als ik een wlan netwerkkaart ga kopen voor de msi megabook, waar moet ik dan op letten?
want volgens mij passen niet alle soorten wlan kaarten erin of wel?
Verwijderd
volgens mij past iedere pcmcia kaart. Er zijn ook kaarten die een dubbel slot vereisen vanwege de hoogte van die kaart, en volgens mij zijn dat de enige die niet passen.Dus elke el-cheapo wlan kaart moet werken volgens mijVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:37:
als ik een wlan netwerkkaart ga kopen voor de msi megabook, waar moet ik dan op letten?
7400 Wp op het dak
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 19:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er al eens wat gekocht...... prima en snel afgehandeld... ook snelle reaktie op emails (ook in het engels)Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:47:
Hebben mensen al ervaringen met de http://www.citosoft.com/index.php?.
[ Voor 9% gewijzigd door AlexanderOnline op 06-11-2005 11:27 ]
Dat "probleem" (want zo wil ik het niet noemenAlexanderOnline schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:24:
Ik was gister met wat vrienden in Eindohven (orientatiedag TU/e), we gingen even naar de Mediamarkt (GROOOT!), daar stond de witte S260, als demonstratiemodel (de zwart/grijze was er btw ook). Leuk, ff mee "gespeeld". Maar het viel me op dat ik alles niet zo "degelijk" eruit vond zien. Bij het scherm, er zaten bij de schanieren een kier tussen enzo, en de behuizing sloot voor mn gevoel niet overal mooi aan, dat was bij die zwart/grijze ook een beetje. Is dit in het echt ook zo, of alleen omdat dit showmodellen zijn?
edit: Ik zie het op de foto's bladzijde terug ook een beetje.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Credendo Vides
Verwijderd
Heb het even uitgezocht het is een 5400 RPM schijf die er in zit !Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:43:
Ik kreeg net een e-mail van CitoSoft, er is een nieuwe versie van de S270
Link: http://www.citosoft.com/i...53819ab005b9d11aafc462245
Dit is echt een schot in de roos denk ik, want wou eerst de S270 ( oudere model bestellen met 1gb geheugen en 100 gb schijf ) maar nu er ook een standaard model isheb hun alleen gemailt of hij ook in het wit te leveren is,
Credendo Vides
7400 Wp op het dak
Verwijderd
Ik heb hier ooit een keer over gemaild naar MSI... ik kreeg te horen dat DDR 333 of 400 kan, maar heen DDR II !!!!!!theodouma schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:28:
in alle specs staat dat er 2700 geheugen in de s260 zit (333 MHz), maar de 915 chipset ondersteunt DDR II 4200 (533 MHz). Iemand ervaring met het verwisselen van het 333 DDR geheugen voor 533 DRR II geheugen? Of gaat dat niet werken en blijft het geheugen werken op 333 MHz?
werkt het geheugen nu ook op 400 Mhz, of blijft het gewoon op 333 staan?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:08:
[...]
Ik heb hier ooit een keer over gemaild naar MSI... ik kreeg te horen dat DDR 333 of 400 kan, maar heen DDR II !!!!!!
ik heb er 1Gb kingston DDR 400 in gepropt.............
7400 Wp op het dak
Verwijderd
Geen idee... ik zou nie weten hoe ik dit kan contoleren en evt aanpassentheodouma schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:49:
[...]
werkt het geheugen nu ook op 400 Mhz, of blijft het gewoon op 333 staan?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 14:34 ]
Ben benieuwd naar de ReviewVerbal_Kint schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:56:
Binnen! vragen welkom, ga binnenkort aan een review werken. Wel Ubergeil trouwens, een helemaal zwarte laptop (no logo's, alleen een al verwijderd ati stikkertje).
[ Voor 40% gewijzigd door m_a_rnix op 10-11-2005 10:56 ]
Kijk naar je review uit ... vooral veel fotos bij plaatsenVerbal_Kint schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:53:
ALB computer. Touchpad is donkergrijs. Muisknoppen zijn wel de moderne versie (dus uitgesneden zeg maar). Toetsenbord is UK, dus verminkte enter, maar daar leer ik wel mee leven. De grote batterij van ALB is anders dan diegene in het begin van het topic. Hij steekt wat verder uit naar achteren, maar maakt de laptop niet hoger. Nog geen fanatieke batterijtest gedaan overigens..
Oh ja, CHECK BIJ ALB OF ZE ALLES IN STOCK HEBBEN. In mijn geval bezorgde MSI ze zwarte notebooks ipv witte (had in eerste instantie een witte besteld). Ik moest er wel zelf achteraan bellen voordat ik daar achterkwam overigens. Ik heb toen dus mijn order om laten zetten naar een zwarte, ik kon toch al niet kiezen.. (mijn moeder was voor zwart, minder vies en diefstalgevoelig, en mijn broer voor wit, aparter en gewoon geilermooier) Ik ben dus alsnog voor zwart gegaan, en heb er geen spijt van.
Review ga ik volgende week mee bezig, eerst voor notebookreview.com ($$$) en daarna in het Nederlands.
ツ
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:32:
Kijk uit!!! Kijk uit!!! voor BIOS updates. Ik wilde zomaar even updaten, lette niet op en had een dode Cybermax!! Foute bestandje en alles gewoon laten overschrijven. ...
Je bent gewaarschuwd!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:27:
Zo, hij doet het weer. Mijn S250 Cybermaxx SIM2000...
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid. Het gaat hier om een S250. Daar is geen aangepast BIOS voor. Ik had, heel stom, een 260 BIOS geflashed op mijn 250 en dat werkt natuurlijk niet. 250 heeft SIS chipset en 260 een Intel, vandaar.Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:19:
Moet een enorme opluchting zijn geweest!
Maar weer terug op een BIOS versie zonder voordelen qua fan activiteit?
[...]
Verwijderd
Of Autocad en Photoshop goed draaien, weet ik niet. Wil je lang onderweg werken? Bestel dan gelijk de dikke 4400 mAh accu (+/- 90 euro). Die verdubbelt de gebruiksduur van de standaard meeleverde 2200 mAh slanke accu. Bij de 260, een Centrino uitvoering schat ik dat je afhankelijk van de instellingen tot een uur of 4 los van 230V kunt werken. Ik heb begrepen dat het erg afhangt van de brightness-instellingen. De lamp die het beeldscherm doet oplichten verbruikt het meeste stroom, dus daar is de meeste winst te halen.Dagg schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:25:
Zijn er ook mensen die AutoCad en Photoshop er op gebruiken? En zo ja bevalt dit een beetje. Ik ben zelf opzoek naar een laptop met 12 inch scherm. Hij is alleen maar voor onderweg (vergaderingen, school ed) want thuis en op het werk staat gewoon een desktop. Ik wil niet met zo'n grote laptop lopen en aan de goede reacties te merken is het een juweeltje. Ik zat eerst te kijken naar een Apple maar die zijn duurder en daar kan geen Acad op gedraaid worden. Er zijn nog wel zat andere fabrikanten die zulke kleine laptops leveren maar die zijn meestal dan ook een stukje duurder. En niet in het wit
Verwijderd
Dit herken ik toch echt niet...ik heb de s260, typt heerlijk ! wiebelt van geen meter en aanslag is soepel.........Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:57:
[...]
Moet je veel typen? Dan zou ik toch eerst een proefrit maken op de S-serie. Ik vind het nog steeds behelpen. Het toetsenbord is maar een dun lapje (helpt natuurlijk wel mee aan het lage gewicht van de machine) en het wiebelt bij iedere aanslag, die ook behoorlijk hard moet zijn!
Succes, BB.
Me_dusa
Ik herken dit ook niet echt. Heb ook de S260 Het was even wennen in vergelijking met de Armada E500 die ik eerst had, maar ik vind het keyboard ook fijn typen. Zijn de keyboards van de S250 misschien anders dan de keyboards van de S260?? Of zijn er anderen (S260 bezitters) die hier anders over denken?Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:11:
[...]
Dit herken ik toch echt niet...ik heb de s260, typt heerlijk ! wiebelt van geen meter en aanslag is soepel.........
Verwijderd
www.laptops4u.nlDagg schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:54:
Ik heb even het notebook best buy guide gelezen en vraag me toch af of de MSI geschikt is voor Cad maar dat moet eingelijk geen probleem zijn aangezien je hem zelf kunt samenstellen. Wie heeft er een link van een nederlands bedrijf waar je je MSI zelf kunt samenstllen want ik heb niet zo veel zin in een Duits avontuurtje.
Daar staan geen MSI's bij? Je gaat trouwens toch maar voor een iBook aan je sig te zien?
Me_dusa
[ Voor 27% gewijzigd door Dagg op 14-11-2005 11:29 ]
Verwijderd
stuur me eens een copie dan ga ik het voor je proberenDagg schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:56:
Heb je wel gelijk in alleen kun je er geen Autocad op draaien. En de s2x0 heeft een goede resolutie zodat zelf acad er op goed te doen is.
edit: aangezien Acad belangrijk voor mij is is dat van belang voor de keuze
Even een mailtje doen. Ze kunnen ze wel leveren.Serenity schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:49:
[...]
Daar staan geen MSI's bij? Je gaat trouwens toch maar voor een iBook aan je sig te zien?
Ja dat vind ik ookMe_dusa schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:36:
iBook goood! Als de intel iBooks komen neem ik er zeker 2!
Verwijderd
Hey Lexxx, ik zie dat je Pick-UP AT/BL/NL hebt voor 29 euro, ik heb een e-mail gestuurd naar Alb en die zeiden tegen mij dat EU pickup 69 euro kost, of is pickup AT/BL/NL anders en dus goedkoper?Lexxx schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:24:
[...]
Dit is de offerte die ze voor mij hebben opgesteld:
Linkje
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 16:29 ]
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 18:49 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 16:51 ]
7400 Wp op het dak
Verwijderd
gefeliciteerd~!theodouma schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:
het heeft even geduurd (winkels die proberen op te lichten en webshops met levertijden) maar ik heb nu ook een witte s260!
Mooi! Proficiat! Ik hoop dat je (net als ik) veel plezier hebt van je S260!theodouma schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:
het heeft even geduurd (winkels die proberen op te lichten en webshops met levertijden) maar ik heb nu ook een witte s260!
[ Voor 9% gewijzigd door The Stimp! op 15-11-2005 19:58 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 20:54 ]
door te zeggen dat ze een centrino 1.6 verkopen welke in werkelijkheid maar een celeron 1.3 is. Ik controleerde de doos ter plekke en merkte "hun foutje" op.The Stimp! schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:57:
[...]
Mooi! Proficiat! Ik hoop dat je (net als ik) veel plezier hebt van je S260!
Maar hebben ze je proberen op te lichten??![]()
7400 Wp op het dak
Leuke config voor een leuk prijsje!
[ Voor 13% gewijzigd door Niek.NET op 15-11-2005 22:39 ]
Dat is inderdaad een US layout, maar zoals Niek.NET al zei staat dat nog verkeerd op de offerteVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:52:
US intl keyboard, ( even een vraagje, een US keyboard layout is toch met een @ boven de 2 en een € onder de 5 key ? )
[ Voor 5% gewijzigd door Serenity op 16-11-2005 02:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat doen je dan met je laptop ? Als je geen games speelt zijn de grapischs ook niet super belangrijk toch? Daar zat ik ook aan te denken hoor, maar ik game toch op mijn desktop, deze is echt voor werk en school. Daarom heb ik er wel gelijk voor de toekomst 2GB geheugen in laten zetten en die hardeschijf met 16MB cache. Windos VISTA etc zal hier echt wel goed op draaien hoor. Het is trouwens denk ik wel mogelijk om een andere videokaart in tebouwen, je hebt namelijk een vrij mini PCI slot vrij, je zou dan bijvoorbeeld in je PCMIA slot je wlan en bluetooth kaart instoppen, ik durf het niet zeker te zeggen hoor, ook zou ik niet weten waar je die dingen zou moeten kopen. Maar ik weet zeker dat dit ding lang genoeg mee gaat, in ieder geval 4 jaar, wat voor mij nodig is, schrijf namelijk altijd deze dingen op 4 jaar af
Verwijderd
Nou dan mag jij mij zeggen waar, ze zeggen namelijk iets anders "volgens mij " ze zeggen dat er eens ATI RS480M + ATI SB400 ( 1 van die 2 is de onboard VGA ) deze is gelijk aan de X300, zo staat het ook in mijn offerte hoor.Serenity schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:23:
ALB adverteert met modellen waar een ATI Mobility Radeon X300 inzit, dus daar zullen ze ook vast wel een X800 in kunnen zetten
Hm.. is die ATI RS480M niet gewoon de chipset en zit er nog ergens een X300 vga chip? Of ís RS480M een X300? Weet het niet hoorVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:43:
[...]
Nou dan mag jij mij zeggen waar, ze zeggen namelijk iets anders "volgens mij " ze zeggen dat er eens ATI RS480M + ATI SB400 ( 1 van die 2 is de onboard VGA ) deze is gelijk aan de X300, zo staat het ook in mijn offerte hoor.
Verwijderd
Weet iemand al iets meer over deze zogenaamd nieuwe s270 versie ? Want deze lijkt mij inderdaad ook een schot in de roosVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:43:
Ik kreeg net een e-mail van CitoSoft, er is een nieuwe versie van de S270
Link: http://www.citosoft.com/i...53819ab005b9d11aafc462245
Dit is echt een schot in de roos denk ik, want wou eerst de S270 ( oudere model bestellen met 1gb geheugen en 100 gb schijf ) maar nu er ook een standaard model isheb hun alleen gemailt of hij ook in het wit te leveren is,
Verwijderd
Verwijderd
misschien even ontladen ? ( weet niet precies hoe dat gaat ) maar heb ooit zoiets gelezen bij telefoon batterijen. weet niet of het hier ook werkt, anders zou ik even bij een winkel waar je hem hebt gekocht uit laten lezen ofzo ? suc6 en hou ons op de hoogteVerbal_Kint schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:59:
Ok, trubbels met mijn nieuwe speeltje. De accu doet niks meer. Als ik de adapter eruit haal valt de laptop uit, en start ook niet meer op op de accu. Rare is dat de accu wel gewoon wordt uitgelezen (op 99%). Iemand een idee? Over een paar uurtjes ga ik dit verhaal ook een eigen topicje geven wschl.
Ohja, dat wilde ik ook nog vragen. Een half jaar is ideaal. Wat ik ervan begrijp zijn dode pixels er soms bij levering, maar daar let ALB wel op, en anders komen ze vrij snel wel tevoorschijn. Dus een half jaar is netjes. Beter dan bedrijven die 50 euro voor 1 dag pixelgarantie vragenVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:48:
oja over de pixelgarantie, die doe ik erbij voor 30 euro, dan krijg je een half jaar garantie, als je een dode pixel krijgt, krijg je een nieuw scherm.
Verwijderd
Verwijderd
Rechtermuisknop op taakbalk => Eigenschappen. In het venster 'Eigenschappen van Taakbalk en menu Start' tabblad Taakbalk kiezen en 'Taakbalk automatisch verbergen' uitvinken.Ik heb ook wel eens last van het bekende probleem met de taakbalk: onderin is de taakbalk verdwenen, maar wanneer je met de muis naar onder gaat schuift ie weer in beeld. Heel irritant! Misschien weet iemand daar de oplossing voor, voor wanneer het zich bij mij nog een keer voordoet. Laat het me please weten!
Ik weet ook niet hoe dat gaat als de batterij niks doet. De winkel zit in Duitsland (ALB) en aangezien de laptop mijn enige computer is.. Ga natuurlijk wel morgen mailen.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:49:
[...]
misschien even ontladen ? ( weet niet precies hoe dat gaat ) maar heb ooit zoiets gelezen bij telefoon batterijen. weet niet of het hier ook werkt, anders zou ik even bij een winkel waar je hem hebt gekocht uit laten lezen ofzo ? suc6 en hou ons op de hoogte
Verwijderd
Oh vreemd...MSI verkoopt toch niet alleen barebones ? Dat typenummer lijkt namelijk wel op de typenummers zoals msi die gebruikt voor de officiële s270 versies ? (T2011DL vs A2856DL, A2856DL en S2824D bron) Opvallend is ook dat de andere msi notebooks die citosoft verkoopt ook officiële msi typenummers hebben (in tegenstelling tot bij ALB natuurlijk). Verder ben ik het met je eens dat citosoft niet erg betrouwbaar lijkt; daarom was ik ook geïnteresseerd wanneer die, ogenschijnlijk, nieuwe versie eventueel in nederland uit zou komen.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:48:
Ik heb de antwoorden wel op jou vraag
De MSI notebooks zijn eigelijk zo samentestellen als jij zelf wilt, dat wilt dus zeggen dat het geen nieuwe serie is, maar dat het nieuwe specs heeft,
Je koopt zeg maar de body van de msi met een moederbord voor een intel of amd, daar bouw je de rest om heen, maar ik heb het niet meer zo op citosoft, omdat er veel fouten op hun website staan zoals de snelheid van de processor: MT 40 2,0 volgens hen, het is 2,2. Allemaal van die kleine dingen. Dus ik ga voor ALB, ga hem over een paar weken bestellen, heb hem zelf ook samengesteld, zoals je een aantal posts terug kan zien.
Kijk eens of er niets in de aansluiting zit van de accu, ik bedoel hier mee dat de pinnetjes van de accu en in de laptop niet bedekt zijn met "iets" Het kan namelijk dat er wat in is geraakt of bedenkt maar iets. En probeer eens te achterhalen of er spanning uit komt via een multimeter (mocht je zo handig zijn om dat te kunnen). En wat ook misschien wel helpt is de accu er hot uit te halen(als ie er vanaf draait) en er weer in te prikken. Maar dan moet ie natuurlijk niet direct uitvallen, dan heeft t geen nut!Verbal_Kint schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:29:
[...]
Ik weet ook niet hoe dat gaat als de batterij niks doet. De winkel zit in Duitsland (ALB) en aangezien de laptop mijn enige computer is.. Ga natuurlijk wel morgen mailen.
Me_dusa
7400 Wp op het dak
Verwijderd
Nee ze verkopen niet alleen barebones. ook complete laptops, maar ze kunnen gewoon ook alles samenstellen hoe je het zelf wilt, ik ga nu nog een keer ALB e-mail omdat ik het nu zeker weet hoe ik het wil hebben, met pixel garantie, 80- GB harddisk met 16 mb cache en 2GB intern geheugen etc, je zult de laatste offerte wel zien, ( zet hem wel ff online )Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:48:
[...]
Oh vreemd...MSI verkoopt toch niet alleen barebones ? Dat typenummer lijkt namelijk wel op de typenummers zoals msi die gebruikt voor de officiële s270 versies ? (T2011DL vs A2856DL, A2856DL en S2824D bron) Opvallend is ook dat de andere msi notebooks die citosoft verkoopt ook officiële msi typenummers hebben (in tegenstelling tot bij ALB natuurlijk). Verder ben ik het met je eens dat citosoft niet erg betrouwbaar lijkt; daarom was ik ook geïnteresseerd wanneer die, ogenschijnlijk, nieuwe versie eventueel in nederland uit zou komen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:38:
Ik ben niet volledig tevreden met de batterij-duur van de MSI-260; niet dramatisch, maar ik heb wel besloten een 8-cel batterij te kopen. Ik wil het liefst de zilver-kleurige. Heeft iemand hier goede ervaringen mee en waar is die gekocht? Bedankt!
quote: mMarkMocht je een 4400 mAh accu willen kopen, dan kun je die bij MSI bestellen (moet je even bellen): zij hebben ook zilverkleurige accu's! Bij Medion kun je telefonisch ook de zilverkleurige accu bestellen.
Me_dusa
Verwijderd
Verwijderd
Nu heb ik hem zelf nog niet, komende week ga ik hem bestellen, maar ik weet wel dat je COD2 er niet op kunt gaan spelen, dat weet ik haast wel zeker, want COD2 is een zwaar spel, ik denk dat je misschien net CS ofzoiets kan spelen, maar daarom neem ik deze laptop ook niet, ik neem hem vooral voor office en school etc.. en je huidige comp tja. ik ben ook benieuwd of hij dat wel zou kunnen trekken COD 2 he, NFS zal het wel doen, maar COD 2 is een ongeloofelijk zwaar spel !Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:13:
Ik twijfel nu al van begin september of ik mij een MSI 12.1" zou kopen. Maar wat mij het meeste weerhoud is de grafische kaart. Ik heb al gekeken voor andere alternatieven zoals de asus W3v en de Sony Vaio S5M maar de MSI trekt mij nog altijd het meest aan...
Ik vraag mij gewoon af hoe zou het volgende systeem zich vergelijken met mijn huidig?
Huidig:
AMD Barton 2500+
Abit NF7s rev2
160GB
2*256mb ram
Radeon 9700Pro
Acer Al533 (15" tft)
In de MSI zou ik het volgende willen
pentium m 1.73 (dus de 740 zeker?)
1GB ram (in 2* of in latje maakt mij niet echt uit)
80 of 100GB HD
Bluetooth
Dus hoe zouden die twee systemen zich vergelijken in spelletjes, bijvoorbeeld binnenkort NFS Most Wanted en onlangs Call Of Duty 2?
En het scherm, zou ik veel ruimte verliezen op mijn bureaublad? Ik denk het niet door de hogere resolutie?
Hopelijk kunnen jullie mij nog wat in de juiste richting helpen duwen...
Verwijderd
Ooh, dat valt nog reuze meemadebra schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:04:
Films afspelen van harde schijf op de S270 MT40 met 4400mah batterij kost ongeveer 30% per uur
(scherm helderheid staat niet op max
Verwijderd
Je weet dat de integrated graphics in de AMD versie een stuk beter zijn?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:13:
Ik twijfel nu al van begin september of ik mij een MSI 12.1" zou kopen. Maar wat mij het meeste weerhoud is de grafische kaart. Ik heb al gekeken voor andere alternatieven zoals de asus W3v en de Sony Vaio S5M maar de MSI trekt mij nog altijd het meest aan...
Ik vraag mij gewoon af hoe zou het volgende systeem zich vergelijken met mijn huidig?
Huidig:
AMD Barton 2500+
Abit NF7s rev2
160GB
2*256mb ram
Radeon 9700Pro
Acer Al533 (15" tft)
In de MSI zou ik het volgende willen
pentium m 1.73 (dus de 740 zeker?)
1GB ram (in 2* of in latje maakt mij niet echt uit)
80 of 100GB HD
Bluetooth
Dus hoe zouden die twee systemen zich vergelijken in spelletjes, bijvoorbeeld binnenkort NFS Most Wanted en onlangs Call Of Duty 2?
En het scherm, zou ik veel ruimte verliezen op mijn bureaublad? Ik denk het niet door de hogere resolutie?
Hopelijk kunnen jullie mij nog wat in de juiste richting helpen duwen...
Update: Laptop naar Die Heimat gestuurd. Keep you posted..Verbal_Kint schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:59:
Ok, trubbels met mijn nieuwe speeltje. De accu doet niks meer. Als ik de adapter eruit haal valt de laptop uit, en start ook niet meer op op de accu. Rare is dat de accu wel gewoon wordt uitgelezen (op 99%). Iemand een idee? Over een paar uurtjes ga ik dit verhaal ook een eigen topicje geven wschl.
[ Voor 26% gewijzigd door m_a_rnix op 22-11-2005 09:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nou daar zat ik dus ook wel aan te denken, maar dan komt er weer lawaai bij kijken, dat wil ik ook weer niet, de 16 MB leverd wel snelheid op natuurlijk. maar als het me echt tegen zou vallen die 5400 ten opzichte van 7200 dan kan ik hem ruilen, maar werk al een tijdje met mijn vaders laptop ( een HP ) met een 5400 toeren schijf en vind het niet tegenvallen hoor, zoveel merk ik er niet van. ( alleen met erg grote bestanden ja.Dagg schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:48:
Maakt 16MB dan echt zo veel uit ten opzichte van 8MB, zou een snellere HD niet beter zijn wat de snelheid betreft van wegschrijven, of zie ik nu iets over het hoofd?
Verwijderd
Nee zei installeren hem al, dus de garantie behoudt ik, alleen als ik eventueel een tobo koop in NL, maar daar zit ik over na tedenken ( heb namelijk al een oude laptop PIII met US keyboard en zo erg vindt ik dat nietVerbal_Kint schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:56:
De ALB-laptops zijn wel dichtgestickert, dus voor dat US tobo ga je wel je garantie kwijtraken..
Verwijderd
okeVerbal_Kint schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:48:
Dat bedoel ik. Na aankoop het toetsenbord vervangen gaat dus niet werken.
Verwijderd
Kijk dat hoor ik graag zulke goede verhalen,Verbal_Kint schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 18:21:
Mijn laptop heeft trouwens wel 'het nieuwe' design, de knoppen onder de touchpad zijn uitgesneden. Ook wordt de laptop geleverd met 1 ati stickertje en verder zonder logo's. Na het verwijderen van het stickertje heb je dus een helemaal cleane laptop. Toetsenbord vind ik prima overigens, maar dat zal ook wel persoonlijk zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Mag ik zo brutaal zijn om je te vragen waar je hem hebt besteld, ook ALB zeker ? ( goede service etc ? ) en zou ik mogen weten wat je voor jou config hebt betaald ?Verbal_Kint schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:05:
8 cellen ja. Nergens een MSI logo te bekennen. Als je een zwarte neemt lijkt het echt of je zo uit de special forces komt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq