Okay, ik heb net foto's gemaakt. Mijn eerste
grote post, ik hoop dat mensen er wat aan hebben
Het is natuurlijk mogelijk om het Tomtom programma te snelkoppelen naar het vandaag scherm.
Dit krijg je te zien tijdens het laden, duurt niet heel lang. De bestanden staan op de nieuwe M2 geheugenstick (1 GB).
Voor de mensen die het willen weten, kan je hier zien dat Tomtom niet heel veel geheugen nodig heeft en ik kan zeggen dat het allemaal soepel loopt.

Het hoofdmenu bestaat uit 3 schermen. Waarschijnlijk bekend voor mensen die eerder met Tomtom gewerkt hebben.

Navigeren naar en van kan op veel verschillende manieren...

Het is mogelijk om de vraag te laten stellen hoe je wilt navigeren. Handig voor mij, ik schipper tussen auto en fiets

Eenmaal een bestemming ingetoest, volgt dit na de berekening

Voor dat de route bewandeld wordt, zijn er nog een aantal opties. De routedemo kan heel handig zijn om moeilijke situatie van te voren te herkennen/begrijpen.

]

Uiteraard is het ook mogelijk om voorkeuren te wijzigen. In 5 schermen staan alle opties.

Hier is de GPS-status te zien. Het was rot weer/koud, dus ben ik niet buiten gaan staan om de echte status te laten zien. Misschien later...

Hier is mijn versienummer te zien. Volgens mij is mijn kaart niet helemaal up-to-dat, maar dat moet ik nog nakijken.

Tomtom is ook als een kaart te gebruiken. Het is mogelijk om uit te zoomen, zodat je heel Europa zien en in te zoomen, tot op straat niveau. Met je stylus kan je als een muis de kaart op pakken en schuiven, werkt goed.

En zelf vind ik dit het mooiste. De flitspalen (vaste locaties) worden ruim van te voren (500 meter) aangegeven.
Als mensen nog andere dingen willen zien, kan ik nog meer foto's schieten
De foto's zijn gemaakt met behulp van het programma 'capture screen,' werkt prima!
http://developer.sonyeric...creen_capture_utility.jsp
Om van de gelegenheid gebruik te maken: eerst converteerde ik mijn afleveringen van two and a half men met het programma Super. Ik heb toch de tip opgevolgd om M3 te gebruiken. Het omzetten duurt ongeveer even lang, maar het opstarten op de telefoon gaat razend snel. Normaal had ik genoeg tijd om de knoop uit mijn koptelefoon te krijgen, maar nu is daar de tijd niet voor (5 seconden).
[
Voor 92% gewijzigd door
TonY EaT PastA op 27-12-2006 22:34
. Reden: Update ]