Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@Pina

Afspelen van video en het eventueel stotteren daarvan ligt inderdaad aan de instellingen. Een goed gecomprimeerde video geeft geen hakerig beeld.

Over de playlisten kan ik geen antwoord geven. Er staat me vaag iets bij dat dat kan, maar zeker weten doe ik het niet. Over het bijvoegen van een nummer moet ik je helemaal het antwoord schuldig blijven!

Vastlopers??? Waar dan??? Het is heel belangrijk om de gekozen programma's na beeindiging ook echt af te sluiten via taakbeheer. Een eventueel bij Vodafone aangeschafte M600i heeft baat bij het gratis programma Swiss task manager, waarbij je bij het beeindigen van een programma ook daadwerkelijk alles afsluit. Vodafone heeft taakbeheer laten verdwijnen als ik het goed begrepen heb.

Het toestel begint met vastlopers zodra je het bovenstaande NIET doet. Kwestie van discipline dus!
Nu ik ook TomTom draaiend heb ben ik echt helemaal weg van dit toestel!

Edit: playlist gecontroleerd.
Playlist zijn inderdaad mogelijk, maar het sorteren zoals jij wil kan niet. Opties zijn:
  1. Aanspreektitel
  2. Smart
  3. Als toegevoegd
  4. Grootte
Ik heb het niet voor elkaar gekregen om een bepaald nummer zomaar naar boven te sturen. Misschien iemand anders?

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 05-11-2006 12:45 . Reden: playlist check ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
ik heb mijn m600 :D
samen met 1GB en een witte solliconecase. Oogt heeel mooi. Ik heb hem overigens maar +-150 euro voor moeten betalen. Voor mijn w800 kreeg ik nog 100 euro, zonder oplader, MS en oortjes.
ppaddo schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:04:
@Pina

Afspelen van video en het eventueel stotteren daarvan ligt inderdaad aan de instellingen. Een goed gecomprimeerde video geeft geen hakerig beeld.
ik dacht het al. Als zelfs mijn voormalige w800 dat al vloeiend kon...
Vastlopers??? Waar dan??? Het is heel belangrijk om de gekozen programma's na beeindiging ook echt af te sluiten via taakbeheer. Een eventueel bij Vodafone aangeschafte M600i heeft baat bij het gratis programma Swiss task manager, waarbij je bij het beeindigen van een programma ook daadwerkelijk alles afsluit. Vodafone heeft taakbeheer laten verdwijnen als ik het goed begrepen heb.

Het toestel begint met vastlopers zodra je het bovenstaande NIET doet. Kwestie van discipline dus!
Nu ik ook TomTom draaiend heb ben ik echt helemaal weg van dit toestel!
Wel, ik heb daarnet een vastloper gehad en ik kreeg de melding dat ik onvoldoende geheugen had, terwijl ik dacht dat er niets draaide. Zo te zien wel... ik ga altijd terug uit een programma dmv de back-toets... Straks een de manual lezen :)
Edit: playlist gecontroleerd.
Playlist zijn inderdaad mogelijk, maar het sorteren zoals jij wil kan niet. Opties zijn:
  1. Aanspreektitel
  2. Smart
  3. Als toegevoegd
  4. Grootte
Ik heb het niet voor elkaar gekregen om een bepaald nummer zomaar naar boven te sturen. Misschien iemand anders?
Heb het ook niet gevonden. Dat was mijn grootste frustratie bij de w800 :s
Maar er zijn zeker nog spelers beschikbaar om te dloaden en mss kan het daar wel.

Welke GPS-ontvanger heb je gekocht voor tomtom? Ik ga dat ook doen maar het zijn er zoveel... belangrijk is wel dat ik zeker een goed signaal heb als mijn ontvanger in mijn broekzak zou zitten of in mijn rugzak.

[ Voor 4% gewijzigd door pina op 05-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje voor jullie. Welke versie van dat office programma staat er op jullie M600? degene die op de try en buy cd van mijn w950 staat geeft een error als ik hem op wil starten, en de versie die ik van hun eigen website staat wordt niet ondersteund zegt mijn telefoon als ik hem wil instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

fmb

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:39:
Welke versie van dat office programma staat er op jullie M600?
Quickoffice Version 3.6.52.0

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem vrijdag EINDELIJK!!!!

Voor wie nog opzoek is... www.2call.nl ik heb mijn telfortabbo voor 1 jaar verlengt en betaal 30 euro :*)

altijd wel handig om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MirroRobin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 12:04
Ik ben net nog eens gaan proberen om mn firmware te updaten, nadat het vorige keer mislukt was (zoals bij meer mensen hier). De eerste keer dat ik het probeerde ging ie al meteen meer doen dan ie vorige keer deed. Hij is nu pas 5 minuten bezig, dus hopelijk blijft dat zo en krijg ik zometeen geen berichten als 'failed' en dergelijke :P

EDIT:

Geen succes :( Na updaten blijft ie weer gewoon opR4A002 :/

[ Voor 14% gewijzigd door MirroRobin op 05-11-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje de try and by EMO van Sony.. heb je dat echt nodig en wat zijn de voordelen ervan?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fmb schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:12:
[...]

Quickoffice Version 3.6.52.0
Ja kijk daar heb je het al. Ik zit hier met versie 3.6.55.

Hebben jullie dat programma alleen op de telefoon staan of ook op cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dit weekend de oordopjes van mijn M600i aan een flinke test onderworpen, heb ze per ongeluk 2 keer meegewassen in de wasmachine |:( . Ze werken nog steeds dus way to go SE. Das nog eens kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07 10:17
pina schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:08:
Welke GPS-ontvanger heb je gekocht voor tomtom? Ik ga dat ook doen maar het zijn er zoveel... belangrijk is wel dat ik zeker een goed signaal heb als mijn ontvanger in mijn broekzak zou zitten of in mijn rugzak.
Ik heb de Holux GPSlim gekocht voor kleine 70 euro incl verzendkosten.
Krijgt fix heel snel dus kwestie van een paar seconde en signaal sterkte is ook heel goed te noemen. Gewoon volle signaal in Tom Tom als de muis in mijn dashboard ligt.
Enige opmerking die ik over de GPS muis heb is dat je hem niet met elk willekeurig lader kunt opladen, zelfs niet als ze dezelfde plugje hebben. Dus je moet gebruik maken van de geleverde USB kabel (autolader) om hem op te laden en tegelijk te gebruiken.
Je kan wel met andere laders laden als de GPS muis uit staat, maar je moet hem niet aan zetten als hij met een andere lader dan de originele wordt geladen want dan loopt hij vast. Oplossing is dan om de accu eruit te halen en weer erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
Ik heb echt een te vaag probleem met die m600i.Ik krijg vaak geen smsjes binnen terwijl mensen wel hun afleverrapport/bericht binnen krijgen.Dacht eerst moet aan t-mobile liggen maar nu komt het vage.Ik verwissel net m'n simkaart doe een vodafone nr in de m600i waar du normaal een tmobile nr inzit en wat gebeurt er met het opstarten ik krijg 6smsjes gericht aan m'n tmoblie nr binnen.Op de een of andere manier moeten die al in de telfoon hebben gestaan maar zijn ze nu pas actief geworden.Ze hebben in de phone nl de tijd dat ze echt afgeleverd en niet de tijd dat ik ze pas echt op de phone binnenkreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das idd wel een raar probleem, welke firmware heb je? Als het een oude is kun je hem eens proberen te flashen, verder heb ik er hier op tweakers nog nooit iets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Ja ik begrijp er ook niks van.Maar de berichten komen dus wel binnen op de telefoon maar ik krijg daar geen melding van en ik zie ze ook niet in m'n inbox. Het is wel eens eerder gebeurd kreeg ik 3 of 4 berichten tegelijk binnen maar als je naar de aflever tijd keek dan zat daar uren turssen.

firmware:
telefoon - R4A002
bluetooth - R3A01
Organizer - R3B01
CDA - R2A04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ondertussen al wat kunnen gebruiken en mee spelen, maar ik ga nog verder de manual lezen vooraleer ik hier mijn bedenkingen post. Toch vind ik het een beetje lastig om de speler te bedienen als hij in mijn broekzak zit en dat komt omdat je niet via een button naar het vorige of volgende liedje kan gaan. Daarnaast mis ik ook wel een knop om rechtstreeks naar de speler te gaan. Hij kan enkel naar de mediaplayer gaan, maar niet rechstreeks naar de walkman...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
paragon schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:29:
Ja ik begrijp er ook niks van.Maar de berichten komen dus wel binnen op de telefoon maar ik krijg daar geen melding van en ik zie ze ook niet in m'n inbox. Het is wel eens eerder gebeurd kreeg ik 3 of 4 berichten tegelijk binnen maar als je naar de aflever tijd keek dan zat daar uren turssen.

firmware:
telefoon - R4A002
bluetooth - R3A01
Organizer - R3B01
CDA - R2A04
Als ik jou was zou ik even proberen te updaten. Dat is nog oude firmware die je daar draait. Misschien is daarna het probleem opgelost?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:56:
ondertussen al wat kunnen gebruiken en mee spelen, maar ik ga nog verder de manual lezen vooraleer ik hier mijn bedenkingen post. Toch vind ik het een beetje lastig om de speler te bedienen als hij in mijn broekzak zit en dat komt omdat je niet via een button naar het vorige of volgende liedje kan gaan. Daarnaast mis ik ook wel een knop om rechtstreeks naar de speler te gaan. Hij kan enkel naar de mediaplayer gaan, maar niet rechstreeks naar de walkman...
Misschien is een bleutooth sterio headset wat voor jou, display en knopjes aanwezig, alleen wel weer 100 euro en het is (vindt ik) zo'n soort aan je nek hangende USB stick met een kleine batterijduur en met een pimp factor.

Deze bedoel ik

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10394

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
90 euro voor een bluetooth headset dat er eigenlijk niet echt 1 is vind ik te veel van het goede :)
echt draadloos kan je het eigenlijk niet noemen :( ik vind ook dat zo'n zaken de batterijlevensduur drastisch vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:32:
90 euro voor een bluetooth headset dat er eigenlijk niet echt 1 is vind ik te veel van het goede :)
echt draadloos kan je het eigenlijk niet noemen :( ik vind ook dat zo'n zaken de batterijlevensduur drastisch vermindert.
Misschien kun je eens kijken naar het AD2P topic hier op tweakers, daar staan een aantal headsets bij die misschien wel "meer" draadloos zijn.

Maargoed heeft iemand hier zijn gratis headset al ontvangen? Ik heb hem 6 week geleden besteld en heb 3 week geleden nog eens gebeld, toen stond ik in het systeem maar ze hadden geen voorraad (meer). Nu zijn we weer 3 week verder en heb nog steeds niets ontvangen. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
ppaddo schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:36:
[...]

Als ik jou was zou ik even proberen te updaten. Dat is nog oude firmware die je daar draait. Misschien is daarna het probleem opgelost?!
Heb die update service gebruikt en na al het wachten is de firmware nog precieshetzelfde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
paragon schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 02:08:
[...]

Heb die update service gebruikt en na al het wachten is de firmware nog precieshetzelfde :S
Wat is dat toch hier met het niet kunnen updaten van het toestel??? Zouden jullie aan kunnen geven of jullie een "branded" (bijvoorbeeld van Vodafone) of een geimporteerd toestel hebben, want al dat update-leed wordt toch wel heel bijzonder. Zelf heb ik een "los" gekocht toestel van de T-for-Telecom (klotezaak btw hier in R'dam Centrum) en ik heb echt geen problemen met SEUS.

[mierenneukmodus]
Het is A2DP (advanced audio distribution profile)
[/mierenneukmodus]

[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 07-11-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
ppaddo schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 09:58:
[...]

Wat is dat toch hier met het niet kunnen updaten van het toestel??? Zouden jullie aan kunnen geven of jullie een "branded" (bijvoorbeeld van Vodafone) of een geimporteerd toestel hebben, want al dat update-leed wordt toch wel heel bijzonder. Zelf heb ik een "los" gekocht toestel van de T-for-Telecom (klotezaak btw hier in R'dam Centrum) en ik heb echt geen problemen met SEUS.

[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
Ik heb een los gekocht toestel van teletools amsterdam,de update serviceroept dat ik al de meest recente firmware heb ik heb toch de update gedaan en jawel hoor de firmware blijft hetzelfde. Dit is volgens mij vanaf het begin(juli) al zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
ik heb hem van de belcompany, unlocked, icm een telfort 100 abo 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 17:56
[...]

[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
Ik heb hem van Hi.nl i.c.m. een abbo. We zitten ook met z'n allen aan hetzelfde firmware nummer vast.. best maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eerste bevindingen, heb de telefoon nu sinds zaterdag in bezit. (Gewoon een simlock-vrije, bij een e-shop besteld):

Telefoon zelf is geweldig, alles werkt zoals het zou moeten werken. Nog geen vastlopers, vrij responsief, eigenlijk geen klachten. Hoewel..

(PC)software is tot zover een drama.

• Installeren gaat traaaaaaag (en na uninstal opnieuw opstarten vind ik ook vervelend)

• Disc2phone werkt niet (ziet niet dat telefoon aan laptop hangt middels usb)

• installeren nieuwe 3rd party software lukt ook maar matig, althans mobile Divx player zorgt ervoor dat ik vervolgens niks meer kan installeren (krijg melding "installation aborted" en dat is het dan).

• Muziek overzetten via file manager wil ook maar matig, want kan dan uitsluitend via file manager mp3 files benaderen (wat betekent dat je dus song voor song handmatig moet starten)

avi files worden niet herkend (is dus geen codec op telefoon aanwezig). Ben hier nog naar op zoek (codec dus, of werkende speler)

Herkenbare issues? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09
@ wlunchi:

Heb de Holux ook niet binnen en ligt nu via mn zen micro kabel op te laden aan mn pc. Aan en verbinding maken met tomtom gaat prima. Aantal maal herhaald, geen vastlopers. Maar goed, als ie aan mn pc zit kan ie toch nergens heen...

@ Dutcher:

Same here, niks binnen. Een eerdere post gaf aan dat we 2 maanden (ja, MAANDEN) mogen wachten. En dat terwijl de actie nog steeds op de SE site staat.
[...]

[mierenneukmodus]
[/mierenneukmodus]
Hier hetzelfde:

Belcompany
Unlocked
Gekocht in augustus
Nog 2 weken Telfort, dan Vodafone
Zelfde firmware (alles)

Ingeving: Kunnen we niet alle info van mensen met hetzelfde probleem verzamelen (imeinr, plaats van aankoop, etc) en gezamenlijk ieder een mail sturen naar de se klantenservice? Dan weten ze tenminste dat er meer mensen met dit probleem zijn en gaan ze misschien, heel misschien, actie ondernemen.

Die nieuwe software schijnt toch de moeite waard te zijn en daarbij moet ie t gewoon kunnen!
Ik heb t wel bij iemand anders geprobeerd, hopend dat t aan mn router/firewall/software/hardware lag, maar ook geen succes.

Iemand al geprobeerd om m bij een SE service point te laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
Kadettilac schreef op dinsdag 07 november 2006 18:35:
Iemand al geprobeerd om m bij een SE service point te laten updaten?
Nee nog niet geprobeerd misschien donderdag maar eens een keer langsgaan ergens in adam

[ Voor 66% gewijzigd door paragon op 08-11-2006 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag met dat distributiecentrum gebeld, waren nog steeds door voorraad heen. Ze hoopten over 2 week de nieuwe voorraad te kunnen distribueren en ze "hoopte" voor het eind van de maand alles weg te hebben.

/negatieve modus
Maargoed das 2 keer hopen en iedereen weet dat aan het eind van deze maand de "feestdagen" gekte is begonnen en dat ze dan echt geen energie hebben voor "fanclub" acties. Ga er dus maar vanuit dat het 2007 wordt voordat je je headset hebt.
/negatieve modus

Owh en padddo ik zou maar stoppen met dat geneuk met miertjes :+ , er staat een zware straf op "seksuele activiteiten" met dieren O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
weet iemand of het mogelijk is dat de bar bij het scrollen van de jog dial sneller gaat? Ik vind hem nu veel te traag, of ben ik de enige? :?

verder heb ik de language packs willen installeren, maar hij geeft altijd een foutmelding: iets van dat er bepaalde software moet geinstalleerd zijn vooraleer ik die language kan installeren...

The following software must be present on this device before installation can proceed: SonyEricsson10274BBLanguagelD
version: 4.0

install this software and begin installation again

[ Voor 62% gewijzigd door pina op 08-11-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Argh wat is dat sync programma van SE kl*te zeg, ga ik syncen krijg ik dubbele agenda items, verwijder ik ze verwijdert ie alle items :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
wat is nu eigenlijk de laatste firmware?

Phone:
CXC162037 R9A002

Bluetooth
CXC162058 R3A01

Organizer
CXC16209 R4C01

CDA
CXC16211/8 R4C01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Phone:
CXC162037 R4A002

Bluetooth:
CXC162058 R3A01

Organizer:
CXC162071 R3B01

CDA:
CXC162016/26 R2A04

SUES zegt dat ik al de nieuwste firmware heb........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
deze post gaat over mijn m600 maar ik zal hem hier ook plaatsen (staat ook in de m600 topic), aangezien de w950 heel erg lijkt op de m600. Misschien dat mensen onder u zich in mijn situatie kunnen herkennen met hun w950, of kunnen zeggen dat bepaalde zaken niet meer zo zijn bij de w950, waardoor ik mss toch nog de w950 zal nemen in de nabij toekomst?
_______

ik heb hem nu een aantal dagen en heb hem volledig geupdate maar ik zit met een dubbel gevoel. Ik hoop dat iemand hier mijn gevoelens kan doen balanceren :)

ik had hiervoor 1,5 jaar een w800i gehad. Een heel duur ding, maar na 1,5 jaar werkte de joystick soms niet meer en lag er enorm veel stof onder het scherm. Ik had de cover al een aantal keer losgedraaid en het stof er van onder gehaald, maar het stof bleef maar terugkomen...

nu ja, ik heb vrij veel verwacht van een smartphone. Maar nu heb ik het gevoel van dat die smartphone eigenlijk niet veel meer kan dan mijn w800 java phone...

Waar ik me aan stoor aan de m600:

- ik vind de UI enorm traag. Ik heb gisteren een mio gps/pda in mijn handen gehad met windows op geïnstalleerd en dat had een zoveel hogere framerate dan mijn m600. Als ik in een lijst scroll bij mijn m600, dan scrol ik bvb 4 keer met de jog dial, en moet ik dan altijd wachten tot de cursor helemaal tot het menu-item is dat ik wil. Het heeft een lichte vetraging en dat maakt vlot werken onmogelijk... Ik kan dan natuurlijk mijn vinger gebruiken, maar sommige zaken zijn zo klein dat ik ze wel moet met mijn stylus doen. En om gewoon iets te activeren en daarvoor altijd mijn stylus eruit halen vind ik dan ook weer te veel van het goede.

- zoals voorheen: de snelheid van de handelingen. Als ik bvb een sms krijg, dan duurt het toch effe vooraleer ik hem dan ook effectief kan lezen. Hij gaat dan altijd eautomatisch erst naar het sms-menu (dat moet ingeladen worden), om dan uw inbox te tonen en dan de sms die je hebt ontvangen. Pak nu dat het toch 2-3 seconden duurt vooraleer je uw sms kan lezen. Dat is toch véél trager dan een gewone java phone...? :?

- als ik een sms wil deleten kan ik dat niet gewoon doen met de beroemde C-knop, maar moet ik altijd more -> delete message kiezen in de kolom...

- ik mis ook de flexibiliteit bij shortcuts. Ik vind het een schrijnende zaak dat ik zelfs geen shortcut heb om direct een sms te typen. Ik MOET altijd via het sms menu gaan (dat dan weer eerst moet ingeladen worden, niet lang natuurlijk, maar toch...) en dan write-message. Als ik naar verzonden sms'en of concepten e.d. wil gaan, of een andere folder, moet ik dan op een pijl klikken ipv dat alle sms-folders netjes onder elkaar staan zoals alle andere gsm's...

Zelfs op mijn w800 kon ik shortcuts instellen die veel verder gingen: write sms, music player tov m600: sms menu, media player. Met andere woorden: de shortcuts gaan niet concreet genoeg naar de functie die ik nodig heb, maar slechts naar het menu zelf waarbij je daarna nog eens een keuze moet selecteren om tot een concrete functie te komen.

- als ik mijn headphones in steek, komt er op het scherm: handsfree, maar zet hij zich niet automatisch in silence mode. Bij mijn w800 schakelt hij dan automatisch naar handsfree profile met een volledige silence. Ik heb nog nergens een optie gevonden om profielen in te stellen waarbij je op bepaalde momenten snel kan overschakelen op bvb een luid profiel of een zacht profiel...

- playlists: als ik een liedje bij een bestaande playlist wil toevoegen, moet ik altijd eerst naar het liedje gaan, dan more -> manage -> add to playlist -> playlist kiezen. En zo bij elk liedje. Is dat niet ENORM omslachtig? Bij mijn w800 was het gewoon: playlist selecteren -> muziek toevoegen en ik kreeg direct al mijn folders MET keuzevakje ernaast zodat je snel een aantal liedjes kan kiezen. Ik weet dat het ook gaat met de m600, maar dan moet je eerst: more -> manage -> mark doen. En dan krijgen alle liedjes een keuzevakje ernaast dat je kan aan- en uitvinken. Waarom kan dat gewoon niet standaard?

- op mijn w800, als hij op standby staat, zie ik het uur. Altijd gemakkelijk als ik het uur wil weten: gewoon gsm uit mijn zak halen en kijken. Bij mijn m600 gaat het scherm volledig uit bij standby mode en zie ik dus geen uur meer. Dus ik moet altijd eerst mijn scherm activeren. Dan kan ik het ergens in het standby scherm aflezen. Ik heb daarvoor gisteren CloclSS geïnstalleerd, maar het scherm schakelt zich nog altijd uit, maar dan zie je de klok in het groot en het breed over uw hele scherm. Dat is wel nog te doen, ware het niet dat als je dan uw gsm wilt gebruiken, je een unlock moet doen op een onconventionele manier: ALT * ALT # EN dan nog eens * UNLOCK doen als je de gewone key lock wilt deactiveren. Je kan dan natuurlijk altijd de gewone keylock afzetten, maar dan riskeer je dat van op het moment je uw gsm in uw broekzak steekt, er per ongeluk iets werd ingedrukt van buttons via het touchscreen of de knopjes... Je kan de clock instellen dat hij autmatisch wordt getoond na min 10 sec, maar als je hem gebruikt, en je laat hem dan 10 seconden effe idle omdat je bvb iets moet opzoeken, dan is hij alweer vergrendeld...

- als ik mijn m600 in mijn broekzak heb en ik ondertussen naar muziek wil luisteren, dan MOET de musicplayer aanstaan (lees: op de voorgrond van het symbian) en ik mag geen toetsenbordvergrendeling hebben.

Probleem 1: ik kan altijd per ongeluk ergens aan komen, maar dan zal ik het natuurlijk wel horen via de headphones. Maar toch...

Probleem 2: als de toetsvergrendeling aan staat, kan ik op geen enkele manier nog mijn walkman besturen vanuit mijn broekzak, zelfs niet het volume verminderen of op pauze drukken...

- mijn wekker gaat niet af wanneer mijn gsm af staat... Op die manier heb ik mij overslapen om naar de les te gaan :?

- geen support voor Apple computers :( :(

- het oogt allemaal veel mooier, maar puur op basis van functionaliteit lijkt er mij niet veel extra's... Vooral omdat het geen wifi-support heeft.

- ik denk dat ik het meeste de navigatieknoppen mis, zoals op de meeste gsm's. Daarmee kan je snel en gemakkelijk in uw menu gaan. De jog dial draait niet heel vlot, het zit een baaetje 'vast' vind ik en vooral de jog dial induwen is vrij zwaar!

Het is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel, en ik weet dat ik misschien zaag, maar qua gebruiksgemak vind ik deze smartphone niet snel genoeg. Dat is mijn grootste frustratie. Al twijfel ik om hem van de hand te doen omdat:

- het design ongelooflijk mooi is

- het heel groot scherm waarmee ik wil gps'en. De Nokia N73 bvb is een iets kleiner en smaller scherm en lijkt mij moeilijk om daarmee te gps'en. Ik denk dat dat het grootste pluspunt is van deze gsm tov elke andere smartphone.

- mij lijkt het een beetje ridicuul om een smartphone te hebben zonder toetsenbord... Alhoewel ik wel sneller kan typen met een gewoon keypad, maar dat is een kwestie van wennen...

- schriftherkenning

Waar ik de laatste dagen dan wat mee in zit: als je dan toch een smartphone koop, is het dan niet beter om een volwaardige PDA te kopen met telefoonfuncties? Als ik zo kijk naar bvb een Mio, die een volledig uitschuifbaar toetsenbord heeft en veel sneller werkt (hogere fps) én nog een groter scherm én ingebouwde gps, vraag ik me ook af: wat is er beter aan een smartphone tov een pda met phone functies? Het enige wat ik niet goed vind aan een PDA is, dat het geen gewoon keypad heeft om een telefoonnummer in te toetsen en een PDA als gsm lijkt me dan ook weer te log. De enige smartphone die nog in aanmerking kan komen is de N73 omdat ik enorm veel belang hecht aan design. Maar die zit zeker met een ouder OS?

Nu gaan er wss heel veel mensen dat ik zaag en als het zo zit, ik hem gewoon zal moeten verkopen. Dat klopt, maar ik kan mij niet van de gedachte dat wat ik zeg toch niet klopt of er nog een andere "workaround" is of dat ik symbian niet genoeg ken of heb verkend... ik heb nochtans al alle menu's overlopen en bekeken wat kan en niet kan.

Ik ben misschien veeleisend, maar als je ziet van waar ik kom (w800) en dat die w800 uberhaupt MAAR een java-phone is, maar toch zoveel sneller is in gebruik en UI en gebruiksvriendelijker, dan vraag ik me af waarom mensen in godsnaam een symbian nodig hebben... Misschien voor de synchronisatie met Outlook? Kan zijn, maar ik gebruik Outlook eigenlijk niet want heb een Apple...

edit: Ik heb ondertussen de zaken doorschrapt die hieronder al werden opgelost :D

[ Voor 3% gewijzigd door pina op 08-11-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
@Pina,

Dat gevoel dat je beschrijft heb ik ook gehad. Na een week wilde ik hem wel door het raam gooien omdat ie niet niet deed wat ik wilde. Ik zweer echter dat als je hem een tijdje gebruikt je het menu gaat waarderen en dat je leert leven met zijn beperkingen.

Mijn grootste ergenis is inderdaad de traagheid van het systeem. Het lijkt alsof het Symbian Os net te zwaar is voor dit toestel. (een beetje het idee om Windows XP te draaien op een Pentium III, het gaat, maar vraag niet hoe).

Als muziekspeler gebruik ik het toestel niet, dus daar kan ik niet over meepraten. De schermbeveiliging kan je wel uitzetten, dan moet je hem als "handheld" instellen i.p.v. als telefoon, dan blijft het scherm aan.

Probeer het gewoon nog een tijdje, alles went, zelfs een M600i! :z

Ps ow en je draait dus de laatste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ppaddo schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:05:
@Pina,

Dat gevoel dat je beschrijft heb ik ook gehad. Na een week wilde ik hem wel door het raam gooien omdat ie niet niet deed wat ik wilde. Ik zweer echter dat als je hem een tijdje gebruikt je het menu gaat waarderen en dat je leert leven met zijn beperkingen.

Mijn grootste ergenis is inderdaad de traagheid van het systeem. Het lijkt alsof het Symbian Os net te zwaar is voor dit toestel. (een beetje het idee om Windows XP te draaien op een Pentium III, het gaat, maar vraag niet hoe).

Als muziekspeler gebruik ik het toestel niet, dus daar kan ik niet over meepraten. De schermbeveiliging kan je wel uitzetten, dan moet je hem als "handheld" instellen i.p.v. als telefoon, dan blijft het scherm aan.

Probeer het gewoon nog een tijdje, alles went, zelfs een M600i! :z

Ps ow en je draait dus de laatste firmware
dat denk ik ook wel. Maar dat is natuurlijk bij alles zo. Als ik u morgen naar de gevangenis stuur, waar je leeft op brood en water, zal je dat na een week of twee ook gewoon zijn ;) als je begrijpt wat ik bedoel...

waarom stront eten als je lekkere frieten kan eten? ;)

wat je daar beschrijft van de traagheid is idd wat ik bedoel. Ik weet nu niet of dat zo is bij alle smartphones...

[ Voor 7% gewijzigd door pina op 08-11-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
pina schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:38:

[knip]

- als ik een sms wil deleten kan ik dat niet gewoon doen met de beroemde C-knop, maar moet ik altijd more -> delete message kiezen in de kolom...

Probeer de knop met de pijl naar links (L) eens.

[knip]

- op mijn w800, als hij op standby staat, zie ik het uur. Altijd gemakkelijk als ik het uur wil weten: gewoon gsm uit mijn zak halen en kijken. Bij mijn m600 gaat het scherm volledig uit bij standby mode en zie ik dus geen uur meer. Dus ik moet altijd eerst mijn scherm activeren. Dan kan ik het ergens in het standby scherm aflezen. Ik heb daarvoor gisteren CloclSS geïnstalleerd, maar het scherm schakelt zich nog altijd uit, maar dan zie je de klok in het groot en het breed over uw hele scherm. Dat is wel nog te doen, ware het niet dat als je dan uw gsm wilt gebruiken, je een unlock moet doen op een onconventionele manier: ALT * ALT # EN dan nog eens * UNLOCK doen als je de gewone key lock wilt deactiveren. Je kan dan natuurlijk altijd de gewone keylock afzetten, maar dan riskeer je dat van op het moment je uw gsm in uw broekzak steekt, er per ongeluk iets werd ingedrukt van buttons via het touchscreen of de knopjes... Je kan de clock instellen dat hij autmatisch wordt getoond na min 10 sec, maar als je hem gebruikt, en je laat hem dan 10 seconden effe idle omdat je bvb iets moet opzoeken, dan is hij alweer vergrendeld...

Druk eens lang op de "Back knop" om hem van slot en op slot te zetten.

- geen support voor Apple computers :( :(

idd erg jammer

[knip]
In iedergeval wat tips om je ervaring met het toestel te verbeteren. :)

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Raveon schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:10:
[...]

In iedergeval wat tips om je ervaring met het toestel te verbeteren. :)
bedankt voor de tip van de backspace-toets :*)

jammer genoeg moet je die clock ontgrendeling doen. Eenmaal die clock geactiveerd staat, ben je verplicht die te unlocken. dus de clock gebruiken zonder hun eigen keylock gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:38:
deze post gaat over mijn m600 maar ik zal hem hier ook plaatsen (staat ook in de m600 topic), aangezien de w950 heel erg lijkt op de m600. Misschien dat mensen onder u zich in mijn situatie kunnen herkennen met hun w950, of kunnen zeggen dat bepaalde zaken niet meer zo zijn bij de w950, waardoor ik mss toch nog de w950 zal nemen in de nabij toekomst?
_______

- als ik mijn m600 in mijn broekzak heb en ik ondertussen naar muziek wil luisteren, dan MOET de musicplayer aanstaan (lees: op de voorgrond van het symbian) en ik mag geen toetsenbordvergrendeling hebben.
Probeer eens met meer --> minimaliseren je muziekspeler te verkleinen, dan kan je wel toetsenblokering doen, pas wel op dat je dan geen tomtom erbij aanzet want anders begint ie te mekkeren dat hij opnieuw opstart om prestaties te verbeteren }:O

Verder kun je je muziekspeler wel met de knop op je headset op pauze en afspelen zetten.

Trouwens dat stuk tekst schrijven heeft je wel veel tijd gekost ofniet, man wat een lap.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Even een enigszins off-topic vraagje.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat Nav4all.nl jullie Holux GPS ontvanger opstuurde? Komt dat dichter bij de 2 of bij de 8 dagen?

Ik heb hem namelijk vanmorgen besteld en ben benieuwd hoe lang ik moet wachten...
(Scheelde gewoon 30 euro met GPSShop.nl!!!)

tnx alvast!

Op-topic:

Op de frontpage zag ik "SE koopt UIQ". Het is SE blijkbaar goed bevallen!

[ Voor 21% gewijzigd door PaT op 08-11-2006 17:20 . Reden: en haakje sluiten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou echt de enige die zoveel problemen heeft met de SE pc suite? Nu is het weer zover dat hij mn telefoon helemaal niet herkend. Wordt nou al de derde keer dat ik het programma opnieuw installeer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:02:
[...]

Probeer eens met meer --> minimaliseren je muziekspeler te verkleinen, dan kan je wel toetsenblokering doen, pas wel op dat je dan geen tomtom erbij aanzet want anders begint ie te mekkeren dat hij opnieuw opstart om prestaties te verbeteren }:O

Verder kun je je muziekspeler wel met de knop op je headset op pauze en afspelen zetten.

Trouwens dat stuk tekst schrijven heeft je wel veel tijd gekost ofniet, man wat een lap.
toetsenblokkering wel, maar kan dan ondertussen mijn mediaplayer niet bedienen. Het gaa wel dmv de knop vd headset. Dat wist ik wel nog niet. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed waarom zou je deze gsm uberhaubt als mp3 speler willen gebruiken. Ik gebruik hem zelf alleen nog maar in noodgevallen als muziekspelertje. De batterijtijd van de m600i is al niet erg lang en als je dan ook nog eens muziek gaat luisteren.... Dan luister ik toch liever met mijn (Sony) mp3'spelertje die 60 uur op 1 AAA batterijtje door kan. Das ongeveer eens in de 2 week een batterijtje vervangen ipv elke avond mijn m600i eten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:13:
Ben ik nou echt de enige die zoveel problemen heeft met de SE pc suite? Nu is het weer zover dat hij mn telefoon helemaal niet herkend. Wordt nou al de derde keer dat ik het programma opnieuw installeer !
Volgens mij heeft dat te maken met het programma Mrouter die de connectie voor PC suite maakt. IK heb er ook tijden meet zitten kloten, ik had uitgezet dat pc suite zichzelf bij het opstarten van windows zou laden maar toen werkte het ineens helemaal niet meer. Toen kwam ik erachter dat het programma Mrouter roet in het eten aan het gooien was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:03:
Maargoed waarom zou je deze gsm uberhaubt als mp3 speler willen gebruiken. Ik gebruik hem zelf alleen nog maar in noodgevallen als muziekspelertje. De batterijtijd van de m600i is al niet erg lang en als je dan ook nog eens muziek gaat luisteren.... Dan luister ik toch liever met mijn (Sony) mp3'spelertje die 60 uur op 1 AAA batterijtje door kan. Das ongeveer eens in de 2 week een batterijtje vervangen ipv elke avond mijn m600i eten geven
dat is heel handig hoor, want op die manier onderbreekt uw muziek wanneer je over straat loopt en naar muziek luistert. Vroeger had ik wel meer dan eens voor dat mijn gsm ging en ik het gewoon niet wist. Dan sta je daar mooi voor aap vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb tomtom net geïnstalleerd, maar ik krijg altijd de foutmelding: no maps found. Moet ik de mappen in een speciale directory steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

pina: Iets zegt me dat je TomTom niet geheel legaal er op hebt gezet. Als je dit wel hebt gedaan (en kunt bewijzen) wil ik je met alle liefde helpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan denk ik dat je Google moet gebruiken om na te zoeken hoe je dit moet doen. ;)

Ik heb inmiddels de juiste DVD van TomTom binnen gekregen en het op mijn M600i werkend, was wel een hoop gedoe vind ik.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
wel, ik heb het al gevonden. Het land stond op 1 of andere manier als een verborgen bestand en daarom gebeurde er niets en kon ik het niet activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
xon schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:57:
Ik heb besloten maar als proefkonijn te fungeren en heb een 1600ma (ipv de 800 die er nu inzit!) batterij op Ebay besteld voor mijn m600 :|

Jullie horen het als midden in de nacht tijdens het opladen me telefoon in duizend stukjes in gebarsten kee? ;)
heb je al nieuws? :)
heb je een link naar die verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlunchi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07 10:17
ppaddo schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:19:
Even een enigszins off-topic vraagje.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat Nav4all.nl jullie Holux GPS ontvanger opstuurde? Komt dat dichter bij de 2 of bij de 8 dagen?

Ik heb hem namelijk vanmorgen besteld en ben benieuwd hoe lang ik moet wachten...
Het was volgens mij binnen 1 week binnen. Hoe lang het precies heeft geduurd weet ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Beste gebruikers

Omdat ik tegen het probleem aan liep dat als ik wilde weten welke software beschikbaar was voor het uiq3 platform ik 3 toppics door moest lezen heb ik 1 centraal toppic gemaakt

Hier kan iedereen de programma's posten die of zijn werkend heefd gekregen op zijn uiq3 smartphone

[ Voor 14% gewijzigd door dennisdedreu op 10-11-2006 12:15 ]

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
dennisdedreu schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 09:17:
Beste gebruikers
Omdat ik tegen het probleem aan liep dat als ik wilde weten welke software beschikbaar was voor het uiq3 platform ik 3 toppics door moest lezen heb ik 1 centraal toppic gemaakt waar iedereneen de programma's kan posten die hij werkend heefd gekregen op zijn uiq3 smartphone
Misschien is een link er naar toe een idee? Dan neem ik die ook op in de Topic Start

(ik ben er maar vanuit gegaan dat je DIT topic bedoelt)

[ Voor 15% gewijzigd door PaT op 10-11-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg sinds een week bij het opstarten de melding: "Geheugen beschadigd D:"
Wat is er aan de hand? :?

En ik baal er stevig van dat er nog niets voor de de mac is ontwikkeld! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik zou eventueel SSclock willen draaien op de m600. Er is sinds gisteren een nieuwe versie van uit, maar als je een programma laat draaien op de achtergrond, is er dan een hoger batterijverbruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
gisteren via Sony Style 1Gb kaartje gekocht, vandaag via UPS binnen. Volgens mij snelste om nu aan zo'n kaartje te komen. 53e incl. verzendkosten. Best schappelijk.
Helaas staat Sony Style niet in de prijswatch. Beetje vreemd.

edit: denk trouwens maar niet dat je een 1Gb kaartje koopt! Vrije ruimte: 912mb na formatteren! Afzetters.

[ Voor 19% gewijzigd door badflower op 10-11-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

hi,

zoals ik eerder vermelde heb ik via ebay de 1600mah batterij gekocht voor de M600i. Gister de batterij binnen gehad maar helaas geen goed nieuws.

Begonnen gister met opladen op de cradle..dat leek goed te gaan en de batterij werd netjes opgeladen en bleek na pak em beet een drie kwartier al meer dan half vol te zijn (weet niet wat er nog in de batterij zat).

Vannacht in de lader gehouden en toen ik vanmorgen de telefoon loskoppelde werd ik verrast door een IIIUUUU geluidje dat de batterij leeg was!! Ergens vanacht is er iets goed misgegaan en het lijkt wel alsof de batterij leeg is gaan lopen. (toestel stond uit)

Overigens staat er op de batterij dat deze voor de V800 K800 is maar deze gebruiken naar mijn weten ook dezelfde batterij. Ook alle pinnetjes zijn hetzelfde..het enige verschil wat ik kan ontdekken is het verschil in voltage
De standaard SE batterij heeft 3.6 Volt en de nieuwe batterij heeft 3.7 volt..Dit zou overigens niets aan mijn verhaal uit hoeven maken aangezien 1/10 volt verschil makkelijk te compenseren is. Zowel voor de telefoon als voor het opladen (1/10 te weinig).

Zucht...mail uiteraard gestuurd naar de griekse vriend van wie deze komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
ppaddo schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:19:

Dinsdag 31 okt besteld, maandag 6 nov binnen.

Zijn er al oplossingen voor ons updateprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kadettilac schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:52:
[...]

Dinsdag 31 okt besteld, maandag 6 nov binnen.

Zijn er al oplossingen voor ons updateprobleem?
Ik heb gister mijn gsm geupdate, geen enkel probleem gehad. Het updaten gaat toch via een java aplet? Misschien je JAVA eens updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:47:
[...]

Ik heb gister mijn gsm geupdate, geen enkel probleem gehad. Het updaten gaat toch via een java aplet? Misschien je JAVA eens updaten?
Dank voor de tip. Zoals je (vooral) op p.5 van dit topic kunt zien, kunnen een aantal mensen (waaronder ik) hun m600i niet updaten, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf vandaag even op zoek geweest naar een Bleutooth Access point. Er was in 2004 een Belkin voor 35 euro in de aanbieding bij Conrad. Dan moeten er toch nog wel ergens in 2006 van die dingen zijn die je kunt kopen? Het lijkt me voor mail ideaal omdat je dat niet elke keer je GPRS hoeft te gebruiken en vodafone heeft geen goed PIT aanbod dus je moet toch wat.... (ik heb het al geprobeerd met mijn PC, maar dat werkt niet door brakke drivers van Acer en als ik toch mijn laptop al aan heb hoef ik toch niet mijn gsm meer te gebruiken. Het gaat meer om de momenten dat mijn laptop in een andere kamer staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:57:
Ik heb besloten maar als proefkonijn te fungeren en heb een 1600ma (ipv de 800 die er nu inzit!) batterij op Ebay besteld voor mijn m600 :|

Jullie horen het als midden in de nacht tijdens het opladen me telefoon in duizend stukjes in gebarsten kee? ;)
Jammer dat de 1600 batterij nog geen suc6 is...
Bij mij zit er trouwens een 950 mAh batterij in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
kent er iemand een goede alarmclock voor de m600? Die is zo degoutant slecht! Ik hoor die amper en hij herhaalt het signaal niet als je er niet op reageert én hij stopt te snel met het alarmgeluid!

verder vraag ik me af of jullie een screen protector gebruiken? Ik heb nog altijd die kleine beschermfolie op mijn scherm hangen van bij de aankoop. Ik ben gewoon bang dat mijn scherm vol krassen gaat zitten. Ik heb dan wel een screen protector, maar uit ervaring met mijn w800 weet ik dat screen protecters in elk geval licht tegenhoudt, waardoor de helderheid en zichtbaarheid minder is dan zonder.

Bovendien heeft die beschermfolie al krassen van het gebruiken van de stylus. Daarom dat ik ook vrij bang ben als ik die folie er zou af halen...

[ Voor 58% gewijzigd door pina op 14-11-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf en mijn beste vriend hebben een M600i, ik heb er een screenprotector voor, eentje uit Hong Kong, van het merk Brando. MIjn vriend heeft er geen screenprotector op zitten, je ziet idd dat het licht heel iets minder is (je ziet het alleen als je ze naast elkaar legt). Touchscreen is nog wel prima! Daar was ik aan het begin bang voor.

Maar dat iets minder backlight neem ik persoonlijk graag voor lief als dat betekend dat mijn scherm voor krassen met de stylus en andere grapjes goed beschermd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik heb al die tijd nog geen screenprotector gebruikt (met de intentie om ooit de Noreve case te kopen, maar die is steeds zo snel uitverkocht) en het scherm is echt nog 100% in orde. Geen krassen, geen plekken, alleen soms een beetje vettig.
(M600i zit dan wel de hele dag in een iPod sock :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Ik gebruik hem ook zonder screenprotector. 2 weken nu, draag hem gewoon in m'n broekzak. Geen last van krassen nog. Dus de antikras coating werkt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippieee, ik heb hem binnen, de headset. Eindelijk!!!!!! Heb het zelf nog niet gezien, maar mijn vriendin belde net dat ik hem binnen had.
Zat wel een brief bij dat er geen garantie op zit i.v.m. gratis verkijgen van de headset tijdens actie van S.E.
Lekker boeien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z___Z schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:25:
Ik gebruik hem ook zonder screenprotector. 2 weken nu, draag hem gewoon in m'n broekzak. Geen last van krassen nog. Dus de antikras coating werkt goed :D
Maar voor hoe lang, van mijn andere gsm bleef niets over van het scherm na 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:46:
[...]

Maar voor hoe lang, van mijn andere gsm bleef niets over van het scherm na 2 jaar...
nou ja, er is wel een verschil tussen het scherm van een gsm met touchscreen (de laag) en een gewone gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:28:
Jippieee, ik heb hem binnen, de headset. Eindelijk!!!!!! Heb het zelf nog niet gezien, maar mijn vriendin belde net dat ik hem binnen had.
Zat wel een brief bij dat er geen garantie op zit i.v.m. gratis verkijgen van de headset tijdens actie van S.E.
Lekker boeien!
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen en er zat JUIST een brief bij voor de garantie :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Ja mijn oude GSMs zitten ook vol met krassen, maarja lekker boeiend :P
Wat is het verschil tussen een touchscreen en een gewoon scherm dan? Qua stevigheid enzo.... lijkt me niet dat als er een kras op staat dat het touchscreen niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 15:29:
[...]

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen en er zat JUIST een brief bij voor de garantie :D _/-\o_
Ja, hier ook binnen. TOP! Nu eerst opladen dan kijken wat t beestje doet.

Over de screenprotectors: Ik heb een Martin Fields ultra clear besteld online. Zit ook in HK. Was geloof ik 12 e kwijt voor eentje. Bij twee krijg je korting. Ik ben er zeeeer enthousiast over, t is bijna nog beter dan zonder!
En mijn scherm had minimale krasjes na 1,5 maar ze zaten er toch echt terwijl ik zeer voorzichtig met mn m600 ben. Al met al een top investiering die SP, ze schijnen zeker een jaar mee te gaan (via andere fora).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Hier is de headset ook binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
hoe bevalt de headset? kan iemand een korte review neerzetten , want de reviews die ik heb gelezen op internet waren niet heel positief erover.

offtopic:
Vandaag is tnt aan de deur geweest met een pakketje voor mij uit maastricht, was niet thuis, maar hopelijk is het de headset :D ! ondanks dat ik mijn M600i in het buitenland heb gekocht en met een chinese factuur heb opgestuurd O-)

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Menschen, welke headset "krijgen" jullie van SE? Iedereen is er zo dol enthousiast over dat ik me werkelijk afvraag of dat ding gouden randjes heeft of dat je er ik-weet-niet-wat mee kan! :D Is die te gebruiken voor A2DP?

Zelf kreeg ik bij mijn toestel direct in de winkel destijds een headset van Motorola (volgens mij de HS-350 of 500) en die bevalt heel goed! Verbinding is helder, snel tot stand en het volume is ook prima. Het dingetje kostte los iets van 5 tientjes.

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik had die head set (het is die SE head set die je zo in je oor stopt, dus minder geschikt om uit te lenen :O ) al een keer gekocht, en hij bevalt me best goed. Goed geluid, hij verbreekt bijna nooit de BT verbinding, en hij zit redelijk comfortabel. Het enige minpuntje, maar dat is altijd met die draadloze dingen, vind ik dat hij maar zo kort zonder stroom kan. Ik denk dat hij ongeveer 2 uur (bellen) zonder prik kan, voor hij het opgeeft.

• pina
is dat eigenlijk normaal dat wanneer je een nieuw liedje op je M2 stick plaats, je dan altijd heel de boel moet refreshen vooraleer hij het in de lijst ziet? Kan dat niet automatisch zoals in de W-series? Wel, automatisch in de zin van dat je uw mp3 op uw M2 zet, en je dan gewoon add to playlist kan doen of gewoon afspelen ipv dat je uw hele bib moet updaten...

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Wat is nu eigenlijk de cpu speed van dat ding? Kan het niet echt vinden... Werkt het menu ook lekker snel enzo?

• MaiorDomus
pina schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:04:
is dat eigenlijk normaal dat wanneer je een nieuw liedje op je M2 stick plaats, je dan altijd heel de boel moet refreshen vooraleer hij het in de lijst ziet? Kan dat niet automatisch zoals in de W-series? Wel, automatisch in de zin van dat je uw mp3 op uw M2 zet, en je dan gewoon add to playlist kan doen of gewoon afspelen ipv dat je uw hele bib moet updaten...
jup het is volgens mij normaal, je kan hem wel telkens weer als je hem start laten checken of er nieuwe files zijn (daar is wel een optie voor) maar ik vind dat zelf bagger. Neemt alleen maar telkens onnodige tijd in beslag.. ik weet tenslotte wel of ik er nieuwe bestanden op heb gezet of niet :+
Jig schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:04:
Wat is nu eigenlijk de cpu speed van dat ding? Kan het niet echt vinden... Werkt het menu ook lekker snel enzo?
de snelheid is 200 mhz het menu werkt best redelijk maar niet super (ik kan m'n mobiel al een hele tijd niet updaten dus het zou kunnen dat met de nieuwste firmware het nog een stuk beter werkt. Hmm misschien deze week nog maar even checken of er nog steeds geen update voor me is)

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Ik heb de laatste updates op mijn m600, maar echt sneller word hij daar niet door.
Wat wel een ernorm verschi in reactie snelheid van het menu geeft is het uitzetten van handschrift herkenning, echt bizar hoeveel dat scheelt!

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Verwijderd

Ik heb ook de firmware R4A002, en als ik SEUS gebruik krijg ik de
mededeling dat ik de laatste firmware heb.
Maar R4A002 is toch niet de laatste firmware ???
Hoe kan dit dan ? Waarom update hij niet ?

• MaiorDomus
Bekend probleem ik en nog een zwik andere mensen hier op het forum hebben er ook last van. SE maakt duidelijk onderscheid tussen allerlei verschillende m600i batches ofzo, heel apart. Er wordt dus niet naar je nationaliteit van je mobiel (of software) gekeken maar naar een bepaald nummer ik weet de goede naam niet meer. Hierdoor komen updates de m600i dus niet gelijktijdig uit voor alle m600i's.. echt zwaar irritant. Hopelijk zorgen ze er snel voor dat er ook updates voor onze telefoons klaar staan.. ik ben bereid na m'n tentamenperiode ze eens flink te gaan bemailen.

die updates zou ik toch wel graag willen hebben ;)

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
hmmm, na de headset even te hebben ontvangen gaat het pairen moeiteloos , maar ben ik er nog niet uit hoe ik bijvoorbeeld muziek kan streamen naar mijn headset. 'Audio doorschakelen staat aangevinkt , maar ik hoor nog alles via de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaiorDomus
update! ik kon updaten! :D
Ik weet niet of eindelijk de update voor mijn mobiel is uitgekomen of dat het komt doordat ik het met een andere computer heb geprobeerd maar ik heb nou eindelijk de laatste firmware versie op m'n mobiel en ben er erg tevreden over.

Filmpjes werken echt stukken beter en voor de rest zijn me een paar kleine verbeteringen opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadettilac
GoTAProblem schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 16:19:
update! ik kon updaten! :D
Ik weet niet of eindelijk de update voor mijn mobiel is uitgekomen of dat het komt doordat ik het met een andere computer heb geprobeerd maar ik heb nou eindelijk de laatste firmware versie op m'n mobiel en ben er erg tevreden over.

Filmpjes werken echt stukken beter en voor de rest zijn me een paar kleine verbeteringen opgevallen :)
Ik ook volgens mij! Heb nu geen tijd, maar heb m er ff aangehangen en hij zei toen niet dat ik de nieuwste software had maar wilde daadwerkelijk nieuwe firmware installeren!

Eindelijk.... Ik ga t morgen doen!

Thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stmaartenpiloot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-09 13:05
Ik heb nog een kleine aanpassing die ik handig vind op het start scherm. Het vandaag geheel bekijk ik liever op vraag en je kan dit weg halen. Door op 'meer' in het hoofdscherm daarna 'voorkeuren' 'vandaag' en op verbergen te klikken.
Via die weg (meer/bewerken) kan je ook je iconen veranderen (wat al her en der is beschreven) Je kan dan het progje iconsushi downloaden ( http://www.towofu.net/soft/e-aicon.php ) om je fav. icoon uit het .ico bestand te peuteren!
Trouwens een autolader bij http://www.telecomtelecom.nl/ voor 6,95 excl. verzendkosten!

[ Voor 8% gewijzigd door stmaartenpiloot op 18-11-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb mn bluetooth headset ook binnen gekregen vandaag! En hij doet het ook met skype op mn macbook! Jeej! :D

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
De nieuwe firmware is inderdaad geweldig. Aantal handige instellingen extra... Nu nog wachten op support voor iSync O-)

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zware Unit schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:55:
De nieuwe firmware is inderdaad geweldig. Aantal handige instellingen extra... Nu nog wachten op support voor iSync O-)
Over welke firmware heb je het? En kun je een indruk geven van welke extra instellingen je dan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dus de conclusie over het 'gratis headset' gebeuren...?

Zijn er misschien al mensen die de mobiele telefoon voor de betreffende datum hebben gekocht en toch een headset hebben ontvangen? :|

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzzz....ik heb mijn m600i optijd gekocht maar ik heb mijn headset nog niet ontvangen....zal maandag is bellen.

Anyway weet een van jullie een goede manier om je calender te syncen met mozilla sunbird? Heb een paar programma's geprobeerd (oa float's mobile agent) maar krijg het niet aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 01:36:
Wat is dus de conclusie over het 'gratis headset' gebeuren...?

Zijn er misschien al mensen die de mobiele telefoon voor de betreffende datum hebben gekocht en toch een headset hebben ontvangen? :|
Ja ja, ik heb mijn m600i 2 maand te vroeg gekocht en afgelopen donderdag stond er toch een koerier voor mijn deur *sweet* :9 Oke een beetje smerig wel, heb na 3 week gebeld.... En gevraagd of ik er al bij stond... niet dus.... nou ja toen mijn naam en adres maar opgegeven en hij zou bezorgd worden....... 8) Hij bevalt prima, pairen met gsm is geen kunst, wel moet je even weten hoe je hem daarna weer op vrij zet om bijv met een andere gsm of pc te pairen. Dat doe je dus blijkbaar met de aan/uitknop 8 seconden in te houden. En dit stond vond ik niet duidelijk in de handleiding.

Edit:
Even voordat ik iedereen op mijn dak krijg, ze bood het zelf aan om mij erbij te schrijven en als ze dan niet vraagt wanneer ik hem gekocht heb ga ik niet zelf aangeven dat ik hem 2 maand te vroeg gekocht heb!.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier leuke tips/links/downloads voor de M600?

Heb mn tel. nu een week, maar kan niet echt leuke apps/games etc. vinden...

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stmaartenpiloot
  • Laatst online: 08-09 13:05
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:43:
Heeft iemand hier leuke tips/links/downloads voor de M600?

Heb mn tel. nu een week, maar kan niet echt leuke apps/games etc. vinden...

Thnx
www.getjar.com is een aardige site, bij free java spullen is wel wat te vinden voor de rest valt het idd tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Ben de vraag ergens halverwege topic 1 tegengekomen, maar het antwoord (nog) niet; is het mogelijk om video's full-screen af te spelen?

En weet iemand of en wanneer er grotere M2 kaartjes uitkomen, >2gb zegmaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Ja je kan video's full screen afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z___Z schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:13:
Ja je kan video's full screen afspelen
Dit is mogelijk door bij de videospeler op "meer" te drukken en daarna voor "uitvouwen" te kiezen. Trouwens ik merk dat de mediaspeler en mp3 speler wat buggy'er zijn met de nieuwe update. Af en toe word de bovenkant van de speler ineens helemaal wit als je in een mp3 aan het scrollen bent. Dit was bij eerdere updates niet zo? Iemand anders al gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 20:54:
[...]

Dit is mogelijk door bij de videospeler op "meer" te drukken en daarna voor "uitvouwen" te kiezen. Trouwens ik merk dat de mediaspeler en mp3 speler wat buggy'er zijn met de nieuwe update. Af en toe word de bovenkant van de speler ineens helemaal wit als je in een mp3 aan het scrollen bent. Dit was bij eerdere updates niet zo? Iemand anders al gemerkt?
Wat ook werkt, en minder bewerkelijk is, is om even op het scherm te tikken, dan springt ie ook in full-screen modus.
Wat betreft dat witte bovengedeelte, dat heb ik met vrijwel ieder menu en inderdaad volgens mij sinds de laatste update..Het lijkt wel of de menu'tjes wat langzamer opgebouwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Hmm ik zit nog op versie R4 dus heb daar geen last van :) laat ik maar even wachten met updaten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
vreemd, als ik mijn m600 aan mijn usb-kabel hang, detecteert windows mijn m600 en kan ik via de verkenner bestanden kopiëren e.d. maar de PC-suite van SE zegt dat mijn gsm niet is verbonden en kan dan ook niks updaten. Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pina schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:39:
vreemd, als ik mijn m600 aan mijn usb-kabel hang, detecteert windows mijn m600 en kan ik via de verkenner bestanden kopiëren e.d. maar de PC-suite van SE zegt dat mijn gsm niet is verbonden en kan dan ook niks updaten. Weet iemand raad?
Je kan je usb connectie op 2 verschillende manieren instellen:
- File transfer
- Phone mode

Jij hebt het op File transfer staan, in deze mode ziet de pc de m600 als een mass storage drive. Als je het op Phone mode zet, kan je gebruik maken van PC suite. Je kan de veranderen door op het icoontje linksboven in het scherm te klikken > Connections > USB. Ik heb mijn m600 op engels staan.

Weet iemand waarom de pictures in Speeddail zo wazig zijn? Ik heb de foto's wel op de juiste resolutie staan, namelijk 320x240, maar ze blijven wazig. Het lijkt net of de m600 de kwaliteit van de foto's omlaag stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 00:52:
[...]

Je kan je usb connectie op 2 verschillende manieren instellen:
- File transfer
- Phone mode

Jij hebt het op File transfer staan, in deze mode ziet de pc de m600 als een mass storage drive. Als je het op Phone mode zet, kan je gebruik maken van PC suite. Je kan de veranderen door op het icoontje linksboven in het scherm te klikken > Connections > USB. Ik heb mijn m600 op engels staan.

Weet iemand waarom de pictures in Speeddail zo wazig zijn? Ik heb de foto's wel op de juiste resolutie staan, namelijk 320x240, maar ze blijven wazig. Het lijkt net of de m600 de kwaliteit van de foto's omlaag stelt.
ah ja idd, dat was het! bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 00:52:
Je kan de afbeeldingen van je contactpersonen (ik neem aan dat je dat bedoelt) toch zelf ook schalen(op de M600i)? Ik heb er een aantal van die standaard icoontjes voor gebruikt. Die zijn waarschijnlijk kleiner dan 320x240 en dan kan je ze opschalen. Niet dat dat nou een fantastisch resultaat oplevert, maar misschien het proberen waard?

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste