gaat met transferbudget. Had dus eerst 9 miljoen na contractverlenging. Toen kreeg ik 5 miljoen. Nu kijken hoeveel ik er daadwerkelijk heb als seizoen echt begint (verwachting bestuur, geld voor cl, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
2x de geüpdate patch geprobeerd te downloaden en 2x corrupt, kan iemand het ergens hosten of een torrent er van maken oid?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, gaat lekker hier...
heb nu in 3 dagen tijd 3 keer ontslagen, met ajax, groningen en heerenveen, wat doe ik in hemelsnaam verkeerd |:(

oja en btw voor nieuwe update hier staan genoeg mirrors
http://www.sigames.com/ne...type=view&article_id=1257

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:02:
Hmm, gaat lekker hier...
heb nu in 3 dagen tijd 3 keer ontslagen, met ajax, groningen en heerenveen, wat doe ik in hemelsnaam verkeerd |:(

oja en btw voor nieuwe update hier staan genoeg mirrors
http://www.sigames.com/ne...type=view&article_id=1257
dat is de oude patch afaik
"Added on 30/11/2006 @ 12:38:43 in Press Release

*LONDON* (November 30th , 2006)"

Ze maken het ook wel lekker makkelijk he op deze manier, 2x een 7.0.1 uitbrengen... Maarja je moet wat trucjes uithalen als je je aan je eigen "only one patch" uitspraak wilt houden natuurlijk
:S

[ Voor 17% gewijzigd door DeadKennedy op 07-12-2006 19:18 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
is er een optie hoe ik kan zien welke specifieke build ik heb? Want ik zie wel dat er 7.0.1 draait, maar o f ik de geupdate build heb? Heb zoveel files gedownload voor deze game lately :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op de Game Status-pagina staat een build nummer achter de 7.01 :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:55:
is er een optie hoe ik kan zien welke specifieke build ik heb? Want ik zie wel dat er 7.0.1 draait, maar o f ik de geupdate build heb? Heb zoveel files gedownload voor deze game lately :)
RMK op fm.exe -> eigenschappen, en dan tabblad "Versie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
aaaaaaaaaaaaa, die idiote voorzitter van ajax accepteert een bod van 35miljoen op sneijder :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
WaarAnders schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:58:
aaaaaaaaaaaaa, die idiote voorzitter van ajax accepteert een bod van 35miljoen op sneijder :s
Zou je dat in het echt ook zeggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Benotti schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 00:04:
Zou je dat in het echt ook zeggen? :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste seizoen met Szolnok word echt een ramp. Hopelijk kan ik in Januari een aantal talenten huren ergens, want anders dreigen we echt te degraderen. Zelfs teams waar we in het begin van het seizoen met 4-1 van wonnen winnen nu van ons. Elke keer als ik tegen de pers roep dat ik hoop dat we nu eindelijk weer eens een overwinning gaan boeken. Staan ze weer onzeker op het veld en als ik het niet roep dan staat er als nog eentje onzeker op het veld. Komt misschien ook wel omdat ik 4 17jarige spelers rond heb lopen om mijn elftal compleet te maken, maar toch. De reeks zonder overwinning staat inmiddels op 12 en we zitten ongeveer 10 wedstrijden voor het einde.

Een ding heb ik wel geluk mee, dat ze alleen een respectabele positie verwachten. Dus mocht het ineens weer gaan draaien dan kan ik mijn doelstelling nog halen. Zo er volgt dit weekend wel een damagereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaah ... 2 dagen geen FM kunnen spelen & vanavond ook al niet ... COLD TURKEY !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:13:
Aaaaaah ... 2 dagen geen FM kunnen spelen & vanavond ook al niet ... COLD TURKEY !
Moet je dadelijk nog uit kijken dat je het niet verleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:52:
[...]

Moet je dadelijk nog uit kijken dat je het niet verleert.
Ik herval wel weer. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine season round-up van mijn game met de Orlando Pirates.

Na de 4e plek in het eerste seizoen, tot teleurstelling van de fans, die het nodig vonden een pressiegroep op te richten om mij weg te bonjouren, is het me gelukt om kampioen te worden. Minimaal verschil met de nummer twee (5 punten) omdat ik in de laatste wedstrijden echt het ene punt na het andere punt weggaf. Uiteindelijk 17 wedstrijden gewonnen, 7 gelijk en 6 verloren.

Aan het eind van het seizoen ook nog de dubbel binnengehaald door de Beker te winnen! Al met al de vijfde prijs van het seizoen. Aan het begin al de African Challenge gewonnen en de African Champions League, allebei voor het tweede seizoen op rij. En de Super Cup.

Alleen de Super Eight Cup, CharityShield en League Cup heb ik nog niet aan de zegekar weten te binden. Dat zijn mijn speerpunten voor het komende seizoen. Ben benaderd door Shaktar om daar coach te worden. Boden me een tr.budget van € 48 mln. Erg interessant natuurlijk, maar Ukraïne is mij te koud voorlopig. Heb er voor gekozen nog een seizoentje Zuid-Afrika aan vast te plakken. Hoop eigenlijk dat er een leuke job in Zuid-Amerika vrij komt...

Het is nog steeds vrij moeilijk om talenten te vinden in Zuid-Afrika zelf. Vind wel buitenlandse talentjes, maar zit dan met het probleem van werkvergunningen. Mag bovendien maar 5 buitenlandse spelers in mijn selectie hebben en daar zit ik nu al aan... Komt er op neer dat ik mijn concurrenten dan maar leegkoop. Zo heb ik van de Kaizer Chiefs (mijn aartsrivaal) al drie basisspelers weggekaapt. Moest ik ook wel omdat mijn 2 topspelers het vertikten om een nieuw contract te teken en voor noppes naar Engeland zijn verkast. Weet ook niet of dat aan de Zuid-Afrikaanse competitie ligt, maar het is verdomd moeilijk om spelers te houden. Willen allemaal na twee seizoenen in het eerste gedraaid te hebben wat anders. Hebben allemaal het idee dat er bij mij geen prijzen zijn te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nou volgens mij heb :( ik hier wel een record...in 4 dagen tijd..4 keer ontslagen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:05:
Hmm, nou volgens mij heb :( ik hier wel een record...in 4 dagen tijd..4 keer ontslagen worden
Ik denk dat we kunnen stellen dat jij de slechtste FM-speler ooit bent!!! ;)

Welke teams heb je gemanaged? Wat is de reden voor het ontslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat we kunnen stellen dat jij de slechtste FM-speler ooit bent!!! ;)

Welke teams heb je gemanaged? Wat is de reden voor het ontslag?
En natuurlijk nog hoelang heb je die dagen gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ajax, heerenveen, groningen en Wacomb uit een engelse competitie..

Eigenlijk allemaal omdat ik ondermaats presteerde...

Alleen het eerste spelletje wat ik deed met Ajax stond ik na helft van competitie op 2e plek, maar toen wou ik overnieuw beginnen, omdat ik weer nieuwe dingen had geleerd enzo..
majah ik ga het nog één keer proberen met ajax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Begin eens met bijv Barcelona of Chelsea, goede selecties en vooral bij Chelsea GENOEG geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

WaarAnders schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:58:
Ik had hetzelfde :(

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, ik was dus met 7.00 een nieuwe game gestart, en heb nu de nieuwste build van 7.01 eroverheen gezet.

Heb via Randomize Team gekozen voor Grays Athletic in de Conference National. Missie was een respectable league position.

De squad was redelijk op peil, hoewel het middenveld wel wat versterking kon gebruiken. Hier heb ik dus twee AMC's, een AML en een AM/FC voor gehaald. Gegaan zijn een AMR en een AMR/ST.

In de FA Cup won ik vrij eenvoudig de vierde kwalificatieronde, om er in de eerste ronde meteen kansloos uit te vliegen.

In de FA Trophy was ik favoriet (Grays won vorig jaar die Trophy), maar ik vloog er hier in de derde ronde al uit, met name omdat ik toen met erg veel blessures zat.

In de competitie liep het matig, ik had op een hogere positie gehoopt. Ik heb het hele seizoen zo rond de 14e-18e plek gehangen... voor volgend jaar wil ik toch proberen zo rond de playoff-plaatsen te gaan zitten...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06495/gr1.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06495/grr2.jpg.xs.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06495/gr3.jpg.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06495/gr4.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Mijn laptop is wederom gecrasht :S Ben hem in de zomer al 3 maanden kwijt geweest en nu is ie weer kapot. Dit was mijn eerste en laaste Acer. nu moet ik dus weer weken zonder fm doen. Echt niet grappig

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, Kolder een centrale verdediger??
klopt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:46:
klopt dat wel?
Euh boeiuh?
De Nederlandse comp klopt zovaak niet qua posities van spelers.
En buiten Nederland uiteraard ook, maar die kennen we niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, eindelijk, ben kampioen geworden met ajax, na een spannende race tussen ajax, utrechts en psv :)
uitgeschakeld in de uefa cup door feyenoord nog wel, onterecht.

Wat ik wel irritant vind is dat ze steeds maar vragen om sneijder en huntelaar, dan doe ik een voorstel en even later hebben ze weer interesse...en dan moet ik weer een voorstel doen, weet iemand hoe je dat kunt oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:07:
Wat ik wel irritant vind is dat ze steeds maar vragen om sneijder en huntelaar, dan doe ik een voorstel en even later hebben ze weer interesse...en dan moet ik weer een voorstel doen, weet iemand hoe je dat kunt oplossen?
Klopt, dat lijkt ook wel een bug ofzo :?
Toont een club interesse, doe je idd een voorstel, weigeren ze, en tonen ze weer interesse. etc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interesse betekent toch ook niet dat je hem perse wilt, als ik mijn hele shortlist wil kopen heb ik een selectie van 200 man :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:20:
Interesse betekent toch ook niet dat je hem perse wilt, als ik mijn hele shortlist wil kopen heb ik een selectie van 200 man :p
majah die interesse die komt steeds weer terug...je zou gewoon moeten kunnen instellen dat ze moeten oprotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:20:
Ik heb het over andersom. Toont een club interesse in een speler van mij. Maar als ik als club zijnde dan een transferbedrag noem, of zeg dat ik hem niet wil verkopen, dan zou je denken dat ze dat na 3 keer hoogstens toch wel begrepen hebben en niet daarna nog 7x terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
Heb zojuist de dubbel met Ajax gewonnen. PSV na penalties met 9-8 verslagen! (nieuw penalty record? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
klopt dat wel?
Kolder staat geloof ik al heel wat versies als DC,ST te boek. Ben hem iig een aantal versies zo tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

WaarAnders schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:59:
Heb zojuist de dubbel met Ajax gewonnen. PSV na penalties met 9-8 verslagen! (nieuw penalty record? :) )
Ik heb eerder al een keer om een penalty record gevraagd (meeste penaltys nodig om wedstrijd te beslissen), maar daar werdt toen niet op gereageerd..(en kan die post ook niet vinden...)
naja, hoeveel penaltys zijn er bij jou genomen, hier de mijne, tien stuks dus

Afbeeldingslocatie: http://xs410.xs.to/xs410/06496/Most_Penalties.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
is er niks tegen te doen dat de voorzitter een bod accepteerd? nu weer een bod van 40 miljoen dat geaccepteerd wordt :(

daar gaan mn top talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 21:32
ja dat heb ik met Vitesse waar ik een constante stroom van jeugdspelers krijg toegeworpen :(
en dat terwijl er nauwelijks budget is voor transfers (65k) en ik nog met een verlies van 650K zit..

(speel overigens net pas...nu bijna 1e seizoen erop zitten met een ~10e plaats tot grote tevredenheid van bestuur/fans...en contract verlenging van 2j te pakken :) )

raak wel paar spelers kwijt die of niet te betalen zijn vw reden hierboven of naar grotere club willen...dat is wel irri :(

wel verslavend spelletje dit :)

[ Voor 3% gewijzigd door yonexfreak op 09-12-2006 16:38 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad niet echt realistisch, ze moeten een balans maken waarin ze af en toe de afweging maken om bijvoorbeeld een aantal seizoenen aan een topteam te bouwen en dan dus geen grote bedragen accepteren. En aan de andere kant wanneer de ploeg geld goed kan gebruiken, dan accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
ja inderdaad aangeven in de bestuurskamer dat je niet wil dat er spelers verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
haha iets op gevonden :D

speler gelijk een nieuw contract aanbieden (en hopen dat hij accepteerd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Nou, als Ajax, Feyenoord of PSV 40 miljoen krijgt voor een speler dan moet die gewoon verkocht worden. Het wordt pas onrealistisch als dat niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net opnieuw begonnen, want mijn game met Szolnok was gewoon wanhopig. Tegen het einde van het seizoen stonden we nog steeds op een degradatieplaats. Hoewel het na de winterstop beter liep waren er steeds kleine nederlagen zoals 3-4 en 2-3. Foeke Booy werd bij Utrecht ontslagen en dacht zal eens voor de gein solliciteren. Gelijk de supporters en bestuur boos. Kreeg zelf van het bestuur het bericht dat het een beter idee was om zelf met respect op te stappen in plaats van te wachten op oneervol ontslag.

Via de willekeurige optie ben ik bij Alaves terecht gekomen. Selectie ziet er aardig uit. Misschien nog een versterking op het middenveld, maar promotie naar Primera Division zit er wel in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaarAnders schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:00:
haha iets op gevonden :D

speler gelijk een nieuw contract aanbieden (en hopen dat hij accepteerd ;))
Dacht ik ook ... probleem is dat er interesse blijft en spelers willen niet telkens bijtekenen. 2 de keer dat Ajax bood op Steven Defour heb ik ook nog geprobeerd een nieuw contract te geven, maar lukt niet. Bestuur laat transfer doorgaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, in me 2e seizoen met ajax 2e geworden had drie punten achterstand op psv :( beetje jammer...normaal gesproken wordt je met 76 punten bijna wel kampioen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

klopt dat wel?
Ja, Koldert is dat irl ook.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog een beetje nieuw met football manager, maar ben aan het einde gekomen met het eerste seizoen. Nu had ik een vraag:

Wat kan ik gaan doen in de 2-3 maanden zomerstop, behalve oefenwedstrijdjes, intensiever trainen en talenten zoeken? Of moet ik gewoon op vakantie gaan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:19:
Ik ben nog een beetje nieuw met football manager, maar ben aan het einde gekomen met het eerste seizoen. Nu had ik een vraag:

Wat kan ik gaan doen in de 2-3 maanden zomerstop, behalve oefenwedstrijdjes, intensiever trainen en talenten zoeken? Of moet ik gewoon op vakantie gaan? :/
Ik gebruik ze meestal met het zoeken naar talentjes, betere coaches, eventueel trainingschema's aanpassen, enz.
De zomerstop is sneller voorbij als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt dat wel?
lees net een interview in VI met Marnix Kolder.
Daar hebben ze het toch echt over aanvaller.
Of hebben jullie het soms over een andere Kolder :?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 05:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het seizoen met Dinamo Makhachkala is voorbij, en we hebben een respectable 7e plaats behaald...eigenlijk stond ik daar al toen ik begon, en ben 1 week 6e geweest, en verder weer 7e. Vreemd genoeg win ik wel van de top 10 ploegen, maar speel ik 0-0 of verlies ik tegen echt laag geklaseerde ploegen...:(

Ik heb heeeeeel veel spelers geporbeerd aan te trekken, maar ze willen niet komen...:(((....ik heb nu 1 speler kunnen kopen...Maxim Morgun, een keeper...uit noodzaak, omdat mijn huidige keeper geleend was, en niet wil blijven...andere keepers in mijn selectie zijn dramatisch...:(

Gelukkig willen er wel goede trainers komen, en ik heb toch een aantal 4 en 5 sterren, dat is op zich wel vreemd...spelers willen niet, maar goede trainers wel...Nu alleen nog een assistent, en het personeel is in orde...:D...hopelijk kan ik in de zomerstop nog wat spelers aantekken..
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.