[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Qoriox schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:20:
Beetje een gekke vraag misschien, maar ben dan ook nog een total n00b. Ben toch maar begonnen met FM 2007, hoorde dat je je savegame na de patch kan meenemen.

Nu begin ik dus als werkeloos manager, maar wordt nergens aangenomen. Kan ook nergens solliciteren voor trainer of scout.... wat doe ik nu verkeerd? En , kan je scout worden ?
Je doet niets fout, je kan gewoon alleen manager zijn ;)

Dus alleen maar solliciteren als ze een manager zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door .Tom op 15-11-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
owhkee, das dan mooi wazig. Zit nu al in een volgend seizoen, ben maar op vakantie gegaan, met de optie dat als er een baan vrij komt ik terug kom van vakantie. Helaas, tot op heden geen baan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
weet iemand al wanneer de patch ongeveer kan uitkomen? deze week nog of pas over een maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Qoriox schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:20:
Beetje een gekke vraag misschien, maar ben dan ook nog een total n00b. Ben toch maar begonnen met FM 2007, hoorde dat je je savegame na de patch kan meenemen.

Nu begin ik dus als werkeloos manager, maar wordt nergens aangenomen. Kan ook nergens solliciteren voor trainer of scout.... wat doe ik nu verkeerd? En , kan je scout worden ?
Waarom kies je dan niet eerst een club....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:21:
[...]

Waarom kies je dan niet eerst een club....?
Zeker al je net begint met het spel is dat wel zo verstandig. Pak dan de eerste keer wel een wat grotere club, zodat je wat dingen uit kan proberen. Leer je het spel een beetje kennnen en dan kan je altijd nog een keer zonder club beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinpower schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:20:
weet iemand al wanneer de patch ongeveer kan uitkomen? deze week nog of pas over een maand?
Het is nu vrij rustig op het forum, ik geloof dat nu bij iedereen is doorgedrongen dat de bugs het hele spel verneuken :D.. Dit is in ieder geval een quote van het forum van SI, door 1 van de makers;
Posted 08 November 2006 19:53

Hi All,

We would like to thank everybody who has contributed feedback on Football Manager 2007 since release.

Providing support for our games is something we take very seriously at Sports Interactive and we've listened to all of the constructive material we've received.

The 7.0.1 Patch is currently still a work in progress and will contain plenty of refinements and fixes to issues you've brought to our attention.

There is no release date for the patch at this time, but we do anticipate it to reach you at some point this month and it's currently in its final testing phase.

In the meantime we're pleased to provide you with the current Change List for the patch.

Cheers,
Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
het is wel vervelend inderdaad die bugs toch speel ik het spel veel en merk ik er niet zoveel van

het is alleen vervelend dat je spelers niet echt beter worden (iig dat zegt me gevoel!)

of was dat nou ook wee reen bug

[ Voor 8% gewijzigd door niekosniekos op 15-11-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
vinpower schreef op woensdag 15 november 2006 @ 16:20:
Er tussen in. Hopelijk deze week, maar hoogstwaarschijnlijk nog wel deze maand. Ik kan niet wachten iig, zit nu maar wat te kloten met tactieken ed, ga nu geen serieuze game meer opstarten.

Ik heb trouwens een heel interessante sig, mocht iemand interesse hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Nu online
sig?!?!?

En kan iemand die buglist plaatsen die worden verholpen door de patch? of even het topic geven:)

Maar door die irritante foutjes speelt het spel nog steeds voortreffelijk :) ik zit nu in 2016 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Zoeken vinpower, zoeken, hij staat overal op internet!

Zoek hier: http://gathering.tweakers.net/forum/find

Of hier: http://www.google.nl/

Of daar: http://www.yahoo.com/

Of daar ergens: http://www.vinden.nl/

[ Voor 93% gewijzigd door JanW op 16-11-2006 11:20 . Reden: op verzoek van han een stukje weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Benotti schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:07:
[...]

Ik heb trouwens een heel interessante sig, mocht iemand interesse hebben. :P
Waarom verkoop je hem? Heb je hem dubbel ofzo?

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

vinpower schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:33:
En kan iemand die buglist plaatsen die worden verholpen door de patch? of even het topic geven:)
Kijk eens: PacinoAllstars in "[Multiplatform] Football Manager 2007 - ..."
Jan Willems schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:34:
Het is maar een idee, en andere mensen vinden het ook fijner als je zelf zoekt ipv de luie persoon uit te hangen.
Als je reageerd, reageer dan gericht. Een reactie zoals jij die plaatst is niet alleen irritant maar ook overbodig. Je kan met net zoveel moeite iemand gericht helpen, ook al is de vraag in jouw ogen een luie vraag. Maak dan een TR aan...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Excuses... :z

[ Voor 95% gewijzigd door JanW op 16-11-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jan Willems schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:20:
Nou, volgens mij staat overal in de regels dat je eerst dient te zoeken voordat je iets plaatst, als je dan nog gaat vragen voordat je iets zoekt, terwijl het in dit topic al een keer voorbij is gekomen en op de site van SI zelf ook te vinden is dan is dat gewoon lui...
Anders laat je zoiets aan de moderators over. Als je iets tegenkomt wat volgens jou tegen de forumregels is dan kun je een topicreport aanmaken, in plaats van bot uit de hoek te komen. Of je helpt iemand of je reageert gewoon niet...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Spike-man schreef op woensdag 15 november 2006 @ 19:41:
[...]

Waarom verkoop je hem? Heb je hem dubbel ofzo?
Jup. Sealed en alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
worden je spelers nu wel beter of niet?

Verwijderd

niekosniekos schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:38:
worden je spelers nu wel beter of niet?
Nope, zonder de patch werkt traning niet

• niekosniekos
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:51:
[...]

damn dat vind ik dus wel dikke poep!
die spelers worden dus wel ouder maar niet beter!
(dus een talentje wordt niet beter!)

moet ik dus duurdere spelers kopen om team op niveau te houden!

ik hoooooop danmaar dat het straks een EXE fix wordt zodat je niet op nieuwe hoeft te beginnen!

[ Voor 17% gewijzigd door niekosniekos op 16-11-2006 01:35 ]

• .Tom
niekosniekos schreef op donderdag 16 november 2006 @ 01:33:
[...]

damn dat vind ik dus wel dikke poep!
die spelers worden dus wel ouder maar niet beter!
(dus een talentje wordt niet beter!)

moet ik dus duurdere spelers kopen om team op niveau te houden!

ik hoooooop danmaar dat het straks een EXE fix wordt zodat je niet op nieuwe hoeft te beginnen!
Je kan gewoon verder spelen met je save ja ;)

• Benotti
Bij mij worden spelers wel degelijk beter hoor, en soms flink ook. Meestal zijn dat de heel jonge spelers, maar het feit dat ze beter worden, geeft aan dat het kan.

Daarnaast worden spelers vooral beter door veel en goed te spelen, niet zozeer door de training (in het spel).
Het probleem van de training, is dat de attributen na de pre-season weer allemaal omlaag gaan, wat heel irritant is.

Een ander probleem, is dat newgens op dit moment met te slechte technische attributen worden gegenereerd, en volgens SI veranderen de technische attributen niet zo heel veel gedurende een carriere. Vaak lijk het dat een speler (in het echt) veel beter is geworden, maar dat is vaak omdat ze mentaal beter worden en zo hun techniek beter kunnen gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Benotti op 16-11-2006 08:17 ]

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 00:51:
[...]

Klopt niet helemaal. Spelers worden wel beter, het duurt alleen langer. Ook zijn bepaalde stats getuned, waardaar ze niet helemaal naar het maximum gaan (20), maar er iets onder blijven hangen, 17 of 18 ofzo.

In mijn Feyenoord potje heb ik b.v.
spoiler:
Mokoena
voor 500k gekocht en een seizoen later aan Bayern verkocht voor 13.75 miljoen...

Scorito: FC Bal op ons dak

• niekosniekos
Jack Tuyp is bij mij echt scorend zeer goed!
21 goals uit 18 wedstrijden!

Verwijderd

De technische attributen van de spelers stijgen te weinig, als je ergens in 2028 zit zie je dat 99% van de spelers alle technische eigenschappen rond de 10 liggen. Moraal en fysiek wordt wel goed ' getraind' , dit komt omdat fysiek vaak aangeboren is en moraal stijgt naarmate de leeftijd stijgt.

Verwijderd

Het had toch ook te maken met het feit dat een speler eerst een flinke blessure gehad moest hebben ofzo voordat de stats goed konden stijgen. Of zit ik nu dingen te verzinnen.

Verwijderd

Aaaaahhh ... FM 2007 enkele dagen geleden bij gameplay.co.uk besteld. Is verzonden, maar kan op die website niet volgen waar m'n pakje zit. Can hardly wait to bring R Standard CL to the top !

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:56:
Aaaaahhh ... FM 2007 enkele dagen geleden bij gameplay.co.uk besteld. Is verzonden, maar kan op die website niet volgen waar m'n pakje zit. Can hardly wait to bring R Standard CL to the top !
Muahaha ! Je gaat waarschijnlijk héél Portugal kopen met de centjes van de Vlaamse gemeenschap ? :P ;)

/me is een Germinal Beerschot-supp.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Benotti schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:15:
Bij mij worden spelers wel degelijk beter hoor, en soms flink ook. Meestal zijn dat de heel jonge spelers, maar het feit dat ze beter worden, geeft aan dat het kan.

Daarnaast worden spelers vooral beter door veel en goed te spelen, niet zozeer door de training (in het spel).
Het probleem van de training, is dat de attributen na de pre-season weer allemaal omlaag gaan, wat heel irritant is.

Een ander probleem, is dat newgens op dit moment met te slechte technische attributen worden gegenereerd, en volgens SI veranderen de technische attributen niet zo heel veel gedurende een carriere. Vaak lijk het dat een speler (in het echt) veel beter is geworden, maar dat is vaak omdat ze mentaal beter worden en zo hun techniek beter kunnen gebruiken.
Het spel is gewoon één groot bug festijn. Ik ben echt zo dol op deze serie, maar het doet me pijn in het hart om nu te spelen. Het is hetzelfde om een rpg te spelen waarbij je niet kan levelen.

Lees de thread er op na en ga een kleine club coachen in fm2007 behalve clubs als chelsea of manutd. Het is gewoon een feit dat spelers niet verbeteren.

Ik zeg niet dat het kan gebeuren, dat een speler verbetert, maar ook al gebeurt dit proces dan is het tenkoste van een aantal andere attributen. Kijk maar bijvoorbeeld naar Wayne Rooney, Aquero, Theo Watson. Allemaal een hoge PA rating en ook al gaat die ability naar ze pa max, techniek blijft zeer laag staan.

Wayne Rooney nog jonger dan mij (ben zelf 22) is in het jaar 2013 een worldclass speler mensen. Maar liefst 2 punten omhoog gegaan en met sommige onderdelen omlaag. Dit is echter heel realistisch mensen, want zeg nou zelf. Een speler als Wayne Rooney of van Persie word toch niet meer beter? Die zijn al op hun top aldus SIGAMES.

We kunnen er uren over discusseren of niet, maar het is gewoon een major bug.
http://community.sigames....42084852/m/9302026662/p/1 lees de thread zou ik zeggen bekijk de klachten en al de geposte screenshots. Ook leuk om te zien hoe een schoft van het testeam mensen gewoon uitmaakt voor rotte vis als ze beweren dat er een bug is.

Ik heb zelf altijd fm gespeeld, maar ik vind het niet leuk als spelers niet beter kunnen worden.

Ik hoop dat ze erin slagen deze fout te erkennen, maar ik betwijfel het. Het is te ingewikkeld om te fixen.

PS Het is ook opmerkelijk dat deze specifieke bug thread samen met de patch fix list 100 keer zo meer views hebben als de rest van de de treads

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 16-11-2006 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04
Snelste goal:

Afbeeldingslocatie: http://xs309.xs.to/xs309/06465/9secgoal.jpg

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
StenilsoN schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 09:08:
;)
[...]

Degene tegen wie je speelt is zeker host van het spel. Volgens mij stopt ie gewoon zelf het spel iedere keer totdat ie gewonnen heeft. Het is anders wel heel toevallig dat ie 2x crasht als jij de overwinning zo goed als binnen hebt ;)
Nee, ik ben host, en we zitten naast elkaar dus ik hou hem in de gaten :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme, laat de patch morgen dan komen :(
Kan ik het van het weekend anders zeker nog niet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:40:
[...]

Muahaha ! Je gaat waarschijnlijk héél Portugal kopen met de centjes van de Vlaamse gemeenschap ? :P ;)

/me is een Germinal Beerschot-supp.
Zal moeilijk worden. Heb gisteren het spel in de bus gekregen. Meteen geinstalleerd & een spel opgestart met standard. Heb verdorie maar 150.000 EUR transferbudget. Wat moet je daar nu mee?

Ik ben nog op zoek naar een gratis GK, DL & ST. Als er geen gratis alternatieven zijn mogen jullie altijd nog enkele goeie spelers op leenbasis doorgeven. Anders wordt het een seizoentje krabben. Heb al meer geld gevraagd aan bestuur maar stuitte op een njet :-(

Nu ja, meedoen voor de titel moet sowieso lukken met de bestaande kern. Ik zal gewoon moeten bewijzen dat ik beter ben dan J. Boskamp :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elvis84 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:38:
[...]

Ik denk dat je het zo moet lezen:
Een speler maakt een sliding waardoor de bal over de zijlijn gaat, maar tegelijkertijd neemt hij de speler mee in zijn sliding (dus nadat de hij de bal al over de zijlijn heeft geslide).
[Betweter-modus]
Of je pakt een woordenboek en ziet dat shoved engels is voor iemand een duw geven.
[/Betweter-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Dan lijkt het inderdaad nog ergens op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is geel dan geen te lichte straf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
offtopic:
Voor een duwtje? Ligt eraan, als hij met 2 handen op iemands gezicht duwt is geel te licht ja :+ , maar als hij gewoon hem meer wegduwt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd geen patch?

Man man man, dat begint me nu toch serieus te irriteren. Eerste keer in 9 jaar tijd dat ik het spel gewoon niet wil opstarten.

Ik vergelijk het altijd met een auto -> je koopt een auto -> die is zo brak als iets (wat in realiteit al niet op de markt komt, maar qua software zijn er, me dunkt, serieus andere prioriteiten blijkbaar) -> een maand later ga je nog altijd te voet naar je werk/school.

Voor mijn part mochten ze het spel begin december uitbrengen, wanneer je het spel echt een "spel" (cf. plezier) genoemd kon worden.

Tot hier mijn betoog wat wss gedeeld wordt door een hele resem andere die-hard CM/FM'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:56:
Nog altijd geen patch?

Man man man, dat begint me nu toch serieus te irriteren. Eerste keer in 9 jaar tijd dat ik het spel gewoon niet wil opstarten.

Ik vergelijk het altijd met een auto -> je koopt een auto -> die is zo brak als iets (wat in realiteit al niet op de markt komt, maar qua software zijn er, me dunkt, serieus andere prioriteiten blijkbaar) -> een maand later ga je nog altijd te voet naar je werk/school.

Voor mijn part mochten ze het spel begin december uitbrengen, wanneer je het spel echt een "spel" (cf. plezier) genoemd kon worden.

Tot hier mijn betoog wat wss gedeeld wordt door een hele resem andere die-hard CM/FM'ers.
Ik vind het grootste probleem de training bug, het aantal grove overtredingen (die rood opleveren) en te veel LANGE blessures (2-8 maanden). echter, het aantal gele kaarten heb ik totaal geen last van, en ook de vele korte blessures zie je IRL veel terug (en dan noem ik 1-3 weken kort)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Agh die kaarten kwestie is verschillend, omdat het afhangt van je spelers. Spelers met een lage beheersing krijgen te snel kaarten toegedeeld. Vandaar dat het verschillend is bij iedereen, want iemand die speelt met een team van spelers met hoge beheersing zal het niet zo vaak tegen komen.

Feit blijft dat het iets bijgesteld moet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Ik heb elke x gezeur met 'een zwakke inspeelpass' en dat ze gewoon kats veel balverlies hebben ( de verdedigers heb ik het over ) 'k speel nu met psv en om een wedstrijd is er wel een fout in de verdediging die dan nog niet altijd wordt afgestraft maar dit is gewoon erg vervelend..
Spelers zoals cocu, salcido, alex en simons af en toen die maken gewoon van die blunders erg vervelend dus..

Iemand misschien tips ?

(btw ik sta wel eerste en zit in de achtste finale van de champions league maar ik wil dat er nog ff uit hebben die foutjes)

Misschien een bug ,, alleen denk van niet want niemand verder heeft het erover 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:56:
Nog altijd geen patch?

Een auto kan...
... niet gepatched worden.
... tegen bomen rijden, doden bijgevolg.
... kettingbotsingen veroorzaken.
En is een stuk duurder. Valse vergelijking dus.

Magoed, tis inderdaad jammer dat er niet meteen gepatched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 08:03:
[...]

Zal moeilijk worden. Heb gisteren het spel in de bus gekregen. Meteen geinstalleerd & een spel opgestart met standard. Heb verdorie maar 150.000 EUR transferbudget. Wat moet je daar nu mee?

Ik ben nog op zoek naar een gratis GK, DL & ST. Als er geen gratis alternatieven zijn mogen jullie altijd nog enkele goeie spelers op leenbasis doorgeven. Anders wordt het een seizoentje krabben. Heb al meer geld gevraagd aan bestuur maar stuitte op een njet :-(

Nu ja, meedoen voor de titel moet sowieso lukken met de bestaande kern. Ik zal gewoon moeten bewijzen dat ik beter ben dan J. Boskamp :-)
Dat transferbudget is idd wat aan de lage kant, bij Beerschot heb je ook maar 100k. En dan zit je nog met een spitsenprobleem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n slechte vergelijking vind ik het niet. Alleen lopend naar je werk zal het niet zijn maar je koopt een nieuwe auto en: de airco doet het niet, evenals de kilometer teller, en hij kan maar tot in de 3e versnelling. De garage is bezig met het probleem en zal wanneer ze weten waar het aan ligt de boel repareren. Ondertussen rijd je met 50km/u over de snelweg naar je werk.

Ik heb de game eind vorige week binnengekregen (via Play.com) maar ik wacht de laatste jaren sowieso al tot de eerste patch er is. Laat ze eerst de plooitjes maar even glad strijken.

Ik vind het op zich niet erg als er een paar kleine bugs in zitten na release, die doen zich meestal pas op als er echt intensief gespeeld wordt. Als die dan worden gefixed is het allemaal in orde. Maar als je je de hele tijd zit te ergeren aan onlogische rode kaarten, en bijna iedereen heeft dat, dan hebben ze niet goed getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:01
Hier een poging voor het record van grootste overwinning.
Ik zie nu al dat ik het record moet delen ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06465/Realgrootste.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dus dat de training een stuk minder effectief wordt na de patch.
Op technisch vlak zullen de spelers niet meer dan 1 a 2 stijgen, ze zullen het gaandeweg hun carriére echter wel beter leren benutten door ervaring.
Dit betekent dat met een kleine club spelers een stuk minder leuk wordt...
Een paar 17jarige talenten aantrekken heeft weinig zin meer als ze niet +5 kunnen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbben jullie ook dat oranje vol zit met niet bestaande spelers? het zal vast wel aan mij liggen maar kunnen jullie mij dan vertellen wat ik moet doen om het weer goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:56:
Het schijnt dus dat de training een stuk minder effectief wordt na de patch.
Op technisch vlak zullen de spelers niet meer dan 1 a 2 stijgen, ze zullen het gaandeweg hun carriére echter wel beter leren benutten door ervaring.
Dit betekent dat met een kleine club spelers een stuk minder leuk wordt...
Een paar 17jarige talenten aantrekken heeft weinig zin meer als ze niet +5 kunnen stijgen.
Er is licht aan de horizon verschenen. Deze screenshots zijn zojuist gepost door iemand die de beta patch speelt.

http://www.home.no/tarjeiol/silva.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/sousa.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/scarpa.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/butler.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/evans.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/jones.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/Imbert.JPG
http://www.home.no/tarjeiol/nagy.JPG

Dit is het jaar 2023 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter, dat zijn vast niet allemaal de standaard stats idd.
Ach ik vind het wel logisch dat ze het trainingsprincipe iets strakker houden, nu was het wanneer je een goede technische staf en training had, in principe alle talenten woest stijgen qua stats. Je had ook te veel toptalenten, anderzijds, de helft verpieterde ook weer bij de club omdat ze niet speelde of verkeerd gebruikt werden of andere redenen (niet happy etc). Opzich is dat wel realistisch, want je hebt natuurlijk zat goede voetballers waarbij het er ineens uitkomt als alles op z'n plaatst valt (irl). Talent is er wel, alleen wordt het vaak verneukt. Maargoed als er echt maar 1 a 2 stijging te behalen is met de training, ja dan is de lol er voor mij af (om met een kleiner team te beginnen).
Ben dus benieuwd naar het vervolg van je post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:30:
Opzich is dat wel realistisch, want je hebt natuurlijk zat goede voetballers waarbij het er ineens uitkomt als alles op z'n plaatst valt (irl).
Inderdaad... kameraad van mij speelde vroeger bij de Ajax jeugd, in het zelfde team als Richard Witsche. Die laatste was echt één van de minderen van het team. Maar op de dag dat er scouts mee gingen naar een toernooi in Spanje speelde Witsche de sterren van de hemel. De rest van zijn cariëreverloop is natuurlijk bekend. Kortom, een nodig dosis geluk is vereist en daarom hoeft van mij in FM2007 niet elk talent door te breken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:14:
[...]

Inderdaad... kameraad van mij speelde vroeger bij de Ajax jeugd, in het zelfde team als Richard Witsche. Die laatste was echt één van de minderen van het team. Maar op de dag dat er scouts mee gingen naar een toernooi in Spanje speelde Witsche de sterren van de hemel. De rest van zijn cariëreverloop is natuurlijk bekend. Kortom, een nodig dosis geluk is vereist en daarom hoeft van mij in FM2007 niet elk talent door te breken :)
Precies, maar ze mogen wel beter worden... En niet 1 a 2 puntjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan gaan we weer terug richting de oude CM-serie? Waar je jonge spelers had met gigantisch goede stats, dat waren dan de toppers van de toekomst. Want daar zat helemaal geen groei in stats. Hoe willen ze nou zichtbaar maken dat iemand goed is of niet? Wat heeft de PA en CA dan voor zin, als er minimale groei in zit van wat je hebt. Want hoe zit het dan met de vorm. Je kan ook een speler hebben met heel hoge stats die niet in vorm is, of iemand met lage stats die heel goed in vorm is. Ik vind het er nu op lijken dat de 'vorm' belangrijker wordt gemaakt dan de stats.

Of ik snap er niets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag ik mij toch af of ze al zo waren op jonge leeftijd. Dan zullen ze namelijk onhaalbaar zijn voor een wat kleinere ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, niets anders dan gekwetsten & geschorsten.
Bovendien geen transferbudget.
Moet het dus rooien met minderwaardige spelers & dat heeft me zoals IRL de CL gekost. In de voorronde eruit tegen AEK for gods sake.

In de competitie sta ik voorlopig op plek 6 na een 8 matchen.

Transfers ... 2 free transfers (nordin jbari & christophe lepointe -> 2 spitsen die nog geen deukje in een pakje boter stampen).

Heb de patch ook dringend nodig zodat m'n echte basisspelers niet constant gekwetst/geschorst zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
It is our intention that the forthcoming patch is the only one needed for FM2007, therefore we are taking the time required to make that the case. Then we can get on with making FM2008 etc.

As it stands, the patch is pretty much complete but will require at least a week's testing before we let it out. So it still looks good for this month, but we wont hesitate to hold it back if something isnt right.

The difference between patch dates being concrete and game release dates is that game release dates are planned months in advance due to marketing strategy etc whereas patches are more of a community thing and arent subject to similar restrictions. Its just the reality of the games industry.
Quote van PaulC. Volgend weekend dan maar, hopelijk.

Nadeel: weekje wachten :(
Voordeel: hopelijk daarna niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*muggezift*
Ik vind het vooral een groot nadeel dat er daarna niets meer komt. Meestal is er wel een patch of 2, 3 nodig om de boel echt op en top speelbaar te krijgen. Dus dikke kans dat de boel nog niet 100% draait na deze patch, en dan maar hopen dat ze dat willen aanpassen. Mocht het niet zo zijn, dan wordt dit de laatste FM/CM serie die ik aangeschaft heb. Begint steeds meer op FIFA te lijken met een jaarlijkse nieuwe game. Maak voor mijn part die game iets duurder en breng hem eens in de 2 jaar uit, en concentreer je in eerste instantie op het onderhouden van de huidige game en neem ondertussen de tijd om nieuwe features te ontwikkelen en te testen. Zo kan je met een nieuw spel tenminste echt van vernieuwend spreken, die z'n geld waard is. Dit is volgens mij meer een opgeleukte versie van FM'06.

Maar laten we maar van het positieve uitgaan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind één patch eerlijk gezegd ook wat weinig. Zeker als je de patchlists van 6.01, 6.02 en 6.03 naast elkaar zet zie je dat er toch nog veel bugs worden gevonden na de 1e patch, of zelfs de tweede.

Tweejaarlijkse releases zie ik niet snel gebeuren. Je noemt FIFA als voorbeeld, die is van EA. EA kan inkomsten halen uit tientallen games die ze voeren, FIFA is daar slechts één van.

SI bestaat eigenlijk alleen maar dankzij CM/FM. Ok, ze hebben nog OOTP en EHM, maar die zijn vergelijken met FM maar marginaal. SI kan die inkomsten dus gewoonweg niet missen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, het seizoen 2008/2009 voor Clermont zit er op.

Nadat we vorig jaar gepromoverd zijn naar de Ligue 2 is de missie duidelijk: fight bravely against relegation.

Gelukkig heeft de board de club-status weer naar Professional gezet, zodat ik aanzienlijk wat spelers heb kunnen halen, met name midvelders. Meest bijzondere aankopen zijn Nathan Coe (GK, ex-PSV) en Amorereinha (DC, ex-Benfica). Beiden werden door hun club voor 0 euro aangeboden en wilden wel komen naar Clermont :)

Positief puntje van het spelen in een hogere divisie is dat je meer inkomsten hebt. Zo is mijn schuld gedaald van 2 miljoen tot 1.4 miljoen, we gaan dus de goede kant op.

In de Coupe de la Ligue ging het niet al te best, meteen in de eerste speelronde eruit.

In de Coupe de France ging het al niet veel beter, ik kwam de 7e ronde (1e speelronde) nog makkelijk door, maar in de 8e ronde was het einde oefening.

Dan de competitie. Het begon dramatisch, ik heb eigenlijk de hele eerste helft van het seizoen in de degradatiezone gestaan. Daarna ben ik geswitched van een 4-3-1-2 die vorig jaar goed werkte naar een 4-4-2 Diamond met flinke aanpassingen, en toen begon het iets beter te lopen, maar zeker nog niet soepel. In ieder geval wist ik me uit de degradatiezone te vechten, gelukkig maar :)

Voor volgend jaar wil ik iig een safe midtable positie halen. Qua selectie moet het lukken, echte versterkingen heb ik niet meer nodig, misschien nog wel een extra winger voor elke kant, voor de breedte, maar meer niet.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06460/cl9.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06460/cl10.jpg.xs.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06460/cl11.jpg.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06460/cl12.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
wildhagen schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:32:
Ik vind één patch eerlijk gezegd ook wat weinig. Zeker als je de patchlists van 6.01, 6.02 en 6.03 naast elkaar zet zie je dat er toch nog veel bugs worden gevonden na de 1e patch, of zelfs de tweede.
Ik vind dat een beetje onzin.

FM07 heeft bij de release duidelijk minder bugs dan FM06 en elke voorganger (imo). Een goede patch die de huidige problemen oplost en je bent klaar. Patchlists gaan vergelijken met die van voorgaande games slaat natuurlijk nergens op.
Daarnaast, mocht deze patch weer nieuwe bugs opleveren, dan zullen die uiteindelijk toch wel gefixed worden (mits ze belangrijk genoeg zijn).

Waarom zouden jullie in godsnaam meer patches willen? Als alles na de eerste patch prima werkt, wat wil je dan nog meer? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:58:
Daarnaast, mocht deze patch weer nieuwe bugs opleveren, dan zullen die uiteindelijk toch wel gefixed worden (mits ze belangrijk genoeg zijn).

Waarom zouden jullie in godsnaam meer patches willen? Als alles na de eerste patch prima werkt, wat wil je dan nog meer? :X
Je spreekt jezelf tegen. Hoe wil je de bugs die uit de eerste patch voortkomen dan ge-fixxxed zien? Zonder minimaal nog een nieuwe patch lijkt me dat vrij moeilijk (op losse hotfixes zit ik niet te wachten).

Daarnaast ga je er vanuit dat deze patch alle problemen oplost, omdat de grote meneer van SI dat gezegd heeft. Ik heb er een beetje moeite mee de grote meneer van SI te geloven, aangezien hij eerder al kwam met de uitspraak dat dit 'the best out-of-the-box version of the game since the beginning of FM' was.

En, tja, dat komt bij mij dan niet zo goed aan als ik om de twee seconden moet saven omdat er elk moment dat ik op een knop klik een fatal error kan verschijnen...
[/frusti-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ben nu echt gestopt, als die volgende patch het één en ander niet fixed kap ik ermee en speel ik alleen nog total war 2.

Ik ben gepromoveerd naar de league 2 met aldershot town. Ik win 3 wedstrijden voor de league 2 op rij en dan zie ik verdomme in mijn standings, dat ik 1 wedstrijd gelijk gespeeld heb!!!!!!

En idd, een beetje dom om te zeggen dat dit de laatste patch is, omdat je nooit kan weten of alle bugs opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

PacinoAllstars schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:21:

En idd, een beetje dom om te zeggen dat dit de laatste patch is, omdat je nooit kan weten of alle bugs opgelost zijn.
In FM06 zitten na de 3e patch ook nog steeds fouten, dus dan zou je wel door kunnen gaan met patches uitbrengen. ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:00:
[...]

In FM06 zitten na de 3e patch ook nog steeds fouten, dus dan zou je wel door kunnen gaan met patches uitbrengen. ;)
Ja, maar na de 3e patch waren dat geen showstoppers meer zoals complete CTD's etc. En voor de bugs die er dan toch nog waren worden soms toch nog fixes uitgebracht (denk aan Patch 5 van FM05, bevatte niet veel fixes, maar wel een aantal die nog niet opgelost waren).

Met één patch is dat risico dus veel groter. Zeker omdat bugs die met die ene patch geintroduceerd worden dus niet meer gefixed gaan worden (kan immers niet, als je maar één patch gaat uitbrengen).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ben net bij chelsea aangenomen nadat ik ajax alleen maar landskampioen had gemaakt. Moet ik voorronde Uefa cup spelen :S in totaal met 25 - 0 met van shirak gewonnen ofzo. echt niet leuk meer. Het wordt nu echt tijd voor die patch dan kunnen we met millwall beginnen :D

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:13:
[...]

En, tja, dat komt bij mij dan niet zo goed aan als ik om de twee seconden moet saven omdat er elk moment dat ik op een knop klik een fatal error kan verschijnen...
[/frusti-mode]
ja dan moet je maar een betere computer kopen. Ik denk dat je alleen jij die error krijgt ^^

Ik heb wel het vertrouwen dat het na deze patch wel in orde is het meeste, miss dat de community nog wel een patch maken^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Na CM01/02 ben ik weer lekker verslaafd aan FM!
Wel heel veel veranderd, jeetje wat een toevoeging! :P

Ik kan alleen 1 ding na een half seizoen nog niet vinden!

Waar kan ik wisselen 8)7

Ik kan het gewoon echt niet vinden :z

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinpower schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:41:
[...]

ja dan moet je maar een betere computer kopen. Ik denk dat je alleen jij die error krijgt ^^
Ja man ja, het zal aan mijn computer liggen. Daarom heeft er verder ook niemand last van maar maakt men toch, speciaal voor mij, omdat ik de enige ben die er last van heeft, een sticky aan op het Bugs Forum:

IMPORTANT: "Application Error" or Crash Bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

angeleyes1987 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:53:

Waar kan ik wisselen 8)7

Tijdens een wedstrijd naar de gedetailleerde weergave van je team gaan (linksonder, je teamnaam -> detailed ) en dan kun je de tactiek aanpassen en spelers wisselen door ze vanuit de wissels naar de selectie te slepen met je muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

Eerste seizoen bij Feyenoord zit er op. Het was voor het eerst dat ik een FM game begon met een Nederlandse top club (normaal gesproken kies ik een eerste divisie club) en aangezien ik Feyenoord fan ben was de keuze makkelijk.
Supporters vonden het maar niets dat er zo'n onervaren man de baas werd maar gedurende het seizoen gingen ze me toch waarderen.

De voorbereidingen van het seizoen waren zoals gebruikelijk. Hier en daar wat oefen potjes om de spelers aan elkaar en het spel systeem (4-4-2) te laten wennen.
De zoektocht naar nieuwe spelers was in volle gang en mijn scouts zochten naar bruikbare spelers waaronder met top prioriteit een spits, al bleek dat later niet zo nodig.

De competitie ging vanaf de eerste speldag super. De ene overwinning na de andere werd binnen gehaald. Mijn spitsen scoorden met enige regelmaat en ook de middenvelders Hofs en de Guzman pikten hun doelpunten mee. Uiteindelijk werden we ongeslagen kampioen.
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt dat het allemaal zo gemakkelijk ging, echt onvoorstelbaar.
Europees ging het ook goed, in de UEFA beker kwamen we tot aan de kwart finale waar Bayern Munchen net te sterk was (3-2 overwinning thuis, 1-0 verloren uit).
In de KNVB beker ging het ook top. Uiteindelijk speelden we in de finale tegen onze aarts rivaal Ajax en na 2 competitie overwinningen werd ook deze wedstrijd (nipt) gewonnen: 3-2 en de dubbel was binnen!

de competitie
Afbeeldingslocatie: http://img158.imagevenue.com/loc480/th_46424_feyenoord1_122_480lo.jpg

In al dit overwinnings geweld was er een speler die meer doelpunten maakte dan de rest. De verrassende top scorer van Feyenoord werd... Charisteas ?!?
En dan te bedenken dat ik 9 milioen had neergeteld voor een Italiaanse spits die per 1/1/2007 bij Feyenoord kwam (foutje bij de aankoop, ik dacht dat ik hem per direct kocht).
Anyway, Charisteas was samen met Huysegems een konings koppel: Stein gaf de voorzet en Angelos maakte ze!

topscorer
Afbeeldingslocatie: http://img137.imagevenue.com/loc504/th_46417_feyenoord2_122_504lo.jpg

selectie
Afbeeldingslocatie: http://img127.imagevenue.com/loc487/th_46418_feyenoord3_122_487lo.jpg

18 wedstrijden op rij gewonnen. Is dat er een voor de records?
Afbeeldingslocatie: http://img41.imagevenue.com/loc524/th_46419_feyenoord4_122_524lo.jpg

Edit: Zit net die records te bekijken in de start post maar minste tegendoelpunten zou ik dan ook hebben (slechts 9 tegen in de competitie, zie screenshot)

[ Voor 3% gewijzigd door hilgo op 19-11-2006 15:47 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nieuw Record,
Snelste Rode kaart (was ook nog niet ingevuld..)
Vanden Borre binnen 1 min maakt hij de overtreding, maar na 1:07 krijgt ie pas de kaart
Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06460/Red_Card.jpg

@hierboven:
Netjes gedaan, goed seizeon gedraaid zeg!

[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 19-11-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angeleyes1987 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:53:

Waar kan ik wisselen 8)7

In het boekje staat precies hoe je alles moet doen, of je moet heel toevallig een kopietje hebben.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:41:
[...]

In het boekje staat precies hoe je alles moet doen, of je moet heel toevallig een kopietje hebben.... O-)
Origineel het boekje teld 85 bladzijden ;)
Had het wel doorgebladerd maarja om nou alles te gaan lezen O-)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
angeleyes1987 schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:59:
[...]

Origineel het boekje teld 85 bladzijden ;)
Had het wel doorgebladerd maarja om nou alles te gaan lezen O-)
Bladzijde 68 na nog geen minuut zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom G schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:48:
[...]

Bladzijde 68 na nog geen minuut zoeken ;)
Altijd handig zo´n inhoudsopgave ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gentlemen,

Ben op zoek naar een leuke uitdaging in afwachting van de patch. Als de patch er is, dan begin ik nog wel eens opnieuw met Standard CL.

Ik zoek een leuk ploegje uit de conference league & zou ze graag grootmaken. Iemand ervaring mee? Zoek een club met een redelijk spelerspotentieel. Of een clubje met redelijk wat financiele mogelijkheden/stadion voor zover dat mogelijk is in die reeks :-) Ofwel moet ik iets kleiner beginnen met een ploeg die verwacht wordt tegen de degradatie te strijden. Dan zouden ze wellicht al content zijn om ergens in de middenmoot te eindigen & dan na een seizoentje nog wat progressie proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Heb mijn 1e seizoen er bijna opzitten en het kan misschien aan mij liggen maar ik vind deze versie makkelijker dan FM2006. Ik moet nog 3 wedstrijden en dan zit het seizoen erop, maar het enige wat nog op het spel staat is mijn ongeslagen status. Ik kom een dezer dagen nog wel met een end-of-season update. Daarna wacht ik maar op de patch zodat ik eindelijk met mijn eigen club kan spelen. Northwich Victoria _/-\o_ _/-\o_. Stap 1 hebben ze vorig jaar al gemaakt met promotie naar het Conference National. Mijn doel is binnen 5 seizoen Premier League spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door PirE op 20-11-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

PirE schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:50:
Heb mijn 1e seizoen er bijna opzitten en het kan misschien aan mij liggen maar ik vind deze versie makkelijker dan FM2006.
Dat idee had ik ook, bij mij gaat het ook erg makkelijk.
(al kan dat natuurlijk ook door mijn superieure taktieken en talent komen O-) )

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:50:
Heb mijn 1e seizoen er bijna opzitten en het kan misschien aan mij liggen maar ik vind deze versie makkelijker dan FM2006. Ik moet nog 3 wedstrijden en dan zit het seizoen erop, maar het enige wat nog op het spel staat is mijn ongeslagen status. Ik kom een dezer dagen nog wel met een end-of-season update. Daarna wacht ik maar op de patch zodat ik eindelijk met mijn eigen club kan spelen. Northwich Victoria _/-\o_ _/-\o_. Stap 1 hebben ze vorig jaar al gemaakt met promotie naar het Conference National. Mijn doel is binnen 5 seizoen Premier League spelen.
zeker manager bij een Chelsea of Man Utd :) geld genoeg voor inkopen van spelers en trainers en scouts :)

_/-\o_ oleeee na me troosteloze Emmen seizoen toch maar weer terug gegaan naar Southampton season et voila gepromoveerd door de titel in de championship te winnen (op doelsaldo 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:37:
[...]

zeker manager bij een Chelsea of Man Utd :) geld genoeg voor inkopen van spelers en trainers en scouts :)

_/-\o_ oleeee na me troosteloze Emmen seizoen toch maar weer terug gegaan naar Southampton season et voila gepromoveerd door de titel in de championship te winnen (op doelsaldo 8)7 )
Valt mee. Shakhtar Donetsk. Wel bruut veel geld, maar je kan er niks mee. Niemand wil bij Shakhtar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nog een leuke feature ontdekt, als je een aantal wedstrijden niet wint, kun je een teammeating vragen aan een van je spelers, zodat ze hun 'prestaties eens doorpraten'. Best grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, ik kom hier voor de eerste maal met een vraag, mijn spel loopt telkens vast wanneer ik een nieuwe game wil beginnen.. ik zou zo graag eens met Genk willen spelen, zou er iemand voor mij een beginspel met Genk kunne uploaden voor mij plzz ?

Vriendelijke groeten, Lucas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Nu online
Maar dan heb je je probleem alleen voor korte termijn uitgeschakeld waarschijnlijk. Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Heb je al geprobeerd iets minder competities te selecteren en gewoon geduldig te wachten. Windows geeft inderdaad aan dat FM vast loopt op een gegeven moment (tenminste, als je veel switcht tussen andere programma's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Afbeeldingslocatie: http://xs109.xs.to/xs109/06471/vijftiennul.png.xs.jpg

Dit was de de uitwedstrijd:D thuis was het 10-0 geworden.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me eigenlijk meer af hoe je het zo ver hebt kunnen krijgen om met Chelsea inter toto te moeten spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Willems schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:54:
Maar dan heb je je probleem alleen voor korte termijn uitgeschakeld waarschijnlijk. Wat heb je al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Heb je al geprobeerd iets minder competities te selecteren en gewoon geduldig te wachten. Windows geeft inderdaad aan dat FM vast loopt op een gegeven moment (tenminste, als je veel switcht tussen andere programma's).
Ik heb het al op alle schrijven geinstalleerd en geprobeerd, maar niets werkt nog, zaterdagavond ging het nog ... ik duid trouwens ook maar 1 comp aan, en dat is de belgische ... maarja, ik doe het morgen terug en neem een andere game denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:11
ik zie staan bij de records bij meeste kaarten 1 club : Wildhagen met 8/3
en nu vroeg ik mij af ik heb nu 9/2 hoe telt dat? Als het een record waard is naast het huidige dan post ik wel ff screen

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Rood telt zwaarder dan geel lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Ik zou rood tellen als 2x geel. En dan bijvoorbeeld 8 kaarten met 2x rood. Dan zou ik dat tellen als 10 kaarten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zonet begonnen met Leigh RMI in the English Conference North.

Ik moet de degradatie voorkomen & krijg er 1K EUR voor. Maar dat lijkt voorlopig niet zo zeer het probleem. Lijkt een enorm brede kern te zijn. Zal dat wellicht kunnen gebruiken met de gekende hoeveelheid wedstrijden.

Heb voorlopig 2 spelers gehaald. Een keeper op FT (Andy Paxton) met redelijke capaciteiten heb ik de indruk en nog een spits (Mark Bett) voor jawel m'n ganse transferbudget. :-)

Nog 2 oefenwedstrijden en de competitie begint. Can hardly wait! Bedankt trouwens voor de tip ivm teammeeting. Kan dat wellicht gebruiken als de resultaten lelijk tegenvallen.

Nog nieuws over de patch trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Vergeet niet dat er ook een data update bij de patch zit he, duurt dan ook gelijk wat langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:56:
Ben zonet begonnen met Leigh RMI in the English Conference North.

Ik moet de degradatie voorkomen & krijg er 1K EUR voor. Maar dat lijkt voorlopig niet zo zeer het probleem. Lijkt een enorm brede kern te zijn. Zal dat wellicht kunnen gebruiken met de gekende hoeveelheid wedstrijden.

Heb voorlopig 2 spelers gehaald. Een keeper op FT (Andy Paxton) met redelijke capaciteiten heb ik de indruk en nog een spits (Mark Bett) voor jawel m'n ganse transferbudget. :-)

Nog 2 oefenwedstrijden en de competitie begint. Can hardly wait! Bedankt trouwens voor de tip ivm teammeeting. Kan dat wellicht gebruiken als de resultaten lelijk tegenvallen.

Nog nieuws over de patch trouwens?
Tip voor teammeeting (hij staat er alleen als het erg slecht gaat... bij player interaction) laat dit doen door een van je betere spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde start genomen met Leigh RMI. Eerste wedstrijd 4-0 gewonnen tegen Worksop. Niet slecht voor een degradatiekandidaat. Mijn 3 (heb er nog eentje bijgenomen) aankopen deden het schitterend en werden geprezen in de pers. Tweede match tegen scarborough ging met 2-1 verloren. Nooit echt een kans gehad tegen deze ploeg die voor de titel zal meestrijden. Scarborough was net gezakt. Derde match dan tegen nummer 11 uit het klassement. Had ik net iets meer van verwacht eigenlijk. Werd gewoon thuis met 0-4 wandelen gestuurd. Fijn fijn fijn. Effe een dagje niets & dan met volle moed verder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogie2004 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:55:
[...]

Tip voor teammeeting (hij staat er alleen als het erg slecht gaat... bij player interaction) laat dit doen door een van je betere spelers
De kans is dus groot dat je reeds buitenligt vooraleer je deze optie te zien krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 08:15:
[...]

De kans is dus groot dat je reeds buitenligt vooraleer je deze optie te zien krijgt :?
Zo erg is het niet, bij HSV kreeg ik de optie erbij na 5 -6 wedstrijden niet winnen (ben nog 5de geworden ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:01:
Ik vraag me eigenlijk meer af hoe je het zo ver hebt kunnen krijgen om met Chelsea inter toto te moeten spelen :P
Ja dat vraag ik mij ook af. ik kwam bij chelsea en dit was de eerste wedstrijd. ik heb echt 20 keer gekeken of ik nu echt voorronde uefacup moest spelen. Ik was wel verbaasd:D

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wat heerlijk dit. Zo win je met Omniworld makkelijk met 5-0 van Emmen en zo sta je 1 wedstrijd later tegen ADO na 32 minuten al met 6-0 achter om uiteindelijk met 7-0 te verliezen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken het nog heerlijker voor je maken eerst met Ajax 2-0 van psv winnen en de wedstrijd erna met 1-0 van Graafschap verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:26:
ik ken het nog heerlijker voor je maken eerst met Ajax 2-0 van psv winnen en de wedstrijd erna met 1-0 van Graafschap verliezen
Ik heb net nadat ik Inter 2x verslagen had, verloren van Den Bosch met 0-2. (met Ajax)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ben gisteren een nieuwe game gestart. Heb alle Nederlandse, Belgische en Zweedse competities geladen en heb willekeurig een nieuwe werkgever laten kiezen. AA Gent was de gelukkige die van mijn diensten gebruik gaat maken. Kon gelijk aan de bak in de Intertoto tegen een of ander duister elftal uit Rusland (Torpedo en nog iets. Het was volgens mij niet die uit Moskou). Van wege de startdatum van het spel was het al wel gelijk de return. Uit was er zonder mij met 1-1 gelijkgespeeld. Mijn eerste wedstrijd eindigde in 3-1 overwinning en dus een volgende ronde. Daar zal de Fc Randers uit Denemarken mijn tegenstander zijn. Ook de eerste competitiewedstrijd eindigde in een overwinning. 1-0 tegen Germinal Beerschot.

Ben nog opzoek naar 3 spelers, maar dat los ik voorlopig even op met huren en vrije spelers. Heb wel een 120k transferbudget, maar ga eerst eens scouten om te kijken wat er te halen is. Het budget kan nog flink omhoog gaan doordat er 5 spelers door andere clubs worden gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb twee spelers die elkaar niet kunnen uitstaan. Is daar iets aan te doen? Ze allebei op de transferlijst zetten als oplossing vind ik niet zo'n best idee. zijn twee basisspelers die best essentieel zijn voor mijn team. Krijg je na verloop van tijd misschien een optie met de player interaction, of heb je het er maar mee te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Spelen ze er slechter door? Zo nee, mooi laten gaan...gaat volgens mij vanzelf wel weg. Ik trok me er nooit zoveel van aan.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.