komen niet opdagen op de training, dat vooral. Resultaten waren al wisselvallig, dus daar merk ik verder weinig van...Vos schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:16:
Spelen ze er slechter door? Zo nee, mooi laten gaan...gaat volgens mij vanzelf wel weg. Ik trok me er nooit zoveel van aan.
Ik weet niet of het werkt, maar dit klinkt als onprofessioneel gedrag (training niet volgen, boos op andere speler) Zodra een speler een training mist, geef ik een waarschuwing voor onprofessioneel gedrag, maybe dat dat helpt?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:20:
[...]
komen niet opdagen op de training, dat vooral. Resultaten waren al wisselvallig, dus daar merk ik verder weinig van...
Verwijderd
ze voelen zich dan "victimised", daarna zijn ze weer blij. maar ze blijven een hekel aan elkaar hebben.Hoogie2004 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:37:
[...]
Ik weet niet of het werkt, maar dit klinkt als onprofessioneel gedrag (training niet volgen, boos op andere speler) Zodra een speler een training mist, geef ik een waarschuwing voor onprofessioneel gedrag, maybe dat dat helpt?
Zijn overigens allebei geblesseerd nu... net als mijn andere 9 basisspelers...
Verwijderd
Ik had zojuist 14-1 gewonnen van Cruzeiro in Club WorldChampionship, niet de 15 niet gehaaldNorthwave4500 schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:55:
[afbeelding]
Dit was de de uitwedstrijd:D thuis was het 10-0 geworden.
Gisteren is er nog iets gewijzigd in de post over de nieuwe patch, ik heb zelf nog niet gevonden wat het is.
http://community.sigames..../f/521102691/m/9462009272
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Het volgende is toegevoegd;Sherlock schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:00:
Gisteren is er nog iets gewijzigd in de post over de nieuwe patch, ik heb zelf nog niet gevonden wat het is.
Data Editor v7.0.1
==================
- Fixed game crash when changing an official to a player or non player.
- Fixed problem with changes not being stored on Mac.
- Fixed problem with displaying Used For National Team on stadium.
- Added kit and colour editing for clubs and nations.
- Added filters to all searches.
- Added option to change user data folder.
- Added ability to add new Clubs, Cities, Stadiums, Weather, Injuries, Media Sources and Awards.
Verwijderd
Beste mensen,
Zou iemand mij aub aub aub kunnen helpen??
Ik heb het spel aangeschaft, wil het installeren en krijg in het begin al een foutmelding:
http://img167.imageshack.us/img167/5616/fm2007troublezj1.png
Ik heb meerdere malen Java gedeinstalleerd en geinstallerd, verschillende versies etc, maar de
melding blijft zich voordoen. Ik heb hulp nodig, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat echt enorm waarderen, want ik heb inmiddels dit spel al ruim een week zonder het gespeelt te hebben..
Alvast bedankt!
Gr.
Ik heb het spel aangeschaft, wil het installeren en krijg in het begin al een foutmelding:
Ik heb meerdere malen Java gedeinstalleerd en geinstallerd, verschillende versies etc, maar de
melding blijft zich voordoen. Ik heb hulp nodig, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken.
Als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat echt enorm waarderen, want ik heb inmiddels dit spel al ruim een week zonder het gespeelt te hebben..
Alvast bedankt!
Gr.
Heb je deze acties reeds uitgevoerd? -->Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:06:
Beste mensen,
Alvast bedankt!
Gr.
http://www.sigames.com/sibase.php?type=view&id=220
edit:
en hier: http://forum.sun.com/jive...threadID=72787&tstart=135
[ Voor 4% gewijzigd door Cis op 22-11-2006 22:12 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Zijn er hier ook mensen die bij de geschiedenis (presentatie) van spelers een seizoen mist? Want bij mij is het 2005-2006 ... 2007-2008, dus ik ontbreek dan 2006-2007. Weet iemand hoe dat komt?
Ik ben het ook bij 1 speler tegengekomen maar verder bij niemand. Kom je het bij meerdere spelers tegen?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:26:
ik ken het nog heerlijker voor je maken eerst met Ajax 2-0 van psv winnen en de wedstrijd erna met 1-0 van Graafschap verliezen
Hoe zit het met de bugs nu? Zit nog te twijfelen om het spel aan te schaffen. Na het lezen heb ik het maar ff onhold gezet, maar ben wel benieuwd. Is er verbetering? Of is t echt slecht?
Tsja, ik vindt het wel een verbetering.Japser schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:10:
[...]
Hoe zit het met de bugs nu? Zit nog te twijfelen om het spel aan te schaffen. Na het lezen heb ik het maar ff onhold gezet, maar ben wel benieuwd. Is er verbetering? Of is t echt slecht?
Die feeder clubs vindt ik echt een mooie toevoeging. Ben op dit moment een LL clubje en heb een Parent team uit het Premiership. Afgelopen seizoen drie spelers toegewezen gekregen, waardoor in één keer mijn hele as versterkt werdt... Dat vindt ik toch wel kicke.
Ik hoop dat de patch dit weekend komt
Blijft dus een persoonlijke keuze, ik vondt het iig het geld wel waard.
Scorito: FC Bal op ons dak
Gisteren net na de verkiezingsuitslag ging ik maar weer FM spelen, en toen ik op continue klikte kreeg ik het volgende bericht in mijn inbox:

hoe waar

hoe waar
WEBN & chill (@IBKR)
DeadKennedy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:54:
Gisteren net na de verkiezingsuitslag ging ik maar weer FM spelen, en toen ik op continue klikte kreeg ik het volgende bericht in mijn inbox:
[afbeelding]
hoe waar
Ja bij alle spelers ....Tom G schreef op donderdag 23 november 2006 @ 01:19:
Ik ben het ook bij 1 speler tegengekomen maar verder bij niemand. Kom je het bij meerdere spelers tegen?
Verwijderd
Ik merk over het algemeen weinig van de trainingsbug. Ben ook pas 2 seizoenen onderweg dus kan dat dat nog gaat komen. Veel van mijn spelers, met name jonge spelers, doen het met name kwa prestaties erg goed. Denk dat ik toch moet kijken of ze op de langere termijn beter zullen worden. Hoop evengoed dat die patch snel zal worden gereleased!
Hoe bedoel je? Waar de database zich bevindt of bedoel je de grootte daarvan?Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 12:58:
[...]
Hoe heb je de database staan? misschien dat dat uitmaakt.
Mijn gebruiksmap data staat bij mij ingesteld C:\......\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2007\
En de grootte toen ik de spel aanmaakte was volgens mij groot.
Niet alles wordt bijgehouden. Wordt ook een beetje lastig als je van alle spelers alles moet bijhoudenSugoiX schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:14:
Zijn er hier ook mensen die bij de geschiedenis (presentatie) van spelers een seizoen mist? Want bij mij is het 2005-2006 ... 2007-2008, dus ik ontbreek dan 2006-2007. Weet iemand hoe dat komt?
Niets om je dus zorgen over te maken!
Hoe kóm je erbij?Spike-man schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:18:
[...]
Niet alles wordt bijgehouden. Wordt ook een beetje lastig als je van alle spelers alles moet bijhouden
Veronderstelling
Het ging mij best voor de wind vorig seizoen:

WEBN & chill (@IBKR)
Opgewonden standjes bij Roda JC...... 
(Cesar Delgado is van mij dus he
)
(Cesar Delgado is van mij dus he
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 24-11-2006 00:19 ]
Verwijderd
dat soort dingen komen helaas wel te vaak voor, had ik bij chelsea, Carvallho krijgt 2e kaart en daarna zowel Essien als Sevtjenko direkt met rood erachter aan omdat ze 'kwaad' werden op de reff door die 2e gele kaartVos schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:16:
Opgewonden standjes bij Roda JC......
(Cesar Delgado is van mij dus he)
[afbeelding]
heb ik in de media geantwoord dat van zulke dwalingen schiedsjes alles te niet wordt gedaan, krijg ik paar dagen erna een vette waarschuwing van de FA
Ik heb op mijn laptop het probleem dat ik het spel niet op windowed krijg. Krijg een melding dat de instelling niet juist weergegeven kunnen worden. Iemand daar bekend mee?
De resolutie is 1280 x 800.
Zou een andere skin kunnen helpen?
Of kan het spel deze res gewoon niet aan.
Laat maar even, ik ga dit wel even proberen:
De resolutie is 1280 x 800.
Zou een andere skin kunnen helpen?
Of kan het spel deze res gewoon niet aan.
Laat maar even, ik ga dit wel even proberen:
[ Voor 16% gewijzigd door hoedjevanpapier op 24-11-2006 10:30 ]
Maar ik ben de manager van de club!! Dus normaal gesproken wordt het toch bijgehouden?Spike-man schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:18:
[...]
Niet alles wordt bijgehouden. Wordt ook een beetje lastig als je van alle spelers alles moet bijhouden![]()
Niets om je dus zorgen over te maken!
Verwijderd
Lijkt me ook een slecht argument dat ze niet van alle spelers dat bij kunnen houden. In de vorige versies werd het wel gewoon van iedereen bij gehouden. Ik heb er ook last van bij mijn eigen spelers valt me wel op dat het spelers zijn die aangekocht zijn die last hebben van een rare geschiedenis bij clubjes waar ze gespeeld zouden hebben terwijl ze al breeduit in mijn selectie speelden =)
maja seizoen 4 met atletico dan maar, begint saai te worden wacht nog steeds op de patch tot ik weer met me geliefde Bury begin
maja seizoen 4 met atletico dan maar, begint saai te worden wacht nog steeds op de patch tot ik weer met me geliefde Bury begin
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2006 11:17 ]
Verwijderd
Ik heb al boetes gehad met mijn armoedig FortunaVerwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 07:33:
[...]
dat soort dingen komen helaas wel te vaak voor, had ik bij chelsea, Carvallho krijgt 2e kaart en daarna zowel Essien als Sevtjenko direkt met rood erachter aan omdat ze 'kwaad' werden op de reff door die 2e gele kaart
heb ik in de media geantwoord dat van zulke dwalingen schiedsjes alles te niet wordt gedaan, krijg ik paar dagen erna een vette waarschuwing van de FA
zeg je dan iedere keer dat de scheidsrechter het fout zag? hahaha. Het bestuur zal er blij mee zijn:P
Merge wuurd 't beter
Tsja, ik zie het nu. Het is inderdaad vreemd dat het gebeurdt tijdens een game. Ik was in de veronderstelling dat het gebeurde seizoenen voordat de game was begonnen...SugoiX schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:08:
[...]
Maar ik ben de manager van de club!! Dus normaal gesproken wordt het toch bijgehouden?
Vreemd zaak iig, ben hetzelf op deze manier ook niet tegengekomen....
Waarschijnlijk draai je een virus scanner. Virusscanners en fm 2007 werkt eenmaal niet goed, vooral AVG kan de boel flink verneuken.SugoiX schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:14:
Virusscanner uitzetten als je speelt: http://community.sigames....f/4642084852/m/2162033672
The patch has fixed the issue causing this so we're hardly 'not bothered about doing anything about it'.
Er zijn teveel bugs nu, maar elk moment kan de patch uitkomen en dat zal fm2007 dan bekronen tot het beste voetbalmanager spel in de history, maar de versie van nu heeft echt teveel bugs zeker 300 waarvan 20 erg hinderlijke, maar support van sigames is wel in orde, dus wees niet bang.Japser schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:10:
[...]
Is er nog een nieuwe ontwikkeling t.a.v. de patch? Heb net 5 dagen voor mijn werk in Spanje gezeten (leuk) zonder FM (niet zo leuk
) en had gehoopt dat ik bij terugkomst wel met de patch aan de gang zou kunnen, maar zo te zien nog niet...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Weet niet of jullie dit ook al is opgevallen, maar mijn scout heb ik op verkenningstour gestuurd naar Southern Africa (veel verder dan het continent Afrika staat mijn board niet toe). Als ik na verloop van tijd, naar de scout reports kijk of het overzicht van wat mijn scout aan het bekijken is. Dan staan daar allemaal spelers uit de MLS in... Leuk natuurlijk dat ie dat doet, maar ik heb daar geen opdracht voor gegeven. Hebben jullie dit ook?
Ik ga nu mijn tweede seizoen in met Orlando Pirates. Echt onmogelijk om goede spelers van buiten Zuid-Afrika te krijgen, maar heb nu een Malinees talentje gecontracteerd voor 800k eutjes (op een transferbudget van 2,2M eutjes. Krijg geen werkvergunning, maar kan wel onder contract. Moet hem dan stallen bij mijn feeder club Jagionella uit Polen, zodat hij een EU-status krijgt. Dat wil meneer alleen niet. Das lekker... Hebben jullie hier ervaring mee? Gewoon blijven proberen om hem daar op loon te krijgen?
Als ik vraag om nieuwe feederclubs krijg ik alleen teams uit Botswana en Mozambique. Heb ik dus niet zoveel aan. Het bestuur is overigens een link aangegaan met Chelsea! Nu heb ik dat al bij meerdere mensen gezien. Is dit soms een standaard iets in het spel?
Ik ga nu mijn tweede seizoen in met Orlando Pirates. Echt onmogelijk om goede spelers van buiten Zuid-Afrika te krijgen, maar heb nu een Malinees talentje gecontracteerd voor 800k eutjes (op een transferbudget van 2,2M eutjes. Krijg geen werkvergunning, maar kan wel onder contract. Moet hem dan stallen bij mijn feeder club Jagionella uit Polen, zodat hij een EU-status krijgt. Dat wil meneer alleen niet. Das lekker... Hebben jullie hier ervaring mee? Gewoon blijven proberen om hem daar op loon te krijgen?
Als ik vraag om nieuwe feederclubs krijg ik alleen teams uit Botswana en Mozambique. Heb ik dus niet zoveel aan. Het bestuur is overigens een link aangegaan met Chelsea! Nu heb ik dat al bij meerdere mensen gezien. Is dit soms een standaard iets in het spel?
Das een bug, dat de speler niet wil. Deze word gefixed zodat de speler die loan wil om een eu status te krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:11:
Niet echt trainen is wel gefixed, zoals ik het heb gelezen.wildhagen schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 09:06:
Is er nog een nieuwe ontwikkeling t.a.v. de patch? Heb net 5 dagen voor mijn werk in Spanje gezeten (leuk) zonder FM (niet zo leuk) en had gehoopt dat ik bij terugkomst wel met de patch aan de gang zou kunnen, maar zo te zien nog niet...
In ieder geval niet meer die stats decreasing bug als je 3 weken bezig bent in de competitie en iedereen opeens inzakt als pudding.
Kijk erg veel uit naar patch. Hij moet in ieder geval deze week komen, want voor december was er belooft (hoopte op vandaag).
[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 25-11-2006 13:12 ]
Verwijderd
Dit is reeds ge-fixxxed voor de patch, zie hier:Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:11:
Weet niet of jullie dit ook al is opgevallen, maar mijn scout heb ik op verkenningstour gestuurd naar Southern Africa (veel verder dan het continent Afrika staat mijn board niet toe). Als ik na verloop van tijd, naar de scout reports kijk of het overzicht van wat mijn scout aan het bekijken is. Dan staan daar allemaal spelers uit de MLS in... Leuk natuurlijk dat ie dat doet, maar ik heb daar geen opdracht voor gegeven. Hebben jullie dit ook?
"- Users no longer get scout reports on USA draft players if they are not managing in the MLS."
Verwijderd
Ah men, tweede weekend op rij dat de patch er nog niet is en ik hem stiekem wel verwacht had
Lekker realistisch ook die uitslag.....Han schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:04:
Heb een record verbroken, Snelste hattrick (van 1e goal tot 3e goal), Ryan Babel, in drie minuten een hattrick
[afbeelding]
Razer schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:53:
Lekker realistisch ook die uitslag.....
Maar dat is het wel... Mijn Ajax draait gigantisch goed en uitslagen als deze zijn geen uitzondering. PSV staat bij mijn spel op plaats 10. Het is een spel, geen afspiegeling van de real-time competitie. Als je dat verwacht dan stop maar gewoon met spelen van zo'n spel. Iemand die een club uit de tweede divisie binnen vijf jaar naar de topcompetitie brengt is normaal ook een fictie. Het is een managersspel, je bent bezig je eigen team zo goed mogelijk neer te zetten. Als je dat lukt dan speel je het spel goed. Straks met de nieuwe patch komt er weer het aspect 'talenten' opleiden bij.
Ik vind je reactie weinig zeggend. Ik zie nergens posts van jou over je eigen spel, misschien die eerst maar eens posten voordat je andermans werk bekritiseerd? Als je zonder de patch niet wilt spelen, ok, maar dan mag je dergelijke opmerkingen ook wel achterwege laten.
Hoezo dat?Mooooody schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:15:
Ik heb het gevoel dat veel mensen eerst klooien met de editor en daarna pas spelen.
[ Voor 29% gewijzigd door Han op 25-11-2006 19:22 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb het gevoel dat veel mensen eerst klooien met de editor en daarna pas spelen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Pff wat een irritatie net! Sta met Ajax in de kwart-finale van de CL tegen Manu. Uit verlies ik 1-0 door een penal maar ik had wat meer kansen, dus ik denk...dat is thuis te doen.
Na 20 minuten Emanuelson in de fout 0-1.....9 minuten later een penal tégen. 0-2. Ik kom binnen 5 minuten terug tot 2-2, ik krijg weer hoop. Echter krijgt Pasanen het voor elkaar om in de 35e minuut zijn 2e gele kaart te pakken. Manu scoort in 2e helft 2-3, ik nog 3-3 en later zij weer 3-4. Sneijder pakt ook nog ff direct rood mee......
'Ajax manager slams team' ja goh....en dit 3 week na een schaamteloze 0-3 verlies in De Kuip. Ik ben echter wel kampioen en sta in de beker finale tegen Vitesse, maar die CL moet ik hebben voor ik weg ga
.
Na 20 minuten Emanuelson in de fout 0-1.....9 minuten later een penal tégen. 0-2. Ik kom binnen 5 minuten terug tot 2-2, ik krijg weer hoop. Echter krijgt Pasanen het voor elkaar om in de 35e minuut zijn 2e gele kaart te pakken. Manu scoort in 2e helft 2-3, ik nog 3-3 en later zij weer 3-4. Sneijder pakt ook nog ff direct rood mee......
'Ajax manager slams team' ja goh....en dit 3 week na een schaamteloze 0-3 verlies in De Kuip. Ik ben echter wel kampioen en sta in de beker finale tegen Vitesse, maar die CL moet ik hebben voor ik weg ga
Verwijderd
Volgens mij is het hier al eerder gepost. Ieder moet doen waar hij zin in heeft.Mooooody schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:15:
De een speelt om een kleine club groot te maken de ander wil zo veel mogelijk grote spelers bij een club halen.
Een derde gebruikt de editor en heeft op die manier plezier aan het spel
De overeenkomst is in ieder geval dat het liefhebbers van FM en voetbal zijn.
Laat ieder in zijn waarde
Verwijderd
Je geeft aan dat PSV bij jouw spel op plaats 10 staat. Ervan uitgaande dat dit in het eerste seizoen (06/07) het geval is en ongeacht de resultaten van jouw team tegen hen, vind je dat niet opmerkelijk? Als dit een realistisch spel was stond PSV (in het eerste seizoen) wel wat hoger dan de tiende plaats, niet?Han schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:14:
[...]
Maar dat is het wel... Mijn Ajax draait gigantisch goed en uitslagen als deze zijn geen uitzondering. PSV staat bij mijn spel op plaats 10. Het is een spel, geen afspiegeling van de real-time competitie. Als je dat verwacht dan stop maar gewoon met spelen van zo'n spel. Iemand die een club uit de tweede divisie binnen vijf jaar naar de topcompetitie brengt is normaal ook een fictie. Het is een managersspel, je bent bezig je eigen team zo goed mogelijk neer te zetten. Als je dat lukt dan speel je het spel goed. Straks met de nieuwe patch komt er weer het aspect 'talenten' opleiden bij.
Ik vind je reactie weinig zeggend. Ik zie nergens posts van jou over je eigen spel, misschien die eerst maar eens posten voordat je andermans werk bekritiseerd? Als je zonder de patch niet wilt spelen, ok, maar dan mag je dergelijke opmerkingen ook wel achterwege laten.
Kortom: PSV is gewoon te zwak in dit spel, gelukkig is hier recentelijk al melding van gemaakt in de relevante thread op het SI FM07 Data Issues-forum.
Nu maar hopen dat dit nog op tijd kan worden verwerkt voordat de patch uitkomt ^^
Mijn punt is dat al die records die langskomen er dan ook niet meer toe doenVerwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:35:
[...]
Volgens mij is het hier al eerder gepost. Ieder moet doen waar hij zin in heeft.
De een speelt om een kleine club groot te maken de ander wil zo veel mogelijk grote spelers bij een club halen.
Een derde gebruikt de editor en heeft op die manier plezier aan het spel![]()
De overeenkomst is in ieder geval dat het liefhebbers van FM en voetbal zijn.
Laat ieder in zijn waarde
Eigenlijk moet iedereen die een record vermeld er bij zeggen of hij geklooid heeft met de editor.
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 26-11-2006 08:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Okay duidelijk, er zijn dus meerdere mensen met dit probleem.... Dus lag niet aan mezelfPacinoAllstars schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:05:
[...]
Waarschijnlijk draai je een virus scanner. Virusscanners en fm 2007 werkt eenmaal niet goed, vooral AVG kan de boel flink verneuken.
Virusscanner uitzetten als je speelt: http://community.sigames....f/4642084852/m/2162033672
[...]
Volgens mij geeft dit wel aan dat een patch dringend is gewenst:

Hoe moet ik in godsnaam nog een fatsoenlijk elftal op het veld zetten op deze manier? De helft van de spelers hier op het screenshot komt al uit de reserves of de jeugd.....

Hoe moet ik in godsnaam nog een fatsoenlijk elftal op het veld zetten op deze manier? De helft van de spelers hier op het screenshot komt al uit de reserves of de jeugd.....
Virussen? Scan ze hier!
Gezien jouw post direct kwam na mijn recordpost wil ik daar wel even op reageren. Ik heb de edittor nog nooit op mijn PC geinstalleerd, nooit niet en zal dat ook nooit doen. Ik speel het spel enkel met de patches die uitkomen en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Voor mij heeft het geen lol om eerst met een edittor te gaan klooien en daarna hier een record te posten. Ik post een record omdat ik daar trots op ben, in die zin dat ik mijn huidige Ajax op een behoorlijk niveau heb gebracht, mede door trainingen. Iedereen klaagt dat de trainingen niet helpen, ik merk van wel. Alleen je ziet het niet in het spelersprofiel of de waarde terug, wel in hun prestatie.Mooooody schreef op zondag 26 november 2006 @ 08:16:
Eigenlijk moet iedereen die een record vermeld er bij zeggen of hij geklooid heeft met de editor.
En nogmaals, dat gemekker dat een ploeg op plaats tien staat terwijl het een top-drie ploeg is; PSV heeft in mijn spel 7 lang geblesseerden, de topspelers. En dat heeft blijkbaar effect. Dus in dat opzicht is het spel wel realistisch, zonder topspelers op plaats tien. Alleen is er wat voor te zeggen dat de blessures too-much zijn, dat klopt, met dat heeft niks met PSV te maken.
Ik erger mij behoorlijk aan het kinderlijke gedrag van sommigen hier. Er is altijd wel wat te mekkeren over een prestatie van een ander. Heb eens respect voor een prestatie die iemand levert en hier post. Ga niet meteen lopen janken dat het irreeel is of dat het edittor-werk is, gatver. Als je echt zo bitter in elkaar zit, blijf dan van dit forum weg en laat de mensen die er wel plezier in hebben met rust.
Maar goed, blijkbaar is dit iets wat onoverkomelijk is en zit er niks anders op om bijvoorbeeld te gaan wachten totdat gebruikers als Roy1985 en Mooooody wat van hun game posten. Dan zal ik plichtsgetrouw ook wat gaan roepen over een edittor, onechte praktijken en vermoedelijk gesjoemel. Leuk voor dit topic en de sfeer. Misschien dat ze dan beseffen hoe leuk het wel niet is negatieve reactie's te krijgen op een eigen positieve post.
Ik laat dit topic voorlopig links liggen, gatver.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Han: Je hebt wel gelijk, ik vind dat gemekker ook vreselijk. Heb respect voor elkaar en ga er vanuit dat iemand eerlijk speelt. Als die dat niet doet, laat het dan, reageer gewoon niet.
Maar om dit topic nou helemaal links te laten liggen is ook een beetje jammer, je bent een goede Fm'er dus ik zou gewoon blijven
Maar om dit topic nou helemaal links te laten liggen is ook een beetje jammer, je bent een goede Fm'er dus ik zou gewoon blijven
Verwijderd
Gemekker? Ik nam gewoon je post aan als reden om het gebrek aan kwaliteit van PSV in dit spel aan te stippen. Dat de topspelers geblesseerd waren, dat kon ik natuurlijk ook niet weten. Feit blijft wel dat meerdere spelers van PSV underrated zijn (en sommige ook overrated, ook aangestipt in de eerder genoemde thread).Han schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:01:
En nogmaals, dat gemekker dat een ploeg op plaats tien staat terwijl het een top-drie ploeg is; PSV heeft in mijn spel 7 lang geblesseerden, de topspelers. En dat heeft blijkbaar effect. Dus in dat opzicht is het spel wel realistisch, zonder topspelers op plaats tien. Alleen is er wat voor te zeggen dat de blessures too-much zijn, dat klopt, met dat heeft niks met PSV te maken.
Tja, ik zal je niet tegenhouden. Als je je na de bovenstaande opmerking (niet eens op jou gericht) al uit het veld laat slaan...
Wil je je valse beschuldigingen gewoon even voor je houden en het hier gezellig houdenMooooody schreef op zondag 26 november 2006 @ 08:16:
[...]
Mijn punt is dat al die records die langskomen er dan ook niet meer toe doen
Verwijderd
Vermoed dat sommige wat geiriteerd beginnen te worden, omdat de patch zolang op zich laat wachten
. Maar goed ga dadelijk maar weer eens verder met mijn AA Gent game eens kijken of we door de inter toto heen kunnen komen.
Verwijderd
Ik word langzaamaan wel teleurgesteldVerwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:57:
Vermoed dat sommige wat geiriteerd beginnen te worden, omdat de patch zolang op zich laat wachten. Maar goed ga dadelijk maar weer eens verder met mijn AA Gent game eens kijken of we door de inter toto heen kunnen komen.
Verwijderd
Kap er nou toch mee tot de patchwildhagen schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:48:
Ik wil het record "Meeste kaarten in 1 wedstrijd (beide teams):" van mezelf maar weer eens aanscherpen (van 16 naar 18):
[afbeelding]
Nee, vind het veel te leuk
Hoewel het soms idd wel irritant is ja.... maar tot nu toe gaat het behoorlijk goed (update volgt vanavond nog).
Virussen? Scan ze hier!
Zo, het seizoen 2009/2010 zit er voor Clermont ook weer op, en mijn derde volledige jaar bij de club. En wat een seizoen!
Vorig jaar wisten we tenauwernood te ontsnappen aan degradatie, maar qua selectie was het zo goed, dat ik slechts één speler (Boudebouz, AMRL) heb hoeven te halen, en dan nog alleen voor wat extra diepte. De missie van zowel board als supporters was, net als vorig jaar, 'fight bravely against relegation'. Mijn persoonlijke doelstelling was een midtable positie.
Financieel gaat het nu ook aardig. Waar ik het seizoen startte met ongeveer 1.4 miljoen euro verlies, sta ik nu 5 ton in de plus. Het is niet veel, maar beter iets dan niets.
In de Coupe de la Ligue kwam ik de eerste twee ronden vrij eenvoudig door (2-1 en 2-0), maar in de derde ronde moest ik tegen Nantes, een divisie hoger. Die waren net een maatje te groot: 1-0 verlies.
In de Coupe de France kwam ik de eerste drie speelronden (7 t/m 9e) vrij eenvoudig door (4-0, 0-7, 1-3), doordat ik in alledrie de ronde een non-league club kreeg toegewezen. In de tiende ronde echter moest ik tegen Paris-SG, en die waren niet één, maar drie maatjes te groot: 3-0 verlies.
In de competitie ging het heel raar. Ik zakte in het begin van de competitie een beetje weg, maar daarna krabbelde ik weer terug, en zakte weer een paar keer weg. Heel onvoorspelbaar dit jaar dus. Zie hieronder het bewijs hiervan:

Helaas dus net promotie misgelopen. Voor volgend jaar is mijn doelstelling toch om weer mee te doen voor de promotieplaatsen.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:
Vorig jaar wisten we tenauwernood te ontsnappen aan degradatie, maar qua selectie was het zo goed, dat ik slechts één speler (Boudebouz, AMRL) heb hoeven te halen, en dan nog alleen voor wat extra diepte. De missie van zowel board als supporters was, net als vorig jaar, 'fight bravely against relegation'. Mijn persoonlijke doelstelling was een midtable positie.
Financieel gaat het nu ook aardig. Waar ik het seizoen startte met ongeveer 1.4 miljoen euro verlies, sta ik nu 5 ton in de plus. Het is niet veel, maar beter iets dan niets.
In de Coupe de la Ligue kwam ik de eerste twee ronden vrij eenvoudig door (2-1 en 2-0), maar in de derde ronde moest ik tegen Nantes, een divisie hoger. Die waren net een maatje te groot: 1-0 verlies.
In de Coupe de France kwam ik de eerste drie speelronden (7 t/m 9e) vrij eenvoudig door (4-0, 0-7, 1-3), doordat ik in alledrie de ronde een non-league club kreeg toegewezen. In de tiende ronde echter moest ik tegen Paris-SG, en die waren niet één, maar drie maatjes te groot: 3-0 verlies.
In de competitie ging het heel raar. Ik zakte in het begin van de competitie een beetje weg, maar daarna krabbelde ik weer terug, en zakte weer een paar keer weg. Heel onvoorspelbaar dit jaar dus. Zie hieronder het bewijs hiervan:

Helaas dus net promotie misgelopen. Voor volgend jaar is mijn doelstelling toch om weer mee te doen voor de promotieplaatsen.
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zeg ik vraag mij af, als je bij het laden van een game per comp kan instellen of de betreffende comp speelbaar of toekijken is, wat houdt dat dan precies in. Het boekje wordt ik namelijk niet veel wijzer van. Ik bedoel, stel dat ik Griekenland en Turkije enkel op toekijken wil, wat heeft dat dan voor effect op de game? Kan ik er wel gewoon spelers vandaan halen (dus selecties geladen), maar dat ik er gewoon niet kan trainen als coach, of wat moet ik mij er precies bij voorstellen?
Dat zou dan wel vet zijn namelijk. En is het bijv. ook van invloed op de concurrentie in de Europese toernooien. Met andere woorden, ken iemand mij uitleggen wat het precies inhoudt?
Dat zou dan wel vet zijn namelijk. En is het bijv. ook van invloed op de concurrentie in de Europese toernooien. Met andere woorden, ken iemand mij uitleggen wat het precies inhoudt?
Verwijderd
wat is dat en waar is het te vindenBenotti schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:03:
Lees de tooltip.
Nog nooit van een tooltip gehoord?
ff je muis over de optie zetten en dan komt er vanzelf een tooltip (in dit geval moet je het over de drop down menu zetten)
Verwijderd
Ok thnx, probleem opgelost, jammer dus.Benotti schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:50:
[...]
Nog nooit van een tooltip gehoord?
ff je muis over de optie zetten en dan komt er vanzelf een tooltip (in dit geval moet je het over de drop down menu zetten)
Nou dan wordt het dit:
Du, Ita, Kro en En 2x
Bel, Arg, Fra, Spa, Grie, Tur, NL, Por, Schot 1x
Begin in de 2e divisie van Kroatie met Marsonia en in de Serie A met 'mijn geliefde' Palermo
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 22:02 ]
woooo....wat een gefrustreerde reactie om niets.Han schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:01:
[...]
Gezien jouw post direct kwam na mijn recordpost wil ik daar wel even op reageren. Ik heb de edittor nog nooit op mijn PC geinstalleerd, nooit niet en zal dat ook nooit doen. Ik speel het spel enkel met de patches die uitkomen en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Voor mij heeft het geen lol om eerst met een edittor te gaan klooien en daarna hier een record te posten. Ik post een record omdat ik daar trots op ben, in die zin dat ik mijn huidige Ajax op een behoorlijk niveau heb gebracht, mede door trainingen. Iedereen klaagt dat de trainingen niet helpen, ik merk van wel. Alleen je ziet het niet in het spelersprofiel of de waarde terug, wel in hun prestatie.
Ik erger mij behoorlijk aan het kinderlijke gedrag van sommigen hier. Er is altijd wel wat te mekkeren over een prestatie van een ander. Heb eens respect voor een prestatie die iemand levert en hier post. Ga niet meteen lopen janken dat het irreeel is of dat het edittor-werk is, gatver. Als je echt zo bitter in elkaar zit, blijf dan van dit forum weg en laat de mensen die er wel plezier in hebben met rust.
Maar goed, blijkbaar is dit iets wat onoverkomelijk is en zit er niks anders op om bijvoorbeeld te gaan wachten totdat gebruikers als Roy1985 en Mooooody wat van hun game posten. Dan zal ik plichtsgetrouw ook wat gaan roepen over een edittor, onechte praktijken en vermoedelijk gesjoemel. Leuk voor dit topic en de sfeer. Misschien dat ze dan beseffen hoe leuk het wel niet is negatieve reactie's te krijgen op een eigen positieve post.
mijn post was gewoon hardop gedacht en een suggestie, jouw reactie is zwaar overtrokken.....het is een SPEL.....sjeezz
ik ga er verder ook niet meer inhoudelijk op in, want sommige mensen nemen het allemaal iets té serieus....get a life.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 26-11-2006 23:30 ]
Zo Eindelijk het seizoen met Shakhtar Donetsk afgerond.
Shakhtar Donetsk 2006/2007
Ik wist wat we me te doen stond toen ik begon met Shakhtar. Kampioen worden was de eis van het bestuur. Heb heel veel friendlies gespeeld en heb die gebruikt om mijn 4-5-1 tactiek van FM2006 te tweaken voor FM2007. Heb veel succes gehad in FM2006 met deze tactiek met Steaua Bucharest (Uefa Cup in seizoen 1 en landstitel) en heb er later ook nog een Uefa Cup mee gewonnen met Lokomotiv Moscow. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de tactiek out-of-the-box gelijk redelijk goed stond. Heb alleen wat moeten schuiven met de sliders en wat instructie's aangepast. Het resultaat, een topseizoen met Shakhtar Donetsk.
League 06/07

Ongeslagen kampioen geworden en maar 6 tegendoelpunten in 30 wedstrijden
.
Europees gezien ging het ook wel lekker. Overleefde ongeslagen een poule met Inter, Benfica en Lyon en na de winterstop ging het ook wel lekker.
Fixtures na winterstop:

Na een echte nagelbijter tegen Chelsea overleefde ik ook de halve finale tegen Arsenal. In de finale moest ik het opnemen tegen het machtige Barcelona. Het resultaat

.
Competitie, Beker, Super Cup en Champion's League gewonnen en geen enkele wedstrijd verloren, dat is me in FM2006 niet gelukt. Is me ooit een keer in CM97/98 gelukt met Juventus.
Shakhtar team voor 2006/2007:

Beste speler:

En nu maar wachten op de patch en hopelijk tweaken ze de match-engine wat.
Shakhtar Donetsk 2006/2007
Ik wist wat we me te doen stond toen ik begon met Shakhtar. Kampioen worden was de eis van het bestuur. Heb heel veel friendlies gespeeld en heb die gebruikt om mijn 4-5-1 tactiek van FM2006 te tweaken voor FM2007. Heb veel succes gehad in FM2006 met deze tactiek met Steaua Bucharest (Uefa Cup in seizoen 1 en landstitel) en heb er later ook nog een Uefa Cup mee gewonnen met Lokomotiv Moscow. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de tactiek out-of-the-box gelijk redelijk goed stond. Heb alleen wat moeten schuiven met de sliders en wat instructie's aangepast. Het resultaat, een topseizoen met Shakhtar Donetsk.
League 06/07

Ongeslagen kampioen geworden en maar 6 tegendoelpunten in 30 wedstrijden
Europees gezien ging het ook wel lekker. Overleefde ongeslagen een poule met Inter, Benfica en Lyon en na de winterstop ging het ook wel lekker.
Fixtures na winterstop:

Na een echte nagelbijter tegen Chelsea overleefde ik ook de halve finale tegen Arsenal. In de finale moest ik het opnemen tegen het machtige Barcelona. Het resultaat

Competitie, Beker, Super Cup en Champion's League gewonnen en geen enkele wedstrijd verloren, dat is me in FM2006 niet gelukt. Is me ooit een keer in CM97/98 gelukt met Juventus.
Shakhtar team voor 2006/2007:

Beste speler:

En nu maar wachten op de patch en hopelijk tweaken ze de match-engine wat.
@PirE: Echt diep respect. Ik houd me de laatste tijd nogal bezig met tactieken, mag ik een screentje van jouw tactiek en wil je hem misschien uploaden? 
Edit: Je hebt ook vast wel wat records gebroken, meeste ongeslagen wedstrijden op rij iig
Edit: Je hebt ook vast wel wat records gebroken, meeste ongeslagen wedstrijden op rij iig
[ Voor 23% gewijzigd door .Tom op 27-11-2006 00:12 ]
Verwijderd
na me kampioenschap met Chelsea (even spelers in het 1e seizoen aangekocht: Trezequet, Given, Toni) werd ik ineens benaderd om bondscoach van Griekenland of Australie te worden
koos ik voor griekenland (eigenlijk best dom kom ik nu pas achter, want zowel op de rehagel taktiek als op mijn chelsea tactiek doen ze het slecht
)
In 2e seizoen Klose, Raffina en Klahouf (ofzo iets, was eentje van AC Milan) aan me selectie toegevoegd en Boularouz, Kalou, Wright Philips en Bridge laten gaan voor hun geschatte waarde prijzen en won de 1e 8 wedstrijden in de competitie op rij (1-0, 3-2 en 2-1s waren het) ondertussen verlies ik met 2-1 van Fenerbache in de Championne liga en win met 2-1 van Sporting Lissabon en speel tegen Barca gelijk met 2-2 (stond tot de 75e minuut gewoon met 2-0 achter
toen bracht ik klose en drogba voor Toni en Shevtjenko, scoort Robben met een vrije trap en Drogba met een solo 
ben alleen Ballack voor 2e keer achtereen 4maand kwijt
voor me griekenland elftal krijg ik om de dag berichten dat spelers zich blesseren en 2 a 3 maand uitgeschakeld zijn (de watjes)
In 2e seizoen Klose, Raffina en Klahouf (ofzo iets, was eentje van AC Milan) aan me selectie toegevoegd en Boularouz, Kalou, Wright Philips en Bridge laten gaan voor hun geschatte waarde prijzen en won de 1e 8 wedstrijden in de competitie op rij (1-0, 3-2 en 2-1s waren het) ondertussen verlies ik met 2-1 van Fenerbache in de Championne liga en win met 2-1 van Sporting Lissabon en speel tegen Barca gelijk met 2-2 (stond tot de 75e minuut gewoon met 2-0 achter
ben alleen Ballack voor 2e keer achtereen 4maand kwijt
voor me griekenland elftal krijg ik om de dag berichten dat spelers zich blesseren en 2 a 3 maand uitgeschakeld zijn (de watjes)
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik em zal aanschaffen. Vooral na de mindere ervaringen met 2006. Dat werd gewoon ergerlijk en irritant om te spelen door oa:
- de fratsen met goals in de laatste minuut die je elftal leken te plagen
- het gewoon niet kunnen winnen met een top Eerste Divisie team (lees: de Graafschap, ik kon
gewoon niet winnen met hun)
- ontiegelijk veel kaarten voor jou elftal
- tactiekinstructies die niet opgevolgd worden
Is dit nu nog steeds zo? Ben benieuwd naar jullie opinie.
- het gewoon niet kunnen winnen met een top Eerste Divisie team (lees: de Graafschap, ik kon
gewoon niet winnen met hun)
- ontiegelijk veel kaarten voor jou elftal
- tactiekinstructies die niet opgevolgd worden
Is dit nu nog steeds zo? Ben benieuwd naar jullie opinie.
Geen last van gehad.Japser schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:11:
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik em zal aanschaffen. Vooral na de mindere ervaringen met 2006. Dat werd gewoon ergerlijk en irritant om te spelen door oa:
In FM2006 heb ik Emmen van de eerste divisie naar de Europeese top gebracht (in een seizoen of 5), in FM2007 ben ik er nog niet aan toegekomen.- het gewoon niet kunnen winnen met een top Eerste Divisie team (lees: de Graafschap, ik kon gewoon niet winnen met hun)
Best wel last van gehad. Met tackelen op easy gaat het nu wel beter maar nog steeds best veel kaarten. Ik hoop dat dat in de patch wordt opgelost.- ontiegelijk veel kaarten voor jou elftal
Soms last van maar vond ik wel realistisch eerlijk gezegd. In het echt hoor je ook wel eens trainers klagen dat de heren op het veld van alles deden behalve dat wat de trainer ze had opgedragen.- tactiekinstructies die niet opgevolgd worden
Verwijderd
Met Standard ga ik naar halverwege het seizoen. Eindelijk zijn alle blessures & schorsingen zowat achter de rug. Was echt extreem en ben sindsdien van 9de naar 3de plek opgeklommen. Alles nog mogelijk dus. Heb 1 speler laten gaan (kovalenko -> wederom een speler die boter niet kan deuken) & heb er de wellicht gekende mokoena voor binnengehaald. Ga hem een jaartje laten rijpen naast Sa Pinto & De Camargo. Op het middenveld zit het ook goed met Rapaic, Defour, dembele, Conceiçao. Achterin heb ik Areias, Onyewu & Deflandre (die in het spel in tegenstelling tot de realiteit beter is dan Dupré).
Als doelman had ik eerst Renard maar geef Aragon nu zijn kans. Jovanovic (irl goed bezig) laat ik voorlopig invallen en dat doet die goed. Ben nog op zoek naar een goede linkse verdediger want die Areias is gehuurd tot einde van seizoen & ik heb geen vertrouwen in m'n andere linksback Matias. Mag echt niks kosten. Iemand een idee? Heb m'n scouts al aan het werk gezet & komen af met spelers die ik helaas niet kan betalen. Ik vrees echt dat ik eerst wat spelers van de hand ga moeten doen. Heb amper ruimte om lonen te betalen ook. Ziet er financieel niet echt goed uit.
Als doelman had ik eerst Renard maar geef Aragon nu zijn kans. Jovanovic (irl goed bezig) laat ik voorlopig invallen en dat doet die goed. Ben nog op zoek naar een goede linkse verdediger want die Areias is gehuurd tot einde van seizoen & ik heb geen vertrouwen in m'n andere linksback Matias. Mag echt niks kosten. Iemand een idee? Heb m'n scouts al aan het werk gezet & komen af met spelers die ik helaas niet kan betalen. Ik vrees echt dat ik eerst wat spelers van de hand ga moeten doen. Heb amper ruimte om lonen te betalen ook. Ziet er financieel niet echt goed uit.
Ik zit er ook aan te denken om dit spel aan te schaffen voor de xbox360 maar wat is het grote verschil met de LMA Manager 2007 en Football manager 2007, en welk spel is beter?
Verwijderd
Had er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo bekijk is FM een stuk minder grafisch. Ik weet niet hoe realistisch de ander is, maar zie 3d spelers op de screenshots. Die zal je niet tegenkomen in FM, maar is niet echt een rede om hem niet te kopen.
Verwijderd
Knap hoor, in je eerste jaar alles gewonnen!PirE schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:37:
Ik heb het spel in het weekend ook eindelijk *knip* nutteloze mededeling
Ben begonnen, met mijn favoriete club Feyenoord.
Aankopen
Matuzalem (Shakthar) 11 miljoen
Aaron Hunt (Werder Bremen) voor slechts 3,7 miljoen
Ik heb nog een week voor de transferdeadline en nog 6 miljoen in de kas. Hoop nóg een spits aan te trekken, want ja Charisteas en van Hooijdonk zijn leuke pinchitters, meer niet..
Iemand hier ervaring met Feyenoord met de aanvallers? hoe speelden jullie?
Opstelling, 4-3-3 systeem
Timmer
Tiendalli Vlaar Bahia Leonard
De Guzman Matuzalem Hofs
Castelen Hunt Huysegems
Doelstelling: bestuur wil de titel, maar ik moet het nog afwachten.
irl loopt het helaas ook nie zo lekker
Later meer..
Net 1 competitiewedstrijd achter de rug. FC Utrecht thuis verslagen met 2-0
Pinchitter Van Hooijdonk 82' en 86'
Meteen fors commentaar van Booy op de buitenspelgoal van Pi-Air..
schitterend die nieuwe dingen van FM
Sta te popelen om straks, na het werk verder te gaan..
@PirE, Matuzalem werd vast en zeker een belangrijke schakel in je middenveld? Hoe veel is hij nu waard eind v/h seizoen
[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 27-11-2006 18:17 ]
Verwijderd
TR aanmaken de volgende keer i.p.v. er op reageren a.u.b.
[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 27-11-2006 18:16 ]
Als je terug leest kom je een verhaal van mij tegen over mijn eerste seizoen FeyenoordVerwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:10:
[...]
Ik speelde 4-4-2Opstelling, 4-3-3 systeem
Timmer
De Guzman Matuzalem Hofs
Castelen Hunt Huysegems
-------------- Timmer -------------
- Tiendalli - Vlaar - Bahia - Leonard/Drenthe
- Castelen - Hofs - De Guzman - Pardo/Kolka
-------- Charisteas - Huysegems
Dit werkte boven verwachting, mijn dure Italiaanse spits die in de winterstop kwam was eigenlijk overbodig en ben ik gaan rouleren met Huysegems. Charisteas was een redelijke doelpunten machine
Tsja.. zondag maar weer zien of het beter gaat tegen Heerenveen. De 5-1 van vorig jaar zal het wel niet worden. En niet te vergeten de UEFA cup.. naja, Gerard Cox zei het al: Feyenoord fan ben je niet voor de lol!Doelstelling: bestuur wil de titel, maar ik moet het nog afwachten.
Wat ik nu weer meemaak heb ik nog nooit meegemaakt....mijn spits Iaquinta bij Ajax. In 34 competitie duels prikt hij er even 53 in!! Waarvan 9 in de laatste 2 duels
. Ik zal straks even screenie toevoegen.
Mede hierdoor ook eitje van een seizoen met 95 punten, 2 gelijke spelen en 1 verlies. Maar in Europa slaag ik nog niet echt...
plaatje
Ook gelijk nominatie voor hoogste avg.rating en meeste goal in 1 seizoen
Mede hierdoor ook eitje van een seizoen met 95 punten, 2 gelijke spelen en 1 verlies. Maar in Europa slaag ik nog niet echt...
plaatje
Ook gelijk nominatie voor hoogste avg.rating en meeste goal in 1 seizoen
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 27-11-2006 17:13 ]
Verwijderd
Dat van Europa klopt dan aardig met de werkelijkheid.Vos schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:53:
Wat ik nu weer meemaak heb ik nog nooit meegemaakt....mijn spits Iaquinta bij Ajax. In 34 competitie duels prikt hij er even 53 in!! Waarvan 9 in de laatste 2 duels. Ik zal straks even screenie toevoegen.
Wel bizar dat Laquinta er 53 in prikt.
Zou hem voorlopig maar in je selectie houden
De patch fix list is weer ge update vandaag, dus de patch zal wel weer langer op zich laten wachten.
Ben benieuwd wat de verandering is, want ik heb nog niks kunnen vinden.
Ben benieuwd wat de verandering is, want ik heb nog niks kunnen vinden.
Verwijderd
IRL gaat het op financieël vlak bij Standard ook niet zo goed. Standard lijdt elk jaar zo'n 3 à 4 miljoen euro verlies volgens Preud'homme.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:12:
Met Standard ga ik naar halverwege het seizoen. Eindelijk zijn alle blessures & schorsingen zowat achter de rug. Was echt extreem en ben sindsdien van 9de naar 3de plek opgeklommen. Alles nog mogelijk dus. Heb 1 speler laten gaan (kovalenko -> wederom een speler die boter niet kan deuken) & heb er de wellicht gekende mokoena voor binnengehaald. Ga hem een jaartje laten rijpen naast Sa Pinto & De Camargo. Op het middenveld zit het ook goed met Rapaic, Defour, dembele, Conceiçao. Achterin heb ik Areias, Onyewu & Deflandre (die in het spel in tegenstelling tot de realiteit beter is dan Dupré).
Hoeveelstes staat Germinal Beerschot in jouw savegame ?
Verwijderd
In dit topic las ik dat er ook nog anderen waren die het spel bij de VI als welkomsgeschenk kregen.
Ook ik heb de VI genomen maar heb het spel nog niet in huis.
Kan iemand mij vertellen hoe veel tijd er zat tussen de ontvangst VI en het spel?
Kan iemand mij vertellen hoe veel tijd er zat tussen de ontvangst VI en het spel?
Verwijderd
Charisteas is een een top spits in fm! toen ik nog fm 2006 speelde prikte hij in het eesrte seizoen er 73 in en nu met fm 07 43 doelpunten voor feyenoord. 2e topscorer van het land na The HunterVerwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:10:
[...]
Knap hoor, in je eerste jaar alles gewonnen!
Ik heb het spel in het weekend ook eindelijk [mbr]*knip* nutteloze mededeling[/]
Ben begonnen, met mijn favoriete club Feyenoord.
Aankopen
Matuzalem (Shakthar) 11 miljoen
Aaron Hunt (Werder Bremen) voor slechts 3,7 miljoen
Ik heb nog een week voor de transferdeadline en nog 6 miljoen in de kas. Hoop nóg een spits aan te trekken, want ja Charisteas en van Hooijdonk zijn leuke pinchitters, meer niet..
Opstelling, 4-3-3 systeem
Timmer
De Guzman Matuzalem Hofs
Castelen Hunt Huysegems
Doelstelling: bestuur wil de titel, maar ik moet het nog afwachten.
Later meer..
Net 1 competitiewedstrijd achter de rug. FC Utrecht thuis verslagen met 2-0
Pinchitter Van Hooijdonk 82' en 86'
Meteen fors commentaar van Booy op de buitenspelgoal van Pi-Air..
schitterend die nieuwe dingen van FM![]()
Sta te popelen om straks, na het werk verder te gaan..
@PirE, Matuzalem werd vast en zeker een belangrijke schakel in je middenveld? Hoe veel is hij nu waard eind v/h seizoen
Chariteas is inderdaad nogal overpowered in dit spel. Rede daarvan is dat hij de held is in Griekenland.
Één of andere Griek die zeg maar de spelers van Griekenland punten toekent etc in de database maakt Chariteas dus tot een held, omdat die 1 keer ooit gescoord heeft in de finale van het WK en is dus nogal kortzichtig.
Maar ja zo zijn er nog meer aparte dingen. Bijvoorbeeld een Kluivert op het niveau van 1998 en blessure vrij en Pierre van Hooidonk die ze nog beter afmaakt als huntelaar zelf haha.
NAC heeft overigens ook 1 grapjas die erg goed is in het spel (niet Leonardo ben naam kwijt).
Één of andere Griek die zeg maar de spelers van Griekenland punten toekent etc in de database maakt Chariteas dus tot een held, omdat die 1 keer ooit gescoord heeft in de finale van het WK en is dus nogal kortzichtig.
Maar ja zo zijn er nog meer aparte dingen. Bijvoorbeeld een Kluivert op het niveau van 1998 en blessure vrij en Pierre van Hooidonk die ze nog beter afmaakt als huntelaar zelf haha.
NAC heeft overigens ook 1 grapjas die erg goed is in het spel (niet Leonardo ben naam kwijt).
Verwijderd
Is het mogelijk om toch het stadion uit te breiden bij bijv. ajax ?
Want nu krijg ik steeds het antwoord dat het stadion niet van ajax is.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 21:27 ]
scoorde tijdens een EK finale btw..
Maar het lijkt me toch dat Nederlandse (FM) scouts een waardering geven voor Charisteas? Een Griek ziet nu niet bepaald wekelijks de Nederlandse competitie lijkt me... In mijn FM spel is hij niet heel goed ofzo, gewoon goed
.
Maar het lijkt me toch dat Nederlandse (FM) scouts een waardering geven voor Charisteas? Een Griek ziet nu niet bepaald wekelijks de Nederlandse competitie lijkt me... In mijn FM spel is hij niet heel goed ofzo, gewoon goed
Naar mijn weten niet...Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:27:
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 27-11-2006 21:30 ]
Whz ^^Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:48:
Die patch is er dus nog steeds niet? Dan ga ik nog maar even lekker door met FM'06...
Wel jammer, ik heb best wel zin om weer een aantal maanden te gaan kloten met Emmen, daar jammerlijk falen en dan onderaan in Engeland verder te gaan totdat FM2008 uitkomt
Als het stadion niet van je club is kan je stadionuitbreiding wel vergetenVerwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:27:
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Ik heb vorige week pas de acceptgiro gekregen en betaald, dit is wat ze mij hiervoor wisten te melden:Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:54:
In dit topic las ik dat er ook nog anderen waren die het spel bij de VI als welkomsgeschenk kregen.
Dus ik heb het spel nog niet ontvangen, maar ook ik blijf lekker doorgaan met FM06 totdat de eerste patch uit is.Wat betreft het PC spel, dit krijgt u toegestuurd nadat wij de betaling van
het abonnementsgeld hebben ontvangen.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Hmm als ik dit lees neig ik FM te gaan kopen.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:44:
Had er nog nooit van gehoord, maar als ik het zo bekijk is FM een stuk minder grafisch. Ik weet niet hoe realistisch de ander is, maar zie 3d spelers op de screenshots. Die zal je niet tegenkomen in FM, maar is niet echt een rede om hem niet te kopen.
Verwijderd
Haha ik heb hem verkocht aan Reading voor maar 3 miljoen ofzo
Ik mag max 8k geven aan matuzalém
Ik wil hem toch echt 11500 of 12k geven 
Bestuur wil ook geen kant op
We zien wel
Wil Matuzalem graag maar hij accepteerd geneen voorstel, zelfs niet 10M +
Ik moet eerst een goed middelveld hebben daarna investeren in een goede spits naast charisteas
Zit eraan te denken om een spits alla makaay oid te kopen
Ik mag max 8k geven aan matuzalém
Bestuur wil ook geen kant op
We zien wel
[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 11:41 ]
Verwijderd
@Red Hat,
Ik bood 11 miljoen op Matuzalém en Shakthar ging direct akkoord..
Verbaasde mij ook!
Aanrader: Aaron Hunt..
irl een talent en met fm 2007 ook!
Werder zette hem op de transferlijst, en voor maar 3,7 miljoen te halen!
Wat is je transferbudget dan?
Ik bood 11 miljoen op Matuzalém en Shakthar ging direct akkoord..
Verbaasde mij ook!
Aanrader: Aaron Hunt..
irl een talent en met fm 2007 ook!
Werder zette hem op de transferlijst, en voor maar 3,7 miljoen te halen!
Wat is je transferbudget dan?
29 Miljoan is m'n budget, best ruim
alleen m'n loonbudget is zo verdomde laag dat ik matuzalem niet kan contracteren
Hunt weet niet of hij wel bij Feyenoord wil spelen.
Ik heb wat spelers verkocht alleen loonbudget voor matuzalém blijft 8,5k
hoe kan ik dat verhogen? bestuur wil absoluut niet mee
Lol, matuzalem toch voor 8,5k /week naar feyenoord
bugje denk ik, hij had afgewezen. Drenthe verkocht en opeens bericht dat matuzelem naar feyenoord komt
Mijn opstelling is in de verdediging: vlaar,tiendalli,bahia, leonard
middenveld: greene,castelen,hofs,matuzalem
voorin: charisteas,huysegems
tips/aanmerkingen? loopt nog niet super
Hunt wil absoluut niet naar feyenoord.
Misschein toch n's kijken voor Jo
Ik krijg m'n team gewoon niet netjes op orde, 4-4-2 attacking, 4-4-3 niets werkt
ik verlies tegen de kleinste clubs nog... darn
NEC speelt mij helemaal weg.
Matuzalem krijgt rood voor niets, drama
4-1 verloren tegen NEC. Snap werkelijk waar niet waarom ik helemaal weggespeeld word. In FM2006 won je best makkelijk. Verschillende tactieken geprobeerd, maar NAC is nog sterker dan dat ik dat ben
alleen m'n loonbudget is zo verdomde laag dat ik matuzalem niet kan contracteren
Hunt weet niet of hij wel bij Feyenoord wil spelen.
Ik heb wat spelers verkocht alleen loonbudget voor matuzalém blijft 8,5k
hoe kan ik dat verhogen? bestuur wil absoluut niet mee
Lol, matuzalem toch voor 8,5k /week naar feyenoord
bugje denk ik, hij had afgewezen. Drenthe verkocht en opeens bericht dat matuzelem naar feyenoord komt
Mijn opstelling is in de verdediging: vlaar,tiendalli,bahia, leonard
middenveld: greene,castelen,hofs,matuzalem
voorin: charisteas,huysegems
tips/aanmerkingen? loopt nog niet super
Hunt wil absoluut niet naar feyenoord.
Misschein toch n's kijken voor Jo
Ik krijg m'n team gewoon niet netjes op orde, 4-4-2 attacking, 4-4-3 niets werkt
ik verlies tegen de kleinste clubs nog... darn
NEC speelt mij helemaal weg.
Matuzalem krijgt rood voor niets, drama
4-1 verloren tegen NEC. Snap werkelijk waar niet waarom ik helemaal weggespeeld word. In FM2006 won je best makkelijk. Verschillende tactieken geprobeerd, maar NAC is nog sterker dan dat ik dat ben
[ Voor 98% gewijzigd door RedHat op 28-11-2006 12:52 ]
Verwijderd
Best realistisch toch?RedHat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:46:
knip
Verschillende tactieken geprobeerd, maar NAC is nog sterker dan dat ik dat ben
Dit topic is gesloten.
![]()