Argument? Hmm.. Ah! James Bond heeft ook een m600i! Hahaha... Maar nee serieus, de m600i is een prima toestel en als je er een geheugen kaartje bij koopt heb je een veel mooier leuker toestel dan de w950i in mijn ogen
Verwijderd
Geen matches
Weet iemand hoe ik TomTom moet installeren? ik heb de .cab file gedownload en alles uitgepakt in de m2 stick in overige. daar staat een install.bif maar als ik die open gaat quickword open.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Verwijderd
Matched: m600i
Heeft iemand nog meer de m600i met vodafone blox 2,50 onbeperkt internet op vodafonelive sites?,
want ik heb agile messenger gedownload en verbinding gekozen voor vodafonelive en dat doettie gewoon. Dus volges mij kan k dus gratis msne via vodafone live.
Kan iemand dit bevestigen?
want ik heb agile messenger gedownload en verbinding gekozen voor vodafonelive en dat doettie gewoon. Dus volges mij kan k dus gratis msne via vodafone live.
Kan iemand dit bevestigen?
Lijkt me zeer sterk. Volgens mij heb je wel een bepaalde hoeveelheid MB die je mag gebruiken buiten de Vodafone Live sites, maar ik zou er niet op rekenen dat je gratis kunt MSNen.
Uit de beschrijving van dat BloX ding wat jij noemt:
Uit de beschrijving van dat BloX ding wat jij noemt:
De Vodafone Live! Plus optie biedt u voor EUR 2,50 per maand de mogelijkheid om onbeperkt te surfen op Vodafone Live! sites, inclusief 1 MB offnet brouwsen (surfen buiten Vodafone Live!) en verder een gratis e-mail abonnement. Na overschijding van de 1 MB surflimiet, geldt het reguliere tarief voor offnet brouwsen. LET OP: Deze optie is NIET combineerbaar met de "Mobiel Internet Plus" optie.
[ Voor 56% gewijzigd door MrAcid op 03-02-2007 17:22 ]
Goed nu misschien te laat maar ik kan het natuurlijk nog wel toevoegen voor anderen. Voordat ik de M600i kreeg heb ik ook getwijfeld om te wachten op de W950i. Een reden die ook heeft meegespeelt om voor de M te kiezen is een eigenschap van het toetsenbord van de W. Namelijk dat deze gemaakt is van een materiaal wat slijt. Op de site mobile-review.com gaan ze er vanuit dat het toetsenbord na 1 (wanneer je veel teksten maakt mbv de toetsen) á 2 (wanneer je veel het touch-screen gebruikt) zo gaat slijten dat de zwarte laag verdwijnd en dus een wit vlak ontstaat zonder dat er nog nummers/letters zichtbaar zijn.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:30:
Laat maar horen.
Verwijderd
Geen matches
ja weet ik maar als ik kijk bij verbindingen en ik msn een tijdje staat dat er heel weinig gebruikte kb is dus dat is wel beter, en verder als k vodafone vraag hoeveel abbo kosten ik nog over heb blijft het hetzelfde bedrag dus wie weet
ik zal deze week extra veel msne en daarna toelichting geven of het daadwerkelijk zit
ik zal deze week extra veel msne en daarna toelichting geven of het daadwerkelijk zit
Dat kan inderdaad in het begin dus wel zo zijn, maar nadat je door die 1MB heen bent worden er gewoon kosten in rekening gebracht.Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:48:
ja weet ik maar als ik kijk bij verbindingen en ik msn een tijdje staat dat er heel weinig gebruikte kb is dus dat is wel beter, en verder als k vodafone vraag hoeveel abbo kosten ik nog over heb blijft het hetzelfde bedrag dus wie weet![]()
Verwijderd
Nop je bent niet te laatJPPA schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:48:
[...]
Goed nu misschien te laat maar ik kan het natuurlijk nog wel toevoegen voor anderen. Voordat ik de M600i kreeg heb ik ook getwijfeld om te wachten op de W950i. Een reden die ook heeft meegespeelt om voor de M te kiezen is een eigenschap van het toetsenbord van de W. Namelijk dat deze gemaakt is van een materiaal wat slijt. Op de site mobile-review.com gaan ze er vanuit dat het toetsenbord na 1 (wanneer je veel teksten maakt mbv de toetsen) á 2 (wanneer je veel het touch-screen gebruikt) zo gaat slijten dat de zwarte laag verdwijnd en dus een wit vlak ontstaat zonder dat er nog nummers/letters zichtbaar zijn.
Ik koop er wel een 2 GB m2 stick bij want ik ga er ook Tom Tom op zetten. Ook is het een iets mooier toestel vanwege de toetsen en kleuren. Al heb ik de W950i ook al in mijn handen gehad en die ziet er ook lekker uit. Grootste probleem was gewoon dat ik 209 euro moest bijbetalen voor de 950 en de M600i gewoon gratis is. Ook die business functies bevallen me wel!
Dus ben er nu wel zeker van dat ik de M600i ga halen! Had ik eigenlijk nooit verwacht want ik zat al zo lang op de W950i te wachten. Maar zoals jij al aangeeft, die kleine dingen zoals toetsenbord etc etc maken de M600i erg interessant.
Ik heb hem nu een week en ik ben er echt verliefd op! Je gaat er geen spijt van krijgen!
Heeft iemand Orange TV aan de praat gekregen? De UMTS-verbinding werkt perfect, maar dan...
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
Geen matches
Ik heb dit toestel sinds 1 week, en ben zeer tevreden,ik heb nog geen vastlopers gehad. Waar ik bang voor was,een niet goed werkende telefoon, is gelukig niet het geval.
Het enige probleem waar ik tegen aan loop is mijn web&walk van T-mobile. Ik haal max 6-8 Kb/s ,terwijl mijn collega's 30 Kb/s halen. Zij hebben hun telefoon bij T-mobile zelf gehaald, ik bij de Belcompany. Zijn er andere mensen die dit hebben gehad en opgeslost?
*Edit, na het bestudren van de instellingen in de 3 telefoons blijkt dat mijn toestel door t-mobile op Wap is gezet. Dat word een hoge rekening, en dus een hoop gezeur met de klantenservice.
Misschien handigvoor in de startpost, hoe web&walk te installeren.
1.Hoofdmenu
2. configuratie scherm
3. Extra
4. Configuratie scherm
5. Verbindingen
6. Internetaccounts
Nu zie je 2 Tabbladen: Accounts | Groepen
Maak een nieuwe groep aan, als er aleen groep staat is dat prima.
Ga nu naar Acoounts, en maak een account aan met een naam, data ofzo.
Vul bij adres "internet" in. (dus alleen internet in kleine letters)
Verder geen opties instellen.
Proxy leeg
TCP/IP leeg
Koppel je nieuwe account aan het Groeps account.
1. Ga naar Groepen
2. druk op :selecteer
3 druk op :meer
4 druk op :toevoegen
Voila internet.
Lukt het niet of heb je vragen PM
Het enige probleem waar ik tegen aan loop is mijn web&walk van T-mobile. Ik haal max 6-8 Kb/s ,terwijl mijn collega's 30 Kb/s halen. Zij hebben hun telefoon bij T-mobile zelf gehaald, ik bij de Belcompany. Zijn er andere mensen die dit hebben gehad en opgeslost?
*Edit, na het bestudren van de instellingen in de 3 telefoons blijkt dat mijn toestel door t-mobile op Wap is gezet. Dat word een hoge rekening, en dus een hoop gezeur met de klantenservice.
Misschien handigvoor in de startpost, hoe web&walk te installeren.
1.Hoofdmenu
2. configuratie scherm
3. Extra
4. Configuratie scherm
5. Verbindingen
6. Internetaccounts
Nu zie je 2 Tabbladen: Accounts | Groepen
Maak een nieuwe groep aan, als er aleen groep staat is dat prima.
Ga nu naar Acoounts, en maak een account aan met een naam, data ofzo.
Vul bij adres "internet" in. (dus alleen internet in kleine letters)
Verder geen opties instellen.
Proxy leeg
TCP/IP leeg
Koppel je nieuwe account aan het Groeps account.
1. Ga naar Groepen
2. druk op :selecteer
3 druk op :meer
4 druk op :toevoegen
Voila internet.
Lukt het niet of heb je vragen PM
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 10:49 ]
Hebben je collega's niet geheel toevallig het duurdere Web&walk abbo?
Pocket Internet Totaal: 64 Kbps down (8KByte), 16 Kbps down (€ 9,50 per maand)
Pocket Internet Totaal Plus: 192 Kbps down (24KByte), 32 Kbps down (€19,50 per maand)
Pocket Internet Totaal: 64 Kbps down (8KByte), 16 Kbps down (€ 9,50 per maand)
Pocket Internet Totaal Plus: 192 Kbps down (24KByte), 32 Kbps down (€19,50 per maand)
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik houd dit topic al een tijdje in de gaten. Heb sinds een maand ook een M600i en vind zoals vele anderen de batterijduur aan de korte kant. Met de nieuwe firmware is de levensduur wel verlengd maar het is nog niet heel erg super.
Ik ben dus ook even op zoek geweest naar de nieuwe bst-34 batterij, maar ik lees her en der dat deze niet in de M600i gaat passen omdat hij 2mm dikker is!
Even een paar linkjes waar ze deze problemen tegenkomen,
http://www.mobique.com/sonyericsson/m600i/page6.php
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?p=239188
Ik wilde deze informatie met jullie delen, omdat ik het nog niet gezien heb in de 2 m600i topics.
Hebben jullie ervaringen die dit tegenspreken dan zou ik die graag willen zien, want ik sta op het punt om toch een uit duitsland te halen om het in ieder geval te proberen.
Ik heb trouwens 3G netwerk helemaal uit staan, zodat ik alleen bel met het standaard netwerk. Ik woon in een randgebied waar net geen 3G te ontvangen is. De telefoon zoekt wel aldoor naar dit netwerk. Daardoor verbruikt hij in theorie minder stroom, dus altijd proberen waard.
Ik ben dus ook even op zoek geweest naar de nieuwe bst-34 batterij, maar ik lees her en der dat deze niet in de M600i gaat passen omdat hij 2mm dikker is!
Even een paar linkjes waar ze deze problemen tegenkomen,
http://www.mobique.com/sonyericsson/m600i/page6.php
http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?p=239188
Ik wilde deze informatie met jullie delen, omdat ik het nog niet gezien heb in de 2 m600i topics.
Hebben jullie ervaringen die dit tegenspreken dan zou ik die graag willen zien, want ik sta op het punt om toch een uit duitsland te halen om het in ieder geval te proberen.
Ik heb trouwens 3G netwerk helemaal uit staan, zodat ik alleen bel met het standaard netwerk. Ik woon in een randgebied waar net geen 3G te ontvangen is. De telefoon zoekt wel aldoor naar dit netwerk. Daardoor verbruikt hij in theorie minder stroom, dus altijd proberen waard.
[ Voor 14% gewijzigd door Remcor2000 op 05-02-2007 11:51 ]
Verwijderd
ik heb er nog 2 liggen, 1600 mAh en 1100 mAh. Beide pas 1 keer gebruikt. Of ze werken weet ik niet want ik kan ze niet opladen, maar dat komt omdat mijn m600i defect is.
Je mag van mij wel een 1100 mAh hebben, moet je wel in omgeving Eindhoven komen ophalen
Je mag van mij wel een 1100 mAh hebben, moet je wel in omgeving Eindhoven komen ophalen
Ik hou het toch liever bij officieel materiaal van Sony Ericsson, stel voor dat je problemen krijgt door gebruik van verkeerde batterijen die niet van Sony Ericsson zijn, ben je je garantie kwijt...
Al zegt dat ook niet alles, ik heb ook een autolader van SE en als ik die aansluit slaat de zekering door voor de sigaretteaansteker, en dan doet mn toeter t ook niet meer
Al zegt dat ook niet alles, ik heb ook een autolader van SE en als ik die aansluit slaat de zekering door voor de sigaretteaansteker, en dan doet mn toeter t ook niet meer

Verwijderd
Geen matches
hier zitten vast wel meer mensen op te wachten
vraag
Ik kan de sony ericsson pc suite niet op mijn windows vista X64 installeren.
Wanneer brengen jullie een aparte versie daar voor uit?
antwoord
Naar onze informatie die wij ter beschikking hebben wordt er software verwacht voor Windows Vista in het tweede kwartaal van 2007. Wij raden u aan om onze website www.sonyericsson.nl in de gaten te houden.
vraag
Ik kan de sony ericsson pc suite niet op mijn windows vista X64 installeren.
Wanneer brengen jullie een aparte versie daar voor uit?
antwoord
Naar onze informatie die wij ter beschikking hebben wordt er software verwacht voor Windows Vista in het tweede kwartaal van 2007. Wij raden u aan om onze website www.sonyericsson.nl in de gaten te houden.
Even ter info, op Vista x86 (dus de 32-bit versie) werkt de software net zo goed niet. Er is een OS check die alleen 2000 en XP doorlaat - de software schijnt wel redelijk te werken wanneer die omzeilt wordt.
Ik heb de SE M600i nu een tweetal maanden en na aanvankelijke strubbelingen met het synchroniseren, loopt het als een trein. Ik sync hem eerst met mijn laptop, zodat alle mail en afspraken via de foon te bekijken zijn. Daarna hang ik hem aan het workstation thuis om de agenda te syncen. Op die manier heb ik zowel de zakelijke als de privé afspraken in de telefoon staan. Ideaa!. De bijgeleverde headset (met draad) werkt voor mij overigens uitstekend. Comfortabele oortjes en goede ontvangst. Ik heb alleen wat problemen gekend met de verlichting. Die bleef bij toetsblokkering steeds aan en uit schieten. Inmiddels is dat manco op mysterieuze wijze verdwenen
.
Ìk ben erg tevreden over de telefoon, maar laat ik nou net een PDA krijgen naast de reeds aanwezige zakelijke GSM. Ik doe dus niets meer met de M600i. Als iemand geïnteresseerd is --> DM of mail.
Ìk ben erg tevreden over de telefoon, maar laat ik nou net een PDA krijgen naast de reeds aanwezige zakelijke GSM. Ik doe dus niets meer met de M600i. Als iemand geïnteresseerd is --> DM of mail.
Ik stoor me echt aan het icoontje dat het bereik aangeeft. Ik weet niet welke incapabele ontwerper dat bedacht heeft, maar het is echt gigantisch lelijk..!
Is er een manier om die een beetje te pimpen? Zeker als je de donkere theme gebruikt is het gewoon echt een aanfluiting..!
Is er een manier om die een beetje te pimpen? Zeker als je de donkere theme gebruikt is het gewoon echt een aanfluiting..!
hé balen, verlies ik mijn stylus vandaag
.Ik heb nu op het internet gekeken voor diverse stylussen en ook de officiele, maar
ik heb er echt geen 3 nodig. Iemand interesse in een stylus?

Verwijderd
Geen matches
Alleen als je ook in Tilburg woont! Oh, daar woon je!kenny89 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:23:
hé balen, verlies ik mijn stylus vandaag.Ik heb nu op het internet gekeken voor diverse stylussen en ook de officiele, maar
ik heb er echt geen 3 nodig. Iemand interesse in een stylus?
Verwijderd
hallo, ik heb sinds kort een m600i, helaas branded Vodafone. Vreselijk lelijk en het is niet altijd duidelijk of de problemen worden veroorzaakt door de M600i zelf of door de Vodafone software. Wel leuk is het contact met de mensen van de Vodafone winkel die het leuk vinden om te helpen met het problemen oplossen.
Wat mij wel opvalt is dat je bij alles wat je installeert op de pc eerst de pc moet rebooten, anders doet ie het gewoon niet of verkeerd.
Maar helaas was dit niet voldoende om de disk2phone bij mij te laten werken. Hij wil graag settings voor de gracenote, maar ik zou niet weten wat daar in moet staan. Ook als ik gracenotes uitvink herkent hij mijn internet verbinding niet en ook mijn mobiel niet.
Heeft iemand misschien een oplossing?
Wat mij wel opvalt is dat je bij alles wat je installeert op de pc eerst de pc moet rebooten, anders doet ie het gewoon niet of verkeerd.
Maar helaas was dit niet voldoende om de disk2phone bij mij te laten werken. Hij wil graag settings voor de gracenote, maar ik zou niet weten wat daar in moet staan. Ook als ik gracenotes uitvink herkent hij mijn internet verbinding niet en ook mijn mobiel niet.
Heeft iemand misschien een oplossing?
Weet iemand of je aparte profielen kan aanmaken voor je ringtones net als bij Nokia? Is het trouwens ook mogelijk om hem simultaan zowel te laten rinkelen als trillen?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
Geen matches
@Jdbb
Ik heb dat probleem ook, dus ik doe het nu via snelle bestandsoverdracht mijn muziek enzo overzetten in het mapje muziek.
@Zware Unit
Ja dat is mogelijk (ook met mp3tjes als ringtone). Als ik het even uit mijn koppie doe, je moet naar Extra>>configuratiescherm>>Apparaatbeheer(als ik me niet vergis), en daar ergens moet je kijken want dan ben je bijna in de buurt van Trilalarm, en daar kan je het instellen. Bij oproep moet je hem dan op 'aan' zetten, en bij stil ook op aan.
Ik heb dat probleem ook, dus ik doe het nu via snelle bestandsoverdracht mijn muziek enzo overzetten in het mapje muziek.
@Zware Unit
Ja dat is mogelijk (ook met mp3tjes als ringtone). Als ik het even uit mijn koppie doe, je moet naar Extra>>configuratiescherm>>Apparaatbeheer(als ik me niet vergis), en daar ergens moet je kijken want dan ben je bijna in de buurt van Trilalarm, en daar kan je het instellen. Bij oproep moet je hem dan op 'aan' zetten, en bij stil ook op aan.
@quote:
kenny89 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:23:
hé balen, verlies ik mijn stylus vandaag .Ik heb nu op het internet gekeken voor diverse stylussen en ook de officiele, maar ik heb er echt geen 3 nodig. Iemand interesse in een stylus?
Mocht je nog een stylus over hebben dan ben ik ook geinteresseerd en makkelijk dan kunnen we de kosten splitten.
Rob
hé balen, verlies ik mijn stylus vandaag .Ik heb nu op het internet gekeken voor diverse stylussen en ook de officiele, maar ik heb er echt geen 3 nodig. Iemand interesse in een stylus?
Mocht je nog een stylus over hebben dan ben ik ook geinteresseerd en makkelijk dan kunnen we de kosten splitten.
Rob
[ Voor 51% gewijzigd door fiberglass op 13-02-2007 13:26 ]
zucht
ik kan nog altijd niet updaten. Software zegt dat telefoon up te date is. Daarna geprobeerd om update te forceren, maar hij downloadt altijd de oude versie: R9A002 / R3A01 / R4C01
iemand die het probleem heeft kunnen verhelpen??
ik kan nog altijd niet updaten. Software zegt dat telefoon up te date is. Daarna geprobeerd om update te forceren, maar hij downloadt altijd de oude versie: R9A002 / R3A01 / R4C01
Misschien heb je hier wat aan:fiberglass schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:25:
@quote:
Rob
http://gsm-telecom.marktp...SEz8fCwyiL09%2F3j%2BiKzbu
Hier een niet M600i gebruiker, maar een W850i gebruiker. Ik neem dus aan dat alles grotendeels hetzelfde zal werken; de streaming settings zijn netjes gewijzigd, ik heb af en toe een vaag blauw icoontje links bovenin staan (Uit de handleiding van m'n telefoon is niet op te halen of dit het 3G icoontje is, maar ik gok van welZware Unit schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:04:
Heeft iemand Orange TV aan de praat gekregen? De UMTS-verbinding werkt perfect, maar dan...
Het vreemde is dat dit aangegeven wordt als ik dat blauwe icoontje wel heb, maar ook als ik 't niet heb... Mijn W850i lijkt trouwens ook zowat te bevriezen als die statusbalk in beeld komt. Morgen toch maar 's naar Orange bellen
een tijdje geleden had ik het over (uiteraard off topic) wat nou de opvolger zou zijn voor onze M600i..ongeacht merk.
Nou IK heb hem in iedergeval gevonden hoor :-) voor mij in iedergeval de Samsung F700
http://www.gsmarena.com/s.../samsung/gsmarena_023.jpg
http://www.gsmarena.com/samsung_f700-1849.php meer informatie. Is hartstikke dun..heeft het HTC achtige toetsenbordje. Als je de M600i mooi vind moet deze je ook wel bevallen :-)
offfff topic uit
Nou IK heb hem in iedergeval gevonden hoor :-) voor mij in iedergeval de Samsung F700
http://www.gsmarena.com/s.../samsung/gsmarena_023.jpg
http://www.gsmarena.com/samsung_f700-1849.php meer informatie. Is hartstikke dun..heeft het HTC achtige toetsenbordje. Als je de M600i mooi vind moet deze je ook wel bevallen :-)
offfff topic uit
Verwijderd
Ziet er goed uit, alleen maken ze dezelfde fout als SE met de m600i gedaan. Door het geringe aanbod van providers die een (betaalbaar) alternatief bieden voor T-mobile's PIT is (vind ik) de aanwezigheid van wlan belangrijker als de aanwezigheid van een 5 MP camera met een el'cheapo lensje. Helemaal als je standaard instant messenger software en een goede internetbrowser meeleverd.
Verwijderd
Heeft 1 van jullie toevallig nog een adresje waar ik het tussenstukje kan vinden om een 3.5 MM oordoppiesetje kan aansluiten op mijn M600i? Kan met google alleen een aantal buitenlandse shops vinden en heb hem eigenlijk voor komende zaterdag nodig. Mijn normale headset is kapot gegaan en wil mijn gsm eigenlijk als mp3 gebruiken in de auto.
Ik heb sinds een aantal weken last van een niet goed functionerende knop op mn M600i.
Het gaat om de "terugknop" onder het scrollwieltje. Dit knopje werkt niet meer goed. Wanneer ik het knopje normaal in druk gebeurt er helemaal niets. Druk ik er wat harder op dan reageert ie af en toe. Wil ik dattie wel reageert dan moet belachelijk hard drukken... Dwz. ik heb niks meer aan de terugknop.
Heeft iemand anders hier ook last van? Het lijkt mij een garantie kwestie, maar ik heb de M600i via een webshop gekocht en heb geen zin om 'm twee weken kwijt te zijn... iemand een oplossing?
Evt. gewoon langs de locale telecomboer gaan?
Het gaat om de "terugknop" onder het scrollwieltje. Dit knopje werkt niet meer goed. Wanneer ik het knopje normaal in druk gebeurt er helemaal niets. Druk ik er wat harder op dan reageert ie af en toe. Wil ik dattie wel reageert dan moet belachelijk hard drukken... Dwz. ik heb niks meer aan de terugknop.
Heeft iemand anders hier ook last van? Het lijkt mij een garantie kwestie, maar ik heb de M600i via een webshop gekocht en heb geen zin om 'm twee weken kwijt te zijn... iemand een oplossing?
Werkt perfect, bedankt!MrAcid schreef op zondag 28 januari 2007 @ 23:45:
Ik heb het als volgt gedaan (telefoon staat op Engels, maar ik neem aan dat je dat wel kunt vertalen):
Main menu > Messaging > More > Settings > E-mail accounts
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Verwijderd
Komt me ook bekent voor ja! Had het ook, maar volgens mij is het nu minder. Heb mijn M600i net een week terug van reparatie aan accu. Misschien hebben ze ook iets met die knop gedaan? Heb er nu geen last meer van...Flatwhite schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:21:
Ik heb sinds een aantal weken last van een niet goed functionerende knop op mn M600i.
Ik heb ook het idee dat de knop wat minder goed werkt! Eigenlijk pas sinds een paar dagen. Het lukt me nog steeds wel gewoon goed om hem te gebruiken, maar hij hapert wel af en toe.
Ik hoop niet dat het iets blijvends is of dat het erger wordt maar ik vrees dat daar weinig tegen te doen is.
Ik hoop niet dat het iets blijvends is of dat het erger wordt maar ik vrees dat daar weinig tegen te doen is.
hmm, mijn zoektocht naar een stylus voor de m600i is toch niet erg geslaagd. Ik dacht dat ik in de stad (rotterdam/amsterdam) wel een styluspack kon vinden. Vele telecomzaken afgelopen ,maar ze hadden niets . Weet iemand waar ze te krijgen zijn ? Elders dan het wereldwijde web
?
In Rotterdam:kenny89 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:22:
hmm, mijn zoektocht naar een stylus voor de m600i is toch niet erg geslaagd. Ik dacht dat ik in de stad (rotterdam/amsterdam) wel een styluspack kon vinden. Vele telecomzaken afgelopen ,maar ze hadden niets . Weet iemand waar ze te krijgen zijn ? Elders dan het wereldwijde web?
http://www.smartphoneshop...n-isp-35-stylus-pack.html
O sorry, dit is momenteel wel uitverkocht. Even je mail adres achterlaten voor een mailtje als ze er weer zijn!
[ Voor 10% gewijzigd door MrAcid op 19-02-2007 23:59 . Reden: Uitverkocht.. ]
Hey blije M600i gebruikers. Ik las zojuist op Gadgetzone dat er misschien een opvolger van ons geliefde toestelletje in de maak is.
Er zou Wifi in gestopt worden. Maar zoals ik op die site ook al zei, wat is dan de meerwaarde van de P990i? Of zou dat toestel uitgerangeerd gaan worden?
Ben benieuwd wat hier uiteindelijk serieus van gaat zijn!
Er zou Wifi in gestopt worden. Maar zoals ik op die site ook al zei, wat is dan de meerwaarde van de P990i? Of zou dat toestel uitgerangeerd gaan worden?
Ben benieuwd wat hier uiteindelijk serieus van gaat zijn!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Volgens mij is die echt onwijs nep.. Wat een lelijk ding zeg. SE gaat ook echt niet "SE123" op een proefmodel zetten. Die "luidspreker" aan de achterkant is ook echt te nep, zeker als je kijkt hoe hij nu weggewerkt zit in dat "sleufje". Dit lijkt me een photoshopje.
SE123 staat tegenwoordig op bijna elke SonyEricsson die nog in ontwikkeling is.MrAcid schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 09:25:
Volgens mij is die echt onwijs nep.. Wat een lelijk ding zeg. SE gaat ook echt niet "SE123" op een proefmodel zetten. Die "luidspreker" aan de achterkant is ook echt te nep, zeker als je kijkt hoe hij nu weggewerkt zit in dat "sleufje". Dit lijkt me een photoshopje.
Zoals hier is een Z550, die ook SE123 op het toestel heeft staan:

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hmm ok, dat wist ik niet. Ik vind het er nogal knullig uitzien eerlijk gezegd.Ginz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:58:
[...]
SE123 staat tegenwoordig op bijna elke SonyEricsson die nog in ontwikkeling is.
Zoals hier is een Z550, die ook SE123 op het toestel heeft staan:
[afbeelding]
Verwijderd
Geen matches
Ik heb zojuist iets geprobeerd waarvan ik denk dat het een verschil maakt:pina schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:34:
zucht
Bij het opstarten van de software kan je een land kiezen .Ik heb hier toen in plaats van NL gekozen voor United Kingdom. Vervolgens detecteerd hij alsnog dat ik een NL toestel heb maar begint wel met upgraden. Suc6
Verwijderd
Hey ik heb zojuist een m600i besteld. Het lijkt me echt een superding.
Nu merk ik dat het menu van het mobieltje niet in het nederlands kan. Kan ik mn telefoon updaten of iets downloaden zodat ik wel een nederlandstalig menu kan krijgen? alvast bedankt!
Nu merk ik dat het menu van het mobieltje niet in het nederlands kan. Kan ik mn telefoon updaten of iets downloaden zodat ik wel een nederlandstalig menu kan krijgen? alvast bedankt!
Je hebt em nog niet in huis maar je weet al wel dat ie niet op nederlands wil?
Mijn m600i heeft gewoon nederlandse taal setting hoor.
Als je em hebt, draai eerst eens een update en kijk of de setting er dan bij staat.
Als je em hebt, draai eerst eens een update en kijk of de setting er dan bij staat.
Verwijderd
Ja ik las op de site van redcoon waar ik heb besteld heb pas nadat ik hem besteld had onderaan:Remcor2000 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:23:
Je hebt em nog niet in huis maar je weet al wel dat ie niet op nederlands wil?
menu alle talen behalve nederlands
Een beetje apart maar hopelijk is het te veranderen met een update:)
Eerst ff wachten tot ik hem binnen heb
Thnx
en daarvoor had je ook dat probleem zoals ik?Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:22:
[...]
Ik heb zojuist iets geprobeerd waarvan ik denk dat het een verschil maakt:
Bij het opstarten van de software kan je een land kiezen .Ik heb hier toen in plaats van NL gekozen voor United Kingdom. Vervolgens detecteerd hij alsnog dat ik een NL toestel heb maar begint wel met upgraden. Suc6
Na lang uitstellen heb ik eindelijk de update uitgevoerd. Is allemaal goed gelukt. Ben nu eindelijk mijn 'spookalarm' kwijt... Kreeg het terug toen ik de instellingen terugzette. Masterreset, backup terug, behalve instellingen. Ben er een uurtje mee bezig geweest, maar het is het wel waard!
Verwijderd
Ik heb hem ook besteld en hoop hem zo snel mogelijk in huis te krijgen
en veel dingen te kunnen bespreken en vragen stellen en beantwoorden aan andere m600i gebruikers:)
gelijk vraagjes...
- Hebben jullie een screen protector ? ( beschadigd het scherm snel)
-wat van leuke software bevelen jullie me aan om te downloaden
yorrick
en veel dingen te kunnen bespreken en vragen stellen en beantwoorden aan andere m600i gebruikers:)
gelijk vraagjes...
- Hebben jullie een screen protector ? ( beschadigd het scherm snel)
-wat van leuke software bevelen jullie me aan om te downloaden
yorrick
U hebt mail!Jan Laros schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:01:
batterij er in, batterij er uit, aanzetten, uitzetten, batterij er uit trekken als hij aan staat. aanzetten, opstarten, lader erin, herstarten. schietgebedje.
yes, hij laad EINDELIJK weer op. Ik begin deze telefoon steeds meer een kuttelefoon te vinden, heb hem sinds augustus. Langzaam, brakke software, vaak vastlopen en....
de batterij laad bij mij, en heel veel mensen, gewoon na een tijd niet op. Bij mij 2x wel en dan kan ik het bovenstaande ritueel weer gaan uitvoeren.
Voor reperatie terugbrengen is geen optie want dan ben je hem lang kwijt.
kortom, volgende keer geen SE meer en ik raad niemand aan deze telefoon te kopen.
yes, hij laad EINDELIJK weer op. Ik begin deze telefoon steeds meer een kuttelefoon te vinden, heb hem sinds augustus. Langzaam, brakke software, vaak vastlopen en....
de batterij laad bij mij, en heel veel mensen, gewoon na een tijd niet op. Bij mij 2x wel en dan kan ik het bovenstaande ritueel weer gaan uitvoeren.
kortom, volgende keer geen SE meer en ik raad niemand aan deze telefoon te kopen.
Verwijderd
Geen matches
zelf nog nooit problemen mee gehad, altijd super gewerkt, in 6 maanden tijd maar 1 keer een reboot om prestaties te verbeteren gehad, mp3 speler werkt prima, touchscreen nog steeds ook goed
agenda ook erg handig
raad iedereen aan om deze telefoon te kopen
agenda ook erg handig
raad iedereen aan om deze telefoon te kopen
Verwijderd
Geen matches
Heb deze telefoon al vanaf juni maar begin nu toch echt wel last van te krijgen dat mijn "stokje" los gaat zitten in behuizing. Ik hoef nu alleen mijn gsm alleen op de kop te houden en mijn stokje valt er al uit. Er zijn vast wel meer mensen die dit probleem hebben aangezien het een terugkomend probleem is met pda's en smartphone's met touchscreen en hoe gaan jullie ermee om?
Weet iemand of je die melding dat je op het punt staat om meerdere SMSjes te versturen uit kunt schakelen? Ik stuur bijna altijd meerdere SMSjes aan elkaar en het zou handig zijn als dat uit kon.
net als wat je mama vroeger deed met je handschoentjes, touwtje dr aan, verlies je hem nietVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:53:
Heb deze telefoon al vanaf juni maar begin nu toch echt wel last van te krijgen dat mijn "stokje" los gaat zitten in behuizing. Ik hoef nu alleen mijn gsm alleen op de kop te houden en mijn stokje valt er al uit. Er zijn vast wel meer mensen die dit probleem hebben aangezien het een terugkomend probleem is met pda's en smartphone's met touchscreen en hoe gaan jullie ermee om?
On-topic. Wil straks mss ook deze foon hebben, dit zijn wel dingen die me zouden irriteren.
no comment
Gebruik je het pennetje vaak? Ik doe zelf namelijk bijna alles met de hand, pennetje blijft 9 van de 10 keer gewoon op zijn plek zitten. Maar ik heb inmiddels twee M600i's gehad en ik merk wel dat hij nu bij mijn nieuwe veel strakker zit. Er komt dus sowieso wat meer speling op na een tijdje.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:53:
Je kunt het metalen klemmetje waar hij mee vast clickt in de behuizing wat aandrukken dan voelt het weer lekker strakVerwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:53:
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Sinds een paar dagen heb ik ook de SE M600i. Natuurlijk erg druk bezig geweest om alles te leren kennen, nummers inprogrammeren, wat software zoeken, dit topic doorlezen, etc.
Helaas heb ik een probleem met mijn toestel. De telefoonnummers van mensen uit mijn contactenlijst worden regelmatig niet herkend. Als gevolg hiervan werken ingestelde persoonlijke ringtones en foto's niet.
Ik zie het ook als ik zelf mensen bel. Bij sommigen staat er de naam en eventueel een foto, maar bij anderen weer alleen het telefoonnummer. Het maakt niets uit of ik een contactpersoon verwijder en daarna opnieuw aanmaak.
Wat ik wel heb gemerkt is dat het aan het telefoonnummer ligt. Verander ik voor de test iemands telefoonnummer, dan krijg ik wel de naam te zien als ik diegene opbel.
Het toestel uit en weer aan zetten maakt ook geen verschil.
Volgens het Update Service programma staat de laatste software versie op mijn toestel. Welke dat is weet ik niet, want ik weet niet hoe je dat opvraagt.
Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Helaas heb ik een probleem met mijn toestel. De telefoonnummers van mensen uit mijn contactenlijst worden regelmatig niet herkend. Als gevolg hiervan werken ingestelde persoonlijke ringtones en foto's niet.
Ik zie het ook als ik zelf mensen bel. Bij sommigen staat er de naam en eventueel een foto, maar bij anderen weer alleen het telefoonnummer. Het maakt niets uit of ik een contactpersoon verwijder en daarna opnieuw aanmaak.
Wat ik wel heb gemerkt is dat het aan het telefoonnummer ligt. Verander ik voor de test iemands telefoonnummer, dan krijg ik wel de naam te zien als ik diegene opbel.
Volgens het Update Service programma staat de laatste software versie op mijn toestel. Welke dat is weet ik niet, want ik weet niet hoe je dat opvraagt.
Vaak wordt ik opgebelt door iemand uit mijn contacten lijst...de naam wordt herkent...fototje erbij ook goed...maar na het gesprek vind de telefoon dat het een nieuw nummer is en wil het opslaan. Voor de rest werkt mijn M600i na de laatste update naar behoren.Budha schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:29:
Sinds een paar dagen heb ik ook de SE M600i. Natuurlijk erg druk bezig geweest om alles te leren kennen, nummers inprogrammeren, wat software zoeken, dit topic doorlezen, etc.
Verwijderd
Ik heb mijn M600i netjes opgestuurd naar http://www.dynafix.nl/ ,omdat mijn batterij niet oplaadde. Keurig binnen 6 dagen mijn gsm al weer teruggekregen (met een andere oplader). Maar wat blijkt? Probleem is niet verholpen. 1e 2x laadde hij netjes op, maar daarna is het probleem weer van voor af aan begonnen. Heb eigelijk weinig zin om em NOG een keer op te sturen, maarja wat moet je anders?badflower schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:36:
batterij er in, batterij er uit, aanzetten, uitzetten, batterij er uit trekken als hij aan staat. aanzetten, opstarten, lader erin, herstarten. schietgebedje.

Ik heb een reactie ontvangen van SE support.stmaartenpiloot schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:18:
[...]
Vaak wordt ik opgebelt door iemand uit mijn contacten lijst...de naam wordt herkent...fototje erbij ook goed...maar na het gesprek vind de telefoon dat het een nieuw nummer is en wil het opslaan. Voor de rest werkt mijn M600i na de laatste update naar behoren.
"We hebben vernomen dat dit probleem op ditmoment bestaat. Dit probleem treedt op als er een ringtone en een afbeelding aan een contactpersoon in het telefoonboek is ingesteld."
Dit zijn niet mijn bevindingen, maar wellicht is dat wel wat bij jou aan de hand is?
Natuurlijk zegt SE dat ze hopen dat de volgende software update het probleem oplost, maar daar koop je natuurlijk niet veel voor. Het minste wat je van een telefoon mag verwachten is dat de basisfunctionaliteit van het adresboek fatsoenlijk werkt.
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat de telefoon af en toe de gsm netwerkverbinding verliest?
Gebeurt bij mij1 a 2 keer per week, enige wat dan helpt is uit- en aanzetten.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Na wat zoeken overal in de stad voor een styluspack, bleek dat het ook gewoon na te bestellen was bij elke normale telefoonzaak.
Dus als iemand gewoon z'n pen kwijt is , kun je die bij elke winkel na laten bestellen (accesoirepack van 24,99
)

offtopic:
Mensen die een pennetje nodig hebben , moeten mij maar pm'en. Ik woon in omg. Tilburg
Mensen die een pennetje nodig hebben , moeten mij maar pm'en. Ik woon in omg. Tilburg
Verwijderd
Geen matches
Mocht iemand een styluspennetje teveel hebben, ik neem hem graag over
Vind het een beetje overdreven om er 3 te kopen...
Verwijderd
Zelfde probleem hier.. Heb de gsm helaas 2e hands gekocht dus garantie is geen optie.. Ben bang dat we ermee moeten leren leven.. Het is echt zonde want de meeste mensen hebben dit probleem niet en over het algemeen is het een super gsm..Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:19:
[...]
Ik heb mijn M600i netjes opgestuurd naar http://www.dynafix.nl/ ,omdat mijn batterij niet oplaadde. Keurig binnen 6 dagen mijn gsm al weer teruggekregen (met een andere oplader). Maar wat blijkt? Probleem is niet verholpen. 1e 2x laadde hij netjes op, maar daarna is het probleem weer van voor af aan begonnen. Heb eigelijk weinig zin om em NOG een keer op te sturen, maarja wat moet je anders?
Verwijderd
Geen matches
Ik ga em gewoon nog een keer opsturen. Blijft het probleem dan nog, ga ik contact opnemen met de winkel waar ik em gekocht heb. Volgens mij heeft iedereen recht op een goed werkend product hè!Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:25:
[...]
Zelfde probleem hier.. Heb de gsm helaas 2e hands gekocht dus garantie is geen optie.. Ben bang dat we ermee moeten leren leven.. Het is echt zonde want de meeste mensen hebben dit probleem niet en over het algemeen is het een super gsm..
Whoehoe!
Heb er ook maar eentje aangeschaft
Moet er nu alleen nog een extra geheugenkaartje bij kopen (64mb vind ik toch wat weinig), maar in de documentatie staat dat je er kaartjes tot 1gb in kan stoppen. Staat dat daar in omdat toen dit boekje gedrukt werdt er nog geen 2gb kaartjes bestonden, of worden die ook echt niet ondersteund? Ik stop er vanzelfsprekend namelijk het liefste gewoon 2gb in
Moet er nu alleen nog een extra geheugenkaartje bij kopen (64mb vind ik toch wat weinig), maar in de documentatie staat dat je er kaartjes tot 1gb in kan stoppen. Staat dat daar in omdat toen dit boekje gedrukt werdt er nog geen 2gb kaartjes bestonden, of worden die ook echt niet ondersteund? Ik stop er vanzelfsprekend namelijk het liefste gewoon 2gb in
hey zoeff, jij ook hierZoefff schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:30:
Whoehoe!
Bevalt prima, je kunt er iig over na denken die betere oordopjes van de Walkman serie te kopen, geeft te samen lekker stukje muziek. (hpm-70 ofzo noemen ze die dopjes)
Verwijderd
Geen matches
Ik heb er hier 2gb inzitten van Sandisk, loopt als een trein!Zoefff schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:30:
Whoehoe!
Verwijderd
Mijn M600i is al voor de 2de keer terug naar SE, ivm en fluittoon in de speaker. de vorige keer was ik hem 3 weken kwijt, en nu is hij anderhalf week weg dus afwachten maar.
Verwijderd
Heb ik ook gehad. Daarnaast had ik ook een ander probleem, namelijk dat ik geen SMS meer kon openen. Beide problemen heb ik op kunnnen lossen door:Budha schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:29:
->een backup te maken van mijn telefoon/adresboek
->de meest recente update erop te zetten
->alle telefoonnummers van mn simkaart eraf te gooien
->vervolgens middels de backup al mn contacten weer terug te zetten.
Wat volgens mij namelijk het geval is, is dat de phone over de zeik gaat van contacten die zowel op je sim alswel op je phone staan. Is trouwens niet typisch iets voor de m600i, want dit heb ik ook bij andere telefoons meegemaakt.
Overigens, voor de mensen die laadproblemen hebben: de connector pinnetjes van de stekker die je onderin je phone duwt zijn in true SonyEricsson fasion nogal brak. Omdat het stekkertje soms maar half contact maakt laadt de telefoon nauwelijks op (1 cycle en dan stopt hij weer). Dit kan je dus verhelpen door een beetje te kloten met het stekkertje en het er zodanig in te steken dat hij wél contact maakt.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 10:13 . Reden: toevoeging stekker truuk ]
Verwijderd
Geen matches
misschien leuk om even uit te zoeken of deze past:Zoefff schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:30:
Whoehoe!
http://www.priceattack.nl/winkel/micro-sd-1gb-p-150.html
15 euro maar voor 1 gig! Ik heb er het 3 dubbele voor betaald.
Vet, dat ik en de SE supportdesk daar niet aan hebben gedacht! Probleem is dankzij jou opgelost, thanks.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:10:
[...]
Wat volgens mij namelijk het geval is, is dat de phone over de zeik gaat van contacten die zowel op je sim alswel op je phone staan. Is trouwens niet typisch iets voor de m600i, want dit heb ik ook bij andere telefoons meegemaakt.
Wat ik niet kan vinden is hoe ik de verjaardagen van contacten in de kalender kan laten weergeven (of er ergens anders achter kan komen wie er jarig is). Is dit mogelijk?
Als je bij één van je contacten op "weergeven" drukt, dan krijg je bovenin van die tabbladen. Kies voor de groene "ï" en dan "bewerken". Vul daar de verjaardag in. Het toestel zal dan vragen of je de verjaardag wil weergeven op de kalender.praseodymium schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:09:
Wat ik niet kan vinden is hoe ik de verjaardagen van contacten in de kalender kan laten weergeven (of er ergens anders achter kan komen wie er jarig is). Is dit mogelijk?
- iLLEVAiHCAM
- Registratie: November 2002
- Laatst online: 20-09 08:07
Zo niet, dan toch.. .
Geen matches
Had net wat problemen met het installeren van tomtom navigator 6 waardoor ik besloot om mijn telefoon maar weer eens aan een SE update bloot te stellen:
Voor wie het interesseert
Telefoon: CXC 162037 R9EA001
Bluetooth: CXC 162058 R3A01
Organiser: 162071 R5A12
CDA: 162016/26 R4A03
Maar het voornaamste: 21,3 MB (!) vrij na het opstarten.
(ik heb handschriftherkenning uitgeschakeld maar nog wel een virtueel keyboard in beeld)
(ik heb handschriftherkenning uitgeschakeld maar nog wel een virtueel keyboard in beeld)
Dit probleem heb ik dus ook, het maakt me helemaal gek, ben de helft van de tijd niet bereikbaarfmb schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 23:43:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat de telefoon af en toe de gsm netwerkverbinding verliest?
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Verwijderd
Geen matches
daar heb ik geen last vanRaveon schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:46:
[...]
Dit probleem heb ik dus ook, het maakt me helemaal gek, ben de helft van de tijd niet bereikbaar
Ik wil niet lullig doen hoor, maar ik heb echt al eeuwen geleden ge-update en dit is mijn "status overzicht"iLLEVAiHCAM schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:05:
Had net wat problemen met het installeren van tomtom navigator 6 waardoor ik besloot om mijn telefoon maar weer eens aan een SE update bloot te stellen:
Telefoon: cxc 162037 R9EA001
Bluetooth: cxc 162058 R3A01
Organiser: cxc 162071 R5A12
CDA: cda 162011/1 R5A09
Ik heb ook zo'n 21 mb vrij geheugen, als er niets open staat. Nou weet ik dat er verschillende firmwares zijn voor verschillende builds, maar helaas is jouw bericht echt niets nieuws, helaas.
Ik moet zeggen dat mijn toestel behoorlijk bugvrij draait de laatste tijd. Geen irritante wekkertjes die niet meer weggaan, geen ringtones die het maar soms doen. Echt een fijn toestelletje zo!
Ik krijg een melding of ik iemand in de kalender wil laten toevoegen wanneer ik een datum bij de verjaardag toevoeg. Geen idee of het kan zijn dat jij dat ergens uit hebt staan.praseodymium schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:09:
Ik begrijp het al, ik heb mijn contacten namelijk direct uit het OS X Address Book geïmporteerd. Die melding heb ik daarom dus nooit gezien.MrAcid schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:46:
[...]
Ik krijg een melding of ik iemand in de kalender wil laten toevoegen wanneer ik een datum bij de verjaardag toevoeg. Geen idee of het kan zijn dat jij dat ergens uit hebt staan.
Verwijderd
Geen matches
Ik heb ze bij smartphoneshop (http://www.smartphoneshop...li-%26-toetsenborden.html) gekocht, voor 24,- incl verzending. Hebben ze gewoon op voorrraad dus volgende ochtend was ie er al.kenny89 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 10:05:
Na wat zoeken overal in de stad voor een styluspack, bleek dat het ook gewoon na te bestellen was bij elke normale telefoonzaak.Dus als iemand gewoon z'n pen kwijt is , kun je die bij elke winkel na laten bestellen (accesoirepack van 24,99
)
offtopic:
Ik heb vanmiddag een firmware update gedaan, alles is een stuk stabieler zo (lijkt het) Volgens mij had ik echt hele oude firmware.
Nog een vraagje: hoe gebruik ik de M600i als modem voor de GPRS/3G T-Mobile PIT verbinding op Mac OS X? Liefst via Bluetooth.
Nog een vraagje: hoe gebruik ik de M600i als modem voor de GPRS/3G T-Mobile PIT verbinding op Mac OS X? Liefst via Bluetooth.
Gevaarlijke vraag...Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:19:
iemand een tom tom 6 backup voor mij

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Geen matches
Inderdaad een gevaarlijke vraag, ergens in dit topic staat mijn mailadres. Als je even gaat zoeken en mij een mailtje stuurt zal ik eens kijken wat ik voor je kan regelenVerwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:19:
iemand een tom tom 6 backup voor mij
Dat is dus ook niet de bedoeling he Dutcher 
Dit is gewoon een warez-request, en die willen we niet zien
Heb sinds maandag ook de M600i, prima toestel!
Een paar kleine vraagjes:
het lijkt erop of de internetbrowser de standaard pda.t-mobile.nl pagina niet begrijpt / er geen 2 kolommen naast elkaar van kan maken. Sowieso vind ik dat vergeleken met mijn vorige windows mobile 5 apparaatje de pagina's er vrij beroerd uit zien!
Dan nog iets: exchange activesync werkt vrij goed, maar als hij een foute sync heeft gehad, blijft ie daar op hangen?
En kan ik taken niet synchroniseren??
De kalenderlayout is wel prima, het tikken lukt me ook steeds beter.
Ohja en een laatste raar iets: af en toe zie ik een zwarte driehoek exact rechts halverwege mijn scherm, is dit iets met het "jot" oid?
En ik heb vooralsnog (met een hoop spelen
) een batterylife van nog geen dag (exchange activesync altijd aan met direct push). Het is een 2e handsje, dus wellicht dat dat het probleem is, maar het apparaat ziet er extreem weinig gebruikt uit. Wat is een beetje normaal?
Alvast bedankt!
Een paar kleine vraagjes:
het lijkt erop of de internetbrowser de standaard pda.t-mobile.nl pagina niet begrijpt / er geen 2 kolommen naast elkaar van kan maken. Sowieso vind ik dat vergeleken met mijn vorige windows mobile 5 apparaatje de pagina's er vrij beroerd uit zien!
Dan nog iets: exchange activesync werkt vrij goed, maar als hij een foute sync heeft gehad, blijft ie daar op hangen?
En kan ik taken niet synchroniseren??
De kalenderlayout is wel prima, het tikken lukt me ook steeds beter.
Ohja en een laatste raar iets: af en toe zie ik een zwarte driehoek exact rechts halverwege mijn scherm, is dit iets met het "jot" oid?
En ik heb vooralsnog (met een hoop spelen
Alvast bedankt!
Verwijderd
Geen matches
dat is het niet ik heb de legale product code ik heb dit product dus ook alleen is mn m2 kaartje helemaal leeg , volgens een medewerker van tomtom was het legaal onderling deze bestanden uit wisselenen mits beide legale codeZoefff schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:04:
ik kan btw je email niet vinden
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 11:39 ]
Sinds een tweetal weken ook in het bezit van een M600i en het bevalt me uitstekend. Zit alleen met het volgende synchronisatie probleem:
Wil graag mijn zakelijke en privé afspraken in mijn M600i hebben, de prive afspraken uit mijn telefoon wil ik niet in mijn outlook op het werk hebben. Als ik hiervoor de juiste instellingen kies worden tijdens een synchronisatie alle afspraken gewist op mijn telefoon. Ik kan nergens een optie vinden waarmee ik dit wissen uit kan schakelen. Iemand ideeën en/of suggesties? alvast bedankt!!
Wil graag mijn zakelijke en privé afspraken in mijn M600i hebben, de prive afspraken uit mijn telefoon wil ik niet in mijn outlook op het werk hebben. Als ik hiervoor de juiste instellingen kies worden tijdens een synchronisatie alle afspraken gewist op mijn telefoon. Ik kan nergens een optie vinden waarmee ik dit wissen uit kan schakelen. Iemand ideeën en/of suggesties? alvast bedankt!!
Verwijderd
Geen matches
Hier Zoeff, bewijs geleverd; heb gewoon een beetje vertrouwen hebben in de mens. Niet iedereen wil meteen warez!Zoefff schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:04:

gelukkig, ben niet de enige. Wat me opvalt is dat de bovenste van de netwerkontvangstbalkjes steeds verdwenen is. Heb al een beetje gezocht met google maar nog niks gevonden.Raveon schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:46:
[...]
Dit probleem heb ik dus ook, het maakt me helemaal gek, ben de helft van de tijd niet bereikbaar
Zal binnenkort weer eens kijken of er een firmware update beschikbaar is (datakabel zit ergens in een verhuisdoos...

Lees de handleiding er eens op na, bij hoofdstuk over schrijven met de stylus.wessel99 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:30:
Hint: Heeft met hoofd en kleine letters te maken, nummers en symbolen.
Na het aanschaffen van de bluetooth headset (SE HBH-IV835, bijzonder prettig ding trouwens) mijn telefoon ook maar geupdate...
De telefoon kon namelijk niet de verbinding met de headset herstellen als deze uit was geweest. Maar de firmware heeft mij wel positief verrast, allemaal kleine dingetjes die het geheel beter/gelikter maken. Het enige wat mij tegenvalt is dat de telefoon soms zeurt over onvoldoende geheugen. Net alsof het lekt/niet goed wordt afgesloten.
Voor de rest ben ik nog steeds tevreden met het toestel.
De telefoon kon namelijk niet de verbinding met de headset herstellen als deze uit was geweest. Maar de firmware heeft mij wel positief verrast, allemaal kleine dingetjes die het geheel beter/gelikter maken. Het enige wat mij tegenvalt is dat de telefoon soms zeurt over onvoldoende geheugen. Net alsof het lekt/niet goed wordt afgesloten.
Dit gezeur over te weinig geheugen heeft vaak (niet altijd) te maken met het open blijven staan van progsels. Sluit, zodra je een programma niet meer nodig hebt, het in taakbeheer af. Ik doe dit braaf en heb die melding slechts 1 keer gehad. (en ja, toen stond er dus wel van alles open).Rox_NL schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:50:
Na het aanschaffen van de bluetooth headset (SE HBH-IV835, bijzonder prettig ding trouwens) mijn telefoon ook maar geupdate...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben: sinds ik nu "echt" op het KPN netwerk zat (er staat continue NL KPN / NL Telfort in het scherm), nu ongeveer twee weken, kon ik geen gebruik meer maken van GPRS. Als ik op mijn verbindingsicoontje klikte gaf hij ook aan dat GPRS niet beschikbaar was. Dit zou wel gewoon moeten werken. Daarom daarnet maar eens even een half uurtje met de klantenservice aan de lijn gezeten. Wat blijkt: je moet je toestel instellen op GSM en niet op 3G & GSM, dan werkt het niet. Erg vreemd, want eerst ging dat wel gewoon goed en dit is de standaardinstelling.
Na flink zoeken heb gevonden waar je dit kunt veranderen:
Main Menu > Tools > Control Panel > Connections > Mobile Networks > More > GSM/3G
Nu ik deze op GSM heb gezet heb ik ineens wél weer GPRS beschikbaar. Beetje vreemd, maar het werkt wel! Hopelijk heeft iemand er wat aan.
Na flink zoeken heb gevonden waar je dit kunt veranderen:
Main Menu > Tools > Control Panel > Connections > Mobile Networks > More > GSM/3G
Nu ik deze op GSM heb gezet heb ik ineens wél weer GPRS beschikbaar. Beetje vreemd, maar het werkt wel! Hopelijk heeft iemand er wat aan.
Als ik me niet vergis kan je met het synchronisatieprogramma zeggen dat je bijv. alleen gegevens van je telefoon naar je pc wil overzetten en andersom. Dan wist ie niks... Als je de telefoon hebt aangesloten, moet je op dat plusje drukken ipv het rondje met de pijlen.padavelaar schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:50:
Laat me weten of het werkt.

Hoe kom je erbij dat een uSD-kaartje in een uMS-slot past? Of mis ik iets?Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:34:
[...]
misschien leuk om even uit te zoeken of deze past:
http://www.priceattack.nl/winkel/micro-sd-1gb-p-150.html
15 euro maar voor 1 gig! Ik heb er het 3 dubbele voor betaald.