Behringer BCD-2000 DJ Control

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.488 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn bcd helemaal opnieuw geinstalleerd maar nu krijg ik geen geluid uit mijn boxen van mijn computer, ik heb alles nagelopen en volgens mij is alles goed. de kabeltjes zitten allemaal op zijn plek en bij configuratiescherm heb ik alles naar mijn geluidskaart gezet.

wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik had een vraag over dit leuke speeltje.

Ik heb een drive-in show en werk met mengpaneel incl. 2 pioneers 1000mk3's en nog wat meer maar dat terzijde.
Maar vanwege ruimte en klijnere feesten neem ik deze cd spelers niet altijd mee.
Zou dit een oplossing kunnen zijn?
Want ik lees heel veel problemen maar ik moet dus wel een avond goed kunnen draaien zonder last te hebben van uitval van geluid etc.
Of kan ik beter wachten op de 3000 versie? en iemand al enig idee daarover?
Want er zijn bijna geen verschillen toch?

Verder heb ik natuurlijk rond gezocht wat het precies is en voor de drive-in zou het handig zijn bij de klijnere feeste aleen moet het wel 100% werken op een avond.

De drive-in die ik heb is niet een hele groote (www.sound-xperience.nl) nee dit is geen reclame maar wil vragen of ik dit speeltje ook bij deze apparatuur kan gebruiken of dat ik naar betere kwaliteit moet zoeken?
Want voor de prijs klinkt het ook heel cheap ass want de cd spelers die ik heb waren 1300 euro perstuk en als je deze dan kijkt heb je voor 160 euro klaar (pc hebben we al bij drive-in)

Maar ik wil een mengpaneel voor de computer en zag deze en die van hercules maar deze leek mij intressanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willyfreak schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:47:
Ik had een vraag over dit leuke speeltje.

Ik heb een drive-in show en werk met mengpaneel incl. 2 pioneers 100mk3's en nog wat meer maar dat terzijde.
Maar vanwege ruimte en klijnere feesten neem ik deze cd spelers niet altijd mee.
Zou dit een oplossing kunnen zijn?
Want ik lees heel veel problemen maar ik moet dus wel een avond goed kunnen draaien zonder last te hebben van uitval van geluid etc.
Of kan ik beter wachten op de 3000 versie? en iemand al enig idee daarover?
Want er zijn bijna geen verschillen toch?

Verder heb ik natuurlijk rond gezocht wat het precies is en voor de drive-in zou het handig zijn bij de klijnere feeste aleen moet het wel 100% werken op een avond.

De drive-in die ik heb is niet een hele groote (www.sound-xperience.nl) nee dit is geen reclame maar wil vragen of ik dit speeltje ook bij deze apparatuur kan gebruiken of dat ik naar betere kwaliteit moet zoeken?
Want voor de prijs klinkt het ook heel cheap ass want de cd spelers die ik heb waren 1300 euro perstuk en als je deze dan kijkt heb je voor 160 euro klaar (pc hebben we al bij drive-in)

Maar ik wil een mengpaneel voor de computer en zag deze en die van hercules maar deze leek mij intressanter
in het geval van een desktop heb je hele hoge kans dat het gewoon goed werkt :) met laptop zal je iets meer aan het prutsen zijn.... maar moet ook goed kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 20:29
Als je echt een controller voor je PC zoekt is dit een hele goede, vooropgesteld dat je een desktopmodel gebruikt :) De kwaliteit van het geluid hangt verder natuurlijk af van de geluidskaart die je gebruikt; als je die in de Behringer zelf gebruikt zit je al redelijk goed. Ik doe dat hier niet, want met een laptop werkt dat niet zo geweldig, maar zoals gezegd, laptops+BCD = problemen.

De latency en responstijd van de BCD is overigens goed; misschien dat 'ie het niet haalt tegenover je Pioneers met true instant start, maar het is snel genoeg ;)

• willyfreak
Dan denk ik dat ik deze toch binnenkort ga aanschaffen.

Maar vantevoren nog paar vraagjes.

De 3000 versie kan ik daar niet beter op wachten?
Want daarover valt nog heel weinig informatie over te vinden maar ziet er na mijn smaak wel vetter uit.

en bij de drive-in heb ik een p3 met 512 mb ram maar ik heb er dan nog wel een usb hardeschijf aanhangen voor de muziek gaat dit kwa snelheid/prestatie achteruit of kan de mixer dan raar gaan doen?

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
de 3000 biedt in mijn ogen weinig nieuws behalve de geripte versie van traktor erbij en daar betaal je dan nog eens voor..

Ik zou voor een 2000 gaan icm Virtual DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evinyatar
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 15:01
J-air schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 22:32:
de 3000 biedt in mijn ogen weinig nieuws behalve de geripte versie van traktor erbij en daar betaal je dan nog eens voor.
Niet vergeten dat de BCD3000 (hoogstwaarschijnlijk) een groot aantal hardware bugs oplost. Als ik destijds de keuze had gehad dan had ik de BCD3000 genomen ipv de BCD2000. De faders die plots stoppen met werken terwijl ik sta te draaien storen me mateloos... En dan had ik zelf geen Mac drivers moeten schrijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Niets garandeerd echter dat er ook maar iets verbeterd is tov de 2000, buiten mac drivers, kleurtjes en traktor. Als je het zeker wil weten kan je idd best even wachten tot na de 3000 verkrijgbaar is.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 16:20
Ik heb daarnet m'n BCD2000 aan Reason geknoopt, weet er iemand hoe je de knoppen op de controller aan een functie in Reason toe kan wijzen? Je kan de complete controller nu wel aan een kanaal toewijzen maar de functies binnen dat kanaal zijn nog maar at random :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Is het mogelijk om op de BCD een externe effecten mixer te koppelen om zo flanger en TK filter enzo te doen? Via VDJ en tobo + muis is niet echt relaxed. Of zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
willyfreak schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:47:
Ik heb een drive-in show en werk met mengpaneel incl. 2 pioneers 1000mk3's en nog wat meer maar dat terzijde.
Als je het geld kunt neer leggen voor 2 van die jongens moet dat ook lukken voor een fatsoenlijke controller. No offence verder wat betreft de Behringer BCD2000 maar ik zou toch echt kiezen voor een wat robuustere controller als ie vaak mee op pad moet. In dat geval zou ik eerder kiezen voor een Feena, Faderfox, KontrolDJ, of de nieuwe VCI-100 van Vestax.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid-Man schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:45:
[...]

Geef anders even je msn, dan help ik je eruit ;)
Kan je mij er misschien ook uithelpen? ben al 4 dagen bezig om de bdc aan de praat te krijgen maar hij loopt steeds vast!!! het liefst zou ik hem uit het raam gooien, tenzij jij me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 00:40:
[...]

Kan je mij er misschien ook uithelpen? ben al 4 dagen bezig om de bdc aan de praat te krijgen maar hij loopt steeds vast!!! het liefst zou ik hem uit het raam gooien, tenzij jij me kan helpen?
Mijn Msn is Martijn_2004@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Reind schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:43:
[...]

Als je het geld kunt neer leggen voor 2 van die jongens moet dat ook lukken voor een fatsoenlijke controller. No offence verder wat betreft de Behringer BCD2000 maar ik zou toch echt kiezen voor een wat robuustere controller als ie vaak mee op pad moet. In dat geval zou ik eerder kiezen voor een Feena, Faderfox, KontrolDJ, of de nieuwe VCI-100 van Vestax.
Bedankt ik zal zekers een kijken na deze computer speeltjes.
En ik hoef nog niks op korte termijn te kopen en heb de tijd om alles uit te zoeken.

En het is niet dat ik die cd-spelers heb dat ik dan ook meteen alles heel duur kan kopen :+
Ik heb ze op de kop kunnen tikken tegen een goede prijs vandaar dat ik ze ook heb anders had ikze ook niet kunnen betalen :+

Maar ik kan dus beter op zoek gaan naar meer kwaliteit dat dit ding?

Wat ik heel jammer vind is dat ik tog veel problemen hoor kwa uitval en faders die neit goed werken enz. omdat ik altijd zo goed mogelijk navoren wil komen op een feest.

Maar ga dan denk ik toch zoeken naar een iets "degelijker" apparaat of wacht even op de 3000 versie wat die te bieden heeft voor mijn drive-in

(www.sound-xperience.nl voor de mensen die willen wete over wat voor een apparatuur ik gebruik en ik zoek dus ook evenwaardige kwaliteit apparatuur voor erbij en wat 100% moet werken)

[ Voor 7% gewijzigd door willyfreak op 19-02-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou,

Ik heb, net zoals meerdere mensen hier, de mensen van behringer ook maar eens gemaild en laat jullie binnenkort wel evenweten wat het antwoord is.

Ik las een paar posts terug de reaktie van behringer op een mailtje van een andere gebruiker waarin ze begonnen te zwetsen dat je maar moest kijken of je je laptop kan laten doen alsof het een desktop is enz. enz..
Belachelijk gewoon!

Ik heb ze nog gewezen op de verpakking waar een mooi plaatje op staat van een bcd en een laptop wat toch de veronderstelling wekt dat de bcd lekker samenwerkt met een laptop en dat je lekker mobiel bent enzo.
Kunnen ze dus nu niet gaan zeggen dat je maar moet zorgen dat je laptop net doet alsof het een desktop is toch?
Een laptop is een laptop, geen gezeik.
Ik vind het allemaal aardig misleidend overkomen zo, mooi plaatje maar werken ho maar, 160 euro down the drain zeg maar.
Dat is natuurlijk niet acceptabel en dat heb ik ze ook gemaild.
Ik hoop ook dat iedereen die de zelfde problemen ervaart ook echt even de moeite wil nemen een mailtje te sturen want samen sta je toch wat sterker.

Ik begin er nu echt goed de balen van te krijgen !

Wordt vervolgd.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is het eigenlijk al bekend wanneer de bcd3000 uitkomt?

Ik ben wel benieuwd wat nu de echte (lees: technische) verschillen zijn met de bcd-2000
Op de behringer site staat alleen nog maar 2e kwartaal, verder ook geen bijzondere info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Vervelend dat ze idd niet eens aangeven of er technische vershillen zijn, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
Robert89 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:57:
Ik heb daarnet m'n BCD2000 aan Reason geknoopt, weet er iemand hoe je de knoppen op de controller aan een functie in Reason toe kan wijzen? Je kan de complete controller nu wel aan een kanaal toewijzen maar de functies binnen dat kanaal zijn nog maar at random :?
Iemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien dat je het midi-listener programma kunt gebruiken, dit maakt van de behringer signalen standaard toetsen.
Midi Translator: http://www.bome.com/midi/translator/mt_classic.html

Gevonden via http://bcd2000dj.blogspot.com/2006_11_01_archive.html

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Is het mogelijk met Virtual DJ dat wanneer je op Cue drukt dat hij gelijk begint met afspelen ipv dat hij op pause gaat? Bij de meeste andere programma's is dit staandaard zo, en dat is wel fijner vindt ik.

[ Voor 26% gewijzigd door EVILSalami op 22-02-2007 11:02 ]

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
EVILSalami schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:56:
Is het mogelijk om op de BCD een externe effecten mixer te koppelen om zo flanger en TK filter enzo te doen? Via VDJ en tobo + muis is niet echt relaxed. Of zijn er andere mogelijkheden?
Ja dat kan, heb het zelf ook geprobeerd. De master out in de externe mixer en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de makers van fruity loops :)

http://www.deckadance.com/

:)

Afbeeldingslocatie: http://www.fl-studio.com/documents/t_DeckaDance.jpg

Generic MIDI control support.

MIDI Learn with easy to configure function <-> midi control assignment.

Native remote DJ Controller support for :

Behringer BCD2000
Hercules DJ Console.
Hercules DJ Console Mk2.
Eks XP10 Controller (native HID / USB communication for full device resolution)

http://www.fl-studio.com/documents/deckadance.html
http://demo.deckadance.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

RoNoS schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 21:54:
[...]

Ja dat kan, heb het zelf ook geprobeerd. De master out in de externe mixer en klaar.
Welk apparaat heb je aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
ik heb de BCD2000 geprobeert met verschillende software,
maar niets werkt lekker :/

Traktor 3.0: werkt gewoon niet lekker (ze zijn gewoon niet voor elkaar gemaakt)

BDJ (bijgesloten sofware): speelt niet al mn muziek af :/ (niet op mn laptop en niet op mn pc, latency??)

VirtualDJ: werkt opzich wel, maar niet mijn ding (past ook niet echt bij de BCD2000)

en nu komtie:

FutureDecks Pro (demo): doet het niet op mn pc, maar op mn laptop werktie lekker,
behalve dat het geluid niet zuiver is. je hoort heel de tijd gekraak (als je met de filter speelt komt het goed naar voren).

Ik heb mn geluidskaart in mn laptop al uitgezet, alle geluide ook uitgezet en verder draaien er geen programma's. ik heb ook nog de latency veranderd maar dat leek niet te helpen (miss deed ik t verkeerd??)

ik heb trouwns Windows XP pro, en mn laptop is via een hard ip verbonden met mn pc, want daar staat al mn muziek op. maar ook als ik muziek van mn laptop afspeel (via de BCD2000) hoor ik ook gekraak.

iemand een idee??

die nieuwe software van de makers van Fruityloops is trouwns erg gaaf,
ben heel benieuwd,. vooral ook die plugin versie,
btj jammer dat je in de demo er heel de tijd 'this is a demo version" doorheen hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb mn bcd al open moeten halen 3 maanden oud omdat mijn linker jog wheel niet soepel draaiden

toen ik m open had kom ik er achter dat er in de linker jog wheel helemaal geen lagers zitten zoals de rechter hebben meer mensen daar last van dat de linker niet soepel draaid ?? of aanloopt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:41

Aapje

Opel-beun
Dachtje van dat ding gewoon terug sturen?

(Naja ik kan wel makkelijk praten want ik moet de mijne ook nog steeds terug sturen :+)

Maar allebei draaien bij mij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Bij mij draaien ze beide ook soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk... ik heb Vista Ultimate geïnstalleerd, en sindsdien loopt de bcd2000 voor geen meter meer (icm met djdecks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:46:
Leuk... ik heb Vista Ultimate geïnstalleerd, en sindsdien loopt de bcd2000 voor geen meter meer (icm met djdecks)
Niet zo vreemd drivers voor bcd2000 zijn voor win XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
keb geen problemen met de jog wheels,..
okee, lopen niet zoals echte pro. hardware,.
maar geen probleem,..

weet iemand raad met mn probleem uit mn vorige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:41

Aapje

Opel-beun
DJ_One_Love schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:56:
keb geen problemen met de jog wheels,..
okee, lopen niet zoals echte pro. hardware,.
maar geen probleem,..

weet iemand raad met mn probleem uit mn vorige post :)
Welke drivers gebruik je? Er staan op de bijgeleverde CD oudere en op internet Nieuwere...

Die op 't internet werken bij mij ook niet geweldig, maar in mijn mening werkt de BCD2000 slecht met Laptop Intel's SpeedStep techniek...
Weet niet of dat echt zo is, maar dat ie op je laptop niet werkt vind ik niet heel raar. Maar je PC wel.

Hoe heb je de 2 kanalen ingesteld staan? Primary en Headphones op de Bcd2000?
Vertel eens wat meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
keb de driver van internet (dus de nieuwste)
keb een Lenovo Z61m (IBM)
kloksnelheid 2.00Ghz, 1.00GB

verder gebruik ik voor de headphones en primary mn BCD

het is wel zo, dat ik de muziek afspeel mn computer dmv een hard ip adres,..

maar het rare is dat met de bijgeleverde software (BDJ) en die nieuwe software vd makers van fruityloops heb ik geen problemen qua krakend geluid.

alleen de BDJ-software speelt niet alles af.. (ook niet op mn pc)

kortom, heel vaag,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_One_Love schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:54:
fruityloops heb ik geen problemen qua krakend geluid.

alleen de BDJ-software speelt niet alles af.. (ook niet op mn pc)

kortom, heel vaag,..
nee hoor, BDJ is gewoon een kont pakket. beste is een ander dj proggy te gebruiken. wellicht zelfs legaal ;) zoals djdecks ofzo.... want 240 euro voor VDJ zie ik hier de mensen met een controller van 150 euro niet neerleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
BDJ is idd gwoon klote 8)7

maar heeft er iemand ervaring met FutureDecks Pro??

en DJ-Decks, werkt dat lekker met de BCD2000??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_One_Love schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:09:
BDJ is idd gwoon klote 8)7

maar heeft er iemand ervaring met FutureDecks Pro??

en DJ-Decks, werkt dat lekker met de BCD2000??
nou zo wilde ik het niet brengen over BDJ maar het sucked aardig ja....

FutureDecks nog niet geprobeerd.....

DJ-Decks.... heeft native support voor de BCD2000, veel leuke skins te downloaden, goede support van de maker, niet duur. alleen het zal even een lastig pakket zijn omdat het niet werkt zoals elk andere. maar kan zich zeker meten tegenover VDJ etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
ik vind DJ-Decks maar niks,
het is heel anders als andere DJ-software (zoals Traktor, FutureDecks Pro ect)

maar weet iemand mij te vertellen waar krakend geluid vandaan kan komen??
zou t met andere software botsen? (zou fruityloops kunnen zijn, aangezien ik dat wel eens eerder heb gehad) en is dit op te lossen?

wat kan het nog meer zijn? moet ik iets uitzetten (of juist aan) op mn laptop (alle geluiden en geluidskaart staan uit, ook mn draadloos staat helemaal uit)

iemand ervaring met FutureDecks Pro samen met de BCD2000??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net die nieuwe demo van futuredecks geprobeerd waar je een wat grotere resolutie heb en ze hebben het wel duidelijk verbeterd in vergelijking bdj software waarbij ik me dan gelijk weer kwaad om kan maken waarom kan het nu wel.
Ik zat niet te wachten op software die ik er gratis bij kreeg dat ik de bcd haalde maar als je er dan ook iets bij geeft zorg dan dat het in ieder geval werkt.
Dj decks is zeker wel een aanrader zeker voor die prijs ik gebruikte al jaren vdj maar begin de laatste maanden toch dj decks steeds beter te vinden.
Het is wel simpel van opzet en is gewoon totaal anders draaien maar je moet daar echt effe me leren werken.
Het lijkt veel meer op het platen draaien wat ik voorheen deed maar dit is allemaal maar mijn mening.
Dus bij mij staat op 1 dj decks vanwege prijs/kwaliteit verhouding en daarna vdj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Laatst online: 05-02 08:59
EVILSalami schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:07:
[...]

Welk apparaat heb je aangesloten?
Beetje late reactie, maar daar komt ie: Versterker.
Op de versterker zitten ook allemaal knoppies met flanger en echo enz. Dat werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjah DJ-Decks is indd anders... je moet er iets bij doen... tis niet meer dat de audio engine je bpm perfect locked.... je moet meer je best doen heh :P, en direct een leuke skin zoeken want de standaard skin sucked :P

maargoed, ik gebruik nu DJ-Decks icm. Time coded vinyl.... -PERFECT- mij hoor je niet klagen, alleen over m'n eigen instabiele tafels, maargoed......

heb het ook een poos voor de BCD2000 gebruikt, ik was eerst ook VDJ addict.... maar na een maandje met DJD te spelen wilde ik geen ander meer, gevoel is echter... (voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:46:
tjah DJ-Decks is indd anders... je moet er iets bij doen... tis niet meer dat de audio engine je bpm perfect locked.... je moet meer je best doen heh :P,
dat is voor mij niet zo het probleem,
maar meer dat je echt alles nog moet instellen en daar heb ik nu geen tijd voor,
ook werkt t (naar mijn idee) anders als andere software,.
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:46:
en direct een leuke skin zoeken want de standaard skin sucked :P
weet jij waar ik mooie (en goeie) skins kan vinden??
of heb jij nog un paar mooie (goeie/leuke) voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_One_Love schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:40:
[...]

dat is voor mij niet zo het probleem,
maar meer dat je echt alles nog moet instellen en daar heb ik nu geen tijd voor,
ook werkt t (naar mijn idee) anders als andere software,.

[...]

weet jij waar ik mooie (en goeie) skins kan vinden??
of heb jij nog un paar mooie (goeie/leuke) voor me? :)
instellen is zo gedaan joh :)

zet bij sound de geluidsopties op: optie 5

ga naar general en klik daar BCD2000 aan en druk op config.... en stel in hoe je wil

klaar is kees.....

voor skins: http://forum.djdecks.be/viewtopic.php?t=3325

knock yourself out ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat eigenlijk met de Behringer als je wilt browsen naar een liedje? Moet je dan per se je muis gebruiken of kun je daar knoppen op de controller voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:59:
Hoe werkt dat eigenlijk met de Behringer als je wilt browsen naar een liedje? Moet je dan per se je muis gebruiken of kun je daar knoppen op de controller voor gebruiken?
met welk programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:59:
Muis, iig met alle programma's die ik tot nu toe heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
(jarig!)
In djDecks kan het ook met de jog wheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiKeZZa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:16
Ik heb wat pagina's zitten lezen, natuurlijk niet alle 18 ;)

Maar nu heb ik een vraag. Ik draai ook vaak met een laptop en irriteer me kapot aan het niet kunnen starten van muziek via het mengpaneel of iets tegelijk starten én stoppen wat ook niet kan door het gebruik van de muis. Dus klinkt dit apparaat mij als muziek in de oren. Ik wil hem gana gebruiken met virtual dj 4.0 maar ik hoor van veel problemen met laptops. Maar niet wat die problemen zijn. Iemand die mij kan vertellen wat er zoal mis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Adion schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:42:
In djDecks kan het ook met de jog wheel.
Traktor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Voor veel beginners info: http://www.djtutor.com

Tutorial filmpjes voor beginnende dj's.

Veelal alleen toepaselijk voor draaitafels maar niet persé alleemaal. Er valt veel te leren.

Practice and Enjoy.

PS: kennen jullie meer van dit soort sites?

[ Voor 21% gewijzigd door EVILSalami op 09-03-2007 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met vdj kan je ook zonder muis alle functies bedienen dus ook je muziekmap selecteren en browsen door je playlist met de jogwheels je hebt alleen dit bestand nodig BCD2000 1.1 Mapper die je gratis kan downloaden als je het aangeschaft heb.
Voor diegene die dat niet hebben geef je email maar dan krijg je hem van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 10:53:
met vdj kan je ook zonder muis alle functies bedienen dus ook je muziekmap selecteren en browsen door je playlist met de jogwheels je hebt alleen dit bestand nodig BCD2000 1.1 Mapper die je gratis kan downloaden als je het aangeschaft heb.
Graag!

SalamiY2k [at] hotmail.com

PS: heb je ook de BCD skin voor VDJ of is dat 1 en dezelfde bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
heb je misschien ook (gratis :+ )effecten die zijn nergens te vinden voor VDJ :z

[ Voor 5% gewijzigd door J-air op 14-03-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Misschien een idee om alles te verzamelen op één punt? Denk aan plug-ins, skins, mappers, tutorials, handleidingen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je dit eens naar mij mailen ook aub ?
En misschien ook de fandos skin moest je die hebben.

Thnx !
bruce_w926 @ hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik gebruik traktor met de bcd-2000. Alles werkt behalve prelisten. Als ik aan de knop draai om een bepaald deck voor te beluisteren regeld hij alleen het volume. Het enige wat ik dus door de koptelefoon hoor is het geen wat door mijn boxen speelt. Moet ik hier ergens een instelling doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ben je je er van bewust dat je met de "analog input" knoppen het deck kiest wat je kun prelistenen? Default is er geen deck geselecteerd en zul je dus niets horen wanneer je de PFL knop naar rechts links draait.

[ Voor 37% gewijzigd door DoubleJ op 16-03-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt het werkt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het kan dat als je de nieuwe versie van BDJ van internet haalt, het installeert ik een kraak door het geluid heen krijg, wat kan hier de oorzaak van zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het ook, het ligt aan het programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:(
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:35:
heb het ook, het ligt aan het programma
Dat is lekker handig zeg, komen met een update alleen die werkt niet, dit is nog erger dan Microsoft. :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
zou je mij die mapper ook kunnen mailen svp ? dragon76[at]gmail.com

mijn dank is alvast groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
en heeft iemand misschien die Fandos BCD2000 skin voor Virtual DJ 4.x ?

effecten kan iedere VST(i) zijn in Virtual DJ volgens mij... ik heb er een heel zootje paraat, interesse, laat maar ff weten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 20:15
Bah m'n geluidsschuifje van de BCD doet het niet meer. :( Valt dit onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
brtk schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:33:

effecten kan iedere VST(i) zijn in Virtual DJ volgens mij... ik heb er een heel zootje paraat, interesse, laat maar ff weten hier
ik heb wel interresse Jrsigger@planet.nl! thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-08 20:29

* MisterData geinteresseerd is! tommy at ech-wel punt nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
als ik straks thuis ben zal ik ze even mailen !

niemand die die mapper heeft voor Virtual DJ en/of de BCD2000 skin ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

ik heb wel intresse in de filters, zou je 't kunnen mailen?

Als iemand de mapper wil hebben, mail me, ik heb die wel... dan kan ik makkelijk replyen

SalamiY2k [aapding] hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
check je mail Salami !

de filters en effecten heb ik gerarred voor de liefhebbers. Stuur me een mail op dragon76[at]gmail.com, dan geef ik je de link naar de http source waar t op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op zondag 21 januari 2007 @ 21:51:
[...]

Traktor EN mac compatible en dat was de oudere BCD2000 niet. Of het om een vervangings exemplaar gaat of niet weet ik niet. Overigens is er een shitload aan nieuwe controllers uitgekomen de laatste paar dagen.

M-Audio Xponent (erg duur, wel heeeeel veel features) -> http://www.aboutdj.nl/content/view/573/1/

Numark Total Controll -> http://www.aboutdj.nl/content/view/570/1/

Vestax VCI-100 (heel mooi ding) -> http://www.aboutdj.nl/content/view/551/2/

En er zitten er nog een paar aan te komen als het goed is van de OEM merken als Kam, Phonic e.d.
Is er al een prijs voor de Numark bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:10:
[...]

Is er al een prijs voor de Numark bekend ?
ik dacht te herinneren van rond de 400 a 500 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:35:
[...]

ik dacht te herinneren van rond de 400 a 500 euro :(
crap ! das veel geld .... voor een midi-controllertje ...

ah ja, de Behringer voldoet nog steeds... en dat voor 150euro :)

[ Voor 8% gewijzigd door brtk op 04-04-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
de mapper voor VDJ heb ik nu, bedankt Salami...

nu de BCD2000 skin nog voor VDJ :)

wie o wie heeft 'em ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

brtk schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:45:
de mapper voor VDJ heb ik nu, bedankt Salami...

nu de BCD2000 skin nog voor VDJ :)

wie o wie heeft 'em ?
Geen probleem.

Hey maar die filters he, hoe gebruik ik die? Als ik dat in het mapje effects zet krijg ik niet meer filters erbij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brtk schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:44:
[...]

crap ! das veel geld .... voor een midi-controllertje ...

ah ja, de Behringer voldoet nog steeds... en dat voor 150euro :)
http://www.spincity.nl/pr...13acb13271356dc0d3d5710d3

kijk daar maar het is nu volgens hun 399 maar de prijs kan nog gaan verschillen... dus gokken maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Iemand die antwoord weet op mijn vraag? (2 post naar boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
Ik weet niet of het al gemeld is maar er is een paar weken geleden een nieuwe versie van B-DJ ge-released die een aantal stabiliteitsproblemen op zou lossen
[17 march 2007] B-DJ 1.2 released
This is mainly a stability fix release.

* audio stability improved
* fixed mp3 files problems (no more bad sound/silence at the beginning)
* native VST plugins support (please test your plugins before going live as some might crash the application)
* many small bug fixes
xylio.com

Download B-DJ 1.2 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
EVILSalami schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:23:
[...]

Geen probleem.

Hey maar die filters he, hoe gebruik ik die? Als ik dat in het mapje effects zet krijg ik niet meer filters erbij ofzo?
gewoon in de Effects map kopieren van Virtual DJ. Ze werken helaas niet allemaal zie ik, maar toch een behoorlijk aantal wel... :)

succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
trouwens, niemand die die mooie skin van de BCD2000 heeft voor Virtual DJ 4.x ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Ik was van plan om de BCD2000 te kopen, maar zag vandaag dat de BCD3000 er ook alweer aan zit te komen. Weet iemand toevallig of je bij de nieuwe versie zelf controls kunt assignen aan de knoppen?
Ik zag namelijk dat deze bij de BCD2000 niet te veranderen waren waardoor deze met MIDI translator software moest werken en op de website van de 3000 versie staat wel dat bij de 3000 de compatibiliteit met andere dj-software is vergroot (ik ga er dus vanuit dat die 3rd party translator software niet meer nodig is en er iets veranderd is aan de commando's die de BCD3000 verzend).

Ik las ergens dat je bijvoorbeeld bij de BCR2000 (geen typo ;)) controller een stukje software erbij kreeg zodat je kon aangeven welk 'commando' elke knop moest versturen. Zoiets zou handig zijn want ik wil hem namelijk ook als midi-controller (dus niet alleen met dj software) gaan gebruiken. :)

Ik weet dat hij nog niet uit is en dat er dus waarschijnlijk niemand ervaring mee heeft, maar misschien dat iemand hierover ergens iets heeft gelezen, ik vind het alleen niet echt.

en misschien heb ik het allemaal verkeerd begrepen en was dit met de BCD2000 ook al mogelijk, vandaar dat ik het hier vraag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wizz15 op 12-04-2007 13:48 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
(jarig!)
De BCD2000 zend vaste midi-waardes uit per control. De meeste software die met midi-apparaten overweg kan kun je al volledig vrij instellen zodat elke knop gewoon doet wat jij wil.
Je kan bij de BCD2000 niet veranderen welke midi-waarde wordt uitgestuurd, maar bij de meeste software is dat geen probleem.
Dat bepaalde instellingen niet vrij instelbaar zijn ligt op dit moment dus meestal aan het gebruikte dj programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Ja ik dacht achteraf ook al dat het bij software eigenlijk geen probleem zou moeten zijn :P maar toch bedankt voor je reactie :D

Ik was even in de war want het is alweer een tijdje geleden dat ik met midi controllers heb gewerkt :)

Ik las net trouwens ook in de comments van een artikel dat de jog wheels van de bcd3000 wel andere midi codes verzenden dan bij de bcd2000 (daarmee zullen ze dan wel die compatibilty issues opgelost hebben dus)... voor degene die daar ook benieuwd naar zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Wizz15 op 12-04-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robert89 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:19:
Ik weet niet of het al gemeld is maar er is een paar weken geleden een nieuwe versie van B-DJ ge-released die een aantal stabiliteitsproblemen op zou lossen

[...]

xylio.com

Download B-DJ 1.2 hier
Dank je voor deze info, maar bij mij werkt het niet, komt een krakend geluid uit en kan ik niet weg krijgen, alleen als ik de oude versie er weer op zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:50:
[...]

Dank je voor deze info, maar bij mij werkt het niet, komt een krakend geluid uit en kan ik niet weg krijgen, alleen als ik de oude versie er weer op zet.
Inderdaad, die nieuwe versie is ook nog niet echt stabiel te noemen.
Na het installeren was ik mijn liedjes terug aan het inladen en hij geraakte vlak voor het einde weeral geblokkeerd. Na een tweede poging dan toch gelukt, maar na enkele liedjes spelen bleef hij weer 1 speler "laden" zogezegd, zodat ik weeral heb moeten afsluiten.

Hij blijft toch problemen hebben met laptops blijkbaar, en op deze staat niets anders op dan een windows en b-dj.

Weeral hopen op een volgende release ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 20:30:
[...]

Inderdaad, die nieuwe versie is ook nog niet echt stabiel te noemen.
Na het installeren was ik mijn liedjes terug aan het inladen en hij geraakte vlak voor het einde weeral geblokkeerd. Na een tweede poging dan toch gelukt, maar na enkele liedjes spelen bleef hij weer 1 speler "laden" zogezegd, zodat ik weeral heb moeten afsluiten.

Hij blijft toch problemen hebben met laptops blijkbaar, en op deze staat niets anders op dan een windows en b-dj.

Weeral hopen op een volgende release ...
Kan je nagaan, ik gebruik het niet eens op een laptop maar op een pc van 2 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Check deze schatje die er ook aankomt
http://www.vestax.com/v/products/players/vci100.html :9~

Dus wordt de Numark of the Vestax hmmmm. De Vestax ziet er wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-09 18:49
Oeps iemand had al gereageerd over die Vestax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Hallo mensen, ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar weet iemand of ik de BCD aan de praat kan krijgen met BPM studio???
Het lukt mij echt niet, en ik vind B-DJ niet echt een super programma.
Alle tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze skins voor virtual dj 4.2 in de aanbieding:
DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
geef msn maar stuur ik ze door
ben zelf op zoek naar bcd mapper versie 2 iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Voeg maar toe :D Kan niet wachten op BCD2000 Skin :D

che _ shum @ hotmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij ook maar toe als je wilt :)
Zoek al een tijd naar de BCD2000 skin.
Bij voorbaat dank!!
michaelvlaanderen@hotmail .com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 03:49:
DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
Werkt virtual dj 4.2 goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:18:
[...]

Werkt virtual dj 4.2 goed?
Ik heb het net geprobeerd nadat B-DJ het weer verkloot had. Jawel alweer een fysieke geheugendump bij het opstarten. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door VDJ, werkt allemaal erg soepel en heeft nog niet tegengewerkt.

Ik heb nog wel een vraagje, hoe krijg ik 2 mappen tegelijk ingeladen ? Ik heb namelijk een map met liedjes van A-K en een tweede van L-Z.

@slouiestyle

Je mag met altijd toevoegen voor de skins : edit: heb ze al, thx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2007 17:50 . Reden: emailadres weggedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:29:
[...]

Ik heb het net geprobeerd nadat B-DJ het weer verkloot had. Jawel alweer een fysieke geheugendump bij het opstarten. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door VDJ, werkt allemaal erg soepel en heeft nog niet tegengewerkt.

Ik heb nog wel een vraagje, hoe krijg ik 2 mappen tegelijk ingeladen ? Ik heb namelijk een map met liedjes van A-K en een tweede van L-Z.

@slouiestyle

Je mag met altijd toevoegen voor de skins : maesjens1 [at] hotmail . com
Dat heb ik ook, ik heb 26 mappen van A t/m Z en kan alleen maar kijken in de map die ik selecteer.
Maar wil graag een playlist hebben met alle nummers.
Wie kan ons helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

BCD 3000 voor €219,-

http://www.bax-shop.nl/in...n&categorie=&product=5093

Vraag me toch wel af of hij écht beter is dan de 2000....

[ Voor 24% gewijzigd door EVILSalami op 16-04-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert89
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:50:
[...]

Ik ben vandaag pas in de gelegenheid geweest om de nieuwste versie te testen maar het is inderdaad 3 keer niks. Tis niets anders dan gekraak, snel weer terug gegaan naar de 1.1 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
ik wil ook heel graag die BCD2000 skin voor virtual dj !

bvanoorsouw[at]hotmail.com

alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
EVILSalami schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:38:
BCD 3000 voor €219,-

http://www.bax-shop.nl/in...n&categorie=&product=5093

Vraag me toch wel af of hij écht beter is dan de 2000....
Als het goed is heeft deze nieuwe firmware, wat aanpassingen in de hardware en 't probleem met die jogwheels die niet willen werken bij bepaalde software is aangepakt...

Hoop wel dat ze hem ook gelijk usb 2.0 compatible hebben gemaakt, dat kan ik nergens terugvinden.. Maargoed het is dus eerder een revisie van de 2000 dan een compleet vernieuwd product. Ik heb ook gelezen dat de drivers van de 3000 gewoon gaan werken met de 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ_
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

EZ_

DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
Kunde mij die BCD2000 mapper v1 (of v2 als ge hem al hebt :p) sture? (en eventueel de 2 BCD2000 skins)
enzosimoen ( at ) hotmail ( punt ) com

greetz

En over het algemeen, welk zijn nu eiglijk de beste mixprogramma's om den Behringer BCD 2000 te gebruiken?
Want 20 pagina's afgaan vind'k wa veel... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb ook belang bij de BCD skins, kan iemand mij mailen? SalamiY2k (apeding) hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVILSalami schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:45:
Ik heb ook belang bij de BCD skins, kan iemand mij mailen? SalamiY2k (apeding) hotmail.com
Ik hoor iedereen over de skin van de BCD en VDJ ik heb ook belangstelling in de skins.
Weet iemand hoe ik een playlist moet aanmaken in virtuel dj 4.2.
barcootje@chello.nl,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DN-S3500 Suggestion
TECNICHS_SL1210M_5G V1-
DAC3+ V4.2 - (1280x800)
Denon INSPIRE
CDJ1000 v4.0
bcd2000
V-BCD2000
Mix Station SV v4.2
Is die bcd skin 1280 x 1024 ? of als je een andere 1280 x1240 skin hebt kan je me ook blij maken, ben het een beetje beu in 1024x800 te werken :X
mail verwijdert

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 19:50 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
blijkbaar is het "normaal" om om warez te vragen of aan te bieden in dit topic.

Think again pls :)