Heeft iemand trouwens nog wat leuke effects voor virtual dj? 3 juni moet ik draaien en heb alleen nog maar de standaard effects die erbij zitten.
Gr. René
Gr. René
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken waar de latency in mijn laptop (Thinkpad T60) vandaan komt. Toen ik vanmiddag keek wat de latencies waren, zag ik dat er geen rode pieken meer waren! Het gekke was dat op de achtergrond een grote download bezig was. Nader onderzoek liet zien dat de latencies omhoog schoten zodra ik de download (een Ubuntu ISO) stopte. Kijk naar dit plaatje:Adion schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:24:
Het stoppen van de bcd driver is overigens wel direct gelinked aan de DPC latency.
[ Voor 98% gewijzigd door een moderator op 08-09-2007 14:19 ]
Verwijderd
Bij mij precies het zelfde zit er ook aan te denken om dat ding terug te brengen want het stoort mateloos zeker als je lekker op weg bent en het opneemt maargoed we zullen zien.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:30:
[...]
omg!![]()
Ik heb dat ook! als je na de pitch, aan de bass-knop draait tussen min en max is het bijna een hele % verschil.
Echt wel vreemd, misschien moeten we dit melden aan behringer?
De officiële Virtual DJ site heeft een downloads/plugins sectie, maar daarvoor moet je wel ingelogd zijn met een werkende product key...renevdeertwegh schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:07:
Heeft iemand een goede site met werkende plugins voor virtual dj? Of heb je er een paar die je zou kunnen doormailen. Zou er heel blij mee zijn! renevandeneertwegh[at]hotmail.com
Verwijderd
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dan werkt de PFL mix (Xfader voor headphones) ier niet, ma als'k het zo instel wel:renevdeertwegh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:47:
Voor iedereen die last heeft van muziekuitval, probeer dit eens:
Sound Setup:
Inputs = None
Outputs = Headphones
Sound Card(s) = 2 cards
Sound card = bcd2000
Second card = laptop/pc geluidskaart
Output Channels = Master first card, Headphones = Second card.
Plug Hoofdtelefoon in de computer en maak je muziek
Als het goed is werkt dit
[ Voor 199% gewijzigd door EZ_ op 21-05-2007 21:49 ]
Verwijderd
Dat heb ik dus ook met die bas-knop!!! Toch wel een noemenswaardige productie-fout, dacht ik.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:53:
En ik maar denken dat ik voor de zoveelste keer per ongeluk tegen die schuif gestoten was![]()
Ik zal in ieder geval een mailtje sturen naar behringer en kijken hoe ze hier op reageren.
Verwijderd
Ik had dit probleem ook en ben er heel wat uurtjes mee bezig geweest om het probleem te vinden.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:32:
Ik heb toch nog problemen op mijn pc's om met de bcd en vdj te werken. Het is een echte versie ven vdj en er is native ondersteuning voor de bdj. Hij draait altijd perfect voor enkele minuten maar dan gaat het fout en loopt hij vast(zoals je op de pauze knop zou gedrukt hebben). In de instellingen als ik van asio naar bcd2000 ga en terug werkt hij altijd terug even. De instellingen zijn goed hoge latensie, geen overclock geen safe mode etc... etc... op een laptop van een vriend draaide hij wel goed... ik gebruik de nieuwe drivers. Wat heb ik over het hoofd gezien?
[ Voor 14% gewijzigd door EZ_ op 23-05-2007 22:09 ]
Sorry, jongens. Ik kan jullie niet (meer) helpen. Ik heb mijn Berhinger gewoon teruggebracht en mijn geld terug gekregen. Ik heb nu een Audio Kotrol 1 van Native Instruments als geluidskaart en een Numark DXM-09 mixer. Met de Kontrol 1 kan ik (de actieve deck) nudgen/scratchen, play'en, sync'en en cue'en (in Virtual DJ). Dat is voor mij voldoende. De rest doe ik met de muis en toetsenbord en het eigenlijke mixen dus met de DXM-09. Ik was wel wat meer geld kwijt, maar nu heb ik geen rare crashes meer (door de gare Berhinger drivers) en een goede externe mixer.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:23:
[...]
Dat heb ik dus ook met die bas-knop!!! Toch wel een noemenswaardige productie-fout, dacht ik.
Laat ons aub iets weten of je reactie kreeg op je mailtje voor Behringer.
Het killen is dus niet handig als je niet weet welke services je daarmee de nek om draait. Maar een algemene goede tip om de kans op crashes te minimaliseren is: Alle hardware uitschakelen die je niet nodig hebt. Enkel de essentiële hardware actief laten.Svchost.exe is a process on your computer that hosts, or contains, other individual services that Windows uses to perform various functions. For example, Windows Defender uses a service that is hosted by a svchost.exe process.
There can be multiple instances of svchost.exe running on your computer, with each instance containing different services. One instance of svchost.exe might host a single service for a program, and another instance might host several services related to Windows. You can use Task Manager to view which services are running under each instance of svchost.exe.
[ Voor 56% gewijzigd door Room42 op 24-05-2007 04:56 ]
Verwijderd
Het killen is helaas bij mij noodzakelijk aangezien svchost.exe mijn applicaties, zoals vdj, laat vastlopen. Helaas, zoals uit de svchost topics blijkt, heeft Microsoft kennelijk nog geen oplossing hiervoor. Het is een kwestie van proberen of je systeem voor de rest goed blijft draaien. Op het moment dat ik met Vdj aan de gang ben maakt het mij niet uit of de rest het niet meer doet zolang vdj maar draaitHet killen is dus niet handig als je niet weet welke services je daarmee de nek om draait. Maar een algemene goede tip om de kans op crashes te minimaliseren is: Alle hardware uitschakelen die je niet nodig hebt. Enkel de essentiële hardware actief laten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 11:02 ]
Ik ben ook tegen dit probleem aangelopen, maar ik ben ook ergens achter gekomen.renevdeertwegh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:55:
Dat probleem heb ik ook met die bass-knop, zwaar irritant als je lekker aan het draaien bent!
In a mad world, only the mad are sane.
Klopt, in djDecks is het zo dat als je de pitchslider op je BCD2000 5% omhoog zet, dit in de software ook gebeurt, ongeacht waar deze 'digitale' pitchslider staat.Adion schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:26:
Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom ik er geen last van heb (in djDecks)
Daar werkt de pitch slider namelijk gewoon altijd relatief (indien zo ingesteld), en het is dus perfect mogelijk dat hij op +3% hardwarematig staat, maar op -2% in de software.
Ja, in Virtual DJ (en niet VDJ, zoals men vaak schrijft[/]) springt de pitch ongeacht de huidige waarde naar de waarde van de hardware slider. Als de pitch in VirtualDJ op +10% stond en je hardware op -5% en je beweegt de hardware slider naar -4%, dan wordt de pitch in VirtualDJ -4%. Een stap van -14% dus!Adion schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:26:
Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom ik er geen last van heb (in djDecks)
Daar werkt de pitch slider namelijk gewoon altijd relatief (indien zo ingesteld), en het is dus perfect mogelijk dat hij op +3% hardwarematig staat, maar op -2% in de software.
[ Voor 67% gewijzigd door Room42 op 24-05-2007 17:26 ]
[ Voor 3% gewijzigd door EZ_ op 24-05-2007 19:18 ]
Verwijderd
Ik weet niet of je normaal ook last hebt van een hoge usage van svchost, bij mij in ieder geval wel en de oplossing was dat ik Windows Update moest uitschakelen.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:01:
[...]
Het killen is helaas bij mij noodzakelijk aangezien svchost.exe mijn applicaties, zoals vdj, laat vastlopen. Helaas, zoals uit de svchost topics blijkt, heeft Microsoft kennelijk nog geen oplossing hiervoor. Het is een kwestie van proberen of je systeem voor de rest goed blijft draaien. Op het moment dat ik met Vdj aan de gang ben maakt het mij niet uit of de rest het niet meer doet zolang vdj maar draaitHet uitschakelen van hardware heb ik ook geprobeerd maar dat lost mijn svchost probleem niet op wat bij mij de oorzaak van de ellende is.
Ja, lijkt me ook erg logisch, aangezien je je hardware de opdracht geeft om een signaal naar de software te sturen (om de pitch op -4% te zetten). Tenzij je software (zoals djDecks bijvoorbeeld) er niet vanuit gaat dat je elk nummer met 0% pitch start (ook al staat je pitchslider op je hardware anders ingesteld)Room42 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:22:
Ja, in Virtual DJ (en niet VDJ, zoals men vaak schrijft[/]) springt de pitch ongeacht de huidige waarde naar de waarde van de hardware slider. Als de pitch in VirtualDJ op +10% stond en je hardware op -5% en je beweegt de hardware slider naar -4%, dan wordt de pitch in VirtualDJ -4%. Een stap van -14% dus!
Het kan echt van alles zijn. Niet echt nuttig om dat hier te bespreken. Daar zou ik een andere thread voor gebruiken. Een SvcHost.exe omhelst meerdere services die het probleem kunnen zijn. Je zou ze dus stuk voor stuk moeten stoppen en onderzoeken.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:25:
[...]
Ik weet niet of je normaal ook last hebt van een hoge usage van svchost, bij mij in ieder geval wel en de oplossing was dat ik Windows Update moest uitschakelen.
Hier staat in ieder geval meer: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1157066
I know...EZ_ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:18:
VDJ, Virtual DJ, . . .
http://www.google.be/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Verwijderd
Dit werkt voor mij ook tot nu toe zonder dat de muziek uitvalt/stopt.renevdeertwegh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:47:
Sound Setup:
Inputs = None
Outputs = Headphones
Sound Card(s) = 2 cards
Sound card = bcd2000
Verwijderd
ben een beetje laat maaruh.....zou ik die mapper1.1 ook kunnen krijgen?brtk schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:39:
als ik straks thuis ben zal ik ze even mailen !
niemand die die mapper heeft voor Virtual DJ en/of de BCD2000 skin ??
[ Voor 10% gewijzigd door voodooless op 12-06-2007 13:10 ]
renevdeertwegh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:47:
Sound Setup:
Inputs = None
Outputs = Headphones
Sound Card(s) = 2 cards
Sound card = bcd2000
[ Voor 7% gewijzigd door wesleydejong op 11-06-2007 16:08 ]
Verwijderd
Je maaakt geen gebruik van de mapper?Sparkiee schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:59:
Ik heb een probleem(pje) met de BCD2000 in combinatie met Virtual DJ 4.2.
Het probleem is als volgt. Op de BCD2000 is een microfoon aangesloten. Maar die doet het niet. De lampjes van “on air” en “Talk over” gaan wel branden als de bijhorende knopjes ingedrukt worden. En het lampje van de clipping indicatie brand ook wel eens, dus er komt wel degelijk signaal binnen. Alleen als ik in de microfoon spreek, dan hoor ik dat niet over de boxen.
Wat meer info :
De pc is een P4 op 2,4 Ghz met 640 Mb ram en Windows XP met SP2
De BCD2000 is aangesloten op een usb 2.0 poort. Op de BCD2000 is een koptelefoon, een micro (die niet werkt) en een versterker aangesloten. De software die ik gebruik is Virtual DJ 4.2
Wat ik zelf al gedaan heb :
De microfoon getest op een andere versterker. Dat werkt.
Verder heb ik een clean install van windows XP geprobeerd.
De nieuwe BCD2000 drivers van Behinger. En de nieuws Asio drivers (Asio4all)
Clean install van Virtual DJ 4.2
Instellingen (volume enz) gecontroleerd.
Echter alles zonder resultaat. Heeft iemand nog tips of een oplossing om de microfoon aan de praat te krijgen?
Dat van die setting in het control panel, dat heb ik al gedaan. Helaas zonder resultaat.wesleydejong schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:04:
Heb zelf de microfoon functie nog niet getest in VDJ. Heb je ook in het BCD2000 control panel gekeken?
IN A (ch 1/2) kan namelijk gebruik maken van ofwel de Phono (achterzijde BCD) ofwel de MIC. Zet dus in het control panel IN A op MIC (zowel op tabblad ASIO als WDM/MME).
Bij mij gebeurt er in VDJ trouwens niets als ik op de 'on air' of 'talkover' knop druk, geen lampjes in ieder geval. Het control panel staat op B-DJ en gebruik VDJ 4.2.
[ Voor 0% gewijzigd door Chiron op 13-06-2007 21:04 . Reden: typo ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
niet lullig bedoeld, maar zeker nog niet de manual van DjDecks gelezen icm de bcd2000?dimi_v schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:56:
Ik heb de demo van je site gedownload, goed programma zo te zien. Stom dat ik hem toch niet even wat eerder heb geprobeerd....
Een paar kleine opmerkingen: toonregeling is goed! Jammer alleen dat deze niet ook voor te beluisteren is??(kan dus wel) En ik zou de preview mogelijkheid graag wat meer uitgebreid hebben. Dus bv een mogelijkheid om wat verder door te skippen in een track, intro's kunnen lang duren. Verder werkt er maar 1 effect (flanger denk ik) en die zit onder fx control C. Wel gaaf dat het werkt, meerdere effecten kun je daar nog wel kwijt????
Bij de deck-control op de BCD mis ik alleen de functie van de knop 'back to top', als je dat kunt implementeren zou ook mooi zijn (of kan ik zelf wat aanpassen nog?).
Verder ben ik ook te spreken over de ingebouwde auto-gain en limiter.
Title | Artist |
---|---|
Morning Prayer | The Timewriter |
Night Fever (Morgan Page Remix) | Soda Inc. |
Damage (M.A.N.D.Y. Dub) | Tiefschwarz |
Yellow And Blue (Frame 15 Mix) | The Timewriter |
Booty Song (Ian Pooley's Tummy RMX) | The Timewriter |
Hotdog | Simian Mobile Disco |
Waters Of Nazareth (Erol Alkan's Durrr Durrr Durrrrrr re-edit) | Justice |
Reachin` Out (Dave Spoon Mix) | The Timewriter |
Puppet Show | 16 Bit Lolitas |
Night Fever | Soda Inc. |
Club Therapy (Magik J Mix) | Peace Division |
Lion steps | The Timewriter |
Faithful | The Timewriter |
Goodbye Pluto (Version 2) | 16 Bit Lolita's |
Hustler | Simian Mobile Disco |
[ Voor 9% gewijzigd door DoubleJ op 14-06-2007 14:31 ]
Ik zal idd. nog wel over het één en ander heen hebben gelezenVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:53:
[...]
niet lullig bedoeld, maar zeker nog niet de manual van DjDecks gelezen icm de bcd2000?
http://djdecks.be/index.p...help=behringerbcd2000.php -> knock yourself out!
het doorskippen in een track kun je doen door gewoon te klikken in het venster waar het nummer draaid (op de wave bar) de effects en hoe je die moet gebruiken lees de link door en je weet ook hoe dat werkt!
succes
Er zit een wachtwoord op het rar bestand, kan niet vinden wat het wachtwoord moet zijn?EZ_ schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:45:
[...]
De officiële Virtual DJ site heeft een downloads/plugins sectie, maar daarvoor moet je wel ingelogd zijn met een werkende product key...
Of anders moet je deze pack downloaden (27.317 kb) met een hoopje skins en effects voor Virtual DJ, en de BCD-2000 mapper v1.1
http://rapidshare.com/fil...tual_DJ_BCD-2000_pack.rar
(met dank aan enkele posters uit deze thread om deze files te verzamelen)
De reden dat de pitch range op de bcd de helft is van de pitch range op het scherm is omdat door midi het aantal stappen tot 128 beperkt is. Met +-4% kom je op die manier dan toch nog aan een nauwkeurigheid van 0.06%dimi_v schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:18:
Ik zal idd. nog wel over het één en ander heen hebben gelezenMaar volgens mij kun je je preview track toch echt niet doorspoelen. Zal straks eens gaan spelen weer. Zal misschien ook al wel eens besproken zijn, maar de pitchsliders hebben (en komen) maar tot 50% van het opgegeven bereik (dus 8% pitch geeft maximaal 4% verschuiving terwijl de bewuste fader wel volledig verschoven is). Voor 8% pitch op de BCD moet ik dus voor 16% kiezen in DJdecks. Maar afgezien hiervan vind ik het een top prog!
Sparkiee schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:18:
[...]
Er zit een wachtwoord op het rar bestand, kan niet vinden wat het wachtwoord moet zijn?
(was al 6 pagina's gelede, man, de tijd gaat vlugEZ_ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:04:
Het pakketje dat slouiestyle mij gestuurd heeft heb'k geupload naar RS.com:
url: http://rapidshare.com/fil...tual_DJ_BCD-2000_pack.rar
wachtwoord: defabcghi
Als slouiestyle of de mods niet willen dat ik het zomaar online zet moeten ze het maar zeggen en ik haal het offline
greetz,
EZ
Eindelijk het werkt perfect nou met vista en BCD 2000BCD2000 and Vista works togheter!
Our friend ZeDd have written a useful post into Xylio forum, to explain how to install BCD 2000 on Windows Vista in properly mode.
First of all, I installed the old driver and the software from the cd. Then i did both upgrades. (driver 1.1.1 + software 1.2). Then i did a reboot. With no reboot, the driver won't load ! After the reboot, i plugged my bcd2000 with the USB-cable. Device detected and Vista is installing my device properly. Reboot again! After this second reboot, the driver is loaded (icon of behringer visible on right lower corner) I load VDJ and the leds on my BCD2000 are activated. (just like with XP) I did a quick setup of the midi-setting, latency, etc , no special things. I selected song, press play ... and the plays trough my headphone!!! no lag, no latency, no crops, nothing....
[ Voor 61% gewijzigd door Krizzie op 19-06-2007 20:55 ]
Verwijderd
'k Had da ook ma 'k heb dan de soundcard setup omgewisseld en toen ging alles wel...Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 08:09:
hier werkt hij ook goed met vista 32bit
Alleen 1 punt waar ik nog een oplossing voor moet vinden, ik gebruik de 1.1 mapper, met alle instellingen zoals aangeduid. Alleen heb ik nu een krakend geluid (een beetje zoals b-dj 1.2)
Iemand die zou kunnen weten wat het is?
NL - IT - RF - Marstek Venus E - Home Assistant
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door MisterData op 23-06-2007 12:45 ]
Verwijderd
ben pas net begonnen thuis met virtual dj. wat ik toch wel erg miste was het gebruik van de koptelefoon om het andere nummer te kunne beluisterenErikRad schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 07:55:
[...]
Voordat anderen met de vraag komen; om je hoofdtelefoon te kunnen gebruiken als prefade listening, kies je de volgende instelling in Virtual DJ (4.1):
[afbeelding]
Zowel bij mij als bij Liquid-Man gaf Virtual DJ standaard de melding "Error in the ASIO sound driver". Dit is op te lossen door de volgend instelling aan te passen:
[afbeelding]
[maw; latency:auto, Safe mode uit, Overclock uit.]
Jup.
Dat hangt volledig af van de software die je gebruikt. In djDecks kan je bijvoorbeeld instellen dat dit wel gebeurd.Krizzie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:09:
[...]
Het enige is dat de bcd geen EQ doet op de koptelefoon. (bij mij that is) dus als je de bass omlaag doet bijvoorbeeld dan hoor je dat op je speakers maar niet in je koptelefoon.
Verwijderd
Linkje werkt niet.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:01:
http://www.virtualdj.com/...?highlight=eqinheadphones lezen en daar ook de gratis tool weghalen om een paar instellingen te veranderen van vdj zoals eq in headphone en ask skin on startup en fast record loading kortom wel een tooltje dat weer erg handig is
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
DamnAdion schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:23:
De bcd2000 heeft slechts 1 ingang die tussen line en phono ingang kan geswitched worden, de andere ingang is steeds een phono ingang, en dus enkel geschikt voor platenspelers die nog niet voorversterkt zijn.
Een cd speler geeft steeds een line output signaal, dat dus veel te sterk is voor een phono ingang.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 16:23 ]
Je kan djDecks v0.81 eens proberen. Er zat een bug in v0.80 waardoor bij bepaalde bestanden tijdens het inlezen van de tag djDecks mogelijk kon crashen. Deze is in de laatste beta normaalgezien opgelost.ricost schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:03:
DJ Decks 0.80 gedownload, deze start... en crasht gelijk op mn notebook (T42 IBM)
Verwijderd
hier is de goeie link naar de toolVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:01:
http://www.virtualdj.com/...?highlight=eqinheadphones lezen en daar ook de gratis tool weghalen om een paar instellingen te veranderen van vdj zoals eq in headphone en ask skin on startup en fast record loading kortom wel een tooltje dat weer erg handig is
Gebruik je een laptop? Lees dan het hele topic door, je bent niet de enige en er zijn een aantal oplossingen voor dit probleemricost schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:03:
Ik had er meer van verwacht. In deze toestand kan ik het systeem natuurlijk niet serieus gaan gebruiken. Dus heeft iemand een ideale configuratie voor de BCD-2000, ik ben een beetje ten einde raad.
Uhmz het lijkt met toch wel dat ie het langer dan een kwartier moet volhouden met VDJ. Had in het topic ook nog iets gelezen dat je ACPI ofzoiets kon uitzetten.. dadelijk thuis maar eens proberen..
Klopt, ik had dezelfde problemen, en als ik het geluid via m'n laptop-geluids kaart en een USB-stick laat lopen en WLAN uitzet kan ik er moeiteloos een avond mee draaienricost schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:41:
[...]
Uhmz het lijkt met toch wel dat ie het langer dan een kwartier moet volhouden met VDJ. Had in het topic ook nog iets gelezen dat je ACPI ofzoiets kon uitzetten.. dadelijk thuis maar eens proberen..
Ik bedoelde er eigenlijk mee, dat als je in clubs draait enzo dat een bcd2000 niet me eerste keus zou zijn.ricost schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:41:
[...]
Als controller is hij anders best wel geschikt, enkel het audio-driver gedeelte is eigenlijk wat problematisch.Krizzie schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:11:
Ik bedoelde er eigenlijk mee, dat als je in clubs draait enzo dat een bcd2000 niet me eerste keus zou zijn.(Ook al is het makkelijk meenemen)
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 21:38 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 21:25 ]
Jups, zie linkje in startpost.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:19:
Het apparaat heeft ook een ingebouwde geluidskaart oid, alleen ik ben van plan een pci geluidskaart te kopen. Kan ik dan de BCD2000 alleen gebruiken voor het besturen van bijvoorbeeld Traktor en het geluid gewoon via de ingebouwde geluidskaart laten lopen?
Geen idee, heb die nog niet geprobeerd. Naar hetgene ik erover gelezen heb begrijp ik dat het toestel zo goed als hetzelfde is, op de drivers na dan. Die zouden herwerkt zijn.Ik zie dat ze bij de muziekzaak in m'n woonplaats ook de BCD 3000 hebben. Wat is het verschil tussen deze en de 2000 en is het de extra 50 euro waard?
Verwijderd
Krizzie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:09:
[...]
Jup.![]()
Gewoon je speakers op de front pluggen en je koptelefoon op de rear.
Het enige is dat de bcd geen EQ doet op de koptelefoon. (bij mij that is) dus als je de bass omlaag doet bijvoorbeeld dan hoor je dat op je speakers maar niet in je koptelefoon.
Voor EQ in koptelefoon doe dit:Krizzie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:09:
[...]
Jup.![]()
Gewoon je speakers op de front pluggen en je koptelefoon op de rear.
Verwijderd
Werkt totaal niet of maar voor een gedeelte?Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:45:
heb net de bcd3000 driver geprobeerd met mijn bcd2000 maar iedereen die een beetje stiekem hoopte dat het voor ons ook bruikbaar is NIET DUS
Oh oh Mr. B, oh oh!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq