[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.307 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:45:
[...]

Niet teveel reloaden he ;)
Omniworld heb ik ook grote financiele problemen. Halverwege het 2e seizoen steeds rond de miljoen in de min. Bestuur stopt er af en toe nog wat in en zeurt verder niet gelukkig. Het sponsorcontract is ook ronduit slecht. Iets van 185K voor de komende 5 jaar. Daar hoef ik dus voorlopig ook nog niets van te verwachten.
Ik heb hetzelfde bij Zwolle. Zit nu totaal iets verder dan halverwege 1e seizoen 2 mil in het rood. Bestuur klaagt niet, alleen over het feit dat ik 15e sta. Maja wat wil je ook met zulke slechte spelers.
Als je bij de stats van de spelers bij Zwolle kijkt, zit niet 1 leuke eerste div waardige bij.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoe doen jullie dat met bondscoachschappen, melden jullie je gewoon aan of wordt je echt gevraagd?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:24:
Hoe doen jullie dat met bondscoachschappen, melden jullie je gewoon aan of wordt je echt gevraagd?
Kan allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ja , dat weet ik maar ben benieuwd hoe jullie dat doen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenilsoN
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 22:28
Slasher schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:18:
[...]

Ja , dat weet ik maar ben benieuwd hoe jullie dat doen
Ik wacht gewoon totdat ik gevraagd wordt. Ik vind het leuker om gevraagd te worden, geeft mij het idee dat ik het goed doe als manager. Ben tot nu toe gevraagd door Australie en heb dat gedaan omdat zij een maandje later de Asia Cup gingen spelen (en heb die gewonnen en ben daarna gelijk weer opgestapt). Na het EK van 2008 gevraagd door 3 landen om de ontslagen bondscoach op te volgen: Zwitserland, Denemarken en Nederland. Voor Nederland gekozen en tot nu toe alle wedstrijden gewonnen (4 of 5 keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook twee keer gevraagd, eerst door de vs (kut, want ik vond echt geen assistent daar..)

finale WK verloren, heel tevreden bestuur mar ik stapte toch op.

daarna gevraagd door Rusland, Zuid-Afrika en VS (wilden dat ik m'n ontslag nog eens opnieuw bekeek), heb voor rusland gekozen deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:08
Werd gevraagd door australie toen voor spanje en nu coach ik Italie:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt je nog steeds zo snel gevraagd? Vorige versie hoefte je maar 1 prijsje te pakken en de landen stonden al voor je klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helaas nog nooit gevraagd ;( Oja, voor Oranje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, waarschijnlijk dus deze week de patch als ik de mensen hier moet geloven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Deze week? Deze week heeft alleen nog maar een weekend, daar hoef je niet meer op te rekenen. Zelf gok ik dat we de patch binnen twee weken wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
StenilsoN schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:42:
[...]

Ik wacht gewoon totdat ik gevraagd wordt. Ik vind het leuker om gevraagd te worden, geeft mij het idee dat ik het goed doe als manager. Ben tot nu toe gevraagd door Australie en heb dat gedaan omdat zij een maandje later de Asia Cup gingen spelen (en heb die gewonnen en ben daarna gelijk weer opgestapt). Na het EK van 2008 gevraagd door 3 landen om de ontslagen bondscoach op te volgen: Zwitserland, Denemarken en Nederland. Voor Nederland gekozen en tot nu toe alle wedstrijden gewonnen (4 of 5 keer).
Ik had hetzelfde probleem met de VS. Ging niet slecht, maar staff vinden ho maar. Gelukkig wilde Litmanen wel een rol vervullen 8)7 Hij was op dat moment ook onderdeel van m'n staff bij Ajax, dus dat zal het wel geweest zijn.

Nadat ik onslag genomen had stond ik een half jaartje (gevraagd) langs de lijn bij Oranje, uiteindelijk werd het WK 2010 met 2-1 gewonnen van Italie, onder mijn leiding :)

Overigens ook gevraagd door Man Utd en Real Madrid en in verband gebracht met talloze internationale toppers, maar ik houd het voorlopig bij Ajax, talenten beginnen nu door te breken en het is nog altijd niet makkelijk om te blijven winnen, dus nog genoeg werk te doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door BoB_HenK op 10-11-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:05:
Deze week? Deze week heeft alleen nog maar een weekend, daar hoef je niet meer op te rekenen. Zelf gok ik dat we de patch binnen twee weken wel hebben.
Ik bedoel komende eigenlijk, en dat kan dan goed binnen jouw "binnen twee weken" vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=89547&format=full&ext=.jpg

Zo... mijn eerste seizoen zit er op! :)

En zoals je aan de banner kunt zien ben ik met Ajax kampioen geworden van de Nederlandse Eredivisie. Met een ruime marge zelf. Het nieuwe Ajax, want het is behoorlijk aangepast vanaf dag één onder mijn bewind, draait als een dolle en leek onhoudbaar.

Allereerst de aankopen, waarbij ik een fout in het spel ontdekte. Hoewel Gomez nog ruim onder contract lag kon ik hem transfer-vrij overnemen van PSV, mazzeltje. Hier de spelers die ik heb aangekocht:

• Alex (VC, € 4,50 miljoen) (zomerstop)
• Vitti (S, € 0,40 miljoen) (zomerstop)
• Marcelo (VVL, € 7,50 miljoen) (zomerstop)
• Farfan (AM RLC, € 6,75 miljoen) (zomerstop)
• Thomas Sivok (VM, € 4,00 miljoen) (zomerstop)
• Jo (S,€ 7,50 miljoen) (winterstop)
• Ratinho (VVR, € 12,50 miljoen (zomerstop)
• Zuiverloon (VRC, € 5,75 miljoen) (winterstop)
• Augusto (AM RLC, € 7,20 miljoen) (zomerstop)
• Vitti (S, € 0,75 miljoen) (zomerstop)

Totaal: € 56.850.000,00

Verkochte spelers:

• Zdenek Grygera (VRC, 3,60 miljoen)
• Edgar Manucharyan (S, € 6,75 miljoen)
• Michael Krohn-Dehli (AMR, € 1,80 miljoen)
• Olaf Lindenbergh (VM, € 1,70 miljoen)
• Mauro Rosales (AMR, € 3,90 miljoen)
• Robert Schilder (MC, € 0,75 miljoen)
• Gentenaar (DM, € 2,00 miljoen)
• Mitea (AML, € 5,00 miljoen)

Totaal: € 25.500.000,00

Mijn totale transferbudget bedroeg, nadat ik de directie om meer transfergeld had gevraagt, € 32.000.000,00. Het gehele bedrag is dus op gegaan, inclusief het ontvangen geld door de verkopen. Maar het was een prima investering :)

Mijn opstelling (4-4-2 Diamond Attakking):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dbdf5a70dd9a8409bab907f586bc4128/full.jpg

Mijn gehele A selectie inclusief de zeven wisselspelers (rest speelt in Ajax B):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e9e79b67dffc77292c0c2b6db961bfd8/full.jpg

Eindstand competitie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93c18eb6c9b20e14af5f790db8655b2f/full.jpg
geen één wedstrijd verloren!!

]Mijn Europees verhaal:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5a21514df16fa262d3eff1409a88ef1/full.jpg

Alleen de finale verloren, met 0-2 van Chelsea. Echt geen schijn van kans. Wel jammer aangezien de wedstrijden er voor allemaal, maar dan ook allemaal, super gingen. Mijn elftal draaide het gehele seizoen top.

Waar ik wel van baalde is dat mijn twee Braziliaanse sterren interlandverplichtingen hadden terwijl ik de finale van de Champions Leage moest spelen... :(
Ik kon ze niet terugroepen, gewoon niet beschikbaar. Beetje jammer.

Mijn topscorer, wie anders, Klaas-Jan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ed774365dc653172651aa89b8b0e6534/full.jpg

Wat stats:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ad39a92f5e94b0a61f1a376000324bc/full.jpg

Met de volgende records:

• Meeste goals 1 speler in een seizoen: Huntelaar, 55 goals
• Meeste assists 1 speler in een seizoen: [url="http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=89549&format=full&ext=.jpg]Babel, 17 assists[/url]
• Meeste Man of the Match titels in 1 seizoen: [url="http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=89549&format=full&ext=.jpg]"Emanuelson, 9[/url]
• Minste tegengoals in één seizoen: Ajax 06/07, 10 tegendoelpunten
• Meeste overwinningen op rij: Ajax 06/07, 29 wedstrijden
• Meeste wedstrijden op rij ongeslagen: Ajax 06/07, 53 wedstrijden
• Hoogste puntengemiddelde: Ajax 06/07, 94 punten tegendoelpunten

Zo... op naar seizoen 2. Heb nog voor één jaar bij Ajax getekend... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 10-11-2006 22:02 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Wel weer erg veel standaard transfers,
spoiler:
Jo, Vitti, sivok, augusto
en dan ook nog psv spelers kopen met ajax, vind het zo weinig realisme meer hebben... Ik zou als Ajax zijnde niet eens een bod uitbrengen op PSV spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Kom op Jan Willem, je weet inmiddels toch wel dat de drukste posters op dit moment voor de uitdaging gaan?? :+

Als de nieuwigheid eraf is zal het allemaal wel minder worden... ;)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelTorro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01-2024
Jan Willems schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:04:
spoiler:
en dan ook nog psv spelers kopen met ajax, vind het zo weinig realisme meer hebben... Ik zou als Ajax zijnde niet eens een bod uitbrengen op PSV spelers.
Het moet voor mij ook altijd realistisch blijven (tot op zekere hoogte). In real life zou Farfán natuurlijk nooit naar Ajax gaan, daarom zou ik hem ook niet willen hebben als ik met Ajax zou spelen.
Zo vind ik het ook onrealistisch (en dus veel minder leuk) om met een Engelse club Spanjaarden of Italianen ofzo te kopen. Dat komt in het echt ook niet zoveel voor. Dan koop ik liever Schotten, Ieren, Nederlanders, Duitsers en Engelsen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jan Willems schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:04:
spoiler:
Jo heb ik gehaald omdat Vitti en Huntelaar geblesseerd waren. Sivok heb ik al vanaf FM2005 en dat is een speler waar ik zelfs mijn speelstijl voor aan pas. En Alex is een verdediger waarvan ik weet dat deze een gouden combinatie vormt met Stam. Beiden lang en sterk.
je noemt vier van mijn tien transfers 'veel standaard'? Kan. En ik koop wel een speler van PSV, maar dat is omdat ik een meerwaarde zie in een speler en niet kinderachtig ben omdat ik nou eenmaal Ajaxcied ben en dus daarom geen PSV'er mag kopen. Sterker nog, volgend seizoen probeer De Guzman weg te kopen bij Feyenoord... Waarom? Jong en een super talent. Sterker dan Tom de Mul, waarvan ik ook gecharmeerd ben. Ik koop goede spelers, ook al voetballen ze bij 'de vijand', what's in the name.

Ik weet in ieder geval dat ik een zeer goed elftal heb samengesteld en dat ik mijn seizoen zeer nauwkeurig heb neergezet. Hell, ik heb over één seizoen bijna twee weken full-time gedaan. Per wedstrijd neem ik de analyse door van mijn assistent en kijk ik welke tactiek er goed is... mandekking of zonedekking, lange ballen of directe passing (ook afhankelijk van het weer) en welke type speler het beste tot zijn recht komt tegen de tegenstander (snelle verdedigers of juist solide). Jammer dat je mijn spel in drie zinnen af doet als standaard en te makkelijk, maar goed, ik speel echter voor mij zelf. Deze post is enkel omdat ik trots ben op mijn seizoen en de resultaten. En ja, dan baal ik wel van zo'n opmerking...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Han: Je screenshot's kloppen niet, je moet de public link hebben (ja ik doe het ook altijd fout :+)

Edit: Ik vind je verhaal en je prestaties echt erg goed, dat PSV met Ajax mengen is vind ik realistisch, wie zijn de trainers in Eindhoven? Juist ja. Patrick Kluivert is ook ex-Ajacied. Verder hele goede aankopen en een top seizoen :)

Edit2: Nu nog de records aanpassen :P

[ Voor 59% gewijzigd door .Tom op 10-11-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tom G schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:55:
Han: Je screenshot's kloppen niet, je moet de public link hebben (ja ik doe het ook altijd fout :+)
Fixord :P

thanx... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Beetje jammer dat het met de Nederlandse clubs in het eerste seizoen toch wel erg makkelijk is en je ook erg veel geld te besteden hebt.
Een van de redenen waarom ik sinds FM06 niet meer met Ajax speel, van de Nederlandse data kan ik gewoon niet vrolijk worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Han schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:47:
[...]
Jo heb ik gehaald omdat Vitti en Huntelaar geblesseerd waren. Sivok heb ik al vanaf FM2005 en dat is een speler waar ik zelfs mijn speelstijl voor aan pas. En Alex is een verdediger waarvan ik weet dat deze een gouden combinatie vormt met Stam. Beiden lang en sterk.
je noemt vier van mijn tien transfers 'veel standaard'? Kan. En ik koop wel een speler van PSV, maar dat is omdat ik een meerwaarde zie in een speler en niet kinderachtig ben omdat ik nou eenmaal Ajaxcied ben en dus daarom geen PSV'er mag kopen. Sterker nog, volgend seizoen probeer De Guzman weg te kopen bij Feyenoord... Waarom? Jong en een super talent. Sterker dan Tom de Mul, waarvan ik ook gecharmeerd ben. Ik koop goede spelers, ook al voetballen ze bij 'de vijand', what's in the name.
Hij bedoeld dat Vitti en Jo van die FM-toppers zijn. Internationaal hebben ze in het echt nog niks bewezen. Een beetje easter-egg achter gevoel krijg je ervan in het spel.

Daarnaast is het kopen van spelers van directe concurrenten en vooral in Nederland niet realistisch gedaan in FM. PSV zou imho nooit Alex naar Ajax laten gaan, Feyenoord nooit zijn toppers aan Ajax verkopen en meestal wil de speler zelf al niet (geen positie verbetering).

Patrick Kluivert is geen goed voorbeeld. Hij speelt al jaren in het buitenland, heeft zichzelf verwaarloosd en krijgt nu kans op revanche bij een club die internationaal goed preseteert de laatste jaren (PSV). Dus een logische stap. In FM stappen toppers van topclubs naar elkaar over, dit zou veel minder mogelijk moeten zijn.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:04
Multiplayer is het hardstikke leuk vind ik, alleen hij crasht haast gegarandeerd een paar keer als ik tegen m'n medespeler moet. Voor de Belgische supercup wedstrijd bijvoorbeeld (mijn Club Brugge had de Belgische Cup gewonnen, en mijn maat die met Genk speelt de divisie, mede dankzij een crash in de wedstrijd tegen mij waarbij het spel crashte toen ik met 3-0 voor stond en de tweede poging met 2-2 hem een punt gaf)...

1e poging: 2-0 in de eerste helft voor mij, 20 minuten in de tweede helft: crash.
2e poging: 1-0 voor mij, 10 minuten voor tijd: crash.
3e poging: hij wint met 2-3, geen crash.

Ik kan je wel vertellen, dat is extreem |:( 8)7 ggrrrr frustrerend. Ik wacht dus ook maar op 7.0.1 en hoop dat het dan iets speelbaarder is.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:30:
Kom op Jan Willem, je weet inmiddels toch wel dat de drukste posters op dit moment voor de uitdaging gaan?? :+

Als de nieuwigheid eraf is zal het allemaal wel minder worden... ;)
Juist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet helaas mijn carrière beeindigen wegens een harde schijf crash. Alles is nu opnieuw geïnstallerd.

[ e d i t ]

@ Han: 7-0 op PSV :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:19
Is er nog een lijstje beschikbaar voor "uitblinkers" in dit spel? Met een gemiddeld prijskaartje?

En echte "doorgroeiers"? (Spelers die in een redelijk korte tijd uit kunnen groeien tot sterren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenilsoN
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 22:28
;)
DeadKennedy schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:26:
Multiplayer is het hardstikke leuk vind ik, alleen hij crasht haast gegarandeerd een paar keer als ik tegen m'n medespeler moet. Voor de Belgische supercup wedstrijd bijvoorbeeld (mijn Club Brugge had de Belgische Cup gewonnen, en mijn maat die met Genk speelt de divisie, mede dankzij een crash in de wedstrijd tegen mij waarbij het spel crashte toen ik met 3-0 voor stond en de tweede poging met 2-2 hem een punt gaf)...

1e poging: 2-0 in de eerste helft voor mij, 20 minuten in de tweede helft: crash.
2e poging: 1-0 voor mij, 10 minuten voor tijd: crash.
3e poging: hij wint met 2-3, geen crash.

Ik kan je wel vertellen, dat is extreem |:( 8)7 ggrrrr frustrerend. Ik wacht dus ook maar op 7.0.1 en hoop dat het dan iets speelbaarder is.
Degene tegen wie je speelt is zeker host van het spel. Volgens mij stopt ie gewoon zelf het spel iedere keer totdat ie gewonnen heeft. Het is anders wel heel toevallig dat ie 2x crasht als jij de overwinning zo goed als binnen hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar ben ik weer.

Ik was dus, zoals reeds eerder gemeld, met Worcester City begonnen in de Conference North. Alles liep best aardig, zat continue in de subtop, en er waren geen echte serieuze problemen.

Tot ik opeens eind maart de zak kreeg wegens zogenaamd slechte verhoudingen met mijn spelers???? Er was welgeteld één speler die unhappy op me was, en dat was notabene een derderangs reserve-speler die nog niet goed genoeg was voor de 10e divisie van Luxemburg.... kennelijk goede connecties met mensen in de board ofzo?

Gelukkig heb ik slechts twee weken zonder werk gezeten alvorens ik een nieuwe baan kreeg. In dit geval bij Clermont Foot Auvergne in de Frandse Championnat National. Ze hadden al 32 van hun 38 wedstrijden gespeeld en waren al uitgeschakeld voor promotie, dus zoveel heb ik nog niet kunnen doen.

Selectie is aardig OK, hoewel een paar extra middenvelders niet verkeerd zou zijn. Hiervoor ben ik nu dus ook Frankrijk aan het scouten.

Aangezien ik zo kort hier zit valt er vrij weinig te melden, de resterende competitiewedstrijden verliepen wel aardig, niets bijzonders verder.

In de Coupe de France en de Coupe de la Liga waren we al uitgeschakeld, dus ook daar niets te melden.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06456/cl1.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06456/cl2.jpg.xs.jpg

Beste speler qua stats, tevens topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06456/cl3.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je eigenlijk wel de echte gezichten? Zie telkens zwarte koppies :/
Ik wil natuurlijk wel kunnen zien of mijn dribbelneger ook écht een neger is en geen robuuste engelsman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Facepacks installeren, voor zover die aanwezig zijn.

Van lang niet iedereen is default een pic meegeleverd, en dan krijg je dus idd zo'n zwarte 'foto'.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Grappig dat Bakircioglu (dé aankoop van de CM en FM reeks tot 2004) nu in het echt bij Twente speelt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 11-11-2006 12:10 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Mooooody schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:10:
Grappig dat Bakircioglu (dé aankoop van de CM en FM reeks tot 2004) nu in het echt bij Twente speelt :)
Zo zijn er nog wel een aantal geloof ik. Kim Kallstrom doet het bijvoorbeeld ook wel aardig meen ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Han schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:47:
[...]
Heel verhaal van Han tegen mij...
Het was niet bedoeld om je af te kraken, en ik wou al helemaal niet zeggen dat het te makkelijk is, maar ik lees op meerdere fora's en de meeste mensen halen altijd een paar van die spelers, het zijn inderdaad goede spelers (vooral Renato Augusto) die je, als je ze kan halen ook moet halen, maar het is imo veel leuker om nieuwe spelers te ontdekken. Als je daar, zoals jij zei in het geval van Jo, te weinig tijd voor hebt dan moet je dat ook gewoon niet doen en gaan voor een speler die je kent en waarvan je weet dat ie er zal staan.
Tja, het geval van PSV spelers wegkopen met Ajax, dat zal je mij nooit zien doen, ook niet bij andere clubs, omdat het een directe concurrent is die in het echt ook nooit spelers naar jouw zal laten vertrekken.
Verder moet ieder voor zich weten hoe die het spel speelt, ik gaf alleen mijn mening erover.
En je records, die worden zsm toegevoegd ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe competitie opgestart na een fatale crash van mijn harde schijf. Ben weer bij Ajax begonnen en voel hiermee Henk Ten Cate op. Heb nu Figueroa en Rotinho aangekocht en Rosenberg verkocht aan Lyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:39:
Nieuwe competitie opgestart na een fatale crash van mijn harde schijf. Ben weer bij Ajax begonnen en voel hiermee Henk Ten Cate op. Heb nu Figueroa en Rotinho aangekocht en Rosenberg verkocht aan Lyon.
:')
Ik ben benieuwd naar je eerste verslag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:52:
[...]

:')
Ik ben benieuwd naar je eerste verslag!
Sarcasme? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

80 Regelmatige posters hier en 75 daarvan spelen met Ajax en kopen dezelfde spelers elke week als ze een nieuw spel opgestart hebben :')
Kijk, iedereen speelt op z'n eigen manier natuurlijk en dat boeit mij geen ene donder verder, 't wordt alleen zo'n saai topic als er weer een verslag van Ajax 06/07 staat met weer een landstitel en weer dezelfde spelers.

Oh ja, ik heb 07 3 weken geleden gekocht (releasedate), heb 1 avond gespeeld en me helemaal kapot geergerd aan de kaarten en blessures. Ik wacht tot na de patch voordat ik weer verder ga met mijn geliefde FC Emmen :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:
Facepacks installeren, voor zover die aanwezig zijn.

Van lang niet iedereen is default een pic meegeleverd, en dan krijg je dus idd zo'n zwarte 'foto'.
Ik zal het wel over het hoofd zien, maar zie ze niet in de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben in totaal al 4 games gestart, en heb nog geen enkele keer last gehad van de hoeveelheid kaarten. Ik snap dat niet, bij mij is het echt totaal niet meer als bij FM06. Ook van de blessures heb ik niet erg veel last (al zitten er volgens mij meer erg lange blessures in...)

(er was in mijn game met ajax wel 1 scheids, die in 24 wedstrijden 230 keer geel had gegeven, maar die heb ik niet 1 keer gehad)

[ Voor 19% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-11-2006 15:08 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:03:
[...]

Ik zal het wel over het hoofd zien, maar zie ze niet in de OP
Ze staan idd niet in de TS. Zelf haal ik ze van het Graphics-forum van SI: http://community.sigames.com/eve/forums/a/frm/f/420106

Staan allerlei threads met (links naar) die facepacks, kits etc.
Hoogie2004 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:06:
Ik ben in totaal al 4 games gestart, en heb nog geen enkele keer last gehad van de hoeveelheid kaarten. Ik snap dat niet, bij mij is het echt totaal niet meer als bij FM06. Ook van de blessures heb ik niet erg veel last (al zitten er volgens mij meer erg lange blessures in...)
Wees blij, en klop het ff af op een stuk hout...

Ik sterf van de kaarten en (vooral) blessures...

[ Voor 39% gewijzigd door wildhagen op 11-11-2006 15:07 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Shiiittt, ik heb het gespeeld met Ajax. Serieus echt te makkelijk. Ze hebben ECHT teveel geld. Ik vroeg om meer geld van het bestuur en toen had ik een transfer budget van 62milj. Meteen de game afgesloten en wat anders opgestart want zo is het ook niet moeilijk meer. Tijd om AGOVV of Heereveen naar de top te leiden! :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Jan Willems schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:37:
[...]

Het was niet bedoeld om je af te kraken, en ik wou al helemaal niet zeggen dat het te makkelijk is, maar ik lees op meerdere fora's en de meeste mensen halen altijd een paar van die spelers, het zijn inderdaad goede spelers (vooral Renato Augusto) die je, als je ze kan halen ook moet halen, maar het is imo veel leuker om nieuwe spelers te ontdekken. Als je daar, zoals jij zei in het geval van Jo, te weinig tijd voor hebt dan moet je dat ook gewoon niet doen en gaan voor een speler die je kent en waarvan je weet dat ie er zal staan.
Tja, het geval van PSV spelers wegkopen met Ajax, dat zal je mij nooit zien doen, ook niet bij andere clubs, omdat het een directe concurrent is die in het echt ook nooit spelers naar jouw zal laten vertrekken.
Verder moet ieder voor zich weten hoe die het spel speelt, ik gaf alleen mijn mening erover.
En je records, die worden zsm toegevoegd ;) .
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik begin bij elke nieuwe FM wel met Ajax, maar daar stop ik na 3 seizoen ofzo mee. De uitdaging is er dan vanaf.

Ik zit nu bij Atalanta, zit bijna aan het einde van het seizoen en er staan nog 3 teams onder me dus met een beetje geluk degradeer ik net niet. :*)

Transfergeld is er niet en de club dreigt failliet te gaan, waardoor al mijn (ster)spelers niet bij willen tekenen (o.a.: Gabri, Katsouranis, Kanoute). Nu heb ik een hele hoop free transfers gesigned voor volgend seizoen. Moet ik alleen nog in de Serie A blijven, want ik heb de Serie B niet geselecteerd en dan wordt ik dus ontslagen. Volgend seizoen komen deze spelers uit voor Atalanta, allemaal voor 0 euro:

Massimo Bonanni
Tim janssen
Edgar manucharyan
Samir Handanovic
Vincent Accapandie
Garry Bocaly

Ik vond een spoiler niet nodig omdat het toch allemaal maar middelmatige spelers zijn. De meesten zijn wel net iets beter dan mijn huidige selectie die toch al erg smal is. Volgend seizoen ga ik voor een veilige plaats in de middenmoot.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mag ik het record 'jongste speler' van mezelf even verbeteren?

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06456/leeftijd.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

wildhagen schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:41:
Mag ik het record 'jongste speler' van mezelf even verbeteren?

[afbeelding]
Mag ik die dan weer verbeteren?

http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Jongste_Speler.JPG

Dit is mijn Bury game, ik zag dat iemand daarmee naar de premier league ging, en ik was benieuwd of ik dat ook kon, sta nu eerste in de League 2 na 25 wedstrijden met 4 punten voorsprong, moet wel kampioen kunnen worden (me bestuur zegt: Bravely fight against relegation..)

[ Voor 28% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-11-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt dat was ik :) maar ik denk dat ik het geluk had dat naar een paar maanden een nieuwe voorzitter kwam met heel veel miljoenen die ik mocht invensteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elvis84 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:33:
[...]

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik begin bij elke nieuwe FM wel met Ajax, maar daar stop ik na 3 seizoen ofzo mee. De uitdaging is er dan vanaf.

Ik zit nu bij Atalanta, zit bijna aan het einde van het seizoen en er staan nog 3 teams onder me dus met een beetje geluk degradeer ik net niet. :*)

Transfergeld is er niet en de club dreigt failliet te gaan, waardoor al mijn (ster)spelers niet bij willen tekenen (o.a.: Gabri, Katsouranis, Kanoute). Nu heb ik een hele hoop free transfers gesigned voor volgend seizoen. Moet ik alleen nog in de Serie A blijven, want ik heb de Serie B niet geselecteerd en dan wordt ik dus ontslagen. Volgend seizoen komen deze spelers uit voor Atalanta, allemaal voor 0 euro:

Massimo Bonanni
Tim janssen
Edgar manucharyan
Samir Handanovic
Vincent Accapandie
Garry Bocaly

Ik vond een spoiler niet nodig omdat het toch allemaal maar middelmatige spelers zijn. De meesten zijn wel net iets beter dan mijn huidige selectie die toch al erg smal is. Volgend seizoen ga ik voor een veilige plaats in de middenmoot.
Lachen, ik wil met Atalanta beginnen in de Serie A als ik FM heb gekocht nadat de patch er is.
Zijn net gepromoveerd en omdat ik tegelijkertijd onderin ergens in het Oostblok wil spelen, wil ik er naast ook wel in een toffe comp spelen. Uiteraard met wat uitdaging dus Atalanta leek me tof.
Jij bent er na enkele jaren pas gekomen toch?

Btw, zit er bij het begin van FM niet een talentje, de naam pocongli oid :?
Zie hem telkens voorbij komen in al die verslagen maar irl zie ik hem niet bij Atalanta.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pocognoli bedoel je, vl/vvl/aml spelend bij RC Genk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:49:
Pocognoli bedoel je, vl/vvl/aml spelend bij RC Genk
Ik dacht ergens gelezen hebben dat hij van Atalanta kwam, maar dan zal die hem wel eerst gekocht hebben van Genk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Hoogie2004 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:08:
[...]

Mag ik die dan weer verbeteren?

http://members.home.nl/hoogie2004/FM2007/Jongste_Speler.JPG

Dit is mijn Bury game, ik zag dat iemand daarmee naar de premier league ging, en ik was benieuwd of ik dat ook kon, sta nu eerste in de League 2 na 25 wedstrijden met 4 punten voorsprong, moet wel kampioen kunnen worden (me bestuur zegt: Bravely fight against relegation..)
Die jongste speler bij jou speelde in 1971 op 15 jarige leeftijd, FM2007 begint in 2006, 35 jaar later ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:15:
[...]

Die jongste speler bij jou speelde in 1971 op 15 jarige leeftijd, FM2007 begint in 2006, 35 jaar later ;)
Lol :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
[...]

Mijn FM heeft ook allerlei rare geschiedenis problemen. Zo dacht FM dat het WK voor het eerst in 2006 gespeeld werd en klopt er geen hout van m'n geschiedenis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer te spreken over Jan Vertongen :) Hij staat nu al bijna 5 maanden op VCM. Die cijfers van hem zijn gewoon geniaal. Ik speel nu 4-4-2 (diamond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, het eerste volledige seizoen met Clermont zit er op :)

We zitten diep in de schulden (zo'n 4 miljoen), daarom besloot het bestuur maar eens wat spelers te gaan verkopen, zonder mij te consulteren uiteraard.... gevolg is dat ik met een erg krappe selectie zit nu. Gelukkig kon ik nog wel een DC (Sandy) en een AMC (Zola) aantrekken.

Daarnaast heeft het bestuur de status van de club teruggedraaid van Professional naar Semi-Professional, waardoor ik dus bijna geen enkele speler meer kan aantrekken.

Maar dit ging nog niet ver genoeg! Ook mocht ik niet meer dan 625 euro per week aan een Key Player-speler geven. Beetje weinig, als hij nu 3200 euro per week verdient en aan het eind van zijn contract zit. Gevolg is dus dat ik in ieder geval drie van mijn belangrijkste spelers (Darchy, Marveaux en Diers) al kwijt ben na dit seizoen... kosteloos, want ik kon ze niet verkopen, zelfs niet voor 0 euro plus wat 'next sale'-clauses... en voor drie andere spelers (Diaw, Kouaeld en Chaussidiere) vrees ik ook. Hun contract loopt ook af, en kan ik ook niet verlengen. Ze zijn nog niet aangetrokken door een andere club, maar toch....

De spelers DIE ik heb zijn overigens wel aardig bruikbaar.

Dan de Cup. Hier moesten we in de 7e ronde (1e speelronde) tegen Créteil. Ik liet deze game maar schieten, want ik wil me meer op promotie concentreren, om op die manier hopelijk weer Professional te worden en weer spelers te kunnen aantrekken. Verloren met 2-1 dus.

In de competitie liep het super, met name de eerste helft van het seizoen. Heb eigenlijk de hele tijd in de Top-3 gestaan. In de tweede helft van de competitie ging het opeens iets minder, ik kreeg opeens veel gelijke spelen. Dit was te wijten aan een blessuregolf. Hier merkte ik dus dat mijn selectie erg krap was, want ik heb regelmatig 16-jarige U18's moeten opstellen, in één wedstrijd stonden een keer 6 16-jarigen... dat kan niet goed gaan natuurlijk...

Gelukkig uiteindelijk toch nog promotie gehaald, maar ik hoop wel dat de board wat geld beschikbaar wil stellen, want anders haal ik het toch echt niet in de Ligue 2....

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/cl4.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/cl5.jpg.xs.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/cl6.jpg.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/cl7.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo... een nieuwe uitdaging: het verguisde Nottingham Forrest terugbrengen in de Premier Ship. Ze voetballen nu in de tweede divisie en er is nog een hele lange weg te gaan... :)

Hoe kan ik eigenlijk snel en makkelijk transfer-vrije spelers vinden? Iemand tips? :)

[ Voor 20% gewijzigd door Han op 12-11-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het leukste kleine clubjes naar de top brengen, ik snap alleen niet waarom je er nu aan begint ivm de patch die elk moment kan uitkomen?

Ik ben zelf nu met Atletico Madrid begonnen tot de patch er is... Moet zeggen dat de basis 11 echt super is maar wel een supersmalle selectie hebben ze. Plus dat ik al gelijk 11miljoen in het rood stond dus aankopen doen is er ook niet bij :P Middenmoet is de doelstelling van het bestuur en de supporters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Han schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:47:

Hoe kan ik eigenlijk snel en makkelijk transfer-vrije spelers vinden? Iemand tips? :)
In de Player Search zoeken op item 'Contract Status: Expired'.
Dat is het leukste kleine clubjes naar de top brengen, ik snap alleen niet waarom je er nu aan begint ivm de patch die elk moment kan uitkomen?
Patches zijn savegame-compatible.

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 12-11-2006 12:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke cool dat wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jaaaaaa, de board heeft geluisterd. We zijn weer Professonial geworden. Loon-cap zit er nog steeds op helaas, maar ik kan nu iig weer wat spelers halen :)

Volgens mij is dit trouwens ook onwaarschijnlijk, als je bedenkt dat ik slechts in de 3e Franse divisie heb gemanaged:

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/cl8.jpg.xs.jpg

Het ontslag van Van Basten was terecht btw: in de kwartfinales met 1-3 uitgeschakeld door Italie.

[ Voor 54% gewijzigd door wildhagen op 12-11-2006 12:50 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ligt eraan, wat had je ingesteld bij spelerstatus op het begin van het spel. Als jij een sterspeler was zou het natuurlijk wel kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:54:
hehe ligt eraan, wat had je ingesteld bij spelerstatus op het begin van het spel. Als jij een sterspeler was zou het natuurlijk wel kunnen
Ik kies altijd voor Sunday League Plauer (ofzoiets, de laagste status iig). Anders vind ik het te makkelijk, word je te snel door grote clubs en/of landen gevraagd. Mijn nationaliteit in-game is wel Nederlands btw.

Dit lijkt me dan ook een bug eerlijk gezegd, want laten we wel wezen, hoe groot is de kans dat een coach uit de Franse 3e divisie of vergelijkbaar IRL zo'n aanbod krijgt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nu vraag ik me af hoe iedereen altijd meer geld kan vragen bij ajax in het begin, ik ben nu met ajax begonnen, ff tot de patch, ik vraag meer geld, maar ze zeggen dat ik genoeg tot mijn beschikking heb. Vult iedereen hier van zichzelf in dat ie een internationale superster is geweest of zo? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

[...]

Haha, eventjes niet opgelet, heb namelijk zoveel spelers van 16 tot 22 in me selectie, kon best zijn dat dat er een was :P
sorry

(en toch ga ik dat record een keer halen, want me jeugdspelers zijn redelijk goed (en me selectie verschrikkelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

wildhagen schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:56:
[...]

Ik kies altijd voor Sunday League Plauer (ofzoiets, de laagste status iig). Anders vind ik het te makkelijk, word je te snel door grote clubs en/of landen gevraagd. Mijn nationaliteit in-game is wel Nederlands btw.

Dit lijkt me dan ook een bug eerlijk gezegd, want laten we wel wezen, hoe groot is de kans dat een coach uit de Franse 3e divisie of vergelijkbaar IRL zo'n aanbod krijgt?
Van Basten was assistent bij Jong Ajax...

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:59:
[...]

Van Basten was assistent bij Jong Ajax...
True, maar hij had ook een repuatie als speler en iemand die iig vanuit het wereldje kwam.

Ik ben dat (in-game heb ik het dus over) niet, en een reputatie als speler heb ik ook niet (zondagsleague telt niet echt mee denk ik internationaal gezien).

Daarnaast zijn mijn enige 'prestaties' niet meer dan het ontslagen worden binnen één seizoen bij een club uit de Engelse 6e divisie, en het promoveren met een onbekende club vanuit de Franse 3e divisie.

Als ik nu trainer van, pak hem beet, Arsenal of Real Madrid was geweest was het een ander verhaal, maar nu?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Jan Willems schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:21:
Nu vraag ik me af hoe iedereen altijd meer geld kan vragen bij ajax in het begin, ik ben nu met ajax begonnen, ff tot de patch, ik vraag meer geld, maar ze zeggen dat ik genoeg tot mijn beschikking heb. Vult iedereen hier van zichzelf in dat ie een internationale superster is geweest of zo? 7(8)7
Ze moeten jou gewoon niet :P

Nee, grapje, ik had het gewoon op het laagste, vroeg om meer geld en kreeg het. Snap niet dat ze bij jou zo moeilijk doen.

Vraag je het wel direct aan het begin? (zonder ook maar 1x geklikt te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:08
Afbeeldingslocatie: http://img344.imageshack.us/img344/9682/naamloosgj2.jpg

damn zit ik maar 3 dagen ernaast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Tom G schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:47:
[...]

Ze moeten jou gewoon niet :P

Nee, grapje, ik had het gewoon op het laagste, vroeg om meer geld en kreeg het. Snap niet dat ze bij jou zo moeilijk doen.

Vraag je het wel direct aan het begin? (zonder ook maar 1x geklikt te hebben).
Ja, heb het direct meteen gevraagd, na mijn feeder club request, maar toch verekken ze het, ook nadat ik retire had gedaan, opnieuw naar ajax, maar dan als international footballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
wildhagen schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:30:
Jaaaaaa, de board heeft geluisterd. We zijn weer Professonial geworden. Loon-cap zit er nog steeds op helaas, maar ik kan nu iig weer wat spelers halen :)

Volgens mij is dit trouwens ook onwaarschijnlijk, als je bedenkt dat ik slechts in de 3e Franse divisie heb gemanaged:

[afbeelding]

Het ontslag van Van Basten was terecht btw: in de kwartfinales met 1-3 uitgeschakeld door Italie.
Al die andere afgewezen jobs op het internationale circuit vind ik wel lachen :P? zelfs Zwitserland zegt nee maar NL wil wel.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste seizoen met Ajax zit er eindelijk op en het was al met al een redelijk succes. Er zijn al verschillende transfers gedaan voor volgende seizoen, maar die komen een andere keer wel. Zijn trouwens al wel zichtbaar op het plaatje van mijn tactiek.

Competitie

Met ruime voorsprong werd de competitie gewonnen. De voorsprong had veel groter kunnen zijn maar om een of andere reden wist ik de laatste drie wedstrijden niet meer te scoren. De grootste verassing in de competitie was toch wel NEC die tweede eindigde. Uiteindelijk zagen ze de CL aan hun neus voorbij gaan en PSV mag voorrondes gaan spelen. De grote ster van dit seizoen was natuurlijk niemand anders dan Klaas-Jan Huntelaar.

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/Ajax_seizoen1.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/Ajax_seizoen_KJH.jpg.xs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/Ajax_seizoen1_Tactiek.jpg.xs.jpg

Beker

Het winnen van de beker was eigenlijk een fluitje van een cent. De enige tegenstand die ik kreeg was in de kwart finale van PSV, maar ook die werden met 1-0 op zij geschoven. In de derde ronde werd nog wel de hoogste score van het seizoen behaald. Met 0-11 werden de amateurs van EVV uitgeschakeld. Daarna volgende Haarlem, PSV, AGOVV en in de finale NAC. Die finale werd met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Sneijder.

Samen met de 2-0 overwinning op PSV in de JC-schaal komt het aantal nationale prijzen in seizoen 1 op 3.

Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06450/Ajax_seizoen1_GrootsteOverwinning.jpg.xs.jpg

CL

In de kwalificatieronde werd T.N. Solutions uit {} met gemak uitgeschakeld. Waarna de poulefase volgde met Valencia, Steau en Chievo. Achter Valencia eindigde ik 2e en kon gelijk mijn borst nat maken. De loting koppelde mij aan Manchester United. In de thuis wedstrijd kon ik redelijk partij bieden, maar verloor uiteindelijk met 3-4. De uitwedstrijd ging met 2-6 verloren en dus was de uitschakeling een feit.

Transfers

Op de transfermarkt heb ik me betrekkelijk rustig gehouden. Ik heb voornamelijk dit seizoen mijn scouts laten zoeken naar mogelijke versterkingen voor het volgende seizoen. Krohn-Deli vertrok en Collins John kwam de gelederen versterken in de winterstop. Voor het tweede seizoen heb ik een transferbudget van 33M die ik zeker ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:28:
[...]

Lachen, ik wil met Atalanta beginnen in de Serie A als ik FM heb gekocht nadat de patch er is.
Zijn net gepromoveerd en omdat ik tegelijkertijd onderin ergens in het Oostblok wil spelen, wil ik er naast ook wel in een toffe comp spelen. Uiteraard met wat uitdaging dus Atalanta leek me tof.
Jij bent er na enkele jaren pas gekomen toch?

Btw, zit er bij het begin van FM niet een talentje, de naam pocongli oid :?
Zie hem telkens voorbij komen in al die verslagen maar irl zie ik hem niet bij Atalanta.
Ik ben inderdaad in het seizoen 09-10 bij Atalanta begonnen. Pocongli zit niet in mijn database, ik heb de Belgische competitie niet geselecteerd, misschien dat het daar mee te maken heeft.

Het seizoen is nu ten einde en ik ben nog aardig geklommen, naar de 13e plaats. Nummers 12 t/m 17 staan op 4 punten van elkaar. Het lijkt dus een vrij hoge positie maar het valt allemaal wel mee :). Als ik niet van AS Roma gewonnen had dan stond ik nu 17e, op 2 puntjes van degradatie. Het seizoen begon heel slecht en ik stond op een gegeven moment heel dik onderaan. Maar opeens begon het te draaien en boekte ik 3 of 4 overwinningen op een rij, o.a. op AS Roma dus.

De beste speler dit seizoen was: Gabri :*)
Waar ik eerder in dit topic nog melde dat ik em eigenlijk niet mag, bleek ie dit seizoen toch wel nuttig te zijn. Helaas wou hij het hele seizoen niet bijtekenen na verschillende pogingen. Op het einde van het seizoen wilde hij opeens wel bijtekenen maar toen was mijn geld potje op en kon ik hem maximaal 140k per jaar aanbieden, te weinig natuurlijk. Hij is nu als free transfer vertrokken naar..... Barcelona! 8) Ze hebben hem weer terug gehaald dus.

Naja nu de zomerstop en dan ben ik benieuwd hoe mijn nieuwe spelers het gaan maken. Ik hoop zelf eerlijk gezegd op een succesje in de beker of heel misschien europees voetbal. 8e plaats is al voldoende, moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweede seizoen AGOVV gaat best aardig, vrijwel dezelfde selectie, weinig aankopen behoudens wat transfervrije gevallen. We staan nu in ieder geval middenmoot, veel gelijke spelen, geloof al 11 in 18 wedstrijden.

Met NEC gaat het super, moeizaam begin van de competitie, 2 nederlagen maar daarna ging het lopen.
Inmiddels 5e, met 2 wedstrijden in te halen, als die gewonnen worden sta ik gedeeld 2e met Ajax.
UEFA Cup loopt ook prima, 1e ronde thuis 1-1 tegen PAOK, uit 0-1 gewonnen. Poule met Dinamo Boekarest, FC Kopenhagen, Hertha BSC en Barcelona. 1e wedstrijd onnodig 2-2 tegen Kopenhagen, daarna de wedstrijd tegen Barcelona, verwachtte er niet veel van:

Afbeeldingslocatie: http://www.breathe-plastic.org/images/nec-barca.jpg maar toch een aardig resultaat.

Daarna uit naar Hertha, helaas 1-0 verloren, thuis tegen Boekarest moest het dan gebeuren, aan een puntje had ik genoeg maar 0-1 achter bij rust, in de 80e en 90e minuut scoren we en winnen 2-1. Poule overleefd met 3e plaats, volgende ronde tegen AC Milan, daarna tegen de winnaar van Lyon/West Ham.

Spelers die ik gehaald heb zijn stuk voor stuk erg nuttig:

Roy Beerens (PSV), kwam daar niet aan de bak, bij mij een basisplaats op rechtshalf
Peter Endres (Kaiserslautern) gehuurd, aardige back-up voor de linksbackpositie
Tore Reginiussen (Brann) geweldige centrale verdediger
Tom Zoontjes (Telstar) prima stand-in voor op de centrale verdediging plaats
Jannes Wolters (Emmen) transfervrij opgepikt, nuttig voor op de DM plaats
John O'Brien (Cottbus) prima speler voor op de linkshalf, centraal middenveld positie
Romario Sabajo (PSV2) prima voetballer die links en rechtshalf kan
Vincent van den Berg (Arsenal) gehuurd, valt nog wat tegen.
Thembinkosi Fanteni (Ajax Cape Town) superspits voor mij, 10 keer gescoord inmiddels
Edrisso Sonko (Roda) transfervrij, leuke back-up spits
Ibrahima Thiam (Thubize) aardige supersub, al enkele keren beslissend geweest.

Verkocht is alleen Barretto voor 10 miljoen aan PSV, Boutahar en Denneboom transfervrij weg, Niedzielan zijn contract loopt ook af, en wil niet verlegen voorlopig dus dat zal de volgende wel zijn die gratis vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Lekker is dat, me save game corrupt. Hij laadt wel, maar elke keer als ie is geladen serious problem and application will close. Echt niet grappig, ging net zo lekker met Bury

Edit:
Ben maar begonnen met chelsea. Wil eigenlijk nog wel een record zien, meeste penalties in een shoot-out (heb namelijk net tien penaltys nodig gehad >:) )

[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-11-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG wordt ik vlak voor het einde terwijl ik op een Playoff plek (nummer 5 in competitie en maar 5 punten achter op koploper VVV en nog 4 wedstrijden (dus 12punten te halen) te spelen) er uit geknikkerd bij Emmen :( en dan wordt ik vervangen door Willem van Hanegem die ipv playoff te spelen gewoon 10e eindigd maar...

in het begin ging het niet lekker, kreeg veel kaarten en blessures, dus heb daarna de training toch maar iets verminderd en tacktiek een beetje aangepast en daarna kon ik mooi vaker in dezelfde samenstelling spelen en ook punten pakken, pas in de kwartfinale door Ajax thuis uitgeschakeld door een doelpunt in de 93e minuut, veendam waar ik eerst van verloor, dik inmaken met 5-0, den bosch kloppen na de 1e partij afgeslacht te zijn nu dus 3-0 winnen en winnen van Zwolle, VVV, Volendam, (vvv en volendam waren beide koploper toen ik van ze won) GA Eagles aan de kant met 4-1 en 9-1 winnen van Omniworld (hoogste score in de competitie).

Nu werkeloos en wachtend op een clubje uit Duitsland of Engeland (of misschien als er nog een leuk clubje komt in Nederland).

nu maar even wachten ook denk ik op de patch zodat ik wat vaker met meer dan 7 man de wedstrijd eindig

pff 1 scheids maakte het wel erg bont.... 2x direkt rood tegelijkertijd, 2x geel/rood dus 4 man weg uit mijn team (en toch doorgaan met 7man) en bij de tegenstander Telstar 3x direkt rood en tijdstip van het geven van de kaarten 15minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een leuke bug, een speler van mijn atletico madrid die vorig seizoen een stuk of 20 wedstrijden heeft gespeeld zat volgens geschiedenis statistieken helemaal niet in mijn squad maar vertoefde bij Burgos B en bij al-gharraffe in Quatar :p Als ik bij Maxi Lopez spits van barca kijk heeft hij precies dezelfde weg bewandeld als mijn middenvelder en ook nog eens precies hetzelfde aantal goals, assists en gemiddelde rating :) word nu toch wel echt tijd voor de patch ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, waar blijft ie! Ik wil weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10-2023

Woodie2002

Jeetje...

Even het volgende.

Echt weer een schitterend spel in de reeks.

Maar ik heb het volgende probleem:

Ik heb 2 volledige seizoenen kunnen spelen. Eerst als coach van Pescara (Italiaanse 2e divisie) en daarna als bondscoach van Australië.

Ik heb alleen nu het probleem dat het spel er elke keer uit klapt naar de desktop waarbij de volgende melding wordt weergegeven:

Fatale fout. De toepassing zal worden afgesloten. Je vindt een foutenrapport terug in xxxxxx/G:/FM2007

Ten eerste is mijn vraag met welk programma deze fuotenrapporten te openen zijn, zodat ik kan kijken wat het probleem is. Ten tweede is mijn vraag of iemand bekend is met deze fout en/of dat iemand de oplossing weet.

Ik heb zelf al met google gezocht naar fatale fouten, maar veel wijzer wiordt ik niet de gevonden pagina's. Ook heb ik geprobeerd een nieuwe game op te starten, maar ook deze klapt er naar een tijdje uit.

Zou het mooi vinden als een van jullie me zou kunnen helpen met bovenstaand probleem, zodat ik weer snel kan spelen.

Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Woodie2002 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:52:
Even het volgende.

Echt weer een schitterend spel in de reeks.

Maar ik heb het volgende probleem:

Ik heb 2 volledige seizoenen kunnen spelen. Eerst als coach van Pescara (Italiaanse 2e divisie) en daarna als bondscoach van Australië.

Ik heb alleen nu het probleem dat het spel er elke keer uit klapt naar de desktop waarbij de volgende melding wordt weergegeven:

Fatale fout. De toepassing zal worden afgesloten. Je vindt een foutenrapport terug in xxxxxx/G:/FM2007

Ten eerste is mijn vraag met welk programma deze fuotenrapporten te openen zijn, zodat ik kan kijken wat het probleem is. Ten tweede is mijn vraag of iemand bekend is met deze fout en/of dat iemand de oplossing weet.

Ik heb zelf al met google gezocht naar fatale fouten, maar veel wijzer wiordt ik niet de gevonden pagina's. Ook heb ik geprobeerd een nieuwe game op te starten, maar ook deze klapt er naar een tijdje uit.

Zou het mooi vinden als een van jullie me zou kunnen helpen met bovenstaand probleem, zodat ik weer snel kan spelen.
Als dit is net nadat je de save-game hebt geladen, dit heb ik ook gehad, aantal posts geleden staat het. Elke keer als ik de game had geladen, klapte hij eruit met een vage fatale fout. Ik ben maar opnieuw begonnen en heb me save-game weggedaan, heb er totaal niks over kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodie2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10-2023

Woodie2002

Jeetje...

Hoogie2004 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:30:
[...]

Als dit is net nadat je de save-game hebt geladen, dit heb ik ook gehad, aantal posts geleden staat het. Elke keer als ik de game had geladen, klapte hij eruit met een vage fatale fout. Ik ben maar opnieuw begonnen en heb me save-game weggedaan, heb er totaal niks over kunnen vinden
Ik ben ook begonnen met een nieuw spel, maar hier gebeurde hetzelfde. Maar zal wel weer met een nieuw spel starten, misschien dat inderdaad de savegames corrupt zijn.

Als iemand anders nog wel bekend is met dit probleem, dan hoor ik het graag.

Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg veel 'corrupte' savegames hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:48:
Erg veel 'corrupte' savegames hier :P
Ik kan het niet helpen, football manager loopt de hele week al vast bij vanalles en nog wat. Erg raar, ergste is, et kost me tot nu toe 3 van de 7 keer me savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, welk deel lees ik nu verkeerd in deze regels commentaar, ik ben vol in de aanval, opeens dit:
"The ball goes out for a throw in"
"Cris shoved Badiana"

Waarom moet je een sliding maken tijdens een inworp mee... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:12

Cis

Jan Willems schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:08:
Ok, welk deel lees ik nu verkeerd in deze regels commentaar, ik ben vol in de aanval, opeens dit:
"Cris shoved Badiana"

Waarom zou je sowieso iemand onderuit moeten schoppen, als er een inworp is toegekend?

Lekker professioneel team heb jij, Jan Willems! :D :D

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
offtopic:
zeg maar gewoon jan, maar die nick was bezet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

"Cris shoved Badiana"

Ik denk dat je het zo moet lezen:
Een speler maakt een sliding waardoor de bal over de zijlijn gaat, maar tegelijkertijd neemt hij de speler mee in zijn sliding (dus nadat de hij de bal al over de zijlijn heeft geslide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dan is het inderdaad iets logischer ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Het is gewoon een toelichting op de oorzaak van de inworp, e.g.: de bal gaat uit voor een ingooi, doordat Cris een tackle op Badiana maakte.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand iets meer toelichten over de sateliet clubs?
(Ik heb het spel nog niet binnen, krijg het bij een abbonnement op VI maar heb wel beide topics reeds bekeken)
Ben nieuwsgierig of je als klein clubje via de board op zoek kan gaan naar een grote club of dat het alleen omgekeerd werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:08:
Ben nieuwsgierig of je als klein clubje via de board op zoek kan gaan naar een grote club of dat het alleen omgekeerd werkt.
Je kan inderdaad als kleine club het bestuur verzoeken om een satelietclub te worden van een grote club en andersom natuurlijk ook. Als grote club kun je een verzoek indienen om een satelietclub te nemen waar je je spelers kunt onderbrengen.

Het enige wat ik nog moet uitzoeken is of je zelf een club kunt aanwijzen. Nu zoekt het bestuur, indien ze accoord gaan met het verzoek, enkele geschikte kandidaten. Daar zit niet altijd een club bij waar je tevreden mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Han schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:12:
[...]

Het enige wat ik nog moet uitzoeken is of je zelf een club kunt aanwijzen. Nu zoekt het bestuur, indien ze accoord gaan met het verzoek, enkele geschikte kandidaten. Daar zit niet altijd een club bij waar je tevreden mee bent.
Dat kan niet, je bent afhankelijk van het lijstje wat de board je aanbiedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike-man schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:25:
[...]

Dat kan niet, je bent afhankelijk van het lijstje wat de board je aanbiedt...
Gaat de board mee in jouw verzoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Niet altijd... Een bestuur kan hun eigen club bijvoorbeeld te goed vinden om als satelietclub te fungeren. Dus neen, je verzoek wordt niet altijd geaccepteerd :)

Maar even wachten totdat je het spel hebt scheelt je een hoop vragen die vanzelf worden beantwoord door te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook nog niet, maar wil het wel graag spelen!
Zelf nog bezig met cm 03/04, blijft toch echt mijn spel!!

Weet iemand waar fm 2007 te downloaden is?
en heeft iemand nog updates voor cm 0304?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:35:
[...]

Maar even wachten totdat je het spel hebt scheelt je een hoop vragen die vanzelf worden beantwoord door te spelen :)
Je hebt helemaal gelijk, maar soms wint je nieuwsgierigheid het van je geduld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:36:
Ik heb het spel ook nog niet, maar wil het wel graag spelen!
Zelf nog bezig met cm 03/04, blijft toch echt mijn spel!!

Weet iemand waar fm 2007 te downloaden is?
en heeft iemand nog updates voor cm 0304?
De demo (ik neem aan dat je die bedoelt, want dat andere mag je niet om vragen) kun je downloaden bij www.footballmanager.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:31:
[...]

Gaat de board mee in jouw verzoek?
Ja, het is namelijk een club die door de board voorgedragen wordt. Daar wordt dus in meegegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
MarkvE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:00:
Het is gewoon een toelichting op de oorzaak van de inworp, e.g.: de bal gaat uit voor een ingooi, doordat Cris een tackle op Badiana maakte.
Is wel vreemd dat cris daarna geel krijgt en wij nog wel de inworp houden, niet dat hun een vrije trap mee krijgen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
"Cris shoved Badiana"

give someone a good shove: iemand een flinke zet geven

M.a.w. Chris geeft Badiana een duw wat bestraft wordt met geel. Zo lees ik het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje ruzie om de bal misschien. Zie je vaak genoeg dat de partij die de inworp NIET mag nemen, toch de bal pakt. Misschien kreeg ie daarom een duw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:40
Beetje een gekke vraag misschien, maar ben dan ook nog een total n00b. Ben toch maar begonnen met FM 2007, hoorde dat je je savegame na de patch kan meenemen.

Nu begin ik dus als werkeloos manager, maar wordt nergens aangenomen. Kan ook nergens solliciteren voor trainer of scout.... wat doe ik nu verkeerd? En , kan je scout worden ?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.