Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: grote
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:58:
Als ik de USB verbinding in "bestandsoverdracht" modus zet, krijg ik geen extra station op m'n PC. In "telefoonmodus" werkt alles normaal. Wat kan ik hieraan doen? Toen ik deze vraag stelde op de SonyEricsson site, kreeg ik het antwoord dat Lotus Notes inderdaad ondersteund wordt! :D
Lol! SE rulez!! Misschien even de software van SE opnieuw installeren (en even checken op laatste versie van internet). Werkt het bij andere pc's wel? Zo ja moet je het bij je eigen pc zoeken en zo niet dan moet je misschien even de firmware updaten?

Trouwens ik heb vandaag ook weer een tekortkoming van mijn gsm gevonden! Ik kan op de mp3 speler van mijn gsm niet goed scrollen in liedjes groter als 99.99 minuten! En laat mijn "A state of trance" van 7 december nu net 2 uur zijn.... Hij speelt hem wel af, maar qua indeling en tijd slaat hij volledig op hol, dan staat de tijd weer op 34 minuten en dan daarna weer op 15 dan weer op 40 echt wicked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 16:38
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:06:
Gebruikt er iemand msn op zn m600?
Zo ja: met wel programma?

thnx.
Ik gebruik agile messenger vind het een goed programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:58:
Als ik de USB verbinding in "bestandsoverdracht" modus zet, krijg ik geen extra station op m'n PC. In "telefoonmodus" werkt alles normaal. Wat kan ik hieraan doen? Toen ik deze vraag stelde op de SonyEricsson site, kreeg ik het antwoord dat Lotus Notes inderdaad ondersteund wordt! :D
Dit had ik ook na de laatse firmware update! Inderdaad even de nieuwste versie van SEUS downloaden en installeren (eerst de oude de-installeren!) en toen werkte het weer bij mij!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 12:04
Geen matches
paragon schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:28:
[...]

Ik gebruik agile messenger vind het een goed programma
Ik was niet degene die de originele vraag stelde maar ben toch benieuwd: heb je enig idee wat het gemiddeld data-verbruik (per uur of per minuut, kies maar) is met agile messenger? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

Geen matches
fmb schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:54:
Over gratis headset gesproken, ik wacht er helaas nog steeds op... |:(
Hij is vandaag bij mij bezorgd!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 15:29
Matched: grote, m600i
Mijn M600i is vandaag binnengekomen. Zat eerst te denken aan de W950i, maar vond 200 euro toch een beetje overdreven. Deze was geheel gratis! Wat een top toestel... ziet er goed uit, kan ook mp3tjes draaien en die filmpjes lopen ook soepel. Nu maar snel een groter kaartje kopen, want 64 mb is natuurlijk weer te weinig. Ik las trouwens dat het menu langzaam zou zijn... heb daar geen last van. Misschien komt dat omdat ik nog geen dingen heb geïnstalleerd.

Bedankt voor alle ervaringen die hierboven staan vermeld. Dit gaf me een goed idee wat ik in handen zou krijgen. Was bij mijn vorige toestel wel anders... (Siemens S65).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:47
iemand al batterijen gezien met een grotere capaciteit? heb via google wel wat gezien, maar allemaal dubieuze sites, vertrouw het niet geheel. Op de site van se heb ik ook niets kunnen vinden over een andere accu.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:45
Mouki_9 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:24:
iemand al batterijen gezien met een grotere capaciteit? heb via google wel wat gezien, maar allemaal dubieuze sites, vertrouw het niet geheel. Op de site van se heb ik ook niets kunnen vinden over een andere accu.
Kijk hier eens... Ik heb op deze site al een keer wat besteld (autolader voor mn M600i) goed op de hoogte gehouden wat betreft de bestelstatus en snel geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Flatwhite schreef op woensdag 13 december 2006 @ 22:27:
[...]

Kijk hier eens... Ik heb op deze site al een keer wat besteld (autolader voor mn M600i) goed op de hoogte gehouden wat betreft de bestelstatus en snel geleverd...
De onderste accu, is dat de originele accu dat bij de phone is geleverd? ik wil namelijk wel een originele kopen, maar wel eentje met een grotere capaciteit. Een paar posts geleden zag ik dat iemand de 1600 had gehaald, maar dat die het gewoon niet doet. Niet oplaadt of iets dergelijks. Vandaar eigenlijk de vraag om ervaringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen matches
Ik zou gaan zoeken naar de BST-34... Ik weet niet of die al verkrijgbaar is, maar dat is een originele accu voor de M600/W950. In plaats van 900mAh heeft de BST-34 volgens mij 1100mAh

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ginz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:07:
Ik zou gaan zoeken naar de BST-34... Ik weet niet of die al verkrijgbaar is, maar dat is een originele accu voor de M600/W950. In plaats van 900mAh heeft de BST-34 volgens mij 1100mAh
Klopt idd, maar wat ik me eigelijk afvraag, is er hier iemand die deze accu heeft gekocht en zoja, heeft het zin? Heb je echt één of twee dagen langere standby-tijd?

Verwijderd

Geen matches
Ik heb eindelijk mijn gratis headset ontvangen :D :D werkt als een trein!!!

Ik kan em echter niet vinden met mijn pc... Ik heb gewoon een bluetooth-dongle aan me pc hangen en probeer de headset te zoeken maar vind deze niet :s

Waarschijnlijk heeft dat te maken met het Auto-Pair systeem van SE, maar ik las een tijdje terug in ditzelfde topic dat iemand 'm wel kon gebruiken op een Apple laptop met Skype...

Iemand ervaring hiermee? Of kan iemand me uitleggen hoe het zit?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:48:
[...]

Klopt idd, maar wat ik me eigelijk afvraag, is er hier iemand die deze accu heeft gekocht en zoja, heeft het zin? Heb je echt één of twee dagen langere standby-tijd?
Het lijkt mij, dat als een accu 22,5% meer capaciteit heeft, dat `ie dan ongeveer dag langer mee gaat.

Wat ik in elk geval zou afraden is om een nep accu te kopen. Die gasten kunnen wel lekker adverteren dat hun accu's 1600mAh heeft, maar is dat wel zo? Waarom zou de leverancier van de accu's van SonyEricsson dat niet kunnen produceren, maar die no_name fabrikant wel? Misschien omdat ze er een beveiliging uit laten, waardoor er extra ruimte is? maar wil je dat wel? Geeft maar maar veiligheid.

Motto: Koop geen nep accu's

-

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Matched: m600i
ik heb ook mijn headset binnen!! Eindelijk, het heeft gewoon bijn 3 maanden geduurd! Wel een mooi apparaatje trouwens!

Dan had ik nog iets anders: Is iemand ooit de stylus kwijtgeraakt? Ben jij dat, heb jij toen een stylus kunnen bemachtigen? Zo ja, heb je er misschien één over die je aan mij zou willen verkopen?

Ik ben namelijk bezig mijn M600i te verkopen om een W950i te halen, maar zonder pennetje krijg ik denk ik wel probleembjes van eventuele kopers!! Ik zou natuurlijk bijna €30 kunnen uitgeven, maar dat zit mij ook niet lekker, omdat ik er teneerste maar ééntje wil, en ten tweede dat een schandalige prijs vind:P

Show me what you got!

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
iron_mike010 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:07:
ik heb ook mijn headset binnen!! Eindelijk, het heeft gewoon bijn 3 maanden geduurd! Wel een mooi apparaatje trouwens!

Dan had ik nog iets anders: Is iemand ooit de stylus kwijtgeraakt? Ben jij dat, heb jij toen een stylus kunnen bemachtigen? Zo ja, heb je er misschien één over die je aan mij zou willen verkopen?

Ik ben namelijk bezig mijn M600i te verkopen om een W950i te halen, maar zonder pennetje krijg ik denk ik wel probleembjes van eventuele kopers!! Ik zou natuurlijk bijna €30 kunnen uitgeven, maar dat zit mij ook niet lekker, omdat ik er teneerste maar ééntje wil, en ten tweede dat een schandalige prijs vind:P

Show me what you got!
offtopic:
Ben misschien geinteresseerd, le0032@wanadoo.nl

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 11:37
Geen matches
Le0032 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 19:05:
[...]

offtopic:
Ben misschien geinteresseerd, le0032@wanadoo.nl
Ik ben m'n stylus ook kwijtgeraakt, en kon gewoon op ebay een enkele kopen, kostte me 8 euro geloof ik.

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Geen matches
Tja, kwaliteitsproblemen, SE? :/ Hoe dan ook; valt onder de garantie lijkt me? En moet ik hier nu voor bij mijn telecomverstrekker zijn (via internet aangeschaft), of 'direct' bij SE aankloppen?

Verwijderd

Ik heb vandaag eens een groter kaartje gekocht voor mijn M600. Dus ik dacht, ik zet eventjes wat nummers uit itunes over in een map, en die map encode ik naar AAC. Dus dat vrolijk gedaan. Je bespaart er niet super veel ruimte mee, maar dat even terzijde.

In iTunes is alles netjes getagged. En als ik het dan in verkenner bekijk. Dan staat er nergens een tag. Dus nu vraag ik mij af: Hoe maak ik daar ooit een tag voor? Want de bestandsnamen maken niet zoveel uit, dat het alleen het nummer zelf is. Maar de tag maakt wel uit voor de M600. Want nu is de artiest onbekend. Bij de m4a. En bij mp3(ongecode) zie je wel een tag. Dus word het alles naar mp3 converten? Of heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

's Morgens...

Iemand hier ervaring met het installeren van TomTom6 vanaf de originele DVD op de M600i in combinatie met een MAC? Aangezien de MAC de M600i niet herkent via de USB kabel en er geen SD kaart in de SE gaat. Dus wat is de beste manier om de TomTom 6 UIQ3 versie op de MS Micro te krijgen? Tevens vraag ik me af hoe je connectie maakt met de Bluetooth GPS ontvanger zonder password.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:57:
's Morgens...

Iemand hier ervaring met het installeren van TomTom6 vanaf de originele DVD op de M600i in combinatie met een MAC? Aangezien de MAC de M600i niet herkent via de USB kabel en er geen SD kaart in de SE gaat. Dus wat is de beste manier om de TomTom 6 UIQ3 versie op de MS Micro te krijgen? Tevens vraag ik me af hoe je connectie maakt met de Bluetooth GPS ontvanger zonder password.

Alvast bedankt.
Weet het niet zeker maar je kan de M2 met de Adapter in een Card reader stoppen en zo bij je M2 komen er er Tomtom 6 op zetten. Of je probeert het met Bluetooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat heb ik dus gedaan, maar krijg continu de melding dat ie de bron CD/DVD niet kan vionden terwijl die er gewoon inzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij mij herkent tomtom mn geheugenkaartje gewoon als ik m in de cardreader stop.. maakt niet uit dat het geen SD is..
En als gps ontvanger heb ik een Holux Slim 236. Als ik tomtom start en bij gps instellingen kies voor een bleutooth diversen of overig ofzo, maakt ie gewoon automatisch connectie.. verder niks gepaired of ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wuhoe, headset hier ook eindelijk binnen. Mooi dingetje.
Krijg alleen mijn media geluid niet doorgestuurd naar de headset....iemand enig idee?

En heefti emand ook het probleem dat als je een backup terugzet al je third-party apps niet meer netjes geinstalled zijn? en netjes uninstallen gaat ook niet....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 01:12:
Wuhoe, headset hier ook eindelijk binnen. Mooi dingetje.
Krijg alleen mijn media geluid niet doorgestuurd naar de headset....iemand enig idee?

...
Daar zit ik dus ook mee, en ik kan de headset niet aan me pc connecten... :s

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2006 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Sinds ik de M600i heb ergerde ik me aan het trage menu. Zo vind ik het erg lang duren voordat een berichtje zich open. Maar ook het scrollen in verschillende aplicaties en menu's gaat niet erg snel.

Volgens mj heb ik - per ongeluk - een "oplossing" gevonden. Met oplossing bedoel ik... het sneller kunnen scrollen in de menu's en berichten sneller openen etc. Ik heb het volgende gedaan, het werkt pas NA de laatste stap:

1. Uitzetten van "Voorspellende Tekst":
Ga achtereenvolgens naar: Menu > Configuratiescherm > Apparaat > Tekstinvoer > Voorspellende Tekst en vink Tekstsuggestie gebruiken UIT!

2. Aanzetten van "Media Player":
Ga achtereenvolgens naar: Menu > Media Player > Video en start het filmpje "Demo Tour", laat deze 1-2 seconden afspelen en zet het filmpje daarna weer UIT!!! (hoe lang maakt eigenlijk niet uit als die maar afspeelt!). Vervolgens ga je weer terug naar het Vandaagscherm/Todayscherm, maar laat de Media Player aan staan in Taakbeheer

Als het goed is heb je nu een sneller menu en kan je sneller scrollen etc. Ik heb dit alleen getest op mijn eigen M600i met Firmware R9A en weet niet of het werkt met andere firmwareversies. Ben er trouwens wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 12:04
Flatwhite schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:14:
Sinds ik de M600i heb ergerde ik me aan het trage menu. Zo vind ik het erg lang duren voordat een berichtje zich open. Maar ook het scrollen in verschillende aplicaties en menu's gaat niet erg snel.

Volgens mj heb ik - per ongeluk - een "oplossing" gevonden. Met oplossing bedoel ik... het sneller kunnen scrollen in de menu's en berichten sneller openen etc. Ik heb het volgende gedaan, het werkt pas NA de laatste stap:

Ga achtereenvolgens naar: Menu > Configuratiescherm > Apparaat > Tekstinvoer > Voorspellende Tekst en vink Tekstsuggestie gebruiken UIT!

Ga achtereenvolgens naar: Menu > Media Player > Video en start het filmpje "Demo Tour", laat deze 1-2 seconden afspelen (hoe lang maakt eigenlijk niet uit als die maar afspeelt!). Vervolgens ga je weer terug naar het Vandaagscherm/Todayscherm, maar laat de Media Player aan staan in Taakbeheer

Als het goed is heb je nu een sneller menu en kan je sneller scrollen etc. Ik heb dit alleen getest op mijn eigen M600i met Firmware R9A en weet niet of het werkt met andere firmwareversies. Ben er trouwens wel benieuwd naar...
Werkt perfect met R4A002 _/-\o_ Grappig hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Geen matches
dit is gewoon eeng oede oplossing , maar je moet wel opletten dat de batterijtijd erg veel afneemt door de loop @ mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Geen matches
kenny89 schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:39:
dit is gewoon eeng oede oplossing , maar je moet wel opletten dat de batterijtijd erg veel afneemt door de loop @ mediaplayer.
De Media Player staat gewoon "aan" in Taakbeheer. Het is niet zo dat het filmpje non-stop aan het afspelen is, je moet het filmpje - nadat je het even hebt afgespeeld - wel weer UITzetten. Dus volgens mij maakt dit voor de batterij duur niet veel uit. Er staat gewoon een extra applicatie in...

[ Voor 13% gewijzigd door Flatwhite op 17-12-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:10
Flatwhite schreef op zondag 17 december 2006 @ 16:14:

Ga achtereenvolgens naar: Menu > Media Player > Video en start het filmpje "Demo Tour", laat deze 1-2 seconden afspelen en zet het filmpje daarna weer UIT!!! (hoe lang maakt eigenlijk niet uit als die maar afspeelt!). Vervolgens ga je weer terug naar het Vandaagscherm/Todayscherm, maar laat de Media Player aan staan in Taakbeheer

het is zelfs veel eenvoudiger: gewoon naar mediaplayer gaan volstaat ook
bedankt!

edit: ik denk eigenlijk dat het een beetje schijn is. Messaging ging wel sneller open, maar wanneer ik messaging afsluit, en daarna het weer opent, lijkt het mij even snel als normaal. Het scrollen daarentegen heeft wel niet die kleine vertraging.

[ Voor 10% gewijzigd door pina op 18-12-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu een heel raar probleem... Als ik gebeld wordt door mensen uit mijn contactlijst geeft ie geen naamvermelding maar gewoon het nummer :? Iemand hier al eerder last van gehad? En verder kan ik af en toe berichtjes niet openen omdat ze volgens de melding "niet compleet" zijn...

Reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

heb de m600i nu ook sinds een maand, ben er erg tevreden mee
maar is er ergens ook freeware navigatie-software te downloaden,
hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:48:
Hey,

heb de m600i nu ook sinds een maand, ben er erg tevreden mee
maar is er ergens ook freeware navigatie-software te downloaden,
hoor het wel
Nee 8)7, maar als je even slim zoekt vind je het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 20-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb gewoon nog geen idee hoe ik in de root van mijn M2 kom.
Ik heb een aantal maal gezien dat ik bij de configuratiescherm naar verbindingen moet
maar kan dat al niet vinden.

MVG
Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 19:11:
Ik heb gewoon nog geen idee hoe ik in de root van mijn M2 kom.
Ik heb een aantal maal gezien dat ik bij de configuratiescherm naar verbindingen moet
maar kan dat al niet vinden.

MVG
Ryan
Je moet je telefoon op 'bestandsoverdrachtmodus' zetten, dat doe je als volgt: ga naar het Hoofdmenu -> Extra -> Configuratiescherm -> Verbindingen -> USB -> en dan USB-functionaliteit op Bestandsoverdracht zetten. Als dat gelukt is dan koppel je je foon aan de pc en kan je in de root van je Memorystick komen.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Thnx ajk.net,

Nu dat ik daar ben is het dan verstandig om die 2 bestanden die erop staan (MEMSTICK.IND & MSTK_PRO.IND) te verwijderen of moet ik die er gewoon op laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja die kan je gewoon weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zijn er al programma's ontwikkeld voor deze gsm die het infrarood signaal kunnen overnemen van afstandbediening van TV? Lijkt me ideeaal een touchscreen als AB :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo :) Sinds gisteren de trotse eigenaar van een m600i. Prima toestel, en als je er goed mee om weet te gaan verwacht ik ook weinig problemen. Het bugje waarbij aangegeven wordt dat de hoofdbatterij vervangen moest worden ben ik ook al tegengekomen maar daar is dus inderdaad een workaround voor door bijvoorbeeld de batterij er eventjes uit te halen. Wellicht dat dit met een volgende firmware opgelost wordt hehe. Daarnaast ben ik ook wel erg geinteresseerd in het aanschaffen van een wat stevigere accu, maar ik zie nog weinig mensen hier die daar ervaring mee hebben. Misschien dat ik maar eens als proefkonijn zal fungeren, ik laat het jullie wel weten.

In ieder geval vroeg ik me voor nu eventjes af of je de lock tijd hoger kunt instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:10:
Zijn er al programma's ontwikkeld voor deze gsm die het infrarood signaal kunnen overnemen van afstandbediening van TV? Lijkt me ideeaal een touchscreen als AB :9
Bedoel je gewoon een programma op je M600, waarmee je via IrDa je TV kan bedienen?

Die zijn er genoeg. Degene die ik ken zijn allemaal voor de UIQ, dus voor UIQ 3 zullen die er vast ook wel zijn... Google is your friends

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ginz schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:00:
[...]

Bedoel je gewoon een programma op je M600, waarmee je via IrDa je TV kan bedienen?

Die zijn er genoeg. Degene die ik ken zijn allemaal voor de UIQ, dus voor UIQ 3 zullen die er vast ook wel zijn... Google is your friends
Ik ben wezen zoeken maar kan er niks voor vinden... Lijkt me wel leuk iig, heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ik ben ook al aan het zoeken geweest, maar heb helaas ook nog geen programma gevonden voor uiq3 waarmee je je tv kan bedienen. Is de infrarood van de M600i wel sterk genoeg, om je tv te bedienen vanaf een paar meter?

Nog een ander vraagje van mijn kant:
Ik maak gebruik van een bluetooth headset van Jamba. Deze werkt prima met de M600i, maar op het moment dat ik TomTom opstart icm de bluetooth gps van TomTom, dan gaat al het geluid weer via de telefoon, dus ook de gesprekken en zo, ipv via de Jamba headset, iemand enig idee hoe dat komt?

[ Voor 43% gewijzigd door Mister I op 25-12-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een probleempje met Tomtom mijn M600i en ik hoop dat iemand iets hierop weet...

Ik heb een Adapt AD-750 bluetooth GPS ontvanger, die een bruikbaar signaal van de GPS satellieten krijgt (rode lampje knippert) Mijn telefoon ziet de ontvanger via bluetooth, ik heb de ontvanger gebond en gezegd dat de ontvanger altijd vertrouwd kan worden.

Vervolgens start ik TomTom 6 en selecteer Wijzig Voorkeuren en dan Toon GPS status. Dan kies ik Stel in en kies voor Andere Bluetooth GPS ontvanger en Selecteer.

Vervolgens vindt Tomtom geen GPS ontvanger, terwijl het bluetooth symbool op de telefoon aangeeft dat er wel degelijk een actieve verbinding is en het bluetoothlampje op de GPS ontvanger ook aangeeft te communiceren met een ander bluetooth apparaat.

Ik heb op diverse plaatsen gezien dat ik COM instellingen, beveiliging van de verbinding of de baudrate zou moeten wijzigen, ik heb echter nergens kunnen vinden hoe ik dit kan doen op de M600i of Tomtom 6.

Heeft Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb deze accu besteld: http://mob-com.nl/product...69_75_176&products_id=289

Laat jullie nog weten hoe hij bevalt :)

Heeft er iemand nog een goeie tip voor een fijne autohouder?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Geen matches
Waarom heb je deze gekocht?
Ik lees daar:
* Capaciteit: 750 mAh Li-Ion!

En de capaciteit van de originele is 950 mAh ?

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik zie het nu pas... als je op het plaatje klikt, zie je staan: * Capaciteit 1000 mAh Li-Ion! En ergens anders adverteert deze gast met:

* GRATIS VERZENDING!

High Power accu voor model:

* SonyEricsson K800i, SonyEricsson M600i, SonyEricsson V800, SonyEricsson W900i, SonyEricsson W950i, SonyEricsson Z800i
* Capaciteit: 1500 mAh Li-Ion!
* Compatible met originele & niet originele laders!
* CE-KEURMERK

Maar even een mailtje sturen want ik ben er vanuit gegaan dat het 1500 mAh was..

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 08:43:
hmm ik zie het nu pas... als je op het plaatje klikt, zie je staan: * Capaciteit 1000 mAh Li-Ion! En ergens anders adverteert deze gast met:

* GRATIS VERZENDING!

High Power accu voor model:

* SonyEricsson K800i, SonyEricsson M600i, SonyEricsson V800, SonyEricsson W900i, SonyEricsson W950i, SonyEricsson Z800i
* Capaciteit: 1500 mAh Li-Ion!
* Compatible met originele & niet originele laders!
* CE-KEURMERK

Maar even een mailtje sturen want ik ben er vanuit gegaan dat het 1500 mAh was..
Ik heb zo'n zelfde soort batterij op ebay gekocht in een 1 of ander grieks webshopje...de batterij ging goed en wilde opladen..na een nachtje laden zet ik hem aan en hij geeft meteen low battery...batterij was gewoon leeggelopen.

Ik heb hem inmiddels teruggestuurd en ben benieuwd of ik nog iets werkends terugkrijg....

toch een risicootje hoor ....

Overigens vraag ik me ook af waarom sony niet zelf dit soort batterijen op de markt zou brengen...het is immers goeie reclame voor hun product die dan nog langer meegaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 09:22:
[...]

Ik heb zo'n zelfde soort batterij op ebay gekocht in een 1 of ander grieks webshopje...de batterij ging goed en wilde opladen..na een nachtje laden zet ik hem aan en hij geeft meteen low battery...batterij was gewoon leeggelopen.

Ik heb hem inmiddels teruggestuurd en ben benieuwd of ik nog iets werkends terugkrijg....

toch een risicootje hoor ....

Overigens vraag ik me ook af waarom sony niet zelf dit soort batterijen op de markt zou brengen...het is immers goeie reclame voor hun product die dan nog langer meegaat...
Dat had ik inderdaad gelezen maar ik wil het toch een keer proberen, jou batterij ging toevallig kapot maar dat wil dan niet zeggen dat ze dat allemaal doen. Zowieso krijg ik bij deze man garantie e.d. in Nederland en als ik dan toch echt de mist in ga dan ben ik ook maar 15 euro lichter. Ik wil het risico wel nemen zodat wellicht ook andere eventueel een betere accu kunnen bestellen.

Ik heb overigens de beste man gemailt maar het ging toch om een foutje op de site, ze sturen me een 1500 mAh batterij toe. De m600i is echt een superapparaat maar zoals met veel gsm's voldoet de standaardbatterij echt niet als je meer doet dan alleen bellen met je gsm.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zou iemand mij willen uitleggen hoe je kan internetten op je mobile via je bestaande vaste internet verbinding door gebruik te maken van internet sharing? Ik heb geen step-by-step handleiding nodig maar een korte begeleiding zou wel prettig zijn.. Moet ik bijvoorbeeld ad-hoc, mrouter of een dial-up verbinding configeren op mijn pc? Met of zonder ip-adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:54:
Ik heb nu een heel raar probleem... Als ik gebeld wordt door mensen uit mijn contactlijst geeft ie geen naamvermelding maar gewoon het nummer :? Iemand hier al eerder last van gehad? En verder kan ik af en toe berichtjes niet openen omdat ze volgens de melding "niet compleet" zijn...

Reacties?
Mss heb je al je adressen dubbel in je nieuwe toestel staan (zowel op je sim als op je telefoon). Dan gaat elk toestel flippen en geeft het alleen het nummer weer.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Geen matches
Heeft er iemand van foto's (zo veel mogelijk, liefst), waar de M600 gebruikt wordt in samenwerking met TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Geen matches
F e r o x schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 21:00:
Heeft er iemand van foto's (zo veel mogelijk, liefst), waar de M600 gebruikt wordt in samenwerking met TomTom?
In het eerste topic zijn een aantal foto's te zien. Opzich is het gewoon Tomtom, ik denk algemeen bekend! Ik heb Tomtom van de week aan de praat gekregen. Als je nog geïnteresserd bent, kan ik morgen misschien wat foto's schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:51:
Zou iemand mij willen uitleggen hoe je kan internetten op je mobile via je bestaande vaste internet verbinding door gebruik te maken van internet sharing?
...
Er is genoeg te vinden inmiddels, check dit bericht van mij bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mensen!.
mijn excuus als dit een dubbele vraag is, heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niks vinden.

Ik heb de m600i en zit nu al 3 dagen te klooien met de email.

internet doet het gewoon, maar email krijg ik niet aan de praat!.
iemand ervaring mee?
thanks.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Ik heb nu al een aantal weken Tomtom op mn M600i staan en vroeg me het volgende af.

Hoe kan ik er voor zorgen dat Tomtom wat meer vloeiend loopt op de M600i. In tegenstelling tot mijn oude Qtek S110 (weliswaar met Tomtom 5) gaat ie op de M600i een stuk trager. Hij loopt absoluut niet vloeiend en gaat met "schokjes".

Waar hebben jullie Tomtom op geinstalleerd. Bij mij staat het programma op de memorystick. Is
dat de bedoeling en misschien de reden dat ie wat traag loopt? Wat zijn jullie ervaringen?
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:14:
hoi mensen!.
mijn excuus als dit een dubbele vraag is, heb de zoekfunctie gebruikt maar kon niks vinden.

Ik heb de m600i en zit nu al 3 dagen te klooien met de email.

internet doet het gewoon, maar email krijg ik niet aan de praat!.
iemand ervaring mee?
thanks.!
Ik heb het gewoon heel makkelijk aan de praat gekregen. Zo even tussendoor alles ingesteld.
Ik ben echter wel eerst naar de site van mijn provider gegaan en heb ik de email instellingen
gedonwload dmv. een SMSje.

Hieronder staat alles wat ik heb ingevuld. Ik maak gebruik van mn @home email adres.

Onder tabblad Standaard:

Accountnaam: hier kan je een willekeurige naam invullen bij mij stata er E-mail
Uw naam: hier staat mijn voor en achternaam
E-mailadres: je emailadres bij mij staat er b****@home.nl
Verbindingstype: POP3

Onder tabblad Postvak IN

Adres inkomende server: mail.home.nl
Gebruikersnaam: b***** (dus zonder @home.nl)
Wachtwoord: ******
Downloadbeperking: kan je zelf kiezen bij mij Alleen headers

En vervolgens klik je op opslaan en klaar is kees!

[ Voor 56% gewijzigd door Flatwhite op 27-12-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
fmb schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 22:27:
[...]

Er is genoeg te vinden inmiddels, check dit bericht van mij bijvoorbeeld.
Het probleem is dat ik de opties niet hebt die jij beschrijft.

Rightclick on Blue Icon of Bluetooth device in tasktray. Go to "advanced configuration". Go to tab: "local services", double click "network access. In the new window a 3 option pull-down menu is shown. By default "allow private network with this computer" is selected. Change it to "allow internet and LAN connection with this computer

Ik heb geen advanced configuration als ik right click op mijn bluetooth device in tasktray. Ik kan ook nergens een vergelijkebare setting vinden die iets te maken heeft met het instellen van de local service network access. Het lijkt wel of ik een hele andere bluetooth versie heb.. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik zomaar een andere bluetooth versie kan gebruiken?

Ik heb ook geen "my Bluetooth Places"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Geen matches
Ja, je mag altijd foto's plaatsen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:58:
Ik heb geen advanced configuration als ik right click op mijn bluetooth device in tasktray. Ik kan ook nergens een vergelijkebare setting vinden die iets te maken heeft met het instellen van de local service network access. Het lijkt wel of ik een hele andere bluetooth versie heb.. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik zomaar een andere bluetooth versie kan gebruiken?

Ik heb ook geen "my Bluetooth Places"
Dat is raar, heb je wel windows XP SP2?

Ik heb zo'n mooi blauw rondje met wit bluetooth tekentje erin in mijn tasktray, heb je die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
F e r o x schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:37:
Ja, je mag altijd foto's plaatsen. Bedankt!
Okay, ik heb net foto's gemaakt. Mijn eerste grote post, ik hoop dat mensen er wat aan hebben O-)
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb44499capture0.bmp
Het is natuurlijk mogelijk om het Tomtom programma te snelkoppelen naar het vandaag scherm.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb89066capture1.bmp
Dit krijg je te zien tijdens het laden, duurt niet heel lang. De bestanden staan op de nieuwe M2 geheugenstick (1 GB).
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb12943capture2.bmp
Voor de mensen die het willen weten, kan je hier zien dat Tomtom niet heel veel geheugen nodig heeft en ik kan zeggen dat het allemaal soepel loopt.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb60327capture3.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb66390capture4.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb15595capture5.bmp
Het hoofdmenu bestaat uit 3 schermen. Waarschijnlijk bekend voor mensen die eerder met Tomtom gewerkt hebben.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb35669capture6.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb76029capture7.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb71316capture8.bmp
Navigeren naar en van kan op veel verschillende manieren...
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb79394capture9.bmp
Het is mogelijk om de vraag te laten stellen hoe je wilt navigeren. Handig voor mij, ik schipper tussen auto en fiets ;)
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb45346capture10.bmp
Eenmaal een bestemming ingetoest, volgt dit na de berekening
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb16829capture11.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb69955capture21.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb67140capture22.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb79199capture23.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb74980capture24.bmp
Voor dat de route bewandeld wordt, zijn er nog een aantal opties. De routedemo kan heel handig zijn om moeilijke situatie van te voren te herkennen/begrijpen.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb78128capture12.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb59206capture13.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb96174capture14.bmp]Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb38279capture15.bmpAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb28052capture16.bmp
Uiteraard is het ook mogelijk om voorkeuren te wijzigen. In 5 schermen staan alle opties.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb96744capture18.bmp
Hier is de GPS-status te zien. Het was rot weer/koud, dus ben ik niet buiten gaan staan om de echte status te laten zien. Misschien later...
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb23091capture19.bmp
Hier is mijn versienummer te zien. Volgens mij is mijn kaart niet helemaal up-to-dat, maar dat moet ik nog nakijken.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb66287capture20.bmp
Tomtom is ook als een kaart te gebruiken. Het is mogelijk om uit te zoomen, zodat je heel Europa zien en in te zoomen, tot op straat niveau. Met je stylus kan je als een muis de kaart op pakken en schuiven, werkt goed.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb77955capture25.bmp
En zelf vind ik dit het mooiste. De flitspalen (vaste locaties) worden ruim van te voren (500 meter) aangegeven.

Als mensen nog andere dingen willen zien, kan ik nog meer foto's schieten :*)

De foto's zijn gemaakt met behulp van het programma 'capture screen,' werkt prima!
http://developer.sonyeric...creen_capture_utility.jsp

Om van de gelegenheid gebruik te maken: eerst converteerde ik mijn afleveringen van two and a half men met het programma Super. Ik heb toch de tip opgevolgd om M3 te gebruiken. Het omzetten duurt ongeveer even lang, maar het opstarten op de telefoon gaat razend snel. Normaal had ik genoeg tijd om de knoop uit mijn koptelefoon te krijgen, maar nu is daar de tijd niet voor (5 seconden).

[ Voor 92% gewijzigd door TonY EaT PastA op 27-12-2006 22:34 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
fmb schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:02:
[...]

Dat is raar, heb je wel windows XP SP2?

Ik heb zo'n mooi blauw rondje met wit bluetooth tekentje erin in mijn tasktray, heb je die wel?
Ja die heb ik wel maar helaas nog geen "my bluetooth places" of de mogelijkheid om naar de settings zoals beschreven te gaan. Ik heb zowel de standaard xp bluetooth stack als de originele Toshiba driver stack geprobeerd die ik voor mijn dell laptop kon downloaden op de site, maar beiden geven een totaal andere bluetooth omgeving weer dan dat ik zou willen hebben... :( Wel met PAN maar zonder de bovenstaande opties zoals beschreven in mijn vorige post.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 20:48 ]

• F e r o x
Geen matches
Bedankt voor de foto's. Als het niet teveel werk zou zijn. Is het mogelijk om een foto'tje te maken van de gsm die tomtom draait. Wat ik vroeg mij vooral af of het scherm mij niet te klein zou uitvallen, voor van een afstandje te zien.

• TonY EaT PastA
Geen matches
F e r o x schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:08:
Bedankt voor de foto's. Als het niet teveel werk zou zijn. Is het mogelijk om een foto'tje te maken van de gsm die tomtom draait. Wat ik vroeg mij vooral af of het scherm mij niet te klein zou uitvallen, voor van een afstandje te zien.
Kan ik vanmiddag wel even doen. Ik weet niet of het goede foto's opleverd...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:46:
[...]

Ja die heb ik wel maar helaas nog geen "my bluetooth places" of de mogelijkheid om naar de settings zoals beschreven te gaan. Ik heb zowel de standaard xp bluetooth stack als de originele Toshiba driver stack geprobeerd die ik voor mijn dell laptop kon downloaden op de site, maar beiden geven een totaal andere bluetooth omgeving weer dan dat ik zou willen hebben... :( Wel met PAN maar zonder de bovenstaande opties zoals beschreven in mijn vorige post.
De officiele ingebakken bleutooth driver ondersteund geen internet over PAN connectie, het is mogelijk via een omweg erin te zetten (is mij gelukt omdat ik er 4 dagen mee aan het k*tten ben geweest) Maar de Widcomm of Bleusollei stack ondersteund het internet delen wel. Je zult dus op zoek moeten gaan naar een stack die compatible is met jou bleutooth dongle, hoe het precies zit met de Toshiba stack weet ik niet. Ik zou gewoon google''n met je donglenaam en Widcomm.

Maargoed nu even over mijn eigen ervaringen over PAN, het is grappig om even aan het werk te hebben, maar in de praktijk gebruik je het nooit. Je kunt niet verder weg dan 5 of 10 meter van je laptop af. De Opera Browser kan niet tegen IE of FF op. Dus waarom zou je met je m600i gaan internetten als je laptop of desktop zo dich bij hebt.

Waar het wel van pas kan komen is als je geen onbeperkt internet account hebt, je zou thuis je m600i mail laten checken via je Bleutooth Pan connection en zogauw je niet thuis bent met je m600i. Dit scheelt denk ik wel behoorlijk in het aantal mb's die je overpompt via je provider.

Trouwens Paddo, heb je mijn mail laatst nog gehad? Had je toen mail beloofd nog even wat van me te laten horen als ik Tomtom draaiend had, werkt het bij jou nu ook al goed?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 11:07 ]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@Dutcher

Ik heb geen mail voorbij zien komen...vaag.

TT draait best lekker, al moet ik eerlijk zeggen dat je het nou niet bepaald dagelijks gebruikt.
Ik heb wel veel lol gehad met de stem van Femke Halsema erop (Toet Toet!! VROOAARR!). TT doet wat het moet doen en dat is best prettig in een tijd waarin je vaak spul krijgt dat maar half doet wat het belooft.
Ik heb nog even zitten kijken op de site die hier eerder al genoemd is voor houders voor je M600i, zonder dat je hoeft te schroeven in je dashboard. Uiteindelijk werd me dat toch iets te prijzig en heb dus een multifunctionele "raamplakker" gekocht. Daar heb ik vanwege de stroomaansluiting een beetje in moeten figuurzagen, maar al met al werkt het best goed.

Mocht je echter vaker zo'n ding willen gebruiken, dan zou ik toch een "losse" TomTom (oid) aanbevelen. Die hebben een groter scherm en waarschijnlijk kan het volume ook wat hoger. Nou is mijn gehoor niet helemaal 100%, maar op de M600i is het wat mij betreft "net aan", zeker met je radio aan.

Binnenkort krijg ik van mijn werk een nieuwe opdracht, dus daar zal ik wel weer heen rijden met TT op mijn M600i ;)

• Flatwhite
Geen matches
TonY EaT PastA schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:47:
[...]

Okay, ik heb net foto's gemaakt....
Als mensen nog andere dingen willen zien, kan ik nog meer foto's schieten :*)

De foto's zijn gemaakt met behulp van het programma 'capture screen,' werkt prima!
http://developer.sonyeric...creen_capture_utility.jsp

Om van de gelegenheid gebruik te maken: eerst converteerde ik mijn afleveringen van two and a half men met het programma Super. Ik heb toch de tip opgevolgd om M3 te gebruiken. Het omzetten duurt ongeveer even lang, maar het opstarten op de telefoon gaat razend snel. Normaal had ik genoeg tijd om de knoop uit mijn koptelefoon te krijgen, maar nu is daar de tijd niet voor (5 seconden).
Waar heb je Tomtom op geinstalleerd. Bij mij staat het programma en de kaarten op de memorystick. Is dat de bedoeling en misschien de reden dat ie wat traag loopt? Wat zijn jullie ervaringen?

[ Voor 64% gewijzigd door Flatwhite op 28-12-2006 15:24 ]

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:50:
@Dutcher

Ik heb geen mail voorbij zien komen...vaag.
Mmm, sorry dan, had hem 2 week geleden gestuurd ofzo maar kwam je naam nu weer tegen. Heb je nog steeds de engelse kaarten erbij of alleen de NL kaarten? Mocht je behoefte hebben aan alleen de nederlandse kaarten moet je me even mailen >:)

Ik heb alleen Tomtom op mijn M2 sticky staan, dit werkt bij mij prima zonder dat hij traag loopt. Kun je trouwens ook geluid doorschakelen naar gratis bleutooth headset? Dat heb ik nog niet geprobeerd, ik vindt het grote voordeel van Tomtom op je gsm dat je je adresboek eraan kunt koppelen met adressen. Dan kun je zo navigeren naar --> contactpersoon.

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn 1 gig kaartje binnen en mijn holux GPSlim 326 bluetooth gps mui binnen gekregen. Meteen tomtom geinstalleerd met Western Europe map, het paste er overigens maar net op, moest redelijk wat audio files enzo van stemmen die ik niet gebruik verwijderen om ruimte vrij te maken. Hij lijkt het nu in ieder geval goed te doen, een route gepland vanuit thuis naar centrum parijs en daar had hij weinig moeite mee. Een demo afgespeeld voor een korte route en dat werkte ook prima. Voor een applicatie die officieel niet op de m600i draait ben ik alsnog dik tevreden met tomtom. Ik ga zo direct mijn vriendin ophalen een kilometertje of 30 hier vandaan incl. snelweg. Ik zal je wel laten weten of hij een beetje prettig kijken en werken is.

Edit, net een ritje gemaakt. Werkt prima. Het is even wennen omdat ik geen tomtom gewend ben maar een vdo daytom maar daar kom je snel overheen. 3d map's zijn best leuk :) Het scherm is ook groot genoeg om de route aan te duiden. Enige waarbij je goed moet kijken is als je de snelheid wilt zien of de tijd. Kortom, werkt echt goed dit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 19:14 ]

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:31:
[...]
Mmm, sorry dan, had hem 2 week geleden gestuurd ofzo maar kwam je naam nu weer tegen. Heb je nog steeds de engelse kaarten erbij of alleen de NL kaarten? Mocht je behoefte hebben aan alleen de nederlandse kaarten moet je me even mailen >:)
Ik heb inmiddels ook de BeNeLux en hoofdwegen van Europa draaien. Had iets te maken met de versie van de kaarten dat ik eerst alleen GB draaiend kreeg...
Stomtoevallig net weer TT moeten gebruiken, moest ergens heen wat ik wel dacht te kunnen vinden, bleek ik 1 afslag te vroeg eraf te zijn gegaan. Dan is ome Tom in je auto wel heeeeeel erg makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonY EaT PastA schreef op woensdag 27 december 2006 @ 19:47:
[...]

Okay, ik heb net foto's gemaakt. Mijn eerste grote post, ik hoop dat mensen er wat aan hebben O-)
Nette post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
He mephke, kom ik jou hier tegen. Geile phone he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hey Snaak :) Zekers hehe, grappig :P Ben er erg blij mee.

Ik heb vandaag mijn "hi power" accu mogen ontvangen. 1600 mAh en 3,7V staat er op het stickertje. Er staat tevens op dat hij voor de V800 is, maar dat is in principe dezelfde batterij. Ik ga dit weekend naar Parijs dus we zullen wel eens goed testen hoe lang tomtom het uithoudt met deze batterij er in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flatwhite schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:37:
Ik heb nu al een aantal weken Tomtom op mn M600i staan en vroeg me het volgende af.

Hoe kan ik er voor zorgen dat Tomtom wat meer vloeiend loopt op de M600i. In tegenstelling tot mijn oude Qtek S110 (weliswaar met Tomtom 5) gaat ie op de M600i een stuk trager. Hij loopt absoluut niet vloeiend en gaat met "schokjes".

Waar hebben jullie Tomtom op geinstalleerd. Bij mij staat het programma op de memorystick. Is
dat de bedoeling en misschien de reden dat ie wat traag loopt? Wat zijn jullie ervaringen?

[...]

Ik heb het gewoon heel makkelijk aan de praat gekregen. Zo even tussendoor alles ingesteld.
Ik ben echter wel eerst naar de site van mijn provider gegaan en heb ik de email instellingen

Hieronder staat alles wat ik heb ingevuld. Ik maak gebruik van mn @home email adres.

Onder tabblad Standaard:

Onder tabblad Postvak IN

thanks... maar idd, die instellingen heb ik dus ook gewoon..
maareh, niks dus..
lijkt erop dat geen van de aplicaties contact kunnen maken met internet.. msn ook niet, de routeplanner ook niet.. terwijl ik de instelling voor internet ook gewoon met een sms-je kreeg.
ikke nie snappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
"het downloaden is mislukt vanwege fouten in de serverinstellingen van het acount...

die foutmelding krijg ik.. bij de @home mail EN de gmail..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vraagje want ik heb geen datakabel meer. Kan je via de datakabel je gsm ook opladen of heb je daar persee een officiele lader voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:10
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:22:
Hey Snaak :) Zekers hehe, grappig :P Ben er erg blij mee.

Ik heb vandaag mijn "hi power" accu mogen ontvangen. 1600 mAh en 3,7V staat er op het stickertje. Er staat tevens op dat hij voor de V800 is, maar dat is in principe dezelfde batterij. Ik ga dit weekend naar Parijs dus we zullen wel eens goed testen hoe lang tomtom het uithoudt met deze batterij er in ^^
waar heb je hem gekocht? url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
pina schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:00:
[...]

waar heb je hem gekocht? url?
Het lijkt er op dat hij niet goed werkt. De batterij werkt wel maar ik kan hem niet opladen... Dus laat iedereen die een "high power accu" van een alternatief merk wil aanschaffen gewaarschuwd zijn :)

Overigens heb ik de grootste moeite om de originele batterij op te laden. Tijdens het opladen gaat het percentage van 14 naar 21 naar 17.... Soms laat ik hem een er dag aan hangen en dan is hij vol. Volgens als hij hierna weer leeg is, laat ik hem een dag aan de oplader hangen en dan is de batterij de volgende ochtend nog steeds bijna leeg. Dit terwijl de battery indicator wel aangeeft dat hij aan het opladen is.. Hoe zorg ik ervoor dat de batterij gewoon in 1 keer wordt opgeladen? Ik heb die de software die te downloaden is op de ericsson site de laatste updates geinstalleerd.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:45:
Ben ik de enige met een accu-probleem?
Gisterenavond batterijniveau op 20%, aan de oplader gelegd.
Vanochtend (8uur later) issie op 5%...
LOGISCH!

En ja, hij was aan het opladen :)
dit probleem heb ik dus ook

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:31:
Vraagje want ik heb geen datakabel meer. Kan je via de datakabel je gsm ook opladen of heb je daar persee een officiele lader voor nodig?
Het toestel laadt ook op zodra hij aan de usb/datakabel hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ppaddo schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:57:
[...]

Het toestel laadt ook op zodra hij aan de usb/datakabel hangt.
Ik was er even vergeten bij te vermelden dat ik bedoelde via usb in de auto dmv een usb lader :) Helaas werkt dit dus niet, via de pc werkt het wel omdat dan de juiste drivers geladen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

M600 vrinden ;) ,

Ook nu weer zie ik een post voorbij komen van iemand die ook een alternatief merk batterij heeft gekocht voor de M600 met een hoger ampherage. Er zal nooit opstaan dat het om een M600 batterij gaat en ze gaan er vanuit dat het gewoon zal werken en zetten daarom ook de M600i erbij.

Geloof me het werkt niet! Ook ik heb oplaadproblemen gehad en heb de batterij teruggestuurd naar italie. Ik heb gevraagd om een batterij die wel werkt maar kreeg een mail terug dat ze me geld willen terugsturen ipv een nieuwe te sturen. Dit zegt volgens mij ook nog genoeg.

Mocht iemand batterijen tegenkomen die WEL werken....let us know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op maandag 01 januari 2007 @ 19:18:
M600 vrinden ;) ,

Ook nu weer zie ik een post voorbij komen van iemand die ook een alternatief merk batterij heeft gekocht voor de M600 met een hoger ampherage. Er zal nooit opstaan dat het om een M600 batterij gaat en ze gaan er vanuit dat het gewoon zal werken en zetten daarom ook de M600i erbij.

Geloof me het werkt niet! Ook ik heb oplaadproblemen gehad en heb de batterij teruggestuurd naar italie. Ik heb gevraagd om een batterij die wel werkt maar kreeg een mail terug dat ze me geld willen terugsturen ipv een nieuwe te sturen. Dit zegt volgens mij ook nog genoeg.

Mocht iemand batterijen tegenkomen die WEL werken....let us know..
Ik heb een mailtje teruggestuurd, en de verkoper geeft nu aan dat ik inderdaad niet de enige ben met dit probleem en dat de batterij nu van zijn site gehaald is. Hij heeft me een andere 1000 mAh batterij aangeboden of mijn geld terug. Ik denk dat ik die 1000 mAh eens ga proberen.

Overigens moet ik wel zeggen dat het lijkt dat de m600i veel langer meegaat dan hij aangeeft. Vandaag met tomtom in de auto begon de gsm net voor de grens van belgie al te klagen dat de batterij bijna leeg was. Ik ben hierna met navigatie nog door kunnen rijden tot net over de grens van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Goed, ik probeer al tijden om mijn M600i te synchroniseren met een laptop (Dell Lattitude D620). Het lukt me nog altijd niet. Zowel Bluetooth als USB verbindingen geprobeerd.

Ik heb nu de SE software opnieuw geïnstalleerd en mijn telefoon opnieuw gepaired met de laptop, maar nog altijd vindt de software de telefoon niet. Ik krijg wel de volgende error:

code:
1
2
Failed to communicate with mRouterRuntime
Reason: Class not registered

Ik wil graag de M600i syncen met Outlook 2003 op de laptop (zakelijke mail, contacts en agenda) en daarna met de desktop (alleen agenda).

Iemand die me kan helpen? Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan Laros schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:08:
Goed, ik probeer al tijden om mijn M600i te synchroniseren met een laptop (Dell Lattitude D620). Het lukt me nog altijd niet. Zowel Bluetooth als USB verbindingen geprobeerd.

Ik heb nu de SE software opnieuw geïnstalleerd en mijn telefoon opnieuw gepaired met de laptop, maar nog altijd vindt de software de telefoon niet. Ik krijg wel de volgende error:

code:
1
2

Ik wil graag de M600i syncen met Outlook 2003 op de laptop (zakelijke mail, contacts en agenda) en daarna met de desktop (alleen agenda).

Iemand die me kan helpen? Wat doe ik fout?
In mrouter kan je com poorten definieren. Wanneer ik in de instellingen van mijn bluetooth verbinding kijk (dus niet in de ericsson software) kan ik zien op welke com poort mijn telefoon een bluetooth verbinding heeft. Deze com poort moest ik handmatig toevoegen aan de mrouter software en toen werkte het pas.

Wat betreft het verbinden via USB, had ik ook problemen. Ik heb toen de laatste software gedownload van de ericsson website. Tevens heb ik de update tool geupdate en mijn gsm geupgrade naar de laatste firmware. Pas hierna werkte mijn usb sync.

suc6

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Flatwhite schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:37:

Onder tabblad Standaard:

Onder tabblad Postvak IN

Zou je de instellingen van je internet door kunnen geven/
ik heb het idee dat daar de fout zit.. De aplicaties kunnen geen verbinding maken met internet.. terijl ik wel gewoon kan surfen..
thanks!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 18:37
Geen matches
er is nieuwe m600 firmware uit namelijk R5A12

hij staat te updaten nu :P ben benieuwd

-Dedicated speaker softbutton during calls AND it's available before the call connects

- replying to email now starts the cursor where it belongs at the top of the reply

- file manager is an order of magnitude quicker (try browsing a folder of images)

- the responsiveness of the jog dial is better

- USB file transfer mode seems much quicker - could anyone else confirm this?

- calendar retains the "set standard view" setting. Used to always revert to"month"

- new "on line" applet that seems to be a link/shortcut store

- USB mode prompt on cable connect

een paar C&P uit http://my-symbian.com/for...pic.php?t=27899&start=150

en

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=138439

[ Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 03-01-2007 13:04 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vigilante888
  • Laatst online: 18-12-2023

vigilante888

The truth is out there.....

Geen matches
Die softbutton voor luidspreker zie ik nog steeds niet staan tijden het gesprek. Wel als je net begint met bellen. Gisterenavond al geupdate naar R5A12.

Specs PS3 PSN ID: Vigilante888 (Azie)- VigilanteUSA (USA) - JusticeFreedom (Euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Geen matches
snelle vraagje, die firmware update is ook voor de generic world 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen matches
Mouki_9 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:12:
snelle vraagje, die firmware update is ook voor de generic world 1?
yep, en eindelijk reageert de telefoon een beetje vlot. vooral het zoeken met lange (60+ minuten) mp3's kan nu gewoon normaal.

[ Voor 48% gewijzigd door kronk op 03-01-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen matches
Mischien een domme vraag, maar kan iemand mij uitleggen waarom je simkaart uit je telefoon moet om hem te updaten? Dat vind ik nou zo vaag! Die update gaat je SIM kaart toch niet "even" overschrijven ofzo?

update kan lang duren, ga lekker wat anders doen in de tussentijd.

Even voor de mensen die TomTom op hun toestel hebben (of wat voor 3rd party software dan ook) die lijkt dus echt verdwenen. In de back-up manager had ik alles aangevinkt, maar die bestanden worden niet meegenomen in de backup.

Later bleek dat TT alleen een kleine re-install nodig heeft door naar configscherm -> overige en dan "installeren" te kiezen (ik koos verwijderen en kon toen toch TT opnieuw installeren :P ) Er wordt zelfs niet meer om je wachtwoord/activatiecode gevraagd!

Van de firmware update merk ik echt een enorme performance verbetering. Menu's openen VEEL sneller (geen witte achtergronden tijdens het openen meer). Blijkbaar hebben ze echt iets goeds gedaan bij SE!

[ Voor 65% gewijzigd door PaT op 03-01-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Geen matches
Hoe lang duurt dat updaten normaalgesproken? Hij hangt nu ongeveer een half uurtje aan de SEUS. Het schermpje is helemaal groen in SEUS, maar verder geen ontwikkelingen.

21:30 uur: Nog altijd idem :X

21:47 uur: Bah, :r Ik heb het gevoel dat dit niet goed gaat komen.

22:16 uur: Zou het nog goedkomen als ik dat programma gewoon terminate?

22:48 uur: Software gekilled en foon van de kabel gehaald. We zien wel verder.

[ Voor 44% gewijzigd door Jan Laros op 03-01-2007 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik heb dit mobieltje sinds vanmiddag en ik ben d'r echt ontzettend blij mee! Ik heb nog geen firmware update gedaan, dat zien we later nog wel ;) ik ben nu het mobieltje aan het ontdekken, alleen waar ik al de hele tijd naar aan het zoeken ben, is hoe ik foto's gemakkelijk kan bekijken? Ik kan ze nu alleen los aantappen, maar is het niet mogelijk om fullscreen door die foto's heen te glijden met de Jogdial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Geen matches
Hoe kan ik deze error eruit slopen?

code:
1
2

Deze melding krijg ik bij het opstarten van mijn laptop reeds te zien. Ook na opnieuw installeren van meest recente software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Geen matches
Gisteravond nieuwe firmware erop gezet en zo bijna alles werkt weer. Ik zit echter nog met een probleem, namelijk email. In principe werkt het, maar bij de instellingen van de emailaccount kan je een connectie specificeren waarmee die de email ophaalt en verstuurt. Hiervoor had ik een aparte groep aangemaakt, genaamd email.
Ik heb namelijk orange world, en met orange world proxy kan ik de email niet binnenhalen, dus moet het met de internet account van orange. Dit werkte voorheen perfect, maar na de update lijkt het specificeren van een groep niet te werken. Hij pakt altijd de preferred group. Dit had ik getest door mijn zelf aangemaakte emailgroep als default in te stellen, dan doet die het wel.

Heeft iemand dit ook? Belangrijker nog, heeft iemand dit ook opgelost? Misschien dat ik iets over het hoofd zie. Heb alles al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, geldt zowel voor emailaccount als de internetaccounts.

update: hele meuk eraf gehaald dus emailaccount en internetaccounts, daarna alles weer erop gezet en werkt nog steeds niet!!! Nieuwe bug geintroduceerd met nieuwe firmware? Of ben ik zo kippig dat ik de oplossing niet zie? Meer mensen met orange abbo die via phone mail ophalen?

[ Voor 13% gewijzigd door Mouki_9 op 04-01-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonY EaT PastA
Ik had idd nog belooft om 'totale' foto's te uploaden. Het duurde iets langer dan gedacht, aangezien mijn laptopje het leven heeft gelaten :'( maar ook dat is weer goed gekomen :) Hier zijn de foto's:

Afbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb71147img_1129.jpgAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb34369img_1130.jpgAfbeeldingslocatie: http://img11.imagepile.net/img11/thmb37602img_1131.jpg

Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn M600i na een maandje gebruik! Ik heb wel last van een bug. Er gaat elke ochtend om 9u een wekker. Ik heb alle wekkers uitstaan, mijn afspraken staan zonder alarm. Het is nu al een week ofzo. Weet iemand wat het kan zijn? Het is nogal frustrerend als je wilt uitslapen of om 9u al in de collegebanken zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben de hele middag al bezig om mn telefoon te syncen op mn pc. Maar als ik hem sync, dan gaat die naar Microsoft Outlouk 2000, en dat wil ik dus helemaal niet. Voor mn email gebruik ik Outlook Express, werkt perfect. Maar voor mn telefoon wil ik graag wat anders gebruiken. Eventueel zelfs wat ik kan locken met een wachtwoord, ivm privacy.

Maar dan moet je wel een ander programma in kunnen stellen, en die heb ik nog niet gevonden!
Iemand anders wel?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tntkiller schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:50:
er is nieuwe m600 firmware uit namelijk R5A12
Ik vraag me alleen af waarom mijn simlockvrije M600 niet geupdate kan worden met deze nieuwe versie ("is al up-to-date"). Hebben jullie bijzondere modellen of moet ik eerst iets tweaken? Heb geprobeerd te vinden wat "Generic 1" betekent, maar ik ben daarin niet geslaagd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 18:37
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:34:
[...]

Ik vraag me alleen af waarom mijn simlockvrije M600 niet geupdate kan worden met deze nieuwe versie ("is al up-to-date"). Hebben jullie bijzondere modellen of moet ik eerst iets tweaken? Heb geprobeerd te vinden wat "Generic 1" betekent, maar ik ben daarin niet geslaagd......
ik zou het niet weten ik heb gewoon een simlockvrije m600 bij me telfort abbo gekregen.

toen ik las dat er nieuwe firmware was heb ik het gewoon geprobeert om te updaten en dat ging.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
TonY EaT PastA schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:36:
[...]

Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn M600i na een maandje gebruik! Ik heb wel last van een bug. Er gaat elke ochtend om 9u een wekker. Ik heb alle wekkers uitstaan, mijn afspraken staan zonder alarm. Het is nu al een week ofzo. Weet iemand wat het kan zijn? Het is nogal frustrerend als je wilt uitslapen of om 9u al in de collegebanken zit..
Die bug had ik al twee firmwareversies eerder. De "oplossing" was om de alarmtijd meerdere malen aan en uit te zetten totdat op automagische wijze ineens alle belletjes voor de alarmtijden verdwenen zijn. Is inderdaad erg irritant deze bug.
[...]

In de link in de Topic Start naar de duitse site die de firmware bijhoudt, is te zien welke telefoonfirmware bij welk type hoort. De link is nog niet up-to-date, maar daar zie je dus ook welke firmwareversie bij Generic-1, 2 of anders hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote}
[/quote]

JA hier heb ik ook last van, maar dan om 5 uur sochtends....heeel naar!

PPado, kun je iets duidelijker uitleggen hoe je dit ""gefixed" hebt, heb geprobeerd paar keer die belletjes in alarm menu uit te klikken, maar er blijft een belletje staan in het hoofdscherm, ook in de status blijft next alarm: 5:00AM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik krijg ook de melding dat mijn M600i al up-to-date is... :/

Ik heb trouwens deze: CDA162016/26 R3A10
Die zie ik op dat duitstalige forum ook nergens staan, maargoed...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:45

s3n

Geen matches
Kunnen jullie me hier antwoord op geven?

Kan ik zonder het gebruik van het schermpje iemand uit mijn telefoonboek bellen, of een smsje sturen?
Nu heb ik een qtek9100, en met het scherm is niet te werken. Het ding doet het te voor geen meter. Maar ik wil graag wel in een kroeg met een hand kunnen bellen/smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Geen matches
s3n schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:16:
Kunnen jullie me hier antwoord op geven?

Kan ik zonder het gebruik van het schermpje iemand uit mijn telefoonboek bellen, of een smsje sturen?
Nu heb ik een qtek9100, en met het scherm is niet te werken. Het ding doet het te voor geen meter. Maar ik wil graag wel in een kroeg met een hand kunnen bellen/smsen.
Hoe zie je dan wie je belt? over smsen nog maar niet te praten?
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste