"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
cd niet kwijtraken met de drivers en software erop wil ook wel eens werken :xWebhawkjuh schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:15:
TVP :-)
(ik heb hem aan deforcer verkocht, en 't lijkt me wel zo fijn dat hij m ook aan de praat krijgt)
Verwijderd
blijkbaar volgens een tutorial hier in het topic moet je eerst de driver die op de cd staat instaleren en vervolgens de nieuwere. gezien behringer het niet zo heeft op archieven..... en ik vindt het netter om bij je verkoop alles mee te leveren ipv bijna compleetCubefanatic schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:29:
CD? Wadiesda? Daar hebben we internet toch voor?
maargoed de link naar oude driver enzo:
http://www.4shared.com/fi.../CD_ORIGINAL_BCD2000.html
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2008 12:14 ]
Mij lukte het echter wel met de diverse downloads, alleen deforcer dus niet

Hoi trouwens
Ik heb een USB muis en toetsenbord, dus kan er geen 1 missen.
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
Klopt, de output is gewoon een "line-out". Die gaat dus naar een versterker of actieve speaker (speakers met een ingebouwde versterker).
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ik ben in het bezit van een bcd2000, alleen nu heb ik een probleem dat ik mijn Phono A en B niet kan gebruiken.
nu schijnt er een mapper te zijn 3.4 uit mijn hoofd, heeft iemand deze mapper ?
Ik werk nu even met die crappy b-cd software maar dat is helemaal niks..
Thnx!
Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)
maar dan nog wil ik niet met die bdj werken, liefst met deckadance of vdj5.
Ik kom er echt niet meer uit (ik werk op een laptop, met een versterker , 2 speakers/subwoofer en bcd2000 met headphones, vista)
Hopelijk wilt iemand me helpen, ik word er panisch van (al 2 dagen nu mee bezig geweest)
Thijs [apenstaart] fuff [punt] nl
Zelfde probleem met djDecks, speelt voor max 1 minuut, houdt er dan onherroepelijk met op. Traktor daarentegen speelt wel verder, maar na die 15sec tot 1 min hoor ik duidelijk een audio onderbreking. Dit doet me vermoeden dat er een soort buffer-underflow in de driver gebeurd, maar Traktor na het probleem kan verderspelen terwijl "primitievere" programma's zoals djDecks en VDJ crashen.Fuff schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:29:
Althans, in VDJ 5 werkt het niet naar behoren (na 15 sec stopt ie gewoon, kan ik niks meer doen)
En in Bdj software loopt ie de hele tijd vast (alleen de eerste keer deed deze het redelijk)
Dit "audio gap" probleem, dat djd en vdj doen crashen, is voor mij wel nieuw. Vroeger (XP SP2) ging alles perfect, maar na een reinstall (XP SP3) met volledig dezelfde setup, loopt alles brak. Op internet lees ik meer gevallen van een crashende BCD2000, en de posts zijn altijd tamelijk recent. Het doet me vermoeden dat het iets met SP3 te maken heeft.
Iemand ervaring met dit probleem, of wat informatie hoe ik de schuldige zou kunnen vinden?

Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijkMALEADt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:39:
Probleem gevonden: uitschakelen van wireless controller. Instabiele drivers dus
@vvv: Klopt helemaal. Achteraf is het al snel: "Ooh duh!"
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 03-08-2008 01:01 ]
Merkte ik ook achteraf, eenmaal je de juiste keywords gevonden hebt lijkt het allemaal zo vanzelfsprekendRoom42 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 00:25:
[...]
Maar goed, dat was dus al ~210 posts duidelijk
Wie hem hebben wil, kan me dit altijd laten weten.
[ Voor 7% gewijzigd door PsyFly op 19-11-2008 05:09 ]
Je mag hem mij bezorgen als je wil. Zet even je DM aan om e-mailadres door te geven aub.PsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
Ik heb de bcd2000 en bcd3000 mapper v3.4 voor VirtualDJ.
dragon76[at]gmail.com ?
Zoek em al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
Deforcer, ik loop al een tijdje tegen hetzelfde probleem aan alleen nu heb ik hem weer uit de kast gehaald voor een feest. Heb jij al een oplossing? iso ergens ofzo? iemand anders wellicht?Deforcer schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 23:14:
Hey iedereen,
Ik heb zojuist de BCD2000 ontvangen, en ik ben bezig met hem te installeren. Ik heb Vista, dus misschien ligt het probleem daar.
Ik ben bezig met een driver te installeren, maar ik heb het gevoel dat het niet helemaal goed is:
[afbeelding]
(Sorry voor de slechte kwaliteit)
Ik heb de CD niet. Maar de driver werkt niet goed, want als ik op Relaunch druk, dan gebeurt er niets. Er moet dus een Control Panel komen, maar die komt niet.
Ik heb ook software voor de BCD2000 gedownload: B-DJ, maar die werkt ook weer niet, omdat B-DJ de BCD niet kan vinden, en dat ligt denk ik weer aan de driver.
[afbeelding]
Kan iemand hier mij mee helpen?
Groeten Melvin
De BCD3000 installler werkt niet met de 2000 en de update die op de site staat update de drivers maar heeft ze zelf niet in zich, vreemd genoeg.
Verwijderd
Same here PsyFlyPsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
Zou inderdaad fantastisch zijn mocht die Bcd3000 mapper zomaar in mijn mailbox [zoecky(at)hotmail.com] komen te vallen!
Heb me ook al rotgeërgerd aan die drivers

In elk geval, thx a million!
edit: Blacksnak, DM staat aan!
[ Voor 23% gewijzigd door PsyFly op 07-12-2008 09:51 ]
Heb je de Windows driver voor de BCD2000 dan niet nodig overigens? Ik probeer mijn probleem op te lossen. Inmiddels ook een mail gestuurd naar Behringer, maar tot nu toe krijg ik dit antwoord:PsyFly schreef op zondag 07 december 2008 @ 09:50:
Mapper is naar jullie verstuurd! Veel plezier ermee...
edit: Blacksnak, DM staat aan!
En helaas de driver die ze wijzen is gewoon de update. Zonder de originele driver geinstalleerd te hebben, gaat de installatie van de update niet werken. Als de mapper waar jij het nu over hebt wel zou werken zonder driver, is dat geweldig natuurlijk, maar ik heb zo'n mijn twijfels dat dit niet het geval is.Dear,
Please download the BCD2000 Software from the Internet, as the BCD2000 is discontinued and we have already send out all of our Spare CDs.
Software:
http://www.xylio.com/index/page/en-bdj-home-menu-none-0.html
Driver:
http://www.behringer.com/...bc_downloads.cfm?lang=eng
We hope that we have been able to help you with this information.
Best regards,
Your BEHRINGER Customer Support Team
Als ik me goed herinner installeert de mapper ook de BCD2000 of de BCD3000 asio-driver, maar of dit de oplossing voor jouw probleem kan zijn, daar kan ik jammer genoeg niet met zekerheid op antwoorden.mabarto schreef op zondag 14 december 2008 @ 15:07:
Heb je de Windows driver voor de BCD2000 dan niet nodig overigens?
Als je het eens uit wil proberen, mag je me altijd je gegevens overmaken zodat ik je de mapper kan bezorgen.
Verwijderd
Heg hem je toegestuurd simba64...Verwijderd schreef op zondag 21 december 2008 @ 18:30:
Zou ook graag de 3.4 mapper in mijn simba_nl@hotmail.com box willen ontvangen.... wie oh wie kan ik voor de kerst dankbaar zijn...
De driver cd ben ik dus kwijt. Contact gezocht met Behringer. Zij gaven mij de link naar de update driver, waarop ik weer een e-mail gestuurd heb dat het een update is en dat ie echt niet installeert. Aangezien ik daarop geen antwoord meer kreeg, dacht ik laat ik mijn laptop eens proberen met WinXP en ja hoor die update driver installeert gewoon en de BCD2000 werkt met VDJ, maar zoals hier dus al meer geroepen is. Hij hangt na een bepaalde interval.PsyFly schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 18:34:
[...]
Als ik me goed herinner installeert de mapper ook de BCD2000 of de BCD3000 asio-driver, maar of dit de oplossing voor jouw probleem kan zijn, daar kan ik jammer genoeg niet met zekerheid op antwoorden.
Als je het eens uit wil proberen, mag je me altijd je gegevens overmaken zodat ik je de mapper kan bezorgen.
Kun je mij de mapper toesturen? alexander punt wesdorp aapje uitnesselande dot nederland.
[ Voor 5% gewijzigd door teacher op 06-01-2009 23:29 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Dat is toch wel te vinden door te zoeken met google? Ik vond deze: Skin_with_1024x600_Resolution.HellBeast schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:46:
Heeft iemand toevallig de skin voor Virtual DJ die werkt op een netbook? (Dus 1024x600). Ik weet dat er eentje bestaat, maar kan hem nergens vinden. Als iemand hem heeft, wil dan diegene zo vriendlijk zijn hem te mailen naar ************* ? Thanks!
Zie ook de Skin Resizer in die thread. Ik heb ze beiden niet getest omdat ik Virtual DJ niet meer gebruik. Ik weet overigens dat het niet zo heel moeilijk is om skins te maken/aan te passen. Zie de documentatie van Virtual DJ online.
[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 06-01-2009 21:36 ]
Ik heb een evaluatieversie van VDJ en kan die skins daarom niet downloaden. Het pakket schaf ik pas aan als ik zeker weet dat het lekker werkt op een Acer Aspire one 150 (1GB). Als iemand wel bij die site kan downloaden, kan iemand die skin dan even doorsturen? Ervaringen met een netbook met VDJ ben ik ook erg benieuwd naar.Room42 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:33:
[...]
Dat is toch wel te vinden door te zoeken met google? Ik vond deze: Skin_with_1024x600_Resolution.
Zie ook de Skin Resizer in die thread. Ik heb ze beiden niet getest omdat ik Virtual DJ niet meer gebruik. Ik weet overigens dat het niet zo heel moeilijk is om skins te maken/aan te passen. Zie de documentatie van Virtual DJ online.
Edit: Inmiddels heb ik via een tooltje een 1024x768 scherm weten te simuleren. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid VDJ lekker aan de praat. Ik gebruik die nieuwste driversoftware (1.1.1.0) en ik heb de mapper 2.1 en 3.1 beide geprobeerd.
Het vreemde is dat als je de sync knop indrukt, dat dan het nummer een soort van langzaam opstart en dan opeens sneller gaat lopen. Ik denk dat ik iets verkeerd heb staan. Verder moet ik 2x op de knop play drukken voordat hij gaat spelen, dit is ook heel vervelend. Heeft iemand daar een oplossing voor? Misschien dat iemand me die eerste mapper door kan geven? (v1.1?).
Thanks
[ Voor 25% gewijzigd door HellBeast op 09-01-2009 08:37 ]
Verwijderd
Is het mogelijk om ook mij die mapper te sturen? (heb een BCD-2000)
Ik wou een persoonlijk bericht sturen, maar dat gaat hier blijkbaar niet.
Mijn adres (getypt om spam te vermijden): christophe underscore maeren apestaartje hotmail dot com
Alvast zeer wel bedankt voor de moeite!
Ik heb je de mapper opgestuurd Funnylitlman, net zoals ik ook naar mabarto heb gedaan. Ik heb van mabarto wel niks meer vernomen sindsdien, dus ik vroeg me af of hij deze goed ontvangen heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:58:
Beste PsyFly,
Is het mogelijk om ook mij die mapper te sturen? (heb een BCD-2000)
Ik wou een persoonlijk bericht sturen, maar dat gaat hier blijkbaar niet.
Mijn adres (getypt om spam te vermijden): christophe underscore maeren apestaartje hotmail dot com
Alvast zeer wel bedankt voor de moeite!
Je kan trouwens wel persoonlijke berichtjes sturen (Direct Messages hier genoemd), maar je moet hiervoor de mogelijkheid wel zelf eerst activeren.
Sorry. Ik heb de mapper gebruikt, maar het heeft niet voorkomen dat mijn VDJ blijft hangen na een periode. Ook kon ik met de mapper de mic niet gebruiken. Voor de verder rest werkt het wel prima! Dank nog daar voor!PsyFly schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 07:39:
[...]
Ik heb je de mapper opgestuurd Funnylitlman, net zoals ik ook naar mabarto heb gedaan. Ik heb van mabarto wel niks meer vernomen sindsdien, dus ik vroeg me af of hij deze goed ontvangen heeft.
Je kan trouwens wel persoonlijke berichtjes sturen (Direct Messages hier genoemd), maar je moet hiervoor de mogelijkheid wel zelf eerst activeren.
Verwijderd
low werkt mid niet high gaat gain mee nu heb ik tracktor 3.2 erop gezet met midi rules en alles maar het probleem blijft
wil ik de kanalen opnieuw leren welke knop het is gebeurt er niks
wie ow wie heeft er een werkende rules want ik heb ze alemaal al geprobeerd die ik kon vinden
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
volgens mij is die MIC op geen enkele wijze aan de praat te krijgen....mabarto schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:07:
[...]
Sorry. Ik heb de mapper gebruikt, maar het heeft niet voorkomen dat mijn VDJ blijft hangen na een periode. Ook kon ik met de mapper de mic niet gebruiken. Voor de verder rest werkt het wel prima! Dank nog daar voor!
Verwijderd
kun je de 3.4 mapper voor de bcd2000 gooien naar vliegendeserver[at]hotmail.com gaarnePsyFly schreef op woensdag 19 november 2008 @ 05:06:
Verwijderd
zou je mij de mapper ook toe willen sturen?
heb al een tijde problemen met m'n bcd3000 en virtualdj.
het mailadres is: manie0185[at]hotmail.com
alvast bedankt
Verwijderd
Maar moet ik beschikken over versterker + boxen?
Ik gebruik namelijk boxen op pc met rood & wit aansluiting...
Maarum, kun je niet beter voor de 3000 gaan?
[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 08-02-2009 21:53 ]
Verwijderd
Ik weet niet wat de prijzen daar allemaal van zijnRoom42 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:53:
Kan prima. Wel heb je een verloopstekkertje nodig van tulp naar mini jack (female) nodig en die sluit je dan op de master output aan. Maar dat is geen probleem.
Maarum, kun je niet beter voor de 3000 gaan?
Op sites staan wel 180€ voor 2000.. maar die zijn al redelijk verouderd..
Over 3000 vindt ik enkel boven 250€
De 3000 is al voor 190 a 200 euro nieuw te krijgen. Zoek eens met google.
Tevens staan er zat op marktplaats. Tussen de 120 en 170 euro Zelfs enkele met nog fabrieksgarantie
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Verwijderd
Wat moet ik doen? Ik draai op een Vista
Verwijderd
Die behringer is veel blijven hangen , zowel in virtual dj als in future decks pro.
Wat kan ik nu doen hij werkt wel maar alsk er even mee wil mixen stopt hij soms.
Oke hij moest normaal 4uur spelen en toen ik hem om het liedje afsloot en opnieuw opstarten had ik geen problemen.
Ligt het aan het programma? want op mijn laptop waren al mijn programma's uitgeschakeld (kheb er trouwens toch niet zoveel programma's op staan. en mijn muziek staat op men externe)
Alle hulp is welkom.
greetz
Verwijderd
Ik draai met vista en heb een appart account op men laptop vr te draaien. sluit altijd messenger af enz..
In v5 werkte het prima...
Iemand een idee?
Had hetzelfde probleem. Uiteindelijk maar terug gegaan naar Rev5. Draait primadfireblade schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:36:
Hallo, ik heb sindskort virual dj v6 geinstalleerd, maar deze ziet mijn bcd2000 niet... heb ook al wat mappings gedownload, maar hij vindt hem niet bij de mappers in de config als ik show only connected devices aanvink.
In v5 werkte het prima...
Iemand een idee?
BCD's zijn altijd één groot gezeik geweest. Die van mij was zo onstabiel als de neten icm met de software. Uiteindelijk heb ik een nieuwe laptop gekocht, en mijn toenmalige desktop helemaal geformateerd, een schone XP er op en VDJ er op, verder niets. Ook geen internet connectie, niks. Op dat systeem heeft ie altijd redelijk stabiel gedraait, maar ik heb hem nooit meer uit huis durven nemen voor het geval er iets mee zou gebeuren.dfireblade schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:29:
Tja dat kan altijd nog, maar vond de nieuwe versie er wel flex uitzien en werken.. zou toch gewoon moeten werken zou je zeggen
Mede daarom heb ik een nieuw speeltje

Heb hem nu 2 uurtjes binnen en het is al zo'n wereld van verschil.
Nu ik weet dat het werkt blijf ik prutsen, maar ik krijg hem nu helemaal niet meer aan de praat. Windows ziet hem gewoon en zegt dat hij correct geinstalleerd is

Iemand een tip, wat ik al gedaan heb is de installatie onder xp compatibiliteit draaien, maar helpt ook niets...
Daar hebben we Vraag & Aanbod voor.
[ Voor 40% gewijzigd door FeaR op 02-02-2010 19:35 ]
Verwijderd
ik heb een vraagje hoe scan ik mijn bdj 2000?
want hijnz egt de heltijd als ik b-dj opstart error kan de computer niet vinden ofzo..
laters
Toe ff, zeg! Verwacht je nou respect terug als je zo respectloos typt?Verwijderd schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:06:
jongens
ik heb een vraagje hoe scan ik mijn bdj 2000?
want hijnz egt de heltijd als ik b-dj opstart error kan de computer niet vinden ofzo..
laters

Een beetje aandacht aan je post, graag
blijkbaar is het "normaal" om om warez te vragen of aan te bieden in dit topic.
Think again pls :)