Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk zelf maar effe hier is de link voor de bcd3000 driver http://www.qualitydj.co.uk/PDownload/BCD3000_WIN.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ_
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

EZ_

[b][message=28327385,noline]. . .
- Hoe zit het met eventuele uitbreidingen later. Wat als ik er een draaitafel (vinyl of cd) op wilt aansluiten, gaat dat dan ook nog, of moet ik dan een complete andere setup gaan opstellen?
Door de voorversterker die er in zit kunde wel 2 draaitafels aansluiten of 1 draaitafel en 1 CD-speler, 2 CD-spelers gaat niet (toch niet als ge deftig geluid wilt)

Door zo'n switchke vanachter kunde 1 van de 2 ingangen op line-in i.p.v. phono zetten, waardoor hij niet meer versterkt zal worden (i.g.v. een CD-speler dus), de andere ingang staat zoiezo op phono (draaitafel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb van het weekend ook de BCD2000 aangeschaft. Met B-DJ werkt alles perfect, alleen mis ik daar een voor mij belangrijke feature, namelijk een search functie voor je mp3's. Traktor heeft dit wel, maar krijg ik niet goed werkend. Ik heb netjes de handleiding gevolgd, maar ik kan die Midi opties niet vinden m.b.t. die poorten. Er staat alleen BCD2000 en geen andere opties. Zal vandaag als ik thuis ben wel even kijken.

Traktor herkend nu wel mijn BCD2000, alleen bijvoorbeeld de Mid EQ doet het niet. En ik moet de play knop ingedrukt houden, anders speelt hij niet. Waarschijnlijk heeft dat te maken met de midi functies die ik mis.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 03:49:
ik heb deze skins voor virtual dj 4.2 in de aanbieding:
DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
geef msn maar stuur ik ze door
ben zelf op zoek naar bcd mapper versie 2 iemand?
Misschien een beetje laat, maar zou je mij deze ook kunnen toesturen? .....

Thanks!

laat maar, heb ze al :)

[ Voor 5% gewijzigd door HellBeast op 02-07-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Dit werkt niet, hij installeerd ze niet omdat ie geen BCD3000 kan vinden... Dit kun je ook niet forceren, we moeten iemand vinden die een bcd3000 heeft, de drivers installeerd en vervolgens de .sys en applicatie voor ons rar'd (of iets dergelijks, ben geen expert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij doet vaag nu. Ik kreeg Traktor 3 LE erbij, maar dit is zon budget editie waar je niet echt iets mee kan. Daarom heb ik Traktor 3 geinstalleerd, alleen hierbij doen de leds op de bcd3000 het niet. Bij de light werken ze wel, maar bij de full ineens niet meer.

Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Is het niet mogelijk om het pitchbereik aan te passen en de trappen waarin hij pitcht ?
Dus niet bv van 3,4% gelijk naar 5,1% maar van 3,4% naar 3,6% 3,8% enz

Ook wil ik graag het bereik van de bass/midden/treble kunnen aanpassen.. dit is me nu veel te hoog..

Hebben trouwens anders mensen er ook last van dat als je in VDJ de bass van deck A wegdraait de pitch ineens inzakt of erbij komt .. best lastig met draaien :S

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het allemaal geen zin heeft hoor als dit inderdaad een betere driver zou zijn voor de bcd2000 zouden ze hem ook wel geschikt maken voor de bcd2000,Ik ben eigenlijk wel gewoon tevreden hoe het allemaal werkt behalve dan me bass/pitch probleem maar dit is een hardware bug,
mijn conclusie is dat het een lekkere controller is die het beste werkt met een desktop en als je er nou echt mee wil gaan draaien her en der dan neem je gewoon je desktop en flatscreen mee dit is van formaat niet feel groter dan een laptop
DoubleJ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:38:
[...]

Dit werkt niet, hij installeerd ze niet omdat ie geen BCD3000 kan vinden... Dit kun je ook niet forceren, we moeten iemand vinden die een bcd3000 heeft, de drivers installeerd en vervolgens de .sys en applicatie voor ons rar'd (of iets dergelijks, ben geen expert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Een vraagje wat betreft V-DJ. Kun je op de een of andere manier de bend +/- aanpassen in gevoeligheid? Bij B-DJ is hij veel minder gevoelig en dat vind ik veel prettiger werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Weet er trouwens tevens iemand of een een soort van Flipping Double (zoals in V-DJ) als VST effect verkrijgbaar is? En zo ja welke?
Want met DJ Decks werkt ie eigenlijk nog redelijk goed, alleen ik mis heeeel erg het Flipping Double effect O-)

Heeft er trouwens iemand een 2.0 mapper voor V-DJ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Wat doet die flipping double dan? Is misschien interessant voor een volgende versie van djDecks dan.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ_
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

EZ_

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:35:
. . .
als je er nou echt mee wil gaan draaien her en der dan neem je gewoon je desktop en flatscreen mee dit is van formaat niet feel groter dan een laptop
Is toch wel een groot verschil e, + dan nog het keyboard en de muis, zonder keyboard zal hij wrs niet eens opstarten, en zonder muis gaat alles een stuk moeilijker (bv. als je de BCD2k terug wilt aanzetten als remote controller in Virtual DJ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Adion schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:44:
Wat doet die flipping double dan? Is misschien interessant voor een volgende versie van djDecks dan.
Uh ja lastig uit te leggen, tis een beetje een repeat effect. Word vaak gebruikt in house-sets. En ik zoek het eigenlijk als VST.

Ben trouwens eindelijk van mn vastlopers af.. Heb gewoon voor de gein eens een ander pakket geprobeerd. _/-\o_ Deckadance _/-\o_ werkt echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Flipping double, is dat niet net zoiets als de beatsmasher in Traktor? dat je live 4/4 1/4 1/8 etc.. maat repeat? In traktor zit daar ook nog een mooi 'gate' functie bij, en 'rotate' daarmee scroll je de sample iets verder in de track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
misschien Glitch VST eens proberen? zit ook een repeat effect bij

t is misschien wel wat extremer dan jij bedoelt

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15

Aapje

Opel-beun
Zojuist de BCD2000 geinstalleerd op Vista (32bits).
Werkt allemaal als een trein \o/ :)

Ik ga zo even weer wat andere programma's uitproberen dan dat B-DJ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Bestaat er geen tooltje om 32 bit drivers naar 64bit om te zetten? :P Dan kan ik tenminste weer fatsoenlijk mixen. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Krizzie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:01:
Bestaat er geen tooltje om 32 bit drivers naar 64bit om te zetten? :P Dan kan ik tenminste weer fatsoenlijk mixen. :P
Wat doet deze vraag nou weer in de BCD-thread? Zeker een vraag naar de bekende weg? ;)

Hebben jullie de inkoopactie al gezien? Ik doe niet mee, hoor, maar wellicht is het goedkoop en interessant voor jullie.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
iemand al berichten gelezen dat de midi implementatie en de drivers van de BCD3000 een beter zijn uitgewerkt dan bij de BCD2000?

Als die dingen beter op orde zijn dan bij de 2000 (betere betrouwbaarheid), dan doe ik wellicht aan die IA mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Room42 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:45:
[...]

Wat doet deze vraag nou weer in de BCD-thread? Zeker een vraag naar de bekende weg? ;)

Hebben jullie de inkoopactie al gezien? Ik doe niet mee, hoor, maar wellicht is het goedkoop en interessant voor jullie.
Dat de bcd wel werkt ondeer 32bit Vista maar niet onder 64bit..

Ik moet nu op de laptop mixen waar ik met een omweg alsnog op de pc uit kom (muziek staat op de pc). Op de pc mixen is dus fijner. :)

Mja, ik denk niet dat er 64bit drivers zullen komen. ;(

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Ik heb mij een dynamische microfoon gekocht maar krijg hem niet werkend met BCD2000 en Virtual Dj 4.2 Ik gebruik de mapper (v1.1). Werkt de mic met 1.2 wel of totaal niet in deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Hmm en ook weer kuren in Deckadance.. ook hier hangt mn notebook (t42) al na enige tijd de hele BCD200 op. Heb laatst ook een losse PCMCIA USB 2.0 kaart geprobeert. Hier blijft de BCD wel werken alleen de audio stopt na enkel seconden op alle mogelijke uitgangen (BCD200/ASIO zelfs de interne geluidskaart) .. Ik zie het donker in om mn BCD aan het werken te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricost schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:28:
[...]

Uh ja lastig uit te leggen, tis een beetje een repeat effect. Word vaak gebruikt in house-sets. En ik zoek het eigenlijk als VST.

Ben trouwens eindelijk van mn vastlopers af.. Heb gewoon voor de gein eens een ander pakket geprobeerd. _/-\o_ Deckadance _/-\o_ werkt echt geweldig!
Hoe heb je deckadance aan de praat gekregen? want ik zoek me suf op de instellingen maar ik krijg maar geen geluid uit de bcd. :'( Kan je misschien een screen posten van de instellingen? :+

EDIT: Laat maar, heb het gevonden. Maar ik vind deckadance toch zo fijn niet werken als virtualDj

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
Ik heb misschien iets gevonden waar iedereen waarschijnlijk wel iets aan heeft. Ik heb afgelopen zaterdag gedraaid en kwam ben er achter gekomen dat als je de bcd2000 aansluit op dezelfde contactdoos met vele andere apparaten, hij zichzelf ophangt. Telkens als ik mijn lichten wilden aanzetten sprong de bcd2000 op tilt en viel de muziek weg. Ik heb toen mijn lampen op een andere groep aangesloten en het probleem was verholpen! De mixer is dus zeer gevoelig voor (kleine) spanningswisselingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

renevdeertwegh schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:38:
Ik heb misschien iets gevonden waar iedereen waarschijnlijk wel iets aan heeft. Ik heb afgelopen zaterdag gedraaid en kwam ben er achter gekomen dat als je de bcd2000 aansluit op dezelfde contactdoos met vele andere apparaten, hij zichzelf ophangt. Telkens als ik mijn lichten wilden aanzetten sprong de bcd2000 op tilt en viel de muziek weg. Ik heb toen mijn lampen op een andere groep aangesloten en het probleem was verholpen! De mixer is dus zeer gevoelig voor (kleine) spanningswisselingen!
Goeie tip! Hier hebben een hoop mensen zeker wat aan! _/-\o_

Zelf gebruik ik nu ook Virtual DJ en het bevalt aardig. Ik had het liefst gewoon B-DJ blijven gebruiken, maar die heeft geen search database functie voor mp3's. Wat ik overigens best vreemd vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op maandag 09 juli 2007 @ 23:18:
[...]

Goeie tip! Hier hebben een hoop mensen zeker wat aan! _/-\o_

Zelf gebruik ik nu ook Virtual DJ en het bevalt aardig. Ik had het liefst gewoon B-DJ blijven gebruiken, maar die heeft geen search database functie voor mp3's. Wat ik overigens best vreemd vind.
Je ziet ergens press space staan, daar kan je gewoon in zoeken hoor in B-DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ook een foto van de voledige layout van de bcd-2000? zegmaar ware grote of liever nog groter. zodat ik goed de knopjes en alles eventjes kan bestuderen ^^

ook vind ik de sync functie met virtual dj erg handig. zit die knop ook gewoon op de BCD-2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:37:
heeft er iemand ook een foto van de voledige layout van de bcd-2000? zegmaar ware grote of liever nog groter. zodat ik goed de knopjes en alles eventjes kan bestuderen ^^

ook vind ik de sync functie met virtual dj erg handig. zit die knop ook gewoon op de BCD-2000?
http://media.zzounds.com/...dc2b5dead1c849eec5f50.jpg

Lijkt me groot genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:37:

Ken jij Google Image Search nog niet ofzo? Zoals je ziet heb ik gekozen voor "Large images". ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 16:01
Ik gebruik al een tijdje 2.1 midi mapper een of andere manier wilt het nog niet goed werken. Je kan als het goed is met je jogging wheel browsen en effecten browsen maar dat wilt het niet lukken. Het kan best dat mijn drivers niet up-to-dat zijn omdat ik vista gebruik. USB driver en ASIO driver willen niet update naar 1.1.1.0. Maar verder rest doen alle knoppen goed en lampjes branden ook allemaal.

Als iemand interesse heeft voor die mapper mail mij maar che _ shum @ hotmail . com

Weet iemand hoe je cue knop kan verandereb naar hot cue 1? Ik heb het geprobeert bij settings --> keyboard shortcut maar daar reageert hij niet op mijn BCD 2000 cue knop als ik er op druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je hem dan ook stuurt dan kunnen we ook eens kijken hoe of wat en waarschijnlijk is de kans dan ook groter dat iemand je kan helpen
Sky2k schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:13:
Ik gebruik al een tijdje 2.1 midi mapper een of andere manier wilt het nog niet goed werken. Je kan als het goed is met je jogging wheel browsen en effecten browsen maar dat wilt het niet lukken. Het kan best dat mijn drivers niet up-to-dat zijn omdat ik vista gebruik. USB driver en ASIO driver willen niet update naar 1.1.1.0. Maar verder rest doen alle knoppen goed en lampjes branden ook allemaal.

Als iemand interesse heeft voor die mapper mail mij maar che _ shum @ hotmail . com

Weet iemand hoe je cue knop kan verandereb naar hot cue 1? Ik heb het geprobeert bij settings --> keyboard shortcut maar daar reageert hij niet op mijn BCD 2000 cue knop als ik er op druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt de bcd-2000 ook als versterker? dus dat ik hem aansluit op mijn pc en dat in mijn speakers er direct op aansluit? En als ik niet mix. gewoon geluid via mijn bcd-2000 laat gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
Je kan het proberen en mocht het werken dan zal hij niet veel vermogen hebben.
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:17:
werkt de bcd-2000 ook als versterker? dus dat ik hem aansluit op mijn pc en dat in mijn speakers er direct op aansluit? En als ik niet mix. gewoon geluid via mijn bcd-2000 laat gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verkocht..

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
graag!
b.bouquet@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn net nieuwe BCD3000 geeft nu al geen USB signaal meer af. Heeft wel gewerkt. Op ander pc werkt het ook niet. Andere USB kabel had geen effect. Alleen als ik hard druk aan de kant van de BCD dan herkent windows eventjes een nieuw malfunctioned USB device. Zodra ik stop met drukken is het weer weg ook. Apparaat kan dus weer terug naar leverancier. Ben benieuwd of meer mensen hier tegen aan gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:17:
werkt de bcd-2000 ook als versterker?
Net zo min als je geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen, maar op internet kwam ik deze website tegen:
http://garrapeta.kwikphp.com/MIDIrules/

Die laat zien hoe je met ongeveer dezelfde software als genoemd in de startpost de BCD2000 aan de gang krijgt in traktor 3, met een externe mixer! (Er is ook een demo filmpje aanwezig op de website).
Je kan een setup met een externe mixer realiseren door een andere (externe) geluidskaart te gebruiken of deck 1 te routen naar de master output en deck 2 naar de headphone output.

Ik vond het een erg interessante oplossing en omdat ik geheel over wil op MP3 en me overige CD's ook wil digitaliseren leek het me wel een goede tussen oplossing totdat Denon met iets fatsoenlijkers uit kwam dan de HD2500. (Een S3500 met MSD support ofzow).

Nu zit ik zelf echter te denken om een BCD3000 ipv een BCD2000 te kopen omdat deze wat bugfixes zou hebben, iets nieuwere hardware met USB 2 ipv USB 1.0 werking en ook soepelere jog wheels.

Nu is het echter wel zo dat de BCD2000 niet standaard werkte met Traktor 3 en de BCD3000 wel.
Ik heb dus eigenlijk een paar vraagjes aan BCD3000 bezitters en dat is of zij het voor elkaar krijgen om de FULL version van Traktor 3 te gebruiken ipv de meegeleverde LE versie?
En of het mogelijk is om in Traktor 3 knoppen 'native' andere functies te geven?
(Dus bijv. de faders van de kanalen ook laten pitchen zonder de MIDI Yoke software etc)?
En als laatste, hoe zit het met de sampling rates en latency van de BCD3000... kan de sampling rate moeiteloos op 96000 Hz en zo ja met welke latency blijft dat goed werken? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Da_maniaC op 26-07-2007 12:33 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Iemand? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Dat filmpje is wel tof. Ineens veel meer mogelijkheden. :) Misschien ergens op marktplaats zo'n extern device op de kop tikken?

[ Voor 32% gewijzigd door EVILSalami op 28-07-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Mensen die graag de bcd op een laptop willen gebruiken zullen het misschien fijn vinden dat het met Vista een stuk stabieler is. Ik heb nu al een aantal mixjes gemaakt van minstens een uur (sommige ook opgenomen) en hij is geen een keer uitgevallen of vast gelopen. :)

Aangezien mijn desktop alle muziek bevat en ik de bcd daar niet op kan gebruiken ivm met afwezigheid van 64bit drivers, moet ik dus via de wifi van de laptop de muziek streamen. Ook dit gaat zonder problemen.

Ik gebruik de drivers van de cd en Virtual DJ 4.1 met de bcd mapper. Verder heb ik niks uitgezet of veranderd aan de laptop instellingen.

Ik weet niet of ik mazzel heb of dat het daadwerkelijk stabiel is, maar het is iig te proberen. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Heb je de 2000 of de 3000? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

2000. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Wat is die BCD mapper dan precies? Is dat bijgeleverde software of bedoel je Midi Rules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Dat filetje wat hier ergens gepost staat. Die je moet importeren in VDJ. :) (nouja hoeft niet, aangezien VDJ de BCD2000 zelf ook ondersteunt)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal,

ik heb nu sinds gister de Behringer BCD2000. Nu zit ik met wat kleine probeempjes die zijn als volgt

als ik de standaardsoftware gebruik wie ik meegeleverd krijg de B-DJ dan stoort elk nummer in het begin dan moet ik een stuk scrollen in het nummer en dan is het voorbij. weet iemand wat dit is?

en verder vind ik traktor een geweldig fijn programma. nu heb ik de behringer wel aan de praat binnen traktor maar t werkt nog niet helemaal zoals ik het wil / hoort volgens mij. als ik op play druk dan gaat hij gelijk over op pause. dus ik moet de play knop in gedrukt houden om geluid te blijven houden dit hoort toch niet lijkt mij?

en dan het volgende probleem binnen traktor is bij mij ik heb niet twee uitgangen als het goed is zou je een master en een cue (phone) uitgang moeten hebben toch? en dat is bij mij niet zo. werkt dit niet onder traktor of?? want ik zie tenminste niet dat er verder mensen zijn die er iets over vragen

ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Ik heb gister op mn T42 notebook Vista Lite geinstalleerd en na eerste install direct de BCD met bijgeleverde CD-ROM geinstalleerd.
Toen Virtual DJ geinstalleerd, en ik moet zeggen het werkte perfect !
Ben alleen benieuwd als ik de rest van mn software geinstalleerd heb of ie het dan nog doet, maar vooralsnog Vista FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmio
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien een beetje laat nog, maar heeft iemand nog die skin van DN-S3500 suggestion? Die zou ik erg graag willen hebben!! Ook wel die bcd2000 en de 1210 skin, zou top zijn!

timhuijbers [at] hotmail . com
DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Nu online

Stoney3K

Flatsehats!

Ik blijf voorlopig even bij mijn DJ Console MK2. Ook nu Behringer de BCD3k uitgebracht heeft. Waarom?

* BCD3k heeft voor dezelfde prijs misschien wel meer stuurmogelijkheden, maar ik mis nog steeds de 4.1 geluidskaart zoals die op de MK2 te vinden is (okee, je kan wel puzzelen met main/phones uit, maar voor permanente installatie is dat onhandig)

* Issues met Vista, Hercules biedt op het moment al volle support voor Vista 32-bit.
* Ik ben een VirtualDJ-draaier, en de Hercules is van de grond af gebouwd op VDJ.

Wanneer zou ik gegarandeerd voor een BCD gaan? Misschien dat ze de volgende issues in een BCD4000 of BCD3500/4500 kunnen bouwen:

* 19" rackmount!
* Twee stereo uitgangen aan de achterkant, of misschien zelfs twee digitale (coaxiaal of optisch, misschien zelfs AES), zodat ze zelfs in kunnen stappen in de kleinschalige broadcast-markt.
* 1394 aansluiting voor lagere audio latency.

Wat ik graag als features wil zien:
* 7-segments displays met resterende tijd en eventueel BPM.
* Dubbele jog-wheels (Denon style) met de buitenring voor track up/down
* De interne mixer eruit.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 02:03:
Ik blijf voorlopig even bij mijn DJ Console MK2. Ook nu Behringer de BCD3k uitgebracht heeft. Waarom?

* BCD3k heeft voor dezelfde prijs misschien wel meer stuurmogelijkheden, maar ik mis nog steeds de 4.1 geluidskaart zoals die op de MK2 te vinden is (okee, je kan wel puzzelen met main/phones uit, maar voor permanente installatie is dat onhandig)

* Issues met Vista, Hercules biedt op het moment al volle support voor Vista 32-bit.
* Ik ben een VirtualDJ-draaier, en de Hercules is van de grond af gebouwd op VDJ.

Wanneer zou ik gegarandeerd voor een BCD gaan? Misschien dat ze de volgende issues in een BCD4000 of BCD3500/4500 kunnen bouwen:

* 19" rackmount!
* Twee stereo uitgangen aan de achterkant, of misschien zelfs twee digitale (coaxiaal of optisch, misschien zelfs AES), zodat ze zelfs in kunnen stappen in de kleinschalige broadcast-markt.
* 1394 aansluiting voor lagere audio latency.

Wat ik graag als features wil zien:
* 7-segments displays met resterende tijd en eventueel BPM.
* Dubbele jog-wheels (Denon style) met de buitenring voor track up/down
* De interne mixer eruit.
-De koptelefoon en main output zijn duidelijk en zeer goed bruikbaar bij vaste dj opstelling
-Ik zelf heb geen problemen met mijn bcd in vista en ga er van uit dat er binnen niet al te lange tijd drivers voor vista beschikbaar zijn
-Virtual dj heeft perfect werkende ondersteuning voor de bcd
-19" ben ik het mee eens
-2 stereo uitgangen is wat mij betreft overbodig en vindt je het echt noodzakelijk dan heb je daar mooie snoertjes voor
- audio latency van bcd staat zijn mannetje wel tegen veel van de duurdere geluidskaarten
-En wat betreft je features die je wil zien zou ik als ik jou was toch naar een wat andere prijsklasse gaan kijken ik zelf gebruik altijd de interne mixer in heb er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Weet iemand of het mogelijk is met de BCD de range aan te passen in VDJ?

Met de range bedoel ik het bereik van de bass/midden/hoge tonen.
Ik ben een normaal mengpaneel gewend waar die range niet zo groot is.
Idem voor de pitch, dit bereik hoeft voor mij maar + en - 10% te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pitch kun je aanpassen in VDJ dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:03:
[...]

-De koptelefoon en main output zijn duidelijk en zeer goed bruikbaar bij vaste dj opstelling
-Ik zelf heb geen problemen met mijn bcd in vista en ga er van uit dat er binnen niet al te lange tijd drivers voor vista beschikbaar zijn
-19" ben ik het mee eens
-2 stereo uitgangen is wat mij betreft overbodig en vindt je het echt noodzakelijk dan heb je daar mooie snoertjes voor
- audio latency van bcd staat zijn mannetje wel tegen veel van de duurdere geluidskaarten
-En wat betreft je features die je wil zien zou ik als ik jou was toch naar een wat andere prijsklasse gaan kijken ik zelf gebruik altijd de interne mixer in heb er geen problemen mee.
^^ Met hem.

Mains + Phone out lijkt me geen probleem en Behringer is zelf groot geworden met digitale apparaten waaronder sound units dus het leuke is inderdaad dat deze console kwa latency gewoon zijn mannetje staat ten opzichte van anderen.
19 inch rack en 2 aparte outputs zou leuk zijn, maar Behringer mikt op een ander publiek he.
(De compacte en beginnende DJ, die thuis mixed).
Het is en blijft gewoon een MIDI controller dus net zoals in het filmpje op de website die ik eerder heb gepost, kun je gewoon de knoppen een andere functie geven.
ricost schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:12:
Weet iemand of het mogelijk is met de BCD de range aan te passen in VDJ?

Met de range bedoel ik het bereik van de bass/midden/hoge tonen.
Ik ben een normaal mengpaneel gewend waar die range niet zo groot is.
Idem voor de pitch, dit bereik hoeft voor mij maar + en - 10% te zijn..
Ik weet niet of dit gaat, maar bij mijn 'gewone' mixer kan ik met de toonregeling ook gewoon bass, mid, of hoog killen omdat deze zo diep wegfiltert.
Er is dus mee te leven en zeker ook mee te mixen. :P

[ Voor 60% gewijzigd door Da_maniaC op 04-08-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sky2k schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:26:
Voeg maar toe :D Kan niet wachten op BCD2000 Skin :D

che _ shum @ hotmail . com
":Dag beste mensen ik heb zojust via limewire virtual dj pro gedownload.en ik wil graag die skins vanje hebben mijn msn is hederik.beuks@hotmail.com graag sturen alvat bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Nu online

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:03:
[...]

VDJ heeft toch op MIDI-niveau ondersteuning voor de BCD3K (net als Traktor?). Bij mij krijg ik de LED's op mijn Hercules niet aan de gang als ik hem via MIDI aan ga sturen.
-19" ben ik het mee eens
Het probleem is dat de interne mixer vaak in software draait, en je dus nog eens een tik van je CPU kwijt bent. Ik draai altijd met de combinatie MK2 en een Behringer VMX300, het fijne aan de externe VMX300 vind ik dat je VCA-faders hebt.

Je hebt gelijk, het is nou eenmaal geen DAC3. Maar ik zou graag een controller in 19"/2U in deze prijsklasse zien die misschien niet alle features van een DAC3 heeft, immers, het display vind ik op sommige punten wat overbodig sinds je toch een TFT voor je neus hebt, maar vooral drive-in DJ's draaien met een 19" rackmixer zoals de VMX1000 of Dateq Apollo (om maar even twee uitersten te noemen) en willen ook graag hun controller in kunnen bouwen. 10" zou ook een goed formaat zijn omdat ook daar goeie flightcases voor op de markt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Stoney3K schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 19:35:
Het probleem is dat de interne mixer vaak in software draait, en je dus nog eens een tik van je CPU kwijt bent. Ik draai altijd met de combinatie MK2 en een Behringer VMX300, het fijne aan de externe VMX300 vind ik dat je VCA-faders hebt.
Ik kan je wel zeggen dat voor het verschil in CPU verbruik je het alvast niet moet laten.
Volume/mixen en zelfs equalizer verbruiken nauwelijks iets in vergelijking met het decoderen/resamplen/user interface.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Nu online

Stoney3K

Flatsehats!

Adion schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:34:
[...]

Ik kan je wel zeggen dat voor het verschil in CPU verbruik je het alvast niet moet laten.
Volume/mixen en zelfs equalizer verbruiken nauwelijks iets in vergelijking met het decoderen/resamplen/user interface.
Ik merkte het wel op mijn Hercules met de interne mixer t.o.v. een buitenboord-mengtafel. Als ik de interne mixer gebruik heb ik nogal eens last van audio dropouts, wat ik met mijn VMX niet heb.

Qua controller is de BCD een topding, je kunt hem natuurlijk ook altijd combineren met een high-end 1394 geluidskaart op ASIO, en alleen het 'knoppendoos' gedeelte gebruiken. Samen met de andere doosjes van de BCD serie is ie ook erg leuk voor bv. Ableton Live. Als ze alleen nog een 19" rackmount zouden fixen, dan ren ik naar de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij kan helpen om de BCD werkende te krijgen met BPM Studio 4.9

Help please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:26
Hmmm, typisch weer iets voor mij... zit weken te twijfelen, dus ik vanmiddag stoute schoenen aangetrokken en naar Peter Verspuy in Rotterdam gegaan om de BCD-3000 in levende lijve te zien. Ding was niet uitgestalt, dus ik naar Feedback. Ja hoor, stond uitgepakt, beetje gekeken naar de build qualitity die in orde leek. Toch weer gaan twijfelen, en niet gekocht.

Vervolgens thuis gekomen, en dan toch erachter komen dat ik 'm graag zou willen! Maarrrrr.... inmiddels 17u geweest, feedback is alleen de eerste zondag v/d maand open, de rest altijd zondag dicht.
Naja, dan maandag maar.... NOT! Alle muziekwinkels in de buurt van Rotterdam OOK maandag dicht! Moet ik nou tot dinsdag wachten?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

BaSsDruM schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:04:
Hmmm, typisch weer iets voor mij... zit weken te twijfelen, dus ik vanmiddag stoute schoenen aangetrokken en naar Peter Verspuy in Rotterdam gegaan om de BCD-3000 in levende lijve te zien. Ding was niet uitgestalt, dus ik naar Feedback. Ja hoor, stond uitgepakt, beetje gekeken naar de build qualitity die in orde leek. Toch weer gaan twijfelen, en niet gekocht.

Vervolgens thuis gekomen, en dan toch erachter komen dat ik 'm graag zou willen! Maarrrrr.... inmiddels 17u geweest, feedback is alleen de eerste zondag v/d maand open, de rest altijd zondag dicht.
Naja, dan maandag maar.... NOT! Alle muziekwinkels in de buurt van Rotterdam OOK maandag dicht! Moet ik nou tot dinsdag wachten?! :(
Je rijd helemaal van Rotterdam (Verspuy) naar Eindhoven (Feedback) ?

Leuk dagje geweest. :P

Zit er zelf aan te denken om hem volgende maand ofzow te kopen.
Ben benieuwd aangezien hij voortaan werkt met Traktor 3 LE, wat hij met de Full version van Traktor 3 gaat doen. (Of ik midi maps zo over kan zetten enzo).

[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 19-08-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Feedback zit ook in Rotterdam he :P Sterker nog, hij zat eerst alleen in Rotterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

BaSsDruM schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:26:
Feedback zit ook in Rotterdam he :P Sterker nog, hij zat eerst alleen in Rotterdam!
Dat vermoeden had ik al. Vond het al zo vreemd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
hehe had je beter naar Nijmegen kunnen rijden, naar Spincity :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
brtk schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:36:
hehe had je beter naar Nijmegen kunnen rijden, naar Spincity :)
want?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen HELP me aub!
Sinds vorige week heb ik een BCD-3000 met Traktor LE, maar ik wil zo graag VDJ werkend krijgen én dat lukt me echt niet. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet echt handig ben met al die mappings gedoe en handmatige instellingen.
Deze en andere forums heb ik al tig x gelezen, maar ik kom er gewoon niet uit.

Bestaat er ergens een simpele beschrijving (met plaatjes) hoe en welke instellingen ik moet verrichten om VDJ met de BCD-3000 werkend te krijgen?

Durft iemand een poging te wagen om mij te helpen,.. en helemaal makkelijk is het als ik je op mijn kosten kan bellen met LIVE uitleg hoe ik alles moet doen.

Wordt er helemaal sjag van... zit al een volle week te rotzooien en niks werkt.

Groet,
Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Op de forums van virtual DJ kun je als het goed is kant en klaar een mapping set downloaden voor de Behringer controller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:25:
Op de forums van virtual DJ kun je als het goed is kant en klaar een mapping set downloaden voor de Behringer controller. ;)
Helaas,.. ook daar heb ik me aangemeld, maar aangezien ik geen "Pro User' ben kan ik dat bestandje niet downloaden. Erg krom, want een pro-user ben je zodra je een legale versie van VDJ heb gekocht.
Echt vreemd, want het lijkt me niet meer dan logisch dat ik een product eerst wil testen vóórdat ik het aanschaf.

Verwijderd

Hoi ik lees net het bericht op dit forum over de Skin van de BCD 2000 voor Virtual DJ. Ik heb net een een BCD 3000 gekocht en wil heel graag overstappen op virtual dj omdat dit mij al bekent is. Kun je mij de Skins toesturen die je hiervoor heb?? Mijn email adres is : brayn@goowy.com

Ik heb helaas de mappers niet voor je, misschien heb ik die ook wel nodig als ik de bcd 3000 draaiende wil krijgen met virtual dj.

Alvast en ik hoop niet dat ik te laat ben!! Groetjes

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:48:
Hoi ik lees net het bericht op dit forum over de Skin van de BCD 2000 voor Virtual DJ. Ik heb net een een BCD 3000 gekocht en wil heel graag overstappen op virtual dj omdat dit mij al bekent is. Kun je mij de Skins toesturen die je hiervoor heb?? Mijn email adres is : brayn@goowy.com

Ik heb helaas de mappers niet voor je, misschien heb ik die ook wel nodig als ik de bcd 3000 draaiende wil krijgen met virtual dj.

Alvast en ik hoop niet dat ik te laat ben!! Groetjes
Hou me op de hoogte als je wil,.. ik heb het al opgegeven, want ik krijg het echt niet werkend.

Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
die mapper V2.1 is te vinden als je heeeeel goed zoekt met google :)

ik kan hem hier helaas niet posten, krijg ik de admin weer op m'n dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:48:
Hoi ik lees net het bericht op dit forum over de Skin van de BCD 2000 voor Virtual DJ. Ik
Kan iemand mij die ook bezorgen? E-mailadres te verkrijgen via DM. Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

brtk schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:43:
die mapper V2.1 is te vinden als je heeeeel goed zoekt met google :)

ik kan hem hier helaas niet posten, krijg ik de admin weer op m'n dak
Dan post je toch een link naar google waar die als hit in staat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Zijn er al mensen die met de BCD2000 hebben gespeeld via VDJ 5? :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:04
Afgelopen weekend op een feestje even met dit apparaat staan spelen.

Ik draai normaal met 2x Pioneer CDJ-800 en dan is dit toch effe heel wat anders, de pitch bend reageerde héél anders dan op de gemiddelde cd speler en ik merkte ook wat vertraging op de play knop.

Het apparaat opzich vond ik ook erg onoverzichtelijk en de software die erbij wordt geleverd is ook alles behalve practisch.

Nee ik zou dit niet aanschaffen, doe mij dan maar een goede BPM studio controller, dat werkt tenminste zoals ik en waarschijnlijk iedere DJ met een beetje ervaring gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:34:
Zijn er al mensen die met de BCD2000 hebben gespeeld via VDJ 5? :)
Jawel, gisteren al eens geprobeerd.

Ik vind dat je meer ruis hebt in vergelijking met versie 4.2
Verder is hij in 10min tijd al tweemaal even blijven haperen tijdens het laden van een volgende mp3.

Ik ben dus niet overtuigt en blijf nog even bij men vorige versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

lgeraeds schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:32:
Afgelopen weekend op een feestje even met dit apparaat staan spelen.

Ik draai normaal met 2x Pioneer CDJ-800 en dan is dit toch effe heel wat anders, de pitch bend reageerde héél anders dan op de gemiddelde cd speler en ik merkte ook wat vertraging op de play knop.

Het apparaat opzich vond ik ook erg onoverzichtelijk en de software die erbij wordt geleverd is ook alles behalve practisch.

Nee ik zou dit niet aanschaffen, doe mij dan maar een goede BPM studio controller, dat werkt tenminste zoals ik en waarschijnlijk iedere DJ met een beetje ervaring gewend ben.
Ik vind eigenlijk niet dat je dit kunt vergelijken met elkaar. de BCD is een alles in één apparaat voor een schappelijke prijs, geen luxe DJ apparatuur.

Als je serieus aan het draaien bent dan heb je helemaal gelijk. Maar het is een prima speeltje om thuis/kleine feestjes mixjes mee te maken. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 01:42:
Aangezien ik de BCD onder een 64bit OS niet aan de praat krijg wil ik een poging op me laptop wagen (welke Vista 32bit heeft) alleen nu lees ik overal dat je wifi enzo uit moet zetten anders krijg je vast lopers. Me probleem is zonder die wifi kom ik niet op me pc die alle muziek bezit. :P
De BCD-2000 werkt prima onder Vista-64, icm met V-DJ. Blijkbaar emuleert Vista zelfs 32-bits drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Nou de Drivers willen het hier niet doen hoor. Zowel van de cd, als van de website. Beiden geven aan dat het besturings systeem oid niet goed is.

Het is wel een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan, dus misschien zijn er in de tussentijd updates geweest die het wel mogelijk maken. :)

Zal het straks even proberen. Nu eerst even werken. ;(

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Hmmm, net nog eens geprobeerd, maar Vista zegt nog steeds dat er geen drivers gevonden kunnen worden. Zelfs niet als ik direct naar de folder op de cd verwijs. De nieuwste driver van de behringer site blijft zeggen wacht tot Windows het apparaat heeft geinstalleerd en druk vervolgens op continue, maar Vista vind dus geen drivers. :P

Geluidswolk

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:35:
[...]

De BCD-2000 werkt prima onder Vista-64, icm met V-DJ. Blijkbaar emuleert Vista zelfs 32-bits drivers.
Schop! :>

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk met futuredecks.
Werkt helemaal goed.
Alleen nu is er een nieuwe versie 1.05
Die kan je downloaden van een link die je gekregen zou moet hebben van xylio met e-mail
Heeft iemand die link voor mij.
Ik ben die e-mail kwijt
Thankks

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 18:01 . Reden: zinnetje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP
Ik heb pc met XP opnieuw moeten installeren en nu ben ik de cd met software kwijt voor de BCD
Kan iemand mij vertellen waar ik een goed werkende versie van de drivers vandaan kan halen
_/-\o_

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:03:
HELP
Ik heb pc met XP opnieuw moeten installeren en nu ben ik de cd met software kwijt voor de BCD
Kan iemand mij vertellen waar ik een goed werkende versie van de drivers vandaan kan halen
_/-\o_

Marco
Al eens de moeite gedaan om op de site van Behringer zelf te kijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:05:
[...]

Al eens de moeite gedaan om op de site van Behringer zelf te kijken? :?
Ja dat heb ik zeker, alleen daar snap ik niets van is de BCD dan hetzelfde als BCF of zoiets
Of als BCA want daar snap ik niets van namelijk

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Allé vooruit, we zullen een handje toesteken ;)

http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng

Helemaal bovenaan de pagina. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:21:
Allé vooruit, we zullen een handje toesteken ;)

http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng

Helemaal bovenaan de pagina. :>
Mijn excuus, heb er echt helemaal overheen gekeken.
Is er wel iemand die het verschil van al die downloads kan uitleggen voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:35:
[...]

Mijn excuus, heb er echt helemaal overheen gekeken.
Is er wel iemand die het verschil van al die downloads kan uitleggen voor mij
Ik zie maar één driver voor de BCD-2000, waar dit topic over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaSsDruM schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:21:
[...]

Ik zie maar één driver voor de BCD-2000, waar dit topic over gaat?
Ik vroeg om een driver van de BCD en op de website van Behringer heb ik eroverheen gekeken.
Zag wel heleboel anders downloads staan, en mijn vraag was waar dat allemaal voor was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Andere controllers? ;)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh okee vreemd dat je via de site van berhinger kiest voor de BCD 2000 en daar drivers staan van andere controllers.
Is er trouwens niemand die mij kan helpen om BPM Studio te laten werken via de berhinger.
Bedoel dus bedienen van BPM?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 19:42 ]

Verwijderd

Ik ben inmiddels aan de slag gegaan met Traktor 3 Pro aangezien ik VDJ niet aan de praat krijg met m`n BCD3000. Alleen nu stuit ik weer op een ander probleem,.. in de LE versie werkt alles zoals het hoort, maar in de Pro doen de Ledjes het niet.
Op de site staat dat je dan gewoon de T3LE.midi map uit de LE versie moet kopieren en deze met de Pro moet selecteren. Of je download de T3LE.midi op hun site. Maar helaas werken de Ledjes dan nog steeds niet.
Het werkt alleen maar as ik de BCD3000 op "Advanced" zet, maar dan ook niet zoals het zou moeten, want ze gaan dan pas aan/uit als ik 2x geklikt heb.

Bestaat er ergens een handleiding die stap voor stap uitlegt welke configuratie je moet ingeven in elke keuzeveld van Traktor? Ik heb de originele Nederlandse handleiding, maar daar staan alleen enkele afbeeldingen en beschrijvingen.
Bijvoorbeeld bij: "Hotkey Setup", "MIDI Clock" en " Sound & Mixer" staat helemaal niets over vermeld.

En ook als iemand me wil helpen om VDJ aan de praat te krijgen,.. HEEL graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:38:
in de LE versie werkt alles zoals het hoort, maar in de Pro doen de Ledjes het niet.
Op de site staat dat je dan gewoon de T3LE.midi map uit de LE versie moet kopieren en deze met de Pro moet selecteren. Of je download de T3LE.midi op hun site. Maar helaas werken de Ledjes dan nog steeds niet.
Het werkt alleen maar as ik de BCD3000 op "Advanced" zet, maar dan ook niet zoals het zou moeten, want ze gaan dan pas aan/uit als ik 2x geklikt heb.
Heb ook een bcd3000 en heb precies hetzelfde probleem, Traktor LE werk prima, maar de pro versie krijg ik niet goed aan de praat.
Zelfs met deze handleiding van Behringer zelf werkt het gewoon niet:
http://behringer-en.custh...reated=1182950087&p_olh=0

Heb heel het internet afgezocht maar kom geen oplossing tegen.... iedereen loopt tegen dezelde problemen op.. Ledjes doen het bijvoorbeeld niet en als je de scratch knop indruk loopt het hele apparaat vast...

Ben toen maar gaan zoeken naar andere software Virtual dj ben ik maar niet gaan proberen. Maar ik heb inmiddels een goed programma gevonden die de BCD3000 volledig ondersteund. Heb nu de demo draaien. Zie: http://www.deckadance.com/ Misschien deze maar kopen.......

Als iemand een oplossing heeft voor goede ondersteuning voor virtual dj of traktor 3, laat het me weten.

[ Voor 6% gewijzigd door JelleMan op 08-09-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Jelleman,

Ook ik heb naar mijn weten alles afgezocht.
Dan wachten we maar totdat we de juiste midi mapper bestanden mogen ontvangen.

Ik wil graag de standaard midi uitvoeringen, maar zoals eerder gezegd moet je bij VDJ daarvoor dus Pro-user voor zijn. Dus eerst kopen en dan pas uitproberen. Lijkt me de omgekeerde wereld.

Ik heb sommige .XML bestanden wel kunnen vinden, maar die zijn allemaal aangepast door de gebruikers zelf, wat voor mij dus weer onhandig is in gebruik.

Mocht je iets bruikbaars vinden,.. ik hou me aanbovolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:16:
Hé Jelleman,

Ook ik heb naar mijn weten alles afgezocht.
Dan wachten we maar totdat we de juiste midi mapper bestanden mogen ontvangen.

Ik wil graag de standaard midi uitvoeringen, maar zoals eerder gezegd moet je bij VDJ daarvoor dus Pro-user voor zijn. Dus eerst kopen en dan pas uitproberen. Lijkt me de omgekeerde wereld.

Ik heb sommige .XML bestanden wel kunnen vinden, maar die zijn allemaal aangepast door de gebruikers zelf, wat voor mij dus weer onhandig is in gebruik.

geef mij even een mailtje dan zodat ik je adres heb en stuur wel wat materiaal naar je toe
trouwens voor de bcd2000 of 3000?

vlieg@quicknet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 17:16:
Ik gebruik nu voor traktor 3 (in combi met de bcd3000) deze file, alles werkt behalve de ledjes:
http://www.fileden.com/files/2007/2/14/773300/TEST2.zip
Gevonden op dit forum:
http://www.inkoopacties.net/topic/27909f80/1

Hopelijk komt er in de toekomst een oplossing met werkende ledjes, voorlopig doe ik het maar hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie dj decks alleens geprobeert?
Veel goedkoper dan de rest en perfecte ondersteuning.
En met dit programma heb je meer het gevoel dat je nog iets zelf moet
doen om lekker te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo slouiestyle,
Die heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik bij deze ook doen, thanks!
Ik heb je inmiddels ook al gemaild!

Verwijderd

Jelleman,

Jij hebt Deckadance aan de praat gekregen met de demo. Ik vraag me af hoe dan en wat zijn je instellingen? Kan je me dat laten weten, want het enige wat ik hoor is de ruis om de zoveel seconden.

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Vandaag een setje Behringer MS40 monitors binnen gekregen en deze natuurlijk meteen aan de bcd2000 gehangen. In VDJ gezegd dat de geluidskaart de bcd is, en voila... Geen geluid... :\

Als ik op de play knop druk dan gaat het ledje branden en ik zie de knop "ingedrukt" worden in VDJ maar er gebeurd verder niks. Zet ik de geluidskaart weer op de onboard kaart van me laptop, werkt het geluid weer (over me oortjes, welke ik als voorluisteren wil gebruiken) Als ik dan tijdens het draaien van het nummer wissel van geluidskaart dan hoor ik wel geluid uit de speakers (klinkt erg netjes trouwens. :) ) Maar zodra ik met de faders ga spelen of op pauze druk en weer op play, dan is het zaakje weer terug bij af. :\ Waar zou dit aan kunnen liggen? :)

Ook kan ik de bcd niet als primaire/secundaire geluidskaart instellen, als ik zeg dat ik 2 kaarten wil gebruiken (bcd als master en onboard als secundair voor voorluisteren). Ik zie dan alleen maar de onboard kaart.

Geluidswolk

Verwijderd

Krizzie schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:36:
Vandaag een setje Behringer MS40 monitors binnen gekregen en deze natuurlijk meteen aan de bcd2000 gehangen. In VDJ gezegd dat de geluidskaart de bcd is, en voila... Geen geluid... :\

Als ik op de play knop druk dan gaat het ledje branden en ik zie de knop "ingedrukt" worden in VDJ maar er gebeurd verder niks. Zet ik de geluidskaart weer op de onboard kaart van me laptop, werkt het geluid weer (over me oortjes, welke ik als voorluisteren wil gebruiken) Als ik dan tijdens het draaien van het nummer wissel van geluidskaart dan hoor ik wel geluid uit de speakers (klinkt erg netjes trouwens. :) ) Maar zodra ik met de faders ga spelen of op pauze druk en weer op play, dan is het zaakje weer terug bij af. :\ Waar zou dit aan kunnen liggen? :)

Ook kan ik de bcd niet als primaire/secundaire geluidskaart instellen, als ik zeg dat ik 2 kaarten wil gebruiken (bcd als master en onboard als secundair voor voorluisteren). Ik zie dan alleen maar de onboard kaart.
Deze instellingen moet je echt via configuratiescherm van de computer goed instellen, even stoeien en het werkt
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Let op:
blijkbaar is het "normaal" om om warez te vragen of aan te bieden in dit topic.

Think again pls :)