Wat ik ervan begrepen heb doen de Duitse shops niet zo moeilijk over het verbouwen van de notebooks, en hebben ze daarom wat meer variatie in hun aanbod. Een paar met andere harde schijven, meer geheugen, etc. Daarnaast verkoopt Nutrius de standaard MSI uitvoeringen met zo mogelijk kleine aanpassingen en Nutrius versies gebaseerd op een barebone, en verder zonder MSI markings.
Ik kwam zonet nog een review van de S270 tegen op
HardwareZone uit juli. Volgensmij is deze nog niet voorbij gekomen in deze topics. Vrij uitgebreide review waar ze verder ingaan op de AMD processor in de S270 en de voor- en nadelen ten opzichte van de S260 met Intel. Hij wordt uiteindelijk vrij hoog aangeprezen, al zijn ze niet overwegend positief over de prestaties van de Turion.
Ik zit zelf nogsteeds te twijfelen tussen de S260 en de S270. In principe zal ik er nooit op gaan gamen, en geef ik de voorkeur aan zo veel mogelijk accutijd. Aangezien de review van hardwarezone wederom bevestigd dat de Turion simpelweg meer energie verbruikt, ga ik toch weer richting de S260 met een zuinigere Intel.
Wat betreft de specificaties van de Nederlandse notebooks. Ze komen dus met een 4200RPM schijf en 2x256MB geheugen. Ik verwacht sowieso niet snel naar 1024MB over te hoeven stappen, dus dat beide slots vol zitten vind ik verder niet zo'n probleem. Die 4200 toeren twijfel ik nog over... Of is deze snelheid voor normaal (office/internet/foto/etc) gebruik niet zo storend? Was er niet een bedrijf in Nederland die er een 5400 toeren schijf in kon zetten? En wat zijn de ervaringen met deze laptop met een 5400RPM schijf mbt de geluidsproductie?
@Me_dusa, je had
hier een aantal foto's geplaatst van de iCurve, helaas staan die er niet meer. Zou je ze nog eens online kunnen zetten?