Misschien was ik wat te voorbarig en waren ze afwezig tijdens de feestdagen....inmiddels reactie terug gehad voor meer feedback. In het ergste geval kan ik het apparaat terug sturen...vraag is nog op wiens kosten(?). Afgelopen dagen nog zitten kijken naar de instellingen. Sowieso weet ik zeker dat de firmware niet stabiel is als je de standaard settings wijzigt. Ik heb nightservice aan staan om de WLAN uit te zetten tijdens bepaalde tijden. Inmiddels is het nu even na 20:00...en ik denk dat ik nog geen uitval heb gehad...of het moet tijdens etenstijd zijn geweest. Ik denk dat mijn probleem werd veroorzaakt omdat ik Netherlands had gekozen in de Telephony/Region settings....staat nu op Other Country...en de utorrent lijkt ook beter te gaan lopen en nog geen uitval zoals ik zei. Zal het een paar dagen uitproberen met deze setting. (fingers crossed!OrakelJos schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:21:
[...]
Heb nog nooit last gehad van dit soort problemen. Voor je informatie: AVM staat juist bekend om hun goede service. Een kennis van mij had een probleem met een 7050. Hij krijgt een nieuwe 7050 vanuit Duitsland toegestuurd en hoeft zijn oude pas terug te sturen wanneer hij de nieuwe 7050 heeft ontvangen. Over service gesproken
Update:
20:15 ...Arghhh!!!...weer uitval...damn!...wil langzamerhand helemaal geen Fritz meer...potverrr...had ik maar een Draytek/Asus gekocht.
[ Voor 4% gewijzigd door LaptopRookie op 05-01-2007 20:23 ]