Hij mag natuurlijk wel aangaanMaarten schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:48:
[...]
Hoe zie je dan wie je belt? over smsen nog maar niet te praten?
Door de jogdial heb je het scherm niet nodig om op te tikken bij het bellen of smsen nee
Die CDA versie heb ik ook en de organiser versie is R4C01. Ook ik kan niet updaten, vorige keer duurde dat ook even. Wel irritant dat je dat pas kan zien nadat je de simkaart hebt verwijderd...Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:14:
[...]
Ik krijg ook de melding dat mijn M600i al up-to-date is...
Ik heb trouwens deze: CDA162016/26 R3A10
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Sorry, veel meer dan "blijf proberen" kan ik je niet meegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:06:
Ppado, kun je iets duidelijker uitleggen hoe je dit ""gefixed" hebt, heb geprobeerd paar keer die belletjes in alarm menu uit te klikken, maar er blijft een belletje staan in het hoofdscherm, ook in de status blijft next alarm: 5:00AM...
Ik heb die verdomde wekker ook echt lopen vervloeken omdat die klotebelletjes niet weg wilde. En dan ineens, op het moment dat je hem ritueel wil gaan offeren, PLOEF!! belletje weg. Dit is echt een mega-irritante bug. Het is echt een kwestie van mazzel hebben dat ie uit gaat (en dan NOOIT meer aanzetten!!!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Bedankt, grote hulp! Het ziet er perfect uit, jammer dat er geen officiële ondersteuning van TT6 is of komt.TonY EaT PastA schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:36:
[...]
Ik had idd nog belooft om 'totale' foto's te uploaden. Het duurde iets langer dan gedacht, aangezien mijn laptopje het leven heeft gelatenmaar ook dat is weer goed gekomen
Hier zijn de foto's:
Hmm, bij de BelCompany hebben we nu een TomTom6 way2go pakket voor de M600i binnengekregen, dus volgens mij is dit wel een teken dat er officiele support voor de m600i moet zijn. (lijkt mij althans)F e r o x schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:54:
[...]
Bedankt, grote hulp! Het ziet er perfect uit, jammer dat er geen officiële ondersteuning van TT6 is of komt.
Verwijderd
Geen matches
Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad,
mijn vraag: kan iemand me een beetje eenvoudig uitleggen hoe ik firmware kan updaten?
hij synchroniseert perfect met de pc, en PC suite en sonyericsson update service heb ik geinstalleerd.
mijn vraag: kan iemand me een beetje eenvoudig uitleggen hoe ik firmware kan updaten?
hij synchroniseert perfect met de pc, en PC suite en sonyericsson update service heb ik geinstalleerd.
En als je dat programma dan opstart? Wat kan je dan doen?Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:14:
Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit eerder een smartphone gehad,
......en sonyericsson update service heb ik geinstalleerd.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Geen matches
heb inmiddels de boel gefixed, fabrieksinstellingen geladen, toen backup terug gezet zonder settings en de alarm bug was weg. Moest wel weer even al mijn instellingen opnieuw instellen maar ik word iig niet meer om 5 uur wakkerppaddo schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:24:
[...]
Sorry, veel meer dan "blijf proberen" kan ik je niet meegeven.
Ik heb die verdomde wekker ook echt lopen vervloeken omdat die klotebelletjes niet weg wilde. En dan ineens, op het moment dat je hem ritueel wil gaan offeren, PLOEF!! belletje weg. Dit is echt een mega-irritante bug. Het is echt een kwestie van mazzel hebben dat ie uit gaat (en dan NOOIT meer aanzetten!!!)
iemand bovenstaand probleem ook?Mouki_9 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:52:
Gisteravond nieuwe firmware erop gezet en zo bijna alles werkt weer. Ik zit echter nog met een probleem, namelijk email. In principe werkt het, maar bij de instellingen van de emailaccount kan je een connectie specificeren waarmee die de email ophaalt en verstuurt. Hiervoor had ik een aparte groep aangemaakt, genaamd email.
Ik heb namelijk orange world, en met orange world proxy kan ik de email niet binnenhalen, dus moet het met de internet account van orange. Dit werkte voorheen perfect, maar na de update lijkt het specificeren van een groep niet te werken. Hij pakt altijd de preferred group. Dit had ik getest door mijn zelf aangemaakte emailgroep als default in te stellen, dan doet die het wel.
Heeft iemand dit ook? Belangrijker nog, heeft iemand dit ook opgelost? Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Heb alles al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, geldt zowel voor emailaccount als de internetaccounts.
update: hele meuk eraf gehaald dus emailaccount en internetaccounts, daarna alles weer erop gezet en werkt nog steeds niet!!! Nieuwe bug geintroduceerd met nieuwe firmware? Of ben ik zo kippig dat ik de oplossing niet zie? Meer mensen met orange abbo die via phone mail ophalen?
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
is er een lijst van bug-fixes te zien van de laatste nieuwe FW update? Ik vind ze maar nergens
Sterker nog op de site van TomTom staat dat de W950 ondersteund wordt. De W950 is voor zover ik weet technisch identiek aan de M600i. Verschil is (o.a) dat de W950i een groter geheugen heeft (4GB) en er dus veel meer kaartmateriaal op kan.Maxow schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:40:
[...]
Hmm, bij de BelCompany hebben we nu een TomTom6 way2go pakket voor de M600i binnengekregen, dus volgens mij is dit wel een teken dat er officiele support voor de m600i moet zijn. (lijkt mij althans)
Dan klopt mijn vermoeden toch dat TT de support heeft laten zitten i.v.m. het gebrek aan grote geheugenkaarten. Misschien dat ze de M600i officieel gaan ondersteunen als er 2GB of zelfs 4GB M2-geheugenkaarten leverbaar worden. Theoretische capaciteit van die M2 is overigen 32 GB als ik mij niet vergis!
[edit]
Hmm de 2GB M2 kaart bestaat dus al!
[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 08-01-2007 16:33 ]
mits je duits kan vertalen btwpina schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:18:
is er een lijst van bug-fixes te zien van de laatste nieuwe FW update? Ik vind ze maar nergens
http://www.se-world.info/firmwares.php?phone=63
Iseci
Ze gaan het vast ondersteunen. Zie ook de advertentie in het NRC Magazine van afgelopen weekend:ppaddo schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:32:
Dan klopt mijn vermoeden toch dat TT de support heeft laten zitten i.v.m. het gebrek aan grote geheugenkaarten. Misschien dat ze de M600i officieel gaan ondersteunen als er 2GB of zelfs 4GB M2-geheugenkaarten leverbaar worden. Theoretische capaciteit van die M2 is overigen 32 GB als ik mij niet vergis!

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Matched: m600i
Hallo,
Ik heb zojuist voor mijn SE M600i de PC Suite sofware cd geinstalleerd op mijn pc. Na de installatie krijg ik de mededeling "kan configuratie niet starten" . Help wat doe ik fout?? Thanks.
Ik heb zojuist voor mijn SE M600i de PC Suite sofware cd geinstalleerd op mijn pc. Na de installatie krijg ik de mededeling "kan configuratie niet starten" . Help wat doe ik fout?? Thanks.
Verwijderd
Geen matches
Ik heb ook de update naar de nieuwe versie gedaan, maar ik zit met een probleem. Voordat ik de update had uitgevoerd heb ik een backup gemaakt van de telefoon. Dat was helemaal gelukt (report succesfull) en ik zag hem staan in het backup lijstje.
Nu wilde ik de backup terugzetten en ik zie de backup niet meer in het lijstje staan! Het rare is dat er wel een bestand van 66 mb in de directory van de backups staat.
Weet iemand hoe ik dit bestand handmatig kan selecteren en als restore kan laten uitvoeren (het bestand heeft op dit moment geen extensie)?
Nu wilde ik de backup terugzetten en ik zie de backup niet meer in het lijstje staan! Het rare is dat er wel een bestand van 66 mb in de directory van de backups staat.
Weet iemand hoe ik dit bestand handmatig kan selecteren en als restore kan laten uitvoeren (het bestand heeft op dit moment geen extensie)?
dat had ik ook bij mij hielp het om even de telefoon opnieuw te verbinden met de comp(ff stekker eruit en weer erin)Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:42:
Ik heb ook de update naar de nieuwe versie gedaan, maar ik zit met een probleem. Voordat ik de update had uitgevoerd heb ik een backup gemaakt van de telefoon. Dat was helemaal gelukt (report succesfull) en ik zag hem staan in het backup lijstje.
toen deed hij het wel bij mij dan
Iseci
Verwijderd
Geen matches
Vinden jullie het waard om zowieso over te stappen op de nieuwe firmwareversie? Ik ben altijd een beetje huiverig voor updates omdat mocht het fout gaan je flink de banaan bent. En het neemt zoveel tijd in om eerst alles te back-uppen en daarna de nieuwe firmware te laden. Als je de changelog bekijkt is er wel veel verbeterd maar die performance die ik nu heb na uitschakelen van predictive tekstinput vindt ik zelf ook wel redelijk.
What do you guys think?
What do you guys think?
Pas geleden nog een dvd writer op onverklaarbare wijze vernield door firmware te updaten.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:53:
Vinden jullie het waard om zowieso over te stappen op de nieuwe firmwareversie? Ik ben altijd een beetje huiverig voor updates omdat mocht het fout gaan je flink de banaan bent. En het neemt zoveel tijd in om eerst alles te back-uppen en daarna de nieuwe firmware te laden. Als je de changelog bekijkt is er wel veel verbeterd maar die performance die ik nu heb na uitschakelen van predictive tekstinput vindt ik zelf ook wel redelijk.
What do you guys think?
Ik ben ook huiverig en doe niets nu want hij werkt gewoon lekker. Maar als het moet doe ik het gewoon.
Tot nu toe 1x geupdate en 1x hersteld na dat software mijn telefoon liet vastlopen.
Ik vond de update zeker de moeite waard. Alles reageerd gewoonweg een stuk vlotter. Ik vond de vorige versie ook wel prima totdat ik had geupdate, maar ik ben nu wel erg blij dat ik over ben gegaan.
Verwijderd
Geen matches
Schakel telefoon uit
Verwijder SIM-kaart
Vervand Batterij
Houd de "c"-toets ingedrukt
Steek de USB-Connecter in de telefoon
Dit heb ik allemaal gedaan, maar moet ik zelf eerst een updat in het programma laden of doet dit programma dat zelf en wat moet ik doen nadat ik die USB-connector erin heb gedaan want dan zie ik op mn telefoon en pc geen beweging meer
Verwijder SIM-kaart
Vervand Batterij
Dit heb ik allemaal gedaan, maar moet ik zelf eerst een updat in het programma laden of doet dit programma dat zelf en wat moet ik doen nadat ik die USB-connector erin heb gedaan want dan zie ik op mn telefoon en pc geen beweging meer
USB driver instal.?!Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:43:
Schakel telefoon uit
Verwijder SIM-kaart
Vervand Batterij
menu...USB connect.....optie fone!!!
Main menu - tools - control panel - connections - internet accounts - groups - internetMouki_9 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:52:
Gisteravond nieuwe firmware erop gezet en zo bijna alles werkt weer. Ik zit echter nog met een probleem, namelijk email. In principe werkt het, maar bij de instellingen van de emailaccount kan je een connectie specificeren waarmee die de email ophaalt en verstuurt. Hiervoor had ik een aparte groep aangemaakt, genaamd email.
Ik heb namelijk orange world, en met orange world proxy kan ik de email niet binnenhalen, dus moet het met de internet account van orange. Dit werkte voorheen perfect, maar na de update lijkt het specificeren van een groep niet te werken. Hij pakt altijd de preferred group. Dit had ik getest door mijn zelf aangemaakte emailgroep als default in te stellen, dan doet die het wel.
Heeft iemand dit ook? Belangrijker nog, heeft iemand dit ook opgelost? Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Heb alles al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, geldt zowel voor emailaccount als de internetaccounts.
update: hele meuk eraf gehaald dus emailaccount en internetaccounts, daarna alles weer erop gezet en werkt nog steeds niet!!! Nieuwe bug geintroduceerd met nieuwe firmware? Of ben ik zo kippig dat ik de oplossing niet zie? Meer mensen met orange abbo die via phone mail ophalen?
set (or add new...) your internet account van orange connections priority op1
ps:highlight your account van orange - more - mark "show connections dialog". it's uesful.
suc6
heeft iemand trouwens Agile messenger for UIQ3 v3.81 werkend gekregen op z'n M600i. Als ik Agile messenger for UIQ3 download, dan heeft het bestand een SISX extensie en als ik het met Sony Ericsson PC suite op m'n m600i probeer te installeren dan krijg ik dus de melding "The selected file could not be installed"...
Laat maar, ik heb de oplossing zojuist bij toeval gevonden. Je moet dus de bestanden naar je telefoon kopieeren en vanaf je telefoon installeren, en niet zoals ik dacht met behulp van SE PC suite installeren.
Laat maar, ik heb de oplossing zojuist bij toeval gevonden. Je moet dus de bestanden naar je telefoon kopieeren en vanaf je telefoon installeren, en niet zoals ik dacht met behulp van SE PC suite installeren.
[ Voor 25% gewijzigd door chrisO op 10-01-2007 13:06 ]
Ik ben geïnteresseerd in de IMAP pushmail-functionaliteit van de M600i. Werkt dit bij elke provider?
T-Mobile heeft onbeperkt Internet voor 9,50 per maand, werkt hier de pushmail mee? En zijn er providers die nog goedkoper Internet aanbieden (het hoeft niet 100% onbeperkt, maar 5-10MB/maand is toch wel een minimum)?
T-Mobile heeft onbeperkt Internet voor 9,50 per maand, werkt hier de pushmail mee? En zijn er providers die nog goedkoper Internet aanbieden (het hoeft niet 100% onbeperkt, maar 5-10MB/maand is toch wel een minimum)?
Verwijderd
Nee niet bij iedere provider, de isp moet het wel ondersteunen. Ik geloof dat xs4all het ook ondersteunt.praseodymium schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:32:
Ik ben geïnteresseerd in de IMAP pushmail-functionaliteit van de M600i. Werkt dit bij elke provider?
Ja met t-mobile kan je pushmailen. Het is overigens wel aan te raden om een opbeperk abonnement te nemen want het kost best veel mb'tjes de hele dag door.
Overigens mocht je toevallig een exchange 2003 server hebben dan is het veel leuker om pushmail van Exchange te gebruiken
Mooi, ik denk dat ik dan voor Relax 150 + onbeperkt internet ga.
Wat me wel opvalt is dat de abonnementen bij T-Mobile op hun eigen website een stuk goedkoper zijn dan bij bv. BelCompany (scheelt bijna 25% per maand en gratis aansluiting à 50 euro). Daar kan ik echter de M600i niet vinden.
Met provider bedoelde ik de telefoonprovider, mijn mailhost ondersteund gelukkig wel pushmail. SSL is ook geen probleem neem ik aan? En, wat is er leuker aan Exchange?
Een groter probleem, waar ik geen oplossing voor kan vinden, is dat er geen iSync-ondersteuning is. Dat is wel vervelend voor bv de kalender.
Als laatste de crashes, is dit met de laatste firmware ver opgelost? Of valt het sowieso allemaal reuze mee?
Hoop vragen, hoop dat jullie het niet erg vinden.
Wat me wel opvalt is dat de abonnementen bij T-Mobile op hun eigen website een stuk goedkoper zijn dan bij bv. BelCompany (scheelt bijna 25% per maand en gratis aansluiting à 50 euro). Daar kan ik echter de M600i niet vinden.
Met provider bedoelde ik de telefoonprovider, mijn mailhost ondersteund gelukkig wel pushmail. SSL is ook geen probleem neem ik aan? En, wat is er leuker aan Exchange?
Een groter probleem, waar ik geen oplossing voor kan vinden, is dat er geen iSync-ondersteuning is. Dat is wel vervelend voor bv de kalender.
Als laatste de crashes, is dit met de laatste firmware ver opgelost? Of valt het sowieso allemaal reuze mee?
Hoop vragen, hoop dat jullie het niet erg vinden.
Crashes heb ik echt geen problemen mee. Schijnt te helpen dat je netjes alle ongebruikte progsels ook daadwerkelijk afsluit.
Met pushmail heb ik geen ervaring omdat ik zo "slim" ben geweest om dit toestel te combineren met een abonnement van Vodafone en zoals bekend, DIE ZIJN DUUR QUA MOBIEL INTERNET !@##$%^&*
(sorry soms wordt de frustratie me teveel)
Met pushmail heb ik geen ervaring omdat ik zo "slim" ben geweest om dit toestel te combineren met een abonnement van Vodafone en zoals bekend, DIE ZIJN DUUR QUA MOBIEL INTERNET !@##$%^&*
(sorry soms wordt de frustratie me teveel)
Verwijderd
Hallo,
Ik ben van plan om een m600i te kopen(2e hands) hebben jullie ook enig idee hoe je de garantie kunt checken van een sony ericsson?Bij nokia kan dit via imei code. Kan dit ook bij een SE en waar moet je dit doen dan?
Mvg Tjerk
Ik ben van plan om een m600i te kopen(2e hands) hebben jullie ook enig idee hoe je de garantie kunt checken van een sony ericsson?Bij nokia kan dit via imei code. Kan dit ook bij een SE en waar moet je dit doen dan?
Mvg Tjerk
Verwijderd
Matched: grote, m600i
Goeie keuze. Toch nog betaalbaar maar wel onbeperkte gprs/umts verbinding.praseodymium schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:40:
Mooi, ik denk dat ik dan voor Relax 150 + onbeperkt internet ga.
Via deze site kan je ook goeie aanbiedingen met leuke gsm's vinden, ook de m600i i.c.m. t-mobile.Wat me wel opvalt is dat de abonnementen bij T-Mobile op hun eigen website een stuk goedkoper zijn dan bij bv. BelCompany (scheelt bijna 25% per maand en gratis aansluiting à 50 euro). Daar kan ik echter de M600i niet vinden.
www.unitedconsumers.com. Waarschijnlijk een stuk goedkoper dan in de winkel.
Vooral zakelijk gezien is het leuk omdat je bij je bedrijf meestal outlook icm met exchange gebruikt en als it'er is het best handig om je mail op die manier overal bij de hand te hebben. Als je alleen privemail wilt uitlezen is imap-idle net zo effectief.Met provider bedoelde ik de telefoonprovider, mijn mailhost ondersteund gelukkig wel pushmail. SSL is ook geen probleem neem ik aan? En, wat is er leuker aan Exchange?
iSync waarschijnlijk niet maar syncen met outlook werkt prima.Een groter probleem, waar ik geen oplossing voor kan vinden, is dat er geen iSync-ondersteuning is. Dat is wel vervelend voor bv de kalender.
Ik heb nog nooit een crash gehad, maar ik hem mijn gsm pas een paar weken (2e hands gekocht) en sluit openstaande programma's netjes af via de task manager zoals aanbevolen door SE. Ik heb wel een probleem dat de GSM soms niet oplaad. Dan moet de batterij er even uit en weer terug in en dan is het opgelost. Dit schijnt overigens niet iedereen te hebbenAls laatste de crashes, is dit met de laatste firmware ver opgelost? Of valt het sowieso allemaal reuze mee?
Nee hoorHoop vragen, hoop dat jullie het niet erg vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 21:37 ]
dat heb ik reeds gedaan, probleem is ook niet dat ik niet meerdere internetconnecties kan hebben. probleem is dat ik 2 groepen heb. eentje orange world en eentje orange internet. orange world gebruik ik voor normaal surfen. en orange internet gebruik ik om de email op te halen (dit gaat af van de 25mb bundel per maand). Bij emailaccount kan je opgeven welke groep die gebruikt. Alleen deze optie werkt gewoon niet, hij pakt gewoonweg altijd de preferred group in plaats van de opgegeven group.cops schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:32:
[...]
Main menu - tools - control panel - connections - internet accounts - groups - internet
set (or add new...) your internet account van orange connections priority op1
ps:highlight your account van orange - more - mark "show connections dialog". it's uesful.
suc6
control panel - connections - internet accounts - groups
verwijderen incoming en outgoing van orange world
ga naar groep -internet, set (eventueel toevoeg nieuw) verbinding van orange world op connections priority 1.set orange internet (eventueel toevoeg nieuw) verbinding in incoming en outgoing op connections priority 1
ga naar groep -internet, set (eventueel toevoeg nieuw) verbinding van orange world op connections priority 1.set orange internet (eventueel toevoeg nieuw) verbinding in incoming en outgoing op connections priority 1
Misschien even voor de duidelijkheid, dat heb ik gedaan, alleen met de nieuwe firmware werkt dit niet meer omdat hij alleen de preferred internet group pakt. Met de oude firmware werkte dit wel.cops schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:29:
control panel - connections - internet accounts - groups
Waar kan je die onbeperkt internet van tmobile vinden? Als ik bijvoorbeeld op http://www.smartphoneshop.nl en ik kies tmobile als abbonement krijg ik alleen maar dure umts/gprs abbonementen.praseodymium schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:32:
----------
Daarnaast lees ik hier de hele tijd dingen over TomTom, maar de m600i heeft toch geen gps ondersteuning?
http://www.smartphoneshop...ericsson-m600i-black.html
Bij smartphoneshop.nl staat het onbeperkte internet (Internet Pocket Totaal) bij de abbonnementopties die je kan kiezen nadat je een abbonement hebt gekozen. Je moet wel minimaal Relax 150 of Flex 20 hebben (zie de T-Mobile site voor meer details).ZpAz schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:38:
[...]
Waar kan je die onbeperkt internet van tmobile vinden? Als ik bijvoorbeeld op http://www.smartphoneshop.nl en ik kies tmobile als abbonement krijg ik alleen maar dure umts/gprs abbonementen.
----------
Daarnaast lees ik hier de hele tijd dingen over TomTom, maar de m600i heeft toch geen gps ondersteuning?
http://www.smartphoneshop...ericsson-m600i-black.html
GPS voor TomTom wordt met een aparte GPS bluetooth module geregeld, zie:
http://www.smartphoneshop...vigation-pack-europe.html
Verwijderd
Geen matches
Kan iemand mij vertellen waar in Europa ik de "Sony Ericsson BST-34" accu kan kopen? Alleen een origineel, want neppers hoef ik niet.
Vandaag 2uur op internet gezocht, maar NERGENS te vinden dat ding... matig!
Vandaag 2uur op internet gezocht, maar NERGENS te vinden dat ding... matig!
Gevondenpraseodymium schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:51:
[...]
Bij smartphoneshop.nl staat het onbeperkte internet (Internet Pocket Totaal) bij de abbonnementopties die je kan kiezen nadat je een abbonement hebt gekozen. Je moet wel minimaal Relax 150 of Flex 20 hebben (zie de T-Mobile site voor meer details).
GPS voor TomTom wordt met een aparte GPS bluetooth module geregeld, zie:
http://www.smartphoneshop...vigation-pack-europe.html
[ Voor 16% gewijzigd door ZpAz op 13-01-2007 17:38 ]
Ok ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon en abo (abo loopt af, en telefoon gestolen).
Nu had ik eigenlijk gehoopt dat de apple telefoon uit zou zijn als ik aan een nieuwe abo toe ben, maar helaas. Nu wil ik dus een 1 jarig abo met telefoon, en dan volgend jaar een apple.
Wat ik zoek in een telefoon:
- email binnenhalen (is het trouwens ook mogelijk om je mail van hotmail binnen te halen? Ik heb namelijk nog wel een account die via outlook is te bekijken)
- duidelijk/hoge resolutie scherm
- Pdfjes bekijken onderweg
- internet
- overal goed mee te bellen, dus ook in de vs
Zo'n qwerty toetsenbord leek mij wel handig, een blackberry ook maar het abo daarvan bleek nogal duur te zijn. Waar kwam ik dan op uit:
Nokia e61(te groot en lomp)
Nokia n70/72/73 (voordeel camera, maar ik ben nooit echt een groot nokia fan geweest)
De pda/telefoons: mij net allemaal te groot, net als de p serie van sony
Sony m600/w950: vind het design van de m600 mooier, en voor zover ik weet is het enige verschil het grotere geheugen in de w950? Ik heb al een ipod, dus ik hoef er niet perse muziek mee te luisteren
imate spl: Leuk design, maar volgens berichten vreselijk traag
En wat zou een goede provider zijn? Ik heb nu kpn, maar die hebben niet echt een gunstige aanbieding i.c.m. onbeperkt internetten.
Ik dacht zelf aan tmobile icm web n walk.
Dan wat vragen over deze telefoon:
- Is hij snel ivm andere smart phones
- Werkt het mailsysteem goed?
- Moet ik er heel voorzichtig mee zijn cq is hij krasgevoelig (en met name het scherm), ik gooi hem meestal gewoon in mijn broekzak vandaar en heb ook geen zin om met een dik hoesje om mijn riem rond te lopen.
Nu had ik eigenlijk gehoopt dat de apple telefoon uit zou zijn als ik aan een nieuwe abo toe ben, maar helaas. Nu wil ik dus een 1 jarig abo met telefoon, en dan volgend jaar een apple.
Wat ik zoek in een telefoon:
- email binnenhalen (is het trouwens ook mogelijk om je mail van hotmail binnen te halen? Ik heb namelijk nog wel een account die via outlook is te bekijken)
- duidelijk/hoge resolutie scherm
- Pdfjes bekijken onderweg
- internet
- overal goed mee te bellen, dus ook in de vs
Zo'n qwerty toetsenbord leek mij wel handig, een blackberry ook maar het abo daarvan bleek nogal duur te zijn. Waar kwam ik dan op uit:
Nokia e61(te groot en lomp)
Nokia n70/72/73 (voordeel camera, maar ik ben nooit echt een groot nokia fan geweest)
De pda/telefoons: mij net allemaal te groot, net als de p serie van sony
Sony m600/w950: vind het design van de m600 mooier, en voor zover ik weet is het enige verschil het grotere geheugen in de w950? Ik heb al een ipod, dus ik hoef er niet perse muziek mee te luisteren
imate spl: Leuk design, maar volgens berichten vreselijk traag
En wat zou een goede provider zijn? Ik heb nu kpn, maar die hebben niet echt een gunstige aanbieding i.c.m. onbeperkt internetten.
Ik dacht zelf aan tmobile icm web n walk.
- Moet ik er heel voorzichtig mee zijn cq is hij krasgevoelig (en met name het scherm), ik gooi hem meestal gewoon in mijn broekzak vandaar en heb ook geen zin om met een dik hoesje om mijn riem rond te lopen.
Snel, nee zeker niet. Zeker het berichten (sms) gedeelte is zo vlug als dikke...jeweetwel. Het is absoluut werkbaar maar snel, neuh, ongeveer gelijk aan andere moderne oplossingen denk ik.StephaN900 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:07:
Mail, sorry geen idee, zie sommige reacties hierboven.
Het scherm is in mijn beleving extreem kras-on-gevoelig. Ik moet zeggen, ik heb hem altijd in een iPod-sock zitten (past perfect) en na dik een half jaar zit er nog geen krasje op!. Dit valt mij echt reuze mee!
Verwijderd
Geen matches
Na het installeren van de nieuwste firmware is mijn accu-laad probleem nog steeds niet verholpen. En ik lees in het eerder geposte forum (http://www.se-world.info/thread169201_6.html) dat er nog veel meer mensen zijn die dit probleem ondervinden na de laatste update. Die heeft dus nog geen oplossing voor het accu-laad probleem geboden.
Zover ik uit de posts kan opmaken zit er een productiefout in de BST-33 accu's met typenummer 6W20...
Zover ik uit de posts kan opmaken zit er een productiefout in de BST-33 accu's met typenummer 6W20...
mja ik was niet van plan om hem in een sok te bewaren (wil wel een screenprotector kopen, maar zal er niet mee omgaan alsof hij ontzettend breekbaar is). Maar wat ik niet begrijp is waarom al die smartphones trager zijn in het smsen dan een nokia 3310... Is er uberhaupt een smartphone die lekker vlot smst (hoe spel je dat uberhaupt?), en is er nog een ander verschil tussen de w950i en de m600i, naast het geheugen?ppaddo schreef op maandag 15 januari 2007 @ 11:26:
[...]
Snel, nee zeker niet. Zeker het berichten (sms) gedeelte is zo vlug als dikke...jeweetwel. Het is absoluut werkbaar maar snel, neuh, ongeveer gelijk aan andere moderne oplossingen denk ik.
Mail, sorry geen idee, zie sommige reacties hierboven.
Het scherm is in mijn beleving extreem kras-on-gevoelig. Ik moet zeggen, ik heb hem altijd in een iPod-sock zitten (past perfect) en na dik een half jaar zit er nog geen krasje op!. Dit valt mij echt reuze mee!
Oh en de laatste vraag, ik zie de m600i(en de w950i), niet onder de pocket internet totaal telefoons staan bij t-mobile, werken deze wel gewoon met PIT?
Ook meteen even de vraag, waar kun je goede screenprotectors voor de M600i krijgen die makkelijk te verwijderen zijn (zonder lijmresten o.i.d.), goed blijven zitten en geen problemen bij touchscreens opleveren?
Verwijderd
Geen matches
Ik heb al een aantal van die screenprotectors bij Brando besteld en ze bevallen prima! Levertijd was 3 weken, maar het kost ook bijna niets. Hier is de site: http://mobile.brando.com.hk/UltraClearProtector.php
Wel een trage site, maar zeker ook betrouwbaar! Met die "Ultra Clear Protector Plus" is het scherm mijns inziens nog beter dan zonder.
Wel een trage site, maar zeker ook betrouwbaar! Met die "Ultra Clear Protector Plus" is het scherm mijns inziens nog beter dan zonder.
Voor de mensen met een m600i, waarom hebben jullie deze gekozen, en niet de 3 tientjes duurdere nokia n73?
ik wilde vandaag dan updaten, maar de sofware zegt dat hij al up to date is, terwijl ik de laatste nieuwe update nog niet heb geinstalleerd
mijn m600i komt wel uit hong kong, moet ik dan bij de taalkeuze voor nederlands gaan of voor die andere taal?
weet iemand verder nog hoe ik alweer kan zien welke softwareversie ik heb? Ik vind ze maar nergens!
weet iemand verder nog hoe ik alweer kan zien welke softwareversie ik heb? Ik vind ze maar nergens!
[ Voor 18% gewijzigd door pina op 15-01-2007 19:02 ]
Hoewel de M600i geen camera heeft, heeft de N73 geen QWERTY-keyboard of touchscreen. Dat is al iets waardoor de twee toestellen eigenlijk verder niet te vergelijken zijn.StephaN900 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:38:
Voor de mensen met een m600i, waarom hebben jullie deze gekozen, en niet de 3 tientjes duurdere nokia n73?
Verwijderd
Duurde bij mij ook iets van een week langer. Mensen hier hadden al geupdate, terwijl dat bij mij niet kon... Gewoon even geduld hebben denk ikpina schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:01:
ik wilde vandaag dan updaten, maar de sofware zegt dat hij al up to date is, terwijl ik de laatste nieuwe update nog niet heb geinstalleerdmijn m600i komt wel uit hong kong, moet ik dan bij de taalkeuze voor nederlands gaan of voor die andere taal?
Mijn M600i komt ook uit HongKong en ik heb hem vorige week gewoon kunnen updaten. Gewoon kiezen voor Nederlands.
[ Voor 16% gewijzigd door ck2000nl op 15-01-2007 21:06 ]
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik heb nog steeds last van de wekker, maar heb uitgevonden dat als je het programma tijd aan laat de wekker niet afgaat als hij niet is ingesteld. Zodra je het programma sluit worden de waarde gereset! De tweede wekker (voor lunch) gaat wel af en toe af. Daar is mee te leven.
Het bevalt mij prima om een muziekje op de fiets te luisteren. Kwam erachter dat als je op de knop van de headset (standaard meegeleverd) drukt, de muziek pauzeert. Zou het mogelijk zijn om een klein programmatje te vinden of te schrijven (kan het zelf niet...) om een nummer te skippen als je de knop bijvoorbeeld lang indrukt of twee keer snel achter elkaar? Lijkt me handig...
Alvast bedankt!:D
Het bevalt mij prima om een muziekje op de fiets te luisteren. Kwam erachter dat als je op de knop van de headset (standaard meegeleverd) drukt, de muziek pauzeert. Zou het mogelijk zijn om een klein programmatje te vinden of te schrijven (kan het zelf niet...) om een nummer te skippen als je de knop bijvoorbeeld lang indrukt of twee keer snel achter elkaar? Lijkt me handig...
Ik heb ook al een tijdje een SE M600i met een T-Mobile Flex 30 abbo.
Bevalt erg goed, ik krijg alleen mijn gmail account niet werkend op de telefoon.
Zijn er mensen die dit al wel gelukt is?
Heb de volgende instellingen:
Accountnaam: Gmail
Uw naam: mijn naam (goh
)
emailadres: mijn emailadre
Verbindingstype: Pop3
Adres inkomende server. pop.gmail.com
gebruikersnaam: mijn emailadres (zonder @gmail.com)
WW: mijn goede wachtwoord
Download alleen headers
Gebruikersgroep ontvangen: Internet
Adres uitgaande server: smtp.gmail.com
Gebruik smtp-authenticatie aangevinkt
Gebruik aanmeldingsgegevenspostvak in
Gebruikersgroep verzenden: internet
Inkomend beveiligde socket: 995
Authenticatie beveiligd wachtwoord aangevinkt
Uitgaand beveiligde socket: 465
Mime-codering gebruiken aangevinkt
Wanneer ik verbind ben ik heel even verbonden met gmail, maar daarna volgt een time-out.
Wat is er verkeerd? Of kan ik het überhaupt niet aan de gang krijgen?
Bevalt erg goed, ik krijg alleen mijn gmail account niet werkend op de telefoon.
Zijn er mensen die dit al wel gelukt is?
Heb de volgende instellingen:
Accountnaam: Gmail
Uw naam: mijn naam (goh
emailadres: mijn emailadre
Verbindingstype: Pop3
Adres inkomende server. pop.gmail.com
gebruikersnaam: mijn emailadres (zonder @gmail.com)
WW: mijn goede wachtwoord
Download alleen headers
Gebruikersgroep ontvangen: Internet
Adres uitgaande server: smtp.gmail.com
Gebruik smtp-authenticatie aangevinkt
Gebruik aanmeldingsgegevenspostvak in
Gebruikersgroep verzenden: internet
Inkomend beveiligde socket: 995
Authenticatie beveiligd wachtwoord aangevinkt
Uitgaand beveiligde socket: 465
Mime-codering gebruiken aangevinkt
Wanneer ik verbind ben ik heel even verbonden met gmail, maar daarna volgt een time-out.
Wat is er verkeerd? Of kan ik het überhaupt niet aan de gang krijgen?
De gebruikersnaam moet in ieder geval mét @gmail.com. Zie http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287
Daarnaast weet ik niet of de M600i TLS ondersteunt.
Daarnaast weet ik niet of de M600i TLS ondersteunt.
Verwijderd
Geen matches
Misschien is het al 100 keer voorbijgekomen, maar kon het er even niet tussen vinden.
Weet iemand of je gewoon je hotmail kan checken op deze telefoon? En zo ja, kost dat veel dataverkeer, dat windows live mail lijkt me niet zo makkelijk en snel te laden op zo'n toestel.
En zit er een soort van MSN messenger op? En kost dat veel dataverkeer?
Alvast bedankt!
Weet iemand of je gewoon je hotmail kan checken op deze telefoon? En zo ja, kost dat veel dataverkeer, dat windows live mail lijkt me niet zo makkelijk en snel te laden op zo'n toestel.
En zit er een soort van MSN messenger op? En kost dat veel dataverkeer?
Alvast bedankt!
Just my luck, ik koop een m600i, krijg ik het doodste topic van tweakers erbij 
Naief als ik ben denk ik dan dat er geen problemen zijn met de telefoon en dat het daarom zo rustig is hier.
Ik heb thuis een Nuvi 300 van garmin? navigatie systeem. Legaal gekocht met kaartje van de benelux erop. Nu heb ik ook een m600i, is dat te combineren?...ik weet dat tom tom erop kan, is dit dezelfde kaart als van tom tom? Nu kan ik vast wel tomtom illegaal krijgen en alsnog tom tom rotzooi
draaien, maar ik doe dingen liever legaal
...
is er iets te doen met deze combi van garmin en mijn m600i?
Naief als ik ben denk ik dan dat er geen problemen zijn met de telefoon en dat het daarom zo rustig is hier.
Ik heb thuis een Nuvi 300 van garmin? navigatie systeem. Legaal gekocht met kaartje van de benelux erop. Nu heb ik ook een m600i, is dat te combineren?...ik weet dat tom tom erop kan, is dit dezelfde kaart als van tom tom? Nu kan ik vast wel tomtom illegaal krijgen en alsnog tom tom rotzooi
Ik heb m'n M600i :-)
Simpele vraag, hoe kom ik bij Messaging van 'Sync'd email' af? Het lijkt alsof dat er is gekomen toen ik Remote Sync opende, maar het wil niet meer weg.
Simpele vraag, hoe kom ik bij Messaging van 'Sync'd email' af? Het lijkt alsof dat er is gekomen toen ik Remote Sync opende, maar het wil niet meer weg.
om tomtom op je mobiel te kunnen gebruiken heb je 2 dingen nodig een gps ontvanger (die je dus mogelijk al hebt) en tomtom6nomad85 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:54:
Just my luck, ik koop een m600i, krijg ik het doodste topic van tweakers erbij
Ik heb thuis een Nuvi 300 van garmin? navigatie systeem. Legaal gekocht met kaartje van de benelux erop. Nu heb ik ook een m600i, is dat te combineren?...ik weet dat tom tom erop kan, is dit dezelfde kaart als van tom tom? Nu kan ik vast wel tomtom illegaal krijgen en alsnog tom tom rotzooidraaien, maar ik doe dingen liever legaal
...
Waarom draai je niet gewoon een backup van alles, update je firmware (ook als je de laatste al hebt), en zet de backup terug behalve de settings..TonY EaT PastA schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:48:
Ik heb nog steeds last van de wekker, maar heb uitgevonden dat als je het programma tijd aan laat de wekker niet afgaat als hij niet is ingesteld. Zodra je het programma sluit worden de waarde gereset! De tweede wekker (voor lunch) gaat wel af en toe af. Daar is mee te leven.
Hoe zit het met de agenda functie? geeft deze de afspraken mooi weer (bijvoorbeeld in het startscherm?) ?
Je hebt inderdaad op het normale start/hoofd scherm een link naar agenda/kalender/email punten...
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen, maar ik heb nog enkele vragen:
Kan je via je USB en een PC opladen?
Kan je de M600i gebruiken als modem , via USB met je laptop.
Maken jullie gebruik van het toetsenbord, of meer het touchscreen? (hebben de toetsen een toegoegde waarde)
Maken jullie gebruik van het toetsenbord, of meer het touchscreen? (hebben de toetsen een toegoegde waarde)
Opladen via USB = JaVerwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:02:
Ik ben van plan dit toestel aan te schaffen, maar ik heb nog enkele vragen:
Als modem gebruik ik hem met m'n powerbook icm bluetooth, usb zal ook geen probleem zijn.
De toetsen hebben zeker een toegevoegde waarde. Ik gebruik de toetsen voornamelijk voor het invoeren van teksten. De rest gaat via het touchscreen.
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Het toetsenbord gebruik ik eigenlijk alleen maar om telefoonnummers in te toetsen en mijn speedcontacts te bellen.
De rest doe ik persoonlijk allemaal met de het touchscreen. Smsjes/lappen tekst doe ik meestal met het toetsenbord die je op de screen kan aanslingeren..
De rest doe ik persoonlijk allemaal met de het touchscreen. Smsjes/lappen tekst doe ik meestal met het toetsenbord die je op de screen kan aanslingeren..
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Geen matches
zelfde probleem hierVerwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:05:
Na het installeren van de nieuwste firmware is mijn accu-laad probleem nog steeds niet verholpen. En ik lees in het eerder geposte forum (http://www.se-world.info/thread169201_6.html) dat er nog veel meer mensen zijn die dit probleem ondervinden na de laatste update. Die heeft dus nog geen oplossing voor het accu-laad probleem geboden.
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben met een 06W21. De telefoon is volgens de indicator wel aan het opladen, maar blijft nu hangen bij ongv. 67% (al een paar uur). Heb de telefoon vorige week gekocht en denk dat ik de nieuwste firmware heb.
Hallo Tweakers!
Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen. Ik heb nu een abonnement bij Telfort en dit bevalt eigenlijk prima. Graag zou ik dan ook mijn abonnement gewoon verlengen en er deze telefoon bij nemen, met flinke korting. Nou zie ik echter pas net dat de M600i géén EDGE ondersteunt? Bij Telfort hebben ze voor zover ik weet nog geen UMTS..? Hoe zit dit? Ben ik dan gedwongen om gebruik te maken van het tragere GPRS? Ik kom er niet helemaal uit dus als iemand me kan vertellen hoe het precies zit: heel graag!
Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen. Ik heb nu een abonnement bij Telfort en dit bevalt eigenlijk prima. Graag zou ik dan ook mijn abonnement gewoon verlengen en er deze telefoon bij nemen, met flinke korting. Nou zie ik echter pas net dat de M600i géén EDGE ondersteunt? Bij Telfort hebben ze voor zover ik weet nog geen UMTS..? Hoe zit dit? Ben ik dan gedwongen om gebruik te maken van het tragere GPRS? Ik kom er niet helemaal uit dus als iemand me kan vertellen hoe het precies zit: heel graag!
De m600i kan volgens mij niets met EDGE, dus dan zal ie inderdaad wel terugvallen op gprs. Dat is niet zo prettig (traag!).MrAcid schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:18:
Hallo Tweakers!
Godver dat is wel even een tegenvaller zeg..
Verwijderd
Ga hier niet vanuit, ligt eraan hoe lang je winkel de m600i al in voorraad had liggen.praseodymium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 19:04:
[...]
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben met een 06W21. De telefoon is volgens de indicator wel aan het opladen, maar blijft nu hangen bij ongv. 67% (al een paar uur). Heb de telefoon vorige week gekocht en denk dat ik de nieuwste firmware heb.
Trouwens even een vraagje over de "gratis" headset die je kreeg. Er staat in de handleiding dat je de headset ook met je gsm lader kunt opladen. (mooi handig heb je geen 2 laders in het stopcontact hangen) Maar de wattages zijn totaal verschillend en er staat in de handleiding dat je hem kunt opladen met het lader typenummer 60 en raad eens, bij onze m600i zit het typenummer 70.... verschil is 450mA tegen 750mA. Zou je hiermee de headset kunnen opladen?
Heeft iemand hier Orange TV op zijn telefoon werkend gekregen?
Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik heb in de ORANGE/UMTS thread gekeken/gezocht en de proxy settings voor Orange TV gezien en gebruikt, maar als ik die settings gebruik kan ik helemaal niet meer internetten, niet eens Orange World site bekijken.
Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik heb in de ORANGE/UMTS thread gekeken/gezocht en de proxy settings voor Orange TV gezien en gebruikt, maar als ik die settings gebruik kan ik helemaal niet meer internetten, niet eens Orange World site bekijken.
Welke settings gebruik je bij Orange World? Ik heb namelijk problemen met de verbinding met Orange GPRS. Contact gehad met de helpdesk van Orange. Ze sturen mij een 3G simkaart op om gebruik te kunnen maken van het UMTS netwerk.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik maak nu gebruik van Orange World settings van Sone-Ericsson site, want als ik via Orange-site de Orange World settings naar mijn telefoon laat sturen werkt Orange World bij mij niet. (in combinatie met uSim)Zware Unit schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:12:
Welke settings gebruik je bij Orange World? Ik heb namelijk problemen met de verbinding met Orange GPRS. Contact gehad met de helpdesk van Orange. Ze sturen mij een 3G simkaart op om gebruik te kunnen maken van het UMTS netwerk.
Maar wat staat er bij je internet settings? Ik heb namelijk ook de settings van de SE-site geprobeerd.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
.. -> Connections -> Internet Accounts -> Accounts -> "Orange World"Zware Unit schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 14:07:
Maar wat staat er bij je internet settings? Ik heb namelijk ook de settings van de SE-site geprobeerd.
<settings>
Account name: Orange World
Address: wap
username: 0628000000
password: ********** (weet het niet kreeg het van SE, maar je kan in ORANGE/UMTS thread zoeken)
</settings>
<more>
Proxy -> Use Proxy
IP: 010.250.255.188
Port: 5080
</more>
.. -> Connections -> Internet Accounts -> Groups -> Internet
"Orange World" account toevoegen aan "Internet" group
Maar ik heb deze settings niet zelf erin gestopt gewoon SMS van SE geaccpeteert en hij deed het bij mij.
Dit zijn dezelfde settings als ik heb ontvangen van Orange.
Heb je de Proxy settings gecontrolleerd? bij mij zaten die er niet bij bij de Orange CFG... en verder was Orange World bij mij niet toegevoegd aan Internet group met de Orange settings...Zware Unit schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:57:
Dit zijn dezelfde settings als ik heb ontvangen van Orange.
Ik kreeg regelmatig een simkaart error: Plaats de simkaart of neem contact op met uw provider.
Na de laatste firmware update komt het bijna niet meer voor, maar het blijft natuurlijk irritant.
Weet iemand waar dit aan kan liggen of moet ik hem gewoon even ter reparatie afgeven?
Heb in dit topic hier helaas niks over kunnen vinden.
Na de laatste firmware update komt het bijna niet meer voor, maar het blijft natuurlijk irritant.
Weet iemand waar dit aan kan liggen of moet ik hem gewoon even ter reparatie afgeven?
Antec P180, Antec Phantom 500, A64 X2 3800+@2,5, DFI Ultra-D, 2GB Corsair 4000PT, P120 250gb
sim een keer goed schoonmaken, even goed wrijven over je trui. Slecht contact geeft voornamelijk deze error.Ewoutb schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 11:17:
Ik kreeg regelmatig een simkaart error: Plaats de simkaart of neem contact op met uw provider.
Oh en even iets anders:
Hebben mensen ook dat je static noise achtig geluid hoort door je muziek heen met de oordopjes. Als je het muziek uitzet hoor je het nog duidelijker. Alsof je slechte bedrading gebruikt hebt bij je hifi setje en je static opvangt met je bedrading.....maar het is heel vervelend......
[ Voor 21% gewijzigd door Nomad op 27-01-2007 12:23 ]
Verwijderd
Geen matches
Ik heb het alleen als ik mijn telefoon in en uitschakel, niet met muziek.nomad85 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 12:18:
[...]
Oh en even iets anders:
Hebben mensen ook dat je static noise achtig geluid hoort door je muziek heen met de oordopjes. Als je het muziek uitzet hoor je het nog duidelijker. Alsof je slechte bedrading gebruikt hebt bij je hifi setje en je static opvangt met je bedrading.....maar het is heel vervelend......
Even klein beetje off-topic:
zijn er eigenlijk al opvolgers in zicht voor dit mooie toestel? Het begint alweer te kriebelen bij me :-)..ik bedoel het kan allltijd beter.
Ik vind de 600 zo speciaal en mooi door het design en toch de functionaliteit...ben benieuwd of jullie al iets hebben bespot..van sony of ander merken
zijn er eigenlijk al opvolgers in zicht voor dit mooie toestel? Het begint alweer te kriebelen bij me :-)..ik bedoel het kan allltijd beter.
Ik vind de 600 zo speciaal en mooi door het design en toch de functionaliteit...ben benieuwd of jullie al iets hebben bespot..van sony of ander merken
Heeft inmiddels iedereen zijn Gmail al aan de praat? Het is mij namelijk gelukt.. Is er behoefte aan een overzicht van mijn instellingen?
Zondag is een mooie dag om dit soort dingen uit te zoeken. Om toegang te krijgen tot Internet Access (dus meer dan alleen webbrowsing) moet je in de instellingen "wap" vervangen door "internet". En nu werkt het gewoonwlunchi schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:06:
[...]
.. -> Connections -> Internet Accounts -> Accounts -> "Orange World"
<settings>
Account name: Orange World
Address: wap
username: 0628000000
password: ********** (weet het niet kreeg het van SE, maar je kan in ORANGE/UMTS thread zoeken)
</settings>
<more>
Proxy -> Use Proxy
IP: 010.250.255.188
Port: 5080
</more>
.. -> Connections -> Internet Accounts -> Groups -> Internet
"Orange World" account toevoegen aan "Internet" group
Maar ik heb deze settings niet zelf erin gestopt gewoon SMS van SE geaccpeteert en hij deed het bij mij.

Heb nu een profiel voor mijn mail en een profiel voor het browsen. Lekker snel trouwens met UMTS.
Nu ben ik alleen nog opzoek naar een alternatieve e-mail client. ProfiMail gevonden, maar deze kost bijna 30 euro. Weet iemand een gratis client? De client die standaard bij de M600i is veel te basic voor zakelijk gebruik.
- iLLEVAiHCAM
- Registratie: November 2002
- Laatst online: 20-09 08:07
Zo niet, dan toch.. .
Geen matches
@Mr.Acid:
Ik zou het prettig vinden als je de instellingen die je gebruikt om Gmail aan de praat te krijgen met de standaard email-client met ons zou delen!
(ik gebruik zelf telfort trouwens als dat nog iets uitmaakt.. . Op het moment gebruik ik dat java programmaatje van gmail zelf)
Ik zou het prettig vinden als je de instellingen die je gebruikt om Gmail aan de praat te krijgen met de standaard email-client met ons zou delen!
(ik gebruik zelf telfort trouwens als dat nog iets uitmaakt.. . Op het moment gebruik ik dat java programmaatje van gmail zelf)
Tjsa, of het echt een vergelijkbaar toestel is weet ik niet echt. Ik weet in ieder geval dat de Nokia N95 héél véél kan. Hij is echter een stuk groter en geen qwerty toetsenbord..xon schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 22:29:
Even klein beetje off-topic:
Ik heb ook Telfort, dus dat moet lukken!iLLEVAiHCAM schreef op zondag 28 januari 2007 @ 18:46:
@Mr.Acid:
Ik heb het als volgt gedaan (telefoon staat op Engels, maar ik neem aan dat je dat wel kunt vertalen):
Main menu > Messaging > More > Settings > E-mail accounts
Druk op "New" (of More > New account)
Onder BASIC:
Account name: Vrije keuze
Your name: spreekt voor zich, vrije keuze
Email address: username@gmail.com
Connectiontype: POP3
Onder INBOX:
Incoming server address: pop.gmail.com
Username: username@gmail.com
Password: lijkt me duidelijk
Download restriction: vrije keuze
Limit number of e-mails: vrije keuze
Receive using group: Preferred group (maar eigenlijk vrije keuze)
Onder OUTBOX:
Outgoing server address: smtp.gmail.com
Use SMTP authenication: JA
Use inbox login details: JA
Send using group: Preferred group (maar eigenlijk vrije keuze)
Druk op More > Advanced
Onder Incoming:
Secure connection: SSL
Incoming mail port: 995
Secure password authenication: NEE
Onder Outgoing:
Secure connection: SSL
Outgoing mail port: 465
Use MIME encoding: JA
Druk op Save
Druk op nogmaals op Save
Druk op Done
Als je nu je instellingen van je Internet goed had staan, kun je je e-mail gaan gebruiken. Anders moet je dit eerst even checken onder: Main menu > Tools > Control panel > Connections > Internet accounts.
Verwijderd
Geen matches
Weet iemand of het batterij probleem te verhelpen is door een nieuwe batterij te kopen?
ik zou eerder naar de winkel gaan en een reparatie claimen. Er bestaat toch zoiets als garantie?
idd, gewoon terugsturen, heb ik ook gedaan, hij werkt nou weer prima.
Dammit, nergens een leuke 1jr abonnement met deze telefoon (telefoon dan gratis hé) met abo van 20/25 euro
nog maar even wachten
Wat ik gedaan heb: tweedehands via marktplaats gekocht (nieuw in doos) en vervolgens een gratis toestel bij je abonnement nemen, die je dan weer verkoopt. Uiteindelijk heb ik er 50 euro aan overgehouden, omdat ik ook nog mijn (op dat moment) huidige telefoon kon verkopen.RiCk schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:29:
Dammit, nergens een leuke 1jr abonnement met deze telefoon (telefoon dan gratis hé) met abo van 20/25 euronog maar even wachten
Verwijderd
Geen matches
Ik heb de gsm 2e hands gekocht en die *** heeft het garantiekaartje niet meer... (rest zat er wel bij).. Dus het ericsson servicepoint in mijn omgeving accepteert mijn probleem niet.. Maar aangezien het een algemeen probleem is bij veel mensen... Hoop ik op een oplossing d.m.v. een nieuwe batterij. Daarbij komt nog dat als je wel garantie hebt je de gsm moet opsturen en een paar weken kwijt bent.Bluppy2 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:21:
ik zou eerder naar de winkel gaan en een reparatie claimen. Er bestaat toch zoiets als garantie?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 15:00 ]
Verwijderd
Geen matches
Wat doen ze dan precies? Geven ze je dan een nieuwe accu?tabakje schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:26:
idd, gewoon terugsturen, heb ik ook gedaan, hij werkt nou weer prima.
Verwijderd
Geen matches
SE service is echt heel slecht. Ik heb een maatje die daar op de helpdesk heeft gewerkt en die raadt het me ten strengste af om het ding op te sturen. Je weet niet wat je terugkrijgt en het kan vaak lang duren...
Ik heb een nieuwe accu besteld via www.mobielbereikbaar.nl. Ik heb eerder ergens anders een niet originele accu besteld maar dat werkte ook voor geen meter. Ik ben benieuwd wat de originele doet.
Overigens viel het me gisteren op dat het lijkt alsof de gsm beter oplaadt als je het m2 kaartje er uit haalt, maar dit was wellicht ook maar een momentopname.
Ik heb een nieuwe accu besteld via www.mobielbereikbaar.nl. Ik heb eerder ergens anders een niet originele accu besteld maar dat werkte ook voor geen meter. Ik ben benieuwd wat de originele doet.
Overigens viel het me gisteren op dat het lijkt alsof de gsm beter oplaadt als je het m2 kaartje er uit haalt, maar dit was wellicht ook maar een momentopname.
Verwijderd
Geen matches
Ben benieuwd of een nieuwe accu het probleem oplost, please let me know!Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:34:
SE service is echt heel slecht. Ik heb een maatje die daar op de helpdesk heeft gewerkt en die raadt het me ten strengste af om het ding op te sturen. Je weet niet wat je terugkrijgt en het kan vaak lang duren...
Zit eigelijk te wachten op die hogere capaciteit accu, maar die zal in 2030 wel een keer komen...
Verwijderd
Ik ben nu zwaar aan het twijfelen. Ik wil namelijk een W950i, maar ik vertik het om 200 euro te gaan betalen voor dit toestel, met een KPN 25 2 jaar abbo. Zit er op de M600i ook RDS? want dat heb ik verder nog niet echt gelezen.
Deze 2 toestellen zijn beide toch gewoon hetzelfde verder? Ik ben dan van plan om een 2 GB stick erbij te kopen.
Deze 2 toestellen zijn beide toch gewoon hetzelfde verder? Ik ben dan van plan om een 2 GB stick erbij te kopen.
Op de M600i zit helemaal geen radio dus ook geen RDS.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:19:
Ik ben nu zwaar aan het twijfelen. Ik wil namelijk een W950i, maar ik vertik het om 200 euro te gaan betalen voor dit toestel, met een KPN 25 2 jaar abbo. Zit er op de M600i ook RDS? want dat heb ik verder nog niet echt gelezen.
De telefoons zijn onderhuids bijna identiek aan elkaar. Het verschil is dat de W950i een geheugen heeft van 4GB en de M600i van 60MB, de W heeft wel een radiotuner en de M niet en de oordopjes die geleverd worden zijn duidelijk anders.
Aan de buitenkant is de W950i duidelijk een telefoon uit de walkman serie, bedoeld voor muziek dus.
De M600i is meer een zakelijke message telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door JPPA op 01-02-2007 13:55 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
Jup, die verschillen wist ik opzich wel, maar ik dacht dat de M600i toch echt ook gewoon radio had. Hmmm..dan moet ik toch maar voor de W950i gaan. Diezelfde zakelijke applicaties draaien ook gewoon op de W950i. Heb ook al Tom Tom voor uiq3 dus is een kwestie van erop zetten en klaar. Heb ook een Bluetooth GPS muis liggen dus daar ben ik al helemaal ready voor.
Verwijderd
Nu twijfel ik weer jongens, heb vanmiddag nagedacht. Die gasten van T 4 Telecom weten dat ik hem graag wil hebben, maarja ik heb nu zoiets..209 euro bijbetalen voor dit toestel (W950i). Misschien krijg ik het wel voor elkaar om het toch gratis te krijgen van ze.
Ga daarom morgen avond even langs, en het er even over hebben. Mochten ik ze zover krijgen dat ik de W950i gratis krijg samen met een KPN of Hi 25 (2 jaar) abbo, dan ga ik daar natuurlijk voor. Is het echt niet mogelijk..dan denk ik nog een dag na en ga ik maybe dan toch maar de M600i halen. Die zullen ze vast ook wel op voorraad hebben. De W950i bestellen ze dan voor me als ik die wil hebben. Binnen 3 werkdagen hebben ze hem.
Maargoed....tis moeilijk, ben eigenlijk zelf helemaal hooked van de W950i features en natuurlijk die interne 4 GB. Alleen de toetsen van de M600i zien er een stuk fijner uit en die 2 kleuren mogen er ook zeker wezen. Denk dat ik dan alsnog voor zwart ga!
Iemand die verder nog argumenten heeft?..om me gedachte te helpen..en dingen waar ik aan moet denken als ik de M600i niet zou nemen of de W950i.
Laat maar horen.
Ga daarom morgen avond even langs, en het er even over hebben. Mochten ik ze zover krijgen dat ik de W950i gratis krijg samen met een KPN of Hi 25 (2 jaar) abbo, dan ga ik daar natuurlijk voor. Is het echt niet mogelijk..dan denk ik nog een dag na en ga ik maybe dan toch maar de M600i halen. Die zullen ze vast ook wel op voorraad hebben. De W950i bestellen ze dan voor me als ik die wil hebben. Binnen 3 werkdagen hebben ze hem.
Maargoed....tis moeilijk, ben eigenlijk zelf helemaal hooked van de W950i features en natuurlijk die interne 4 GB. Alleen de toetsen van de M600i zien er een stuk fijner uit en die 2 kleuren mogen er ook zeker wezen. Denk dat ik dan alsnog voor zwart ga!
Iemand die verder nog argumenten heeft?..om me gedachte te helpen..en dingen waar ik aan moet denken als ik de M600i niet zou nemen of de W950i.
Laat maar horen.
De W950i heeft natuurlijk ook geen QWERTY-toetsenbordje. Als je lange teksten wilt kunnen typen is dat best handig.