Kan iemand me vertellen wat een mapper is?Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:46:
[...]
Is die bcd skin 1280 x 1024 ? of als je een andere 1280 x1240 skin hebt kan je me ook blij maken, ben het een beetje beu in 1024x800 te werken![]()
matthiascornet ( @ ) hotmail (.) com
Een klein tooltje dat wat instellingen regelt, bugjes fixt,speciaal gemaakt voor de Behringer.
Ma 't is dus geen officiële patch voor Virtual
Verwijderd
Kijk eens aan dat is beter, heb VDJ op de computer gezet en het werkt meteen.EZ_ schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:03:
Een klein tooltje dat wat instellingen regelt, bugjes fixt,speciaal gemaakt voor de Behringer.
Moest niets instellen de BCD doet het volgens mij goed.
Maar zo leer je wel weer iets natuurlijk
En als ge u bassknop ff verdraaid en terug in het midden zet via de console, staat die op u scherm dan ook in het midden?
Want hier staat da op het scherm dan zo een klein beetje naar links (en da hoorde ook als ge vergelijkt)
Weet iemand trouwes hoe ge ervoor kunt zorgen dat ge in Virtual DJ door de headphones ook de veranderingen aan de bass, mid en treble hoort, want hier hoor'k dan nog de track, maar onveranderd (zelfs als ik een van die 3 kanalen CUT
)
Want hier staat da op het scherm dan zo een klein beetje naar links (en da hoorde ook als ge vergelijkt)
Weet iemand trouwes hoe ge ervoor kunt zorgen dat ge in Virtual DJ door de headphones ook de veranderingen aan de bass, mid en treble hoort, want hier hoor'k dan nog de track, maar onveranderd (zelfs als ik een van die 3 kanalen CUT
[ Voor 34% gewijzigd door EZ_ op 16-04-2007 20:19 ]
Verwijderd
Je zou me ook heel blij maken met die skins !Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 03:49:
ik heb deze skins voor virtual dj 4.2 in de aanbieding:
DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
geef msn maar stuur ik ze door
ben zelf op zoek naar bcd mapper versie 2 iemand?
Kun je ze doormailen naar bruce_w926 @ hotmail.com ?
Alvast bedankt !
Idd, heb ik ook last van. Van beide problemen.EZ_ schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:17:
En als ge u bassknop ff verdraaid en terug in het midden zet via de console, staat die op u scherm dan ook in het midden?
Weet iemand trouwes hoe ge ervoor kunt zorgen dat ge in Virtual DJ door de headphones ook de veranderingen aan de bass, mid en treble hoort, want hier hoor'k dan nog de track, maar onveranderd (zelfs als ik een van die 3 kanalen CUT)
Hoewel de eerste een driver probleem scheen te zijn waardoor alle waarde altijd -1 waren ipv 0 ofzoiets. Is volgens mij ergens eerder gepost.
Graag !!!! Thediver100 @ hotmail.comVerwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 03:49:
ik heb deze skins voor virtual dj 4.2 in de aanbieding:
DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
geef msn maar stuur ik ze door
ben zelf op zoek naar bcd mapper versie 2 iemand?
bvd THNX!!!!!
Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
heeft iemand die mooie skins al ? de mapper 1.1 heb ik eventueel voor wie die nog zoekt, v2 kan ik echt nergens vinden, buiten de site van Virtual DJ dan (alleen voor prof. gebruikers...)
dragon76[at]gmail.com of bvanoorsouw[at]hotmail.com
thanks!
dragon76[at]gmail.com of bvanoorsouw[at]hotmail.com
thanks!
Verwijderd
Ik heb inmiddels zelf al wat naar skins gezocht en een deel gevonden, helaas de BCD skin nog niet, dus die zou ik nog graag van Slouiestyle krijgen.
Lijstje:
Advanced (1024x768)
Always
Atomix 1.1
Boanerges
Boenerges V1.1
CDJ100S
CDJ100S V2
CDJ200S
CDJ1000 v4.0
Darkfun
Darkfun V2.01
Denon DN-S5000
Digital
Dj console
Floop Dj (1024x768)
Floop DJ (1280x800)
JN- Black VDJ V2.01
JN-platinium V2
JN-Silver
JN-silver VDJ V1.03
K-display
Man-Tk
Mix station SV03
Mix station SV04
Mix station SV05
Multi-instance skin
Pioneer 700 Color
Pioneer CDJ1000 MKII
Pioneer CDJ-700s
Pioneer CDJ-100S V5
Tascam
TC
Titanium Max
Virtualdjwinamp3
windj
Ze zijn niet allemaal even mooi,maar ik ga er toch enkele van gebruiken. Interesse, laat maar weten.
Lijstje:
Advanced (1024x768)
Always
Atomix 1.1
Boanerges
Boenerges V1.1
CDJ100S
CDJ100S V2
CDJ200S
CDJ1000 v4.0
Darkfun
Darkfun V2.01
Denon DN-S5000
Digital
Dj console
Floop Dj (1024x768)
Floop DJ (1280x800)
JN- Black VDJ V2.01
JN-platinium V2
JN-Silver
JN-silver VDJ V1.03
K-display
Man-Tk
Mix station SV03
Mix station SV04
Mix station SV05
Multi-instance skin
Pioneer 700 Color
Pioneer CDJ1000 MKII
Pioneer CDJ-700s
Pioneer CDJ-100S V5
Tascam
TC
Titanium Max
Virtualdjwinamp3
windj
Ze zijn niet allemaal even mooi,maar ik ga er toch enkele van gebruiken. Interesse, laat maar weten.
Anders is rarren en uploaden naar bv. RS?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:53:
Ik heb inmiddels zelf al wat naar skins gezocht en een deel gevonden, helaas de BCD skin nog niet, dus die zou ik nog graag van Slouiestyle krijgen.
Lijstje:
Advanced (1024x768)
Always
Atomix 1.1
Boanerges
Boenerges V1.1
CDJ100S
CDJ100S V2
CDJ200S
CDJ1000 v4.0
Darkfun
Darkfun V2.01
Denon DN-S5000
Digital
Dj console
Floop Dj (1024x768)
Floop DJ (1280x800)
JN- Black VDJ V2.01
JN-platinium V2
JN-Silver
JN-silver VDJ V1.03
K-display
Man-Tk
Mix station SV03
Mix station SV04
Mix station SV05
Multi-instance skin
Pioneer 700 Color
Pioneer CDJ1000 MKII
Pioneer CDJ-700s
Pioneer CDJ-100S V5
Tascam
TC
Titanium Max
Virtualdjwinamp3
windj
Of zijn die te groot daarvoor (heb er geen idee van hoe zwaar een VDJ skin is, 'k gebruik de default nog altijd)
Is het misschien een idee dat we alles verzamelen en online zetten? Eventueel wil ik dat wel doen. Moet dan wel even kijken hoeveel dataverkeer mijn website mag hebben. Dan zijn we van dat gemail af, idee?
Verwijderd
Dit is een heel goed idee, en beveiligen met een wachtwoord of zo, en dan kunnen ze per gebruiker een wachtwoord aanvragen.EVILSalami schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:00:
Is het misschien een idee dat we alles verzamelen en online zetten? Eventueel wil ik dat wel doen. Moet dan wel even kijken hoeveel dataverkeer mijn website mag hebben. Dan zijn we van dat gemail af, idee?
Sounds gr8 to me 
('k heb nu wel al ver alles dankzij slouiestyle, ma kom, nog wa meer kan gene kwaad
)
En weet iemand ergens nen tuto staan om den BCD-2000 in Traktor aan de praat te krijge?
Zelfs me MidiRules en MidiYoke gaat da ier nog nie
('k heb nu wel al ver alles dankzij slouiestyle, ma kom, nog wa meer kan gene kwaad
En weet iemand ergens nen tuto staan om den BCD-2000 in Traktor aan de praat te krijge?
Zelfs me MidiRules en MidiYoke gaat da ier nog nie
De BCD-3000 is dus al uit? Wel vreemd dat er op de site van Behringer geen firmware te vinden is. Zou dat zijn omdat de nieuwe firmware ook werkt op de 2000?
Als we dan toch een site maken, misschien ook even de klachten van de 2000 bundelen?
Als we dan toch een site maken, misschien ook even de klachten van de 2000 bundelen?
Verwijderd
Idd, klinkt goed. Als je ergens hulp bij nodig hebt, dan vraag je maar. Mijn kennis van webdesign is beperkt, maar ik kan me behelpen.EVILSalami schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 19:00:
Ik heb ook nog een heel deel (rond de 100) effectjes liggen voor VDJ. Kunnen ook op de site gezet worden dan.
Echte site is nie nodig e, gwn beveiligde map is goe genoeg voor mij, of msn klein portaaltje ofzo als iemand da wil make...
(k ken wel wa van webdesign, ma niks van php)
gewoon een foldertje maken, dat comprimeren (ingebouwd in xp (rechtermuisklik -> kopieren naar -> gecomprimeerde map) en dan dat mapje op putfile.com ofzo zettenVerwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:56:
[...]
Idd, klinkt goed. Als je ergens hulp bij nodig hebt, dan vraag je maar. Mijn kennis van webdesign is beperkt, maar ik kan me behelpen.
Ik heb ook nog een heel deel (rond de 100) effectjes liggen voor VDJ. Kunnen ook op de site gezet worden dan.
bedankt !
nope, 2e kwartaal van 2007 (dus hij zou wel bijna uit moeten komen)MisterData schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:45:
De BCD-3000 is dus al uit? ...
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
ik heb eventueel een domein waar alles gehost kan worden.... onbeperkt verkeer dus dat mag geen probleem vormen.
wie kan me helpen aan die BCD2000 skin voor VDJ ? Die andere skins heb ik allemaal al of ik gebruik ze toch niet...
wie kan me helpen aan die BCD2000 skin voor VDJ ? Die andere skins heb ik allemaal al of ik gebruik ze toch niet...
Het pakketje dat slouiestyle mij gestuurd heeft heb'k geupload naar RS.com:
url: http://rapidshare.com/fil...tual_DJ_BCD-2000_pack.rar
wachtwoord: defabcghi
Als slouiestyle of de mods niet willen dat ik het zomaar online zet moeten ze het maar zeggen en ik haal het offline
greetz,
EZ
Als slouiestyle of de mods niet willen dat ik het zomaar online zet moeten ze het maar zeggen en ik haal het offline
greetz,
EZ
Verwijderd
hmm, als de drivers van de bcd3000 ook werken op de 2000, zou er dan support zijn voor vista?
Verwijderd
Erg handig die BCD skin, alleen ik kan geen nummer inladenEZ_ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:04:
Het pakketje dat slouiestyle mij gestuurd heeft heb'k geupload naar RS.com:
greetz,
EZ

Enig idee hoe dit kan?
HELP!!!!!!!!!!
'k Vind de 2 BCDskins eiglijk maar lelijk 
Nu gebruik'k die skin van Pioneer, looks gr8
EDIT:
Net mijn BCD-2000 aan de slag gekrege in Traktor, nog vrij simpel eiglijk, maar zonder de uitleg was het me nooit gelukt.
http://www.aboutdj.nl/forum/viewtopic.php?pid=1754
Nu gebruik'k die skin van Pioneer, looks gr8
EDIT:
Net mijn BCD-2000 aan de slag gekrege in Traktor, nog vrij simpel eiglijk, maar zonder de uitleg was het me nooit gelukt.
http://www.aboutdj.nl/forum/viewtopic.php?pid=1754
[ Voor 50% gewijzigd door EZ_ op 18-04-2007 20:58 ]
Verwijderd
Hier is de RS link van bovengenoemde skins & effects:
http://rapidshare.com/files/26692814/0002DCB-sniks.rar
Veel plezier ermee.
Oh ja, en het pass voor de rar is: skinsforgot
http://rapidshare.com/files/26692814/0002DCB-sniks.rar
Veel plezier ermee.
Oh ja, en het pass voor de rar is: skinsforgot
De skins en effects zitte ook in "mijn pack" ze 
Maja maakt nie uit
EDIT:
Foutje, enkele van de skins zitte ook in de pack die slouiestyle mij gestuurd heeft en ik geupload heb naar RS.com, maar niet allemaal, je m'excuse
Maja maakt nie uit
EDIT:
Foutje, enkele van de skins zitte ook in de pack die slouiestyle mij gestuurd heeft en ik geupload heb naar RS.com, maar niet allemaal, je m'excuse
[ Voor 53% gewijzigd door EZ_ op 19-04-2007 18:38 ]
Ik denk niet dat warez hier geapprecieerd worden, en al helemaal niet als de auteur van het programma dan nog dit draadje meeleest...
Of die effecten en skins legaal mogen verspreid worden weet ik niet, dat hangt af waar je ze gehaald hebt.
Of die effecten en skins legaal mogen verspreid worden weet ik niet, dat hangt af waar je ze gehaald hebt.
Verwijderd
als ik het goed heb ben jij dus van dj decks he?
Mag ik je dan een complimentje geven voor het enige programma wat perfect werkt met bcd en zijn geld driedubbel waard is!!
en bovenstaand bericht is aangepast!
Mag ik je dan een complimentje geven voor het enige programma wat perfect werkt met bcd en zijn geld driedubbel waard is!!
en bovenstaand bericht is aangepast!
Bedankt, maar als het z'n geld waard is is het natuurlijk zeker niet de bedoeling om cracks te verspreiden he
Verwijderd
yepAdion schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:46:
Bedankt, maar als het z'n geld waard is is het natuurlijk zeker niet de bedoeling om cracks te verspreiden he
Verwijderd
Ik wil gerust mijn link terug verwijderen hoor, maar ik weet eigenlijk ook niet of dit nu echte warez is of niet. Je zou denken dat skins toch mogen doorgegeven worden omdat die gemaakt worden door de gebruikers zelf en niet verkocht worden ofzo ... Hoe het met effecten zit, weet ik al helemaal niet ...Adion schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:11:
Ik denk niet dat warez hier geapprecieerd worden, en al helemaal niet als de auteur van het programma dan nog dit draadje meeleest...
Bij Virtual DJ kun je je geluidskaart op 4 kanaals zetten zodat je koptelefoon en output kan scheiden. Kun je bij de BCD2000 icm VDJ dit ook zonder een 4 kanaals geluidskaart, is er een aansluiting op de BCD2000 voor hoofdtelefoon en output, dat maakt het ook interresant voor mijn laptop.
Verwijderd
hij bedoelde een link die ik naar een bepaalde plek had staan skins en effecten lijkt mij allemaal niet zo een rampVerwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:29:
[...]
Ik wil gerust mijn link terug verwijderen hoor, maar ik weet eigenlijk ook niet of dit nu echte warez is of niet. Je zou denken dat skins toch mogen doorgegeven worden omdat die gemaakt worden door de gebruikers zelf en niet verkocht worden ofzo ... Hoe het met effecten zit, weet ik al helemaal niet ...
De BCD-2000 heeft een master output (rood en wit dus), een headphones out (zo nen dikke stereo jack) , mic in en nog 2 analog inputs (2x rood en wit)Kickerzz schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:36:
Bij Virtual DJ kun je je geluidskaart op 4 kanaals zetten zodat je koptelefoon en output kan scheiden. Kun je bij de BCD2000 icm VDJ dit ook zonder een 4 kanaals geluidskaart, is er een aansluiting op de BCD2000 voor hoofdtelefoon en output, dat maakt het ook interresant voor mijn laptop.
Naar het schijnt levert de combinatie van BCD-2000 en laptop soms wel problemen
(ikzelf zal het maar binnen enkele weken wete, als mijn laptop geleverd is)
Misschien een idee om een aantal tutorials te schrijven en die te plaatsen op AboutDJ? Ik heb hier nog ergens een BCD liggen voor test gebruik maar kom er telkens niet aan toe. Zou wel moeten want er zijn een hoop mensen die stuk lopen op iedere keer maar weer dezelfde fouten... ik zit echt very short on time op het moment vanwege alle andere reviews die geschreven moeten worden.EZ_ schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:17:
Echte site is nie nodig e, gwn beveiligde map is goe genoeg voor mij, of msn klein portaaltje ofzo als iemand da wil make...
Als men dus een plek zoekt kan het eventueel op AboutDJ (kost helemaal niks en je kunt je tekst zo kwijt inclusief naams vermelding, mits het wel netjes geschreven word), staat op een site die ooit net zo begonnen is... AboutDJ is namelijk ooit eens ontstaan uit o.a het how to become a dj topic.
Fijn altijd wanneer mensen de kennis die ze opgedaan hebben bij een ander ineens niet meer verder willen delen. Waarom zou je iets niet gewoon openbaar maken en iedereen een handje helpen?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:09:
[...]
Dit is een heel goed idee, en beveiligen met een wachtwoord of zo, en dan kunnen ze per gebruiker een wachtwoord aanvragen.
[ Voor 18% gewijzigd door R2D2 op 21-04-2007 01:21 ]
Om zelf tuto's te schrijven hebk nu ook nie veel goesting (moe voor school al genoeg typenReind schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 01:20:
[...]
Misschien een idee om een aantal tutorials te schrijven en die te plaatsen op AboutDJ? Ik heb hier nog ergens een BCD liggen voor test gebruik maar kom er telkens niet aan toe. Zou wel moeten want er zijn een hoop mensen die stuk lopen op iedere keer maar weer dezelfde fouten... ik zit echt very short on time op het moment vanwege alle andere reviews die geschreven moeten worden.
Als men dus een plek zoekt kan het eventueel op AboutDJ (kost helemaal niks en je kunt je tekst zo kwijt inclusief naams vermelding, mits het wel netjes geschreven word), staat op een site die ooit net zo begonnen is... AboutDJ is namelijk ooit eens ontstaan uit o.a het how to become a dj topic.
. . .
Mijn held! Heel de zolder lag hier al vol met kabels van de kast van mn pc naar de buizen van de verwarming door die gare ruis die ik steeds kreeg, de boel is hier niet zo goed geaard. Door deze truc ben ik er helemaal vanaf =DKrizzie schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:51:
Je kan toch de bcd instellen als secundair geluidskaart (om voor te luisteren) en je primaire geluidskaart voor de speakers. Dan heb je helemaal geen geklooi met de line in.
Ik weet niet welk programma je gebruikt maar met VDJ is het geen probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door Robert89 op 21-04-2007 15:55 ]
Verwijderd
Sorry hoor maar de kennis kan er wel zijn, alleen gaat dit om bestanden, en sommige bestanden mag je nou eenmaal niet zomaar neerzettenReind schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 01:20:
[...]
Misschien een idee om een aantal tutorials te schrijven en die te plaatsen op AboutDJ? Ik heb hier nog ergens een BCD liggen voor test gebruik maar kom er telkens niet aan toe. Zou wel moeten want er zijn een hoop mensen die stuk lopen op iedere keer maar weer dezelfde fouten... ik zit echt very short on time op het moment vanwege alle andere reviews die geschreven moeten worden.
[...]
Fijn altijd wanneer mensen de kennis die ze opgedaan hebben bij een ander ineens niet meer verder willen delen. Waarom zou je iets niet gewoon openbaar maken en iedereen een handje helpen?
Verwijderd
Maar dat is niet leukEZ_ schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:38:
Hij heeft hem weggedaan denk'k (daarom da er SORRY staat)
Kan mij nog helpen aan het proggie DJ decks, zoals de link van van de week
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 19:34 ]
Deze mag je wel gewoon downloaden: http://djdecks.be/download.phpVerwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:36:
[...]
Maar dat is niet leuk
Kan mij nog helpen aan het proggie DJ decks, zoals de link van van de week
Zoals? Bestanden die geleverd worden bij de controller hoef je nergens online te zetten want die heeft iedereen en zijn ook te downloaden bij de makers, midi rules e.d kunnen gewoon online gegooid worden zonder enig probleem wanneer ze eigen fabrikaat zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:01:
[...]
Sorry hoor maar de kennis kan er wel zijn, alleen gaat dit om bestanden, en sommige bestanden mag je nou eenmaal niet zomaar neerzetten
Daarnaast kun je er prima een password op gooien maar dat betekent nog steeds niet dat je legaal bezig bent wanneer het om beschermd materiaal gaat, het argument dat zomaar niet alles online gezet kan worden valt dus een beetje af.
Wanneer er links gegeven kunnen worden die al uitleg bevatten is een tutorial overbodig en volstaat een lijstje met links ook prima.EZ_ schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:35:
[...]
Om zelf tuto's te schrijven hebk nu ook nie veel goesting (moe voor school al genoeg typen), ma ik kan wel wa links geven die jullie dan kunnen quoten ofzo (als ge er de bron bij vermeld is da 100% legaal normaal)
Ik ga wel eens rond kijken of ik een ervaren BCD bezitter kan vinden die bereid is een stuk te schrijven. Er zijn problemen zat met het apparaat maar nog niemand die op het idee is gekomen is om de kennis die hij/zij opgedaan heeft te bundelen in 1 stuk en dat online te gooien.
[ Voor 33% gewijzigd door R2D2 op 24-04-2007 01:26 ]
Heeft iemand de BCD3000 al? Is 'ie al wel uit?
Ik hoop stiekem dat wanneer de bcd3000 er is er manieren worden ontdekt om de '2000 met traktor te laten werken (zonder daar voor te hoeven klooien met midi vertaal programma's op de achtergrond ed.). Wie weet dat er wat handige programmeurs met de 3000 drivers gaan spelen oid.
Zoveel kunnen ze niet verschillen lijkt me. Iemand die hier misschien al wat over weet? Speculaties?
Ik hoop stiekem dat wanneer de bcd3000 er is er manieren worden ontdekt om de '2000 met traktor te laten werken (zonder daar voor te hoeven klooien met midi vertaal programma's op de achtergrond ed.). Wie weet dat er wat handige programmeurs met de 3000 drivers gaan spelen oid.
Zoveel kunnen ze niet verschillen lijkt me. Iemand die hier misschien al wat over weet? Speculaties?
[ Voor 11% gewijzigd door DoubleJ op 24-04-2007 15:48 ]
de bcd3000 is vertraagd tot eind mei/begin juni
en heb al ergens gelezen dat de drivers van de 3000 compatible zijn met de bcd2000
dit was dacht ik bevestigd op die site door een werknemer bij behringer
en heb al ergens gelezen dat de drivers van de 3000 compatible zijn met de bcd2000
dit was dacht ik bevestigd op die site door een werknemer bij behringer
Hoop'k ook, Behringer BCD-2000 leek mij veel beter dan den Hercules ('k heb lang getwijfeld), en nu achteraf had'k msn beter voor het 2de gekozen, dan zat'k nu nie me al die mizerie...DoubleJ schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:47:
Heeft iemand de BCD3000 al? Is 'ie al wel uit?
(hoewel 'k nog altijd vindt da den Behringer meer potentieel heeft
waar?Wizz15 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:59:
... en heb al ergens gelezen ...
sorry, ik was even in de war en haalde twee dingen door elkaar... 
op de site van cycokraut (blijkbaar iemand die software heeft geschreven of iets dergelijks voor de BCD2000) stelt iemand de vraag of de drivers van de 3000 compatible zijn met de 2000, waarop hij antwoord dat hij verwacht van wel... Het was al een tijd geleden dat ik die site had bezocht en haalde dus 2 verschillende dingen van 2 websites door elkaar.
op de site van cycokraut (blijkbaar iemand die software heeft geschreven of iets dergelijks voor de BCD2000) stelt iemand de vraag of de drivers van de 3000 compatible zijn met de 2000, waarop hij antwoord dat hij verwacht van wel... Het was al een tijd geleden dat ik die site had bezocht en haalde dus 2 verschillende dingen van 2 websites door elkaar.
Ik weet niet of het al langs gekomen is, maar BCD 3000 via een IA voor maar 200 euro's, goeie deal lijkt me. Ik heb de 2000 al 
http://inkoopacties.net/ia/dz78f8s7
http://inkoopacties.net/ia/dz78f8s7
ja maar daar komen wel nog verzendkosten bij ook, en er zijn ook al winkels die m voor 199 aanbieden (inclusief btw) dus eigenlijk mocht die IA wel wat goedkoper van mij
Ik heb een probleempje met me bcd 2000 sinds ik djdecks 0.8 gebruik. Elke keer als ik em opstart krijg ik de volgende melding:
run-time error 62
input past end of file
en daarna knalt ie er uit, iemand een oplossing?
run-time error 62
input past end of file
Verwijderd
Een re-install eens proberen?ronwiel schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:36:
Ik heb een probleempje met me bcd 2000 sinds ik djdecks 0.8 gebruik. Elke keer als ik em opstart krijg ik de volgende melding:
run-time error 62
input past end of file
²ronwiel schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:36:
run-time error 62
input past end of file
Zelfs in debug mode
Hij werktAdion schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:47:
Best eens een uninstall doen, dan program files\djdecks verwijderen, en dan opnieuw installeren.
Nu zit ik alleen weer met een nieuws probleem
. Als je namelijk het mapje weg gooit, zijn al je instellingen weg dus. Nu krijg ik het dus niet meer voor elkaar, ondanks de screen op de djdecks site, om het geluid goed in te stellen. Kan iemand misschien zijn instellingen ff posten
.
(M'n bcd is aangesloten op me geluidskaart met tulp en via usb op me pc)
Edit: Natuurlijk je tulp wel in de line-in doen
.

(M'n bcd is aangesloten op me geluidskaart met tulp en via usb op me pc)
Edit: Natuurlijk je tulp wel in de line-in doen

[ Voor 8% gewijzigd door Ronwiel op 27-04-2007 19:42 ]
Ier lukt het ook niet, alles wa'k op den Behringer doe wordt nu wel weergegeven op scherm (lijk crossfader en al), ma als'k play druk komt er geen geluid...
En als'k naar de options ga zaagt hij da er teveel inputs of ouputs zijn ofzo
'k Heb alles ingesteld zoals het uitgelegd staat op jullie site btw
En als'k naar de options ga zaagt hij da er teveel inputs of ouputs zijn ofzo
'k Heb alles ingesteld zoals het uitgelegd staat op jullie site btw
Bedoelde dan advanced mode?Adion schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:53:
Misschien staat de bcd niet in asio mode?
Daar staat hij wel in, toen hij daar niet instond deed hij in djDecks helemaal niks, nu hij daar wel op staat kank alles al bewegen, maar hij geeft nu geen geluid door
(in Virtual DJ en B-DJ werkt alles normaal)
Mh sorry, ik verwarde me met de hercules dj console.
De BCD moet in B-DJ staan om correct te werken, en verder inderdaad de instellingen zoals beschreven op de djdecks website.
Ik ben niet zeker of virtual dj of bdj ook asio gebruiken, dus het zou nog steeds kunnen dat er een probleem is met de asio driver installatie.
De BCD moet in B-DJ staan om correct te werken, en verder inderdaad de instellingen zoals beschreven op de djdecks website.
Ik ben niet zeker of virtual dj of bdj ook asio gebruiken, dus het zou nog steeds kunnen dat er een probleem is met de asio driver installatie.
Verwijderd
de bcd kan 100% goed werken met dj decks alles werkt bij mij perfect,
kan de bcd als geluidskaart nemen of bv de bcd en me computer geluidskaart dus daar zal het toch niet aan liggen zou alles effe totaal opnieuw installeren
kan de bcd als geluidskaart nemen of bv de bcd en me computer geluidskaart dus daar zal het toch niet aan liggen zou alles effe totaal opnieuw installeren
Nu hij in B-DJ mode staat werkt alles perfect, raar da het gistere helemaal niet ging, maja, maakt niemeer uit, het werktAdion schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:03:
Mh sorry, ik verwarde me met de hercules dj console.
Nu is testen en dan is zien of het op laptop draait, en dan mijn geld is tellen
'k Heb nog een vraagje over dat djDecks:
Is er geen mogelijkheid om bij het voorbeluisteren ook de settings van de equalizer (bass, mid en treble dus) te horen?
Want nu hoor'k - net zoals in Virtual DJ - niet wa'k eiglijk aan't doen ben, en da's toch wel ambetant imo
Is er geen mogelijkheid om bij het voorbeluisteren ook de settings van de equalizer (bass, mid en treble dus) te horen?
Want nu hoor'k - net zoals in Virtual DJ - niet wa'k eiglijk aan't doen ben, en da's toch wel ambetant imo
Ik heb m gisteravond binnen gekregen, maar van B-DJ snap ik nog niet echt hoe ik nou gewoon de BCD kan gebruiken als mixer en als mixer only. Want ik wil eigenlijk niet die master outputs gebruiken omdat ik geen versterker heb. Dus de vraag is: hoe kan ik m zo configgen dat ik de output ook gewoon op mn pc hoor? Want nu blijft het akelig stil
'k Weet ook nie juist hoe da moet, ma 'k raad u aan om een ander programma te gebruiken, Virtual DJ en djDecks hebben beide een gratis trial en de BCD-2000 is makkelijk aan de praat te krijgen bij die 2 programmatjes
Zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik de FX Control in VDJ aan de praat kan krijgen? alles werkt gelukkig goed behalve de FX Control..
Moet ik daar nog speciaal instellingen voor laden ofzo?
En weet iemand miss. hoe ik makkelijk de knop SYNC SLAVE om kan zetten naar de functie beat control? dat de beats automatisch gelijk lopen zeg maar
(sorry ik begin net met draaien en wil eerst nog een beetje spelen voordat ik het op gehoor ga doen 
Trouwens wel even wennen om toch niet steeds naar je muis te grijpen gehehehe... leuk ding die BCD2000.
Moet ik daar nog speciaal instellingen voor laden ofzo?
En weet iemand miss. hoe ik makkelijk de knop SYNC SLAVE om kan zetten naar de functie beat control? dat de beats automatisch gelijk lopen zeg maar
Trouwens wel even wennen om toch niet steeds naar je muis te grijpen gehehehe... leuk ding die BCD2000.
[ Voor 47% gewijzigd door sporasub op 03-05-2007 13:39 ]
Mijn BCD-2000 is momenteel weer bij Eiland Muziek in RMA omdat het linker jogwheel stroef liep en als klap op de vuurpijl: Als mijn linker pitch niet op Nul stond, en ik draaide aan de linker Bass-knop, dan versprong de pitch in zowel VDJ als B-DJ 
Nu krijg ik een BCD-3000. Wohoo... Ik begreep dat de enige verbetering is dat hij nu ook op de Mac werkt. Das boeiend... (voor mij dan
)
Nu krijg ik een BCD-3000. Wohoo... Ik begreep dat de enige verbetering is dat hij nu ook op de Mac werkt. Das boeiend... (voor mij dan
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Weet er iemand een mogelijkheid om met Virtual DJ het geluid van de output gewoon op je pc te horen en wél de headphones te kunnen gebruiken? Dat lukt me namelijk met geen mogelijkheid.
/edit, toch wel
/edit, toch wel
[ Voor 4% gewijzigd door Blauw op 03-05-2007 20:23 ]
Wat is het verschil!?sporasub schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:14:. . .
. . .

[ Voor 14% gewijzigd door EZ_ op 03-05-2007 22:57 ]
Hoe dan?Blauw schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:34:
/edit, toch wel
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Het verschil is dat de BCD2000 zelf de bpm berekend voor SYNC, en in bijv. VDJ heb je een knop waardoor de bpm automatisch gelijk loopt met het andere nummer.
Misschien even rechtzetten dat de bcd2000 helemaal niets berekend, maar enkel aan de software doorgeeft dat je op het 'sync' knopje gedrukt hebt. Wat de software daarmee doet hangt helemaal af van de software, of de instellingen daarvan. Als je in VDJ geen andere functies kunt toekennen aan bepaalde knoppen is het dus onwaarschijnlijk dat je iets aan de werking in vdj zal kunnen veranderen.sporasub schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:01:
Het verschil is dat de BCD2000 zelf de bpm berekend voor SYNC, en in bijv. VDJ heb je een knop waardoor de bpm automatisch gelijk loopt met het andere nummer.
Met ^^^
Je moet de BCD-2000 meer zien als een toetsenbord. Hij heeft echter ook een geluidskaart aan boord, maar dat staat er los van (en hij stuurt natuurlijk zijn commando's via MIDI i.t.t. een toetsenbord).
In VDJ heb je ook een feature die de bpm van de ene player locked aan de andere player. (Dat deed je met Shift-klik ofzo, toch?). Volgens mij kun je die feature via de configuratie wel aan de sync-button hangen.
Je moet de BCD-2000 meer zien als een toetsenbord. Hij heeft echter ook een geluidskaart aan boord, maar dat staat er los van (en hij stuurt natuurlijk zijn commando's via MIDI i.t.t. een toetsenbord).
In VDJ heb je ook een feature die de bpm van de ene player locked aan de andere player. (Dat deed je met Shift-klik ofzo, toch?). Volgens mij kun je die feature via de configuratie wel aan de sync-button hangen.
Nee okee ik heb het verkeerd geformuleerd, ik bedoel het knopje op de BCD 'sync' knippert op de bpm..Room42 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:28:
Met ^^^
Nou kan je in VDJ op de knop SYNC drukken, en dan lopen de BPM's gelijk van beide nummers.
Alleen begin ik mezelf aftevragen (
beetje stom van mezelf dat ik daar niet aan heb gedacht, ik was alleen in de veronderstelling dat dat knopje er was om het knipperen aan of uit te zetten, maar ga nu toch echt twijfelen

vanavond nog even proberen.
maar hoe zet ik die FX (dus flanger etc.) aan? moet ik daar midi files ergens voor inladen ofzo?
Ik heb de mijne ook maar een week gehad en nu ligt ie al 3 weken bij Eiland Muziek (vooralsnog een klote winkel!) maar volgens mij deed je dat met de A en D knoppen.sporasub schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:19:
[...]
maar hoe zet ik die FX (dus flanger etc.) aan? moet ik daar midi files ergens voor inladen ofzo?
ja okee, ik weet wel welke knoppen ik moet indrukken, het probleem is dat ze niet werken, daarom vroeg ik me af of je dat ergens moet instellen en bijv. midi files eraan moet koppelen oid.Room42 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:00:
[...]
Ik heb de mijne ook maar een week gehad en nu ligt ie al 3 weken bij Eiland Muziek (vooralsnog een klote winkel!) maar volgens mij deed je dat met de A en D knoppen.
edit:
Whoops! Dit is geen Vestax/General topic. Het was een reactie op dit bericht: Afiso in "Behringer BCD-2000 DJ Control" offtopic:
Is de Vestax VCI-100 nu al een beetje verkrijgbaar? Ik kan hem behalve bij de importeur maar slecht vinden. Heeft iemand een adresje bij Arnhem?
Is de Vestax VCI-100 nu al een beetje verkrijgbaar? Ik kan hem behalve bij de importeur maar slecht vinden. Heeft iemand een adresje bij Arnhem?
[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 04-05-2007 23:10 ]
Weet iemand soms nie hoe ge kunt voorbeluisteren met EQ in VDJ (in djDecks was dat de optie "Cue before playing" ofzo, maar in VDJ vind'k da precies niet
)???
Weet iemand of daar de BCD2000 mapper voor dient??Wizz15 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:46:
Ik was van plan om de BCD2000 te kopen, maar zag vandaag dat de BCD3000 er ook alweer aan zit te komen. Weet iemand toevallig of je bij de nieuwe versie zelf controls kunt assignen aan de knoppen?
Ik zag namelijk dat deze bij de BCD2000 niet te veranderen waren waardoor deze met MIDI translator software moest werken en op de website van de 3000 versie staat wel dat bij de 3000 de compatibiliteit met andere dj-software is vergroot (ik ga er dus vanuit dat die 3rd party translator software niet meer nodig is en er iets veranderd is aan de commando's die de BCD3000 verzend).
Ik las ergens dat je bijvoorbeeld bij de BCR2000 (geen typo) controller een stukje software erbij kreeg zodat je kon aangeven welk 'commando' elke knop moest versturen. Zoiets zou handig zijn want ik wil hem namelijk ook als midi-controller (dus niet alleen met dj software) gaan gebruiken.
Ik weet dat hij nog niet uit is en dat er dus waarschijnlijk niemand ervaring mee heeft, maar misschien dat iemand hierover ergens iets heeft gelezen, ik vind het alleen niet echt.
en misschien heb ik het allemaal verkeerd begrepen en was dit met de BCD2000 ook al mogelijk, vandaar dat ik het hier vraag
Of kan het simpelweg gewoon niet??
[ Voor 3% gewijzigd door sporasub op 10-05-2007 13:53 ]
Ik bedoel voorbeluisteren met EQ, dus da ge de veranderingen van bass, mid en treble draaiknoppen ook hoort, wat standaard niet het geval is in VDJRoom42 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:54:
Dat is helemaal niet zo moeilijk, volgens mij en de handleiding:
. . .
Ah, got it. Nee, dat weet ik helaas ook niet.
Iets anders: vandaag heb ik mijn BCD2000 weer moeten omruilen voor geld, helaas. Ik heb hem terug moeten brengen omdat er een heeeele rare storing in het apparaat zit en in drie anderen die ik getest heb ook!
Dus eigenlijk is dit ook meteen een onderzoekje of jullie hier ook last van hebben.
Het zit namelijk zo: Wat bij mij en die andere twee apparaten gebeurde was dat als ik de linker pitch boven nul zet en vervolgens de linker Bass/Low knob van min naar max en terug draai, dan versprong de ingestelde pitch in de DJ-software. Hiermee kon ik een afwijking halen tot zelfs een hele procent! Daar is natuurlijk niet mee te werken in een strakke mix.
Het gekke was, dat het niet aan mijn laptop ligt omdat het zowel ook op mijn PC als de PC van Eiland Muziek met meerdere (nieuwe) exemplaren fout ging.
Heeft iemand anders daar ook last van, of zelfs een oplossing voor?
(Ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb)
Iets anders: vandaag heb ik mijn BCD2000 weer moeten omruilen voor geld, helaas. Ik heb hem terug moeten brengen omdat er een heeeele rare storing in het apparaat zit en in drie anderen die ik getest heb ook!
Dus eigenlijk is dit ook meteen een onderzoekje of jullie hier ook last van hebben.
Het zit namelijk zo: Wat bij mij en die andere twee apparaten gebeurde was dat als ik de linker pitch boven nul zet en vervolgens de linker Bass/Low knob van min naar max en terug draai, dan versprong de ingestelde pitch in de DJ-software. Hiermee kon ik een afwijking halen tot zelfs een hele procent! Daar is natuurlijk niet mee te werken in een strakke mix.
Het gekke was, dat het niet aan mijn laptop ligt omdat het zowel ook op mijn PC als de PC van Eiland Muziek met meerdere (nieuwe) exemplaren fout ging.
edit:
Een plaatje ter verduidelijking:[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 11-05-2007 02:04 ]
Verwijderd
http://www.virtualdj.com/...?highlight=eqinheadphones moet je lezen en staat gelijk de tool bij om ook voortebeluisteren met eq instellingen.EZ_ schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:17:
Weet iemand soms nie hoe ge kunt voorbeluisteren met EQ in VDJ (in djDecks was dat de optie "Cue before playing" ofzo, maar in VDJ vind'k da precies niet)???
Is perfect ik was er ook lange tijd mee bezig maar met dit tooltje werkt de eq ook bij je headphone
Verwijderd
ja heb precies hetzelfde maar ik zet altijd mijn pitchschuiven helemaal omhoog en als ik de pitch verander doe ik het met mijn muis dan stoot je er ook niet elke keer per ongeluk tegen aan.Maar volgens mij hebben er heel wat bcd tjes last van ik heb de mijne nu een maand of 6 en wacht gewoon tot bcd3000 uit is en dan stuur ik hem terug heb een jaar garantie en dan neem ik aan dat ik gewoon een nieuwe bcd3000 krijg of een goeie 2000Room42 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:54:
edit:Een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]
Verwijderd
omg!Room42 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:54:
edit:Een plaatje ter verduidelijking:
[afbeelding]

Ik heb dat ook! als je na de pitch, aan de bass-knop draait tussen min en max is het bijna een hele % verschil.
Echt wel vreemd, misschien moeten we dit melden aan behringer?
En jij maar aan je eigen mixkunsten twijfelen 
Maar ik denk dat als we er inderdaad allemaal last van hebben, dat het dan wel slim is om dat te melden. Hoewel ik denk dat Berhinger zal reageren van: we hebben binnenkort de 3000 klaar... probeer die eens.
Maar ik denk dat als we er inderdaad allemaal last van hebben, dat het dan wel slim is om dat te melden. Hoewel ik denk dat Berhinger zal reageren van: we hebben binnenkort de 3000 klaar... probeer die eens.
Verwijderd
ze moeten support blijven geven voor hun product dunkt me.
Ik stel voor dat de mede bcd2000 gebruikers eens kijken of ze met hetzelfde probleem kampen.
En hopelijk komen er samen met de 3000 betere drivers voor de 2000.
Ik stel voor dat de mede bcd2000 gebruikers eens kijken of ze met hetzelfde probleem kampen.
En hopelijk komen er samen met de 3000 betere drivers voor de 2000.
Verwijderd
En ik maar denken dat ik voor de zoveelste keer per ongeluk tegen die schuif gestoten was
Ik zal in ieder geval een mailtje sturen naar behringer en kijken hoe ze hier op reageren.
Ik zal in ieder geval een mailtje sturen naar behringer en kijken hoe ze hier op reageren.
is niet hetzelfde ding, maar mensen hier weten het vast wel, als je deze mixer ziet:
http://www.rjshop.nl/product/2096/
hoeveel uitgaande kanalen heeft het ding nou? Ik heb zelf een normale tafel behringer maar nu een mixer nodig welke wat meer kan.
http://www.rjshop.nl/product/2096/
hoeveel uitgaande kanalen heeft het ding nou? Ik heb zelf een normale tafel behringer maar nu een mixer nodig welke wat meer kan.
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
ik krijg het gewoon niet voor elkaar de bcd fatsoenlijk te laten werken in vdj 4.1 elke keer speelt hij heel even muziek en stopt dan weer kan iemand mij alstublieft helpen
groeten stephan
groeten stephan
.
[ Voor 97% gewijzigd door een moderator op 08-09-2007 14:18 ]
.
[ Voor 98% gewijzigd door een moderator op 08-09-2007 14:18 ]
Hey Stephan,
Ik heb dat probleem ook. Dan ben ik zo'n 20 min aan het draaien en opeens valt de muziek uit en kan ook niks met de muis opstarten in virtual dj. Ik ga dan snel naar configscherm en verander snel in external mixer druk dan op ok, vervolgens ga ik weer terug en zet hem weer terug op headphone. Dan doet hij het weer even.
Gr. René (Gebruik trouwens 4.2r1)
Ik heb dat probleem ook. Dan ben ik zo'n 20 min aan het draaien en opeens valt de muziek uit en kan ook niks met de muis opstarten in virtual dj. Ik ga dan snel naar configscherm en verander snel in external mixer druk dan op ok, vervolgens ga ik weer terug en zet hem weer terug op headphone. Dan doet hij het weer even.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:19:
ik krijg het gewoon niet voor elkaar de bcd fatsoenlijk te laten werken in vdj 4.1 elke keer speelt hij heel even muziek en stopt dan weer kan iemand mij alstublieft helpen
groeten stephan
'k Heb hetzelfde probleem op mijn laptop, op desktop gaat alles goed, af en toe blokkeerd hij wel is (als'k te veel tegelijk aan't doen ben)renevdeertwegh schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:08:
Hey Stephan,
Maar kga een van dees is teste of djDecks ook crashed na enkele minuten...
Dat ligt helaas gewoon aan de asio drivers van de bcd.
Het stoppen van de bcd driver is overigens wel direct gelinked aan de DPC latency.
Meer info hierover, een tooltje om het te controleren, en wat uitleg over hoe je dit probleem kan verminderen vind je hier:
http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml
Het stoppen van de bcd driver is overigens wel direct gelinked aan de DPC latency.
Meer info hierover, een tooltje om het te controleren, en wat uitleg over hoe je dit probleem kan verminderen vind je hier:
http://www.thesycon.de/deu/latency_check.shtml
Let op:
blijkbaar is het "normaal" om om warez te vragen of aan te bieden in dit topic.
Think again pls :)
blijkbaar is het "normaal" om om warez te vragen of aan te bieden in dit topic.
Think again pls :)