Eerste seizoen bij Feyenoord zit er op. Het was voor het eerst dat ik een FM game begon met een Nederlandse top club (normaal gesproken kies ik een eerste divisie club) en aangezien ik Feyenoord fan ben was de keuze makkelijk.
Supporters vonden het maar niets dat er zo'n onervaren man de baas werd maar gedurende het seizoen gingen ze me toch waarderen.
De voorbereidingen van het seizoen waren zoals gebruikelijk. Hier en daar wat oefen potjes om de spelers aan elkaar en het spel systeem (4-4-2) te laten wennen.
De zoektocht naar nieuwe spelers was in volle gang en mijn scouts zochten naar bruikbare spelers waaronder met top prioriteit een spits, al bleek dat later niet zo nodig.
De competitie ging vanaf de eerste speldag super. De ene overwinning na de andere werd binnen gehaald. Mijn spitsen scoorden met enige regelmaat en ook de middenvelders Hofs en de Guzman pikten hun doelpunten mee. Uiteindelijk werden we ongeslagen kampioen.
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt dat het allemaal zo gemakkelijk ging, echt onvoorstelbaar.
Europees ging het ook goed, in de UEFA beker kwamen we tot aan de kwart finale waar Bayern Munchen net te sterk was (3-2 overwinning thuis, 1-0 verloren uit).
In de KNVB beker ging het ook top. Uiteindelijk speelden we in de finale tegen onze aarts rivaal Ajax en na 2 competitie overwinningen werd ook deze wedstrijd (nipt) gewonnen: 3-2 en de dubbel was binnen!
de competitie
In al dit overwinnings geweld was er een speler die meer doelpunten maakte dan de rest. De verrassende top scorer van Feyenoord werd... Charisteas ?!?
En dan te bedenken dat ik 9 milioen had neergeteld voor een Italiaanse spits die per 1/1/2007 bij Feyenoord kwam (foutje bij de aankoop, ik dacht dat ik hem per direct kocht).
Anyway, Charisteas was samen met Huysegems een konings koppel: Stein gaf de voorzet en Angelos maakte ze!
topscorer
selectie
18 wedstrijden op rij gewonnen. Is dat er een voor de records?
Edit: Zit net die records te bekijken in de start post maar minste tegendoelpunten zou ik dan ook hebben (slechts 9 tegen in de competitie, zie screenshot)
[
Voor 3% gewijzigd door
hilgo op 19-11-2006 15:47
]