Geen idee wat je bedoelt.

Ik bedoel dit: Waar vind ik de instellingen om het toetsenbord zo te laten verlichten????

Het is nergens voor nodig om als "haantje de voorste" de nieuwste software op je phone te zetten. Wacht gewoon geduldig af. Oftwel "if it ain't broke, don't fix it"
Dat zeg ik toch ook niet...

Er zijn mensen die
WEL last hebben van bugs maar
NIET kunnen updaten, terwijl er al wel een nieuwe firmware beschikbaar is

Zo is de R9A firmware al een aantal maanden beschikbaar, maar kunnen mensen met problemen deze niet op hun telefoon krijgen, omdat de SE software meldt dat ze de "nieuwste" software hebben, terwijl dit gewoon niet het geval is...
vreemdWees blij dat SE tijd besteed aan het verbeteren van hun software en dat deze heel simpel op de phone gezet kan worden. Ik ken zat merken die dat niet hebben.
Dat Sony support geeft d.m.v firmware upgrades is natuurlijk erg mooi (ben er ook heeeeeeeeeel blij mee

), maar geef dan wel goede support!! En zo simpel gaat het upgraden nou ook weer niet...vind het nogal omslachtig! Eerst een back-up maken, daarna je SIM-kaart er uithalen, aansluiten op de PC (geen MAC, want daar is geen support voor

) en dan upgraden. Vervolgens weer de back-up terugzetten. Simpel is anders... (zie bv. het updaten van een iPod in iTunes 7)
[
Voor 101% gewijzigd door
Flatwhite op 06-12-2006 17:19
]