ah joh, je hebt al drie weken zitten wachten op de patch, kunnen die 21 minuten er ook nog wel bij....
In het seizoen 2006/2007 voor 13.5M, hij had toen 18 wedstrijden gespeeld voor Udinese.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:11:
@Vos, die Iaquinta is in vorm bij jou he..
zoieso topspits in alle games!
Maare voor hoeveel heb jij hem gekocht met ajax? en na hoeveel jaar?
Ik heb aan begin van het spel met Feyenoord 15 mlj geboden, maar Udinese ging niet akkoord
Verwijderd
Iemand die weet hoe je de database van het spel veranderd? En dan bedoel ik een aangepaste db loaden ipv de originele.
Dat word je gevraagd bij het starten van een nieuw spel als het goed is.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:05:
Iemand die weet hoe je de database van het spel veranderd? En dan bedoel ik een aangepaste db loaden ipv de originele.
Dan doe je toch echt iets verkeerdRazer schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:09:
Iemand enig idee hoe ik na de patch in een nieuw spel Kahn en het Nederlands elftal weer terug krijg? De oude methode werkt helaas niet, ook niet als je hetzelfde doet en dan in de 701 map
Verwijderd
Doet ie dus niet bij mijRazer schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:08:
[...]
Dat word je gevraagd bij het starten van een nieuw spel als het goed is.
Verwijderd
Ik heb er ook last van als ik dus
"de bestanden uit Football Manager 2007\data\db\700\lnc\all verwijderen en daarna een nieuwe game maken."
doe heb ik nog steeds grijze namen bij het nederlands elftal en duitsland. De patch is inmiddels ook al geinstalleerd maar F de boer is gewoon nog een speler terwijl lucius wel is toegevoegd
"de bestanden uit Football Manager 2007\data\db\700\lnc\all verwijderen en daarna een nieuwe game maken."
doe heb ik nog steeds grijze namen bij het nederlands elftal en duitsland. De patch is inmiddels ook al geinstalleerd maar F de boer is gewoon nog een speler terwijl lucius wel is toegevoegd
Verwijderd
Save game compatible toch? Ben nu een half uurtje met de patch aan het spelen, maar in mijn save game heb ik nog steeds de ene na de andere blessure en scouts gaan niet akkoord met het loon dat ik ze bied. Terwijl dat gelijk is aan het loon dat ze vragen.... grrrr...
Iemand een idee hoe lang het in je save game duurt voordat de patch gaat werken?
Iemand een idee hoe lang het in je save game duurt voordat de patch gaat werken?
Verwijderd
/me slaat 3x met ze kop op t bureauVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:05:
je moet hem ook in 701 verwijderen
mooi nl klopt, kahn is aanwezig, ik kan beginnen
Bury, Division Two England
Mijn doel is binnen 3 seizoenen in The Championship te spelen en dan in 2 seizoenen naar de premier league te promoveren. Al zal het ook afhangen of het bestuur mee wilt werken aan constante stadion uitbreidingen want met 11000 plaatsen zijn er niet superveel inkomsten om goede spelers te behouden.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 20:28 ]
eindelijk de patch, spelen
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Rare vraag mischien maar zit Theo Lucius niet in het spel?
Ik kan hem iig niet vinden in het spel.
Only fools are enslaved by time and space.
Lijkt inderdaad te ontbreken, was mij ook al opgevallen.LoneRanger schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:37:
Verwijderd
bij mij zit hij gewoon bij feyenoord hoor nadat ik de patch heb geinstalleerd het is een vvr/vm
Klopt inderdaad. Nu met de patch zit hij er wel in Frizza?LoneRanger schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:37:
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 30-11-2006 21:21 ]
Hij staat wel verkeerd..tis niet de snelste, maar snelste na aftrap.Jan Willems schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:06:
Record is toegevoegd Vos!
Verwijderd
Thanks hij is bezig en vliegt mijn harde schijf opBen.Hahlen schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:38:
Voor de mensen die de patch nog niet binnen hebben:
Linkje
100Mbit verbinding, moet genoeg zijn.
Happy downloading
Dit weekend eens een goed spelletje opstarten

rapidshare 250kb/sec
Had ik vandaag vrij van school, was de patch er niet. Moet ik morgen wel naar school kan ik nog niet spelen
Had ik vandaag vrij van school, was de patch er niet. Moet ik morgen wel naar school kan ik nog niet spelen
Merge wuurd 't beter
Ben blij dat ze in de patch iets aan blessures hebben gedaan. NOT!!!!
Kijk eens naar onderstaande screen, 9 wedstrijden onderweg. Al deze spelers zijn meer als 2 maanden out, dit is toch niet meer normaal.
Kijk eens naar onderstaande screen, 9 wedstrijden onderweg. Al deze spelers zijn meer als 2 maanden out, dit is toch niet meer normaal.
[ Voor 10% gewijzigd door Razer op 01-12-2006 00:23 ]
Maar 5 man. Dat vind ik redelijk normaal hoor. Kijk eens in de gemiddelde selectie, daar zijn ook wel meestal een aantal man geblesseerd. en voor de patch scheen het 10 man ofzo te zijn...
Moet je is naar de huidige blessure lijst van HSV kijken.....
Niet de minstemoet het al zonder onder anderen Nigel de Jong, Vincent Kompany, David Jarolim, Juan Pablo Sorín en René Klingbeil doen.
[ Voor 55% gewijzigd door Postius op 01-12-2006 03:39 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
wat is er nu specifiek veranderd na de patch?
alleen dat er minder blessures zijn of nog meer?
alleen dat er minder blessures zijn of nog meer?
Sommigen moeten wat meer realiteitsbesef hebben en minder snel het spel de schuld geven wanneer het een beetje tegen zit. Het echte voetbal gaat ook niet over rozen hoor 
Gossie, maar liefst vijf blessures..

Zijn er al eerste indrukken van het spel MET patch? Problemen opgelost (deels of geheel) ?
Yeah sure, ik ga al 12 jaar elke wedstrijd naar Roda, heb nog nooit meegemaakt dat o.a. het complete middenveld geveld was door blessures van 3 tot 6 maanden. Zoek mij eens een team in de Eredivisie waar nu 5 basis spelers geveld zijn door blessures van 3 tot 6 maanden. Veel succes want ik denk niet dat je die gaat vindenBenotti schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 07:31:
Sommigen moeten wat meer realiteitsbesef hebben en minder snel het spel de schuld geven wanneer het een beetje tegen zit. Het echte voetbal gaat ook niet over rozen hoor
Blessures zijn natuurlijk realistisch, maar niet na 9 competitie wedstrijden dat je dan al je hele middenveld kwijt bent. 2/3 Lange blessures zo snel aan het begin van het seizoen is nog wel te accepteren, maar dit is gewoon weer te overdreven. Ik hoop dat dit gewoon toeval was en niet dat het vaste prik wordt dat elk team met zoveel blessures gaat rondlopen. Want dan vind ik het heel jammer, zeker omdat ik niet zo een brede selectie heb haha
De game voelt voor mij na de patch wel stukken beter aan, pas 1 rode kaart gezien dus dat is waarschijnlijk ook opgelost nu. Vanavond na het werk weer lekker spelen en kijken hoe ik de blessure crisis kan gaan oplossen
Moet eerlijk zeggen dat ik nergens last van heb gehad, voor de patch niet en na de patch nu ook niet. Geen rode kaarten, niet veel blessures, heb dan ook niet volledige games gespeeld, maar toch.
Ben het verder wel met benotti eens. Dat jij nog nooit 5 blessures in 1 team op het middenveld hebt gezien wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Ben het verder wel met benotti eens. Dat jij nog nooit 5 blessures in 1 team op het middenveld hebt gezien wil niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Verwijderd
het is misschien wel mogelijk, maar we hebben het hier over reeel en dat is het gewoon niet.Jan Willems schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 09:01:
Moet eerlijk zeggen dat ik nergens last van heb gehad, voor de patch niet en na de patch nu ook niet. Geen rode kaarten, niet veel blessures, heb dan ook niet volledige games gespeeld, maar toch.
dat het een keer slecht gaat met het voetbal tuurlijk kan gebeuren ook in het eggie kijk maar naar zowel Ajax als Feyenoord
maar wat ook niet reeel is in mijn game in de premiership met Chelsea is dat beide seizoenen arsenal als 10e eindigd, geen prijzen pakt, wel goed kan inkopen maar Wenger nog zo vast op zn stoel zit dat het wel lijkt vastgelijmt.
is het dus nu wel mogelikj om gewoon verder te spelen met oude game?
Is savegame compatible, dus ja, je kan gewoon verder gaan.
Ja !
De patch is savegame -compatible.
Ik ben gisteren (net voordat de patch had (heb em snel van usenet geplukt) met ajax begonnen. Daarna hoorde ik van GdUP dat de patch er was, dus game gestopt snel gedownload (900kbs) en geinstalled.
De patch werkt want ik heb nog nooit zo weinig rood gezien.
Mijn game tot nu toe (screens vanavond)
Club : AJAX
Ik wil met dit ajax gewoon kampioen worden en mee gaan doen voor de beker, europees vind ik het eerste seizoen niet zo boeiend. Ik eerst even wat meer geld gevraagd aan de Ajax board, kreeg ik 35 mil
Aankopen :
- Zidan (AMCRL/FC) , goedkope 24 jarige speler en kan bijna op heel mijn middenveld spelen (was 5 mil waard, ik bied 5 mil en geaccepteerd.)
- Marcelo (DL) , lijkt me duidelijk ; groot talent ..19 jaar jong ;P
- Tim de Cler (DL) , net VOOR de patch gesigned ! (volgens mij is zijn contract gefixt op de patch?)
- Milan Baros (FC) , ik heb eerst op Robinho geboden, die wou niet omdat ie niet in NL wou spelen en Reyes van Arsenal kon ik net niet betalen, daarom maar Baros.
Voor de rest wil ik die millan wel, zie spoiler. Maar dat zal pas voor de winter stop zijn.
Verkopen :
- Grygera (2.7mil)
- Rosales (4mil) - vind ik niet zon boeiende speler en ik had inmiddels Zidan gekocht !
Begin van het seizoen :
Amstedam Tournament winnend afgesloten (laten doen door assistent), geen boeiende oefenwedstrijden gespeeld.. Allemaal laten doen door assistent zodat ik kon concentreren op het fixen van een goed team.
De eerste test : PSV (Johan Cruyff schaal)
1 - 2 Gewonnen !
Daarna redelijk goed begonnen in de competitie en gekwalificeerd voor CL.
Eerste 2 wedstrijden (tegen de zwakste teams in de poule) verloren ! Ik wacht ook nog Barcelona op bezoek.. Europa lijkt dus moeilijk.. UEFA misschien
In de competitie loop ik na 7 wedstrijden al 5 punten achter op PSV.. Ik krijg niet veel tegengoals maar me spitsen (Babel & Huntelaar) willen niet echt goed scoren.. Baros was geblesseerd.
Mijn opstelling is nu 5 - 3 - 2 , maar ik ga proberen om 4-4-2 met een ruit te spelen..
5-3-2 (Voor de volgende wedstrijd):
---------Huntelaar--Baros----
---------------Babel--------------
----------Roger----Sneijder---
-Marcelo---------------Gabri--
-----Emanu..--Maduro-------
-----------Stam-------------------
--------Stekelenburg----------
En ik wil zo gaan spelen :
4-4-2 (Ruit)
-------Huntelaar--Baros------
-Marcelo-------------Sneijder-
---------------Maduro-------------
-De Cler-Emanu.-Stam-Gabri
---------Stekelenburg-----------
De patch is savegame -compatible.
Ik ben gisteren (net voordat de patch had (heb em snel van usenet geplukt) met ajax begonnen. Daarna hoorde ik van GdUP dat de patch er was, dus game gestopt snel gedownload (900kbs) en geinstalled.
De patch werkt want ik heb nog nooit zo weinig rood gezien.
Mijn game tot nu toe (screens vanavond)
Club : AJAX
Ik wil met dit ajax gewoon kampioen worden en mee gaan doen voor de beker, europees vind ik het eerste seizoen niet zo boeiend. Ik eerst even wat meer geld gevraagd aan de Ajax board, kreeg ik 35 mil
Aankopen :
- Zidan (AMCRL/FC) , goedkope 24 jarige speler en kan bijna op heel mijn middenveld spelen (was 5 mil waard, ik bied 5 mil en geaccepteerd.)
- Marcelo (DL) , lijkt me duidelijk ; groot talent ..19 jaar jong ;P
- Tim de Cler (DL) , net VOOR de patch gesigned ! (volgens mij is zijn contract gefixt op de patch?)
- Milan Baros (FC) , ik heb eerst op Robinho geboden, die wou niet omdat ie niet in NL wou spelen en Reyes van Arsenal kon ik net niet betalen, daarom maar Baros.
Voor de rest wil ik die millan wel, zie spoiler. Maar dat zal pas voor de winter stop zijn.
Verkopen :
- Grygera (2.7mil)
- Rosales (4mil) - vind ik niet zon boeiende speler en ik had inmiddels Zidan gekocht !
Begin van het seizoen :
Amstedam Tournament winnend afgesloten (laten doen door assistent), geen boeiende oefenwedstrijden gespeeld.. Allemaal laten doen door assistent zodat ik kon concentreren op het fixen van een goed team.
De eerste test : PSV (Johan Cruyff schaal)
1 - 2 Gewonnen !
Daarna redelijk goed begonnen in de competitie en gekwalificeerd voor CL.
Eerste 2 wedstrijden (tegen de zwakste teams in de poule) verloren ! Ik wacht ook nog Barcelona op bezoek.. Europa lijkt dus moeilijk.. UEFA misschien
In de competitie loop ik na 7 wedstrijden al 5 punten achter op PSV.. Ik krijg niet veel tegengoals maar me spitsen (Babel & Huntelaar) willen niet echt goed scoren.. Baros was geblesseerd.
Mijn opstelling is nu 5 - 3 - 2 , maar ik ga proberen om 4-4-2 met een ruit te spelen..
4-4-2 (Ruit)
spoiler:
Die millan, kan ik niet vinden btw??
Verwijderd
Blessures heb ik voorheen ook niet heel erg veel last van gehad. Als je een wedstrijd bekijkt moet je gewoon de condities van je spelers in de gaten houden, ligt die 10% lager dan de rest dan is hij duidelijk lichtelijk geblesseerd en dan wissel ik hem gelijk. Speel je ermee door loop je een verhoogd risico dat hij alsnog met een 'echte' blessure uitvalt. Let ook op teksten als, he got injured (en daarna toch doorspelend, dan speelt hij dus door met een lichte blessure), ook als het icoontje van een lichte blessure voor zijn naam komt gelijk wisselen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 10:57 ]
spoiler:
Voetbalt bij Colo Colo in chili. Zit normaal in je game. Nicolas Millan
Urby in het centrum? Dat is een pure linkerflank speler. En Gabri is toch niet 'natural' rechtsback? Waar is Heitinga?k8skaaay schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:05:
*knip*
4-4-2 (Ruit)
spoiler:Die millan, kan ik niet vinden btw??
Heitinga zit op de bank.
Gabri staat nu op VMR. (Met beetje aanvallend inzicht)
Ik vind urby het wel goed doen daar linksachter, ik wil of Urby of Marcelo daar..
Lindenbergh vind ik ook maar niets en die staat ook te koop. (Ondanks zijn ervaring heb ik liever een wat jonger team waar ik mee kan gaan bouwen, ik heb stam
Ik vind urby het wel goed doen daar linksachter, ik wil of Urby of Marcelo daar..
Lindenbergh vind ik ook maar niets en die staat ook te koop. (Ondanks zijn ervaring heb ik liever een wat jonger team waar ik mee kan gaan bouwen, ik heb stam
Verwijderd
Emanuelson is idd een goeie speler..
Ik had hem, als je nog een 5-3-2 speelt, helemaal links gezet..
Met Feyenoord gaat het schitterend!
Na de thuiswedstrijd tegen Ajax 3-1 en uit bij PSV 0-2 te winnen volgden nog 6 overwinningen.
Het nieuwe jaar werd goed ingeluid: op nieuwjaarsdag werd de nummer 2 AZ, in het DSB Stadion met 0-3 verslagen!!
Nu sta ik 6 punten los van AZ! 9 van PSV en maarliefst 11 van Ajax!
Heb ik mede te danken aan mijn 4-3-1-2! Met De Guzman in uitstekende vorm en spitsen Purovic en Hunt scoren er ook op los:
--------------Timmer--------------
Tiendalli - Vlaar - Bahia - Léonard
Castelen - Matuzalem - Huysegems
-------------De Guzman------------
---------- Purovic - Hunt
Vanavond mogelijk screens..
Mooi dat de patch ook uit is. maar heb een paar vragen erover:
Zoals Lucius bestaat nu niet en als ik de patch gedownload heb en ik start mijn game op, werkt de patch dan wel?
En heb ik dan wel of geen Lucius?
Ben er wel aan toe, de patch, wat een rode kaarten de scheidsrechters zijn echt helemaal dol. Of ik krijg er 2 per wedstrijd of de tegenstander krijgt rood.
Groeten
Ik had hem, als je nog een 5-3-2 speelt, helemaal links gezet..
Met Feyenoord gaat het schitterend!
Na de thuiswedstrijd tegen Ajax 3-1 en uit bij PSV 0-2 te winnen volgden nog 6 overwinningen.
Het nieuwe jaar werd goed ingeluid: op nieuwjaarsdag werd de nummer 2 AZ, in het DSB Stadion met 0-3 verslagen!!
Nu sta ik 6 punten los van AZ! 9 van PSV en maarliefst 11 van Ajax!
Heb ik mede te danken aan mijn 4-3-1-2! Met De Guzman in uitstekende vorm en spitsen Purovic en Hunt scoren er ook op los:
--------------Timmer--------------
Tiendalli - Vlaar - Bahia - Léonard
Castelen - Matuzalem - Huysegems
-------------De Guzman------------
---------- Purovic - Hunt
Vanavond mogelijk screens..
Mooi dat de patch ook uit is. maar heb een paar vragen erover:
Zoals Lucius bestaat nu niet en als ik de patch gedownload heb en ik start mijn game op, werkt de patch dan wel?
En heb ik dan wel of geen Lucius?
Ben er wel aan toe, de patch, wat een rode kaarten de scheidsrechters zijn echt helemaal dol. Of ik krijg er 2 per wedstrijd of de tegenstander krijgt rood.
Groeten
Bij de patch zit Lucius er wel bij, ik weet alleen niet als dat al is als je bezig bent met de game, maar het spel is wel savegamecompatible dus ik gok van wel.
succes
succes
Lucius zit dan natuurlijk (!!!) er nog niet bij. Dat is data die na je save game is aangepast en dus niet meegenomen is!
bericht gewist
[ Voor 171% gewijzigd door haroldinho op 01-12-2006 15:10 ]
ik heb de patch toegepast, maar heb mooi geen theo lucius
is ook een beetje raar 
Vroeg me a fwat het nut is van meerdere competities selecteren bij een nieuwe game ? Als je dat niet doet, kan je toch nog steeds uit de hele wereld spelers kopen ?
Vroeg me a fwat het nut is van meerdere competities selecteren bij een nieuwe game ? Als je dat niet doet, kan je toch nog steeds uit de hele wereld spelers kopen ?
Verwijderd
wat denk je zelf...haroldinho schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:58:
wie kan mij de file sturen van de gedownloade FM2007 versie, heb de patch geinstalleerd en nu vraagt ie om een cd-rom, graag het fm2007.exe bestandje van de (gekopieerde) cd-rom.....zit nu op me werk en heb het bestandje dringend nodig.
graag pb!! alvast bedankt!!
Wat dacht je van een club managen uit een ander land? Als ik alleen Nederland kies kan ik inderdaad spelers uit Engeland, Spanje, etc. kopen maar ik kan alleen maar clubs managen uit Nederland.Qoriox schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:00:
ik heb de patch toegepast, maar heb mooi geen theo luciusis ook een beetje raar
En verder heb je bij het kiezen van meer landen ook wel meer spelers uit die landen tot je beschikking.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 01-12-2006 14:10 ]
Verwijderd
Hoe meer leagues, hoe meer spelers.Qoriox schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:00:
Hoe meer leagues, des te meer teams je kan managen als je voor een lange game gaat.
Ik ben begonnen in Zuid-Afrika met Orlando Pirates. Heb Mexico, Argentinië, Brazilië, Spanje, Italie, USA, Schotland, Nederland, Frankrijk, Italie, Duitsland, Portugal en Engeland ook geladen. Van allemaal alleen de Eredivisie. Met het idee om als ik uitgekeken ben op Zuid-Afrika, in 1 van die competities te gaan schitteren.
Ah ok, dat is het dus
Dit zijn pas mijn eerste ervaringen met FM 2007
ben nog aan het leren. Probeer nu alle afkortingen onder de knie te krijgen. Vraag me trouwens af hoe ik in het menu tactiek, die pijlen bij die spelers kan krijgen.... kan ze wel weghalen, maar ze komen niet meer terug.
Owh en dan nog een vraag, wat is dat nummer, dat onder de naam van de club staat in de banner ? Dus er staat bv :
NAC
(NLVLAG)445521
?
Owh en dan nog een vraag, wat is dat nummer, dat onder de naam van de club staat in de banner ? Dus er staat bv :
NAC
(NLVLAG)445521
?
[ Voor 19% gewijzigd door M617573 op 01-12-2006 14:13 ]
Een ID nummer, iedere club, speler, etc. heeft een ID nummer. Dit is aan/uit te zetten in de options menu. Maar ik zou je boekje even doorlezen...en gewoon oefenen en uitproberen.
Rechtermuis op de speler, slepen naarwaar je het pijltje wil hebben. En klaarQoriox schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:11:
Vraag me trouwens af hoe ik in het menu tactiek, die pijlen bij die spelers kan krijgen.... kan ze wel weghalen, maar ze komen niet meer terug.
Verwijderd
VMR staat bij mij gewoon als een Verdedigende Middenvelder Rechts opgesteld (maar natuurlijk speel ik met Chelsea niet verdedigend maar dus met Cole en Robben op de zijkant en Lampard en Ballack in het midden)k8skaaay schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:39:
Heitinga zit op de bank.
line up Chelsea:
Chech
Ferreira -- Terry -- Carvalho -- Cole (Ashley)
Cole (Joe) -- Ballack -- Lampard -- Robben
Shevtsjenko -- Klose
achter de hand heb ik nog voor de aanval oa Trezequet, Toni en drogba middenveld met nog Gurhouf, Essien, Kalou, Makalele en Millan en voor verdediging Geremi, Mancienne en goal Given en Cudicini
Scout Rapport over Stam is dat die te oud is en de moeite niet waard en hij bij andere championship teams een sterspeler zou zijn.
Verwijderd
wanneer je in het spelerspaspoort links op de optie posities klikt zie je waar de speler
het beste neer gezet kan worden.. (fel groen = de beste optie)
het beste neer gezet kan worden.. (fel groen = de beste optie)
Ik heb gemerkt dat sell on Clausule niet werkt. IIg niet zoals het hoort. Ik verkocht 3 spelers daarnet, 2 ervan voor 22 miljoen het stuk (guarin en Vanden borre, de 2de niet vrijwillig maar het bestuur nam het bod aan) met daarin een clausule voor 40% ofzo van de next sale.
Ipv 22 miljoen kreeg ik 42 miljoen het stuk voor die spelers daar klopt natuurlijk geen reet van. De bankbalance is nu van 50 miljoen opeens naar 130 gestegen tja.
Ipv 22 miljoen kreeg ik 42 miljoen het stuk voor die spelers daar klopt natuurlijk geen reet van. De bankbalance is nu van 50 miljoen opeens naar 130 gestegen tja.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Ik heb Theo Lucius na de patch wel in de game zitten.Qoriox schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:00:
Als je nieuwe game start selecteren dat je de 7.0.1 data wilt en dan zit lucius gewoon bij feyenoord.
Lees net op het Community forum van SI dat de training bug nog steeds present is. Tevens zijn spelers in één keer out of contract als je ze een paar keer een contractverlenging hebt aangeboden die ze hebben geweigerd, ook al liep dit contract nog enkele jaren door. Moet zeggen knap werk SI. Denk dat ik toch maar lekker verder ga met FM2006. Hier nooit zo een dramatische bugs in mee gemaakt. Vind het een beetje jammer dat de kwaliteit van in potentie zo een goed spel moet lijden onder deze bugs...
Verwijderd
Dat meen je niet! wordt het weer 4 weken wachten op patch 7.0.2...Razer schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:05:
Lees net op het Community forum van SI dat de training bug nog steeds present is. Tevens zijn spelers in één keer out of contract als je ze een paar keer een contractverlenging hebt aangeboden die ze hebben geweigerd, ook al liep dit contract nog enkele jaren door. Moet zeggen knap werk SI. Denk dat ik toch maar lekker verder ga met FM2006. Hier nooit zo een dramatische bugs in mee gemaakt. Vind het een beetje jammer dat de kwaliteit van in potentie zo een goed spel moet lijden onder deze bugs...
Out of contract:Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:13:
[...]
Dat meen je niet! wordt het weer 4 weken wachten op patch 7.0.2...
http://community.sigames....f/4642084852/m/4142004972
Training bug:
http://community.sigames....2084852/m/9302026662/p/20
Ik had er eerst nog goed vertrouwen in dat alles goed zou komen, maar het begint er nu toch echt op te lijken of we met een BETA spel aan het spelen zijn. Ze hebben naar mijn idee het spel veel te vroeg op de markt gezet en door te weinig mensen laten testen.
Verwijderd
Beetje vreemd hier word niet op gereageerd word waarschijnlijk als normaal beschouwd:
Gaan we elkaar er nu ook op aanspreken of is dat vanaf heden niet meer nodig
en hier word terecht wel op gereageerd:
Ben blij dat Jan Willems het nu toegevoegd heeft aan de TS.
Gaan we elkaar er nu ook op aanspreken of is dat vanaf heden niet meer nodig
[ Voor 54% gewijzigd door Fuelke op 01-12-2006 20:06 ]
Het ergste vind ik nog wel dat we dus weten dat deze bugs niet meer gefixed gaan worden. Men wilde met FM07 immers maar één patch uitbrengen om daarna aan FM08 te gaan werken.Razer schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:28:
[...]
Out of contract:
http://community.sigames....f/4642084852/m/4142004972
Training bug:
http://community.sigames....2084852/m/9302026662/p/20
Ik had er eerst nog goed vertrouwen in dat alles goed zou komen, maar het begint er nu toch echt op te lijken of we met een BETA spel aan het spelen zijn. Ze hebben naar mijn idee het spel veel te vroeg op de markt gezet en door te weinig mensen laten testen.
Virussen? Scan ze hier!
Nou, het lijkt me stug dat SI zo'n major bugs in het spel laat zitten en niet eruit zal halen. Zal een domme zet zijn en ze zullen zo veel vaste FM-fans verliezen.
Gelukkig heb je wel gelijk, alleen jammer dat SI dus een beetje de boel heeft zitten voorliegen met hun 'only one patch' strategy (slecht voor hun geloofwaardigheid die zo een gigantische val naar beneden maakt), maar het is iig belangrijk en goed dat-ie gefixed word.Jan Willems schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:28:
Nou, het lijkt me stug dat SI zo'n major bugs in het spel laat zitten en niet eruit zal halen. Zal een domme zet zijn en ze zullen zo veel vaste FM-fans verliezen.
Overigens treed-ie alleen onder bepaalde condities op:
Zie http://community.sigames..../f/521102691/m/8492066972"You would need to offer the player a weekly wage that is either equivalent or greater than his desired weekly wage.
You would also have to offer him a contract offer that is unnacceptable to him due to another factor in the contract offer, such as appearance fee/goal bonus/signing on fee etc.
Then the contract offer you have offered him is worse than the current contract he is on overall.
This would result in the player rejecting the contract offer and a possibility of his existing contract end date being either increased or decreased."
In short if you offer the player exactly what he wants then this bug will not occur.
In response to offering a lower weekly wage than he is currently on, I would advise against this until the new patch is out.
Virussen? Scan ze hier!
LOL, ik ben wel blij met de patch. Had twee langdurig gebleseerden (4 en 7 maanden), en nog wat lichter gebleseerden.
Na install van de patch en laden savegame zijn alle blessures na het processen van één game-dag spontaan verdwenen, sterker nog, de spelers zijn zelfs match fit

Edit: hmm.... de history is nu wel raar... volgens de history hebben AL mijn spelers opeens 30 jaar lang voor het Algerijnse nationale elftal gespeeld. Terwijl er maar één speler met de Algerijnse nationalieit in mijn squad zit.......
Zie dit:
Na install van de patch en laden savegame zijn alle blessures na het processen van één game-dag spontaan verdwenen, sterker nog, de spelers zijn zelfs match fit
Edit: hmm.... de history is nu wel raar... volgens de history hebben AL mijn spelers opeens 30 jaar lang voor het Algerijnse nationale elftal gespeeld. Terwijl er maar één speler met de Algerijnse nationalieit in mijn squad zit.......
Zie dit:

[ Voor 40% gewijzigd door wildhagen op 01-12-2006 18:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
Haha dat is het betere werkwildhagen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:50:
LOL, ik ben wel blij met de patch. Had twee langdurig gebleseerden (4 en 7 maanden), en nog wat lichter gebleseerden.
Na install van de patch en laden savegame zijn alle blessures na het processen van één game-dag spontaan verdwenen, sterker nog, de spelers zijn zelfs match fit![]()
![]()
Ik was voor de zekerheid maar opnieuw begonnen
Toevallig AVG virusscanner? Las eerst dat die wel eens voor problemen wilden zorgen met de history van spelers.wildhagen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:50:
Nope, geen enkele virusscanner geinstalleerd, alleen Windows Defender (draai op Vista RC2).Razer schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:53:
[...]
Toevallig AVG virusscanner? Las eerst dat die wel eens voor problemen wilden zorgen met de history van spelers.
Zie het bewijs:

Virussen? Scan ze hier!
Lekker handig, heb het idee dat er heel veel van dit spel nog niet klopt helaaswildhagen schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:54:
[...]
Nope, geen enkele virusscanner geinstalleerd, alleen Windows Defender (draai op Vista RC2).
Zie het bewijs:
[afbeelding]
De patch lijkt het alleen maar erger te maken ja. Ik zit zelfs te overwegen om die maar weer te de-installen, en weer met 7.00 te gaan spelen.Razer schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:56:
[...]
Lekker handig, heb het idee dat er heel veel van dit spel nog niet klopt helaas
Kennelijk heeft SI de patch niet getest, althans, die indruk krijg ik toch erg sterk, als er nog zulke obvious bugs in zitten....
Heb ook maar een bugreport gedaan: http://community.sigames....f/4642084852/m/1242096972
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Krijg nou wat, ik kan bij Palermo niet meer trainers aannemen omdat naar de mening van het bestuur al genoeg veldtrainers rondlopen (ik heb niet eens alles op 4*). Iemand dit ook gehad of een idee hoe je dit ken oplossen of ervaring mee dat het naar verloop van tijd verandert?
Ik had een soort gelijk iets toen ik een trainer wilde contracteren.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:23:
Krijg nou wat, ik kan bij Palermo niet meer trainers aannemen omdat naar de mening van het bestuur al genoeg veldtrainers rondlopen (ik heb niet eens alles op 4*). Iemand dit ook gehad of een idee hoe je dit ken oplossen of ervaring mee dat het naar verloop van tijd verandert?
Het bestuur vond dat 10 trainers voldoende moest zijn en ik er al 12 had volgens hen.
Bleek dat de rest youth-coach waren, 7 stuks.
Een paar van die youth-trainers heb ik een contact aangeboden voor coach.
De bepaalde coaches hebben restricties, alleen een coach kan iedereen en alle specialiteiten trainen binnen de club.
De rest heeft ristricties zoals een fitness coach die alleen strenght, fitnes en aerobics kan trainen.
Leuk bedacht opzich maar waarom zou je iemand dan überhaupt een youth-, fitness- of goalkeepers coach contract aanbieden, geeft alleen maar restricties.
Jou situatie zal waarschijnlijk anders zijn maar ik vond het wel nuttig om te posten omdat ik dit dus niet wist.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Thnx, dat was het idd (al was ik er al achter voor je antwoordLoneRanger schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 20:37:
[...]
Ik had een soort gelijk iets toen ik een trainer wilde contracteren.
Het bestuur vond dat 10 trainers voldoende moest zijn en ik er al 12 had volgens hen.
Bleek dat de rest youth-coach waren, 7 stuks.
Een paar van die youth-trainers heb ik een contact aangeboden voor coach.
De bepaalde coaches hebben restricties, alleen een coach kan iedereen en alle specialiteiten trainen binnen de club.
De rest heeft ristricties zoals een fitness coach die alleen strenght, fitnes en aerobics kan trainen.
Leuk bedacht opzich maar waarom zou je iemand dan überhaupt een youth-, fitness- of goalkeepers coach contract aanbieden, geeft alleen maar restricties.
Jou situatie zal waarschijnlijk anders zijn maar ik vond het wel nuttig om te posten omdat ik dit dus niet wist.
Verwijderd
Ik heb het net een beetje zitten nalezen en het valt me echt zwaar tegen van SI. Het lijkt er op dat ze zelf geen wijs meer kunnen uit hun eigen game. Deze bugs zouden met testen van de patch allang gevonden moet zijn. Het is ze geraden dat ze (snel) een nieuwe patch uitbrengen. Hoe zit het met retourneren van inferieure games?Razer schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:40:
Dit is nog altijd normaal mensen?????
[afbeelding]
Begin een beetje kots ziek te worden van dit spel. De slechtste FM/CM die ooit uitgebracht is!!
Ik baal dat ik FM'07 al gekocht heb, maar ben blij dat ik mezelf de ergernis van het spelen vooralsnog bespaard heb.
Ik speel nooit in de Nederlandse competitie en zie de Nederlandse spelers dan ook zelden, maar kan iemand mij vertellen of Huntelaar (redelijk) verbeterd is in de nieuwe data update? Ik zit hem nu namelijk te bekijken, en wat mij betreft is het een prima spits om naar Chelsea te halen.
Voor de patch heb ik hem eigenlijk nooit bekeken. Was ik toen gewoon blind, of is hij idd iets beter geworden?
Voor de patch heb ik hem eigenlijk nooit bekeken. Was ik toen gewoon blind, of is hij idd iets beter geworden?
Ik ben die bugs in 7.01 zo spuug- en spuugzat, dat ik weer teruggegaan ben naar 7.00, en noodgedwongen een nieuwe game gestart (7.00 wilde de 7.01-game niet meer loaden).
Naast de bugs die ik eerder al genoemd heb, waren er namelijk nog wel meer erg irritante bugs. Zoals keepers die weglopen van de bal of niets doen, of hun intrap recht hun eigen doel intrrapten. Daarnaast werd er imho veel te veel gescoord, het was aan de lopende band 4-0, 4-3 etc, niet erg realistisch.
Ik kan er niet meer tegen. Ik hoop dat 7.02 beter is, want indien niet was FM07 de laatste game die ik gekocht heb, dan ga ik de rest wel downloaden. Kennelijk geeft SI tegenwoordig geen ruk om zijn klanten meer, als ze er zo godsgruwelijk beroerd mee omgaan. Voorliegen dat er maar 1 patch komt, dan toch met meer patches komen, compleet niet-geteste patches releasen etc .... lijkt wel of men hun eigen produkt bewust de grond in wil boren...
Ben al 10 jaar die-hard CM/FM-er (getuige ook mijn regelmatige posts in de FM-topics), maar op deze manier gaat de lol er verrekt hard vanaf.
Naast de bugs die ik eerder al genoemd heb, waren er namelijk nog wel meer erg irritante bugs. Zoals keepers die weglopen van de bal of niets doen, of hun intrap recht hun eigen doel intrrapten. Daarnaast werd er imho veel te veel gescoord, het was aan de lopende band 4-0, 4-3 etc, niet erg realistisch.
Ik kan er niet meer tegen. Ik hoop dat 7.02 beter is, want indien niet was FM07 de laatste game die ik gekocht heb, dan ga ik de rest wel downloaden. Kennelijk geeft SI tegenwoordig geen ruk om zijn klanten meer, als ze er zo godsgruwelijk beroerd mee omgaan. Voorliegen dat er maar 1 patch komt, dan toch met meer patches komen, compleet niet-geteste patches releasen etc .... lijkt wel of men hun eigen produkt bewust de grond in wil boren...
Ben al 10 jaar die-hard CM/FM-er (getuige ook mijn regelmatige posts in de FM-topics), maar op deze manier gaat de lol er verrekt hard vanaf.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Je maakt me nu bang, heb net zelf een game opgestart gisterwildhagen schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 08:47:
Ik ben die bugs in 7.01 zo spuug- en spuugzat, dat ik weer teruggegaan ben naar 7.00, en noodgedwongen een nieuwe game gestart (7.00 wilde de 7.01-game niet meer loaden).
Maar ik ben benieuwd waar ik mee te maken krijg, maar patch 2 is zeker dan? (ongeacht wanneer)
Ja, de patch 2 is zeker, 'early next week'. Mijn gok is dinsdag, uiterlijk woensdag. Zie http://community.sigames..../f/521102691/m/8492066972Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:30:
[...]
Je maakt me nu bang, heb net zelf een game opgestart gister![]()
Maar ik ben benieuwd waar ik mee te maken krijg, maar patch 2 is zeker dan? (ongeacht wanneer)
Maar waar ik mee zit is of in die patch alleen de contract-bug (die al erg genoeg is) word gefixed, of nog meer bugs. Ik mag hopen het laatste, maar ik vrees heel erg het eerste...
Virussen? Scan ze hier!
je kan ook wel overdrijven hoor.. maar dat je nu veel makkelijk grotere scoren haalt valt me ook op...
En die history´s kloppen ook niet echt:S
En die history´s kloppen ook niet echt:S
hier ook de 7.01 oid geinstalleerd maar hij gaat er weer af hoor dan maar ff 7.0 verder spelen
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
haha, "early next week", waar hebben we die nog gehoord?wildhagen schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 09:33:
[...]
Ja, de patch 2 is zeker, 'early next week'. Mijn gok is dinsdag, uiterlijk woensdag. Zie http://community.sigames..../f/521102691/m/8492066972
Maar waar ik mee zit is of in die patch alleen de contract-bug (die al erg genoeg is) word gefixed, of nog meer bugs. Ik mag hopen het laatste, maar ik vrees heel erg het eerste...
Iedereen klaagt hier dat er niet getest geweest is, maar waarom heeft die patch dan zolang op zich laten wachten "due to the extensive testing"?
Nuja, ik ga me er niet meer druk om maken, tegen dat al de bugs uit het spel zijn, staat FM2K8 al voor de deur.
Tegen de tijd dat ie eindelijk goed werkend en volledig gepatchd is ligt ie alweer in de budgetbakken
.
Toegegeven: een Ajax game zorgt voor stierlijke verveling.
Daarom ben ik zojuist een game begonnen met een club uit het plaatsje Koprivnica. FRANK's LLM Generator had dit clubje voor mij gekozen
Na een kijkje naar m'n selectie blijkt dat er eigenlijk, zoals gebruikelijk bij dit kaliber club, overal wel een betere speler nodig is, wil ik mijn persoonlijk doelstelling (lees: binnen 3 seizoenen promoveren) halen. Het board verwacht dat ik tegen degradatie knok en de media schat ons in als 13e, 1 plek boven de gevarenzone.
Waarneer ik, Vatroslav Cotrugli (een Nederlandse Rus) het roer overneem van Vjeran Blaskovic is het organiseren van wat friendlies tegen grote eerste divisie clubs het eerste dat ik doe. De wedstrijden tegen Dinamo en Rijeka moeten volgens het board een slordige 100k per stuk moeten kunnen opleveren. Dat is €200.000 die erg hard nodig zijn, aangezien de financiele balans slechts een schamele 2.154 in de plus telt, op dit moment. Geld voor transfers is er uiteraard niet bij
. Het salaris budget wordt wel verhoogd van 299k naar 335k.
Na lang scouten, klikken, zoeken en speuren bij de non-league clubs, de spelers die geleend kunnen worden en de free transfers weet ik een aantal spelers te vinden en lukt het me zelfs om een redelijke assistent manager aan te trekken. De volgende spelers/staff hebben getekend, met nog een aantal besprekingen met mogelijke future transfers die lopen:
As we speak begint de wedstrijd tegen Dinamo net, hopelijk wordt het een volle bak zodat de clubkas weer wat gespekt wordt
En hopelijk houden we de score beperkt
Daarom ben ik zojuist een game begonnen met een club uit het plaatsje Koprivnica. FRANK's LLM Generator had dit clubje voor mij gekozen
Na een kijkje naar m'n selectie blijkt dat er eigenlijk, zoals gebruikelijk bij dit kaliber club, overal wel een betere speler nodig is, wil ik mijn persoonlijk doelstelling (lees: binnen 3 seizoenen promoveren) halen. Het board verwacht dat ik tegen degradatie knok en de media schat ons in als 13e, 1 plek boven de gevarenzone.
Waarneer ik, Vatroslav Cotrugli (een Nederlandse Rus) het roer overneem van Vjeran Blaskovic is het organiseren van wat friendlies tegen grote eerste divisie clubs het eerste dat ik doe. De wedstrijden tegen Dinamo en Rijeka moeten volgens het board een slordige 100k per stuk moeten kunnen opleveren. Dat is €200.000 die erg hard nodig zijn, aangezien de financiele balans slechts een schamele 2.154 in de plus telt, op dit moment. Geld voor transfers is er uiteraard niet bij
Na lang scouten, klikken, zoeken en speuren bij de non-league clubs, de spelers die geleend kunnen worden en de free transfers weet ik een aantal spelers te vinden en lukt het me zelfs om een redelijke assistent manager aan te trekken. De volgende spelers/staff hebben getekend, met nog een aantal besprekingen met mogelijke future transfers die lopen:
spoiler:
Mauro Piutti; DRC, WBR, DM, 34
Marinko Scaric; D/WBL, 26
Dragan Buljabasic; MC, 38
Rudika Vida; AMLC, FC, 38
Ivica Novosel; DC,DM 16 (gezien het niveau van de competitie veel potentie, zou mee kunnen groeien naar de eerste divisie).
Mladen Jerkic; AMRC, 16 (voor hem geld hetzelfde als voor Novosel)
Zdravko Semialjac; ST, 15 (ook hij heeft redelijk wat talent. Kan ondanks z'n jonge leeftijd zeker speelminuten verwachten).
Ivica Kristic; Assistent Manager. Neemt tactics, goalkeeping, attacking en natuurlijk het 2e elftal onder z'n hoede
Marinko Scaric; D/WBL, 26
Dragan Buljabasic; MC, 38
Rudika Vida; AMLC, FC, 38
Ivica Novosel; DC,DM 16 (gezien het niveau van de competitie veel potentie, zou mee kunnen groeien naar de eerste divisie).
Mladen Jerkic; AMRC, 16 (voor hem geld hetzelfde als voor Novosel)
Zdravko Semialjac; ST, 15 (ook hij heeft redelijk wat talent. Kan ondanks z'n jonge leeftijd zeker speelminuten verwachten).
Ivica Kristic; Assistent Manager. Neemt tactics, goalkeeping, attacking en natuurlijk het 2e elftal onder z'n hoede
As we speak begint de wedstrijd tegen Dinamo net, hopelijk wordt het een volle bak zodat de clubkas weer wat gespekt wordt
En hopelijk houden we de score beperkt

Jezus, die bug dat je dubbele transfergelden krijgt slaat echt nergens op. Ik verkoop guarin voor 10 miljoen aan barcelona, ik krijg 20 miljoen.... (en dan hoop ik maar dat als ik het uitgeef niet ook dubbel telt)
#edit @ hierbeneden:
Heb eerder in dit topic ook al iemand gelezen die het had. Op zich is het wel handig, maar erg realistisch niet...
#edit2:
Het uitgeven is ook x2
#edit @ hierbeneden:
Heb eerder in dit topic ook al iemand gelezen die het had. Op zich is het wel handig, maar erg realistisch niet...
#edit2:
Het uitgeven is ook x2
[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-12-2006 15:32 ]
Dat heb ik nog niet meegemaakt volgens mij.
Ik heb dat, toen ik nog met 7.01 speelde, ook niet gezien van die transfers. Maar ik zag tussen het buggen-bos de losse bugs ook niet meer...
Misschien dat het alleen onder specifieke omstandigheden gebeurt, of alleen bij bepaalde competities ofzo?
Misschien dat het alleen onder specifieke omstandigheden gebeurt, of alleen bij bepaalde competities ofzo?
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben gewoon verder gegaan met ajax en voor 2 man in totaal 80 miljoen gekregen ipv 40 zoals ik 2 paginas geleden ofzo zei. Voor de patch ook nog nooit gehad dus ik heb er een bug bij ipv een bug minder

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Pfff, ik heb vanmiddag mijn cd binnengekregen, had natuurlijk meteen de patch gedownload vrijdag, maar nu wacht ik wel totdat de tweede patch uit is... Tsjonge jonge zeg, wat een gedoe allemaal deze keer...
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik heb em ook net aangeschaft, en een game met de Graafschap begonnen. Eerste oefenpot meteen gewonnen met 1-3
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen en avonturen.
Verwijderd
lol in real life speelde vandaag Bury in de 2e ronde van de FA cup tegen Chester
nu in het spel speel ik ook op 2 december in de 2e ronde van de FA cup met bury tegen chester
nu in het spel speel ik ook op 2 december in de 2e ronde van de FA cup met bury tegen chester
Verwijderd
Goeiesmiddags,
ik ben het een keer tegengekomen, ik kan het alleen niet meer vinden: het begeleiden van de ouwe garde van de jonkies. Ik dacht dat het zoiets was als player interaction, maar ik kom het dus niet meer tegen..
ik ben het een keer tegengekomen, ik kan het alleen niet meer vinden: het begeleiden van de ouwe garde van de jonkies. Ik dacht dat het zoiets was als player interaction, maar ik kom het dus niet meer tegen..
Dat klopt, alleen kan het alleen als degene die iets moet gaan leren de status 'decent young player' of 'hot prospect' heeft.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:34:
Goeiesmiddags,
En het zit inderdaad bij Player Interaction.
Heeft de speler idd een van die twee statussen, en toch kan je hem niet linken aan een andere speler, dan zijn er geen andere spelers die geschikt zijn als leraar.
Virussen? Scan ze hier!
Zeer zeker niet.wildhagen schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:45:
[...]
Dat klopt, alleen kan het alleen als degene die iets moet gaan leren de status 'decent young player' of 'hot prospect' heeft.
Hell, ik heb een keer Sergio Ramos gekocht als Chelsea zijnde op een key contract en ik kom hem laten tutoren door Terry
Volgens mij heeft een SI-member een keer gezegd dat het toch echt alleen met die twee statussen kan. Weer een bug dan? Ik heb ook nog nooit gezien dat iemand met een Backup-status of hoger gekoppeld kan worden aan een andere speler.Benotti schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:23:
[...]
Zeer zeker niet.
Hell, ik heb een keer Sergio Ramos gekocht als Chelsea zijnde op een key contract en ik kom hem laten tutoren door Terry
Een andere voorwaarde om iemand een tutor te kunnen laten zijn is trouwens dat hij een regelmatige speler in het eerste elftal moet zijn. Een reserve-speler die prakrtisch nooit speelt kan dan ook geen andere spelers tutoren.
Virussen? Scan ze hier!
Tenzij de SI-member in kwestie degene is die de verantwoordelijkheid heeft over dit gedeelte van het spel, kan het best zijn dat diegene gewoon fout zit. Gebeurt wel vaker..wildhagen schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:31:
[...]
Volgens mij heeft een SI-member een keer gezegd dat het toch echt alleen met die twee statussen kan. Weer een bug dan? Ik heb ook nog nooit gezien dat iemand met een Backup-status of hoger gekoppeld kan worden aan een andere speler.
Een andere voorwaarde om iemand een tutor te kunnen laten zijn is trouwens dat hij een regelmatige speler in het eerste elftal moet zijn. Een reserve-speler die prakrtisch nooit speelt kan dan ook geen andere spelers tutoren.
Wat overigens wel een bug is, is dat Terry als preffered move heeft: "dives into tackles" terwijl Ramos juist heeft: "does not dive into tackles".
Na de tutoring vindt Ramos het leuk om altijd én nooit te tackelen
Verwijderd
Hoe ervaren jullie die training bug dan? Ik vind t wel jammer dat er bijna geen supertalenten meer zullen doorbreken (hoge CA op jonge leeftijd).
Dit topic is gesloten.