Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een telefoonhouder voor de M600, de HCH-60. Hier is een foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_25096high_35_0_4000.jpg

Je moet dit bevestigen door het op de dashboard te schroeven. Daar heb ik geen trek in. Weet iemand of er een zwanehals te koop is met bevestiging voor schroefjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07 10:17
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 23:36:
Ik heb net een telefoonhouder voor de M600, de HCH-60. Hier is een foto:

[afbeelding]

Je moet dit bevestigen door het op de dashboard te schroeven. Daar heb ik geen trek in. Weet iemand of er een zwanehals te koop is met bevestiging voor schroefjes?
Je kan op http://www.brodit.com/?lang=E kijken die hebben auto specifieke spullen, dus een bevestiging voor jouw type auto en je kan die combineren met een houder voor je specifieke telefoon. In dit geval kan je proberen om de bevestiging voor de auto te koppelen aan je etlefoon houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 21:27
Ik heb dus ook eindelijk nieuwe firmware,maar ik kan niet echt zeggen dat het er beter op geworden is.Ook is de browser nu niet standaard ingesteld op passend in scherm.,dus ik moet elke pagina die ik open handmatig veranderen. Is dit een neiuwe feature of kan ik ergens instellen dat ik de paginas automatisch op passend in scherm kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17
Ik heb op dit moment de volgende firmware versies:

Telefoon:
CXC 162037 R4A002
Bluetooth: CXC 162058 R3A01
Organiser: CXC 162071 R3B01
CDA: CDA162016/26 R2A04
CDA162016/26 R2A04

Zijn dit de laastet firmware versies? Zo niet, aan welke van de 5 kan je zien of je nieuwste hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door Flatwhite op 22-11-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 17:56
Nope :) je hebt niet de laatste versie de laatste versie is namelijk R9A002 voor je telefoon ;)
maar waarom check je niet gewoon met SEUS of er een update is of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat dat waardeloze SEUS programma niet voor iedereen een update
heeft, de nieuwe firmware is al maanden beschikbaar, maar helaas dus
niet voor iedereen.
Oorzaak is de zgn. CDA code, ik heb bv. CDA162016/69 en voor mij is
er nog steeds geen update beschikbaar. Heb je echter bv.code
CDA162011/1 dan kun je wel updaten.
Kijk hier maar eens:
http://www.se-world.info/cda-strings.php?device=24

Oh ja, even voor de duidelijkheid, ik heb dus gewoon een Nederlands
simlockvrij toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
GoTAProblem schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:09:
Nope :) je hebt niet de laatste versie de laatste versie is namelijk R9A002 voor je telefoon ;)
maar waarom check je niet gewoon met SEUS of er een update is of niet? :)
Omdat ik een MacBook heb en ik dus niet het programma kan installeren om dit te checken... 8)7 |:(

Weet iemand toevallig of er support komt van SE voor de Mac gebruikers onder ons..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heb SE opnieuw geinstalleerd en nu werkt de update wel:

Telefoon: R9A002
Bluetooth: R3A01
Organiser: R4C01
CDA: R4C01

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Flatwhite schreef op woensdag 22 november 2006 @ 19:06:
[...]

Omdat ik een MacBook heb en ik dus niet het programma kan installeren om dit te checken... 8)7 |:(

Weet iemand toevallig of er support komt van SE voor de Mac gebruikers onder ons..??
Je hebt dus een Macbook, dan kan je toch gewoon dual booten met bootcamp?
Ik met m'n Powerbook G4 heb wel een probleem.

Die support was er voor de andere UIQ toestellen ook dus het zal wel komen maar waneer....

Hij zal al eens voorbij zijn gekomen maar houd zeker deze site in de gaten: http://mobile.feisar.com/index.html

[ Voor 18% gewijzigd door Je Moeder op 22-11-2006 20:10 ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 17:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:54:
Omdat dat waardeloze SEUS programma niet voor iedereen een update
heeft, de nieuwe firmware is al maanden beschikbaar, maar helaas dus
niet voor iedereen.
Oorzaak is de zgn. CDA code, ik heb bv. CDA162016/69 en voor mij is
er nog steeds geen update beschikbaar. Heb je echter bv.code
CDA162011/1 dan kun je wel updaten.
Kijk hier maar eens:
http://www.se-world.info/cda-strings.php?device=24

Oh ja, even voor de duidelijkheid, ik heb dus gewoon een Nederlands
simlockvrij toestel.
Ow ik wist niet dat er nog steeds mensen waren die met hun CDA de firmware update nog niet kregen! Ik dacht dat ik tot de laatste groep behoorde die eindelijk is een keer z'n update kreeg :)

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Je Moeder op 23-11-2006 12:56 . Reden: Verkeerde topic ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Weet iemand of de nieuwe updates al voor de Vodafone toestellen werken? Laatste keer liet hij me nog steeds op de "oude" versie, maar ik wordt intussen helemaal gestoord van het feit dat hij continue vastloopt, alsof er te weinig geheugen is. En ik sluit altijd alle applicaties af via de task manager uit Swiss Manager... Ik hoopte dat als ik hem zou kunnen updaten, het beter zou gaan

(en misschien de Vodafone branding rotzooi eraf gaat 8)7 )

• Flatwhite
Raveon schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:04:
[...]

Je hebt dus een Macbook, dan kan je toch gewoon dual booten met bootcamp?
Ik met m'n Powerbook G4 heb wel een probleem.

Die support was er voor de andere UIQ toestellen ook dus het zal wel komen maar waneer....

Hij zal al eens voorbij zijn gekomen maar houd zeker deze site in de gaten: http://mobile.feisar.com/index.html
Dus ik moet volgens jou eerst Windows XP gaan aanschaffen zodat ik mn M600i kan syncen en updaten met mn Mac... |:( 8)7 een normale reactie was fijner geweest... ;)

Verwijderd

Ook al iemand een headset ontvangen die z'n M600i voor augustus gekocht had?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
offtopic:
ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je tip.
wlunchi schreef op woensdag 22 november 2006 @ 07:07:
[...]

Je kan op http://www.brodit.com/?lang=E kijken die hebben auto specifieke spullen, dus een bevestiging voor jouw type auto en je kan die combineren met een houder voor je specifieke telefoon. In dit geval kan je proberen om de bevestiging voor de auto te koppelen aan je etlefoon houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
Weet iemand wat de laatste firmware voor de Vodafone branded M600i is? Ik heb op dit moment:

Phone: CXC162037 R4A002
bt:CXC162071 R3A01
oRGANISER: CXC162071 R3B01
CDA: CXC162016/29 R2A10

Overigens lees ik ook hier en daar dat de telefoon te "unbranden" is door te flashen naar de originele SE firmware. Iemand die dit heeft laten doen? En zo ja, waar en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:23:
Lees mijn reactie van vorige pagina,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:54

fmb

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:23:
Ik wacht ook nog steeds... :(

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. D

De laatste firmware is R9A002, maar helaas kan niet iedereen al
updaten. Dit ligt aan de zgn. CDA kode, deze kode is afhankelijk van
wat voor M600i je hebt. Ik heb bv. een belgisch toestel met de kode
CDA162016/69 en deze is dus nog NIET up te daten. Ik ben zelfs naar
een Sony Service Point gegaan en ook zij willen/kunnen hem niet
updaten. Het is voor mij wachten tot Sony de update voor mijn type
vrij geeft. Iets wat eigenlijk heel raar is want de firmware is al zo'n
2 maanden op de markt, dus waar het wachten nu op is ?????
Op welke forums heb je trouwens gelezen dat je het toestel kunt
unbranden ??? Mail me anders even c(punt)pootjes(at)zonnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Heb mn M600i kunnen updaten. Ging op zich zonder slag of stoot...

VOOR

Telefoon: CXC 162037 R4A002
Organiser: CXC 162071 R3B01
CDA: CDA162016/26 R2A04

NA

Telefoon: CXC 162037 R9A002
Organiser: CXC 162071 R4C01
CDA: CDA162016/26 R3A10

In de korte tijd dat ik met de nieuwe firmware heb gewerkt heb ik geen grote verschillen ontdekt. D.w.z. een klein (voor mn gevoel) verschil in snelheid van het menu... verder heb ik nog niks kunnen ontdekken...

[ Voor 24% gewijzigd door Flatwhite op 25-11-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
Hm, ik kwam op een Engels forum terecht na te google-en op m600i vodafone firmware... Ik deed het op mijn werk en kan het nu ff niet meer terug vinden. Maar blijkbaar na flink zeueren, kregen mensen het voor elkaar dat Voda zelf de FW flashte naar de originele SE... Ik ga in ieder eval vandaag bij een city point langs want ik word er stapel gek van dat mijn telefoon steeds vastloopt, en ik ga over twee weken voor 4 maanden op reis. Dan moet hij het wel doen!

Trouwens net de update service gecheckt: ik heb nog steeds de laatste FW zegt hij, dus Voda geeft nog steeds de SE updates niet vrij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. D
Veel succes en hou ons op de hoogte.
Ik heb dus een simlockvrij/logo vrije M600i uit Belgie en check bijna dagelijks
de updateservice (maar geen succes), heb Sony Ericsson Nederland en Belgie
gebeld en ben gisteren bij Bombeeck (service point) langs geweest maar krijg
steeds het antwoord: "dan zal dit wel de laatste firmware zijn voor uw toestel".
Wat een geL*($l, firmware R9A002 is al 2 maanden uit, maar SE Belgie zit
waarschijnlijk te slapen. Ondertussen is de consument de dupe en niemand
doet er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmmm, ik heb de zelfde firmware als BurkaN had, kon 2 weken geleden nog niet updaten, maarja mn telefoon loopt erg stabiel, dus zie ook niet zo de noodzaak er van in om te gaan updaten.

@BurkaN
Ik hoor graag wat er beter is aan de nieuwe fiirmware voor onze CDA string telefoons.
Vraag je trouwens af wat het verschil is, zou het een hardware verschil zijn? Zou haast wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Z___Z schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:33:
Hmmm, ik heb de zelfde firmware als BurkaN had, kon 2 weken geleden nog niet updaten, maarja mn telefoon loopt erg stabiel, dus zie ook niet zo de noodzaak er van in om te gaan updaten.

@BurkaN
Ik hoor graag wat er beter is aan de nieuwe fiirmware voor onze CDA string telefoons.
Vraag je trouwens af wat het verschil is, zou het een hardware verschil zijn? Zou haast wel moeten.
Voor mn gevoel is het toestel ietsje sneller geworden. Het starten en sluiten van bepaalde programma's gaat net (klein beetje maar) wat vloeiender/sneller. Waar ze nog wel aan moeten werken is de snelheid waarmee je SMS inbox opstart. Dit is gewoon te langzaam, zelfs als je een nieuw bericht wilt invoeren duurt het even voordat je kan beginnen...

Maar wat ik hier zoal lees is dat de R9A firmware al redelijk oud is (2 maanden). D.w.z dat het tijd is voor weer eeen nieuwe firmware IMO.

----

Weet trouwens iemand hoe je de contacten in de telefoonboek schikt op voornaam?

----

Heb gister Tomtom 6 geinstalleerd. Moet zeggen dat de opstarttijd minder is dan mn oude Qtek S110, maar als het gaat om routes berekenen en kaarten laden zodat je de route kan bekijken dan is de M600i toch een stuk minder snel dan de Qtek.

[ Voor 22% gewijzigd door Flatwhite op 25-11-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 17:10
telefoonboek gaan, dan MORE -> SETTINGS -> SORT BY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
pina schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 19:57:
telefoonboek gaan, dan MORE -> SETTINGS -> SORT BY
Whoohoo BEDANKT!! Kon het gewoon niet vinden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he,

kun je al je contacten ook verdelen onder werk, famillie, vrienden etc..?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 17:14
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:56:
he,

kun je al je contacten ook verdelen onder werk, famillie, vrienden etc..?????
Jup, in je telefoonboek op meer klikken, en dan nieuwe groep, selecteer je iedereen die je erin wilt hebben, dan select drukken, en ten slotte groepsnaam opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
een beetje spijtig dat je niet kan kiezen of je alleen nog de groepen wilt zien of zowel de groepen als de gewone lijst. een beetje zoals je alles kan zien zoals in msn en alle groepen kunt uitklappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij bedoel ik dat dus.. dat als ik een collega zoek ik alleen maar bij de groep werk hoef te kijken??? kan dat dan of niet?

ik heb de tel zelf nog even niet dus ik kan het niet zelf uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Heeft iemand een plug-in voor de mediaplayer zodat deze ook .wmv of .avi's kan afspelen?

Of weet iemand een goed (gratis) programma waarmee je .wmv/.avi over kunt zetten in bijv. het wel ondersteunde mp4-gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:35:
Mr. D
Veel succes en hou ons op de hoogte.
Ik heb dus een simlockvrij/logo vrije M600i uit Belgie en check bijna dagelijks
de updateservice (maar geen succes), heb Sony Ericsson Nederland en Belgie
gebeld en ben gisteren bij Bombeeck (service point) langs geweest maar krijg
steeds het antwoord: "dan zal dit wel de laatste firmware zijn voor uw toestel".
Wat een geL*($l, firmware R9A002 is al 2 maanden uit, maar SE Belgie zit
waarschijnlijk te slapen. Ondertussen is de consument de dupe en niemand
doet er iets aan.
Zou je mij even kunnen mailen op Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7d5cedc3107e7b8a2a469fc7704dd6fd/full.png ? Wil je wat vragen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
heeft iemand hier ook 't probleem dat 't ingestelde alarm vrij kort afgaat? (dus na halve minuut al stopt) en als het dan niet is afgezet alle binnenkomende oproepen gewoon automatisch niet afgaan? vrij irritant... hoop dat ik 't kan updaten, heb geen idee welke firmware ik heb en welke nu online staat (online kan ik niet vinden welke versie 't is, en op de telefoon weet ik niet waar ik dat vind, haha). Gebruik zelf Mac, dus kan 't niet 1-2-3 updaten...

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Mist iemand de camera op deze telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
WarPuppy schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:36:
ik heb 'm nu net een weekje en het ontbreken van een camera is mij niet opgevallen. Moet er wel bij zeggen dat ik bij mn vorige telefoon (Qtek S110) de camera ook amper tot nooit heb gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Nehh.. Als ik foto's wil maken pak ik wel een echte camera... :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
WarPuppy schreef op maandag 27 november 2006 @ 23:36:
Nee, ik mis nog eerder de bekende knopjes met het groene en het rode telefoontje dan dat ik de camera mis!
Als je echt een telefoon met een goede camera wil, neem dan een SE K800i of een Nokia (N72 ozo? ben ik niet zo in thuis). Dit toestel (de M600i) doet echt alles, behalve foto's maken :+

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Nee, ik mis nog eerder de bekende knopjes met het groene en het rode telefoontje dan dat ik de camera mis!
Dat mis ik nou ook...ze hadden die knopjes er nog wel bij mogen doen...werkt een stuk makkelijker en zo hoef je niet met je vingers op het schermpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een plantronics pulsar 590a op mijn m600i aangesloten.
Nou werkt alles echt super, maar als ik de headset uitzet ,even uit range van de headset kom of een paar keer bel met de telefoon ipv de headset kan hij alleen opnieuw contact maken met de headset als ik de telefoon opnieuw opstart! Na een restart dan werkt hij weer prima. Het is echt super om muziek (daar heb ik hem voor) te kunnen luisteren zonder kabels, maar als ik elke keer de telefoon opnieuw moet opstarten dan kan ik net zo goed even de kabels van een bedraade koptelefoon uit de knoop halen en dat ding mooi retour sturen!
Heeft er hier iemand ervaaring met bluetooth headsets (stereo) en de M600i???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik persoonlijk mis de camera niet, maar Wifi mis ik wel en dat mijn m600i niet samen wil werken met PAN via bleutooth naar mijn laptop. Ook waren knopjes idd misschien nog wel handig geweest, alhoewel gaat dat wel ten koste van het :9~ design, vind de telefoon juist zo mooi omdat hij lekker strak is.

Trouwens voor de liefhebber, volgende week is er een bt headset te koop bij de Lidl, ziet er qua specs goed uit. Maar ik heb er gewoon geen 50 euro voor over als je hem niet zonder vertraging met de PC kunt gebruiken voor bijv films. Dan krijg ik bij een goede dvd echt het gevoel dat ik een xvidje aan het kijken ben. En ik vind m snoeilelijk :+

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, pan bluetooth wil hier ook niet werken. Ik heb hier een sitecom BT adapter iemand ervaring met PAN BT en deze adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist MiniOpera 3.0 gedowload. Erg lekker software voor de M600 voor zowel te browsen als je rss feeds te lezen. Ik ben na twee uur al een fan! Is er ook een mogelijkheid om deze alternatieve browser als de preferred browser vast te leggen?

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07 10:17
Ik heb de laatste tijd last van een pop-up schermpje over bluetooth devices als ik mijn telefoon los koppel van mijn PC. Hebben jullie ook "last" hiervan of weten jullie hoe ik dit kan uitzetten?

Phone firmware: R9A002
BT: R3A01
Organizer: R4C01

Verder kan ik me niet herrineren of het voor of na de firmware update was.

Verwijderd

Ik heb de M600i net een tijdje (als vervanging van mijn oude Psion series 5) en ik vroeg me af of het normaal is dat het zo lang duurt voordat de telefoon opstart. Het duurt 36 sec voordat ik het voedingsmenu te zien krijg als ik de telefoon aanzet en nog eens 20 sec nadat ik mijn pincode heb ingevoerd voordat ik het activiteitenmenu te zien krijg. M.a.w. het duurt ongeveer 1 minuut voordat ik mijn telefoon kan gebruiken nadat ik hem heb aangezet.

btw Dit is mijn first post :)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:28:
Ik heb de M600i net een tijdje (als vervanging van mijn oude Psion series 5) en ik vroeg me af of het normaal is dat het zo lang duurt voordat de telefoon opstart. Het duurt 36 sec voordat ik het voedingsmenu te zien krijg als ik de telefoon aanzet en nog eens 20 sec nadat ik mijn pincode heb ingevoerd voordat ik het activiteitenmenu te zien krijg. M.a.w. het duurt ongeveer 1 minuut voordat ik mijn telefoon kan gebruiken nadat ik hem heb aangezet.

btw Dit is mijn first post :)
Ik heb er niet met een stopwatch naast gezeten, maar de tijden die jij noemt lijken me inderdaad wel kloppen. Bij mij duurt het dus ook zo lang. Overigens start 'ie een stuk sneller op als ie aan de lader hangt, omdat die dan al blijkbaar "half" opgestart is.

Verwijderd

ppaddo schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:41:
[...]

Ik heb er niet met een stopwatch naast gezeten, maar de tijden die jij noemt lijken me inderdaad wel kloppen. Bij mij duurt het dus ook zo lang. Overigens start 'ie een stuk sneller op als ie aan de lader hangt, omdat die dan al blijkbaar "half" opgestart is.
Oke, dan weet ik gelukkig dat dit normaal gedrag is. :)
Na het instellen van een andere taal wat gigantisch lang duurde (ik dacht dat hij vastgelopen was) was ik een beetje bang geworden dat er iets mis was met mijn M600i

• k5052
wlunchi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 07:30:
Ik heb de laatste tijd last van een pop-up schermpje over bluetooth devices als ik mijn telefoon los koppel van mijn PC. Hebben jullie ook "last" hiervan of weten jullie hoe ik dit kan uitzetten?

Phone firmware: R9A002
BT: R3A01
Organizer: R4C01

Verder kan ik me niet herrineren of het voor of na de firmware update was.
Ja, dat heb ik ook last van.. koppel je het los , en dan verschijnt het menu. ik dacht eerst dat ik ergens op gedrukt had. Het is gewoon een bug die hopelijk gewoon verholpen wordt met de nieuwe firmware.

Verwijderd

Hoihoi,

Hey jongens ik heb een voor jullie waarschijnlijk simpel vraagje. Ik heb een woordenboek geinstalleerd op me m600i, het instalbestandje stond al op me mobiel trouwens. Ik kon alleen de locatie: telefoongeheugen kiezen. Alleen nu kan ik het programmaatje niet meer vinden??? waar is het opgeslagen?

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:38:
Hoihoi,

Hey jongens ik heb een voor jullie waarschijnlijk simpel vraagje. Ik heb een woordenboek geinstalleerd op me m600i, het instalbestandje stond al op me mobiel trouwens. Ik kon alleen de locatie: telefoongeheugen kiezen. Alleen nu kan ik het programmaatje niet meer vinden??? waar is het opgeslagen?
Waarschijnlijk onder "hoofdmenu" -> "Extra" en dan onderaan je lijst! In dat menu komen alle programma's terecht.

Verwijderd

Nee, daar staat ie ook niet. Hij is zeker geinstalleerd want hij staat ook bij "verwijderen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bizarre constatering: sinds de firmware update kan ik geen sms berichten van meer dan 160 tekens meer ontvangen. Krijg een medling: message incomplete

ben ik de enige die dit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:27
Hallo,

In de nieuwste Bond-film heeft Vesper (bloedmooie Eva Green) een M600i met een heel mooi en stijlvol smsgeluidje: een soort geditingueerd bliepje! Kan iemand van jullie dat mailen naar mij, het zou mooi staan op mijn SE K750i :) cocico@belgacom.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikheb de laatste firmware geinstalleerd. In de oproep log zie ik niet alle tefoontjes terug die ik doe of ontvang, Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:47:
Ikheb de laatste firmware geinstalleerd. In de oproep log zie ik niet alle tefoontjes terug die ik doe of ontvang, Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Blij dat je je opmerking post, want sinds gisteravond heb ik hetzelfde probleem. Heel bizar. Krijg alleen nog maar nummers te zien, geen namen meer. Ik heb even bij de opties gekeken, maar daar is geen setting zoals change view o.i.d.

Iemand anders misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Zo te horen kan ik beter nog even wachten met een firmware update 8) _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Ik heb een klein vraagje over de toetsenbordverlichting. Wanneer je de telefoon opstart zijn alleen de numers van het toestenbord verlicht. Maar gebruik je het toestel eenmaal dan komt dit niet meer terug, tenminste ik ben het niet tegengekomen. Terwijl ik wel op verschillende foto's op het net heb gezien dat dit wel mogelijk is!

Iemand enig idee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik word nog gek van dat alarm. Het is nu al een paar keer dat ik mijn alarm niet hoor waardoor ik mij overslaap. Waarom herhaalt die alarm zich nu niet tot je hem zelf afzet? Ik heb al een ander programma gebruikt, maar dat stopt ook na 2 of 3 keer herhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Koop een gewone wekker radio bij de HEMA voor 10.- Euro of zo :+

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op

http://www.sonyericsson.c...e=pp&pid=10385#promotions

het volgende staan:

Gratis Bluetooth headset
Bij aankoop van een M600i smartphone

Klink allemaal leuk, maar ik kan nergens het bestelformulier downloaden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik heb het formulier ook zitten zoeken. Maar toen ik belde bleek het te gaan om een verouderde actie. Ze zijn vergeten de reclame van de site af te halen |:(

Dus je kan zoeken tot je een ons weegt, vinden zal jet het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cops
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 18:08:
[...]

Blij dat je je opmerking post, want sinds gisteravond heb ik hetzelfde probleem. Heel bizar. Krijg alleen nog maar nummers te zien, geen namen meer. Ik heb even bij de opties gekeken, maar daar is geen setting zoals change view o.i.d.

Iemand anders misschien een oplossing?
calls-more-extended mode (compact mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Over gratis headset gesproken, ik wacht er helaas nog steeds op... |:(

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, hier is die heafset ook nog niet binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, maar had hem officieel niet eens mogen krijgen (gekocht voor september) een vriend van mij wacht er nog wel op, die heeft de bon 1 week later ingestuurd. Maargoed hijs leuk hoor. Als iemand het telefoonnummer moet hebben wat op het blad staat give a shout. Je kunt gewoon naar dat nummer bellen en dan kijken ze in hun database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige met een accu-probleem?
Gisterenavond batterijniveau op 20%, aan de oplader gelegd.
Vanochtend (8uur later) issie op 5%...
LOGISCH!

En ja, hij was aan het opladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de laatste tijd ook wat gekke bugs met mijn wekker: zet ik hem bijv. op 7:15, ik heb hem de dag ervoor op 6:15 gezet, looptie af om 6:15 (heeftie op een of andere manier nog in zijn geheugen staan), om 7:15 en daarna rond 10 uur nog een keer....heel weird :S.
Komt iemand anders dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij klopt er iets niet helemaal aan mijn telefoon.
Als ik namelijk iets krijg toegezonden via Bluetooth, dan kan je op 'opslaan' drukken. Dus doe ik dat. En dan staat er super lang "Bezig" in beeld. En het lijkt mij dat het niet superlang moet zijn als het maar een bestandje is van 2 mb.

Heeft iemand hier meer last van? En weet iemand het optelossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Flatwhite schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:38:
Ik heb een klein vraagje over de toetsenbordverlichting. Wanneer je de telefoon opstart zijn alleen de nummers van het toetsenbord verlicht. Maar gebruik je het toestel eenmaal dan komt dit niet meer terug, tenminste ik ben het niet tegengekomen. Terwijl ik wel op verschillende foto's op het net heb gezien dat dit wel mogelijk is!

Iemand enig idee...?
Niemand....??? :? ;) :)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:18:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal aan mijn telefoon.
Als ik namelijk iets krijg toegezonden via Bluetooth, dan kan je op 'opslaan' drukken. Dus doe ik dat. En dan staat er super lang "Bezig" in beeld. En het lijkt mij dat het niet superlang moet zijn als het maar een bestandje is van 2 mb.

Heeft iemand hier meer last van? En weet iemand het optelossen?
Ik heb hier zelf geen last! Ik vraag me alleen wel af of iedereen met de laatste firmware werkt. Aangezien deze firmware niet door iedereen te installeren valt blijven veel mensen met het probleem opgescheept 8)7 Sonyericsson moet gewoon voor een bugvrije firmware zorgen en dat iedereen netjes zn telefoon kan updaten!!! Zelf werk ik met de nieuwste firmware R9A en heb nergens last van (even afkloppen |:( :P ) , maarja heb al vaker Sonyericsson toestellen gehad.... de support is maar een heel klein beetje beter geworden sinds mijn T68i (mn eerste/een van de eerste SE-toestel(len)).... er is meer dan genoeg ruimte voor verbetering!!!

[ Voor 53% gewijzigd door Flatwhite op 05-12-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:09:
ik heb de laatste tijd ook wat gekke bugs met mijn wekker: zet ik hem bijv. op 7:15, ik heb hem de dag ervoor op 6:15 gezet, looptie af om 6:15 (heeftie op een of andere manier nog in zijn geheugen staan), om 7:15 en daarna rond 10 uur nog een keer....heel weird :S.
Komt iemand anders dit bekend voor?
Nee, maar misschien vergis je je? Je kan namelijk 3 wekkers zetten.
Geen idee wat je bedoelt. 8)7
Flatwhite schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:26:
Ik heb hier zelf geen last! Ik vraag me alleen wel af of iedereen met de laatste firmware werkt. Aangezien deze firmware niet door iedereen te installeren valt blijven veel mensen met het probleem opgescheept 8)7 Sonyericsson moet gewoon voor een bugvrije firmware zorgen en dat iedereen netjes zn telefoon kan updaten!!! Zelf werk ik met de nieuwste firmware R9A en heb nergens last van (even afkloppen |:( :P ) , maarja heb al vaker Sonyericsson toestellen gehad.... de support is maar een heel klein beetje beter geworden sinds mijn T68i (mn eerste/een van de eerste SE-toestel(len)).... er is meer dan genoeg ruimte voor verbetering!!!
Het is nergens voor nodig om als "haantje de voorste" de nieuwste software op je phone te zetten. Wacht gewoon geduldig af. Oftwel "if it ain't broke, don't fix it"

Wees blij dat SE tijd besteed aan het verbeteren van hun software en dat deze heel simpel op de phone gezet kan worden. Ik ken zat merken die dat niet hebben.

[ Voor 57% gewijzigd door Bulligan op 06-12-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:45:
Ben ik de enige met een accu-probleem?
Gisterenavond batterijniveau op 20%, aan de oplader gelegd.
Vanochtend (8uur later) issie op 5%...
LOGISCH!

En ja, hij was aan het opladen :)
Ik had precies hetzelfde, maar dan met 88% naar 78%.. En dat na een paar uur laden. Nu laadt de telefoon helemaal niet meer op, en krijg ik de melding 'Hoofdbatterijen vervangen' :(

Ik vermoed dat de accu niet helemaal top is in mijn toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:13

EraZor

Don't mention the war

Ik heb dat probleem alleen als de contactjes onderop de telefoon wat goor zijn. Hij laadt dan gewoon niet op (of pas na wat gemorrel met het stekkertje). FF contacten schoonmaken en prob. opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

EraZor schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:32:
Ik heb dat probleem alleen als de contactjes onderop de telefoon wat goor zijn. Hij laadt dan gewoon niet op (of pas na wat gemorrel met het stekkertje). FF contacten schoonmaken en prob. opgelost
Het toestel laadt wel op, je ziet het 'batterijtje' wel laden, maar qua niveau komt ie niets verder. Net is het toestel uitgevallen, en wil hij niet meer helemaal aan, stopt ergens bij het laden van het introscherm. Ik ben bang dat ik een nieuwe accu nodig heb.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Geen idee wat je bedoelt. 8)7
Ik bedoel dit: Waar vind ik de instellingen om het toetsenbord zo te laten verlichten????

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/m600i/3gsm%202006%202779.jpg
Het is nergens voor nodig om als "haantje de voorste" de nieuwste software op je phone te zetten. Wacht gewoon geduldig af. Oftwel "if it ain't broke, don't fix it"
Dat zeg ik toch ook niet... 8)7 Er zijn mensen die WEL last hebben van bugs maar NIET kunnen updaten, terwijl er al wel een nieuwe firmware beschikbaar is 8)7 Zo is de R9A firmware al een aantal maanden beschikbaar, maar kunnen mensen met problemen deze niet op hun telefoon krijgen, omdat de SE software meldt dat ze de "nieuwste" software hebben, terwijl dit gewoon niet het geval is... vreemd
Wees blij dat SE tijd besteed aan het verbeteren van hun software en dat deze heel simpel op de phone gezet kan worden. Ik ken zat merken die dat niet hebben.
Dat Sony support geeft d.m.v firmware upgrades is natuurlijk erg mooi (ben er ook heeeeeeeeeel blij mee ;) ), maar geef dan wel goede support!! En zo simpel gaat het upgraden nou ook weer niet...vind het nogal omslachtig! Eerst een back-up maken, daarna je SIM-kaart er uithalen, aansluiten op de PC (geen MAC, want daar is geen support voor |:( ) en dan upgraden. Vervolgens weer de back-up terugzetten. Simpel is anders... (zie bv. het updaten van een iPod in iTunes 7)

[ Voor 101% gewijzigd door Flatwhite op 06-12-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FXX schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:10:
[...]

Het toestel laadt wel op, je ziet het 'batterijtje' wel laden, maar qua niveau komt ie niets verder. Net is het toestel uitgevallen, en wil hij niet meer helemaal aan, stopt ergens bij het laden van het introscherm. Ik ben bang dat ik een nieuwe accu nodig heb.. :/
Ik heb dat weer opgelost door de telefoon uit te zetten, accu eruit, accu erin, en dan niet aanzetten, maar gewoon de oplader erin. Toen was ie na 3uur helemaal vol...

Dat van die contactjes die goor zijn vind ik raar. Heb mijne pas een week of 3... Lijkt me sterk dat ze DAN al vuil zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik zoek me rot, maar kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@Burkan,

Ik heb onder "configuratiescherm" -> "apparaat" -> "schermverlichting" de instelling "Handheld" op "aan" staan. Zolang het scherm dan aan staat, brand het toetsenbord ook. Ik heb de schermbeveiliging aan staan en de boel gaat dan na 1 minuut op zwart. De verlichting is echter niet zo verschrikkelijk duidelijk als op jouw plaatje, maar ik heb dan ook een zwarte M600i. Is dit de oplossing van jouw "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
ppaddo schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:38:
@Burkan,

Ik heb onder "configuratiescherm" -> "apparaat" -> "schermverlichting" de instelling "Handheld" op "aan" staan. Zolang het scherm dan aan staat, brand het toetsenbord ook. Ik heb de schermbeveiliging aan staan en de boel gaat dan na 1 minuut op zwart. De verlichting is echter niet zo verschrikkelijk duidelijk als op jouw plaatje, maar ik heb dan ook een zwarte M600i. Is dit de oplossing van jouw "probleem"?
Als je goed kijkt naar het plaatje zie je dat het toestenbord gedeeltelijk is verlicht. D.w.z alleen de numerieke toetsen. Ik vraag dus of hoe je dit kan instellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/sonyericsson/m600i/3gsm%202006%202779.jpg

Ik heb verder geen problemen met de verlichting, maar wil gewoon weten of bovenstaande mogelijk is...

[ Voor 5% gewijzigd door Flatwhite op 07-12-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik ben die optie nog niet tegen gekomen. Volgens mij kan het niet, maar wat schiet je daar mee op? Waarom zou je dat willen?
Flatwhite schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:30:
[...]

Als je goed kijkt naar het plaatje zie je dat het toestenbord gedeeltelijk is verlicht. D.w.z alleen de numerieke toetsen. Ik vraag dus of hoe je dit kan instellen.

[afbeelding]

Ik heb verder geen problemen met de verlichting, maar wil gewoon weten of bovenstaande mogelijk is...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ben benieuwd of er al iemand heeft geprobeerd om de W950 om te bouwen naar een M600?

Volgens mij zou dit gewoon moeten lukken. Als je de front cover en het toetsenbord PCB vervang, zou het volgens mij wel lukken. Zo heb ik het vroeger in ieder geval wel met de T610 --> T630 gedaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 12:33

Maxow

Hidden Sound System

Denk niet dat dat kan. Het toetsenbord is compleet anders toch...

[ Voor 92% gewijzigd door Maxow op 08-12-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maxow schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:42:
Denk niet dat dat kan. Het toetsenbord is compleet anders toch...
Was ook het geval bij de T610 naar T630 conversatie, maar daarbij was het ook gelukt

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 12:33

Maxow

Hidden Sound System

Maar daar was de indeling van het toetsenbord nog enigzins vergelijkbaar. Hier heb je te maken met die 2-kant knopjes in QWERTY model van de m600i, tegenover de 'normale' indrukknoppen van de w950. Misschien dat ik het verkeerd zie hoor, kan best, maar dat lijkt me een redelijk opstakel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:46:
Maar daar was de indeling van het toetsenbord nog enigzins vergelijkbaar. Hier heb je te maken met die 2-kant knopjes in QWERTY model van de m600i, tegenover de 'normale' indrukknoppen van de w950. Misschien dat ik het verkeerd zie hoor, kan best, maar dat lijkt me een redelijk opstakel :)
Ook heeft de w950 ander intern geheugen dus ik denk dat er ook nog wel een aantal dingen veranderd zijn. Of hebben ze er gewoon een 4 gigh kaart ingestopt en gaatje dichtgeplamuurd :+ Ik vraag me trouwens wel af of je toevallig het gehuegen kunt overzetten van de w950 naar de m600i. Veel mensen willen wel een groot gehuegen maar ze hebben nog geen m2 kaarten uitgebracht boven de gigh toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maxow schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 21:46:
De cover van de M600 moet volgens mij gewoon op de W950 passen. Het PCB board wat onder de toetsen zit, die de aanslag van een toets detecteerd, is gewoon te vervangen door een PCB board van de M600.

Dan ben je eigenlijk al klaar. Daar zie ik geen probleem in.

Waar ik wel een probleem in zie, is het feit of de W950 dan ook gaat begrijpen dat er nu een QWERTY keypad op zit. Dan moet hij dus het signaaltje van het PCB board wel kunnen begrijpen.

Stel dat dat niet lukt, dat is het misschien nog mogelijk om de M600i firmware in de W950 te flashen. Dan rest mij de vraag of de M600 firmware het wel begrijp dat hij 4GB intern heeft.

Er resten mij dus nog eigenlijk maar een 2 vragen

- Begrijpt de W950 de signalen die van een M600 PCB board komen?
- Begrijpt de M600i dat hij 4 GB intern heeft?

Als 1 van deze 2 vragen met 'Ja' beantwoord kan worden, moet het lukken.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:19:
[...]

Ook heeft de w950 ander intern geheugen dus ik denk dat er ook nog wel een aantal dingen veranderd zijn. Of hebben ze er gewoon een 4 gigh kaart ingestopt en gaatje dichtgeplamuurd :+ Ik vraag me trouwens wel af of je toevallig het gehuegen kunt overzetten van de w950 naar de m600i. Veel mensen willen wel een groot gehuegen maar ze hebben nog geen m2 kaarten uitgebracht boven de gigh toch?
Nee, zal niet mogelijk zijn. Die 4GB is gewoon op de print bevestigd, die kan je niet zomaar even los halen of los zolderen en overzetten naar de M600i

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 09-12-2006 14:41 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt er iemand msn op zn m600?
Zo ja: met wel programma?

thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:52:
[...]

Ik heb dat weer opgelost door de telefoon uit te zetten, accu eruit, accu erin, en dan niet aanzetten, maar gewoon de oplader erin. Toen was ie na 3uur helemaal vol...
Nu kan ik mijn telefoon helemaal niet meer opladen.. Als ik de lader aansluit, krijg ik eerst de foutmelding 'Hoofdbatterijen vervangen', vervolgens lijkt de m600 op te laden maar het batterijtje 'vult' niet. Na een uur of anderhalf valt het laaddisplay gewoon weg, en wanneer je de telefoon dan aanzet is de batterij nog steeds helemaal leeg :/

Met de telefoon valt nu helemaal niet meer te werken; zelfs aangesloten op de lader valt het toestel binnen vijf minuten uit. Een back-up maken wordt hierdoor niet makkelijk.. Verder baal ik er ontzettend van dat zowel mijn provider als SE zelf nog NIETS van zich heeft laten horen op mijn emails met vragen hierover. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 14:32:
[...]

De cover van de M600 moet volgens mij gewoon op de W950 passen. Het PCB board wat onder de toetsen zit, die de aanslag van een toets detecteerd, is gewoon te vervangen door een PCB board van de M600.

Dan ben je eigenlijk al klaar. Daar zie ik geen probleem in.

Waar ik wel een probleem in zie, is het feit of de W950 dan ook gaat begrijpen dat er nu een QWERTY keypad op zit. Dan moet hij dus het signaaltje van het PCB board wel kunnen begrijpen.

Stel dat dat niet lukt, dat is het misschien nog mogelijk om de M600i firmware in de W950 te flashen. Dan rest mij de vraag of de M600 firmware het wel begrijp dat hij 4GB intern heeft.

Er resten mij dus nog eigenlijk maar een 2 vragen

- Begrijpt de W950 de signalen die van een M600 PCB board komen?
- Begrijpt de M600i dat hij 4 GB intern heeft?

Als 1 van deze 2 vragen met 'Ja' beantwoord kan worden, moet het lukken.

[...]

Nee, zal niet mogelijk zijn. Die 4GB is gewoon op de print bevestigd, die kan je niet zomaar even los halen of los zolderen en overzetten naar de M600i
Ik had het niet beter en vollediger kunnen zeggen, maargoed moraal van je verhaal: begin er niet aan, je hebt er 2 gsm's voor nodig en de kans dat je ze sloopt is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat zal wel meevallen...

Gelukkig heb ik genoeg ervaring om zulke dingen juist uit te voeren. Tevens zijn zulke onderdelen voor mij erg makkelijk gewoon te bestellen en als het niet goed is gewoon te retourneren. En mocht er dan toch nog iets fout gaat, dan stuur ik `m gewoon naar ter reparatie. Wedden dat ze `m dan gewoon repareren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hmm, toch weer een bugje gevonden. als ik soms een sms typ , dan reageert de N toets niet meer. Na een paar andere letters doet ie het wel weer. Is dit een toestelfout of een bugje?

offtopic:
edit: check de toepasselijke tijd O+

[ Voor 14% gewijzigd door k5052 op 10-12-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 14-09 08:00
ligt het aan mij of is er echt heel weinig software beschikbaar voor deze phone?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Mouki_9 schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:59:
ligt het aan mij of is er echt heel weinig software beschikbaar voor deze phone?
Ik weet niet wat je weinig vindt, maar ik heb aan de software die o.a. hier genoemd wordt genoeg. Tomtom doet het ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FXX schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:43:
[...]

Nu kan ik mijn telefoon helemaal niet meer opladen.. Als ik de lader aansluit, krijg ik eerst de foutmelding 'Hoofdbatterijen vervangen', vervolgens lijkt de m600 op te laden maar het batterijtje 'vult' niet. Na een uur of anderhalf valt het laaddisplay gewoon weg, en wanneer je de telefoon dan aanzet is de batterij nog steeds helemaal leeg :/

Met de telefoon valt nu helemaal niet meer te werken; zelfs aangesloten op de lader valt het toestel binnen vijf minuten uit. Een back-up maken wordt hierdoor niet makkelijk.. Verder baal ik er ontzettend van dat zowel mijn provider als SE zelf nog NIETS van zich heeft laten horen op mijn emails met vragen hierover. :(
Ik heb dit dus ook gehad en mijn oplader gewoon paar keer eruit en erin gedaan. Op een gegeven moment laadde mijn gsm wel op. Best matig dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn trouwens niet de enige met het "oplaad" probleem :)

http://www.se-world.info/thread169201-Ladeprobleme.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog positieve ervaringen te melden wat betreft experimenten met batterijen met meer energie aan boord??
Ik had altijd bluetooth aan staan, en 1x per 15 min mail checken, maar in combinatie met UMTS wat ik er nu bij heb is de accu dan begin van de avond leeg... dus dat is niet echt lekker werken..

Dan nog iets anders wat me irriteerd, niet echt een groot issue, maar toch..
Als je een oproep gemist hebt, en je klikt op ok, dan blijft het roode "gemist" pijltje bovenin de balk staan.... maar als ik m al weggeklikt hebt vind ik het wel best... dan hoef ik echt geen rode pijlen meer in mn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,

Ik zit met het volgende, ik gebruik in de auto de luidspreker functie, werkt perfect. Ik zit er alleen mee dat ik tijdens het gesprek dus eerst op "meer" moet drukken en vervolgens op de luidspreker, hierdoor krijgt de respondent het idee dat zij meerdere keren me naam moet roepen omdat ik niet snel reageer. Is hier een handig trucje voor? Een sneltoets ofzo?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
In mijn astra gtc met bluetooth module wordt alles direct naar de speakers en mic in de auto omgeleid. ik hoef enkel op het schermpje in de auto op aannemen te klikken en het komt goed. Wat voor carset heb jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de USB verbinding in "bestandsoverdracht" modus zet, krijg ik geen extra station op m'n PC. In "telefoonmodus" werkt alles normaal. Wat kan ik hieraan doen? Toen ik deze vraag stelde op de SonyEricsson site, kreeg ik het antwoord dat Lotus Notes inderdaad ondersteund wordt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki, ik gebruik de luidspreker functie van de mobiel, dus ik gebruik geen carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:18:
Mouki, ik gebruik de luidspreker functie van de mobiel, dus ik gebruik geen carkit.
aha........ my bad, verkeerd opgevat dan ;-)

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste